פורום כושר גופני לילדים, כושר גופני לנוער - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הרמת משקולות לנער (15)
    אייל
    11/07/2009

    שלום רב!

    השבוע התחלתי ללכת לחדר כושר, ויש לי מספר ספקות לגבי זה:

    1. לפי מה שהבנתי, הרמת משקולות (4 ק"ג) לא תיפגע לי בגדילה?
    2. שמעתי (ברצינות, סיפורים אמיתיים) שהרמת משקלים כבדים בכל שרירי הגוף, ועבודה עם משקלים של 15-10 ק"ג, לדוגמה במכשיר בחדר כושר שמתמקד בארבע ראשי וכו'.., עלולה להקפיץ את מספר המשקפיים. (אני כבר מרכיב משקפיים..) האם זה נכון?
    3. יש לציין שאני דיי ציפלון - 1.62 מטר, 45 ק"ג, בן 15, מתאמן בקראטה (ז"א לא מתחיל מאפס..).

    אני דיי מודאג מהתחלת אימון בחדר כושר אם המס' של המשקפיים שלי ייגדל..
    תודה מראש!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרמת משקולות לנער (15)

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון משקולות לנוער

    ברק צור
    14/07/2009

    הי אייל,
    עד כמה שאני מעודכן, אין קשר בין פגיעה בראייה ואימון משקולות, אך איני רופא.
    בכל מקרה 4 ק"ג הוא משקל סביר בהחלט, לא הייתי רוצה לראות אותך מרים משקלים גבוהים יותר.
    הייתי מאוד רוצה לראות אותך ממשיך עם אומנויות הלחימה. דווקא "ציפלונים" הם הכי מהירים, גמישים ומצליחים באומנויות לחימה ולא כל מיני מנופחים שלא זזים
    בהצלחה,
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אהלן
    לירון
    10/07/2009

    היי,שמי לירון,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אהלן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך.

    לירון
    10/07/2009

    האם אפשר לקבל את האימייל שלך?אני לא מצליח לרשום הודעה כמו שצריך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון נוער חדר כושר
    יוסי
    06/07/2009

    הי,
    אני בן 15 וחצי שוקל 52 גובה בערך 1.67.
    אני רוצה לפתח את הגוף שלי מבחינת שריר ועיצוב הגוף, אז החלטתי להרשם לחדר כושר עם חברים, גם כיף גם ספורט.
    טוב, אני לא עשיתי פעילות שעובדת על כוח שריר הרבה זמן(פעם עשיתי בבית), עכשיו התחלית להתאמן בחדר כושר והיום עשיתי את התכנית שלי, זו פעם ראשנה שאני עושה אותה.
    התכנית היא שלושה פעמים בשבוע, לא רצוף, ויום אחד בשבוע אירובי בשביל סיבולת לב/ריאה.
    אני מכיר את הגוף שלי ואני יודע שמחר אני יהיה תפוס עד לפחות שלושה ימים.
    עכשיו אני אשמח לחוות דעת אם זה בסדר שאני ככה או שתהכנית קשה מדי עבורי? אני מנסיון אישי יודע שאחרי ישיבה ואי עשיית כושר זה דבר נורמלי לחלוטין שפעמים הראשנות כושר זה קשה והשרירים בהחלט יכולים להתפס.
    האם כדי להמשיך לעשות את התכנית ביום רביעי(יומיים מהיום)? או שלתת לגוף מנוחה?
    תודה, ואשמח לעוד טיפים שיעזרו לי להתאמן ולפתח את עצמי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אימון נוער חדר כושר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד נקודה

    יוסי
    06/07/2009

    המאמן שבנה לי את התכנית אמר לי תעשה את התכנית פעמיים עד שלוש פעמיים בשבוע גג, לא יותר
    אירובי חשוב לציין זה לא קרוס טריינר, בשם השני אופניי סקי או משהו כזה.זה נועד בד"כ לשריפת שומן.
    אלה בריכות(יש שם בריכה), ריצות...
    אולי באמת כדי להוריד את המשקלים עד שאני יהיה מוכן למשקלים גבוהים יותר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הדרך הטובה להעביר כיווץ זה אימון קל

    ברק צור
    07/07/2009

    הי יוסי
    אני לא אוכל במייל לחוות דיעה על התוכנית.
    הייתי שמח לראות אותך לא מתכווץ אלא דווקא מסיים שבועיים ראשונים של אימון בתחושה שזה קטן עליך.
    תזכור שלא רק השרירים עובדים, מתחתיהם, כמו שיש בבניין יסודות, גם לגוף יש את התשתית שאליה מתחברים השרירים: גידים, רצועות, מפרקים.
    אימון חזק מדיי יכול ליצור פציעה, להתחיל דלקת. יש הרבה אנשים שאוהבים את תחושת הכיווץ כי זה כאילו הוכחה שהם יתאמצו, זה לא נכון.
    אם מאוד התכווצת, הייתי ממליץ לך להמשיך שבועיים עם 75% מהתוכנית ואז לחזור אליה בהדרגה
    בהצלחה
    ברק צור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • .

    יוסי
    07/07/2009

    ,ודה לא התכווצתי דווקא.
    כנראה אני ימשיך את התכנית כרגיל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה עזרה !!!!!
    חסוי
    01/07/2009

    אני בת 14 אני כול יום מתאמנת ורצה הרבה מאוד זמן ואני אף פעם לא מצליחה לרזות בייריכיים ...
    למה ? האם זה קשור למבנה גוף ?
    מה אפשר לעשות בנדון ?
    הודה לך אם תוכל לעזור ...
    כי הרבה מאוד ילדים צחקים עליי שאני שמנה וקוראים לי בשמות גנאי .... בבקשה תעזור .
    תודה!





    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בבקשה עזרה !!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין ממש הרזיה מאזור ספציפי

    ברק צור
    07/07/2009

    אהלן,
    הייתי מאוד שמח לעזור, אך קשה לעשדות זאת בפורום אינטרנט
    בגדול, קודם כל מעולה שאת פעילה גופנית ועושה ספורט. אני מקווה שאת גם נהנית מכך ולא עושה זאת רק לשרוף קלוריות
    מול הספורט ששורף קלוריות, חייבים להכניס לגוף "דלק" / אוכל כדי שיהיה מה לשרוף.
    לצערי הרב, הרבה פעמים בנות כמוך מנסות לחסוך ולקצץ באוכל כדי לרזות יותר מהר ודווקא ככה משמינות.
    הגוף חייב אוכל כדי לוותר על רקמת שומן ולבנות שריר. אם תאכלי ממש מעט, גם יהיו מצבים שפשוט תרגישי שאת ממש חייבת לנשנש משהו מרוב רעב ולרוב זה לא יהיה אוכל טוב אלא שטויות וגם לא יהיה לך כוח לאימון או שלגוף לא יהיה מספיק אנרגיה לבנות שרירים.
    אני ממליץ לך לדבר עם ההורים ולנסות ולהיפגש עם דיאטנית קלינית שתראה איך את אוכלת.
    יש לי קבוצות עם סטודיו C לילדות ונערות בהרצליה / חולון וראשון לציון. אם זה קרוב אליך, אולי תבקשי להירשם לתוכנית כזו ושם נוכל לייעץ לך יותר
    בהצלחה
    ברק צור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה עזרה !!!!!
    חסוי
    01/07/2009

    אני בת 14 אני כול יום מתאמנת ורצה הרבה מאוד זמן ואני אף פעם לא מצליחה לרזות בייריכיים ...
    למה ? האם זה קשור למבנה גוף ?
    מה אפשר לעשות בנדון ?
    הודה לך אם תוכל לעזור ...
    כי הרבה מאוד ילדים צחקים עליי שאני שמנה וקוראים לי בשמות גנאי .... בבקשה תעזור .
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בבקשה עזרה !!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרזיה נקודתית - לא קיימת

    ברק צור
    05/07/2009

    שלום רב,
    המצב שאת מתארת קיים לא מעט בישראל. זהו מבנה גוף שיש בו ריכוז של רקמת שומן בצורה יותר גדולה באזור הישבן והירכיים.
    בפועל לנשים כמעט תמיד יהיה מבנה גוף יותר "אגסי" מאשר לגברים שלרוב נראה אצלם כרס.
    ספורט זו דרך מעולה להתחזק ולהוריד אחוזי שומן. זה חייב להתקיים עם תזונה נכונה ולא עם דיאטה, כי דווקא כשעושים ספורט, חייבים לדייק עוד יותר באכילה "טובה", אחרת הגוף דווקא ישמור על השומן כרזרווה ויפרק רקמת שריר.
    כדאי לבדוק עם מאמן כושר ותזונאית את תוכנית האימון השבועית שלך, כמה את נחה וכד'.
    אחרי כל זה, יכול להיות עדיין שיישאר לך חוסר פרופורציה באזור הישבן.
    אפשר להתמודד עם זה בגילך ע"י לעבוד עם עצמך או בעזרת איש מקצוע על הדימוי העצמי והביטחון ולהבין שתמיד ילדים ונערים ימצאו על מה להציק ואולי הם דווקא עושים זאת כי הם רוצים את קרבתך.
    אולי בגיל יותר מבוגר אפשר יהיה לחשוב על עוד דרכים לפתור חוסר פרופורציה שכזה.
    בכל מקרה הייתי מדבר עם ההורים ומבקש מהם שילכו עימך להתייעצות מקצועית
    בהצלחה
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ע ז ר ה
    חסוי
    01/07/2009

    היי,
    אני בת 14 וחצי אני שוקלת 56 והגובה שלי 1.71.
    אני לא ממש מרוצה מהגוף שלי ואני יודעת שאני צריכה לעשות ספורט - אני מאוד אוהבת לרכב על אופניים אבל הבעייה שאין לי איפה....
    תוכל לעזור לי למצוא מקום מתאים בסביבת הבית ?
    נגיד אם אני ילך ליער האופניים שלי לא יתפנצ'רו ????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ע ז ר ה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא רוכבים לבד ביער

    ברק צור
    05/07/2009

    שלום רב,
    איני מכיר את כל הארץ ולכן גם אם תגידי לי היכן את גרה, זה לא יעזור.
    צריך להתייעץ עם ההורים ולחפש פארק קרוב לבית, ספורטק או מגרשים מוארים.
    בכל מקרה חשוב תמיד לעדכן לאן את הולכת , לצאת עם פלאפון ולא לרכב לבד.
    מבחינת פאנצ'ר, אפשר לעצור בחנות אופניים ולבקש שימלאו את הפנימית בחומר שסותם חורים ברגע שהם מתרחשים, האויר אמנם ייצא ולכן צריך שתהיה לך משאבה אבל ברגע שתמלאי אוייר, החומר הירוק הזה ייצא מעט דרך החור ויאטום אותו, בטח ברמה כזו שתאפשר לך לרכב עוד קצת בחזרה הביתה
    ועוד פעם, אני מדגיש. אף פעם לא לרכב לבד, בטח לא ביער, אלא תמיד עם עוד מישהו כאשר ההורים יודעים איפה המקום הזה והם ראו אותו בעיניים ומרגישים שהוא בטוח לרכיבה ללא מבוגרים !!!
    בהצלחה, ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון כושר
    ליאור
    01/07/2009

    הי ברק

    אני מתאמן במולטי טריינר 3 פעמים בשבוע וראיתי שינוי בשרירים שלי בנוסף לפני זה אני רץ 10 דקות על הליכון במהירות של 11 קמש . רציתי לשמוע ממך האם כדאי להוסיף עוד פעילויות או שהן מספיקות ואם כדאי לרוץ יותר בלי קשר לאימוני הכוח

    תודה רבה
    ליאור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אימון כושר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימונים מתקדמים

    ברק צור
    05/07/2009

    הי ליאור
    אני מבסוט ממך !!! הקצב מצוין ומולטי טריינר הוא יופי של מכשיר
    הייתי מגוון וגם רוכב על אופניים ומנסה לשלב גם תרגילים כמו עליות מתח וכפיפות מרפקים. אני מאוד אוהב עבודה עם משקל גוף ולא כל כך אוהב מכשירים
    בהצלחה
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחווףף בבקשהההה
    ספיררר
    30/06/2009

    שלווםםם..
    אני בת 15 אני שוקלת 63 והגובה שלי 1.63
    אני לא אוהבתת את הגווףף שליי פפעםם היתיי רזזהה וכולםם אומרייםם ליי שהעליתיי אניי ממש שונאתת את הגווףף שליי ווממש רוצצההה לרזוותת אני מננסהה כל מיניי דייאטוותת אבלל אני דיי מפחחדתת כיי התחלתיי לפניי כמהה ימיםם דיאטתת כאסחח ועשיתי אותתה במשךך כמה ימיםם ואזז שההוריםם שליי יצאוו הייתהה עוגהה על השולחתןןןן וכמעטט שאכלתיי את כוללה כיי הייתי כל כךך רעבה למשהוו אחרר שהוא לא פירות וירקוותת ופשווטט טרפתיי את כלל העוווגהה בגלל זה אני מפחדתת לעשותת דיאטות שיישפיעוו עלל הגווףף שליי לרעעהההה
    אניי מבקקשתת שתתעזוור ליי ותאממר לי מה אני יכוללה לעשותת כדיי לרדתת בממשקלל כיי זה כבר הופפךך לחמוור אני אוכללת כבר מרווב שייעמוםםם אני ממש רוצצה לרזות כי לא נוח לי עםם הגווףף שליי לפעמייםם קשה לי לנשוםם בגלל שהעלתיי בממשקללל
    זה ממש דחוףף לייייייי....!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דחווףף בבקשהההה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עם דיאטת כסח אפשר להגיע לבית חולים

    ברק צור
    05/07/2009

    שלום ספיר
    קראתי בדאגה רבה את מה שכתבת.
    דיאטת כסח היא דבר נוראי ולא מרזים ממנה , רק מאבדים נוזלים ואז זה נראה לך כאילו רזית, בפועל רק איבדת מים.
    אסור בשום גיל לעשות דיאטות כסח. את יכולה לאבד את השיער שלך, את המחזור ואפילו לאבד הכרה ולהתעלף.
    אין שום סיבה לרזות מהר כי זו לא הרזיה נכונה. הייתי ממליץ לך לדבר עם ההורים, להסביר להם כי חשוב לך להיפגש עם דיאטנית קלינית שמתמחית בנוער.
    בשלב הראשון הייתי בודק האם את בכלל בעודף משקל. ראיתי נערות ומבוגרים שכל הזמן חושבים שהם צריכים לרזות ובפועל הם היו במשקל תקין ורק היו צריכים להתחזק, ולאכול נכון.
    בבקשה ללכת לאיש מקצוע שמתמחה באוכל ובנוער ולהתייעץ עימו
    בהצלחה
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוצה להיכנס לכושר
    מאיה
    28/06/2009

    אני בת 13.5 הגובה שלי הוא 1.68-1.70 ואני שוקלת בין 53-55 ק"ג,
    אני רוצה להתחיל להיכנס לכושר אבל אני לא ממש יודעת איך..
    ניסיתי ללכת לחדר כושר אבל הבעיה שאין לי עם מי ללכת ולא ממש נעים לי ללכת לבד.
    אני אוכלת די בריא, מגוון, אבל אני חושבת שאני לא עושה מספיק ספורט.
    אני לא ממש מרוצה מהגוף שלי, אני לא הכי רזה בעולם ואני רוצה שיהיה לי גוף חטוב יותר.
    אם למישהו יש עצות, תרגילים או קישור לאיזה אתר שנותן תרגילים שאפשר לעשות בבית אני אשמח.
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רוצה להיכנס לכושר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כתבות כושר

    ברק צור
    05/07/2009

    הי מאיה
    פרסמתי כבר לא מעט כתבות כושר, כנסי לאתר שלי ותחפשי את העמוד של "בתקשורת - כתבות"
    הייתי ממליץ לך לשלב רכיבה על אופניים וכל מיני תרגילי חיזוק במתקנים שיש היום בפארקים שבהם מתאמנים עם משקל הגוף
    המון בהצלחה
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בבקשה
    .....
    26/06/2009

    שלום !
    אני בת 14 גובהי 1.69\1.70 ומשקלי 50\51 . \
    אני הולכת עכשיו לסוכנות דוגמניות ואני צריכה לחטב את גופי דחוף .
    הבעיה הגדולה שלי היא שיש לי רגליים וישבן שמנים מאוד לעומט הבטן , למשל בבגד ים החזיה מידה 38 והתחתון 40 וגם הוא די קטן עלי , ובחולצה המידה 0 ובמכנסיים 2 .
    הייתי שמחה מאוד מאוד אם הייתם מייעצים לי על תרגילים להורדת הישבן והרגליים .
    וגם לחיזוק שרירי הבטן שתיהיה שטוחה כי הבטן שלי כמו בצק ואני רוצה שתהיה שטוחה וחזקה כמו קרש . ויש לי שאלה , למה המשקל שלי תלוי במה שאני אוכלת יום לפני ? הוא תמיד יורד ועולה [שנה שעברה עשיתי דיאטה והורדתי 6 קילו] אוליי בגלל זה ? למשל אם אני אוכלת הרבה ואז יום למחורת נשקלת אני שוקלת 51 ו.. , ואם אני אוכלת קצת אז יום אחרי אני שוקלת 50 . בבקשה תעזרו לי ! תודה רבה מראש .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרזיה ועיצוב מהירים = לא קיים לצערי

    ברק צור
    27/06/2009

    שלום לך,
    אני ממש מתלבט איך לענות לך...
    סבבה שהחלטת שאת רוצה לדגמן, אבל חשוב שתביני שאי אפשר לשנות מעכשיו לעכשיו את הגוף שלך.
    ספורט ותזונה ( לא דיאטה !!! ) יכולים לעזור אבל אולי גם המבנה גוף המשפחתי שלך הוא כזה שיהיה לך תמיד הבדל בן פלג גוף תחתון לעליון.
    העיצה הכי טובה שאוכל לתת לך היא להסבר להורים כמה זה חשוב לך ולהיפגש עם 2 אנשי מקצוע שיכולים לעזור: דיאטנית קלינית שמבינה אכילה של ילדים ונוער ומאמן כושר
    אני ממש מבקש שלא תנסי לבד כל מיני דיאטות מטופשות, גם אם זה אומר שתצטרכי לדחות את צילומי הבוק שלך.
    בכל מקרה בהצלחה
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ... ?

    .....
    27/06/2009

    ויש תרגילים מיוחדים שיכולים לעזור להורדת הישבן והיריכיים ?
    והאם זה ננכון שכדי לקבל בטן שטוחה צריך ללכת תמיד עם בטן מכווצת ? , אם כן אז האם צריך לעשות משהו בנוסף לכיווץ שרירי הבטן ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא ממש קראת את התושבה שלי...

    ברק צור
    07/07/2009

    אין כזה דבר "להוריד את הישבן"
    אפשר לחזק אותו ברכיבה על אופניים, הליכה, ריצה, שחייה , ריקוד וכל מה שמזיז את פלג הגוף התחתון, כמובן שחשוב גם לחזק את פלג הגוף העליון
    בשביל חטב אותו, לרדת בהיקפים, צריך לבחון את האכילה עם איש מקצוע ואולי בשילוב תזונה נכונה ולא דיאטה , תוכלי גם לרדת קצת באחוז השומן ןבהיקפים
    חשוב שתביני שזה לא תמיד קשור למשקל. אפשר להישאר באותו משקל אבל לרדת באחוז השומן ובמידת הג'ינס ע"י ספורט ואכילה נכונה ומאוזנת
    בהצלחה
    ברק צור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משקולות לנוער
    נעם
    24/06/2009

    שלום,
    אני בן 14 (עוד חודשיים) ואני רוצה להתחיל להרים משקולות אני שוקל 62 קילוגרמים ואני בגובה
    1.78 מטר השאלה שלי אליך היא האם אני יכול להרים משקולות ואם כן, איזה משקל רצוי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משקולות לנוער

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משקולות לנוער

    ברק צור
    27/06/2009

    הי נועם
    הייחי מתחיל עם משקולת יחסית קלה כמו 2-3 קילו ובונה סבב תרגילים לפלג גוף עליון במס' חזרות רב ( 20-30 )
    חשוב להבין שגם אם מאוד קל לך לבצע את התרגילים מבחינת השרירים, יש תשתית פנימית שצריך להכין לקראת אימוני הכוח: גידים, רצועות, עצבוב פנים ובין שרירי ולכן חשוב להתחיל ברוגע.

    בהצלחה
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בקשר לשריפת שומן
    אנדריי
    23/06/2009

    אהלן, אני נמצא בדיאטה של כ-1500 קלוריות ליום, ובינתיים אני מרוצה מהירידה שלי במשקל, אבל אני עדיין מרגיש שהגוף שלי כזה רופף, קראתי שכדי לשרוף שומנים בגוף צריך להתעמל כל ביום בדופק של ב-60% , ואתמול קראתי באתר אחר, שעדיף להתעמל בדופק של 75%-80%, כי אם מתאמנים בדופק כזה, אנחנו שורפים יותר שומן גם לאחר האימון, אז מה עליי לעשות כדי לשרוף שומן? להתעמל כל יום בדופק של 60% או 75%-60%?
    אגב, הספורט שלי זה רכיבה על אופניים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה בקשר לשריפת שומן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כל העיסוק בשריפת שומן הוא קשקוש

    ברי
    26/06/2009

    הגוף יפרק שומן, ככל שההפרש בין האנרגיה שתרוך לאנרגיה שאתה מוציא גבוה יותר. לכן מה שחשוב לירידה במשקל (ופירוק שומן) בנוגע לספור הוא כמות הקלוריות הנצרכת בסך הכל. אם אתה מרותה מקצב הירידה, תמשיך ככה. התמדה חשובה הרבה יותר מהדופק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שריפת שומן

    ברק צור
    27/06/2009

    אהלן אנדריי,
    בגדול, היום ממליצים לעבוד בדופק הגבוה מ 60% למרות שבו כביכול נשרפות יותר קלוריות משומן מאשר מפחמימות מכיון שמה שמעניין אותנו זה הטוטאל, למקסם בכל יח' אימון את פוטנציאל השריפה, בלי קשר למאיזה מאגר הוא בא.
    הייתי ממליץ לך לשלב בתוכנית הספורט, חוץ מרכיבה, גם אימוני כוח
    בהצלחה
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיתוך שרירים
    מה זה משנה
    22/06/2009

    לברק

    אני רוצה להתחיל להיות בקושר אני בן 12+ ושוקל 45

    והשאלה שלי היא עד הזה קילו אני יכול להרים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיתוך שרירים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כניסה לכושר

    ברק צור
    27/06/2009

    אהלן
    הייחי מתחיל עם משקולת יחסית קלה כמו 2-3 קילו ובונה סבב תרגילים לפלג גוף עליון במס' חזרות רב ( 20-30 )
    חשוב להבין שגם אם מאוד קל לך לבצע את התרגילים מבחינת השרירים, יש תשתית פנימית שצריך להכין לקראת אימוני הכוח: גידים, רצועות, עצבוב פנים ובין שרירי ולכן חשוב להתחיל ברוגע.

    מעבר לכך, הייתי רוצה לראות אותך גם רוכב על אופניים, קצת רץ בשכונה, אולי משלב משחקי כדור אם אתה אוהב. אפשר ללכת לכיוון של חוג קפוארה שזו אומנות לחימה ברזילאית ללא ממש מגע כך שלא חוטפים מכות, אבל לומדים לעשות עם הגוף דברים מדהימים
    בהצלחה
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפשר בבקשה תשובה..
    ילדה אחת =>
    20/06/2009

    עוד שאלה קטנה...ברגע שעושים כושר..כמו הרמת משקולות ריצות שכיבות סמיכה וכאלה הגוף
    מתפתח יותר? כאילו...אם אני בת 16 אז יש לי עוד סיכוי לגבוהה מזה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אפשר בבקשה תשובה..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ספורט לא ממש מזרז או מעכב צמיחה

    ברק צור
    21/06/2009

    מצטער, אבל עד כמה שאני יודע ( אני לא רופא ) ספורט לא מזרז או מעכב צמיחה
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום
    ילדה
    14/06/2009

    אני בת 13 ואני שוקלת 88 קילוגרם כל השנה הלכתי לאירובי אבל רק העלתי 5 קילו רציתי להירשם לחדר כושר אבל אמרו לי שבגילי רצוי לא ללכת לחדר כושר איזה ספורט כדי לי לעשות כדי לרזות?????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קבוצות ספורט לילדות ונערות

    ברק צור
    21/06/2009

    אהלן
    אני מתחיל פיילוט / ניסיון עם רשת סטודיו C של קבוצות לילדות ונערות.
    זה יקרה בשלושה סניפים כרגע:
    צמרות הרצליה
    חולון
    ראשון לציון מזרח
    איני יודע אם זה עוזר לך, אבל אם תתארגנו מס' בנות, אולי נפתח קבוצה היכן שאתן גרות
    הכנסי לאתר סטודיו C וחפשי את הקבוצות עימי, עם ברק צור
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום