פורום הפרעות אכילה - תמיכה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר טוב!!!!!!!
    קרן אור
    04/09/2007

    האורחים מאחרים טיפה(הם בטח בהלם מהפקקים כאן בארץ...),אז ניצלתי את ההזדמנות הקצרה שנפלה לי להגיד בוקר טוב.ותודה על התגובות החמות מאתמול.
    חשוב לי להבהיר שכתבתי את השיר אתמול,כי לפעמים יש לי הרגשה שמי שיכנס לפה יגיד את חכמה בטח את בריאה.חשוב לי שהשיר יבטא היכן הייתי ואיך ראיתי את האור,והחלמתי.הייתי בדיוק באותה הסירה כמו כולכן,ואני חושבת שדווקא הניגוד בין המצב הקשה לבין המצב ה"בריא" של היום הוא חשוב.זה נותן הרבה תקווה לכולנו.וגם לי לפעמים כשמשהו לא מסתדר אני קוראת מה שכתבתי לפני שנים,ויודעת ומעריכה את הטוב שיש לי היום.זאת היתה הכוונה שלי,ולא,אני לא עוברת(לשמחתי) משהו נפשי אחר כרגע,ואם יהיה משהו אני מבטיחה לכתוב עליו כאן.
    ובנתיים יקרות שיהיה יום מדהים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב!!!!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר אור יקירה!!

    בלונדי
    04/09/2007

    כמה טוב שהארחים מאחרים, וכך יש לך עוד 2 דקות פנויות... חחחח
    מאיזו ארץ האורחים הנ"ל??

    בכל מקרה, טוב עשית שפרסמת פה את השיר. כי הוא באמת נוגע ללב כולנו ואני בטוחה שכל אחת מוצאת את עצמה שם בתוכו, בכתוב... כי הרי כולנו היינו שם...

    אז יופי על השיר. צודקת לגמרי!

    מאחלת לך יום טוב וקל, ותהני עם האורחים מחו"ל!!

    אוהבת
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור יקרה!

    שלי
    04/09/2007

    מה שלומך יקירתי? איך את מרגישה? כבר עמוק בתוך העבודה?
    השיר שכתבת מדהים ומרגש כל כך. וכך גם הדרך שעברת, משם לכאן, מיאוש גמור, נפש חולה וגוף הרוס, אל החיים הבריאים, המלאים והמאושרים שאת מנהלת כיום. הוא מלמד שאין סוף לכוחות שלנו, למרות תחושת היאוש שמחלחלת שוב ושוב ומאיימת על הסיכוי לצאת מהמחלה אל החיים האמיתיים.
    מודה לך ששתפת אותנו בו, זה וודאי לא היה קל. רק לשוב ולקרוא את הכאב הזה עשוי לעורר תחושות קשות.
    תודה על כל האור והתקווה שאת חולקת איתנו!
    אוהבת תמיד,
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרונית?? היכן את??
    בלונדי
    04/09/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כרונית?? היכן את??

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי, אני כותבת לך עכשיו...

    אני
    04/09/2007


    ותיכף מסיימת פה והולכת לישון.

    תיכף... עוד מעט... עוד רגע קט... חחח...

    אגב, הנקטרינה עדיין במקרר, אבל אכלתי היום תפוח גרנד-סמיט! (התפוח היחיד שנכנס אלי לפה!).
    נכון שהשתפרתי??
    תודי!
    חחח...

    טוב, יאללה ביי!

    אם את ערה, תבדקי עוד מעט...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גדולה!!

    בלונדי
    04/09/2007

    אני מתה על גרנד-סמיט והרבה הרבה זמן שלא אכלתי כזה..
    זה לא נפוץ פה לצערי...
    אני מתה על תפוחים בכל אשר הם!!
    כל הכבוד לך ואני מחכה כבר לקרוא את המייל...

    לילה טוב.
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב יקירות
    שלי
    03/09/2007

    קרן אור - פשוט מדהים. אין לי מילים.
    עייפה מידי בכדי להגיב, ובלונדי יקרה - יש לי גם המון מה לומר על הודעותייך האחרונות. אך היום ברח לי ונדמה שלא הספקתי דבר...
    אכתוב לכולכן מחר,
    לילה טוב וחלומות מתוקים!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לילה טוב יקירות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב שלינקה!!

    בלונדי
    03/09/2007

    הסקתי שאת עסוקה... כי לא היית פה.
    שיהיה לך לילה טוב וחלומות פז..

    אוהבת
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חברות יקרות!
    קרן אור
    03/09/2007

    מצרפת לכן שיר שכתבתי בעבר,עם אופטימיות בסופו.זה היה תחילתו של התהליך,שהיום אני נמצאת בסופו.קצת ארוך,אני מזהירה!!(במקור נכתב לפסיכולוגית שלי)

    כשראית אותי לראשונה הייתי גוססת,רצועה אל משכב של עלה מתכלה,מתקפל ומשחים
    מונשמת במכונות החייאה שדוחפות,אוויר חנוק וחסום לריאות.
    ואחרי שהלכת נשארתי גוססת,מכוסה בשמיכה מצחינה של חולים,בוהה באוויר בכאב של חלל,
    חלל אין סופי שבולע אותי,מרוקן מתכנים של עכשיו.
    ונהייתי לצל מטייל בלי כוחות,במסדרונות אפלים,חשוכים,מדכאים.
    לצאת לעולם נראה כמו מחול מטורף של שדים.
    מחפשת ענף,זרד יבש שאוכל להחזיק בידיי הלאות,שלא אתמוטט בשנית...
    גחנתי בין ענפים משונים,כבר שכחתי שמות של הרבה פרצופים,מחייכים,רחוקים....
    והסבל הציף את גופי הגועש,המיטלטל בין שמים לארץ.
    כבר אמרתי נואש הרבה פעמים,ונשאתי תפילות לבורא-שיציל את נפשי או יביא קץ נעים
    שיקל ייסורים חסרי היגיון.התפטלתי שעות,חודשים ושנים,בתוך בוץ דביק ושחור.
    גיששתי לטוב שהובטח מפיות אנשים,שנסחו בי הרבה ביטחון.
    חיכיתי חיכיתי,ציפיתי ציפיתי ומי לא בא?! המסכן
    ואני כה שבורה וכה הרוסה,ואיך אפשר זאת לתקן?!
    אחרי חיפוש בנרות אזרתי אומץ להתחמם לאור נר חמים שמאיר את אורו הנעים ברכות ושלווה.
    אור רך מלטף ועדין.
    ועדין חושך בולע אותי,וכאב של בדידות ושל סוף מתיישב
    והכוח נמוג והסבל יוצא וזוחל לו בתוך חללי כל גופי
    נצמד אל הלב בחושבי על החיים ועל רחמים..
    שוב טועמת טעם מר של בגידה,וכאב שחיי כה שונים.
    ושאין רחמים כי הסבל אדיר,והיכן השומעים?!
    ונותרתי עם אור מסנוור שמסרב להיכנע אור של נר של תמיד
    מיוזע משעווה שניתכה וזלגה לדפנות,מציפה בכובד משקלה את הכלי.
    נותרתי עם נר חינני שמאיר ומאיר,אור חלש ובהיר של שלווה.
    והרוגע שכה כומהת אני מתמהמה לא יודעת כבר זמן מה.
    ותפילות לא עוזרות כי ניסיתי את כולן,ואין מילות קסם קסומות,שיגאלו אותי מאובדן..
    ונותרתי שבויה של גורל,של עתיד לא ידוע,קשה ומפחיד
    סבל הם לא יבינו לעולם,מהותי אינה ברורה.ותוהה האם יש עוד סיכוי שאצא ללא פגיעה.
    ואם באמת ישנו אלוהים,בעולם שהוא הרסני ואכזר
    והאם הטובים מנצחים במלחמות וזוכים במדליות זהב
    כי לי יש רק כאוס וחוקי העולם לא ניראים כחוקים על אמת.
    והכאוס שלי הוא הכאוס שנמצא בכל מקום
    וחוץ מאחריותי האישית ואחריותו של הכלל
    אין אף גורם שעושה שום חשבון.
    ולכן אברך את הנר השומר,המאיר שצחוקו חינני ותמים.
    ואשמח שאורו וחומו מגיעים.
    ואשא תקווה,אמונה,וחיים.לחיים נקיים עדינים
    ואאמין שהוא מגיע לי,שהוא רק שלי
    אאמין שמגיעים לי גם כן חיים!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חברות יקרות!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב קרן אור מקסימה!!

    בלונדי
    03/09/2007

    השיר מדהים ולא מפליא אותי בכלל שיש בך כזה כישרון!!
    איכשהו (מעניין למה?) זה מאוד מסתדר לי שזו את שכותבת כך בכזו רגישות ויופי...
    מקסים!!

    אני שמחה ששיתפתי אתכן על הקושי שלי עם האוכל, והנה, למה לא הזכרתי זאת לפני כמה ימים כבר? לא יודעת למה.
    וגם אני כמו שלי התחלתי מייד ליפש איפה טעיתי ואיך יכולתי לנהוג אחרת! וראיתי שפשוט צריך לדבר. פשוט לומר את הדברים. ועשיתי כך!

    בעלי חוזר עוד 3 שעות! איזה כייף!! אני לא לבד הלילה.

    אני עייפה מאוד! ישנתי מעט בלילה. ועשיתי את האימון אירובי היזום בסלון. בעלי חיזק אותי ואמר שהוא גאה בי וחבל שלא הערתי אותו והיינו מתעמלים יחד... חמוד!!!

    היום נזכרנו יחד איך הכרנו..והיינו נפעמים ונדהמים, שוב, כמו שבכל פעם כאשר אנחנו מביטים על הפגישה שלנו.... לא יאומן!!

    אז עכשיו שתיתי את הקפה של אחה"צ באיחור. נמנמתי שעתיים על הספה. והבית נקי כי העוזרת הייתה היום. והכל מריח נפלא וכייף. וזהו.

    בינתיים היה לי יום טוב עם האוכל.. ונקווה שכך ימשיך.

    אוהבת אותך מאוד!!! את יודעת!
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כל כך כואב ואמיתי...

    אני
    03/09/2007


    פשוט מדהימה עוצמתן של מילים, ומה שיותר מדהים מזה הוא הכוח שיש בנו, בתוכנו ,בתור בני אדם, בשבתנו כבני תמותה, לא לוותר ולא לאבד תקווה, להילחם גם אם לכאורה מדובר ב"קייס" ללא סיכוי ריאלי, ולהצליח!

    מה שמאד בולט הוא ההבדל הקיצוני בתפיסה בין הפתיח לבין סיומו של השיר. הפתיח כולו אומר ייאוש ואובדן, מרה שחורה וחידלון מוחלט, ואילו הסוף מניף אל-על את ניצוץ החיים, את האור הקטן, העדין והמלטף שבכל זאת מצליח להאיר ולחמם את העלטה ואת הכפור ולפרוץ את הקיר השחור המאיים להביא כלייה על הכל.

    והאור הקטן והמחמם הזה הוא-הוא התקווה והתזכורת שלעולם אין לוותר ולהרים ידיים ושתמיד אפשר לשנות.

    כל הכבוד לך על כל הדרך שעברת, קרן אור יקרה, ותודה על השיתוף בשיר הכ"כ אינטימי הזה.

    תבורכי אהובה!

    חיבוק ענקי!

    ממני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי

    קרן אור
    03/09/2007

    לא יודעת למה אבל פתחתי את המיגרה שלי היום והשיר הזה צץ לי פתאום.כ"כ הרבה שירים כתבתי במשך המחלה,כ"כ הרבה ייאוש זרעתי בהם,וכאילו השיר הזה בא בתזמון מושלם עכשיו והזכיר לי איך פעם היה לי מאוד קשה,ועד כמה לא איבדתי תקווה למרות כל הקושי,לא חדלתי להאמין באיזשהו אור קטן שקיוותי שיזרח גם עליי מתי שהוא.ואני מאמינה חברות יקרות שגם אתן תהיינה בבוא היום במקום הזה,כי אני לא שונה ממכן,רציתי לטעת בכן תקווה והשיר בעצם מגולל את הייאוש והאובדן כמו שתיארת כרונית אבל גם את התקווה,האמונה וההצלחה.זה התהליך שכל אחת מאיתנו צריכה לעבור.
    לילה טוב יקירות,אני אהיה כאן מחר מאוחר ואתגעגע אליכן
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרונית (שוב) אמרה את דבריי!!!

    בלונדי
    03/09/2007

    כרונית המקסימה תמיד יודעת איך לנסח את הדבירם בצורה כה יפה ומושלמת. ולאחר שאני קוראת את דברייה בנוגע לשיר, אני חייבת להצטרף ולומר שאני מסכימה עם כל מילה שהיא כתבה לך, קרן אור.


    כרונית- את כותבת מקסים!!
    מחכה לשמוע ממך.

    לילה טוב קרן אור ותרגישי טוב
    ושיהיה יום קל מחר עם האורחים מחו"ל..

    אוהבת
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לך, בלונדי מתוקה!

    אני
    03/09/2007


    אני שמחה שאת "משייטת" פה להנאתך ומוצאת עניין והנאה בדברים. ומה שלומך חוץ?? מקווה שהכל טוב!

    באשר למה שכתבת למטה: ברור לך שמקדם ההזדהות שלי אתך מאד גבוה, נכון? אני כ"כ מבינה את המצב הזה בין הפטיש לסדן, את המלחמה הזאת בין הקול הבריא והשפוי לבין שידורי הטירוף והחולי המוחיים... ומה אומר לך, יקירה? באמת אפשר להשתגע!

    ובכל זאת, אני מוצאת בכך הרבה נחמה. מדוע? כי עד לא מזמן לא התנהלה מלחמת החורמה הזו, או שהיא התנהלה אך הובסה כמעט מיד ע"י כוחות האויב. היום, לעומת זאת, היא מתנהלת-גם-מתנהלת, ולא זו בלבד, אלא שברוב המקרים "שידורי המהפכה" (הבריאות) מנצחים! היאח! הידד! אז יש ועוד איך במה להתנחם.

    והמצב הזה שאת מתארת כ"כ מוכר לי כאשר אני בבית, ובייחוד כאשר אני לוקחת לי כמה ימי חופשה לפני מבחן. זה פשוט תסריט טירוף מה שקורה אתי באותם ימים. מהבוקר עד הלילה אני בעיסוקי האוכל.

    בבוקר אני אומרת לעצמי - "טוב, אני אוכל קצת סוכר כדי שהמוח יוכל ללמוד מבלי הפרעה".

    ואח"כ זה ממשיך ל- "טוב, עוד קפה",
    "טוב, עוד יוגורט",
    "טוב, עוד עוגיה. רק עוד אחת".
    "טוב, כבר צהריים. אז מה אני אוכל?? לאכול? לא לאכול?? אוף, כמה אכלתי! פרה! בהמה!מפגרת.."
    "אוף, חסר לי חלב, חסר לי פה, חסר לי שם, אני חייבת לקפוץ לסופר"

    ואז מרשימת קניות של לחם וחלב אני חוזרת עם חצי סופר הביתה...

    וככה זה ממשיך וממשיך, ואני מבלה בין המטבח, השירותים, האמבטיה והסופר...

    וכל הזמן מתבזבז על שטויות עם אוכל!!! זה לא ייאמן!!!

    אז ככה אני לומדת למבחן, וזה גם הציון שאני מקבלת בסוף...

    ובכל פעם אני אומרת לעצמי: "זהו! מחר אני קמה על הבוקר ונוסעת ללמוד בספריה עד הערב! בלי אוכל ובלי כלום!"

    אבל, כמו תמיד, אני מתעצלת ונשארת לי עם מנעמי הבית...

    לילה טוב מתוקה!

    ואני כבר באה...

    שמחה שאת לא לבד הלילה!

    3> !!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אייי כרונית!!

    בלונדי
    03/09/2007

    את כותבת פשוט מקסים!!

    תיארת בדיוק אתמה שקורה לי. רק שאצלי אין ריצות לשירותים יותר.. זה כבר לא קורה, למזלי..
    אבל כן, יש מלחמה בראש ואני שמחה שאת מבינה אותי... בדיוק רב, יש לומר.

    הפסקתי כבר מזמן לספור קלוריות.
    והיום חישבתי את כל מה שאכלתי עד עתה, סתם עניין אותי לדעת איפה אני עומדת- וחשכו עיניי!!! או מיי גוד!! כמה שאני אכלתי היום...

    מלא לעמוד על המשמר, הפכתי לזללנית נוראית... וחייב להיות פה איזון, מן הסתם!! אז אני מקווה שאתחיל לשים לב יותר, ולנסות לרדת קצת במשקל. כי אני לא מוכנה לחזור ככה ארצה.... אני מתביישת מאוד!

    מחכה לשמוע ממך יקירה, וחוץ מזה- איך עבר יומך? ספרי משהו..

    להת' בינתיים,
    אוהבת
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צהריים טובים לכולכן!
    קרן אור
    03/09/2007

    אני קפצתי לעבודה היום,הצטברו לי כ"כ הרבה מה לעשות...אתן רואות גם לי יש באג..גם אני לא יכולה לנוח ולהרפות,מן תחושה שאם אני לא עושה משהו בכל זמן פנוי אני לא יעילה....
    רציתי לשתף אתכן במשהו שכתבתי אותו כאן אתמול,אבל מחקתי אחרי שעה,כיוון שלא ידעתי איך תתפסו את זה.אבל זה בלתי נמנע,ואני אנסה לנסח את זה כמו שצריך:
    לאחרונה אני מרגישה שהפורום שנפתח למטרת לחימה בה"א בעצם כאילו נוגע-לא נוגע,את כל המצוקה הכאב אנחנו מעלות במיילים פרטיים(ואני גם חלק מזה כמובן).כמובן שאני לא מדברת על איזשהיא חשיפה של זיהוי חלילה,אבל אם תסתכלו פעם על ההודעות שלנו,הן היו כואבות,משתפות,אבל גם מאוד אמיתיות.אתן יודעות אני חושבת ע"כ שבעצם המטרה של הפורום היא גם לעזור כמובן לעוד בנות,ויש כאן תחושה(למי שלא מכירה כמובן את המדהימות שיש בכל אחת מכן) כאילו שבעצם לא משתפים,לא מדברים.ואני תוהה-למה?למה הרבה משפטים שלנו מסתיימים באכתוב לך במייל(וברור לי שיש דברים שהם רק למייל מחשש לחשיפה,אבל לא כולם!).
    למה אנחנו מפחדות כ"כ???הרי לא יזהו אותנו אם נדבר על הורים,על משברים בזמן אמת.
    אני מקווה שלא תכעסו על מה שכתבתי אבל אני יודעת שהתחייבתי בפני עצמי לומר לכן תמיד את האמת ואני מרגישה שזה המצב ושדי ריק כאן בזמן האחרון.כמובן שאני רוצה באמת שתספרו לי מה אתן מרגישות לגבי זה.
    וזה כמובן לא גורע כלום(להיפך רק תומך) בזה שאני מאוד אוהבת אתכן,ושבזמן קצר כ"כ הפכנו לחבורה שנעים וכיף להיות איתה,רק חשבתי שאולי ניתן גם לאנשים אחרים להרגיש את זה...
    אני כותבת את זה מתלבטת אם למחוק,אבל האמת מנצחת תמיד!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צהריים טובים לכולכן!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום!!

    בלונדי
    03/09/2007

    המחשב לא נתן לי להכנס... לקח לי זמן לבוא..

    אני חושבת שאת צודקת קרן אור היקרה.
    אני לא מדברת על פרטיים אישיים ברמה העכשווית שהם לא לכתיבה פה בפורום, אבל באמת לאחרונה יש הרגשה כאילו שומרים את הבעיות האמיתיות מתחת לפני השטח, ולא מדברים על מה שכואב ועל מה שמציק.
    הפורום הזה נועד באמת למטרת שיתוף והזדהות ולמען תמיכה אחת בשניה. ולאחרונה נראה כי לא ממש כותבים פה...
    אני יודעת, גם אני חלק מהמיילים הפרטיים, כי אין מה לעשות, יש פרטים מזהים אצל כולנו שיסגירו אותנו כבל עם ועדה פה. אבל לפחות מה שאי אפשר לזהות, בואו ננסה לשתף ולכתוב, ולהיות פה שוב.. עם כל דבר, לטוב או לרע....
    ואם יש קשיים- כתבו אותם. ואם יש עצב- ספרו עליו. ואם רע- שתפו את כולן ונתמוך אחת בשניה...
    אני כמובן לא מתכוונת חלילה לפגוע באף אחת. אנחנו כולנו יחד בעסק הזה..

    אנחנו אכן חבורה נפלאה ובוא נשמור עליה מכל משמר ונמשיך את הדרך שלנו ביחד!!

    אני עכשיו אחרי אימון אירובי של שעה, פה בבית. פיניתי את הסלון, שמתי אוזניות, לקחתי משקולות (2 פחיות שימורים) והתחלתי להתאמן. איזו הרגשה נפלאה זו. ממש משחרר. ואני מקווה שאוכל להביא את עצמי לעשות זאת כמעט כל יום.. כי כזכור לכן- אני פדלאה מארץ הפדלאות!!

    טוב, הולכת להתאושש ולהתחיל להכין ארוחת צהריים!
    המשך יום נעים לכולכן..
    אוהבת
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • והנה רק הבוקר כתבתי...!

    בלונדי
    03/09/2007

    שקשה לי מאוד עם האוכל.
    ומאוד מאוד קשה לי.
    אני ממש במלחמה.
    אני ובעלי אוהבים לאכול (גם אצלו האוכל היווה הכל בכל תקופת הילדות והנעורים) ורגילים לכך משנים רבות.. וקשה לנו מאוד לשים גבולות לעצמנו..

    אני מנסה בכל הכוח, כי עליתי המון במשקל. ובשביל בן אדם שהיה שמן כמעט כל חייו, הצליח לרדת, ושוב עולה- זה אסון. זה כמו תבוסה... זה לחזור שוב לגיהנום של השומן..

    אתן בטח לא יכולות להבין אותי כי אף אחת מכן לא הייתה שמנה, וטוב שכך.

    אבל קשה לי מאוד. ואני לא רוצה להסתכל על עצמי במראה. ואני מתביישת בכלל לצאת כך מהבית.

    אך מנסה לעודד את הקול השפוי לצאת ולקום, ולהגיד שלא משנה כמה אני שוקלת- אני ממשיכה לחיות כי יש דברים חשובים יותר מהמשקל!!

    יום נפלא!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה בלונדי היקרה

    קרן אור
    03/09/2007

    אני שמחה שהבנת את כוונתי,ואני יודעת גם שאפשר אחרת.והיני את עושה לנו את זה און ליין.את רואה הרבה זמן לא דיברנו בעצם על הקושי האמיתי שלך.אני יכולה להבין מה את מרגישה,אני הייתי תמיד הכי שמנה מכל בנות ההתעמלות האמנותית,לי זאת שקראו לי דובשנית(הפנים שלי תמיד היו עגולות).אני לא יודעת מה המשקל שלך,אבל אני שמחה שאת בוחרת בדרך שפויה כדי לאהוב יותר את עצמך.אין בזה כל רע.עצה ממני אל תתעמלי כל יום,זה גורם להתייאש מהר.וגם השרירים והגוף צריכים מנוחה.
    אמא שלי נכנסה לכוננות רה"ש.אצלנו מדברים עם אוכל.אבא שלי יו-יו כל הזמן,משמין מאוד,עד שמחליט שהוא צריך דיאטה ואז סותם את הפה.(כנראה שלמדתי את זה ממנו)
    פעם כ"כ שנאתי את החגים,שנאתי את הבטן המתפוצצת שבאה אחריהם,את ההקאות כמה פעמים ביום(שגם הם לא עזרו למשקל שלי לא לעלות),והיום אני יודעת שגם אם אוכל יותר מהרגיל,אחיה עם זה .הפסקתי להעניש את עצמי.אין מה לעשות אוכל הוא גם כיף.
    כנראה שזה נקרא הדרך השפויה שבאמצע.ואני בטוחה שכל אחת מאיתנו תגיע לזה בדרכה,בדרך זאת או אחרת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום יקירה!

    שלי
    03/09/2007

    אז אני מבינה שהפעלתנות היתרה שלך הכניעה את המחלה... מקווה מאד שאת מרגישה טוב, שהספקת להתחזק, ושבכל זאת תארגני לך שבוע רגוע!
    שמחה שכתבת לנו על תחושותייך, וכרגיל, דברייך עוררו מחשבות רבות.
    אך האמת היא שאני מרגישה קצת נזופה... כמו תלמיד בכיתה ג' בודקת את עצמי ותוהה מה הסתרתי, איזה כאב ייפיתי כאן, איזה מתחים הדחקתי. ודווקא יש לי הרגשה שעשיתי עבודה לא רעה, ושאתן עשיתן עבודה טובה עוד יותר בתמיכה בי בימי המחלה האחרונים. אבל בכל זאת, בקרוב תבוא הודעה חדשה עם פחדים וכאבים חדשים...
    ולמשל, לפעמים יש דברים שאיני בטוחה שזהו המקום שלהם. האם לספר לך כאן על קונפליקטים עם בן הזוג ועל תובנות חדשות? הרי זה לא העניין העיקרי. אז אולי במייל?
    בכל מקרה, טוב שחזרת וחדדת את מטרות הפורום, כרגיל, את אם עירנית שלא נרדמת בשמירה לעולם!
    לילה טוב, אוהבת,
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שלי יקרה

    קרן אור
    03/09/2007

    כתבתי לך הודעה,אבל כרגיל היא נמחקה..אז אנסה לשחזר שוב..
    קודם כל לא היתה לי מטרה לנזוף חלילה,אני איתכם,ואני הייתי ועודני חלק מזה,פשוט שמתי לב שגם אני מבלה את הזמן בלכתוב מיילים וברור לי שיש דברים פרטיים שהם רק למייל,אבל היתה לי הרגשה שרוב הזמן זה מה שקורה.ואז התחלתי לחשוב בעצם למה פתחתי את הפורום,ושבעצם אני לא מנסה להזמין בנות אחרות שיכולות למצוא בנו את מקור התמיכה הכי מדהים והכי כנה,ואנחנו בעצם לא עושות את זה.אני לא חושבת שחלילה הסתרת,ואני מקווה שתמיד יהיו לך רק דברים טובים לספר,אבל גם אני הרגשתי בתקופה האחרונה שלא ברור לי בדיוק מה עובר על כל אחת מאיתנו,וזה קצת כאב לי כי אתן חשובות לי נורא.זה כל הסיפור שלינקה יקרה שלי.אני פשוט אשמח להיות יותר מעורבת,ואני חושבת שבנות נוספות כאן יכולות ללמוד ממך כ"כ הרבה דברים,ודרך ההתמודדות שלך,תזרע בהם את התקווה שזה אפשרי,ואנחנו לא ממש מנצלות את הבמה שניתנה לנו.זאת היתה התחושה לא חלילה משהו שלילי אחר.

    לגבי העבודה-כן חזרתי לעבודה בלית ברירה היום,ודווקא מחכה לי שבוע עמוס של אורחים מחו"ל(מקווה שאצליח להיות כאן בימים הבאים יקירותיי,כי אם לא אז בבקשה תבינו אותי),ולכן לא יכולתי לפרגן לעצמי עוד כמה ימי מנוחה.אני לא במיטבי אני מצוננת נורא כרגע,ואני כל הזמן אוכלת מתוך אמונה טיפשית שזה אולי יעביר לי את הסחרחורות.אז יצאה לי קצת בטן.להגיד לך שזה לא מפריע לי?זה מפריע,אבל אני מקווה שכשארגיש יותר טוב אחזור לאיזון שלי,והכול ישוב על מקומו בשלום.
    מקווה להשתמע יותר מאוחר,ואם לא אז שיהיה לילה טוב
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וטוב שהאמת מנצחת תמיד!!!

    אני
    03/09/2007


    אחח... הלוואי שהאמת היתה מנצחת תמיד גם בחיים האמיתיים שם בחוץ והיה שורר צדק אמיתי בעולם ההבלים הזה.... (סתם תפילה קטנה שלי).

    קרן אור שלנו, האמת היא שקראתי אתמול את ההודעה המקורית, ואח"כ כשהיא "נעלמה" ניחשתי שמחקת אותה אך תהיתי ביני לבין עצמי מדוע עשית זאת. בכל אופן, אני שמחה שהעלית אותה שוב בוורסיה כזו או אחרת, כי אני חושבת שתמיד טוב לדבר על מה שמציק ולא לשמור בבטן.

    כן, גם אני שמתי לב שהתקשורת בפורום קצת הידלדלה לאחרונה, וחבל שכך. אמנם אני יוצאת די עם ה"רעים" בסיפור הזה כי אני לא ממש נוטה לשתף, ובטח לא בפרטים הקטנים, אך מלכתחילה הייתי כזו, כך שאני "פטורה מעונש"... ואני רק צוחקת, יקירה!

    וברצינות: אני חושבת שזה די טבעי שיווצרו קשרים אישיים מחוץ לפורום, וזה כאמור מובן. החסרון הוא שמהלך טבעי זה גורם ל"בריחה" כזו או אחרת לתא המייל האישי מתוך ידיעה ששם קל יותר לדבר מבלי לפחד להיחשף יותר מדי או משהו כזה.

    אז מצד אחד זה בסדר ואין בכך כל פסול, אך מצד שני - חבל, כי הבמה הזו אוצרת בתוכה הרבה יותר כוח והשפעה מאשר תא המייל האישי מן הסתם. אני אישית מאד אוהבת להיכנס לפורום הזה, ודי להציץ בשעות הסוריאליסטיות (המילה "הזוי" כבר "טחונה" לגמרי...) שבהן אני מפציעה פה כדי להבין זאת לבד (...).

    אני חושבת שיש להביא את הפורום הזה לכמה שיותר אוזניים סובלות הצמאות ורעבות לתמיכה, כי הוא באמת מיוחד, חובק ואוהב את באי/ות שעריו בצורה יוצאת דופן. כמו-כן, אני מאמינה שיש לנו הרבה "קוראות דוממות" (ואולי גם קוראים) שקוראות אותנו באופן קבוע, אך טרם עמדו מול המיקרופון שלנו בעצמן. ולכן ברשותך, קרן אור, אני אנצל את ההזדמנות הזו כדי לדרבן אותן לעלות מן הקהל אל הבמה ולהשמיע את קולן.

    ולך, קרן אור יקרה, אני מאחלת המשך שבוע מוצלח ומאושש יותר. אני מבינה שיש לך כרגע מחויבות כבדה לעבודה, אך גם גופך רוצה וזקוק למנוחה כדי להתאושש מכל החולי. לכן שלבי בין השניים בתבונה ושמרי על עצמך! שיהיה לך המון בהצלחה בעבודה ומנוחה ונחת בבית!

    חיבוק ללילה טוב!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרונית את מדהימה!!

    בלונדי
    03/09/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר אור לכולן!
    שלי
    03/09/2007

    מה שלומכן יקירות?
    קודם כל - רציתי להודות לכולכן על הברכות היפות וההערכה על מאמצי החלמתי עד כה... אין לי מילים לתאר את חשיבות התמיכה שלכן!
    כרונית - אל דאגה, השאננות אינה בפתח, הדאגות עוד רבות (חגים, חופשה בחו"ל שמתקרבת...), ובכלל שאננות היא תחושה שאני כמעט ולא מכירה. אני מהדואגות, הפסימיות, שתמיד מתכוננות לרע שעוד יגיע.
    קרן אור - איך את מרגישה? מקווה שיש שיפור ניכר! איך עברה החזרה לגן? מקווה שממתין לך שבוע רגוע יחסית. רציתי להגיב למה שכתבת לי לגבי ריבים בין בני זוג, אך עוד לא הספקתי. אשלח לך מייל בקרוב. בכל אופן, מה שכתבת היה כרגיל חכם כל כך ונכון!
    בלונדי - איך את מרגישה? מה תוכניותייך להיום? מקווה שמזג האוויר נאה מספיק לטיולים נעימים ומרגיעים.
    טליוש - מה קורה? עוד שבוע עמוס בלימודים? קראתי שדיברת עם אמך. טוב שעשית זאת, אך נראה לי שאת מצפה ממנה לעזרה שהיא לא מסוגלת להעניק לך, ולא באשמתה. האם שקלת שוב את האופציה לטיפול?
    אור - איך עבר הערב? דווחי מה הוחלט: ספיניג או אירוע?
    והיכן רורי??? אני מודאגת...
    טוב יקירות, עלי לעבוד במרץ. אתמול ננזפתי קשות על ידי אחד מהמרצים שלי, ובצדק. אין שום דרך להסביר לו מה עובר עלי... אך נבהלתי מאד והבנתי באיזה פיגור אני נמצאת, והגיע הזמן להשלים פערים.
    יום נפלא לכולן,
    אוהבת
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר אור לכולן!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב לכוולן גם ממני!!

    בלונדי
    03/09/2007

    שלום בנות!
    הבוקר השכמתי קום כי מחכה לחברת ההשכרה שתבוא לסדר לנו את הרכב, ומחכה לעוזרת שצריכה להגיע (שונאת עוזרת בית, אך זה לא תלוי בי, זה מה יש פה)!!
    כרגע יש 12 מעלות בחוץ. קריר ונעים. אתן בטח הייתן קופאות פה..
    ואני מקווה שלא יירד גשם היום ואוכל לצאת לטיול בטבע.

    יש לי בעיה- בגלל שאני הרבה לבד בבית, יוצא (נו איך לא?) שאני כל הזמן חושבת על אוכל. והרי אי אפשר לאכול כל היום.. זה לא בריא ולא הגיוני. אני מנסה מאוד להלחם עם זה וזה מאוד קשה.
    הרי בעברי אכלתי כל אימת שהרגשתי משהו- שעמום, כאב, אושר, התרגשות, בדידות! הכל תורגם לאוכל!! ואילו היום, אני לא יכולה להמשיך כך. כבר עליתי הרבה במשקל...
    אז המלחמה שלי כרגע היא לא לאכול "אוטומטית", וזה ממש לא קל!!!!
    אני מנסה לעשות שמיניות באוויר כדי להמנע מלהכנס למטבח. כדי לא לחטוף עוד משהו.. אבל לא תמיד זה הולך לי.
    ואז באות תחושות אכזבה, כי הרי גם ככה עליתי הרבה במשקל... ויש את הצד השני שאומר לי: "יאללה שימי ז_ן, תהני מהחיים! תאכלי עוד תפוח! תאכלי עוד קורנפלס, תפסיקי לחשוב על כל ביס..."

    בקיצור- תסבוכת!! שני צדדים בראש.. עושים לי רעש!!

    אז יש לי פה מלחמה, והיא עכובה מדם..חחח! באמת, זה לא קל. ואני מנסה להעסיק את עצמי כמה שאפשר. לצאת לטיולים בטבע, לקרוא, לכתוב, לשיר... רק לא לחשוב כל הזמן על האוכל הנורא הזה שלא נותן מנוח...

    מקסימות שלי- שיהיה לכולכן יום נפלא!!

    קרן אור- אוי ואבוי לך אם אני אשמע שהרמת אפילו עט!!! שמעת??

    שלינקה- תעבדי במרץ שלא יכעסו עליך! על איזו גיחה לחו"ל מדובר?? אני מתרגשת בשבילך ורוצה לשמוע מה מתוכנן!! את מוזמנת לכאן לביקור, את לא תתאכזבי, מבטיחה לך. רק תביאי הרבה הרבה סוודרים, כובעי צמר וכל היוצא בזה. שלא תהפכי לגוש קרח מהלך. חלילה..

    כרונית- ינשוף לילי שכמוך, מקווה שיש לך יום נחמד וקל בלי חיכוכים.. ומחכה לשמוע ממך עם צאת הלבנה...!!

    אור- מחכה לשמוע מה הוחלט! מקווה שהצד הבריא הכריע!!

    יאללה מתוקות, יום נפלא, ואני אלחם לי פה בכל השדים.. ותחזקנה לי אצבעות שלא יירד לי גשם ואוכל ללכת לטייל בכייף, לשיר ולחשוב על הכל!

    אוהבת
    בלונדי!


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וואו אפילו כרונית לא פה... משעמם!!
    בלונדי
    03/09/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרונית אכן פה, וגם שם... ;-)

    אני
    03/09/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משהו לכולכן...!!
    בלונדי
    02/09/2007

    הסתובבתי לי פה בניכר במהלך הסופ"ש והצלחתי לזהות כמה "שלדים מהלכים", חצי מתים. מסתובבים להם בין כל ההמון, בקושי מחזיקים על רגליהם הגפרוריות..
    ואני רוצה לומר לכן שהייתי מזועזעת!!! וכך גם בעלי!!
    הן נראו כמו בנות שהיו מאושפזות איתי.
    ואז באשפוז היה זה דבר טבעי לעין. התרגלתי שאלו מידות נורמליות.
    ופתאום עכשיו זה היה כל כך צורם לראות את זה. זה הגעיל אותי ועשה לי רע בצורה שלא תתואר... אוייוי
    ואני תמיד רואה את הבחורות האלה, ורוצה לגשת להגיד שאפשר לצאת מזה, וצריך הרבה כוח וסבלנות.... אבל כמובן שאת המחשבות האלה אני שומרת לעצמי ומצטערת על מר גורלן... ורואה אותן כמה הן חולות, ואיך הפנים בצבע לבן של גופה, והעיגולים השחורים מתחת לעיניים... נורא ואיום!
    ולחשוב שפעם שאפתי לזה... אמאל'ה. מפחיד.

    טוב אני הולכת להתקין לי ארוחת ערב, ומקווה לשמוע פה ציוץ כלשהו, כי לאחרונה מאוד דומם פה...

    להת' בינתיים,
    בלונדי הרעבה....!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משהו לכולכן...!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה בהחלט מזעזע...

    אני
    03/09/2007


    ומה שיותר מזעזע היא ההכרה בעובדה שלפחות בעברך שאפת ל"מודל" הזה. גם כן מודל...

    לצערי אני רואה את האנורקסיה היום בכל הגילאים, והאמת היא שהרבה יותר כואב לי לראות אשה אנורקטית בגילאי הארבעים ו- והחמישים ו- מאשר נערה אנורקטית, למרות שבענייני כאב אין כ"כ מה להשוות. כשאני רואה משפחה משתרכת ברחוב כאשר האמא אנורקטית, זה איפשהו מאד מכעיס אותי, כי יש לה ילדים והיא צריכה לקחת אחריות. מצד שני, אני מרחמת עליה כי היא חולה. מצד שלישי, זה איפשהו מייאש אותי לראות את זה. אז הייתי מסכמת ואומרת שאני נכנסת למין סערת רגשות עם עצמי...

    לילה טוב לכולכן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי הנה את! כבר חשבתי שאת מבריזה!!

    בלונדי
    03/09/2007

    יופי שהגעת, כבר דאגתי לך חחח..
    איך את מצליחה לשמור את הנקטרינות? אצלי הן נאכלות בן רגע... חחח כי אני ובעלי אוהבי פירות..

    טוב אני מבינה שאת עוד מעט לתכי לישון כבר כי באמת מאוחר לך כבר.

    אז שיהיה לילה טוב ויום נפלא מחר!!
    וניפגש מחר בלילה!

    חיבוקים
    בלונדי!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צודקת...!

    בלונדי
    03/09/2007

    פתאום שמתי לב שאני רואה הרבה נשים בגילאי הארבעים-חמישים כמו שציינת. וזה ממש מזעזע. ואני רואה פה גם נשים מבוגרות יותר, שלדים מהלכים. ולא מבינה איך בגיל כזה....?

    אבל כנראה שאני לא אבין כבר...

    טוב לילה טוב לכולן שכבר ישנות מזמן ורק אני פה יושבת וחושבת איך להרגיע את הבטן שמכרכרת בשעת ליל מאוחרת...

    ליל מנוחה!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי כרונית אהובה!!
    בלונדי
    02/09/2007

    את יודעת מה אכלתי עכשיו?
    נקטרינה!
    ולא אחת, כי אם שתיים!!
    יאמי, אבל כעת יש לי קצת בחילה...

    רק רציתי לומר לך שאני יודעת שזה עוד מוקדם בשבילך להכנס לפה, אך אני ניגשת כעת לכתוב לך מייל כמו שהבטחתי. אז היכוני היכוני, הנה אני באה!!

    וניפגש פה אח"כ, כמובן, בשעת ליל מאוחרת...

    להת'
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הי כרונית אהובה!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי, שיהיה לך לבריאות עם הנקטרינות!

    אני
    03/09/2007


    ואני אכלתי מקודם אחת, ונותרה לי עוד אחת. אולי אקח אותה מחר (כלומר - היום) לעבודה. נראה.

    ותודה-תודה על המייל המקסים שלך!!!

    ואיך אומרים?? -המשך יבוא...

    לילה טוב ונפלא!

    ממני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלונדי יקרה
    קרן אור
    02/09/2007

    נו אז המקרר מלא???כ"כ מכירה את זה.אתמול בעלי הלך ומילא אותו,רואים שהייתי חולה בשבוע האחרון.תודה על מה שכתבת לי למטה זה ריגש אותי.אני באמת מקווה שאני כזאת.
    מה שלומך???איך את מרגישה ואיך עבר סופהשבוע??
    אוהבת קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בלונדי יקרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום מקסימה!!

    בלונדי
    02/09/2007

    כן המקרר מלא ואני יכולה לנשום לרווחה...חחח!!
    זה הרגל מהבית, שהמקרר חייב להיות מלא, אחרת עוד תתקוף אותנו צרה או מלחמה (שלא נדע) ונשאר ללא מזון... אין מה לעשות! ככה התרגלתי...שטות גמורה.

    אז אני בסדר. היו לי קצת שלשולים ביומיים האחרונים..אבל לא נורא. לא רציני.
    מרגישה קצת חלשה ועייפה ומסוחררת, אבל יהיה בסדר! קצת מנוחה והכל יסתדר!

    הסופ"ש היה בסדר. יצאנו לבלות עם חברים. צחקנו, שתינו, נהנינו.. זה היה מאוד נחוץ לנו!!! אז זה עשה לנו טוב...

    ומה איתך יקירה? מרגישה קצת יותר טוב?
    מקווה שכן.

    לילה טוב ורק בריאות!!!! אמן!!
    אוהבת
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזל טוב לי!
    שלי
    02/09/2007

    יום ההולדת עוד לא הגיע, אבל, שכחתי לגמרי לציין שאתמול חגגתי חודשיים של גמילה, חודשיים של תהליך החלמה, חודשיים של ניקיון מהקאות וכל הכרוך בהם!
    ואני מאד גאה בעצמי!
    אני מניחה שמדי פעם מתגלגלות לפורום הקטן שלנו נערות או נשים שקוראות כאן בשקט מבלי להגיב. ואם מישהי מהן עדיין במעגל פעיל של בולימיה, אני מפצירה בהן להצטרף אלי לדרך ששווה כל כאב וקושי.
    יום נפלא לכולן!
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מזל טוב לי!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזל טוב ענקי!!!!!!!!!!

    בלונדי
    02/09/2007

    והמון חיבוקים ונישוקים על הדרך האדירה שעשית.
    כל הכבוד לך!!!
    אני גאה בך מאוד!!
    ואת בוודאי מרגישה נפלא!

    מחזקת את ידייך ושולחת לך כוחות חזקים להמשיך בדרך הנפלאה שאת עושה!!
    אכן מזל טוב, מזל מצויין!!

    יום מקסים ועפתי לסופר...

    אוהבת
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המון תודה מתוקה!

    שלי
    02/09/2007

    רק אתן יכולות להעריך באמת את ההצלחה הזו...
    תהני לך בסופר, דווחי על רכישות מעניינות - לשם השראה!
    נשיקות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאפו! :)

    אור
    02/09/2007


    כל הכבוד לך.

    אלי זו לא הייתה בולימיה, אז אני לא מכירה (ותודה לאל ל כך :) את ההרגשה של לעצור את עצמך מלרוקן את הגוף מאוכל :)

    איך שאני רואה את זה- עצם עצירת הדחף לאכול בצורה בלתי נשלטת בהתקף בולימי זה כבר מדהים. אומרת, ממקום שכל לילה בזמן האחרון אני פשוט רוצה לאכול ולאכול ...

    ואליך שוב-
    כל הכבוד! כיף לקרוא!!!!!!!
    המון בהצלחה!

    קונגר'וליישנס (תקני לעצמך מתנות! :)


    אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזל טוב לך!

    קרן אור
    02/09/2007

    מאחלת לך שלפני שתשימי לב יעבור עוד יום,עוד חודש,חודשיים,שיצטברו לכדי שנה וכן הלאה.שתגלי את העוצמות שנמצאות בך,ותלמדי לקבל ולאהוב את עצמך,כי את נשמעת מדהימה.
    שתתייחסי למשקל כאל ספרות ותו לו.שתיהני מכל מה שיש לעולם להציע.
    ובחלוף חודשיים,אני רואה שאת מבינה כמה זה שווה את זה.תארי לך איך זה מרגיש אחרי שנה "נקייה" ואני בטוחה שגם זה יגיע,כי את נשמעת החלטית בדרך שלך(למרות כל הקשיים והקונפליקטים).שאפו יקירה!
    ותודה על המלל המרגש שכתבת לי למטה.אני עוד לא כ"כ מאמינה בזה,אבל מניחה שזה גם יגיע.
    נשיקות קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלינקה מקסימה שלנו!!!!!!!!!!!!

    בלונדי
    02/09/2007

    אני רוצה לומר לך שאת לא מבינה בכלל איזה דבר נפלא יש לך בידיים!!
    הפעם הראשונה שהצלחתי להיות במשך כמה שעות "נקייה" היה באשפוז. לא האמנתי שעוברת שעה מבלי לבלמס ולהקיא. חשבתי שזה הישג גדול.
    והנה עברו שעות וזה נהיה חודשים...
    הייתי "נקייה" , אך עזרו לי בכך. שמרו עלי מכל משמר ודאגו שאוכל כראוי. ונכון היו לי הזדמנויות להקיא כל יום, אך לא עשיתי זאת.

    ואת יקירה- הצלחת לבד!!!!! לגמרי לבד!!!
    את מבינה מה זה אומר?
    את מבינה כמה חזקה את?
    את מבינה כמה כוח רצון יש לך?
    את מבינה מה עשית????
    הצלחת לגמרי לבד!!!!
    זה לא יאומן!!
    אני כל כך גאה בך.
    אני לא יודעת מה זה להצליח כך לבד, אבל אני מעריצה אותך על היכולת לכך. כי מעולם לא הצלחתי לנהוג כמו שאת נוהגת כיום.

    את בן אדם חזק ומדהים, אם הצלחת לעבור דרך כה ארוכה וקשה, לגמרי בכוחות עצמך.
    אין לי מילים!!!!!!!!!!!!

    אני מסיימת עכשיו לכתוב לך מייל, והייתי חייבת להתפרץ לפה לרגע, כדי להמשיך לחזק אותך!!!! כי זה משהו מדהים בעיניי, ואת מדהימה בעצמך עם כל היכולת שלך!!!!!!!!!!!

    אז יקירה, שולחת לך מייל עכשיו ומאחלת לך לילה טוב ונעים.
    אוהבת
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי מקסימה!!!

    בלונדי
    02/09/2007

    כתבתי לך והכל נמחק ולא נשלח, באסה..

    אז כן המקרר מלא וכעת אני מוכנה לכל צרה או מלחמה (חלילה) שתחליט לפקוד אותי..חחח

    הסופ"ש היה בסדר, יצאנו עם חברים לבלות. צחקנו, שתינו ובילינו. מאוד היינו זקוקים לזה... זה היה ממש במקום!!

    מה איתך? מרגישה טוב יותר? מאוד מקווה שכן!

    מאחלת לך לילה טוב ורק בריאות!!!! אמן!!
    אוהבת
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ההודעה הקודמת הייתה מיועדת לקרן אור

    בלונדי
    02/09/2007

    פשוט המחשב לפעמים מחליט לשלוח הודעות למקומות הלא נכונים..
    סליחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כל הכבוד שלי!

    אני
    03/09/2007


    בהחלט מגיעה לך טפיחה עצמית על השכם! את רואה?? את מאמינה?? הנה זה קורה באמת...
    מאחלת לך שהכוחות שבך ימשיכו להובילך לכיוון הבריא! אז תשמחי, תחגגי, תצייני זאת בגאווה, אך דבר אחד אל תעשי - אל תתני לטיפת שאננות לעבור את סף דלתך. ואני סומכת עלייך!

    שוב כל הכבוד ולילה טוב,

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב!!!!
    קרן אור
    02/09/2007

    לפעמים אני כ"כ מעריכה את השגרה.כולנו מחפשים אחרי משהו מרגש,משהו שידליק בנו איזשהו ניצוץ,ובתוך כל החיפוש אנחנו לא רואים כמה בעצם יש לנו אותו מתחת לאף,רק צריך לראות אותו...
    והיום יקירות,הגנים ובתי ספר נפתחים ואלפי הורים מרוטים(כן,תאמינו לי...) פשוט קמים הכי מוקדם שאפשר כדי לנצל קצת יותר את השעתיים של היום הראשון.
    וגם אני לקחתי את בני לגן חדש,איזור חדש וילדים שהוא לא מכיר,אבל אם דאגתי מעט זה פשוט עבר לי.מזלי שהוא יצא כמוני,איפה שלא זורקים אותו הוא מתקשר עם ילדים מפיק מהזמן את ההנאות שלו.
    פעם ראשונה שהוא אמר לי שיש לו פרפרים בבטן...ואני חושבת לעצמי,כמה אני איבדתי עם השנים את הפרפרים של ההתחלות החדשות,של ההתנסויות השונות,שמעולם לא חוויתי באמת,פשוט עברתי דרכם.זו טיבה של המחלה הוא גורמת לך לשרוד,ולא להנות.היא נותנת לך תחושה של שליטה שאולי חסרה לך ביום יום ואני אומרת למה שליטה,למה כל דבר צריך להיות מתוכנן,למה לא לזרום עם ההרגשה..לחוות..להנות...לשמוח..אפילו גם לכאוב,כי מתוך כאב אמיתי יודעים להעריך באמת את האושר,שהוא לא מובן מאליו.
    ואני שמחה היום,גם כי יש לי כמה שעות אמיתיות של שקט לנוח ולנקות את הראש,וגם ובעיקר כי הצלחתי .הצלחתי להעביר לבן שלי שזה בסדר לנסות,שהפחד מכשלון מקבע אותך ולא נותן לך להמריא,שזה בסדר גם אם הוא יפול לפעמים,ושידע שהוא תמיד יכול לקום.זה הכל בידיים שלו.זה הבחירה האמיתית,זה החופש האמיתי.לעשות מה שאתה מרגיש,ולא לפחד לא לפחד מעצמך,ממה שיגידו,לדעת שתמיד תאהב כי תהיה נאהב...
    ואני מאחלת לכולנו שהחודש הזה יהווה בשבילנו איזשהו סמן דרך,לדרך בריאה(כל אחת בהגדרות שלה),לשינוי אמיתי ולתחילת קבלת העצמי,כי הוא פשוט מושלם כמו שהוא.
    יום טוב לכולנו.
    אוהבת מאוד
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את מדהימה!!

    בלונדי
    02/09/2007

    ואני יודעת שאת גם אמא נפלאה!
    בלי לראות אותך אני בטוחה בכך.
    שומעים בכל מילה שלך... על המסירות והאהבה והלב הרחב שיש לך ועל כמה שאת מעניקה לילדייך (וחלילה לא מתכוונת לפן החומרי)!!
    איך את מרגישה היום? קצת יותר טוב?
    אני שמחה שיש לך כמה שעות לנקות את הראש ולרק לנוח.

    אני כיוונתי שעון לקום כי אני צריכה לנסוע לסופר להתחיל למלא את המקרר (חחח..) כי הוא מאיים להתרוקן.. זה תמיד כך אחרי סופ"ש. אז אני עוד מעט אגרור עצמי לסופר ואתחיל במסע הקניות.
    אני אוהבת להיות לבד בסופר כך יש לי הרבה זמן....

    טוב יקירה, מאחלת לך יום מרגיע ונפלא, יום מחלים ויום שקט של מנוחה!!
    ואמן שהחודש הזה באמת יבשר טובות לכוולנו...!
    אוהבת מאוד
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צהריים טובים קרן אור מתוקה!

    שלי
    02/09/2007

    אין לי מילים מלבד לחזור ולומר את שאמרה בלונדי - את אמא מדהימה ואשה חכמה כל כך.
    אני יודעת למה התכוונת כשכתבת על החוויות שפספסת, התחושה שבתקופת המחלה החיים פשוט חלפו ליידך אך לא באמת חיית אותם. ובכל זאת, ראי איזה ניסיון חיים וחכמת חיים צברת. את כל כך צעירה, אך את מסוגלת להעביר לילדך תחושות בריאות כל כך של ביטחון בעצמם ובעולם.
    ולזה התכוונתי כל הזמן - אין משמעות לעובדה שאת עובדת ושאינך יכולה להשקיע כל דקה מזמנך בילדים. החשוב הוא שאת מודעת לצרכים של הנפש העדינה שלהם ומעניקה להם חום ואהבה ללא תנאים וללא גבול.
    הלוואי וכולנו היינו זוכות ליחס הזה, והלוואי וכולנו נהיה אמהות שכאלו.
    מקווה שאת מרגישה כבר הרבה יותר טוב. גם הסתיו בפתח, ועמו יבואו אנרגיות חדשות של תקופה חדשה, קצת אוויר קריר ושלווה.
    יום נפלא יקירה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום גם לך שלינקה!!

    בלונדי
    02/09/2007

    מה שלומך היום??
    אני עפה לסופר ואחזור לדבר יותר מאוחר...
    ביי יקירה ויום נפלא.
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כל כך יפה לקרוא את דברייך

    אור
    02/09/2007



    הדברים שלך באים לי בדיוק בזמן, בדיוק עכשיו כאבתי שאני לא יכולה להיות חברה של אמא שלי, וכמה חסר לי שהיא תגיד לי את הדברים האלה. אני יודעת אותם גם לבדי, אבל זה לא אותו דבר לשמוע עידוד מאדם אחר על כך שאתה בעצם אדם שלם ומושלם, כמו שאתה.

    אני מתלבטת כבר כמה שעות אם לוותר עלך שיעור ספינינג מחר לטובת אירוע, וקשה לי לבצע את ההחלטה בעצמי. הדבר הבריא יהיה להופיע באירוע, אני יודעת. גם אם אני כבר לא מתאמנת בצורה כפייתית, עדיין השיעורים הבודדים האלה חשובים לי, אבל הם לא יכולים לבוא במקום דברים לא פחות חשובים בחיים. אבל קשה לי לוותר לעצמי, גם לכאן וגם לכאן.

    וניסיתי להתייעץ עם אמא, אני לא זוכרת מה היא אמרה שביטל לי ברגע את היכולת לקבל ממנה תמיכה. הייתי רוצה שהיא תבין מספיק כדי להגיד- אבל אור, תוותרי על ספינינג. את נראית טוב כמו שאת. כל החיים יש לנו להתאמן, לעלות במשקל ולרדת. אלו האירועים של מדי פעם..."

    לקבל את החיזוק הזה מבחוץ שאפילו קשה לי לנסח אותו, זה כ"כ חסר.
    אני ממש כותבת עם דמעות בעיניים. נדמה לי שאם הייתי אם שבתה סובלת מהפרעת אכילה או סתם דימוי עצמי נמוך, הייתי מושיבה אותה על כסא ולא מפסיקה עד שהייתי מבהירה לה כמה היא בנאדם נפלא, כמה היא יפה, שהשלמות באה מתוך קבלה עצמית ואושר פנימי ושאי אפשר לחיות בפחד מתמיד להשמין.


    אני עדיין נורא מפחדת לפעמים.






    אור.



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי אור יקרה

    קרן אור
    02/09/2007

    חלק מהבעיה שלנו בתור בני אדם(ולא רק הורים) היא להביע רגשות.תמיד אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שהעומד מולנו יכול לקרוא אותנו.וחבל לפעמים שזה לא מה שקורה באמת.כמה קשה לנו להגיד משפט כ"כ מופלא ואמיתי כמו אני אוהב אותך.כמה קשה לנו פשוט לא להגיב,רק להיות שם בשביל העומד מולנו ולקבל ולהכיל את האמת שלנו.תקשורת היא הבעיה המרכזית לא רק ביחסי הורים-ילדים,יחסים זוגיים כי אם של מדינה שלמה.כמה בעיות היו נפתרות אם אנשים פשוט דיברו.
    ואני יודעת אור,הייתי מסתכלת על הוריי והגוש בגרון היה מאיים לחנוק אותי,וכ"כ רציתי שיגידו לי שהם אוהבים אותי כמו שאני,אבל תמיד שמעתי כל הזמן רק לגבי הישגיות ולגבי הצלחה-כישלון.זה היה המדד לאהבה.וזה סתר על פני שוב ושוב ושוב.עד שהבנתי משהו חשוב והוא-אתה לא יכול לצפות שיאהבו אותך,אם אתה לא אוהב את עצמך(ואני בטוחה שההורים שלך כן אוהבים אותך,רק משום מה כמו הורים מצויים קשה להם להגיד את זה).
    ואני אומרת לך אור,אנחנו כאן באמת אוהבים אותך,ההתעמלות תחכה,פרגני לעצמך קצת חיים באווירה של שמח.לפעמים זה כשלעצמו מדבק ונותן אנרגיות...ברור לי מדברייך שאת לא רוצה להתעמל,אז אל תעשי זאת.היני אני אומרת לך.גם אני הייתי מכורה לספורט,והיום לא תאמיני אני מכורה לפדלאות.לא עשיתי ספורט מאז ההריון הראשון,מי היה מאמין.אני פשוט יודעת שגם כך אני עמוסה,וכשיהיה לי זמן אחזור להתעמל אבל ממקום של כיף,ממקום של בחירה והנאה אמיתית.
    תאמיני לי יש לנו עוד שנים שאפשר להתעמל,ולא צריך להגיע לאפיסת כוחות,כי מפסיקים להנות,זה הופך למשהו שצריך לעשות...
    מקווה שתשכילי למצוא את האמת שלך,אני מאמינה שאת בשלב שאם רק תתכוונני לזה את תצליחי.
    אז תעדכני יקרה ושיהיה ערב נעים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אור יקרה

    שלי
    02/09/2007

    מזדהה מאד עם כל מה שכתבת, ודרך אגב - תודה על הברכות והחיזוקים למטה!
    כמו שכתבה קרן אור, יחסי הורים ילדים, ויחסים בין אישיים בכלל הם דבר מורכב כל כך. אחד הדברים שמדהימים אותי שוב ושוב בשיחות עם חברות, ובכלל - זו סוגיה שעולה גם בספרות, בקולנוע ובכל מקום -
    כמעט כולנו ממשיכים לצפות מהורינו להתנהגות מסוימת, לתמיכה, להבעת אהבה באופן שאנו מאמינים שהוא הדרך הנכונה להבעת רגשות.
    וזה ממשיך לפעמים בכל גיל, גם אצל מבוגרים עצמאיים לחלוטין. גם לאחר טיפול פסיכולוגי ארוך שבמהלכו למדנו להכיר את המגבלות של הורינו כבני אדם. בכולנו נשאר צמא לאהבה, הבנה ותמיכה.
    אין ברירה, כנראה שצריך ללמוד לקבל את כל זה מעצמנו ומאנשים אחרים - בני זוג, חברים.
    אמא שלי נמנעה שנים מלומר לנו שאנו יפות ומתוקות, נראות נפלא, הכי יפות בעולם. היא פשוט האמינה שיש לטפח אצלנו תכונות אחרות, ושאם היא תחמיא לנו על ההופעה החיצונית נהפוך לנשים שעסוקות רק ביופיין. תמיד שמעתי ממנה שאני חכמה, מוכשרת, מוצלחת. אבל יפה? מה פתאום, זה בכלל לא חשוב...
    אני לא יכולה להאשים אותה. היא פשוט לא הבינה כמה בעייתי הוא הנושא של דימוי גוף, ואיך דימוי גוף מעוות עשוי להשפיע על כל היבט בחיי. והוא אכן השפיע. וכשהיא הבינה כבר היה מאוחר מידי כדי לשכנע אותי שיש בי משהו יפה.
    אז במקום להמתין שתהיי לך ילדה משלך, הושיבי את עצמך על כיסא וספרי לעצמך כמה את נהדרת, יפה, מקסימה, ממש כמו שאת. זה לא קל, אך בסופו של דבר משהו יחלחל פנימה!
    לילה טוב מתוקה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי אור!!!

    בלונדי
    02/09/2007

    את יודעת, כל חיי רציתי לקבל חיבוק מאמא שלי. רציתי שתאסוף אותי אל חיקה ותאמר שהיא אוהבת אותי. שתקבל אותי בסוף יום בנשיקה וחיבוק, ותשאל איך היה לי בבית הספר.

    זה לא קרה מעולם!

    אפילו לא פעם אחת!

    מעולם לא קיבלתי ממנה חיבוק!!

    ונשיקה- רק בימי הולדת בודדים!

    את יודעת מה זה לגדול כך?
    אני כבר לא מדברת על "חברה טובה", אני רק מדברת על חום בסיסי שאם מעניקה לילדייה..
    לא היה לי דבר כזה מעולם.
    תמיד הסתכלתי על הורים שמחבקים את ילדיהם ושואלים לשלומם וזה היה נראה לי כמו לקוח מסרט אמריקאי בו הכל טוב. לא האמנתי שיש דבר כזה. לא האמנתי שיש הורים שמחבקים ומנשקים. ואומרים מילה טובה.

    יקירה, אל תתאמצי לקבל את מה שלא תוכלי.
    חפשי זאת אצל חברים. כמו שאני עשיתי כל חיי..
    תשלימי עם העובדות כמו שהן, יש דברים שלא ישתנו..

    אני בטוחה שאת יפה ומוכשרת ונהדרת. והבעיה שלנו היא שקשה לנו לראות את הדברים מבעד להפרעת אכילה שלוקחת עימה הכל.. אבל בבקשה נסי תמיד להתסכל על הצדדים החיוביים שלך, ואני בטוחה שיש רבים!

    לגבי ההתלבטות של האירוע לעומת הספיניניג- אני אומרת לכי לאירוע!!! אל תפספסי דברים בגלל הספורט (האובססיבי). תלמדי ליהנות גם ולא רק לבצע... תפרגני לעצמך..
    לכי לבלות. תני מנוחה לרגליים הכואבות. צאי לפגוש אנשים. תנקי את הראש. הספורט יחכה לך תמיד... כמו שאמרת..

    מקווה שתלכי לאירוע, בראש מורם, ובידיעה שאת בחורה יפה ומוצלחת, מקסימה ונהדרת. שהולכת קצת לבלות!!! מותר לך! זה לא אומר שיקרה משהו רע. אז יום אחד תוותרי על הספורט..
    תתלבשי יפה, ותצאי לבלות!!! לקרוע את העיר!!!

    יאללה מקסימה, לילה טוב!
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב לפורום המקסים שלנו!
    אני
    02/09/2007


    מה שלומך, פורום?? או-הא, אני רואה שנצפתה כאן פעילות לא רעה מאז ביקורי הקודם... חחח...

    אז זה בשבילכן, יקרות שלי:

    בלונדי אהובה - תודה על שכתבת לי. אני שולחת לך צרור חיבוקים וכוחות+מייל בכורה, בתקווה שהוא הגיע ליעדו. לגבי הפירות - אין לי בעיה להכריז כאן קבל עם ועדה: אינני חסידת הפירות אנוכי!!! מה, זה אומר שאני מוזרה? טוב, נו, אז גם בזה אני מוזרה... אני כבר רגילה להיות "מוזרה"... חחח...

    שלי יקרה - שמחתי לקרוא על הרגיעה בבטן ועל יישור ההדורים עם החבר. שמחה לדעת שעברה עלייך שבת מוצלחת ורגועה, והלוואי ככה כל שבת! לגבי מבדק הלקטוז - כן, לדעתי כדאי לך לבצע אותו אם יש לך חשד בדבר, כי אז תוכלי לדעת איפה בדיוק את עומדת. אם יסתבר שאכן יש לך רגישות - תוכלי להיעזר בכדורים, ואם לאו - חבל לך להתנזר סתם כך ממוצרי חלב. אל תשכחי שהם מכילים הרבה סידן, וכולנו, המופרעות למיניהן, צריכות סידן. וחוץ מזה - הם טעימים... לגבי מסכת הלחצים שלי - התכוונתי בדבריי שאני נאלצת להתמודד לבד עם מה שנופל עלי ומרגישה לפחות משוללת כל עזרה. בנוסף, כפי שכבר ראית משעות הפעילות שלי פה - סדר יומי לוקה באי-נורמליות מוחלטת, וזה כשלעצמו מלבה את המדורה, אבל אני מקווה שזה יסתדר בקרוב. ושלי, אם תרצי לדבר אתי בפרטיות - את מוזמנת לכתוב לי. הכתובת שלי אצל קרן אור ואצל בלונדי.

    קרן אור מקסימה - שמחתי סוף-סוף לשמוע ממך ואני שמחה שיצא לנו היום קצת לדבר. אני מקווה שאת מפרגנת לעצמך מנוחה מוחלטת, כי אם לא - היזהרי! אני אממש את האיום שלי...

    אני מאחלת לכולן שבוע טוב וטומן בחובו רק טוב!!!

    שמרו על עצמכן!

    כרונית.


    טוב, להלן סתם טריוויה לאמצע הלילה:

    ריחות רעילים שאני אוהבת: דלק בתחנת דלק, דבק מגע, אקונומיקה, ריח של סיוד טרי, ריח של לורדים, ריח של חומר ניקוי מאד מסוים...

    ריחות רעילים שאני לא אוהבת: טיפקס, לק, אצטון, נפט, גומי שרוף, ניילון שרוף, דלק שרוף, סיגריות...

    ריחות לא רעילים שאני אוהבת: ריח של קפה על הבוקר, הריח של הקפה כשפותחים את מכסה האלומיניום, ריח של לחם או של עוגה הנאפית בתנור, ריח של אדמה לאחר גשם עז, ריח של דשא אחרי הכיסוח, ריח של כביסה, את הריח של הכלבה האהובה שלי, זכרונה לברכה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרונית אהובה!!

    בלונדי
    02/09/2007

    לילה טוב נפלאה שכמוך!!
    איזה כייף שקיבלתי את המייל ממך.
    יש לי הרבה מה לכתוב לך ואני עוד מעט ניגשת לעשות כך!

    יש לי אחיות שלא נוגעות בירקות ופירות, כך שבשבילי את ממש לא מוזרה.
    את נורמלית לחלוטין...

    טוב יש לי המון מיילים לענות עליהם ואני ניגשת למלאכה.

    שיהיה לילה טוב לכולכן ובמיוחד לך ינשופית!!
    תודה רבה על הדברים היפים שכתבת לי.

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרונית יקרה
    שלי
    01/09/2007

    תודה על הדאגה והעצות! ותודה שאת גורמת לי להרגיש שאת מבינה היטב את מה שעובר עלי.
    דיווחתי לפני כמה דקות - מרגישה טוב! יום שלישי ללא כאבים ובחילות.
    לגבי הלקטוז - הרופא ציין שתיתכן גם רגישות זמנית, ואני די מקווה שזה המצב. בכל מקרה, אין לי שום כוונה לקחת כדורים. רובנו מסכימות על כך - תרופות וכימיכלים נועדו למקרי חירום בלבד. הרי אפשר לחיות ללא מוצרי חלב, במידה ומדובר במצב בלתי הפיך, ואמצא תחליפים.
    כרגע נראה לי שאמשיך כך, ללא מוצרי חלב, לעוד כמה ימים. אחר כך אנסה שוב בכמות קטנה ואם שוב תתעורר בעיה אגש לגסטרו ואבצע בדיקה. הבנתי שזו בדיקה פשוטה למדי ואין טעם לסמוך על השערות בלבד.
    כמו שכתבת, ברור שדרוש לי עוד זמן להבחנה בין תחושות אמיתיות למדומות, לביסוס ביטחון בגוף, ונראה לי שעם הזמן סבלנותי גוברת ואני מקבלת בהשלמה יחסית את העובדה שמדובר בתהליך ארוך.
    גם אני חובבת ריחות רעלים, בעיקר לקים, אצטון, אקונומיקה... צר לי על כאבי הראש, מקווה שתתרחקי מאלו בהמשך! וכן, תלמדי "למשוך את עצמך" לבד, זה יתברר כיעיל!
    קשה לי להבין את כוונתך בנוגע ללחצים תמידיים, ונסיבות. איני מבינה האם מדובר בלחצים חיצוניים, נסיבות חיצוניות הרחוקות מלהיות אופטימליות, או משהו פנימי, אישי לחלוטין. או שילוב של השניים...
    אשמח אם תשתפי, אך אין לחץ, כמובן...
    שיהיה לך לילה רגוע ושבוע חדש ונפלא,
    אני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כרונית יקרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חחחחח....!

    בלונדי
    01/09/2007

    גם אני אוהבת ריח של לק וריח של תחנת דלק... לא נורמלי אה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לכולן!
    שלי
    01/09/2007

    סוף שבוע דומם כמעט עבר לו כאן בפורום, ואני מקווה שאצל רובכן השתיקה נובעת מסיבות טובות בלבד!
    אצלי עבר סוף שבוע נעים למדי, ללא שום ארוחות משפחתיות כך שהצלחתי להמשיך ולטפל בבטני האומללה, וכרגע היא לא סובלת כלל!
    יומיים טובים בגזרת העיכול עוברים עלי.
    לעומת זאת, לא השלמתי דבר מהעבודה והלימודים שהזנחתי השבוע בשל השפעת וגרורותיה והלחץ משבוע חדש מתחיל לבעבע...
    במישור האישי - לאחר סדרה של כעסים כלפי בן הזוג ופיצוץ די גדול השבוע בילינו יחדיו סוף שבוע רגוע ונעים, פתרנו כמה קונפליקטים שהטרידו אותנו וחזרנו לשגרת אהבה ותמיכה. חבל שגררנו כעסים מיותרים, אבל עכשיו הכל בסדר ומרגישה הרבה הרבה יותר טוב.
    ועכשיו אעבור להודעות אישיות!
    לילה טוב לכן יקירות, ותודה רבה שעזרתן לי לעבור את השבוע הזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום לכולן!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שלי

    קרן אור
    01/09/2007

    איכשהו לא שמתי לב להודעה הזאת...
    את יודעת בתחילת הנישואים שלנו,רבנו וכל אחד התבצר במקום שלו מכונס בתוך עצמו.פתאום כשהרשתי לעצמי לצאת מהאגו שלי ראיתי בעצם שאנחנו נגררים להעלבות אישיות,מהסיבה שאנחנו פשוט עסוקים בלהגן אחד על עצמו,ולא ממש קשובים למצוקה של העומד מולנו.הייתי בשוק מזה.ומאז אני לא נותנת לנו לאגור.כי אני מכירה את עצמי,אני נוטרת טינה,ובעלי הוא מזל תאומים מצוי בבוקר הוא יכול לקום כאילו שום דבר לא קרה.לכן אני הולכת הצידה נרגעת כמה שעות ואחרי זה אנחנו מנהלים שיחה אמיתית.כי כשנגררנו להעלבות אישיות אני אישית כ"כ נפגעתי שבסיום המריבה לא זכרתי על מה היא התחילה בכלל,אלא עד כמה הוא פגע בי אישית,ולא התייחס לעצם ההתנהגות.
    למדתי שהאמת שלי היא לא בהכרח האמת שלו,מתוקף היותנו שני אנשים שונים.ואיכשהו תמיד צריך לא לוותר(כדי ששום צד לא ירגיש "מובס") אלא למצוא את הדרך להיפגש באמצע.אני לא אגיד לך שאין לנו חילוקי דעות,אבל אנחנו יודעים להתייחס אליהם היום כבוגרים.
    ואני שמחה שדיברתם והשלמתם וביליתם זמן איכותי ופרטי ביחד.
    מאחלת לכם רק שקט ואהבה,לא צריך יותר מזה
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי כולם:)

    just_dance
    01/09/2007

    אצלי הסופש עבר כרגיל- בלמידה.
    המבחן ביום חמישי היה גרוע. טוב לא גרוע פשוט לא מספיק טוב...
    אחרי המבחן נעלמה לה שארית המוטיבציה שנותרה בי.. אפילו המדריך שלי אמר לי כבר ללכת לנוח. כמובן שהקשבתי לו ו... הלכתי לתחקר ת'סימולציה. אחח.. הפרפקציוניזם הזה- אי אפשר איתו ואי אפשר בלעדיו.

    לגבי שאר העניינים, היום שוב עלה כל הנושא הזה בשיחה עם אמא.. אמרתי לה שהשנה אני רוצה לרקוד יותר כי זה טוב לי וכיף לי ואחרי זה אני אתחיל ללמוד ולא יהיה לי זמן. היא אמרה שהיא לא מסכימה כי זה מעודד אנורקסיה , וגם ככה כבר נהייתי "חצי אנורקסית", והיא לא תממן את זה , ושאחרי זה אני לא יספר לה על חרדות אוכל שונות...
    אני באמת לא מבינה למה פשוט לא אמרתי לה הכל, עמד לי על קצה הלשון להגיד לה שהאיומים והכעס שלה לא יפתרו את הבעיה, מצד שני אחרי התנגדות כזאת לאחד הדברים היחידים בעולם שגורמים לי ממש אושר לא בא לי להגיד לה כלום ...

    ולכן בננות- לכל החולות - החלמה מהירה (ממש מגיפה וירטואלית יש פה בפורום...) ושבוע חדש נעים!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום