פורום נוער במצוקה, תמיכה נפשית - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה דחופה בבקשה
    מירי
    20/10/2010

    שלום אני ממש צריכהעזרה,
    אני בת 15 ואני מרגישה כרגע על הפנים
    ולמה?
    לאבא שלי קראו כל מיני דברים בחיים שגרמו לו להיות סגור תקשורתית,,
    ז"א הוא כן מדבר וכן הכל אבל הוא ממש סגור עם עצמו והוא בדיכאון כזה,
    ויש לו תכונות של חוש הומור ומנהיגות וזה ממש ההפך ממה שהו המצב אליו הוא נקלע.
    בקיצור לפעמים בחיים שלי עצמי,
    אני לא יודעת למה,
    או שזה פסיכולוגי או שזה אמיתי\
    אני מרגישה שאני חיקוי שלו, זה לא קורה בבית זה קורה בחחוץ ולפעמים!
    ז"א לפעמים בבית אני מדברת איתו ומתעצבנת ברמות על זה שהוא כזה דיכאוני וסגור,
    ואז שאני בכיתה למשל (אני שוב חוזרת, לפעמים) אניעושה בדיוק מה שההוא עושה!!

    ויש לי כל כך מצפון ואני אומרת לעצמי: את לא סובלת שעושים לך את זה ,
    ואת מתנהגת ככה בעצמך!!
    מה יש לך? בכלל לא מתאים לך?
    הדבר הזה גורם לי כל כך הרבה סבל והמון פעמים אני אוכלת על עצמי על זה,
    ושואלת את עצמי: חבל שאני לא יכולה להייות מירי הרגילה בלי כל הבעיות המוזרות האלה, הטבעית והשמחה!!
    בבקשה תעזרו לי לצאת מזה, אני עומדת לבכות כבר,
    מה אני עושה??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה דחופה בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחופה בבקשה - תגובה

    שי ציון
    21/10/2010

    מירי הי,
    מכתבך נוגע ללב הן בשל הרגישות שאת מגלה לאביך, שעל אף קשייו הנוכחיים את מצליחה להבין את הגורמים לקשיים אלו ואף לראות את חלקיו היציבים והמרשימים. נדמה כי, את כואבת את כאביו של אביך שאילולא המצב אליו נקלע חייו היו קלים יותר וכך גם חייך, שכן יכולת להנות מאב תקשורתי ופתוח יותר. נדמה לי שבשונה מנקודת מבטך על אביך שרואה את הנסיבות שהובילו אותו למצבו הנוכחי, בכל הנוגע לעצמך את מחמירה יותר.
    מנקודת המבט שלי ברור כי המצב בבית אינו קל (כפי שהזכרת בקשר עם אביך) ומשפיע על רגשותייך והתנהגותך. ייתכן, שאת מבטאת את רגשותייך בעיקר מחוץ לבית מתוך התחשבות במצב בבית וחוסר רצון להקשות על אביך מעבר למצבו. אולם, לבסוף רגשות אלו יוצאים מחוץ לבית כלפי הסביבה.
    חלק במכתב שלא עולה באופן ישיר הוא השאלה "מה ירשתי מאבי", ואני מניח שעל אף שאת מציינת את החלקים הלא רצויים שירשת מאביך ככל הנראה טמון בך גם משהו מחלקיו החיוביים, כפי שהזכרת אותם.
    מעבר לכך,את יכולה לפנות אל יועצת בית הספר או דמות עימה יש לך קשר פתוח ולקבל תמיכה, שעשוייה לסייע לך.
    שי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חושבים שאני משהו שאני לא
    nk
    17/10/2010

    אז ככה,ליפני שאני אתחיל לכתוב אני רוצה להגיד שמה שעשיתי הוא טיפשי מפגר מסוכן ולא יחזור על עצמו בחיים.
    ניכנסתי לצ'אטים בתור הומו בשביל הבדיחההההה ודיברתי עם הומואים אחרים
    (ואני מדגיש בתור בדיחה אני לא הומו)
    השיחות שם היו המצאות סתם בשביל הצחוקים.
    נכון זה מטופש ומיותר וגם הסיפורים שהמצאתי שם היו שקריים.
    המשפחה שלי גילתה את ההודעות האלה דרך תוכנת מעקב במחשב או משהו כזה.
    ועכשיו הם חושבים שאני הומו.
    נכון זה נישמע מפגר ומטופש אבל זה לא זה מפריע לי
    אין לי שום דרך להסביר להםםםםםםםםם.
    איך אני יכול להסביר להורים שלי ?
    מה אני יגיד להם
    מה לעשות?????????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חושבים שאני משהו שאני לא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חושבים שאני משהו שאני לא - תגובה

    שי ציון
    19/10/2010

    המצב אותו תיארת מבלבל
    נכנסת לדמות אליה אינך מרגיש שייך בהנחה שלא תתגלה. אולם דמות זו נחשפה וכעת אתה מרגיש כי הוריך מתייחסים אליך על פי אותה דמות שאינך מרגיש קשור אליה. מבלבל.
    בקשר להורייך אני יכול לשער שגם הם מבולבלים ומנסים להבין כיצד הדמות אותה גילו מסתדרת עם זו של בנם כפי שהם מכירים אותו. אני יכול לשער שלאורך הזמן ההיכרות המשותפת של הורייך איתך תסייע להם למקם את האירוע החד פעמי בהקשר הראוי, גם אם כרגע האירוע נראה כצובע את יחסיכם. כמו כן, במידה ומתקיים בינכם קשר טוב וגלוי אתה יכול לספר את תחושותייך בנוגע לגילוי הצאט ולנהל איתם שיחה על האופן שבו הם רואים זאת. ייתכן ותגלה כי הם לא שופטים אותך בנוגע לזהותך המינית אלא יותר חוששים בקשר לסכנות הטמונות בציטוט באינטרנט ומעוניינים להגן עלייך.
    מעבר לכך, בהנחה שאתה בגיל ההתבגרות, בתקופה זו אתה מתנסה בחוויות שונות, שיסעו לך לבסוף להבין טוב יותר "מי אני".בהקשר זה אולי בעוד מספר שנים תתבונן על אירוע זה כעל חוויה מלמדת ומעשירה גם אם כעת אתה מרגיש צורך להתרחק ממנה ככל שניתן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את האמת אולי???

    נרקיס
    24/10/2010

    חשבת אולי להגיד להם את האמת?
    אני לא יודעת אבל יש משהו אמיתי כזה באמת, שגם האדם העקשן ביותר, בסוף יכנע לה.
    אם קשה לך להגיד מילולית, תמיד תוכל לכתוב מכתב ולנסות להסביר מה בדיוק קרה, עם התנצלות מעומק הלב כמו שהורים אוהבים.

    בהצלחה, נרקיס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה לעזור לי ! צריכה דחוף עזרה !
    מישהי
    09/10/2010

    שלום, אני בת 12 ועליתי לחטיבת הביניים,אני כל הזמן מרגישה רע,חושבת מחשבות אובדניות
    ורוצה למות ! אין לי חשק לחיות יותר,אני יכולה להרגיש טוב,אבל כעבור לא יותר מחצי שעה
    אני רוצה לבכות וממש מרגישה רע ! ההורים שלי רעים אלי,כל פעם שאני אומרת להם שאני
    מרגישה רע הם אומרים לי "תפסיקי לדבר שטויות" ודברים אחרים ואני לא יודעת מה לעשות!
    כבר מכיתה ה' דיברתי בבית הספר שאני רוצה למות ושרע לי ושהחיים שלי רעים ובגלל זה לא הרשו לי ללכת חודש לבית הספר עד שכיבתי אישור מפסיכולוגית שמותר לי לחזור לבית הספר כדי שאני לא אסכן אחרים התחננתי שיעבירו אותי בית ספר ובאותה השנה עברתי בית ספר וגם שם לא היו לי חברים והרגשתי מאוד רע וגם אמרתי שאני רוצה למות ובגלל זה שלחו אותי לבית
    החולים של נס ציונה כי גם רציתי ללכת לשם כי חשבתי ששם יעזרו לי אבל הי לי שם מאוד רע וכול יום שההורים שלי באו לבקר אותי,(הם באו כול יום כי גרנו קרוב) התחננתי שהם יחזירו אותי הביתה אבל הם לא הסכימו,אחרי חודשיים השתחררתי מהבית חולים ושחזרתי הביתה המשכתי להרגיש רע ולדבר שאני רוצה למות כי באמת הרגשתי ככה ! אני לא יודעת מה לעשות,מרוב שרע לי אני בחלק מהימים לא מסכימה ללכת לבית הספר וההורים שלי כול יום מכימים אותי מהמיתה כשהם ממש נועצים בי ציפורניים,ממש בכאבים ובכוח ולפעמים וכול יום בבית יש לנו ריבים בעיקר בבוקר לפני בית הספר ובערב,וההורים שלי ואני ממש רבים עד כדי מכות !
    ואמא שלי לפעמים קוראת לי "כ.לבה ומטומ.תמת ואני מנסה תמיד לברוח מהבית !
    להורים שלי לא אכפת שאני מרגישה ממש רע ואני גם עד עכשיו לקחתי ריספרידל
    שזה כדור פסיכולוגי והכדור שלקחתי אותו בערך שנה לא עזר לי והרגשתי עדין רע אז החליפו לי את הכדור לכדור אחר,וגם מהריספרידל ממש השמנתי וכול הזמן ההורים שלי קוראים לי ש.מנה
    וזה גורם לי לרצות עוד יותר למות ! אני לא יודעת מה לעשות כל הזמן רע לי בא לי להפסיק לחיות וזהו ! בבקשה תעזרו לי ! הפסיכיאטרית של הבית חולים איימה לאשפז אותי שוב !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי לך

    ...
    09/10/2010

    עצוב לשמוע שכ"כ רע לך ואת רוצה למות:(

    בטח נורא לא נעים לחיות עם ההרגשה הזו כל הזמן...
    את מתארת כ"כ הרבה קושי וכאב,ואני שואלת את עצמי מה בעצם גורם לו?

    בתור מישהי מהצד(ואת יכולה להתעצבן ולאמר שאני לא מבינה כלום,גם אני מרגישה ככה הרבה פעמים)אני יכולה לאמר לך שדווקא נראה שההורים שלך כן דואגים לך.


    להורים יש מן פאק כזה,שהם פשוט לא מוכנים לקבל את העובדה שלילדים שלהם לא טוב.
    הורים לא תמיד יודעים איך להתמודד עם הכאב של הילדים שלהם,אז הם מנסים 'לטאטא' אותו מתחת לשטיח,להתעלם ממנו,או להמשיך כרגיל.

    זה לא כי הם לא אוהבים אותך.
    גם העובדה שהם מקימים אותך בכוח לבית ספר מוכיחה שאת חשובה להם.

    אני בטוחה שיהיה הרבה בלגאן ביחסים ביניכם,ואני בטוחה שהם לא תלית שכולה תכלת...

    אני מבינה שאת נוטלת תרופות,אבל תרופות לא יספיקו כל זמן שקיימים דברים בינך לבין עצמך,ובינך לבין ההורים שלך שהם לא פתורים.

    לא לגמרי הבנתי מההודעה שלך אם את בטיפול או לא,אבל נראה לי שיכול להיות מועיל להתחיל טיפול נפשי-אישי,או משפחתי ביחד עם ההורים.

    תנסי לא להגיע למצב של אלימות עם ההורים שלך,ואם את רואה שזה קורה שוב,נראה לי שכדאי לשתף מישהו?

    איפה את גרה?
    אני מציעה לך לברר עם באזור המגורים שלך או בקרבתו יש מרכז של 'הפוך על הפוך'...
    זה מן מרכז ייעוץ לבני נוער,מעוצב בסגנון של בית קפה.
    ממש נחמד שם,יש גם מבוגרים שאפשר לדבר איתם,בני נוער בגיל שלך...
    תוכלי למצוא שם חברים,ואוזן קשבת.

    בהצלחה,ותשמרי על עצמך..
    אני מבטיחה לך שאפשר להרגיש טוב,ליותר מחצי שעה...

    לילה טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תהיי חזקה- העולם זקוק לך...

    נרקיס
    24/10/2010

    הגיל שלך מאד קשה, גם אני וכולם כנראה עברו אותו...
    בבקשה תהיי חזקה, אני מאמינה, בלי לראות אותך שיש לך המון מה לתת...
    שאת מתוקה וחכמה ואין לי ספק שיום אחד את תראי, שכל מה שקורה לך רק בנה אותך מבחינה פנימית, כדי שתדעי להתמודד עם כל מיני מצבים בחיים.
    לפעמים אנחנו לא מבינים למה אי אפשר שהכל יהיה פשוט וחלק, שההורים יבינו אותנו
    והבית יהיה החממה שתמיד חלמנו עליהם?
    תשאלי פה את כל האנשים באתר, קשה לי להאמין שיש מישהו שראה אידיליה בבית שלו, כל אחד מגיע עם מטען שעם הזמן, אם לא מטפלים בו ולומדים לא לפחד ממנו, הוא הופך למכביד.
    גם אני סבלתי נורא אבל היום אני לא מאשימה אף אחד, אני יודעת שכל מה שקרה איתי הוא באמת לטובתי, כמה שקשה אולי להגיד את זה או להסביר את זה.
    הרצון האמיתי שלנו הוא לעשות טוב לעולם, זה מה שמחייה אותנו, אבל לא נוכל לעשות את הטוב הזה, עד שנכיר את עצמנו באמת, ולצערי, רק המלחמות בונות את הפנימיות החזקה שיודעת מי היא ולא מוכנה להתפשר על השאיפות שלה, שמחפשת דרך לאהוב למרות שאותה לא אהבו, שיודעת שהנתינה היא הקבלה האמיתית.
    בבקשה תהיי חזקה, העולם זקוק לך, למרות שקשה לך אולי להאמין בזה כרגע.

    שלך, נרקיס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כואב
    ...
    08/10/2010

    כואב לי:'(

    אני כזאת סתומה,עד שהיה לי קצת רוגע הכנסתי את עצמי לטיפול הזה ואני שוב כאילו נקרעת לרסיסים.

    הלוואי והייתי יכולה לברוח....מעצמי.

    ___
    שתהיה שבת שלום לכולם.מקווה שארגיש קצת יותר טוב..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כואב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני

    ...
    10/10/2010

    אני מרגישה יותר טוב,
    אבל נקיפות המצפון הורגות אותי מבפנים:(

    יהיה טוב!
    שבוע טוב לכולם........(:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אל תברחי מעצמך- תברחי אל עצמך.

    נרקיס
    24/10/2010

    יקירה, את לא צריכה לברוח מעצמך, את צריכה לברוח אל עצמך...
    כי תדעי לך שעמוק בתוכך יש לך את כל מה שאת זקוקה לו-

    אהבה, שמחה, נתינה, תפילה, חיבור, שפע, התבוננות, חוכמה, נעימות, הצלחה.

    יש אינסוף של פנינים יפות ויקרות בנשמה שלך, אבל בדיוק כמו שבים הפנינים נמצאות
    במצולות, זא"מ במקומות הכי נמוכים, ככה גם את יורדת לפעמים למקומות הכי נמוכים,,,
    בשביל מה? בשביל לעלות חזרה אל פני המים, ואין פנים אלא הפנים של האדם שמעיד על פנימיותו, לעלות למעלה עם הפנינים היקרות ששלית מלמטה.

    מקווה שיובן המסר.

    שלך, נרקיס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה עושים כשאין אם מי לדבר ?
    רותמוש:)
    07/10/2010

    היי קוראים לי רותם ואני בת 14 ואני גרה בשדרות אני בטוחה ששומעים שדרות ישר חושבים שאני פרחה אבל אני לא אני נורא שונה מכל הבנות פה אני לא לומדת בשדרות אלא בשער הנגב שזה ליד שדרות ורוב הילדים שם מקיבוצים וכל החברות שלי גם מקיבוצים את השנה לא התחלתי טוב סבא שלי נפטר כמה ימים לפני תחילת שנת הלימודים ורבתי אם רוב הכיתה שלי אני מרגישה כאילו לא בלי יותר לדבר כבר אם אף אחד בחופש בגדול הייתי אמורה לעבור לבית ספר אחר- לבויאר שבירושלים ורציתי כל כך שההורים שלי יתגאו בי שאני יעבור לשם אבל אז נשברתי לא רציתי ללכת לשם ועוד פעם אכזבתי את ההורים שלי ואני עדיין לא מצליחה להבין למה לא עברתי פשוט הייתי עוזבת הולכת מפה כבר זה לא כאילו שיש לי משפחה טובה אימא שלי מכה אותי כשהיא חוזרת מניקיון בתים. אבא שלי חולה קשה כמו סבא שלי וברור שהוא יגמור כמוהו ,
    אין לי חדר משלי שאני יכולה לבכות בו בשקט להתרחק טיפה,
    אני אוהבת לנגן על גיטרה ולשיר ולרקוד אבל כל פעם שהופעתי לפני ההורים שלי הם תמיד אמרו לי לשים את החלומות בצד ולהשקיע בלימודים אבל לא בלי זה מה שאני רוצה להיות זמרת !
    זה כל מה שאני רוצה לעשות לא בלי ללמוד כל היום להיות תלמידה מצויינת בזמן שאחים שלי יוצאים ומבלים כל היום ואני דואגת ללמוד ולשמור על הבית לנקות אותו .
    מה עושים ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיבוק...

    ...
    10/10/2010

    היי,מותר לשלוח לך חיבוק גדול ומחזק?

    יש בבית הספר יועצת/מורה כלשהי שתוכלי לדבר איתה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין יאוש בעולם.

    נרקיס
    24/10/2010

    היי רותם, האם שמעת על רבי נחמן?
    אם לא אני מציעה לך להיכנס לאתר "לב הדברים" ולשמוע קצת מי היה רופא הנשמות הגדול שיש לו פתרונות מופלאים לקשיים של הדור הזה.

    ממכתבך עולה שאת נערה חכמה ויצירתית.
    גם אני כותבת שירים ושרה, ובכלל עוסקת באומנות, אבל לקח לי המון זמן להגיע לזה, ואת יודעת מי עזר לי ועוזר לי עדיין- ר' נחמן שלי.

    זה לא נכון שאין לך עם מי לדבר, כי יש אוזן אחת שלא תתעייף לעולם מלשמוע את הקול שלך, וזה נשמע מוזר למי ששומע את זה בפעם הראשונה, אבל תאמיני לי זה עובד-
    תתחילי לדבר לאלוקים.
    כי הוא כאן, הוא ברא אותך ושומע כל צער שעובר עלייך וצמא לשמוע שאת זקוקה לו, כי הוא כבר יודע שכולם איכזבו אותך...

    תאמיני לי, 5 דקןת ביום, לא יותר. זה נקרא התבודדות.
    תדברי במילים שלך, ואם קשה לך לדבר, לפעמים, אז תשירי, תציירי, תרקדי, תבכי-
    בשיחה שלך עם אלוקים הכל מותר. הכל אפשרי.
    ואת תראי איך שעם הזמן, כשאת תתרוקני ממה שאוכל אותך, אור חדש יזרח על הפנים שלך, והאור הזה יתחיל למשוך אליו אנשים חדשים כמו יתושים שנמשכים לאור...

    ר' נחמן אומר אין יאוש בעולם כלל, אז רק אל תתייאשי.

    שלך, נרקיס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רותם היקרה

    דקל
    06/12/2010

    אני נורא דואג.. אמא שלך מכה אותך???
    את חייבת לפנות לאיזה שהוא גורם!!! אסור לך להשאיר תמצב כמו שהוא
    אשמח אם תפני אליי לכתובת איימיל [email protected] או למסנג'ר [email protected] מקווה שתכנסי לכאן שוב ותראי את זה. כואב לי הלב, את נשמעת ילדה מקסימה ואסור שתשארי במצב הזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה עושים כשאין אם מי לדבר ? - תגובה

    ליאת שורץ
    08/12/2010

    רותם שלום
    עומס כל כך רב על נערה כל כך צעירה מקשה על עשיית צעדים גדולים כמו למשל מעבר לבית ספר בעיר אחרת. את כל כך כמהה להתפעלות של הורייך מהכישורים שלך, הלימודיים והמוסיקליים אבל נראה שהם לא פנויים כרגע לכך כשהם נמצאים בתוך השרדות כלכלית ובריאותית.
    אני חושבת שאת מזהה נכון וקודם כל אינך יכולה להשאר לבד עם כל מה שעובר עלייך ואת זקוקה לליווי מקצועי, את יכולה לפנות דרך בית הספר ליועצת או לפסיכולוגית בית הספר, כן בשדרות יש שירותי רווחה בהם עובדות סוציאליות שיכולות לסייע לך. ככל שתקדימי כך תוכלי עם אדם נוסף שהוא מחוייב לסודיות כלפייך, גם להבין יותר מה עובר עלייך, לקבל סיוע בהחלטות שאת צריכה לקבל וכן גם להיות יכולה לבכות במקום שהוא לגמרי שלך.
    אני שמחה לשמוע שיש לך חלומות ובין היתר צריך לחשוב איך בסיטואציה בה יש לך תפקידים משמעותיים בתוך הבית שלך את גם מתפנה לעצמך ולרצונות שלך.
    ליאת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין לי כוח יותר
    יי
    07/10/2010

    כול הזמן מציקים לי בתיכון למרות אני מגיב ואבל מעליבים אותי מציקים לי אין לי כוח ועם אומר למורה יגידו שאני מלשין וכולם ירביצו לי בנוסף זה תיכון שתלמידים מכול הערים ואין לי חברים בעיר שלי ואני לבד ובקושי יוצא אני לא יודע היו לי המון מחשבות על להתאבד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אין לי כוח יותר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה אף אחד לא עוזר לי !

    יי
    09/10/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי

    ...
    10/10/2010

    ואו,מתסכל!!

    מה הם אומרים לך שמעליב אותך?
    כאילו,איך ההצקות שלהם באות לידי ביטוי?
    ואיך אתה מגיב?


    תענה לי,ואולי נצליח למצוא פתרון ביחד:)

    ו...תבדוק אם בעיר שלך יש מרכז של הפוף על הפוך,בדיוק כתבתי על המרכז הזה למישהי כאן.
    זה אחלה מקום,גם לשפוך תלב ולדבר,וגם כדי להכיר בני נוער בגילך...

    לילה טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש עניין שיתהפך הרע לטוב.

    נרקיס
    24/10/2010

    סליחה על השאלה, אבל ניסית אולי להתעמת מולם? לפעמים זה עוזר, אבל זה תלוי בכוחות שיש לך להשקיע במלחמה מולם.

    לאף אחד אין זכות לקחת ממך את הכבוד שלך, אבל לצערנו לאף אחד גם אין את הכח האמיתי, לדעתי, לעצור תופעות מסוג זה.

    אני לא יודעת מה ההתייחסות שלך למציאות של אלוקים, אבל אני מאמינה שהוא קיים ושומע אותנו ורוצה שנתקרב אליו, ודרך אחת להתקרב- היא התפילה...

    אז אני מציעה לך פשוט להתפלל, כל לילה לפני שאתה הולך לישון, תבקש בקצרה,
    "אבא, אלוקים, מי שאתה והיכן שאתה, בבקשה תעשה שיפסיקו להציק לי.
    בבקשה תעשה שיתנו לי את הכבוד שלו ראוי כל אדם באשר הוא.

    מאמינה שזה יעזור,
    ובתפילה שיהיה לך טוב... כי "יש עניין שיתהפך הרע לטוב",

    נרקיס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין לי כוח יותר - תגובה

    שי ציון
    25/10/2010

    הי,
    אתה מתאר את המצב הקשה בו אתה נמצא. נדמה כי מעבר לכל חשוב שתדע כי מצב כואב זה הוא זמני: גם מכיוון שניתן לסייע לך וגם כי לאחר התיכון יש עוד חיים שלמים לפניך. ייתכן ושיחה עם המורה או עם היועצת, בה הן יתחייבו לא לספר לאדם נוסף, יאפשרו לך להרגיש הקלה ולחוש שאינך לבד עם קשייך. ייתכן ומתיאת מסגרת בה יתטפדר לך ליצור קשרים ולא לחוש מאויים תסייע לך לחוש טוב יותר בכל הנוגע לתחושת הבדידות. אתה מוזמן להגיב בפורום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ......
    חסוייה
    29/09/2010

    ראיתי אותו היום...

    זיהיתי אותו לפי הקעקועים שהיו לו על העורף והיד...
    הייתי עם דודות שלי היינו בדרך לסבתא שלי, היא גרה ממש קרוב אלי..
    והתחלתי לרוץ..
    הם לא הבינו מה קרה ורצו אחרי
    אמרתי להן שאני שכחתי את הגז פתוח....
    (הייינו אצלי והכנתי להם ארוחת ערב..)

    באותו היום שברחתי ממנו הוא רץ אחרי אבל הוא התעייף באמצע והפסיק לרוץ אחרי אבל אני חושהת שהוא עקב אחרי כי הוא היה קרוב לבית שלי..
    יכול להיות שהוא חיפש אותי?
    יכול להיות שהוא רוצה לעשות מה שהוא לא עשה אז.??
    לרצוח אותי....


    הכל חוזר אליי..
    כל התקיפה הבריחה הכל......
    אז עוד פעם הלכתי וחתכתי, ועישנתי, ושתיתי מה שלא אמרתי שאני יעשה עשיתי...
    אני כותבת ובוכה..
    אני מרגישה כ'כ רע עם עצמי..
    אני מתביישת במה שקרה...
    שאיכזבתי את עצמי...

    אז שתיתי, השתכרתי ואמא שלי לא בבית היא אצל ישנה אצל החבר שלה...
    ואחותי אצל סבתא שלי..
    ואני מפחדת מאוד להיות לבד!!!!
    אני מרגישה לא מוגנת בבית שלי...
    דודה שלי יצאה עם חברות שלה...
    ואני לבד...

    וכל לילה עם סיוטים ופלשבאקים...
    אני מתביישת מאוד במה שקרה....
    אני מרגישה כ'כ אפס מאופס שלא שווה שום דבר...

    אני כבר לא תחת השפעת אלכוהול, ועדיף לי ככה..
    כל פעם שאני מנסה לברוח דרכו אני מוצאת את עצמי יותר בפנים..
    אבל, קשה להודות בזה...
    מכורה.....
    לאלכוהול ולסיגריות...

    נמאס לי!!!!
    למה אני חייבת לדפוק לעצמי את החיים שלי בגללם??
    רוצה לישון נומראלי בלילה ולא לפחד בכל דבר שזז....

    ואני רואה בן אדם למטה ליד הבית שלי ואני מפחדת..
    אני לבד בבית ואין לי מה לעשות..

    בבקשה איך עושים שכל זה ייגמר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ......

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזה באסה

    ...
    10/10/2010

    כתבתי לך תגובה כ"כ ארוכה והיא נמחקה לי:(.

    בכל אופן,אני שולחת לך,(אם תסכימי לקבל)חיבוק גדול גדול ומחזק.

    מה שלומך עכשיו?
    אני מקווה שאת מרגישה קצת יותר טוב..

    אל תשארי עם זה לבד.
    הפלאשבקים,הסיוטים,הזכרונות שמציפים...זו הדרך של הנפש להתמודד
    עם הדברים הקשים שעברת.
    הרבה יותר קל לעבור את ההתמודדות הזו ביחד עם עוד מישהו.

    יש את מרכז הסיוע לנפגעות תקיפה מינית(מס' 1202),המתנדבות שם מקסימות,
    ואם תרצו הן יוכלו גם להפגש איתך פנים מול פנים ולחשוב ביחד איתך איך להמשיך הלאה.

    שיהיה לילה טוב,
    ושמרי על עצמך....

    אל תפגעי בעצמך יותר ממה שכבר פגעו,תאהבי את עצמך,אני בטוחה שיש מה לאהוב..

    ואל תפחדי לבקש עזרה.

    לילה טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הלוואי ש

    נרקיס
    24/10/2010

    לפעמים אני רוצה לצעוק לכל ההורים האדישים האנוכיים, תצאו קצת מעצמכם, תסתכלו סביבכם תתעניינו אולי לפרח שלכם חסר קצת מים, אולי העלים שלו כמושים...
    אבל לצערי, יש הורים שהם כמו פרח חד שנתי, הם ישנים כל השנה, ולתקופה קצרצרה נזכרים שצריך לפרוח, שצריך להכניס קצת שמחה ואיכפתיות.

    אני לא רוצה שיישמע כאילו רק ההורים אשמים בזה.

    אני לא מכירה אותך ולא אותם.

    ויש לי תחושה שבאיזה שהוא מקום, לפעמים גם אנחנו, הילדים, אשמים קצת...
    אולי אנחנו לא מסתפקים באור שיש לנו ורוצים ריבוי אור?
    אולי יש לנו חוצפה לא קטנה לפעמים, להכות שורשים באדמה לא לנו, בשטחים שאין לנו זכות להתערב בהם?

    הייתי רוצה להבטיח לך שיהיה טוב יותר, שזה יעבור, וכשזה יקרה, את תצאי חזקה יותר ומעריכה יותר את הטוב, מאחר ולמדת מהו רע.
    ואני בטוחה שאם ההורים שלך לא כאלה מסורים ודואגים, את תגדלי להיות שונה מהם אם רק תרצי בזה.

    בכנות, נרקיס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ...... - תגובה

    שי ציון
    25/10/2010

    חסויה הי,
    לנוכח המצוקה שאת מתארת, אני מציע לכך באופן הפשוט ביותר לפנות לדמות מטפלת ואחראית בסביבתך, החל מיועצת או מורה עימה את בקשר או בוטחת בה. את אינך צריכה להתמודד לבד עם הסבל והכאב בהם את נתונה ויש דרכים להקל עלייך.תגובותייך דומות לאלו של אנשים שחוו טראומה: אשמה, בלבול, רצון להתרחק מכל דבר המעורר את זיכרון הפגיעה. את מוזמנת להגיב ונחשוב יחדיו על דרכים לסייע לך.שי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כואב לי מאוד
    בן
    24/09/2010

    אז ככה...אני בן 19 מקריח מגיל 14 { ולמרות זאת נראה דיי טוב למרות שזה נשמע לא הגיוני} אני רוצה לספר קצת על החיים שלי- אני לא עושה צבא בגלל שאני לא רוצה להיראות כמו סבא עוד פעם עם שיער קצר שרואים שהוא דליל אז עשיתי הכל בשביל לצאת ושהשתחחרתי, נורא קשה לי אפחד לא מראה לי את הדרך בקושי מצאתי עבודה שאני לפחות בינתיים מחזיק בה, זה באמת נראה כאילו אנחנו מקוללים-החיים כל כך לא הוגנים האחים שלי גם נראים ממש טוב ופשוט שום דבר לא הולך.זה כל כך מתסכל לראות בנות הולכות עם בנים שנראים פחות טוב ממני.
    אין לי חברים, אף פעם לא היו לי אבל גם אנשים שלפחות יכלתי לצאת איתם לא כל כך מעונינים בקשר איתי, אני מפחד שיגדל לי שיער לבן {טבעי למישהו שהתחיל להקריח בגיל 14 לא? } לפני איזה שהיא תקופה מישהי ממש יפה התחילה איתי התנשקנו {אני יכול להיראות ממש מרשים במבט ראשון}- אני חייב להגיד שהחזקתי תמונה של מישהו דומה לי מתנשק והסיטואציה הייתה דיי דומה קוראים לי הרבה מקרים כאלה, אבל היא מהר מאוד הבינה מי אני.
    אני דיי חסר רגשות עכשיו- אטום כזה- לא בוכה, לא מתרגש מדברים, אבל מה שכן מאוד מאוד כואב לי זה כל כך מעליב שמישהי שכל כך החזיקה ממך פתאום מזלזלת בך, כל החיים שלי מלאים בכאב, זה כל כך לא הוגן, עברתי כל כך הרבה.
    תמיד הייתי כל כך רגיש וטוב לב אפעם לא קיבלו אותי. הנעורים שזאת אמורה להיות התקופה הכי יפה בחיים עברה בכל כך הרבה כאב, תסכול.
    אני באמת מתכוון לקחת סכין לתקוע בבטן ולגמור עם הכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כואב לי מאוד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אובדנות אינה הפתרון!

    ענבל שני
    26/09/2010

    שלום לך,

    קראתי בחשש וחרדה רבה את מכתבך, בשל המצוקה הרבה שעולה ממנו.
    נשמע מאופן תיאורך שהעיסוק שלך בשיער הוא ממוקד ואינטנסיבי ביותר זה זמן רב, ובו וסביבו
    אתה מקבל החלטות ומתנהל, כמעט לחלוטין.
    יחד עם זאת, אתה מגלה סימני מודעות להתנהגותך שגם היא ואולי היא יותר, מרחיקה אחרים ממך.
    האטימות שעליה אתה מדבר עלולה להרחיק אנשים, כיוון שהם מרגישים שאתה לא מתעניין בהם אלא רק במה שחושבים עליך. האם יש בזה ממש?
    בכל אופן, נשמע שאם לא פנית עד כה לטיפול פסיכולוגי, אני מאוד ממליצה שתפנה, כדי שתוכל לשים את נושא השעיר בפרופורציות המתאימות ולאפשר לעצמך להתנהג באופן פחות הגנתי ויותר מאפשר קשרים קרובים עם אחרים.

    בנוסף, אובדנות, כפי שכתבתי, היא ממש לא פתרון. אני מבקשת שבמידה שאתה שוב מרגיש שאתה עלול לפגוע בעצמך פנה מיידית למישהו שאתה יכול לסמוך עליו וספר לו על תחשותיך ובקש עזרה. עליך לפעול כדי לקבל טיפול באופן דחוף.


    ענבל שני
    פסיכולוגית קלינית מומחית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולי יש לי דרך לעזור

    נרקיס
    24/10/2010

    איפה אתה גר, אם אוכל לשאול, יכול להיות שיש לי מישהו שידע איך לעזור לך...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רע לי !!
    חסוייה
    23/09/2010

    שלום,
    אני אגדיר את עצמי כחסוייה מכיוון שאני לא רוצה שידעו מי אני..
    אני בת 12 מאשדוד !
    יש לי חברה ''הכי טבה'' (כן בטח) שאני יקרא לה ל'
    החברה הזאתי מכפישה אותי תמיד מול כולם.. היא בכלל לא חברה אמיתית.. אני מוצאת את עצמי כ ל הזמן פשוט תלוייה בה..
    המצב התדרדר כאשר אחת הילדות המקובלות בשכווה שלנו עברה לגור לידה.. והם כל היום ביחד..
    אז אני תמיד מפחדת שהם יהיו ביחד ואני לא ואז יתבצר מצב שהיא תיהיה הרבה יותר מקובלת ממני.. או שהיא והחברה שעברה לגור לידה יהיו החברות היכ טובות ואני ישאר לבדי.. כל הזמן זאת הייתה רק חששה !!
    וכדי למנוע מזה לקרות הייתי פשוט מתקשרת כל 5 דקות במשך כל היום לבדטק מה חברה שלי עושה והאם היא אם החברה השנייה..
    הייתי עושה הכל שהם לא יהיו ביחד.. ממש.. הייתי עוקבת אחריהם !
    ועם הם היו נפגשות יישר הייתי ממציאה סיפור חשוב כדי שאני יוכל לבוא אלייה..
    אתמול פשוט הרמתי ידיים.
    כבר לא היה לי כוח לעסוק בזה היה רע לי נפשית אמרתי ''אני יקח לעצמי יום חופש רק להיום.. מה כבר יכול לקרות'' ? ואז מה שחששתי קרא !
    החברה שעברה לגור ליד חברה שלי רבה אם החברה הכי טובה שלה ואז יתווצר מצב ש-ל' רוצה להיות חברה של הילדה המקובלת מהשכווה וגם הילדה המקובל מהשכווה רוצצה !!
    ומה שקרה שהם עכשיו החברות הכי טובות..
    וכשהיום התקשרתי בבוקר ל-ל' ליראות מה היא עושה זה היה ככה:

    אני - ''מה קורה'' ?
    היא - ''בסדר..''
    אני - ''מתי קמת'' ?
    היא - ''ב-10''
    אני - ''אה... ... ... ... ... ... ... ו.... מה את מתכוונת לעשות היום''?
    היא - ''ללכת לסוכה''
    אני - ''של דודה שלך'' ?
    היא - ''כן !''
    אני - '' מה יש לך ? את עייפה או משהו כזה ''
    היא - ''לא..''
    אני - ''אז למה את מדברת ככה........ בלי חשק'' ?
    היא - ''לא זה ל זה..''
    אני - ''טוב ני צריכה ללכת''
    היא - ''בייייייייייייי !''

    וזהו.. אז עכשיו יוצא שאין לי אף חברה מלבדייה.. ואם אני ברוגז איתה.. אני בחיים לא יהיה מקובלת בחברה..
    ותאמינו או לא ? אין עוד חברות מכל התיכון שרוצות להיות חברות שלי..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רע לי !!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בין הכל ללא-כלום

    ענבל שני
    26/09/2010

    שלום חסוייה,

    הקשר עם אותה ל/ נשמע כמו קשר חד-צדדי, בו את רודפת אחריה ומנסה להנות מהזרקורים שמופנים כלפיה, בעוד את חוששת כל הזמן מאפשרות שהיא תנטוש, למעשה היא כבר נטשה והיא לא "שלך"
    מה גם שהיחס שלה אלייך נשמע מאוד לא מקבל ואוהד.
    נראה שאת מחפשת אחר מקובלות (הכל) אך נשארת עם לא-כלום. אולי כדאי לחפש אחרי קשרים אמיתיים יותר, הדדים יותר, בהם את תאהבי את האדם האחר ויאהבו אותך?
    אם ככה, מדוע לא יצרת קשרים אחרים? את מרגישה שיש לך או אין לך מה לתת? שלא ירצו אותך?
    או שמא את מחפשת רק אחר מקובלות כמו שהצעתי כאפשרות קודם?

    אני מציעה לך לשים את הקשר עם ל' בצד, כפי שניסית לעשות מתישהו באחד הימים בהם נמנעת
    מלרדוף אחריה, ולקחת בחשבון שהקשר-לא קשר הזה יסתיים, בעוד את מחפשת אחרי קשרים אחרים. האם חשבת על תנועת נוער? חוג? פעילות במתנ:"ס איזורי? היכרות של נוער בגילך דרך פורמים בעניינים מסויימים שמעסיקים אותך? יש הרבה דרכים להכיר שלא דרך איזור המגורים או בית הספר, ואני מציעה לך לנסות ליצור סוג אחר של קשרים, בהם מקובלות אינה המטרה אלא חברות אמת.
    אני מאחלת לך בהצלחה עם החיפוש,

    ענבל שני
    פסיכולוגית קלינית מומחית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם לפנות לעזרה מקצועית?
    רותם
    19/09/2010

    שלום
    אני בת 18 ובמשך זמן רב אני חשה כאב נפשי רב ועצב ממושך ולא מוסבר במיוחד בשעות הערב וכן מחשבות אובדניות (אף שאני יודעת שלא אבצע אותן). פעמים רבות אני מרגישה ריקנות עצומה ובדידות קיומית ושאני לא שווה כלום.
    אני כבר לא מאמינה לעצמי ולא לרגשות שלי ויש לי ספקות קשים לגבי האישיות שלי ומי אני באמת ולמה בכלל שווה לחיות את החיים האלה
    למרות הכל, אני מתפקדת כרגיל ומבחוץ אני די מצליחה, יש לי חברות, הדרכתי בתנועת נוער וכו' ואני מניחה שרוב האנשים וגם ההורים שלי לא מנחשים כלום על כל התסבוכים שלי והמחשבות הקשות שלי.מצד שני אני מפחדת שאולי אני סתם מגזימה ואלו מחשבות רגילות שעוברים הרבה אנשים בגיל ההתבגרות ועיצוב הזהות והאישיות וכו' ואני סתם מנפחת הכל. דיברתי עם חברה קרובה והיא אמרה לי שהיא חושבת שכדאי לי לפנות לטיפול פסיכולוגי. אבל יש לי פחדים מהטיפול וגם מלדבר עם ההורים שלי על זה.
    בעצם מה שרציתי לשאול זה האם כדאי לפנות לטיפול, או שאולי כדאי לחכות עם זה לשלב מאוחר יותר בחיים, ואולי אם אני רק ארצה מספיק הכל יעבור מעצמו?
    אני באמת מבולבלת. סליחה על הבלגן וחוסר הבהירות..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם לפנות לעזרה מקצועית?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב נפשי ועצב ממושך

    ענבל שני
    20/09/2010

    רותם שלום,

    התשובה שלי היא דיי חד-משמעית: כן. כדאי שתפני לטיפול פסיכולוגי אצל מטפל/ת שתרגישי
    נוח איתו/איתה, טיפול שהורייך יסכימו לממן (את לא חייבת לפרט את כל מצוקותייך מולם אםאת מרגישה שכעת זה קשה או מפחיד מדיי).

    בדברייך את מציינת את החששות והספקות שיש לך מטיפול פסיכולוגי. מהן? האם את יודעת דבר
    או שניים על טיפול פסיכולוגי? הכרת מישהו שהיה? בכל אופן, בטיפול פסיכולוגי ישנו חוק שחל עליו
    והוא חובת הסודיות הרפואית, כך שכל מה שאת מספרת נשאר בינך ובין המטפל/ת. יתרה מכך,
    האווירה שמטפלים נדרשים ליצור היא נעימה, מקבלת ולא שיפוטית, כזו שבתוכה תרגישי הכי נוח שאפשר כדי להביא את כל שעולה על רוחך - מחשבותייך ורגשותייך, כפי שאת הולכת לרופא
    ומתארת את מכאובייך באופן הכן ביותר כדי שתהיה בידו האינפורמציה המהימנה ביותר לסייע לך. בטיפול פסיכולוגי ישנה יותר הדדיות מאשר בטיפול רפואי, והעבודה בין היתר היא על הקשר הטיפולי (בין המטפל והמטופל), כך שעל המטפל/ת לעזור לך להרגיש שבאמצעותו/ה, את יכולה לחוות חויות
    מתקנות, מצמיחות ומעצימות. זהו בכל אופן האידאל, ורב המטפלים מנסים לשאוף לכך. כמובן שיש
    את הכימיה המאוד מסויימת בין מטופלת מסויימת ובין מטפל/ת מסויים/ת, כך שאם את מחליטה לפנות, כדאי לא להתייאש אם בניסיון הראשון זה לא מתאים. כדאי לקבל המלצות מאנשים על מטפלים שעשויים להתאים לך. אפשר לקבל טיפול מוזל דרך קופות החולים, עמן יש מטפלים שעובדים. לחילופין, ישנן מרפאות ציבוריות לבריאות הנפש, שמטפלות ללא תשלום. כמעט בכל עיר.
    כמובן שיש גם את האפשרות לפנות אל מטפל /ת באופן פרטי ואז בוחרת את המטפל המסויים באופן אפילו יותר חופשי.

    אני לא רואה סיבה להמתין עם פנייה לטיפול, כיוון שבעיות לאב לא נפתרות מעצמן. במיוחד כאשר מתביישים ומססתירים אותן.

    בהצלחה וכל טוב,

    ענבל שני
    פסיכולוגית קלינית מומחית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש רופא נשמות...

    נרקיס
    24/10/2010

    היי.
    בלי לפגוע בפסיכולוגים, יכול להיות שיש משהו שידבר אלייך יותר טוב מהפסיכולוג הכי טוב בעולם: קוראים לו ר' נחמן מברסלב, האם שמעת עליו?

    אני מציעה לכל שבורי הלב, מחפשי הדרך, וכמושי העלעלי, לפני שאתם הולכים לפסיכולוג, תנו צ'אנס לרבי נחמן לדבר אל הנפש שלכם.

    אם הטיפול הזה לא יעזור, אז ייתכן שאתם זקוקים לפסיכולוג ואולי אפילו לכדורים, אבל לא לפני שאתם מתוודעים לשיטה של רופא הנשמות הגדול...

    כל מי שנפשו חפצה להציל את חייו, לרפא את פצעי הנפש העמוקים מוזמן לכתוב בגוגל "ר' נחמן מברסלב" א להיכנס לאתר שנקרא "לב הדברים" ואשמח לשמוע תגובתכם.

    בהצלחה רבה, שירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ...
    טל
    18/09/2010

    היי אני שני בת 16 ...

    לאחרונה ניתקלתי אצלי במשהוא מאד מוזר ולא נעים....

    כל אדם שאוהב אותי ומראה לי חיבה אני פשוט מתחילה לשנוא..

    אני יכולה לאהוב והכל עד שהנאדם יגיגד לי שגם הוא אוהב אותי ואז זה יתחלף ברגש של שינאה ....

    אני לא מבינה למה זה קורה ליי?!!!


    יש לזה סיבה?!

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחיית האהבה

    ענבל שני
    19/09/2010

    שלום שני,

    אכן לא נעים, אבל לאו דווקא מוזר. זה דפוס שיש עוד לא מעט אנשים שחווים אותו.

    הכיוון שאני יכולה לחשוב עליו בהקשר של תיאורך, הוא שדפוס כזה של יחסים, בהם כאשר מישהו
    אוהב מישהו, אחד מהם דוחה את האהבה הזו, אמור להיות מוכר לך, ממקום קרוב (הבית?).

    כדאי לפשפש ביחסים הקרובים שלך ושל בני משפחתך ולבדוק אם יש כזה דפוס בו לא יתכן יחס הדדי של אהבה. האמנם כך?

    את מוזמנת להמשיך לכתוב אם תרצי.

    ענבל שני
    פסיכולוגית קלינית מומחית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה

    שני
    19/09/2010

    יש דרך להתמודד עם זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני לא יכול יותר ! אעאעאעאעאע
    אביעד ועידן(:
    14/09/2010

    אעאעאעאעאעאאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאע נמאס לי מהעולם הזה נמאס !!! למה הוא כזה רע תגידו לי למממההה ?? !!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיזוק

    נרקיס
    25/10/2010

    העולם הוא לא רע, האנשים עושים מעשים רעים...
    ואולי זה כדי שנדע להבחין בין טוב לרע, ולבחור בטוב???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בבקשה ........
    אביעד ועידן(:
    14/09/2010

    שלום , אני ילד בן 12.8 ויש לי אחות בת 7 - אבא שלי בשנתיים שלוש האחרונות כל הזמן מעדיף אותה עליי - הוא קונה לה דברים וכשאני שואל אותו אם גם הוא קנה לי משו הוא אומר שהוא לא חשב על זה , הוא כל הזמן סובב סביבה ואני מרגיש בצד , אפילו עכשיו שאני מתחיל את גיל ההתבגרות הוא לא עוזר לי ועושה את זה יותר גרוע ! כל מה שאחותי מבקשת ממנו הוא מסכים אבל כשאני רוצה משהו זה תמיד יהיה *לא* או - *לא עכשיו* או - * אחר כך .. אי אפשר עכשיו* ... זה דבר שמטריף אותי אני דיברתי איתו על זה כבר כמה פעמים והוא אומר שזה שטויות ! הוא לא מבין אותי בכלל ! אין לי למי לגשת ולמי לדבר איתו על זה ! פעם אחת פניתי לאמא שלי והיא אמרה לי שהיא תדבר איתו , היא באמת דיברה איתו אבל זה לא עזר ! אחרי זה שוב פעם פניתי אליה אבל היא אמרה שכבר לא צריך יותר ושהוא אוהב גם אותי כמו את אחותי אבל זה לא ככה !!!!!! אף אחד לא מבין אותי - לא מורים , לא הורים , לא חברים - אף אחד ! אני על סף קריסה ! בבקשה אני צריך עזרה !!!!!!!!!
    נ.ב. אני הבאתי פה דוגמא ממש קטנה לגבי הדבר הזה יש דוגמאות שאני לא רוצה לפרסם בפורום...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בבקשה ........

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעידו

    ענבל שני
    19/09/2010

    עידו שלום,

    עולה מדבריך תחושה עמוקה של קיפוח מתמשך. זו נשמעת חוויה מאוד מתסכלת וכל מאמציך
    להביא למודעותו של אביך את המצב ולשנותו עלו בתוהו. הערכתי לך על מאמציך.
    ישנו זמן בו צריך כנראה לקרוא את המציאות, ולהבין כי ישנם דברים שלא ישתנו, ויתכן שלא
    תבין אותם, ובטח שהם לא מוצדקים, ובכל זאת הם כך.
    לקבל את זה לא אומר לחשוב שכך צריכים להיות פני הדברים, אלא שיש איזשוהי מגבלה או קושי
    אצל אביך להבין ולעשות שינוי. גם אני, מהתכנים שהבאת כאן, לא הצלחתי להבין מדוע הוא נוהג
    כך, ובכל מקרה, אין דבר שיצדיק את השארת המצב כפי שהוא, אך כנראה לא ניתן אחרת.
    יתכן שתוכל למצוא נתיב אליו, ויתכן שלא ותאלץ לחפש מקורות אחרים לקבלת הערכה ואכפתיות
    כפי שהיית רוצה, מחוץ לבית. האם זה נראה לך אפשרי? האם נראה לך שאפשרי שזוהי מגבלה שלו
    ולא שלך גם אם לא הצלחת ב"משימה" לקרב אותו אליך? אני חושבת שכן, אבל חשוב שאתה
    תעבור עם עצמך תהליך כזה. אני מרגישה שכדי לעבור כזה תהליך כדאי שיהיה מישהו מקצועי (יועצת או מטפל או חונך) שילוו אותך בזה. לפעמים גם חבר/ה עושים עבודה לא רעה בזה.

    כל טוב ומקווה שאם המציאות לא תשתנה, אולי לפחות אתה, ותשחרר בינתיים את הצורך הזה ממנו, שלא ניתן לספקו דרכו, ואולי ממישהו אחר.

    ענבל שני
    פסיכולוגית קלינית מומחית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני לבד..
    חסוי
    09/09/2010

    אני עוד מעט מסיים בית ספר ואני לבד כל הזמן.. נשארתי בלי חברים בכלל
    אין לי מה לעשות אני כל הזמן בבית
    אני בעצמי כבר לא יודע מה לעשות כי אף פעם לא שמתי לב לזה....
    אני לא יודע אם זה קשור לפה או לא אבל פשוט הייתי חייב להוציא את זה איפשהוא ואין לי איפה
    מה אני עושה??
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני לבד..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מכירה את ההרגשה הזאת,

    חסווי
    10/09/2010

    כול ראש השנה הזאת אני לבד"(

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיומים והתחלות חדשות

    ענבל שני
    13/09/2010

    שלום לחסוי,

    כמו שכתבו לך כאן, חגים, ובמיוחד כאלה שמסמנים הזמנה להתחלות חדשות מביאים איתם נטייה להתבודדות והתכנסות פנימית ומשפחתית, מה שפעמים רבות מציף מחשבות ורגשות קשים שהנחנו בצד, כדי לתפקד ביומיום.
    כך שההרגשה הרעה קשורה אולי גם למה שהחג זימן. ואני לא רואה בכך רק עניין שלילי, אלא דווקא
    בדיקה עצמית, וחיפוש כיצד למלא או לתקן את הרגשות הללו. הריקנות והחשש מפניה שאתה מתאר
    יכולה להביא אותך לבדוק איך היית רוצה למלא את הזמן שלך בדברים שאתה בוחר, אוהב, רוצה.
    עד עכשיו למדת וה"מה לעשות" הוכתב מבחוץ, עכשיו יש הזדמנות שאתה תכתיב לעצמך מה לעשות,
    וזו אמנם משימה קשה ומאתגרת, אבל יכולה גם להיות מרגשת ומסקרנת - האם לבחור לעבוד? במה?
    לבחור מתוך מודעות, או לחשוב במה אתה טוב ויכול לעשות אותו ואז לייצר אותו (שיעורים פרטיים, בייביסיטר לילדים/חיות, חלוקת פלאיירים, עבודה במסעדה ועוד). אפשר גם לחשוב על חוג שהייתי רוצה להשתתף בו ואולי דרכו להכיר אנשים. פורום שמאפשר היכרויות סביב נושא עניין מסויים, ועוד.
    אם יש לאנשים פה בפורום רעיונות, אתם מוזמנים לכתוב. גם אני אשמח לשמוע.

    אני מבינה שכעת מה שמטריד אותך זו הבדידות, אבל ברגע שתיכנס למסגרת חדשה, תוכל להכיר אנשים חדשים, ולהרגיש שוב שייך וחלק ממשהו.

    נשמח אם תמשיך לכתוב כאן ולעדכן או לשאול שאלות (אותנו ,אבל בעצם את עצמך),


    ענבל שני
    פסיכולוגית קלינית מומחית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טוב לדעת שיש את הפורום הזה:)
    אניטה
    09/09/2010

    אז ככה. חיי כל כך עצובים . אני בת 19 ושמנה מאז ומתמיד. כל החיים שלי אני אומרת אתחיל דיאטה ולא מצליחה להוריד, נמאס לי שכל אחד אומר לי את יפה את מהממת אם תרזי את תהיי הכי יפפה וכו' . מגיל 13 אני אוהבת מישהו, ואיך שאני אוהבת אותו זה לא נורמלי . אין יום אחד שאני לא מסתכלת על התמונות שלו ואין יום שאני לא חושבת עליו ולא בוכה. הוא היה ידיד טוב שלי מאוד אני התאהבתי בו קשות. לפני שנתיים הפסקנו לדבר רבנו . עד היום אני לא שכחתי מממנו אני אוהבת אותו כל כך והוא לא עונה לי שאני שולחת לו הודעות :( אנשים אומרים לי תרזי ותראי איך הוא ירוץ אלייך מרוב שאת יפייפיה. הבעיה שאני לא מצליחה להיות בדיאטה כמו שצריך:( אני נואשת . ובקשר לבחור אני לא יכולה יותר לבכות ככה מדי יום ולהסתכל על תמונות שלו ולא לתת לבחורים אחרים לדבר איתי ואני לא מסוגלת להסתכל על מישו אחר ולהתחיל לאהוב אותו קשה לי. ואין לי ביטחון עצמי. אני אומרת אני חולה ולא הולכת לחתונות כי אני שמנה לא יוצאת מהבית, יותר נכון מתביישת מהגוף שלי. אני רושמת את זה עם דמעות. כי הבעיה לא רק שאני שמנה אלא שאני גם שעירה מאוד. יש לי בעיות הורמונליות ועוד לא הלכתי לרופא ויש לי שערות במקומות שבחיים לא היה לי, כמו חזה בטן גב כתפייים פנים . לפעמים בא לי למות כמה חרא יותר יכול להיות לי יותר מעכשיו? :( אני לא יודעת מה לעשות בחיייים . לא קיבלתי מחזור חצי שנה ובגלל זה אני מתנפחת עוד יותר . האם את חושבת שיש טיפול לשיעור ? לא יכולה יותר להסתכל על עצמי:(

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טוב שאת כותבת כאן :-)

    ענבל שני
    13/09/2010

    שלום אניטה,

    מכתבך מאוד נגע לליבי.
    את מצליחה למרות הסבל שלך, להישמע נערה שנחמדה ונעימה אל העולם, ולכן, כנראה, יש סביבך אנשים שאוהבים אותך וחושבים שאת יפה, גם כשאת לא מרגישה כזו.

    ממה שכתבת (וזה אמנם לא פורום רפואי אלא פסיכולוגי, ובכל זאת) - נשמע שהבעיה הרגשית החלה מבעיות הורמונליות, ולאחר מכן, מתסכול שאולי קיבל מענה או נחמה דרך האוכל. אבל הבעיות ההורמונליות ממש ברורות ומייצרות גם בעיות במחזוריות הווסת, אולי גם בתיאבון, ויתכן שישנה בעיה
    בחילוף החומרים ועוד, כל מני תחומים רפואיים-גופניים, שמצריכים בדיקה, אבחנה והמלצה לטיפול על-ידי רופא. לכן אני ממליצה לך לפנות אל רופא/רופאת משפחה שלך, והם יפנו אותך לבדיקות שיראו למשל אם בלוטת התריס מתפקדת טוב, אם יש בעיות הורמונליות ועוד, ויתאימו את ההמלצות לפי זה.
    יכול להיות שתוכלי לקבל תרופה כלשהי כדי לאזן את הפעילות ההורמונלית, ואז פחות תזדקקי למכונים שמורידים שיער בלייזר. (יש טיפולים להורדת שיער מהגוף, הם בדרך כלל יקרים מאוד ולא פועלים
    להסרת השיער לנצח, אלא צריך לחדש את הטיפול. גם על זה כדאי להתייעץ עם רופא כי ישנם מכונים יותר מקצועיים ויש פחות.
    רופא משפחה יכול גם לתת לך הפנייה לדיאטנית של הקופה ותוכלי להכנס למסגרת של אכילה יותר מסודרת.

    לגבי הבחור, נשמע שהקשר איתו היה לך מאוד משמעותי, ושלמרות סיומו עוד לא נפרדת באמת ממנו.
    זה נשמע כאילו שאת מרגישה שהוא היחיד בעולם שיכול להסב לך אושר והנאה. כמובן שזה לא כך, אבל את צריכה לעבור תהליך של פרידה פנימית ממנו. אולי לכתוב מכתב פרידה (בלי לשלוח, אבל לנסח בו את כל הדברים הטובים והרעים שהיו בו ובקשר שלכם, ולנסות לשחרר אותו ככה.

    כל טוב ובהצלחה.

    ענבל שני
    פסיכולוגית קלינית מומחית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום