פורום כושר גופני לילדים, כושר גופני לנוער - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פיתוח שרירי היד
    אהרון
    28/01/2009

    אני אהרון ואני בן 15. אני רוצה לדעת אילו תרגילים יחזקו ויפתחו את שרירי הידיים ולא יכווצו אותם כמו משקולות?ניסיתי שכיבות סמיכה אבל זה פיתח לי את שריר החזה? אני אודה לך מאוד אם תעזור לי :]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיתוח שרירי היד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאהרון

    ברק צור
    29/01/2009

    הי אהרון,
    יש אמונה מוטעית שאימוני משקולות מנפחים ומקצרים ( מכווצים את השרירים).
    אם אתה תתאמן על סיבולת, מס' חזרות בין 15-25 ותקפיד אח"כ לבצע תרגילי מתיחות אתא לא אמור לאבד טווח בשרירים.
    שכיבות שמיכה מחזקים באמת את החזה כשרירי ראשי אך גם הידיים עובדות ומתחזקות.
    אם אתה מדבר על שריר הזרוע, הדו - ראשי, אתה בפירוש יכול להשתמש עם משקולות.
    דבר נוסף הוא גילך. בגיל 15 הגוף עדיין לא מאפשר עליה מאסיבית במסת השריר כך שאיני צופה ש"תתנפח"
    בהצלחה
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה לך עזרת לי מאוד

    דניאל
    30/01/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים במרפק של היד בהמשך הדו ראשי
    איתמר
    25/01/2009

    שלום ברק אני בן 15 ומתאמן בחדר כושר לאחרונה החילו לי כאבים במרפק הקדמי ביד בסוף השריר הדו ראשי אני רוצה לדעת מה עלי לעשות כדי שהכאבים יפסיקו תוכל בבקשה להמצליץ לי על כדורים מתאמים נסיתי משחות מחמיומות ולא עזר לי אציין שזה כואב לי רק באימונים פניתי לרופא תהיה בעוד שבועים ואין לי זמן לחכות תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כשכואב הגוף מאותת שמשהו לא תקין

    ברק צור
    25/01/2009

    הי איתמר
    לצערי לא אוכל לעזור לך בפניה זו .
    איני רופא ועליך להתאזר בסבלנות עד לתור שנקבע או לבקש מההורים לקחת אותך לרופא פרטי.
    כשכואב הגוף מאותת שמשהו לא תקין. אם תמשיך, הבעיה יכולה להחמיר ואז זה ישבית אותך לתקופה ארוכה עוד יותר.
    מצטער, אבל זה אומר שאתה ספורטאי אמיתי, אם יש לך כבר פציעות ספורט...
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקות גידים

    ד''ר גל דובנוב-רז
    25/01/2009

    הסיפור והמיקום אופיניים לתחילתה של דלקת. הטיפול המומלץ במצבים אלו הוא מנוחה יחסית ולעתים אנו מוסיפים 7-10 ימים של נוגדי דלקת כתלות בצורך של הספורטאי ובהתקדמות. זה לרו בחולף מעצמו, אך לעתים לוקח כמה שבועות-חודשים, לא ניתן לחזות.. בנתיים אל תעשה תרגילים מכאיבים (כנראה רוב תרגילי יד קדמית ומתח/פולי עליון) במשך שבוע-שבועיים, ואז חזור בהדרגה עם משקל קל (קל!) וראה מה קורה. אם בסדר, באימון הבא הוסף מעט משקל (עדיין קל!) וראה מה קורה, וכן הלאה. טוב לתפוס את זה בהתחלה ולחזור באיטיות, כדי להחלים מהר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי ברק
    לילכוש
    23/01/2009

    אני בת 19.גובה 1.65 משקל 53 אחוז שומן 21 מתכוונת לרדת ל18 המטרה לרדת באחוז שומן וזו תוכנית היאמונים+תזונה שלי לתקופה הקרובה בבוקר:יוגורט+שתי לחם קל+שתי כפות קוטג 3 אחוז ביינים:שתי לחם קל+שתי כפות קוטג' צהורים:כוס פחממה+חזה עוף+כפית שמן זית בסלט ביינים לפני האימון:תפוח מתחילה ב4 וחצי מסימת בערך ב6 ישר שמסימת אוכלת כמעט בננה וכמה זמן אחר כך בתום האימון80 גרם טונה(17 חלבון*) + ביצה+כפית טחינה ושתי ירקות בלילה יותר מאוחר מננשנשת לי איזה שתי ירקות עם 4 כפות קוטג' האימונים הם: ראשון שלישי וחמישי,פילאטיס לאזור הרגלים בעיקר+כל מיני סטים לתרגילי הבטן בימי שני רביעי ושישי עבודה עם משקולות חופשיות ליידים בכל פעם אחרי האימון הקצרצר הזה אני רצה חצי שעה על מהירות 9.0 בכל עשר דקות הולכת שתי דקות מהירות(בשביל להרגיע את הדופק ולעלות אותו שוב) אם זה חשוב לציין את זה. איך זה לדעתך ? חשוב לציין שביום שישי אני מוסיפה לי ארוחת פינוק המסתכמת עד 600 קלוריות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי ברק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אהלן לילכוש

    ברק צור
    24/01/2009

    הי
    קודם כל סאחתיין על הרצינות. תוכנית מאוד מורכבת.
    מס' נקודות,
    לפי מה שכתוב את מבצעת 6 אימונים בשבוע. האם כל פעם את גם רצה ? כלומר, 6 אימוני ריצה ? כמה זמן את עם התוכנית הזו ?
    קשה לי לבקר את תוכנית הכוח כי לא נכנסנו למחזורים, סטים ומשקלים.
    הייתי שמח לדעת שעשית לאחרונה בדיקות דם ושהכל מאוזן, בדגש להמוגלובין וברזל כי את בתוכנית מאוד מוקפדת.
    לטעמי, אין מנוס מפגישה מסודרת עם איש מקצוע שיינתח את כלל ההתנהלות שלך.
    איני ידוע היכן את מתגוררת ומה הכי קרוב אליך.

    בעיקר ומעבר להכל, היה לי חשוב לדעת שאת נהנית מה"שגרה" הזו שלך כי היא מאוד תובענית.
    היעד של הורדת 3% שומן הוא לא מוגזם, השאלה היא אם זה יספק אותך, האם זה ייראה טוב עלייך והאם תצליחי לשמור על כך מבלי להרגיש עבד לגופך...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ..

    לילכוש
    24/01/2009

    נכון ברק חשוב לי לציין שזה באמת תוכנית אימונים קשה אני מאוד נהנהנת אבל שמתי לב בזמן האחרון שזה לוקח ממני בזמן הפנוי זאת אומרת לפעמים אין לי זמן לפנות לדברים אחרים כי אני משועבדת לתוכנית הזאת מצד אחד זה טוב כי זה המון ספורט ואני גם אוהבת את זה מצד שני אני לא נוננת לעצמי זמן לדברים אחרים המשקלים והסטים ממש קטנים ..בגלל שאני בחורה אני מרימה כל משוקלת 3 קילו גם כי אני בבית ואני מעדיפה יותר לעשות את זה בבית לגבי הריצות , כן התכוונתי ל6 פעמים ריצות בשבוע יש לי שתי אפשרויות בשביל לשנות את השגרה הזאת לא בגלל שאני לא נהנת בגלל ששוב אמרתי אין לי זמן לדברים אחרים אני בדרך כלל כל פעם עושה לפני זה כמה תרגילים לפני שאני יוצת אלריצה ( כל פעם ) אז חשבתי לההשאיר רק שלוש ימים של זה.יום כן יום לא. או פשוט להוריד את כל התוכנית אימונים ל4 פעמים בשבוע שזה כולל שאני יעשה את התרגילים והסטים שזה כמה סטים לבטן,מעט משקולות לרגלים ולידים כחצי שעה ואחר כך יצא לריצה של חצי שעה,ובגלל שאני מורידה את הכמות מ6 ל4 אני יוסיף לכל אימון עוד עשר דוקת ריצה(40 דקות מה אתה אומר ) ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוב אהלן

    ברק צור
    24/01/2009

    הי לילך חד משמעית את צודקת. בכל אימון יש לנו זמן קבוע של התארגנות לקראת, מקלחת אחרי וכד'. נכון מאוד לעבור ל 4-5 אימונים בשבוע כשמתוכם הייתי מגדיר 2 באמת הדגש יהיה יותר אירובי ובהם תאריכי את אימון הריצה אפילו ל 60 דקות ( כמו שפירטת, עם הפוגות של הליכה, לפעמים תנסי להאט את הקצב ולהאריך בריצה ולפעמים תקצרי דווקא כי קצב הריצה יעלה ). 2 אימונים יהיו גם אירוביים אך עם מרכיב כוח דומיננטי בהצלחה וקדימה, להירשם לקורס מאמנות...אני הייתי מצרף אותך לצוות שלי (-: ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לברק

    הי
    25/01/2009

    אתה חמוד(: תודה על המחמאה ותראה מה חשבתי לעשות שאני מתחילה את זה מהיום כמובן..(: בימי ראשון שלישי וחמישי אני יעשה את האימון שהוא יותר כוח שזה משוקלות חופשיות קצת לידים,כפיפות בטן ועוד כמה תרגילים לידים (די חובבני לא כמו בחדר כושר) אבל זה גם משהו,כמו תרגילי פילאטיס שכאלה....:) זה יקח בערך חצי שעה לא יותר מזה ואחר כך אני ירוץ 40 דקות(העלתי בעשר דקות) בגלל שצימצתי והוספתי עוד יום אחד שבו אני ירוץ עוד 40 דקות(יום שבת) האמת שקשה לי לעלות ל60,ולא בגלל שאני לא בכושר בגלל שאני עושה את זה על ההליכון האמת שדיי מחרפן אותי להיות על ההליכון יותר מ40 דקות ואם אני לא יהנה זה לא שווה כרגע קר מאוד אז אני לא רצה בחוץ חוץ מזה שכל ה40 דקות שלי אני רצה נטו ! כל עשר דקות אני מעלה ליותר מהיר בעיקרון אני מתחילה על 8.4 ומסימת ב9.2 כל עשר דקות מעלה ב-2 יותרטוב ? :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    רמי
    22/01/2009

    שלום רב, האם מלמדים בארץ אייקידו? האם אייקידו יכולה להיחשב לאומנות להגנה עצמית? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוודאי ובוודאי

    ד''ר גל דובנוב-רז
    22/01/2009

    1) כן

    2) כן..

    תהנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רב
    גל
    19/01/2009

    אני בת 12.5 ומשקלי כ-52 קילו. ואני מעוניינת להפחית ממשקלי. כמה קילו לדעתכם אני צריכה לרדת ואילו פעילויות של כושר גופני אוכל לעשות בבית? מחכה לתגובה,גל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום רב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הורדת משקל

    ברק צור
    19/01/2009

    הי גל,
    כשמדובר בילדים ונוער, לא נכון לדבר במשקל אלא בעקומות גדילה. באתר BOK יש מחשבון שכזה.
    חשוב לדעת את גובהך ואז אולי אפשר לברר האם את באחוזון גבוהים, כלומר עם עודף.
    בלי קשר מומלץ להיות פעילים גופנית. בבית אנחנו די מוגבלים לאימון. הייתי רוצה לראות אותך רוכבת על אופניים או משחקת בחוץ במגרש. בבית אפשר לשים מוזיקה ולרקוד או לעשות אימונים של גומיות ומשקוליות.
    בכל מקרה, יותר נכון שאיש מקצוע שמבין אימון ילדים או תזונת ילדים יגדיר האם את אם עודף ואיזה אימון יכול לעזור לך.
    בהצלחה
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה לך!

    גל
    20/01/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיבולת לב ריאה
    דניאל
    18/01/2009

    שלום אני בן 14 ו9 חודשים ורציתי להשתפר בריצה ארוכה אז רציתי לדעת איך לפתח סיבולת לב ריאה שאני אוכל להשתפר ולסיים בזמן טוב מה העצה הכי טובה והכי בריאה לפיתוח סיבולת לב ריאה? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סיבולת לב ריאה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיפור סיבולת לב ריאה

    ברק צור
    18/01/2009

    הי דניאל
    בוא נאמר והמרחק הוא 3,000 מ' ( 3 ק"מ.)
    מכיון שאיני יודע מה כושרך כרגע, בשלב הראשון , הייתי רוצה לראות אותך מסיים מרחק כזה בהליכה קלה או מהירה. לאחר 3-4 פעמים שתעבור את המרחק ללא מאמץ, תתחיל לשלב בהליכה מקטעי ריצה: כל 5 דקות הליכה, שלב בין 30-60 שניות של ריצה ובסה"כ ב 3-4 אימונים הראשונים, תרוץ כ 5-10 מקטעים כאלו של ריצה קלה מאוד !!!.
    לאחר כשבועיים נסה להאריך את מקטעי הריצה למס' דקות.
    בעיקרון כשתגיע למצב שבו אתה רץ כ 3/4 מהמרחק בריצה רצופה ומתונה, אתה יכול להתחיל לשלב גם אימונים של ריצות קצרות וחזקות יותר, זה נקרא אינטרוואלים והמרחקים הם בין 50-100 בהתחלה ועם הזמן גם יותר, הקצב אמור להיות מהיר אך לא להגיע למאמץ קיצוני.
    זה הכיוון, אך אין יכולת באינטרנט להתאים תוכנית שכזו ממש ליכולותיך , איני יודע את משקלך, רמת כושרך ויכולותיך או מגבלותיך הגופניות ולכן תמיד מומלץ להיבדק במכון למאמץ גופני ואז לקבל תוכנית שתהיה תפורה עבורך
    בהצלחה
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    רועי
    18/01/2009

    הי האם תוכלו להגדיר במשפט או שניים מהו מומנט התנגדות של השריר ? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה זה מומנט בשריר

    ברק צור
    18/01/2009

    הי רועי
    המומנט הוא בעצם הכוח שגורם לסיבוב, לתנועה בשריר והוא מכפלה של הכוח והמרחק מציר הסיבוב.
    מספיק קצר ? בכל מקרה צירפתי לינק למצגת יפייפייה בנושא
    בהצלחה
    ברק צור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סוג ספורט....
    יובל
    14/01/2009

    שמי יובל בת 9.5 גובה 1.34 משקל 35.40 רופא אנדוקרינולוג שאני מטופלת אצלו טוען שהמשקל מעט גבוה והגובה נמוך מי כל מיני דברים אישים... עליי לעשות פעילות גופנית מה מומלץ לי? בתודה יובל ^~^

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סוג ספורט....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובות ושאלות

    ד''ר גל דובנוב-רז
    17/01/2009

    ראשית - חשוב לי לדעת מדוע את מטופלת אצל אנדוקרינולוג?

    שנית, כעקרון, כל סוג של פעילות אחה"צ הוא טוב, יש לצבור 60 דקות על פני היממה. למשל, להגיע לבי"ס ולחזור ממנו ברגל; לרכב על אופניים עם חברות; ללכת לחוגים שמהנים לך. הדבר נכון לגבי כל הילדים - ואין לו קשר למשקל....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזה סוג ספורט עדיף ?

    ברק צור
    18/01/2009

    הי יוובל,
    אני מקווה שלא תמצאי את התשובה שלי מתחכמת, אבל סוג הספורט הכי עדיף הוא זה שתאהבי ותתמידי בו הכי הרבה זמן.
    זה לא נכון יהיה לי להמליץ לך כי איני מכיר אותך.
    אם את אוהבת מוזיקה ותנועה, הייתי הולך על כיוון של ריקוד וגם שם יש המון: ג'ז, היפהופ ועוד.
    אם את אוהבת אומנויות לחימה יש קפוארה ואפילו ממש קרטה וג'ודו.
    אם את אוהבת חברה ומשחקים קבוצתיים, הייתי בוחן חוגים של משחקי כדור כמו כדור עף וכד' שבהם בגיל שלך הגובה עוד לא ממש רלוונטי
    אם את יותר מתחברת לספורט שכל אחד מתאמן לבד, אפשר לחשוב על טריאתלון: שחיה, אופנים וריצה
    הכל תלוי בך שזה אולי קצת מבלבל אבל גם כייפ, פשוט להתנסות
    בהצלחה
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • dvd לילדים
    מיכל
    14/01/2009

    שלום רב, ביתי בת 9.5 מעוניינת לעשות כושר כחלק משמירה על אורח חיים. האם יש dvd מומלץ לפעילות של ילדים? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    dvd לילדים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא בחוץ?

    ד''ר גל דובנוב-רז
    17/01/2009

    ועם עוד ילדים? בגיל זה ילדים צריכם להיות בחוגים ופעילים עם אחרים. חבל להכניס אותה לסלון כבר בגיל זה. כמה זמן לדעתך זה יחזיק? אני מהמר על פעמים בודדות.. עצה - מצאו חוג שהיא אוהבת - המגוון עצום - ריקודים, קפוארה ואומנויות לחימה, משחקי כדור שונים, שחייה, טניס... אפשר גם לרכב על אופניים עם חברות, ולעשות מגוון פעילויות משותפות אחה"צ. יתרון החוג הוא, שזה מקובע בלוח הזמנים היומי שלכן, ומלמד מיומנויות ספורטיביות. ולשאלתך - לא מכיר..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רב,
    חסוי
    12/01/2009

    אני 1.52 ומשקלי הוא 52. אני חושבת ואני צריכה לרדת במשקל, כיצד אוכל לעשות זאת? ניסיתי לקרוא על מאמרים ודיאטה וכלום לא עזר.. תודה רבה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום רב,

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לקרוא זה לא מספיק

    ד''ר גל דובנוב-רז
    12/01/2009

    מה גילך??
    חשוב לזכור כי המשקל הוא לא הכל - הרגלים בריאים הם העיקר. יש שמנים בריאים, בתנאי שנמצאים בכושר טוב. לא צריך "דיאטה" במובנה העממי. צריך להקפיד על מספר הרגלים כמו אכילת ארוחות בוקר, צריכה רבה של ירקות ופירות, שתיית מים ע"פ משקאות מתוקים, וצמצום חטיפים ומזונות עתירי קלוריות, ושינה מספקת. פ"ג סדירה היא כלי רב ערך נוסף. עזבי את המשקל והמחוג - לכי על העקרונות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריכה עזרה דחוף!!!
    חסוי
    12/01/2009

    אני בת 13 והגובה שלי זה 1.44 יש לי גוף רזה אבל הירכיים קצת מלאות אך אני יכולה להתאמן ולהרזות במקום הירכיים? האם זה קשור לתזונה כי אני לא אוהבת ירקות ופירות בכלל! אני אוכלת מפירות רק תפוח וירקות מלפפון פלפל וחסה לא תמיד.... אם זה קשור לספורט איזה ספורט אני צריכה לעשות ? ואם אני יכולה להתאמן גם במיתקנים של הכושר שיש בגינות? תודה מראש לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה עזרה דחוף!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכן דחוף

    ד''ר גל דובנוב-רז
    12/01/2009

    את לא יכולה לרזות רק בירכיים בשלב זה - אגב, אנו עורכים מחקר בירושלים לגבי השאלה אם אפשר להוריד שומן ממקום אחד בלבד ע"י טיפול מקומי. מלפפון פלפל וחסה הם אחלה סלט, הקפידי על כך גם בלי קשר למשקל ולירכיים..כעקרון פעילות אירובית ע"פ 60 דקות מדי יום היא המומלצת לבנינוער, וניתן לשלב גם עבןדה כנגד התנגדות כמו מכשירים. ובאופן רשמי, נדמה לי שמתקני הכושר בגינות מאושרים רק מגיל 14 ע"פ מכון התקנים..אם כי לא צפוי שייגרם לך נזק מהם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    רמי
    12/01/2009

    אני בת 20 גובה 1.60 ושוקלת 57. ברצוני לרדת מעט במשקל האם זה מספיק שאקפיד על 10,000 - 12,000 צעדים כלומר כ 6-7 קילומטר ביום לא בהכרח באמצעות פעילות אירובית רצופה? מבחינת תזונה אני מאוד שומרת תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כושר זה אושר

    ד''ר גל דובנוב-רז
    12/01/2009

    קרוב לודאי שאין לך סיבה אמיתית לרדת במשקל. מה שכן, בהחלט כמות זה של צעדים תניב לך בריאות רבה ואושר..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    מאיה
    07/01/2009

    שלום רב, שלום, אני רוצה לעשות אירובי בבית,הכולל גם קפיצות, אך אני יודעת שהריצפה יכולה להזיק ועדיף לעשות את זה על משטח בולם זעזועים... האם שטיח יכול לעזור? מה הייתם ממליצים לי לעשות? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קפםיצה בחבל בבית

    ברק צור
    09/01/2009

    אהלן מאיה,
    כל הכבוד על המוטיבציה להתחיל ולהתאמן בבית.
    בעיקר הייתי ממליץ לקפוץ בחבל עם נעל התעמלות טובה , שמיועדת לריצה, כך נוודא שיש מה ששומר על הרגל.
    לגבי שטיח, אם הוא שטיח מאסיבי ויציב, אפשר להתאמן עליו ( עם נעל !!!) , אם לא והשטיח יכול להחליק לצצדים, זה ממש מסוכן.
    כעיקרון, צריך לזכור שקפיצה על חבל הינו אימון די קשה ואינטנסיבי ולא בטוח שהייתי בוחר בו להתחלה.
    אולי יותר נכון לעלות כמה קומות ברגל ואם יש מעלית, לרדת עימה, ורק אחרי תקופה של עליה במדרגות , להתחיל ולנתר.
    בהצלחה
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    יוני
    04/01/2009

    הי התחלתי בשבוע האחרון לקפוץ בחבל ואני די טוב בזה אפילו שזה מאוד קשה. רציתי לשאול האם קפיצה בחבל משפרת משמעותית את שרירי הרגליים? דבר שני, האם שרירי רגליים חזקים לוקחים גם חלק חשוב בריצות ארוכות או שריצות ארוכות עובדות בעיקר על סיבולת? ודבר אחרון, האם חבל קפיצה משפרת גם סיבולת לב ריאה? תודה מראש. יוני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קפיצה בחבל

    ברק צור
    04/01/2009

    הי יוני
    נדמה לי שכבר שאלתי אותי בעבר על כך, בכל מקרה הנה שוב התשובה עם תוספות.
    חבל קפיצה עובד מצוין על שריר התאומים והסולאוס, שרירים שיכולים כמובן לסייע גם בריצה, במיוחד בזינוק.
    קפיצה בחבל מעלה משמעותית את הדופק ודווקא יכולה לסייע בריצות קצרות או בעבודה סביב מה שאנו קוראים הסף האינאירובי, שבו חסר לי אוויר ואני מתחיל להתנשם.
    לריצות ארוכות הייתי עובד יותר על ריצה ורכיבה על אופניים בדופק של כ 75%-80% מהדופק המקסימלי
    בהצלחה
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה לא אני

    יוני
    06/01/2009

    הי ברק, מישהו העתיק את ההודעה שלי עוד פעם ורשם אותה. אם אני כבר רושם לך אז יש לי שאלה. בד"כ כשחם לי אז הוורידים שלי בידיים די בולטים. ממה זה נובע? אני עושה פעילות גופנית רבה ואני לא שמן (bmi 18.9). תודה מראש. יוני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זרימת דם - אמצעי לקירור

    ברק צור
    06/01/2009

    הי יוני, זרימת דם מתגברת כשחם או במהלך אימון כדי להיפטר מעודפי חום שנוצרים במנוע / שרירים. ע"יהזרמת הדם לפני השטח, לכיוון כלי הדם הקרובים אל העור, מתאפשר לגוף לקרר את עצמו ולהתמודד עם החום או הפעילות. ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקשר לזה

    יוני
    07/01/2009

    יש לי ילדים בכיתה שהוורידים שלהם אף פעם לא בולטים כמו שלי. זה במיקרה קשור גם לכושר גופני? יוני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא קשור לכושר

    ד''ר גל דובנוב-רז
    08/01/2009

    הרבה פעמים תראה שאצל אנשים עם שרירים גדולים הורדים בולטים. זה נובע הן מזרימת הדם המוגברת לגפיים, והן מכך שלדם קל יותר לזרום בחזרה ללב מסביב לשרירים ולא דרכם. אין סיבה לדאגה, ואין צורך לעשות כלום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום ברק
    מישהי
    01/01/2009

    בת 17 ואני מעונינת להוריד אחוז שומן מתאמנת 6 פעמים בשבוע ימי ראשון שלישי וחמישי עובדת על משקולות חופשיות של 4 קילו לידים עובדת על קבוצות שרירים,עם סטים מסודרים כמובן לוקח לי חצי שעה לפחות, לאחר מכן רצה 35 דקות בימי שני רביעי ושישי עובדת על עיצוב הרגליים+שרירי הבטן 40 דקות ולאחר מכן רצה 35 דקות אני יצליח ככה? כמובן שהתזונה שלי מאוזנת ובריאה,מכילה כ-1500-1600 קלוריות תפריט עם הרבה חלבונים וארוחה מסודרת של לפני אימון ואחרי אימון כמובן. מה אתה אומר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום ברק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אהלן מישהי...

    ברק צור
    01/01/2009

    שלום רב מישהי (-:
    קודם כל , כל הכבוד על הרצינות. זו תוכנית אימון מאוד מסודרת, מורכבת ואף אינטנסיבית.
    חשוב לי לוודא רק מס' דברים איתך:
    1.כמה את ישנה בלילה , כי את חייבת לפחות 7 שעות שינה, את עדיין בתוך תהליך צמיחה וזו תוכנית די מפרכת.
    2. לוודא שבתוך סך הקלוריות שאת אוכלת, יש מקום של כבוד לפחמימות כי כך הגוף עובד. הוא לא ממש יוריד אחוזי שומן, בלי "דלק" וזה פחמימות.
    3. לוודא שאת שותה מספיק מים לאורך היום.
    4. לבדוק עם מי שבנה לך את התוכנית שכל 2-3 חודשים את משנה את כולה, את הסטים, אולי להוסיף משקל או חזרות או לגוון תרגילים, לבדוק באיזה קצב את רצה ובעיקר על איזה דופק !!!
    5. לוודא מעל להכל שאת נהנית !!! זה הכי חשוב לי , כי התוכנית אינטנסיבית ויש לך רק יום מנוחה אחד בשבוע
    6. להחליט עם איש מקצוע רציני לכמה אחוז שומן את רוצה לרדת והאם זה בכלל אפשרי ? מתחת לאחוז שומן מסוים לא תקבלי מחזור, תתחיל נשירת שיער ודלדול מסת עצם ושריר, אולי בכלל יש לך מבנה משפחתי שלא יאפשר לך לרדת היכן שאת רוצה. התיאום ציפיות הזה מאוד חשוב ואי אפשר לעשות אותו לבד !!!
    בהצלחה
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי ברק(:

    מישהי
    01/01/2009

    אני מודעת מצוין לכל הדברים שכתבת כאן, בוודאי שאני נהנת ..אחרת לא ההיתי עומדת "בעומס" הזה למרות שלדעתי זה לא עומס,אבל זה כן המון השקעה זה לא שהתחלתי את התוכנית הזו סתם ככה, אני כבר עושה ספורט המון במשך שנתים בערך בשביל הכיף..לא היה כאלה תוצאות כי התזונה שלי לא היתה תואמת במיוחד היום אני כבר שומרת אוכלת בריא ומסודר כמובן שבלי פחממות אני לא יצליח לתפקד וזה מה שיתן לי את הכוח..הכמות של הפחממות בכל התפריט שלי הם:6 פרוסות לחם קל,כוס פחממה,ו-2 פירות,כמובן גם המון ירקות כל השאר בא מחלבונים ושומנים טובים-טונה,ביצה,חזה עוף,יוגורט,גבינות רזות,שמן זית,טחינה,אגוזי מלך כמובן בכמויות נורמליות אך מספקות. וכן התוכנית שכתבתי לך עכשיו שינתי אותה לפני שבוע מתוכנית אחרת,בשביל ליצור בילבול לגוף ושרפת שומן יותר רצינית עד היום עשיתי כ-4 אימוני אירובי בשבוע..היום הגברתי ל6 על מנת שיהיה תוצאות יותר טובות. אני שואפת לאחוז שומן נמוך אך מציאותי!!! מה אחוז שומן בערך שמומלץ לא לרדת ממנו ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחוז שומן לנערות

    ברק צור
    01/01/2009

    הי על יעד של אחוז שומן הייתי מדבר איתך רק אחרי מדידה שלך, הבנה איפה את עומדת מבחינת התפתחות, בוחן היסטוריה משפחתית וכד'. זה לא משהו שהייתי מגדיר באינטרנט. ניתן ללכת לדיאטנית ספורט או להגיע למרכז של רפואת ספורט שמתמחה בנושא. ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום