מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- היי ענתושלירון פרידמן20/05/2009
רציתי לדעת האם זה בסדר שמיד אחרי פעילות גופנית, אני אוכלת את הארוחה המלאה המשלבת פחמימות וחלבונים ולא, אוכלת קודם תמר לדוגמא ורק אח"כ ארוחה זו.
תודה רבה!! :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברור ממי,
ענת פלדמן20/05/2009זה בסדר גמור. את ממלאה בחזרה את המצבורים ותורמת להתאוששות ולבניה של השריר, עד כשעה אחרי האימון זה מצויין, וגם אם זה מעט יותר - לא קורה כלום. גם התמר אגב עדיף מאד שיגיע עם כוס חלב למשל, השילוב הזה של החלבון והפחמימה הוא חשוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך לפתח שרירים בידייםאנונימי19/05/2009
שלום!
אני התחלתי לעשות ספורט בידיים אבל אני לא מצליחה לעשות כמעט כלום
קשה לי מאוד וכל תרגיל שאני לעשות לא מצליח
מה אני צריכה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סבלנות, ועוד:
ענת פלדמן19/05/2009להתחיל ממשקל נמוך יחסית.
להתחיל עם מספר חזרות נמוך יחסית
לעבוד יום כן יום לא.
תרגיל מצויין בתור התחלה: להישען על הקיר, רגליים רחוקות ממנו ומבצעים שכיבות סמיכה מול הקיר, בעמידה. לפחות 10 שכיבות כאלו.
מתיחות לסיום
ככלל כשעובדים כדאי למקד את המחשבה לשרירים הפועלים. לא חובה לדעת אנטומיה לשם זה, פשוט לשתף את הראש בפעילות.
ושוב - סבלנות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התחלת פעילות גופנית לזירוז ירידהלימור19/05/2009
שלום.
התחלתי שיעורי ספינינג לפני 3 שבועות 3 פעמים כל שבוע. אחרי 10 חודשים בשומרי משקל וירידה של 11 קילו המשקל די מדשדש והחלטתי להוסיף פעילות גופנית כדי להגביר את קצב הירידה.
יש לי לרדת עוד 17 קילו....
אני מקווה שהספינינג יעזור לי לעשות את העבודה.
ואני מאוד נהנית מהשיעורים.
אבל אני מאוד עמוסה...עם שני תינוקות (בהפרש של 11 חודש...שנה ושנתיים) קשה לי להגיע לשיעורים כל השבוע.
אני עושה ימים א-ג רצוף ושאר השבוע כלום.
שאלתי היא:
האם זה בסדר לגוף? או ש"האפקט" נהרס עם הפסקה ארוכה כזאת?
האם ההפסקה לא ארוכה מידי מיום ג' עד יום א' ?
איך כדאי לי לחלק את השיעורים במשך השבוע?
איך יהיה הכי אפקטיבי לרדת את ה-17 ק"ג הנותרים? (להוסיף שיעורים?)
האם מספיק 3 פעמים בשבוע?
תודה רבה
לימור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה דילגו על שאלתי?....
לימור20/05/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי לימור
יעל הראל20/05/2009לא דילגנוו על שאלתך, אנחנו משתדלות לחלק ביננו את השאלות והנה אני עונה :-)
ראשית כל הכבוד על ההתמדה ועל התוצאות המרשימות... שנית, האפקט לא נהרס בגלל הפסקה בין פעילות לפעילות אבל בהחלט כדאי לך לנסות להוסיף עוד פעילות אירובית, לפחות עוד פעם בשבוע (הליכה מהירה, הליכה בשילוב עם ריצה, קיקבוקס, אירובי וכו)
אני מניחה שהמשקל לא יורד כ"כ מהר כמו פעם כי ככה זה, ככל שיורדים שמתקדמים עם הירידה במשקל, התהליך נעשה איטי יותר.
לדעתי, כיוון שאת עושה את הספיננינג בסה"כ שלושה שבועות, עדיין לא ראית ירידה משמעותית ועם הזמן תראי את הירידה. בנוסף חשוב לציין שפעילת גופנית יוצרת מסת שריר, מסה זו שוקלת יותר משומן ולכן לעיתים אננו לא רואים ירידה במשקל, אבל ישנה ירידה בהיקפים, כדאי לך לבדוק גם את המדד הזה ולא רק את המשקל. חשוב שתדעי שירידה במשקל נובעת בסופו של דבר ממאזן קלורי שלילי, ולכן רק תזונה נכונה בכמויות מדוייקות והוצאה קלורית (ע"י פעילות גופנית) מסודרת תוביל לזה, לכן אני ממליצה לך לבדוק גם את התזונה.
לסיכום, אני ממליצה לך להוסיף אימון אחד לפחות, אם קשה לך לרווח את האימונים, אין בעייה לבצע אותם ברצף כי זה לא פוגע ביעילות, רק לא מאפשר לגוף להתאושש, ולכן נהוג חלק את הימים ולא לבצע את האימונים ברצף. אני ממליצה לך להעזר בשעון דופק, או לבדוק את הדופק ידנית, כדי לבדוק את יעילות האימון, ייתכן שאת יכולה להוציא אפילו יותר קלוריות באימון מאשר מה שאת שורפת כיום וזו פונקציה של עצימות האימון. רשמי לי מה גילך ואוכל לכוון אותך באיזה דופק מומלץ לך להתאמן, אם עניין הדופק מסורבל עבורך, את יכולה לבדוק עד כמה קשה לך לדבר תוך כדי השיעור, אם זה אכן קשה סימן שאת בדופק מספיק גבוה. בהצלחה.. ומחכה לשמוע ממך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה וסליחה...
לימור20/05/2009יעל שוב שלום
אני בת 30 אמא ל-2 כמו שהבנת.
אין מצב שאני מצליחה להכניס עוד אימון לשבוע כי זה גם ככה כל כך קשה לי עם הסירבול של בית בעל ילדים משרה מלאה וכו' :-)
אני בשומרי משקל ושומרת יפה על התזונה שלי.
אני ממש לא מצליחה לדבר בשיעור ומזיעה מאוד!
אני מנסה לפעמים להוציא מילה ביחד עם שיר שאני אוהבת בשיעור ולא מצליחה אז עוברת לשיר בלב:-)))
אתמול ירדתי חצי קילו בשקילה השבועית וזה די איכזב אותי כי חשבתי שאני ירד הרבה יותר עם כל הפעילות שאני עושה ושומרת יפה באוכל ובתזונה בכלל.
מתי לדעתך אני יראה תוצאות יותר משמעותיות?
ההקפים יורדים! אני מודדת עם סרט מידה ולדעתי ירדו כבר בין 2-3 ס"מ.
תודה רבה
לימור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמדדתי הקפים עכשיו וכבר ירדו 4 ס"מ.
לימור20/05/2009מ-90 ל-86 יכול להיות???
מה פרוש הדבר?
אני מודדת בערך מתיד באותו מקום. קצת מעל קו הפופיק. זה נכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיעלי ולימור, אם אפשר להוסיף:))
ענת פלדמן20/05/2009כן, זה יכול להיות, וכל הכבוד !! לא ממש משנה היכן את מודדת ובלבד שאת מודדת כל פעם באותו מקום ורואה את השינוי. זה הגיוני, אני רואה עם המתאמנים שלי את התופעה הזו הרבה מאד כך שהמשקל הוא אינדיקטיבי בלבד, מה שמשנה אילו ההיקפים. ובכל זאת, אם נתייחס לנתון של המשקל אז ירידה של כחצי קילו בשבוע היא פנומנלית. זה מתון, הדרגתי, ובהנחה אקסיומטית שהמטרה שלך היא לשמור על התוצאות - זו הדרך לעשות את זה. להטמיע כדרך חיים וירידה של חצי קילו זה "שפוי" ואפשרי. ויותר מזה: גם אם שבוע אחד את לא יורדת במשקל - זה הגיוני כיון שאת רואה היצרות בהיקפים מה שמצביע על שימור מסת השריר (ואולי אף עליה) בתהליך של הרזייה. שורה תחתונה: יופי !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכל הכבוד!
יעל הראל20/05/2009ירידה בהיקפים היא המשמעותית והיא זו שיכולה לתת לך אינדיקציה אם אכן ירדת באחוזי השומן. כפי שכבר כתבתי מדד המשקל הוא מדד בעייתי בגלל שכמבצעים פעילות גופנית מסת השריר מתעבה ושוקלת יותר (אבל תופסת פחות נפח), לכן נהוג לבדוק ירידה באחוזי שומן (או בהיקפים, זה אותו דבר)
את יכולה להיות בטוחה שאת בדרך הנכונה ואין צורך להעמיס על עצמך עוד אימון אם אינך יכולה.
לסיכום, אל תתני למשקל לתעתע בך, המדד החשוב ביותר הוא אחוזי שומן. בבנוסף אני מחזקת את מה שאמרה ענת חצי קילו בשבוע נחשבת ירידה אידאלית ונכונה, המשיכי כך ובאמת כל הכבוד!! :-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הליכהאני18/05/2009
היי אני בת 24 גובהי 1.64 משקל:67 ק"ג. אני רוצה לרדת 7-8 ק"ג ואני אוכלת תזונה נכונה ,כרגע מקפידה על תפריט של דיאטה ללא מתוקים,אכילה בלילה, נשנושים. אני עושה 2-3 פעמים בשבוע הליכות+2-3 סטודיו סי עיצוב וחיטוב. האם זה מספיק לירידה במשקל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שרית
ענת פלדמן18/05/2009הפעילות הגופנית שאת מתארת היא מצויינת. הייתי כן מוסיפה גוון בהליכות: לשלב עם ריצה קלה בין לבין, דילוגים, ניתורים, אולי ללכת עם שני בקבוקי מים. הרעיון הוא ליצור שינויים בדופק על מנת למקסם את יעילות האימון ואת השריפה הקלורית. לתת בוסט למטבוליזם.
עניין התזונה הוא אכן קריטי. יש כמה טיפים באתר שלי (אכילה של 5-6 ארוחות, מרווח של עד 3 שעות בין כל ארוחה, שתייה של מים, אכילה של 40 גר' שוקולד מריר 60-70 אחוז ועוד ועוד). שמירה על מאזן קלורי שלילי בשילוב עם קלוריות "חכמות" אכן יביא לירידה במשקל - ויותר משמעותי - ירידה בהיקפים. (כלומר ירידה באחוזי השומן). לכן כדאי לא רק להישקל פעם בשבוע (ולא יותר מזה) אלא גם לקחת היקפים או למדוד לפי ג'ינס (אם יש היצרות).
גוון כמילה מפתח (אם את שוחה, או אפילו הגוון בהליכה אותו הזכרתי, ריקוד, להיות יותר בתנועה במשך היום) עם הרבה סבלנות, קבלה ואהבה עצמית מתוך בחירה בבריאות. דרך חיים אחרת, נכונה, בריאה יותר - ואז את גם רואה תוצאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוכנית ספורטאנונימי17/05/2009
שלום!
אני בת 15 שוקלת 65 מטר 63
רציתי לשאול איזה פעילות גופני הכי מתאימה להורדת משקל בשבילי
והאם אני צריכה לשלב פעילות אירובית עם פעילות אנארובית
למשך כמה זמן אני צריכה לעשות כול פעילות
רציתי לשאול איזה פעילות הכי טוב לבטן בעיקר בצדדים
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעילות טובה לירידה במשקל
יעל הראל18/05/2009הי, הפעילות הטובה ביותר להורדה במשקל היא פעילות אירובית כגון הליכה, ריצה, רכיבה, שחייה, ספיניננג וכו', רצוי לבצע אותה 3-5 פעמים בשבוע למשך 45-60 דק'. רצוי שתשלבי גם אימוני כוח (אלה הם אימונים אנאירוביים) כגון שיעורי עיצוב, עבודה על מכשירים בחדר הכושר, את יכולה גם לבצע בבית תרגילי בטן, ידיים ורגליים (חפשי באינטרנט אם זה מעניין אותך, יש הרבה מאוד תרגילים שתוכלי למצוא). בעניין הבטן, חשוב שתדעי שלא ניתן להוריד במשקל באופן מקומי, מראה הבטן ישתפר תוך כדי התהליךהכללי של הירידה במשקל, כדי לשפר את מראה הבטן רצוי לבצע תרגילי בטן
בכל אימון ולעבוד על כל ארבעת שרירי הבטן, גם השרירים העמוקים- למעשה אם תשתתפי בשיעור עיצוב למשל,סביר להניח שתעבדי על הבטן באופן נכון, גם כאן את יכולה לכתוב באינטרנט "תרגילי בטן" ולקבל דוגמאות לתרגילים, בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ענת-תרגילים בטן תחתונה אחרי לידהד17/05/2009
ענת,ראיתי את הכתבה עם התרגילים לחיטוב הבטן התחתונה לאחר הלידה.
רציתי לדעת אם אפשר לעשות אותם גם כשיש בעיות ברצפת האגן לאחר לידה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהנחה
ענת פלדמן17/05/2009שהרופא נתן אור ירוק להתחיל להתאמן הייתי מוסיפה לפני הכל תרגיל ממוקד לקרקעית האגן:
משכיבה על הגב, ברכיים כפופות וכפות רגליים על הקרקע. את מצמידה את המתנית לרצפה, "משטיחה" את הקשת שנוצרת בגב התחתון תוך כדי כווצי ישבן. כ 50 ניעות כאלו. כשאת מבצעת את התרגיל חשוב לשתף את הראש. דמייני את האזור מתחזק ו"נאסף".
ככלל כדאי להתחיל מאד לאט ובהדרגה, גם את התרגילים בכתבה. בתור התחלה אפשר לעשות גם רק 5 ניעות ועם הזמן להגביר את המינון.
זה מאד יכול להקל, כבר מהפעמים הראשונות את מרגישה את השינוי, ובכל זאת היי בטוחה שאת יכולה לחזור ולהתאמן.
מזל טוב ובהצלחה:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא מצליחה לרדת במשקלנחמה11/05/2009
היי אני בחורה בגיל 31 , משקל שלי לפי המשקל במכון בלבד הוא 67 , וגובה 1.73 . אני מתאמנת שלוש פעמים בשבוע , בעיקר אני עושה אירובי או עיצוב או עושה שעה על מכשיר הקרוס , אני מאוד מנסה לשמור על התזונה , ז"א לא אוכלת גאנק פוד , לא ממתקים , אוכלת הרבה ירקות כל יום בארוחת צהריים ירקות עם גבינה או טונה , ארוחת בוקר שתי פירות עם יוגורט , ואחרי צהריים האוכל שיש בבית , מנסה להישמר ממטוגנים , ואוכל תעשייתי לא אוכלת בלילה , בכל הזדמנות עולה במדרגות במקום במעלית , אני כמעט חודש ומשהו שומרת ועושה ספורט כמו שפירטי למעלה , אך עוד לא ירדתי גרם אחד במשקל , האמת יש לי קושי בללכת עם תפריט וללכת לספור כל דבר ...
אני מאוד רוצה לרדת ארבע -חמישה קילו , איך אפשר לעשות את זה .. האם אפשר כיוון ??
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אנה
יעל הראל12/05/2009האמת שממה כתבת המודעות שלך לתזונה נכונה ולספורט היא מאוד גבוהה, כך שאין לי הרבה מה לחדש לך. אני רק אוסיף שעל מנת לרדת 5-4 ק"ג את חייבת להיות מאוד שמרנית ולאכול בצורה מסודרת ובכמויות נכונות. לעיתים קורה שבתחילת הדיאטה דווקא כשכל כך רוצים לרדת הגוף נכנס למצב שבו הוא לא יורד במשקל, הוא מזהה את זה שאת אוכלת פחות וכמנגון הגנה הוא מנסה לאגור לו אנרגיה, ולכן לא רואים ירידה במשקל, עם זאת אחרי פרק זמן זה מסתדר, ממש כאילו מצליחים לפצח צופן. אני ממליצה לך להמשיך ולהקפיד לעשות את כל מה שפירטת, ובנוסף את יכולה גם להוסיף עוד אימון או שניים של פעילות אירובית (כמו הליכה, שיעור אירובי, שיעור מדרגה, ספיננינג, רכיבה, שחייה) בהצלחה, ועדכני אותנו איך הולך...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמסכימה ומוסיפה
ענת פלדמן12/05/20091. כדאי במקביל למשקל גם למדוד היקפים. לעיתים יש צמצום היקפים שלא בא לידי ביטוי במשקל וכן בא לידי ביטוי בהיקף. למה? כי את מפתחת מסת שריר, ששוקלת, כמו השומן, אבל תופסת שליש מהנפח שלו.
2. התייחסי לזה כאל אורח חיים. נוח נעים מתאים לך. עבדי בשביל הבריאות שלך ולא בשביל ההרזיה, ואז זו האחרונה תגיע.
3. הדיאטות של גיל 16 כבר לא עובדות בגיל 30. המטבולים עובד אחרת, הגוף משתנה. אין אפס. בשביל לתת בוסט למערכת יש צורך בפיין טיונינג רציני גם של התזונה וגם של הכושר. אכן מסכימה להוסיף אירובי,לגוון ובעיקר להנות מזה. כלומר למצוא פעילות אירובית (ואנאירובית) שאת אוהבת.
4. רוח חיובית, אהבה וקבלה עצמית. אני מאמינה שהרבה מהמשקל הוא מנטלי, וכשמשילים אותו גם המשקל הפיזי ממשיך לרדת. תתחילי בלאהוב את עצמך, לקבל את עצמך - באמת. כל השאר כבר יגיע. טיפ נפלא לפתוח את הבוקר: את עומדת מול המראה, מסתכלת לתוך עין שמאל שלך (זו המראה לנשמה) ואומרת לעצמך "אני אוהבת אותך ואני מקבלת אותך".
באהבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לכן על התגובה
נחמה13/05/2009היי , אני מודה על התגובות הענייניות , אמנם אני עושה כושר בכיף רב , אני אוהבת פעילות ספורטיבית זה עושה לי טוב בנשמה , ובזמן האחרון מנסה לגוון ולהיחשף לפעילויות שונות , רציתי לציין שאני מרגישה ירידה קטנה בהקיפים אמנם לא מדדתי אך למראית עין אני אכן רואה את זה ,
אני אולי לא עושה דיאטה חזקה אך מנסה לשנות אורח חיים , וסוגי מאכלים שהתרגלתי אליהם ..
אני אפנים את העצות שלכן ואעבוד על עצמי יותר בכיף ...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנשמע מעולה. בהצלחה :))
ענת פלדמן13/05/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמחות שעזרנו :-)
יעל הראל17/05/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה.ליאורה10/05/2009
שלום.
אני נערה בת 15 במשקל שנע בין 52-55 הגובה הוא 1.61.
אני מעוניינת לרדת במשקל קצת.
ובעיקר לחטב את הגוף יש לי יריכיים נורא שמנות והישבן גם כן.
זה בעיקר מה שמפריע לי,יש לכם עצה לפעילות כלשהי שאפשר לבצע בבית
ולהוריד מהיריכיים יחסית מהר?
יש לי גם בטן שגם זה נורא מפריע,גם לזה יש עצה כלשהי בשבילי?
דרך אגב,
ראיתי שיש מכשיר לחיטוב חלקים בגוף(מין חגורה כזאת)
אם אקנה אותו בנוסף לפעילות ספורטיבית הוא יוכל להועיל לי?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי
ענת פלדמן10/05/2009תודה שאת פונה אלינו.:) את בת 15, עדין בשלבי גדילה, ובכל זאת מבקשת לרזות (לגיטימי ) ולהתחטב, שזה מצויין. אני מציעה לעשות את זה נכון ומאוזן על מנת שתמשיכי לגדול ולפרוח ולהשיג את המטרות שלך. למה ההקדמה? כי חשובה מאד התזונה שלך. גם לבריאות וגם למשקל. אוכל בריא, כמויות מאוזנות, 5-6 ארוחות ביום. תפריט שמותאם בשבילך עם הסברים והכוונה מופרטים ולכן מומלץ לפנות לדיאטנית להתאמת תפריט.
בנוסף: פעילות אירובית. כל דבר שאת אוהבת לעשות הוא בסדר: ריקוד, שחייה, הליכה, אופניים. מתוך הנאה. כדרך חיים, לפחות 3 פעמים בשבוע. וככלל לחשוב "תנועה". ללכת הרבה, לעלות במדרגות ולא במעלית...
אני מצרפת תרגילים לבטן ולירכיים. ו... לא, אני לא בעד חגורה, היא מיותרת.
http://www.beok.co.il/SelectedArticle.aspx?ArticleID=7380
http://www.beok.co.il/SelectedArticle.aspx?ArticleID=7317
ויש עוד באתר שלי, לעיונך.
אנחנו פה לשאלות נוספות, תמיכה ועוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשמע,
ליאורה10/05/2009שאת חושבת/יודעת שהחגורת בטן לא עוזרת? או פשוט כי את אשת
מקצוע את מעדיפה שלא ישתמשו בזה וללכת על דרכים שהופכים להרגל ואורח חיים.
כמו רוב אנשי המקצוע [בלי לפגוע או משהו כזה].
אני יודעת שיש גם מין פדים שמדביקים כאלה.
בעיקרון אני לא מחפשת איך לברוח מספורט .. פשוט אני רוצה עוד משהו
כמו החגורת בטן לחיטוב/ ערכה לחיטוב וכו' ...
זה לא משפיע? לא עוזר?
ותודה רבה על התשובה ועל העזרה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת חמודה
ענת פלדמן10/05/2009ותודה על הכנות והישירות ואני וודאי לא נפגעת אבל אני יודעת שחגורות הבטן לא יעילות (סורי. זה נורא מפתה וזה נראה פיתרון קל אבל זה לא עוזר). וחבל על הכסף. זה כן עוזר אם לובשים מחטב מתחת לשמלה למשל, לאירוע, ואז את נראית שני קילו פחות לערב אחד... כמו שאנג'לינה ג'ולי עשתה אחרי לידת התאומים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום =)יערה08/05/2009
אני בת 21 רזה ואפשר להגיד חטובה.
כדי לשמר את המצב חח..אני עושה פעילות כזאת... יום על ההליכון 3 ק"מ, יום אחרי סט כפיפות בטן..בטן תחתונה, אלכסונים,רגיל , ושריר ישבן (36 במספר כל סט)...האם זה בסדר..כי לפעמים אני פשוט מרגישה שאני לא יכולה יותר מזה ואם אני אשאר באותו מצב זה לא ישפיע,לא?..למשל לעשות יותר מ 3 ק"מ הליכה..אשמח לשמוע את דעתכן ..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי
יעל הראל09/05/2009ראשית כל הכבוד שאת מתאמנת בצורה סדירה, אני לא בטוחה שהבנתי נכון, האם את עוש יום הליכון ויום בטן לאורך כל השבוע..? כלומר כמה פעמים בשבוע את מתאמנת...? בכל אופן, באשר לשאלתך, אני חושבת שכדאי לך לגוון את האימון למשל בתוך השלושה ק"מ כדאי לעשות שינויים במהירות או בשיפועים וזאת על מנת שהאימון ימשיך לאתגר את הגוף. בנוסף את יכולה להוסיף ריצה:
למשל 1 דק' ריצה 3-2 דק' הליכה מהירה. בעניין כפיפות הבטן, נסי לגוון בתרגילים חדשים יש הרבה מאוד תרגילים שניתן לראות באינטרנט. אני לא חושבת שאת צריכה לדחוק בעצמך להגדיל את מס' הסטים באימון או את הק"מ על ההליכון אם את מרגישה שזה מאוד קשה לך, עם זאת כדאי לך לגוון כמו שהצעתי לך כדי להמשיך ולאתגר את הגוף ולא להתקבע על אותו אימון. בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה..
יערה10/05/2009כן,יעל, הבנת אותי נכון. יום הליכה ויום סט של כפיפות (36) כל סט. תודה על העצות וההדרכה.. למרות שאני לא רואה תוצאות (לא כ"כ גם מחפשת) כי בכל זאת א ני רזה. אין מה להגיד זה עושה פשוט טוב בנשמה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמסכימה, ועוד
ענת פלדמן09/05/2009גוון ועניין באימון בהחלט יתרמו. אני בעד שחייה למשל, אם זו אופציה (עוד מעט קיץ, אז למה לא) אבל רציתי להתייחס ברשותך לעניין התזונה. אם את אוכלת בריא נכון ומאוזן - את תשמרי יופי על הבריאות שלך ועל החיטוב. את הספורט עשי בעיקר מתוך הנאה על מנת שתוכלי להמשיך ולהיות פעילה עד 120.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרחבת היקפים למרות ירידה במשקלמירי05/05/2009
שלום וברכה.
ראשית ,אודה על הפורום הנהדר והחשוב הזה ובמיוחד על התשובות המענינות והמועילות שבו
שנית, אבקש את עזרתך בתופעה "מוזרה" שקרתה לי לאחרונה.
אני בת 30 במשקל 55-60 לאורך 10 השנים האחרונות, בגובה 170
במותן וחזה מידה 38-40 ירכיים 40-42
עד לפני כשנתיים + , לא ידעתי מהי דיאטה ולא ראיתי צורך בזה. לפני שנתיים התחלתי דיאטה למטרת בריאות (אכלתי רק קמח שפון, ללא שמרים וללא מתוקים וכו) הדיאטה הנל עזרה לי מאד להרגשתי האישית וכמעט ןלא ירדתי בה במשקל. במקביל התחלתי פעילות במכון כושר 3-4 פעמים בשבוע למשך מספר חודשים. לאחר כחצי שנה מאילוצים שונים הפסקתי כמעט לחלוטין את הפעילות במכון וחזרתי לאכול כמעט "רגיל" ( ודי בריא), ומעניין ש דוקא אז הרגשתי את תוצאות הפעילות הנל וירדתי מידה בירכיים.
אך מאז החלו "צרותי" .
לאחר מספר חודשים עליתי במשקל ובמידת הירכיים שוב ויותר. חזרתי שוב לפעילות אירובית למספר חודשים( הליכה + מעט עיצוב) וירדתי שוב מעט
לאחרונה, (בחודשיים האחרונות )שמתי לב שעליתי שוב במידת ירכיים(לפחות במידה) ו"צמחה" בטן- יותר מאי פעם !! למרות שמשקלי כיום הוא פחות מאשר בשנתיים האחרונות
ראוי לציון שבחצי שנה האחרונה לא שמרתי על דיאטת בריאות ולא עשיתי ספורט אך אני בהחלט אישה פעילה שהולכת די הרבה, ומשתדלת לאכול בריא וירקות וכו
הייתי שמחה לשמוע מה לדעתך סיבת הדבר וובמיוחד מה עלי לעשות לשנוי המצב.
אשמח לקבל את תגובתך
תודה מראש
מירי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מירי יקרה
ענת פלדמן05/05/2009תודה על הפירוט, זה באמת נותן תמונה ברורה יחסית של המצב, גם אם אינני מכירה אותך. התחושה שלי (שמורכבת בין היתר מניסיון, ידע ואינטואיציה:)) היא שקורה לך מה שקורה בעצם לכולנו. הגוף שלנו עובר שינויים לאורך השנים. הגוף שלנו בגיל 16 או 20 כבר לא אותו הדבר בגיל 30 ויותר. גם מבחינת המטבוליזם, גם מבחינת עיצוב השרירים. בשילוב עם שינויים בתזונה, שינויים בפעילות - את חווה כעת את התוצאות. אנחנו בעד שני דברים (שהולכים איתנו עוד מימי יוון העתיקה שם היה רשום על שער העיר "דע את עצמך" ו"הכל במידה") - מודעות ואיזון.
1. את מכירה את הגוף שלך הכי טוב, מבחינת התזונה, הפעילות שמתאימה לך. אל תנסי עכשיו לשנות עולמות ולהתחיל במשהו שהוא לא ישים עבורך. (למשל אם את לא שוחה ושחייה היא דבר מצויין - בשבילך היא לא טובה).
2. כן כדאי לשלב פעילות אנאירובית. מסיבות רבות. אני מצרפת לך כתבונת שלי בנושא הזה שמסבירה יותר לעומק את הדברים. היא אמנם מדברת על ירידה במשקל אחרי 40 אבל מניסיון זה מתאים גם לנו.
זה גם מסביר את עניין הירידה במשקל למרות הרחבת ההיקפים. כי השריר שוקל.
3. מצאי לך את האיזון הנכון מבחינת האוכל (גם גלוטן, אבל במידה, למשל)את האיזון הנכון לך מבחינת הפעילות הגופנית שלך.
אשמח להמשיך לכוון, והנה הכתבה:
http://www.beok.co.il/SelectedArticle.aspx?ArticleID=7212* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך להוריד את השומן ברגליים?שירי04/05/2009
היי אני בת 17 והגובה שלי 1.69 אני שוקלת 59-60 ותמיד הייתי ילדה רזה. אני רוקדת כבר המון זמן אבל השנה הישבן והרגליים שלי גדלו מאוד יחסית לבטן שלי, הישבן שלי מאוד בולט החוצה והרגליים שלי מאוד שמנות. זה מפריע לי מאוד ולמרות שאני עושה הרבה ספורט והרגליים של שריריות עדין יש לי כזה מדלדל מעצבן. =)
תמיד היה לי ישבן יחסית גדול אבל עכשיו הוא ממש מפריע לי ואני רוצה לחזור לגוף שלפני מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שירי
יעל הראל05/05/2009בתור נערות שהופכות לנשים הגוף שלנו עובר שינויים רבים, לכן מה שתיארת הוא לחלוטין נורמלי וצריך להשלים עם התהליך הזה. עם זאת, כדי לשמור על גוף מחוטב רצוי שתמשיכי לבצע פעילות גופנית, לדעתי אימוני כוח כגון תרגילים בעזרת משקלות גוויות, כדור גדול, אימוני כוח בחד"כ, שיעורי עיצוב או שיעורי ריקוד, כל אלה כולים לעזור לך מאוד בלשמור על הגיזרה. נסי לאכול נכון לא להגזים עם שומנים ומתוקים והקפידי לבצע פעילות אירובית (הליכה, ריצה, שחיה, רכיבה, שיעורי אירובי, דרגה, ספיננינג,קיקבוקס וכו') לפחות 3 פעמים בשבוע. בנוסף חשוב שתביני שאת עדיין מתבגרת ולכן כרגע הגוף נראה לך מוזר, תוך זמן לא רב הגוף ייתיצב, התלהליכים השונים שחלים בו יפסקו ותרגישי נוח יותר עם הגוף שלך, העיקר שתמשיכי לבצע פעילות גופנית, שתמשיכי לאכול נכון ושתהיי מאושרת ושלמה עם הגוף. נסי ללמוד לאהוב את עצמך כפי שאת... בהצלחה :-) (ואם את צריכה עוד טיפים, אשמח לעזור,) יעל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כפיפות בטן בחודש רביעיללי04/05/2009
אוהו איזה פורום מקסים!
הבנתי שמחודש רביעי לא כדאי לבצע כפיפות בטן ז"א לשכב ולהרים את הראש. האם זה נכון? ואם כן זה מדובר גם על עבודה על הישר בטני וגם על האלכסונים? ואם כן איך אני יכולה לעבוד עליהם בצורה אחרת?
בתודה מראש ,
ללי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי ללי
ענת פלדמן04/05/2009ותודה על המחמאה, יעלי ואני צוות לעניין :))
זה לא מדוייק, אבל אזכיר ואומר שכדאי בכל מקרה להתייעץ עם הרופא המטפל שלך. ההמלצה היא שמי שלא עסקה לפני ההיריון בפעילות גופנית - אל לה להתחיל בתרגילי בטן, לא מומלץ בשום שלב בהיריון. אם היית עושה לפני זה באופן קבוע, והבטן מחוזקת דיה, אין עם זה מניעה, נהפוך הוא. עבודה על שרירי הבטן מקלה מאד על כאבי גב אם יהיו חלילה, מקלה על מהלך הלידה. כך ששוב, באישור הרופא שלך, אכן אפשר להמשיך לעבוד על השרירים.
את כן יכולה לגוון בתרגילים. למשל לעבוד על כדור פוטבול או עם כדור פיטבול (משכיבה על הגב ברכיים לתקרה כדור בין הירכיים. מעבירים אותו פעם אל הידיים ופעם אל בין הירכיים כשהראש נשאר על הרצפה כל זמן התרגיל), או לעשות ניעות לאחור מישיבה.
בכפיפות הבטן הקלאסיות הרימי את הראש והשכמות ולא יותר.
זה נכון שהיריון זה לא מחלה ובכל זאת אם את עייפה ולא מתחשק ואין לך כוח - אז לא בכוח.
בהצלחה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אני
ללי04/05/2009דבר ראשון תודה על תגובתך המהירה והמקצועית.
את כותבת שאם אני מתאמנת באופן קבוע אין בעיה להמשיך. אך מה שהסבירו לי שלא להרים את הראש משכיבה כי השריר הישר בטני נפתח ובמקום לחזק אותו אני מחלישה אותו. האם זה נכון?
תודה מראש על תגובתך,
ללי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מודה
ענת פלדמן05/05/2009שזו פעם ראשונה שאני שומעת את הטענה הזו. לא. זה לא הגיוני. את מחזקת את השריר. (לא ברור לי מה זה "נפתח", אשמח להבין) לדעתי אין עם זה כל בעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנסה להסביר
ללי05/05/2009כפי שהבנתי השריר הישר בטני בנוי כרוכסן. שבהריון הוא נפתח כדי שהבטן תוכל לגדול. וברגע שמבצעים את הפעולה של הרמת הראש משכיבה בעצם גורמים לשריר להפתח יותר.
וכן אחרי לידה קודמת שלי כשחזרתי לשיעורי עיצוב אמרה לי המדריכה לשכב על הגב ולשים 2 אצבעות לרוחב מעל הטבור ומעט לדחוף אותן לבטן. וכך להרים את הראש ולבדוק כמה אצבעות אני יכולה להכניס במרווח שנוצר ולפי זה לבדוק מה המצב של השריר הישר בטני. כי אחרי הלידה הוא אמור כמעט להסגר אך יש נשים שהוא לא נסגר בצורה מספקת (לפי דבריה מרווח של יותר מ-3 אצבעות.) ובמצב הזה אסור לבצע כפיפות בטן.
האם זה נכון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנשמע הגיוני
ענת פלדמן05/05/2009שוב, זו פעם ראשונה שאני שומעת על זה,כדאי לפנות לפורום רפואת ספורט. אני יודעת שבעיקרון אם הרופא המטפל לא מורה אחרת ואם את בכושר את יכולה להמשיך כרגיל. אני מודה לך על שהעלית את הנושא, אמשיך לחקור אותו לעומק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לשמוע
ללי06/05/2009מה תעלי בחקירתך:)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאעדכן בהמשך:)
ענת פלדמן06/05/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ליעל, נסתיימה חקירתי :))
ענת פלדמן06/05/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהותוספת
יעל הראל06/05/2009לגהי מהשאמרה ענת גם אני יודעת שבעיקרון נשים שהתאמנו לפני הלידה מוזמנות לבצע כמעט כל תרגיל במידה והן חשות בנוח איתו, אלא אם רופא הנחה לעשות אחרת, בכל אופן תרגילים על הישר בטני בחודשים מתקדמים לא מומלצים כי הם לוחצים על דופן הבטן הקדמי ולוחצים בין היתר על רצפת האגן...
אני אוסיף שמה שתיארת קודם הוא היפרדות של שריר הישר בטני בהריון שלרוב מורגש לאחר הלידה (ואגב, הוא אמור לחזור לעצמו בהדרגה אחרי הלידה), אם אכן ע"י בדיקה ידנית מרגישים שהרווח לא נסגר כמו שצריך, עבודה על הישר בטני לא מומלצת כיוון שהיא "דוחפת" את תכולת הבטן למקום שבו גם ככה חלה היפרדות וזה מקשה על האיחוי של השריר, לכן כדאי יותר לעבוד על הרחב בטני בעמידת 6, בשכיבת סמיכה קדמית ובמנחים אחרים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליעל
ללי06/05/2009תודה על תגובתך,
האם את יכולה לפרט לי איך מבצעים את התרגילים במנחים שציינת?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי..
יעל הראל09/05/2009הי שמחתי לעזור. הכוונה במנחים של התרגילים אלה הוא לא "ללחוץ" על הבטן, ניתן למשל במנח של עמידת 6 לבצע הרחקה בכתף בעזרת משקולת של 1 ק"ג (או בלעדיה), ברגע שמורידים יד אחת-למעשה מקטינים את מספר הבסיסים עליהם נשענים וכך הרחב בטני מיד מתכווץ, כדאי לבצע את התרגיל 3-4 פעמים ביד ימין ואח"כ 3-4 פעמים ביד שמאל כדי להימנע מלחץ גדול מידי על שורש כף היד. תרגיל נוסף הוא פשוט להישאר במנח של עמידת 6 (במנח זה הבטן מושכת מטה) ואז לנסות לכווץ את הבטן לכיוון הגב ולהרפות, בתרגיל זה אין צורך במשקולת כי משקל הבטן בעצמה מהווה משקולת. תרגיל נוסף הוא גם במנח של עמידת 6 לנתק יד ורגל נגדיות וליישר אותן. למעשה בכל התרגילים האלה, הכיווץ העיקרי הוא של הרחב בטני, באופן הזה את נמנעת מללחוץ על הבטן כלפי חוץ, את גם מחזקת את הרחב בטני וגם תורמת לשיפור היציבה בהריון כיוון ששריר זה תומך בקשת המותנית ומוריד לחצים מהגב התחתון. מקווה שעזרתי, ואם יש עוד שאלות אז בשמחה :-) בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיעל
ללי10/05/2009אלו בעצם תרגילים העובדים על שרירי הליבה. נכון?
עזרת לי מאד!!!
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנכון מאוד!!
יעל הראל11/05/2009הבנת בדיוק את העניין, התרגילים הללו יעזרו לך לחזק את הבטן ולתמוך בגב.
שמחתי מאוד לעזור!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום פעם ראשונה פה.......אתי01/05/2009
האמת ששאלתי את השאלה בפורום דיאטה אבל נראה לי שהיא יותר מתאימה לכאן אז.....
אני בת 37 לאחר 2 לידות משקלי 58 גובהי 168 זוהי עליה של 5-6 ק"ג לערך
לא החלפתי מלתחה אבל צפוף לי שם ....לא נוח מעיק וכיו"ב.
נרשמתי לסטודיו C כרגע 2 בשבוע עם שאיפה ליותר
מה עלי לעשות רוצה לחזור למשקלי הרגיל 52 ומידה 36 ללא לחץ והרגשת התפוצצות תכף...
תודה על כל מענה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחזור לגזרה...
יעל הראל01/05/2009הי אתי, למעשה כבר עשית את המעשה שצריך לעשות כדי לחזור למשקלך הרגיל- נרשמת לסטודיו סי
על מנת לראות תוצאות עלייך לבצע לפחות 3 אימונים בשבוע של שעה לפחות, תקפידי לבצע פעילות אירובית לפחות חצי שעה מהאימון (כלומר תבדקי אילו שיעורים במערכת משלבים פעילות אירובית בתוכם, למשל שיעור שהוא חצי אירובי וחצי עיצוב) . כמו כן את יכולה ללכת לשיעורי עיצוב (כמובן שגם פיבטל, פילאטיס וכו'..) ולבצע בעצמך הליכה/ריצה/רכיבה/שחיייה של חצי שעה שלוש פעמים בשבוע.כמובן שעל מנת שהתהליך יהיה יעל את חייבת לדאוג לאכול נכון, להוריד בכמויות, לא לאכול מתוקים, שומנים וכו'. הרבי בשתיית מים ואכלי פחמימות מורכבות במקום פחמימות פשוטות (לדוגמא לחם מקמח מלא ולא מקמח לבן). וטיפ אחרון שלדעתי משנה מאוד את התמונה, נסי להיות פעילה: (ללכת לסידורים ברגל, לעלות במדרגות במקום במעלית, לחנות רחוק מהמקום אליו את רוצה להגיע וכו'., באופן הזה את מגדילה את ההוצאה הקלורית שלך. בהצלחה :-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אירובי מדרגהענת27/04/2009
שלום רב.
אני מעוניינת להוריד 7 קילו בערך והספורט היחידי שמדבר אליי הוא אירובי מדרגה.
1. כמה קלוריות נשרפות בשעה של מדרגה?
2. מתי עדיף לבצע את האימון ( בוקר צהריים או ערב )
3. האם עדיף לפני או אחרי האוכל?
4. האם יש מכשיר שמודד אחוזי שומן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יופי של פעילות
ענת פלדמן27/04/20091. כמות הקלורית שנשרפת פר שעה היא פונקציה של כמה נתונים, והמספר הוא אינדיקטיבי בלבד. את יכולה להעזר במחשבון הוצאה קלורית כאן ב BEOK, אבל גם אז, שוב, זו רק אינדיקציה. אוכל לומר באופן יחסי שאכן ביחס לשיעור עיצוב או דאנס או הליכה - בשיעור מדרגה שורפים הרבה קלוריות באופן יחסי משום השימוש בכמה שיותר שרירים בפעילות והפן האירובי.
2. זמן הפעילות: כרצונך. לכל שעה ביום יתרון משלה
3. לפני האימון לאכול משהו קטן כצי שה לפני בננה למשל או כשעתיים לפני ארוחה עם פחמימות. עד כשעה אחרי : ארוחה מזינה של חלבונים ופחמימות
4. יש, כן. לי יש קליפר אלקטרוני. קניתי אותו בזמנו בארה"ב, הוא מדוייק באופן יחסי. יש גם מחשבונים באינטרנט.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרזיה וחיטובלילך22/04/2009
היי אני בת 32 גובה 1.72 ומשקל 66 כמעט , אני רוצה לרדת במשקל של עד כ 4-5 ק"ג ובעיקר מה שמפריע איזור הבטן והצדדים , אני הולכת למכון כושר , אך בזמן האחרון לא התמדתי , אני בד"כ אוהבת לעשות הליכות , שיעורי אירובי ועיצוב . כ שלוש ימים בשבוע , האם זה יספיק כדי להגיע למטרה ,? אני לא אוהבת לעשות משקולות , אך אני שוקלת להכנס לשיעורי ספינינג . מבחינת תזונה אני משתדלת לאכול בריא וכמה פעמים ביום , לא תמיד מסתדר לי לאכול שעה או שעתיים לפני האימון או אחרי האימון , האם זה משפיע על הירידה במשקל ומה מומלץ לאכול לפני ואחרי אימון , ואיך אפשר לסדר את התזונה מאחר שאני לא אוהבת ללכת לפי תפריט קבוע.
אשמח לקבל מכם קצת כיוון , כי מרוב שאני קוראת מאמרים ומי כן צריך ומה לא , הלכתי לאיבוד .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי לילך
יעל הראל22/04/2009בהחלט ניתן לרדת במשקל בעזרת 3 אימונים בשבוע (כמובן שאם את יכולה להוסיף עוד אימון אפילו עדיף...), עם זאת חשוב והכרחי להתמיד, כי רק באופן הזה תראי ירידה אמיתית. אני חושבת שאם את לא מצליחה לאכול בדיוק לפני או אחרי אימון,זה לא צריך לפגוע בירידה במשקל, פשוט תזרמי עם היום שלך ותשתדלי לאכול בריא ונכון לאורך כל השבוע- כלומר בלי הרבה שומנים, לא להפריז בכמות הפחמימות וכו'. את לא חייבת להיצמד לתפריט קבוע אם זה לא נעים לך, אבל את יכולה להקפיד על שעות אכילה וכמויות מסודרת (לא לחטוף ולנשנש... למשל). לפני אימון מומלץ לאכול פחמימות (לא מורכבות) למשל פרי יכול להתאים, אחרי האימון יש לאכול פחמימות (לחם, דגנים)וחלבון (טונה, גבינה...). לרוב, נהוג לאכול כמות גדולה יותר של חלבון במידה ומבצעים אמון כוח עצים, או למשל לאחר אימון ריצה (אירובי) קשה רצוי לאכול כמות נכבדת של פחמימות כדי לחדש את מאגרי האנרגיה שהתדלדלו. בעניין התזונה, על מנת שתראי תוצאות, אני באופן אישי ממליצה לך להגדיל את כמות הירקות שלך בארוחה- כך שבכל ארוחה נתח נכבד מהצלחת יתפסו ירקות או כירקות מבושלים או כסלט, בנוסף חשוב להקפיד לאכול פחמימות מורכבות (לחם מקמח מלא, אורז מלא, קורנלפקס עשיר בסיבים וכו'...) כי הן תורמות לתחושה של שובע. נסי ליצור סדר יום ולא להרעיב את עצמך שעות ארוכות, כדי למנוע "התקפי אכילה". הקפידי לשתות הרבה מים לפחות 8-12 כוסות ביום. והכי חשוב, תשתדלי להיות פעילה: כלומר לצאת לסידורים ברגל, לעלות במדרגות ולא במעלית... באופן הזה תוכלי לתרום להוצאה קלורית בפעילות שהיא לא יזומה, ואז השיעורים שאת משתתפת בהם יהיו עוד תוספת להוצאה הזו. הקפידי לבצע פעילות אירובית לפחות חצי שעה בכל אימון.לגבי אימון משקולות אני ממליצה לך מאוד כן לבצע אימון כזה, כיוון שהוא יתרום לך לפתח מסה שרירית, המסה הזו שורפת יותר קלוריות זמן מנוחה וכך המטבוליזם שלך יעלה. בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









