פורום הפרעות אכילה - תמיכה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אוי אני כ"כ מזדהה עם המון דברים פה!
    רורי
    23/08/2007

    דבר ראשון לגבי ההורים-גם אמא שלי לא עובדת וגם תמיד היתה(לי-לאחים שלי פחות)תחושה שלאשמה נוראית בנושא...תמיד דחפתי אותה לנסות לחזור לסיים את התואר ולעזזור לעצמה ועכשיו כשהיא נזכרה שהיא רוצה-היא כבר מרגישה שמאוחר מידי ואני מרגישה אשמה....מעניין מאוד...צריך לחקור את זה...:)בכלל ביחסים שלי איתה הרבה פעמים הרגשתי שאני צריכה לדאוג לה-לשמור עליה ושהיא לא תפגע....הסתרתי דברים כדי שלא יהיה לה קשה להתמודד איתם....
    מעניין...:)
    בכל אופן הסנקציות אומרות שמ11 אין אינטרנט בבית.אני ממש ממש משתדלת לא להיות בבית עד אז כי אין לי כח להורים שלי אז אני כל היום מטיילת בחוץ וכשאני חוזרת אני מתה מעייפות וגם כבר אסור לי להתקרב למחשב...
    ועכשיו -שלי יקירתי----הפתעה--אני בת 20.עצוב נכון?מהודעותי אפשר לקבל את הרושם שאני בת 14 או משהו........;)לפחות לפי יחס ההורים התומכים...:)
    אתמול הייתי אצל דיאטנית חדשה והיא היתה די נחמדה-הרבה יותר מהקודמת ואני מקווה שבאמת אצליח להגיע לדברים...היא אמרה לי שאני צריכה לעשות הכל בצעדי גמד-ולא להכנע לקול הפרפקציוניסטי שאומר הכל או כלום -כי מה שיוצא לי לאחרונה זה הכלום וייאוש קל...אז עובדים לאט....:)
    שלי-ממש התחברתי למה שכתבת לי למטה-הצורך הזה לברר0האם הוא היה יותר מרוצה אם הייתי 5 קילו פחות(או יותר מ-5 או 5 יותר....)וככה אני משגעת אותו אבל בעיקר את עצמי...אני יודעת גם שאני ממש ממש חייבת להפסיק עם זה....:)עוד משו לעבוד עליו..;)
    וזהו...אני הולכת עכשיו לשחות ומשם לחברי היקר ואכתוב אולי שוב מאוחר יותר...נראה מה יהיה המצב פה...
    אוהבת אתכן !
    יום קל ונעים!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי רורי...!!

    בלונדי
    23/08/2007

    יופי לראות אותך פה.

    מה שלומך?

    לגבי סנקציות- לצערי אני מכירה מקרוב את הנושא, בבית הוריי, בתקופת הנעורים שלי, ואני רק יכולה להגיד לך שתחזיקי מעמד. תהיי חזקה ותזכרי שהכל עובר בסוף ואת תוכלי לצאת משם ולחיות במקום שיעשה לך טוב. אני עברתי שנים קשות מאוד עם ההורים ומבינה כל מילה שלך.

    לגבי הדיאטנית- מעולה. טוב לשמוע זאת. הלוואי ותצליחי יחד איתה לעלות על מסלול טוב.

    יקירה, מה עם תה"ש? מתי תאריך האבחון שלך?

    מקווה שהדבברים עם בחרים מסתדרים להם ושאת מבינה שהוא לא מתכוון להכניס אותך לסרטים האלה שרצים לך בראש. האהבה שלו לא נמדדת בקילוגרמים שלך, ואת חייבת להבין זאת!!

    טוב מקווה לשמוע ממך בהמשך.

    יום מקסים וקל.

    בלונדי.!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי רורי

    קרן אור
    23/08/2007

    אני דווקא יכולה להבין שאת בת 20.גם אני עד שהתחתנתי בגיל 22 ההורים שלי הטילו עליי סנקציות שונות(כמו למשל לנעול את השירותים בלילה כדי שאולי לא יהיה לי לאן ללכת אז לא אקח משלשלים...והם טעו,כי מצאתי כבר משהו),למה לא לקחתי את הרגליים והלכתי??כי הייתי כ"כ חלשה שפחדתי להתמודד גם עם עצמאות...
    רורי נשמע שאת לא מתקדמת כ"כ בטיפול בשחף,נראה לי שאת צריכה איזשהי פעולה דרסטית שתעתיק ממך את היכולת לקחת משלשלים,כך הראש שלך לא יהיה בדילמה כל הזמן..תאמיני לי הייתי בסרט הזה,הלכתי לפסיכולוגית ולדיאטנית,אבל שניה אחרי שנתנה לי את התפריט הוא נעלם באורך פלא,ואני המשכתי.גם אשפוז יכול לנתק אותך מהבית קצת,ולא יזיק לך לקבל טיפול בלי לשבור את הראש גם בהתנגדויות...חשבי על זה ואל תשללי על הסף את ת השומר
    אני מקווה שהיום יהיה לך יותר טוב ושתשובי אלינו במהרה אוהבת קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רורי מתוקה

    שלי
    23/08/2007

    דווקא חשבתי שאת קצת יותר מבוגרת...
    ושמחה מאד לשמוע שאת (רק) בת 20, עד מאד צעירה וזהו גיל נפלא לקחת את עצמך ביידים ולצאת מהמחלה הזו. אני לא יודעת כמה זמן את סובלת מתופעות שונות של הפרעות אכילה, אך אני מפצירה בך להחליט שאת ממשיכה את שנות ה 20 שלך כאדם בריא, חזק ומאושר.
    אלו שנים נפלאות שבמידה רבה קובעות את עתידך. לימודים, עבודה, מערכות יחסים משמעותיות. יהיה לך הרבה יותר קל והרבה יותר טוב עם תקדישי עכשיו זמן, ואת כל מאמצייך, להחלמה.
    לא אומר לך שתמיד היה לי רע, בעשור האחרון היו לי תקופות יפות מאד וחוויות נפלאות. אך ללא ספק, הפסדתי המון בגלל המחלה הארורה הזו, פספסתי הרבה הזדמנויות ועכשיו אני משלמת מחיר כבד.
    ובנוגע להורים - האם הם היו איתך בפגישה אצל המטפל? אני לא יודעת מה נהוג בשחף, אך בטיפול פרטי לפחות די נהוג לערוך פגישה שכוללת גם את ההורים ובה ניתן ללבן קצת בעיות. אני לא מבינה את סנקציות האינטרנט, מה יש בו שכל כך מפחיד אותם?
    יום נפלא יקירה, המשיכי לעדכן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב!
    קרן אור
    23/08/2007

    רציתי לאחל לכולנו בוקר טוב.
    כרונית,את בטח כבר בעבודה,ינשופה יקרה,לא הגחת בלילה ממחבואך,אני מקווה שתעשי זאת כי חסרת לי.
    טליוש-איך מתקדמים הלימודים???
    רורי-אשמח לשמוע על הסנקציות,כי נראה לי שידייך די כבולות,ואינך יכולה להיכנס כאן לפורום.וכמובן שאשמח לשמוע איך מתקדם לו הטיפול.
    בלונדי-כתבתי לך מייל אתמול,תאשרי לי שקיבלת אותו סוף סוף.מקווה שישנת טוב ושאת מתחזקת.
    שלי-הניצחית שמתמידה כאן,כל הכבוד.כתבתי לך תגובה ארוכה למטה ושגם לך יהיה יום מקסים.

    משפחה יקרה,אוהבת את כולכן!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב מקסימה שלנו!!!

    בלונדי
    23/08/2007

    מה שלומך?

    אני מרגישה מצויין, טפו טפו טפו!!!

    כתבתי לך מייל... שוב היו בעיות בשליחה...

    יום מקסים שיהיה לך ונדבר בהמשך.

    אוהבת
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי בלונדינית!

    קרן אור
    23/08/2007

    מה שלומך???אני כרגיל הרוגה מעייפות,אבל אני רחוקה מהמיטה שעות רבות...
    כתבתי לך מייל תשובה,תעדכני אם קיבלת
    אוהבת מאוד,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחה"צ טובים קרן אור!!!
    בלונדי
    22/08/2007

    שלום יקירה.

    שמחה לשמוע שקיבלת את המייל ממני, אך אני לא קיבלתי כלום ממך!!

    כבר אמרתי לך בעבר, שבזמנים שהמחשב עושה צרות, תשלחי כל מייל גם לעצמך, כדי שאם קורות תקלות מסוג זה, הכל שמור ויש לך אפשרות לשלוח עוד פעם...
    אז כעת תיאלצי לשלוח לי שוב את המייל שלך...סליחה! מצטערת...

    טוב אני מקווה שאת מרגישה טוב ולא עובדת קשה מידי, ושיש לך יום טוב!!

    מחכה לשמוע ממך...

    אוהבת
    בלונדי!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אחה"צ טובים קרן אור!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טוב המפקדת!

    קרן אור
    22/08/2007

    אני שולחת לך מייל עכשיו מקווה שהפעם תקבלי אותו.תעדכני אותי...
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב בלונדי! קמת כבר?
    שלי
    22/08/2007

    מה שלומך מתוקה? איך ישנת הלילה?
    מפגש הבנות שלך נשמע כיף ממש! כל הכבוד לך, הרי לא קל להתחבר עם אנשים חדשים ממקום חדש. הבדלי השפה, המנטליות. אך זו תמיד חוויה מעשירה ומעניינת מאד. האם יש גם ישראלים באזורך?
    ובכלל, המקום בו את חיה נשמע כה פסטורלי, אני תוהה היכן את...
    כל כך חם כאן היום, הצלחתי להזיע עוד לפני שיצאתי מהבית. היתה לי פגישה (עבודה) בבית קפה והמעצבן שעימו נפגשתי התעקש לשבת בחוץ וטען בתוקף שיש רוח נעימה מהים. חפשתי אותה ולא מצאתי. הייתי בחוסר ריכוז מוחלט, שתוקף אותי רבות בתקופה האחרונה, אבל גם כך הוא מאלו שבעיקר מעוניינים לדבר על עצמם.
    שבתי הביתה להתאושש קצת במזגן וחזרה לעבודה.
    שיהיה לך יום נפלא יקירה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב בלונדי! קמת כבר?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלינקה מתוקה!!!!!!

    בלונדי
    22/08/2007

    בוקר אור לך או בעצם כבר אחה"צ טובים לך.

    אכן, היה מפגש בנות, אך כולן ישראליות. כולן באותה שכונה. היה נחמד, למרות הפחדים שלי מיצירת קשרים חדשים עם בנות שאני לא מכירה.
    עם בנים פחות קשה לי, אך בנות תמיד היוו בשבילי פחד מסוים...קשה לי לסמוך על בנות, ואני כמעט תמיד רואה קודם כל את הצדדים הרעים....
    אבל היה נחמד, ומרענן. והכרתי כמה בנות נחמדות מאוד, וכמה לא... ח
    חחח

    הלוואי והייתי מכירה פה מקומיות. אני מתה על האנשים פה.

    ואכן מקום פסטורלי...שאין לתאר בכלל!!!

    אני מבינה שאת בתקופה לא קלה כעת. אבל אני מחזקת את ידייך על כך שאת ממשיכה להלחם וממשיכה ללכת קדימה ולא מוותרת. אני יודעת כמה זה קשה אבל את נשמעת לי כבר במקום מאוד טוב. מקום שרוצה מאוד, מקום כבר חזק יותר מהמקומות בהם היית בעבר.
    שלינקה- אני ממש גאה בך. המשיכי כך, למרות כל הקשיים. ולאט לאט גם התקופה הקשה תיעלם לה, ואת תזכי לכל האושר המגיע לך... כל האושר שבשבילו עבדת כה קשה...

    בכל מקרה, גם אני בהתחלה הוקסמתי מהסרטים על האנורקסיה שהייתי רואה. זה תמיד נראה "קסום" והירואי. אך עם הזמן למדתי לראות את החולניות של זה... מזל!!!

    טוב יקירה, מקווה שיש לך יום נעים וקל, עם מחשבות חיוביות!!

    נשיקות ותהיי חזקה!!!

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לך!

    שלי
    22/08/2007

    מה שלומך יקירה?
    מצחיק, משום מה החלטתי שהבנות הן מקומיות... ממש שמחה שנהנת. מפגש עם חבורת נשים ישראליות עשוי להיות אסון אמיתי, היה לי אירוע כזה בשהותי בחו"ל ולאחריו נתקתי קשרים עם כל בנות הקבוצה...
    אך ייתכן שזה גם בגלל שהן היו מבוגרות ממני ובעלות משפחה, כך שהנושאים המשותפים לשיחה (מלבד ריכולים ולכלוכים על כל שאר הישראליות שהן הכירו באזור) היו ילדים, בעל, קניות ומטבח, והרגשתי מאד לא שייכת. חוץ מזה, נורא קשה לי עם קבוצות. תמיד מרגישה שלא יכולה להשתלב, לחדור פנימה. ובכלל, כבר מילדות אי אוהבת כל כך להיות חלק מקבוצה. אחת על אחת קל הרבה יותר. או שזה הולך, או שלא.
    מעניין מה שכתבת על נשים/גברים. גם לי הרבה יותר קל ליצור קשר ראשוני עם גברים, אבל באופן כללי אני נותנת אמון רב יותר בנשים, בעיקר מבוגרות יותר. גם הרבה יותר אוהבת לעבוד עם נשים. אני מאלו שמחפשות תמיד דמות-אם... מאמינה שבתחומים מסוימים תמיכה אמיתית תתקבל רק מנשים שמבינות היטב את החוויה האישית שלך שקשורה, לפעמים, להיותך, מה לעשות, אשה. ראי כאן למשל...
    למרות שהיה מעניין מאד לשוחח גם עם גבר שלוקה בהפרעות אכילה!
    שאלה חטטנית מסקרנות סתמית - את מגיעה לביקור בארץ בחגים? אני מצפה בשמחה רבה לביקורים של כמה חברים קרובים שחיים בחו"ל, זה הופך את תקופת החגים המייגעת לנחמדה הרבה יותר.
    טוב יקירה, תהני לך מהסביבה היפה שלך ומזג האוויר הקריר כל עוד את רחוקה מארצנו המשוגעת,
    נפגש בהמשך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי מקסימולה!!

    בלונדי
    22/08/2007

    אכן, מפגש נשים ישראליות עלול להיות חוויה לא נעימה.

    אני גם מאוד לא אוהבת להיות חלק מקבוצה. היו לי מספיק קבוצות במשך כל החיים בקיבוץ. ולכן מראש יש לי אנטי...

    גם מאוד קשה לי להתחיל להכיר בנות ככה...לא יודעת למה.

    יש מקומות כמובן ששעדיפה דמות אישה, ובייחוד אני מסתדרת עם נשים המבוגרות ממני. כמוך. יש לי חברה טובה מאוד בת 37. את מבינה? בדרך כלל עם הצעירות ממני קשה לי למצוא שפה משותפת. אולי כי התבגרתי מאוד מהר ולא היה לי את החלק הזה של התום של הנעורים. ומרבית הבנות בגילי עדיין נמצאות בשלב ההוא... ממש כמו בכיתה ז'. שעוד משחקים עם הבנים ב"קקי" ומתעסקים בשטויות... לא מתאים לי.

    ישנם מקומות שאני חשה בטוחה עם נשים, אך לרוב רק אם הן מבוגרות ממני.
    וישנם מקומות שאני מעדיפה לשבת עם בעלי להכיר חבורה של גברים. מרגישה יותר בנוח.

    למעשה ה"חברה הכי טובה" שלי הוא גבר!!! ואין עליו... הוא ממש החברה הכי טובה שלי.

    עם כל ה"חברות הטובות" שלי, נותק הקשר בשנים הקשות של המחלה, כי מסתבר שאף אחת מהן לא היתה "חזקה" מספיק כדי להתמודד עם זה שקשה לי. תמיד אני הייתי הדמות המנחמת והחזקה עם כולן. ואז, כשאני נזדקקתי לעזרה, כולן פנו לעיסוקיהן..... העלבון היה גדול. לקח לי הרבה שנים להשלים עם זה. אבל אמרתי לעצמי שמי שלא הייתה שם בשבילי כאשר נזדקקתי לה- אין לי יותר מה לחפש איתה. זהו. וכיום אני לא תולה יותר ציפיות ותקוות באף אחת. אני יודעת בדיוק מי פה בשבילי ומי תמיד יהיה בשבילי כאשר אזדקק לו.

    אני מטבעי בן אדם של נתינה. תמיד נתתי את כל כולי למען אחרים. בטילתי את עצמי לגמרי. וכאשר לא הוחזר לי אותו היחס, היה לי קשה מאוד עם זה...

    את מבינה למה קשה לי עם בנות??

    בכל אופן, אני לא באה לארץ בחגים. נקווה שאולי המשפחות שלנו תצלחנה לבוא לנופש אצלנו כאן...

    טוב יקירה. אשמח לשמוע ממך בהמשך.

    ערב נהדר שיהיה לך!!!!!!!

    נשיקות, בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שלי שוב

    קרן אור
    22/08/2007

    טוב קראתי עכשיו את ההודעות שלך ושל בלונדי,ומצטערת ששכחתי לשאול-אבל מתי את חוזרת לטיפול??אני מאמינה שהפעם יהיה לך טיפול יעיל כי היום את באה עם גישה חדשה ואת באה ממקום מבין ורוצה,יותר מבעבר.גם דרגת הפתיחות והכנות שלך השתנו עם השנים ומרגישים את זה כאן בפורום.אז כל הכבוד יקירתי!
    ואגב,מצטערת אם העמסתי עלייך עם סיפור הילדים שלי,הבנתי כבר שאת לא מתחברת לזה..
    נשתמע יותר מאוחר מקסימה.אוהבת קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בכלל לא יקירה!

    שלי
    22/08/2007

    לגבי הילדים... זו לא היתה כוונתי כלל וכלל.
    אני מאד אוהבת סיפורי ילדים, ומעריכה כל כך כל אם עובדת כמוך, ומקווה שיום אחד גם אני אצליח להתמודד עם כל זה. עם מעט החברות שלי שכבר ילדו וקרובי משפחה עם ילדים קטנים אני יכולה לשוחח שעות על ילדיהם וחוויותיהם באופן כללי, פשוט כשמדובר בקבוצה שאני לא שייכת אליה - אני מרגישה לא במקום.
    זאת אומרת, כשקבוצת נשים עורכות השוואות על ילדיהן, בעליהן וכו', או כשאני נקלעת לקבוצת נשים בהריון שמדברות שעות על הכנות ובדיקות וקורסים לפני לידה (וזה קורה לי הרבה לאחרונה), אין לי מה לומר שם. הן משאירות אותי בחוץ ומסתכלות עלי כמו על חייזר - "ומה את בדיוק עושה בחיים החסרי משמעות שלך?" זו קבוצה שהופכת למפלצת שממקמת אותך כמי שלא מבינה דבר ולא יכולה לעשות כלום חוץ מלשאול שאלות.
    לפני כמה זמן מישהי חצופה מאד אמרה לי שאם באמת הייתי אוהבת את בן זוגי כבר הייתי עושה ילד, וכנראה שאני לא מספיק אוהבת אותו. "כשאת אוהבת מישהו את פשוט רוצה לעשות איתו ילדים", כך היא אמרה. כאילו זה כל כך פשוט. אז ברור שאמנע מלשוב ולבלות עם החבורה הזו.. בחברה שלנו לא קל להיות בת 30 בלי ילד, למרות שרוב החברות הקרובות שלי עוד לא ממש בכיוון..
    זה כמו שאני אשים אותך בקבוצה של רווקות בנות 25 שמדברות על דייטים ומסיבות, והאם הוא יתקשר אלי או לא, להכנס איתו למיטה או לא, וכו'... את תרגישי קצת לא שייכת, נכון? ואם תשתתפי בשיחה ייתכן ויאמרו לך שאת לא מבינה כלום כי את כבר נשואה כמה שנים.
    אבל אם חברה שלך תשתף אותך בכל זה את תתענייני ותזדהי איתה, גם אם את בשלב אחר בחיים.
    אז כך אני - באחת על אחת אני טובה! אם זה הריון, או ילדים, או בעלים או סיפורי רווקות. וגם נהנת מאד... בעיקר מסיפורים על דברים חמודים שהקטנים אומרים או עושים... ואני תמיד במצב של געגועים אל האחיינים המתוקים שלי שגרים קצת רחוק וכל פגישה מוקסמת מחדש מכמה הם גדלו והתפתחו והחכימו.
    אז תמשיכי לספר לי סיפורי ילדים, הם מחממים את ליבי, ואני מדמיינת אותם קטנטנים ובלונדינים, רצים אליך כשאת שבה הביתה עם המון סיפורים ושאלות ודרישות. ובכלל, סיפורי אימהות מעניקים הרבה תקווה...
    לא הספקתי עוד לעבור על הודעות חדשות, אך מקווה שעבר עלייך יום נעים ולא מתיש מידי.
    לילה טוב יקירתי, נדבר מחר בבוקר!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהחלט מבינה...

    שלי
    23/08/2007

    למה קשה לך עם בנות... העלמות של חברות בשעת צרה היא יותר מעלבון, היא סוג של בגידה. אני מאמינה שההתעלמות שלהן מהצורך שלך בתמיכתן נבעה מפחד. או שלא הצליחו להבין מה את עוברת, או שהיו כאלו שהבינו היטב ופשוט לא רצו לפתוח את הפצעים של עצמן. את מדברת על תקופת האשפוז?
    אך "המתנה" של אירועים כאלה היא היכולת להבחין בין חבר אמיתי לבין מישהו שיסתלק עם הקושי הראשון והיכולת ליצור קשרים חדשים אמיתיים יותר שמבוססים על הבנה.
    אם אני מנסה לחשוב על החברות שלי בשעה בה אני קוראת לעזרה נואשת כל כך, אני מאמינה שמבין 4 החברות הקרובות שתיים יתפוגגו באוויר ושתיים יזרקו הכל ויבואו לעזור. אך בכל אופן, אני חלשה בלבקש עזרה.
    אני דווקא חוויתי אכזבות רבות יותר מחברים-גברים. מכאלו שרצו יותר, לא קבלו ונעלמו או אלו שהסיקו שאם יש לי בן זוג משלי אני כבר לא זקוקה להם. וזו שטות כמובן, כי אתה מקבל דברים שונים מאנשים שונים.
    טוב, בוקר טוב לך יקירה, נדבר בהמשך היום!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב שלי!

    קרן אור
    23/08/2007

    מה שלומך הבוקר???אני מבינה שביום התעוררת מוקדם-יום התעמלות???אני מרגישה עייפות נוראה איך לי כוח לגרד את עצמי להתאפר אפילו...אני שותה נס קפה אז זה בטח יעורר אותי עוד מעט.תודה שהסברת את עצמך,את צודקת בגישה.ואגב לגבי חברות שעזבו,אני שנים הייתי בחרא הזה היה לי חבר שאמר לי אני לא יכול להתמודד עם זה שתכנסי לאנורקסיה שוב,אז הראתי לו את הדרך החוצה. היתה לי "חברה" שהיא חייבת לי את חייה(גיליתי לה את הסרטן ושלחתי אותה לביה"ח בשעה שרופאים חשבו שהיא מתחלה,ומזל שהגיע לשם באותו יום כי היה לה בצקת מהגידול במוח ולא היתה שורדת),ובו בזמן בזמן שהיתה מטושטשת עם מורפין יצא כל השקר החוצה והיא ניסתה לגנוב לי את בעלי(שאז היה החבר שלי,אבל ידעתי שהיא נדלקה עליו),ניתקתי את הקשר באותו זמן.כמה שנים אחרי קיבלתי טלפון התנצלות(היא ידעה בדיוק למה התרחקתי),והיא הרגישה רע עם עצמה.אמרתי לה שאני לא שופטת אותה,ההתנצלות מתקבלת ואני מאחלת לה בריאות,אבל אין לי עניין להיות איתה בקשר.זה המקרה הקיצוני יותר,כי אני מטבעי לא נותנת כ"כ לאנשים שלא ניראים לי להתקרב אליי(אני רואה את האופי שלהם בשניות ואף פעם לא טעיתי),לפעמים מפרשים את זה כסנוביות,תוסיפי לזה שאני בלונדינית,ניראתי לכולם כמו צפונבונית אחת.אבל האמת היא שפשוט פחדתי,פחדתי שינעצו בי סכינים כמו שכולם עשו לי.יש לי רק חברת אמת אחת,מישהי שדרכנו נפגשו באמצעות מכרה משותפת,חולת אנורקסיה לשעבר,עברתי איתה את האישפוזים שלה,את כל הקשיים היום יומיים,ואח"כ גם התחתנו די במקביל.יש לי קשר איתה אחת לכמה חודשים,אבל תמיד כשאנחנו מדברות זה מרגיש כאילו ממשיכים מאותה נקודה שזה מדהים..מעבר לזה יש לי בכול מקום עבודה חברים,אבל הם בדר"כ תלויי זמן-את יודעת,כשעובדים ביחד אז יוצאים ביחד מדברים בטלפון הרבה,אח"כ מהטבע זה פשוט הולך ודועך..
    זהו יקירתי אני הולכת להתארגן.נשיקות,קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב קרן אור!
    שלי
    22/08/2007

    מה שלומך הבוקר? יום עמוס מצפה לך? מקווה שאת מרגישה חזקה יותר. את יודעת, צריך לשמור גם כוחות לימי החופש עם המשפחה, ולא רק לניקוי השולחן... תמיד נראה לי שילדים מעייפים הרבה יותר מכל עבודה, רק שהגמול גדול ויקר יותר. אני רואה סביבי אמהות, בדיוק כמוך, שלקחו שבוע חופש לסיום החופש הגדול והן נראות לי כה מותשות.
    כולי הערכה כלפי יחסך לעבודה ולעובדייך (ובכלל, כלפי גישתך לחיים באופן כללי). כבר אמרתי זאת אך אכתוב שוב - למרות שהעבודה מצמצמת לעיתים את הזמן או המרץ שאת יכולה להקדיש לילדים, את מעניקה להם מתנה גדולה מאד. לגדול לצד אמא שמפגינה מסירות רבה כל כך ויחס רציני לגבי כל היבט של החיים זה דבר נפלא. הם יגדלו להיות לאנשים חרוצים ושאפתנים שמאמינים ביכולתיהם ובכוחם.
    אני בסדר, באופן יחסי, יש שעות טובות יותר ושעות טובות פחות, אך בסך הכל מרגישה בשליטה ובמגמת שיפור. זקוקה לעוד יעוץ בנושא ויטמינים, אנא דווחי לי אם יש לך דקה לענות.
    יום נפלא יקירה ותודה על הכל,
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב קרן אור!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שלי יקירתי

    קרן אור
    22/08/2007

    היום הייתי ביום "שטח" ,אז לא יכולתי להכנס לפניי לפורום..ולא מזמן חזרתי מהבריכה עם הילדים.
    האמת שהחופש הזה להם עצוב להגיד אבל הוא מאסר להורים.מאוד קשה להעסיק כל היום ילדיפ עילים ועד כמה וכמה גם להתחלק עם הבעל במשמרות ,כך שכל הזמן אני בלחץ להספיק להגיע ו\או לחזור וכשאני כבר מגיעה אני ישר מתחילה לתקתק תיקים כדי ללכת כל פעם למקום אחר.ואת יודעת אחרי יום עבודה לפעמים בא לך לא לשמוע מאף אחד,ורק לשבת בשקט שעה עם עצמך,אבל אין את הפרביליגיה הזאת,כמו גם את היכולת לנוח כשאת חולה.וכן,כמה שעבודה יכולה להיות קשה לפעמים,עם ילדים זאת העבודה הכי קשה.(אם כי הכי מתגמלת...)והלוואי ויכולתי לא לעבוד בכלל לשלוח אותם לגנים ולבוא לאסוך אותם כמו בני אדם בשעה 1 ולא חלילה לאחר הבשניה,והילד כבר מעקם את האף איך אמא שלו הגיעה הכי מאוחר(קרה לי פעם אחת כשנתקעתי בפקק של תאונת דרכים ומה שעבר עליי באותו זמן,אכלתי את הלב,הגעתי לגן והוא היה לבד עם הגננת וכ"כ נעלב..לא מעניין אותו שאמא שלו נתקעה שעתיים באיזשהי תאונה איימתנית..)
    בקיצור מה אגיד לך לא פשוט להיות הורה,ואני מקווה שאני עושה את חלקי כמו שצריך,כי בתקופה האחרונה אני מותשת...אבל לא נורא עוד שבוע וחוזרים לשגרה...
    איזה כיף לך שאת יכולה לעבוד גם מהבית,בלי להיות בלחץ של לקום מוקדם,להתארגן ולהתקע בפקקים על הבוקר...אני בדיוק הפוך ממך...אגב,יש לנו עוד משהו משותף,גם אימי הקריבה את עצמה "למען הילדים" והפסיקה לעבוד כשאחי הגדול נולד,והיא תמיד היתה שם,אבל גם תמיד נפנפה בזה,וכאילו האשימה אותנו שבגללנו היא לא עובדת,כשמתחת לאף צמחה לה הפרעת האכילה שלי..
    נראה לי שכל העניין זה להיות קשובים לילדים,הפונקציה של הזמן פחות חשובה.
    טוב שלי,אלך לקרוא עוד שרשורים,ותספרו לי על סיפורים נוספים,עד שאגיע אליהם יקח לי עוד המון זמן...ערב מקסים,קרן אור.אגב,תשאלי שאלות על ויטמינים חופשי יקירתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הורות היא ללא ספק העבודה הקשה בעולם

    שלי
    22/08/2007

    אין מי שיאמר לך שאתה פועל נכון, אין מי שיחלק לך ציונים, או בונוסים, או יאמר לך שאת מוכשרת ומצוינת וראויה לקידום או העלאה בשכר... רק את יכולה להעריך את פעולותייך והתנהגותך, ואנחנו הרי השופטות המחמירות ביותר בעולם. אין ספר הדרכה יעיל באמת, ואת חייבת לסמוך על האינטואיציות שלך ועל תפיסת עולמך ולאלתר כל הזמן. זו ללא ספק העבודה התובענית והמורכבת ביותר. אבל אני בטוחה שחיבוק וחיוך של ילד כששבת הביתה סוף סוף הוא גמול נפלא יותר מכל שכר או קידום.
    וכמו שנדמה לי שכתבתי לך, כבר כמה ימים שאני רואה אמהות הרוסות מעייפות סביבי, מנסות לשעשע את הילדים בימים האחרונים של החופש... שלא לדבר על אבות שבכלל לא מבינים איך זה קרה להם...
    אבל גם בלי להכיר אותך (בעולם האמיתי), אומר שוב שאני בטוחה שאת אם נפלאה. כי רק מקריאה של שתיים שלוש הודעות שלך מרגישים את החום, האהבה והדאגה שיש לך כלפי העולם כולו, אז וודאי שילדייך מקבלים המון, גם אם זה מחמש אחר הצהריים ולא מאחת.
    ואת יודעת, ילדים גדלים, ומהר, ועוד כמה שנים יהיו להם חיים מלאים כל כך, עם חברים וחוגים ותחביבים. ואז הם באמת לא זקוקים לך כל כך הרבה שעות, אלא זקוקים לאם אינטליגנטית עם ניסיון חיים וחיים משלה.
    ואם גם את גדלת עם אם שלא עובדת אז את וודאי יודעת שזה לאו דווקא ייתרון. כמו שכתבת, למרות שאמך היתה שם כדי לטפל ולהזין ולחנך, את את המרד שלך עשית - ופגעת בעיקר בעצמך. וברור שתחושת התיסכול של האם פוגעת בילדים נואשות. (אמא שלי לא בחרה להקריב עבורנו, אבל אכתוב לך על זה במייל).
    אז גם כאן חלקי לעצמך כמה מחמאות וחיזוקים, אני יודעת שאמהות ורגשי אשם הולכים יד ביד, אך נסי להפיג אותם קצת...
    לילה טוב יקירה, מחר אציג את דילמת הויטמינים שלי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר אור כרונית יקרה
    שלי
    22/08/2007

    עפרונית! איזה כינוי חמוד. רק שאני לא שורקת ושרה כשעולה השמש...
    מה שלומך הבוקר? את באמת עובדת כל יום משמונה בבוקר? איזה סיוט.
    אני אמנם קמה מוקדם, אך שעות העבודה שלי גמישות מאד ורובן מתנהלות מהבית. לרוב אני לא חייבת להיות בשום מקום בשעות הבוקר (ובעיקר מאחר והממונים על עבודתי או לקוחות הם ינשופים ממש כמוך), אלא אם זה ימי הספורט שלי. וחוץ מזה, לוקח לי שעות להתארגן בבוקר. אין סיכוי שיתפסו אותי בעיניים נפוחות וקמטי שנה... צריכה את הזמן להתרחץ, להחליט מה ללבוש, קצת קונסילר מתחת לעיניים...
    חייבת להתוודות שלאחר המלצות הספרים נתקפתי בטירוף קריאה וסדר. כבר יומיים מחפשת איזה ספר שאהוב עלי במיוחד ולא מוצאת, וגם שמתי לב כמה ספרים שעוד לא קראתי מחכים לי על המדף ומייד זרזתי את עצמי לסיים את הספר הנוכחי. מה יהיה עם ההתנהגות האובססיבית הזו?
    כן, אני מאד רוצה להגיע לנקודה טובה יותר, ולפחות בהקשר של חיי האישיים אני די מאמינה שהיא בהישג יד הנקודה הזו. בתחום המקצועי דרושות עוד מחשבות ופעולות רבות.
    מעניין לקרוא שגם אצלך חומר על הפרעות אכילה מהווה טריגר. בגיל ההתבגרות היה סרט טלוויזיה מסוים שממש התמכרתי אליו, על אנורקסיה כמובן, הגיבורה ומצבה החולני הקסימו אותי וסופה הטרגי נראה לי כה רומנטי. סביר שאת מכירה את הסרט, אך עדיף לוותר על שמו.
    לעומת זאת, לפני שהכרתי אותכן חברות יקרות חפשתי קצת בלוגים בנושא, ומצאתי כמה שעוסקים בהחלמה ולא במחלה. לא התמדתי בקריאה אך "הגילוי" שיש עוד נשים בגילי שנאבקות במחלה ואף הצליחו במאבק הזה היה מאד משמעותי עבורי. חשוב לציין שחלקן גם נחשפות בשמן המלא וזה מאד מרשים בעיני. הסיפורים שלהן גם הבהירו לי שלכל אחת דרך אחרת להחלמה, בקצב אחר, אך שזה בהחלט אפשרי.
    שיהיה לך יום מקסים יקירה, הודעותיך הן עוד קרן שמש בבקרים שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר אור כרונית יקרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שלו'שקה!

    אני
    24/08/2007


    היי מתוקה, תודה על המחמאה! מה שלומך, עפרונית קטנה? מקווה שהכל טוב... אגב, לא בכדי בחרתי להשתמש ב"עפרוני" וב"ינשוף". אלו שני הכינויים המקובלים כדי לתאר אנשי יום ואנשי לילה מבחינת השעון הביולוגי. ואני שייכת לאחרונים, מן הסתם... אני חושבת שכדאי לי להיבדק במעבדת שינה כדי לוודא עם עצמי שמשהו אצלי דפוק מבפנים, אבל למי יש עצבים לזה בכלל...

    ובכן, יקירתי - כן, אני חייבת להתחיל לעבוד בשמונה בבוקר, והממונים עלי נורא קטנוניים בקטע הזה. אין לי מושג למה. שיהיה. מצד אחד, זה נחמד שאת לא חייבת לרוץ כנשוכת נחש על הבוקר ושאת יכולה להתנהל לך באיזי בבוקר, אך מצד שני - אני לא הייתי רוצה שהעבודה תיכנס אלי הביתה והייתי רוצה לשמור על הפרדה מוחלטת בין העבודה ובין מה (שנשאר ממני) שאחריה...

    באשר להתעסקות עם חומרים העוסקים בהפרעות אכילה - זה ידוע שכל ההתעסקות הזו גורמת נזק ושהרבה חולות אנורקטיות "תופסות" את הדברים האלה כמודלים וכקדושה שיש לשאוף אליה, כך שזה לא מיוחד לי ולך. אני זוכרת מעצמי שהייתי אוספת כתבות וקוראת אותן שוב ושוב ומחפשת ספרים ותוכניות בנושא, והכל בשביל מטרה אחת - לרדת במשקל ולהיות רזה עד כאב. ממש "נצחון". בקיצור, כל החומרים האלה משמשים כדלק המזין את מכונת הטירוף.

    וזה אכן סוג של טירוף. את יודעת שאפילו ויטמינים לא יכולתי לקחת בזמנו?? אני האמנתי באמת ובתמים שזאת רק תחבולה שתגרום לי להשמין ולפתח בולמוסים... מדהים עד כמה שהטירוף "נוסע" רחוק...

    לילה טוב ושקט!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב כרונית יקרה!

    שלי
    24/08/2007

    יום שישי, האם הצלחת לישון עד מאוחר ולצבור קצת שעות שינה?
    אתמול שבתי מאוחר מבילוי לילי וישנתי עד 10 כמעט, איזה תענוג! כמובן שמעורבים גם רגשי אשם על בזבוז הזמן, אך הייתי זקוקה ליקיצה מאוחרת.
    בדיקות במעבדת שינה נשמע לי כמו סיוט אמיתי. אני ממש לא מבינה בזה אך אני תוהה לאיזה סוג מסקנות הם מגיעים ואיזה טיפול הם מציעים. לא נראה לי שתהיי מוכנה לטיפול תרופתי, אם אני לא טועה גם את מהמסתייגות מכימיכלים שונים, אז ייתכן ואין טעם בבדיקות.
    דנו כבר בסוגיה של חומרים "טבעיים" והאם להשתמש או לא, ואני מכירה גם את דעתך הכללית בנושא, אבל אולי כאן זהו בכל זאת פתרון לא רע. מכירה לא מעט שמשתמשים ברסקיו כדי לישון טוב יותר, גם נשים בהריון, אבל לפעמים נראה לי שההשפעה היא פסיכולוגית בלבד...
    אם הייתי יכולה הייתי מעבירה לך מעט ישנוניות... מלבד הנטייה שלי להרדם תוך 3 דקות מהרגע שעצמתי עיניים השינה שלי מאד עמוקה בדרך כלל ושאני מתעוררת אין אפילו זכר לחלומות. בריחה מושלמת מהעולם כולו ומעצמי...
    את צודקת לחלוטין בעניין העבודה מהבית. כאשר ביתך הוא גם משרדך אין כמעט תחושה של חופש, סוף שבוע, ערב או לילה. כל שעה וכל יום הם זמן ראוי לעבודה. אך אני אוהבת מאד את הגמישות בלוח הזמנים, אוהבת שאף אחד לא יושב לי "פיזית" על הראש, אוהבת לשבת בפיג'מה ושיער אסוף למעלה מול המחשב במקום להתלבש יפה כל בוקר ולחייך לכולם.
    סוף שבוע די עמוס מצפה לי, ושוב אני פועלת לפי המלצתך לנסות ולתכנן את התמודדותי עם האירועים השונים של הימים הקרובים. כרגע בעיקר מקווה שהבטן שלי תשרוד את ארוחות סוף השבוע בלי כאבים מיותרים.
    סוף שבוע נפלא יקירה, מקווה שהכל בסדר אצלך. להתראות בקרוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צהריים טובים, שלי!

    אני
    24/08/2007


    כן, כן, גם אני ישנתי איזה 10 שעות וקמתי עוד יותר עייפה וכאובת גוף, אבל אני לא ממש יצאתי לבלות אתמול... אגב, אני כותבת עכשיו פשוט כי עוד אין לי כוח להתחיל לעבוד עבודה פיזית דורשת כוחות (נקיון יסודי אובססיבי עד התמוטטות כללית..), כך שלמה לא למלא את הגאפ הזה במשהו בונה וחיובי כמו לדבר אתכן, בנות מקסימות אחת-אחת?? ובינתיים המנועים שלי מתחממים להם בצירוף נס קפה חזק ומעורר במיוחד...

    אז אני באמת שמחה שיצאת לבלות אתמול. את זקוקה לזה כאוויר לנשימה, ובייחוד עכשיו, כך שתפרגני את זה לעצמך כמה שיותר. כדאי גם לי לפרגן לעצמי בילויים, אבל לצערי אני לא במצב שאני יכולה ליהנות מדברים עכשיו. אולי בהמשך.

    וואו! באמת כיף לך שאת נרדמת תוך שלוש דקות!! תיהני מזה, יקירה, ותעריכי את זה!!! ואולי כדאי גם לא לפתוח פה לשטן, את יודעת... בכל אופן, אתמול בלילה הייתי כ"כ עייפה וחל(ו)שה, כמו בכל ליל חמישי בעצם. אבל זה היה כבר בדרגה של כמעט תחושת חולי, כמעט כמו שמרגישים כשחולים בשפעת או משהו. ובכל זאת, הלכתי לישון בשלוש, ולא נרדמתי מהר. הבעיה אם כבר היא שבסופו של דבר נרדמתי עם המיזוג דלוק, משהו שאני מקפידה מאד לא לעשות, ולכן עכשיו חצי גוף תפוס לי ואני מרגישה כל שריר וכל פרק בגוף. טוב, מה לעשות, נו, יעבור... אשמתי.

    באשר לכימיקלים ה"אהובים" עלינו כל-כך - נכון שיש לי הסתייגות מכימיקלים שונים ושאני מעדיפה להישאר "נקייה" מהם, אבל אני יודעת שלפעמים כן צריך אותם. תלוי במקרה ותלוי במצב. אבל גם אם צריך אותם, אני בעד למצות קודם כל את כל האפשרויות הטבעיות האחרות.

    ולא, אני ממש לא הולכת להיבדק במעבדת שינה... סתם התבדחתי עם עצמי והשתעשעתי לי ברעיון. ממש לא בא לי שיחברו לי אלקטרודות למוח ויצפו בי בשנתי. בנוסף, רק מהלחץ אני לא אירדם שם בכלל...

    בעניין המרדימים ה"טבעיים" - אז בזמנו ניסיתי והתאכזבתי מכולם. נכון שאי האמונה שלי מראש בהם גם תרמה לעניין (אני מאד מדעית בראשי, מה לעשות...), אבל בכל זאת אני חושבת שאם יש חומר פעיל אזי הוא צריך לעבוד בדיוק כמו שקורה בתרופה סטנדרטית אחרת. מה ניסיתי? ניסיתי את ה"רסקיו רמדי", ניסיתי את "רלקסין" (שמבוסס על צמח הוולריאן שלפחות ברפואה הטבעית ידוע בהשפעתו המרגיעה והמרדימה) וניסיתי גם תרכובת מיוחדת שרקחה לי הומואפתית באופן אישי. בקיצור - קשקוש-בלבוש, לפחות מבחינתי.

    אני יודעת שמה שיעזור לי הוא תרופה מרדימה שגרתית (כמו "בונדורמין" וסוגיו), אבל אני לא רוצה להתחיל עם זה, כי זה פשוט הורס את כל המערכת הטבעית וגורם לתלות זוועתית - הן גופנית-פיזיולוגית והן פסיכולוגית. אבל אם יש יתרון בתרופות האלה הוא שהשינה היא נטולת חלומות. בשבילי זה יתרון, כי החלומות שלי לפעמים מזעזעים לגמרי... ובכל זאת, לא הייתי רוצה לוותר על המסע הזה לתוך התת-מודע שלי, גם אם המחיר הוא מבעית לפעמים...

    ועוד לגבייך , יקירתי - אופס, נגמר לי המקום... ואני מיד ממשיכה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך...

    אני
    24/08/2007


    אני רוצה לומר לך שהבטן שלך תוכל לשרוד כמעט בכל דבר רק אם תקשיבי לה, תתחשבי בה ותנהגי בה בעדינות. בכל זאת, התעללת בה תקופה ממושכת וזה לא צחוק. אבל אני מאמינה שתאים חיים יכולים לשקם את עצמם, כל עוד לא נגרם להם נזק בלתי הפיך.

    לכן הייתי מציעה לך להיות יותר קשובה אליה. לאכול מה שבא לך בארוחת הערב, ולהקשיב. לא להגזים, וגם לא להפסיק לפני הזמן. הכל עניין של תרגול. הרי בהפרעות אכילה חל מעין ניתוק בין המצב הגופני למצב הנפשי. באנורקסיה הגוף מת מרעב אבל המוח לא רעב (למרות שבהרבה מקרים כן), ובבולמיה כמו גם באכילה כפייתית (שהיא בעצם תת-סוג של בולמיה) הבטן מתפוצצת עוד רגע קט, אבל המוח באטרף ורוצה רק עוד. לכן זה כ"כ קשה לחזור ולמצוא את האיזון, כי הכל משובש וכאילו מנותק. אבל זה אפשרי. והניתוק הזה הוא לא אמיתי כמובן, כי כל עוד את בחיים קיימים בך המנגנונים ההישרדותיים הללו, כי בלעדיהם לא היית שורדת וגם לא היית מחזיקה מעמד הרבה זמן.

    זהו! תמו הרצאתי להיום... וכבר נהיה ממש מאוחר... אז אני אפנה לעיסוקיי אך לא לפני שאאחל לך -

    שבת נהדרת ושתספיקי כל מה שאת רוצה!

    תעשי חיים...

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • "ציפורי לילה משוחחות, והפעם...."
    בלונדי
    22/08/2007

    פגישת בנות!!!

    כן, חזרתי לי כעת מפגישת בנות. התאספנו פה כל נשות השכונה למפגש...
    היה נחמד מאוד, וכבר הרבה זמן לא היה לי כזה דבר... כבר שכחתי מה זה.

    לגבי ספרים על אנורקסיה, שהזכירה פה כרונית- אני מאוד אוהבת לקרוא ספרים של אנורקסיות ובולימיות. אותי זה דווקא מרחיק מכל העניין. ואני ממש לא מסוגלת לחשוב איך יכולתי לחשוב ולנהוג ככה. אז אם יש לכם ספר מעניין- אשמח לשמוע המלצה. לבטח כבר קראתי אותו..חחח

    קרן אור- אני מנסה כבר 7 פעמים לשלוח לך את אותו מייל מהבוקר ואני לא מבינה מה הבעיה. זה פשוט לא מוכן לשלוח לך!!! אני קרובה לייאוש, אך אני לא מוותרת. אני מנסה להמשיך לשלוח...

    היה לי יום נחמד דווקא, למרות שבעלי עובד כעת... לפחות הייתי בחברת הבנות פה...

    ושלחתי היום מכתבים יפים ותמונות לארץ...

    וגם קיבלתי פה קפה מעניין מאחת הבנות..אז בכלל יש למה לצפות....

    טוב אז מקווה שכולכן מרגישות טוב...

    שיהיה לכן לילה טוב וחלומות פז!!
    אוהבת
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני שמחה שנהנית במפגש ה"בננותי"!

    אני
    22/08/2007


    ואולי תעשו את זה more often? שווה להתאמץ, הלא כן?

    דבר שני - נו, דואר "וואלה" הידוע לשמצה... את יודעת כמה מיילים הוא מחק לי, הדרעק הזה? וכמה שהתלוננתי - כלום לא עזר. לכן הייתי מציעה לכן לעבור לג'י-מייל. אפשר לפרמט אותו גם בעברית.

    חלומות פז!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • yes, we might do it more often....!

    בלונדי
    22/08/2007

    התחלת עם האנגלית אז אני חייבת לשתף פעולה.

    אני בכלל בהוטמייל!!!!! שונאת את וואלה, אבל קרן אור שם ואני חייבת לתקשר איתה וזו הדרך....

    וואלה עושה לי בעיות עם כולם, עם כל הנמענים שלו. זה ממש מרתיח. אבל נו מילא.

    טוב יקירה, נראה לי שאני פורשת למיטה, לספר שלי.....

    לילה דוב (כן, שהלילה יחבק אותך כמו דוב)!!!

    בלונדי!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שוב בלונדי

    קרן אור
    22/08/2007

    יש לי גם מייל פרטי בהוט,אפשר להעתיק את המיילים לשם,אבל ניתן צ'אנס לוואלה,כי אותם לפחות אני יכולה לקרוא גם מהעבודה..
    אתן בטח מדברות אנגלית שוטפת,יש לי מזה הרבה מהעבודה,אז אולי אשכור את שירותיכן בתרגום...אבל ראו הוזהרתן זה לא ספר מעניין בכלל....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי בנות יקרות!
    קרן אור
    21/08/2007

    אני כאן לבדי...כולכן בוודאי עדיין עסוקות,מקווה שמישהי תכנס בקרוב שנפטפט קצת,כי נראה לי שהיום אני נוחתת מאוד מוקדם לישון(אתמול למיטב ידיעתכן,שרדתי עד 1 אבל עברתי על ניירת...)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי בנות יקרות!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני פה!!!!!!!

    בלונדי
    21/08/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום.....
    רורי
    21/08/2007

    מצטערת על ההעלמות...יש סנקציות חדשות בבית ופשוט לא היתה לי גישה למחשב...
    התחלתי פעילויות חדשות-אני לומדת גלישה ויש לי עבודה חדשה ולכן גם לא היה לי ממש זמן.....
    היום אבל הייתי חייבת לפנות קצת.............
    אני מצטערת שיוצא שאני כותבת בעיקר כשקשה לי......אבל.....:(
    הייתי היום אצל חברי המקסים-והוא באמת משתדל אבל היתה לו היום יציאה-דיברנו על הפרעת האכילה והוא אמר לי כל מיני דברים נחצדים-כמו שהוא אוהב אותי כמו שאני ושמאה חיצוני חשוב לו מאוד אבל יש בקשר שלנו הרבה מעבר אבל מה שאני שמעתי זה את זה שהמראה מאוד מאוד חשוב לו וששאני לא הכי רזה בעולם.
    אין לו ממש בעיה עם זה -אבל ........(את האבל אני מוסיפה......)
    אוף....והחלטתי שהיום בלי שטויות(מאז יום חמישי כל יום נשברתי...-והיום התחלתי מחדש)אבל---אוף.....:(
    שוב-אני מצטערת ממש שנעלמתי ושהדבר הראשון שאני כותבת---זה זה.
    סליחה סליחה סליחה...הייתי חייבת לפרוק.....
    קרן אור-תודה על המייל-ראיתי עכשיו...אני מאוד מעריכה את הדאגה(גם שלך שלי יקרה...)
    אני מקווה שאתן בסדר-לא הייתי הרבה ימים ועכשיו ראיתי שהיו הרבה אירועים.....
    מקווה שאתן מרגישות יותר טוב(מה קורה קרן אור...?)
    ושאתן מחזיקות מעמד.....!
    שלי-מה החלטת לגבי טיפול....?אולי כתבת ולא ראיתי.....יש רעיונות חדשים?
    אוהבת אתכן ושוב-סליחה.....:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום.....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי רורי!

    קרן אור
    21/08/2007

    אני כותבת את ההודעה הזאת כבר פעם שניה(יש תקלה בסרבר אז נמחק לי בפעם האחרונה...)
    אני שמחה מאוד לשמוע ממך,התחלתי באמת לדאוג שמשהו חלילה קרה לך...תכתבי על כאב,עצב הכול רק אל תעלמי טוב???
    שמחה שמצאת לך תחביב חדש זה מראה שאת מתחילה לראות מעבר למחלה...
    ושמחה לשמוע גם על העבודה-את יודעת אצלי זה נתן דחיפה קטנה להבראה כיוון שהיא הכריחה אותי לקום כל בוקר לצאת מההסתגרות שלי,ולהיות באינטרקציה עם אנשים שאז כ"כ פחדתי ממנה.ולאט לאט את פתאום בקשר עם אנשים שהעולם שלהם לא סובב סביב הפרעת האכילה,ואת מתחילה לראות שיש חיים מעבר,ושיש לאן לשאוף.אז נכון בהתחלה עבדתי 12 שעות ביום כדי לשכוח,אבל מצד שני זה עשה לי שירות גדול כי הכאב התעמעם ונהיה נסבל יותר,ועם הזמן את לומדת לצמצם את השעות ומתחילה באמת להנות מחברת אנשים..
    אגב,איך הולך לך הטיפול??אשמח אם תספרי לי יותר...גם היום לתל השומר מתקרב ל,את שוקלת עדיין ללכת??אני חושבת שזה שווה שתלכי לברר,אולי בשלב הזה רורי עדיף מסגרת של אשפוז לפחות בהתחלה,כדי שלא תתצטרכי להתמודד עם זה בעצמך לבד.
    אני בסדר תודה על ההתעניינות,הייתי חולה בסוף השבוע אבל חזרתי מהר לשגרה(יש כאלו כאן שיגידו מהר מידי...)
    טוב אני חייבת להספיק לראות את המיילים שלי.מקווה שאשמע ממך שוב בקרוב.
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי רורי!!

    בלונדי
    21/08/2007

    אכן דאגנו לך נעלמת לנו..
    אני מקווה שהכל בסדר יחסית ושהסנקציות לא מטורפות!!!
    אני מצטרפת לדברייה של קרן אור ומחזקת את העובדה שעבודה היא זרז טוב להחלמה. היא אכן דואגת להוציא אותך בכל בוקר מהבית, לא להסתגר ולא להתבודד. אז נכון, קצת מדחיקים, אבל עדיף מאשר לשקוע בבית בדכאון ולא לראות אף אחד.
    אני מקווה שאת עדיין שוקלת את תה"ש.... אל תוותרי על זה.
    נראה כי מצבך לא משתפר ואני הייתי הולכת על זה.
    מאחלת לך לילה טוב ושקט...
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי...

    רורי
    21/08/2007

    מצבי לא משתפר........המצברוח כן.......העבודה היא לא להרבה זמן...רק שבוע...
    אוף....אני מתחרפנת מהשטות שהיתה היום עם חבר שלי.......וזה ממש שטות ועכשיו אני אוכלת סרטים...שאולי זה מהר מידי ושאולי אני מלחיצה אותו ושאולי הוא לא באמת התכוון למה שהוא אמר........
    אוי...:)
    אני חייבת להפסיק...!
    תספרו דברים מעניינים.....!
    :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רורי.......!!!

    בלונדי
    21/08/2007

    יקירה, הגיע הזמן לעשות משהו דרסטי..את לא יכולה להמשיך ככה.

    אני בטוחה שמה שאמר החבר, יצא מהקשרו כאשר הגיע לאזנייך... תמיד זה כך, נוטים לעוות זאת. המוח החולה עושה את זה...

    את חייבת לעשות פה משהו קיצוני. אשפוז!!! אחרת כלום לא ישתנה, את מבינה? קשה לי לראות אותך ממשיכה לסבול ולסבול... ואין שום שיפור!!

    זו כבר לא ממש בחירה, זה משהו שאת חייבת לעצמך...

    תחשבי על זה בבקשה.
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבל....

    רורי
    21/08/2007

    טוב לי בשחף ואני אופטימית.....(לא כרגע אמנם...)אולי לא בצדק אבל המצברוח שלי ממש השתפר.....וזה הרי לא קורה ביום.......לא?לא יודעת.......
    ברגע זה אני רוצה להראות טוב.זה מפמפם לי בשכל.ואני רוצה שזה יקרה עכשיו.אני מרגישה ענקית פתאום וזה מבאס כי כבר התחלתי לאסוף ביטחון עצמי והוא ממש צנח לי בשניה........באסה....
    נקווה שעד מחר זה יעבור.......?
    תודה מתוקה על הדאגה.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רורי מתוקה!!!

    בלונדי
    22/08/2007

    לילה טוב!!

    מקווה שאת ישנה טוב הלילה.

    אני רוצה שתביני שכל מה שאני אומרת בא מדאגה. כי אני לא רואה ששום דבר זז שם. לפי הדברים שאת אומרת...

    אני מבינה שאת מרוצה משחף. אבל חשבת פעם למה את מרוצה?
    בשחף יש לך יד חופשית להקאות, לאוכל, ולכדורים...
    אף אחד לא עוצר אותך!!
    בשחף את רק מגיעה לפגישות.

    אבל מה הלאה?
    איך עוצרים את הסיוט?
    איך מפסיקים את המעגל הזה?

    את חושבת שאת מסוגלת לחשוב בהגיון ולהבין שאת לא ענקית?
    את מבינה שזה רק הראש החולה משדר לך את זה?

    את חייבת לעשות הרבה חושבים כדי להחליט האם את תהיי מסוגלת ככה להתקדם למקום טוב יותר.

    ואני לא מזלזלת בעבודה שלך עם שחף. אני מאוד מעריכה זאת. רק חושבת שאולי זה לא מספיק כרגע. אולי צריך משהו קיצוני כמו אשפוז...

    תחשבי היטב על הדברים ונסי להיות אובייקטיבית.

    כי שחף זה מאוד נוח. הולכים לפגישות וחוזרים הביתה לקחת משלשלים...

    יקירה, בבקשה חשבי על הדברים ומקווה שאת בסדר...
    אני דואגת לך. באמת.

    לילה טוב ושקט.
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רורי יקירתי

    שלי
    22/08/2007

    מה שלומך הבוקר? טוב לשמוע ממך!
    שמחה על הדברים הטובים שקרו אצלך לאחרונה - עבודה וגלישה, מאחלת לך הצלחה רבה בשניהם, גם אם זו עבודה זמנית. גלישה נשמעת כמו פעילות נפלאה, ובכלל, פעילות פיזית יכולה לעזור בניסיון להשלים עם הגוף.
    אני לא כל כך מבינה מה כוונתך בסנקציות בבית, אבל מקווה שהמצב משתפר. ושאלה כללית - בת כמה את?
    ולגבי האירוע עם החבר - אני בטוחה שהבנת לא נכון את דבריו.
    רורי יקרה, אני כותבת לך זאת כמי שנאבקת בעצמה עם דימוי גוף והערכה עצמית נמוכה, ולא כמי שיישמה את כל החוכמה הזו ובאמת הצליחה לקבל את גופה ולהפסיק לדאוג מהמשקל. אך מה שכן הבנתי הוא, שאין שום קשר בין משקל הגוף והיקיפיו לבין האהבה של הקרובים אלייך כלפייך. מי שאוהב אותך ימשיך לאהוב ללא שום קשר למשקלך, והתמיכה של החבר בתהליך ההחלמה שלך מבהירה שהוא אוהב אותך, מאד. אני יודעת היום שיאהבו אותי גם עם עוד כמה קילוגרמים, הבעיה היא עדיין אני עצמי.
    וסתם דוגמא קטנה - בן זוגי תמיד העדיף נשים גדולות יותר, מלאות יחסית. ובכל זאת הוא מסתדר היטב עם נמוכה שכמוני בעלת חזה מיניאטורי. בסופו של דבר, האהבה באמת עיוורת.
    אמרת שאת רוצה "להראות טוב". כבר דנו בזאת בעבר, אך רציתי להזכיר לך שוב: מהרזיה בעקבות הפרעות אכילה לא נראים טוב. עור הפנים נהרס, השיער דליל, ציפורניים שבורות, עיניים אדומות, עור הגוף יבש, שיעור יתר, ועוד. ולא צריך להגיע לתת משקל כדי לחוות את כל התופעות האלו. זו פשוט תגובה של הגוף להתעללות מתמשכת. אני בטוחה שאם תסתכלי סביבך תראי נשים שאולי אינן עונות על ההגדרה שלך לרזון, אך הן נראות נפלא. ובעיקר כי הן בריאות, חיות.
    גם המבט העצוב בעיניים ותחושת התשישות אינה מושכת בדיוק...
    נסי ללמוד לקבל את התמיכה שלו ואת המחמאות שלו. כשהוא אומר לך שהוא אוהב אותך, שהוא אוהב את המראה והגוף שלך, קבלי זאת בדיוק כך. אל תחקרי ואל תנסי לברר האם הוא היה אוהב אותך יותר עם כמה קילוגרמים פחות.
    יום מקסים מתוקה, עדכני אותנו בהתרחשויות החדשות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי בלונדי יקרה
    קרן אור
    21/08/2007

    שמחה לשמוע שאת מרגישה מצוין(תשאירי אותי במתח עוד כמה זמן...אין בעיה..חחח...),ומקנאה בך קצת שיש לך את הזמן לטייל ולעשות סידורים.האמת מי שיודע מה אני עושה מבין שאני הרבה "מטיילת" גם בקניונים(איזו צרה זו אני אוהבת לקנות דברים-בגדים לילדים,כל מיני דברים קטנים שמשמחים אותי,לא חסר מה...),אבל בתכל'ס לא ממש מנצלת את זה לסידורים,נראה לי שרק בספטמבר כשאני אהיה פחות לחוצה מלהגיע מהר הביתה בגלל הילדים,אצליח באמת לעשות סידורים...זהו,נכנסתי לא מזמן ולפני שהילדים שלי יטענו עוד כמה שנים שאני מזניחה אותם,אז אני ניגשת להכין ארוחת ערב משפחתית...אכתוב לך יותר מאוחר היום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי בלונדי יקרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי קרן אור! מנסה לתפוס אותך מהבוקר!

    בלונדי
    21/08/2007

    שלחתי לך מייל מזמן, ומשום מה הייתה כנראה בעיה בוואלה, ולא הצלחתי לשלוח לך את המייל. רק כעת, לפני חצי שעה בערך, הצלחתי סוף סוף להעביר לך את המייל מהבוקר!!!!!! אוף, וואלה שלך מעצבנים אותי!!! חחחח סתם...
    טוב יקירה. אני גם הולכת להתקין לי ארוחת ערב..
    נדבר אח"כ.
    נשיקות!!
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי בלונדי

    קרן אור
    21/08/2007

    אני בדיוק בתוך המייל של וואלה,ולא קיבלתי מייל ממך,אשמח אם תשלחי אותו שוב.
    נשיקות
    קרן אור
    אגב,אם לא תקראי את זה לפני שתאכלי אז תהני מארוחת הערב,ותמליצי בכיף על מתכונים!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הלו קרן אור!!!!!!!!!!

    בלונדי
    22/08/2007

    תקשיבי מתוקה, שלחתי לך את המייל המדובר מזה 7 פעמים. ולא קיבלתי תגובה שהוא לא נשלח. אז אני מחזיקה אצבעות שבזאת נסתיימו הנסיונות בהצלחה, ותוכלי לקרוא את דבריי כבר בבוקר.

    ואם לא- תגידי לי ואשלח בפעם ה-8.

    ליל מנוחה וחלומות פז!!

    "נתראה" בבוקר.

    בלונדי!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב בלונדי!

    קרן אור
    22/08/2007

    אני מקווה שישנת טוב בלילה..
    קיבלתי סוף סוף את המייל,פעמיים אתמול וכתבתי לך תשובה,מקווה שאת קיבלת אותה.
    מאחלת בוקר מקסים,אני רואה שהיה כאן הרבה בלילה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב לכולן!
    שלי
    21/08/2007

    שבתי מהתעמלות הבוקר שלי והנה, אין ברירה, צריך להתחיל ביום חדש.
    בניגוד לבלונדי וכרונית היקרות האוהבות את שעות הלילה הקטנות, וקרן אור שוודאי מתעוררת השכם בבוקר אל ילדיה המתוקים, אני משכימה קום מבחירה, כי שעות הבוקר המוקדמות הן השעות הטובות ביותר שלי. ככל שממשיך היום הריכוז פוחת והעייפות גוברת. והתעמלות בוקר מספקת לי עוד קצת אנרגיה ועוד כמה דקות של חשיבה חיובית.
    אז לפני ארוחת הבוקר רציתי לאחל לכולכן יום יפה ובהיר.
    קרן אור - מקווה שמצפה לך יום רגוע יחסית במשרד, ללא קונפליקטים מיותרים וללא תקלות. התיחסותך לעובדת המפשלת ראויה להערכה רבה. לפי מה שאת מתארת עברת תהליך התבגרות אמיתי ויפה גם במסגרת העבודה. לא קל להיות אחראי גם על עבודתם של אחרים ובמידה מסוימת גם על פרנסתם ואיכות חייהם. מצחיק שאת מתנצלת על הספק חלש בצפיית סרטים, אין לי מושג איך את מוצאת זמן לכתוב לנו, שלא לדבר על פעילות פנאי כמו קריאה וצפיה בסרטים.
    בלונדי - איך עבר הלילה? צברת כוחות? מקווה שכל שאיפותייך וחלומותייך ייתגשמו במהרה.
    כרונית - מאד מודה לך על הודעותיך היפות והרהוטות כל כך. האמון שלך בהחלמתי מחזק מאד. ושוב בענייני ספרים - אני מאמינה בקיצוניות רבה בהשפעה הטובה של ספר לפני השינה, אפילו עמוד או שניים. זה מנתק אותי קצת ממאורעות היום ומחשבותי הטורדניות.
    לספרים וסרטים על אנרוקסיה תמיד היתה השפעה שלילית על מצבי. את וודאי מכירה את הסיפור הזה, יש אנשים שסרטים מחרידים על סמים, הפרעות אכילה והתמכרויות אחרות מסייעים להם להתרחק מהגועל הזה, ואצל אחרים זה בדיוק ההפך... אני תמיד מוצאת באלו משהו רומנטי, גם עם מעוות.
    טליוש - נו, ההורים חזרו? איך את מרגישה? ומה תחושותייך לאחר ששיתפת אותנו בסיפורך האישי?
    רורו - איפה את???
    טוב, אני מתנקת עצמי מהאינטרנט עד לשעות אחר הצהריים, אחרת לא התקדם היום אפילו צעד קטן.
    להתראות בהמשך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב לכולן!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שלי

    קרן אור
    21/08/2007

    לא מזמן נכנסתי הביתה אז אני קצת קצרה בזמן אבל בכל זאת הייתי חייבת להגיב..
    ודם כל גם אני אוהבת את הבוקר כשאני בשיאו כי מהצהריים אני רק רוצה לישון...הריכוז שלי בשיאו,גם הסבלנות ועם ארוחת הצהריים הם נעלמים,ואני סופרת את הזמן עד שאגיע הביתה...
    אגב,העובדת שלי היום התחילה לתקתק עבודה,מקווה שזה ישאר כך.....(היתה לנו ישיבה היום,וגם לי עם המנכלית ומנהלי המחלקות...)
    חזרתי מלקוחה שצרחה עליי שבוע שעבר בצורה שאף אחד לא צרח עליי מעולם,על משהו בכלל שלא קשור אליי,היא לא נתנה לי לענות,וירדה ליציאות פרטיות...בקיצור עמד לי על קצה הלשון להגיד לה שתרגעי תתקשרי אליי הסגנון הזה לא מתאים לי.אין לך מושג כמה התעלתי על עצמי,ולמרות הכל הלכתי היום לפגישה איתה,קניתי לה מתנה לחג עם כרטיס ברכה,וראה זה פלא הפכתי אותה למרגרינה..וזה הביא לי הרבה סיפוק והרגשה שאפשר באמת עם תקשורת לפתור הרבה בעיות(במצב רגיל אני טיפוס של כבוד,היא לא היתה רואה אותי בחיים יותר ממטר).בקיצור גם אני מכריחה את עצמי ללמוד כל יום להיות יותר סבלנית,פחות לקחת ללב(למרות ששבוע שעבר היא הביאה אותי לכמעט דמעות!)ולהבין שהרבה דברים הם לא אישית ואם אצא רגע מהאגו של עצמי,אצליח לפתור הכול.את יודעת בסוף היא הרגישה כ"כ רע עם עצמה שרק בגלל זה היה שווה ללכת,ונהנתי כל רגע.היא פתאום הרגישו מושפלת עד שהיא הרגישה כל הזמן צורך להתנצל על זה שהיא לא מכשפה..(והיא כן כי העובדות שלה ליכלכו עליה בשפע!)
    טוב לא אשגע אותך עם ענייני העבודה שלי,בכל אופן מקווה שהיום הספקת את מה שרצית.נשתמע יותר מאוחר יקירתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שלו'שקה!

    אני
    22/08/2007

    לילה טוב, יקירתי! מה שלומך, עפרונית קטנה? את עפרונית, אני ינשופית ועולם כמנהגו נוהג... כבר ציינתי פה שאני מתעבת את הבוקר, נכון? אז בואי אוסיף ואומר שאני ממש, אבל ממש אוהבת את הלילה. אני אוהבת את השקט, את הריח, את האוויר ואת התחושה שאני יכולה לעשות מה שאני רוצה ושאני לא במירוץ נגד הזמן כדי להגיע לאנשהו (לעבודה) בשעה כלשהי (בשמונה בבוקר...).

    רציתי לומר לך שאני באמת מאמינה בך ובכוחות שלך. אמנם אינני מכירה אותך, אולם לפחות על פי מה שאת מרשה לעצמך לחשוף פה אני מזהה רצון אמיתי לשפר מצב נוכחי. אולי אני טועה כאן, אך ברור לי כאור השמש שרע לך בנקודה זו ושאת רוצה להתקדם לנקודה אחרת, נקודה טובה יותר. מה, איך, מי, מו, מה - את זה כבר תגלי בהמשך. העיקר שהדרייב קיים בך, ואני מאמינה שהוא כבר יוביל אותך למקום אחר.

    באשר לחומר על אנורקסיה (ספרים, סרטים, תוכניות מדעיות וכו') - בשבילי זה היה ותמיד יהיה טריגר עצבני, ולכן ציינתי אתמול שלא כדאי להזכיר מה קראתי... אני מאד נמשכת לזה, אבל אני יודעת שאני צריכה להיזהר, כי בשבילי זה בדיוק כמו לעמוד על שפת תהום.

    לילה טוב ונשיקות!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור יקרה...
    אני
    21/08/2007


    לילה טוב לך! אני שמחה לקרוא שאת מרגישה הרבה יותר טוב ושהתיאבון חזר, אבל גם אני וגם את יודעות שאת צריכה לנוח ולתת לגוף שלך להתחזק. אז אנא ממך - פרגני לגופך כמה ימי חסד. זה מגיע לו. אל תמהרי לחזור לשגרה מלאה ומלחיצה.

    האמיני לי שאני יודעת איך את מרגישה ושאני מכירה את הלחץ התמידי הזה שהכל "יתוקתק" כמו שצריך ואת כל האובססיביות הפדנטית, אבל לפעמים - כמו שאת בעצמך אומרת - צריך לדעת גם להרפות, וכל שכן כשמדובר בבריאות שלך.

    לגבי העובדת שלך - כאן אני חולקת על שלי ואני לא חושבת שאת צריכה לפטר אותה, לפחות לא בשלב זה. לפי מה שכתבת היא עובדת די וותיקה במערכת שהתחילה "להתקלקל" רק בתקופה האחרונה. אני חושבת שבמקרים כאלה צריך לדבר אתה, להסביר לה את המצב, להבהיר לה בדיוק מה הציפיות ממנה ואף להזהיר אותה לבאות. אח"כ יש לבחון אותה האם היא עומדת בסיכומים שנקבעו או לא, ולכן נכון עשית שכינסת ישיבה. רק אם הכלים האלה לא יעזרו - רק אז יש מקום לפיטורין. בואי לא נשכח שלא כולם אובססיביים-פרפקציוניסטים כמונו (...), וזה שהיא לא מקבלת ציון מאה אצלך אינו אומר בהכרח שהיא עובדת גרועה. אל תשכחי שכולם בני אדם, שלכולם יש צרות ובעיות ושפיטורין גורמים לאובדן פרנסה ולמכה נוראית למפוטר. לא נראה לי צודק והגיוני לפטר מישהי על פאשלה חד-פעמית. דברי אתה והבהירי לה שאת נותנת לה עוד צ'אנס אחד שכדאי לה מאד לנצל.

    וחוץ מזה אני מאחלת לך המון בריאות ויום מועיל מחר...

    לילה טוב!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרן אור יקרה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב כרונית יקרה

    קרן אור
    21/08/2007

    מה שלומך הבוקר??והשיניים??
    לגבי העובדת-מעולם לא יצא לי לפטר מישהו,כי אני מאמינה שתמיד יש מקום לשינוי וידי אף פעם לא קלה על ההדק.אגב,אני בכלל לא נוקשה עם עובדים,אולי בגלל שאני נוקשה עם עצמי.תמיד לקחתי אחריות על טעויות של אחרים(למרות שאף אחד לא ידע באמת שהם לא שלי).
    אני מצפה מעצמי את המקסימום שאני יכולה להיות(זה לא בהכרח 100 כי בכ"ז יש לי ילדים ועוד אנשים לדאוג להם,ובינינו עבודה היא רק עבודה.היום אתה כאן ומחר אתה במקום אחר),מגיל צעיר אני עובדת כמעט ללא הפוגה,ותמיד איכשהו אני מטפסת מהר,כי יש לי מוסר עבודה מאד גבוה.
    זה אחד מהדברים שגורמים לי להיות כרגע בעבודה,כי יש לי ביקור של אורחים מחו"ל עוד שבוע וחצי,ואני מארגנת הכול לבד.פרט לזה אני רוצה להספיק לקחת שבוע הבא כמה ימי חופשה לנסוע עם הילדים מבוקר ועד ערב למקומות שעוד לא הגענו אליהם..אז אני חייבת להספיק להשאיר שולחן ריק..
    בכל אופן במצב אחר הייתי מפרגנת לעצמי כמה ימים במיטה אני זקוקה לזה נואשות..אבל חלק מהמחויבות שלקחתי ובחרתי בה בתור מנהלת (לא משנה שהתפקיד די נכפה עליי אבל זה סרט אחר)
    ואני צריכה לעמוד בה.
    טוב אני עפה לעוד ישיבה מיני רבות....שיהיה יום מקסים ונדבר יותר מאוחר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב קרן אור!

    אני
    22/08/2007


    מה שלומך, בוסית? חשבתי עלייך היום, כאשר הלכתי ברגל לעבודה (חטפתי קריזה והלכתי ברגל. נקווה שמחר אני אחזור לעצמי ואסתייע בכלי רכב ממונע כלשהו..). אז איך את מרגישה? מתחזקת? מקווה שכן. אני בסדר, ותודה על ההתעניינות. השיניים קצת יותר טוב היום, אך משום מה כואבים לי כל הפרקים בגוף. אין לי מושג מה החליט לנחות עלי עכשיו, אבל אני מקווה שזה לא "תיק חדש".

    אני שמחה להתעדכן שהיתה שיחה עם העובדת המפשלת ושעכשיו העניינים "מתוקתקים" כהלכה. בואי נקווה שכך יימשך, ובינתיים הרשי לעצמך ליהנות מהפירות הללו - זמניים או לא זמניים - רק הזמן יגיד. נוסף על כך, אני חושבת שהתכונה הזאת של יכולת תקשורת בינאישית מעולה היא כ"כ מקדמת וברוכה, כי היא חוסכת המון המון תאקלים ופיצוצים מיותרים לגמרי בעבודה.

    המינוס שלי הוא שאני מאד פגיעה ולוקחת הכל באופן אישי, וכשאני נפגעת קורה אחד מבין השניים: או שאני משתתקת מול הגורם שפגע בי, או שאני עונה בעצבים ו"מפוצצת" הכל. אני לא יודעת לקיים תקשורת בינאישית יעילה כאשר ניצבת מולי "פצצה" שצריך לפרק אותה. אני צריכה ללמוד איך עושים את זה.

    כן, אני יודעת שאת אמפתית כלפי העובדים תחתייך. הרגשתי זאת אתמול כאשר קראתי את תגובתך לשלי שהציעה לך לפטר את העובדת. אני מאד מזדהה עם ההעדפה שלך לקחת אחריות על הכל - על הטוב ועל הרע - ובלבד שתפוקת העבודה תהיה הגבוהה ביותר האפשרית ושתהיה לך שליטה מוחלטת במצב. זה כמובן מתקשר לפרפקציוניזם המבורך/מקולל (מחקי את המיותר) שלא מניח לנו להתפשר. אבל, בשורה התחתונה אנחנו צריכות לשמור על עצמנו מעבר לגבול מסוים, כי אחרת לא יהיה לזה סוף ואנחנו פשוט נירמס תחת מכבש לחצי העבודה. כי עם כל הכבוד לעבודה (ויש כבוד..) - יש חיים גם אחריה. העבודה אף פעם לא תיגמר.

    ומאד מעניין אותי מה את עושה בעבודתך... אני בטוחה שזה משהו מעניין! :-)

    לילה טוב, חיבוק ונשיקה!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב כרונית!!!

    בלונדי
    22/08/2007

    מה שלומך?
    ומה את עושה ערה בשעה כזו???

    חחח

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב גם לך, יקירה ואהובה!!

    אני
    22/08/2007


    היי בלונד-בלונדי! טוב שיש כאן עוד ינשופה אחת... מה שלומך ואיך המרגש? ומה עם החולשה שלך? יש שיפור?? הלוואי שכן. ומתי את הולכת לעשות בדיקות דם??

    אני בסדר. בערך. אחרי יום העבודה המעיק רציתי לברוח, אז הלכתי וישבתי לי ליד הים עד שעה ממש-ממש מאוחרת. אמנם לא כ"כ הצלחתי להירגע, אבל לפחות היתה בריזה מ-ש-ג-ע-ת (אני אוהבת רוחות!), אז מה רע? חחח.. תגידי, יש ים בקרבת מקום מגורייך העכשווי?

    יאללה, לילה טוב, בייבי!

    !sleep well

    ממני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזו מלכה!!!

    בלונדי
    22/08/2007

    צודקת שהלכת לים..לחשוב ולתת להכל לעוף ברוח הזאת...
    אני מתה על רוחות גם....

    אני שונאת חול, ושונאת לבוא לים כאשר יש שמש וחם, אבל אני מתה על הים בלילה כשקר!!!

    אני מקווה שאת מרגישה טוב יותר כעת לאחר הביקור הספונטני בים...

    פה יש שם...מדהים!!!!!!!!!!! אנחנו גרים בעיירה ציורית, ואין בה ים. אבל אנחנו נוסעים לטייל לאורך החופים מתי שרק אפשר כי זה פשוט מדהים. יש הרבה חופים שאין להם חול...אלא הרים גבוהים וסלעים... מחזה מרהיב.

    אני בסדר גמור, תודה. העייפות חולפת לה. כנראה זה קשור למחלה ההיא שפקדה אותי לאחרונה, כשהיה לי חום... אני כבר יותר טוב!!!!

    טוב יקירה. לילה טוב ושקט לך ושלא תאחרי לעבודה מחר...חחחח

    SWEET DREAMS!!!

    נשיקות

    בלונדי.!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב כרונית יקרה!!

    קרן אור
    22/08/2007

    איזה כבוד לי שחשבת עליי אתמול בדרך לעבודה!
    אני כבר התחזקתי,איכשהו היציאה מהבית האדרנלין והאש שיש לי בעבודה,גורמים לי להבריא יותר מהר מאשר אם הייתי במיטה..הזוי,לא???
    גם אני הייתי ובאיזשהו מקום עדיין כמוך בקטע של הרגשות.אני טיפוס אוגר,ז"א אני מכניסה פנימה אני מאוד מאופקת,אבל כשעולים לי העצבים לגמריי אני מתחילה לירות(מזל קשת...),ואף פעם עוד לא הצטערתי על זה.אני מאוד ממוקדת,אבל יכולה גם מאוד להכאיב.אותה עובדת לדוג' שבוע שעבר התקשרתה אליה לקוחה גדולה ומסתבר שהיא לא קיבלה את המייל ששלחתי לה יום חופש,באותו זמן הייתי באיזור הקריות,היא התקשרה לעובדת וביקשה ממנה שתשלח לה את המייל שוב.היא בתגובה התקשרה אליי ואמרה לי אני לא מוכנה שלקוחות התקשרו אליי,זה לא ענייני,ואז אני כבר יריתי אמרתי לה"התפקיד שלך הוא מנהלת משרד,אני לא אמורה להגיע לשם,ואת אמורה לעשות את העבודות שקשורות למשרד,ואם את לא מוכנה לדבר עם לקוחות ולשלוח להם כאשר במקור את היית צריכה לדאוג לזה אל תעבדי בכלל!מה את רוצה שאני אעשה שאבוא מהצפון כדי ללחוץ SEND זה נשמע לך הגיוני?"כמובן שאחרי זה המייל נשלח,אבל למה בכלל אני צריכה להגיע למצב הזה??זה נראה לי משהו טרוואלי שעובד צריך לעשות ולדעת לבד...כל זה נכון לגבי עבודה,אבל כשזה מגיע לידי רגשות עם אנשים קרובים,אני בדר"כ לא מדברת כי אני מרגישה את הגוש בגרון שחונק אותי..אז אני מסתגרת והולכת או מתעצבנת וצועקת ואז זה אפילו גרוע יותר...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סליחה נלחץ לי...

    קרן אור
    22/08/2007

    אשמח להגיד לך מה אני עושה אבל זה יחשוף אותי הרבה מידי,ויש אנשים נוספים שיכנסו ועשויים לזהות אותי אז נעבור למייל...יש לך עדיין את המייל שלי???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב בלונדי...
    אני
    21/08/2007


    מה שלומך הלילה ואיך עבר עלייך היום? אני מקווה שהיום עבר עלייך בנעימים, שבישלת משהו טעים ושהיה לכם נחמד. אמנם העייפות שלך קצת מציקה לי, אבל אני מקווה שזו תהיה "עייפות חיובית". לי היה יום די רגיל. אפרורי - הייתי אומרת. עבודה, סידורים, ריצות, סופר...

    בכל אופן, רציתי לומר לך תודה על מה שכתבת למטה. אז תודה, וכן - אני פה, לפחות היום, לפחות עכשיו...

    ובעניין המוסיקה - קבלי את התנצלותי, אבל אני מעדיפה לא לרדת לפרטים על הבמה היפה הזו. רוצה לשמור על אנונימיותי, את יודעת. גם כך אני מרגישה חשופה מדי פתאום. בררר... בא לי להיכנס בחזרה לקונכיה שלי...

    לילה טוב ונשיקות!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לילה טוב בלונדי...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי כרונית מקסימה!!

    בלונדי
    21/08/2007

    מכבדת את רצונך להשאר בפרטיות שלך. מובן בהחלט.
    העייפות שלי חיובית, לא משהו רע. כנראה. כי אני לא חולה ולא כלום. רק עייפה... אבל זה לא מדאיג אותי בכלל...
    הנה למשל כעת אני לא עייפה בכלל, לצערי הרב, וכבר לילה...
    הראש לא מפסיק לעבוד והמחשבות משגעות אותי....
    לא מחשבות רעות, חלילה...כל מיני ומיני מחשבות ושאיפות וחלומות...
    אז אני חושבת שאפרוש למיטה כעת עם הספר שלי...
    שיהיה לך לילה טוב ומקווה שהיה לך יום נעים ונחמד ושהשיניים לא הציקו לך.
    נשיקות.
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחשבות על שאיפות וחלומות הן...

    אני
    21/08/2007


    מסוג המחשבות הכי כיפיות... הלוואי עלי מחשבות כאלו! המחשבות שלי הן יותר מסוג חרדות בעוצמות כאלו ואחרות... והשיניים שלי ככה-ככה. מקודם בסדר, עכשיו פחות. וחן-חן על ההתעניינות.

    טוב, אז... תיהני מהספר ושיהיו לך חלומות מתוקים!

    תיכף גם אני אלך לנסות לישון. נראה אם אצליח...

    בהצלחה לשתינו!

    ממני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שלומית
    קרן אור
    20/08/2007

    מצטערת לא ראיתי שענית לי אתמול..אני מקווה שהכאב ראש שלך עבר כבר..רציתי להפנות אותך למנהל נוירולוגית ברמב"ם אבל הוא באמת בחופש לעוד שבוע,אבל התעניינתי קצת ויש לך אפשרות ללכת למיון לבצע בדיקות והערכה ולחתום על טופס שחרור.
    מקווה שאת מרגישה יותר טוב,
    תעדכני,קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי שלומית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי תודה באמת תודה וקרן אור ....

    שלומית
    20/08/2007

    מרגישה יותר טוב מבחינת הכאב ראש אבל חולשה נוראית ובנוסף לכול קיבלתי היום מחזור באסה
    מקווה שיעזור הפגישה אם מנהל נוירולגיה ברמב"ם כי הכדורים בעבר עזרו והיום כבר לא
    כי הכאב היה אתמול נוראי הרגשתי שעוד שניה מגיע אישפוז הרגשתי שחצי פנים משותקות ולא יכולתי לעמוד מרוב כאב מסכנה אמא שלי אני רואה אותה סובלת איתי
    וקרן
    את מכירה את הרופא? טופלת אצלו?
    ואיזה טיפול את לוקחת למיגרנה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שלומית

    קרן אור
    20/08/2007

    שמחה שאת היום יותר טוב..
    אני מכירה את הרופא כי הוא לקוח של החברה שלנו ונחשב מעולה בתחומו,אבל אישית מבחינת הטיפול במיגרנה,למזלי לא הגעתי למצב הזה.יש לי אפיזודות חולפות של מיגרנות,בעבר השתמשתי בטמיגרן וריזלט כמוך אבל לתקופה קצרה יחסית.בכל אופן אם המצב החמיר צריך לבדוק למה (אולי משהו פנימי השתנה) ואם הבדיקות יוצאות שליליות,לשקול מתן טיפול חלופי יעיל יותר.
    מאחלת לך יום ללא עוד התקף כזה..תנוחי מעט,אחרי הלילה הקשה שעבר עלייך.
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ושוב תודה אתן נפלאות

    שלומית
    20/08/2007

    תתגמדנה המילים ותקצר היריעה

    להביע לך מילות הערכה

    על תשומת הלב האישית והחמה

    על ההתחשבות בכל פרט

    על המעקב והטיפול

    אשר כפי שידענו היה כפול

    על המסירות בה טיפלת בנו כל העת


    אם הייתי רוצה להדגים מידות לחליפה

    הייתי אומרת כי את מתאימה לנו ,כמו יד לכפפה

    עם היחס האישי וסבלנות האין קץ

    יש בך מכל המידות והתכונות

    אשר בגללן אוהבים כולם אתך להיות

    לא חסכת במאמץ ועבודה הראויה למחמאה

    ואנו מרגישים היטב את התוצאה

    אם נביע לך תודה וברכה

    היא ודאי לא תקיף את מלוא ההערכה

    אבל דעי לך כי כך אנו מרגישים בכנות

    תודה רבה, והרבה בריאות!
    לכולכן בנות
    מקווה שבקרוב שם האתר זה ישתנה תמיכה לאחר הפרעת אכילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה שלומית,את מדהימה!

    קרן אור
    20/08/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רורי יקרה!
    קרן אור
    20/08/2007

    לא שמענו ממך כבר חצי שבוע יקירתי,מה קורה???הראי סימן חיים....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רורי יקרה!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן רורי, השמיעי קול...

    שלי
    20/08/2007

    גם קול עצוב, או כועס, או מתוסכל... מקווה שהוא דווקא יהיה שמח ואופטימי אך כל קול יתקבל כאן באהבה ובתמיכה.
    חיבוקים!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום