פורום כושר גופני לנשים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ספורט
    אניטה
    09/09/2010

    כדי לרזות טוב ויפה כמה הליכות אני צריכה לעשות וכמה זמן?

    יום טוב :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ספורט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי אניטה

    יעל הראל
    12/09/2010

    הי, רצוי לבצע פעילות גופנית של 30 דק' 4-5 פעמים בשבוע, הפעילות יכולה להיות הליכה, שחייה, שיעור אירובי וכו', כמו כן כדאי גם לשלב שני אימוני כוח (או בסטודיו, או בחד"כ או לבצע תרגילים לבד בבית בעזרת משקולות, כדורים וגומיות) עם זאת, זה תלוי מאוד גם בתזונה שלך ובעוד נתונים שלא פירטת. אם תכתבי יותר פרטים על מטרת האימון שלך ועלייך יהיה לי קל יותר להמליץ לך מה בדיוק מתאים. בהצלחה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צמצום הקיפי היריכיים
    טל
    06/09/2010

    הייי, אני בת 17 וחצי ואני שוקלת 51 (גובה 158) אני יודעת שאני לא שמנה , אבל בכל זאת איזור היריכיים קצת מטריד אותי.... אני מעוניינת לצמצם טיפה את ההיקף שלהם תוך כדי ספורט ואימון אנאירובי. יש לי שאלה:
    בגלל שאין לי עודף משקל האם יש אפשרות ללא פגיעה בגוף לצמצם את ההיקפים באיזור, אני שמעתי שבגלל שאין לי בעיית עודף משקל ואפילו גופי נחשב כ"רזה" אז זה לא יתכן.
    במידה וקיימת אפשרות כזו, אשמח אם תאמרו לי איך.
    תודהה:))

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צמצום הקיפי היריכיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי טל

    יעל הראל
    12/09/2010

    הי טל, כפי שאמרת אינך סובלת מעודף משקל, וייתכן שעניין היריכיים הוא פשוט תוצאה של מבנה גוף, לא פירטת אם את עושה איזושהי פעילות גופנית או לא, בכל אופן את בהחלט יכולה לבצע תרגילי יעודיים לחיטוב היריכיים והרגליים ולראות אם זה משפר את המראה של שלהם, ייתכן בהחלט שתהיי מרוצה מהתוצאות. (אינני יכולה לפרט לך את התרגילים כאן כי זה יהיה מאוד מסובך, חפשי תרגילים באינטרנט ואם את הולכת לחד"כ, את יכולה לשאול את המדריך, בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התאמת פעילות
    זיו
    31/08/2010

    שלום,

    אני מחפש חוג כושר לאחותי , הבעיה שלי זה למצוא משהו שיתאים לה.
    היא בת 30 וגובה קצת פחות ממטר שישים ,משקלה 45,בקיצור שחיפית וקצת שברירית.
    אני מחפש ספורט שיחזק אותה קצת אבל בלי לגרום לאבד משקל ושיהיה גם ממריץ כמו ארובי,עם מוזיקה והכל.

    הודה לכם מאוד על עזרה והדרכה בנושא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התאמת פעילות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי מצטערת על התשובה המאוחרת.

    מיכל בן דוד
    05/09/2010


    אני חושבת שסוג התעמלות כמו פילאטיס או יוגה יכול להתאים לאחותך. ואם זה לא הסגנון שלה היא יכולה להתאמן בחדר כושר בליווי של מדריך צמוד שיכול להדריך אותה.

    כמובן שאם היא אוהבת דברים קצת יותר אנרגטיים היא יכולה ללכת לחוגים או שעורי סטודיו בחדר כושר כגון: אירובי, מדרגה, שיעורי עיצוב וכו'.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה במשקל
    קורל
    30/08/2010

    שלום,
    לפני כחצי שנה התחלתי להתאמן בחדר כושר בצורה אינטנסיבית של 3-5 אימונים בשבוע הכוללים ריצה רציפה של 8 ק"מ על מהירות 10.5 ועוד 2 ק"מ הליכה בנוסף גם אליפטי במשך שעה עם אינטרוולים וגם ספינינג ובנוסף אימוני כוח 3 פעמים בשבוע.(כל יום פעילות אירובי אחרת)
    בהתחלה ירדתי כ-4 קילוגרימים ושקלתי כ-71 ק"ג
    אך היום כאשר הפעילות האירובית רק השתפרה אני שוקלת כ-75 ק"ג.
    יש לציין כי אני בת 20 שומרת על תזונה נכונה לרוב.
    ובנוסף כי יש לי בעיה בחילוף החומרים..(שירותים פעמיים בשבוע בערך)
    למרות אכילה של סיבים תזונתיים.

    מה הסיבה שאני לא יורדת במשקל?
    יכול להיות שהעלייה במשקל היא של מסת שריר..
    כי ההיקפים טיפה ירדו ברגליים ובידיים אך לא מרגישה איזשהו שינוי משמעותי..

    תודה רבהה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ירידה במשקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך להודעה

    קורל
    30/08/2010

    שכחתי להוסיף גובה 1.72 מבנה גוף די רחב..
    כמה אני אמורה לשקול?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי קורל,

    מיכל בן דוד
    30/08/2010

    קודם כל, כל הכבוד . נראה שאת בכושר טוב וזה לא בא ברגל...

    לגבי שאלתך, המדד הכי חשוב זה היקפיים ולא משקל. אם את רואה הבדלים בהיקפים אז את בהחלט עושה את הדבר הנכון.

    כמו שכבר ציינת תזונה חייבת לבוא בד בבד עם פעילות גופנית.
    אני ממליצה לך לפנות לתזונאית שתתאים לך תפריט שיתאים למטרות שלך ולאורך החיים שלך.
    לפעמים גם אם אנחנו חושבים שאנחנו יודעים מה לאכול כדאי לקבל הנחייה יותר מדויקת וספציפית.
    בנוסף, אולי כדי שתפני את השאלה הזאת גם לרופא המשפחה שלך.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאד חשוב לי שיענו במהרה
    הראל
    29/08/2010

    שלום, אני בת 17 אני עוסקת בפעילות גופנית באופן קבוע כבר שנה

    הפעילות שאני מבצעת היא
    50 דק' על אליפטי- קצב מהיר יוצאת מיוזעת ועייפה
    25 דק' ריצה על הסקי- בקצב של 8.8-10.5 עם שיפוע 1

    לאחר מכן
    כ-25 דק' מכשירים לכל איברי הגוף
    וכ-10-15 דק' עבודה על הבטן+גב

    האימון יוצא שעתיים במקרה הטוב, בדרך כלל יוצא שאני שם יותר
    וזה מעמיס עליי. בכלל בזמן האחרון מבחינה נפשית מאד מאד קשה לי עם השעתיים
    והחלטתי לוותר על המכשירים 3 פעמים בשבוע אלה להפוך את זה לפעם אחת בשבוע מכשירים,
    כך שרק פעם בשבוע יצא לי אימון ארוך וכל שאר הפעמים כשעה וחצי אימון.

    השאלה שלי עד כמה יראו את שינוי בגוף שלי?
    הגוף שלי יהפוך למדולדל? והאם אני אשמין?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מאד חשוב לי שיענו במהרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי לורן,

    מיכל בן דוד
    30/08/2010

    את לא צריכה להילחץ מהשינוי באימונים שלך, את עושה המון פעילות אירובית. שעה וחצי של פעילות אירובית שלוש פעמים בשבוע זה די והותר.
    את צודקת שללכת לחדר הכושר לאימון של שעתיים זה יותר מידי זמן ועלול לגרום לשחיקה עם הזמן, כמו שקרה לך.
    ממה שאני רואה האימונים שלך לא בנויים בצורה כל כך יעילה. לדעתי את צריכה להתייעץ אם אחד המדריכים בחדר הכושר על מנת ליעל את מבנה האימון.
    לדוגמה:
    אימון אירובי של 30-40 דק'
    20 דק' של אימון משקולות ( כל אימון לעבוד רק על 2-3 קבוצת שרירים שונות. לדוגמה: גב, חזה וזרועות)

    שלושה אימונים בשבוע כאשר בכל אימון עובדים על קבוצות שרירים שונות.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא רוצה להפחית

    הראל
    30/08/2010

    בגלל שפעם הייתי מלאה ועכשיו אני מרוצה ממשקל הגוף שלי, אני לא רוצה להפחית את השעה ורבע אירובי ל40 דק' כי אני כמובן אעלה במשקל. הבנת את הדילמה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לורן

    מיכל בן דוד
    30/08/2010

    הבנתי את הדילמה, גם קודם.
    ממה שאני רואה יש לך שתי אופציות:
    1. לעשות את מה שאמרת , שתי אימונים של שעה ורבע של פעילות אירובית ואימון נוסף גם של פעילות אירובית וגם של חיזוק.- זאת אופציה לא רעה. את יכולה להתחיל איתה ולראות איך את מרגישה עם זה.
    2. לעשות שינויים אחרים בתוכנית האימונים שלך. בגלל שחשוב לך לעשות בעיקר פעילות אירובית את יכולה ללכת לחדר הכושר 4 פעמים בשבוע כאשר מתוכם את עושה שתי אמונים רק של אירובי, ושתי אימונים נוספים הרבה יותר קצרים כאשר החלק של האירובי נע בין 20 -30 דק'.

    לא לצריך להילחץ משינויים. הגוף זקוק לשינויים על מנת להתחזק. זה לא טוב לעשות אותו אימון לאורך הרבה זמן כי זה כבר לא מאתגר את הגוף.

    אני לא יודעת אם זאת אופציה שניראת לך כי היא מצריכה ממך לבוא עוד יום לחדר הכושר- אבל אורך האימון והנפח שלו יורד כאשר הוא מפוזר בצורה זו.

    לסיכום, כמו שאמרתי, יש לך כמה אופציות שעומדות לפנייך. אם האופציה הראשונה ניראת לך יותר תלכי על זה. תמיד אפשר לשנות.
    כפי שאמרתי קודם, ממולץ שתתייעצי בחדר הכושר שבו את מתאמנת עם אחד המאמנים שבנו לך את האימון , יכול להיות שאת יכולה לעשות שינויים יותר קטנים שיכולים לעזור לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ..

    הראל
    05/09/2010

    אני אלך על האופצייה השנייה+אתייעץ עם אחד המאמנים
    תודה רבה על התשובה המפורטת!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חגורת חיטוב
    מישהי
    27/08/2010

    שלום בנות,
    הבעיה שלי היא בזרועות השמנות שלי. שאר הגוף בסדר ואני מרוצה ממנו אך הזרועות מפריעות לי מאוד. ניסיתי דיאטות ותרגילים שונים אך הבעיה נמשכת, שאלתי אם חגורה לחיטוב תעזור לי בזה? זה ממש אבל ממש מפריע לי.. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חגורת חיטוב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיטוב הידיים

    יעל הראל
    28/08/2010

    הי, הרבה בנות מביעות תיסכול ממראה של איבר מסויים בגוף. לצערי כפי שאת מבינה לא ניתן לחטב רק אותן, כי לא ניתן להוריד שומן באופן מקומי רק מהידיים. אינני יודעת אם יש חגורה לאיזור זה, מקובל יותר להשתמש בחגורה לאיזור הבטן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רזה עם כרס/בטן
    סיגלי
    21/08/2010

    היי,

    אני בת 40 ואחריי 2 לידות, אני שוקלת 55 , אבל יש לי כרס/בטן , וזה דיי תורשתי אצלנו במשפחה,
    אני מנסה מאוד לשמור על הגזרה , ולאכול דברים מזינים ולא משמינים, וגם לעשות הליכות....
    האם יש סיכוי להוריד את הבטן? תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רזה עם כרס/בטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי סיגלי,

    מיכל בן דוד
    23/08/2010

    השמנה בטנית זאת תופעה תורשתית "מעצבנת" שקשה להילחם בה, אבל בכל זאת יש דברים רבים שניתן לעשות.
    התיאור שכתבת על הרגלי התזונה שלך לא מספיק מפורט ולכן איני יודעת עד כמה זה מדויק ואכן נכון.
    המלצתי היא, לפנות לתזונאית על מנת לבנות לך תפריט מאוזן שיתאים למטרות שלך.

    בנוסף,על מנת להילחם בדבר תורשתי צריך להתאמץ, כלומר שילוב של תזונה נכונה ופעילות גופנית. כפי שציינת את עושה הליכות השאלה שלי היא כמה הליכות את עושה בשבוע? מהו אורך ההליכה? ומהו קצב ההליכה?
    כמו כן, חשוב לחזק את שרירי הבטן בעזרת תרגילים ספציפיים ( את יכולה למצוא מאגר גדול של תרגילי בטן באינטרנט) .

    אז בקצרה, כן יש סיכוי להוריד את הבטן. יתכן שאת תצטרכי להוסיף יותר פעילות גופנית לשגרת היום שלך ולבדוק אם התזונה שלך אכן תואמת למטרות שלך.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עייפות ותשישות בגיל 26
    אדריאנה
    17/08/2010

    שלום רב. אני בת 26 ומזה כמה שנים משתדלת לקיים אורח חיים בריא, הכולל 4 אימוני כושר בשבוע, תזונה מאוזנת, שינה של 5-7 שעות בלילה.
    לאחרונה אני מרגישה עייפה ותשושה כל הזמן, אפילו עלייה במדרגות מעייפת אותי ואני מרגישה איך הדופק שלי עולה, והנשימה מתקצרת.
    לפני כשבוע עשיתי בדיקות דם והכל יצא תקין.
    הכושר הגופני שלי לדעתי ברמה טובה, כאשר אני רצה 2-3 בשבוע 3.5 ק"מ, שוחה, עושה אימוני אירובי נוספים, תרגילי כוח ועוד.

    אציין גם כי אין לי "לחץ" יותר מהרגיל בחיי או אירוע שהשפיע או ישפיע בעתיד... רק החיים הלחוצים הרגילים בעבודה ובבית...

    מה יכולה להיות הסיבה? מקווה שהגעתי לפורום הנכון..
    המשך יום מקסים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עייפות ותשישות בגיל 26

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי אדריאנה

    יעל הראל
    20/08/2010

    ממה שאת מתארת, אורח החיים שלך באמת בריא ופעיל, ייתכן שאת פשוט עייפה, לפעמים אנחנו צוברים עומס רב מידי ולא מודעים לזה ואז הגוף מאותת לנו לנוח. אני ממליצה לך לנסות לישון 7 שעות בלילה, 5 שעות זה מעט מאוד, במיוחד לאדם כמוך שנוהג להתאמן באופן תדיר.
    בנוסף תשאלי את עצמך האם מתרגשת או לחוצה בכל זאת יותר מהרגיל?
    אני ממליצה לך לבצע במהלך התקופה בקרובה אימונים מתונים יותר, למשל השחייה, מתאימה יותר למצב שאת מתארת מאשר ריצה. נסי לבצע לאימוני יוגה או פילאטיס, גמישות ומתיחות שיש בהם עקרונות מדיטטיביים, אולי הם יעזרו לך. אשמח לשמוע אם המצב משתפר,בהצלחה ושבת שלום, יעל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון עם הולה הופ
    יובל
    16/08/2010

    שלום.
    אני מעונינת להתחיל להתאמן עם חישוק הולה הופ. איזה חישוק כדאי לרכוש.
    יש חישוק עם כדורי עיסוי ויש חישוק חלק. מה יעיל יותר?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אימון עם הולה הופ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי יובל

    יעל הראל
    19/08/2010

    אינני יכולה להמליץ לך כיוון שלא התנסתי בעבודה איתו, אני ממליצה שתחפשי מידע נוסף באינטרנט ותתיעצי עם מי שנוהג להשתמש בחישוק הזה, בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רכיבה על אופניים
    Or
    14/08/2010

    שלום, רציתי לשאול בקשר לרכיבה על אופניים.
    אני רוכבת על אופניים קבוע כמה פעמים בשבוע .
    ורציתי לדעת אם הרכיבה מורידה שומנים גם מהטוסיק?

    D: אשמח אם מישהו יענה. אור :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רכיבה על אופניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי אור,

    מיכל בן דוד
    15/08/2010

    רכיבה על אופניים נכללת תחת ההגדרה של פעילות אירובית, ולכן אם את רוכבת למשך זמן ובעצימות יחסית גבוהה את שורפת קלוריות.
    אם את שומרת על התזונה ומקפידה שההכנסה הקלורית שלך יותר נמוכה מההוצאה, את קרוב לוודאי גם תרדי במשקל.
    ירידה במשקל היא בדרך כלל לא נקודתית, אלה מתבצעת בכל הגוף במקביל.
    ברכיבה על אופניים שרירי הרגלים הם השרירים העיקרים שעובדים, ולכן בד"כ שרירי הרגליים ושרירי העכוז מתחזקים ומתעצבים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודההה רבה רבה!!!!

    OR
    15/08/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רותה לרכוש קרוס טריינר
    רעות
    09/08/2010

    שלום,
    אני מאד רוצה לקנות מכשיר קרוס טריינר הביתה. רציתי לדעת אם יש לכן המלצה למכשיר מסויים???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רותה לרכוש קרוס טריינר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרכוש קרוס טריינר

    יעל הראל
    11/08/2010

    הי רעות, ישנם הרבה מאוד מכשירים ברמות שונות. בעיקרון ישנם מכשירים מקצועיים וביתיים. המקצועיים הם אלה שרואים בחדרי הכושר והם מאוד יקרים, אני ממליצה לקנות מכשיר ביתי (זאת במידה ואת לא מתכוננת להתאמן עליו יותר מ 4 שעות ביום), בכל אופן כדאי להתייעץ עם המוכר.
    ישנן הרבה מאוד חברות ויהיה לי קשה מאוד להמליץ כי זה תלוי בדגם ובצרכים שלך. המלצתי היא שתלכי למס' חנויות ספורט, תנסי אותם ותראי איזה מהם הוא הכי מתאים. כמו כן חשוב שתשאלי מה האחריות שמקבלים וממי.
    חברות ידועות הן:
    TRITUR
    VO2
    YORK
    KETTLER

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חייבת עזרה דחוף
    אלכסנדרה
    07/08/2010

    אני עכשיו רוצה להתחיל לחטב קצת את הגוף שלי, אז יש לי כבר תפריט תזונה שחבר שלי בנה לי ועכשיו אני צריכה תרגילי אירובי בבית... תוכלו לתת לי תרגילי אירובי בבית? תודה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חייבת עזרה דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אירובי בבית

    יעל הראל
    08/08/2010

    האמת שפעילות אירובית בבית קשה לבצע ללא מכשיר ביתי כמו מסילת ריצה, אליפטיקל או אופני כושר. את יכולה לקנות מדרגה אירובית או לקפוץ בדלגית ולנסות להתאמן בעזרתם, או לחפש באינטרנטסרטונים/ DVD של שיעורי אירובי/קיקבוקס שניתן לבצע בבית, בכל אופן אני חושבת שהכי כדאי לך פשוט לצאת להליכות. בהצלחה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מכשיר לפעילות גופנית
    עליזה
    02/08/2010

    שלום,

    רכשתי סטפר לצורך פעילות גופנית, בכוונתי לרדת במשקל 7 ק"ג, בעיקר אני רוצה לעצב את הרגליים מאחר ויש לא מעט צלוליט (שוקלת 66 ק"ג גובה 168 )
    השאלה, כמה זמן אני צריכה לעשות על מכשיר הסטפר וכמה פעמים ביום.
    והאם הסטפר מנפח את השרירים.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מכשיר לפעילות גופנית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי עליזה

    מיכל בן דוד
    03/08/2010

    על המכשיר את יכולה לעשות אימון פעם אחת ביום שאורכו נע בין 20דק' בהתחלה ל60דק' בהמשך.
    פעילות על הסטפר יכולה לעזור לך לרדת משקל אך ורק בשילוב של תזונה נכונה.
    הפעילות על הסטפר מחזקת את שרירי הרגליים אבל את לא צריכה לדאוג מניפוח יתר.
    בנוסף, מומלץ לשלב הליכות לפחות פעמיים בשבוע על מנת לגוון את הפעילות הגופנית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היקף ירכיים ושוקיים
    קארין(כינוי)
    29/07/2010

    שלום,
    רציתי לדעת סתם שאלה בקשר לנשים רזות שאחוז שומן שלהן בגוף נמוך,מהן היקף ירכיים (כלומר ירך בודד)
    כמה ס"מ נחשב להיקף שוקיים צרות אצל רזה?כלומר מדידת שריר תאומים ברגל אחת.

    תודה,
    קארין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היקף ירכיים ושוקיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היקף ירכיים

    יעל הראל
    02/08/2010

    הי קארין, אינני יודעת נתונים אלה והם גם לא כ"כ מקובלים כי הם מאוד תלויים במבנה הגוף של האישה, מה גם שאישה רזה יכולה להיות בעלת היקף ירך/שוק מסויים שיהיה יחסית "עבה" בגלל עצם היותה מתאמנת ובעלתת מסת שריר גדולה ועם זאת עדיין בעלת אחוז שומן נמוך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    כרמלה
    29/07/2010

    בנוגע לריצה על הליכון:

    1.האם יש חישוב מתמטי בכמה עולה צריכת הקלוריות לכל מעלה של שיפוע בהליכון?
    2.האם עדיף שיפוע משתנה כי אז הלחץ הוא לא כל הזמן על אותה נקודה או בכלל עדיף בלי שיפע בגלל הלחץ על הברכיים?
    בתודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חישוב הוצאה קלורית

    איתי הר-ניר
    29/07/2010

    להלן נוסחה לחישוב הוצאה קלורית

    בהליכה :
    שלב ראשון: (שיפוע ההליכון) (מהירות במטרים לדקה)1.8+(מהירות ההליכה במטרים לדקה)3.5+0.1

    שלב שני: את התוצאה בשלב ראשון יש להכפיל במשקל הגוף ולחלק ב 1000.

    שלב שלישי: את התוצאה בשלב השני יש להכפיל ב 5. = ההוצאה הקלורית שלך.

    * בכדי להמיר את המהירות מקמ"ש למטרים בדקה תכפילי את המהירות בהליכון ב 0.06.


    לא יתן לומר באופן גורף ששיפוע גורם ללחץ בברכיים, שימוש בשיפוע לעומת מהירות יהיה בהתאם למטרות האימון ולמאפיינים של המתאמן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום