פורום הפרעות אכילה - תמיכה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בלונדי יקרה
    שלי
    18/08/2007

    לא ראיתי אותך כאן מזמן, מקווה שהכל בסדר ושאת מרגישה היטב.
    סוף שבוע נפלא,
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בלונדי יקרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלונדי יקרה,

    קרן אור
    18/08/2007

    הבנתי שקשה לך בימים האחרונים,בגלל כל מה שעובר על המשפחה שלך בארץ,אשמח אם תשתפי אותנו אם את מרגישה בנוח.
    אני יודעת כמה אירועים כאלו נותנים לנו הרגשה של אחראים,אבל בלונדי את לא אחראית על מה שקורה כאן,ואת עושה את מירב המאמצים עמ"נ לתמוך במסגרת המגבלות הקיימות.
    נפלת אתמול זה די מובן,דברים נוגעים בנו אנחנו אנושיים,אבל חשוב שאחרי הנפילה קחי את עצמך בידיים ותביני שזה לא משרת כלום,כי אם כבר המשפחה שלך צריכה אותך חזקה ולא מתמוטטת,
    ואל תזכירי את היעד שלך על הרחבת המשפחה,לפני כל בולמוס תזכירי לעצמך שזה מרחיק אותך מהמטרה.
    טוב יקירתי שולחת לך חיבוקים ואיחולי בריאות לכל משפחתך.ואני כאן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב יקירות!!!
    בלונדי
    18/08/2007

    קודם כל, צר לי מאוד לשמוע שקרן אור חולה כ"כ. אני מאוד מקווה שאת כבר מרגישה טוב יותר ושהוקל לך מעט.

    ומה שלום כל השאר?

    אני טרודה בענייני משפחה מהארץ...קורים דברים ואני לא שם כדי לתמוך בהם ולעזור. וזה מתסכל אותי מאוד אבל אין מה לעשות. אני עושה כמיטב יכולתי בטלפונים, אי מיילים ומכתבים. ומנסה לא לחשוב יותר מידי.

    היה לי יום לא טוב היום. היינו במסעדה והארוחה נהפכה לבולמוס (אך לא "רציני") ונגמרה באסלה, כמה דקות לאחר מכן.... הרגשתי רע עם עצמי וכעת אני עדיין מרגישה את הגרון הכואב והפצוע. כבר הרבה מאוד זמן לא הקאתי ואני לא רגילה לזה. זה גמר אותי. הגעתי הביתה ומייד נכנסתי למיטה לישון. כמה לא התגעגעתי להרגשה הזאת.

    ימים לא קלים עוברים עלי כעת ואני מנסה להיות חזקה. ואולי הבולמוס הטיפשי הזה לא היה קורה אילולא כל מה שקורה בארץ....

    אני לא מחפשת תירוצים, אלא רק בודקת עם עצמי כיצד היה ניתן למנוע זאת, וכיצד אוכל למנוע זאת בעתיד.

    כאמור, בכל תהליך גמילה ישנן נפילות. והיום הייתה אחת כזאת. אבל אני לא שוקעת בזה, ומחר כבר יום חדש ונקי... ויהיה טוב יותר.

    אני מקווה שכולכן מבלות כעת את הסופ"ש, נחות וצוברות כוחות.

    קרן אור- תרגישי טוב ותתחזקי במהרה.

    שלי- הזכרת לא לשתות יין ונס קפה יחד כדי למנוע צרבות, אז למזלי אני לא נוגעת ביין (יכולה להקיא רק מהריח שלו) ולא נוגעת בנס קפה (יכולה להקיא מהריח, ולא נוגעת בחלב). אז את הבעיה הזו חסכתי לי.
    מקווה שאת מרגישה טוב...

    כרונית- אולי תבואי עוד מעט?? אשמח לשמוע ממך.

    טליוש- לא ללמוד הרבה מידי. תנוחי קצת!!

    רורי- מקווה שהכל בסדר אצלך...

    טוב חביבות, מאחלת לכן לילה טוב ויום נפלא וקריר מחר...
    ואני אצה רצה להכין לי כוס תה, להרגיע את הגרון הדואב....

    חלומות פז.
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לילה טוב יקירות!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום בלונדי!

    אני
    18/08/2007


    אני מצטערת לשמוע על היום הקשה שעבר עלייך. אני מבינה את התסכול שלך על כך שקורים דברים במשפחה ואינך יכולה להיות עם היקרים לך עכשיו. זה באמת מלחיץ, אבל כמו שאת בעצמך אומרת - את עושה כמיטב יכולתך בכלים הזמינים והמקוונים שעומדים לרשותך, כך שיותר מזה לא נראה שיש מה לעשות. נקווה שהעניינים יסתדרו במהרה לכיוון החיובי.

    אני מצטערת לשמוע על הנפילה שחווית היום, אך זה לא מפליא אותי. תקופות לחץ הן הכי מועדות לפורענות, אבל גם אם נופלים - זה לא סוף העולם. הבעיה היא שנפילה אחת עלולה להביא עמה כמה "חברות", כך שאת צריכה להיות חזקה יותר כדי לא ליפול שוב. אין ברירה, צריך לתת לימים הקשים לעבור ולנסות לא להחליק במורד.

    תרגישי טוב ותחזיקי מעמד!

    אני עוד פה אם את עדיין ערה ורוצה לדבר.

    שלך,

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אווווווווווווווווווף!!!!!!!!!!
    just_dance
    17/08/2007

    מכירות את ההרגשה הזאת שנמאס לכן מהכל?? אבל פשוט מהכל??
    ביום חמישי בשיעור רציתי נורא להרים איזה כיסא ולדפוק לאיזה נודניק מהכיתה בראש... לשבור משהו או לזרוק משו מהחלון
    אני עייפה ועצבנית ומיואשת
    אני מרגישה כאילו אני על איזה גבול דקיק ואני עוד שניה פשוט מתפרקת לחלוטין:Q
    אררררר.. כל כך נמאס לי

    #סורי על הקיטור הייתי צריכה לפרוק קצת#

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טליוש!

    אני
    18/08/2007


    כסא על הראש?? חחח... קטן עלי! אני יותר בכיוון של לקחת רובה ו"לרסס" על כולם!

    יקירה, אל תלחיצי את עצמך יותר מדי ותארגני לעצמך הפסקות קצרות כדי "לאוורר" את המוח. זה חשוב יותר מכפי שאת חושבת! אני יודעת שאת לחוצה ושנמאס לך, אבל אל תשכחי שגם זה יעבור. אל תתני ללימודים לחרפן אותך לגמרי. תקפידי לעשות גם דברים אחרים כדי לשמור על איזון נפשי ועל פרופורציות.

    לילה טוב ורגוע!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טליוש מתוקה!

    שלי
    18/08/2007

    מכירה היטב את ההרגשה, היא מבקרת אותי לעיתים...
    תחושה כזו שאם עוד אדם אחד יפנה אלי, יבקש ממני משהו, יאמר מילה אחת לא במקום - מייד אתחיל לצרוח, או לבכות, או פשוט אקרוס לי על הרצפה. כמו שכתבת, על גבול דק בין שפיות לשגעון.
    את מאד מתוחה מהמבחן המתקרב ואני מזדהה איתך לחלוטין. היה רק מבחן אחד בחיי שנגשתי אליו 3 פעמים, וכל פעם הייתי לחוצה ומבועתת יותר (בסופו של דבר שוב נכשלתי, ולמרות העלבון הצורב באותו הרגע זה היה דבר נפלא, כך מצאתי לי כיוון אחר ותחום עניין שמתאים לי הרבה יותר והוסיף המון לחיי).
    ואת גם צריכה לבלות כל כך הרבה שעות עם כל האנשים האלו לידך, שגם הם מתוחים ולחוצים.
    אז נסי להקל על עצמך, תעשי משהו שאת אוהבת - סרט, ספר, תרקדי (עדיין רוקדת באיזושהי מסגרת?) תקשרי לחברה אהובה במיוחד. או אולי פשוט תצרחי קצת בבית כדי לשחרר מתח?
    יום מקסים יקירה, עדכני בהמשך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוי טליוש יקירתי

    קרן אור
    18/08/2007

    מכירה את ההרגשה הזאת כ"כ טוב,יש לי אותה פעם בשבוע בערך.מתחשק לי פשוט לסגור ניידים,כל
    מי שיעיז להגיד משהו מעצבן קטן אני פשוט "יורה",ואת יודעת מה אני עושה??אני מבינה שאני כנראה על סף גבול היכולת שלי ואני מפרגנת לעצמי מנוחה,בלי אף אחד,יושבת במיטה ורואה טלויזיה ולא עושה כלום.הלחץ הזה לא בריא,טליוש,ואם תתמוטטי עד אוקטובר זה בטח לא ישרת אותך.קחי לך הפוגה של יום יומיים ותראי שאת חוזרת ללימודים עם קשב בריא יותר,ורגועה יותר.
    מקווה שעזרתי ושאת עכשיו כבר נרגעת
    אוהבת קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי בנות
    ליאל
    17/08/2007

    מה שולומכן ?
    רציתי לשתף אתכן בכך שאני ממש שמחה היום השביעי ללא הקאות וזה כלכך עושה לי טוב אתן זוכרות שרשמתי שבוע שעבר כמה אני מדוכאת מכך שהקאתי 4 פעמים
    רציתי לספר קצת כמה עברתי בגלל הבולימיה איך הגעתי אליה ואיך עזרתי לעצמי והגעתי למצב הרבה יותר נסבל שגם ממנו אני אשמח להגמל ,המטרה שלי היא שבנות יקראו את זה וזה יוריד להן את כל החשק להגיע להפרעות ,אכילה ,אז ככה תחילה הייתי אנורקסית ירדתי במשקל הייתי בהיי ,בראש השנה החלטתי לא לאכול כלום כדי שבערב אני אוכל עם כולם לפחות תפוח בדבש אך מהפחד להשמין גם את זה לא אכלתי ,למחורת הרגשתי משום מה ממש רזה והרגשתי חלשה חיוורת ושכל העצמות שלי בחוץ אז החלטתי לאפשר לעצמי לאכול דבר אחד משמין וקטן כדי שיגיע לי קצת סוכר למוח ,אני זוכרת איך שנגסתי בטעמי ואמרתי לעצמי מה את עושה משוגעת זה ממש משמין ,אכלתי את זה ועוד אחד ואז נכנסתי לשרותים כדי להקיא ולא הצלחתי ואז נזכרתי שכשאוכלים קצת יותר מדי הרבה יותר קל להקיא אז פשוט אכלתי ואכלתי ואז שוב נסיתי להקיא ולא ממש הצלחתי ,לקח לי הרבה זמן וכוחות עד שהקאתי אני זוכרת שנכנסתי לדכאן ולא הבנתי מה עובר עלי למה אני עושה אתזה לעצמי אך תוך חודש בערך הכתי כבר לבולימית רצינית שמקיאה פעם ביום וזה הגיעה אפילו ל-3 פעמים ביום ,אני לא אשכח כמה כוחות בזבזתי על הבולימיה ,הייתי תלמידה חרוצה ואני מאמינה שיכולתי להשיג יותר אם לא הייתי מתעסקת בכל זה ,לא נהניתי תקופת התיכון פחדתי לצאת עם חברות תמיד המצתי תרוצים ,הייתי עושה לעצמי בושות באיך שהייתי אוכלת ורק האוכל היה אכפת לי ,הייתי גומרת את כל האוכל בבית היו פוגעם בי לא מבינים אותי מתוסכלים שתמיד אין אוכל בבית ואני כמובן סבלתי מכל הכיוונים ,מכך שהייתי מקיאה וזה היה סוחט אותי ומכך שכולם צועקיםעלי שאני מסיימת את כל האוכל בבית ועוד הוא היה הולך לשרותים ,הייתי מבזבזת הרבה כספים על האוכל הרבה זמן בהתעסקות באכילה כבר התחילו לרוץ שמועות בשכונה שאני אוכלת כמו חזירה ואני רזה אז בטוח שאני מקיאה וזה נכון ,נפעתי מהרבה אנשים ועל דברים נכונים שהם אמרו ,בימים שאני נזכרת בתקופה הזו פשוט זולגות לי דמעות ,הייתי בוכה בלילות למה זהו מר גורלי למה מגיע לי לסבול את זה לא הייתי מסוגלת לעצור את הדחף הזה לא הייתי יכולה להחזיק במקום עבודה שמא יתקוף אותי בלמוס ואז אצטרך להתעסק רק בו ,יום אחד אחרי שכבר לא יכולתי ישבתי והחלטתי לכתוב לעצמי תוכנית הבראה ,אמרתי אני בחוה כל כך שאפתנית ממוצא של מעל מאה רוצה להיות פסיכולוגית וכו" איך אני מאפשרת לעצמי לפול לבור כזה ואז החלטתי שלזמן הקרוב אני יקיא לפחות פעם אחת ביום ואז פעם ביומים וכן הלאה עשיתי לעצמי כל מיני הגבלות כאלה כי הבנתי שעבורי הבולימיה זה סוג של התפרקות וניקוי ראש [אני לא משתמשת במשלשלים למזלי]כיום אני עומדת במצב שאני מקיאה פעם בשבוע שבועיים שגם זה כמובן לא טוב ואני עובדת על זה ,יש לי יומנים שאותם אני שומרת רשמיתי בהם לכל אורך התקופה המ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי בנות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי ליאל!

    אני
    18/08/2007


    לילה טוב לך... וואו, הסיפור שלך עצוב, אבל לצערנו די נפוץ. בד"כ בולמיה מתפתחת לאחר אנורקסיה, למרות שלא תמיד. אני שמעתי כ"כ הרבה סיפורים, ותמיד אני משתאה עד כמה קל ליפול למטה ולהתדרדר לתהום. כ"כ מהר נופלים למטה, זה מדהים... חבל שלטפס בחזרה למעלה זה כ"כ קשה ולפעמים אף בלתי אפשרי... מכל מקום, שמחתי לשמוע שאת מציינת היום שבעה ימים ללא הקאות! כל הכבוד לך והלוואי וכך יימשך.

    לילה טוב ושבת שלום!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקירותיי
    קרן אור
    17/08/2007

    בסוף לא שרדתי את היום,הזעקתי את בעלי כשהחום עבר שוב את ה-39 .ולא שלי הילדים שלי כ"כ שובבים שהם כל הזמן קופצים עליי..או שאת צריכה להפנות אותי לאותם נשים שיודעות לתפעל את הילדים דרך המיטה...בכל מקרה אמא שלי הגיעה תיקתקה מרק עוף(אין כמו אוכל ביתי כשחולים) אבל התמוטטתי.רופא הגיע ראה שהלחץ דם שלי גבוה והדופק מהיר,והחליט לא לקחת סיכון ולהפנות אותי לבי"ח.קיבלתי עירוי נוזלים,סוכר ואנטיביוטיקה...ויש לי מעקב חוזר ביום ראשון..בקיצור הסתבכתי כליל עם המחלה הזאת,אנשים שמכירים אותי יודעים שאם אני שוכבת במיטה זה אומר שאני ממש גמורה.
    וזה מתחבר אלייך כרונית יקרה,מכירה את החוסר מנוחה ,לעשות כל הזמן משהו כדי להספיק.הייתי ולצערי אני עדיין כזאת.הנקודה היא שזה מה שקורה כשלא נחים ומפרגנים מנוחה.כרונית,הדברים יחכו,תתמקדי בכל יום בכמה דברים מאוד חשובים לך,ואת השאר "תזניחי" לימים מרווחים יותר.
    אני כ"כ מבינה אותך בקטע הזה,הכל אצלי מאוד מתותק,אבל עם השנים אני לומדת להרפות מעט..כנראה שאני צריכה להרפות יותר..
    טוב יקירותיי אני חוזרת למיטה כי הראש שלי כואב והחום מתחיל לטפס.
    אוהבת את כולכן ומאחלת לכן סופשבוע של מנוחה ובילוי עם חברים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי יקירותיי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוי...

    אני
    18/08/2007


    מה שלומך?? אני מקווה שאת מרגישה יותר טוב ושאת נחה הרבה. לא יודעת, זה לא נשמע לי כמו דלקת בגרון. כשהיית במיון לא לקחו לך בדיקות פרטניות? האם לא רצו לאשפזך? או שאת לא רצית? מתוקה, תרגישי טוב ותשמרי על עצמך! את צריכה להיות חזקה בשביל כולם, אבל קודם כל בשביל עצמך. יכול להיות שהלחצת את עצמך יותר מדי עד שגופך החליט לצאת ל"הפסקה כפויה" בלית ברירה? (כמו שקורה אצלי?).

    כן, להרפות יותר זו עצה טובה עבור כולנו, אך מה לעשות שאני עצבנית ולחוצה ולא יכולה להירגע? נו, איך אומרים? "לנוח אני אנוח כבר בקבר" או משהו בסגנון (ולא, אני לא פולניה במוצאי). בקיצור, יש הרבה מה לעשות והזמן דוחק, אבל צריך גם לשמור על עצמנו. צריך לחפש אחר האיזון. נקווה שנמצא אותו מתישהו...

    לילה טוב ותעדכני כשתוכלי.

    דואגת לך!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוי אוי...

    שלי
    18/08/2007

    קרן אור יקרה, אני ממש דואגת לך!
    מקווה שמצבך השתפר הלילה ושיש לך תמיכה משפחתית מלאה, כך שלא תצטרכי לקום מהמיטה היום. נשמע שקבלת כמויות עצומות של אנטיביוטיקה, הן וודאי יחסלו את המחלה אך אל תשכחי כמה החומר הזה מחליש את שאר מערכות הגוף, את בטח יודעת זאת טוב יותר מכולנו.
    אצלי טיפול קצר באנטיביוטיקה שגרתית מעורר מייד סדרה של תקלות אחרות ותשישות. אז בבקשה תקפידי לנוח ולאכול היטב, ככל שאפשר.
    כנראה שאצלכן, קרן אור וכרונית יקרות, הפרפקציוניזם לא נחלש כלל בעקבות המחלה, אלא לבש צורה אחרת... והצורך "לתקתק" הכל ולא לאפשר לגוף ולנפש מנוחה סדירה, או לפחות הפוגה פה ושם, מזיק גם הוא.
    מאחלת לך החלמה מהירה וכמה שפחות סבל וכאבים ושולחת חיבוקים חמים!
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב יקירותיי
    קרן אור
    17/08/2007

    אני חלשה מכדי לכתוב לכל אחת מכן הודעה לחוד אז תסלחו לי על הקיצור..
    בלונדי-שמחה מאוד שחזרת הבנתי שנהנתם מאוד,כמה זמן לא עשיתי טיול כזה...
    שלי-מקווה שנרדמת ישר אחריי אתמול.ותודה על האיחולים.
    כרונית-אני כ"כ מכירה את זה כשבסוף שבוע ממלאים את המצברים..חייתי בסרט הזה שנים,ואת רואה בכל זאת נשאר לי עדיין באג שאני מנסה להתמודד איתו-לעזוב הכל וללכת לנוח.האמת בדיוק היום בעלי בעבודה,לא יודעת איך אתפקד עם הילדים,זה כנראה בא עם ההורות,והם ילדים קטנים,לא מאשימה אותם,הם רוצים את התשומת לב שלהם,אבל מקווה שבצהריים אמא שלי תבוא ותציל את המצב ואני אצלול לי לשינה מחזקת..אני משתמשת ברפרפן מגה-כדור גדול ששעה במצבי לקח לי לבלוע אותו.יש לי בצקת רצינית בגון ועדיין החום גבוה מאוד,מקווה שהאנטיביוטיקה תתחיל לפעול בקרוב,ואני אשוב לשגרה.(עם השנים למדתי להעריך את השגרה..)
    רורי-מקווה שהלילה הקשה כבר מאחורייך ושתמצאי את הכוחות להמשיך את התהליך המופלא שהמשכת.את יודעת,צריך הרבה פעמים ליפול לפעמים בשביל להעריך את הלמעלה..

    טוב יק'ירותיי מקווה שלא שכחתי אף אחת אני הולכת לרבוץ על הספה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב יקירותיי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור יקרה

    שלי
    17/08/2007

    ממש עצוב לי שאת מרגישה רע כל כך, אנגינה זו בהחלט מחלה דוחה.
    בעלך בטח בדרך הביתה, ויאלץ לשעשע את הילדים לבדו, את חייבת לנוח!
    עד אז, נסי להפעיל אותם תוך שכיבה על הספה, אני מכירה כמה נשים שמצטיינות בזאת... את חייבת לנוח לקראת שבוע חדש, את בוודאי מאלו שלא מסוגלות לקחת ימי מחלה ולהחלים בשקט במיטה.
    כאן בסדר, יום שישי רגוע לשם שינוי, אך אני עייפה עד מאד כי התעוררתי בשבע בבוקר מרעשי השכנים. כך שישנתי בערך 4 שעות ועבורי זה כלל לא מספק.
    תרגישי טוב יקירה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רפואה שלמה!

    אני
    17/08/2007


    יקרה שלי, לבי אתך! מי כמוני יודעת עד כמה זה ח** . בתור אחת שסבלה כמחצית מחייה מדלקות גרון חוזרות ("אנגינות". אנגינה זה משהו אחר, לא עלינו) בכל חודש-חודשיים אין כמוני מזדהה אתך, האמיני לי. אני חושבת שבלעתי את כל סוגי האנטיביוטיקה בעולם - גם הפניציליניות וגם הלא פניציליניות (אריתרומיצין וכאלה). מכל מקום, אני מקווה שאת נחה עכשיו ושאמא עוזרת לך. עכשיו את צריכה לנוח ולשתות הרבה ופחות להתקרב לילדים כדי שלא יידבקו. לגבי הכדורים - אם קשה לך לבלוע תחצי אותו לשניים ותבלעי בשתי "נגלות" במידה וזה כדור שניתן לחצות אותו ולא קפסולה (כדור עטוף). זה מה שאני הייתי עושה בזמנו כאשר היו רושמים לי כדורים בקוטר של צלחת מעופפת... בנוסף אני ממליצה על "למוסין" - כדור המציצה היחיד שקצת הקל עלי. כדאי לך לנסות.

    מתוקה, תוך יומיים-שלושה את חוזרת לעצמך. אל דאגה!

    שבת שלום,

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני פה, בנות אהובות!!!!!!!!!!!!!!!!
    בלונדי
    17/08/2007

    לילה טוב משפחה יקרה.
    מה שלום כולן?
    כאמור, יצאנו לטיול וחזרנו הערב.
    אתן לבטח כבר ישנות, ואולי רק כרונית ערה עדיין...
    ההודעות פה קופצות לבלי היכר וזה ממש קשה לעקוב. אבל אני אנסה בכל זאת להגיב למה שהצלחתי לקרוא.
    קודם כל תודה על האיחולים. היה טיול מקסים ומדהים ביופיו. קור איימים מטורף...אבל מראה שלא רואים כל יום. ולכן היה שווה כל רגע של קור על הצוקים הגבוהים...
    טיול רגלי..באוויר הפתוח, אח, כמה טוב היה...
    קרן אור- אני מבינה שאת חולה. צר לי לשמוע זאת. והלוואי ותבריאי במהרה ותחזרי לסורך. ותרגיעי קצת את הקוצים בישבן..תני לגוף מנוחה. רק לאצבעות אני מתירה לך להקליד....חחחח
    גם אני סובלת מקור במזגנים וכמו כרונית תמיד יש איתי דרך קבע - סוודר בתיק. הייתה תקופה שהייתי ברכבות כל שבוע, והייתי ממש סובלת שם.גם הסוודר לא היה עוזר...
    בקשר לתרופות האלרגיה- הספריי לאף הרסו לי את האף לגמרי וגרמו שם לנזק בלתי הפיך. רצו לנתח אותי כדי לסדר את העניין אך אני פחדתי ומייד לאחר מכן גם טסתי לתקופה ארוכה בחו"ל כך שזה נשכח.. אבל אני כיום לא נוגעת בזה, ורק פעם במליון שנה...! ולהלן הסוגים שהשתמשתי בחיים: אוטריווין, אלרין, נזוקורט, פליקסונייד ועוד רבים וטובים...
    זהו...בננות. מה אני אגיד לכן?
    רציתי לעשות "ציפורי לילה משוחחות" אבל נראה כי העייפות השתלטה עלי ואין לי יכולת לכתוב בפיוטיות...חחחח
    לא ישנתי טוב בלילה, במיטה זרה... והיה יום ארוך..ואני בהחלט מותשת.
    ות'אמת, חשבתי עליכן שחבל שאתן לא יכולות לקפוץ ככה לאיזה טיול, הרחק מכל המחשבות והשגרה, לפנק את עצמכן קצת....
    וכרונית- דעי לך עם כל ביס שאני מכניסה לפה את מייד עולה לי לדמיון, מאחר וכתבת לי את רשימת המאכלים שעושים צרבות...בעיקרון אני יודעת מה גורם לי להרגיש רע, אבל למשל קפה שחור- רק מאז שאמרת באמת הבנתי למה אני מרגישה כך. מעולם לא ייחסתי זאת לקפה.
    טוב יקירות. השעה כבר מאוחרת, ואני עייפה ומתגעגעת לחתול ולכלבה שלי נואשות...
    אז אפרוש כעת למיטה, לטיפול רייקי קצר (אולי אירדם באמצעו), קריאה בספר, ואינשאללה שינת לילה טוב.
    שמחה שכולכן בסדר פחות אות יותר. וקרן אור- תבריאי ומייד!!!! אמן.

    ליל מנוחה וניפגש כהרגלנו עם הקפה של הבוקר.
    אוהבת
    בלונדי..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נכון מאד - "רק כרונית ערה עדיין"...

    אני
    17/08/2007


    ברוכה השבה לביתנו הקט, הגברת בלונדינה! כה נחמד לשמוע ממך באישון ליל... מעניין אם את עוד פה... ומעניין עוד יותר מתי אתפוס אותך פה... בכל אופן, אני חזרתי לי הלום לאחר שהתקלחתי במים (כמעט) רותחים (אני חייבת מים חמים מאד! כן! גם בקיץ! לא יכולה לסבול מקלחות קרות!), וכעת אני עובדת על המחשב ומציצה לפה מדי פעם. אה, כן- וגם רואה טלויזיה. אה, כן - וגם שומעת מוסיקה באוזניות. אה, כן - וגם מבשלת לי ביצים קשות למחר... נקווה שלא אשכח אותן על הגז כמו בפעם הקודמת. כמו-כן, התלבטתי האם להפעיל עכשיו מכונת כביסה, אך לבסוף החלטתי לא להרעיש לשכנים... נו, נכון שהחיים שלי מעניינים??

    מתוקונת, אני שמחה ש"רשימת הצרבות" שלי עוזרת לך, ובהזדמנות זו את יכולה להעשירה בכיף בעוד שני פריטים: ממרח זיתים וממרח פסטו. כן-כן, זאת למדתי על בשרי ממש היום.

    אז בלונדי, שיהיה לך סופשבוע כיפי ולילה של שינה מתוקה!

    אני תיכף אתחיל לכתוב את פרוטוקול האינסומניה שלי...

    כרונית.

    (יו, מתחיל "פיק-אפ"... ומאד מתאים לנוגה שחר קארה שחור-עורב קצר...)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזה כיף ששבת אלינו!

    שלי
    17/08/2007

    שמחה לשמוע שנהנת! איך את מרגישה? יש כאן רוטציה של מחלות, מקווה שאיני הבאה בתור...
    משעשע לפגוש עוד מכורה לשעבר לספריים לאף... רעל אמיתי, אה?
    ולנושא הצרבות, יש לי תוספת קלה - מסתבר שעדיף להמנע משילוב של יין אדום ונס קפה... אם כל אחד מהם בנפרד אני דווקא מסתדרת היטב, אך זו ללא ספק קומבינציה קטלנית!
    לילה טוב יקירה, נפגש מחר!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התגובות החמות!
    קרן אור
    16/08/2007

    טוב הייתי היום אצל רופאה האבחנה-אנגינה.הטיפול-אנטיביוטיקה ומנוחה.לגבי האנטיביוטיקה כבר התחילה להתגלגל..לגבי מנוחה-טוב זה עוד לא קרה ממש,כי בעלי נסע לעבודה לאיזה שעתיים וחזר לפני שעה,אז היה לי מאוד קשה לתפקד עם הילדים.וכמו אמא פולניה הכנתי להם ארוחת ערב,עד שהחולשה והסחרחורות איימו להכריע אותי.בקיצור ממש לא מתאים לי,אני סופרת את הימים שישבתי במיטה על כף יד אחת...אין לי מושג מה זה מנוחה,זה חלק מההיפריות שלי...
    בכל אופן אני חוזרת לשכב כי אני מרגישה כרגע מחלת ים,רק קפצתי לראות מה שלומכן,ובכיף הייתי מפטפטת איתכן עוד אבל יש אילוצים..
    מקווה שיהיה לכן לילה שקט ורגוע.
    אוהבת תמיד,קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תודה על התגובות החמות!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלמה מהירה, יקירה!

    אני
    16/08/2007


    עבר עלייך יום קשה, אה? ואלוהים, מאיפה יש לך כוח לקום ולתפקד כשאת חולה? כשאני חולה עם חום גבוה אני לא מסוגלת בכלל לקום מהמיטה, נקודה. אם יהיו לי ילדים אני באמת לא יודעת איך אני אסתדר, אבל "נחצה את הגשר כש...".

    בכל אופן, יקירתי, אני קוראת לך לסדר להנמיך הילוך! את לא רוצה "לשרוף" את עצמך, נכון? אז כדאי מאד שתגידי ביי-ביי להיפראקטיביות לכמה ימים כדי לתת לגופך לטפל בעצמו ולהתאושש. אז פרגני לעצמך מנוחה עד כמה שאת יכולה במסגרת האילוצים, כמובן. אגב, איזו אנטיביוטיקה רשמו לך? אוגמנטין? איכככ... שונאת את הכדור הזה! כדור מגעיל... לא מוכנה לקחת אותו יותר!

    לגבי מה ששאלת - אני מתחילה לעבוד בשמונה בבוקר, או, יותר נכון - אמורה להתחיל, כי בשבועיים-שלושה האחרונים אני לא מפציעה שם לפני שמונה וחצי, ואף "דרומה" מכך... אמרתי כבר שאני בתקופה אינסומנית, נכון? לכן עכשיו אני מרגישה "זרמים" של חולשה ועייפות בכל הגוף, מה שאומר ששבוע העייפות הזה נותן בגופי את אותותיו ומזכיר לי שהיום יום חמישי וצריך עוד מעט למלא מצברים... אבל "הלילה עוד צעיר", אני רוצה להספיק עוד כמה דברים וממילא אני לא אירדם עכשיו.

    שתהיה לך החלמה מהירה-מהירה ולילה טוב!

    כרונית.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למשפחתי האהובה!
    קרן אור
    16/08/2007

    מצטערת שלא הייתי כאן קודם.נסעתי רחוק ופתאום בשעות הצהריים המוקדמות תקף אותי כאב גרון אכזרי מלווה בבחילות והקאות.מזלי שהייתי עם עוד מישהי בעבודה ונסענו חזרה.מאז אני במטיה עם חום כאבי ברכיים...בקיצור-חולה.
    רציתי להינס לפורום קודם אבל הייתי חלשה מידי.אני מקווה שעל כולכן עובר יום נעים ובריא.
    שלי יקרה-מולטי ויטמין נועד להשלים חוסריים תזונתיים ולהשלים מאגרים חסרים קשה לי להאמין שעם המחלה שלנו אנחנו אוכלות מה שהגוף באמת צריך,מכל אבות המזון.לכן לטעמי את יכולה לקחת,אבל תקני בנוזל(יש סדרה שוויצרית נפלאה והיא נספגת טוב,כי הבעיה עם כדור שצריך אנזים מסוים כדי לפרק את הכדור הגדול הזה..ועם כל בעיות העיכול שלך,עדיף לדאוג לספיגה בנוזל.
    הגוף לוקח את מה שצריך,ושאר העודפים מופרשים בשתן(צפי לשתן צהוב-כתום זה טבעי!ויטמיני B)

    כרונית יקרה מקווה שאצליח לפגוש אותך בערב.
    רוי אמיצה-אני מעריכה את הרצון העז שלך,אז נפלת פעם אחת אז מה?החוכמה היא תמיד לדעת לקום על שתי רגליים ולהמשיך.את רק בתחילת טיפול,ואת מרגישה נוח עם הצוות הטיפולי-וחשוב אגב שתראי למטפל מה שכתבת-זאת היתה השיטה שלי גם,כיוון שאם לא הייתי מקריאה לה את מה שכתבתי לא הייתי מצליחה לומר כלום,הכאב והדמעות היו חונקים אותי..

    טלושקה-אני מקווה שהלימודים שלך מתקדמים יפה ושאת לקראת סופם.

    אני הולכת לנוח כי קשה לי לכתוב יותר,אנסה להיכנס יותר מאוחר ולראות מה שלומכן,כי התגעגתי...
    המשך יום נעים
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    למשפחתי האהובה!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסכנה שלי!

    שלי
    16/08/2007

    יותר מידי צרות לשבוע אחד... אולי התרופות לאלרגיה החלישו אותך? או שפשוט עבדת קשה מידי? מקווה שתוכלי לנוח היטב בסוף השבוע ולאגור כוחות.
    תודה רבה על התשובה בעניין הוויטמינים! כשישובו כוחותייך אשמח עם תכתבי לי את שם החברה, טיילתי השבוע במחלקת תוספי המזון בסופר פארם ולא זכור לי שראיתי משהו בנוזל.
    תרגישי טוב יקירה וקחי זמן לנוח, אל תדאגי לנו...
    שולחת לך חיבוקים חזקים!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני חושבת שנדבקת וירטואלית מבלונדי.

    רורי
    16/08/2007

    :)
    אין מה לעשות-במשפחה גם חולקים מחלות......:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רורי יקרה

    קרן אור
    16/08/2007

    אם זה היה עוזר הייתי לוקחת חלק מהקשיים שלכן כדי להקל,אבל בנתיים אני "מסתפקת" בחום..
    אוהבת קרן אור.מקווה שיהיה לך לילה קל היום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מותק...

    רורי
    16/08/2007

    אני מקווה שלך יהיה לילה קל...על שלי אני כבר לא בונה...עם הכמויות של השטויות שאני לקחתי היום אני מבלה את כל הלילה בטיולים....:)
    ח-ב-ל....מקווה שזה ללא יהיה מ-מ-ש גרוע......
    :)
    לילה מקסים אהובותי!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני דווקא כאן!

    שלי
    17/08/2007

    אך רק לרגע קט, אם לא ארדם בישיבה...
    שבתי מבילוי יום חמישי, היה נחמד אך מעייף.
    רורי יקרה, לא הספקתי לכתוב לך ואשלים זאת כראוי מחר.
    אך אל תתיאשי, ואל תשפטי את עצמך בחומרה רבה מידי. החזקת מעמד 3 ימים ובפעם הבאה תשרדי אפילו זמן רב יותר. אני בטוחה בזאת!
    העיקר שאת בטיפול, שיש לך עם מי לדבר וממי לבקש עזרה.
    מקווה שהכאבים נסבלים...
    לילה טוב מתוקה, כולי תקווה שתתעוררי ליום יפה וקל יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מסכימה לגמרי עם המשפט הזה!

    אני
    16/08/2007


    "עם המשפחה חולקים גם מחלות"... (מחלות מכל הסוגים - תני לי להוסיף...). זה כ"כ נכון, את לא יודעת עד כמה.

    לגבייך - אל תתני לנפילות לזרוק אותך לנקודת ההתחלה, אלא רק קצת אחורנית וזהו. תזכרי שעוד נכונו לך הרבה נפילות, וגם הרבה קימות - לא לשכוח את הפרט הזה בבקשה!! עם זאת, אל "תישעני" על העובדה הזאת כדי "להחליק" פה ושם. תמיד תילחמי בדחף הזה להקפיץ משלשלים, כי זה לא פתרון לשום דבר וזה סתם מסכן אותך ובאופן מיידי. ואל תשכחי גם שזה לא מרזה אותך בכלל. זה רק מייבש אותך ועלול לשבש לך איזון אלקטרוליטי חיוני. בקיצור - אין לך מזה שום תועלת, רק סכנה.

    שולחת לך חיזוקים וכוחות,

    לילה טוב!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שקט כאן היום!
    שלי
    16/08/2007

    מה שלומכן בנות יקרות?
    מקווה שכולכן מרגישות היטב, לומדות, עובדות, או מבריאות ונרגעות, ושלכן שוררת כאן דממה שכזו.
    קרן אור יקרה - אל תעבדי קשה מידי!
    רורי אמיצה - עדכני איך עבר היום. את בטיפול אינטנסיבי, כך נראה, מקווה שלא קשה לך מידי.
    just dance מתוקה - אולי תעשי הפסקה קטנה בלימודים ותרקדי קצת בסלון? זה משחרר!
    וכרונית חכמה שלי, מאד אהבתי מה שכתבת לי בלילה ואגיב בהמשך. מאמצת בשמחה את הליווי הצמוד שלך.
    הגיעה שעת ארוחת הצהריים (אם אני מפספסת אותה תוקף אותי רעב משתק ממש,) המשך יום נפלא לכולן!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שקט כאן היום!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יקרות שלי.....:)

    רורי
    16/08/2007

    אני אכן בטיפול די אינטנסיבי-פעמיים בשבוע טיפול ופעם דיאטנית.....אבל עדיין לא מספיק...זה לא מהר מספיק לטעמי.....:)ועכשיו יש הפסקה של שבוע ואני בלחץ...:)
    הייתי רוצה להיות כבר אחרי...
    נשברתי.
    היינו היום באזכרה לסבתא שלי ולא הייתי בקבר מאז שהיא נפטרה(6 שנים...)וזה הרס אותי....אני גם ככה במצב רגיש עכשיו וזה פשוט היה יותר מיד...אני מרגישה שאני מתרצת...אבל שרדתי 3 ימים שלמים שזה יותר ממה שהצלחתי מזה חודש.......אני לא ממש מתוסכלת......קצת מאוכזבת אבל מוכנה לאסוף את הרסיסים ולהתחיל שוב.....
    אתמול בלילה כשלא הצלחתי לישון והורי המקסימים לא הרשו לי להתקרב למחשב(נפלאה הדיקטטורה בביתי בקט....)
    כתבתי את מחשבותיי החולפות...יצאו דברים די כואבים ונוראיים....לא ידעתי שכל אלו היו בתוכי...תיסכול וכעס...נראה לי שאביא את זה למטפל שלי-שיקרא ויהנה....אז זה-כל התיסכול שיצא (וזה כאב לי. ...) בתוספת לזה שעכשיו אין לי טיפול עד יום רביעי הבא כנראה(וזה גורם לי לחששות ולחרדה קלה)ועוד האזכרה היום....
    שוב-תירוצים אבל זה שאני יודעת סיבות גורם לי להיות קצת יותר סלחנית.....
    זהו.....
    מקווה שארוחת הצהריים היתה טעימה שלי!:)
    ואני מצטרפת לאיחולי החלמה אליך קרן אור................
    בלונדי-מה שלומך?אני כבר לא ממש מצליחה לעקוב אחרי ההודעות פה.....הבראת לחלוטין?
    מקוה שכולכן מרגישות טוב באופן כללי...אני הוכלת לנסות לקרוא קצתשירשורים קופצים...:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב, של!

    אני
    16/08/2007


    מה שלומך הלילה? האם את כבר נמה את שנת היופי שלך? מקווה שכן... אז איך עבר עלייך היום? רגיל? שגרתי? או אולי אחר? אגב, האם את עדיין סטודנטית או שסיימת ללמוד? ואיזה תחום את למדת/לומדת - אם לא אכפת לך לחשוף, כמובן? אני מקווה שאת אוהבת את מה שאת עושה.

    אני בסדר, פחות או יותר. מתה מעייפות או עייפה עד מוות - תלוי איך מסתכלים. מקווה לצבור כוחות במהלך הסופ"ש, למרות שיש לי מיליון ואחד דברים לעשות. ו...זהו. טוב, אז אני אלך לענייניי ואחזור לכאן מאוחר יותר.

    לילה טוב לכולכן!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני ערה!

    שלי
    17/08/2007

    אך לרגעים ספורים בלבד...
    כן, אני מסוגלת לשרוד גם בשעות אלו, כל עוד לא נותרתי כל הלילה על הספה או מול המחשב...
    מקווה שאולי נרדמת כבר, הרי אין פתרון לעייפות מלבד שנת לילה טובה. ובכל מקרה, סוף השבוע בפתח ותוכלי לנצלו לרגיעה קלה!
    גם אני במיים רותחים, ולא משנה מה הטמפרטורה בחוץ, ואחר כך כולי לוהטת כמו חולה אנושה.
    כאן עבר יום סביר, מין 7 כזה. לא טוב, לא רע, אך גם לא יעיל. אני מאד תקועה בכל מה שקשור ללימודי ועבודתי, לא היתה שום התקדמות בחודש האחרון.
    אני עדיין סטודנטית, סוג של סטודנטית נצחית, חיי מתנהלים על פי סמסטרים ושעות סמסטריאליות.
    אשמח לספר לך במה אני עוסקת אך כאן זה חשוף מידי. יש לי אמון בכן, חברות יקרות, אך מי יודע מי עוד מטייל כאן בשעות הקטנות של הלילה.
    את יכולה לכתוב לי למייל:
    [email protected] (זה לא שמי האמיתי כמובן).
    זהו, אזלו כוחותי לכתוב, אז לילה טוב יקירה וסוף שבוע נפלא!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם אני!

    אני
    17/08/2007


    אך לרגעים ספורים בלבד? - אינני בטוחה בקשר לזה... אני עדיין פה, מעכלת את תהליכי היום (תרתי משמע) ונותנת לרצף המחשבות לחלוף בבהירות בראשי. אני אוהבת את הלילה - את השקט שלו, את נקיון האוויר שלו (המדומה או הלא מדומה), את אווירת הרגיעה שהוא משרה על כל עולם היצורים החיים - וזאת בניגוד לבוקר הלחוץ והמלחיץ את כולם. אבל תיכף גם אני אפרוש כי אני פשוט גמורה מכל השבוע הזה.

    יקירה, אני מקווה שהיה לך בילוי נעים הלילה ושעשית חיים - לא משנה מה! ובאשר ליתר - אני "מריחה" תסכול ממצב קיים. אז דעי לך שאת לא היחידה, כך ש"צרת רבים - חצי נחמה". נחמת טיפשים אולי, אבל עדיין סוג של נחמה... תודה על כתובת המייל. אעשה בה שימוש בקרוב.

    שיהיה לך סופשבוע נחמד וליל מנוחה!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבת שלום כרונית יקרה

    שלי
    17/08/2007

    ובכן, חוש הריח שלך מצוין, יש כאן תסכול לא קטן. והוא כמובן מופנה כלפי, לא כלפי השוק או המערכת. הגעתי למצב מתסכל מאד בו איני מצליחה להחליט מה הייתי רוצה לעשות בחיי (ואני לא מדברת על תוכניות ארוכות טווח, או החלטות גורליות) או בשנה הקרובה.
    וגם שיש לי איזה רעיון לעיסוק חדש או חלום קטן שמתעורר שוב איני מעיזה לפתח אותו ולקדם אותו.
    אך נדמה לי שבקרוב המציאות תציב בפני כמה עובדות ואהיה חייבת לצאת מהבועה שיצרתי סביבי.
    ומה שלומך? איך ישנת? תוכניות מיוחדות לסוף השבוע או רק רגיעה ומנוחה?
    עשי שימוש במייל כרצונך, when you're ready, או סתם חשה צורך בשיחות פרטיות יותר.
    סוף שבוע נפלא!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תהליכים פנימיים דורשים זמן...

    אני
    17/08/2007


    ואני חושבת שאם הזמן הנדרש הזה יביא אותך למקום חדש וטוב יותר אזי התסכול הזמני הזה היה שווה את זה. מה שאני מתכוונת לומר הוא שאל לך להלחיץ את עצמך בהחלטות שלך. דרושים הרבה אומץ ותעוזה כדי לשנות כיוון בחיים וכל שכן אם מדובר על להגשים חלום קטן שמנצנץ לך בלב, ובייחוד בתקופה חסרת בטחון בסיסי בה אנו חיות כיום שדורשת מאתנו לשמור על ריאליות כדי לא להפסיד את מה שכבר יש - בין אם זה יותר או פחות. כדאי לך לפנות לייעוץ מקצועי יותר כדי להחליט את ההחלטה הנכונה ביותר עבורך.

    ואני בסדר. האמת, אני די עצבנית עכשיו כי קמתי מאוחר מאד ושוב "הלך" לי כל היום. וזה לא שאני רעננה עכשיו. אני עייפה וכל הגוף כואב לי - כל פעם אותו הסיפור. וכעת אני מתכננת לנקות את הבית ולאחר מכן לשבת על כל ערמת ה"דואר הנכנס" שלי - שתי מטלות שנואות עלי ביותר...

    לגבי תכנוניי לסוף השבוע - מתוקה, אני אף פעם לא מתכננת לנוח ולהירגע. תמיד אני מתכננת להספיק עוד ועוד דברים (ויש לי הרבה על הראש..) כי בעצם זה הזמן היחיד שיש לי. מה שקורה הוא שהעייפות הכרונית שלי בהרבה מקרים מכריעה אותי וכך אני מפספסת לא מעט. מצד שני, משהו בי כן נותן לי להיכנע לה עכשיו, כי כשהסמסטר הבא ייפתח שוב אני אצטרף "לסחוט" את עצמי עד הטיפה האחרונה - בלי יום ובלי לילה. נו, אז שיהיה.

    שתהיה לך שבת נפלאה, רגועה ומרגיעה. אולי אקפוץ לכאן מאוחר יותר.

    שבת שלום!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את צודקת...

    שלי
    17/08/2007

    תהליכים פנימיים דורשים זמן והרבה משאבים נפשיים. וכנראה שאני לא ממש מסוגלת לעבור כמה מהם במקביל. אז כרגע מתרכזת במאמצי ההחלמה, ומנסה להאמין שמכאן יבוא גם אומץ ואנרגיה להחלטות ומאבקים אחרים.
    אני מבינה שגם חייך סובבים סביב האוניברסיטה, מלמדת ולומדת?
    למרות אהבתי הגדולה ללימודים, ובחרתי להתרכז בהם בשנים האחרונות ולוותר על עבודה קבועה ויציבה, יש חיסרון גדול מאד בסגנון החיים הזה.
    שישי, שבת, חג, יום ולילה - כל שעה היא שעה טובה ומתאימה ללמידה.
    כשעבדתי במשרה מלאה סוף שבוע היה סוף שבוע וזהו. אני לא מאלה שלוקחות עבודה הביתה או מחוברות לנייד שלהן. ידעתי להתנקות לחלוטין מהמשרד, לישון טוב, לצאת ולנוח עד ראשון בבוקר. אך הלימודים שלי תמיד איתי, בכל יום וכל שעה.
    זו אחת הסיבות שנראה לי שעלי להחליף כיוון.
    ושאלה קצת מטרידה ולא מנומסת כלל - אולי את קצת בוחרת בעייפות הכרונית כדאי להמנע מדברים אחרים? כמו שאני, ללא ספק, בחרתי להשאר במחלה האיומה הזו כל כך הרבה זמן. לפעמים אנחנו בוחרים, אולי שלא במודע, בסגנון חיים שהורס אותנו. או שסגנון החיים "הבריא" יותר - שינה מסודרת, אכילה מסודרת, הגבלת הזמן המוקדש לעבודה ולימודים ופינוי של זמן לפעילויות פנאי שונות - נראה לנו סטנדרטי מידי, משמים, שגרתי?
    לילה טוב יקירה,
    אשמח לשוחח איתך מחר.
    שלך, שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב, שלי!

    אני
    18/08/2007


    נכון עשית כאשר החלטת להתרכז במאמצי ההחלמה בשלב זה, כי זה הדבר החשוב ביותר לעשותו - קודם כל להיפטר מהפרעת אכילה טורדנית ומסוכנת שמאיימת עלייך ועל חייך, ואח"כ יחכו כל השאר.

    לא, יקירתי, חיי אינם סובבים סביב האוניברסיטה והלימודים הם לא כל עולמי. כסטודנטית כרונית ושחוקה למדי הדבר שהכי הייתי רוצה לעשות הוא לסיים כבר עם התואר ולהמשיך הלאה בחיי. למצוא עבודה טובה, קבועה ויציבה, ולהישאר שם. ושלא תטעי - מטבעי אני אוהבת ללמוד, אבל ללמוד כדי לדעת, ולא ללמוד כדי להילחץ ממבחנים ומעבודות. יש לי חרדת כשלונות מאד גבוהה, ולכן אני כל הזמן לחוצה ואין לי מנוחה. ולכן הייתי רוצה לסיים כבר עם כל זה.

    לגבי העייפות הכרונית שלי - לא, אני ממש לא בוחרת בזה כדי להימנע מדברים אחרים. זה פשוט קורה כי התעוררו אצלי בעיות כנראה. לו הייתי בנאדם נורמלי שישן בלילה, מן הסתם לא הייתי עייפה ותשושה כ"כ. אבל יש לי בעיה - אני לא יכולה לישון, לפחות לא בתקופה זו, כך שיש לזה מחיר. לכל דבר יש מחיר.

    אבל מה שאת אומרת נכון מאד לגבי המחלה, כי כשיש לך ה"א יש לך מין לגיטימציה להתעסק רק בה ולדחות את כל השאר כי "הרי עכשיו את חולה ואת חייבת קודם כל להיות בריאה ורק אח"כ לטפל בכל הבעיות שלך, אז הבה ונתעסק רק עם זה". זאת מחשבה חולנית וטריקית שלא לוקחת בחשבון את כל הזמן שהולך לאיבוד ואת העובדה שאת רק מסבכת את עצמך יותר ויותר.

    מקווה שאת ישנה בנעימים...

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור מקסימה!
    אני
    16/08/2007


    לילה טוב לך! מה שלומך? צר לי לשמוע על התאונה שעברת. מסכנה שלי, זה בטח היה נורא-נורא מפחיד! תודה לאל שזה נגמר ככה ולא יותר גרוע. אני מקווה שהפציעות שלך יחלימו בסופו של דבר גם אם זה ייקח קצת זמן. לגבי המיגרנות - לדעתי כדאי לך ליטול כדורים מיוחדים להתקפים, כי אם את יכולה למנוע מעצמך את כל הסבל של הכאבים, הבחילות וההקאות - אז למה לא? אני מבינה אותך, גם אני מטבעי מעדיפה להימנע מנטילת כדורים באופן כללי, אבל לדעתי יש מקרים שזה ממש הכרחי והמקרה שלך הוא מקרה כזה כי מיגרנה היא באמת דבר זוועתי וסבל איום ונורא. כדאי לך להילחם בזה בכל דרך. לגבי האלרגיות והתפרחת - האם ניסית לבדוק דרכים אלטרנטיביות כדי להיפטר מזה? (האם יש בכלל פתרונות אלטרנטיביים? אני מניחה שזאת צריכה להיות השאלה הראשונה...).

    הצחיקה אותי טליו'ש כאשר קיבצה בראש הודעתה את כל החוליים שהוזכרו בפורום הטרי מאד הזה... אז מה היה לנו? אינסומניה, אלרגיה, מיגרנה, בחילות, צרבות וכו' וכו' וכו', אבל זה לא מפליא אותי כי לכולם יש בעיות ובל נשכח שהפרעות אכילה כרוניות גוררות אחריהן בעיות רפואיות נוספות כ"בונוס"...

    וה"בונוס" שלי, בין היתר, הוא הפרעת ריכוז. לכן לא התפלאתי כאשר קראתי את דבריה של רורי. אמנם טרם אובחנתי באופן רשמי, אך אני את עצמי כבר אבחנתי. וההפרעה הזאת בפירוש נגרמה לי מהה"א שלי, כי לפני כן לא היתה לי כל בעיה. זה מאד מרגיז אותי הקטע הזה...

    יקירתי, אני מקווה שאת בקו הבריאות ושממש עכשיו את בחלום השביעי או השמיני שלך. אשמח להתעדכן אודותייך. ובינתיים - שיהיה לך לילה טוב ויום נפלא מחר!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרן אור מקסימה!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב כרונית יקרה!!

    קרן אור
    16/08/2007

    אני בסדר,צנחתי אתמול למיטה מעייפות מוקדם.לפני שאני מתחילה את היום המטורף של היום,אמרתי שאכנס לראות את העירונות שהיתה כאן בלילה האחרון..
    לגבי האלרגיות-אני לוקחת תוספים טבעיים,רק התחלתי עכשיו אז זה יקח זמן כי הבסיס של זה זה איזון.(כבר 6 שנים לא היה לי אלרגיות כאלו לכן לא טיפלתי)
    לגביי המיגרנות התדירות שלהם הולכת ויורדת-אחרי התאונה שהיו לי התקפים כמה פעמים בשבוע,עכשיו זה פעם בחודש-חודשיים,ואני פשוט נכנזסת למיטה לוקחת אדוויל ובסוף זה עובר איכשהו.אבל תודה על הדאגה.
    את בטח ברגעים אלו גוררת את עצמך מהמיטה-מתי בכלל את מתחילה לעבוד??בכל אופן יקירתי מאחלת לך בוקר קסום ונפגש בערב שוב.
    לפי מה שאתן מתארות יכול להיות שגם לי יש בעיות ריכוז,מעולם לא קראתי ספר בי"ס שלם,אין לי סבלנות ואני מתחילה להתרוצץ אחרי חצי שעה.לכן אני מעריכה את טליוש שישבת וחורשת,לי אין את היכולת הזאת,ומזלי שהקליטה שלי היא מהירה,כך שלמרות שלא הייתי בכיתה סיימתי עם בגרויות טובות....אבל כאמור כל דבר אפשר לנווט לאפיקים חיוביים וזה מתמתן..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור חביבה!
    שלי
    15/08/2007

    איך את מרגישה הלילה? עדיין מטושטשת מעט מהמלחמה באלרגיה?
    מקווה ששלומך טוב, והנה, נשאר רק עוד יום אחד עד לסוף השבוע.
    כאן הכל בסדר היום, באופן יחסי, מרגישה טוב ורגועה יותר.
    נשארתי לבדי בבית הלילה, הולכת לצפות באיזה סרט שוודאי ארדם במהלכו, ואם לא, אולי נפגש בהמשך!
    לילה טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרן אור חביבה!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב שלי!

    קרן אור
    16/08/2007

    נו אז איך היה הסרט??נרדמת במהלכו??גם אני ובעלי מאה פעם התחלנו לראות את הסרט ואין לי מושג איך הוא נגמר אף פעם...אתמול לא יכולתי להחזיק את העיננים במשך היום,הכדורים גרמו לי לנמנום,אבל לא נוורא לפחות אני לא מתגרדת,ולא קמתי אפילו פעם אחת במשך הלילה(שזה נדיר כי מתוך הרגל שנשאר לי אני מתעוררת כמה פעמים ולכן תמיד קמה עדיין עייפה)
    איזה כיף מחר יום שישי-יש לי זמן לעצמי קצת!(טוב אני אבקש טובה מילדיי...)
    בכל אופן יש לי היום שוב יום של נסיעות אני בטח לא אהיה כאן עד אחה"צ המאוחרות.
    מאחלת לך יום נעים ורגוע,והי,לא לקפוא מקור!(אני מסתובבת רוב היום בחוץ אז כשאני מגיעה למקום מוזג זה למצוא מים באמצע המדבר..)בחוץ לוהט!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב!

    שלי
    16/08/2007

    שמחה לשמוע שישנת היטב! לפחות יצא משהו טוב מהתרופות האכזריות הללו...
    אני ראיתי שליש סרט (די משעמם) ופרשתי לספר במיטה. מה לעשות, גם ללא ילדים אני מתרסקת בערך ב 12 בלילה ואוהבת לקום מוקדם. שעות הבוקר הן השעות הטובות שלי (בעיקר בימי הקיץ החמים הללו...).
    רציתי לנצל את הידע המקצועי שלך ליעוץ קצר, אך זה לא דחוף, עני כשיהיה לך זמן וכוח.
    הגינקולוג שלי תמיד ממליץ לי לקחת מולטי ויטמין, בגלל שגלולות נגד הריון מדלדלות את מאגר הוויטמינים (שוודאי גם כך מדולדל אצלי). עד כה לא טרחתי לקחת, הרי הם לא ממש נספגים כשהאכילה לא סדירה, נכון?
    אז רציתי לשאול אם כעת, כשאני אוכלת היטב, האם כדי להוסיף גם מולטי ויטמין. האם הם יעילים בכלל? האם משהו מהכדור הענק הזה נספג?
    מקווה שיהיה לך יום רגוע ונעים למרות הנסיעות, תרגישי טוב והמון תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי
    just_dance
    15/08/2007

    לא , לא נעלמתי , אני חיה ונושמת:)
    אממ.. טוב ,קודם כל תגובות לכמה דברים-
    לבלונדי וכל שאר בעלות הוירוסים/צרבות/בחילות/אינסומניה תרגישו טוב!
    כרונית- צדקת בכל מילה שכתבת... אני פרפקציוניסטית חסרת טענה בכל מה שקשור אלי אם זה גוף, מחול (המושג רקדנית מתאבדת ממש נותר עבורי) ולימודים (בגרות פסיכו וכו'). ממש הרגשתי כאילו את מכירה אותי...
    רורי- כל הכבוד על האומץ לפנות לטיפול. אני ממש מעריצה אותך על הצעד הזה..

    אני כרגיל בבית חורשת.... השבוע היה די מבאס מבחינת לימודים- תוצאות בחינה שאני לא ממש מרוצה מהן (דווקא אחלה ציון אבל עדיין..)
    נושאים שלמדנו השבוע שאני לא יכולה לסבול (איכסההה שמישהו יעיף ת'גרפים האלה ממני! ),ובכלל מן הרגשת ייאוש מהעניין הזה... בכל זאת אחרי 3 פעמים נוראאא קשה למצוא מוטיבציה.
    חוצמזה בזכות המדריכים המדהימים של קידום ששמים ת'מזגן בכיתות על מינוס20 מעלות אני גם מצוננת... קצת קשה להתרכז עם אף סתום וכאבי ראש כל היום... כבר בשיעור הראשון המדריך הודיע לנו בשמחה ש"סוודרים זה לא רק לחורף" ולמרות מיטב מאמצינו להתגונן מפני הצינה בערך חצי מהבנות בכיתה מצוננות... briliant ... צריך לשנות את השם של הקורס הזה ל"קידום לך תדפוק את הראש בקיר" ... אבל כמובן שהכל מתגמד בשביל המטרה הנעלה של להשתעבד ללימודים ב-12 השנים הקרובות ואח"כ להמשיך לעבוד בשעות מטורפות ותמורת משכורת לא כזאת מדהימה... למה לעזאזל כל כך הרבה אנשים רוצים את זה?????

    ולסיום עניין האוכל- בימים האחרונים פשוט הכרחתי את עצמי, לגמרי נגד רצוני , לאכול , גם אם לא הייתי רעבה.. אין לי מושג מה אני חושבת על זה וגם אין לי זמן/כוח לחשוב על כל הנושא...

    בקיצור כפי שאתן רואות אני במצב רוח עליז במיוחד, ונראה לי שמחר המדריך היקר שלי הולך להכיר את הצד ההיסטרי שבי...

    ובנימה אופטימית זו- לילה טוב לכן!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אופסי..

    just_dance
    15/08/2007

    הכוונה כמובן למה ששלי כתבה לי!
    אלף סליחות!
    זה מה שקורה כשלומדים מצאת החמה ועד צאת הנשמה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקירתי,

    קרן אור
    15/08/2007

    שמחתי לשמוע ממך,כבר התחלתי לדאוג(רורי אמרה פולנייה)
    אני מקווה שתגמרי כבר עם הלימודים בהצלחה במבחן.ואגב,לגבי הקור תתחילי להתרגל,ככה זה גם בבי"ח יש שם קור אני רועדת רק מהמחשבה איך אפשר לתפקד בקור כזה..כמובן שאני מעדיפה אותו עפ"נ החום ששורר בחוץ..
    שמחה לשמוע שאת בסדר עם האוכל.
    בכל מקרה אשמח לשמוע ממך קצת יותר
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום מתוקה!

    שלי
    15/08/2007

    אין צורך להתנצל כמובן, יש לי הרגשה שכרונית היתה עשויה לכתוב לך את אותן המילים ממש...
    את יודעת, פרפקציוניזם והפרעות אכילה הולכות יד ביד. גם ריקוד נתפס כטריגר, בעיקר חינוך למחול קלאסי, וגם אני התחלתי ממש שם.
    מסתבר שלמרות שכל אחת מאיתנו הגיעה מרקע שונה, יש קווים מקבילים רבים ולכן יחסית קל לנו להבין זו את זו.
    אני מעריצה אותך על המאמצים, גם בלימודים וגם המאמץ לאכול כמו שצריך, למרות שאף אחד לא מפקח עלייך כרגע ואת יכולה להשתולל לך שם בבית ולהרעיב את עצמך.
    בבקשה תזכרי - המוח זקוק גם הוא למזון, לכל מיני סוגים של מזון. זה זמן רע מאד לקיצוצים. והוא זקוק גם לשינה, כמובן.
    אני בטוחה שתעברי את המבחן בהצלחה מרובה, אך את חייבת גם לחשוב על מה יהיה אחריו וצריכה לשמור על עצמך בריאה.
    ומניסיון אישי - מה שהחל כפרפקציוניזם קיצוני המשיך למחלה, ומשם, אחרי כמה שנים, יכולות הריכוז שלי פחתו ובעיקר היכולת לקבל החלטות ולעמוד בהן.
    איני מנסה להפחיד אותך, כלל וכלל לא. רק לשתף בניסיוני המר ולתאר בפנייך את אחת הדרכים בהן הפרעת אכילה משנה את מסלול חייך.
    אני מאד שמחה שאת כאן, משתפת אותנו בהתמודדות היומיומית שלך ומאד מקווה שנוכל לעזור.
    וזהו, כאן נסיים להלילה.
    לכי לישון מוקדם יקירה, תאגרי כוחות ליום חדש ותמשיכי לכתוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ולגבי המזגן...

    שלי
    15/08/2007

    היתה לי מרצה באוניברסיטה שבשיעור הראשון הודיעה שהיא מתכוונת להפעיל את המזגן על הטמפרטורה המינימלית בכל שיעור, ושמצידה שכל האנורקסיות הבכייניות יבואו עם מעיל וכובע צמר.
    חוסר טקט יוצא דופן..
    פעם בשבוע בערך אני נאלצת להשתמש בשירותי רכבת ישראל וכדי להמנע מדלקת ראות יש לי גרביים וסוודר בתיק באופן קבוע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוי ברכבות זה נורא!

    just_dance
    15/08/2007

    אני נוסעת מי-ם לת"א 2-3 פעמים בשבוע ופשוט קפוא שם!
    אגב- אם את נוסעת ברכבות קומותיים הרבה יותר נעים שם, למעלה אמנם יש נוף אבל שם עוד יותר קר מבקידום...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבדוק זאת בנסיעה הבא! לילה טוב!

    שלי
    15/08/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • :-)

    אני
    16/08/2007


    גם אם אני מזדהה עם כל מילה ששלי כתבה לך (ואני מזדהה!), עדיין הקרדיט הוא שלה והוא מגיע לה בצדק רב!

    טליו'ש, תשמרי על עצמך ואל תהרגי את עצמך בלימודים. אני שמחה לראות כאן מצב רוח טוב... אני חושבת שזה נפלא שאת אוכלת בכוח ובאי רצון במקום "לנצל את ההזדמנות" ולשחרר את הרסן בכל מה שנוגע להפרעה/ות. אני מניחה שגם חוסר הרצון לאכול נובע גם מתחושת לחץ הולכת וגוברת בגלל הלימודים.

    בעניין המיזוג - אני מזדהה אתכן לגמרי! אני תמיד סובלת מהמיזוג בעבודה, ואני משאירה לי שם על משענת הכסא שלי סוודר דרך קבע. אחרת - אני אהפוך לכחולה-סגולה תוך שעה-שעתיים בלי שום בעיה! הם לא נורמלים איך שהם מקפיאים שם. אפילו הפריזר אצלי בבית פחות קפוא מאצלם... אנשים משוגעים...

    שלי חמודה - אני עונה לך פה: לא, את לא מעורערת בכלל, לפחות לא יותר מאתנו... כל מי שנפל לה"א מכיר את כל התחושות המעיקות הללו ואת כל המחשבות הטורדניות שתוקפות ולא נותנות מנוח. תמשיכי לכתוב ולשתף. יש הרבה אופטימיות ונקודות אור במסלול שלך ואני אשמח להמשיך ללוות אותך בדרך החוצה מן ההפרעה.

    לילה טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום יקירותי!!חזרתי...:)
    רורי
    15/08/2007

    מה שלומכן?מקווה שכל החוליים השונים פה במגמת השתפרות...:)
    בשחף היה טוב....דיברתי עם המטפל על כלמיני דברים כאובים אבל למרות זאת יצאתי בתחושה לא רעה-כמו שהייתי יוצאת מהפסיכולוגית וכן עם רצון להמשיך בדרך הטובה שהתחלתי(יום שלישי כבר....הלוואי שלא אשבר!)ולא עם רצון לפגוע ולהרוס כמו אחרי פגישות איתה...הוא פשוט מבין וכל הזמן אומר-זה תהליך יקח זמן-אבל שיהיה בסדר ואני צריכה להאמין בזה...ובעצמי(ממש כמוך קרן אור שלי!;) )סיפרתי לו גם על הפורום והוא אמר שזה לא רעיון טוב להכנס לפורומים של הפרעות אכלה כי זה מדרדר אבל הסברתי לו שהפורום שלנו שונה....:) וכמה זה הציל אותי אתמול...:)
    חוצמזה-הוא המליץ לי לעבור אבחון לבעיות קשב....הוא טוען שלמרות שהממוצע בגרויות שלי גבוהה מאוד יכול להיות(לפי מה שסיפרתי וכו'...)שיש לי בעיה כלשהי וזה מוביל לתסכול מובן -כי אני יכולה יותר ולא מצליחה ו.......כו'.
    (אצלינו כולם גאונים בבית-אני יצאתי הכי טיפשה....:) )
    זהו.....
    מקווה שיש לכן יום טוב!
    אוהבת המון!
    ושוב-תודה לכולכן על התמיכה.....:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום יקירותי!!חזרתי...:)

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי רורי יקרה!

    קרן אור
    15/08/2007

    אני שמחה שאת מרגישה בנוח עם מטפל,כימיה זה דבר חשוב מאוד בתהליך ההחלמה.
    מה גרם לו לחשוב שיש לך הפרעת קשב???את יודעת אני עברתי את התיכון עם קוצים בטוסיק,אם נוירולוג היה רואה אותי בצעירותי בטוח היה מספק להוריי ריטלין..אני פחות אוהבת את הקלות בה לוחצים על ההדק וממהרים לקטלג בן אדם.המערכץת לצערי בנויה מהממוצע וכל דבר אחר בין הקצוות ישר מפחדים להתמודד איתו.אני יודעת את זה כיוון שהבן שלי הוא ילד מחונן,ועד כמה שזה ישמע מוזר,זה מפחיד אותי כי מערכת החינוך לא ממש מסוגלת להכיל מקרים כאלו.
    בכל אופן מקווה שתמשיכי במגמת השיפור,אם יהיה לך קשה תרגישי בנוח לכתוב שוב און ליין.
    כל הכבוד יקירתי מאחלת לך שכל יום תתפסי הלאה במעלה ההר לעבר חיים מאושרים.
    אוהבת קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כל הכבוד רורי!

    שלי
    15/08/2007

    אני ממש גאה בך! זה הישג גדול.
    ותאמיני לי, במובן מסוים כל יום שעובר ללא עזרים חיצוניים (כדורים במקרה שלך, הקאות במקרה שלי) רק מעודד להמשיך בדרך האמיצה הזו. הרי לא תרצי להרוס את הרצף היפה הזה...
    אבל אל תדאגי, יש לך כאן תמיכה והבנה לכל מצב ולכל אירוע, כאן אף אחת לא שופטת אותך.
    ונראה שמצב רוחך השתפר מאד ביומיים האחרונים ופתאום צצה לה אופטימיות. תמשיכי כך ותראי איך הכל ישתפר מיום ליום.
    חיבוקים רבים,
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום מקסימות שלי
    בלונדי
    15/08/2007

    בוקר טוב.
    אנחנו יוצאים לטיול של יומיים-שלושה....
    אז כנראה שלא אהיה כאן.
    תהיו חזקות ואמיצות ותרגישו טוב. ואל תעשו שטויות. שמרו על רוח טובה וגישה חיובית. ושמרו על המשפחה שלנו!!!!!

    לגבי אלרגיות- גם אני כרגע על טלפסט. עושה החלפות בין טלפסט, לוראסטין, אריוס ועוד. עם טיפות עיניים, תרסיס אף שגמר לי את הריריות ומשתדלת לא להשתמש בו, זריקות וכמובן גם קורטיזונים. אז אני מבינה ללבכן. וגם יש לי אסטמה, כך שזה ממש לא מקל על כלום, אבל פה האסטמה שלי השתפרה, בארץ יותר קשה לי לנשום. אבל האלרגיות חוגגות!!! שומעים אותי מתעטשת בכל האיזור...חחח

    אני עם צרבת איומה אבל תיכף כבר יוצאים לדרך!!!
    יאללה מקסימות, אני אתגעגע אליכן.

    קרן אור אין לי עדיין לסקרנותך.... אעדכן כשתהיה לי!!

    אוהבת מאוד מאוד!!!
    בלונדי...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום מקסימות שלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תהני אהובה!

    שלי
    15/08/2007

    איזה כיף! טיול, קצת חופש... מגיע לך בהחלט, אחרי הטיפול המסור בעצמך ובנו בימים האחרונים. תהני מכל רגע וספרי חוויות.
    נו, מסתבר שלכולנו כמעט יש הרבה יותר במשותף מאשר הפרעות אכילה פעילות, רדומות או הפרעות לשעבר. נשמע שאת סובלת מאלרגיות ממש כמו שאני סבלתי בעבר (נזלת מטפטפת? עיטושים קולניים? גרודים בגרון? אף סתום? לחץ בסינוסים?), רק שממני נחסכה האסטמה.
    אבל בבקשה ממך - העיפי לפח הזבל את הספריים לאף, בעיקר אלו שמכילים קורטיזון.
    ושוב חזרנו להתמכרויות - הייתי מכורה לחלוטין לספריים האלו בתקופת התיכון, היה לי ספריי בכל כיס ותיק (אוטריווין ואיזה תכשיר אכזרי בפלסטיק ירוק). כל כך שמחתי שהם מאפשרים לי לנשום סוף סוף מהאף ולא לחרר מהפה, אך לאחר תקופה אבדתי חוש ריח וטעם. אז זה כמובן לא ממש הפריע לי, רק סייע להשאר בשלב האנורקסי.
    לא זוכרת איך נפטרתי מהחומרים האלו, כנראה בצבא. אז זהירות, בבקשה!
    לא הספקתי לענות למייל האחרון שלך, אכתוב בקרוב ואולי עוד תספיקי לקרוא.
    אז טיול נפלא יקירה, תהני עם בעלך ותדאגי שיפנק אותך היטב. מגיע לך...
    הרבה נשיקות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צחוקים!!

    רורי
    15/08/2007

    גם אני אסטמטית וכל הכדורים שבלונדי ציינה מוכרים לי עוד מגיל 6 בערך.......ממש משעשע...חוץ מזה-לי יש את אחת האלרגיות המשונות-לבננות!אני מקיאה מזה בטירוף.....אף פעם לא בדקו לי רגישויות אחרות....יכול להיות שכדאי...:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תעשו חיים !!

    קרן אור
    15/08/2007

    תעשו לכם חיים ואני אשב כאן עם המשפחה שלנו ואתגעגע...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור-בפרץ פולניות?;)

    רורי
    15/08/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי רורי

    קרן אור
    15/08/2007

    אני אומנם לא פולנייה,אבל ניראת כזו..כנראה שזה משתלט עליי..חחח..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום