מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- היי ענתוש :)לירון פרידמן17/04/2009
אני מעט מבולבלת..
ולמי אפשר לפנות אם לא אלייך! :)
אני יודעת שאחרי פעילות גופנית צריך לאכול עד שעה אחרי הפעילות, פחמימות וחלבונים. אבל במקומות מסויימים רשום שצריך קודם לאכול משהו קטן, כמו פרי ואז רק שעה אחרי לאכול חלבונים ופחמימות.
אז מה נכון??
תודה רבה רבה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני מסכימה מתוקה
ענת פלדמן17/04/2009כל התאוריות האלו באמת מבלבלות, אומרים כך ואומרים אחרת. גם אני למדתי ככה... אז מה נכון? בעצם הכל. אפשר כרבע שעה אחרי כוס חלב ושני תמרים. אפשר גם רק אחרי 45 דק' ארוחה מלאה של פחמימות וחלבונים. ואעז גם לומר שאם תאכלי גם שעה וחצי אחרי - זה עדיין בסדר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה :)
לירון פרידמן17/04/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה:)))
ענת פלדמן17/04/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיטוב הישבןאביטל17/04/2009
הי,
ראשית, תודה על התשובות המפורטות, כיף לקרוא אתכן!
ברצוני לשאול:
א. האם הליכה נמרצת 2-3 פעמים בשבוע מועילה לחיטוב הישבן, או עדיף לבצע תרגילים ממוקדים כדי לחטב אותו?
ב. האם עיצוב וחיטוב הם מונחים זהים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שילוב, כלומר:
ענת פלדמן17/04/2009הליכה נמרצת פעמיים-שלוש בשבוע תורמת לשריפת שומנים וקלוריות, מה שעוזר לחיטוב והורדה באחוזי שומן בכל הגוף כולו, וגם בטוסיק. זאת במקביל לאכילה נכונה וכן, גם תרגילי חיזוק. וודאי אם את מכווצת את הישבן תוך כדי הליכה או הולכת בעליות תלולות את מחזקת את השרירים עצמם.
כשאת מחזקת את השרירים את לא ממיסה שומן, אילו שתי רקמות נפרדות לחלוטין. שריר מחוזק אכן תורם לשריפה קלורית גבוהה יותר במשך היום (צורך חמצן) אבל אם את לא עושה שינויים במקביל לתרגילי החיזוק (אכן פעילות אירובית אבל גם תזונה) אז לא יראו את השרירים המחוזקים ובעצם את לא מגיעה למטרה שלך.
עיצוב וחיטוב - אכן מקבילים. אם כי בחיטוב הכוונה היא גם להורדה באחוזי השומן, לצורך זה משתמשים במונח. אם את כותבת למשל "חיטוב הישבן" - הכוונה שלך היא גם להוריד את אחוזי השומן באזור. (אירובי, תזונה וחיזוק השרירים). "עיצוב הישבן" - נצא מנק' הנחה שאחוז השומן שם נמוך ואז רוצה לעשות תרגילי כוח לעצב את השריר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שריר מכווץאביטל16/04/2009
שלום,
אני בת 30, מבצעת הליכות במשך שעה במהירות בינונית-גבוהה 2-3 פעמים בשבוע, ובנוסף משתתפת בשיעור התעמלות שבועי שכולל תרגילים שונים של חיזוק, עיצוב, חיטוב ומתיחות.
לפני כחודשיים התכווץ שריר הירך האחורי ברגלי השמאלית (מצוואר הברך ומעלה), ומאז הוא לא משתחרר. אני מרגישה שהוא התקצר באופן משמעותי לעומת הרגל השנייה, וזה מקשה עלי מאד בביצוע תרגילי מתיחה של הרגל (אני לא חשה כאבים בשעת הליכה או בשאר הפעולות היומיומיות).
שאלותיי:
האם כדאי להמשיך לבצע תרגילי מתיחה לשריר כדי להחזירו למצב הקודם, או אולי עדיף לאפשר לו "לנוח"?
תוך כמה זמן השריר אמור לחזור לקדמותו?
תודה מראש,
אביטל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שריר מכווץ...
יעל הראל17/04/2009הי,
לדעתי כדאי מאוד להמשיך לבצע מתיחות לשרירי הזה.. ובכלל, תמיד כדאי לעשות מתיחות גם אם מרגישים ש"מתקצרים" ושהן לא עוזרות, כי מתיחות הן חלק אינטגרלי מהאימון והן מאוד חשובות ועוזרות לנו לא להתקצר כתואה מהאימון. ייתכן שהתחושה שלך היא לא של שריר תפוס, אלא של משהו יותר מורכב, מכיוון שאת טוענת שהתחושה הזו נמשכת כבר חודשיים הייתי הולכת לאורטופד ובודקת האם זה רק שריר או משהו אחר. לדעתי שריר תפוס היה אמור כבר להשתחרר. מה שכן, אני ממליצה לך לנסות לשחזר איזה תרגיל גרם לתחושה הזו ולהימנע מלבצע אותו...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי אביטל
ענת פלדמן18/04/2009אני ממליצה לך להיבדק, חומצת החלב בשריר הייתה אמורה להתפוגג כך גם קרעים מקרוסקופיים ברקמת השריר היו אמורים להתאחות, כבר כמה ימים אחרי המתיחה. כשחדשיים אחרי עדיין את בחוסר נוחות - גשי לרופא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהה דחופהההנסטיה15/04/2009
קודם כל שלום.
אני רוצה לרכוש מכשיר כושר לחיטוב הבטן. ראיתי מכשיר שקוראים לו ab rocket אתן מכירות אותו שווה לקנות אותו? הוא יהיה לי יעיל?
מחכה לתשובה.תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ab rocket
ענת פלדמן15/04/2009מכירה אותו מקליפוריה, לא עבדתי עם זה - לא ממש הרשים אותי. אם הקנייה תתן לך פוש לאכול נכון, לעשות פעילות אירובית וגם לשלב עוד תרגילי כוח אז זה שווה. האמת? אפשר גם בלי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמכשיר לחיטוב הבטן
יעל הראל16/04/2009אני באופן אישי אוהבת יותר לבצע תרגילי בטן ללא מכשירים, אני מאמינה שניתן לבצע יותר תרגילים ללא תלות במכשיר. מה שנכון לגבי מכשירי בטן הוא שהם מספקים תמיכה לצוואר ובכך יתרונם, אז איך שנוח לך יותר... מסכימה עם ענת, אם המכשיר יידרבן אותך לבצע פעילות גופנית ולאכול נכון הוא כמובן לא מזיק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה צריך לרזות מבחינה בריאותית ??טלל14/04/2009
א.אני בת 16 שוקלת 66 ומטר 64 , ואיך אפשר להרזות בפנים ובידיים ??? ב. התחלתי לעשות כושר וניסיתי מאוד להרזות ברגליים במקום להרזות ניהיו לי שרירים , האם זה ככה תמיד ואז אחרי שניהיה שרירים מרזים אם לא מה לעשות ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי
יעל הראל14/04/2009הי, לא הבנתי את השאלה שלך בכותרת, בכל אופן לא ניתן לרדת במשקל באופן מקומי, כלומר לא ניתן לרדת רק באיזור הפנים והידיים, ירידה במשקל תגרום להצרת היקפים בכל הגוף ולצערנו דווקא במקומות בהם מצטברים הרבה שומן- כלומר בנק' התורפה שלנו השומן "ירד" אחרון אם בכלל...
באשר לשאלה השנייה, המסה השרירית שפיתחת ברגליים הייתה תוצאה של עבודה על השרירים וכנראה גם של ירידה במשקל, כלומר בגלל שירדת ראית את השרירים שהתפתחו. לדעתי אין מה לפחד מ"לפתח שרירים" כיוון שהם יוצרים מראה מחוטב, אסוף וספורטיבי יותר, בכל אופן פיתוח מסה שרירית בעקבות ביצוע פעילות גופנית הוא תהליך מאוד אינדיווידואלי ומתפתח אצל כל אחד באופן שונה ביחס לנטייה הגנטית שלו ,ולכן לא כל מי שיתרגל בהכרח יצליח לפתח מסה כזו- ומכך את יכולה להבין שזה לא תמיד קורה.בכל אופן, לא פירטת לי מה עשית כשניסית ל"הרזות" בגליים, אבל אני מניחה שביצעת תרגילים לאיזור ולכן הרגשת שנהיו לך שרירים- וכפי שאמרתי לדעתי זה מבורך כי בנוסף למראה החטוב מסה שרירית שורפת יותר קלוריות בזמן מנוחה וכך בגוף שרירי חילוף החומרים מהיר ויעיל יותר וזהו יתרון גדול. לסיכום: אני ממליצה להמשיך להתאמן ואם את מרגישה שזה מתח מסה שרירית מוגזמת- כדאי להואיד משקלים ולהפחית את עצימות האימון, בהצלחה, יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמה צריך לרזות?
ענת פלדמן14/04/2009זה גם תלוי במבנה הגוף שלך. לפי ה BMI שלך (24.5) את בגבול העליון של המשקל התקין. כלומר המשקל שלך תקין אבל יש מקום אולי לירידה של 2-3 קילו, לא יותר. אני מדגישה. לא יותר. BMI זה מדד אינדיקטיבי בלבד ולא מדוייק לגבי משקל יעד, הוא כללי מאד אבל נותן כוון.
את אכן לא יכולה לרזות באופן נקודתי בפנים או בידיים. ירידה באחוז השומן הכללי בגוף תביא לירידה גם באזורים האלו, כנראה.
כווני לעבודה על כל השרירים בגוף, לא רק על הרגליים, לשם איזון ובריאות.
זה נכון שהרגליים התחזקו, אבל הפעילות הזו לא ממיסה את רקמת השומן שמעל לשריר. היא רק מחזקת את השריר. אילו שתי רקמות נפרדות לגמרי. טוב שהתחזקת, אבל זה לא מספיק.
מה עושים?
1. אוכלים נכון. מאוזן, בריא, ועם תפריט נכון שמותאם לך. יש באתר שלי כמה דוגמאות, אבל כדאי לעשות את זה לא בשלט רחוק ועם איש מקצוע.
2. פעילות אירובית (ריצה, ריקוד אופניים שחייה. להנות מזה. לגוון)
3. תרגילי חיזוק לכל שרירי הגוף
4. הרבה סבלנות, ורוח חיובית.
בהצלחה :))* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הצרת היקפים- ירכיים וישבן.מירי13/04/2009
שלום רב!
אני בת 34, אם לשלושה ילדים שהקטן בהם בן 7. מבחינת משקל הגוף משקלי תקין לחלוטין (גובהי 1.69מ' ומשקלי 65 ק"ג) אך מה שמפריעה לי מאד הוא שמאז הלידות התרחבתי מאד בירכיים ובישבן והגעתי למצב שבמותן אני מידה 38 ובירכיים 42 דבר שמפריעה לי מאד מבחינה אסטתית וגם מקשה עלי בקניית בגדים. החלטתי לאחרונה לקחת את נושא הכושר בידיים והתחלתי לעשות הליכות בחוץ. אני לא מאד נהנית מהענין וגם לא מרגישה שיפור כלשהו. חשבתי להשקיע בקניית מכשיר כושר הביתה שיהיה זמין ואוכל להתאמן עליו יומיום. שאלתי היא כזו: א. מהו המכשיר המומלץ לחיטוב הגוף ולכושר גופני כללי כדי שארגיש טוב יותר? חשבתי על הליכון או אלפטיקל- מה עדיף? ב. במידה ואני קונה את אחד מהשניים ומתמידה באימון של 4-5 פעמים בשבוע, האם זה מספיק או שעלי לעשות משהו נוסף לחיטוב כגון שיעורי אירובי או חדר כושר וכדו'?
תודה מראש!!!
מירי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הצרת היקפים- ירכיים וישבן. - תגובה
אודי ויטמן19/08/2012שלום מירי,
בנוגע להתלבטות שלך, אני בדעה שלקנות מכשיר אלפטי על מנת להוריד באחוזי השומן, לשפר את סיבולת לב-ריאה וכמובן לעבוד על עיצוב וחיטוב הגוף.
היתרונות של האליפטי: אין זעזועים לכול מפרקיי הגוף, עובד בתנועות סיבוביות טבעיות של הגוף והמפרקים, עובדים גם על שיווי המשקל ומעלה נפלא את הדופק לשריפת שומנים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחיטוב ועיצוב
ענת פלדמן13/04/20091. ברשותך אתחיל בשאלה:
האם כשמידת המכנסיים שלך הייתה 38 גם אז שקלת 65? יהיה מעניין לדעת מהם אחוזי השומן בגוף שלך.
2. אליפטיקל או מסלול ריצה, כמכשור "אירובי" זה ממש עניין של טעם. לי בסטודיו יש מסלול ריצה כי לדעתי זה פחות "נמאס", יש יותר מגוון תכניות (שיפוע, מהירויות) אבל האליפטיקל גם הוא מצויין.
3. חשיבות גדולה לתרגילי החיטוב והחיזוק. גם לירכיים, גם לכל הגוף. יש באתר שלי כמה דוגמאות, את יכולה להתרשם.
4. גם אם את לא יורדת במשקל, הרי שכשאת מקפידה על תזונה נבונה (פחות משנה כמה קלוריות יותר משנה אילו קלוריות) שותה מים, רק מים, זה עוזר.
שורה תחתונה: פעילות אירובית מגוונת (גם ההליכות בחוץ מצויינות אגב, את יכולה לגוון גם אותן. שינויי מהירויות, להוסיף דילוגים, להודיף משקוליות בהליכה מידי פעם) + תרגילים + תזונה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה...
מירי13/04/2009א. משקלי היה אז בסביבות ה55-60 ק"ג אך מכיון שבטבלה ראיתי ש65 ק"ג הם עדיין בתחום הנורמה לגובה שלי הסקתי שעלי להצר הקיפים בלבד ללא ירידה במשקל.
ב. האם התמדה באימון בהליכון או אלפטיקל (כפי שכתבתי 4-5 פעמים בשבוע) ללא שילוב תרגילים לא יביאו לתוצאות של עיצוב\ הצרת ההיקפים?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהושכחתי- בקשר לאחוזי השומן...
מירי13/04/2009איך יודעים? אין לי מושג...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאו קיי
ענת פלדמן13/04/20091. אז זה מסביר את העניין. את מתארת עלייה במשקל של בין 5-10 קילו שזה באמת עליה של שתי מידות לפחות. זה נכון שאת במסגרת הנורמה מבחינת ה BMI 22.7 אבל את רואה בהחלט את השינוי לעומת מה שהיה קודם. ולכן ירידה אפילו של שני קילו במשקל בשילוב עם תרגילי חיזוק תזונה ואירובי יתנו תוצאות.
2. וודאי שאימון אירובי שכזה עדיף על כלום. אבל הוספה אפילו של 10 דק' של תרגילים תתרום משמעותית לעניין. אם את כבר עושה, אז כדאי להוסיף, ולזכור תמיד מתיחות לסיום. כן, זה חשוב וזה מאד משמעותי.
3. אחוזי השומן: לא יכולה להפנות אותך לאתרים מתחרים במסגרת הפורום, אבל יש מחשבונים באינטרנט שנותנים תוצאה אינדיקטיבית, הערכה של אחוז השומן בגוף לפי מדידות היקפים.
מה שאת יכולה לעשות עכשיו זה למדוד את היקף הירכיים, ושוב למדוד בעוד חודש ולהשוות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההצרת היקפים בירכיים ורגליים
שוש31/07/2012לבתי בת 13 גובה 153 משקל 49 ק"ג מפריע מאוד שהרגלים מלאות התחילה לעשות הליכה של 3 ק"מ ליום +שמירה מאוזנת על דיאטה מתעמלת בבית עם קלטות .
השאלה שלי היא מה עוד ניתן לעשות .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההצרת היקפים בירכיים ורגליים - תגובה
יעל הראל08/08/2012ניתן לרשום אותה לחוג של "עיצוב לנערות", משקלה נחשב תקין לחלוטין לגילה, כך שאני מקווה שאתן לא חושבות על ירידה במשקל בשום אופן. רכיבה על אופניים יכולה לחטב את האיזור וכן תרגילים לחיטוב הישבן, סקווטים וכו'. אתן יכולות לקבוע פעם/פעמיים עם מאמן שיראה לה כמה תרגילים ויכוון אותה לעבודה נכונה, וכן להעזר במכשירי עזר כגון כדור/גומייה וכו'.
שחוב לזכור שבגיל הזה חלק מהבנות נפרדות מהגוף בהדרגה מהגוך הילדותי של הרגליים הרזות והאגן מעט מתרחב ומתעבה וכך גם היריכיים וצריך פשוט לקבל את זה ולהסביר לה שזה חלק מהמעבר שלה לעבר גוף נשי ופחות גוף של ילדה,בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההצרת היקפים
עדי31/08/2012שלום שמי עדי , אני מתאמנת כבר 5 חודשים בחדר כושר .. אני אוהבת גם לעשות ספינינג כול ערב . אני מרגישה ירידה במשקל אבל לא בהיקפים .
אני מתאמנת הרבה זמן ועדין לא קיבלתי את התוצאה שאני רוצה וזה מתסכל מה עלי לעשות כדי להוריד את ההיקפים כמה שיותר מהר ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההצרת היקפים - תגובה
יעל הראל04/09/2012נסי לעשות עוד פעילויות, למשל שיעור עיצוב, עבודה בחדר כושר, הליכה משולבת עם ריצה. מה עם התזונה שלך? איך היא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההצרת היקפים
יעל17/10/2012היי,
אני בת 20, רקדנית מגיל הגן. כיום אני רוקדת לפחות 3 פעמים בשבוע (היפ הופ ומודרני), אם לא מתאפשר שיעור אני הולכת לחד"כ. חשוב לציין כי כחלק מהשיעור יש כמובן שלב חימום שמשלב תרגילים של חוזק, יציבה, גמישות וכיוצא בזה. השאלה שלי, איזה תרגילים אני צריכה לעשות על מנת להצר את אזור הישבן והירכיים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההצרת היקפים - תגובה
יעל הראל18/10/2012את יכולה קודם כל להוסיף פעילות אירובית כגון רכיבה, ריצה וכו'. בנוסף יש אינספור תרגילי חיטוב לישבן וליריכיים שתוכלי למצוא באינטרנט או להתיעץ עם המדריך בחדר הכושר. חשוב שתעבדי על כל קבוצות השרירים. פה קשה להדביר את התרגילים, אז אני ממליצה שתתיעצי עם המדריכ/ה בחד"כ והם יבנו לך תכנית מתאימה, בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אימון באופני כושר ביתייםחיה10/04/2009
רכשתי אופני כושר ביתיים ורציתי לדעת האם האימון בהם גורם לשריפת קלוריות?
האם זהו תחליף טוב לריצה? מהי התדירות המומלצת לאימון? וכמה זמן בכל פעם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אימון באופני כושר ביתיים
יעל הראל10/04/2009ראשית מזל טוב על הרכישה, אני מקווה שתהני מהשימוש באופני הכושר החדשים :-)
באשר לשאלתך, האימון בהם בהחלט גורם לשריפת קלוריות (כפי שכל פעילות גופנית גורמת לכך), השאלה היא מה אורך האימון ומה העצימות שלו. אימון על אופניים יכול בהחלט להוות תחליף לריצה (צריך רק להקפיד להגיע לדופק הרצוי). לא ציינת את רמת הכושר שלך ומה גילך, אזקשה לי לתת לך טיפים מדוייקים, בכל אופן הייתי מבצעת 3-4 אימונים בשבוע (או 2-3 במקרה ואת רק מתחילה) של 20-40 דק'. אני מציעה בשלב ראשוני לבצע את האימון יום כן, יום לא, אם כי לאחר שכנכסים לכושר אין בעייה לבצע אימון באורך 30-35 דק' יום-יום ברצף. חשוב לבצע חימום לפני האימון, להתחיל לדווש לאט ולעלות את הקבצ בהדרגה, וכמו כן לבצע מתיחות טובות בסוף במשך 8-10 דק'.
אם תשלחי לי את יתר הפרטים לגבי גילך,רמת הכושר ומטרת האימון אוכל לכוון אותך יותר במדוייק כיצד להתאמן, בהצלחה וחג שמח, יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאופנים מול ריצה
ענת פלדמן10/04/2009בנוסף למה שיעלי אמרה, כמה דברים:
1. ריצה שונה מאופניים, על אף היות שתי הפעולות אירוביות וברמת דופק וזמן פעילות מסוים אכן תורמות משמעותית לשריפת שומנים ולירידה במשקל. אני בעד שילוב וגוון. במקביל לאופניים את יכולה לעשות הליכות בחוץ, לשחות וגם לרוץ..
2. על מנת להגיע לדופק המטרה (אכן, חסרים נתונים) את יכולה להוסיף משקוליות ידיים או בקבוק מים בכל יד ולהוסיף תרגילים לזרועות במהלך הפעילות. זה מעלה משמעותית את הדופק ועובד במקביל על שרירי הזרוע.
3. את מוזמנת להכנס למחשבון כאן ב BEOK שמורה על שריפה קלורית פר פעילות ולפי הנתונים שלך תראי את ההבדל בין ריצה לאופניים.
בהצלחה וחג שמח :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקודם כל תודה תודה תודה וחג שמח
חיה11/04/2009נתונים נוספים: אני בת 32, לא בכושר כלל גובה 1.63 משקלי כיום בסביבות 65-67.
בשנה האחרונה ירדתי בסביבות ה 10 - 12 ק"ג אבל מספר חודשים שאני "תקועה"
יש לי בעיית "כח רצון" בנוגע לספורט חלק מזה הוא חוסר ידע ובלבול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחג שמח:) ועוד:
ענת פלדמן11/04/2009ברכות על הירידה במשקל. מסכימה בהחלט שהוספה של פעילות גופנית בשילוב עם תרגילי חיזוק בסיסיים יוציאו את הגוף מתרדמת ה"פלאטו" המפורסמת.
ההמלצה שלי אליך היא פשוט לעשות. ליצור הרגל חדש שמתאים לך מבחינת הבריאות בכלל והספורט בפרט. כמו שהתרגלת למשל לאכול ירקות כל יום או לאכול מנות קטנות או לאכול מסודר. קחי אחריות על הדברים הקטנים: כל יום 20 דק' אופניים מול החדשות, או לעלות ברגל הבייתה (או גם וגם :)) להיות פעילה, נקודה. בלי הרבה כותרות.
ב"מנטה" האחרון כתבתי על כוחו של המוח בשינוי הרגלים. יש לנו את כל היכולות להטמיע הרגלים חדשים, וזה מסר אופטימי בהחלט.
יעלי ואני נוכל לעזור לך למצוא תכנית אימונים שמתאימה לך, כשהרעיון הוא באמת להתחיל. נסי שבוע אחד של 20 דק' רכיבה כל יום, לסיום 50 כפיפות בטן (בתור התחלה) (שכמות מתרוממות בלבד) ו-10 פוש אפ (של בנות, על הברכיים). מתיחות לסיום.
נסי במשך שבוע וספרי לנו?!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב תודה לך ענת.
חיה11/04/2009אני מאוד מעריכה את הזריזות ועוד כשמדובר בשבת וחג.
תסלחי לי על הבורות שלי בעניין אבל מה זה פוש אפ? :)
בנוסף יש לי מכשיר לכפיפות בטן..כזה עם הכריות בגב...יצא לי לעשות אימון מספר פעמים על האופניים כ- 30 דק' ולאחר מכן כפיפות בטן ע"י המכשיר כ- 4 סטים של 15.
אני חייבת לציין שניסיתי ללא המכשיר ואני ממש לא מצליחה לזוז :)
ובעניין המתיחות..היכן אני יכולה לראות דוגמאות לתרגילי מתיחה..שוב פעם..בורות מוחלטת ...
ותודה תודה תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה לגיטימי :)
ענת פלדמן11/04/2009שאת לא יודעת, בשביל זה אנחנו פה :)
1. פוש אפ = שכיבות סמיכה.
2. את רק התחלת. מהר מאד יהיה לך קל על המכשיר, ובלעדיו פתאום זה יהיה קל יותר. בכפיפות בטן "קלאסיות" אגב, רק השכמות עולות כך שברור שאת מצליחה לעלות
3. דוגמאות למתיחות יש באתר שלי, את יכולה להציץ, בנוסף באתרים ברחבי האינטרנט, (לא יכולה להפנות במסגרת הפורום) וכדאי לחפש באתרים באנגלית. אבל התחילי עם האתר שלי ותראי אם זה עוזר לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי ענתוש!!לירון פרידמן08/04/2009
שאלה לי אלייך...
אני מתאמנת באופן קבוע 3 אנאירובי ו 3 אירובי בשבוע אבל לא התאמנתי כלל, שבועיים בדיוק מסיבות שונות.
אז שאלתי היא- כמה זמן לוקח לשריר להתפרק והאם אני צריכה לדאוג? שאולי כל העבודה שהשקעתי עד עכשיו ירדה לטמיון? :(* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר וכמובן חג שמח :)
לירון פרידמן08/04/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחג שמח לירוני !!
ענת פלדמן08/04/2009וסליחה על האיחור בתשובה. בדרכים להורים, פקקים, את יודעת. האמת היא שנחכה גם לשמוע את תשובתה המשכילה של יעלי. אם לא עשית בכלל ספורט,, גם לא תרגילים קלים, אכן היה תהליך של פירוק שריר, לא משמעותי כי אני יודעת שאת לפחות אוכלת נכון. אז זה טוב. ברגע שאת חוזרת למסלול די מהר השריר נבנה מחדש ואת חוזרת לכושר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה...
לירון פרידמן10/04/2009וכמה זמן את חושבת שזה יקח עד שאחזור למצב הקודם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב יקירה,
ענת פלדמן10/04/2009זה מאד מאד אישי. את תרגישי בעצמך שאת "חוזרת לעצמך" מהר מאד. יש כאלו שתוך שניים-שלושה אימונים, ויש כאלו שמעט יותר. מה שחשוב זה לחזור לפעילות בהדרגה, להוריד מהעצימות שהיית רגילה לה ולאט לאט להעלות אותה. עדכני אותי. בהצלחה :))
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני צריכה דחוף אתכם לעזרההאינסה26/03/2009
שלום אני אינסה אני צריכה את העזרה שלכם אני בת 15 ואני רוצה איזה שהיא דרך לשמור על הגוף שלי אני לא שמנה אבלא ני רוצה לשמור על הפיגורה תוכלו אולי לעזור לי בבעיה זו אני לא צריכה דיאטה אבל אני צריכה איזו שהיא דרך או איך שלא יקראו לזה בשביל לשמור על הגוף שלי בריאי יותר ויפה יותתר תודה מראש אינסה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אינסה הי
ענת פלדמן26/03/2009לשמור על הגוף ולחטב אותו זה כוון נפלא ומטרה נעלה, אבל זה לוקח זמן. זה לא יקרה מהיום למחר ולא בעוד שבוע גם אם תעשי הכל נכון ויפה. את מתחילה בתהליך של: תזונה נכונה, פעילות אירובית ותרגילי כוח וחיטוב לכל השרירים בגוף על מנת להשיג את מטרתך וזה לוקח זמן. זו דרך חיים שאני ממליצה לאמץ בחום, לתמיד.
כווני לפעילות של שלוש פעמים בשבוע. מגוון התרגילים הוא עצום. הוא מזמינה אותך לאתר שלי שם יש דוגמאות ותרגילים והסברים ותוכלי לחזור אלינו עם הכוונות יותר ממוקדות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אגןJBV23/03/2009
שלום, בת 47, רזה, בריאה ובעלת כושר גופני טוב - מתאמנת בקביעות. אני מחפשת תרגילים למניעת התרחבות האגן, אודה לכם אם תואילו להציע לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מניעת התרחבות האגן
יעל הראל24/03/2009הי, ראשית כל הכבוד על היותך מתאמנת בקביעות ישלכך חשיבות רבה. ובאשר לשאלתך: אינני יודעת אם התרחבות האגן הינה עניין של מבנה אצלך ... אם אכן זהו עניין של מבנה גוף, קשה מאוד לעשות תרגילים ספציפיים ולצפות שהם ישפיעו לטובה. בנוסף רוחב האגן מושפע ממבנה העצמות ולא בהרכח ממסת השרירים שם ולכן תרגילים ספציפיים לאיזור לא יועילו. לדעתי כדאי שתתמקדי בתרגילים לחיזוק וחיטוב הרגליים והישבן וכך למעשה את מעצבת את האיזור כולו.
תרגילים טובים יכולים להיות סקווטים, לאנג'ים, תרגילים לשרירים המרחיקים והמקרבים של הירך, תרגילים לחיזוק הירך האחורית ותרגילים לחיטוב הישבן (כגון שכיבה על הגב ברגליים כפופות, כפות רגליים על הרצפה- לנתק ישבן מהרצפה ,לכווץ אותו ולרדת ברמת הגובה). קשה מאוד להסביר את התרגילים בלי להראות אותם, אני ממליצה שתכתבי באינטרנט "תרגילים לחיטוב היריכיים", יש שם הרבה מאוד תרגילים עם תמונות שיעזרו לך, בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמסכימה עם יעלי, ועוד:
ענת פלדמן24/03/2009מבנה הגוף כמו גם האגן נקבע גנטית. אני מזמינה אותך להציץ באתר שלי, יש שם תרגילים לאזור הירכיים, שאכן יכולים לחזק ולעצב את השרירים, להצר את היקף הירכיים מבחינת השרירים (בשילוב עם תזונה נכונה ופעילות אירובית) אבל לא להצר את רקמת השלד.
קבלה עצמית, מיקוד המחשבה והקשב אל הדברים החיוביים בחיים כמו גם בגוף - כדאי לאמץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום הריון וכושר..שלום לכולם19/03/2009
שלום לכולם, אני בת 21 נשואה+2 את הבת הבכורה שלי ילדתי לפני 3 שנים והעלתי במשקל הרבה למרות שלא היה נראה עלי מכיוון שאני גבוהה (174) ורחבה, אחרי הלידה הרגשתי עם זה נורא ועשיתי רק דיאטה לאחר לידת בני שהוא בן שנה וחצי היום הרגשתי עוד יותר נורא שכל ההריון שמרתי על אורח חיים בריא ודיאטתי והשמנתי לא פחות ועוד יותר גרוע אחרי הלידה לא הצלחתי לרדת -כלום-!- החלטתי להרשם למכון כושר התעמלתי פחות משנה והגעתי לתוצאות מדהימות בשילוב עם דיאטה כמובן במשקל, באחוזי שומן, היקפים עיצוב הגוף היה מושלם!!! ממש נהנתי אבל כמובן לא לאורח זמן ;) צ'יק צ'אק נכנסתי להריון שלישי מיד הפסקתי להתעמל מכיוון ששמעתי כל מיני שמועות על שליש ראשון... בונתיים כבר אני התחלתי את חודש חמישי ז"א אני בתוך שליש שני ולא מצליחה לחזור לכושר... כמובן כמו בכל הריון עליתי למרות מאמציי הרבים מ-66 קילו ירדתי בתחילה ל-64 ומייד זינקתי ל71 בתחילת הרביעי ומי יודע כמה אני עכשיו בקיצור .... שאלתי היא האם אני יכולה לחזור (בכח!!) להתעמל? ואם כן האם יש סיכוי שבתוך ההריון אני ארד במשקל? השמנתי כמובן באזור הקטלני שלי בירכיים.. והבטן ששטוחה גם מיד לאחר חדר לידה נשארה שטוחה... יחסית לחודש חמישי.. עוד אף אחד לא יודע ולא מנחש... מזלי היחידי זה שגם כשאני עולה 15 קילו אף אחד לא מאמין לי... אבל מה שחשוב זה שאני רואה איך אני נראת וזה ממש ממש מעצבן אותי... אשמח לתשובה וסליחה על המגילה אני פשוט ממש ממש בדיכאון מעצמי ומפחדת להגיע לייאוש לאחר הלידה... ייאוש, עצב, תסכול, כעס ועם כל זה תינוק חמודי חדש :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלומות
ענת פלדמן19/03/2009ראשית ברכות על ההיריון, שיהיה במזל ובהצלחה ושיעבור בקלות.
- לא כדאי לעשות כלום בכוח. אם הכושר עכשיו הוא כזו מעמסה רגשית ופיזית - הייתי מוותרת. כן כן, את שומעת את זה ממאמנת כושר :) אבל גם לי יש שלושה ילדים ובהריונות מלבד שחייה פה ושם לא עשיתי כלום. לא עם התאומים כי הייתי בשמירה, אבל גם לא עם השלישי - כי פשוט לא היה לי כוח. אז לא בכוח. אומרים שהיריון זו לא מחלה ואני אומרת שזה מאד מאד אישי.
- יש סיכוי גבוה שבמהלך ההיריון תרדי במשקל, אבל לא בהכרח בזכות הספורט אלא יותר בזכות התזונה שלך. את הרי לא אמורה "לאכול בשביל שניים" כמו שאת וודאי יודעת אלא תוספת של עד 300 קלוריות ליום. ועוד: האם שחייה היא אופציה מבחינתך?
- לעניין החשוב מכל: אהבתי את סוף המשפט האחרון שלך. מחכה לך תינוק חמודי חדש :) התמקדי בזה. הרי יש לך ניסיון טוב בירידה במשקל אחרי הלידה. ואנחנו מחכות לך כאן להמשך הכוונה :). גם אני בהיריון התרחבתי באגן, מאד. גם אני גבוהה ואף אחד לא ראה את זה ולי זה הפריע. יחד עם זאת התמקדתי בטוב, ואפילו הודיתי לירכיים הרחבות שמטרתן להקל על הלידה. קבלי את עצמך, תאהבי את עצמך, באמת. כל השאר כבר יגיע: הכושר, הבריאות, הירידה במשקל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהואוו..
שלום לכולם19/03/2009אין ספק שעשית לי את היום.. כל רגשי האשמה שרודפים אותי (וגם בעלי מכון הכושר שמתקשרים כל יום) פשוט נותנים לי לנוח.. הייתי כל כך פעילה ונהנתי ממש מהספורט הרגשתי קלילה ואני לא אשקר זה כל כך חשוב לי להראת טוב ובמיוחד בעיני בעלי... גם משום שאני עוסקת בתחום האסטטיקה -אסור- לי להראות מוזנחת... והקטע של ה "אין כח להתעמל" פשוט מחץ אותי... מהיום שגיליתי שאני בהריון ועם זה החורף הקר אני בכלל לא יוצאת מהבית... אני ממש משתדלת לאכול בריא וממש אבל ממש לא בשביל שניים(!!) אני שונאת את השקרנים שאומרים את זה ;) הבעיה שלי זה שאני מקיאה הרבה.. עכשיו פחות רק בשבת שאוכלים הרבה.. ומיד לאחר שאני מקיאה עולה לי חשק רק למשהו מתוק.. שוקולד.. עוגה... לא משנה מה רק משהו מתוק שירגיע לי את הסחרחורות וההרגשה הנוראית... נראה לי שזה מה שגרם לי להשמין ייצא שכאילו לא אכלתי אוכל ואכלתי רק שוקולד.... חח.. טוב נקווה בכל אופן לא לעלות הרבה במשקל.. שהרופא נשים ראה את הטבלת אכילה שלי שאני ממלאה בשביל לעשות לעצמי ביקורת הוא התפלא שלאחר חודש המשכתי לעלות וכך כל חודש בחודשו.. לבסוף הוא קבע (!) שההורמונים שלי בתקופת ההריון ככה ייהיו.. קיבלתי את הדין באהבה.. הבעיה היא שבהריון הראשון אכלתי רק שוקולד ושטויות עליתי 20 קילו בהריון השני אכלתי לחם קל סלט ופרילי בערב -זהו-!!! לא התקרבתי לשום דבר אחר מלבד בשבת כמובן.. וגם הייתי מקיאה הרבה ולבסוף עליתי 18 קילו... חחח התעצבנתי.. העדפתי את מתכונת השוקולד.. אבל כנראה שכך זה אצלי.... נקווה שירד מהר ונהנה מזה קצת יותר הפעם :) תודה רבה לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי מתוקה
ענת פלדמן19/03/2009שמחה לעזור :), קחי את הדברים בקלות, תהני מכל רגע שאת מתפנקת בלי ספורט, נחה, אוכלת בריא ונכון בשבילך, וגם מתוק בשבת... זה בסדר גמור.
אגב, כל היריון שונה מקודמו -כמו שאת ראית בעצמך. עם התאומים עליתי 10 קילו בלבד, נראיתי כמו חוט עם קשר :)) ודווקא עם השלישי עליתי 20 קילו. תמיד אני צוחקת שזה היה "היריון לרוחב". בטן שטוחה וטוסיק רחב. וכל זאת עם תזונה מאוזנת והכל. ההורמונים קובעים, אנחנו מקבלות את הדין, והוא בכל מקרה לחיוב. דין טוב, מנחם, נכון עבורינו.
קבלי את ההיריון הזה באהבה, אמצי את רגעי הבעיטות הקסומים, את ההתעסקות הדבר המופלא מכל: יצירת חיים. שמרי על הבריאות הפיזית והנפשית שלך, למען העובר המתוק.
נדבר אחרי הלידה בעה"ש, ואת תחזרי למסלול הרגיל ולמשקל שלך, כמו שעשית אז, ויותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת פשוט מ-ד-ה-י-מ-ה!!
שלום לכולם19/03/2009אני מודה לך!!! ממש תודה רבה אין כמוך!!! בכל אופן מקווה שייצמח לי הכח הזה מחדש בשביל הלידה עצמה גם :) שיהיה קצת מרץ במיוחד למי שלא אוהבת אפידורל :\ פיכס...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה יקירה :))))
ענת פלדמן19/03/2009עכשיו א-ת עשית לי את היום :)) ובכל מקרה נוכל לדבר גם לקראת האפידורל. אתן לך טיפים בדמיון מודרך שמ-אווד עוזרים ברגע האמת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה .רוז15/03/2009
יש לי שאלה בקשר לשומנים בידיים אני מעוניינת להוריד אותם אבל מבלי לנפח שרירים איך אני עושה זאת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להתאמן עם משקלים נמוכים
יעל הראל15/03/2009הי, השאלה היא אם ה"שומנים" נובעים מעודף משקל, או סתם משריר רפוי, לדעתי כדאי לעבוד עם משקלים נמוכים או כנגד משקל גוף, בכל אופן אין סיבה להרים משקלים גבוהים במיוחד, ניתן לבצע הרבה חזרות עם משקל בינוני ובאופן הזה לעצב את השריר, וכך אין סיכוי להתנפח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין ירידת שומנים נקודתית
ענת פלדמן15/03/2009אוסיף רק שתרגילי חיזוק לא ימיסו את השומנים אלא יחזקו את האזור. תזונה נכונה ופעילות אירובית יפחיתו את אחוז השומן בגוף כולו, וגם בזרועות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי ענתוש, שאלה...לירון פרידמן09/03/2009
היי ענת, רציתי לשאול לעצתך.. עד עכשיו רצתי באופן קבוע לפחות פעם בשבוע או פעמיים ובאימון השלישי השבועי עשיתי הליכות. אני אוהבת יותר הליכות מאשר ריצות ורציתי לשאול אם חוץ מהיתרון של- הוצאת קלוריות רבות יותר בפחות זמן במהלך הריצה, את רואה עוד יתרונות בריצה שבגללם עדיף לרוץ מאשר ללכת כי אני קראתי דווקא שהליה עדיפה לבריאות הרגליים. ביחוד כשמשטחי הריצה הנגישים לי הם רק מדרכות בסביבת מגוריי. תודה רבה מראש! וחג פורים שמח :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי מותק
ענת פלדמן10/03/2009שנים הייתי מאילו שדגלו בהליכה לעומת ריצה. הרגשתי את הברכיים בריצה, לי זה לא היה נכון, האימפקט על המפרקים בריצה הוא עצום ובאמת יתרונות ההליכה גדולים ומספקים. ובכל זאת כשטפלתי בברכיים (בשיטות הטיפול שלי) ושברתי מחסומים - שילבתי גם אימוני ריצה ואני חייבת לומר שאין תחליף לתחושה שאחרי הריצה, אין אפס. יש את זה גם אחרי שחייה מאומצת אגב. אז את כבר מכירה אותי: לגוון ולשלב אפילו באימון עצמו, אם אפשר. חשיבות גדולה לנעליים טובות, חימום והכנה של הגוף לפעילות, את כל זה את יודעת :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה:)
לירון פרידמן11/03/2009בהחלט... תודה רבה מתוקה :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה:)
ענת פלדמן11/03/2009אגב, נוכל לדבר גם דרך האתר שלי מעכשיו, וכמובן את מוזמנת להמשיך לשאול כאן :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בת 34 ומרגישה רופסתאסתי08/03/2009
היי, מה נשמע? אני בת 34, עובדת בעבודה משרדית מבוקר עד ערב, ולמרות מכון הכושר שאני הולכת אליו 3 פעמים בשבוע לפחות, אני מרגישה שהגוף שלי רופס ולא מצליח להתחזק מבחינת השרירים. אני עושה ספינינג, קצת משקולות ואירובי, אבל עדיין מרגישה נוזלת, גם אם אחרים אומרים לי שלא רואים זאת עלי. האם יש פעילות גופנית אחרת או נוספת שאפשר לעשות על מנת לחזק את השרירים? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אז ככה...
יעל הראל09/03/2009הי אסתי, ראשית, כל הכבוד על כך שאת מתאמנת שלוש פעמים בשבוע!! ובאשר לשאלתך, ישנן כמה סיבות שבגללן למרות שמתאמנים הגוף לא נעשה "שרירי יותר", הסיבה הראשונה קשורה בתזונה, על מנת לפתח מסת שריר צריך כמות מסויימת של חלבונים, מה מנת החלבונים היומית שאת אוכלת? יתכן שהיא לא מספיק גדולה, בנוסף יתכן שאת לא אוכלת מספיק באופן כללי וכך הגוף שלך לא מצליח לבנות מסת שרירי, אלא עסוק ב"לשרוד" :-) ... מבינה?
הסיבה השנייה קשורה במבנה גוף, בעולם חדר הכושר נוהגים לחלק את המתאמנים לשלוש קבוצות של מבני גוף כשאחד מהם הוא מבנה שלא מסוגל להגדיל משמעותית את נפח ומסת השריר, אפילו אם הוא מתאמן ואוכל נכון, כלומר יש לגנטיקה תפקיד חשוב באופן שבו הגוף יראה, ממש כשם שלא כל אחד יכול ליצור "קוביות בבטן", אני מקווה שאני לא מאכזבת אותך בתשובה הזו, אבל ישנם כל מיני סוגים של מבני גוף וייתכן שמבנה הגוף שלך איינו כזה שמאפשר בניית מסת שריר, אפשרות נוספת היא שהגוף שלך התרגל לאימון ושהגיע הזמן לאתגר את הגוף מחדש (להוסיף משקל, להגדיל את מס' הסטים או מס' החזרות בסט)- התייעצי עם מאמן/ת הכושר במכון שלך כדי לבדוק כיצד ניתן לשנות את תכנית האימונים ולגרות מחדש את הגוף.... אשמח לשמוע נראית לך הכי נכונה עבורך, כדי לך למצוא פתרונות מתאימים...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת יכולה
ענת פלדמן09/03/2009(בנוסף למה שיעלי אמרה) לכתוב לנו נתונים נוספים: גובה, משקל, מה את אוכלת ביום - וננסה לסדר את הדברים. אני מאמינה שכן יכול להיות שיפור משמעותי באמצעות תזונה נכונה יותר. מחכה לשמוע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התעמלות בשליש הראשון של ההריוןהילה23/02/2009
שלום רב אני מתאמנת מזה כשנתים 4 שעות שבועיות, פעמים בשבוע, יום 1-אירובי מדרגה ולאחר מכן פילאטיס ויום 1 - אירובי מדרגה ולאחר מכן עיצוב דינמי, כיום אני בהריון בשבוע 9.5 כולם מסביבי מזהירים ומתריעים בי לעשות הפסקה באימונים מפאת גילו הצעיר של ההריון ובכדי שהשתרשרות ההריון תהיה תקינה , מצד הרופא לא הייתה שום פסיקה להפסיק את האימון חוץ משביקש להוריד לחץ ואף שהמורה תהיה אחראית . כידוע די קשה שמורה בכיתה של כ15-20 בנות תשים עין רק עלייך ואף אין אלו שיעורים מיוחדים לנשים בהריון, שאלתי היא, האם כדאי להפסיק לגמרי בשליש הראשון או שמא לעשות דברים אחרים כו הליכה מתונה או רכיבה על אופניים או שאכן כדאי להמשיך ולהתאמו כרגיל? חשוב לציין כי אני חשה בתחושות כבדות של עייפות ולעיתים לא אוכלת כראוי במשך היום, דבר שגורם לי יותר ,לפחד ללכת לאימון .אשמח לקבל את חוות דעתך תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הילה הי
ענת פלדמן23/02/2009ברכות על ההריון שבעה"ש שיהיה בהצלחה. אשמח לשמוע בת כמה את, זה שיקול לדעתי. ובכל זאת כמה דברים
1. הרופא צודק. עצם זה שאת פעילה עוד לפני ההריון אין מניעה להמשיך (כמעט) כרגיל עד לסיום ההיריון (תלוי בך כמה תוכלי להמשיך. אימנתי גם כאלו שהגיעו אלי עד ליום לפני הלידה, בסוף התשייעי:)) הגוף שלך רגיל לפעילות, השרירים מוכנים, הרופא כנראה מכיר אותך, את בריאה והכל בסדר
2. להוריד עצימות, זה נכון. את לא חייבת את עינה הפקוחה של המדריכה על כך, את יכולה להקשיב לגוף שלך. חלק מהתרגילים לא לבצע עד תום למשל, חלק אפילו לוותר, אם כולן מנתרות את על LOw Impact. פשוט לעבוד בהילוך נמוך
3. האם שחייה היא אופציה עבורך? אם כן נדבר גם על זה, איך בדיוק כדאי לשלב.
4. אם את עייפה - אז לא בכוח. הקשיבי לגוף שלך.
לגבי התזונה: מאד כדאי לאכול נכון, לטובת העובר ולטובתך האישית כמובן. נוכל לדבר גם על זה. בהיריון לא אוכלים "בשביל שניים", מומלץ להוסיף לתפריט הרגיל עוד כ 300 קלוריות בלבד, אבל שהקלוריות תהיינה בריאות ומזינות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהספורט בשליש הראשון של הריון
הילה25/02/2009היי ענת ראשית תודה על תשובתך המקיפה, אני בת 26 (באפריל הקרוב) בעיקרון נכון לעכשיו שחיה היא לא ממש אופציה בעבורי אך שמעתי רבות כי היא מומלצת ולכן אנסה למצוא איזה שהיא גישה לפעילות זו גם כן בעיקרון אני משתדלת לפחות לא להפסיק בכלל לעשות ספורט וגם אם לא היה בי כח לשיעורי מדרגה אז לפחות להגיע להליכון משהו כמו 40 דקות הליכה על מהירות 6-6.5 (האם זה בסדר) ולעיתים אף העלתי את גובה המדרגה שהמאמץ יהיה גדול יותר ולאחר מכן עוד 20 דקות בערך (זה בכדי להשלים אימון של לפחות שעה) על אופני סקי -גלישה שכזו האם זה בסדר ומספיק אשמח אם תמליצי לי על תרגילים ומכשירים חלופיים במידה ופיספסתי את השיעורים הרגילים באותו שבוע תודה על העזרה הילה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההילה יקרה :)
ענת פלדמן25/02/2009אני לא מכירה את רמת הכושר שלך, אבל את כן. הליכה בקצב 6-6.5 יכולה להיות למישהי כמעט ריצה וקצב שיא ולמישהי אחרת הליכה בפארק. לכאורה זה קצב סביר, אם את מרגישה בו נוח, זה מצויין.
אני בעד להוריד עצימות בהריון. דווקא להשאיר את המדרגה נמוכה, לא חובה כל פעם להשלים לשעה, לקחת את הדברים באיזי. אני קולטת המון אנרגיות ממך, של עשיה ופעילות וזה מקסים בעיני, אבל קחי אויר, הכל בסדר. שוב, הורידי הילוך. הרבה יותר רלוונטי לדעתי להתמקד באכילה בריאה ומאוזנת, בנשימות, גמישות, הרפיה. אני עשיתי הרבה דמיון מודרך במהלך ההריונות מה שנתן לי המון אנרגיה וודאי כוחות לקראת הלידה. יהיה לך מספיק זמן אחכ להתרוצץ עם העגלה, לשרוף קלוריות, ואז גם נדבר על תרגילי כושר שאפשר לעשות עם התינוק. :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









