מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סוכרתדנה26/05/2010
אני רוצה לרדת 15 קילו , יש לי סוכרת סוג 2 וזה חשוב לי כדי להוריד את רמות סוכר (בשילוב עם אינסולין לנטוס) אני לא בטוחה איזה סוג של התעמלות מתאימה לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי דנה,
מיכל בן דוד26/05/2010
לא ציינת את גילך ולכן התשובה שלי כללית.
איגוד הסוכרת של ארה"ב ממליץ על 30 דקות ביום של פעילות אירובית (הליכה, רכיבה על אופניים, שחייה)
לפחות 5 פעמים בשבוע. אם אינך מסוגלת את יכולה להתחיל בצורה יותר מתונה , 3 פעמים בשבוע ובהדרגה להעלות את התדירות ל5 פעמים.
כמובן שכדי שתתייעצי אם הרופא המטפל שלך על מנת לעזור לך לבחור בפעילות גופנית שתתאים לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאלה25/05/2010
שלום, רציתי לדעת אם זה בסדר לעשות אימון אירובי פעמיים ביום, בבוקר ריצה ובערב אופניים והאם זה בסדר לשלב בין אימון אאירובי לבין פילאטיס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אלה
יעל הראל29/05/2010באופן עקרוני אין בעייה לבצע שני אימונים אירוביים באותו יום כפי שציינת, חשוב רק לשמור על זמני התאוששות מתאימים ושינה טובה, כדי לא להעמיס מידי על הגוף, כמו כן חשוב שתבצעי מתיחות טובות בסוף כל אימון כדי שלא "תתקצרי" מהפעילות האירובית הרבה. בנוסף חשוב שתקפיד לצרוך ארוחות מתאימות לפני ואחרי האימונים (בעיקר פחמימות לפני האימון ופחמימות וחלבונים אחרי האימון) כך שתספקי לגופך את כל מה שהוא זקוק לו כדי לעמוד במאמץ.
אין בעייה לשלב בין אימון אירובי לפילאטיס, זה אפילו מומלץ לשלב שני סוגי אימונים כאלה, כי כל אחד מפתח יכולות שונות. בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקפיםמלי25/05/2010
שלום.
בת 26 שנה אחרי לידה. גובה 170 משקל 55 . אני מעמלת בשעורי חיטוב ועיצוב כחצי שנה לפחות פעמיים שלוש בשבוע אך איני רואה שום שינוי בהקפים ....(לפי הבגדים) מה יכולה להיות הסיבה שאין שום שינוי? אני מתחילה להתייאש...
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליהי
דרור26/05/2010הייתכן כי הסיבה לאי ירידת ההיקפים נעוצה בעובדה כי שיעורי העיצוב חיטוב אינם דינמים מספיק עבורך? יתכן ואת לא מעלה את הדופק שלך או שמשך האימון לא עצים מספיק בשבילך?
האם את משלבת אימוני אירובי כמו ריצה/הליכה מהירה,סטפר/אופניים וכד'?
זכרי נא כי הירידה באחוזי השומן מחייבת פעילות אירובית נרחבת לאורך זמן וכמובן שלא ציינת את הרגלי התזונה שלך שמהווים גורם מכריע בכמות % שומן בגוף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי ליהי
מיכל בן דוד26/05/2010אני חייבת לציין שהמשקל שלך נשמע תקין לגמרי ואף נמוך. אם למרות זאת את רוצה עוד קצת להתעצב או לרדת במשקל רצוי שתגווני את האימונים שאת עושה ותוספי פעילות אירובית כגון: הליכה, ריצה, אופניים שיעורי אירובי/ מדרגה וכו'.
חשוב לזכור שפעילות גופנית לא מספיקה ושצריך לוודא שהתזונה נכונה ומאוזנת (בעיקר להימנע מאוכל שמן וממתוקים)
השילוב של פעילות אירובית ותזונה נכונה יכולה לעזור לך להגיע ליעדים שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם בדיאטת חלבונים אפשר לפתח שריריםגילה23/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
הי גילה
יעל הראל24/05/2010שאלתך מאוד לא ברורה לי, כי לא פירטת איזו סוג של פעילות גופנית את עושה, דיאטת חלבונים ללא פעילות גופנית המבוססת על אימוני כוח יכולה לגרום להשמנה ועומס על הכליות ולא תתרום להעלאת מסת השריר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כושר וכניסה להריוןלילי23/05/2010
שלום,
אני מעוניינת להיכנס להריון,
אינני יודעת עדיין אם אני בהריון
כיום אני פעמיים בשבוע מתעמלת בשיעור אירובי וחיטוב הגוף, כל פעם שעה (כלומר שעתיים בשבוע).
רציתי לדעת אם אני נכנסת להריון ובזמן שעדיין אינני יודעת שאני בהריון אני ממשיכה להתעמל כרגיל,
האם זה מהווה סיכון להריון?
בשיעורים משלבים אימון עם מדרגה,זוג משקולות של קילו כל אחת, קפיץ, גומיה ומזרן לכפיפות בטן.
האם כדאי לי להפסיק מראש להתאמן בזמן ניסיון להיכנס להריון? או להמשיך כרגיל וכשיוודע לי על ההריון אז להפסיק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון ופעילות גופנית
איתי הר-ניר23/05/2010פעילות גופנית אינה מהווה מכשול בנסיונות להכנס להריון ולא בהריון עצמו.
יש לא מעט מחקרים יעידו אף ההפך.
פעילות גופנית בזמן ההריון צריכה לעבור מספר מודיפיקציות (לעיתים לא משמעותיות) התלויות במאפייני המתאמנת, בנסיונה בפעילות גופנית, ובחריגות בריאותיות הקשורות ולא קשורות להריון.
באופן כללי, אישה פעילה גופנית יכולה לבצע את אותה פעילות גופנית ללא שינויים חריגים.
אישה שלא עסקה בפעילות גופנית טרם ההריון, מומלץ שתקבל אישור מרופא לפעילות גופנית.
יש לזכור שבטרימסטר הראשון ובכלל בהריון יש להקפיד על תנאי נידוף חום טובים.
לשקול תועלת מול סיכון בכל פעילות הקשורה בשיווי משקל ואימפקטים (במיוחד בכניסה לטרימסטר השלישי).
פעילות גופנית סטאטית על הגב אינה מומלצת החל לקראת סוף טרימסטר שלישי.
אין חשש לבצע אימוני התנגדות איזוטוניים, או אימונים אירובים.
ככל שההכרות עם המיומנות לפני ההריון גדולה, כך פחות החשש מביצוע של אותה פעילות בזמן ההריון.
יש לקחת בחשבון את השינוי המרכז הכובד ובשיווי משקל.
יש לקחת בחשבון את השינוי בגמישות עקב שינוי הורמונאלי.
יש להיות ערים לחשיבות חיזוק שרירי קרקעית האגן ושרירי הבטן.
חלק מגורמי הבריאות ממליצים להמנע מכפיפות בטן "קלאסיות" עליות משכיבה לישיבה החל מטרימסטר שלישי.
יש להיות ערים לשינוי בצריכה הקלורית, ולעליה המתבקשת במהלך ההריון.
יש להפסיק את הפעילות הגופנית במצב של עייפות ולא תשישות.
לפעילות גופנית בזמן הריון יתרונות רבים:
*שליטה טובה על השינוי במשקל הגוף.
פעילות גופנית תורמת לירידה בתופעות של לידה אב-נורמאלית.
פעילות גופנית מסייעת בתהליכי ההתאוששות לאחר הלידה.
פעילות גופנית עשוייה להפחית את כאבי הגב.
יש מחקרים שטוענים שפעילות גופנית בזמן ההריון תורמת להתפתחות מוטורית וקואורדינטיבית תקינה של העובר.
* בכל מקרה יש להתייעץ עם גורם מוסמך פנים מול פנים כאשר יגיעו הבשורות המשמחות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכושר וכניסה להריון
מיכל בן דוד23/05/2010הי ,
אין שום סיבה להפסיק להתעמל בהריון אלה אם כן זאת הוראה מהרופא.
לא מומלץ לאישה שאף פעם לא התעמלה להתחיל להתאמן בטרימסטר הראשון של ההיריון. אבל בהחלט אין הוראה לאישה שהייתה מתעמלת לפני ההיריון להפסיק להתאמן בזמן ההיריון. (אלה אם זאת הוראה מפורשת מהרופא). ההפך הוא הנכון, מומלץ להתעמל לפני הריון ובזמן ההיריון ( כמובן שלכל טרימסטר בהיריון יש את הדברים שצריך לקחת בחשבון) אבל בשלב שאת נמצאת בו אין לך ממה לחשוש.
בכל מקרה ההתעמלות שאת עושה היא די מתונה ולא צריכה להיות איתה שום בעיה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שרירי חזה אצל נשיםנטלי18/05/2010
שלום,
אני התחלתי להתאמן בחדר כושר,שמתי לב שאני התחלתי לרדת במשקל יחד עם זאת
גם החזה נהיה יותר קטן.
אני בחורה רזה, הכוונה לא לרדת במשקל, אני רוצה להתאמן רק בשביל עיצוב גוף, איזה אימון אני צריכה לעשות בשביל לא לרדת במשקל רק לעצב, איזה אימון לא מקטין חזה או אולי אפילו מגדיל, אולי זה קשור לאוכל גם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי נטלי
מיכל בן דוד18/05/2010
על מנת שלא תרדי במשקל עלייך להתאים את האימונים שלך בחדר כושר למטרות שלך.
ישנן כמה סיבות שבגללן את יורדת במשקל. הראשונה היא התזונה והשנייה היא אופי האימונים.
תזונה: מכיוון שהמטרה שלך היא לא ירידה במשקל , את צריכה לצרוך כמות יותר גדולה של קלוריות בכדי שלא ליצור מאזן קלורי שללי ,כלומר ,הוצאה קלורית יותר גדולה מההכנסה הקלורית שגורמת לירידה במשקל.
אופי האימונים: אירובי או משקולות? יתכן שאת צריכה לעשות יותר אימוני כוח מאשר אימון אירובי מכיוון שאימון אירובי מגדיל את ההוצאה הקלורית בצורה משמעותית.
לגבי החזה, זה תוצאה של הירידה במשקל, אין אימון שיוכל לעזור לך בזה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טרמפולינהמעין15/05/2010
היי
קנו לאחי הקטן טרמפולינה גדולה וקפצתי עלייה בהתחלה בשביל הכיף
ופתאום הרגשתי שהדופק שלי מהיר
רציתי לדעת כמה קלוריות שורפים ?
ועל איזה שרירים זה עובד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טרמפולינה
יעל הראל17/05/2010הי אימון על טרמפולינה הוא אימון מצויין, הוא אכן מעלה מאוד את הדופק וזאת תוך כדי הנאה ובלי להעמיס על המפרקים. השרירים שעובדים באימון הם בעיקר שרירי היציבה ושרירי הרגליים. הפעילות על הטרמפולינה בונה כוח וסבולת שריר, משפרת זריזות תנועה ומחטבת את שרירי הרגליים, הירכיים הבטן, המותניים והזרועות. הפעילות משפרת גם את קואורדינציה, את שיווי המשקל, את הזריזות ובעלת השפעה חיובית על שרירי העיניים (מיקוד בקפיצה) והשרירים הטבעתיים.
יתרון נוסף לאימון הוא שמהלך האימון כל השרירים שותפים במאמץ ובטונוס (במיוחד שרירי הבטן שמהווים המרכז, והבסיס לפעילות) להבדיל מאימוני כוח מבודדי שריר.
כמות קלוריות השנשרפת תלוייה במשך ועצימות הפעילות שתשעי ולכן קשה לי לומר לך, בכל אופן, זה אימון מומלץ שתורם בהרבה היבטים (כפי שציינתי).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטרמפולינה ורצפת האגן
שחר09/06/2010היבט חשוב שלא צוין הוא ההשפעה של הקפיצה בטרמפולינה על שרירי רצפת האגן.
בקפיצה מופעל עומס גדול מאד על שרירי רצפת האגן, ולכן לא הייתי ממליצה על פעילות כזו לנשים שעברו הריון ולידה. (גם 30 שנה אחרי, את עדיין "לאחר לידה"... (-: )* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רזה בפלג גוף עליון אך לא בתחתוןחבר של...13/05/2010
היי, אני שואל לגבי חברה שלי, היא מאופיינת בפלג גוף עליון רזה אך בפלג גוף תחתון היא מאופיינת בשרירים גדולים יותר ובריכוז שומן בחלק התחתון של הטוסיק.
שאלתי ובקשתי: איך ניתן להגיע לפרופורציות עם גוף כמו שלה?
דבר נוסף איך לעזור לה בלי לפגוע בה מעצם העובדה שיש בה משהו שמציק לי?
תודה,
בן המין השני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לבן המין השני
מיכל בן דוד15/05/2010לא כל כך הבנתי את השאלה שלך. אם יש משהו חיצוני שמציק לך בחברה שלך, לצערי הפורום הזה לא יוכל לעזור לך, ואולי כדי שתפנה את השאלה לפורום אחר.
מה שאתה מתאר זה מבנה גוף מסוים. אם הבנתי נכון את התיאור יש לה מבנה גוף אגסי. התעמלות יכולה לעזור לה לחזק את השרירים ובצורה זו לעצב את הישבן, אבל מבנה הגוף שלה יישאר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אימון מפוצלמריה12/05/2010
אני מעוניינת לעבור מאימון לכל הגוף של שלוש פעמים בשבוע לשיטת אימון מפוצל ab ארבע פעמים בשבוע. איזו חלוקה לשרירים מומלץ לבצע? כמה תרגילים לכל שריר כמה סטים וכמה חזרות? יש לציין כי אני עובדת עם משקלים נמוכים יחסית, כגון משקולות יד של 3 ק"ג לידיים ו4 ק"ג לחזה וכמו כן המטרה היא לא לנפח את השרירים, אלא להגדיל באופן מתון את המסה שלהם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מסת שריר
איתי הר-ניר13/05/2010קשה מאוד, אם בכלל אפשרי להעלות מסת שריר ללא מאזן קלורי חיובי.
אין חובה בשימוש בשיטת אימון מפוצל בכדי להעלות במסת השריר.
באופן כללי 3-5 סטים לקבוצת שרירים גדולה בטווח חזרות של 6-12 נמצאה כמתאימה ע"י רוב גופני האימון.
2-3 סטים לקבוצת שרירים קטנה.
מנוחה צריכה להיות בין 1 דקה ל 2 דקות. (אין סיבה לנוח יותר בין תריגילים).
ישנה עדיפות לביצוע תרגילים מורכבים שמערבים קבוצות שרירים גדולות.
ישנם "תרגילי מפתח" שתומכים במאזן הורמונאלי לעליה במסת השריר.
שפיפות עם משקולת על העורף/ חתירה/ לחיצות כפתיים/ לחיצות חזה/ מקבילים/ מתח.
חלוקה לקבוצות שרירים בכל אימון מאפשרת עליה בנפח ובעצימות בו זמנית כמתבקש באימוני היפרטרופיה (עליה במסה).
אולם, כפי שציינתי, זו ממש לא חובה.
שינוי במסת הגוף פועל לפי עיקרון התמורה הפוחתת, וגם תוצאות לרוב מושגות לאחר טווח של חודש וחצי עד חודשיים.
יש לוודא טכניקה נכונה לפני עליה במשקלים.
יש לקבל יעוץ תזונתי, (לא ממדריכים) התומך בעצימויות חדשות ובנפחים עולים.
ורק לסיום, אין דבר כזה לנפח שרירים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי מריה
יעל הראל14/05/2010נראה שקיבלת תשובה מעניינת מאחד מהכותבים בפורום עם זאת חסרים בה פרטים ולכן אני משלימה לך אותם. בכל אופן, חשוב שתדעי שנהוג יותר לעבור לאימון מפוצל כשעובדים עם משקלים כבדים יותר, ורק לאחר תקופת אימונים ממושכת. בכל אופן, מעבודה עם המשקלים שתיארת לא תגרמי ל"ניפוח" שרירים, בנוסף כדי להגדיל משמעותית את מסת השריר יש לאכול באופן מאוד מסויים ומתוזמן, מה גם שנשים לא "מנתפחות" כ"כ מהר, בגלל שמסת השריר שלהן קטנה יותר מלכתחילה. על חלוקה לשרירים אני ממליצה לך להתייעץ עם המדריך במכון בה את מתאמנת וגם להתאים את האימון ליכולות ולתחושות שלך. חלוקה נכונה יכולה להיות כתפים, גב וחזה ביום אחד, וביום אחר רגליים, ישבן, יד קדמית, יד אחורית. על בטן אני ממליצה לעבוד לפחות 3 פעמים בשבוע. אני ממליצה לבצע 3 סטים של 15-12 חזרות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניפוח
איתי הר-ניר14/05/2010מסת השריר אצל נשים אינה מגיבה באותו אופן אצל גברים בגלל מאזן הורמונאלי שונה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טאי-בוחיה12/05/2010
שלום,
אשמח לדעת היכן ניתן להשיג דיסק של טאי בו- אני חושבת של בילי בלנקס...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי חיה
יעל הראל14/05/2010את יכולה לכתוב באינטרנט באנגלית Billy Blanks- DVD ולהזמין דרך האמזון, או אם את מכירה אנשים שנוסעים לארה"ב, בקשי מהם לקנות לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היפרדות שרירי בטןאילנית07/05/2010
שלום,
לפני שנתיים וחצי ילדתי תאומים, חזרתי למשקלי די מהר ואני רזה מאד.
למרות זאת, אני לא יכולה להכניס את הבטן ובבדיקה עצמית נראה שיש לי הפרדות שרירי בטן.
אני לא רוצה להרשם לשיעורי התעמלות שעלולים להחמיר את המצב.
איזו התעמלות מומלצת לי? (האם פילאטיס?) האם עלי להפגש עם פיזיותרפיסט? אני גרה בהרצליה ולא יודעת למי עלי לפנות באזור מגורי.
אודה לכן אם תאמרו לי איזה סוג התעמלות מתאימה לחיזוק שרירים אילו והאם יש סיכוי שהבטן תחזור להיות שטוחה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היפרדות שרירי בטן
יעל הראל09/05/2010הי אילנית, ההתעמלות המומלצת לך היא חיזוק שרירי הבטן, אבל רק של השריר הרחב בטני, כלומר אסור לך לבצע עליות בטן רגילות כי הן רק יחמירו את ההיפרדות. אני חושבת ששיעור פילאטיס לא מותאם יכול לגרום לך נזק כי יש בו הרבה עבודה על הישר בטני, עם זאת, את יכולה להסביר למדריכה את המצב ולבקש ממנה להנחות אותך מה כדאי ולא כדאי לעשות. את יכולה גם ללכת לשיעורי עיצוב ושיעורי core רגילים ולבקש מהמדריכה להנחות אותך. בכל אופן, אני ממליצה לך לקחת אימון אישי אחד או שניים כדי להבין על מה עלייך לעבוד וכיצד וכך תוכלי ליישם את זה בכל שיעור שתלכי אליו. (את יכולה גם להיפגש עם פיזיותרפיסט, אבל גם מאמן'ת טוב/ה שעברו קורס התעמלות לנשים לאחר לידה יוכלו לתת לך טיפים). אימון נוסף מתאים הוא שיעור פילאטיס מכשירים כי הוא מחזק מאוד את הבטן ושרירי הליבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שרירי חזהקרן07/05/2010
שלום,
רציתי לדעת האם תרגילים לחיזוק שרירי החזה (שכיבות סמיכה וכו')
מרימים במידה מסויימת את החזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי קרן
יעל הראל08/05/2010אני חושבת שתרגילים אלו תורמים מעט מאוד לעניין הרמת החזה, הם יכולים לתרום לכך מעט זה לא יהיה בולט למי שיש לה חזה גדול, אלא יותר בקרב נשים עם חזה קטן ואחוזי שומן נמוכים.
כמובן שהתרגילים הללו מומלצים מסיבות שונות שאינן קשורות רק בהרמת החזה, למשל הם עוזרים לחיזוק חגורת כתפיים, לדחיסת עצמות שורש כף היד וחיזוקן, לחיזוק שרירי הבטן והליבה וכו'.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!
קרן10/05/2010החזה שלי בינוני ולאחרונה קצת קטן כי רזיתי. בכלל אני חושבת שחגורת הכתפיים שלי
חלשה וזה גורם לחזה להראות יותר למטה (כאילו אני צריכה להזדקף) ועוד משהו מוזר-
מעולם לא הצלחתי לעשות אפילו שכיבת סמיכה אחת גם כשעשיתי כושר ועיצוב באופן קבוע. אפילו לא את שכיבות הסמיכה הקלות "של בנות" כשיושבים על הברכיים. זה ממש כואב לי בפרק כף היד.
לילה טוב!! :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחיזוק חגורת כתפיים
יעל הראל10/05/2010אז אני ממליצה לך להתמקד בחיזוק חגורת כתפיים, כי זה באמת חשוב ליציבה שלך ובעניין שכיבות הסמיכה, אני מכירה את התופעה שאת מתארת, הרבה נשים ונערות לא יכולות לבצע שכיבות סמיכה בגלל הלחץ בשורש כף היד. כדי למנוע את הלחץ ניתן לשים הגבהה (למשל לקפל את המזרון) מתחת לכרית כף היד, באופן הזה הזווית שנוצרת בין כף היד והשורש שלה נעשית פחות חדה וזה לוחץ פחות. נסי את זה... בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות בקשר למכשיריםאתי07/05/2010
[שלום (-:
רציתי לשאול לגבי שניי מכשירים שראיתי (באתר שהכתובת שלו למטה) שאחד מהם הוא סטפר שנקרא twist &shape והשני הוא מכשיר שנקרא leg magic שהוא לעיצוב הישבן - עכשיו רציתי לשאול על איזה מכשיר מהם את ממליצים לי אם בכלל (אני גוף עליון חטובה אבל צריכה לחזק את הגוף התחתון ירכיים ישבן ..)
המון תודה, אתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם האתר הוא gymshop ו..
אתי07/05/2010מצד שמאל בקטגוריות לוחצים על מכשירים ואז על סטפרים - שם נמצאים המכשירים הנ"ל .. תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי אתי,
מיכל בן דוד09/05/2010קניית מכשיר היא תמיד דילמה. ישנם אנשים עם משמעת עצמית גדולה אשר משתמשים במכשירים שהם קונים. מצד שני, רוב האנשים שאני נתקלתי בהם, קנו מכשיר שבסופו של דבר רק צובר אבק.
מכיוון שאינני מכירה את המכשירים שציינת אינני יכולה להמליץ עליהם.
אך מהניסיון שלי ,אני חושבת שאת תפיקי יותר מהצטרפות לחוגי כושר, בצורה זו את גם מקבלת הנחיה מדויקת ואת גם נהנית מאימון יותר מאוזן שאינו מתמקד על קבוצת שרירים אחת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשר לתשובתך
אתי09/05/2010נכון אני לא נמצאת בכל מיני חוגים למיניהם ולא במכוני כושר (אין לי את הזמן ואת הכסף בשביל זה) אבל אני כן עושה תרגילים כל יום לחיזוק פשוט רציתי לעלות בדרגה ולראות תוצאות יותר מהירות מאשר בלי מכשירים - וזאת הסיבה שחשבתי על אחד מהמכשירים האלו מה גם שזה ידרבן אותי לתרגל יותר (גם אם זה יהיה רק בהתחלה) אבל לפחות אני יודעת שזה בהישג יד - אז אלו מן המכשירים היית ממליצה לי ? כזה שיפעל טוב על שרירי הישבן (-:
בתודה רבה אתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי אתי
מיכל בן דוד10/05/2010
שני המכשירים נראים בסדר גמור, מהתרשמות שנובעט אך ורק ומצפייה בסרטונים נראה שה twist &shape יותר מתאים למטרה שלך חיטוב שרירי הישבן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה !!! (-:
אתי10/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה !!! (-:
אתי10/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כושר במחזוריעל06/05/2010
פעילות אירובית גורמת לדימום מוגבר? אם כן אז איזה פעילות הכי הכי?
(אני נוסעת בסוף שבוע לצימר, וקיבלתי אתמול מחזור...)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כושר במחזור
יעל הראל07/05/2010לרוב פעילות גופנית לא גורמת לדימום מוגבר בעת המחזור, בכל אופן לא רצוי לא להעמיס על עצמך אימון קשה מידי. יש סוגי פעילות כמו למשל יוגה נשית שבה יש תירגולים שמתאימים דווקא לזמן המחזור. לסיכום: את יכולה לבצע כל פעילות גופנית שתרצי כל עוד את קשובה לגופך ולא מעמיסה עליו (מה שנכון תמיד ולא רק במחזור).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורדת אחוזי שומןהגר01/05/2010
שלום,
התחלתי להתאמן בחד"כ. הייתי רוצה לדעת מה הוא קצב ממוצע של הורדת אחוזי שומן. כלומר, בהנחה שאני מתאמנת 3-4 פעמים בשבוע, בכמה אחוזים אני אמורה לרדת תוך שבועיים- שלושה. (עם תזונה מאוזנת)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי הגר
מיכל בן דוד03/05/2010קצב הורדת אחוזי שומן תלוי בכמה גורמים הקשורים לאופי האימון שלך , ולכן אינני יכולה לענות על שאלתך.
קצב תקין של הורדה במשקל בד"כ הוא 2 ק"ג בשבועיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)




