פורום כושר גופני לילדים, כושר גופני לנוער - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם כדאי ללכת למכון כושר?
    גיא
    17/02/2009

    שלום לך : היי אני גיא ואני בן 14 וחצי אני שוקל 54 קילוגרם והגובה שלי הוא 1.75 בימי אני תוהה אם אני יכול ללכת למכון כושר כי אומרים לי שזה עוצר את הגדילה או שזה פוגע בשריר ומקצר אותו לתווך ארוך בקיצור האם כדאי ללכת למכון כושר ומה הסיכונים או שכדאי להתאמ בבית ? אשמח לשמוע את תשובתך מפני שזה גם מעסיק הרבה בני נוער בבית ספרי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם כדאי ללכת למכון כושר?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון במכון לנוער

    ברק צור
    17/02/2009

    הי גיא
    אם עובדים נכון עם משקולות, בדגש על מחזורי אימון ( סטים ) ארוכים ובמשקל נמוך שמשפר סיבולת שריר, אין כל בעיה עם פגיעה בגובה.
    בעבר חשבו שאימוני כוח כן גורמים לפגיעה בגלל שהסתכלו על מרימי המשקולות בתחרויות והם כולם קטנים. בכל מקרה אתה הרי גם לא מדבר על הרמת משקולות.
    הבעיה העיקרית לדעתי זה השיעמום והמונוטוניות של האימון. אתם בגיל שבו הייתי מאוד רוצה לראות אתכם מתרגלים תנועות מורכבות וקואורדינציה, שיווי משקל ובעיקר גיוון של ענפי ספורט.
    השבוע ראיתי שני נערים: אחד שמתאמן בקפוארה והשני בחדר כושר. זה מהקפוארה עלה מתח כמו חיה, השני שמפמפם משקולות בקושי הצליח.
    ספורט משחקי שמגוון את השרירים להתחזק בכל מיני זויות הרבה יותר נכון לנוער מאשר המכשירים בחדר כושר.
    אופניים, ריצה, אולי להתנסות בטיפוס על קיר טיפוס, רולר בליידס או סקייטבורד, משחקי כדור וכד.
    יהיה לך אח"כ את כל החיים להיות תקוע בחדר כושר ותאמין לי, זה משעמם גם את המבוגרים...הם גם לא מתמידים שם.
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה שאלות ...
    טל
    17/02/2009

    שלום ברק ... היתי רוצה לישאול אותך כמה שאלות : 1) מזה העקמות גדילה שדיברתם עליהם כאן בפורום ? הבנתי שזה קשור משו למשקל וגובה .. כי אני בן 16 וקצת והרבה מעירם לי על כך שאני רזה מאווד אני שוקל בין 46 ל48 ואני לא ידוע במידוק את הגובה שלי אבל אני מאמין שאני מטר 70 ככה האם זה לא תקין ? כי אני אוכל ואפילו אוכל הרבה שטיות כמו עוגות ודברים משמנים ... 2) כמו שציינתי הגוף שלי הוא לא שמן .. ואני עכשיו בניין של לפתח את הגוף שלי ומביחנת כושר אני יחסית בכושר גופני .. אבל הרבה זמן שאני מנסה לפתח את שריר הבטן שלי כדי שהיו ריבועים ועדיין לא ממש יוצא כאילו רואים קצת אבל לא איך שהייתי רוצה ...למרות שאני יכול ללהגיע למצב שאני עושה יותר מ300 כפיפות בטן לפעמים ל600 בערך ( עם הפסקות ) ולעומת זאת בחזה דווקא הגוף שלי יחסית מפתח אותו כשאני עשוה שכיבות צניחה ... האם ישלך תריגלים אחרים להביא לי כדי לפתח את שרירי הבטן ? ולמה הם לא מתפתחים בקלות ?! 3) הצורה של הגב שלי היא לא כ'כ ישר זה לא שישי לי גיבנת או משו פשוט בגב העליון הוא קצת בולט ואז ממשיך כזה בירידה לגב התחתון (קצת קשה לי להסביר איך זה מקווה שהבנתה אותי) והעירו לי גם על זה והלכתי לרופא גב שאמר לי שהגב שלי בסדר גמור ואין לי עקמת או משהו אז רציתי לשיאול אם אתה יודע למה זה ככה שהיצורה של הגב שלי לא ישרה כ'כ (האם זה בגילל השכיבות צניחה שמבליטן את שרירי הגב העליון וביגלל זה זה ניראה בצורה לא ישרה או שזה לא קשור?! ) והאם יש תרגילים שיכולים לעזור לי לקבל צורה ישר יותר בגב אשמח לתושבה תודה מראש על היחס ! :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כמה שאלות ...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה תשובות

    ברק צור
    17/02/2009

    אהלן
    עקומות גדילה הן כלי שמאפשר להבין איפה ילד או נער נמצאים מבחינת התפתחות. אין כאן טוב או רע, זה מאפשר לנו, למי שעובד בתחום לזהות התפתחות / עודף או חוסר משקל וכד'.
    אם נושא הגובה או הרזון מציקים לך, הייתי הולך לפגישה מסודרת עם רופא התפתחותי שיכול לעזור ולהגיד איפה אתה נמצא ואם צריך לעשות משהו בעניין.
    לגב יש עקומה טבעית בצורת האות האנגלית S . דרך האינטרנט לא אוכל להביע דיעה על המצב שלך, אני גם לא רופא.
    מבחינ ת שרירי בטן ו"ריבועים" , מה שיקבע אם הם ייראו או לא זה: הגנטיקה שלך, האם השרירים בולטים או שקועים, אחוז השומן בגוף ובסוף בסוף כמה תחזק אותם. לי למשל יש ריבוע אחד גדול ולא יעזור לי כלום...
    מקווה שעזרתי
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כושר =]
    ילדה אחת =>
    15/02/2009

    נהריה--בצפון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כושר =]

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה בצפון

    ברק צור
    16/02/2009

    את יכולה להתייעץ עם גיא שלמון, דיאטן קליני ופיזיולוג של המאמץ, מאוד מבין ספורט.
    תמסרי דש ממני...
    052-5718884
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כושר
    ילדה אחת =>
    15/02/2009

    אשמח מאוד....אגב אם תרצה לדעת....אני בת 16 וחצי שוקלת 48 והגובה שלי 1.69 =]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כושר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך בוחנים משקל וגובה אצל נוער וילד

    ברק צור
    15/02/2009

    הי
    צירפתי לינק לעקומות גדילה. את מציבה את הגיל / גובה / משקל ורואה למטע איפה את נמצאת.
    את נמצאת מעל הממוצע בגובה ומתחת לממוצע במשקל, לכן הייתי עוד יותר מדייק עם האוכל שלך, כי תזונה לא מאוזנת בגיל שאת נמצאת בו, יכולה להשפיע על מהלך כל החיים.
    היכן את מתגוררת ולפי זה אוכל לעזור לך בהפניה לדאיטנית קלינית וספורט
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האתר הזה

    שרון
    16/02/2009

    איפה הכתובת שלו?,כי אני בת 14,כיתה ח',גובה 1.56 משקל 57...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקומות גדילה

    ברק צור
    17/02/2009

    אהלן בתור פורטל BEOK יש הפניה למחשבונים ושם תגשו לעקמות גדילה. צריך לבחור אם אתם בנים או בנות ואז להקליד את הגובה, משקל וגיל וכשמסתכלים למטה רואים מיקום של נקודה על הגרף. ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך להוריד דופק
    ילדה אחת =>
    13/02/2009

    שלום..=] התחלתי להתאמן עד לא מזמן אולי שבועיים והתחלתי בריצות קלות אני בת 16 וחצי ואני רוצה להוריד את הדופק אני יודעת שרכיבה על אופניים שחיה וריצה מורידים אני במכון כושר אבל זה לא ממש מוריד ואני יותר רצה כל יום 5000 אולי תוכל לייעץ לי איך וכמה זמן לרוץ ומה עוד מוריד את הדופק וארוחות נכונות אשמח אם תענה תודה =]]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך להוריד דופק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך לשפר את הכושר

    ברק צור
    14/02/2009

    שלום ילדה אחת,
    אני מניח שאת מתכוונת לשפר את הכושר. זה נכון שדרך זה ערכים מסויימים כמו דופק המנוחה יכולים להשתפר ולהיות איטיים יותר, אך זה לא מחוייב.
    אם את כבר רצה 5000 זה אומר שאת בכושר לא רע. הייתי ממליץ לעבוד גם על ריצות קצרות יותר יותר כמו 1000-2000 בקצב מהיר יותר.
    מבחינת תזונה, כל ייעוץ אינטרנטי יהיה לא רציני כי אני לא יודע עליך כלום, אז אני מתנצל אבל חייב להפנות אותך לדיאטנית קלינית שעובדת עם ספורטאים.
    בהצלחה
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום
    דנה
    09/02/2009

    בפעם שעברה שכתבתי ההודעה לא נשלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בכל מקרה..

    דנה
    09/02/2009

    אני ביכלל לא עושה ספורט,גם לא עשיתי,רק כשהייתי קטנה קצת שחיתי,ורציתי לדעת ממה כדי לי להתחיל,תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך מוחרים ספורט

    ברק צור
    09/02/2009

    הי דנה.
    יש כמה דרכים לבחור ספורט:
    1. לשאול את עצמך מה היה עושה לך כייפ ? ריקוד עם חיבור למוזיקה, אומנויות לחימה , ספורט קבוצתי או משהו שהוא יותר אישי, משחקי כדור וכד'.
    בדרך זו קודם כל אפשר לפסול הרבה תחומים שאולי ישר תגידי שהם לא מעניינים.
    2. לראות איפה מתאמנות חברות מהכתה ולשמוע מה דעתן על החוג ? לפעמים דרך זה פתאום תחליטי שבא לך לנסות משהו וכך גם תכירי מראש מישהי בחוג.
    3. לבדוק ליד הבית אם יש מתנ"ס או קאונטרי וממש ללכת עם ההורים או לבד , לקחת מערכת חוגים ולהציץ מהדלת איך זה נראה, כך גם תוכלי לראות אם המדריכה/ך נחמדים בענייך
    בכל מקרה כל הכבוד על ההחלטה להתחיל
    בהצלחה
    ברק צור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוקי

    שרון
    09/02/2009

    כן גם אני חשבתי על זה,אבל אני רוצה משהו בסגנון ש נגיד הליכות וזה..ואני לא יודעת ממש כמה פעמים וכמה זמן ומרחק ודברים כאלה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה להתאמן ?

    ברק צור
    10/02/2009

    האמת היא שזה תלוי בך, כי גם אם אומר שצריך 4 פעמים בשבוע, אז מה ? לא הייתי מתאמן כל יום, אלא יום כן ויום לא הכי טוב, לשים מוזיקה ולצאת קצת להליכה + קצת קטעי ריצה לרכב עם אופניים זה מדהים, רק בתנאי ששמים קסדה ועם שמים מוזיקה אז רק באוזן אחת כדי להישאר בקשר עם הסביבה בהצלחה ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    שרון
    16/02/2009

    מה עם רולר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריצה כמה פעמים בשבוע צריך
    משה מלכה
    07/02/2009

    והאם אחרי יום ריצה יום אחרי זה אני צריך לנוח כלומר יום כן יום לא והאם בים שאני לא עושה ריצה האם אני יכול לעשות הליכה האם הליכה איתיט או מהירה .וגם כמה זמן אני צריך לעשות מתיחות ואיך . והא אני צריך לעשות שכיבות שמיחה וכפיפות בטן כמה צריך לעשות ואיך אם תוכל לענות לי על השאלות האלה והקודמות אני ישמח תודה......

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה לרוץ

    ברק צור
    07/02/2009

    הי משה
    מכיו ןשאיני יודע שום פרטים עליך, האם אתה כבר רץ וכמה או רק חוזר לכושר, אתן לך תשובה כללית:
    רוץ בין 2-3 פעמים בשבוע כ 15-30 דקות בקצב יחסית איטי, אחרי חודש תוכל להגביר קצת.
    צריך לבצע מתיחות לאחר הריצה וכמובן לאכול מאוזן: גם ירקות, גם פחמימות, גם בשר ודברי חלב והמון מים
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנוער כמה זמן בערך צריך שינה
    משה מלכה
    07/02/2009

    שלא היה פגיעה בגדילה . והאם 7 שעות זה מספיק לישון .אני בן 16.8 חודש האם אני יכול לגבוה עוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה לישון

    ברק צור
    07/02/2009

    הי משה
    7-8 שעות שינה זה מצוין.
    אם אתה מודאג מהגובה, דבר עם ההורים ובקש ללכת לרופא שמתמחה בגדילה. יש לכל קופת חולים.
    יעשו לך כמה בדיקות ויתנו לך תשובה יחסית מדויקת, כך לא תהיה במתח
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם ריצה זה עוזר לגבוה .
    משה מלכה
    07/02/2009

    והאם כשמשחקים כדורסל זה גם עוזר לגובה ובממעוצה עד איזה גיל סוף תהליך הגדילה אם תוכל להנאות לי על שאלות אלו אני ישמח מאד מאד תודה רבה לך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם ריצה זה עוזר לגבוה .

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה משפיע על הגובה

    ברק צור
    07/02/2009

    הי משה
    אין שום קשר בין ריצה או כדורסל לגביהה שלך. אתה צריך להתסכל ימינה ושמאלה על המשפחה המורחבת שלך מצד אבא ואמא וגם אז זה לא ברור כי הגנטיקה האישית שלך היא שלך בלבד.
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עבודה על בטן
    יוני
    07/02/2009

    היי ברק. יש לי תוכנית בטן די עמוסה אך ראשית אני לא רוצה להעמיס על עצמי ולהוסיף עוד לתוכנית שבניתי לעצמי עם הזמן. התוכנית הולכת ככה: רגליים מתחת לישבן ולשכב על הגב: זיגזג 20 פעמים (כל פעם שרגל ימין למעלה זה אחד).10 כפיפות בטן. עוד סט זיגזג.10 כפיפות בטן. 20 רגליים חתירה (כל פעם שרגל ימין למעלה).10 כפיפות בטן. עוד סט רגליים חתירה.10 כפיפות בטן. 20 עליות של שתי רגליים ביחד.10 כפיפות בטן. עוד סט עליות.10 כפיפות בטן. עם הרגליים 10 סיבובים החוצה 10 סיבובים פנימה. 10 כפיפות בטן. עוד סט סיבובים החוצה ופנימה. 10 כפיפות בטן. שתי רגליים ביחד 10 סיבובים שמאלה 10 סיבובים ימינה. 10 כפיפות בטן. עוד סט רגליים ביחד ימינה ושמאלה. 10 כפיפות בטן. שתי רגליים ביחד בצורה של קשת 10 פעמים (לצד שמאל ובחזרה זה אחד). 10 כפיפות בטן. עוד סט קשת. 10 כפיפות בטן. להחזיק את הרגליים באוויר 30 שניות באוויר. 10 כפיפות בטן. עוד סט של החזקה לרגליים. 10 כפיפות בטן. בין כל סט ו10 כפיפות בטן יש 5-10 שניות מנוחה. ה10 כפיפות אני עושה ממש ממש לאט. אחרי זה: 60 כפיפות בטן רגיל 60 כפיפות בטן אלכסונים צד אחד ועוד 60 צד שני עם חמש שניות מנוחה בין כל סט. בסוף שכיבה סטטית (על קצות האצבעות והאמות) שלושה סטים של 30 שניות 40 שניות ו50 שניות עם חמש שניות מנוחה בין כל סט. זאת כל התוכנית זה לוקח לי בין 20-30 דקות לעשות את כל זה. אני מאוד מעוניין להגדיל את ההתנגדות לתרגילים ולאחרונה אני מתחיל להרגיש בתרגילים האלה יותר את הרגליים מאשר את הבטן ואני לא יודע מה לעשות... תודה רבה על הסבלנות לקרוא את כל זה שבת שלום:) יוני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עבודה על בטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה בטן נכון לעשות

    ברק צור
    07/02/2009

    הי יוני,
    אולי כבר תעשה קורס מאמנים ותבוא לעבוד איתי...מאיפה המשמעת הזו לכאלה אימונים ???
    אנסה לענות לך בלי לשעשית קורס א וב' באנטומיה.
    בגדול שרירי הבטן הם שרירים שמייצבים אותנו ביומיום ולכן הגיוני לעבוד עליהם קצת יותר חזרות מלמשל על שרירי הידיים. כשאני עובד הרבה חזרות, אני מתרגל סיבולת ובהחלט שרירי הבטן צריכים לעבוד לאורך זמן.
    מאידך, האימון צריך להיות קצר ותכליתי. תנסה לעשות בטן על כדור גדול או בשמו פיטבול, אין מצב שתעשה לאט יותר מ 20-30 חזרות. הרעיון לייצר מנחים שייקשו על העבודה וימנעו צורך בהמון חזרות.
    בעבודת רגליים , האמת היא שהבטן רק מייצבת את התנועה ומה שעובדים הם שרירי הרגליים בדגש על קבוצת שרירים באזור הירך מותן שנקראים מותן כסל וגם אחת מהראשים של ה 4 ראשי. אני ממש לא רוצה לחזק אותם.
    תתרכז בתרגילי שיווי משקל שזו דרך מעולה לחזק את הבטן כשאתה בכלל עובד על חצי כדור או ":פטריה" . אתה יכול לנסות בטן עם משקולת, אך לא כבדה ושים לב לגב.
    מקווה שעניתי
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ברק ו..

    יוני
    08/02/2009

    יש לי משמעת גופנית גבוהה כי אני אוהב לעשות ספורט. איך אני יכול לעבוד עם משקולות על מנת להגדיל התנגדות בתרגילי בטן? כמו שכבר הבנת אני גם רץ, שוחה בקרוב אני מתחיל אופניים, אני קופץ בחבל כי זה מחזק גם כתפיים ורגליים, אני עושה מתח ועוד אימוני כוח, ואני קורא כתבות רבות באינטרנט כיצד לבצע את התרגילים נכון. סה"כ ענית לי ועזרת לי מאוד בנושא הזה. מקווה לראות אותך בטריאתלונים בשנה הקרובה. יוני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רעיונות לתרגילי בטן

    ברק צור
    08/02/2009

    הי יוני, יש ספר שנקרא דיאטת ה ABS שזה בקיצור באנגלית שרירי בטן. יש בו המון תרגילים ורעיונות לחיזוק הבטן. מה שחשוב רק לקחת את הספר בפרופורציה כי הוא גם מאוד נסחף עם ההתייחסות לשריר הבטן ובכל מקרה הייתי גם מתייעץ עם מאמן שיכול ממש להדגים לך שימוש במשקולת ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיבולת לב ריאה
    דניאל
    03/02/2009

    שלום ברק זה אני דניאל שוב בקשר לסיבולת לב ריאה. תודה רבה לך על העצה אתה שאלת אותי מה המשקל שלי ורמת הכושר אז אני שוקל קצת 42.3 ק"ג ואני רץ ריצת 2000 מטר ב8 דקות ו20 שניות אז רציתי לשאול איך אני יכול לפתח סיבולת לב ריאה שלי כדי שאני אוכל לרוץ ריצה כזאת יותר טוב ומהר אז אתה יכול להביא לי עצה איך לפתח את הסיבולת לב ריאה שלי הכי טוב והכי בריא תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סיבולת לב ריאה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיבולתלב ריאה

    ברק צור
    03/02/2009

    הי דניאל,
    סה"כ 2000 ב 8.2 זה לא רע בכלל, כמובן תלוי בגילך.
    כפי שהסברתי בעבר, הייתי עובד על מרחק מעט גדול , סביב ה 2500-3000 באותו קצב ועל 1500 בקצבים יותר מהירים, מעין אימון אינטרואלים: מגביר ל 100-200 מ' ומרגיע מעט מתחת לקצב הרגיל כדי להתאושש ושוב מגביר.
    חשוב לבצע זאת עם מד דופק ולעבור לפני כן עם מאמן מוסמך על הדפקים שנכון לך לעבוד בהם.
    בהצלחה,
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריצה
    יוני
    02/02/2009

    הי ברק. מחר יש לי תחרות ריצה של שלושה קילומטרים, אני בכושר מצוין אך כמובן שטיפים יעזרו. אפילו שרכשתי בשנה האחרונה טיפים רבים שיעזרו לי למנוע כאבים בצד וכו' אני מעוניין לקבל כמה שיותר טיפים יעילים שיעזרו לי במהלך הריצה. דבר שני, אני מאוד רוצה להתחיל להתאמן לטריאתלונים. אני שוחה שלוש פעמים בשבוע (שעה כל פעם), רצים שלוש פעמים בשבוע4.5-6 קילומטר בין10-13 קמ"ש כל פעם). אני כמעט ולא רוכב על אופניים. האם אתה יכול לעזור לי לבנות תוכנית כדי שאני אוכל להתחיל להתאמן לטריאתלונים? אני בן 14 וחצי, שוקל 50 קילו, גובה 1.64. למיקצה בטריאתלון לגיל שלי שוחים 500 מ', רוכבים 12 ק"מ ורצים 3 ק"מ. תודה רבה לכל מי שיעזור לי! יוני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריצה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כניסה לעולם הטריאתלון

    ברק צור
    02/02/2009

    אהלן יוני,
    לפי כל מה שפירטת, הייתי כרגע מוסיף אימון רכיבה על חשבון אחד מאימוני השחיה ומתחיל לייצר שם כושר וסיבולת.
    הסיבולת היא גם לשבת זמן ממושך על המושב ובנקודה מסוימת גם לשלב אימון רכיבה אחרי שחייה או ריצה אחרי רכיבה, מה שאנו קוראים אימוני החלפה, כי המעברים הללו לא פשוטים: הגוף גם עייף וקבוצות שרירים אחרות פתאום נכנסות לפעולה.
    מעבר לכך, הייתי בודק באינטרנט באתר איגוד הטריאתלון על קבוצת נוער בקרבת מקום מגוריך.
    אין כמו להתאמן בקבוצה עם מדריך צמוד שיכול גם לכוון את האכילה שלך וגם להיות בחברת בני גילך שאחד ימשוך אותך באופניים ואתה תיתן לו פייט בריצה.
    נתראה בזינוק...?
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מינון ממוצע של שימוש בהליכון
    מקס
    31/01/2009

    שלום, אני מקס. אני ילד בן 13 עם משקל 47 ק"ג. הוריי קנו בזמן האחרון הליכון לעצמם והציעו לי להשתמש בו גם אני. אמרתי להם שלא אכפת לי להוריד במשקל אז הם הציעו לי לבדוק באינטרנט את המינון המותר לגילי ולמשקלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שימוש בהליכון

    ברק צור
    01/02/2009

    אהלן מקס,
    בעיקרון אתה מוזמן להתנסות בכייפ על המכשיר. אני הייתי מעדיף לראות אותך בגילך יותר בחוץ, הולך וגם קצת רץ או רוכב על אופניים.
    בכל מקרה אני חוש ש 3-4 פעמים בשבוע הליכה של 45 דקות זה יופי של מסגרת אקטיבית.
    אם בא לך לרוץ על ההליכון, הייתי מבקש ממישהו מהמבוגרים בבית להיות בהתחלה לידך כי לפעמים גם אפשר למעוד ממכשיר כזה
    בהצלחה ובזהירות
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השמנה
    דניאל
    30/01/2009

    אני בן 16 וחצי ואני שוקל פחות מידי ! אני מאוד רזה זה ככה מאז שנולדתי איזה תרגילים אתם ממליצים לי לעשות כדי להיראות יותר נפוח?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    השמנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עליה במשקל ובמסת שריר

    ברק צור
    01/02/2009

    אהלן דניאל,
    קודם כל מי קבע שאתה במשקל קל מדיי.
    הנקודה השניה היא שלא בטוח שתרגילים יעזרו בלי לבחון את נושא התזונה שלך וגם ההתפתחות ההורמונלית, איך היה אביך בגילך או בני משפחה נוספים, אולי אתה תפרוץ ותתפתח בשלב מעט יותר מאוחר כי ככה אתם במשפחה ואולי צריך להתערב בכך.
    הייתי ממליץ לך לדבר עם ההורים ולהסביר להם שהנושא מציק לך ואז לפגוש 2 אנשי מקצוע:
    רופא להתפתחות ילדים שמתמחה באנדוקרינולוגיה ( התפתחות הורמונלית ) וגם דיאטנית קלינית שמבינה ספורט ותוכל לייעץ לך מה לאכול במקביל לאימונים וממה להיזהר ( כל מיני אבקות חלבון מטופשות שמוכרים בחדרי כושר ללא פיקוח).
    בבית חולים מאיר בכפר סבא יש את דר דני נמט ודר אלון אלייקים שהם מדהימים בתחום והיו גם ספורטאים בנבחרת ישראל באתלטיקה.
    אני מניח שיש עוד רבים וטובים, תלוי היכן אתה גר
    בהצלחה
    ברק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    חסוי
    29/01/2009

    היי הייתי רוצה לדעת איך אני יכולה לבדוק אם משקלי הוא תקין. אני בת 13 הגובה שלי הוא 1.59 והמשקל שלי הוא 47.5 האם משקל זה תקין ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקומות גדילה = משקל עבור ילדים

    ברק צור
    01/02/2009

    אהלן מתעניינת חסויה (-:
    באתר BEOK יש מחשבון של עקומות גדילה. צירפתי לך את הלינק אליו.
    על פי המחשבון את נמצאת קצת מעל האחוזון ה 50 שזה אומר ש 50% מהבנות בגיל ובגובה שלך הן במידות גוף גדולות משלך ו 50% קטנות, את ממש באמצע.
    מצד שני, אם זה מאוד מדאיג אותך, הייתי מבקש מההורים להתייעץ עם דיאטנית קלינית שעובדת עם ילדים כי מאוד חשוב שלא תחליטי על דעת עצמך לנסות ולהוריד במשקל או פתאום להתחיל בצורה קיצונית להתאמן
    מקווה שעזרתי...
    ברק צור


    http://www.beok.co.il/Calculator_%20ChildGrowth_age_20.aspx

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום