מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- רגלייםנטע12/06/2011
היי, רציתי להתייעץ, הייתי אצל דיאטנית, אני בת 21 שוקלת 45 קילו וגובהי 1.63 מה שאומר שממש אין לי משקל עודף או משהו כזה, להיפך, אבל לא נראה לי שיש אישה שלא חושבת שהיא שמנה או מתוסכלת מאיזה חלק בגוף שלה.
אז אצלי מדובר ברגליים, ומאז שאני זוכרת את עצמי אני חושבת שהן לא מתאימות לפלג גופי העליון שהוא מאוד רזה, יש להן שומן, ביריכיים, בברכיים, ועוד.. הרבה יותר משרירים. כמעט אין שם שרירים... הן גם לא ארוכות אז זה בכלל לא נראה טוב..
נאמר לי שהורדה במשקל או כל הדברים האלה לא יעזרו, ולכן רציתי לדעת איזה סוג ספורט אוכל לעשות כדי לחטב אותם? וכמה באמת יכולות להיות תוצאות? אני לא רוצה רגליים שריריות של גבר.. ועד כמה שידוע לי בטן לדוגמא זה משהו שהרבה יותר קל לחטב..
חשבתי אולי על ספינינג או מה בעצם הכי מומלץ??????? אשמח לקבל תשובה מהירה, אציין שאני מתאמנת בסטודיו סי- אין שום תוצאות, ומאידך אני אסמטית קלה לא מתה על זה וגם די גרועה בסיבולת לב ריאה...
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגליים - תגובה
יעל הראל12/06/2011הי נטע, ראשית חשוב לזכור שלא בקלות מצליחים לחטב את האיזור שבעייתי, כלומר האיזור שאצל כל אחד מאיתנו הוא הכי פחות מעוב או בעל נטייה השמנה בד"כ לא יצליח להתעצב ע"י פעילות גופנית בקלות. בכל מקרה ספיננינג יכול להתאים, גם הליכות מאומצות יומיומיות, סקווטים ורכיבה על אופניים. הכי חשוב לאכול נכון ולהקפיד על 4-3 אימונים בשבוע לפחות, בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרגילים למיצוק וחיטוב הישבןהגר31/05/2011
שלום רב מאמנות יקרות!
הישבן שלי מעט נפול, ומעט שטוח, לא לגמריי שטוח אני חושבת שניתן להצילו עם עבודה קשה!
לכן אני מעוניינת שתמליצו לי על תרגילים טובים לחטב את ישבני, אני בעיקר רוצה למצק אותו להרים ושיצא קצת החוצה... אני אשמח לשמוע שזה אפשרי, כמובן עם עבודה קשה.
תודה מראש, הגר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרגילים למיצוק וחיטוב הישבן - תגובה
יעל הראל01/06/2011הי, קשה מאוד לתת תרגילים באופן הזה, בכל אופן הכי מומלץ שתשוטטי באינטרנט תחפשי. ניתן לעשות סקווטים, תרגילים בשכיב על הגב כשמרימים את הישבן כלפי מעלה והשכמות נשארות על הרצפה (ניתן להעזר בתרגיל זה גם בכדור גדול ולהניח את הרגליים עליו- ליצור "גשר" ולכווץ ישבן,בנוסף בעמידת 6 פשיטת ירך לאחור כשהברך כפופה, ולמעשה כל התרגילים הכוללים פשיטה בירך, וכמובן שגם פעילות אירובית כגון סקי, אופניים ואפילו צעידה/ריצה/ הליכה יתרמו לחיטוב הישבן, בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אימון כושר ביתישרון30/05/2011
שלום רב
הייתי מעוניינת להתחיל להתאמן עצמאית בבית.
המטרה היא, ירידה במשקל וחיטוב הגוף.
אשמח להמלצה על DVD לאימון אישי ובנוסף כמה שעות בשבוע מומלץ
כדי שהאימון יהיה אפקטיבי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אימון כושר ביתי - תגובה
יעל הראל01/06/2011אינני מכירה DVD שהייתי ממליצה עליו, נסי לחפש בסטימצקי ובאינטרנט.
רצוי להתאמן לפחות 3 פעמים בשבוע, אם את יכולה יותר מה טוב. נסי לשלב פעילות אירובית ועבודה על כוח כי רק כך האימון יהיה אפקטיבי, בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אימון בטן וכללי בהריוןדנה27/05/2011
שלום רב אני מתאמנת בחדר כושר אירובי -סקי +משקולות שנים רבות , בהריון הקודם גם התאמנתי תרגילי בטן רגילים(עליה משכיבה לישיבה) עד לחודש חמישי אח"כ המשכתי בהרמת הברכיים כלפי הבטן וכעת אני בתחילת ההריון .
שאלתי היא האם מותר לי לעשות כפיםות בטן במהלך ההריון ועד לאיזה חודש?ואילו תרגילים מומלצים?
איך? לגבי שאר השקולות החופשיים האם מותר לי להמשיך? אציין שאני לא מעמיסה אלא מתאמנת יותר בשביל הכיף.
מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אימון בטן וכללי בהריון - תגובה
יעל הראל01/06/2011הי, לדעתי כל עוד הבטן לא גדולה (עד חודש 3 פלוס) אםשר להמשיך לעשות הכל, כובן בלי להגזים, אח"כ התמקדי בחיזוק הרחב בטני ובתרגיליםסטטים ולא בכפיפות.
בתור מי שהתאמנה בעבר ובהריון הקודם את יכולה להמשיך ולעשות הכל כולל משקולות חופשיות, רק לא להגזים ולאסוף כל הזמן את רצפת האגן תוך כדי הקפדה על נשימה נכונה. פעילות אירובית כגון סקי והליכון ניתן להמשיך בתנאי שלא מעלים את הדופק יותר מידי.. בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך לעשות את זה בצורה הכי יעילה?שני26/05/2011
אז ככה,
אני בת 20, חיילת שמשרתת בבסיס סגור.
הגובה שלי הוא 1.70, ובעבר הרחוק כשהייתי קצת יותר צעירה (15) שקלתי 69 ק"ג
עשיתי דיאטת כאסח וירדתי 9 כ"ג,
לאחר תקופה עליתי לפחות חצי מזה, ואז עשיתי דיאטה מאוזנת וטובה ( על פי ידע אישי מהאינטרנט) שכוללת 1200 קלוריות וצריכה מספקת של חלבונים שומנים ופחמימות בתפריט ואכן ירדתי ל60 שוב.
הצלחתי לשמור על זה לאורך זמן עד שהתגייסתי,
כשהתגייסתי עליתי ל 64 , ובסדיר עשיתי שוב את אותה דיאטה מאוזנת וירדתי ל 61
אני יודעת שהמשקל שלי תקין, אבל מבחינת הגוף הוא לא מחוטב בכלל,
מצטבר לי שומן בעיקר במותניים וזה מאוד מפריע לי.
אתמול נרשמתי לסטודיו שיש בו כל מיני שיעורים כמו ספינינג, מדרגה,זומבה,עיצוב הגוף,פילאטיס,אימוני חיזוק וכו',
המטרה שלי היא להוריד את אחוז השומן בגוף שראה לי יחסית גבוה למשקל...רציתי לדעת לאיזה אימונים הכי כדאי לי ללכת, ואם זה מספיק ללכת פעמיים בשבוע כל פעם בין שעה לשעה וחצי ( כי אני משרתת בסיס סגור ואין לי זמן)
ומה הכי יעיל, וגם מבחינת האוכל, להמשיך לספור קלוריות ?! לא לשכוח שאין לי לחם קל זמין וכו' כי אני בבסיס... אבל אני כמעט ולא נוגעת במתוקים....
תודה ויום טוב (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך לעשות את זה בצורה הכי יעילה? - תגובה
מיכל בן דוד29/05/2011הי שני,
קודם כל יפה מאוד שאת מצליחה לשמור כל כך יפה.
לגבי האימונים בחדר הכושר, בגלל שאת יכולה ללכת רק פעמים בשבוע הייתי ממליצה לך שבכל אימון היה גם חלק אירובי וגם חלק של חיזוק/ משקולות.
כלומר, או ללכת לשיעור עם אופי אירובי ( זומבה , ספיניג, אירובי) ואז להשלים את אימון הכוח בחדר הכושר. או להפך, לעשות חימום אירובי בחדר הכושר ( על ההליכון , אופני כושר או אליפטיקל) ואז להכנס לאחד משיעורי העיצוב או הפילאטיס. בכל מקרה לא צריך להשתגע גם אם יוצא לך לעשות רק שיעורי סטודיו זה בסדר גמור. העיקר לא להשתגע עם האוכל בצבא. והדרך הכי טובה לעשות את זה היא להימנע מאוכל מטוגן ,מחטיפים ומתוקים.
בנוסף, הייתי ממליצה לך לפנות לתזונאית שתעזור לך לבנות תפריט שיתאים לך, ושיהיה לך ראלי לשמור עליו בצבא.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ועוד שאלה קטנה
שני30/05/2011תוך כמה זמן יהיה אפשר לראות שינוי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ועוד שאלה קטנה - תגובה
יעל הראל01/06/2011קשה לדעת, זה משתנה בין אדם לאדם ותלוי בנטייתך הגנטית...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתמונת מצב...
שני01/06/2011שבוע שעבר שקלתי 61.5 וירדתי קילו, עכשיו אני 60.5. אבל מאז שהתחלתי להתאמן יצא לי ללכת 3 פעמים לסטודיו.
אני אוכלת בכמות שמספיקה לי. סביבות 1100-1200 ק"ל
וגם כשלא הייתי בדיאטה לא הייתי עוברת את ה 1350 1200... אני חושבת שחילוף החומרים שלי קצת נפגע ואני מקווה שהוא ישתפר בעזרת הספורט...
יש אצלנו בבית נטיה להשמנה.. אבל אני ספציפית אף פעם לא הייתי בעודף משקל.
איך נראה לך ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתמונת מצב... - תגובה
יעל הראל02/06/2011יהיה לא מקצועי מצידי לתת דיעה מבלי לפגוש אותך, אבל פשטו סמכי על עצמך והקפידי לא לאכול מעט מידי כדי לא להגיע לחסרים תזונתיים וגם כי זה עלול להאט עוד יותר את חילוף החומרים. המשיכי להתאמן, שלוש פעמים זה מצוין,
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעדכנת..
שני06/06/2011אז לפני כמעט שבועיים התחלתי לשלב ספורט והייתי במשקל 61.5
כרגע המשקל שלי הוא 60!!!!!!
מבסוטה עד הגג, אבל חוששת שזה קצת מהר מדיי וזה יעצר מהר ?
לא יודעת, אני אוכלת ממש בסדר, לא מחסירה מעצמי כלום...
בשבועיים האלה יצא לי להתאמן 3 פעמים בשבוע ולא פעמיים, ולפעמים 2 שיעורים
אני לא קורעת את עצמי, אני נהנת ועושה מה שאני יכולה ( אבל מתאמצת ולא מוותרת לעצמי)
מה אתם אומרים ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעדכנת.. - תגובה
יעל הראל12/06/2011נשמע טוב מאוד, המשיכי כך :-)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה לעשות ??יניב23/05/2011
שלום אני בת 18 כשהיתי קטנה היתי מתאמנת המון המון בספורט ופיתחתי שרירים בכל הגוף העיניין הוא שכבר כמה שנים שאני לא עושה ספורט למרות שאני עדין בכושר אבל אני ממש ממש לא מסוגלת להמשיך להיות עם השרירים האלה הם נורא מגעילים לי המשקל שלי הוא 67 והגובה שלי הוא 1.67 והשאלה שלי... כייצד השרירים יעלמו השירים הגבריים שפיתחתי האם יתכן שהם יכולים לרדת ולהפוך לשומנים ?? האם אפשר להקטין אותם ?? זה לא מבנה גוף מולד זה משו שפיתחתי כייצד אני מורידה אותם וחוזרת לגוף נשי ? כמו שהיה לי ליפני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה לעשות ?? - תגובה
יעל הראל24/05/2011לדעתי מראה שרירי הוא יפה ונשי, בכל אופן אם לא תעבדי על השרירים הם פשוט יאבדו מהנפח שלהם ולא יהיו כ״כ בולטים, ואז תחזרי למראה שאת אוהבת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התמדהאני22/05/2011
בתקופה האחרונה על-אף שאני יודעת שספורט זה אחד הדברים הכי טובים עבורי
אני מתעצלת..
אומנם אני רוכבת5 ימים בשבוע שעה מרחק של 12 ק"מ ,
אך כעת בתקופה של לימודים ארוכים ועבודה ועוד דברים
אני מרגישה שהספורט שהוא אהבתי הגדולה נדחק הצידה...
אני משתדלת ל]חות פעם בשבוע לעשות קיק-בוקס ולעיתםי קרובות מדי מוותרת לעצמי
ויש יומיים בשבוע שבהם אני חוזרת הביתה מאוחר ב8 בערב ,ולמרות שהחד"כ פתוח עד 11, ואני לא מתננת כלום לאותו ערב במטרה ללכת לחד"כ ,ואני יודעת שאני לא אלמד בשעה כזו,אני עייפה מהיום ולא הולכת ... ועניין שונה בבוקר של יום שני יש לי זמן עד הלימודים,שאני יכולה לקום ב6 וחצי וללכת לאימון ואימון לוקח גג שעה ועדין
אני לחוצה מהלימודים אני אומרת עדיף לבוא ללימודים קודם וכשאני אחרי לימודים ארוכים /עבודה אני מרגישה עייפה מדי
לצערי גם בזמן יותר פנוי ,אני בידיעה שיש דברים שוניפ לעשות
ולצערי הרב החד"כ נדחק למצב שיש שבועות שאני בכלל לא מגיעה למכון כושר ...
אני מרגישה לא טוב עם עצמי בגלל זה, ולא מרוצה מהמראה שלי..
האידיליה היא ללכת פעמיים שלוש לחד"כ לרכב 5 פעמיפ בשבוע ,מתוכן 4 ללימודים
וקיקבוקס פעם בשבוע
איך משלבים את זה ?
אני מרגישה שאני מקצצת בהמון דברים בחיים בשבל העומס ,ממש לא בא לי גם בזה...
ומיותר לציין שכשאינ הולכת וגם אם אני חוזרת ב10 וחצי הביתה אני מרגישה מעולה
ורואה איזה יופי אפשר לנצל את הערבים במקום לשבת עייפה מול הטלוויזיה ,כי אין כח למוד או לראות אנשים גם ככה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התמדה - תגובה
יעל הראל22/05/2011לצערי אין לי תרופת קסם בשביל לעורר לך את החשק לקום ולהתאמן בתקופה לחוצה, ההמלצה שלי היא לקבוע עם עצמך דייט מראש ביומן ולא להתפתות לבטל אותו, או אולי ללכת היישר מהלימודים לחד"כ כדי לא לעבור בבית ואז להישבר, להתעייף ולמרוח את הזמן. עוד דרך היא אימוני כושר אישיים, כי ברגע שקובעים עם המאמן פשוט לא מבריזים לו (אומרת לך את זה מאמנת שכל מתאמניה הגיעו אליה מהסיבה הזו ומתמידים שנים :-) ) מקווה שתצליחי להעזר בטיפים שהצעתי, בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כושראיילת19/05/2011
שלום, אני בת 18 ואני מתאמנת בקבוצה של הכנה לצבא כבר שבעה חודשים, פעמיים בשבוע במשך שעתיים באופן קבוע. בין הפעיליות שאנו עושים שם: ריצות קצרות וארוכות, מסע אלונקות, חבל וכו'.
כשהצטרפתי לקבוצה לא הייתי בכושר טוב, אבל לא דאגתי כי אמרו לי שזה לוקח זמן להיכנס לכושר ואני אכנס לכושר לאט לאט. עברו כבר שבעה חודשים והבעיה היא שאני לא מרגישה שיש שיפור ממשי, כלומר בריצות (אפילו קצרות) אחרי כמה דקות אני כבר מרגישה שאני מתעייפת (דבר המתבטא בכאבים באזור בטן והצדדים- לא חזקים במיוחד, קושי לנשום בצורה נכונהגם קצת כאבים ברגליים- אפילו שאני נועלת נעלי ריצה). לעומת זאת אני רואה בנות אחרות בקבוצה שממש השתפרו ונכנסו לכושר.
ואני לא מבינה מה הבעיה שלי. זה ממש מתסכל אותי ואני גם כנראה מתגייסת לקרבי עוד חודשיים.
יכול להיות שיש אצלי איזשהי בעיה? יש לך איזה עצה בשבילי שתגרום לי אולי להשתפר?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כושר - תגובה
יעל הראל22/05/2011לדעתי צריך לזכור שכל אדם מפתח כושר באופן אחר, אולי לך לוקח יותר זמן וזה לא מעיד על בעייה. כושר אירובי זה גם עניין של נטייה, יש אנשים שהם יותר אירובים ויש שפחות, אך זה גם עניין של זמן, הגוף "מרשת" את עצמו בנימי דם ומגדיל את נפח הפעימה לאט, לאט..ץ בנוסף, ייתכן שהבנות שאת מתארת גם הן סובלות מכאבים דומים ואת אפילו לא יודעת :-). בכל מקרה, אינני חושבת שיש בעייה, אבל אולי את צריכה שייבנו לך תכנית שיותר תתאים לך ושתהיה גם יותר הדרגתית, יש גם אימונים שיותר ושפחות מתאימים לפיתוח כושר ויכול להיות שהריצות שאתן עושות בקבוצה פחות מתאימות לרמה שלך כרגע. למשל, ייכן שכדי לשפר כרגע את הביצועים הייתי ממליצה לך לבצע אימון הפוגות, בעוד שאתן מתרגלות ריצות ארוכות מאוד או מסע אלונקות.אני ממליצה לך להמשיך ולהתמיד ולראות איך תרגישי, בנוסף את יכולה לפנות לכמה אימונים אישיים ע"מ לבנות לך תכנית שאותה תבצעי בנוסף לאימונים של הקבוצה. ועצה נוספת, שימי לב שאת אוכלת נכון לפני ואחרי האימון, שאת שותה מספיק וכו', ייתכן שחלק מהתחושה שאת מתארת נובעת מכך שאת למעשה לא מזינה את הגוף למרות המאמץ שאת דורשת ממנו. אגב, כמה פעמים את מתאמנת בשבוע? מה משך כל אימון?
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
איילת22/05/2011יש אימון פעמיים בשבוע, כל אימון שעתיים.
אני אוכלת שעתיים לפני האימון ארוחה קלה. חצי לחמניה עם גבינה או משהו בסגנון.
לגבי הרמה של הריצות אנחנו עושים שם ריצות ארוכות, אבל הבעיה שאפילו בריצות הכי קצרות אני ישר מתעייפת.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהג'ודי ב.16/05/2011
שלום,אני בת 23 1.59 ס"מ ומשקל 55 ק"ג
האם אני יכולה לעצב את שרירי הגוף אם אתאמן בפעילויות הבאות: 15 דק' אליפטיקל+15 דק' סטפר+15X5 סטים לתלת ראשי ולדו ראשי באמצעות משקולות 1 ק"ג+20X5 כפיפות בטן+15X5 תרגילי מקרבי ירך ואחרון חביב 15X5 תרגילי ישבן... את הפעילויות אבצע שישה פעמים בשבוע.
תוך כמה זמן אעצב את גופי וארד 5 ק"ג? (כמובן בעזרת תזונה נכונה)
מודה על תשובתכם/ן המהירה!!..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
יעל הראל18/05/2011הי, לא ניתן לדעת תוך כמה זמן תראי תוצאות, זה תלוי בהרכב הגוף שלך, ביכולת עיבוי השריר (עניין גנטי לחלוטין), בכמה ואיך תאכלי וכו'...
על סמך מה כתבת את התכנית הזו? בכל מקרה אני ממליצה לך לבנות תכנית עם מאמן, ולא להשתגע באימון יתר, כדי לא להעמיס מידי על הגוף.
תתחילי ב 4 אימונים בשבוע ואחרי חודש תעלי ל 5, כי אחרת זה מאוד דרסטי, אלא אם את בכושר וכבר התאמנת בעבר.
הקפידי על תזונה נכונה ושלבי גם פעילות אירובית (הליכה/ריצה/ שחייה/רכיבה/זומבה/קיקבוקס/אירובי וכו'). ב ה צ ל ח ה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שעה מומלצת ביום לאימוןמורן זהבי15/05/2011
היי,
אני מתאמנת בממוצע 4-5 פעמים בשבוע עם שני סוגי אימונים: פעם חצי שעה אירובי+20 דקות של עבודה על פלג גוף עליון ופעם חצי שעה אירובי+20 דקות פלג גוף תחתון.
רציתי לדעת אם יש זמן מועדף ביום לבצע את האימונים כך שהגוף יפיק את המיטב מהאימון? כי משום מה רוב הפעמים בהם אני מתאמנת בבוקר הן הפעמים הקשות יותר. תודה רבה! מורן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שעה מומלצת ביום לאימון - תגובה
יעל הראל15/05/2011אין שעה מומלצת שבה כדאי להתאמן זה מאו משתנה מאדם לאדם, ייתכן ובבוקר רמות הסוכר בדם עדיין נמוכות או שאת טיפה "מיובשת" אחרי שנצ הלילה ולכן את מרגישה שקשה לך, בנוסף לכל אחד מאיתנו "שעון ביולוגי" ממש כמו ביקיצה בבוקר והרבה אנשים לא אוהבים להתאמן בבוקר, אני ממליצה שתקשיבי לגופך ותתאמני בשעות שנעים לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פילאטיס ועיצוב גוףאתי14/05/2011
שלום רב! ברצוני לדעת האם זה לא מזיק לעשות פילאטיס וכעבור 24 שעות לעשות עיצוב גוף ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פילאטיס ועיצוב גוף - תגובה
יעל הראל15/05/2011הי אתי, אין בעייה לעשות אימון כפי שתיארת (הכל תלוי בעצימות האימון וברמת הכושר של המתאמן, אם את מבצעת את זה ולא מרגישה כאבי שרירים/מפרקים מוגזמים את יכולה בהחלט לבצע את שני האימונים, בכל מקרה הקפידי לעשות שחרור טוב לאחר מכן...), בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבולבלתדיקלה14/05/2011
אני בת 39 גובה 168 שוקלת 61 אני כבר חצי שנה מבצעת כ 5 פעמים בשבוע הליכה על מסילה פעמיים בשבוע 10 ק"מ ב 80 דקןת ו 3 פעמים 8 ק"מ ב 60 דקןת לפני שבועיים
התחלתי גם פילטיס פעמיים בשבוע ואני רוצה עכשיו להתחיל אימון כח יש לי מולטי טריינר
בבית אבל אני לא יודעת איך להתחיל כמה פעמים לעשות ואיל לשלב האים ניתן לבצע שעה
הליכה ואחר כל לבצע עוד 20 או30 דקות כוח וכמה סטים של כל תרגיל אגב בנוסף להליכה
יש לי מכשיר רטט ואני עושה אחרי ההליכה 15 דקות רטט אז מה כדאי לעשות קודם אני ממש מבולבלת וצריכה תוכנית איך עובדים נכון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מבולבלת - תגובה
יעל הראל15/05/2011הי, כל הכבוד על האימון הרציני. לא אאוכל לבנות לך תכנית דרך האינטרנט וזה יהיה גם לא מקצועי מצידי.בעיקרון אין בעייה לשלב ולבצע הליכה ואחריה אימון כוח, את מכשיר הרטט ניתן לשלב גם בתרגילי הכוח ולאו דווקא בסוף האימון, השאלה מה את עושה על המכשיר כי אם את משתמשת בו לשיחרור השרירים את מן הסתם כדאי שזה יהיה בסוף, אני ממליצה שתיפגשי אפילו רק פעם אחת עם מאמן כושר אישי או בחדר הכושר שאת מתאמנת בו ותבני לך תכנית בראייה שבועית כדי להיות בטוחה שאת עושה את האימון הכי אפקטיבי והכי בטוח עבורך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כושר לאחר הלידהמ12/05/2011
יש לי מספר שאלות בנוגע לחזרה לאמוני כושר לאחר הלידה:
1. בתוך כמה זמן מותר לחזור לפעילות גופנית לאישה שהתאמנה בחדר כושר לאורך כל ההריון בעומס בינוני (3 פעמים בשבוע- 45 דק' אירובי 70% דופק+ 45 דקות אימון כוח ) ולאחר לידה רגילה ללא סיבוכים? אני יודעת שבספרות כתוב שישה שבועות אבל האם זה כך גם במקרה של אישה בכושר?
2. האם ניתן לחזור לפני תום משכב הלידה לפעילות מתונה כגון- עבודה על קרוס טריינר ותרגילים סטאטיים לשרירי הבטן (למשל- תרגילי פלאנק) או תרגילי ישבן בשכיבה?
3. כאשר חוזרים לחדר כושר לאחר תום תקופת ההחלמה לאימון מלא- האם ניתן לחזור מהנקודה שהפסקתי בה (אימוני AB - 2 תרגילים, 3 סטים לכל קבוצת שרירים) או שיש צורך להתחיל מהתחלה, כלומר בכל אימון לבצע תרגיל אחד לכל קבוצת שרירים?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כושר לאחר הלידה - תגובה
יעל הראל18/05/2011הי, סליחה על האיחור בתשובה,משום מה לא ראיתי שלא נענית.
הרעיון של חזרה לפעילות לאחר 6 שבועות הוא כדי לתת לרחם לחזור לעצמו וזה נכון לגבי כל אישה, גם אם היא האמנה בעבר.
אם את רוצה לחזור לפעילות לפני שישה שבועות: את יכולה לעשות הליכה מתונה, תרגילים לחיזוק שרירי רצפת האגן, אפשר תרגילי ישבן מתונים, ללא משקל ובשכיבה, אבל לא לאנג'ים למשל וולא התנגדות או משקל, הכל צריך להיות מתון.
לאחר שישה שבועות מומלץ שלא תחזרי מיד למקום בו הפסקת, עשי זאת בהדרגה, לא ממש מהתחלה אבל בצעי אימון בינוני, כדי לתת לגוף להיזכר, שוב אני מדגישה שהכי חשוב שתחזקי את רצפת האגן ואת הבטן- (את השריר הרחב בטני- לא לעשות עליות בטן וכפיפות כי הן יחלישו את הבטן, אלא לעבוד על שרירי ה core שרירי הבטן העמוקים) בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלבונים לנשיםדנה11/05/2011
היי,
לאחרונה התחלתי להתאמן בחדר הכושר במטרה לחזק שרירים ולהתחטב, ורציתי לשאול לגבי אבקת חלבונים לנשים. האם זה מומלץ? מה היתרונות והחסרונות?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלבונים לנשים - תגובה
יעל הראל18/05/2011הי, נהוג לצרוך אבקת חלבון אם רוצים לבנות מסת שריר רצינית וזאת לאחר אימוני כוח מתאימים ורציניים. אינני ממליצה לצרוך אבקות אלו אלא אם את עובדת בחד"כ בעצימות שהיא בהתאם, כי את עלולה למצוא את עצמך משמינה ואף גורמת עומס ונזק לכליות. (אם את חושדת שכמות החלבון שאת צורכת לא מספיקה אכלי יותר חלבון: טונה/גבינה/ביצה- אבל שוב, יש לזכור שאדם שמתאמן צריך לצרות 1.2-1.6 גר' חלבון לכל ק"ג גוף ורוב האנשים צורכים זאת). בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום...ירדן10/05/2011
היי...אני ירדן והתחלתי ללכת למכון כושר לפניי שבוע וחצי...
כשהייתי בת 15 ירדתי 20 קילו מ77 ל57 אני מטר 55
ולמרות שירדתי המון נשארה לי כרס ושומנים בידיים וברגלים....
ירדתי נוראא לא בריא
אני בת 17 היום והחלטתי ללכת למכון כושר...ממתי אני אמורה לראות תוצאות?
עכשיו הייתי במכון ביולי שעבר עד ספטמבר מכון שנקרא "קורבס" זה מכון בשיטת של אימון חצי שעה...שעושים מכשיר 30 שניות ורוקדים שלושים שניות
וזה לא עזר...לא ראיתי תוצאות בכלל....הגיוני שלא יהיה תוצאות?
אני מאוד רוצה להגיע למצב של בטן שטוחה!!!!איך עושים את זה?
אני עושה היום אימון של שעה ורבע שכולל חצי שעה הליכון...
3 סטים של 3 סטים כפיפות בטן...
משקולות...בווריאציות שונות סטים
ומכשיר מדרגות 20 דקות...
זה אמור לעזור?
אני גם רוצה להוריד את המותניים שלי....איך עושים את זה?
אה...ותמיד שאני אחריי המכון..אני מרגישה צורך לאכול...בכמיות!!!זה היה ככה גם במכון השני...יכול להיות שאני לא ארזה בגלל זה?
אני צריכה גם דיאטה?
בכל אופן סליחה על המגילה ווממש הודה לכם אם תעזרו לי!!!!
תודה=]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום... - תגובה
יעל הראל11/05/2011הי ירדן, האימון שתיארת נראה לי בסדר גמור, כמה פעמים בשבוע את מתאמנת? את צריכה לנסות לקיים לפחות 4 אימונים שבועיים. נסי לאכול לפני האימון משהו קטן כדי לא להיות כ"כ רעבה, בכל אופן את חייבת לשלב תזונה נכונה כי אחרת לא תרדי. אני מציעה שתתיעצי עם דיאטנית בקשר לתזונה (את יכולה דרך קופ"ח), אם תשלבי 4 אימונים טובים כמו שתיארת ותאכלי נכון את תרדי, בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני....
ירדן12/05/2011קודם כל תודה!!!
אני מתאמנת 3 פעמים בשבוע...זה לא מספיק?
ממתי אני אמורה להתחיל לראות תוצאות?
תודה שענית לי=]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני.... - תגובה
יעל הראל15/05/2011הי,שלוש פעמים בשבוע זה טוב מאוד בתור התחלה, בהמשך נסי להשחיל עוד אימון, כי הגוף "מתרגל", בכל אופן תוצאות רואים לאט...
:-) אין מה לעשות, לוקח הרבה זמן לשנות את הרכב הגוף. אל תשכחי שלתזונה יש חלק מכריע בהגעה לתוצאות, לכן הקפידי מאוד לאכול נכון, בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה שאני חופרת...
ירדן16/05/2011אבל אני במכון שלושה שבועות...והתוצאה היחידה שאני רואה זה שאני עולה במשקל...
זה אמור לקרות...?
הייתה לי הפרעת אכילה...והגוף שלי יורד מהר ועולה מאוד מהר...אם אני אוכלת קצת יותר עליתי במשקל...יכול להיות שזה בגלל ההפרעה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה שאני חופרת... - תגובה
יעל הראל16/05/2011אינני חושבת שיש לך בעיה, את צריכה לזכור ששלושה
שבועות זה מעט זמן, המשיכי להקפיד מאוד על התזונה
והאימונים ואין סיבה שלא תראי תוצאות, בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









