מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תשובה בבקשהגיריס29/07/2009
שלום
גובה 170 שוקל56 בן 16
1)האם האמון בחדר כושר משביע על צמיחה של אדם?
2)האם האמון בחדר כושר משביע על אורך שלי ?(אם אני מתאמן בחדר כושר אפסיק לאורך)?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אימון מבוקר בחדר כושר לא פוגע בגובה
ברק צור01/08/2009הי
אימון מבוקר ואחראי בחדר כושר לא יזרז ולא יעכב גדילה
ברק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוווווףחסוי29/07/2009
שלום!
יש לי בעיה אני מאוד רזה ברגליים(זה מה שכולם אומרים)אבל יש לי בעיה רצינית בבטן ואני לכיתה ז אז אני רוצה לעשות סוג של ינוי תדמית איך אוכל להוריד לפחות3 קילוגרם בבטן תוך פחות משבועיים?
אשמח אם תענה לשאלתי במהרה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הורדת משקל מהירה מסוכנת
ברק צור01/08/2009אהלן
אני יכול לגמרי להבין לליבך לרצון לעשות שינוי, אבל לא בשבועעים ולא בחודשיים תעשה שינוי אמיתי.
אני הייתי ממליץ לך להתחיל ולהתאמן מסודר, אולי דווקא עם רגליים דקות , תוכל להיות מהיר באומנויות לחימה ? תשתף את ההורים בזה שהנושא מציק לך ותלכו ביחד לאיש מקצוע להתייעץ עימו
אם אתם באזור המרכז, תוכלו אולי לבוא אליי. יש בצמוד לשמי את האתר שלי.
בשום פנים אל תנסה לעשות דיאטה מהירה כי זה רק ייפגע לך בגדילה
בברכה
ברק צור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בקשר לפעילות אירוביתאנדריי29/07/2009
אהלן, הייתי רוצה להתחיל לעשות פעילות אירובית של כ-30 דקות עד כשעה בכל יום, ורציתי לשאול האם יש הבדל בין נגיד פעילות אירובית ביתית, שבה אתה פשוט מתעמל לפי כל מני תרגילים בבית, לבין פעילות אירובית של ריצה נגיד, כלומר השאלה שלי האם כל פעילות אירובית היא אותו דבר כל עוד הדופק הוא X?
שאלה נוספת היא , מה עדיף לעשות אם המטרה שלי היא שריפת שומן - פעילות אירובית של 5 דקות כל שעה, או 2 פעילויות ביום של נגיד 30 דקות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעילות אירובית
לוטם דובינסקי02/08/2009שלום אנדריי,
פעילות אירובית שורפת בעיקר פחמימות ושומנים. ככל שעצימות הפעילות גבוהה יותר ועורכת זמן רב יותר, מאגרי האנרגיה הנשרפים קריא פחמימות ושומנים גבוהים יותר.
קח בחשבון שלהרכב התזונה שאתה אוכל ישנה השפעה ניכרת על הרכב הגוף.
יש להכנס לכושר באופן הדרגתי ומבוקר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משקל גוףיובל27/07/2009
שלום ברק!
למה אתה מתכוון כשאתה אומר לעבוד עם "משקל גוף"?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקל גוף= כפיפות מרפקים ועליות מתח
ברק צור28/07/2009הי עמית,
אימון כוח עם משקל הגוף זה עליות מתח, שכיבות שמיכה או כפיפות מרפקים, כפיפות על מקבילים, תרגילי בטן וכד'
להרבה מאיתנו הגוף הינו משקולת כבדה מדיי אבל גם אז יש דרכים איך להקל מעט מהמשקל וכן להצליח ולהתאמן
ברק צור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרגילים לאימון כושר בביתניצן26/07/2009
שלום שמי ניצן ואני עוד מעט בת 15 משקלי הוא בן 53-54 והגובה שלי הוא 1.65
אני מתאמנת בקראטה ובקיקבוקסינג כבר 7 שנים אבל נולדתי פג וכתוצאה מכך יש לי בעיות ברגלים ולא כל תרגיל אני מסוגלת לעשות בנוסף לכך בשנתיים האחרונות הברכיים כואבות ורופאים אומרים שזה נוצר מעומס של פעילות גופנית. לעומת זאת חיזוק הירכיים יכול להקל על הברכיים ולהרע לבעיות ברגליים אני התאמנתי בחדר כושר ובתקופה הזאת הברכיים לא כאבו אך הגמישות שלי שגם ככה לא טובה התקצרה
איך למצוא את האיזון ואיזה תרגילים אתה ממליץ לי להתאמן בבית?
מחכה לתשובה.. ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיפור יציבה לגוף = מערכת אפוס apos
ברק צור28/07/2009הי ניצן
כל הכבוד על ההתמדה בספורט וזאת עוד כשאת צריכה להתמודד עם בעיות וכאבים.
אני לא רופא ולא פיזיותראפיסט ואלו האנשים שיכולים ממש לייעץ לך מה לעשות.
אני כן הייתי מאוד שמח אם היית מבקשת מההורים שלך ללכת עימך לפגישה עם 2 רופאים מדהימים שאני מפנה אליהם לא מעט אנשים.
קוראים להם דר' עמית מור ודר' אבי אלבז והם הקימו סטארט אפ רפואי בשם אפוס apos
זו מערכת ביומכאנית שלובשים על הרגל ממש כמו נעל והיא מורכבת מ 2 חצאי כדור שיושבים על הסוליה וגורמים להרבה מאוד שרירים וחיישנים בתוך השרירים לעבוד וללמוד לייצב את הגוף .
נשמע לי שהם מאוד יכולים לעזור לך וזה משהו שאפשר ללבוש בבית תוך כדי הסתובבות, סידור חדר וכד'.
אם תגיעו אליהם, תמסרי להם ד"ש חם ממני ותגידי שהפניתי אותך. הם תמיד מקסימים אבל כך הם יהיו אפילו יותר.
כנסי עם ההורים לאינטרנט ובגוגל חפשו את אפוס או apos ותקראו עליהם קצת
המון בהצלחה
ברק צור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה אבל ...
ניצן29/07/2009תודה רבה אבל שכחתי להזכיר שאני מטופלת בapos כבר שנתיים וזה באמת עוזר לי
למרות זאת איך עוד אפשר למצוא את האיזון בין תרגילים לכושר לגמישות מבלי ללכת לחדר כושר?
ומי ששואל אני מאוד ממליצה על אפוס....
ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרכיבה על אופניים
ברק צור01/08/2009הי ניצן
האם ניסית לרכב ? ברכיבה משקל הגוף נמצא על המושב ולא על המפרקים של הגוף והוא יכול לסייע בחזוק הגוף עם פחות עומס
כנסי לאתר שלי, יש שם בתקשורת - כתבות - תמונות על מתיחות לאחר רכיבה
בהצלחה
ברק
switch.me* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלבוניםפאדי25/07/2009
שלום רב
אני בן 16 בגובה 173 שוקל 56
אני רוצה לעלות במשקל ולהגדיל הגוף שלי.
שמעתי שבחדר כושר יש חלבונים לעליה במשקל (חלבון על יד משקל).
האם לקחת החלבון הזה או לא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלבון צורכים באכילת מזונות
ברק צור28/07/2009הי פאדי
עניתי לך כבר בעבר על השאלה.
תאכל בריא לאורך היום גם חלבונים וגם פחמימות, גם שומנים וגם ירקות
תתרחק מאבקות חלבון, זה בזבוז כסף וזה יכול להזיק לך אם תצרוך זאת יותר מדיי
ברק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיתוח הגוףאלי24/07/2009
שלום
אני אלי ואני בן 12 אני רוצה גוף כמה יותר שרירי ומחוטח אבל לא מנופח רק שהיה כוח ויפה רוצה לעבוד הרבה על שרירי החזה והידיים גם בטן תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיטוב הגוף
לוטם דובינסקי03/08/2009שלום אלי,
קבעת לעצמך מטרה ראויה...
במיוחד בגיל ההתבגרות, רצוי שלא לעבוד על קבוצת שרירים אחת מבלי לחזק את הקבוצה האנטגוניסטית - שרירים שעושים את הפעולה ההפוכה, אתה יכול לפתח ליקויי יציבה בעקבות אימון לא מאוזן.
לגבי חיטוב - ככל שאחוז השומן בגופך נמוך יותר ושרירך מפותחים יותר אתה תראה מחוטב יותר.
לאחוז שומן נמוך מגיעים ע"י תזונה נכוה ואימונים אירוביים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף מאודפאדי20/07/2009
שלום רב
אני בן 16 --- בגובה 172--- שוקל 58
הבעיה שלי שהגוף שלי נראה קטן .
שמעתי שבחדר כושר יש חלבונים (חלבון) להגדלת הגוף ואני לא רוצה לקחת חלבון בלי להתיעץ עם מישיהוא שהוא יודיע אם החלבון לטובתי או החלבון משביע עלי .
*אני לא מתאמן בחדר כושר.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמה חלבון אוכלים ?
ברק צור22/07/2009הי פאדי,
סליחה שהתשובה התעכבה...
כולנו צריכים לאכול מהכל: חלבון, פחמימה, שומנים, ירקות ופירות , בדיוק כמו שרכב נוסע על דלק, שמן ומים.
כמה חלבון ומאיזה סוג ? קודם כל להסתמך על אוכל אמיתי: בשר גם עוף וגם אדום כי בו נמצא הברזל, ביצים, דברי חלב שעשירים בסידן וכד.
אני ממש נגד אבקות חלבון כי הן נספגות הרבה פחות טוב בגוף, הן יקרות ולפעמים ממש מפריזים בהם. היה לפני כחלודש נער שהגיע לבית חולים שניידר עם קריסה של הכליות בגלל שייקים של חלבון.
בכל מקרה החישוב לנוער בגילאי 12-19 הינו 1 גרם חלבון לכל 1 קילו משקל גוף . כלומר אם אתה שוקל 50 קילו, אתה צריך 50 גרם חלבון לכל היום
חלבון אוכלים בלי קשר לחדר כושר ולא חייבים אחרי כל אימון להתחיל ולהשתולל באכילת סטייקים...
אכילת החלבון בלי להתאמן כמובן לא תגרום פתאום לשרירים להתחזק.
לגבי מבנה הגוף שלך שאתה טוען שהוא קטן. אתה כמעט בגובה שלי. אתה אולי רזה ואני חושב שאימון יכול לעזור לך כמו שיעזור לכל אחד.
דווקא חבר'ה רזים טובים בזריזות. אולי אומנויות לחימה יתאימו לך, תתחיל קצת לעבוד עם משקל הגוף: קצת שכיבות שמיכה, לנסות עליות מתח. זה בפירוש יחזק אותך
בהצלחה
ברק צור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני חייב תשובהיגאל19/07/2009
אני בן 16
השאילה:-
1)האם אני יכול לקחת חלבון? ולדעתך שאני לא מתאמן בחדר כושר.
2)האם החלבון משביע על גופי בגיל הזה?
האורך שלי 172
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גם חלבון צריך לאכול הכמויות נכונות
ברק צור22/07/2009הי יגאל,
כולנו צריכים לאכול מהכל: חלבון, פחמימה, שומנים, ירקות ופירות , בדיוק כמו שרכב נוסע על דלק, שמן ומים.
כמה חלבון ומאיזה סוג ? קודם כל להסתמך על אוכל אמיתי: בשר גם עוף וגם אדום כי בו נמצא הברזל, ביצים, דברי חלב שעשירים בסידן וכד.
אני ממש נגד אבקות חלבון כי הן נספגות הרבה פחות טוב בגוף, הן יקרות ולפעמים ממש מפריזים בהם. היה לפני כחלודש נער שהגיע לבית חולים שניידר עם קריסה של הכליות בגלל שייקים של חלבון.
בכל מקרה החישוב לנוער בגילאי 12-19 הינו 1 גרם חלבון לכל 1 קילו משקל גוף . כלומר אם אתה שוקל 50 קילו, אתה צריך 50 גרם חלבון לכל היום
חלבון אוכלים בלי קשר לחדר כושר ולא חייבים אחרי כל אימון להתחיל ולהשתולל באכילת סטייקים...
בהצלחה
ברק צור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיפור היציאה מהמקוםעידן17/07/2009
איך אני יוכל לשפר את המהירות שלי את היציאה מהמקום וספירנטים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיפור זינוק = כוח מתפרץ
ברק צור22/07/2009הי עידן
אתה צריך להתאמן על מרכיב שנקרא כוח מתפרץ
קודם כל תתאמן בזינוקים, גם זינוק גבוה כמו בריצות ארוכות וגם זינוק נמוך כמו בספרינט.
אתה יכול לבצע אימוני זריזות: לבחור 2 קווים או 2 קירות במרחק יחסית קרוב ( כ 5-10 מ' ) ולבצע ביניהם אימון שנקרא 4 על 4 או 6 על 6. אתה מזנק וצריך לגעת בין הקירות 4 או 6 פעמים, כשהנגיעה היא ממש למטה על הקו, מה שיצריך ממך להתכופף, להסתובב ולזנק שוב לכיוון השני
בהצלחה המון
ברק צור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זה דחוףףספיר15/07/2009
שלום!
אני בת 13 וחצי, 1.63 על משקל 60.7.. איך זה יכול להיות .. אני זוכרת שבתחילת השנה שעברה אני שקלתי 57..
אז אם הבנת נכון אני מאוד לא מרוצה מהגוף שלי ורוצה מאוד להוריד במשקל לפחות 4 ק"ג.
יש לי בבית אופני כושר והשאלה שלי היא: אם אני יתמיד ויעשה 5 פעמים בשבוע אופני כושר+ חוג של פעילות גופנית ( משקולות, מתיחות וכאלה) האם אני אוכל להרזות תוך חודש וחצי לפחות 4 ק"ג?
ואני לא רוצה ללכת לדיאטנית כי ההורים שלי לא יסכימו אז אני מעדיפה לעשות את זה לבד בבית.
אשמח לקבל תשובה במהירות האפשרות+ טיפים והמלצות אם אפשר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להוריד בחודש 4 קילו...ממש לא בריא
ברק צור22/07/2009הי ספיר
אני מבין שקצת נבהלת מהמשקל. אולי בזמן הזה גם גבהה, הוספת גובה ואז זה הגיוני לעלות גם במשקל.
איך את מרגישה בג'ינס שאת אוהבת ? האם גם שם עלית ?
בכל מקרה אני לא אוהב ירידות מהירות במשקל, לא למבוגרים ובכלל לא לילדים.
ב"לרדת בגדול" היו סביב המתאמנים אותנו המאמנים ורופאים וצוות שלם שפיקח עליהם.
לעניין האופניים, 2-3 פעמים בשבוע לרכב בבית זה סבבה. הייתי רוצה לראות אותך גם רוכבת בחוץ או עושה הליכות עם חברה + קצת מוזיקה.
הכי חשוב זו התזונה ולא , הכוונה היא לא לדיאטה. איני יודע מדוע הוריך לא יקחו אותך אבל תזונה נכונה היא המפתח להוריד עודפים מיותרים.
לאכול נכון וטוב לאורך כל היום ולקצץ בשטויות כמו מתוקים / שתיה מתוקה / ג'אנק פוד וכד'
בהצלחה
ברק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מגבלות לפעילות גופנית לילדירון13/07/2009
יש לי בן שאו-טו-טו בן 12. הוא ספורטיבי עוד מחדר הלידה , פעיל מאוד באטלטיקה בכדורגל ובכדור סל.בחודשיים האחרונים "העלה מדרגה" והחל להתאמן באינטנסיביות גם בבית - שכיבות סמיכה,מרפקים , מתח וכו והכל בנוסף להשתתפותו בחוגי כדורגל ובליגות לילדים.
שאלתי - מה מותר לו ומה אסור ? פעם סברו כי פעילות מוגזמת מעכבת התפתחות/גדילה וכו'.
אודה לתשובה מפורטת
תודה !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמה להתאמן ?
ברק צור14/07/2009הי ירון,
הגוף "אוהב" להתאושש לאחר אימון ולכן לא הייתי רוצה לראות את בנך מתאמן כל יום, אלא מייצר טבלה שבועית כמו מערכת של ביה"ס ובה מסומנים האימונים.
אם החוגים הם של כדורגל ואתלטיקה קלה של פלג גוף תחתון, הוא בהחלט יכול לשלב בבית גם תרגילי בטן, מרפקים ומתח .
הייתי מנסה למצוא יומיים בשבוע שבהם הגוף שלו ינוח מפעילות, להקפיד על לפחות 8 שעות שינה ובעיקר לוודא שהוא אוכל כמו שצריך, אפילו לקדם מפגש עם דיאטנית שמתמחה בספורט שתוכל לוודא שכל אבות המזון בהם מתקיימים בתפריט שלו
ותהנה ממנו, בתור אבא...
ברק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוכנית כושר ותזונה בצפון הארץאיריס12/07/2009
שלום,
אני מחפשת מסגרת מתאימה לנער בכתה ו', אשר תשלב למידה בנושאי תזונה נכונה במקביל לפעילות גופנית מוסדרת.
אני מאמינה שלקבוצה שעוברת יחד תהליכי שינוי שי יכולת לחזק את משתתפיה.
האם מישהו מכיר מסגרת כזו? אני מדברת על כל מרחב חיפה וצפונה.
אשמח לקבל פרטים.
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעילות קבוצתית לילדים ונוער
ברק צור14/07/2009הי איריס,
הרבה מועדוני כושר משווקים תוכניות לילדים ונוער, למרות שאני חיפאי במקור, אני לא כל כך מכיר.
אני בפיילוט עם שירותי בריאות כללית של קבוצה שכזו, כרגע הפיילוט יהיה בת"א, מקווה שמהר מאוד נגיע לצפון
ברק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרגילים מיוחדים ?.....12/07/2009
שלום , אני מנסה לחטב את אזור היריכיים , אני עושה הליכות ומתקנים .
ואני צופה בשינוי אבל ביריכיים החיצוניות ואני צריכה תרגילים כדי לחזק ולחטב את היריכיים הפנימיות , כי זה מדלדל מכוער כזה , ניסיתי לחפר באינטרנט ולא מצאתי כלום .
האם יש אפשרות בכלל לחזק ולחטב את הירך הפנימי ?
אם כן איזה תרגילים מומלץ לעשות ? , [אין באפשרותי לפנות למאמן אישי/חדר כושר/דיאטנית]
תודה רבה לעוזרים , והמשך יום נעים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיזוק פנים הירך.
ברק צור14/07/2009הי דלית.
חיזוק פנים הירך מתבצע על ידי לחיצת הרגליים זו לזו כשביניהן יכולה להיות כרית, כדור רך מספוג, קפיץ ייעודי לאימון וכד'.
רכיבה על סוסים מחזקת אזור זה כי את בעצם מחבקת עם הרגליים את האוכף ושומרת כך לא ליפול, אפשר לשבת על כדור פיטבול גדול ולחבק עם הרגליים אותו תוך ניתורים קלים.
חשוב לזכור שחיזוק שריר לא יימנע מהאזור להראות מדולדל. צריך גם לבצע פעילות אירובית כמו הליכה / ריצה / שחיה ואופניים ובעיקר להקפיד על תזונה מאוזנת ולא על דיאטה...
בהצלחה
ברק צור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה !
...15/07/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אהלן חברה,מעוניין לחוות דעת כללית.לירון11/07/2009
בן 14 ועשרה חודשים,,אני בתקופת מאסה כרגע.בעצם אפשר לאמר שאני שנה בתקופת מאסה.בשנה הזו העלתי המון במשקל,לפני שנה שקלתי כ33 קג,הים אני 46,לפני שנה גובהי היה 146 וכיום הוא 158.
העלתי במאסת השריר,בהיקף היד,היקפי היה כ17,היום 28.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
לירון11/07/2009איי.
מתח 3 סטים 8 חזרות.
חתירה בטי-באר 4סטים 6-8 חזרות.
כפיפות מרפקים 2סטי10-12 חזרות.
לחיצת רגליים 4סטים 6 חזרות. עצימות גבוה בתרגיל כ80אחוז מה אראם 6 שלי.
לאנג'/פשיטות ברכיים 3סטים 10-12 חזרות.
בי.
לחיצת חזה במוט 3סטים 6 חזרות
לחיצת כתפיים בעמידה עם משקולות 3סטים 8חזרות.
הרחקות לצדדים 3סטים10 12 חזרות. כתרגיל עזר למקרה שאתקע בלחיצת כתפיים.
פרפר חופשי 3סטים 10 חזרות.
מקבילים צר 2סטים 10 חזרות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבשביל מה להתנפח ?
ברק צור14/07/2009הי לירון,
מצטער אבל אני לא אוהב "התנפחויות". בגילך עדיף להתאמן עם משקל גוף, לרכב על אופניים , להתאמן בפארק וכד'.
ברק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









