פורום נוער במצוקה, תמיכה נפשית - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה בלתי ניתנת לפתרון !
    עומר
    15/04/2009

    שלום !
    אנחנו בעצם כל המשפחה שלי מתוסבכת.
    זה מתחיל מזה שההורים שלנו לא מסתדרים , האבא מקלל, האמא עקשנית ולא מקשיבה והיא בלתי נסבלת ואנחנו כיביכול הילדים עוד "מוסיפים" עליהם עצבים וכעס .
    משפחתנו גרה בשכונה מטומטמת שקוראים לה גני אביב בלוד , ואנחנו מאוד קשורים לקרובי משפחתנו שנמצאים באור יהודה .
    האמא עקשנית מתקרבת למשפחתה יותר מידי וכל הזמן דואגת למשפחתה המטומטמת !
    האבא גם כן עקשן מזל סרטן , אינו קשור למשפחתו והוא רק מקלל ומוסיף תמיד את המילה האחרונה שגורמת לבעירה ענקית באש .
    אני ואחי מצפים מהורינו שנעבור לאור יהודה נעלה באיכות החיים כי מקום מגורינו על הפנים , ואין בו חיי חברה במיוחד בגיל הקשה הזה { 14 ו-20 } , אין לנו חברים !
    ברגע שאנחנו רוצים לעבור דירה אבא שלי מתעקש ואומר : " לא ! אני לא גמרתי איתכם " הכוונה לנקמה מתוקה .
    המצב הכלכלי בינוני ואינו מאפשר לעבור דירה אלא רק לשכור דירה באור יהודה אך אימי ממש אבל ממש אבל ממש אבל משש אוהבת ניקיון ואומרת שיהרסו את דירתנו הנוכחית בלוד .
    החיים קשים אנחנו { אני ואחי } מיואשים . האם עדיף לחיות בכלל ? זוהי שאלה שעולה בליבנו תמיד.
    תגידו אנשים מה אפשר לעשות , נמאס לי כבר , עדיף לא לחיות וזהו !
    תשמעו אני רוצה עובדת סוציאלית שתעשה סוף לבלאגן בבית , איך אני משיג אותה וכמה עולה {עדיף ללא תשלום} , ואני מעדיף אותה מהר מאוד לפני שאני יעשה משהו לעצמי !


    תודה לעונים מעומר !




    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה בלתי ניתנת לפתרון !

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשיים במשפחה

    שלי ורדי
    16/04/2009

    היי עומר,
    יש כנראה קושי רב במשפחה שלך,
    העצה הכי טובה שלי אלייך היא ללמוד לא לחזור על טעויות המשפחה,להשקיע בעצמך, בהשכלה שלך, במודעות ביחסים בינאישיים, כדי לבנות את החיים שלך יותר טוב.
    כן אתה יכול לפנות לרווחה במקום מגוריך, לבקש עזרה לכל המשפחה, התערבות משפחתית, או עזרה פרטית לעצמך, או גם וגם.
    אתה צודק בכך שאתם הילדים מואשמים לפעמים כי להורים יש קושי איש ובינאישי ומשליכים את הבעיות עליכם. זה קורה להמון הורים, לא רק להורים שלך.
    יפה מצידך שאתה חושב עליהם, ותמשיך לחשוב לטובת המשפחה. בכל משרד רווחה איזורי יש עובדות סוציאליות הקשורות לאיזור מגורים. כדאי להתייעץ עם אמא או עם אבא אם רוצים את העזרה. בכל מקרה כדאי לנסות לשכנע אותם להיעזר, על מנת לצאת מהתקיעות שנמצאים בה.
    אני מקווה שבכל הקושי הזה אתה ימסוגל להבחין גם בצדדים טובים של משפחתך, לזכור גם את הדברים הטובים. דבריך ימשדרים כעס וזלזול גדולים וקשה לבן לחיות עם הערכה כזו למשפחה שלו. הם אנשים סובלים שעושים טעויות.
    בהצלחה,
    שלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחותי..
    דניאל
    14/03/2009

    שלום ושבת שלום, יש לי בעיה קטנה: אחותי בת 20 שהיא חיילת כרגע. היא נמצאת רחוק כל כך מהבית,ובאההביתה למעט ימים כל שבועיים אם לא יותר או פחות. כל פעם שהיא חוזרת לצבע היא בוכה לנו לבני המשפחה בטלפון, הגעגועים הורגים אותה והריחוק גם כן!ולא נדבר כל כך שבן זוג אין לה בתקופה הזאת שאני מאמינה שלא יזיק! אבא שלי שהוא אדם זהב תמיד יודע להרגיע, כמו פסיכולוג. אך עדיין קשה לה. אני אחותה הקטנה, שכל השנים האלו לא היינו קרובות ועכשיו הריחוק הזה שלה בתקופה הזאת קירבה אותנו עוד ועוד. מה אני יכולה לעשות,אני מאוד רוצה לטובתה,האם יש פיתרון כלשהו?! תודה מראש. יובל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אחותי..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחכה לתשובה..

    דניאל
    19/03/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליובל

    שלי ורדי
    27/03/2009

    שלום יובל,
    קודם כל ההתעניינות באחותך הגדולה ובמשבר שלה ,למרות שאתן לא קרובות מאד מאז ומתמיד, מראה עלייך שאת בחורה אמפתית ומעורבת, וכל הכבוד!!
    משברים לפעמים מקרבים בין אנשים, כי מראים לנו שלכולנו יש צד פגיע, משותף. כי אין דבר כזה שאפשר לעבור את החיים בלי משברים.

    אני לא יודעת מהו בדיוק המשבר של אחותך- האם זה המקום בו היא משרתת בעייתי, או הפרידה וההתרחקות מהבית, או שהיא מתקשה לעמוד באתגרים של עבודה ומשמעת שהצבא מציב מולה...
    תמיד היא יכולה לבקש שיחות עם איש מקצוע בצבא.
    מבחינתך, אם את מחפשת דרך לעזור לה, תעשי לה אולי מתנות קטנות שייראו לה שהיא חשובה לך, כשהיא חוזרת לבית, תציעי לה לצאת אתה לטיול קטן , תחבקי אותה, תציעי לעשות משהו נחמד ביחד גם בבית ,כדי להסיח את דעתה מהצרות של השירות. הכי חשוב שתראי לה שאת חושבת עליה, אוהבת אותה, מפרגנת לה ומעריכה אותה , וזה הרבה. אז אולי אחותך הרוויחה אחות יותר קרובה מעכשיו הלאה...האם היא מודעת לרווח הזה?

    בהצלחה,
    שלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבנה בשפת הגוף
    נעמה
    10/03/2009

    איני יודעת אם שאלתי מתאימה לפורום זה, אך אודה מאד אם תעזרו לי כי אין לי עם מי להתייעץ. בנושא שפת הגוף. כשאני פוגשת גבר מסויים אמרתי לו "פורים שמח", הגבר ענה לי בטון רציני, נמוך ועמוקף "פורים שמח ותרגישי טוב" (שמע שחליתי....), כשעניתי לו בחיוך קל: "תודה רבה" הוא הביט בי בעינים עבר לאף ואחר לפה. מה סריקה מהירה זאת אומרת מההיבט הגברי? תודה רבה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הבנה בשפת הגוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שפת ההבעה והגוף

    שלי ורדי
    10/03/2009

    הי אורית,
    אני לא מומחית לשפת גוף , אך כמו כולנו ,צברנו ניסיון בבני אדם בנושא ובגברים בפרט.
    את מרגישה משהו לא נוח ולא מותאם בקול של האיש , במבט שלו ,הסורק אותך כפי שאת אומרת. לעיתים זה נורמטיבי ולא צריך לעשות מזה חשבון גדול, במיוחד בתחלת פגישה,.אך האם האיש נתקע ומביט בך בלי להתחשב באי נוחות הנגרמת לך, אולי אפשר להסיק מכך שהוא לא מספיק מתחשב? המשפט "תרגישי טוב " תמוה גם בעיניי,.. כנראה לא התאים לו ובעצמו חש לא נוח עם המשפט שלך. האם כל זה נאמר בסוף פגישה או בתחילתו? כי כך כל המשמעות משתנה.
    אבל בסופו של דבר, מה שחשוב ביותר זה לא הפרטים, אך מה הרגשתך הכללית כלפיו,.
    באם את מרגישה אי נוחות, תעזבי ותמשיכי הלאה. את צריכה להרגיש נוח, אז תדעי שמגיע הדבר האמיתי.

    שלך
    שלי ורדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    כרמית
    25/01/2009

    שלום.אני בת34 גרושה מזה שנתיים וחצי,בודדה בארץ.הילדים שני בנים בני 6.5 ו5,האבא בתמונה אך לא בהתלהבות יתרה,כמו כן התמונה האחרונה שהם ראו לפני שביקשתי שיעזוב זאת סטירה ודחיפה לקיר ובעצם אף פעם לא היתה אווירה של כבוד כלפי מצידו.אני ברקע ילדה מוכה עם אב אלכהליסט,הוריי לא התגרשו,מעולם לא הבנתי את אמי בנושא.כעת יש לי בעיה עם עצמי ולעיתים אני ממש מיואשת,בני הגדול מאוד פעלתן,הרבה פעמים מציק לאח שלו,בקיצור לפעמים אני לא מצליחה להשטלת על עצמי ונותנת לו פליק או סטירה.ברור לי שזההוא מעגל סגור שצריך לפרוץ אך אינני יודעת איך.בריאותי הנפשי גם בעבר לא היה טוב היתי בדיכאון אחרי לידות,גם עכשיו חיי הם עבודה בית ולהפך.אנא עזרו לי ,אני ממש במצוקה,כועסת על עצמי ומיואשת.חשבתי שאולי הילד עם הפרעת קשב וריכוז אך לפי ההצלחות בבית הספר לא נראה כך.הבעיה היא אצלי.אנא עזרו לי ! תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לכרמית

    שלי ורדי
    26/01/2009

    אנימ צטערת על מצבך.
    אך גם ברגעים הקשים ,תזכרי שהזמן זורם ואולי בעוד כמה זמן תימצאי במקום אחר טוב יותר. ברור לי שאת צריכה לבקש עזרה לעצמך קודם כל, דרך מרפאה לבריאות הנפש או דרך עו"ס וגם משהו תמיכתי כמו קבוצה לאמהות חד הוריות או מפגשים חברתיים למשפחות חד הוריות .
    לכי תיעזרי, זו גם סגולה וחוכמה לדעת להיעזר באנשי מקצוע טיפוליים וקהילתיים. תשקיעי בחברויות, לא צריכות להיות רבות אך צריכות להיות איכותיות.

    בהצלחה רבה רבה

    שלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לכרמית

    טל
    16/03/2009

    כרמית שלום מוכר לי המצב מכיוון והייתי בנעליו של בנך הקטן ואני ממליץ לך בחום לא להזניח מצב זה אחי , הגדול ממני בשנה , היה מכה ומציק לי מסיבות שלא גיליתי מעולם הדבר נפסק רק כאשר הגעתי לגיל 20 ופתאום הייתי גבוה וחזק יותר עד אז הייתי קורבן לשלו במשך שנים, אימי שעבדה שעות רבות מעולם לא האמינה שהמצב הוא יותר מיריבות רגילה בין אחים עד ליום בו הושבתי אותה ואמרתי לה שהרגשתי כילד מוכה ולא רציתי אפילו לחזור הביתה מבית הספר בנוסף אחי הפך להיות מאוד דומיננטי בבית והפסיק ללמוד למרות שהיה תלמיד מצטיין ( נשמע מוכר??? ) והתחיל להסתובב עם אנשים די מפוקפקים המלצתי אלייך היא כזו - למרות שהיום היחסים ביני לבין אחי תקינים והוא גם במסלול הנכון איני רואה סיבה לתת למצב להידרדר לידי המצב שלנו הייתי מציע לך להכניס את הבן הגדול לתוכנית של האח הגדול ובתור אחד שעושה זאת כיום אני יכול לומר לך שזה יחשוף את בנך לאנשים מהסוג הטוב ביותר לדעתי וכך יוכל ללמוד מדוגמה של אחרים ואולי ימצא לו איזושהי דמות אח גדול באחד מהם. בנוסף אל לך להזניח אתצ לימודיו ומעבר לכך תפציצי אותו בפעילויות ילד מותש הוא ילד שלא יציק לאחיו. חשפתי את עברי בפנייך אך ורק מפני שהמקרה שלך מזכיר לי את שלי ואני חושב שעלייך לפעול כמה שיותר מוקדם ייתכן ואני מגזים ומצבך אינו בעייתי וקשה כפי שהיה שלי אבל מה אם כן???... בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    חנה
    21/01/2009

    שלום רב, אני בת 26 ועברתי לגור בשכונה לא איכותית ברמת גן, שלא אצייין את שמה. שמתי לב כי ביום יום יש פה מכות בין נערים מהשכונה. יש לציין שהנערים האלו ממעמד נמוך ורואים זאת לפי שפתם, לבושם ועוד. רציתי לשאול אתכם המומחים מבחינה פילוסופית, האם יתכן שבקרב נערים ממעמד נמוך יש יותר אלימות? אם כן, למה זה כך לדעתכם? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחנה

    שלי ורדי
    08/02/2009

    שלום לך,
    סביר להניח שיש יותר אלימות כשיש יותר קשיים משפחתיים, עם הורים חלשי אגו, הפחות מכווננים לילדים, ללא בנית מסגרת, ללא גבולות, הרגלים ומטרות להשגים .
    תחשבי על כך שההורים לפעמים בעצמם מובטלים או עובדים קשה, עייפים מהחיים, ופחות שמים לב לילדים.
    זו הכללה עדיין כי יש מעמד סוציאקונומי נמוך של אנשים עובדים המתקיימים בדוחק, אך מצליחים בכל לשמור על תשומת לב בסיסית להרגלי חיים של ילדיהם. לסיכום: ילדים צריכים המון תשומת לב, הכוונה, הכלה והגנה, הרבה יותר ממה שחושבים רוב האנשים.

    שלי ורדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    יעקוב
    18/01/2009

    שלום רב, הבן שלי בן 16. לאחרונה הוא החל ללבוש בגדים שחורים, עשה תספורת מוהיקן, שם עגילים בפטמות ובגבה. הוא יוצא בלילות וחוזר בבוקר הביתה. אם אני מעיר לו על הדברים האלו הוא מתעצבן מאוד ומתחיל לצעוק. אני לא יודע מה לעשות איתו. אשמח לקבל הכוונה, תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליעקב

    שלי ורדי
    21/01/2009

    מבינה ללבך,
    הבן שלך מנסה לגבש עצמו ולהגדיר עצמו, כשונה מהחברה אך ע"י השתלבותו לחברה מוגדרת אחרת של בני נוער. הוא מחפש שייכות ומבטא כך זרות וואי שביעות רצון מהחברה.
    תפקח על היציאות שלו, על המקומות בהם הוא מסתובב, על הבגדים פחות הייתי שמה דגש , זו מלחמה אבודה כרגע. תנסה ליצור אתו קשר, להתקרב אליו, להבין מה מציק לו , מה מפריע לו ,ממה הוא לא מרוצה, אילו שאיפות יש לו, בלי להתייחס יותר מדי להופעה שלו. נדמה לי שייעוץ פסיכולוגי היה גם עוזר לו, אך צריך להציע לו זאת בלי קשר להופעה שלו, אלא בהקשר של מצוקות אמיתיות שאתה אולי תבין אם הוא יאפשר לך להתקרב אליו.
    בהצלחה,
    שלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    גבי
    13/01/2009

    בסוף השבוע האחרון נסגרתי בבית כל הזמן ועישנתי חשיש. רציתי לדעת האם לדעתכם לחשיש יש תכונה כזו שהוא גורם להתבודדות? גורם לך לא לרצות לראות אף אחד? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגבי

    שלי ורדי
    13/01/2009

    שלום,
    כן , חשיש גורם להתנהגויות מסוג שתיארת. חשיש גורם לתסמונת "חוסר המוטיבציה", הכוללת התנהגות רפויה, אדישות, התכנסות לתוך עצמי וחוסר מוטיבציה. וכן גורם להרבה בעיות אחרות הפוגעות באישיות, בריכוז ובהתנהגות זהירה בנהיגה וכו'. זהו סם!
    שמור על עצמך,
    שלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום .
    אנונימית
    03/01/2009

    שלום !
    רציתי להתייעץ איתך בנוגע לבעיה שקיימת אצלי כבר יותר מדי זמן , וגורמת לי לבעיות , וסבל .
    אני כמעט בת 14 ואוהבת משהו וזה לא עוזר כי לא קיים אצלי האומץ ללכת ולשתף לא חברות ולא אף אחד אחר .. ,
    לא יודעת למה באמת שלא !
    וזה מאוד מייאש ..
    כי כשאני אוהבת אני אוהבת באמת .
    ולא יכולה לקבל את האהבה בחזרה כי אני לא מדברת עם אף אחד ובמיוחד לא הולכת לאותו בן אדם .
    הייתי רוצה מאוד שתייעצי לי מה כדאי לי לעשות

    בתודה .. אנונימוס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום .

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבת ה14

    חמדה קורץ
    03/01/2009

    לאהוב מישהו זה דבר נפלא .
    תחשבי אם את רוצה להשאיר את האהבה הזו במחשבות ובמשאלות . או לבדוק אם ניתן לממש אותה ?
    אם את רוצה לבדוק אפשריות מימוש . חשבי מה יש לך להפסיד.במידה ולא תתני רמזים לא ייקרה כלום . במידה וכן תתני רמזים יתכן שתקבלי תשובה שלילית . אבל יתכן שתקבלי סימנים חיובים . כדאי לך לנסות למצוא אם אותו בן נושאים משותפים . להפגש עם חברים וכו .לנסות למצוא דרך להתקרב .
    מדוע את לא מדברת עם חברות ? נסי לשתף חברה שאת סומכת עליה תופתעי עד כמה את לא לבד .
    בהצלחה חמדה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבת ה14

    טל
    07/01/2009

    שלום לך מנסיוני המר והלא מר הדבר הכי מאמלל הוא להיות מאוהב ולא לממש זאת מצד שני אין נפלא יותר מההרגשה שאוהבים אותך בחזרה גם אם לפעמים צריך להתקל בדחייה עדיף לפעול מאשר להצטער אחר כך על חוסר האומץ לפעול אני חושב שחובה עלייך לנסות זה שווה את זה גם אם הבחור ידחה אותך ואני בטוח שלא כך יהיה בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרום הבתולין שלי
    אפשר בדוי?
    01/01/2009

    האם אפשר לקרוע את קרום הבתולין ע"י דחיפת אצבעות? והאם אפשר לבדוק האם קרום הבתולין נקרע או לא אצל רופא נשים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרום הבתולין שלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרום בתולין

    שלי ורדי
    01/01/2009

    שלום, נדמה לי שלא ע"י דחיפת אצבעות, אך רופא נשים יודע יותר ממני והוא בהחלט מסוגל להבין אם קרום הבתולין נקרע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גטו-ורשה
    אנונימוס
    30/12/2008

    אני בן 17 נמצא במצב של כל מה שאני רוצה מדוכא ע"י משהו אחר, הנאצים תמיד דואגים לשבור את רוחי, ואדם שככה הילדות שלו הלכה אין סיכוי להיות מאושר בחיים, יש לי עיניים כחולות שיער בלונדיני אני די נמוך כמה בנות אמרו לי דברים כמו שאני יפה ושאני חמוד אבל אני שמוע אתזה אולי פעם בשנה בשאר הזמן הם נמצאים ים הנאצים. אני מפורק טוטאלית לא בא לי כלום, לא מגיע לאמא להיות כלכך מאוכזבת, אבא משתדל להחזיק את כולם אבל שתי האחים שלי גם לא במצב הכי טוב. אלוהים יושב מלעמה וצוחק על בנו טוב הלב שבחיים לא הזיק לאפחד, נותן לו דברים רק אחרי שהחשק עליהם אבד, מביא לאדם לבחור בין טוב לרע אבל מטיב דווקא עם הרע, היום שתיתי שתי כוסות וודקה ואני בקלות יכול להפוך להיות אלכוהליסט אבל אני מעדיף למצוא דרך אחרת. נמאס לראות את אמא בוכה את אבא מפורק. אף פעם לא היה לי חבר, חברה, אני מרגיש שאין לי שום מוצא, אני לא תמים וטוב לב כמו שהייתי החיים מלמדים אותך אחרת, הרבה פעמיים מתברר שככל שאתה רע יותר ככה טוב לך יותר, אני ממש קרוב להתאבד, לא רואה בשביל מה להמשיך, גם ככה דברים בחיים לא יסתדרו כל הזכרונות הטובים ישארו איפשהו בגיל 7,8 אני אף פעם לא יבין למה אחיי היהודים מתנהגים כמו נאצים זה לא צריך להיות ככה, אומרים שכל אחד מקבל את מה שמגיע לו במוקדם או מאוחר דבר ראשון אני לא בטוח שזה נכון דבר שני גם ככה זה לא הוגן, הייתי רוצה לאנוס את אשתו של אלוהים להתעלל בו ואחר כך להגיד לו שבסוף הוא יקבל את מה שמגיע לו.. שלא ידאג אני בטוח שמה שרשמתי עכשיו לא מתקבל ע"י הרבה אנשים אבל ככה אלוהים נוהג בי, שמעתי על הרבה כוכבי קולנע ואנשים מוצלחים שסבלו בימי התיכון אבל מי הבטיח לי שאני אחד מהם?? הנאצים תמיד גורמים לי להרגיש רע עם הדברים שאני אוהב, יש לי שיער ארוך ואני מאוד אוהב אותו אבל כל יום דואגים להגיד לי כמה הוא מכוער, ומי אומר לי אתזה אחד עם ראש פחית, אחד עם אף של גרגמל ואחד בלי שיניים אנשים שתמיד התיחסתי עליהם בכבוד, אנשים שכביכול צריכים להיות עלובים ממני אבל יודעים איך להפוך את הדברים כדאי שיראו הפוך, בחיים אפחד לא עזר לי!! לפני שנה ילד שהרגיש רע והצטנן נתתי לו את המעיל שלי כל היום קפאתי מקור אבל ידעתי שעשעיתי משהו טוב, לא רק שלא היה אכפת לו ממני הוא צחק אליי בכל הזדמנות, היו לי מקרים רבים כאלה לכל אורך החיים, שאפחד לא יתפלא למה אני מאחל לאנשים להישרף למה אני מאחל לאנשים למות ועוד.... לא משנה מה תרשמו אני יודע שזה לא יעזור פשוט היה חשוב לי להגיד משהו לפני שאני מת...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גטו-ורשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנער שבחר להזדהות ללא שם

    חמדה קורץ
    30/12/2008

    אכן יש אנשים . מפורסמים . מצליחים . שבתקופת ההתבגרות חוו ועברו חוויות קשות .
    כדי להיות אחד מהם אתה חייב לפנות לעזרה מקצועית .
    אתה נבראת יחיד ומיוחד . גם אם בשלב הזה אתה לא מרגיש כך . או לא מקבל מספיק תגובות כאלו מהסביבה .
    כדי לצאת ממצב המצוקה בו אתה נמצא -פנה לעזרה :
    במסגרת בית ספר - יועצת או פסיכולוג
    מחוץ לבית הספר - עובדת סוציאלית בלשכת הרווחה
    אתה יכול גם להתיעץ אם רופא משפחה על תחושותיך
    בכל איזור יש מרפאות לבריאות הנפש שיכולות לעזור
    פנה לעזרה

    יש אור בקצה המנהרה גם אם כרגע אתה לא רואה אותו


    יהיו ימים טובים יותר
    חמדה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    אנונימוס
    30/12/2008

    אני באמת מודע לך על התשובה אבל הייתי מצפה לתשובה יותר עינית מה עליי לעשות, הלכתי כבר לכמה פסיכולוגים רובם בילבלו לי תמח, אני יודע שהשתמשתי במילים קשות אבל זה באמת מה שאני מרגיש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חדדש
    אנונימוס
    22/12/2008

    היי, אני בן 18 אני ילד יפה מאוד, מצחיק שתמיד היה טוב לכולם ומקבל יחס בדיוק הפוך, אני לומד בכתה יב, אני ילד מאוד מתוסכל שלא מקבל הערכה וכבוד על הדברים שמגיעים לו, אני שומע מאנשים שכביכול צריכים להיות נחותים ממני [למרות שאני אפעם לא גורם למשהו להרגיש ככה] צוחקים אליי, לא הייתה לי חברה אחת ואני מרגיש שאת התקופה שבא הייתי בשיא החרמנות שלי בזבתי בלי חיכוך או להרגיש אפילו קצת גוף של מישהי, אני מאוד אוהב ספורט ובעיקר משחק טניס אני חייב להגיד שאני טוב מאוד בזה אני מתאמן עם הקבוצה הבוגרת של העיר שלי, להגיד את האמת.. כל זה לא שווה עם אחד עם אף ארוך אומר שהאף שלך ארוך וכולם מסכימים למרות שזה לא הגיוני. אני יגיד את האמת אני לא רוצה לחיות יותר, לא רואה קצה אור, אשמח לקבל יחס ממישהו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חדדש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאנונימוס

    שלי ורדי
    23/12/2008

    שלום לך,
    אתה באמת נשמע לי מדוכא ובתקופה לא ממש טובה. מצד אחד טוב לשמוע שיש לך הערכה עצמית חיובית על עצמך שהיא תשתית לשינוי טוב בעתיד.
    מצד שני, הסביבה לא מחזירה לך משוב חיובי או משוב חיובי כפי שהיית רוצה אותו. אי ההתאמה בין התחושות שלך לגבי עצמך לבין הפיידבק מהסביבה, ובעיקר מבני גילך מדאיג אותי. אתה "חייב" להבין ולתת הסבר על הפער הזה, אחרת מצוקתך תימשך.
    ייתכן שאת המתנשא מעט, בתורך הגנה? ייתכן שיש יריבויות ותחרות ביןנך לבין בני גילך? אני מרגישה שחסרים לך חברים קרובים, האם זה נכון? אם אכן כך, תצטרך לעשות חשבון נפש מה משפריע ליצירת קשר חיובי ובר אמון עם חבר.
    לגבי חברה , אולי אותך זה מדאיג, אך לדעתי הרבה בחורים בגילך לא יצרו קשרי חברות עם בנות, כך שלא נראה לי חריג, אלא נורמטיבי לגמרי.
    אל תדאג לגבי תקופת החרמנות שלך, היא תימשך לעוד הרבה זמן בחיים שלך ואני בטוחה שעוד מחכות לך הנאות רבות בתחום.
    אתה נראה לי בשל ללכת לטיפול פסיכולוגי, זו לא מילה גסה, זה רק יכול לקדם אותך ולקרב אותך לאושר שאתה מייחל לעצמך. במיוחד לאור הייאוש שתוקף אותך.... אתה צריך לברר מה אתה מרגיש על עצמך והדימוי העצמי שלך, ואיך התקשורת שלך עם חברים מתפקששת עד כדי העלבות כלפיך.
    אתה חייב לשים "מראה" מול עצמך ולבדוק מה קורה אתך.
    בהצלחה,
    שלי ורדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה,המשך..

    אנונימוס
    23/12/2008

    אני רוצה להביר שאני לא מתנשא והמצאיות בדיוק כמו שציירתי אותה, אני בנאדם ריאלי שיודע מה הוא שווה אבל אני אפעם לא יבין את כל הרוע הזה שיש מסביב, אני בנאדם מאוד נקמן וכל האנרגיה שלי מופנת לשנאה, כל היום אני שואל את עצמי איך האנישם האלו ששוים חצי ממני מעליבים אותי וגורמים לי להיות מדוכא ומדוכדך כבר שנים, אני גם מרגיש שפיספסתי את הילדות שלי היו המון פעמים שרציתי ללכת לשחק או לעשות משהו ואפחד לא שיתף איתי פעולה, אני מרגיש שיותר מידי זמן השעממתי בתקופה שצריכה להיות היפה בחיים. אני באמת לא רואה סיבה לחיות יותר שהעולם כל כך עקום ניסתי כבר כמה פעמים להתאבד ללא אבל הבעיה היא שאני פחדן עם אני ימצא דרך קלה לעשות אתזה [לא כואבת, אני בטוח שיש דרך קלה] אני יעשה את זה. אני מאוד שמח על תשומת הלב בגלל שאני לא רגיל לראות אנשים בלי אינטרסים בחיי היום יום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאנונימוס שבוודאי יש לו שם...

    שלי ורדי
    24/12/2008

    היי,
    הגיד שההודעה שלך לא הפחידה אותי, זה לא יהיה אמת.
    לא הייתי מודעת שיש לך מחשבות אובדנניות ואפילו מעשים בפועל, למרות שזרקת משהו דומה בהודעה הראשונה שלך.... אולי אתה לא פחדן אלא אתה בן אדם שפוי, במובן שאתה אוהב את החיים ומבין את הנאותיו למרות הסבל הזמני של כמה שנים?
    יש לך חשבון ארוך עם החברה, אולי גם עם הבית? אתה לא מדבר על הקרובים שלך, על אבא ואמא וכו' אלא על החברה. בדרך כלל ההתקשרויות הראשונות שלנו מתחילות בבית ודפוסים דומים אנחנו יוצרים עם הסביבה הרחבה במשך כל החיים.
    תראה , את העולם ואת הרוע לא תוכל לשנות, אך למצוא אנשים טובים יותר סביבך זה אפשרי, גם אם נראה לך רחוק היום, כי זה אפשרי לאחרים אז גם לך. אולי אפשר לעשותו דברים אחרת כדי לא לאפשר לרוע הקיים בעולם (ואני מסכימה אתך שיש רוע) להיות מתועל נגדך דווקא..
    אתה חייב לעצמך עזרה ממישהו, אם אתה בבית הספר מאנשי המקצוע בבית ספרך, מהרוווחה. יש עובדים סוצאילים, יש פסיכולוגים באופן פרטי ומטעם קופות החולים או מטעם משרד הבריאות.
    החיים שלך עם עזרה רגשית יכולים להראות אחרות, תנסה לראות ולתכנן קדימה ופחות לבכות על העבר כי העתיד זה החיים שלך .
    כמה שהסבל שלך היום גדול, תנסה לדמיין שעם החיים תזרום למקומות אחרים בעתיד. הכל זמני , זורם ומשתנה ועדיף שתהיה לך שליטה על עיצוב העתיד שלך. בגלל זה כדאי לך להיתמך רגשית, בטח ובטח אם יש לך מחשבות / נסיונות אובדניים.
    שלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דפרסונליזציה
    מנחם
    15/12/2008

    כתבתי פה בעבר על מצבי , יש לי פסיכולוג אבל מה הוא כבר יכול לעשות לי ,אני לוקח כדורים על פי מה שהפסיכיאטר אומר אבל אני ממשיך לחיות(או למות) בתוך העולם שלי ואני מלא חרדה ואני לא יודע אפילו למה אני כותה כאן אני לא יודע מה אני רוצה ממכם , השאלה היא אבל למי כן צריך לפנות ? מי כן יכול להחזיר אותי אל עצמי ? אני בקושי אוכל אין לי תאבון ואין לי את הרצון לחיות ,אני לא עושה כלום ,רע לי , אז בשביל מה אני קם בבוקר , פשוט נמאס לי לישון , ואני קם לעוד יום של חרדה וסבל, אוקיי אז מה את שלי יכולה לעשות ? כלום ,מה ההורים שלי יכולים לעשוץ? כלום ,מה אני יכול לעשות ? כלום ,מה הפסיכיאטר יכול באמת לעשות ולעזור חוץ מלתת כדורים ? כלום , המצב שלי רק מחמיר אני לא מפסיק לנתח כל דבר ואני לא "חי" שום דבר , ושוב אני לא יודע למה אני כותב את זה כאן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דפרסונליזציה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למנחם

    הילה
    15/12/2008

    שלום לך,אני לא פסיכולוגית אבל אם אתה כותב כאן כנראה שיש לזה משמעות כלשהיא גם אם היא לא נראית לך כרגע.ואני מאמינה ומקווה שבסופו של דבר אתה כן תרגיש שאתה "חי" את החיים ומשתדל לחיות אותם הכי טוב.אני לא אומרת שהחיים תמיד יפים ,יש קשיים ומשברים ואנחנו יכולים ללמוד לקבל אותם ולהתמודד איתם בצורה הכי טובה,מקווה שיהיה לכולנו טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למנחם

    חמדה קורץ
    15/12/2008

    אכן כתבת בעבר ...והפעם ציינת שם או כנוי שבחרת.
    אתה מרגיש שאתה נמצא בתוך בור שאתה לא מצליח לצאת . מתוך הבור כרגע לא נראת לך יציאה . אבל יש יציאה ,התהליך ארוך וקשה אבל לאורך זמן תהיה הקלה.
    המשך בטיפול תרופתי ובשיחות .ואל תאבד תקווה ,
    בהצלחה חמדה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    בחור
    15/12/2008

    על העידוד ובכן זה שמי האמיתי כמו ששלי רצתה לדעת , מקווה לצאת מהבור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום מנחם

    טל
    07/01/2009

    הייתי ממליץ לך לנסות מאמן אישי הם לא שם רק בשביל להוציא אנשים מבור כלכלי יש להם רעיונות ואפשרויות שונות לדוגמה אמרת שדאתה לא עושה כלום אני אישית לא מבין את זה תציץ החוצה בחור תראה איזה יום מטורף לא נשארים בבית ביום שכזה נסה במקום לשלול אופציות על הסף לנסות ולהיענות אליהן אני חושב שזה יעזור לך או לפחות יקדם אותך בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני ממש מבין אותך זה גם קרה לי פעם

    אלרון
    17/05/2009

    דפרזונוליזציה גם יכול לקרות לרגעיים מסוימים ולא לתקופה ממש ממושכת בפעם הראשונה שזה קרה לי הרגשתי שזה ממש מגניב אבל לאחר כמה דקות חשבתי שאני יוצא מדעתי למזלי זה עבר אחרי שעתיים בערך.... זה קרה לי במהלך השנים עוד כמה פעמים...אני ממש מצטער בשבילך זה כמו להיות תקוע בין שני העולמות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    הילה
    10/12/2008

    שלום.לא יודעת אם הגעתי למקום הנכון...בתקופה האחרונה אחותי מסתגרת יותר מדי בחדר,בקושי מדברת עם המשפחה ועל מה שעובר עליה..כל פעם שאני מנסה לגעת בה היא פשוט מתרחקת ויש לי הרגשה שזה קשור לפגיעה מינית בעבר,אשמח לדעת מה אפשר לעשות במצב כזה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האחות בבעיה..

    שלי ורדי
    13/12/2008

    שלום הילה,
    מדברייך אפשר להבין שאת לא יכולה לגשת אליה ישירות אך את דואגת לאחותך. האם את יכולה לכתוב לה מכתב על כך שאת דואגת ומוכנה לעזור לה?
    אולי אם תתעקשי (כי נדמה שאת מפחדת להיות קרובה אליה..) לפנות אליה היא תיענה?
    תחשבי איך לגייס חברה טובה של אחותך שתעזור להלפנות לאנשי מקצוע, כגון אגודות המטפלות בפגיעות מיניות.
    אסור להשאיר אותה כך אם הסיבה שאת משערת הינה פגיעה מינית. תשדרי לה בכל עת שאת חושבת עליה. גם כשהיא מרחיקה אותך, זה שווה. ייתכן שמתישהו תרגיש נוח לבקש ממך עזרה.
    שיהיה בהצלחה,
    שלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    הילה
    13/12/2008

    תודה על המענה,אין לי פחד להתקרב אל אחותי זה פשוט מחוסר תקשורת בינינו...יכול להיות שמכתב באמת יוכל לעזור,תודה על ההמלצה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    מתעניינת
    09/12/2008

    שלום רב, אבי משתמש באלימות מילולית כנגד אימי כבר כמה שנים. אני בת 20 ולא מסוגלת יותר לשמוע מריבות וקללות. דיברתי איתו מלא פעמים לא עזר. אמא שלי לא עוזבת אותו. מה אפשר לעשות במצב כזה קשה? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלימות מילולית בין ההורים

    שלי ורדי
    09/12/2008

    שלום לך,
    זה מציק לך בוודאי, אין לי ספק..
    כל הכבוד למעורבות וליוזמה לדבר אתו לנסות להשיג מצב רגוע ומכובד יותר בבית. כנראה תצטרכי להשלים עם העובדה שלא תוכלי לשנות אותם.
    תודה לאל שאת בוגרת כבר, אני מציעה לך למצוא מקום מגורים אחר ולהפסיק לגונן על אמך.
    אם היא לא רוצה לעשות שינוי בחיים שלה, זו הבעיה והבחירה שלה.
    תחיי את החייך, זו הגישה היותר בריאה כאן.

    הכי חשוב לדעתי: תנסי לבחור בן זוג לא דומה לאביך, מכבד ועדין.
    שלך

    שלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הטרדה מינית
    אנונימית
    06/12/2008

    אני כבר לא יודעת לאן לפנות, אין לי מושג מה אני יכולה לעשות, אני בקרוב אהיה בת 19 ולאמא שלי יש חבר כבר יותר מ10 שנים, כשהייתי בת 17 הוא התחיל להטריד אותי מינית, לא אונס או משהו כזה, הוא נגע בי כשממש לא רציתי והוא דיבר אליי בצורה בוטה וכל מה שהיה לומר היה קשור ביחסי מין, אמא שלי יודעת על זה, על הכל והיא לא מוכנה לעזוב אותי, אני בצד השני נכנסתי לקליפה מגינה ואני דוקרת בכל היזדמנות בלי לבדוק מה או למה, נמאס לי ממנה ואני רוצה לצאת מהמקום שקראתי לו בית אין לי לאן ללכת והצבא לא ממש יכול לעזור לי יש למישהו כאן תשובה עבורי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הטרדה מינית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאנונימית

    שלי ורדי
    08/12/2008

    שלום לך,
    אני מצטערת לשמוע שאת בבעיה כזו ,כשאת לא מרגישה בתוך הבית שלך -בית. אני מציעה לך לפנות לאחת העמותות לפגיעה מינית במשפחה ולקבל ייעוץ תמיכתי ופסיכולוגי או ייעוץ משפטי על הצעדים שאת רוצה לנקוט כלפי בן הזוג של אמך.
    את אומרת שהצבא לא עוזר לך.. האם את יכולה לבקש פגישה עם פסיכולוג/פסיכיאטר בבסיס שלך, לפרט לו את הבעיה ולבקש ממנו לעזור לך לשרת רחוק כך שתגיעי הביתה פחות ?
    אפשרות אחרת הינה שתבקשי מאמך לבוא לטיפול משפחתי אתך ברווחה באיזו מגורייך, בלעדיו, וזאת כדי להתקרב לאמך.
    בנוסף,יש פורום באתר זה ,beok, מיוחד לפגיעות מיניות. אולי תוכלי גם להעזר בו,
    בהצלחה,
    שלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי אנונימית

    מ
    27/12/2008

    אני מזדהה איתך במצבך, לפני 4 שנים נאנסתי על ידי חבר של אמא שלי שהיה אצלנו בבית רק פעמיים ולא היכרתי אותו אלא רק בפנים ובשם, הם יצאו בערך חודש, אמי עובדת לילות ואני תמיד הייתי לבד בבית בליליות, החלאה ניצל את ההזדמנות הזו. בהתחלה לא רציתי לפנות למשטרה, אבל הבנתי שחייבים לעשות את הצעד כדי למנוע ממנו לעשות זאת שנית. אני עדיין צעירה ואין לי כל כך נסיון מקצועי בלייעץ, אבל לדעתי עלייך לדבר שיחה רציניצ אם אמך ולגרום לה להבין את חומרת המצב והשלכות אפשריות, כל אמא דואגת לילד שלה וברגע שתראי לה מצוקה אני בטוחה שהיא תשקול לפתור את המצב, לחילופין קצין בריאות נפשר בצבא מנסיוני האישי הוא לא תמיד תומך אלא בורר כל פניה כאפשרות לגימלים או מעבר לבסיס אחר או כל דבר אחר, לא פעם פניתי לקבן בצבא אך ורק לאוזן קשבת וכל פעם יצאתי עם הרגשה לא נעימה. את צריכה לערב בזה גורמים רלוונטיים, אולי עובדת סוציאלית או טיפול משפחתי. בכל מקרה תמנעי מכל שיחה שלא נראית לך, ותמנעי כל מצב שיוכל לעורר אותו למעשה יותר חמור. תהיה חזקה ואל תתני לאף אחד לפגוע בך. אני מאחלת לך מכל הלב הרבה כח ואומץ!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנונימית שלום

    טל
    07/01/2009

    אין לי הרבה ניסיון בעניין אך היה שלב מסויים בשירותי הצבאי שבו הגעתי לבסיס יום אחרי ריב רציני עם אחי הגדול ( אולי הפעם הראשונה בחיי שלא עצרתי מעצמי להחזיר לו ) שבתגובה איים להרוג אותי בשנתי ( אין מה לדאוג 9 שנים אחרי אני עוד פה ואחי גר בדירה לידי ) אבל הגעתי לבסיס ופשוט הצבתי להם עובדה שמצבי הנוכחי אינו מאפשר לי לחזור לביתי כיוון וכבר לא בטוח שם לקח לא מעט זמן ובינתיים ישנתיוחייתי בבסיס ואצל אבי מידי פעם אך לבסוף הוגדרתי כחייל בודד והצבא סבסד עבורי דירה עם כמה שותפים חיילים אין זה המוצא הטוב ביותר אך לפחות תהיי בטוחה ואוליתוכלי להתחיל לתת למישהו לגעת בך מבפנים כי בלי חיי אהבה אין סיבה לקיומנו בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום