פורום כושר גופני לנשים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    גלי
    30/07/2009

    שלום רב,

    ביום יום אני מנהלת אורך חיים שיגרתי ובריא (כך אני מאמינה), אך בסופי שבוע מרשה לעצמי "להתפרע" - בעיקר כשמדובר באלכוהול.
    ברצוני לדעת אם אני הולכת להתאמן ביום שבת לאחר לילה של הרבה אלכוהול, מה זה עושה לבריאות? האם כדאי לוותר על האימון של שבת בבוקר?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלכוהול ואימון גופני

    יעל הראל
    30/07/2009

    הי, לא פירטת איזה סוג של פעילות את עושה, האם היא פעילות אירובת או אימון כוח, אבל בלי קשר לסוג הפעילות חשוב שתדעי את הנקודות הבאות:
    צריכת אלכוהול גורמת להשתנה מוגברת, באופן הזה, נוטים לאבד כמות גדולה של נוזלים ועל כן, חשוב שאם את מתאמנת לאחר ערב כזה שאת מתארת, תקפידי לשתות הרבה נוזלים לפני השיעור (עדיף כמובן מים). כדאי שתשתי בהדרגה ולא בבת אחת וכך תגיעי לשיעור לא" מיובשת". ענין נוסף הוא שהאלכוהול איננו מקור טוב במיוחד לפחמימות (אותן למעשה אנחנו מפרקים באימון, כי פחמימות מקור האנרגיה הראשון והזמין לגוף) ולכן, חשוב שאחרי ערב כזה ולפני האימון תאכלי פחמימה כלשהי (פרי, פרוסת לחם וכו'). חשוב לי לציין, כי לא כולם יודעים שאכוהול הוא מצרך עתיר קלוריות- כל גרם אלכוהול מספק 7 קלוריות (לשם השוואה: גרם פחמימות מספק 4 קלוריות, גרם חלבון 4 קלוריות וגרם שומן מספק 9 קלוריות) ולכן בין היתר שתייה מוגזמת של אלכוהול לא מומלצת.
    ודבר אחרון: על מנת שהאלכוהול לא ייספג במלוא עוצמתו, כדאי תמיד לשתות על בטן מלאה, זה גם מגן על הכבד ובכלל בריא יותר...
    לסיכום: אינני ממליצה לך לוותר על האימון, אלא לנהוג לפי הכללים שפירטתי ובכך למנוע סיכונים. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קפלי שומן אחרי לידה
    נעמה
    27/07/2009

    שלום וצהריים טובים.
    אני אחרי לידה שלישית ומעוניינת להיפטר מקפלי שומן שצצו במתניים ובצידי הישבן עקב הלידה. שאר הגוף שלי הוא בסדר, לא חטוב אך לא שמן, ורק הקפלים האלה מוציאים אותי מדעתי.

    מה אפשר לעשות כדי להיפטר מהם???

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קפלי שומן אחרי לידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלומות נעמה ומז"ט

    ענת פלדמן
    27/07/2009

    בתור אמא לשלושה אני בהחלט מבינה :)) את קפלי השומן אפשר להוריד באמצעות תזונה נכונה, פעילות אירובית ותרגילי כוח - לכל שרירי הגוף בכלל ולאזור הבטן בפרט. באתר שלי תוכלי למצוא מאמר (שהתפרסם גם כאן ב BEOK) לגבי חיזוק השרירים באזור התחתון של הבטן.
    קחי בחשבון שלוקח לגוף עד שנה לחזור לעצמו, אבל זה לא אומר שאי אפשר להתחיל, עכשיו.
    הקפידי על תזונה עם מאזן קלורי שלילי, אבל יותר מזה - על ההרכב התזונתי של האוכל. מה לא? את וודאי יודעת. לא מטוגן, לא סוכרים, ומנה כייפית רק פעם בשבוע. מה כן? לשתות רק מים, לכוון לאכילה של ירקות, פירות, קטניות, חלבון איכותי, דגנים. במקביל לעשות פעילות אירובית - גם לטובת הבריאות הכללית שלך, גם לטובת שריפת שומנים. כל פעילות שאת אוהבת לעשות, שלוש פעמים בשבוע לפחות, במשך 45 דק'. גם הליכה אינטנסיבית עם העגלה היא מצויינת...
    הרבה סבלנות, זה תהליך וזה לוקח זמן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך להוריד את הבטן אחרי 3 לידות????
    אני
    19/07/2009

    היום בשעה טובה התחלתי לאכול נכון יותר ובערב אני מקווה להתחיל חצי שעה הליכה , האם מותר להתחיל כפיפות בטן יש לי קצת עקמת..וכמה כל פעם ?
    אני נראית כאילו אני בחודש 5 לפחות עם הבטן של השרקקקקק שנוצרה לי..
    אני 4 חודשים אחרי הלידה ה3..
    עצות ???
    נ.ב משוגעת על מתוקיםםםםםםםםםםם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלומות למשוגעת על המתוקים

    ענת פלדמן
    19/07/2009

    גם אני בדיוק כזו ! ואפשר לאכול מהכל בעצם - במידה.
    לטובת העקמת כדאי להתייעץ ם הרופא המטפל, אילו תרגילים מומלץ לשות ואילו לא. כי בעיקרון חיזוק שרירי הבטן והגב נכון לך אבל כדאי לעבוד בזהירות יתרה. מתיחות כמו שצריך לסיום וחימום דינאמי לפני הפעילות.
    ברכות ומזל טוב לרגל הלידה, את רק ארבעה חודשים אחרי - את בהחלט יכולה לחזור לפעילות בהדרגה ותמיד רצוי להקפיד על התזונה - ובכל זאת קחי בחשבון שלוקח לגוף עד כשנה לחזור לעצמו מכל הבחינות.
    הישקלי פעם בשבוע, כאינדיקציה שבועית וכדאי למדוד היקפים.
    שתי רק מים
    אכלי 5-6 ארוחות מסודרות ביום, ושמרי על כמות סבירה. מותר כל יום מנה קטנה של מתוק (למשל כארוחת ביניים חטיף שוקולד של 92 קלוריות). ופעם בשבוע מנת כיף אמיתית (חפיסת שוקולד שלמה, מתאים?) כל עוד חוזרים לשגרה ועולים חזרה על הסוס.
    עוד טיפים באתר שלי, כמו גם תרגילים, תפריטים וכווני מחשבה לטובת שלמות גופנפש.
    שורה תחתונה: בהדרגה, כווני לירידה של עד כחצי קילו לשבוע ואמצי אורח חיים בריא ומאוזן שתוכלי להתמיד בו לאורך זמן , מתוך הנאה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוצה להוריד מידה או שניים בג'ינס ..
    .....
    19/07/2009

    איך עושים זאת ? , ניסיתי דיאטות וירדתי ארבע קילו , עשיתי הליכות , תרגילים לחיזוק הרגליים והישבן , ניסיתי הכל ! ולא הצלחתי לרדת אפילו מידה אחת .
    איך מורידים מידה או שניים בג'ינס ?
    והאם יש תרגילים מסויימים לשריפת השומן בבטן ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרדת מידה...

    יעל הראל
    19/07/2009

    הי, האמת שכתבת את כל מה שצריך לעשות כדי לרדת מידה... אם כבר עשית את הכל ולא ירדת, אני מניחה שזה רק עניין של זמן, עד שתראי בבת אחת איך הגוף "מצטמק" ומידת הג'ינס יורדת.
    בכל אופן, עלייך לאכול נכון ובאופו מבוקר, להפחית במתוקים, להוריד את כמות השומנים ולהוריד כמויות בארוחות...בנוסף עלייך לבצע פעילות אירובית כגון: הליכה, ריצה, רכיבה, שחייה, אופניים שיעורי אירובי ועו' לפחות 4 פעמים בשבוע למשך 50דק'-שעה. השילוב של הוצאה קלורית מוגברת בעזרת פעילות גופנית וצריכה מבוקרת של קלוריות בארוחה, יתרמו לירידה במשקל וכך גם לירידה במידת הג'ינס. חשוב לציין שיש משמעות רבה גם לביצוע של תרגילי כוח: תרגילי ידיים, בטן, רגליים אשר ייחטבו את הגוף ויעזרו לו להיראות מוצק יותר.
    לא ניתן לשרוף שומן רק בבטן, כיוון שלא ניתן להוריד שומן "מקומי". מה שניתן לעשות זה לרדת במשקל הגוף הכללי ואז ירד גם השומן בבטן..

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה ..

    .....
    21/07/2009

    צריך לעשות את כל מה שאמרתי במקביל ?
    כי אחרי שירדתי במשקל אני די בתת משקל , אבל הרגליים והבטן בצקיים ושמנים למישקל שלי .
    אני 1.69 שוקלת 51.5 ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרגילי

    ענת פלדמן
    21/07/2009

    חיזוק שאת מבצעת כחלק משגרת האימון יכולים לשפר את המצב בצורה משמעותית, נשמע שאת בדרך הנכונה ואת ממש לא אמורה להוריד עוד במשקל. אז כן, במקביל: תזונה, פעילות אירובית - ביקר לטובת הבריאות ולא בהכרח לטובת ירידה במשקל, ופעילות אנאירובית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רגליים רזות מדי
    אנה
    15/07/2009

    שלום,אני בת 28 אחרי לידה
    לאחר לידה חזרתי למידות שלי בקלות
    אך אני בעלת רגליים רזות מאוד, וזה לא השתנה לאחר הלידה
    אני מרגישה אי-נוחות בקשר לרגליים שלי. כי הן רזות מדי וגוון העור בהיר מאוד
    שיוצר מראה לא מחמיא כלל
    איזה סוג תרגילי כושר לבחור כדי להגדיל מסת השריר ברגליים?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רגליים רזות מדי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלומות ומזל טוב

    ענת פלדמן
    15/07/2009

    אכן תרגילי כוח לאזור הירכיים יכולים לתרום למראה מוצק יותר. לעבוד מול התנגדות, עם משקלים, להתחיל בזהירות עם משקל נמוך יחסית ומספר חזרות נמוך ובהדרגה להעלות בעומס. תזונה כמובן בהתאם: פחמימה לפני אימון ושילוב של חלבון ופחמימה אחרי האימון תוך שמירה על תזונה נכונה במשך כל היום כולו. כשאת מבצעת את התרגילים - לשתף את הראש: להרגיש ולחשוב על השריר שפועל, למקד אליו את המחשבה. זה מעלה את יעילות התרגיל וממקסם את התוצאות, כשאת שמה דגש על ה Body-Mind connection.
    נקודה נוספת חשובה לא פחות: קבלה ואהבה עצמית. התברכת במבנה גוף של רגליים רזות, יש אולי מקום "לעבות" אותן על ידי העלאת מסת השריר, ובמקביל כדאי גם לבוד על קבלה עצמית, התמקדות בדברים הטובים, למגנט את האושר.
    שורה תחתונה: תרגילי חיזוק לאזור הירכיים הקדמיות, האחוריות והצדדים.
    עבודה עם משקלים, מספר חזרות נמוך יחסית על משקל גבוה יחסית
    כדאי מאד לעבוד מתוך מודעות, בזהירות, עם דיוק אופטימלי על מנת שלא ליצור חלילה נזק.
    אפילו עבודה עם מאמן אישי לכמה פגישות ספורות על מנת לקבל הכוונה מותאמת אישית, גם מבחינת האוכל וגם מבחינת החשיבה.
    באתר שלי יש תרגילים לירכיים, בעיקר מול משקל הגוף או גומיה כך שאת יכולה לקבל רעיונות בתור התחלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעילות גופנית
    ענת
    08/07/2009

    שלום,

    אני בת 34, התחלתי בחודש האחרון לעשות ספורט (יחד עם הפסקת עישון)
    אני עושה בערך 4 פעמים בשבוע פילאטיס ועיצוב(מינימום 45 דק' ומקסימום שעה וחצי כל פעם), ורציתי לדעת אם זה מספיק לתפריט הפעילות הגופנית שלי..


    תודה:) ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פעילות גופנית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפריט פעילות, ועוד

    ענת פלדמן
    08/07/2009

    כל הכבוד שהפסקת לעשן, המשיכי כך !! אני מאד בעד שילוב של אימוני קרדיו (היינו עבודה על סבולת לב-ריאה) לא רק לשם שריפת שומנים אלא גם לטובת הבריאות. אני מניחה שחשבת על זה בעצמך ולכן את מעלה את השאלה?! זה יכול להיות שחייה, ריקוד, אופניים, חוג אירובי- משהו שאת אוהבת לעשות ויכולה להתמיד, מינימום פעמיים בשבוע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה!

    ענת
    08/07/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הליכה
    ענבל
    07/07/2009

    שלום

    הספורט שלי הוא הליכה בחוץ. האם הליכה ארוכה במשך שעה ורבע בקצב בינוני שווה לשריפת הקלוריות כמו אימון קצר יותר אך מאומץ יותר? או שעדיף אימון קצר יותר עם מאמץ גדול יותר ?( המטרה לרדת במשקל).
    שאלה נוספת האם יש צורך "להכניס" את הבטן בזמן ההליכה?

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הליכה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הליכה

    יעל הראל
    09/07/2009

    הי,
    הליכה היא פעילות מצויינת ומומלצת לשיפור הכושר ולירידה במשקל. בעקרון פעם נהגו להגיד למתאמנים שהליכה/ריצה בקצב איטי לאורך זמן ארוך יותר, תורמת לשריפת שומנים באופן מיטבי, ברמה העקרונית זה נכון, כי כשמבצעים פעילות בעצימות נמוכה מקור האנרגיה העיקרי שהגוף משתמש בו הוא שומנים, אבל זה לא נכון אבסולוטית, כיוון שאם אדם יבצע מאמץ קצר וישקיע את מלוא הכוח, הרי הוא ישרוף יותר קלוריות באימון ואז בכל מקרה אם נחשב את החלק היחסי של השומנים הנשרפים במאמץ, עדיין נמצא שהחלק הזה באופן יחסי גדול יותר מאשר אם הוא היה צועד בקצב איטי, ולכן העצה שלי אלייך היא לבצע את ההליכה בקצב הכי מהיר שאת/ה יכול/ה -לאורך פרק הזמן בו את/ה יכול/ה להתמיד בו, באופן הזה תשרפ/י הכי הרבה קלוריות בפעילות (וכמובן שגם החלק יחסי של הפחמימות והשומנים יהיה בהתאם). בעניין הבטן, רצוי ל"הכניס" את הבטן בזמן ההליכה ולצעוד זקוף כדי להוריד עומס מהגב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיטוב הרגליים
    אתי
    04/07/2009

    שלום
    אני בת 23 והחלטתי לאחרונה לעבוד על חיטוב הרגליים.
    לאחרונה שמתי לב שהרגליים שלי קצת יותר קצרות בהשוואה לשאר הגוף ורציתי לדעת אם אני ארזה ברגליים זה יצור אשליה של רגליים ארוכות יותר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיטוב הרגליים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנחנו

    ענת פלדמן
    04/07/2009

    לא יכולים לעבוד על ירידת שומנים נקודתית. הורדה של אחוז השומן הכללי בגוף ישפיע בשלב מסויים, כנראה, גם על הרגליים. תרגילי החיזוק שאת עושה יכולים לתרום בין היתר להצרות היקפים, בשילוב כמובן עם תזונה נכונה. לגבי שאלתך: אין לדעת אם זה ייצור אשליה של רגליים ארוכות יותר, לבוש יכול מאד לתרום (למשל גזרת מכנסיים גבוהה, שמלות או חצאית פעמון, פסים לאורך).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות לגבי פעילות גופנית בהריון.
    --
    03/07/2009

    היי,

    אני בהריון בחודש חמישי.אני מעונינת לעשות תרגילים לצדדים ותרגילים לרגליים.אני לא כל כך יודעת איך להסביר זאת אך אני אנסה. יש כאלה שהולכים ומרגישים חיכוך בין הרגליים,אז במקום הזה הזה אני מעונינת לעשות תרגילים אני פשוט לא יודעת איך קוראים לאותו אזור.

    האם ניתן לעשות תרגילים אלו בהריון ואם כן איזה תרגילים ממומלץ לצדדים ולאזור הנ"ל?

    האם ניתן לעשות כפיפות בטן או שזה דבר אסור בהריון?

    מקווה שהגעתי לפורום הנכון.תודה על הסבלנות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה קטנה

    --
    03/07/2009

    לגבי ברכיים?איזה תרגילים ניתן לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בירכיים

    יעל הראל
    04/07/2009

    את מתכוונת לתרגילי חיזוק? האם יש לך בעיות בירכיים? אני צריכה שתכווני אותי מה הבעיה כדי שאתן לך תרגילים...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעילות גופנית בהריון

    יעל הראל
    04/07/2009

    הי, לשרירים שאת מדברת עליהם אם הבנתי אותך נכון קוראים "מקרבי הירך" ובאנגלית addctors
    התנועה שהם עושים היא תנועת קירוב במפרק הירך וניתן לבצע כמה תרגילים כי לחטב אותם, וההריון לא צריך להפריע לזה. חשוב לדעת שעבודה עליהם לא מבטיחה שלא ימשיך להיות חיכוך בין היריכיים, כי זה עניין של מבנה גוף וכמו כן לפעמים נובע מעודף משקל.
    תרגילים לדוגמא הם לשכב על הגב, בירכיים כפופות, כפות רגליים על הריצפה ואז וללחוץ על כדור בין הירכיים, או לעשות אותו דבר בישיבה על כסא, או בעמידה-איך שנוח לך. ישנם מכשירים שנקראים פרפר וגם חישוק לפילאטיס, שניהם מכשירים שניתן לשים בין היריכיים וללחוץ, המכשירים מחזירים התנגדות ומנסים לפתוח את היריכיים כנגד הלחיצה פנימה, באופן הזה מחזקים את השרירים הללו. ישנם תרגילים נוספים, חפשי אותם באינטרנט.
    קבוצת השרירים השנייה שדיברת עליה היא "מרחיקי הירך" השרירים שנמצאים לצידי הירך ותפקידם לבצע הרחקה במפרק הירך, כדי לחטב אותם ניתן לבצע את כל התרגילים המוכרים בשכיבה על הצד (חפשי באינטרנט תרגילים לחיטוב היריכיים) בהם מרימים את הירך ומבצעים הרחקה,אפשר גם לבצע אותם נגד גומייה או משקולת רגל, חשוב שלא תגזימי עם העומס כדי שלא תרגישי לחץ בגב. אפשר בהחלט לעבוד על קבוצות שרירים אלו בהריון, האמת היא שזה גם לא מקשה כמו תרגילים אחרים כי לא נאלצים לבצע אותם בשכיבה על הגב ואז אין לחץ על הסרעפת ואי נוחות. חשוב שתדעי שזה אפילו רצוי וכדאי לעבוד על שרירי מקרבי הירך בהריון כי הם חלק מקבוצת שרירי קרקעית האגן ובאופן הזה את מחזקת את רצפת האגן-פעולה שהיא ממש הכרחית לכל אישה בעיקר בהריון ולאחר לידה. בהצלחה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ולגבי הצדדים?ניתן לעשות תרגילים?

    --
    04/07/2009

    תודה רבה על העזרה.

    ואני לא סובלת מחיכוך בין הרגליים אני פשוט מפחדת להגיע למצב כזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צדדים, הכוונה למתניים?

    ענת פלדמן
    04/07/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן

    --
    10/07/2009

    כן.
    סליחה שאני לא מוגדרת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יופי

    ענת פלדמן
    10/07/2009

    מעמידה נוחה, ידיים על המתניים, ברכיים כפופות במעט, בטן אסופה. מבצעת 20 כפיפות צד לימין ו 20 לשמאל. זוכרת לנשום, המותן מובילה את התנועה. נשארת ל 20 ניעות קטנות ועמוקות לכל צד.
    לזכור למתוח לסיום
    יופי של תרגיל :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר לידה
    מנאר
    30/06/2009

    שלום, אני עכשיו לאחר לידה שניה ב 7 חודשים ( שתי הלידות היו בתוך השנתיים האחרונות), מלפני הרבה שנים היה לי קצת בטן בולטת ( משקל בסביבות 58 וגובה 163), בהריות הייתי מגיעה עד 83 קילו, היום אני שוקלת 68 קילו, אני מנסה להפחית קצת באוכל המיותר ומנסה גם כמה תרגילים בבוקר כמו כפיפות בטן וכמה תרגילי אירוביקה לידיים ולרגליים, עדיין יש לי בטן בולטת מדי, מה אתם מציעים חוץ מכפיפות הטן, וכמה פעמים אתם ממליצים בשבוע?
    אני עדיין מניקה, ומניקה כידוע אוכלת רוב הזמן אז מתי כדאי לעשות את התרגילים- בבוקר על בטן ריקה או לאחר אוכל בזמן מסויים?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לאחר לידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעילות גופנית וחזרה למשקל

    ענת פלדמן
    30/06/2009

    כאמא לשלושה אני יודעת בדיוק מה את עוברת, האמיני לי. על מנת לחזור לגזרה, ואפילו להראות טוב יותר מאשר לפני ההריונות (זה אפשרי !) חשובה מאד התזונה. כל שעתיים משהו קטן, במיוחד שאת עכשיו "מחפשת" רעבה כשאת מניקה, ובכלל ההמלצה היא לאכול כל שעתיים שלוש. כווני למאכלים הבריאים יותר, מזינים לך לחלב ולתינוק ושתי רק מים. הרבה מים. כדאי מאד להישקל פעם בשבוע ולכוון לירידה של כחצי קילו. זה לעניין האוכל, וזה חשוב וקריטי.
    לגבי הפעילות: לחשוב לכוון ולשלב תנועה במשך היום. למשל טיולים רגליים עם העגלה. פשוט ללכת. אם יש לך עגלת תאומים את יכולה לטייל עם השניים, הליכה מהירה, אפילו "לסידורים", כשהמטרה היא למעשה שריפת שומנים.
    תרגילי החיזוק שאת עושה הם טובים, אבל לא ימיסו את השומנים בבטן. הם יחזקו, אם יעלו את קצב השריפה המטבולית היומית שלך וישמרו את מסת השריר. המשיכי. שלוש פעמים בשבוע, אחרי חימם דינאמי (למשל אחרי ההליכות) לא ממש משנה מתי כל עוד את מתמידה בשעה שנוח לך.
    אפשר לאכול לפני משהו קטן כדי שתהיה לך מספיק אנרגיה.
    אני שוב מדגישה את עניין התזונה, ומצרפת מגוון תרגילי חיזוק לאזור התחתון של הבטן, במיוחד לאחרי הלידה.
    http://www.beok.co.il/SelectedArticle.aspx?ArticleID=7317

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בבקשה ..
    .....
    26/06/2009

    שלום !
    אני בת 14 גובהי 1.69\1.70 ומשקלי 50\51 . \
    אני הולכת עכשיו לסוכנות דוגמניות ואני צריכה לחטב את גופי דחוף .
    הבעיה הגדולה שלי היא שיש לי רגליים וישבן שמנים מאוד לעומט הבטן , למשל בבגד ים החזיה מידה 38 והתחתון 40 וגם הוא די קטן עלי , ובחולצה המידה 0 ובמכנסיים 2 .
    הייתי שמחה מאוד מאוד אם הייתם מייעצים לי על תרגילים להורדת הישבן והרגליים .
    וגם לחיזוק שרירי הבטן שתיהיה שטוחה כי הבטן שלי כמו בצק ואני רוצה שתהיה שטוחה וחזקה כמו קרש . ויש לי שאלה , למה המשקל שלי תלוי במה שאני אוכלת יום לפני ? הוא תמיד יורד ועולה [שנה שעברה עשיתי דיאטה והורדתי 6 קילו] אוליי בגלל זה ? למשל אם אני אוכלת הרבה ואז יום למחורת נשקלת אני שוקלת 51 ו.. , ואם אני אוכלת קצת אז יום אחרי אני שוקלת 50 . בבקשה תעזרו לי ! תודה רבה מראש .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בבקשה ..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי

    יעל הראל
    27/06/2009

    תרגילים לעיצוב הישבן והיריכיים תוכלי למצוא באינטרנט, רשמי "תרגילים לחיטוב הישבן", "תרגילים "לחיטוב היריכיים", כמו כן תוכלי למצוא גם תרגילי בטן. לדעתי מהנתונים שכתבת אין לך עודף משקל, ולכן אין צוורך ואפילו מיותר בשבילך לרדת במשקל (כיוון שציינת שבעבר עשית דיאטה), כנראה שמבנה הגוף שלך הוא כזה שהאגן מעט רחב יותר מפלג הגוף העליון וזה בסדר גמור. לצערנו לא ניתן לשנות מבנה גוף, אבל ניתן בהחלט לעצב את הגוף ולהראות "מוצקים" יותר בעזרת פעילות גופנית ותרגילי חיטוב.
    בעניין הבטן, מראה הבטן הוא דבר שניתן לשנות מעט בעזרת תרגילים, אבל עיקר החשיבות ניתנת למבנה הגנטי, ולכן לא תמיד ניתן להשיג "בטן שטוחה" או "ריבועים בבטן".
    באשר למשקל, לא בהרכח כמות האוכל היא זו שמשנה את המשקל מיום ליום, ישנה חשיבות לזמן השקילה, אם היא נעשית לאחר מתן שתן, לאחר יציאה בשירותים וכו'. ק"ג אחד לפה או לשם זו תזוזה נורמלית ותלוייה בעיקר בפרטמרים שפירטתי קודם. אני ממליצה לך מאוד לא להתמכר לשקילה כל יום ולקבל את גופך כפי שהוא, זו הדרך הנכונה והבריאה ביותר לנהוג בה. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסכימה עם יעלי ומוסיפה לעניין הדוגמ

    ענת פלדמן
    27/06/2009

    נות. בתחום הזה מצפים ממך להיות סקיני. גם אם את במשקל תקין, זה עצוב ואולי לא אמור להיות כך אבל רזה רזה זה שם המשחק. שילוב של תזונה נכונה (לא הרעבה בניגוד לדעה הרווחת. אלא אכילה במידה, לאורך כל היום, תזונה מזינה ובריא עבורך) פעילות אירובית לטובת הורדת באחוזי השומן כמו גם פעילות אנאירובית. תרגילי חיזוק וחיטוב שאכן לא חסרים ברשת. אני ממליצה לך לאמץ את כל זה לחיים, לא רק לשם מטרת הפגישה בסוכנות. ראשית - לטובת הבריאות שלך. ושנית, בתור דוגמנית הגוף שלך בין היתר מייצג אותך ואת אמורה לטפח אותו ולהתייחס אליו בכבוד. כל הזמן.
    בהצלחה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לי שאלה
    אנונימי
    24/06/2009

    השאלה שלי היא קראתי הרבה מאמרים בנושא כושר וכתוב בכולם שצריך יום מנוחה בין אימון לאימון כדי להשיג תוצאות
    אבל יש הרבה מפורסמות שעושות ספורט 6-5 ימים בשבוע ויום מנוחה אחד ורואים תוצאות גם הרבה יותר מהר וגם תוצאות יותר טובות אז השרלה שלי מה עדיף
    6-5 ימים של שעה עד שעתיים של כושר לא ברצף נגיד שעה ואז מנוחה של כמה שעות ואז עוד פעם Aשעה
    או
    3 ימים בשבוע של שעה אחת
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יש לי שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה דברים

    ענת פלדמן
    24/06/2009

    1. באמת יש הבדל בין ללכת "לפי הספר", הכללים, החוקים ומה שמומלץ, ומה שבפועל ומה שמתאים לכל אחד מאיתנו. גם אני לא עושה הפסקה ויש הרבה יותר מאימון אחד ביום. זה בין היתר המקצוע שלי.
    2. יש להבדיל בין אימון אירובי, שם אין מגבלה, אבל כמובן עבודה תוך קשב לגוף והמנעות מעומס יתר, אבל "לפי הספר" אפשר יום יום, ולכאלו מהבקשים לרזות - אפילו מומלץ. לבין פעילות אנאירובית, שם השריר עובר תהליך קטבולי תוך כדי עבודה (של פירוק) ועל מנת לעזור ולו בתהליך האנאבולי (שם מתרחשת הבנייה, שימור והעלאת המסה) יש צורך במנוחה (וגם בתזונה כמובן).
    מה עדיף? מאד אישי, תלוי נתונים, תלוי מטרה,תלוי היסטוריה אישית, תלוי סדר יום. אשמח לעוד פרטים על מנת להתאים תשובה אישית, במגבלות המרחק והפורום :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה

    אנונימי
    24/06/2009

    הפרטים שלי אני בת 15 משקל 65 1.65
    התחלתי להתאמן לפני 3 שבועות
    המטרה שלי היא שיהיה לי גוף לא רק רזה אלא גם חטוב תוך 3 חודשים (אם זה אפשרי)
    אין לי בעיות רפואתיות יש לי מספיק זמן לכמה אימונים ביום
    אני מוכנה להשקיע הרבה לאורך זמן ארוך גם לאחר 3 החודשים
    אני עושה דיאטה מאוזנת
    אני עושה שעה ביום של פעילות עם משקולות וגם של פעילות אירובית ביחד(קלטת וידיאו של המאמנת של לרדת בגדול האמרקאי)
    ועושה עוד שעה של סירטונים של 8 דקות ידים שמונה דקות רגלים שמונה דקות ישבן 7 דקות של בטן ועוד כמה סירטונים
    מקווה שהפרטים מספיקים אם את צריכה עד פרטים תשאלי


    באמת תודה רבה אין כמוך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמרת הכל

    ענת פלדמן
    24/06/2009

    אני מתה על המאמנת האמריקאית של The Biggest loser. יש לי הרגשה שאת מעמיסה על עצמך מעט יותר מידי. לצורך ירידה במשקל (את בשלבי גדילה והתפתחות, היזהרי עם זה. אשמח לשמוע מה את אוכלת ומתי. ולשתות רק מים). חשובה מאד התזונה שלך, הספורט אמור להיות מאד במידה, מטרתו מלבד היתרונות הבריאותיים והשריפה הקלורית היא לשמר את מסת השריר שנוטה להדלדל עם הירידה באחוזי השומן. קחי לך יותר מנוחה, הקשיבי לגוף שלך, זכרי לנשום, תרתי משמע. הרעיון - כמו שאת אומרת זה למצוא את האיזון הן בכושר הן בתזונה הן בחשיבה על מנת לשמור על זה לכל החיים, "דיאטה"בהגדרה זה "אורח חיים" וכך כדאי להתייחס לזה.
    גווני להנאתך, גם בספורט. הוסיפי שחייה, ריקוד, הליכה עם חברות. הקלטת מצויינת, אבל האם תוכלי באמת להמשיך כך יום יום? (נקודה למחשבה).
    אשמח לשמוע על התפריט - האם הרכבת בעצמך? קיבלת יעוץ מדיאטנית?
    כווני לירידה של חצי קילו בשבוע, לא יותר מזה, וכדאי מאד למדוד היקפים. את עובדת על השרירים שלך, הם שוקלים, ויכול להיות מאד שמה שלא יבוא לידי ביטוי במשקל יבוא לידי ביטוי במידת הג'ינס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה

    אנונימי
    26/06/2009

    קודם כול תודה על התשובה המהירה מאוד

    אני הרכבתי את התפריט בעצמי

    בוקר: טוסט 2 פרוסות לחם מלא חצי פרוסת גבינה צהובה 9% שומן של עמק
    כף רסק עגבניות עם רבע בצל(ממש קצת) קצת שום מלח ופלפל שחור
    נס קפה כפית גדושה של נס 2 כפיות סוכר רבע כוס חלב 3%

    ביניים: יוגורט 3% של דנונה (אקטיביה )

    צוהריים: חצי כוס אורז מלא סלט מעגבניה מלפפון חסה גמבה 3 שניצלונים

    ערב: חביתה מביצה אחת חצי בצל (קטן) ירקות כף גבינה נס קפה

    האם אני צריכה לשנות משהו
    יש לי עוד שתי שאלות:

    1.האם אני יכולה להתחיל לעשות שעה וחצי של ספורט ביום ואז לאחר שאני ארזה לעשות רק שעה אחת?

    2. והאם זה יכול להיות שכמעט לא ירדיתי במשקל למרות התפריט ו2 אימונים הספורט?


    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לי עוד שאלה

    אנונימי
    26/06/2009

    סליחה שאני שואלת כל-כך הרבה שאלות בטח כבר שגעתי אותך

    אבל האם את מוכנה להגיד לי איך להתאים את התפריט לאימונים שאני עושה?
    למשל: מה לאכול לפני אימון מה אחרי



    תודה רבה!
    חולה עליך!!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה בסדר :))

    ענת פלדמן
    26/06/2009

    מאד תלוי מתי את מתאמנת. כשעתיים לפני האימון ארוחה עם פחמימה, או כחצי שעה לפני את הפרי (אני בעד בננה). אחרי האימון שילוב של חלבון ופחימה, אבל למטרה שלך זה לא נראה לי כזה קריטי, את יכולה לחכות לארוחה הבאה למשל ערב (תלוי בשעה) או לארוחת בינים לאכול יוגורט עם גרנולה. אגב זימי לב לאותיות הקטנות של היוגורט, מבחינת סוכרים וקלוריות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • או קיי

    ענת פלדמן
    26/06/2009

    בוקר: אפשר פרוסה אחת, לגוון מידי פעם גם גבינה לבנה 3 אחוז, או קוטג', לוותר על הסוכר.
    יוגורט: אפשר לגוון מידי פעם עם בננה או תפוח
    צהרים: את השניצלונית להחליף בחזה עוף או דג, לא מתה על הטיגון הזה מיותר.
    חסרה ארוחת ביניים נוספת, למשל עוד פרי.
    סה"כ יופי של תפריט.
    1. כושר לחוד ותזונה לחוד. עזבי את החישובים האלה, ובחרי באיזון - גם בכושר. שעה וחצי זה יותר מידי בכל מקרה, זה לא מה שמפריע לך לרזות.
    2. יכול להיות שהורדת באחוזי השומן ובהיקפים וזה לא בא לידי ביטוי במשקל, יכול להיות שאת צריכה לתת לזה עוד זמן, אימוני כושר של לפחות 3 פעמים בשבוע ולשלב גם אימוני כוח. זה חשוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאמן אישי
    karin
    23/06/2009

    שלום!
    יש לי שאלה שלא עוזבת אותי............
    כל הזמן חשבתי על מאמן כושר אישי,אבל :
    האם זה שווה?
    האם מאמן כושר עוזר לי בתזונה נכונה?
    האם הוא יכול להגיע הביתה?
    וכמה זה עולה?????
    תודה רבה מראש!!!!!!!!!!!!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מאמן אישי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהחלט כן!

    יעל הראל
    24/06/2009

    מאמני כושר אישיים הם הוצאה כספית יקרה יותר מאשר מנוי לחדרי כושר,
    מחיר שיעור נע בטווח שבין 120-200 שקל לאימון באורך שעה.
    ישנם מאמנים שנותנים גם תפריט, אבל לא כולם, בכל מקרה לרוב המאמנים, גם אם הם לא תזונאים מוסמכים, יש ידע בסיסי בתזונה ובעקרונות החשובים לתזונה נכונה.
    רוב המאמנים מגיעים לבית הלקוח, חלקם מציעים ללקוח להגיע אליהם, חלקם משתמשים בפארק כמקום מפגש וחלקם מאמנים בחדרי כושר (מה שעלול לייקר מעט את האימון).
    לגבי שאלתך, האם זה "שווה"- זו שאלה מסובכת... השאלה היא מה זה "שווה" עבורך, בתור מאמנת כושר אישית, אני יכולה לומר לך שיותר קל להשיג מטרות כשעובדים עם מאמן, כיוון שעם מאמן קל יותר להיכנס למסגרת. עצם העובדה שהמאמן מגיע אלייך, חוסכת לך זמן ולא מאפשרת לך לבטל את השיעור, באופן הזה נוצרת יותר מחוייבות מצידך וכך ההתקדמות גדולה יותר. מבחינת ניצול הזמן בשיעור, אין בכלל ספק שבאימון של אחד על אחד, נחסך זמן רב שמתבזבז בסטודיו (למשל על לקיחת ציוד והחזרתו..) הדבר החשוב ביותר הוא, שעם מאמן קל יותר לכוון לכך שהאימון יהיה מותאם למטרות האישיות שלך, אפשר להתחשב ביתר קלות בקשיים ומגבלות, ניתן להשתמש בציוד מגוון יותר. דבר חשוב נוסף הוא הדגשים שהמאמן נותן והתיקונים הפיזיים שהוא מעניק, באופן הזה לומדים להתאמן נכון ובאופן בטוח יותר.בנוסף, המאמן הוא סוג של coacher שהוא מעבר רק למאמן כושר ולדעתי הקשר המיוחד שנרקם בין המתאמן והמאמן הוא זה שמוביל את המתאמן להצליח. לסיכום, אם את יכולה להרשות לעצמך, זו חוויה מהנה ומומלצת בחום. (ואם זה יקר מידי עבורך, את יכולה לקנות חבילה של מס' שיעורים מוגבל ולבקש טיפים עיקריים). בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרגילי ספורט למיצוק החזה
    שרה
    22/06/2009

    האם יש תרגילי ספורט למיצוק החזה או הרמת החזה, כלומר שהחזה יהיה יותר שרירי.
    איך זה שיש בנים שיש להם חזה שרירי וגדול יותר משל בנות, האם גם אני יכולה לפתח חזה כזה?

    האם פיתוח שרירי בטן עוזר גם למראה חזה זקוף יותר?

    אודה לכן אם תוכלו להמליץ על תרגילים מסויימים.

    בתודה מראש

    שרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תרגילי ספורט למיצוק החזה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיזוק שרירי החזה

    ענת פלדמן
    23/06/2009

    ראשית מבנה הבנים שונה משלנו, מכל הבחינות וגם מבחינת השרירים. נפח השריר גדול יותר, כך גם שריר החזה. רקמת השומן שלנו מכסה את רקמת השריר ולכן כמה שנחזק את האזור או נפחית מאחוזי השומן עדיין זה לא יהיה זהה, מן הסתם. יחד עם זאת אכן תרגילים שמחזקים את השרירים (בשילוב עם תזונה, אירובי ותרגילים לכל הגוף ולו לשם האיזון, להורדה של אחוז השומן הכללי בגוף אם יש בכך צורך) יכולים לתרום למראה מורם יותר של החזה.
    שכיבות סמיכה למשל - גם "של בנות", על הברכיים.
    עם כדור פיטבול: למעוך אותו כשאוחזים בו לפני הגוף
    גומיית התנגדות: למתוח אותה בזויות שונות לפני הגוף.
    שרירי הבטן אינם קשורים לחזה, הם תורמים ליציבה שלנו בין היתר. אבל שוב - כדאי מאד לשמור על איזון. לא לפתח רק אזור אחד בגוף, כי זה גם חשוב לבריאות שלנו וגם מבחינה ויזואלית - הרמוניה פיזית ומנטלית. לחיזוק שרירי הבטן יש כמובן את כפיפות הבטן הקלאסיות. באתר שלי כמו גם ברשת תוכיל למצוא עוד תרגילים רעיונות והסברים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ספורט מומלץ לשיפור מצב הרוח
    זוהר
    20/06/2009

    הי,
    לאחרונה מצב רוחי ירוד ואני חרדה יותר מבעבר.
    שמעתי לא מעט כי ספורט משפר את ההרגשה.
    אשמח אם תמליצו לי על הספורט שיעשה לי הכי טוב...
    ובבקשה אל תענו לי כי כל פעילות גופנית עוזרת...

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי זוהר....

    יעל הראל
    20/06/2009

    הי, אכן שמעת נכון וספורט יכול להוות פתרון מצויין כדי להפיג מתחים ולשפר את ההרגשה הכללית.בעיקרון הפעילות המומלצת היא פעילות אירובית (הליכה,ריצה, ספיננינג...) כיוון שבעת ביצוע פעילות מסוג זה משתחררים אנדרופינים שהם למעשה הורמונים היוצרים תחושה של HIGH תחושה זו נמשכת עד שעתיים לאחר הפעילות הגופנית. מחקרים מדעיים הוכיחו כי הספורט יכול להפחית דיכאון וכי פעילות גופנית תורמת לשיפור ההערכה העצמית - החל מדימוי טוב יותר של הגוף ועד להשגת מטרות. לסיכום, לדעתי הכי חשוב שתמצאח לך פעילות שמסבה לך הנאה ושתוכלי להתמיד בה, כי רק באופן הזה תוכלי להתחיל את התהליך ואח"כ להתמיד בו. בהצלחה...(אשמח אם תעדכני איך את מתקדמת).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כל פעילות

    ענת פלדמן
    20/06/2009

    אירובית בעיקר, שאת נהנית לעשות ויכולה להתמיד. אני בעד שחייה, עבורי היא כמו מדיטציה אבל זה מאד אישי. מסכימה עם יעל ומוסיפה את העניין המנטלי: לשחרור חרדות הפעילות בשילוב עם תזונה נכונה יכולים מאד לעזור אבל לא בטוח שיפתרו את הבעיה מן השורש. אני ממליצה בחום על טיפול משלים - תרפיית קו הזמן כמו גם NLP ודמיון מודרך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום