פורום כושר גופני לנשים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הורדה במשקל
    שרית
    30/04/2010

    שלום
    רציתי לדעת האם בנוסף לתפריט עם גירעון קלורי, מספיק שארוץ 4 קמ 4 פעמים בשבוע, או שעלי להגביר את הפעילות האירובית
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הורדה במשקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי שרית

    יעל הראל
    01/05/2010

    למעשה תפריט עם גירעון קלורי יתרום לירידה במשקל- חד משמעית, תוספת של פעילות אירובית תוסיף לגרעון הקלורי ותתרום לשריפת קלוריות גם לאחר האימון וגם תשנה את הרכב הגוף (תגדיל את מסת השריר על חשבון מסת השומן). קשה להגיד אם דווקא 4 אימונים של 4 ק"מ הם אלה שיספיקו להגדיל את הגרעון הקלורי, זה תלוי ברמת הכושר שלך ובכמה זמן את מתאמנת ככה.
    אני ממליצה לגוון את המסלולים, להאריך אותם לפעמים, לשנות את קצב הריצה תוך כדי האימון וכו'.
    ברמה העקרונית ההמלצה היא לבצע 5 אימונים אירוביים (לא בהכרח ריצה אלא גם הליכה) של חצי שעה במהלך השבוע, רצוי לשלב גם שני אימוני כוח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד פרט קטן..

    שרית
    03/05/2010

    אני עושה 3 אימוני כח בשבוע..
    ואם אגוון כך שפעמיים בשבוע ארוץ חצי שעה ופעמיים בשבוע ספינינג של שעה.. עדיף?
    אני לא מסוגלת לעשות הליכות..עלולה להרדם תוך כדי.. :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן..

    יעל הראל
    03/05/2010

    מה שתיארת נשמע לי מצויין ומאים מאוד, בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עבודה בהתעמלות לחיזוק העצם
    יעלי
    28/04/2010

    שלום, שמי יעלי, מורה בעלת תואר ראשון בחינוך גופני ובעלת הסמכה בהתעמלות בונה עצם. הייתי רוצה להשתלב בעבודה בתחום התעמלות בונה עצם באיזור הגליל המערבי, אך לא יודעת למי לפנות . ניסיתי להתקשר לבתי אבות, אך ברובם לא היו מעוניינים בשיעורים. אשמח להכוונה...תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי יעלי

    מיכל בן דוד
    29/04/2010

    ההיתי ממליצה לך לפנות למתנ"סים או מרכזים קהיליתיים בדרך כלל המקומות האלה מחפשים עובדים. זה גם עוזר לפנות למועצות איזוריות לברר איזו חוגים יש ולברר לגבי הצעות עבודה.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני רזה, אך יש לי שכבת שומן בבטן ..
    קרן
    25/04/2010

    שלום,

    אני בת 34, שוקלת 53 קילו, גובהי 175.
    מבנה גופי ארוך וצר.
    באופן יחסי אני מאד רזה, ככה שאם אני מורידה במשקל כבר רואים לי את כל העצמות.
    אני עושה הליכות פעם פעמיים בשבוע, יותר בשביל להזיז את הגוף, ולא מעוניינת בשריפת קלוריות גורפת בכל הגוף, כי שוב, זה יוצר מראה אנורקטי.
    אבל בבטן כן יש לי שכבת שומן, ואני לא יודעת איך לטפל בה.
    עושה כפיפות פעם פעמיים בשבוע, אבל הבנתי שזו לא הדרך.
    אז מה עושים? האם הדרך היחידה היא לשרוף קלוריות בכל הגוף?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן שלום,

    מיכל בן דוד
    26/04/2010

    את צודקת, לעשות כפיפות בטן פעם פעמיים בשבוע לא יעזור לך בכלל.
    על מנת לבנות מסת שריר ההתעמלות צריכה להתבצע בתדירות יותר גבוהה ולא באופן רנדומאלי.
    הייתי ממליצה לך לעשות תרגילים לחיזוק שרירי הבטן ( את יכולה לחפש באינטרנט) לפחות 4 פעמים בשבוע ולא רק להסתפק בכפיפות בטן רגילות.

    בנוסף, הרבה פעמים בנות רזות לא חושבות שהן צריכות להתעמל בגלל שהן כבר רזות והן לא רוצות לרדת יותר במשקל. אבל זהו שיקול מוטעה מכיוון שפעילות אירובית וחיזוק שרירים חשובה לכל אחת ואחד על מנת לשמור על אורח חיים בריא. כמובן שעצימות הפעילות והתדירות משתנה בהתאם למטרה של כל אחד.

    לסיכום,
    תמשיכי לעשות הליכות לפחות פעמים בשבוע ( לא פחות) ותוסיפי לאימונים שלך את תרגילי הבטן הנוספים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלפטיקל
    עמית
    24/04/2010

    שלום,

    אני אחרי לידה עם מעט בטן. רוצה לחטב אותה ואת הזרועות.

    אילו חלקים בגוף מעצב האלפטיקל? האם יעזור לבטן? כמה מומלץ להתעמלעליו כדי לעצב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אלפטיקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי עמית

    יעל הראל
    25/04/2010

    האליפטיקל מחטב בעיקר את הישבן והיריכיים. תרומתו לחיטוב הזרועות דיי קטנה וכדי לחטבן רצוי לבצע תרגילים יעודיים לקבוצות השרירים בזרועות, נשים נוטות יותר להתמקד בחיטוב התלת ראשי (=השריר האחורי של הזרוע). האליפטיקל כמו גם הליכה/ריצה/אירובי ריצפה/מדרגה וכל פעילות כזו חוץ מרכיבה על אופניים תורמת לחיזוק הבטן (כי בה בגלל שהיא בעמידה "מחזיקם" את הבטן), כדי לעבוד אפילו חזק יותר על הבטן, אני דווקא ממליצה לך לא לאחוז בידיות של האליפטיקל, וכך תהיי חייבת לגייס יותר שרירי בטן ויציבה בעבודה עליו. כדי להמשיך ולעצב את הבטן יותר, בצעי גם כפיפות ותרגילי בטן שאת מכירה.
    אני ממליצה להתאמן על האלפטיקל לפחות 3 פעמים בשבוע למשך 45 דק' ולבצע 2-4 סטים של תרגילי בטן וזרועות בכל אימון, 15-25 חזרות, בכל סט. (אם את מתאמנת במכון כושר התעייצי עם המדריך אילו תרגילים לבצע). בהצלחה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ספורט לאחר לידה
    רחל
    20/04/2010

    אני אחרי לידה שלישית שוקלת 60 קילו גובה 1.51 לפני ההריון הייתי עושה כפפיות בטן והכל היה בסדר אחרי שילדתי קשה לי לעשות כפפיות בטן כל פעם שאני עושה אני חוטפת כאב ראש (אולי בגלל האפידורל שעשיתי) רציתי לשאול האם יש תרגילים אחרים ויעילים להוריד את הבטן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ספורט לאחר לידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי רחל

    מיכל בן דוד
    22/04/2010

    זה באמת לא מומלץ לעשות כפיפות בטן ישר אחרי הלידה, בגלל שזה יוצר המון עומס על קרקעית האגן ולכן יותר מומלץ לעשות בשלב זה תרגילי בטן סטטיים.
    לדוגמה:
    * בעמידת שש, לאסוף את קרקעית האגן והבטן פנימה לפחות ל30 שניות לחזור על זה כמה פעמים.
    *ממצב של שכיבה על הבטן, להניח אמות על הרצפה ( להרחיק אוזניים מהכתפיים) לאסוף את הבטן פנימה להצמיד את הבטן לגב (להרחיק את הבטן מהרצפה). בשלב הראשון לעלות על הברכיים בהמשך ניתן לנתק את הברכיים מהרצפה.

    יש עוד המון תרגילים בווריאציות ורמות קושי שונות, את יכולה לחפש באינטרנט "תרגילי בטן אחרי לידה"

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חישוק לחיטוב הבטן והישבן
    לירון
    18/04/2010

    היי,
    יש לי שאלה לגבי חיטוב האיזור ה"מעצבן" (ירכיים, בטן תחתונה, וישבן כמובן) והיא
    האם חישוק (לא הולה הופ אלא חישוק פלסטיק רגיל של התעמלות אמנותית) מעצב את האיזור הזה? על איזה חלק בגוף הוא הכי עובד? וכמה קלוריות אני שורפת בחצי שעה של אימון עם חישוק שכמעט ללא הפסקות (2 הפסקות של דקה אולי)?...
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חישוק לחיטוב הבטן והישבן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קלוריות

    לירון
    18/04/2010

    בהנחה שאני בת 20 גובה 173 ושוקלת בערך 57

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי לירון

    יעל הראל
    19/04/2010

    אינני יכולה לענות על שאלתך כי לא פירטת אילו תרגילים את עושה עם החישוק.
    למעשה את יכולה להרגיש בעצמך עד כמה האימון שלך יעיל מבחינת שריפת קלוריות ע"י ההרגשה שלך. אם את מתנשפת מאוד מהאימון, מזיעה ומתקשה לדבר במהלכו, הרי שהוא אימון קשה ויעיל.
    השרירים העיקריים שעובדים בעבודה עם החישוק (בהנחה שאת מגלגלת אותו סביב המותן) הם שרירי הבטן, הגב והרגליים.
    בנוגע לעיצוב היריכיים, הישבן הבטן הייתי ממליצה לך לבצע תרגילים ספיציפיים, אפשר גם בעזרת מכשירי עזר: משקוליות, גומיות, כדור גדול ועוד. קשה לתת כאן רשימת תרגילים אבל את יכולה ללחפש באינטרנט "תרגילים לחיטוב הישבן". בהצלחה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום
    נופר
    17/04/2010

    שמי נופר, אני בת 21 , משקלי כיום הוא 96 ק"ג וגובהי 1.63, אני נמצאת בשלבים הראשונים של דיאטה, וכבר הורדתי 3 ק"ג, מאוד קשה לי עם הליכות\ריצות, בגלל בעיות של קוצר נשימה ושיעולים..
    איזה תרגילים לשריפת שומנים וחיטוב מומלצים לי, שאוכל לעשות אותם בבית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי נופר

    מיכל בן דוד
    19/04/2010

    הי נופר,
    אני מבינה את הבעיה שלך אבל לצערי הדרך הכי יעילה להורדה במשקל בשלבים המוקדמים של דיאטה היא פעילות אירובית. אני ממליצה לוותר כרגע על הרעיון של ריצה אבל להמשיך עם הליכות.
    תשתדלי ללכת בקצב שבו את לא מגיע לקוצר נשימה , אפילו אם ההליכה נראת לך איטית מידי . עם הזמן יהיה לך הרבה יותר קל.

    אופציה נוספת היא כמובן אופני כושר ,באופן זה את עושה פעילות אירובית אבל יש פחות עומס על המפרקים.

    בהצלחה!



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום
    אורטל
    13/04/2010

    יש לי שאלה , שלא סיימתי לפני , סליחה מראש .

    את יכולה להגיד לי מה זה FFM
    FM
    TBW ?
    מה רצוי שיהיה לפי המשקל לפי האחוז שומן וכל תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה חלקית

    יעל הראל
    13/04/2010

    לא הבנתי את שאלתך במלואה... בכל אופן,
    TBW - זה אחוז הנוזלים בגוף, המשמעות של זה חשובה בעת שקילה על משקלים שמודדים אחוזי שומן כי הם בודקים למעשה את אחוז הנוזלים וכך הם מחשבים את אחוזי השומן. בעת מדידה על משקלים מסוג זה, כדאי שה TBW יהיה לא פחות מ 60%, כי אחרת החישוב של אחוזי השומן נעשה שגוי.
    לגבי FFM ו FM אינני יודעת מה הכוונה, את בטוחה שכתבת נכון?
    אינני יכוולה להגיד מהם אחוזי שומן נכונים בשבילך בלי נתוני הגיל , המשקל שלך, הגובה ומבנה הגוףבאופן כללי אחוז שומן סביר וממוצע בקרב נשים עומד על 25-27%.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד משהו

    אורטל
    17/04/2010

    כמה % אמורה ליהיות מסת שריר של אישה ו גבר ביחס למשקל

    אני עושה 5 אימוני אירוביים בשבוע , האם אני צריכה לבצע אימונים שוני אחד מהשני ? או עליי לבצע את אותו האימון אירובי
    אני כיום מאוד מגוונת ביניהם : פעם או פעמיים הםוגות בפארק : הליכה וריצה : 30 דקות
    פעמיים אליפטי 30 דקות בחד:כ
    פעם אימון סטודיו על מחזורי ופעם או פעמיים הלכיה ואופניים סכה" כ שעה בארך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי אורטל

    יעל הראל
    19/04/2010

    הי, לא נהוג לחשב את מסת השריר הרצוי, אלא את מסת השומן וכפי שכתבתי אחוזי שומן טובים לנשים הם בין 20-25%.
    לדעתי את עובדת מצויין, מאוד מומלץ לשלב כל מיני סוגי אימונים ממש כמו שתיארת.
    המשיכי כך, בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוב אני , תודה על העזרה

    אורטל
    26/04/2010

    אמרת לזה בסדר לגוון כמו שאני עושה בכל אימון באירובי , אך זה מתייחס גם לאימוני כוח ? לגוון אימון בכל אימון ???

    לי אמרו שצריך להסתגל לתוכנית אחת ולשנות אותה כל 4-6 שבועות

    מה את אומרת?

    שוב תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי

    יעל הראל
    26/04/2010

    התכוונתי שטוב לגוון את הפעילות האירובית. בנוגע לתכנית בחד"כ רצוי לעבוד על פי תוכנית מובנית לאורך תקופה ואז לאחר שמתרגלים אליה, מעלים את רמת הקושי. עם זאת, כן ניתן לגוון ולבצע במהלך השבוע לסירוגין אימון פילאטיס, שיעור עיצוב וכו'.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ערכים

    איתי הר-ניר
    13/05/2010

    FFM= Fat Free Mass
    FM= Fat Mass

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עליה במדרגות
    הילי
    12/04/2010

    אם אין לי זמן להליכה ואני עולה במדרגות 15 קומות באיטיות יחסית אבל דופק הלב עולה יפה - האם זה שווה ערך להליכה? האם חצי שעה הליכה שווה לחצי שעה עליה במדרגות או שזה שונה בגלל המאמץ במדרגות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עליה במדרגות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני בת 60

    הילי
    13/04/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שרית

    מיכל בן דוד
    13/04/2010

    הי שרית,
    עליה במדרגות לא שוות ערך להליכה . ישנן קבוצות שרירים יותר גדולות שעובדות בעלייה במדרגות ולכן המאמץ של הגוף הוא הרבה יותר גבוה.
    אני לא הייתי ממליצה לך לוותר על הליכה לטובות עליה במדרגות , אם יש לך את החצי שעה הזאת עדיף שתעשי הליכה. עליה במדרגות באופן קבוע מאוד שוחקת ומעמיסה על המפרקים ועל כן לא הייתי ממליצה שזה יהיה עיקר הפעילות הגופנית שלך.
    לא הבנתי דבר אחד, האם את עולה במדרגות כאימון או האם המדרגות נמצאות במקום עבודתך ואת בוחרת בהם במקום במעלית?
    אם הבחירה היא במדרגות על פני מעלית, אז כל הכבוד וישר כוח, אבל בכל זאת לא הייתי מוותרת על הליכה . עדיף שתעלי כמה קומות ברגל וכמה במעלית ותפני זמן להליכה מאשר להסתמך רק על המדרגות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינוי בהרגלי כושר
    מירי
    11/04/2010

    שלום,
    לפני כשנה וקצת עשיתי שינוי מהותי בחיי. שיניתי את התזונה והתחלתי להתאמן - אני רצה 4 ק"מ 4 פעמים בשבוע. ואכן הורדתי 10 ק"ג. אני לא ממש מעוניינת להוריד יותר משקל, אבל חשוב לי לעשות ספורט בשביל הבריאות וגם בשביל להתחטב (יש לי עדיין קצת בטן). השאלה שלי היא כזו : התחלתי לעשות פילאטיס (אימון של 45 דקות בין פעמיים לשלוש בשבוע) וקצת נמאס לי לרוץ אז חשבתי להתחיל במקום הריצה לעשות הליכות ארוכות בקצת מהיר (נגיד של שעה). מה תהיה ההשפעה של זה? האם זה יגרום לי לעלות במשקל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שינוי בהרגלי כושר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך פירוט לשאלה הקודמת

    מירי
    11/04/2010

    חשבתי לעשות משהו כמו 2 אימוני פילאטיס ו-2 או 3 הליכות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי מירי

    יעל הראל
    13/04/2010

    התוצאה של השינוי בצורת האימון שאת מתארת: מארבעה אימוני רייצה לשילוב של 2 אימוני פילאטיס ו 3 הליכות, לדעתי לא יגרמו לעלייה במשקל. אבל עלייך להקפיד שההליכות שתעשי יהיו קשות, כדי שיאתגרו את גופך כמו הריצה. ולכן, אני ממליצה להאריך את האימון כפי שהצעת, לשלב עליות ותנאי דרך שהם לא מישוריים ולהקפיד על קצב מהיר. אם תרגישי שזה לא מספיק מאתגר, אני ממליצה לשלב קטעי ריצה- כלומר אימון אינטרוולים המשלב הליכה ובתוכה קטעי ריצה של 3- דק'.
    אימוני הפילטאיס הם מאוד חשובים ויעזרו לך לשמור על גוף מחוטב. לסיכום, אני בהחלט ממליצה לך לשלב את ההליכות והפילאטיס, את גם יכולה לבצע ריצה אחת, שתי הליכות ושני אימוני פילאטיס.
    תתחילי ותראי איך הגוף מגיב, בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קילוגרמים עקשנים
    קרן
    09/04/2010

    אני בת 17 ומוגדרת כמלאה עם גובה 160 ומשקל 58.
    אני מצליחה להוריד במשקל אבל לא מתמידה לאורך זמן והקילוגרמים בד"כ חוזרים.
    הקילוגרמים המיותרים מתרכזים בעיקר בטוסיקים ובירכיים.
    אני עושה כושר בדגש על תרגילי חיטוב.
    אני חולמת על היום שבו הטוסיק יצטמצם ואני אוכל להיכנס לג'ינס בשתי מידות קטן יותר.
    אשמח לשמוע ממך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קילוגרמים עקשנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי קרן

    מיכל בן דוד
    11/04/2010


    הי קרן,
    אני חושבת שהרבה נשים מזדהות עם מה שאת מתארת.
    אחת הבעיות המרכזיות שמתמודדים איתן כשרוצים לרדת במשקל היא בעיית ההתמדה. איך שומרים על המשקל הרצוי?
    תרגילי חיטוב הם דבר מאוד טוב אך בכדי לרדת במשקל זה לא מספיק, עלייך להוסיף פעילות אירובית לאימונים שלך.
    לפחות שלוש פעמים בשבוע הליכה או ריצה למשך 30 דק' לפחות. אם תוסיפי את זה לאימונים שלך בנוסף לאכילה נכונה, את תצליחי לראות תוצאות.
    חשוב לזכור, שגם כשמגיעים למשקל הרצוי צריך להמשיך לעשות פעילות גופנית בכדי לשמר את המצב הקיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    קרן
    11/04/2010

    היי מיכל,
    תודה רבה על התגובה.
    האם פעילות אירובית מורידה שומן באופן אחיד מכל הגוף או שיש איזורים שנהנים מכך יותר?
    איך בעצם התרגילים שאני עושה משפיעים על ירידת השומן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רגליים רזות
    לורין
    08/04/2010

    שלום .. את הבעיה שלי זאת היא שיש לי רגליים רזות כלומר החלק הזה מתחת לברכיים אם יש איזה דרך לעזור בבקשה ....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רגליים רזות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי לוריין

    יעל הראל
    10/04/2010

    לא הבנתי מה הבעייה, אולי תכלי לפרט קצת יותר, מה כוונתך.
    בכל אופן, אם אינך מרוצה מכך שהשוקיים שלך רזות, ישנם תרגילים לחיזוק ועיבוי שריר התאומים (השריר שבחלק האחורי של השוק) את יכולה לחפש תרגילים באינטרנט וגם לבצע את התרגילים הבאים:
    עליות על קצות האצבעות- 20 חזרות * 3 סטים- את יכולה להחזיק משקולות בידיים כדי להקשות על התרגיל.
    עליות על רגל אחת- 15 חזרות *2 סטים.
    בנוסף יש בחדרי הכושר תרגילים לקבוצת שרירים אלו על מכונות יעודיות.
    חשוב למתוח את השריר לאחר הפעילות (מתיחה מתבצעת כשכף הרגל בFlex ונשענים כלפי הרגל, בישיבה או בעמידה), מקווה שהצלחתי לעזור, בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    דניאלה
    01/04/2010

    שלום ,

    שלחתי כבר הודעה אבל זה לא מראה לי אותה אז אני אכתוב שוב

    אני בת 16 וחצי והמשקל שלי הוא 49 והגובה שלי הוא בערך מטר 62..

    אז ככה..
    עד לפני שבועיים הייתי אוכלת בלי סדר..אוכלת כל שנייה ולא חשוב מתי...
    ואז החלטתי שאני רוצה לאכול יותר מסודר שזה אומר שלוש ארוחות ביום כמו שהבנתי..
    ארוחת בוקר , ארוחת צהריים , ארוחת ערב ...ובין לבין לאכול פרי/ירק
    בנוסף הוספתי כמה אימונים שאני עושה אותם כל יום..שכוללים:
    10 כפיפות בטן לכל צד , תרגיל לחיטוב האגן :20 פעמים בכל רגל , ותרגיל לרגליים 20 פעם לכל רגל...
    חשוב לי להדגיש שעשיתי כך בשביל לשמור על המשקל כפי שהוא-לא להרזות ולא להשמין
    וקצת לחטב את הגוף!

    אז השאלה שלי ככה
    אני התחלתי לאכול מסודר ולעשות את האימונים שהזכרתי - לפני שבועיים...בעצם אני מתנהלת ככה שבועיים
    אני מפחדת שכתוצאה מכך אני ישמין ...כי זה נראה לי ומרגיש לי שזה קצת הארוחות האלה..אבל הבנתי שככה צריך לאכול מסודר
    אז אני רוצה לדעת האם זה בסדר וכן להמשיך ככה?האם זה יכול לגרום להשמנה ואם כן מה עושים?יש דרך חזרה?

    בנוסף , את התרגילים שהזכרתי לקחתי מאתר אינטרנט ...האם התרגילים שהזכרתי - ואני עושה אותם כל יום...עוזרים?בחיטוב..משהו? או שזה לא מספיק?

    תודה מראש:]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי דניאלה

    מיכל בן דוד
    03/04/2010

    הי דניאלה,
    מה שאת מתארת נשמע טוב מאוד, ברגע שאוכלים בצורה מסודרת, הרבה יותר קל לעקוב אחרי מה שאוכלים ובצורה זו לא להפריז בכמות. אם את שומרת על ארוחות מסודרות ומאוזנת , את לא תעלי משקל ותצליחי לשמור על המשקל הקיים.

    זה מאוד טוב שהתחלת להתאמן וכל הכבוד על כך, זה בהחלט יעזור לך להתחטב, כמובן שעם הזמן את תצטרכי להעלות את רמת הקושי ,אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי העלאת כמות החזרות, וגיוון בתרגילים.

    בקצרה אסכם ואומר שהדרך שבחרת היא טובה וכל שעלייך לעשות היא להתמיד בכדי לראות תוצאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת ,

    שירן
    05/04/2010

    קודם כל תודה רבה לך:]וכמובן שאמשיך כך!

    יש לי שאלה נוספת..
    אתמול הייתי בבילוי , בים עד אחרי חצות...ובאותו היום הזה מהבוקר אכלתי שטויות ולא שמרתי על הסדר ובנוסף גם לא עשיתי אימון באותו יום כי לא התאפשר לי וגם כשחזרתי בערך בסביבות השעה 1 בלילה אכלתי ארוחה...

    זה היה חד פעמי....כמובן שעכשיו אני ימשיך לעשות אימונים ולאוכל נכון..

    אז רציתי לדעת אם מעידה של יום אחד זה לא נורא...ולא פוגע והורס את כל מה שעשיתי עד כה

    אשמח שתעני..תודה רבה רבה על הכל!:]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי דניאלה

    מיכל בן דוד
    05/04/2010

    הי דניאלה,
    זה בסדר גמור למעוד מידי פעם (במיוחד בחג) זה לא הורס את הכל.
    צריך לוודא שהמעידות הן לא בתדירות גבוהה מידי. אבל מצד שני, אי אפשר בלי כמה מעידות אנחנו בסך הכול בני אדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה קטנה
    לירון פרידמן
    01/04/2010

    שלום וחג שמח :-)
    אני בת 22 בכושר די טוב, אני עושה אימוני כוח פעמייםבשבוע ואימון אירובי 3 פעמים.
    בעבר כמעו בכל אימון הייתי רצה אך היום אני עושה פעמיים הליכה מהירה של שעה והאימון השלישי הוא ריצה של 40 דקות ולאחריה הליכה מהירה של עוד 20 דקות. בדר"כ הריצה היא בסדר אך לפעמים אני מרגישה מעין עומס בקרסוליים, לחץ שכזה שככל שאני ממשיכה לרוץ הוא מתגבר עד שאני נאלצת להפסיק כי כבר כואב לי.
    אציין שהריצה היא יצה קלה לרוב, אני בגובה 1.64 ושוקלת 50 ק"ג

    תודה
    וחג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה קטנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי לירון

    יעל הראל
    03/04/2010

    האימונים שאת מתארת נשמעים טוב מאוד. לא פירטת מה בדיוק שאלתך, אם זה בקשר לכאב בקרסוליים, ייתכן שאת צריכה מדרסים, קורה להרבה רצים שהם חשים כאב במפרקי הקרסול/הברך/הירך בזמן הריצה ולעיתים מדרסים שמתקנים את צורת הדריכה של כף הרגל בעת המפגש עם הקרקע תורמים להקלה בכאב. נסי גם לבצע חימום ומתיחות לפני ואחרי פעילות הכוללים סיבובי קרסול. בנוסף אני ממליצה לך לקצר את משך הריצה, אולי מקום לרוץ 40 דק' ברצף שלבי 15 דק' ריצה בכל אימון, כך לא תצרי לחץ מתמשך על המפרק הבעייתי. בהצלחה וחג שמח!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חזרה לגיזרה שלפני ההריון
    אימא מירי
    31/03/2010


    שלום,
    אני בת 25
    שנה וארבעה חודשים אחרי לידה.
    לפני ההריון שקלתי 48 קילו והייתי מאוד מרוצה מהמשקל (אני 163 ס"מ).
    מעולם לא הייתי צריכה "לשמור על המשקל" כי זה היה אצלי בנורמל, לא הייתי משמינה.
    כיום שנה וארבעה חודשים אחרי לידה אני שוקלת 56 קילו (אלוהים יעזור) ואני רוצה דחוף לרזות.
    יש לציין כי עליתי בלידה 12 קילו וירדתי אותם יפה מאוד.
    עכשיו אני נראית אמנם בהריון אבל אני לא.
    החלטתי להיכנס למשטר דיאטה, עשיתי היום בערב חימום, 20 כפיפות בטן, עלייה וירידה במדרגות הבניין 8 קומות- מלמטה-למעלה ושוב פעם , 3 פעמים. (עלייה-ארבע קומות ריצה, ארבע הליכה וירידה בריצה)
    ולאחר מכן שוב 20 כפיפות בטן ושחרור שרירים.
    (אני רצה במדרגות כי אני חוששת לרוץ לבד בלילה ברחוב ובמשך היום אין לי אפשרות).
    האם פעילות זו היא טובה? אם לא, מה הייתם ממליצים לשנות?

    שאלה נוספת- בגלל שמעולם לא שמרתי מבחינת המזון (מה נכנס לפה), אין לי מושג איך עושים זאת.
    אז אשמח אם תוכלו לפרט לי איך אמור להיראות סדר יום מבחינת הארוחות?
    מה בדיוק אני צריכה לאכול כדי לשמור על המשקל שלי?
    תודה על העזרה, סליחה על האורך, אני פשוט נסערת ממה שראו עיני בצג המשקל.
    שמנמונת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חזרה לגיזרה שלפני ההריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי

    יעל הראל
    01/04/2010

    הי,
    האימון שכתבת נשמע לא רע, אבל לא פירטת כמה זמן הוא אורך ואיך את מרגישה כשאת מבצעת אותו. בעיקרון את אמורה לעשות פעילות אירובית בינונית 3-4 פעמים בשבוע למשך 35-50 דק', ולהוסיף את הסטים של הכוח: כפיפות בטן, תרגילי ידיים ורגליים (=סקווטים).
    אני מבינה את המגבלה שלך בעניין הריצה בלילה, ואני מציעה מס' פתרונות:
    אם יש לך אפשרות את יכולה לקנות מכשיר כושר ביית : אופני כושר, אליפטיקל, מסילה נעה (=הליכון) ישנם מכשירים יד שנייה במחיר סביר. אני ממליצה זאת מכיוון שכך תדעי מה בדיוק משך/עומס ונפח האימון שלך וכך נדע אם הוא אפקטיבי...
    מה עם הרשמה למכון/חד"כ/חוג -האם זה בא בחשבון?
    אופציה נוספת היא קניית מדרגה אירובית (זה עולה 250 שקל פחות או יותר), על המדרגה תוכלי לבצע אימון שלם וגם תרגילי כוח (תרגילים תוכלי למצוא באינטרנט).
    בנוגע לאכילה נכונה: עלייך לאכול כל 3 שעות, ארוחות קטנות. להימנע מאכילת מתוקים, שומנים ומטוגנים, להרבות באכילת ירקות חיים ומבושלים. בעת צריכת פחמימות (=לחם, אורז וכו') הקפידי לאכול פחמימות מורכבות (=לחם/אורז מקמח מלא). מוצרי חלב, צרכי מוצרים שהם עד 1.5% גבינות עד 3-5%, השתדלי להימנע מאכילה במסעדות ומאכילה בחוץ בכלל, הקפידי לשתות הרבה מים ולאכול בצורה מסודרת- בלי נישנושים :-) , אם את מעוניינת במשהו מתוק העדיפי מעט פירות יבשים- 5-6 צימוקים, תמר, פרי (למשל תותים, תפוח), ארטיק קרח או ארטיק דיאט, חטיפי אנרגיה של עד 80 קח'- כלומר מתוקים שאינם עיתירי קלוריות ושומן.... בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום