מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ספורטאניטה09/09/2010
כדי לרזות טוב ויפה כמה הליכות אני צריכה לעשות וכמה זמן?
יום טוב :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אניטה
יעל הראל12/09/2010הי, רצוי לבצע פעילות גופנית של 30 דק' 4-5 פעמים בשבוע, הפעילות יכולה להיות הליכה, שחייה, שיעור אירובי וכו', כמו כן כדאי גם לשלב שני אימוני כוח (או בסטודיו, או בחד"כ או לבצע תרגילים לבד בבית בעזרת משקולות, כדורים וגומיות) עם זאת, זה תלוי מאוד גם בתזונה שלך ובעוד נתונים שלא פירטת. אם תכתבי יותר פרטים על מטרת האימון שלך ועלייך יהיה לי קל יותר להמליץ לך מה בדיוק מתאים. בהצלחה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צמצום הקיפי היריכייםטל06/09/2010
הייי, אני בת 17 וחצי ואני שוקלת 51 (גובה 158) אני יודעת שאני לא שמנה , אבל בכל זאת איזור היריכיים קצת מטריד אותי.... אני מעוניינת לצמצם טיפה את ההיקף שלהם תוך כדי ספורט ואימון אנאירובי. יש לי שאלה:
בגלל שאין לי עודף משקל האם יש אפשרות ללא פגיעה בגוף לצמצם את ההיקפים באיזור, אני שמעתי שבגלל שאין לי בעיית עודף משקל ואפילו גופי נחשב כ"רזה" אז זה לא יתכן.
במידה וקיימת אפשרות כזו, אשמח אם תאמרו לי איך.
תודהה:))* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי טל
יעל הראל12/09/2010הי טל, כפי שאמרת אינך סובלת מעודף משקל, וייתכן שעניין היריכיים הוא פשוט תוצאה של מבנה גוף, לא פירטת אם את עושה איזושהי פעילות גופנית או לא, בכל אופן את בהחלט יכולה לבצע תרגילי יעודיים לחיטוב היריכיים והרגליים ולראות אם זה משפר את המראה של שלהם, ייתכן בהחלט שתהיי מרוצה מהתוצאות. (אינני יכולה לפרט לך את התרגילים כאן כי זה יהיה מאוד מסובך, חפשי תרגילים באינטרנט ואם את הולכת לחד"כ, את יכולה לשאול את המדריך, בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התאמת פעילותזיו31/08/2010
שלום,
אני מחפש חוג כושר לאחותי , הבעיה שלי זה למצוא משהו שיתאים לה.
היא בת 30 וגובה קצת פחות ממטר שישים ,משקלה 45,בקיצור שחיפית וקצת שברירית.
אני מחפש ספורט שיחזק אותה קצת אבל בלי לגרום לאבד משקל ושיהיה גם ממריץ כמו ארובי,עם מוזיקה והכל.
הודה לכם מאוד על עזרה והדרכה בנושא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי מצטערת על התשובה המאוחרת.
מיכל בן דוד05/09/2010
אני חושבת שסוג התעמלות כמו פילאטיס או יוגה יכול להתאים לאחותך. ואם זה לא הסגנון שלה היא יכולה להתאמן בחדר כושר בליווי של מדריך צמוד שיכול להדריך אותה.
כמובן שאם היא אוהבת דברים קצת יותר אנרגטיים היא יכולה ללכת לחוגים או שעורי סטודיו בחדר כושר כגון: אירובי, מדרגה, שיעורי עיצוב וכו'.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה במשקלקורל30/08/2010
שלום,
לפני כחצי שנה התחלתי להתאמן בחדר כושר בצורה אינטנסיבית של 3-5 אימונים בשבוע הכוללים ריצה רציפה של 8 ק"מ על מהירות 10.5 ועוד 2 ק"מ הליכה בנוסף גם אליפטי במשך שעה עם אינטרוולים וגם ספינינג ובנוסף אימוני כוח 3 פעמים בשבוע.(כל יום פעילות אירובי אחרת)
בהתחלה ירדתי כ-4 קילוגרימים ושקלתי כ-71 ק"ג
אך היום כאשר הפעילות האירובית רק השתפרה אני שוקלת כ-75 ק"ג.
יש לציין כי אני בת 20 שומרת על תזונה נכונה לרוב.
ובנוסף כי יש לי בעיה בחילוף החומרים..(שירותים פעמיים בשבוע בערך)
למרות אכילה של סיבים תזונתיים.
מה הסיבה שאני לא יורדת במשקל?
יכול להיות שהעלייה במשקל היא של מסת שריר..
כי ההיקפים טיפה ירדו ברגליים ובידיים אך לא מרגישה איזשהו שינוי משמעותי..
תודה רבהה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך להודעה
קורל30/08/2010שכחתי להוסיף גובה 1.72 מבנה גוף די רחב..
כמה אני אמורה לשקול?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי קורל,
מיכל בן דוד30/08/2010קודם כל, כל הכבוד . נראה שאת בכושר טוב וזה לא בא ברגל...
לגבי שאלתך, המדד הכי חשוב זה היקפיים ולא משקל. אם את רואה הבדלים בהיקפים אז את בהחלט עושה את הדבר הנכון.
כמו שכבר ציינת תזונה חייבת לבוא בד בבד עם פעילות גופנית.
אני ממליצה לך לפנות לתזונאית שתתאים לך תפריט שיתאים למטרות שלך ולאורך החיים שלך.
לפעמים גם אם אנחנו חושבים שאנחנו יודעים מה לאכול כדאי לקבל הנחייה יותר מדויקת וספציפית.
בנוסף, אולי כדי שתפני את השאלה הזאת גם לרופא המשפחה שלך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מאד חשוב לי שיענו במהרההראל29/08/2010
שלום, אני בת 17 אני עוסקת בפעילות גופנית באופן קבוע כבר שנה
הפעילות שאני מבצעת היא
50 דק' על אליפטי- קצב מהיר יוצאת מיוזעת ועייפה
25 דק' ריצה על הסקי- בקצב של 8.8-10.5 עם שיפוע 1
לאחר מכן
כ-25 דק' מכשירים לכל איברי הגוף
וכ-10-15 דק' עבודה על הבטן+גב
האימון יוצא שעתיים במקרה הטוב, בדרך כלל יוצא שאני שם יותר
וזה מעמיס עליי. בכלל בזמן האחרון מבחינה נפשית מאד מאד קשה לי עם השעתיים
והחלטתי לוותר על המכשירים 3 פעמים בשבוע אלה להפוך את זה לפעם אחת בשבוע מכשירים,
כך שרק פעם בשבוע יצא לי אימון ארוך וכל שאר הפעמים כשעה וחצי אימון.
השאלה שלי עד כמה יראו את שינוי בגוף שלי?
הגוף שלי יהפוך למדולדל? והאם אני אשמין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי לורן,
מיכל בן דוד30/08/2010את לא צריכה להילחץ מהשינוי באימונים שלך, את עושה המון פעילות אירובית. שעה וחצי של פעילות אירובית שלוש פעמים בשבוע זה די והותר.
את צודקת שללכת לחדר הכושר לאימון של שעתיים זה יותר מידי זמן ועלול לגרום לשחיקה עם הזמן, כמו שקרה לך.
ממה שאני רואה האימונים שלך לא בנויים בצורה כל כך יעילה. לדעתי את צריכה להתייעץ אם אחד המדריכים בחדר הכושר על מנת ליעל את מבנה האימון.
לדוגמה:
אימון אירובי של 30-40 דק'
20 דק' של אימון משקולות ( כל אימון לעבוד רק על 2-3 קבוצת שרירים שונות. לדוגמה: גב, חזה וזרועות)
שלושה אימונים בשבוע כאשר בכל אימון עובדים על קבוצות שרירים שונות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא רוצה להפחית
הראל30/08/2010בגלל שפעם הייתי מלאה ועכשיו אני מרוצה ממשקל הגוף שלי, אני לא רוצה להפחית את השעה ורבע אירובי ל40 דק' כי אני כמובן אעלה במשקל. הבנת את הדילמה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלורן
מיכל בן דוד30/08/2010הבנתי את הדילמה, גם קודם.
ממה שאני רואה יש לך שתי אופציות:
1. לעשות את מה שאמרת , שתי אימונים של שעה ורבע של פעילות אירובית ואימון נוסף גם של פעילות אירובית וגם של חיזוק.- זאת אופציה לא רעה. את יכולה להתחיל איתה ולראות איך את מרגישה עם זה.
2. לעשות שינויים אחרים בתוכנית האימונים שלך. בגלל שחשוב לך לעשות בעיקר פעילות אירובית את יכולה ללכת לחדר הכושר 4 פעמים בשבוע כאשר מתוכם את עושה שתי אמונים רק של אירובי, ושתי אימונים נוספים הרבה יותר קצרים כאשר החלק של האירובי נע בין 20 -30 דק'.
לא לצריך להילחץ משינויים. הגוף זקוק לשינויים על מנת להתחזק. זה לא טוב לעשות אותו אימון לאורך הרבה זמן כי זה כבר לא מאתגר את הגוף.
אני לא יודעת אם זאת אופציה שניראת לך כי היא מצריכה ממך לבוא עוד יום לחדר הכושר- אבל אורך האימון והנפח שלו יורד כאשר הוא מפוזר בצורה זו.
לסיכום, כמו שאמרתי, יש לך כמה אופציות שעומדות לפנייך. אם האופציה הראשונה ניראת לך יותר תלכי על זה. תמיד אפשר לשנות.
כפי שאמרתי קודם, ממולץ שתתייעצי בחדר הכושר שבו את מתאמנת עם אחד המאמנים שבנו לך את האימון , יכול להיות שאת יכולה לעשות שינויים יותר קטנים שיכולים לעזור לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה..
הראל05/09/2010אני אלך על האופצייה השנייה+אתייעץ עם אחד המאמנים
תודה רבה על התשובה המפורטת!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חגורת חיטובמישהי27/08/2010
שלום בנות,
הבעיה שלי היא בזרועות השמנות שלי. שאר הגוף בסדר ואני מרוצה ממנו אך הזרועות מפריעות לי מאוד. ניסיתי דיאטות ותרגילים שונים אך הבעיה נמשכת, שאלתי אם חגורה לחיטוב תעזור לי בזה? זה ממש אבל ממש מפריע לי.. תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיטוב הידיים
יעל הראל28/08/2010הי, הרבה בנות מביעות תיסכול ממראה של איבר מסויים בגוף. לצערי כפי שאת מבינה לא ניתן לחטב רק אותן, כי לא ניתן להוריד שומן באופן מקומי רק מהידיים. אינני יודעת אם יש חגורה לאיזור זה, מקובל יותר להשתמש בחגורה לאיזור הבטן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רזה עם כרס/בטןסיגלי21/08/2010
היי,
אני בת 40 ואחריי 2 לידות, אני שוקלת 55 , אבל יש לי כרס/בטן , וזה דיי תורשתי אצלנו במשפחה,
אני מנסה מאוד לשמור על הגזרה , ולאכול דברים מזינים ולא משמינים, וגם לעשות הליכות....
האם יש סיכוי להוריד את הבטן? תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי סיגלי,
מיכל בן דוד23/08/2010השמנה בטנית זאת תופעה תורשתית "מעצבנת" שקשה להילחם בה, אבל בכל זאת יש דברים רבים שניתן לעשות.
התיאור שכתבת על הרגלי התזונה שלך לא מספיק מפורט ולכן איני יודעת עד כמה זה מדויק ואכן נכון.
המלצתי היא, לפנות לתזונאית על מנת לבנות לך תפריט מאוזן שיתאים למטרות שלך.
בנוסף,על מנת להילחם בדבר תורשתי צריך להתאמץ, כלומר שילוב של תזונה נכונה ופעילות גופנית. כפי שציינת את עושה הליכות השאלה שלי היא כמה הליכות את עושה בשבוע? מהו אורך ההליכה? ומהו קצב ההליכה?
כמו כן, חשוב לחזק את שרירי הבטן בעזרת תרגילים ספציפיים ( את יכולה למצוא מאגר גדול של תרגילי בטן באינטרנט) .
אז בקצרה, כן יש סיכוי להוריד את הבטן. יתכן שאת תצטרכי להוסיף יותר פעילות גופנית לשגרת היום שלך ולבדוק אם התזונה שלך אכן תואמת למטרות שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עייפות ותשישות בגיל 26אדריאנה17/08/2010
שלום רב. אני בת 26 ומזה כמה שנים משתדלת לקיים אורח חיים בריא, הכולל 4 אימוני כושר בשבוע, תזונה מאוזנת, שינה של 5-7 שעות בלילה.
לאחרונה אני מרגישה עייפה ותשושה כל הזמן, אפילו עלייה במדרגות מעייפת אותי ואני מרגישה איך הדופק שלי עולה, והנשימה מתקצרת.
לפני כשבוע עשיתי בדיקות דם והכל יצא תקין.
הכושר הגופני שלי לדעתי ברמה טובה, כאשר אני רצה 2-3 בשבוע 3.5 ק"מ, שוחה, עושה אימוני אירובי נוספים, תרגילי כוח ועוד.
אציין גם כי אין לי "לחץ" יותר מהרגיל בחיי או אירוע שהשפיע או ישפיע בעתיד... רק החיים הלחוצים הרגילים בעבודה ובבית...
מה יכולה להיות הסיבה? מקווה שהגעתי לפורום הנכון..
המשך יום מקסים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אדריאנה
יעל הראל20/08/2010ממה שאת מתארת, אורח החיים שלך באמת בריא ופעיל, ייתכן שאת פשוט עייפה, לפעמים אנחנו צוברים עומס רב מידי ולא מודעים לזה ואז הגוף מאותת לנו לנוח. אני ממליצה לך לנסות לישון 7 שעות בלילה, 5 שעות זה מעט מאוד, במיוחד לאדם כמוך שנוהג להתאמן באופן תדיר.
בנוסף תשאלי את עצמך האם מתרגשת או לחוצה בכל זאת יותר מהרגיל?
אני ממליצה לך לבצע במהלך התקופה בקרובה אימונים מתונים יותר, למשל השחייה, מתאימה יותר למצב שאת מתארת מאשר ריצה. נסי לבצע לאימוני יוגה או פילאטיס, גמישות ומתיחות שיש בהם עקרונות מדיטטיביים, אולי הם יעזרו לך. אשמח לשמוע אם המצב משתפר,בהצלחה ושבת שלום, יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אימון עם הולה הופיובל16/08/2010
שלום.
אני מעונינת להתחיל להתאמן עם חישוק הולה הופ. איזה חישוק כדאי לרכוש.
יש חישוק עם כדורי עיסוי ויש חישוק חלק. מה יעיל יותר?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי יובל
יעל הראל19/08/2010אינני יכולה להמליץ לך כיוון שלא התנסתי בעבודה איתו, אני ממליצה שתחפשי מידע נוסף באינטרנט ותתיעצי עם מי שנוהג להשתמש בחישוק הזה, בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רכיבה על אופנייםOr14/08/2010
שלום, רציתי לשאול בקשר לרכיבה על אופניים.
אני רוכבת על אופניים קבוע כמה פעמים בשבוע .
ורציתי לדעת אם הרכיבה מורידה שומנים גם מהטוסיק?
D: אשמח אם מישהו יענה. אור :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אור,
מיכל בן דוד15/08/2010רכיבה על אופניים נכללת תחת ההגדרה של פעילות אירובית, ולכן אם את רוכבת למשך זמן ובעצימות יחסית גבוהה את שורפת קלוריות.
אם את שומרת על התזונה ומקפידה שההכנסה הקלורית שלך יותר נמוכה מההוצאה, את קרוב לוודאי גם תרדי במשקל.
ירידה במשקל היא בדרך כלל לא נקודתית, אלה מתבצעת בכל הגוף במקביל.
ברכיבה על אופניים שרירי הרגלים הם השרירים העיקרים שעובדים, ולכן בד"כ שרירי הרגליים ושרירי העכוז מתחזקים ומתעצבים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודההה רבה רבה!!!!
OR15/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רותה לרכוש קרוס טריינררעות09/08/2010
שלום,
אני מאד רוצה לקנות מכשיר קרוס טריינר הביתה. רציתי לדעת אם יש לכן המלצה למכשיר מסויים???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרכוש קרוס טריינר
יעל הראל11/08/2010הי רעות, ישנם הרבה מאוד מכשירים ברמות שונות. בעיקרון ישנם מכשירים מקצועיים וביתיים. המקצועיים הם אלה שרואים בחדרי הכושר והם מאוד יקרים, אני ממליצה לקנות מכשיר ביתי (זאת במידה ואת לא מתכוננת להתאמן עליו יותר מ 4 שעות ביום), בכל אופן כדאי להתייעץ עם המוכר.
ישנן הרבה מאוד חברות ויהיה לי קשה מאוד להמליץ כי זה תלוי בדגם ובצרכים שלך. המלצתי היא שתלכי למס' חנויות ספורט, תנסי אותם ותראי איזה מהם הוא הכי מתאים. כמו כן חשוב שתשאלי מה האחריות שמקבלים וממי.
חברות ידועות הן:
TRITUR
VO2
YORK
KETTLER
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חייבת עזרה דחוףאלכסנדרה07/08/2010
אני עכשיו רוצה להתחיל לחטב קצת את הגוף שלי, אז יש לי כבר תפריט תזונה שחבר שלי בנה לי ועכשיו אני צריכה תרגילי אירובי בבית... תוכלו לתת לי תרגילי אירובי בבית? תודה :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אירובי בבית
יעל הראל08/08/2010האמת שפעילות אירובית בבית קשה לבצע ללא מכשיר ביתי כמו מסילת ריצה, אליפטיקל או אופני כושר. את יכולה לקנות מדרגה אירובית או לקפוץ בדלגית ולנסות להתאמן בעזרתם, או לחפש באינטרנטסרטונים/ DVD של שיעורי אירובי/קיקבוקס שניתן לבצע בבית, בכל אופן אני חושבת שהכי כדאי לך פשוט לצאת להליכות. בהצלחה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מכשיר לפעילות גופניתעליזה02/08/2010
שלום,
רכשתי סטפר לצורך פעילות גופנית, בכוונתי לרדת במשקל 7 ק"ג, בעיקר אני רוצה לעצב את הרגליים מאחר ויש לא מעט צלוליט (שוקלת 66 ק"ג גובה 168 )
השאלה, כמה זמן אני צריכה לעשות על מכשיר הסטפר וכמה פעמים ביום.
והאם הסטפר מנפח את השרירים.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי עליזה
מיכל בן דוד03/08/2010על המכשיר את יכולה לעשות אימון פעם אחת ביום שאורכו נע בין 20דק' בהתחלה ל60דק' בהמשך.
פעילות על הסטפר יכולה לעזור לך לרדת משקל אך ורק בשילוב של תזונה נכונה.
הפעילות על הסטפר מחזקת את שרירי הרגליים אבל את לא צריכה לדאוג מניפוח יתר.
בנוסף, מומלץ לשלב הליכות לפחות פעמיים בשבוע על מנת לגוון את הפעילות הגופנית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היקף ירכיים ושוקייםקארין(כינוי)29/07/2010
שלום,
רציתי לדעת סתם שאלה בקשר לנשים רזות שאחוז שומן שלהן בגוף נמוך,מהן היקף ירכיים (כלומר ירך בודד)
כמה ס"מ נחשב להיקף שוקיים צרות אצל רזה?כלומר מדידת שריר תאומים ברגל אחת.
תודה,
קארין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היקף ירכיים
יעל הראל02/08/2010הי קארין, אינני יודעת נתונים אלה והם גם לא כ"כ מקובלים כי הם מאוד תלויים במבנה הגוף של האישה, מה גם שאישה רזה יכולה להיות בעלת היקף ירך/שוק מסויים שיהיה יחסית "עבה" בגלל עצם היותה מתאמנת ובעלתת מסת שריר גדולה ועם זאת עדיין בעלת אחוז שומן נמוך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהכרמלה29/07/2010
בנוגע לריצה על הליכון:
1.האם יש חישוב מתמטי בכמה עולה צריכת הקלוריות לכל מעלה של שיפוע בהליכון?
2.האם עדיף שיפוע משתנה כי אז הלחץ הוא לא כל הזמן על אותה נקודה או בכלל עדיף בלי שיפע בגלל הלחץ על הברכיים?
בתודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חישוב הוצאה קלורית
איתי הר-ניר29/07/2010להלן נוסחה לחישוב הוצאה קלורית
בהליכה :
שלב ראשון: (שיפוע ההליכון) (מהירות במטרים לדקה)1.8+(מהירות ההליכה במטרים לדקה)3.5+0.1
שלב שני: את התוצאה בשלב ראשון יש להכפיל במשקל הגוף ולחלק ב 1000.
שלב שלישי: את התוצאה בשלב השני יש להכפיל ב 5. = ההוצאה הקלורית שלך.
* בכדי להמיר את המהירות מקמ"ש למטרים בדקה תכפילי את המהירות בהליכון ב 0.06.
לא יתן לומר באופן גורף ששיפוע גורם ללחץ בברכיים, שימוש בשיפוע לעומת מהירות יהיה בהתאם למטרות האימון ולמאפיינים של המתאמן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)




