מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שומן ויסרליאבי12/04/2012
אני בן 40 גובה 176 סמ משקל 71קג.מתאמן ארבע פעמיים בשבוע משקולות ואירובי.
אוכל בריא כל ארבע שעות עושה ארוחה שבא מקפיד על 30 גרם חלבוןו ארבע פרוסות לחם או 400 גרם אורז מבושל.שומנים שאני אוכל בעיקר כף שמן זית בסלט חופן שקדים ושלוש ארבע כפיות של חומוס או טחינה.
יש לי גוף חטוב רואים את הקוביות העליונות ומה שמפריע לי זה שומן בבטן תחתונה
מאיזה מזון אני צריך להפחית או להזהר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שומן ויסרלי - תגובה
סיון דוד15/04/2012שלום אבי
לגבי התזונה שלך- הייתי ממליצה לך להפחית מכמות האורז ואם אתה שוקל אותו אז לא יותר מ250 גר' אורז מבושל שהם שווי ערך ל-4 פרוסות לחם. לגבי שאר התפריט הקפד לאכול פירות וירקות, מוצרי חלב דלי שומן..
במידה ואינך רואה תוצאות נסה להתייעץ עם מדריך כושר לגבי האימונים שאתה עושה אולי יש מקום להוסיף פעילות אירובית או אימון לבטן תחתונה...
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משקה ספורטשבי11/04/2012
אני אוהב לרכב על אופניים בקבוצה קטנה. אימונים ביום שבת בשביל הכיף.
פעם בכמה שבועות לערך אנחנו מבצעים אימון ארוך וקשה יותר בשביל לצאת מהשגרה.
במהלך האימון הקשה חלק מהרוכבים שותה משקה איזוטוני.
יש כאלה שקונים משקאות מוכנים, ויש כאלה המכינים בבית.
האם יש דרך להכין משקה ספורט בבית? ואם יש דרך פשוטה להכנה?
חג שמח:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקה ספורט - תגובה
רעות גרוס11/04/2012אני מצטטת משהו שכתב בפורום: משקה איזוטוני תוצרת בית מתכון פשוט למדי של משקה איזוטוני תוצרת בית הוא: על בקבוק משקה של אופניים המכיל 630 מ"ל מים תשים 6 כפיות סוכר שולחני רגיל תוצרת בית ותוסיף עוד טיפה מלח רגיל. אני אישית לוקח בקבוק של מיץ טמפו 2 ליטר בטעם ענבים ( מכיל גלוקוז ) ומערב 1/3 כמות עם מים וטיפה מלח. אין לדעתי שום סיבה לרוץ ולקנות במחירי השוק שלנו איזוסטאר.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזונהלירן10/04/2012
שלום רציתי לדעת אם אחרי אימון כח של שרירי הגוף חייב לאכול ישר מנת חלבונים או שאפשר לחכות שעה שעתיים או 3 שעות והאם זה גורם נזק כלשהו לשרירים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזונה - תגובה
רעות גרוס11/04/2012תלוי מה המטרה שלך, אם מטרתך לפתח שרירים, מיד לאחר האימון אתה יכול לאכול 12-20 גרם חלבון ולאחר שעה - שעה וחצי שוב ארוחה, גדולה יותר, עם חלבון.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזונהלירן10/04/2012
שלום רציתי לדעת אם אחרי אימון כח של שרירי הגוף חייב לאכול יש מנת חלבונים או שאפשר לחכות שעה שעתיים או 3 שעות והאם זה גורם נזק כלשהו לשרירים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזונה - תגובה
סיון דוד12/04/2012שלום
מומלץ לאכול תוך 45 דקות עד שעה מסיום האימון , האכילה מסייעת להפסקת תהליך פירוק השריר שמתרחש באימון ולמעבר לבניית שריר (תהליך קטבולי שהופך לתהליך אנבולי=בנייה)
אתה מומלץ לקרוא ברשימת שאלות נפוצות הסבר שלי על ארוחה לאחר אימון
בברכה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כושר גופנינועם09/04/2012
שלום
היתי עושה ספורט באופן קבוע וקשה אבל היתה לי בעיה רפואית שהיתי צריך להפסיק את הספורט למשך שמונה חודשים אתמול סימתי אם זה וחזרתי להיתאמן על היום הראשון עשיתי מסע אם 17 קילו עלי עד המכוו כושר שזה 13 קילומטר ואז אימון חזקק מאוד במכון ואז חזרתי שזה עוד 13 ק'ילמוטר ואז עשיתי 100 קפיפות בטן ו80 שכיבות סמיכה ואז ריצה של 10 קילמוטר בלילה ושאני הולך הרגליים שורפות לי וקשה לי גם להיתאמן אני מיתנשם האם אני ניכנס לכושר כלומר להמשיך להיתאמן ולחכות שאני יכנס לכושר ויהיה לי יותר קל או לעשות מנוחות לתת לשריר לנוח?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כושר גופני - תגובה
רעות גרוס10/04/2012אתה חייב לחזור בהדרגה! תתאמן 3-4 פעמים בשבוע, אימונים קלים ותעלה בעצימות בהדרגה.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקה חמצוניתאלעד08/04/2012
אם אני מתאמן ומגיע לידי מצב של כישלון בכל סט וסט אני למעשה מגיע למצב של עקה חמצונית גבוהה מאוד מה שגורר אחריה תגובות של רדיקלים חופשים וזה יכול להוביל למגוון מחלות..אז למה לנו להגיע לידי מצב כזה אם התוצאה ידועה מראש?
לא עדיף להתאמץ פחות וכך נחייה יותר??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקה חמצונית - תגובה
סיון דוד12/04/2012שלום אלעד
לפי מה שלמדתי ממכון וינגייט- סטרס חמצוני עלול להופיע בעיקר לאחר מאמצים עצימים וטראומטיים לגוף אצל אלו שיש להם מחסור תזונתי של אנטיאוקסידנטים. אימון גופני כרוני , כלומר קבוע ורציף, מפחית את רמת הסטרס חמצוני ע"י הסתגלותה של מערכת האנזימים האנטיאוקסידנטית.
אימונים עצימים ומצטברים (למשל בתחרויות) יכולים לעורר סטרס חמצוני, להיות מקור לעייפות שרירית, לפציעות ו"לאימון יתר".
כלומר אם תתאמן באופן קבוע תוך עליית עצימות בהדרגה גופך יסתגל למצב , וגם נסה להוסיף מקורות לאנטיאוקסידנטים בתפריטך כמו תה ירוק, פירות, ירקות, יין וכו'.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בקשר לתוסף מגנזיוםשבי06/04/2012
דיברתי איתך על תוסף מגנזיום. אני יודע שאפשאר לקחת לאחר כל אימון, ואפשאר לתסף רק לאחר אימונים אינטנסיבים
יש לי 5 אימונים בשבוע. מתוך ה5 אימונים יש לי 3 אימונים קשים, ו2 האימונים האחרים הם אימונים לא קשים מדי שבהם לא רצים הרבה.
לדעתך אני אמור לקחת אחרי כל אימון את התוסף? או רק לאחר אימון שמתאמצים באמת?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בקשר לתוסף מגנזיום - תגובה
רעות גרוס11/04/2012מגנזיום הוא מינרל כשצורכים ממנו הרבה מידי, הוא יוצא בשתן כך שאין סכנה. תבדוק מה אתה מרגיש. אל תשכח שלתזונה יש השפעה יותר חשובה להתאוששות מאשר למגנזיום. אם למרות התזונה הנכונה לפני/אחרי האימון יש לך תשישות של שרירים או התכווצויות, תיקח אחרי האימונים מגנזיום, אם אתה מרגיש בסדר אתה יכול לקחת רק באימונים אינטנסיביים (החברה אומרת לקחת שעה לפני האימון אבל גם אם תיקח בערב לאחר הארוחה זה גם בסדר).
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תמרtal03/04/2012
שלום למנהלות הפורום
כמה תמרים מומלץ לאכול לפני אימון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמר - תגובה
סיון דוד03/04/2012שלום טל
מנת פרי=2 יחידות תמרים
במידת הצורך ואם האימון נמשך יותר מ-90 דקות ניתן להוסיף עוד תמר במהלך האימון וכמובן לשתות מים על מנת לשמר את מאזן הנוזלים במהלך האימון...
בהצלחה וחג שמח!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוספי תזונהרונן01/04/2012
שלום,
שמי רונן בן 37 , משקל 78 ק"ג , גובה 1.75.
השלתי ממשקלי בשנה וחצי האחרונות כ-25 ק"ג.
פעיל מבחינה ספורטיבית על בסיס יומי (ריצה, שחייה, חדר כושר-מכשירים , אופניים-שטח).
בין שעה לשלוש שעות.
המטרה שלי כיום היא לשרוף שומנים, מה שלא כל כך מצליח לי.
לפי מיטב ידיעתי אחוז השומן בגוף שלי הוא בין 16-18 אחוז.
אזור המותניים,חגורת בטן הוא הבעייתי בעיקר.
משתדל לשמור על תזונה בריאה ( אם כי חוטא לא מעט (-:).
אשמח לקבל טיפים שיכולים לסייע לי וכמו כן אשמח לדעת האם השימוש
ב- L-Carnitine הוא בטוח וטבעי (במידה ואני צורך 2X500mg) .
כחלק מהפעילות הספורטיבית אני התחלתי לאחרונה ריצה למרחקים ארוכים 10-25 ק"מ
ורציתי לדעת אם L-Carnitine יכול לסייע בסיבולת אירובית והתואששות שרירים בנוסף לאפקט שריפת השומנים.
בברכה,
רונן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדעתי תפני לפורום כושר גופני ותפנה
למה לא עונים16/06/2012השאלה לאיתן קטן הוא תותח וגם לאיתי זיו הענק !!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפים לרונן- תגובה
סיון דוד18/06/2012הי רונן
טיפים לתזונה נכונה:
המנע משתיית משקאות מתוקים ( כולל מים בטעמים) והקפד על שתיית מים או סודה מרובה
הקפד על צריכת פירות וירקות- לפחות 5 מנות ביום
הקפד על צריכת מוצרי חלב דלי שומן העשירים בחלבון ובסידן
הגבל צריכת בשר ומוצריו ל2-3 בשבוע , והוסף דגים לתפריט, או שלב קיטניות עם דגנים לקבלת חלבון מלא בארוחה(למשל אורז עם עדשים, פסטה עם אפונה וכו')
לגבי ארוחות לפני ואחרי אימון- ממליצה לך לקרוא ברשימת שאלות נפוצות בפורום זה הסבר שלי על כך
הקפד לאכול 3 ארוחות עיקריות- בוקר צהרים וערב, וארוחות ביניים קלות כמו פרי ויוגורט או חטיף אנרגיה בין הארוחות..
בהצלחה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התכווצות שרירים בריצהזיו28/03/2012
שלום, אני בן 54 ובריא. עושה ספורט. בזמן האחרון באמצע הריצה נתפסים לי השרירים בשוק מה שמחייב אותי להפסיק לרוץ. האם יש תוסף מזון/ויטמין שאני יכול לקחת? אבץ? מגנזיום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התכווצות שרירים בריצה - תגובה
רעות גרוס29/03/2012שלום, תנסה תוסף מגנזיום זה אמור לעזור לך
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתי לקחת?
גבי04/09/2012האם לקחת את המגנזיום לפני הריצה?
אם כן כמה זמן לפני?
או אולי לקחת באופן קבוע? כמה ביום?
כדאי לעשות בדיקת דם לבדוק את רמת המגנזיום?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתי לקחת? - תגובה
רעות גרוס04/09/2012בדיקת דם לא תעזור לך כיוון שזה מינרל תוך תאי. אתה יכול לקחת בלילה (לאחר ארוחת ערב) או כשעה לפני אימון (לא על בטן ריקה, כך המינרל ניספג טוב יותר).
מספיק כדור אחד ביום. כיוון שמתכווצים לך השרירים כל הזמן בריצה, אתה יכול לקחת כל יום כדור. זה לא רעיל, אם יהיה לך עודף מגנזיום בגוף הוא יצא בצואה.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם לי זה קורה
קובי לוי14/09/2012אני בן 63 זה קורה גם לי, האם הטיפול במגנזיום עזר לך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתפסיקו לרוץ, זה הורס את הברכיים והש
מנחם מנדל29/09/2012שלום,
אני בן 87 ומעולם לא ביצעתי פעילות גופנית מאומצת (אפילו לו בפלמ”ח) אבל אני בריא כמו שור.
כל 9 חבריי הקרובים שעסקו בספורט על בסיס קבוע או אפילו רק להנאה, סבלו תמיד מבעיות כתוצאה מהפעילות הגופנית למרות שהקפידו על כללי הזהירות, טכניקה ותזונה מתאימה. למען הסר ספק- בריאותם הייתה תקינה משלי בהתחלה.
לצערי הרב, החברים הללו גם נפטרו הרבה יותר צעירים ממני, ונותר לי היום חבר אחד בלבד (בן 85) שגם הוא כמוני לא הלך על ספורט.
הדבר עורר אצלי שאלה שמידי כמה זמן עולה לכותרות- האם באמת כ”כ בריא לעסוק בפעילות גופנית.
העובדה שפעילות גופנית לא מאריכה חיים כבר הוכחה מזמן.
לגבי פעילות גופנית, אולי טעונה בדיקה מחודשת.
כל טוב וחג שמח,
מנחם מנדל.
אופטימי + ניסיון = פאסימי
.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קצת ארוך.. איך מורידים שומן ויצרלי?עדי26/03/2012
שלום,
אני בת 28, בריאה, מתאמנת כ-5 פעמים בשבוע במכון כושר - בכל פעם 60-45 דקות אירובי, וכ-3-2 פעמים בשבוע אימוני התנגדות.
אני אוכלת בריא, בקושי אוכלת מזון מעובד ובכלל לא אוכלת מזון מהיר. לא אוכלת אוכל מטוגן, מקפידה להכין בעצמי את האוכל.
רוב התזונה שלי מורכבת מירקות, אוכלת הרבה טחינה גולמית אורגנית משומשום מלא. אוכלת עוף פעם-פעמיים בשבוע, ופעם בשבוע ביצה. שותה רק מים, לפחות 2 ליטרים ביום.
אלה הערכים שהתקבלו לאחר שנשקלתי במשקל המודד הרכב גוף:
(גובה 1.70)
משקל: 65.6
BMI 22.77
BMR 1579
אחוזי שומן - 19.4
מסת שריר - 39.9
שומן ויצרלי - 6
נאמר לי שהערכים טובים, אם כי השומן הויצרלי קצת גבוה. איך אפשר להוריד אותו?
תודה והמשך יום טוב,
עדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קצת ארוך.. איך מורידים שומן ויצרלי? - תגובה
סיון דוד26/03/2012הי עדי
ראשית אני מקווה שהמדידה הייתה נכונה ולא הטעו אותך, האם מדדו לך היקפים ? היקף בטן?
שומן ויסרלי זהו שומן העוטף איברים בחלל הבטן והוא אכן אינו בריא, בד"כ ניתן לראות השמנה בטנית אצל אלו הסובלים משומן ויסרלי גבוה
לגבי התפריט-
הייתי מגבילה את כמות הטחינה- לא יותר מ-3 כפיות ליום או במקום טחינה לגוון ולאכול שמן זית באותה כמות או אבוקדו (1/2 אבוקדו בינוני)
לגבי ביצים- במידה ואינך סובלת מרמת כולסטרול גבוהה בדם אני ממליצה לך לאכול כל יום ביצה זהו מקור חשוב לחלבון
ניתן להוסיף עוד מקורות לחלבון חוץ מעוף כמו: דגים, קיטניות (אפונה, גרגרי חומוס וכו')
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום לכולם ושבוע טוב מבקש את העזרהעומרי24/03/2012
שלום לכולם ושבוע טוב מבקש את העזרה שלכם לתפריט תזונה
אני בן 33, גובה 187, משקל 85,
המטרה שלי זה חיטוב והורדת אחוזי השומן (אחוזי שומן אצלי זה %22)
(מתאמן -43 אימוני משקולות בשבוע ו4 אימוני אירובי של כ30-40 דקות):
************************************************************** = אפשרות החלפה (הסימן אומר "או").
• = כל שורה שכזו נדרש לאכול את אחד המזונות שרשומים באותה השורה..
********************************************************* 1
• 2 פרוסות לחם מלא/ 4 פרוסות לחם קל / 5-6 פירכיות אורז / 80 גרם פיבר 1 (דגנים)
• קוטג' 3% / 2 כוסות חלב
• עגבניות שרי
ארוחה 2
• 2 פרוסות לחם קל/ חצי כוס אורז מבושל
• חצי קופסת טונה בשימורים/ 3 חתיכות פסטרמה / 1 ביצה שלמה
• 1 כפיות טחינה
• 3 קפסולות אומגה 3 (אופציונלי)
• 3 ירקות
ארוחה 3
• 1 טונה בשימורים/ 5 חתיכות פסטרמה / 1 ביצה שלמה + 2 לבן (רק החלבון)
• 2 כפיות טחינה
• 3 ירקות
• חצי אבוקדו
ארוחה 4
• 2 דנונה 0 % + 6-7 חצאי אגוזי מלך
• 3 קפסולות אומגה 3 (אופציונלי)
ארוחה לאחר אימון
• 1 סקופ חלבון/טונה במים/2 דנונה 0%
• 4 תמרים/ 300 מ"ל חלב 1% + 2 תמרים
ארוחה 5
• 150 גר' חזה עוף/הודו/ דג סלמון אפוי או צלוי
• סלט 5 ירקות
• כף שמן זית
סה"כ
חלבון: 150~ גרם
פחמימה: 180 ~ גרם
שומן: 60~ גרם
קלוריות: 1850~
אשמח אם תתנו את דעתכם ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום לכולם ושבוע טוב מבקש את העזרה - תגובה
רעות גרוס11/04/2012אני מצטערת אנחנו לא נותנים תפריטים או בודקים תפריטים. פנה לדיאטנית המומחית לספורט באופן פרטי והיא תשמח לעזור לך.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בתזונת ריצהמישהו14/03/2012
יש לי תפריט תזונה מאוזן כך שכאשר אני לא עוסק בספורט, הזה אני לא עולה במשקל ולא יורד
אני גם רץ ריצות ארוכות שיכולות להגיע ל-30 קילומטר. ההוצאה הקלורית בריצה כזאת יכולה להגיע אצלי גם ל-2000 קלוריות ויותר שכמובן צריך להשלים בתפריט.
השאלה שלי האם התוספת הקלורית לתפריט כדי לתדלק את הריצה צריכה להיות מפחמימות, שומנים וחלבונים על פי היחס הרגיל בתפריט...או שהיא צריכה להיות בעיקר מפחמימות.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בתזונת ריצה - תגובה
סיון דוד15/03/2012בעיקר פחמימות, כמו כן מומלץ להוסיף פחמימה פשוטה תוך כדי הפעילות במידה והיא אורכת למעלה מ 60-90 דקות, על מנת לחדש את מאגרי הגליקוגן במהלך האימון אשר בד"כ לאחר מקסימום 90 דק' כבר מתרוקנים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתי ש אלות בבקשהעומרי13/03/2012
שלום לכולם אשמח לעזרה שלכם ב 2 שאולות
ארוחת צהריים : צלחת של אורז(200 גרם) + קופסת טונה + פרוסת לחם מלא+ כף טחינה
האם זה עושה את העבודה ? או שאני חייב מנה בשרית של עוף או בקר ...??
שאלה שניה :
אחרי אימון כל אני לוקח אבקת חלבון שמשקלה 30 גרם שמכילה 25 גרם חלבון
האם זה מספיק לי לבניית השריר או שאני חייב ארוחה נוספת שעה אחרי האימון?(שהיא מלאה בפחמימות וחלבונים ?)
תודה על העזרה שלכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתי ש אלות בבקשה - תגובה
סיון דוד13/03/2012שלום עומרי
לא כתבת נתונים אישיים כמו גובה+משקל, כך שקשה להתייחס לכמויות המזון בארוחה שלך.. באופן כללי הארוחה מספקת כ-35 גר' חלבון, ומשלבת חלבונים עם פחמימות כך שהיא מאוזנת ואם התכוונת לעושה את העבודה מבחינת תפריט מאוזן בין האימונים אז היא מספיק טובה ואין צורך לאכול בשר כל יום,רק תוסיף ירקות.. .
במקום טונה אתה יכול לאכול מנה של דג אפוי בתנור המכיל הרבה פחות נתרן (מלח) מכמות הנתרן הגדולה שיש בשימורים למיניהם, או לשלב יחד עם האורז מנה של קיטניות כמו לדוגמא כוס אפונה או עדשים או גרגרי חומוס, שילוב כזה ייתן ארוחה מאוזנת המכילה גם חלבון מלא וגם פחמימה (כלומר במקום בשר/דג תשלב פחמימות עם קיטניות).
לגבי ארוחה לאחר אימון אתה מוזמן לקרוא הסבר שלי על ארוחות לאחר אימון ב"שאלות נפוצות" בפורום זה
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזונה לפני ואחרי אימון אירוביאביתר אבוטבול12/03/2012
שלום, שמי אביתר, גובה 1.86 משקל 100 ק"ג, מבנה גוף רחב לדעתי, אני מתחיל אימוני אירובי על אופני ספינינג, ורציתי לדעת מה לאכול לפני ואחרי ובכלל אם אני מתאמן מה לא לאכול...
האימון הוא כזה
התכנית הבאה תתבצע לפי התחושה אותה אתה חש בעת הפעילות:
קל, בינוני, בינוני+ , קשה הכוונה לרגליים או לנשימה
אז ככה
5 דקות תחושה קלה - שתי דקות תחושה בינונית - 2 דקות תחושה קלה 3 פעמים ולסיים בפעילות קלה 3 דקות.
כל אימון להוסיף חצי דקה לתחושה הבינונית. כל 4 אימונים להוסיף אינטרוול שלום של פעילות בינונית.
בסיום כ חודשיים האימון יראה כך
5 דקות חימום - 5 דקות ביניני - 2 דקות קל כפול 5 - 6 ובסיום התאוששות 3 דקות.
בצורה הדרגתית להעלות את תחושת הבינוני לתחושת ביניני +
תודה רבה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזונה לפני ואחרי אימון אירובי - תגובה
סיון דוד13/03/2012שלום אביתר
אתה מוזמן לקרוא הסבר שלי על ארוחה לפני ואחרי אימון ב"שאלות נפוצות " בפורום זה.
במקום להמליץ לך מה לא לאכול אני מעדיפה להמליץ על מזונות שיש להקפיד לאכול:
מוצרי חלב דלי שומן, ביצים(במידה ואינך סובל מרמת כולסטרול גבוהה), בשר רזה, דגים,שומנים בלתי רווים כמו שמן זית, אבוקדו, אגוזים ושקדים, ירקות ב-5 צבעים, פירות - במידה,
הקפד לשתות בעיקר מים ולהמנע משתייה מתוקה,.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









