פורום כושר גופני לילדים, כושר גופני לנוער - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שריפת קלוריות
    אוהד
    14/06/2009

    אני מתכנן ללכת למכון כושר 3 פעמים בשבוע על מנת לשרוף קלוריות.
    השאלות שלי:
    זה יעזור לי 3 פעמים בשבוע על הליכון? לשרוף קלוריות
    אני יכול לעשות שרירי חזה ובטן גם אם המסה שלי גבוהה?
    ואיך מורידים אותה.

    אני משתדל לרוץ במקום שעה כל יום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שריפת קלוריות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שריפת קלוריות

    ברק צור
    21/06/2009

    אהלן אוהד
    שריפת קלוריות מתבצעת בכל שניה שאנחנו חיים, גם בשינה, ספורט בהחלט מגביר שריפה.
    הספורט שאתה מתאר הוא סבבה, למרות שהייתי רוצה לראות אותך רוכב על אופניים, משחק, משתולל ופחות הולך על הליכון כמו כל המבוגרים שבחדר כושר
    מהכיוון השני צריך לזכור שאוכל הוא דבר נהדר וחשוב והוא מכניס לנו אנרגיה. כדי לראות תוצאות צריך גם לאכול נכון ומאוזן
    בהצלחה
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טבעת משקל להליכה
    שרית
    14/06/2009

    שלום ברק
    ראיתי בתוכנית הבקר את הדגמתך להליכה עם טבעות משקל בידיים במשקל חצי קילו
    לא שמתי לב איך קוראים למכשיר והיכן ניתן להשיגו.תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טבעת משקל להליכה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טבעת = סמובי

    ברק צור
    14/06/2009

    הי שרית
    האביזר נקרא סמובי וניתן להשיגו ישירות מהיבואן. שם החברה מדיסין בום והם יושבים ברמת גן, לא רחוק מקניון איילון. להזמנות 03-7523666

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזה משקל אני צריך להרים?
    ...
    12/06/2009

    אני בן 15 גובה 1.73 משקל בערך 50 ורציתי לדעת אם אני יכול להרים משקולות ואיזה משקל להרים כדי שלא יפגע לי בגדילה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איזה משקל אני צריך להרים?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזה משקולת להרים ?

    ברק צור
    14/06/2009

    אהלן,
    אני מאוד לא אוהב את השאלה הזו מכיון שאני בכלל לא אוהב אימוני משקולות לנוער..
    הייתי מתחיל עם משקולתשל 2-3 קילו ומוודא שאיש מקצוע מוסמך ומבין אימון נוער ינחה אותך אלו תרגילים לבצע , כמה חזרות, ממה להיזהר ועל מה להקפיד
    בהצלחה
    ברק צור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון כושר - גיל 15 - שאלת תזונה
    דניאל
    09/06/2009

    שלום
    אני בן 15
    גובה כ 1.66
    משקל - 50
    מבנה גוף : רזה

    התחלתי ללכת לחדר כושר שלוש פעמים בשבוע, ואני עושה אימון שכולל הרמת משקולות בישיבה כאשר מרפקי נעולים לצידי הבטן והמשקולות עולות לגובה כתפיים וחוזרות למטה
    משקל : סה"כ 10 קילו [ 5 בכל יד]
    סטים :3 סטים של 15-20 ...

    בנוסף אני עושה מכשירים של יד קידמית יד אחורית מעט חזה וכתפיים, כמו כן גם במכשירים 3 סטים של 15-20.
    רציתי לשאול עם אימון מסוג זה עלול לפגוע לי בגדילה ולגרום לי לא לגבוה
    ולשאול גם מה אני צריך לאכול אחרי אימון כזה, [כרגע אני לרוב אוכל קופסת טונה.]

    תודה מראש, דניאל

    נ.ב בין כל סט אני עושה מנוחה של דקה וחצי עד 2 דקות, בד"כ שותה מעט מים ולא מעמיס במשקל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם משקולות פוגעות בגדילה

    ברק צור
    14/06/2009

    הי דניאל
    האימון שתיארת לא ייפגע בגדילה , כל עוד לא תעמיס עוד ועוד משקל ותוודא שמדריך רואה מדי פעם איך אתה מתאמן. ככלל, אימוני משקולות לא פוגעים בגדילה אבל מנח לא נכון, יכול סתם לגרום לנזקים
    לגבי האכילה, הייתי מוסיף גם פחמימה כמו לחם מלא / שיפון לטונה
    בהצלחה
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כושר

    שי כהן
    25/08/2010

    שלום לך דניאל.
    אני מציע לך לא להרים משקולות כי זה באמת לא טוב לגדילה.אבל מה שכן טוב זה שכיבות סמיכה, כפיפות בטן ,ומתך. ולעשות אןתם בסטים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה מורכבת
    אוהד
    08/06/2009

    אני עוד מעט בן 15 אני שוקל 50 אני לא יודע אם זה הרבה או לא אבל זאות לא השאלה.

    אני די רזה במבנה הגוף שלי אך יש לי מין שכבת שומן שדיים אפשר להגיד אם לא גדולים קטנים אבל בכל זאות זה מפריע להוריד חולצה בקרבת אנשים האם זה משהו גנטי?
    יש אפשרות לחזק תגוף שיהיה מוצק בחלק העליון שזה יראה כמו שצריך ושרירי?



    תודה מראש:-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה מורכבת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אהלן טל

    ברק צור
    14/06/2009

    קודם כל, כל הכבוד שאתה מרגיש בנוח להתייעץ על מה שמפריע לך.
    אם מבנה הגוף שלך רזה אך יש לך שכבת שומן בחזה שמפריעה לך, הייתי משתף בכך קודם כל את ההורים ומבקש מהם לבדוק זאת.
    הייתי הולך לשני כיוונים: לבדוק הורמונלית את הגוף ואת זה עושה רופא שנקרא אנדוקרינולוג.
    מי שעוד יכול לבחון מצב שכזה הוא כירורג שמתמחה בפלסטיקה.
    קשה עד בלתי אפשרי באימוני ספורט ותזונה "להזמין" הורדה של שכבת שומן באזור ספציפי
    אשמח אם תעדכן אותי איך מתקדמות הבדיקות
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גוף מוזר .. :/
    שרון
    03/06/2009

    שלום !
    אני בת 14 גובה 1.69/70 משקל 50/51.
    עד לשני שנה בערך הייתי שמנמונת , ורזיתי הרבה מאוד .. [בערך 6.5 ק"ג בשלושה חודשים]
    הייתי אוכלת לפי תפריט ועושה ריצות והליכות .
    בגלל שהייתה לי בטן כניראה נישארו לי מדלדלים , בבוקר אני קמה רזה עם בטן שטוחה פחות או יותר , אבל איך שאני אוכלת משהו קטנטן או אפילו שותה טיפה מים הבטן מתנפחת כאילו אני בהריון .
    מה אפשר לעשות כדי לקבל בטן שטוחה וגם עם אני אוכל שהיא תישאר כמו שהייתה ?
    ועוד משהו , יש לי היקף צר מאוד מתחת לחזה והיריחיים והישבן גדולים מאוד , וזה ממש מעבר לפרופורציות .
    מה אני יכולה לעשות כדי להוריד את הישבן והרגליים השמנות ?
    מחכה לתשובה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גוף מוזר .. :/

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אממ זה די דחוף כי

    .....
    07/06/2009

    אני צריכה להכין את הגוף לבגד ים , ואני ממש לא אוהבת את המראה של הגוף שלי , מתי אני יכולה לקבל תשובה ??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם ניתן להרזות במקום ספציפי ?

    ברק צור
    14/06/2009

    אהלן בעלת גוף מוזר ...( גם שלי מוזר !!!)
    קודם כל, כל הכבוד על הפתיחות ועל הרצון למצוא פתרונות.
    קשה להתייחס ולהגיב במייל מבלי לראות אותך.
    קודם כל את בת 14 והגוף שלך ימשיך להתפתח, לצמוח ואת בול בגיל להשפיע על העיצוב שלו עם ספורט ותזונה מאוזנת ( ובשום פנים ואופן דיאטה !!!)
    אי אפשר ל"הזמין " הרזיה באזור מסוים, יכול להיות שמבנה הגוף שירשת בגנטיקה המשפחתית יכתיב לכך שבאמת אזור הישבן והירכיים יותר רחב / מלא מפלג הגוף העליון.
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימוני שרירים
    גיא
    30/05/2009

    היי ברק
    רציתי לדעת אם נסיעה של 7 ק"מ באופניים 3 פעמים בשבוע ובנוסף שכיבות שמיכה וכפיפות בטן הן פעולות מספיק טובות לפיתוח כל שרירי הגוף ?


    תודה
    גיא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אימוני שרירים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון כלל הגוף

    ברק צור
    01/06/2009

    הי גיא
    אני קצת לא מרגיש בנוח לענות על שאלה כזו כי תמיד אפשר לעשות יותר וקשה לעבוד על כלל שרירי הגוף.
    בגדול הרכיבה נחמדה, אפשר להוסיף מעטו יותר מרחק
    לא ציינת את גילך. האם אתה מצליח לעלות מתח ? כי זה תרגיל נוסף שמחזק משמעותית את שרירי הגב אך לוקח זמן להסתגל אליו כי בעצם אתה אמור להרים מעלה את כל משקל הגוף.
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    אנונימי
    28/05/2009

    שלום!
    אני בת 15 משקל:65 גובה:162
    רציתי לשאול האם אני יכולה לעשות כמה אימונים ביום
    למשל:אימון אירובי של שעה
    ריקודי בטן חצי שעה
    ואימון אנאירובי במשך 35 דקות


    האם זה פוגע בגדילה?
    האם זה יותר מידי כושר ?
    האם להתאמן 5 או 3 פעמים בשבוע

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה אימונים ביום

    ברק צור
    01/06/2009

    אהלן,
    בגדול הייתי רוצה לראות אותך מתאמנת 3-4 פעמים בשבוע. אין סיבה אמיתית להתאמן מס' פעמים ביום מכיון שאת לא במסגרת תחרותית / השגית.
    מדי פעם אם מאוד מתחשק לך, ברור שאפשר לשלב מס' פעילויות בואתו יום אך אם את רוצה לעשות זאת בדרך קבע, חשוב לבחון גם שתאכלי בהתאם להוצאה הקלורית המוגברת ושגופך באמת מוכן פיזית למאמצים מתמשכים
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חדר כושר לגילאי 14
    מירי
    25/05/2009

    שלום רב
    בני בן ה- 14 מאוד רוצה להירשם לחדר כושר יחד עם חברים .
    מחד, אינו עוסק יותר מידי בספורט ואני שמחה שמשהו ימשוך אותו לזה,
    מאידך , ברור לי שהוא בשלב שרק מתחיל לגבוהה, ואני חוששת שהאימון יפגע לו בגובה ובהתפתחות (זה אימון עם מדריך כושר ) האם יש הצדקה לחשש שלי ? האם נכון לאפשר לו להיכנס למסגרת אימונים בחדר כושר ? והאם זה לא יגרום להפסקת הצמיחה לגובה או נזק אחר ?
    אשמח לתשובתכם, הלחץ עלי גובר , ואני צריכה לקבל החלטה ...
    תודה
    מירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חדר כושר לגילאי 14

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון חדר כושר לא פוגע בגדילה

    ברק צור
    01/06/2009

    שלום מירי,
    חוק הספורט השתנה ומאפשר היום הכנסת נוער ואף ילדים לחדרי כושר.
    כעיקרון אימון בחדר כושר לא אמור לפגוע בצמיחה כי הנערים לא מתאמנים בהנפת משקלות אלא בתרגילי חיזוק.
    כדאי לוודא שהאימון מתנהל ע"י מאמן מוסמך לאימון קטינים ובקבוצה קטנה ובכל מקרה לא הייתי רוצה לראות את בנך הולך לשם יותר מפעמיים בשבוע.
    אם בא לו עוד אימונים, בכייפ, שיילך לרכב, לרוץ , לשחק בפארק.
    אין שום סיבה לראות בני נוער 3-4 פעמים בשבוע בחדר כושר.
    עוד נקודה חשובה היא התזונה. הוא אמור להתבסס על אכילת אוכל טוב, בריא ומאוזן בבית.
    חשוב להסביר לו לא להיסחף אחרי כל מיני שייקים ותוספים שפעמים רבות מוכרים בחדרי הכושר ובני נוער שנדלקים אחרי טרנדים ורוצים תוצאות מהירות מתחילים להשתמש בהם.
    בהצלחה
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה לעשות?
    נועם
    20/05/2009

    אני בן 15 אוהב לרוץ ומיצידי לרוץ כל יום אבל שמעתי שזה שוחק את הגוף.
    אם זה נכון מה אני יכול לעשות בישביל לפתח את הכושר ולא לשחוק את הגוף
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה לעשות?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה לרוץ

    ברק צור
    01/06/2009

    הי גל
    הייתי ממליץ לך לברר על מסגרת של אימוני אתלטיקה באזור מגוריך . שם תוכל לברר קודם כל על מסגרות אימון מסודרות של ריצה, להבין מה אתה אוהב ובמה אתה טוב, בריצות קצרות, בינוניות, ארוכות וכד'.
    במסגרת אימון מסודרת תלמד גם כמה נכון להתאמן ביום / בשבוע, מדוע חשוב להתאושש, מה התפקיד של לבוש מקצועי כמו נעלי ריצה ואיך צריך לאכול כדי למנוע את אותה שחיקה שציינת.
    יש לכל אחד מאיתנו מבנה גוף שקיבלנו בגנטיקה מההורים והרבה מהפוטנציאל אם נרוץ טוב או לא נקבע מגנטיקה זו.
    מעבר לכך, אימונים מסודרים ותזונה נכונה מאוד קריטיים בהתקדמות ובמניעת פציעות.
    בהצלחה
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון משקולות כדי להגדיל את השריר
    ירון
    20/05/2009

    בויקיפדיה, תחת הערך "אימון משקולות" כתוב שאם מטרת האימון היא להגדיל את השריר אז יש לפעול כך:

    משקל (% מתוך המקסימום להרמה אחת) - 60-80
    חזרות בכל סט - 8-15
    סטים בכל תרגיל - 4-8
    מנוחה בין סטים (בדקות) - 2-5
    אורך זמן (שניות פר סט) - 20-60
    מהירות החזרות (% מהמקסימום) - 60-90
    אימונים בשבוע - 5-7

    האם הנתונים הללו נכונים?

    בנוסף, כתוב בויקיפדיה שמקובלת הדיעה שסטים של 6-12 חזרות מפתחים היפרטרופיה - גדילה בעובי סיבי השריר.
    אז מה נכון - 6-12 חזרות או 8-15 חזרות?

    תודה לכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך מחזקים שריר

    ברק צור
    01/06/2009

    אהלן ירון
    כל הכבוד על המחקר המעמיק שבצעת ולא מעט ממנו נכון.
    הבעיה היא שקשה להתאים נתונים אלו אליך כי איני יודע בן כמה אתה, כמה זמן אתה מתאמן, איך אתה אוכל ואיך אתה נח.
    מעבר לכך, חשוב להבין שמבחינת פוטנציאל פיתוח גוף, לנוער בכלל אין אותו וטוב שכך . מבחינה הורמונלית הגוף שלכם כרגע מתרכז בגדילה, במיצוי פוטנציאל הגובה, בחיזוק העצמות ובשכלול מערכת העצבים. זה יהיה בזבוז זמן ואפילו מסוכן להתחיל להתעסק עם אימוני כוח לפי הפירוט שמצאת באינטרנט.
    הייתי מתרכז במקומך בתרגילים כמו כפיפות מרפקים, אולי עליות מתח, מחזורי אימון ארוכים עם משקולות קלות כדי לשפר סיבולת שריר ובעיקר מגרה את הגוף לפתח קואורדינציה, זריזות, משחקי כדור, שליטה באופנים / רולרבליידס, סקייטבורד וכל מה שישפר שיווי משקל ושיהיה גם פאן.
    בהצלחה
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתוסכל - מה לעשות ?
    בר
    20/05/2009

    אני רזה מידי , אני בגובה 1.80 ושוקל 55 [נשקלתי עכשיו] אני עושה הכל ולא מצליח להשמין , אני חייב להשמין !!!

    אני משתדל לאכול 3 ארוחות מסודרות ביום , לא עושה ספורט כדי לא לאבד משקל , אבל לא משנה מה אני עושה אני רק יורד במשקל , ניסיתי לפני כמה חודשים לעלות במשקל של השרירים ורק ירדתי 5 קילו ... !!!

    מה בשם אלוהים אני אמור לעשות ?!
    ישלי עד אוגוסט לעלות לפחות 10 קילו , זה המון זמן , איך אני עושה את זה ?!
    בבקשה עזרה !!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתוסכל - מה לעשות ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עליה במשקל

    ברק צור
    01/06/2009

    אהלן בר
    סליחה שתשובותיי התעכבו
    איני יודע למה הלחץ לעלות עד הקיץ 10 קילו, אבל כמו שאנשים רוצים לרזות מהר וזה לא ממש עובד כך, כך גם אי אפשר לעלות מסה מהר.
    הייתי ממליץ לך לבקש מההורים לעשו תבדיקות דם ולהגיע לפגישה עם דיאטנית ספורט באחד מהמרכזים המתמחים בספורט ליד ביתכם.
    דיאטנית שכזו יכולה לבנות לך תפריט עליה במשקל שמבוסס על אוכל אמיתי וגם על תוספים שהיא תמליץ
    מעבר לכך, מבחינת ספורט חשוב להבין שספורט אירובי ( ריצה, שחייה, אופניים ) אולי יגרמו לך לאבד משקל, אבל אימוני כוח כמו עליות מחת, כפיפות מרפקים ואפילו אימוני םקלים עם משקולות לא אמורים לגרום לך לרזות אלא דווקא לעלות קצת במסת הגוף הרזה ולהתחזק
    בהצלחה
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ערב טוב
    אננניי
    18/05/2009

    היי,
    יש לי שאלה אבל היא קצת מצחיקה אבל זה קצת מפריע לי.
    אני מאמנת בחדר כושר , מרימה משקולות ואני מאוד מתחזקת.
    ובמקרה סתם בשביל הכיף כזה אנחנו וחברות שלנו סתם עושות הורדת ידיים.
    וחברות שלי לא מי יודע מה חדקות בידיים. אנחנו עושות הורדה ידיים אני וחברה שלי ולא יודעת ברגע שאני והיא עושות הורדת ידיים אני מרגישהב כזה חולשה ביד שזה כואב לי ולפעמים היא מנצחת.
    לא שאני באה כדיי להתחרות כי זה מאוד מוזר אני מרימה הרבה משקולות והיא בכלל לאא מרימה כלום ולפעמים שהיא מנסה להרים את מה שאני מרימה זה מאוד כבד לה.
    (לא שאני רוצה להשוויץ או משהו, או לתהחרות) פשוט זה נורא מוזר שזה ככה.
    אולי יש לי בעיה ואני לא יודעת מה.
    אשמח לקבל את תשובתך.

    ערב טוב ותודה,
    סמדר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ערב טוב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צהרים טובים

    אננניי
    19/05/2009

    מתאמנת*

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הורדת ידיים

    ברק צור
    01/06/2009

    אהלן אנני
    גם אני נחשב לבחור מאוד חזק, עולה המון עליות מתח ונורא חלש בהורדות ידיים.
    זה יכול להיות קשור לכמה דברים. קודם כל אולי את לא מחזקת את השרירים הרלוונטיים להורדת ידיים.
    יכול להיות שחברה שלך למרות שאינה מתאמנת, פשוט קיבלה בתורשה מההורים שלה מסת גוף חזקה יחסית ולכן היא מנצחת.
    מה שעוד מאוד משפיע בהורדות ידיים זה התחרותיות. יש אנשים שבאים בידיעה ברורה שהם ינצחו ולפעמיםן למרות שהם יותר חלשים, הם פשוט מקרינים ליריב שלא יעזור לו, הם מנצחים ויש אנשים חזקים שהם קצת יותר עדינים ופחות תחרותיים שפשוט נכנעים ולא בגלל שהם לא יכולים, הם כאילו מוותרים
    בכל מקרה המשיכי להתאמן וליהנות
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוב אנניי

    אנייי
    07/06/2009

    תודה לך הבנתי.
    אבל עוד משהו שלא הבנתי איזה שרירים רלוונטים?
    מה זה אומר?
    אתה יכול בבקשה לפרט לי יותר...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משום מה, צינזרו את הודעתי

    טבעוני שרירי
    23/08/2009

    נתתי לך קישור+אימייל של מתחרה בהורדת ידיים מקצועני וחמוד (שלח לו אימייל ותיווכח בכך) שיענה לך על כל שאלה.

    מנהל הפורום צינזר משום מה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שרירים בידים
    אנונימי
    17/05/2009

    שלום!

    אני התחלתי לעשות ספורט בידיים אבל אני לא מצליחה לעשות כמעט כלום
    קשה לי מאוד וכל תרגיל שאני לעשות לא מצליח
    מה אני צריכה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שרירים בידים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחזק ידיים

    ברק צור
    01/06/2009

    אהלן
    קשה לי לכוון אותך מכיון שאין לי כל פרטים על הגיל, חוזק וסוגי האימון / תרגילים
    אולי תשלחו עוד פרטים ואנסה לעזור
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני בן 14 ואני פוחד שהגובה שלי יעצר
    רוני
    15/05/2009

    שלום אני 14 ואני מרים 4 בקבוקים של ליטר וחצי 20 פעמים בכל יד ואני יושב על השיש.
    האם הפעילות הזו תעצור לי את הגובה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא

    ד''ר גל דובנוב-רז
    21/05/2009

    תזהר רק לא ליפול..אני מקווה שאת העושה עוד פעילות גופנית פרט לזה? :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום