מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שריפת קלוריותאוהד14/06/2009
אני מתכנן ללכת למכון כושר 3 פעמים בשבוע על מנת לשרוף קלוריות.
השאלות שלי:
זה יעזור לי 3 פעמים בשבוע על הליכון? לשרוף קלוריות
אני יכול לעשות שרירי חזה ובטן גם אם המסה שלי גבוהה?
ואיך מורידים אותה.
אני משתדל לרוץ במקום שעה כל יום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שריפת קלוריות
ברק צור21/06/2009אהלן אוהד
שריפת קלוריות מתבצעת בכל שניה שאנחנו חיים, גם בשינה, ספורט בהחלט מגביר שריפה.
הספורט שאתה מתאר הוא סבבה, למרות שהייתי רוצה לראות אותך רוכב על אופניים, משחק, משתולל ופחות הולך על הליכון כמו כל המבוגרים שבחדר כושר
מהכיוון השני צריך לזכור שאוכל הוא דבר נהדר וחשוב והוא מכניס לנו אנרגיה. כדי לראות תוצאות צריך גם לאכול נכון ומאוזן
בהצלחה
ברק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טבעת משקל להליכהשרית14/06/2009
שלום ברק
ראיתי בתוכנית הבקר את הדגמתך להליכה עם טבעות משקל בידיים במשקל חצי קילו
לא שמתי לב איך קוראים למכשיר והיכן ניתן להשיגו.תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טבעת = סמובי
ברק צור14/06/2009הי שרית
האביזר נקרא סמובי וניתן להשיגו ישירות מהיבואן. שם החברה מדיסין בום והם יושבים ברמת גן, לא רחוק מקניון איילון. להזמנות 03-7523666* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזה משקל אני צריך להרים?...12/06/2009
אני בן 15 גובה 1.73 משקל בערך 50 ורציתי לדעת אם אני יכול להרים משקולות ואיזה משקל להרים כדי שלא יפגע לי בגדילה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איזה משקולת להרים ?
ברק צור14/06/2009אהלן,
אני מאוד לא אוהב את השאלה הזו מכיון שאני בכלל לא אוהב אימוני משקולות לנוער..
הייתי מתחיל עם משקולתשל 2-3 קילו ומוודא שאיש מקצוע מוסמך ומבין אימון נוער ינחה אותך אלו תרגילים לבצע , כמה חזרות, ממה להיזהר ועל מה להקפיד
בהצלחה
ברק צור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אימון כושר - גיל 15 - שאלת תזונהדניאל09/06/2009
שלום
אני בן 15
גובה כ 1.66
משקל - 50
מבנה גוף : רזה
התחלתי ללכת לחדר כושר שלוש פעמים בשבוע, ואני עושה אימון שכולל הרמת משקולות בישיבה כאשר מרפקי נעולים לצידי הבטן והמשקולות עולות לגובה כתפיים וחוזרות למטה
משקל : סה"כ 10 קילו [ 5 בכל יד]
סטים :3 סטים של 15-20 ...
בנוסף אני עושה מכשירים של יד קידמית יד אחורית מעט חזה וכתפיים, כמו כן גם במכשירים 3 סטים של 15-20.
רציתי לשאול עם אימון מסוג זה עלול לפגוע לי בגדילה ולגרום לי לא לגבוה
ולשאול גם מה אני צריך לאכול אחרי אימון כזה, [כרגע אני לרוב אוכל קופסת טונה.]
תודה מראש, דניאל
נ.ב בין כל סט אני עושה מנוחה של דקה וחצי עד 2 דקות, בד"כ שותה מעט מים ולא מעמיס במשקל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם משקולות פוגעות בגדילה
ברק צור14/06/2009הי דניאל
האימון שתיארת לא ייפגע בגדילה , כל עוד לא תעמיס עוד ועוד משקל ותוודא שמדריך רואה מדי פעם איך אתה מתאמן. ככלל, אימוני משקולות לא פוגעים בגדילה אבל מנח לא נכון, יכול סתם לגרום לנזקים
לגבי האכילה, הייתי מוסיף גם פחמימה כמו לחם מלא / שיפון לטונה
בהצלחה
ברק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכושר
שי כהן25/08/2010שלום לך דניאל.
אני מציע לך לא להרים משקולות כי זה באמת לא טוב לגדילה.אבל מה שכן טוב זה שכיבות סמיכה, כפיפות בטן ,ומתך. ולעשות אןתם בסטים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה מורכבתאוהד08/06/2009
אני עוד מעט בן 15 אני שוקל 50 אני לא יודע אם זה הרבה או לא אבל זאות לא השאלה.
אני די רזה במבנה הגוף שלי אך יש לי מין שכבת שומן שדיים אפשר להגיד אם לא גדולים קטנים אבל בכל זאות זה מפריע להוריד חולצה בקרבת אנשים האם זה משהו גנטי?
יש אפשרות לחזק תגוף שיהיה מוצק בחלק העליון שזה יראה כמו שצריך ושרירי?
תודה מראש:-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אהלן טל
ברק צור14/06/2009קודם כל, כל הכבוד שאתה מרגיש בנוח להתייעץ על מה שמפריע לך.
אם מבנה הגוף שלך רזה אך יש לך שכבת שומן בחזה שמפריעה לך, הייתי משתף בכך קודם כל את ההורים ומבקש מהם לבדוק זאת.
הייתי הולך לשני כיוונים: לבדוק הורמונלית את הגוף ואת זה עושה רופא שנקרא אנדוקרינולוג.
מי שעוד יכול לבחון מצב שכזה הוא כירורג שמתמחה בפלסטיקה.
קשה עד בלתי אפשרי באימוני ספורט ותזונה "להזמין" הורדה של שכבת שומן באזור ספציפי
אשמח אם תעדכן אותי איך מתקדמות הבדיקות
ברק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוף מוזר .. :/שרון03/06/2009
שלום !
אני בת 14 גובה 1.69/70 משקל 50/51.
עד לשני שנה בערך הייתי שמנמונת , ורזיתי הרבה מאוד .. [בערך 6.5 ק"ג בשלושה חודשים]
הייתי אוכלת לפי תפריט ועושה ריצות והליכות .
בגלל שהייתה לי בטן כניראה נישארו לי מדלדלים , בבוקר אני קמה רזה עם בטן שטוחה פחות או יותר , אבל איך שאני אוכלת משהו קטנטן או אפילו שותה טיפה מים הבטן מתנפחת כאילו אני בהריון .
מה אפשר לעשות כדי לקבל בטן שטוחה וגם עם אני אוכל שהיא תישאר כמו שהייתה ?
ועוד משהו , יש לי היקף צר מאוד מתחת לחזה והיריחיים והישבן גדולים מאוד , וזה ממש מעבר לפרופורציות .
מה אני יכולה לעשות כדי להוריד את הישבן והרגליים השמנות ?
מחכה לתשובה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אממ זה די דחוף כי
.....07/06/2009אני צריכה להכין את הגוף לבגד ים , ואני ממש לא אוהבת את המראה של הגוף שלי , מתי אני יכולה לקבל תשובה ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם ניתן להרזות במקום ספציפי ?
ברק צור14/06/2009אהלן בעלת גוף מוזר ...( גם שלי מוזר !!!)
קודם כל, כל הכבוד על הפתיחות ועל הרצון למצוא פתרונות.
קשה להתייחס ולהגיב במייל מבלי לראות אותך.
קודם כל את בת 14 והגוף שלך ימשיך להתפתח, לצמוח ואת בול בגיל להשפיע על העיצוב שלו עם ספורט ותזונה מאוזנת ( ובשום פנים ואופן דיאטה !!!)
אי אפשר ל"הזמין " הרזיה באזור מסוים, יכול להיות שמבנה הגוף שירשת בגנטיקה המשפחתית יכתיב לכך שבאמת אזור הישבן והירכיים יותר רחב / מלא מפלג הגוף העליון.
ברק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אימוני שריריםגיא30/05/2009
היי ברק
רציתי לדעת אם נסיעה של 7 ק"מ באופניים 3 פעמים בשבוע ובנוסף שכיבות שמיכה וכפיפות בטן הן פעולות מספיק טובות לפיתוח כל שרירי הגוף ?
תודה
גיא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אימון כלל הגוף
ברק צור01/06/2009הי גיא
אני קצת לא מרגיש בנוח לענות על שאלה כזו כי תמיד אפשר לעשות יותר וקשה לעבוד על כלל שרירי הגוף.
בגדול הרכיבה נחמדה, אפשר להוסיף מעטו יותר מרחק
לא ציינת את גילך. האם אתה מצליח לעלות מתח ? כי זה תרגיל נוסף שמחזק משמעותית את שרירי הגב אך לוקח זמן להסתגל אליו כי בעצם אתה אמור להרים מעלה את כל משקל הגוף.
ברק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאנונימי28/05/2009
שלום!
אני בת 15 משקל:65 גובה:162
רציתי לשאול האם אני יכולה לעשות כמה אימונים ביום
למשל:אימון אירובי של שעה
ריקודי בטן חצי שעה
ואימון אנאירובי במשך 35 דקות
האם זה פוגע בגדילה?
האם זה יותר מידי כושר ?
האם להתאמן 5 או 3 פעמים בשבוע
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמה אימונים ביום
ברק צור01/06/2009אהלן,
בגדול הייתי רוצה לראות אותך מתאמנת 3-4 פעמים בשבוע. אין סיבה אמיתית להתאמן מס' פעמים ביום מכיון שאת לא במסגרת תחרותית / השגית.
מדי פעם אם מאוד מתחשק לך, ברור שאפשר לשלב מס' פעילויות בואתו יום אך אם את רוצה לעשות זאת בדרך קבע, חשוב לבחון גם שתאכלי בהתאם להוצאה הקלורית המוגברת ושגופך באמת מוכן פיזית למאמצים מתמשכים
ברק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חדר כושר לגילאי 14מירי25/05/2009
שלום רב
בני בן ה- 14 מאוד רוצה להירשם לחדר כושר יחד עם חברים .
מחד, אינו עוסק יותר מידי בספורט ואני שמחה שמשהו ימשוך אותו לזה,
מאידך , ברור לי שהוא בשלב שרק מתחיל לגבוהה, ואני חוששת שהאימון יפגע לו בגובה ובהתפתחות (זה אימון עם מדריך כושר ) האם יש הצדקה לחשש שלי ? האם נכון לאפשר לו להיכנס למסגרת אימונים בחדר כושר ? והאם זה לא יגרום להפסקת הצמיחה לגובה או נזק אחר ?
אשמח לתשובתכם, הלחץ עלי גובר , ואני צריכה לקבל החלטה ...
תודה
מירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אימון חדר כושר לא פוגע בגדילה
ברק צור01/06/2009שלום מירי,
חוק הספורט השתנה ומאפשר היום הכנסת נוער ואף ילדים לחדרי כושר.
כעיקרון אימון בחדר כושר לא אמור לפגוע בצמיחה כי הנערים לא מתאמנים בהנפת משקלות אלא בתרגילי חיזוק.
כדאי לוודא שהאימון מתנהל ע"י מאמן מוסמך לאימון קטינים ובקבוצה קטנה ובכל מקרה לא הייתי רוצה לראות את בנך הולך לשם יותר מפעמיים בשבוע.
אם בא לו עוד אימונים, בכייפ, שיילך לרכב, לרוץ , לשחק בפארק.
אין שום סיבה לראות בני נוער 3-4 פעמים בשבוע בחדר כושר.
עוד נקודה חשובה היא התזונה. הוא אמור להתבסס על אכילת אוכל טוב, בריא ומאוזן בבית.
חשוב להסביר לו לא להיסחף אחרי כל מיני שייקים ותוספים שפעמים רבות מוכרים בחדרי הכושר ובני נוער שנדלקים אחרי טרנדים ורוצים תוצאות מהירות מתחילים להשתמש בהם.
בהצלחה
ברק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה לעשות?נועם20/05/2009
אני בן 15 אוהב לרוץ ומיצידי לרוץ כל יום אבל שמעתי שזה שוחק את הגוף.
אם זה נכון מה אני יכול לעשות בישביל לפתח את הכושר ולא לשחוק את הגוף
תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמה לרוץ
ברק צור01/06/2009הי גל
הייתי ממליץ לך לברר על מסגרת של אימוני אתלטיקה באזור מגוריך . שם תוכל לברר קודם כל על מסגרות אימון מסודרות של ריצה, להבין מה אתה אוהב ובמה אתה טוב, בריצות קצרות, בינוניות, ארוכות וכד'.
במסגרת אימון מסודרת תלמד גם כמה נכון להתאמן ביום / בשבוע, מדוע חשוב להתאושש, מה התפקיד של לבוש מקצועי כמו נעלי ריצה ואיך צריך לאכול כדי למנוע את אותה שחיקה שציינת.
יש לכל אחד מאיתנו מבנה גוף שקיבלנו בגנטיקה מההורים והרבה מהפוטנציאל אם נרוץ טוב או לא נקבע מגנטיקה זו.
מעבר לכך, אימונים מסודרים ותזונה נכונה מאוד קריטיים בהתקדמות ובמניעת פציעות.
בהצלחה
ברק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אימון משקולות כדי להגדיל את השרירירון20/05/2009
בויקיפדיה, תחת הערך "אימון משקולות" כתוב שאם מטרת האימון היא להגדיל את השריר אז יש לפעול כך:
משקל (% מתוך המקסימום להרמה אחת) - 60-80
חזרות בכל סט - 8-15
סטים בכל תרגיל - 4-8
מנוחה בין סטים (בדקות) - 2-5
אורך זמן (שניות פר סט) - 20-60
מהירות החזרות (% מהמקסימום) - 60-90
אימונים בשבוע - 5-7
האם הנתונים הללו נכונים?
בנוסף, כתוב בויקיפדיה שמקובלת הדיעה שסטים של 6-12 חזרות מפתחים היפרטרופיה - גדילה בעובי סיבי השריר.
אז מה נכון - 6-12 חזרות או 8-15 חזרות?
תודה לכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך מחזקים שריר
ברק צור01/06/2009אהלן ירון
כל הכבוד על המחקר המעמיק שבצעת ולא מעט ממנו נכון.
הבעיה היא שקשה להתאים נתונים אלו אליך כי איני יודע בן כמה אתה, כמה זמן אתה מתאמן, איך אתה אוכל ואיך אתה נח.
מעבר לכך, חשוב להבין שמבחינת פוטנציאל פיתוח גוף, לנוער בכלל אין אותו וטוב שכך . מבחינה הורמונלית הגוף שלכם כרגע מתרכז בגדילה, במיצוי פוטנציאל הגובה, בחיזוק העצמות ובשכלול מערכת העצבים. זה יהיה בזבוז זמן ואפילו מסוכן להתחיל להתעסק עם אימוני כוח לפי הפירוט שמצאת באינטרנט.
הייתי מתרכז במקומך בתרגילים כמו כפיפות מרפקים, אולי עליות מתח, מחזורי אימון ארוכים עם משקולות קלות כדי לשפר סיבולת שריר ובעיקר מגרה את הגוף לפתח קואורדינציה, זריזות, משחקי כדור, שליטה באופנים / רולרבליידס, סקייטבורד וכל מה שישפר שיווי משקל ושיהיה גם פאן.
בהצלחה
ברק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתוסכל - מה לעשות ?בר20/05/2009
אני רזה מידי , אני בגובה 1.80 ושוקל 55 [נשקלתי עכשיו] אני עושה הכל ולא מצליח להשמין , אני חייב להשמין !!!
אני משתדל לאכול 3 ארוחות מסודרות ביום , לא עושה ספורט כדי לא לאבד משקל , אבל לא משנה מה אני עושה אני רק יורד במשקל , ניסיתי לפני כמה חודשים לעלות במשקל של השרירים ורק ירדתי 5 קילו ... !!!
מה בשם אלוהים אני אמור לעשות ?!
ישלי עד אוגוסט לעלות לפחות 10 קילו , זה המון זמן , איך אני עושה את זה ?!
בבקשה עזרה !!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עליה במשקל
ברק צור01/06/2009אהלן בר
סליחה שתשובותיי התעכבו
איני יודע למה הלחץ לעלות עד הקיץ 10 קילו, אבל כמו שאנשים רוצים לרזות מהר וזה לא ממש עובד כך, כך גם אי אפשר לעלות מסה מהר.
הייתי ממליץ לך לבקש מההורים לעשו תבדיקות דם ולהגיע לפגישה עם דיאטנית ספורט באחד מהמרכזים המתמחים בספורט ליד ביתכם.
דיאטנית שכזו יכולה לבנות לך תפריט עליה במשקל שמבוסס על אוכל אמיתי וגם על תוספים שהיא תמליץ
מעבר לכך, מבחינת ספורט חשוב להבין שספורט אירובי ( ריצה, שחייה, אופניים ) אולי יגרמו לך לאבד משקל, אבל אימוני כוח כמו עליות מחת, כפיפות מרפקים ואפילו אימוני םקלים עם משקולות לא אמורים לגרום לך לרזות אלא דווקא לעלות קצת במסת הגוף הרזה ולהתחזק
בהצלחה
ברק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערב טובאננניי18/05/2009
היי,
יש לי שאלה אבל היא קצת מצחיקה אבל זה קצת מפריע לי.
אני מאמנת בחדר כושר , מרימה משקולות ואני מאוד מתחזקת.
ובמקרה סתם בשביל הכיף כזה אנחנו וחברות שלנו סתם עושות הורדת ידיים.
וחברות שלי לא מי יודע מה חדקות בידיים. אנחנו עושות הורדה ידיים אני וחברה שלי ולא יודעת ברגע שאני והיא עושות הורדת ידיים אני מרגישהב כזה חולשה ביד שזה כואב לי ולפעמים היא מנצחת.
לא שאני באה כדיי להתחרות כי זה מאוד מוזר אני מרימה הרבה משקולות והיא בכלל לאא מרימה כלום ולפעמים שהיא מנסה להרים את מה שאני מרימה זה מאוד כבד לה.
(לא שאני רוצה להשוויץ או משהו, או לתהחרות) פשוט זה נורא מוזר שזה ככה.
אולי יש לי בעיה ואני לא יודעת מה.
אשמח לקבל את תשובתך.
ערב טוב ותודה,
סמדר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צהרים טובים
אננניי19/05/2009מתאמנת*
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההורדת ידיים
ברק צור01/06/2009אהלן אנני
גם אני נחשב לבחור מאוד חזק, עולה המון עליות מתח ונורא חלש בהורדות ידיים.
זה יכול להיות קשור לכמה דברים. קודם כל אולי את לא מחזקת את השרירים הרלוונטיים להורדת ידיים.
יכול להיות שחברה שלך למרות שאינה מתאמנת, פשוט קיבלה בתורשה מההורים שלה מסת גוף חזקה יחסית ולכן היא מנצחת.
מה שעוד מאוד משפיע בהורדות ידיים זה התחרותיות. יש אנשים שבאים בידיעה ברורה שהם ינצחו ולפעמיםן למרות שהם יותר חלשים, הם פשוט מקרינים ליריב שלא יעזור לו, הם מנצחים ויש אנשים חזקים שהם קצת יותר עדינים ופחות תחרותיים שפשוט נכנעים ולא בגלל שהם לא יכולים, הם כאילו מוותרים
בכל מקרה המשיכי להתאמן וליהנות
ברק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אנניי
אנייי07/06/2009תודה לך הבנתי.
אבל עוד משהו שלא הבנתי איזה שרירים רלוונטים?
מה זה אומר?
אתה יכול בבקשה לפרט לי יותר...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשום מה, צינזרו את הודעתי
טבעוני שרירי23/08/2009נתתי לך קישור+אימייל של מתחרה בהורדת ידיים מקצועני וחמוד (שלח לו אימייל ותיווכח בכך) שיענה לך על כל שאלה.
מנהל הפורום צינזר משום מה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שרירים בידיםאנונימי17/05/2009
שלום!
אני התחלתי לעשות ספורט בידיים אבל אני לא מצליחה לעשות כמעט כלום
קשה לי מאוד וכל תרגיל שאני לעשות לא מצליח
מה אני צריכה לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחזק ידיים
ברק צור01/06/2009אהלן
קשה לי לכוון אותך מכיון שאין לי כל פרטים על הגיל, חוזק וסוגי האימון / תרגילים
אולי תשלחו עוד פרטים ואנסה לעזור
ברק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני בן 14 ואני פוחד שהגובה שלי יעצררוני15/05/2009
שלום אני 14 ואני מרים 4 בקבוקים של ליטר וחצי 20 פעמים בכל יד ואני יושב על השיש.
האם הפעילות הזו תעצור לי את הגובה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא
ד''ר גל דובנוב-רז21/05/2009תזהר רק לא ליפול..אני מקווה שאת העושה עוד פעילות גופנית פרט לזה? :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









