פורום כושר גופני לנשים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ד ח ו ף !!
    רעות
    14/08/2011

    אני מתגייסת בעוד שבועיים לקורס מדא"גיות ורציתי לשאול כמה שאלות .. איזה מדי א' יש למדא"גיות של בנים או בנות ? האם הן מקבלות איזה שהוא שרוך בסיום הקורס ? כמה זמן הקורס והאם הקורס מבוסס רק על ספורט או שיש גם חלקים של מבחנים או הדרכה ? ואני צריכה להוכיח את עצמי בשביל להיות מדא"גית של לוחמים ? אני אשמח אם תענו לי!!! תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ד ח ו ף !!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד ח ו ף !! - תגובה

    אודי ויטמן
    14/08/2011

    שלום רעות,
    הפורום הינו בנושא פעילות גופנית לנשים, לצערי אין לי מידע שיכול לעזור לך.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד ח ו ף !! - תגובה

    יעל הראל
    14/08/2011

    הי, אני עברתי את הקורס לפני 11 שנים אז כל מה שאני אגיד לך כאן, שייך לעבר הרחוק, אבל סביר להניח שהדברים הלו לא השתנו. בכל מקרה זה קורס מדהים ומהנה, אחת החוויות היפות שהיו לי בחיים
    אז ככה, לובשים מדי א' רגילים (כמובן שבמהלך הקורס לובשים בעיקר בגדי ספורט), כן מקבלים שרוך ירוק=שרוך הדרכה בסוף הקורס. הקורס כולל מבחנים מעשיים כמו ריצות, בר אור, בוחן מסלול וכו' ובנוסף כל אחת נדרשת להדריך את כל השיעורים שנלמדים בקורס, כך שבאופן הזה בוחנים את היכולת שלך להדריך ולעמוד מול קבוצה. לרוב שולחים את הבולטות והמצטיינות יותר לבית ספר לטייס למשל או לבא"ח נחל/צנחנים שאלה מקומות מבוקשים ונחשבים, אבל כל מדריכה שמסיימת את הקורס היא מועמדת להדרכת לוחמים, ובכל מקום שתוצבי בו, את תהני.
    למעשה את זו שמדרגת את הבקשות שלך בסוף הקורס ואת יכולה לבקש להדריך לוחמים, וסגל המפקדות הוא שמחליט ומשבץ אותך, בהצלחה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיימתי תקורס לא מזמן..

    הדר
    20/08/2011

    אני אוכל לענות לך על שאלות אם תרצי..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ל-קרניטין

    נגה
    18/08/2011

    קודם כל תודה על התגובה ורציתי לדעת עוד בבקשה במה ל-קרניטין מועיל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ל-קרניטין - תגובה

    יעל הראל
    22/08/2011

    הוא בעיקר עוזר לתהליך של העברת חומצות שומן ארוכות שרשרת למיטוכונדריה -שהיא "תחנת הכוח" של התא - למטרת ייצור אנרגיה. או במילים אחרות תורם לשימוש בשומנים לצרכי הפקת אנרגיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון בהליכון
    ***
    13/08/2011

    האם זה נכון?..
    אני עושה הליכה מהירה על הליכון כבר מס' שנים 3-4 פעמים בשבוע.
    האם נכון שהגוף מתרגל לאותה מהירות ואותו זמן הגוף לא מגיב לספורט.
    זה נכון שצריך לשנות ספורט?

    מה קורה אם לא אוכלים כלום מיד לאחר ספורט? (שעתיים-שלוש אחרי)
    אופניים עושה שרירים או מעצב את הישבן?

    תודה רבה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אימון בהליכון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון בהליכון - תגובה

    אודי ויטמן
    14/08/2011

    שלום מיכל,
    את בהחלט צודקת, הגוף מתרגל וזוכר את הפעילות שאנו מבצעים באופן קבוע, לפי כך את צריכה לשנות ולהעלות את ההתנגדות או את העצימות או את משך הפעילות בהדרגה, עד מצב שבו תרגישי שאת מתאמצת קצת יותר, אך לא להגיע למצב שתיהיי גמורה.
    בנוגע למזון, לאחר פעילות גופנית את חייבת לאכול ארוחה מזינה שמורכבת מכל אבות המזון, פחמימות, חלבונים ושומנים על מנת להחזיר אנרגיה לגוף, והחלבונים על מנת לספק אבן בניה לשרירים שעבדו.
    בהצלחה ויום מקסים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה

    נגה
    14/08/2011

    אני מצטרפת לשאלה, אני רוצה להתחיל לשלב גם ל-קרניטין כדי לשפר את ביצועים של הגוף ורציתי לדעת אם כדאי לשלב אותו אחרי אימון או לפני אימון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה - תגובה

    יעל הראל
    14/08/2011

    הי, נהוג לקחת את התוסף פעמיים ביום, לא ידוע לי שישנה משמעות לאם זה לפני או אחרי האימון, נהוג לקחת 2-1 כמוסות ביום, על קיבה ריקה.
    בכל אופן אני ממליצה שתשאלי את השאלה גם בפורום תזונת ספורט כדי להיות בטוחה, בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון בהליכון - תגובה

    יעל הראל
    22/08/2011

    זה נכון שהגוף "מתרגל" לפעילות, אבל זה לא אומר שלא צריך לבצע את הפעילות, צריך רק לגוון ולשפר אותה, למשל להאריך את משך הפעילות,לשונות מסלולי הליכה, להעלות את הדופק וכו'. אם לא אוכלים אחרי פעילות לא קורה משהו מזיק, אבל לגוף קשה יותר להתאושש, עם זאת צריך לאכול בכמות הנכונה ולא להגזים וזה גם תלוי בעצימות וסוג האימון. רכיבה על אופניים תורמת להעלאת מסת השריר ברגליים ולחיטוב הישבן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בירך האחורית
    עדנה
    07/08/2011

    מזה שלושה שבועות יש לי כאבים בירך האחורית של רגל ימין, רק בזמן שאני מתיישבת וקמה מישיבה ומשכיבה. הרופא נתן לי כדורים נגד כאבים אך זה לא עזר, כרגע אני לוקחת וולטרן וזה קצת עוזר, 50%, לכמה שעות.
    מה יכולה להיות הבעיה? כמו מה זה נשמע?
    אני לא עושה כושר גופני.

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בירך האחורית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בירך האחורית - תגובה

    אודי ויטמן
    07/08/2011

    מאוד קשה לי לאבחן אותך מבלי לראות את הבעיה ולבדוק איזה תנועות את יכולה לבצע, אך לפי דעתי כנראה מתחת קצת את שריר הירך האחורית, תמשיכי למרוח וולטרן 3 פעמים ביום תוך כדי עיסוי קליל לאורך סיבי השריר, בדרך כלל זה אמור לעבור לאחר שבוע, המדד הכי טוב זה שמרגישים שהכאבים חולפים ונחלשים בהדרגה יום לאחר יום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כושר בבית
    לירון
    05/08/2011

    רציתי לשאול האם אימון אירובי בבית הוא אפקטיבי.
    כלומר אם אני כביכול רצה, כלומר מבצעת קפיצות כאלה שזה כמו שרצים על הליכון בחדר כושר במשך 20-30 דק', האם זה טוב או אפקטיבי?

    תודה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כושר בבית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כושר בבית - תגובה

    אודי ויטמן
    05/08/2011

    אני מבין שאין לך מכשיר ריצה בבית ואת מדמה ריצה במקום, אם הבנתי נכון, אז זה הרבה יותר טוב מלא לרוץ בכלל וזה עוד יותר נפלא שאת מצליחה להחזיק מעמד 20-30 דקות,. כמובן זה לא כמו ריצה אמיתית, מיכוון שאת לא דוחפת את הריצפה, אך זה מצוין כל עוד את פעילה והדופק עולה זה בהחלט פעילות אירובית. מאוד מומלץ לבדוק לאיזה דופק עד מגיעה והאם זה אפקטיבי כפי שאת רוצה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה! שאלה נוספת..

    לירון
    05/08/2011

    אני מבינה שעל מנת למדוד דופק עליי לקנות שעון דופק.
    שאלתי היא כמה בערך עולה שעון כזה?
    אני מניחה שאפשר לקנות אותו בחנויות ספורט, נכון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה! שאלה נוספת.. - תגובה

    יעל הראל
    06/08/2011

    שעוני דופק יכולים לעלות מ 500 שקל ועד 2000, לדעתי אפשר בהחלט להסתפק בשעון במחיר סביר כי הוא נותן את כל הנתונים שצריך. אפשר לקנות אותו בחנויות ספורט ואף דרך האינטרנט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שרירי הבטן
    טניה
    03/08/2011

    אני בת 45, יש לי בטן רפויה (לידה של תאומים לפני 16 שנה)ת אני הולכת לחוגי פילאטיס ועצוב בממוצע של 4 פעמים בשבוע (פעמיים פילאטיס ופעמיים עיצוב) מזה מספר 6 חודשים אך אני לא רואה שום שיפור במצב הבטן, האם יש סיכוי לחיזוק שרירי הבטן בגילי? אם כן אז מה לעשות? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שרירי הבטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שרירי הבטן - תגובה

    אודי ויטמן
    04/08/2011

    טניה יקרה,
    שרירי הבטן בנויים מארבע שכבות:
    1. שריר "ישר בטני" המקשר את השרירים מהחלק הקדמי של האגן לבין עצם בית החזה, זהו השריר המפורסם ובעל שש "הקוביות".
    2. שרירי הבטן האלכסונים החיצוניים: העוטפים את שריר הבטן משני צידיו, ואחראים על התנועות הגו לצדדים.
    3. שרירי הבטן האלכסונים הפנימיים: אחראים על התנועות הצידה יחד עם האלכסונים החיצוניים, ומסייעים בו זמנית לביצוע הכפיפה לפנים.
    4. שרירי הבטן " הרוחבי": זוהי שכבת השריר העמוקה ביותר הנמצאת מתחת לשרירים האלכסונים.
    המתכון הנכון לביצוע תרגילי בטן
    שרירי הבטן הינם שרירי סיבולת ויכולים לעמוד בעצימות רבה ולאורך זמן, אך מומלץ לבצע תרגילי בטן יום כן, יום לא, בכדי לתת לשרירים יום מנוחה להתאוששות ולרקמת השריר להיבנות מחדש. אין צורך לבצע יותר מ- 120 כפיפות באימון, אם האימון יבוצע בצורה יעילה, התוצאות לא יאחרו להגיע, ואין צורך לבצע 1000 חזרות. רבים משוכנעים שמערך שרירים מורכב כמו זה של הבטן דורש מגוון תרגילים רב, אך אין צורך לבצע תרגיל נפרד לכל אחד מהשרירים, מאוד מומלץ לשנות ולגוון את סוגי התרגילים מדי אימון, ועל ידי כך לגרום לגירוי סוגי השכבות השונות של שרירי הבטן, ו"לתקוף" את השרירים מכל הזוויות האפשריות.
    תנוחות מומלצות לביצוע כפיפות הבטן
    מבלי להסתבך בתנוחות ובזויות השונות, פשוט לשכב על הגב כאשר הרגליים ישרות ולהרים את פלג הגוף העליון מהרצפה, כשהרגליים נשארות ישרות על המזרן. או כאשר הרגליים מורמות מעלה עד לכפיפה של כ- 90 מעלות במפרק הברך, אשר גורם ליישור הלורדוזה המותנית (הקשת בגב התחתון) ושומר על החלק התחתון של הגב.
    השאלה הנפוצה: עד איזה גובה ניתן ורצוי לכפוף את הגו? הכפיפה המותנית תתבצע עד גובה או זווית שונה מאחד לשני וזאת בהתאם לגמישות בין חוליות עמוד השדרה האישית של המתאמן, ואין זה תלוי בגודל הכרס, ככל שהאדם יהיה גמיש יותר יוכל לבצע כפיפות גו גבוה יותר, וטווח הפעולה של עבודת השריר תהיה גדולה יותר.
    מאוד חשוב להקפיד על תנועות "חלקות", לא מהירות וללא שימוש בתנופות, בצורת אימון זו תשמרו על מפגיעה וגרימת נזק בגב התחתון, תוכלו להפיק בטיחות לעמוד השדרה ולשלד, חיזוק, חיטוב, וכמובן לעבודה הרבה יותר יעילה של השרירים הפועלים. שרירי בטן חזקים ולא רפויים הם המפתח למניעת בעיות וכאבי גב תחתון.
    חשוב להקפיד באימוני הבטן על הגנת העורף, החוליות הצוואריות הן הקטנות ביותר ועדינות במיוחד, מאוד חשוב לתמוך בעורף על ידי הזרועות או בעזרת מכשור מתאים, ולבצע כפיפות גו כאשר העורף יהיה בהמשך לעמוד השדרה בזמן ביצוע הכפיפות.
    המנוחה בין הסטים והחזרות יכולה להיות בין חצי דקה לשתי דקות וזאת בהתאם לכושרה, חוזקה ולהרגשתה של המתאמנת בזמן האימון.


    ככל שתקפידי על תזונה נכונה ותבצעי פעילות גופנית לשריפת קלוריות, כך תזכי לבטן שטוחה.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שרירי בטן

    mosha
    09/08/2011

    אני יודע שלעשות הרבה שכיבות שמיכה זה עוזר....תנסי 20 פעם כל בוקר..בהצלחה אישה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוסטופניה- איך לעצור הדרדרות?
    שרה
    03/08/2011

    שלום רב, אני בת 47. ב-2005 עברתי כריתת רחם ושחלות, בעקבות גילוי גן לסרטן שד-שחלה. מזה שנה שאני לוקחת מדי יום כדור סידן וכדור אוויסטה. אני מקפידה על הליכה לחדר כושר, לפחות 4 פעמים בשבוע.בין 45-60דקות פעילות אירובית ובנוסף פעמיים בשבוע- משקולות ומכשירים.
    כמו כן,משתדלת לאכול מוצרי חלב מדי יום.

    בבדיקת צפיפות עצם שביצעתי לפני מס' ימים אובחנה ירידה בצפיפות בירך ובעמוד השידרה, בהשוואה לבדיקה משנה שעברה- אני בשלב של אוסטופניה.

    מדוע? מה אינני עושה נכון ומה עלי לעשות כדי לעצור את התהליך?
    לתשובתכם המהירה- אודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוסטופניה- איך לעצור הדרדרות? - תגובה

    אודי ויטמן
    04/08/2011

    שלום לך בת 47,
    ראשית כל הכבוד לך, שאת מבצעת פעילות גופנית בצורה מסודרת. ומשלבת פעילות אירובית ואינאירובית. הפעילות האירובית חשובה מאוד ללב ולריאות בעיקר, אך למטרה שלך כרגע הפעילות האינאירובית חשובה כיפליים, לפי ניסיוני עם נשים רבות עם בעיות קשות של צפיפות העצם, מומלץ לבצע לפחות שלוש פעמים בשבוע אימון אינאירובי הכולל אימון כנגד התנגדות, אך את חייבת להתחיל את האימונים בצורה מאוד הדרגתית ונכונה, עומס ייתר על המפרקים השרירים והעצמות יכול בהחלט לעשות גרוע יותר ממה שזה היה ולכן מאוד מומלץ לקבל הכוונה בנושא ורצוי מבעל מקצוע עם ניסיון בצפיפות העצם. בדרך כלל במקרים "הקשים" של צפיפות העצם, אם מתאמנים נכון אפשר לראות תוצאות כבר לאחר שנה של פעילות, כאשר כפי שהסברתי לך חייבים להתחיל בהדרגתיות וממשקלים קלים מאוד.
    מקווה שהייתי לעזר עבורך.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוסטופניה- איך לעצור הדרדרות? - תגובה

    יעל הראל
    04/08/2011

    הי, כל הכבוד על הפעילות הרצינית :-)
    לצערנו הגוף עובר את התהליך הזה גם כאשר אנחנו אוכלות נכון ומבצעות פעילות גופנית ובד"כ יש קשר גם לנטייה גנטית, האם אמך/סבתך סבלו מזה גם הן? בכל אופן, את עושה את הדבר הנכון ואני ממליצה לך להמשיך בה ואף לשלב שיעורי התעמלות בונה עצם ותרגילים כנגד משקל הגוף, למשל תרגילים בעמידת, תרגילים המשלבים הישעות על האמות וכו'. הרעיון הוא לבצע דחיסה טובה של העצמות במהלך הפעילות ולכן הליכה למשל תהיה טובה יותר מדיווש על אופניים או אליפטיקל. אני טוחה שאם לא היית עושה את מה שעשית עד היום המצב היה קשה בהרבה ולכן, את יכולה לשמוח שמנעת את ההתדרדרות,לסיכום, אם יש לך אפשרות השתתפי בשיעורי בניית עצם וכך תלמדי את התרגילים, אגב, גם לקופות החולים יש קבוצות כאלה ואני ממליצה לך מאוד להירשם אליהן, בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התעמלות בהריון
    שרית
    02/08/2011

    שלום.
    אני בשבוע 14.3 ומתעמלת על אופניים מתחילת ההריון.
    אני לא מגיעה לדופק מהיר, יותר מרגישה את המתיחה באיזור הרגליים.
    סיפרתי לרופא שלי שאני מתעמלת אז הוא אמר לי להפסיק.
    רציתי לשאול, אם אני קשובה לגוף שלי, אני יודעת מתי אני לא מרגישה טוב ומתי אני מגזימה האם אני יכולה בכל זאת להמשיך להתעמל?
    ממש חבל לי להפסיק.
    יש לי אופני כושר בבית ועכשיו עם החום והלחות בחוץ אני ממש לא רוצה לעשות הליכות.
    נראה לי יותר מסוכן שאני אתייבש מאשר שאני אמתח קצת את השרירים בבטן.
    אשמח לתשובה ברורה, האם אפשר ובאילו תנאים.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התעמלות בהריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התעמלות בהריון - תגובה

    אודי ויטמן
    04/08/2011

    שלום שרית,
    רוב הנשים אינן מודעות ומפחדות לבצע פעילות גופנית בזמן ההריון, אך כאשר יש הריון בריא ותקין, וכמובן באישור הרופא, (אם הרופא שלך לא מסכים לפעילות גופנית ללא סיבה רפואית, החליפי רופא!!!, באחריות) מומלץ להמשיך או להתחיל בפעילות גופנית. פעילות גופנית, ככלל, אינה מזיקה לעובר. עם זאת, בהחלט כדאי לאישה לדעת מה מתרחש בגופה במהלך ההריון, ומהם ההשפעות של הפעילות הגופנית על גוף האישה ועל העובר בתקופת ההריון.
    הפעילות הגופנית תורמת רבות בחיזוק את שרירי השלד, גידים רצועות ולהבטיח את ייצוב מפרקי הגוף לקראת עומס המשקל הצפוי וקרב. חיזוק כללי של הבטן ושרירי רצפת האגן, שיפור היציבה והדימוי העצמי וכמובן להכין את הגוף להתמודדות קלה יותר עם ההיריון והלידה.
    בתקופת ההיריון (תקין ובאישור הרופא) מומלץ להמשיך ולבצע פעילות גופנית ברמה קלה עד בינונית, תוך דגש על נשימות נכונות, הדרגתיות, שמירה על הפסקות מרובות ושתייה.
    לפעילות גופנית בהריון יתרונות רבים. שיפור בכושר הגופני הכללי, הוצאה קלורית יומית נוספת, והפחתת עליה במשקל. התרומה של הפעילות הגופנית בתקופת ההיריון: הפחתת הסיכון לסוכרת הריונית. ובנוסף, הפחתה בסיכון לפתח יתר לחץ דם ורעלת הריון, שיפור מצב הרוח והגנה מפני מספר רב של מחלות עתידיות.
    תינוקות לאמהות פעילות הן בהיכרך, רזים יותר ובעלי פחות שומן בגופם בעת הלידה. מחקרים רבים מעידים על ילודים סקרנים וערניים יותר, ובגיל הילדות בעלי הישגים טובים יותר במבדקי שפה ואינטליגנציה. גם היכולת הספורטיבית גבוהה יותר לעומת ילדים אשר אמהותיהם לא ביצעו פעילות גופנית בתקופת ההריון. חשוב לציין כי לא נמצא סיכון מוגבר להפלות, לידת פג או להשפעה של הפעילות על משך ההריון.
    מומלץ מאוד לבצע פעילות גופנית בטוחה ויעילה ובצורה הדרגתית: כ-3 פעמים בשבוע פעילות אירובית, למשך כ- 30 דקות, בעצימות בינונית. ניתן להגביר את העומס בהדרגה (מספר פעמים, משך הפעילות או עצימותה) עקב אפקט האימון, ובהתאם ליכולת האישית.
    סוגי פעילות מומלצים: הליכה, אופניים נייחים, שחיה, חדר כושר עם השגחה מקצועית. יש להימנע מענפים עם סיכון לחבלה / נפילה, כגון אומנויות לחימה או רכיבה על אופניים ניידים. מומלץ להימנע משכיבה ממושכת על הגב, אשר מפחיתה את זרימת הדם לרחם ואת חזרתו ללב. להימנע מעמידה ממושכת, בין היתר עקב האטת זרימת הדם הורידית והגברת הסיכון לקרישי דם. אסור לצלול בהריון.
    פעילות גופנית בהריון מומלצת, אפשרית, ומקנה עושר של יתרונות בריאותיים לאם, לעובר ולילוד. כל עוד מבוצעת בצורה הגיונית ובהדרגה – אין סיבה לדאגה. בכל שאלה ניתן לפנות לרופא הנשים המטפל או לרופא ספורט, אשר יסייעו לאישה ההרה לבצע פעילות גופנית ללא סיכונים מיותרים.
    בהצלחה שרית.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התעמלות בהריון - תגובה

    יעל הראל
    04/08/2011

    הי שרית, אני בעצמי ילדתי לפני חודשיים וממליצהלך בחום להמשיך להתאמן,את יכולה לדווש כל עוד זה לא מכביד עלייך וכמובן כפי שכתב אודי באישור רופא. מומלץ וכדאי לעשות פעילות גופנית בהריון- בייחוד עם עסקת בפעילות לפני. עם זאת חשוב לי מאוד להדגיש שאם את מרגישה מתח חזק בבטן או בכלל עומס גדול, אל תמשיכי עםם הפעילות ובצעי במקומה הליכה או התעמלות לנשים בהריון. את יכולה להסתכל באתר שלי ולקרוא עוד על פעילות לנשים בהריון ולראות מס' תרגילים, בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לשניכם, ועוד שאלונת

    שרית
    04/08/2011

    קשה לי לדווש במשך 30 דקות.. לא בגלל הקושי כמו בגלל שכואב לי הישבן לשבת כל כך הרבה זמן:))(יש לי מושב טוב לאופניים ואני שמה גם שמיכה מתחת...)
    אני יכולה במקום לעשות כל יום 15 דקות?
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לשניכם, ועוד שאלונת - תגובה

    אודי ויטמן
    04/08/2011

    הי שרית, אם כואס לך הישבן מלשבת 30 דקות כנראה שהמושב לא מתאים לך ולא נוח עבורך, ניתן לרכוש כיסוי מושב מסיליקון, אני מאמין שזה יוכל לעזור לך ותוכלי לדווש 30 דקות שזה מצוין.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ספורט בזמן מחזור
    אני
    02/08/2011

    אומנם החיים לא נפסקים בזמן המחזור החודשי
    אבל הם אחרים
    אני משתדלת לעשות הרבה ספורט מכמה סוגים
    אבל לקראת ובזמן המחזור החודשי
    אין לי כח אני עייפה וכואב לי הגוף
    האם להכריח את עצמי? כי זה ישחרר חומרים שיקלו על הכאבים
    אילו סוגי ספורט ממולץ לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ספורט בזמן מחזור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ספורט בזמן מחזור - תגובה

    אודי ויטמן
    02/08/2011

    שלום לך אלמונית בת 22,
    ראשית, את בהחלט יכולה לבצע פעילות גופנית בזמן המחזור החודשי, אך כמובן שלא תסבלי מכאבים חזקים, אם הכאבים הם חלשים ונסבלים, אז רוב הסיכויים שבמהלך הפעילות ולאחריה הכאבים יפחתו משמעותית. את סוג הפעילות הגופנית ואת העצימות את צריכה לווסת ולהיות קשובה לגופך, לא להתאמן חזק מידיי ולא לאורך זמן ארוך מידי, תקשיבי לגופך, ברגע הנכון גופך יאותת לך להפסיק או להפחית את הקצב.
    בהצלחה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ספורט בזמן מחזור - תגובה

    יעל הראל
    06/08/2011

    הי, הרבה נשים מדווחות שבזמן מחזור קשה להן יותר והן רגישות יותר לכאב, אני ממליצה להמשיך לבצע פעילות עד המקום בו קשה לך מידי או כואב, כמו כן עלייך להקפיד לשתות הרבה מאוד מים בימים אלה ובנוסף ישנם טיפולים אלטרנטיביים, למשל פורמולות של צמחי מרפא מתאימים או דיקור שיוכלו להקל עלייך, נסי לבדוק את זה גם,בהצלחה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ספורט בזמן מחזור - תגובה

    אודי ויטמן
    07/08/2011

    שלום לך,
    נשים רבות סובלות מכאבים וחולשה ביום הראשון והשני של המחזור החודשי, אם את בכאבים חזקים ומרגישה תשושה ללא אנרגיות, את בהחלט יכולה לקחת יום "חופש" מפעילות, לא יקרה שום דבר אם יום אחד או יומיים לא תעשי ספורט. אם הכאבים הם נסבלים את יכולה לנסות להתאמן אך בעצימות קצת פחות ממה שאת עושה בדרך כלל, ולהרגיש אם זה עושה לך טוב, תיהיי קשובה לגופך, זו הדרך הטובה ביותר לדעת האם להתאמן באותו היום.
    בהצלחה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון קרוס טריינר
    אילנה
    29/07/2011

    רציתי לדעת איך אני יודעת שהאימון שלי על הקרוס טריינר אכן אפקטיבי. המטרה שלי היא להשיל כמה קילוגרמים עודפים ממשקלי.
    אני רגילה לעשות אימונים של 30-45 דקות. אך אני אף פעם לא בטוחה אם אני עובדת נכון מבחינת המהירות והעומס. כמו כן לא ראיתי שינוי משמעותי בהיקפיי.
    מהו האימון הנכון?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אימון קרוס טריינר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון קרוס טריינר - תגובה

    יעל הראל
    29/07/2011

    הי, את יכולה להשתמש בשעון דופק ולנסות לכוון לדופק המטרה שלך, מחשבים אותו ע"י חישוב הדופק המירבי כפול האחוז ממנו שאת רוצה לעבוד בו, ובמקרה שלך זה יהיה כפול 70-75% מהדופק המקסימלי, הפחיתי את גילך מ 226 והכפילי ב 75% וכך תוכלי לדעת מה הדופק הרצוי לך. שיטה נוספת שאני יותר אוהבת, היא פשוט להישמע לגוף, אם את חשה שקל לך ואת יכולה לדבר בקלות ולהמשיך ולהמשיך באימון, סימן שאת צריכה להעלות את העומס של האליפטיקל ולהאריך את משך האימון, את יכולה גם לשלב איטרוולים, בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצרת ירכיים
    אנונימית
    27/07/2011

    היי,

    יש לי בעיה שדי מציקה לי...
    אני בת 17, גובהי 1.60, ומשקלי הוא 57.

    קודם כל, הייתי רוצה לדעת אם זה משקל תקין?

    כל החיים שלי הייתי רזה ודקה, כי זה היה מבנה הגוף שלי.
    אני עוסקת בספורט כל החיים שלי, אני באמת מתה על זה.
    בשנה האחרונה התחלתי ממש להשמין, וממש מהר, כך שנוצר מצב שהירכיים שלי קצת מלאות ואני לא אוהבת את זה, ולא משנה מה, הספורט שאני עושה לא מצליח לאזן את זה....

    מה אני צריכה לעשות כדי להצר היקפיים באזור הירכיים והישבן?

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הצרת ירכיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצרת ירכיים - תגובה

    יעל הראל
    28/07/2011

    הי, משקלך הוא תקין, אבל בטווח של תקין יש את הרזה מאוד ואת הפחות, כך שא בדיוק באמצע. בגיל ההתבגרות מבנה של נערות משתנה והופך לנשי יותר ובין היתר זה גורר אחריו גם השמנה באיזור היריכיים, אבל את לא צריכה להצטער, אלא להבין שזה חלק מתהליך ההתבגרות. על מנת להצר היקפים עלייך לבצע פעילות אירובית: הליכות, ריצות, עבודה בחדר הכושר, תרגילי יעודיים לחיטוב הרגליים וכו'.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרזיה
    מיכל גולן
    26/07/2011

    שמי מיכל ואני כבר 5 חודשים עושה כל מיני דיאטות : דיקור, כמוסות ,דיאטיקנית , חדר כושר . אני שוקלת 85 קילו ולא יורדת המשקל אני נמצאת בגיל המעבר. בבקשה , האם זה בסדר להתאמן 4-5 פעמים בשבוע כשעה -שעה וחצי . לרוב סטפר , הליכון רבע שעה כפיפות בטן, ואופנים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרזיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרזיה - תגובה

    יעל הראל
    28/07/2011

    האימון שתיארת הוא בסדר גמור, אני מציעה לך לנסות לשלב יותר תרגילי כוח ולא רק תרגילי בטן, על מנת לגדיל את המסה השרירית. בנוסף, נסי לגוון את האימון, לשלב אינטרוולים, לשלב אליפטיקל, הליכון ואופניים, אינני יודעת אם התפריט שכתבו לך מתאים ואם את עומדת בלקיים אותו, אבל חשוב שתקפידי לשמור על תזונה מאוד מאוזנת, כדי להצליח לרדת במשקל. אם אינך מצליחה, אולי כדאי להתייעץ עם מאמן כושר אישי ולנסות להתאים לך תכנית אימון אחרת, בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרזיה
    לילך
    22/07/2011

    היי, אני בת 16 וחצי שוקלת 64 קילו על 1.65...
    לפני כחודשיים התחלתי דיאטה משולבת בספורט בחדר כושר (הליכון, ברווז) ורזיתי 4 וחצי קילו.. (בחודשיים האלו התעצלתי..)
    עכשיו אני נכנסת לכאסח של אימונים (פעמיים ביום) ואני מרזה כתוצאה מכך קילו בשבוע..
    רציתי לשאול מה מומלץ לאכול לפני ואחרי פעילות גופנית, ואילו פעילויות אני יכולה לעשות בבית לחיטוב הגוף ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרזיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרזיה - תגובה

    יעל הראל
    24/07/2011

    הי, מומלץ קודם כל שתעשי הכל בצורה מבוקרת ולא באופן מוגזם.
    נהוג לאכול לפני האימון פחמימה זמינה כדוגמת פרי, פרוסת לחם, פירות יבשים, חטיף אנרגיה, ולאחר מכן שילוב של חלבון ופחמימה: לדוגמא: סלט טונה+פרוסת לחם.
    בבית את יכולה לבצע תרגילי ידיים כנגד משקלות, עבודה עם גומייה, עם הכדור הגדול, תרגלי חיטוב ליריכיים, סקווטים ולאנג'ים... קשה להסביר כאן את התרגילים, אבל את יכולה לבדוק באינטרנט או להשתתף בשיעור עיצוב פעם/פעמיים וכך להכיר תרגילים,
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיגרה
    אני 22
    20/07/2011

    שלום,
    בשנת הלימודים,רכבתי 5-6 כחצי שעה לכל כיוון על האופניים
    והשתדלתי ללכת פעמיים-שלוש לאימון של 45 דק' בחד"כ
    וחוג קיקבוקס פעם בשבוע..
    היה לי סדר יום מאורגן שבו שילבתי את הפעילויות בעיקר בזכות הלחץ!

    ועכשיו אני בחו]ש,ואני מודעת לכך שחוסר פעילות גופנית תשפיע מאוד על מצבי הנפשי
    מבחינת מראה אני לא דואגת...
    אני מוצאת את עצמי בלי רצון ובלי תכנון נכון של הזמנים למתי לעשות כושר
    אני יכולה להתפתות לוותר על קיק בוקס כי יש דבר אחר לעשות...
    ואם ללכת לחד"כ הוא הדבר היחיד שיש לי ביום אז אני לא אלך...כי כל היום בבית
    אז "לא מגיעה לזה"....
    אני כן רוצה כל יום ,כן ממש כל יום לעשות פעלות ספורט כולשהי ,
    אופניים לפחות פעמיים בשבוע/ חד"כ פעמיים שלוש בשבוע
    -כיצד אני יכולה שאימון הכושר שלי יהיה ארוך יותר, עשו לי תוכניות אימונים שונות
    אך לא בדיוק עמדתי בהן ושניתי והוספתי תרגילים שיותר איתגרו אותי,אך עדין האימון נשאר 35-45 דק'...
    אני רוצה ללכת פעם בשבוע לשחות ,וכשאין מה לעשות פשוט לצאת להליכה ....

    איך אני הופכת את הדברים לשיגרה עבורי?...
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיגרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיגרה - תגובה

    יעל הראל
    21/07/2011

    את שואלת את שאלת השאלות :-) איך להכניס כושר וספורט כחלק משגרת היום...? אני ממליצה לך לפוח יומן ולסמן לעצמך שלושה ימים בהם את עושה פעילות ולהתייחס לזה כאילו קבעת עם חברה, הרי לא היית מבריזה לה, נכון?! בקיצור, עצתי אלייך היא ליצור מצב שבו את מתכננת אתהאימונים מראש ולא זורמת עם היום. בנוסף נסי לבדוק עם עצמך, מה השעה הטובה ביותר עבורך להתאמן כדי לא לפספס אימונים, בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רב, מבקשת עצה
    טליה
    18/07/2011

    שלום רב,
    אני בת 24, בריאה בסה"כ :)
    בשנה וחצי האחרונות השלתי ממשקלי כ-35 ק"ג אך כבר כמעט חצי שנה שאני "תקועה" על אותו משקל ולא מצליחה לרדת. על פי הגובה שלי, 1.60, אני מעוניינת להפחית ממשקלי עוד 15-20 ק"ג.
    ראוי לציין שסבלתי מעודף משקל כל חיי ולכן עקב הירידה הדראסטית במשקלי בחודשים הראשונים לדיאטה, נותרו זרועותיי, ירכיי ובטני התחתונה מידלדלות מעט ולא אסתטיות. אני יודעת שאימון לבדו לא יעלים את הבעיה, אך אני מעוניינת לחזק את השרירים הנכונים כדי להחזיר דברים למקום.
    אני מקפידה לאכול נכון ובריא אבל בחודשים האחרונים לא יצא לי להתאמן כלל בגלל סיבות כאלה ואחרות. כעת אני רוצה לחזור להתאמן שוב באופן קבוע (אני נוהגת לצאת לריצות-הליכות לסירוגין) וחשבתי לשלב משקולות בעת הריצה על מנת לחזק את הזרועות. מכיוון שכפות הידיים שלי קטנות יחסית, קשה לי להחזיק משקולת לאורך זמן והציעו לי להשתמש בצמיד משקולת סביב מפרקי כף היד במקום. האם זה יעיל? וגם, באיזה משקל לכל יד עלי להתחיל? ראיתי משקולות בגדלים שונים.
    האם די בריצות הללו כדי לחטב ולו במעט את גופי והלמשיך להשיל ק"ג ממשקלי, או האם לדעתך עליי לשלב פעילות נוספת על מנת להגיע לתוצאות הרצויות?

    אודה להתייחסותך,
    טליה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום רב, מבקשת עצה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רב, מבקשת עצה - תגובה

    יעל הראל
    21/07/2011

    הי, כל הכבוד על התהליך היפה שעברת. על מנת לחטב את הזרועות מומלץ שתבצעי תרגילי חיטוב בעזרת משקולות לא רק במסגרת ההליכה אלא גם מעבר לשעות ההליכה, ממליצה לך השתתף בשיעור עיצוב או להתאמן בחדר כושר או לסירוגין לעבוד עצמאית בבית.
    בכלל על מנת להתחטב עלייך לבצע גם אימוני כוח ולא רק הליכות/ריצות. עם זאת הליכה וריצה בהחלט יתרמו לחיטוב הגוף.(את יכולה בהחלט להשתמש במשקולות ששמים סביב שורש כף היד), בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אופניים
    רעות
    15/07/2011

    שלום
    אני משתדלת להגדיל את מספר הפעמים ברכיבה על אופניים, רציתי לדעת איך אני יכולה לייעל את האימון אם האימון נמשך כשעה וחצי-שעתיים:
    אני עושה כל חצי שעה הפסקת מים וממשיכה, האם אני צריכה לשנות את הזמנים?
    איך רוכבים נכון- מפדלים עם העקב או עם אצבעות הרגליים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אופניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה אין תגובה מהפורום?

    רעות
    18/07/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצטערת, טעות שלי

    רעות
    18/07/2011

    אחכה בסבלנות :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אופניים - תגובה

    יעל הראל
    21/07/2011

    אימון שנמשך שעה וחצי שעתיים זה מספיק ביותר כשאת אומרת לייעל את האימון מה כוונתך? האם כוונתך לאימון קשה יותר? מה מטרתך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    רעות
    26/07/2011

    האם אני צריכה לעשות יותר הפסקות לשריר ולא כל חצי שעה? או אפילו לרכב שעה רצופה ואז לעשות הפסקה?
    לפעמים אני מרגישה שהצורה שבה אני מפדלת לא נוחה לי לשריר, איך נכון לפדל?
    לאחרונה לא יוצא לי להתאמן הרבה וזה מצתמצם לפעם-פעמיים, אם בכלל..האם אני צריכה להתאים את זמני הרכיבה לפי כמות הפעמים שבה אני מתאמנת? כי שעתיים אימון לאחר שבוע ללא אימונים בכלל יכולות להכביד על הגוף, לא?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד דבר

    רעות
    26/07/2011

    אני יודעת שאם אני רוצה לשלב דיאטה וספורט צריך להתאמן מינימום 3 פעמים בשבוע . השאלה שלי היא אם אני מרחיבה את זמן האימון יש אפשרות לצמצם את מספר הפעמים לפעמיים בשבוע? לא, נכון? :-)
    לפעמים שעה וחצי-שעתיים רכיבה זה הרבה בשבילי, אם נאמר ואני מקפידה על 3 פעמים בשבוע- כמה זמן רכיבה יספיק לי כדי שהאימון יהיה מספיק טוב? (אני חוששת שאם ארד משעה וחצי-שעתיים המשקל שלי לא ירד או הירידה תתעכב..)

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד דבר - תגובה

    יעל הראל
    28/07/2011

    בגדול מומלץ לבצע לפחות 30 דק' של פעילות אירובית ליום, אבל אם אינך יכולה שעה 3 פעמים בשבוע זה בסדר גמור. עדיף שתבצעי אימונים קצרים יותר מאשר לא לעושת בכלל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום