פורום תזונת ספורט - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שומן ויסרלי
    אבי
    12/04/2012

    אני בן 40 גובה 176 סמ משקל 71קג.מתאמן ארבע פעמיים בשבוע משקולות ואירובי.

    אוכל בריא כל ארבע שעות עושה ארוחה שבא מקפיד על 30 גרם חלבוןו ארבע פרוסות לחם או 400 גרם אורז מבושל.שומנים שאני אוכל בעיקר כף שמן זית בסלט חופן שקדים ושלוש ארבע כפיות של חומוס או טחינה.
    יש לי גוף חטוב רואים את הקוביות העליונות ומה שמפריע לי זה שומן בבטן תחתונה
    מאיזה מזון אני צריך להפחית או להזהר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שומן ויסרלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שומן ויסרלי - תגובה

    סיון דוד
    15/04/2012

    שלום אבי
    לגבי התזונה שלך- הייתי ממליצה לך להפחית מכמות האורז ואם אתה שוקל אותו אז לא יותר מ250 גר' אורז מבושל שהם שווי ערך ל-4 פרוסות לחם. לגבי שאר התפריט הקפד לאכול פירות וירקות, מוצרי חלב דלי שומן..
    במידה ואינך רואה תוצאות נסה להתייעץ עם מדריך כושר לגבי האימונים שאתה עושה אולי יש מקום להוסיף פעילות אירובית או אימון לבטן תחתונה...
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משקה ספורט
    שבי
    11/04/2012

    אני אוהב לרכב על אופניים בקבוצה קטנה. אימונים ביום שבת בשביל הכיף.
    פעם בכמה שבועות לערך אנחנו מבצעים אימון ארוך וקשה יותר בשביל לצאת מהשגרה.
    במהלך האימון הקשה חלק מהרוכבים שותה משקה איזוטוני.

    יש כאלה שקונים משקאות מוכנים, ויש כאלה המכינים בבית.

    האם יש דרך להכין משקה ספורט בבית? ואם יש דרך פשוטה להכנה?

    חג שמח:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משקה ספורט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משקה ספורט - תגובה

    רעות גרוס
    11/04/2012

    אני מצטטת משהו שכתב בפורום: משקה איזוטוני תוצרת בית מתכון פשוט למדי של משקה איזוטוני תוצרת בית הוא: על בקבוק משקה של אופניים המכיל 630 מ"ל מים תשים 6 כפיות סוכר שולחני רגיל תוצרת בית ותוסיף עוד טיפה מלח רגיל. אני אישית לוקח בקבוק של מיץ טמפו 2 ליטר בטעם ענבים ( מכיל גלוקוז ) ומערב 1/3 כמות עם מים וטיפה מלח. אין לדעתי שום סיבה לרוץ ולקנות במחירי השוק שלנו איזוסטאר.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה
    לירן
    10/04/2012

    שלום רציתי לדעת אם אחרי אימון כח של שרירי הגוף חייב לאכול ישר מנת חלבונים או שאפשר לחכות שעה שעתיים או 3 שעות והאם זה גורם נזק כלשהו לשרירים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תזונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה - תגובה

    רעות גרוס
    11/04/2012

    תלוי מה המטרה שלך, אם מטרתך לפתח שרירים, מיד לאחר האימון אתה יכול לאכול 12-20 גרם חלבון ולאחר שעה - שעה וחצי שוב ארוחה, גדולה יותר, עם חלבון.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה
    לירן
    10/04/2012

    שלום רציתי לדעת אם אחרי אימון כח של שרירי הגוף חייב לאכול יש מנת חלבונים או שאפשר לחכות שעה שעתיים או 3 שעות והאם זה גורם נזק כלשהו לשרירים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תזונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה - תגובה

    סיון דוד
    12/04/2012

    שלום
    מומלץ לאכול תוך 45 דקות עד שעה מסיום האימון , האכילה מסייעת להפסקת תהליך פירוק השריר שמתרחש באימון ולמעבר לבניית שריר (תהליך קטבולי שהופך לתהליך אנבולי=בנייה)
    אתה מומלץ לקרוא ברשימת שאלות נפוצות הסבר שלי על ארוחה לאחר אימון
    בברכה וחג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כושר גופני
    נועם
    09/04/2012

    שלום
    היתי עושה ספורט באופן קבוע וקשה אבל היתה לי בעיה רפואית שהיתי צריך להפסיק את הספורט למשך שמונה חודשים אתמול סימתי אם זה וחזרתי להיתאמן על היום הראשון עשיתי מסע אם 17 קילו עלי עד המכוו כושר שזה 13 קילומטר ואז אימון חזקק מאוד במכון ואז חזרתי שזה עוד 13 ק'ילמוטר ואז עשיתי 100 קפיפות בטן ו80 שכיבות סמיכה ואז ריצה של 10 קילמוטר בלילה ושאני הולך הרגליים שורפות לי וקשה לי גם להיתאמן אני מיתנשם האם אני ניכנס לכושר כלומר להמשיך להיתאמן ולחכות שאני יכנס לכושר ויהיה לי יותר קל או לעשות מנוחות לתת לשריר לנוח?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כושר גופני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כושר גופני - תגובה

    רעות גרוס
    10/04/2012

    אתה חייב לחזור בהדרגה! תתאמן 3-4 פעמים בשבוע, אימונים קלים ותעלה בעצימות בהדרגה.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקה חמצונית
    אלעד
    08/04/2012

    אם אני מתאמן ומגיע לידי מצב של כישלון בכל סט וסט אני למעשה מגיע למצב של עקה חמצונית גבוהה מאוד מה שגורר אחריה תגובות של רדיקלים חופשים וזה יכול להוביל למגוון מחלות..אז למה לנו להגיע לידי מצב כזה אם התוצאה ידועה מראש?
    לא עדיף להתאמץ פחות וכך נחייה יותר??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עקה חמצונית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקה חמצונית - תגובה

    סיון דוד
    12/04/2012

    שלום אלעד
    לפי מה שלמדתי ממכון וינגייט- סטרס חמצוני עלול להופיע בעיקר לאחר מאמצים עצימים וטראומטיים לגוף אצל אלו שיש להם מחסור תזונתי של אנטיאוקסידנטים. אימון גופני כרוני , כלומר קבוע ורציף, מפחית את רמת הסטרס חמצוני ע"י הסתגלותה של מערכת האנזימים האנטיאוקסידנטית.
    אימונים עצימים ומצטברים (למשל בתחרויות) יכולים לעורר סטרס חמצוני, להיות מקור לעייפות שרירית, לפציעות ו"לאימון יתר".

    כלומר אם תתאמן באופן קבוע תוך עליית עצימות בהדרגה גופך יסתגל למצב , וגם נסה להוסיף מקורות לאנטיאוקסידנטים בתפריטך כמו תה ירוק, פירות, ירקות, יין וכו'.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בקשר לתוסף מגנזיום
    שבי
    06/04/2012

    דיברתי איתך על תוסף מגנזיום. אני יודע שאפשאר לקחת לאחר כל אימון, ואפשאר לתסף רק לאחר אימונים אינטנסיבים

    יש לי 5 אימונים בשבוע. מתוך ה5 אימונים יש לי 3 אימונים קשים, ו2 האימונים האחרים הם אימונים לא קשים מדי שבהם לא רצים הרבה.
    לדעתך אני אמור לקחת אחרי כל אימון את התוסף? או רק לאחר אימון שמתאמצים באמת?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה בקשר לתוסף מגנזיום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בקשר לתוסף מגנזיום - תגובה

    רעות גרוס
    11/04/2012

    מגנזיום הוא מינרל כשצורכים ממנו הרבה מידי, הוא יוצא בשתן כך שאין סכנה. תבדוק מה אתה מרגיש. אל תשכח שלתזונה יש השפעה יותר חשובה להתאוששות מאשר למגנזיום. אם למרות התזונה הנכונה לפני/אחרי האימון יש לך תשישות של שרירים או התכווצויות, תיקח אחרי האימונים מגנזיום, אם אתה מרגיש בסדר אתה יכול לקחת רק באימונים אינטנסיביים (החברה אומרת לקחת שעה לפני האימון אבל גם אם תיקח בערב לאחר הארוחה זה גם בסדר).
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תמר
    tal
    03/04/2012

    שלום למנהלות הפורום
    כמה תמרים מומלץ לאכול לפני אימון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תמר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תמר - תגובה

    סיון דוד
    03/04/2012

    שלום טל
    מנת פרי=2 יחידות תמרים
    במידת הצורך ואם האימון נמשך יותר מ-90 דקות ניתן להוסיף עוד תמר במהלך האימון וכמובן לשתות מים על מנת לשמר את מאזן הנוזלים במהלך האימון...
    בהצלחה וחג שמח!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספי תזונה
    רונן
    01/04/2012

    שלום,

    שמי רונן בן 37 , משקל 78 ק"ג , גובה 1.75.
    השלתי ממשקלי בשנה וחצי האחרונות כ-25 ק"ג.
    פעיל מבחינה ספורטיבית על בסיס יומי (ריצה, שחייה, חדר כושר-מכשירים , אופניים-שטח).
    בין שעה לשלוש שעות.
    המטרה שלי כיום היא לשרוף שומנים, מה שלא כל כך מצליח לי.
    לפי מיטב ידיעתי אחוז השומן בגוף שלי הוא בין 16-18 אחוז.
    אזור המותניים,חגורת בטן הוא הבעייתי בעיקר.
    משתדל לשמור על תזונה בריאה ( אם כי חוטא לא מעט (-:).
    אשמח לקבל טיפים שיכולים לסייע לי וכמו כן אשמח לדעת האם השימוש
    ב- L-Carnitine הוא בטוח וטבעי (במידה ואני צורך 2X500mg) .
    כחלק מהפעילות הספורטיבית אני התחלתי לאחרונה ריצה למרחקים ארוכים 10-25 ק"מ
    ורציתי לדעת אם L-Carnitine יכול לסייע בסיבולת אירובית והתואששות שרירים בנוסף לאפקט שריפת השומנים.

    בברכה,
    רונן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוספי תזונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדעתי תפני לפורום כושר גופני ותפנה

    למה לא עונים
    16/06/2012

    השאלה לאיתן קטן הוא תותח וגם לאיתי זיו הענק !!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפים לרונן- תגובה

    סיון דוד
    18/06/2012

    הי רונן
    טיפים לתזונה נכונה:
    המנע משתיית משקאות מתוקים ( כולל מים בטעמים) והקפד על שתיית מים או סודה מרובה
    הקפד על צריכת פירות וירקות- לפחות 5 מנות ביום
    הקפד על צריכת מוצרי חלב דלי שומן העשירים בחלבון ובסידן
    הגבל צריכת בשר ומוצריו ל2-3 בשבוע , והוסף דגים לתפריט, או שלב קיטניות עם דגנים לקבלת חלבון מלא בארוחה(למשל אורז עם עדשים, פסטה עם אפונה וכו')
    לגבי ארוחות לפני ואחרי אימון- ממליצה לך לקרוא ברשימת שאלות נפוצות בפורום זה הסבר שלי על כך
    הקפד לאכול 3 ארוחות עיקריות- בוקר צהרים וערב, וארוחות ביניים קלות כמו פרי ויוגורט או חטיף אנרגיה בין הארוחות..

    בהצלחה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התכווצות שרירים בריצה
    זיו
    28/03/2012

    שלום, אני בן 54 ובריא. עושה ספורט. בזמן האחרון באמצע הריצה נתפסים לי השרירים בשוק מה שמחייב אותי להפסיק לרוץ. האם יש תוסף מזון/ויטמין שאני יכול לקחת? אבץ? מגנזיום?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התכווצות שרירים בריצה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התכווצות שרירים בריצה - תגובה

    רעות גרוס
    29/03/2012

    שלום, תנסה תוסף מגנזיום זה אמור לעזור לך
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתי לקחת?

    גבי
    04/09/2012

    האם לקחת את המגנזיום לפני הריצה?
    אם כן כמה זמן לפני?
    או אולי לקחת באופן קבוע? כמה ביום?
    כדאי לעשות בדיקת דם לבדוק את רמת המגנזיום?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתי לקחת? - תגובה

    רעות גרוס
    04/09/2012

    בדיקת דם לא תעזור לך כיוון שזה מינרל תוך תאי. אתה יכול לקחת בלילה (לאחר ארוחת ערב) או כשעה לפני אימון (לא על בטן ריקה, כך המינרל ניספג טוב יותר).
    מספיק כדור אחד ביום. כיוון שמתכווצים לך השרירים כל הזמן בריצה, אתה יכול לקחת כל יום כדור. זה לא רעיל, אם יהיה לך עודף מגנזיום בגוף הוא יצא בצואה.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם לי זה קורה

    קובי לוי
    14/09/2012

    אני בן 63 זה קורה גם לי, האם הטיפול במגנזיום עזר לך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפסיקו לרוץ, זה הורס את הברכיים והש

    מנחם מנדל
    29/09/2012

    שלום,
    אני בן 87 ומעולם לא ביצעתי פעילות גופנית מאומצת (אפילו לו בפלמ”ח) אבל אני בריא כמו שור.
    כל 9 חבריי הקרובים שעסקו בספורט על בסיס קבוע או אפילו רק להנאה, סבלו תמיד מבעיות כתוצאה מהפעילות הגופנית למרות שהקפידו על כללי הזהירות, טכניקה ותזונה מתאימה. למען הסר ספק- בריאותם הייתה תקינה משלי בהתחלה.
    לצערי הרב, החברים הללו גם נפטרו הרבה יותר צעירים ממני, ונותר לי היום חבר אחד בלבד (בן 85) שגם הוא כמוני לא הלך על ספורט.
    הדבר עורר אצלי שאלה שמידי כמה זמן עולה לכותרות- האם באמת כ”כ בריא לעסוק בפעילות גופנית.
    העובדה שפעילות גופנית לא מאריכה חיים כבר הוכחה מזמן.
    לגבי פעילות גופנית, אולי טעונה בדיקה מחודשת.

    כל טוב וחג שמח,
    מנחם מנדל.
    אופטימי + ניסיון = פאסימי
    .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קצת ארוך.. איך מורידים שומן ויצרלי?
    עדי
    26/03/2012

    שלום,

    אני בת 28, בריאה, מתאמנת כ-5 פעמים בשבוע במכון כושר - בכל פעם 60-45 דקות אירובי, וכ-3-2 פעמים בשבוע אימוני התנגדות.

    אני אוכלת בריא, בקושי אוכלת מזון מעובד ובכלל לא אוכלת מזון מהיר. לא אוכלת אוכל מטוגן, מקפידה להכין בעצמי את האוכל.
    רוב התזונה שלי מורכבת מירקות, אוכלת הרבה טחינה גולמית אורגנית משומשום מלא. אוכלת עוף פעם-פעמיים בשבוע, ופעם בשבוע ביצה. שותה רק מים, לפחות 2 ליטרים ביום.

    אלה הערכים שהתקבלו לאחר שנשקלתי במשקל המודד הרכב גוף:

    (גובה 1.70)
    משקל: 65.6
    BMI 22.77
    BMR 1579
    אחוזי שומן - 19.4
    מסת שריר - 39.9
    שומן ויצרלי - 6

    נאמר לי שהערכים טובים, אם כי השומן הויצרלי קצת גבוה. איך אפשר להוריד אותו?

    תודה והמשך יום טוב,
    עדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קצת ארוך.. איך מורידים שומן ויצרלי? - תגובה

    סיון דוד
    26/03/2012

    הי עדי
    ראשית אני מקווה שהמדידה הייתה נכונה ולא הטעו אותך, האם מדדו לך היקפים ? היקף בטן?
    שומן ויסרלי זהו שומן העוטף איברים בחלל הבטן והוא אכן אינו בריא, בד"כ ניתן לראות השמנה בטנית אצל אלו הסובלים משומן ויסרלי גבוה

    לגבי התפריט-
    הייתי מגבילה את כמות הטחינה- לא יותר מ-3 כפיות ליום או במקום טחינה לגוון ולאכול שמן זית באותה כמות או אבוקדו (1/2 אבוקדו בינוני)
    לגבי ביצים- במידה ואינך סובלת מרמת כולסטרול גבוהה בדם אני ממליצה לך לאכול כל יום ביצה זהו מקור חשוב לחלבון
    ניתן להוסיף עוד מקורות לחלבון חוץ מעוף כמו: דגים, קיטניות (אפונה, גרגרי חומוס וכו')

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לכולם ושבוע טוב מבקש את העזרה
    עומרי
    24/03/2012

    שלום לכולם ושבוע טוב מבקש את העזרה שלכם לתפריט תזונה
    אני בן 33, גובה 187, משקל 85,
    המטרה שלי זה חיטוב והורדת אחוזי השומן (אחוזי שומן אצלי זה %22)
    (מתאמן -43 אימוני משקולות בשבוע ו4 אימוני אירובי של כ30-40 דקות):
    ************************************************************** = אפשרות החלפה (הסימן אומר "או").
    • = כל שורה שכזו נדרש לאכול את אחד המזונות שרשומים באותה השורה..


    ********************************************************* 1
    • 2 פרוסות לחם מלא/ 4 פרוסות לחם קל / 5-6 פירכיות אורז / 80 גרם פיבר 1 (דגנים)
    • קוטג' 3% / 2 כוסות חלב
    • עגבניות שרי
    ארוחה 2
    • 2 פרוסות לחם קל/ חצי כוס אורז מבושל
    • חצי קופסת טונה בשימורים/ 3 חתיכות פסטרמה / 1 ביצה שלמה
    • 1 כפיות טחינה
    • 3 קפסולות אומגה 3 (אופציונלי)
    • 3 ירקות
    ארוחה 3
    • 1 טונה בשימורים/ 5 חתיכות פסטרמה / 1 ביצה שלמה + 2 לבן (רק החלבון)
    • 2 כפיות טחינה
    • 3 ירקות
    • חצי אבוקדו
    ארוחה 4
    • 2 דנונה 0 % + 6-7 חצאי אגוזי מלך
    • 3 קפסולות אומגה 3 (אופציונלי)
    ארוחה לאחר אימון
    • 1 סקופ חלבון/טונה במים/2 דנונה 0%
    • 4 תמרים/ 300 מ"ל חלב 1% + 2 תמרים
    ארוחה 5
    • 150 גר' חזה עוף/הודו/ דג סלמון אפוי או צלוי
    • סלט 5 ירקות
    • כף שמן זית

    סה"כ
    חלבון: 150~ גרם
    פחמימה: 180 ~ גרם
    שומן: 60~ גרם
    קלוריות: 1850~

    אשמח אם תתנו את דעתכם ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לכולם ושבוע טוב מבקש את העזרה - תגובה

    רעות גרוס
    11/04/2012

    אני מצטערת אנחנו לא נותנים תפריטים או בודקים תפריטים. פנה לדיאטנית המומחית לספורט באופן פרטי והיא תשמח לעזור לך.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בתזונת ריצה
    מישהו
    14/03/2012

    יש לי תפריט תזונה מאוזן כך שכאשר אני לא עוסק בספורט, הזה אני לא עולה במשקל ולא יורד

    אני גם רץ ריצות ארוכות שיכולות להגיע ל-30 קילומטר. ההוצאה הקלורית בריצה כזאת יכולה להגיע אצלי גם ל-2000 קלוריות ויותר שכמובן צריך להשלים בתפריט.

    השאלה שלי האם התוספת הקלורית לתפריט כדי לתדלק את הריצה צריכה להיות מפחמימות, שומנים וחלבונים על פי היחס הרגיל בתפריט...או שהיא צריכה להיות בעיקר מפחמימות.

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה בתזונת ריצה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בתזונת ריצה - תגובה

    סיון דוד
    15/03/2012

    בעיקר פחמימות, כמו כן מומלץ להוסיף פחמימה פשוטה תוך כדי הפעילות במידה והיא אורכת למעלה מ 60-90 דקות, על מנת לחדש את מאגרי הגליקוגן במהלך האימון אשר בד"כ לאחר מקסימום 90 דק' כבר מתרוקנים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתי ש אלות בבקשה
    עומרי
    13/03/2012

    שלום לכולם אשמח לעזרה שלכם ב 2 שאולות
    ארוחת צהריים : צלחת של אורז(200 גרם) + קופסת טונה + פרוסת לחם מלא+ כף טחינה

    האם זה עושה את העבודה ? או שאני חייב מנה בשרית של עוף או בקר ...??

    שאלה שניה :
    אחרי אימון כל אני לוקח אבקת חלבון שמשקלה 30 גרם שמכילה 25 גרם חלבון
    האם זה מספיק לי לבניית השריר או שאני חייב ארוחה נוספת שעה אחרי האימון?(שהיא מלאה בפחמימות וחלבונים ?)

    תודה על העזרה שלכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שתי ש אלות בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתי ש אלות בבקשה - תגובה

    סיון דוד
    13/03/2012

    שלום עומרי
    לא כתבת נתונים אישיים כמו גובה+משקל, כך שקשה להתייחס לכמויות המזון בארוחה שלך.. באופן כללי הארוחה מספקת כ-35 גר' חלבון, ומשלבת חלבונים עם פחמימות כך שהיא מאוזנת ואם התכוונת לעושה את העבודה מבחינת תפריט מאוזן בין האימונים אז היא מספיק טובה ואין צורך לאכול בשר כל יום,רק תוסיף ירקות.. .
    במקום טונה אתה יכול לאכול מנה של דג אפוי בתנור המכיל הרבה פחות נתרן (מלח) מכמות הנתרן הגדולה שיש בשימורים למיניהם, או לשלב יחד עם האורז מנה של קיטניות כמו לדוגמא כוס אפונה או עדשים או גרגרי חומוס, שילוב כזה ייתן ארוחה מאוזנת המכילה גם חלבון מלא וגם פחמימה (כלומר במקום בשר/דג תשלב פחמימות עם קיטניות).
    לגבי ארוחה לאחר אימון אתה מוזמן לקרוא הסבר שלי על ארוחות לאחר אימון ב"שאלות נפוצות" בפורום זה
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה לפני ואחרי אימון אירובי
    אביתר אבוטבול
    12/03/2012

    שלום, שמי אביתר, גובה 1.86 משקל 100 ק"ג, מבנה גוף רחב לדעתי, אני מתחיל אימוני אירובי על אופני ספינינג, ורציתי לדעת מה לאכול לפני ואחרי ובכלל אם אני מתאמן מה לא לאכול...

    האימון הוא כזה
    התכנית הבאה תתבצע לפי התחושה אותה אתה חש בעת הפעילות:
    קל, בינוני, בינוני+ , קשה הכוונה לרגליים או לנשימה
    אז ככה
    5 דקות תחושה קלה - שתי דקות תחושה בינונית - 2 דקות תחושה קלה 3 פעמים ולסיים בפעילות קלה 3 דקות.
    כל אימון להוסיף חצי דקה לתחושה הבינונית. כל 4 אימונים להוסיף אינטרוול שלום של פעילות בינונית.
    בסיום כ חודשיים האימון יראה כך
    5 דקות חימום - 5 דקות ביניני - 2 דקות קל כפול 5 - 6 ובסיום התאוששות 3 דקות.
    בצורה הדרגתית להעלות את תחושת הבינוני לתחושת ביניני +

    תודה רבה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה לפני ואחרי אימון אירובי - תגובה

    סיון דוד
    13/03/2012

    שלום אביתר
    אתה מוזמן לקרוא הסבר שלי על ארוחה לפני ואחרי אימון ב"שאלות נפוצות " בפורום זה.

    במקום להמליץ לך מה לא לאכול אני מעדיפה להמליץ על מזונות שיש להקפיד לאכול:
    מוצרי חלב דלי שומן, ביצים(במידה ואינך סובל מרמת כולסטרול גבוהה), בשר רזה, דגים,שומנים בלתי רווים כמו שמן זית, אבוקדו, אגוזים ושקדים, ירקות ב-5 צבעים, פירות - במידה,
    הקפד לשתות בעיקר מים ולהמנע משתייה מתוקה,.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום