פורום הפרעות אכילה - תמיכה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צהריים טובים!
    קרן אור
    29/12/2007

    אפשר להגיד שהאיחולים שלכן עזרו,היה אומנם לילה קשה מתיש וארוך,אבל נראה לי שנכון להיום בבוקר המצב משתפר ואפילו שוחררנו מהמוקד.עכשיו רק צריך לחזור לשגרה כמה שיותר מהר...
    לא עשיתי כמעט כלום השבוע אז המלאכה רבה-יש לי כביסות,לנקות,להכין אוכל ובין השאר לטפל בשני זעטוטים שכל אחד מהם דורש את היחס שלי ובפרטיות...אבל שאלו יהיו הצרות שלי,נכון??
    אני לא יודעת מה אתן עושות ביום שבת זה,אבל מה שזה לא יהיה מקווה שאתן נהנות וצוברות אנרגיות וכוחות.
    שבת שלום,שלכן,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צהריים טובים!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני שמחה לשמוע!!! :)

    ניצוצות
    29/12/2007

    אוו סוף סוף!! :)
    שמחה לשמוע!!!!!
    שתכנסו לתוך שבוע חדש, של בריאות...והמון המון המון בריאות!
    ובנתיים תהני לך קצת מהשבת היפה..תציצי החוצה ותראי איזו שמש יש, היא נגמרת מאוד
    מאוד אבל..
    בנתיים מקווה שירדה לך אבן מהלב קצת..
    ואולי קצת בין כל העיסוקים שיש לך בשבת לחוצה ועמוסה זאת, אולי קצת תתני לעצמך, אפילו
    קצת מנוחה והנחת רווחה..

    טוב יאללה
    המשך שבת נפלאה לכולכן

    אני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב יקרות(או שמא בוקר טוב!)
    קרן אור
    29/12/2007

    טוב אז ישנתי כמה שעות של חסד,עד ששוב התעוררתי לתוך מציאות של וירוס מעצבן ועקשן!
    תודה על האיחולים של כולכן-כרונית,בלונדי ופרפרה.פשוט אני -תודה על כל ההודעות.
    כן,מחר עוד יום,ומקווה שיביא איתו בשורות טובות.(וכוחות...............)
    שלכן,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יקרה שלי!

    אני
    29/12/2007


    אני מקווה שתחזרי למיטה ושתצליחי לישון עוד כמה שעות טובות, כי את זקוקה לזה ביותר!

    ומי יתן ומחר תקומי לתוך מציאות של וירוסים מתים בלבד...

    אל ייאוש, מתוקה, כי תיכף זה ייגמר.

    תחזיקי מעמד והמשך לילה שקט!

    ממני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אתן עדיין פה?

    בלונדי
    29/12/2007

    קרן אור- מה זו היקיצה הזו? מייד לחזור לישון!!! ולהבריא, אחת ולתמיד!!!

    כרוניתוש- תודות על המייל שלך. מחר אשלח לך גם.. מקווה שאת גם כבר ישנה לך בנעימים!

    ואני כאן... עם נדודי השינה, השפעות של קפאין ומחשבות... ממש שילוב מנצח להרוס את שינת הלילה! מקווה שאירדם בשעות הקרובות....!!

    שיהיה לכולנו ליל מנוחה ותהיו בריאים שם כולם!!! (כל המשפחה)

    נשיקות!

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איפה אתה?????
    ניצוצות
    29/12/2007

    אם כל מה שתחיה שלך..
    ילד של שמיים,
    של אדמה
    של הים...
    אם תאמין במה שבלתי נראה..אני שואלת אותך איפה אתה?
    אם ההיסטוריה של הזמן היא אינסופית, והאדם לא מבין לאן הוא הולך..
    אם לסיפור של העולם אין תשבות..
    אני שואלת אותך איפה אתה
    בעיניים של אלה שסובלים?
    בעיניים של אלה שבוכים..?
    איפה אתה?
    בעיניים של אלה שמחכים
    בעיניים של אלה שנולדים..
    שצוחקים..שמשחקים.....
    איפה אתה?
    אם נועדנו להיות חופשיים? המחיר כבר שולם בלחיות..
    אי הצדק והבדידות שאנו יוצרים
    הבדידות והעצבות יכולה להרוג..
    אני שואלת איפה אתה?
    אותה היד שליטפה, היא היד שמענישה
    איפה אתה אלוהים?
    שאף אחד לא מוצא את היציאה..
    אני שואלת אותך-איפה אתה?

    ולמה אומרים שאתה נמצא בכל מקום..והרי לעולם לא נפגשנו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איפה אתה?????

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צהריים טובים!!!

    בלונדי
    29/12/2007

    שמחה לשמוע שהשתפר המצב! מעולה...! ועכשיו, רק שילך וישתפר.
    והלוואי ותמצאי קצת זמן מנוחה לעצמך.. בין כל היתר.

    אני גם צריכה להתחיל בסידורים... המלאכה מרובה!! אבל העצלנות גוברת..חחח!!!

    כרוניתוש- קיבלתי את 2 פנינותייך. אני אענה לך מאוחר יותר! תודה!!! ואל תלמדי יותר מדי!!!


    שיהיה לכולן יום טוב ונעים!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקרות שלי!
    קרן אור
    28/12/2007

    חזרתי לא מזמן,אני הרוגה מעייפות,וגם לא מרגישה כ"כ טוב.ולא,גם לי אין מצב רוח,וגם המחשבות טורדות את מנוחתי(הטרודה במילא)
    בלונדי-תודה על האיחולים.אני מבינה שאין לך מצב רוח ואשמח אם תעדכני אותי..ורגע,התפריט להיום,זה לא פייר להשאיר אותי בלי נתח קטן..אני לא הכנתי כלום היום,ושנוררתי מאימי לא מזמן אוכל למחר.אז ספרי לי מה הכנת,שלפחות אתענג על המחשבה!
    כרונית-קיבלתי את המייל שלך.אני מקווה שאת חשה יותר טוב וגם אני רוצה לשלוח לך כוחות ואנרגיות,אבל האמת היא שאין לי ממה.אז אני מקווה שתסתפקי בנשיקות.
    פשוט אני-נראה לי שאת צריכה להחליט מה את רוצה ולא רק לגביי הבחור...ממה שאני שומעת ומבינה המצב הפיזי והנפשי שלך לא טוב,וזה בדיוק הזמן להבין שדרושה התייחסות לפני שמשהו ידרדר יותר.סורי,אבל זאת האמת ואני קולטת אותה.חישבי על העתיד שמחזיק אותך...את מתרחקת ממנו וזה הזמן לפעול כדי להגיע לשם.
    טוב בנות יקרות,אתן בטח מופתעות לקרוא אותי בנימה כזאת,אבל גם אצלי כלו הכוחות.
    מאחלת לכולנו שבת רגועה ועם הרבה מנוחה,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי יקרות שלי!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי קרן אור!

    בלונדי
    28/12/2007

    תרגישי טוב שם, את וכל המשפחה. והכנסי למיטה לישון...
    ליל מנוחה וחלומות פז.
    והתפריט של היום לא היה משהו בכלל... אעדכן כבר במייל.!

    יאללה מתוקה, שינה מתוקה!

    אוהבת,

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור יקרה!

    אני
    28/12/2007


    עברו עלייך יומיים קשים במיוחד, ולא פלא שכלו כוחותייך. מתוקה, עזבי את המחשב ואת כל השאר ולכי למיטה, לישון. אני מקווה שמצב בתך משתפר, ושהשיא מאחוריכן. מאחלת לך שינה רציפה ןהתעוררות לבוקר חדש ומאושש יותר.

    מקדמת את נשיקותייך בברכה ושולחת לך הרבה כוחות!

    אוהבת אותך,

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלוםם לכן
    ניצוצות
    28/12/2007

    מה שלומכן?
    בלונדי איך את? קראתי בתגובות עכשיו שאת לא ממש טוב בזמן האחרון, יש משהו מיוחד
    שגורם לך להרגיש ככה? קצת בדאון נשמעת לי.
    כרונית-מה איתך?

    אני לא מזמן חזרתי משני סבובים של 10 ק"מ, התקלחתי, ועכשיו אני פה.
    עייפה האמת, אבל עושה לי טוב ללכת.
    עברו עלי יומיים לא קלים, אבל אני מקווה שמחר אקום לבוקר יותר טוב, ואולי תחילת השבוע
    גם יהיה שיפור במצב, כרגע אני יודעת שיש כאלה שמרגישים יותר רע ממני, ולהם אני מחזיקה
    אצבעות שיהיה שיפור במצבם.
    קצת יש לי חוסר מצברוח, אבל אני מנסה לשפר את זה ככל יכולתי,
    לא בלונדי, לא ברחתי...חחחח עצרתי את עצמי בסוף..
    אולי אני אצא איתו היום, אני מרגישה שאנחנו מאוד מתרחקים, כן זה בגללי..אני יודעת
    אבל אין לי כרגע מה לעשות, אני לא מרגישה שלאלץ את עצמי להיות איתו, זה מה שיעשה באמת
    טוב...או שאני טועה?
    אני גם לא יודעת מה אני רוצה מעצמי, אני יודעת שאם אוותר ואגיד לו שעדיף שנסיים את זה, יכול
    להיות שאתחרט, אבל האם זה הוגן להשאיר אותו ככה? כשאני לא יודעת אפילו מה אני מרגישה??

    טוב אני הולכת להכין כוס תה
    (כן כן הרגיל, קינמון עם קצת קצת חלב :).





    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלוםם לכן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה ההודעות לא הולכות לראש העמוד???

    בלונדי
    30/12/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב!! גוד מורנינג!!
    בלונדי
    28/12/2007

    שלום בנות.
    הבוקר התעוררתי מוקדם, בסביבות 06:00. הראש מלא במחשבות שמפריעות לשינה... אז זהו, זה מה שקורה.
    אני פה עם הקפה של הבוקר.
    יום שישי!!! אתן לבטח שמחות. לא מאמינה שהגיע כבר יום שישי. בגלל החגים שהיו פה, איבדתי תחושת זמן! אבל אני בטוחה שאצלכן יום שישי הטוב מסמל דבר חשוב ביותר- חופש!!

    קרן אור- מה שלומך? פיזית ונפשית? האם את עובדת היום?

    כרוניתוש- חחח, אמש התכתבנו באנגלית. המחשב עשה לי קצת בעיות עם העברית. שמחה שענית לי ושמחה שאת בסדר. נשיקות!!! ושיהיה לך היום יום נעים כל כך וללא אף טיפת עצבים.

    פשוט אני- את עוד כאן? או שברחת? חחח.. סתם! אני מאוד מקווה שאת מרגישה קצת יותר טוב היום.. וגם פרפרה!!!

    טוב, מחכה לשמוע מכן...
    ושיהיה לך סופ"ש נפלא וחופשי ממטלות!!!!!!!!!!!

    אוהבת,

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב!! גוד מורנינג!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טוב, כמובן ש...

    אני
    28/12/2007


    תגובתי לכאן קפצה לשרשור chronic.

    :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • chronic!!!
    בלונדי
    27/12/2007

    where are you, dear?
    give us something please...

    hope you are ok!

    kisses & good night.

    blondy!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    chronic!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ! I'm fine, Blondy

    אני
    27/12/2007


    ... I hope you're fine too

    3>

    . chronic

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב יקרה!

    קרן אור
    28/12/2007

    תודה על האיחולים...הבת שלי חולה עם וירוס(שכנראה בנתיים חזר גם אליי...) והיא כבר מיובשת,אז כנראה שאת יום שישי "אבלה" במוקד לצערי.
    ולשאלתך-לא,אני בדר"כ לא עובדת בימי שישי,כך שזה זמן מאוד יקר וחשוב עבורי.
    חייבת לזוז נשיקות,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוי לא, קרן אור...

    בלונדי
    28/12/2007

    שוב חולים שם אצלך?? אוף.. מה יהיה הסוף?

    החלמה מהירה שתהיה לה, למתוקה שלך, ושתרגיש טוב.

    תהיי חזקה.. (שוב)!

    נשיקות ויום קל!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צהריים טובים...

    אני
    28/12/2007


    בלונדי יקרה - תודה על איחולייך החמים! אני מצטערת להיווכח שוב שמחשבותייך מפריעות לך לישון, אבל אני מניחה שתיכף זה יסתדר. שולחת לך המון חיזוקים וכוחות! לא לשכוח לגרות את כרונית עם התפריט הטעים שלך שם... לי כדאי לתת קצת מנוחה למערכת העיכול שלי, שספגה כמה טלטולים השבוע. מאוחר יותר אני מתכוונת לכתוב לך מייל ולהתייחס לכל הדברים שטרם קיבלו התייחסות. כרגע הפטישים הולמים לי בתוך הראש.

    קרן אור יפה - זה כ"כ כואב לקרוא את כל הסבל שאת, אתם עוברים שם! אני כ"כ רוצה שתהיו בריאים וחזקים בלי שום פתוגנים... אבל אין מה לעשות, כנראה. ילדים קטנים חולים הרבה, וגם מדביקים את ההורים. אין ברירה אלא לחכות שגם הגל הזה יעבור. גם לך אני רוצה לשלוח המון כוחות וחיזוקים! אני מקווה שכשתגיעי הביתה תלכי ישר לישון, בתקווה שהתנאים יאפשרו לך לעשות זאת. אכתוב לך מאוחר יותר.

    נשיקות ואיחולי בריאות!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי כרונית!

    בלונדי
    28/12/2007

    מה נשמע?
    אני מקווה שבשעה זו הפסיקו להלום הפטישים במוחך...!
    אני מחכה בקוצר רוח למיילך.. ומקווה שאת חשה טוב יותר היום, מלבד הפשטישים!

    אין לי כל כך מצב רוח כרגע...! )-:

    מאחלת לך ערב נעים! ועל התפריט תקבלי עדכון פרטי!

    בלונדי!


    קרן אור- מה שלומכם שם????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי בלונדי יפה!

    אני
    28/12/2007


    צר לי לשמוע על תחושות לא נעימות. אני מקווה שהן תחלופנה מהר ותפנינה את מקומן לחיוך ולרוגע. אני מחכה לך בפרטיות, אם את רוצה.

    אני מאחלת לך שיפור במצב עוד הערב, ונשתמע לנו מאוחר יותר.

    בינתיים אני שולחת לך חיבוקים והמון אהבה!!!

    ממני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • !thanks dear, kisses

    בלונדי
    28/12/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי פשוט אני!

    בלונדי
    28/12/2007

    אני מבינה שגם את לא מרגישה כל כך טוב... ואני מזדהה לחלוטין.
    אצלי זה המשקל ועוד דברים אישיים....

    אם הבחור עוד לא התייאש, כנראה שהוא באמת אוהב אותך. אני מציעה לך להסגר על עצמך... מסכן הבחור..

    בכל מקרה שיהיה לך ערב נעים ודייט מוצלח!

    תרגישי טוב.

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלונדינה!

    ניצוצות
    28/12/2007

    בלונדייי וואי איזה מהירות :)
    את עוד כאן?
    האמת לא נראה לי שאצא איתו היום, וכן הוא מסכן, אבל נמאס לי לרחם על אחרים, נמאס לי לפעול
    לפי איך שהם מרגישים ומה שהם רוצים, אם הוא כל כך מסכן הוא יכול לעזוב לבד, אני לא מכריחה
    אף אחד להישאר, ונמאס לי להיות מתחשבת כזאתי, באמת..
    אף אחד לא מסכן, וכנראה יש לו את הסיבות שלו להישאר איתי..למרות שנראה לי שהוא יתייאש בסוף, וכמו כן גם נראה לי שהסוף מהבחינה הזאתי קרוב מאוד.

    בלונדי אני מבינה שיש דברים שאת לא חושפת כאן, וכנראה שזה לא רק המשקל,
    אבל אני מקווה שאת תמצאי את האנשים כדי לא להיות לבד עם זה, או את הדרכים שלך להרגיש
    טוב יותר, ברגעים האלה אני יודעת שזה קשה להיות לבד, יותר מדי טוב אני יודעת, אני כבר התרגלתי, אבל אני גם יודעת שיש אחרת..כי הלבד רק מכניס אותנו עוד יותר למצב החרא, ואז הרחמים העצמאיים, שבמקרה שלי אפילו לא קיימים.
    ואולי אם קצת היו קיימים, זה היה טוב..אבל זה באמת כראה עניין של הרגל, אבל הרי גם הרגלים
    אפשר לשנות, לא? אני מקווה שאצליח.
    ואני מקווה שגם את תמצאי את הכוחות כדי לא להיות לבד עם זה, ואני מקווה גם שהרגשתך השתפרה..אפילו אם זה מקצת.


    אני.


    הדרך הכי אמיצה
    לחיה קטנה שלא לפחד,
    היא לרעוד בפנים,
    בלב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי שוב פשוט אני!!

    בלונדי
    28/12/2007

    תודה, אני ממש לא לבד. תודה רבה.

    מצטערת אם עיצבנתי אותך, אבל זו ממש לא הייתה הכוונה שלי. תעשי מה שטוב לך ותדאגי לעצמך...!! אף אחד לא אמר שאת צריכה לדאוג לכל העולם, לא הבנת אותי נכון!

    כן, גם אני, כמוך, לא חושפת הכל פה... אין מה לעשות. ברור שאת מבינה את זה, כי למעשה אני לא יודעת עליך כלום...!

    שיהיה לך ערב נעים!

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי קרן אור

    פרפרה
    28/12/2007

    שולחת לך כוחות! לכולנו יש ימים רעים או טובים או סתם ימים של אמצע - מי יותר ומי פחות, כך שגם לך מותר...
    הכי חשוב לזכור שזה עובר ומחר יום חדש!
    שולחת לך קרן אור,
    פרפרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ערב טוב יקרות!!!
    קרן אור
    27/12/2007

    היה כאן שקט היום,אני מקווה שכולכן חשות בטוב...
    העיקר שהגיע סוף השבוע....
    אשמח לשמוע ממכן,
    נשיקות,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ערב טוב יקרות!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי!

    בלונדי
    27/12/2007

    מה נשמע?<
    מה שלומך, קרן אור? מה עשית היום?

    אני מרגישה לא משהו, אולי שפעת מתחילה...! וגם לי אוזלים הכוחות כבר, אני גם כבר עייפה מזה....


    כרונית- אני מקווה שאת בסדר כי לא שמעתי ממך כלום...!

    ליל מנוחה!

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב, מקסימות שלי.

    אני
    27/12/2007


    קרן אור - אני מקווה שיעבור עלייך לילה רגוע עד כמה שאפשר. שולחת לך המון-המון חיזוקים וכוחות!

    בלונדי מתוקה - נכון, לא הייתי ברשת אתמול (מחוסר כוחות), ולכן לא שמעת ממני. אך הנה אני פה היום, ואני אענה לך בהמשך. תודה רבה על המייל המקסים שלך! הזדהיתי עם כל מילה! מתוקה, אני מאחלת לך רפואה שלמה וימים טובים!

    ליל מנוחה!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • great!!

    בלונדי
    27/12/2007

    good to hear from you...
    sleep well!!
    (-:

    blondy!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ערב טוב, אין לי כוחחח
    ניצוצות
    26/12/2007

    מה שלומכן בנות?
    אני לא משהו האמת, בסדר יעבור...
    ממש בא לי לברוח, פשוט לברוח ולהעלם מפה..לא ליותר מדי זמן, פשוט לכמה זמן..
    אני רוצה לקחת "מנוחה" , לרדת מהרכבת, לעצור קצת....אח"כ לעלות חזרה ולהמשיך..
    כרגע אני לא מרגישה שיש לי יותר מדי כוח
    לא יודעת
    אני מרגישה שאני מזייפת, בהכל..ואין לי כוח
    באמת אין לי כוח
    לפעמים אני לא מבינה למה אני מתאמצת כל כך, למה כל המחשבות האלה על ה"הווה" שעדיין
    לא הגעתי אליו בכלל, ופתאום בא לי לשכוח מהכל, להפסיק לחשוב...להפסיק לחיות בשביל
    העתיד הזה, להפסיק לחשוב בהגיון
    עייפתי
    וחלק ישאלו ממה, אבל עייפתי פשוט עייפתי באמת עייפתי, מהלחזיק את החיוך הזה, מלומר שהכל
    מעולה, שהכל מצויין, כל בטח אצלי תמיד הכל מצויין
    אין לי כוח אליה שוב, מיום ליום אני פחות סובלת אותה
    יותר סובלת ממנה
    פעם חשבתי שבחיים לא אוכל לשנוא אותה...אבל לאט לאט זה מתקרב לזה, גם מולה אין לי כוח
    לעשות יותר את הצגה של ה"נחמדה", בא לי לברוח מפה פשוט לברוח

    טוב עייפתי אתכן גם,
    סורי
    המשך ערב נחמד
    מקווה שעבר עליכן יום טוב וקל..

    אני





    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ערב טוב, אין לי כוחחח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בואי נברח ביחד!

    פרפרה
    26/12/2007

    כל כך כל כך כל כך מבינה אותך!!!!!!!!!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יאללה!!

    ניצוצות
    26/12/2007

    אני בעד
    רק תגידי מתי...וכמה שיותר מהר בבקשה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקרות!

    קרן אור
    26/12/2007

    כמה שאני ברחתי אבל אתן יודעות מה??במקרה הטוב נשארתי במקום.הרגשות,התחושות והכאבים יהיו שם.הם ילוו אותנו אם לא נלמד לקחת שליטה עליהם.אם נמשיך לשחק את המשחק,אנחנו נשאר ללא כוחות.מה הפחד הגדול בלספר???אנשים שאוהבים אותנו יהיו לצידנו והם אלו שירימו אותנו בשתי כפות ידיהם,אתן יודעות למה??כי גם אנחנו היינו עושות את אותו דבר בשבילם.והם מצפים איתנו שאם יש בעיה שנבוא ונדבר,את התדמית המחיוכת אנחנו מכרנו,אבל היא לא משרתת כלום.למה לא לפתוח צוהר לעולם הפנימי שלנו,מה יקרה??
    אני מכירה את החיוך המאולץ,שנים חזרתי עם פנים כואבות,שנים שחקתי את המשחק.והחלטתי שלא עוד.אני בן אדם,אני אנושית,או שאולי זה מה שמפחיד אותכן??להיות אנושיות?לחוש?וגם היום אני לומדת להרפות,ולא קל לי אפילו עכשיו,אבל אני נעזרת ביקרים לי.אתן יודעות כמה שנים לא בכיתי ליד אנשים,ולמה כי תפסתי את זה כחולשה??לחוש,להיות ולהרגיש זה להיות רגיש,חם,אוהב.זה להיות קיים בעולם שאנו נמצאות בו,ואין לנו עולם אחר.
    אפשר לברוח תמיד,אבל לא עדיף לנסות להישאר???????????
    פשוט אני-לא עדיף לנצל את הבמה שיש לך(שאת יודעת כמה הייתי רוצה כזאת לעצמי)??דווקא עם הקרובים לך את לא נמצאת???מה מניע אותך??ההווה יתרחק עם הזמן ואיתו העתיד ואת יודעת למה??כי גם אם לא תרצי את חיה בעבר ועד שלא תקבלי אותו,תכאבי עליו,ותשלימי איתו,לא תוכלי לצעוד קדימה.אז אם העתיד חשוב לך,ואני יודעת שהוא כן,תתחילי בכנות.תתחילי באמת.ותבחרי לך את מי שאת מסוגלת להיות איתו כזאת,בלי לחשוב יותר מידי אם זה יעציב\יכאב\יפחיד אותו.אנשים מסוגלים להתמודד עם הכאב-אבל האם את מסוגלת??כל מה שאת עושה זה לברוח,אז אולי תעצרי,תסירי את המסכות ותגלי את עצמך????????
    ערב נעים,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד משהו..

    קרן אור
    26/12/2007

    במקום להתמודד את משקיעה את האנרגיות שלך בלהסתיר,לא חבל??או שזאת האופציה הקלה יותר,לשחק את המשחק??להעמיד פנים??לנסות לשכנע את עצמנו שהכול בסדר.שהאושר מחכה לנו מעבר לפינה.אבל בלי שאת שמה לב הגוף צועק "לא עוד" וגם הנשמה אומרת לך "אני לא מאושרת"


    האם תקשיבי??

    יש קול קטן בתוכך שמודיע לך-אי אפשר יותר...


    וגם ממנו את בורחת...

    האם תשארי???????????.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור...

    ניצוצות
    27/12/2007

    קרן אור, תודה על מילותייך..
    אבל אני באמת לא מבינה מה את רומזת ומה את בעצם אומרת לי לעשות..
    אני נשארת ולא בורחת לשום מקום
    הנשמה שלי שצועקת אני לא מאושרת...תראי כבר דיברנו על מה זה אושר..
    אני באמת לא חושבת שכרגע אני יותר מדי מאושרת, אבל יש לי את הרגעים
    ואני לא חושבת שכל היום אני צריכה להסתובב באושר עילאי, אני מאמינה שכן בעתיד אני אהיה
    מאושרת, אחיה לפי מה שאני רוצה, ולא איך שהאנשים סידרו את "הקלפים", ואיך שהם הכתיבו לי.
    היום אני לא יכולה להיות מאושרת יותר מדי,
    אני לא איפה שאני רוצה להיות, ואת שואלת אותי איפה כרגע אני רוצה להיות? אז גם אין לי שום מקום אחר שהייתי מחליפה האמת.
    היום אני גם לא עם האנשים שאני רוצה להיות, ואת שואלת אם מי כן אני רוצה להיות? אז גם לזה
    אין לי מה להגיד לך
    בעתיד אני אהיה במקום שאני רוצה להיות, ועם האנשים שאני רוצה להיות
    וכן אני יודעת שלפעמים הדיבורים האלה על העתיד, נשמעים קלישאה ולא מציאותיים להווה של כרגע.
    אבל אצלי זה לא ככה, ואני יודעת שמשהו בתוכך מבין.

    טוב אני מקווה שהיום תתעוררי יותר טוב,
    תרגישי יותר טוב
    ותוכלי להתחיל לעבוד, הרי ברור לי שאת לא מתכוונת להישאר עוד יום..
    למרות שזה נשמע לי אחלה רעיון..... :)

    נשיקות,
    אני



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב!
    אני
    26/12/2007


    אני מקווה שכולכן במיטות, גם אני "מתה" להיות שם עכשיו, אבל מה לעשות שמוחי עכשיו "טוחן" דק-דק?? אבל אין ספק, העייפות הפיזית מתגברת, ובקרוב אצנח לי כזלזל...

    קרן אור - מקסימונת, יש לך מייל טרי ממני. אני מקווה שתקומי מחר ליום מואר הרבה יותר ושיהיה לך קל וטוב! אני תמיד איתך, ואשמח לפתוח עמך את כרך ב' בסדרה שלנו אם רק תאפשרי לי... אגב, עוגת שמרים היא אחת מחולשות הילדות שלי, ואני נמסה רק מניחוח האפיה שלה שמציף את כל הבית. כמובן שאני מצטרפת לתחינותיה של בלונדי ומבקשת, סליחה - דורשת ממך לנוח ולא להתרוצץ!!! זה מה שאני "טוחנת" לך כל היום, והרצועות שלי מתקרבות אלייך מיום ליום, אז תיזהרי!...

    בלונדי נפלאה - תודה רבה על כל מילה שיוצאת ממקלדתך!!! גם לך מחכה מייל ממני, ואני מקווה שהוא אכן אצלך. אני מאחלת לך בריאות וחוזק, ללא שום חולשה שהיא! שולחת לך המון כוחות, חיזוקים וחיבוקים!!!

    ולכל השאר אני מאחלת ימים קלים יותר ורגשות חיוביים באופן כללי...

    לילה טוב!

    שלכן באהבה,

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לילה טוב!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב!!!

    קרן אור
    26/12/2007

    טוב אז כנראה שאני מקשיבה לך באופן שמפתיע גם אותי..חחח...אבל היני נפתח היום השני בבית.ואני מרגישה קצת יותר טוב מאתמול,אבל עדיין עייפות..הבעיה שהיא שאני מתחילה להתרגל לרעיון,ויהיה לי מאוד קשה לחזור מחר...(ומחר אני כבר חייבת לחזור!),אוף למה צריך לעבוד ואי אפשר פשוט לפתוח את היום באיזה בית קפה בשמש בפארק כלשהו??
    סליחה אבל המוח שלי כמו שאת יודעת בוגד בי בימים האחרונים-לא הבנתי איזה כרך ב'??(כאילו את א' עברנו??סתם צוחקת).שרוול אחד של עוגת שמרים התחסל לגמריי כולנו טחנו אותו עד הפירור האחרון(תארו לכם שאמא שלי,אלופת האפיה והבישול,חילקה לי קומפלימנטים ..),ונראה לי שעד יום שבת אשאיר את יתר השרוולים שם...
    אגב,תביאי כבר את הרצועות שלך נראה אותם...זה יכול להיות משעשע.
    בלונדי יקירתי-תודה על המיילים החמים של אתמול.ואני אהיה כאן קרוב למקלדת במשך היום,למקרה שגם לך ישעמם...אני מקווה שאת מתחזקת ושהכוחות שבים אלייך.
    יום נעים לכולנו,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב יקרות!!
    קרן אור
    25/12/2007

    אז כמו שהבטחתי לקחתי חופש מהעבודה היום(אני זוממת גם את מחר),וסוף סוף הבית שקט ואני שותה את הקפה בשקט ובעודו רותח(תצחקו עליי,אבל אפילו את הדבר הפעוט הזה אין לי בשיגרה)אז לפניי שאכנס למיטה ואנוח כמה מילים:
    בלונדי-שלחתי לך מייל תשובה אתמול,מקווה שקיבלת.
    כרונית-הבנתי שיש לך בעיה במחשב,תפרשי בשיא אין בעיה(סתם צוחקת....),מקווה שקמת ליום יותר טוב מכל הבחינות.שולחת לך נשיקות וחיבוקים(יש לי ספר מאלו שקיבלתי ממך אתמול,ותודה נשמה שלי)
    פשוט אני-את לא צריכה להרגיע אותי,אני בסה"כ חושבת על טובתך.השאלה היא האם את רגועה??את יודעת לפעמים אנחנו מסתכלים קדימה ושואפים להתקדם,מחכים לעתיד הזה שאנחנו רואות לנגד עינינו,אבל האם אנחנו רואות באמת מה קורה איתנו בהווה??האם אנחנו יוזמות מהלכים כדי להגיע לנקודה של העתיד.הרי את יודעת שבעצם אין עבר,אנחנו חיות אותו כל יום,והעתיד הוא ההווה שלנו בעצם.אז קדימה לפעול,לקום ולשנות.ונכון את עושה את זה,אבל לפעמים אני רואה שכך בלי שאת שמה לב את עושה הרבה ויתורים,בדברים מהותיים.ואני הראשונה שמניפה את השלט,רק בשבילך.

    בנות יקרות,אני הולכת להתחיל את היום,
    ובלונדי-הולכת לנסות מתכון חדש(אבל קודם צריכה לצאת לסופר...) ולאפות לשם שינוי.אספר איך יצא.יום נעים,קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב יקרות!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום קרן אור!!!!! וכולן!

    בלונדי
    25/12/2007

    יפה שלי, עכשיו שיגרתי אליך מייל.. כן רק עכשיו. ואני כל כך שמחה לגלות שאת בכלל בבית, קיוויתי שתוכלי לקחת כמה ימי חופש מהעבודה, כדי למנוע התמוטטות עצבים!! ואני ממש שמחה לגלות כי עשית זאת.
    אבל בבקשה ממך, תנוחי!!! אל תבשלי כל היום!!! רק תנוחי ותמלאי את המצברים. תשתעממי, תקראי ספר, תצפי בטלויזיה, העיקר תנוחי!!!
    וכמובן- שלחי אלי את המתכון!!! חחחח....

    כרוניתושששש- יקירה!! מה שלומך היום? לא שמעתי ממך כלום אתמול, ואני רואה שקרן אור כתבה פה משהו על תקלה במחשב שלך... אז אני מקווה שהיא תתוקן במהרה!! ורק דעי שאני חושבת עליך כל הזמן, ושולחת לך מיליון חיבוקים חמים!!!!!!!!!!!!!

    פשוט אני- מה חדש? מה שלומך היום?

    אצלי בסדר... חוץ מעייפות וכאבי ראש (שמייד יטופלו בשתיית מים), הכל די בסדר. היום חג! והכל סגור! חבל... אבל לא נורא, כי יש לי כל כך הרבה מה לעשות בבית, אבל לא בא לי!!! מכירות את זה??? בטוח שכן...

    טוב, זהו... אין לי מה לחדש! אני מחכה לשמוע מכן.. קרן אור- תשקלי חופש גם מחר!!!

    יאללה נשיקות! ויום טוב!!!!

    אוהבת,

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור- שלחתי שוב את המייל!

    בלונדי
    25/12/2007

    הגידי לי אם הגיע אליך...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן,יקרה!

    קרן אור
    25/12/2007

    קיבלתי את המייל וכבר שיגרתי אלייך חדש.
    המשך יום נעים,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ועוד משהו...

    קרן אור
    25/12/2007

    אפיתי עוגת שמרים עם בצק פריך ומדהים....אחד החולשות שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה לא פיייררררררררררר!!!!

    בלונדי
    25/12/2007

    אני מתה לעוגת שמרים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ואין פה דבר כזה בכלל!!!!!!!!!!!!!!
    שלחי לי קצת, אפילו פירורים!!!!!!!
    איזה כייף לך ולמשפחתך... כולי קנאה.

    קיבלתי את מיילך וכבר שיגרתי אליך תשובה...


    שיהיה לך המשך יום קל ותרגישי טוב, יקרה!

    נשיקות!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שוב!

    קרן אור
    25/12/2007

    לפני שאני גוררת את עצמי לפיזיו. רציתי לעדכן אותך שקיבלתי את המייל ואענה לך עליו יותר מאוחר היום.
    ולגביי עוגת השמרים,למה שלא תכיני לעצמך??זה קלי קלות,מה שנקרא ממש לא מסובך.אם את רוצה אשלח לך מתכון.הכנתי 4 שרוולים כאלו,3 מהם הלכו להקפאה כדי למנוע זלילה מיותרת...חחח..
    נשתמע יותר מאוחר,נשיקות,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זו בדיוק הסיבה למה אני לא מכינה!!!

    בלונדי
    25/12/2007

    כי זה יתחסל תוך דקה... ואוי ואבוי לנו...


    נשתמע מאוחר יותר!!

    נשיקות!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב לכולן!
    בלונדי
    24/12/2007

    אצלכן כבר צהריים... אבל לא חשוב- העיקר הכוונה.

    מה נשמע?
    איפה כולן?
    טוב יש לכן עיסוקים חשובים... אני מבינה!

    קרן אור- מה שלומך? פיזית ונפשית? האם את מרגישה טוב יותר? לא שכחתי אותך ועוד מעט אתפנה לכתוב לך מייל...

    כרוניתוש- שולחת לך את כל החיבוקים שאפשר לשלוח ואת כל האור שיש בעולם. יודעת שלא קל לך ורק מקווה שייטב לך כבר... ויהיה בסדר! קיבלתי את מיילך השני, ועוד מעט אענה לך. תודה!

    פשוט אני- מה קורה? מה חדש? מה עם המרק בשקית??? חחח!

    טוב, אני בסדר... מרגישה בסדר, נראה לי. אז נשתמע מאוחר יותר.

    נשיקות לכולן ויום טוב וחמים!

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב לכולן!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה יקרה!

    קרן אור
    24/12/2007

    אני קצת תשושה ועייפה מכל הלחץ המצטבר אבל נראה לי שמחר אקח חופש ולא אעשה כלום רק אשכב במיטה ואשן...חחח...(כמו שאני מכירה את עצמי ברגע האמת בטח אשתפן)
    אבל אני עוד שעה יוצאת לכיוון הבית,אחרי הישיבה הבאה.
    מחכה למייל ממך, ומקווה שאת חשה בטוב פיזית ונפשית.
    שלך,קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יאללה רעיון טוב!

    בלונדי
    24/12/2007

    קחי יום חופש להתבטל!! נשמע לי רעיון אדיר בשבילך!

    אני קצת חלשה פיזית, אבל בסדר. יהיה בסדר.

    פה חג! הכל כל כך חגיגי ומקושט, זה מקסים!!!!


    טוב שיהיה לך המשך יום קל וענעים ותרגישי טוב, תנוחי קצת!!!!


    אוהבת,
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב !
    קרן אור
    23/12/2007

    היני עוד שבוע נפתח ורציתי לאחל לכולנו שבוע טוב....
    בלונדי-נעלמת לי אתמול...אני מקווה שאת בסדר,ואשמח לשמוע עידכונים.
    פשוט אני-מקווה שתדעי לנצל את הימים הקרובים כדי להפיק מהם משהו(לפחות אם כבר יצאת..)
    כרונית-השמש מאתמול נדחתה עם השחור...טוב,אז מקווה שעם הימים השחור ילך ויצטמצם ויפנה את מקומו לצבהים בהירים יותר(את יודעת,גם את הצבע השחור ניתן להבהיר,זה דורש אומנם זמן,אבל עם הרבה צבע לבן הוא בסוף נכנע...)
    מקווה שלא שכחתי אף אחת.כמו שאתן רואות אני גוררת את תחילת היום,מנסה להרוויח עוד קצת זמן שקט עם עצמי...
    שיהיה לכולנו יום נעים,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב !

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום יפה!

    בלונדי
    23/12/2007

    מה שלומך הבוקר??
    נעלמתי עקב עיסוקים חיוביים.. קצת טיולים ובילויים! אספר לך על כך בהזדמנות... כי כעת אני מתארגנת לתזוזה!
    מבטיחה לשלוח מייל כאשר אשוב!!

    אני מאחלת לך ולכולן יום נעים וקל ושבוע חיובי!!!!

    אוהבת,

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בנות יקרות!!
    קרן אור
    22/12/2007

    קצת נוסטלגיה:
    לך מלך מלכי המלכים
    השוכן במרומי השמים
    פזורים שם למעלה אלפי מלאכים
    אלפים אלפים של ידיים.
    לך המלך אשר כל שקיבלתי
    שייך לך מהתחלת ההתחלות
    תגיד לי איך יכולתי והבדלתי
    בין זעקת עזרה לסתם יללות.
    ואיך בכלל עזבתי כמעט הכול
    ולמה פתאום הכול נראה כה שחור.
    כמה שנים אוכל עוד לסבול
    מחנק מעוות שנסחב מאחור.
    לך מלך מלכי המלאכים
    השוכן במרומי השמים
    סליחה,תודה ושכל המלאכים
    ימשיכו להחזיק לי ידיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בנות יקרות!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • א מ ן

    ניצוצות
    22/12/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צהריים טובים בננות!
    ניצוצות
    22/12/2007

    הייי לכן
    בלונדי מה נשמע?
    כרונית-היכן את?
    קרן אור...את אני יודעת איפה את..חחחח
    אכן התעייפתי, סתם סתם מה פתאום! תצחקי עלי נוו זה בסדר!
    איזו שמש יש בחוץ, באמת חבל "לפספס" יום כזה, בלונדי איך אצלך? עדיין שלג?
    אוח אני מתה על שלג, תאמיני לי שלמרות הרגישות שלי לקור, הייתי מתחלפת איתך!!..

    אני הולכת ללמוד קצת נראה לי
    כן, רק קצת..
    ממחר מצפים שלי שלושה ימים קשים מדי ללא הרבה שינה.
    למרותש אני חושבת ל"העמיד" מישהי אחרת במקומי...נראה מה יהיה.
    טוב אני אחזור יותר מאוחר,
    בנתיים מאחלת לכן צהריים נפלאים, עם המון שמש על הפנים..
    ובלונדי-אם אין לך שם שמש, אני שולחת לך אותה מפה..!! :) קיבלת?

    אני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צהריים טובים בננות!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחה"צ נעימים!

    קרן אור
    22/12/2007

    פשוט אני-נו אז היכן הייתי??ישנתי שעתיים כי הייתי בבוקר בפארק עם הילדים,ואכן שמש שחבל לבזבז אותה.בעלי נשאר בבית,כיוון שלא חש טוב,ואני פירגנתי לו מנוחה של שלוש שעות(ךזה נרשם שלא תחשובנה אחרת...חחח...).
    בלונדי-קיבלתי את המייל שלך וסליחה שלא הגעתי לענות עליו עד עכשיו,אבל עם תעשי "רענן" אז תמצאי אותו בטריותו אצלך.
    כרונית נשמתי-טרם שמעתי ממך היום,שולחת לך את השמש שתחמם אותך מבפנים ותמיס את כל הגושים שקפאו...והיי,מה עם סיבוב בפארק זה אידיאלי ביום כזה לא???
    נשיקות ואהבה לכולכן,
    שלכן ואיתכן,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על השמש, נשמתי.

    אני
    22/12/2007


    לצערי היא נדחתה ע"י כוחות השחור, אבל תודה בכל זאת.
    מקווה שהערב עובר עליכם בנעימים.



    אוהבת,

    אני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום