מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- זרועותרעות13/07/2011
שלום, אני בת 21 גובה 1.60 משקל 59. התחלתי בדיאטה (בריאה) לפני כחודש וחצי. לצערי בספורט אני פחות משקיעה (אופניים שעה וחצי-שעתיים) וזה הצתמצם מ3 פעמים בשבוע לפעם- פעמיים אם בכלל. בכל אופן, אני מתמקדת בזרועות ועושה שני תרגילים של משקולות (3 פעמים בסטים של 15) כמעט בכל יום, אני רואה שיפור אך יש לי חשש שאני לא אצליח להוריד את השומן והזרועות יהיו בסופו של דבר גדולות ושריריות..אם אני עושה טעות וזה מה שיהיה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זרועות - תגובה
יעל הראל13/07/2011הי, אם מטרתך היא לעצב את הזועות ולהוריד את מסת השומן, עלייך להתמיד בפעילות האירובית. בגדול, אני לא חושבת שהתרגילים "יגדילו" את הזרועות עד כדי כך שהן יהיו גדולות, ולדעתי עדיף מראה שרירי (אפילו אם הוא תופס יותר נפח), המשיכי עם הפעילות, רק אל תגזימיעם המשקלים ונסי לשל יותא פעילות אירובית, בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדבר נוסף
רעות13/07/2011תודה רבה על התגובה.
תוכלי לפרט כמה זה בדיוק יותר מדי משקל? אני מתאמנת עם משקולת של קילו-שניים, מעבירה מימין לשמאל..
אירובי אומר בהכרח עם מוזיקה וקצב? כי אני עושה את זה בלי להניע את כל הגוף אלא רק את הזרועות, כל האימון נמשך בערך 10-15 דקות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוכמה פעמים בשבוע מינימום?
רעות13/07/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדבר נוסף - תגובה
יעל הראל14/07/2011משקולות של ק"ג-שניים זה המינימום, כך שאין בעייה, פעילות אירובית טובה היא כזו שתזרים דם לכל הגוף ותגרום להתנשפות, בד"כ קשה להגיע למצב זה בלי לעבוד עם הרגליים ולכן אני ממליצה לך לשלב הליכות או כל פעילות אירובית אחרת. אמון טוב יימשך 35-40 דק' ורצוי לפחות 3-4 פעמים בשבוע...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בקשר לאליפטיקל.עינת12/07/2011
בוקר טוב, יש לי שאלה-
לפני כשלוש שנים הפסקתי לרקוד לאחר 13 שנים של פעילות אינטנסיבית.. הגוף הגיב להפסקה החדה בצורה ממש לא טובה, וכיום אני יותר לא בכושר מאשר מצבו של אדם שמעולם לא שמע על המילה ספורט.
אני מתעייפת לעלות בבית במדרגות, שלא לדבר על טיולים בחוץ, כל דבר גורם לי להתנשפויות ולדפיקות לב מהירות, ניסיתי הליכות בחוץ- לצערי מזג האויר הישראלי מקשה עליי בעניין.. לחדר כושר אין לי כל כך מימון ולכן קניתי מכשיר אלפיטיקל..
המכשיר אמור להגיע בעוד כשלושה שבועות, וכאן אני צריכה להתייעץ איתכם- מה עושים?
כיצד להתאמן, כמה פעמים בשבוע, כמה זמן כל פעם? (ואיך לעשות את כל זה בזמן שאני שומרת על הברכיים)?
איך אני אמורה לדעת מה הרף אליו אני אמורה להגיע?
אשמח לתשובה (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בקשר לאליפטיקל. - תגובה
יעל הראל12/07/2011אני ממליצה שתתחילי ב 4 אימנים של 25 דק' בכל פעם, על העצימות הכי נמוכ שיש לאליפטיקל, בהמשך תעלי בהדרגה את משך הפעילות ואת העומס של האליפטיקל ביחס להרגשתך ולהתנשפות שלך. (מידת היכולת שלך לדבר תוך כדי הפעילות היא מדד לכמה היא קשה לך ולכן אם את מגיעהלמצב שאת מאוד מתנשפת, זה יכול לסמן לך שזה קשה מידי עבורך).
אין רף ספציפי שאוכל לכוון אותך אליו, כי לא ניתן לעשות זאת דרך האינטרנטף אבל את יכולה להעזר בשעון דופק ולנסות לעבוד לפי נוסחא המייצרת דופק מטרה, בכל מקרה כדי לחשב את היעד הזה, את צריכה לרשום מה גילך.
באשר לבירכיים, האליפטיקל לא מייצר הרבה עומס על הבירכיים, כיוון שהוא לא מייצר אימפקט ישיר על הגוף. בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה! ולשאלתך,
עינת12/07/2011אני בת 21.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה! ולשאלתך, - תגובה
יעל הראל14/07/2011את נהוג לחשב את דופק המטרה באופן הבא:
226 פחות הגיל שלך כפול האחוז מהדופק הרצוי לך, ואת מכוונת לפעילות בינונית אז כפול 70-75% מהדופק המירבי יספיקו...
עם זאת, אני ממליצה לך לעבוד ע"פ ההרגשה ולא רק ע"פ מדד הדופק, בכל מקרה הכי מומלץ שתיפגשי עם מאמן, אפילו פעם אחת כדי להתאים לך תכנית אימון, בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אימון כושר בבריכהיעל08/07/2011
אני הולכת לבריכה קטנה ללא חוגים והבנתי שפרט לשחיה ניתן גם לעשות אימון סיבולת לב ריאה ע"י הליכה במים.
האם אני צריכה איזה ציוד מיוחד כדי ללכת במים בצורה אפקטיבית?
או שפשוט ללכת במים שמגיעים לי לגובה המותניים?
ראיתי באיזו כתבה שדיברו על חגורת מצופים למותניים - למה היא משמשת? להליכה במים עמוקים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אימון כושר בבריכה - תגובה
יעל הראל11/07/2011הי, לצערי אין לי ניסיון עם התעמלות במים, אני באמת יודעת שהליכה ופעילות במים יכולה להיות מצוינת ומעייפת מאוד, ולפתח סיבולת וכוח באופן מיטבי, אינני מכירה את המצופים, אבל יש ציוד רב שנהוג להתאמן איתו בבריכה, אני מציעה שתיגשי לחנות ותבררי איזה ציוד יש ולמה הוא משמש. לגבי גובה המים, נהוג להתאמן במים עד גובה המותן כפי שציינת, אגב, גם הליכות ללא עזרים נוספים יכולה להיות טובה ומועילה, בהצלחה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חזרה לכושר לאחר הלידהמושי07/07/2011
ילדתי לפני שישה שבועות בלידה רגילה, ללא שום סיבוכים. כעת ברצוני לחזור להתאמן בחדר כושר. האם יש הגבלות כלשהן שעלי לקחת בחשבון (כפיפות בטן, ריצה?) חשוב לציין כי התאמנתי בחדר הכושר במהלך כל ההריון, עד ליום הלידה וכי חיזקתי את שרירי רצפת האגן בתרגילי קיגל לאורך ההריון וששת השבועות האחרונים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חזרה לכושר לאחר הלידה - תגובה
יעל הראל11/07/2011מזל טוב!
את יכולה לחזור להתאמן בהדרגה ממש כמו לפני הלידה. ורק כמה דגשים:
התמקדי בחיזוק שרירי ריצפת האגן, המנעי מכפיפות בטן בשלב זה, אלא בצעי תרגילים לחיזוק הרחב בטני- השריר "שמקיף" את הבטן, אפשר בעמידת שש, אובעזרת כדור גדול. בהמשך תוכלי לחזור לכפיפות בטן, בהצלחה (את יכולה לקרוא בתיקיה "שאלות נפוצות" עוד מידע שעניתי על חזרה לפעילות גופנית לנשים שלאחר לידה).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרזייהיפית01/07/2011
מה היא הפעילות הכי טובה להורדה במשקל ? גובהי 1.58 משקלי 70 מעונינת להירשם לחוג אך לא יודעת מה הכי יעיל להרזייה אשמח אם תוכלי לעזור לי . תודה יפית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרזייה - תגובה
יעל הראל02/07/2011פעילות אירובית כגון הליכה, ריצה, אירובי, זומבה, קיקבוקס, ספיננינג, ועבודה במקביל על העלאת מסת שריר, וכמובן בשילוב תזונה נכונה.... כל אלה יתרמו לירידה במשקל, חשוב לבצע פעילות 3-5 פעמים בשבוע, או בכל יום חצי שעה... בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שרירי הבטןאורלי01/07/2011
שלום,
אני בת 17, שוקלת בסביבות ה47 קילו על 155...
יש לי כרס בירה קטנה שמפריעה לי ומסרבת להעלם וצמיגים כמובן,
אני עושה ספורט במשך שלושה חודשים, הליכות 2-3 בשבוע + תרגילים מגוונים של כפיפות בטן (כפיפות רגילות\ כפיפות עם רגליים ב90 מעלות\כפיפות עם רגליים ישרות באוויר, הרגליים שלי נתמכות בקיר, מקווה שזה לא הורס את איכות התרגיל) והתחלתי לשלב לאחרונה גם משקולות לידיים בעת ביצוע הכפיפות...
אני מרגישה שאני מוציאה מעצמי את המקסימום אבל עדיין... אין שינוי...
אני לא אחת שאוכלת שטויות, אני אוכלת בריא, ולפעמים, פעם בשבוע מרשה לעצמי שוקולד ושותה תמיד מים. אחרי אימון כזה אני מקפידה לאכול טונה או ביצה ונותנת לשרירי הבטן מנוחה של 48 שעות.
יש תרגילים אחרים שאני יכולה לעשות כדי להתחיל לראות תוצאות???
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שרירי הבטן - תגובה
יעל הראל02/07/2011הי, נשמע שאת עובדת יפה ואף אינך סובלת מעודף משקל. עניין הבטן הוא כנראה מבנה גוף וכפיפות בטן לא יעלימו אותה. מה שיכול לעזור זה מה שאת אכן עושה: הליכות, פעילות אירובית וכו' ובעיקר כדאי לך להוסיף עבודה על שרירי הבטן העמוקים ושרירי היציבה, אינני יכולה לפרט לך כאן, אבל תוכלי לחפש באינטרנט, נסי גם להעזר בכדור הגדול ולעבוד על הרחב בטני, שריר זה "מצר" את היקף הבטן ותורם למראה אסוף יותר, בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקיי, תודה רבה על העצות! אני אנסה
ליטל03/07/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקיי, תודה רבה על העצות! אני אנסה - תגובה
יעל הראל05/07/2011אשמח לשמוע איך הולך...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הליכהשני29/06/2011
אני בת 20, המשקל שלי הוא 60 והגובה 1.70
כמה קלוריות אני שורפת בהליכה במשך 45 דקות ?
כמובן הליכה קצת מהירה מהליכה רגילה...
וכמה בחצי שעה סטפר ? והאם אימון של רבע שעה ועוד רבע שעה כעבור כמה שעות הוא אפקטיבי כמו חצי שעה ברצף? גם, בעצימות בינונית...
תודה (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הליכה - תגובה
יעל הראל02/07/2011הי, אינני יכולה להגיד כמה קל' את שורפת בוודאות, העזרי בשעון דופק וכך תוכלי לדעת, בכל מקרה זה לדעתי לא עולה על 250 קל'...
ניתן בהחלט לחלק את האימון ולשרוף קלוריות גם אם לא עובדים ברצף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורדת סנטר כפולא'27/06/2011
איזה תרגילים אפשר לעשות להורדת\מניעת סנטר כפול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הורדת סנטר כפול - תגובה
יעל הראל28/06/2011אינני חושבת שתרגילים יוכלו לעזור, סנטר כפול הוא תוצאה של מס' מצבים:
עודף משקל, מבנה גוף או עור שנמתח, אם את סובלת מעודף משקל, אז ירידה במשקל יכולה לעזור, אבל אם מדובר במבנה פנים אז תרגילים לא יעזרו כשם שהם לא עוזרים כשעור נמתח בבטן או בכל איבר אחר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עליה במדרגות לעומת הליכהאילנה21/06/2011
לאחרונה התחלתי לעשות הליכה בערך 3 פעמים בשבוע למשך 3/4 שעה כל פעם, אני הולכת מהר די בקלות ללא מאמץ מיוחד, (בת29
בגלל קושי טכני לצאת מהבית התחלתי לעלות ולרדת מדרגות.
השאלה היא כמה זמן אני צריכה לעלות ולרדת את המדרגות כדי שישתווה ל 3/4 שעה הליכה?
בנתיים עשיתי זאת 1/4 שעה
כמה זמן מומלץ להתחיל? ולכמה זמן לעלות אח"כ את הזמן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רציתי לציין שהמטרה שלי היא לרדת במש
אילנה22/06/2011לרדת במשקל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרציתי לציין שהמטרה שלי היא לרדת במש - תגובה
יעל הראל28/06/2011הי, קשה לי להמיר את הפעילות שציינת כדי שתהיה שווה להליכה, אני ממליצה לך להעזר בשעון דופק או במד צעדים ולבצע פעם אחת הליכה עם השעון/מד הצעדים וכך להשוות, בנוסף את יכולה פשוט לבצע עליות במדרגות לאורך זמן מסויים עד שתרגישי ש"מיצית" את האימון, כלומר להסתמך על ההרגשה שלך ועל הנשימה כדי לראות עד כמה זה מאמץ אותך או שלא מספיק, בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שטפי דם אחרי הליכהשני18/06/2011
שלום, אתמול החלטתי שאני מתחילה לעשות הליכה,
אני בת 20, בריאה בדרך כלל, ולא בעודף משקל. לוקחת גלולות.
יממה לאחר ההליכה הופיעו לי כמה כתמים אדומים\כחולים כמו שטפי דם ברגל
ואני בטוחה שלא קיבלתי מכה...
זו תופעה מוכרת?
אציין שמעולם לא עשיתי ספורט...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שטפי דם אחרי הליכה - תגובה
יעל הראל20/06/2011הי, התופעה לא מוכרת לי, אולי זה נובע משפשפת..? האם לבשת בגד נוח? האם נוטלת תרופות לדילול דם? אני ממליצה לך להתייעץ עם רופא ולהראות לו את שטפי הדם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובות
שני20/06/2011לבשתי טייטס, לא אני לא לוקחת תרופות לדילול דם...
והשטפי דם כבר יותר בהירים..
אבל מה שכן אני סובלת מתופעת רנו, אם יש לך מושג בזה, אולי זה קשור ?
לא ידוע לי על בעיות של קרישיות בדם לא אצלי ולא אצל משפחתי...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובות - תגובה
יעל הראל22/06/2011לדעתי יתכן ושטפי הדם באמת קרו מכתוצאה מתופעת רנו, בכל מקרה התייעצי עם הרופא שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי ניתוח לברואן17/06/2011
בוקר טוב !
אני בת 18 עברתי ניתוח לב פתוח לפני 4 חודשים לתיקון מום בין הפרוזדורים עם תיקון חיבור ורידי ריאה..
הייתי מרגישה קושי בנשימה לפני הניתוח ואז גם עכשיו מרגשיה לא יודעת מה לעשות איך לצאת מזה האם כושר גופני עשוי לעזור לי ?? אולי זה עוזר לדם לזרום נכון וללב להתמודד עם התיקון החדש ..
* אני מפחדת שכור גופני יעמיס על הלב
תודה ויום נעים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחרי ניתוח לב - תגובה
יעל הראל20/06/2011הי, אני ממליצה לך לגשת לחדרי כושר יעודיים לפעילות שמיועדת לאנשים לאחר ניתוחי לב, יש מכונים כאה בכל הארץ. פעילות אירובית מתונה ומונחית לא תזיק, להפך היא רצוייה ואף מומלצת, בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הליכה בבוקריעל14/06/2011
רציתי לדעת למה אחרי הליכה בבוקר אני עייפה ומותשת למשך שאר היום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הליכה בבוקר - תגובה
יעל הראל16/06/2011יכול להיות שאת צועדת לפני שאת מכניסה משהו לפה ואז רמות הסוכר נשארות נמוכות יחסית, יתכן שאת לא שותה מספיק ונשארת קצת מיובשת, יכול להיות שזה פשוט השעון הביולוגי שלך, מתאמנים רבים שלי מספרים לי שאחרי אימון בבוקר הם עייפים כל היום. בנוסף כדאי לך לבדוק שני דברים, האם זה קורה רק אחרי אימון בבוקר או גם אחרי אימון בשעה אחרת, בנוסף כדאי לעשות בדיקת דם ולבדוק את רמת הברזל והB-12 לך, אם הן נמוכות זה יכול להסביר את התופעה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיצד אפשר להיפטר מצלוליטס..דחוף !13/06/2011
הטוסיק שלי לא מדלדל או משהו כזה אבל יש לי צלוליטס אני מעוניינת להעיף אותו ממני וכמה שיותר מהר :) אני צעירה !
אם תוכלי לעזור לי באיזה תרגיליים לבצע או מה בדיוק לעשות אני אשמח תודה מראש !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כיצד אפשר להיפטר מצלוליטס.. - תגובה
יעל הראל15/06/2011אינני רוצה לצער אותך אבל צלוליטיס לא ניתן להעלים, את יכולה לנסות לבצע תרגילי חיטוב לאיזור הישבן, הוסיף הליכות, אליפטיקל רכיבה על אופניים וכו', זה יכול לעזור למקום להיראות יותר מחוטב, אבל זה לא יעלים את הצלוליטיס, בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אליפטי או הליכוןלימור13/06/2011
בוקר טוב
אני 5 חודשים אחרי לידה שלישית
תקועה במשקל כבר חודש וחצי למרות ששומרת על תזונה
155 ס"מ 75 ק"ג
כואבות לי הבירכיים ואני חייבת להוריד 15 ק"ג הכי מהר שאפשר
השבוע הייתי 4 פעמים בחדר כושר
על הליכון אני רצה על מהירות 7 + הליכה מהירה חצי שעה כל פעם
ועשיתי בפעם האחרונה על האליפטי דרגה 2-3 חצי שעה
מה עדיף למצבי? איזה מכשיר?
איזה אימון כדאי לי לעשות כדי לזרז ירידה?
מה הדופק שאני צריכה? לפי המכשיר אני על 165 בערך
עזרה בבקשה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אליפטי או הליכון - תגובה
יעל הראל16/06/2011הי, מזל טוב! בגלל כאבי הבירכיים עדיף לך לא לרוץ אלא לבצע אימון על האליפטיקל או על אופני כושר, שיעור ספיננינג וכו'. כדי לזרז את הירידה הייתי מוסיפה גם אימוני כוח, שיעלו את מסת השריר ויתרמו לחילוף חומרים מהיר יותר. בנוסף כמובן שלתזונה החלק ישנו את החלק הכי מכריע אם את רוצה לרדת מהר במשקל. ייתכן ותהליך של אימוני כושר אישיים בשילוב תפריט מתאים יוכל לעזור לך ולכוון אותך יותר, מבחינת הדופק, זה תלוי בגיל (יש נוסחה לחישוב הדופק), שלך ובעיקר ובאיך שאת מרגישה, אם את מרגישה שבדופק זה את מתנשפת ושזה מספיק מאתגר אותך המשיכי בדופק זה, בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיטבול גורר צלוליט?שירן12/06/2011
שלום לכולם,
אני מתאמנת בשיעורי פיטבול, פעמיים בשבוע מזה 5 חודשים.
בנוסף אני עושה גם אימוני אירובי וזומבה- 3 פעמים נוספות בשבוע.
מאז שצירפתי גם את שיעורי הפיטבול, התחזקו לי השרירים בישבן, אבל הצורה שלו התכערה. הצלוליט הרבה יותר בולט מפעם וגם היריכיים התרחבו וקיבלתי צורה של אגס!
מיותר לציין עד כמה זה מאכזב! העדפתי את הישבן שלי הרבה יותר לפני שעשיתי פיטבול.
הרגלי התזונה שלי לא השתנו. בגדול הרגלי תזונה בריאים, אבל גם כוללים מתוקים מידי פעם...
מה לעשות?? האם להגביר את האימונים האירוביים כדי לשרוף יותר שומן?
אגב, התחלתי את הפיטבול כדי לחזק שרירי ידיים, בטן וגב, בגלל שכואב לי מאוד הגב. נהיה לי שיפור קל אבל לא רואים או מרגישים שרירים באזורים האלו. לעומת זאת, ברגליים ובישבן כאמור, כן פותחו השרירים.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיטבול גורר צלוליט? - תגובה
יעל הראל15/06/2011הי, קשה לי להאמין שאימוני הפיטבול שינו כ"כ את מראה הישבן, ואם הוא אכן התחזק זה אמור להחמיא לו, לא? :-) . בכל אופן אני מאוד ממליצה לשלב כוח ואירובי וזה מה שאת עושה, אז לא הייתי משנה דבר, אולי באירובי תבצעי יותר אופניים או אליפטיקל כדי לעבוד טוב יותר על חיטוב היריכיים והישבן. בעניין השרירים שפיתחת בעקבות העבודה עם הפיטבול, אני בטוחה שזה חיזק לך את שרירי הבטן והגב וזה לא משהו שניתן בהרכח לראות, אלא להרגיש.... המשיכי כך, בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
שירן16/06/2011בעקבות הפיטבול נוצר לי קימור כזה בישבן, שזה כביכול אמור להיות יפה, אבל בגלל הקימור זה מדגיש יותר מבעבר את הצלוליטיס, ובאופן כללי הישבן שלי נראה רע!
כשהתסכלתי בפורום על התרגילים הממולצים שלכם לחיטוב הישבן אלה בדיוק התרגילים שאני עושה בפיטבול ככה שזה ממש מבאס.
אני אנסה להוסיף את האימון האירובי שהצעת למרות שלא נראה לי שזה יטפל לי בישבן לגמרי... אולי קצת ישפר...
נראה שאין מנוס ממכונים הסטטיים בשביל לטפל בזה ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה - תגובה
יעל הראל16/06/2011את צודקת... אבל נסי לשלב את התרגול האירובי שהצעתי לך, בהצלחה וכל הכבוד על הרצינות באימונים!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









