פורום כושר גופני לילדים, כושר גופני לנוער - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הרמת משקולות
    חסוי
    22/03/2009

    שלום, אני בן 14 גובה 1.80 ואני שוקל 52, אני רוצה להתחיל להרים משקולות לידיים, איזה משקל כדאי לי להרים? והאם הרמת המשקולות לא יפגעו בי? וגם באיזה צורות להרים? אם צריך עוד פרטים אני יכול לתת..תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרמת משקולות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה?

    חסוי
    24/03/2009

    עזרה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרמת משקולות

    ברק צור
    18/04/2009

    שלום לך מרים המשקולות וסליחה שלקח זמן לקבל תשובה
    איך הגעת כבר בגיל 14 לגובה של 1.80 ...
    בכל מקרה הייתי מתחיל עם מקסימום -3-4 קילו ומבצע כ 20-30 חזרות בכל יד.
    מבחינת תרגילים ודגשי בטיחות, קצת קשה לתת כאן תיאור מדויק, הייתי ממליץ להיכנס לאתרים המציעים "בנקים" של תרגילים ולומד משם או שנעזר ממש במדריך כושר שיעבוד איתך באחד על אחד
    בהצלחה
    ברק צור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    חסוי
    18/04/2009

    תודה על העזרה, יש אתרים שאתה יכול להמיץ לי עליהם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הליכון לילדים
    שמעון
    21/03/2009

    שלום, מאיזה גיל ניתן לאפשר לילדים להשתמש בהליכון? האם הדבר תלוי משקל/גובה או רק גיל? האם יש הבדל בין בן לבת? תודה, שמעון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הליכון לילדים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הליכון לילדים

    ברק צור
    21/03/2009

    קודם כל שאלה טובה, איני מעורה בגיל שיצרנים ומוכרי הליכונים מגדירים כגיל שבו מותר.
    בגדול הייתי רוצה לראו תילד שמבין מה המשמעות של מהירות ובטח מהירות גבוהה מדיי.
    להחליט ביחד עימו מה המהירות שמתאימה לו, לחנוך אותו בהליכה, בהתחלה ידיים על המוט מלפנים ואח"כ לעזוב יד יד בהדרגה ולוודא שהם יודעים איך לעצור ואם יש מעצור חירום שניתן לחבר אליהם לבגד בקליפס , אז לחייב אותם להתחבר אליו.
    הייתי מגביל גם את משך השימוש כדי שלא יתחילו בהתלהבות רבה מדיי.
    יש לשים לב לביגוד בדגש לנעליים מתאימות ורכוסות וזהו בגדול
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כושר
    אישי
    21/03/2009

    אני בן 13 ו-11 חודשים,גובה 1.62 ומשקל 52.שאלתי האם יש קשר בין זה שאני מקרים משקולות(7 ק"ג עד 50 ק"ג מקסימום במכשירים שונים) יש קשר לכך שלא גבהתי יותר משנה? תודה רבה,ושבוע טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כושר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרמת משקולות לילדים

    ברק צור
    21/03/2009

    הי שגב,
    לא תיארת את התרגילים אבל כשאני רואה שאתה שוקל 52 וכותב שאתה מרים גם 50 קילו, אני ממש לא אהוב את זה.
    אני לא רופא ולא רוצה סתם לקפוץ וליצור הקשרים שאולי תלויים בכלל בגנטיקה המשפחתיתי שלך אבל בלי קשר, אין שום סיבה בעולם שבגילך תתקרב למשקלים כאלה, ממש לא !!!!
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון כושר לבנים בני 12
    אמא אחת
    21/03/2009

    שלום ברק בניי בני ה12 מאד מודעים למראם החיצוני ורוצים לעשות בכושר יש להם עוף משקל קל אבל בהחלט הם מעוניינים לעבור למשטר של תזונה נכונה ופעילות גופנית הם מצטרפים אלי כל יום להליכה של כ שעה בערך כ 6 ק"מ ועושים בבית כפיפות בטן ושכיבות שמיכה. שאלתי כמה כפיפות בטן ושכיבות שמיכה מותר להם לעשות בגיל זה ואם בכלל? אחד מהם רוצה לרוץ כל יום. אני מעודדת אותם אבל אני רוצה למנוע נזקים גופניים עקב פעילות יתר. אשמח לקבל ממך כמה טיפים כללים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אימון כושר לבנים בני 12

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה ספורט זה נכון

    ברק צור
    21/03/2009

    שלום לך,
    כשאני מנסה לחשוב איך הכי נכון לענות על שאלה של כמה ספורט זה נכון ומותר.
    בגדול אני מאמין שדווקא מרכיב ההתמדה הוא המגביל האמיתי.
    זה נכון שאם בערב של מטיבציה אחד הבנים ייעשה מאות שכיבות שמיכה , הוא עלול לפצוע את עצמו, אז ברור שלא צריך באימון נתון לעשות יותר מ 3-4 סבבים של 20-40 חזרות, תלוי גם מאיזה תרגיל.
    אבל מעבר לכך, לא הייתי רוצה לרואת את הילדים וגם אותך צועדים כל יום וגם לא רצים כי אי אפשר להתצמיד עם זה לעד ואז פעמים רבות גם עוזבים הכל ומפסיקים לגמרי.
    3-4 פעמים בשבוע זה יופי, הייתי רוצה מאוד לרואת אותם רוכבים על אופניים , הוכלים לפארק ומשחקים במתקני האתגריים ששם. העיקר לגוון וליהנות
    בהצלחה
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בניית שרירי בטן(ריבועים)ופיתוח חזה
    מתן נגר
    19/03/2009

    שלום, קוראים לי מתן , אני בן 14 וארבעה חודשים ,גובה 1.66 מ' שוקל 47 . רציתי לדעת מה הדרך הכי טובה לפתח שרירי בטן (לא בצורה מוגזמת). אני אומנם רזה, אבל כל דבר קטן שאני אוכל גורם לבטן שלי להתנפח ורק אחרי כמה שעות היא חוזרת למצב ה"רזה" שלה (וזה בתנאי שלא אכלתי משו נוסף) אפילו אם אני שותה שוקו על הבוקר הבטן שלי איכשהו מתנפחת ... בנוסף רציתי לדעת איך מומלץ לי לפתח את שרירי החזה כי פשוט רואים את העצמות... בתודה מתן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיתוח שרירים

    ברק צור
    21/03/2009

    אהלן מתן
    לגבי התנפחות הבטן, קשה להבין דרך פורום עד כמה הדבר משמעותי ובכל מקרה איני רופא, שווה לבדוק זאת עם איש מקצוע.
    לגיב חיזוק שרירים, אתה יכול מבחינת חוק הספורט כבר להירשם לחוגי נוער בחדרי כושר. אני לא מת על זה אבל זו דרך לא רעה להתחיל ולהתחזק.
    כמובן שגם דרך חוגים אחרים: שחיה, קפוארה, קיקבוקס וכד' תוכל להתחזק.
    בהצלחה
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיהה...
    דניאל
    14/03/2009

    שלום,ושבת שלום! :) יש לי בעיה כזאת: אצלנו כל האחיות במשפחה רזות כולל אני,רק שאין פרופורציה בין החלק העליון לתחתון- אנחנו מאוז רזות למעלה, ומאוד מלאות למטה-ממשששש!! לכולנו-תחת ושוקיים- רק הרגליים בסדר! 1.כיום אני בגובה- 1.59 ואני בת 14.5 אני שוקלת53 -האם זה נורמלי לגילי (bmi-משהו כזה..)? 2.אני בגובה כיום של האחיות שלי,הן דיי נמוכות,לעומת האחים שלי שהם גבוהים מאוד בסביבות 1.80-1.90. האם יש מצב שאני יעקוף אותם בהרבה הרבה? לאיזה גובה אתה אומר הגיע? (הן בנות 23,20) ,אניי רוצה להיות גבוהה מאוד!! 3.מה אני יכולה לעשות עד הקי,בשביל להרזות,או לחטב ולהרים ולעצב את הירכיים והישבן שלי-תרגילים אם אפש וכל מיני,מה לעשות? האם זה בכלל אפשרי-שעד הקיץ אוכל להיות בבגד יםעם תחתונים שיראו את הישבן וירכיים החטובות והיפות והרזות? 4.אני רוצה לעשות שפגט- אילו תרגילים אני יכולה לעשות?מהי תדירותם?תוך כמה זמן אני יצליח לעשות?? 5.רציתי לדעת- למה חשוב כל כך לאכול בריא (ירקות,פירות.......), אשמח אם תסביר קצת על זה,ותרשום לי מה אני צריכה לאכול/ להימנע ביומיום על מנת לשמור על אורח חיים בריא? אשמח עם תענה לי על כל השאלות!!!!! :) :) :) תודה מראש.וסורי שכתבתי מלא. חשוב לי רק מאוד שתעזרו לי... יובל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיהה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עונים?

    דניאל
    19/03/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה אפשר לעשות עד הקיץ

    ברק צור
    21/03/2009

    אהלן יובל,
    בהחלט הרבה שאלות, אנסה לענות.
    חוסר פרופורציה כפי שאת מתארת הוא קודם כל אופייני לנשים. בספרות קוראים לו מבנה אגס, כאשר הישבן יותר רחב. יש כמובן כלאו שאצלן זה יותר משמעותי.
    את יכולה להתאמן ולחזק את הגוף ואולי לרדת באחוז השומן אבל זה יירד בכל הגוף. אי אפשר להזמין ירידה באזור מסוים.
    בתוך אתר BOK יש מחשבונים שיכולים להראות לך היכן את ממוקמת יחסית לבנות גילך. אני חושב שיותר נכון לבדןק זאת עם איש מקצוע שגם יכוון אותך מבחינת אכילה וספורט.
    לגבי שפאגט, אם תשקיעי באימוני גמישות , בפירוש תשפרי את היכולות שלך אך איני יכול להבטיח לך שתגיעי לשפגאט. זה גם קשור ליכולת גנטית ולגמישות טבעית.
    עניתי ?
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוב..

    דניאל
    24/03/2009

    ברק שלום
    קודם כל נחמיא לך שאתה עשית עבודה מעולה ב"לרדת בגדול" :)
    אז ככה:
    אילו תרגילים אתה מכיר (מאתרים וכו)' שאפשרי לשפגאט?
    עדיין ושוב:
    מה אני יכולה לעשות על מנת שהישבן וירכיים יהיו רזות או נקרא לזה חטובות?

    תודה מראש
    יובל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עונים?!

    דניאל
    24/04/2009

    כבר מלא זמןןן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יובל רוצה לעשות שפאגאט...גם אני

    ברק צור
    25/04/2009

    נכון, שכחתי את השפאגאט
    גם כאן, נראה לי שקצת אבאס אותך עם התשובה שלי.
    לכל אחד מאיתנו גם פוטניצאל מולד של גמישות, שוב גנטיקה / הורים / בלהבלהבלה
    אם בפוטנציאל שלך את גמישה ותפתחי זאת, תוכלי להגיע לשפאגאט.
    אם אין לך את היכולת, גםאם תעבדי על גמישות זמן רב, לא תגיעי לשם.
    איך יודעים ? עושים טסט גמישות מסודר: שוב מפגש עם אנשי מקצוע, בוחנים, בודקים
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה ליובל

    ברק צור
    25/04/2009

    אהלן יובל
    מוזר, איני יודע מדוע לא קיבלתי עדכון על פניותייך, מצטער שהמתנת
    לגבי מיקומך על עקומות הגדילה, את מעט מתחת לממוצע הגובה ומעט מעל ממוצע המשקל וזה לא אומר עדין כלום לעומת לאן את יכולה להגיע ביחס לאחיך ואחיותך , למה ? כי גנטיקה היא דבר מורכב ואת הכלאה גנטית מאוד מסוימת של הוריך ולאו דווקא יכולה להסתכל ימינה ושמאלה על האחים והאחיות ולצפות להראות כמוהם או שונה מהם.
    מבחינתך הפוטנציאל שלך, אין ספק שאם תאכלי נכון ומאוזן , בדגש על מספיק אבות מזון , תוכלי לממש את הפוטנציאל של הוגבה ובכלל לתרום לבריאות העור, שיער, צפיפות העצמות וכד'.
    לגבי מבנה האגן / טוסיק, זה מבנה שלא סתם מכנים כמבנה גוף ים תיכוני, להרבה נשים פרופורציות גוף יותר רחבות באזור האגן
    מה ניתן לעשות ? תזונה נכונה ולהתאמן ולפעמים זה גם לא יעזור ברמה שאת רוצה . קשה להבין עד כמה זה מפריע לך והאם זה באמ תחוסר פרופורציה שניתן לשנות או שאלו הנתונים המשפחתיים שקיבלת
    אני ממליץ מפגש עם צוות שמבין ספורט ותזונה ביחד עם ההורים ולבחון קצת יותר את המקום שבו אני ניצבת היום.
    אני והצוות שלי עושים זאת, יש כמובן מרכזים בכל הארץ
    בהצלחה
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שחייה לילדים
    ירדנה
    12/03/2009

    שלום, האם שחייה לילדים ממולצת כספורט לצורך דיאטה לילד? מישהו יכול להמליץ על לימוד שחייה באיזור רעננה? תודה, ירדנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שחייה לילדים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיעורי שחייה ברעננה

    ירדנה
    12/03/2009

    תנסי בבריכה של מיכל 054-4630870 מתמחים רק בשיעורים פרטיים לילדים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שחייה מתוך אהבה ולא לדיאטה

    ברק צור
    16/03/2009

    הי ירדנה
    כל ספורט אירובי שמפעיל קבוצות שרירים גדולות יכול לסייע להוצאה אנרגטית מוגברת: ריקוד, שחיה, טניס, רכיבה על אופנייםן וכד'.
    צריך גם להבין שמול פעילות וספורט צריכה להיות תזונה מאוזנת כי באכילה ללא מסגרת אפשר להמשיך ולעלות באחוז השומן או בעקומות הגדילה למרות הספורט.
    אני הייתי שחיין תחרותי בתור ילד והייתי מאוד שמן וההתעקשות שאמשיך לשחות גרמה לי שנים לשנוא בריכה וזו אולי הנקודה החשובה ביותר. צריך למצוא ספורט שיהיה לבנך כייפ לתרגל ולא לעמוד עם "סטופא" קלורי ולבחון כמה הוא שרף בכל אימון.
    הייתי ממליץ להיוועץ במסגרת שמלווה ילדים עם עודף משקל בקרבת מגורייך.
    לגבי שחיה ברעננה , אין כמו גוגל או חוגל, אתר למציאת חוגים
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוף...
    ילדה אחת =>
    09/03/2009

    ממ..אמרת שתוסיף לינק..הזכרה קטנה:אני בת 16 שוקלת 48-49 גובהה 1.69 התחלתי לרוץ 500,1000,5000 רק שהיה לי בבצפר אימון כזה והייתי אמורה לתת ספרינג וכנראה נתתי יותר מדיי וממש תוך שניות הגעתי ל500 חח מאז כל השרירים שלי בגוף תפוסים =( אני רוצה לדעת איך אני יכולה לשפר את הריצה ואיך להוריד את הדופק ואכילה בריאה ונכונה אשמח אם תייעץ לי כמה דברים ותתן לי מוטיבציה =] תהנה בחוץ לארץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דחוף...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחשבון עקומות גדילה

    ברק צור
    16/03/2009

    אהלן ילדה אחת
    באתר BOK יש מחשבוני גדילה. אני מקלידה את המין, משקל, גובה ומקבל בגרף נקודה הממקמת אותך יחסית לבנות גילך שבגובה או במשקל שלך.
    אני היית מעדיף שתעשי את זה עם הוריך ביחד עם איש מקצוע שיוכל גם להסביר לך את הנתונים, במיוחד כי יש לך עוד שאלות על אכילה וספורט והם ספציפיים אליך.
    לצערי אי אפשר בפורום לכוון אותך לתוכנית ייחודית לך
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיתוח שרירים
    דן יצחוקביץ'
    02/03/2009

    שלום, שמי דן אני בן 16 ושלושה חודשים + - גובהי הוא 1.72 לפחות או ליותר ומשקלי משתנה מפעם לפעם ונע בין 46 - 48 קילו, על פי הנתונים שבדקתי במחשבון BMI אני נמצא בתת משקל. מן הסתם אני רזה מאוד, והאמת? זה נורא מפריע לי! ביקרתי אצל דיאטנית על מנת שתרכיב לי תפריט יומי שיעזור לי לעלות במשקל, אך כל זה ללא הצלחה, לכן אני מעוניין לנסות לפתח שרירים ועל כך אני אשמח אם תוכלו לעזור לי ולהמליץ לי על תרגילים לפיתוח שרירי חזה, שרירי בטן ושרירי ידיים. כמובן שיחד עם זאת אני אצטרך לאכול אוכל בכמות המתאימה! אני אשמח מאוד אם תוכלו לתת לי תפריט שיתאים לתרגילים שתייעצו לי לעשות. חשוב מאוד לציין כי אני כבר בכתה יא' ומכתה ו' לא עשיתי ספורט, אפילו לא במסגרת בית הספר, כך שהכושר שלי שואף לאפס. אשמח לייעוץ דייקני, פרטני ומסייע (אני מקווה), תודה ע-נ-ק-י-ת מראש, דן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיתוח שרירים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תת משקל

    ד''ר גל דובנוב-רז
    04/03/2009

    שלום דן,
    אכן משקלך נמוך לעומת הגובה. מתחת BMI של 17~ לגילך, כדאי לעשות בירור רפואי קצר. האם זה תמיד היה כך? האם רופא הילדים בדק אותך וביצע בדיקות דם? אמנם לאנשים שונים יש מבני גוף שונים - אך כשזה קצת חורג מהנורמה כדאי להיות שקטים בהיבט הרפואי. ברק יתן לך את התרגילים, אני רק רוצה לוודא שרופא הילדים שלך מודע למשקלך. אם אכן אין בעיה רפואית - כצפוי - סביר שזה מבנה גופך; נותר לך רק להנות ממנו. להרבה אנשים יש את הבעיה ההפוכה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימוני כושר בבית
    חסוי
    02/03/2009

    שלום, אני בן 14, הגובה שלי הוא 1.80 מטר, המשקל שלי הוא 52 קילוגרם. אני מתאמן בכדורסל 4 פעמים בשבוע, כל פעם שעה וחצי, כל יום אני הולך לבית הספר ברגל וחוזר הביתה ברגל שזה בסך הכל 2 ק"מ. אני ילד די רזה, ואני רוצה לשנות את זה, גם בגלל הכדורסל אני די חלש, ובכדורסל צריך להיות נורא פיזיים. אני מבקש תכנית לשיפור הכושר (סיבולת לב ריאה) אני מתעייפ מהר יותר מהחברים שלי בספורט, ואימון לפיתוח השרירים ברגלים בבטן בידיים כתפיים חזה- אם אפשר בבקשה תרגילים צפצפים עם דוגמות. (אני יכול לקנות משקולות אם צריך) איזה אוכל אני צריך לאכול? וכמה אני צריך לאכול? והאם המשקולות לא יזיקו לי? ברק ראיתי אותך עובד ב"לרדת בגדול" וראיתי שעשית עבודה טובה, אני מקווה שתוכל לעזור גם לי, ואם זה מישהו אחר אז אני סומך גם עליך תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אימוני כושר בבית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך בונים תוכנית אימון

    ברק צור
    08/03/2009

    אהלן לך,
    לצערי אתה שואל כאן דברים כל כך חשובים אך גם כל כך אישיים שזה לא יהיה נכון לענות עליהם בפורום.
    אי אפשר לתת הנחיות אכילה או תוכנית אימונים בלי לראות את מי שהולך לבצע אותן.
    אתה מתאר עייפות וחולשה. הייתי מבקש לראות בדיקות דם שלך ואז מושיב אותך עם דיאטן קליני שיודע לפענח אותן ולבנות תזונה לנוער. הייתי יושב איתך רק על הספורט למשך שעה וחצי, בוחן מה אתה אוהב ומה מתאים לך לתרגל ואז נותן לך תרגילים.
    אני ממליץ לספר להורים שחשוב לך להתחיל להתאמן ולחפש מרכז קרוב לביתך שבו תוכל לבצע גם את הבדיקות שהמליץ דר' גל דובנוב וגם לקבל יעוץ אכילה וספורט
    מצטער שהתשובה כללית
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיניתי אימון לפי המלצתך...
    איתי
    02/03/2009

    לפני מספר ימים המלצת לי להתחיל יותר אימוני כוח עם משקולות ולהשתמש בפחות מכונות שפועלות על שריר אחד . פניתי למאמן הכושר במכון הכושר בוא אני מתאמן וזו התוכנית שבנה לי. אשמח לחוות דעתך . A. חזה : מקבילים-3 סטים - חזרות : MAX לחיצת חזה DB בשיפוע חיובי :-3 סטים 15 חזרות- משקל -10 קילו בכל יד פרפר בשכיבה עם משקולות :-3 סטים 15 חזרות - משקל 5 קילו בכל יד יד אחורית : לחיצה צרפתית -3 סטים 15 חזרות - על המוט משקולת של 2.5 קילו מכל צד. פשיטת מרפק בישיבה ויד מאחורי הראש --3 סטים 15 חזרות משקל 3 קילו רגליים אין לי את שמות התרגילים אבל כעיקרון באחד אני מכופף את הרגל עד שאני מגיע ל90 מעלות בשני הרגליים -3 סטים 15 חזרות . ותרגיל שני אני עומד על מדרגם עם קצה הרגל על המדרגה ועולה ויורד בעזרת כף הרגל . תרגיל שני יהיה במכונה שמיועדת לרגליים - להוריד את הרגליים כנגד המכונה . B: גב : מתח-3 סטים - חזרות : MAX משיכה בפולי עלייון - 3סטים 15 חזרות פול אובר - 3סטים 15 חזרות כתף: לחיצת כתפיים בישיבה עם משקולות 3סטים 15 חזרות (אין עדיין משקל) הרחקת כתפיים עם משקולות 3סטים 15 חזרות יד קידמית : כפיפת מרפקים 3סטים 15 חזרות בעמידה משקולות 10 קילו בכל יד כפיפת מרפקים עם W שלושה סטים 15 חזרות בישיבה (אין עדיין משקל) A+B בטן אני לא יודע איך קוראים לתרגילים אבל 3 סטים של שלושה תרגילים רצופים - 20 חזרות רגילות + 20 חזרות כשהרגליים בתישעים מעלות ליישר רגל אחת ולהביא את השנייה על היד + להרים את הרגליים (בשכיבה ) להוריד לאט כמעט עד נגיע ברצפה לחכות מספר שניות ולהרים שוב 10 חזרות בנוסף אני בדרך כלל עושה 3 סטים של 20 חזרות רגילות על הפיטבול . אשמח עם תוכל להביע חוות דעת בתודה איתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיניתי אימון לפי המלצתך...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא עונה לי

    איתי
    04/03/2009

    מצטער עם אני מתריד אך אינך עונה לי לגבי תוכנית האימונים החדשה ואיני יודע העם להתחיל לעבוד איתה או לא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוף...
    ילדה אחת =>
    27/02/2009

    אבל איפה הלינק? חחח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דחוף...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזה לינק...?

    ברק צור
    28/02/2009

    כבר שכחתי...איזה לינק
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את בסדר גמור

    ד''ר גל דובנוב-רז
    02/03/2009

    גובה שלך סביב אחוזון 85%
    משקל סביב אחוזון 25%
    היחס ביניהם - BMI - בגבול התחון ואת כנראה רזה.
    האם את בריאה בד"כ?
    בכל אופן המשיכי באורח חיים בריא, פעילות גופנית ותזונה מאוזנת.
    פורים שמח..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הורדת משקל
    חסוי
    25/02/2009

    אני כבר קרוב ל5 חודששים מתאמנת כל יום הליכה+ מדרגות ובחודש האחרון נרשמתי לחדר כושר הבעיה שלי היא שאני לא מצליחה להוריד משקל מהגוף שלי (ויש לי עודף משקל!) מה עליי לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הורדת משקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משקל לא משקף תמיד שינוי

    ברק צור
    26/02/2009

    אהלן,
    יכול להיות שהאכילה שלך לא מאוזנת ומדוייקת וכן אינך יורת במשקל.
    תופעה נוספת שלפעמים מתרחשת כשאנשים בבת אחת נכנסים למסגרת ספורט היא שהגוף קצת נכנס ללחץ ולא יורד בהתחלה במשקל, אבל אולי דווקא יורד בהקפים.
    מאוד חשוב לעבוד בתוך מסגרת מסודרת שתיתן לך תמיכה גם בנושא האוכל ומעקב המדידות ולא רק משקל.
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקשר לריצה+מדרגות
    ניר
    25/02/2009

    שלום ברק , אני בן 13 ומתאמן בריצה ואופניים כבר כ-שנתיים וחצי . באופניים 3 פעמים בשבוע כנ"ל בריצה 3 פעמים בשבוע . תמיד הייתי טוב מאוד בריצות ארוכות כדוגמת 2000 ( 7:16 דק' ) אבל אני מעוניין גם להשתפר באופן ניכר בספרינטים למרחקים 250-600 מ', כי אני לא כל כך חזק בזה וזה דורש שיפור ( 250 מ'- 44.0 שנ' ) וגם אני רוצה בריצות הארוכות לתת איזה ספרינט טוב ב-400 מ' האחרונים . 1) איך אני יכול לשפר את הריצות האלה באופן ניכר? 2) האם מדרגות עוזרות לשיפור מרחקים אלה ? התחלתי לשלב באימוני ריצה גם 15-20 דקות עבודה אינטנסיבית על מדרגות. למשל אתמול באימון ריצה עשיתי כך: 5 ק"מ- 2 ק"מ 8:52 , 2 ק"מ 8:27 . בקילומטר החמישי עשיתי תרגילים כמו : ברכיים לחזה, עקבים לישבן מהיר, ריצה אחורה, צעדי רדיפה וכדומה . אחרי זה עשיתי עבודה של 15 דקות על מדרגות באינטנסיביות: 6 דק' על מדרגות קטנות ו6 דק' על מדרגות גדולות מאוד עם מנוחה בין המחזורים . מתיחות ושחרור 10 דק' . 3) האם מדרגות עוזרות גם לאופניים ? בקטע של הכוח ברגלים והעליות . תודה רבה, ניר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בקשר לריצה+מדרגות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימוני ריצה

    יוני
    25/02/2009

    היי ניר. אני בן 14 וחצי מתאמן בריצות ארוכות ושחייה. אני יכול להגיד לך שאם אתה רוצה להיות חזק תעבוד על ריצות ארוכות למרחקים של 3-6 קילומטר לאימון בקצב של 4 דקות ל800 מ'. אני התאמנתי בשנה וחצי האחרונה שלוש פעמים בשבוע שחייה (שעה כל פעם), 2-4 ריצות בשבוע של 5 קילומטר בממוצע (23 דקות לוקח לי לפי מדידה). בריצת 800 אני יכול להגיד לך השתפרתי מ2.57 ב800 מ' ל2.36. בריצת 300 מ' מ51 ל45 שניות. בריצת 2000 מ8 דקות ו15 שניות ל 7 דקות ו29 שניות. אתה יכול להוסיף אימוני קפיצה בחבל שמחזקים מאוד את הרגליים ויכולים לעזור לך בריצות בינוניות שבהן יש שילוב של סיבולת וספרינט. מקווה שעזרתי. יוני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיפור בריצות קצרות

    ברק צור
    26/02/2009

    אהלן ניר,
    קודם כל, כל הכבוד על תוכנית האימון הרצינית.
    אני לא מתמחה באתלטיקה ולכן הייתי בודק האם יש גם פורומים שמתמחים בכך.
    בגדול, הייתי עובד על אימוני אינטרוואלים, כלומר לוקח פעם אחת מרחק בן 5-6 ק"מ ובתוכו יוצר מקטעים יותר מהירים של 300-400 מ' בקצב גבוה יותר.
    הייתי חוזר על זה בריצת 3000 עם מקטעי ספרינט יותר קצרים ויתר מהירים.
    חשוב לדעתי לרוץ בקצבים כלאו עם מד דופק, לוודא שיש לך לאורך השבוע אימוני התאוששות ומנוחה מספקת ולוודא מכל להכל שאתה אוכל כמו שצריך, לבדוק בדיקות דם אחת לשנה וכד'.
    אתה הכנסת את עצמך ממש למסגרת חצי מקצועית וצריך להתייחס לעצמך ברצינות ולא רק לבקש עיצה בפורומים שבהם התשובות הן כלליות.
    בהצלחה,
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וויכוח עם ההורים לגבי מכון כושר
    איתי
    22/02/2009

    שלום שמי איתי ואני בן 15 וחצי , גובה 181 משקל 64. אני מתאמן במכון כושר כ5 חודשים ומתאמן בתוכנית A-B . A-חזה -יד אחורית-רגליים. B-גב- כתף- יד קידמית . לאחרונה החל וויכוח עם הורי לגבי התרגילים והמשקלים אותם אני מרים במכון הכושר, מצידי אני אומר שהמשקלים כלל לא גבוהים ואין פגיעה לגוף ממה שאני עושה בין התרגילים שאני עושה וההכי שמתריד אותם הוא הסמיט (המקל עם המשקולות ללא שיפוע בשכיבה ) בו אני מרים משקל של כ 38 קילו 12 חזרות 3 סטים. בנוסף אני מבצע תרגילים נוספים לחזה ולכל השרירים האחרים. רציתי לדעת עם המשקל אותו אני מרים מוגזם והעם יש פגיעה בגוף בשל האימון במכון כושר. עם יש פגיעה הייתי מעוניין עם תוכל לפרט בעניין ולהגיד לי מה אוכל לעשות בכדי למנוע זאת. תודה מראש איתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חדר כושר ובני נוער

    ברק צור
    23/02/2009

    הי איתי,
    התשובה שלי מתחלקת לשתיים. בעיקרון, אם מתאמנים בצמורה זהירה , בהנחיה של מאמן כושר שעבר השתלמות לאימון נוער וילדים ובכל מקרה עובדים על סטים ארוכים ( לכיוון 17-20 חזרות ) לא אמורה להיות בעיה עם אימוני כוח.
    הבעיה האמיתית שלי היא שאתה נכנס בגיל צעיר מדיי לתוכניות אימון טכניות מדיי ובמכשירים מוגבלים מבחינה תנועתית וזה דווקא בגיל שבו אתה צריך לגרות את הגוף שלך להתפתח ולאו דווקא מכיוון הכוח, כי כרגע הוא ( הגוף ) בכלל לא בעניין של לגדול ו"להתנפח".
    הייתי רוצה לראות אותך אם כבר מתאמן במשקולות חופשיות ואז זה אומר לרדת במשקלים עד שהגוף ילמד לייצב את עצמו. למשל אם תשכב על ספת לחיצת חזה ותעבוד עם מוט או משקולות יד, שרירי הכתף יצטרכו לתמוך בשרירי החזה במהלך האימון, זה תרגיל הרבה יותר קשה. אפשר להקשות אותו עוד יותר ולעשות אותו על פיטבול, בתנאי שמישהו משגיח עליך.
    הייתי רוצה לראות אותך בעיקר מחוץ למועדון כושר, רץ ורוכב בפארק ועוצר בדרך לתרגילי מתח , שכיבות שמיכה וכד'.
    אתה נמצא בתקופה בה תקבע את פוטנציאל הקואורדינציה שלך: לך שחק משחקי כדור, לך לגלוש או לטפס על קירות. יש מחקרים שמראים קשר בין קואורדינציה תנועתית ליכולת מאוחרת לפתור בעיות חשיבה ומתמטיקה.
    עזוב את תוכניות ה AB לגיל שבו כולם מגיעים למועדוני הכושר בגלל עצלות.
    תאמין לי שאני רק מאימוני פארק, רכיבה על אופניים, טריאתלון וסנובורד, משאיר אבק לכל מפתחי הגוף שמנסים לבודד עבודה על שרירים.
    לא בטוח שתאהב את התשובה שלי...(-:
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי איתי

    יוני
    23/02/2009

    שלום איתי, אם ההורים שלך לא מרשים לך ללכת לחדר כושר אני מכיר תרגילים טובים לכתפיים, ידיים ובטן שתוכל לעשות אימון קשה בבית. שחייה גם מומלצת לחיזוק פלג הגוף העליון (ידיים, כתפיים, גב וחזה). יוני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משקולות חופשייות

    איתי
    23/02/2009

    עם העביר את כל האימון לתרגילים של מתח - שכיבות שמיכה -מקבילים משקולות חופשיות וזה ... זה יפגע במשו בגדילה וכו ?...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משקוליות לאימוני סיבולת

    ברק צור
    24/02/2009

    הי בגדול, לא אמורה להיגרם כל בעיה מאימוני משקולות, כל עוד אתה מקפיד על מס'ק חזרות רב, בעבודת סיבולת וגם מקפיד להרים ולהוריד את המשקולת מהסטנד ע"י כפיפת רגליים ושמירה על גב זקוף ובטן מוחזקת פנימה ולא בדרך הרגילה שאנשים מתכופפים ומרימים סל מהמכולת... תבקש מקסימום ממדריך להדגים לך איך עושים זאת נכון בהצלחה ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום