פורום כושר גופני לנשים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שבר בשריר הישר בטני
    יעל
    23/11/2009

    שלום לכן,
    אני מדריכת אירובי ועיצוב בקבוצות (לא אימון אישי). ורציתי להתייעץ איתכן.
    נרשמה אלי אישה שאמרה לי שלפני כמה שנים היה לה שבר בשריר הישר בטני. השבר לא מציק לה ולפי דבריה הרופא טען שזה דבר שיכול לעבור מעצמו.
    אני רוצה לקבל ממכן הנחיות ממה אני צריכה להזהר איתה אם בכלל.
    איזה תרגילי בטן היא יכולה לבצע ואיזה לא.
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שבר בשריר הישר בטני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי יעל

    יעל הראל
    23/11/2009

    אם הרופא הנחה אותה שהיא יכולה לבצע הכל, אז אין עם זה שום בעייה, השבר בעייתי רק אם הוא גורם כאב ואז יש צורך לנתח. אינני יכולה להנחות אותך מה מותר ומה אסור לה לעשות כי זה יהיה לא מקצועי מצידי ואף מסוכן, כיוון שלא פגשתי את האישה באופן אישי. כדי להסיר ממך את האחריות, המליצי לה להתייעץ שוב עם הרופא ולקבל ממנו הנחיות מדויקות מה מותר ומה אסור לה לעשות. אגב, לא רק תרגילי בטן הם בעייתיים, אלא גם עבודה עם משקלים גבוהים, לכן אני ממליצה שבתור התחלה תסבירי לה שכדאי לה להימנע מעבודה עם משקולות כבדות, או מהרמת מסעות כבדים, ושוב בעניין תרגילי הבטן, כדאי להתייעץ עם הרופא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בטן תחתונה
    לילי
    22/11/2009

    שלום יעל. הפעילות הגופנית שלי היא ריקודי בטן. מצד אחד איזור הבטן מאד שרירי, יותר מאי פעם, מצד שני, למרות שהמתניים הוצרו וכל האיזור שרירי מאד, הבטן התחתונה נראית זוועה. האם יכול להיות שבריקודי בטן לא מפעילים את הבטן התחתונה?איזה אימון אפשר לעשות?
    אגב יש לי אחוזי שומן גבוהים יחסית, משהו גנטי, למרות שאני רזה מאד בשאר הגוף-למרות שהבטן לא שטוחה, האם זה קשור?האם יש משהו שניתן לעשות?
    אני מעדיפה לא לרזות עוד, כיוון שגם כך אני די "דחליל". אבל בעבר שעשיתי פילאטיס הבטן היתה שטוחה יותר מהיום, הייתי באותו המשקל
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בטן תחתונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי לילי

    יעל הראל
    22/11/2009

    בהחלט ייתכן שבריקודי בטן מניעים פחות את החלק התחתון של הבטן, כי הוא פחות תנועתי ולכן הוא מתחזק פחות. עם זאת, הסיבה העיקרית לכך שהחלק התחתון של הבטן נראה פחות מעוצב הוא כנראה מבנה גוף (עניין גנטי) ובנוסף זה גם עניין אנטומי שיש לכולנו, מכיוון שקיר הבטן מעל הטבור חזק יותר מאשר לקיר הבטן שמתחת לטבור-(שהוא החלק התחתון של הבטן).
    אני ממליצה לך בחום לחזור לבצע שיעורי פילאטיס, כיוון ששיעורים אלה עובדים חזק מאוד על שרירי הבטן העמוקים ועל שרירי הבטן בכלל והם "מצרים" את הבטן ו"מכניסים" אותה פנימה. בנוסף, את יכולה לחפש באינטרנט תרגילים לשריר הבטן הרחב בטני, השריר שמקיף את הבטן ותורם למראה חטוב ופחות בולט שלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • "רכיבה" על אופני כושר.
    זיוה
    21/11/2009

    אני בת 57. נמצאה אצלי ציסטה ע"ש בקר ברגל ימין, שגרמה לי לכאבים רבים. האורטופד המליץ לי לרכב על אופני כושר כל יום במשך חודשיים בכדי לצמצם ו/או להעלים את המים מהציסטה. רכשתי אופניים. ברצוני לדעת האם יש הגבלה בזמן הרכיבה עליהם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    "רכיבה" על אופני כושר.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי זיוה

    יעל הראל
    16/12/2009

    הי, אני מאוד מתנצלת שלא עניתי קודם, משום מה שאלתך "טבעה" בין השאלות ולא ראיתי אותה.
    באשר לשאלתך אני חושבת שאת יכולה לדווש 40-45 דק' ביוםפ רק זמן שמומלץ לכל אימון אירובי, כל זאת אלא אם את חשה כאב או לחץ, אם תרגישי כך בצעי אימונים קצרים יותר או שתעשי לעצמך הפסקות. לא תיארת איפה בדיוק הציסטה... בכל אופן, מומלץ שתפני שאלה זו גם לאורטופד, כיוון שהוא זה שהמצליץ לך לבצע את הפעילות והוא ידע אם יש בעייה איתה. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אביזר כושר
    חני
    18/11/2009

    שלום,

    רציתי לדעת איפוה אני יכולה למצוא רעיונות לאביזר שנקרא "פרפר" חוץ מלחיצות ידיים פשוטות וירכיים .
    תידעי אותי בבקשה אם יש לזה שם אחר.

    תודה
    יום נפלא
    חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אביזר כושר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא הבנתי את השאלה

    יעל הראל
    18/11/2009

    הי, לא הבנתי את שאלתך,
    האם את מחפשת תחליף למכשיר שנקרא פרפר? האם את רוצה רעיויות למכשיר שיוכל להחליף את הפרפר כדי לבצע קירוב קירוב אופקי בכתף ובירך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אביזר כושר

    חני
    21/11/2009

    הי,
    כוונת שאלתי היתה : 1 .איפוה אני יכולה למצוא רעיונות לתרגילים עם האביזר "פרפר"?
    2. האם יש לאביזר הזה שם נוסף חוץ מ"פרפר" ?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרפר

    יעל הראל
    21/11/2009

    השרירים העיקריים איתם עובדים בעזרת הפרפר הם שרירי מקרבי הירך ושרירי החזה, ולכן התרגילים הם לחיצת חזה וקירוב בירך. למיטב ידיעתי אין לו עוד שם. בכל אופן, יתכן בהחלט שאם תכתבי באתרי אינטרנט לא ישראלים "תרגילים עם פרפר" תמצאי תרגילים נוספים, דרך נוספת היא פשוט לנסות לעבוד עם הפרפר ולהמציא תרגילים נוספים. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מכשיר הפרפר

    אפרת
    18/12/2009

    הי חני.למכשיר הפרפר קוראים גם tay master אז את יכולה לנסות לחפש תרגילים בשם הזה.
    בהצלחה,אפרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דוגמאות לתרגילים
    אלוני
    11/11/2009

    האן יש לכן רעיונות לתרגילים לאימון עיצוב וחיזוק השם דגש על שרירי הליבה?
    מחחפשת דוגמאות לתרגילי אימון ברצפים.
    אשמח לקבל דוגמאות/רעיונות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דוגמאות לתרגילים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דוגמאות לתרגילים

    יעל הראל
    18/11/2009

    הי, סליחה על העיכוב בתשובה, היה בלבול קטן עם התאריכים..
    בכל אופן, את יכולה לחפש תרגילים כאלהבאינטרנט פשוט כתבי "תרגילים לחיזוק שרירי הליבה. בגדול, תרגילים שמתבצעים על הפיטבול (הכדור הגדול), תרגילים על רגל אחת או כאלה שמוציאים את הגוף משיווי משקל, הם תרגילים שמחזקים את שרירי הליבה. תרגילים בעמידת שש כגון הרחקת יד כנגד משקולת, מעבר מעמידת שש לשכיבת שמיכה וכו'. למעשה כל תרגיל בו משתמשים בשרירי הבטן כדי לייצב את הגוף, הוא בעצם מחזק את שרירי הליבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון מחזורי
    חסויה
    08/11/2009

    אני מנויה בסטודיו סי. רציתי לדעת כמה קלוריות נשרפות באימון מחזורי? והאם בשיעור של עיצוב וחיטוב נשרפות קלוריות?
    תודה רבה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אימון מחזורי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון מחזורי ושריפת קלוריות

    יעל הראל
    10/11/2009

    הי, קשה להגיד כמה קלוריות נשרפות באימון מחזורי, כי לא פירטת מה אתן עושות באימון, מה המשך שלו? וכו'. בנוסף, זה תלוי גם ברמת הכושר של המתאמנת ובמשקל שלה, למשל מתאמנת עם עודף משקל גדול שתצעד במהירות 6 קמ"ש לעומת מתאמנת אחרת שתצעד באותה מהירות אבל במשקל תקין, תשרוף הרבה יותר קלוריות מהמתאמנת הרזה.
    כמובן שבעיצוב וחיטוב שורפים קלוריות, למעשה בכל אימון מכל סוג שורפים קלוריות, ככה בעצם מפיקים אנרגיה לאימון. עם זאת, באימון עיצוב שורפים פחות קלוריות מאשר בריצה למשל, מצד שני, יוצרים מסת שריר שבעתיד תגביר את ההוצאה הקלורית. פרמטר נוסף חשוב הוא סוג השיעור: כלומר ישנם שיעורי עיצוב מאוד דינאמיים ויש פחות דינאמיים, בשיעורי העיצוב בהם הדופק עולה והעבודה דינאמית, שורפים לא מעט קלוריות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מופנה ליעל הראל

    חסויה
    11/11/2009

    האימון המחזורי בסטודיו סי כולל:קפיצות,הליכה במקום,ריצה במקום+עיצוב עם גומיה,בודי בר,גליל. משך השיעור הוא 45 דקות.

    בנוגע לעיצוב וחיטוב-אילו שיעורים נטו עיצוב ללא אירובי.האם גם בהם שורפים ?

    תודה רבה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון מחזורי

    יעל הראל
    15/11/2009

    הי, כפי שכתבתי בכל אימון שורפים קלוריות, באימון עיצוב בו אין עבודה אירובית שורפים לעיתים פחות קלוריות, אבל בשיעורים בהם מעלים מאוד את הדופק כמו בעיצוב דינמי אפשר לשרוף הרבה קלוריות, בכל אופן התרומה העיקרית של אימוני עיצוב הם בכך שהם מפתחים מסת שריר ששורפת יותר קלוריות בזמן מנוחה. באשר לאימון המחזורי, שורפים בו קלוריות באופן מעט שונה, מכיוון שיש בו גם עבודה אירובית (רק שהם למקטעי זמן קצרים יחסית), קשה לי מאוד לאמוד את כמות הקלוריות הנשרפות באימון הזה כי זה תלוי במתאמנת עצמה, ברמת הכושר שלה, במשקל ובגיל. אני מניחה שבאימון כזה אם הוא מספיק קשה לך את יכולה לשרוף לפחות 250 קלוריות, אבל שוב זו ממש הערכה גסה. חשוב להבין שהיתרון העיקרי של אימונים כאלה ואחרים הוא לא כמה קלוריות ששורפים באימון, אלא הפעילות המטבולית המוגברת ושריפת בהקלוריות המתקיימת במנוחה, שהיא תוצר לוואי של הפעילות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסת שריר
    רוית
    03/11/2009

    האם אשה בגיל 50 יכולה להעלות את "מסת השריר"?....האם זה אפשרי באמת?



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מסת שריר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העלאת מסת השריר

    יעל הראל
    04/11/2009

    זה בהחלט אפשרי להעלות את מסת השרירי בגיל 50, כי זה איננו תהליך שהינו רק תלוי גיל. יש לי מתאמנות שהעלו מסת שריר ם מעל גיל 60(!)
    אם האימון מותאם ליכולות המתאמנת וישנה הקפדה על תזונה נכונה הכוללת מנת חלבון מספקת בצורה יומיומית, אין סיבה שאישה בגיל זה לא תעלה את מסת השריר. עם זאת, חשוב לזכור שהיכולת לעבות את מסת השריר הינה גנטית ולכן, מידת ההתקדמות של התהליך היא שונה מאדם לאדם. כמו כן, מסת השריר של נשים נמוכה בהרבה מזו של גברים וזו עוד סיבה שבגללה לעיתים נדמה לנו הנשים שאנחנו לא מצליחות להעלות אותה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה אפשרי ואפילו

    ענת פלדמן
    04/11/2009

    רצוי, לטובת שמירה על השלד, השרירים, שריפה מטבולית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי

    רוית
    05/11/2009

    קודם כל תודה על תגובתכן,
    שנית, הלכתי במשך שנה למכון כושר, השתתפתי שם בשיעורים - לפי היכולת שלי, (2 שיעורי התעמלות עם אימוני התנגדות משקוליות, וגומיות כפיפות בטן מתיחות וכו' ושיעור אחד יוגה כל שבוע) ולמרות כל המאמץ והשיעורים האיכותיים וההשקעה הכספית, בבדיקה שעשיתי לאחרונה, מתברר שמסת השריר אצלי נמוכה מהטווח הנורמלי, (20 שזה נמוך מאוד כנראה)
    ובעצם לא היה אצלי שום שינוי.....לגבי חלבונים, אני אוכלת אפילו מעט יותר מהדרוש, אז עכשיו אני לא ממש בטוחה שאני יודעת איך להמשיך מכאן ומה לעשות....להירשם שוב למכון כושר אני כבר לא רוצה.
    מה דעתכן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני

    ענת פלדמן
    05/11/2009

    לא יודעת עד כמה הבדיקה הזו מהימנה ולא כדאי להסתמך על התוצאות האלו. (אלא אם כן עשית זאת במכון מיוחד, יש כזה בוינגייט למשל). את רואה את השינוי, את מרגישה בהיקפים, את מכירה את גופך, את מרגישה חזקה יותר או חזקה אותו הדבר. המטרהשלך אני מניחה היא הבריאות (פיזית ומנטלית בעה"ש). ולכן להיות פעילה ולאכול מאוזן ובריא - כבסיס, שגרה ודרך חיים. אם חד"כ זו כבר לא המסגרת - אז כדאי לכוון לכווני פעילות אחרים, לפי מה שמתאים לך. גם לגבי התזונה כדאי ללכת להתאמה וליעוץ אישי במקביל לפעילות הכושר. אין ספק שעבודה מול התנגדות זו הדרך (בשילוב עם תזונה וחשיבה, מקומו של ה MIND בפעילות) ואפשר לעשות את זה גם לא בחד"כ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי

    יעל הראל
    05/11/2009

    אני מסכימה עם ענת ומוסיפה שישנה חשיבות גם לתזמון צריכת החלבון לאחר הפעילות, הקפידי לצרוך את החלבון מיד לאחר שיעורי ההתנגדות, בלי להתעכב, שיאו של "חלון ההזדמנויות" של בניית השרירים הוא עד 45 דקות מסיום האימון.
    בנוסף אני חושבת שרק פעילות גופנית תוכל להעלות את מסת השריר, אולי עבודה עם מאמן בחדר הכושר תוכל להיות מותאמת יותר ליכולות ולמטרות שלך. בכל מקרה, אל תפסיקי להתאמן, שנה זה פרק זמן שנראה לנו ארוך, אבל הוא מציין רק התחלה של תהליך ארוך, לוקח לגוף הרבה זמן ליצור מסת שריר משמעותית, אני מאמינה שאם תמשיכי להתאמן ולאכול נכון, תצליחי להעלות את מסת השריר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טוב...תודה...

    רוית
    05/11/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כושר לאחר לידה
    אפרת
    01/11/2009

    ילדתי לפני 3 שבועות. האם אני יכולה כבר לחזור לצעוד? אילו תרגילים אני יכולה להתחיל לעשות או שאני צריכה לחכות עד 6 שבועות. כבר אין לי סבלנות... אפרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כושר לאחר לידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי אפרת

    ענת פלדמן
    01/11/2009

    אכן ההמלצה היא לחכות שישה שבועות, אני לא הייתי מקדימה את החזרה לכושר, למרות שאני יודעת בדיוק על מה את מדברת - הרצון הזה כבר לקום ולהתחיל. חכי עוד שבועיים-שלושה והתחילי עם צעידות, בהדרגה להעלות את העצימות, אז יהיה מקום גם לשלב פעילות אנאירובית, תחילה בזהירות ובהדרגה להעלות את העצימות. הגוף שלך זקוק לאתנחתא הזו, את מספיק עובדת קשה עם הבייבי גם כך. תהני תהני מהתקופה הזו, זה עובר כל כך מהר. תהיינה לך עוד שנים אינספור בעה"ש לצעוד. מזל טוב ובהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חזרה לכושר לאחר לידה

    יעל הראל
    04/11/2009

    הי, ראשית מזל טוב!! כפי שאמרה ענת, בד"כ נהוג לחכות 6 שבועות, עם זאת היו לי מתאמנות שחזרו אחרי 3 שבועות. לדעתי זה מאוד אינדיווידואלי ושונה בין אישה לאישה. אם את מרגישה טוב את יכולה לחזור לפעילות, כמובן שהכוונה לפעילות, לא מאמוצת ולא לעבודה בחדר כושר, לדוגמה הליכה מתונה של 20-30 דק' או תרגילי תנועה לשחרור הגב ותרגילים לחיזוק לרצפת האגן יכולים להיות טובים ולא מזיקים. בכל אופן, אני ממליצה לך באמת להנות קצת מהחופש ושים לב לא העמיס על הגוף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרמת משקולות
    טל
    26/10/2009

    שלום אני התחלתי להתאמן לפני כ-חודש אני מרימה משקולות לידיים במשקל 2 קילו רציתי ואני עושה מכשירים של הידייים מתי יבואו תוצאות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרמת משקולות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרגילי משקולות לידיים

    יעל הראל
    27/10/2009

    השאלה היא כיצד את מגדירה תוצאות? האם הכוונה לידיים שריריות? האם כוונתך היא להצליח להרים עוד חודשיים 3 ק"ג בכל יד? בעיקרון לחטב את שרירי הידיים זה לא קל, כי זו קבוצת שרירים קטנה ובכלל, לפתח מסה שרירית דורש עבודה ספציפית, תזונה נכונה וגנים מתאימים.
    כדי שייראו שרירי ידיים, צריך גם להיות במשקל תקין, כיוון שאם מסת השרירי מכוסה ברקמת שומן, זה לא יעזור לפתח מסה גדולה. לסיכום, יש הרבה פרמטרים שיש להתחשב בהם, בגדול אני ממליצה לעבוד ביסודיות, לא להגזים בהרמת משקלים מוגזמים, לאכול נכון (לצרוך כמות חלבון הולמת לאחר האימון) ולהתמיד באימון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיתוח שרירי זרועות - תוצאות

    ענת פלדמן
    27/10/2009

    מתי תראי תוצאות -אין לדעת. זה מאד אישי, מאד תלוי בסוג העבודה ובכל מריכיב הכושר הנוספים, בנתונים האישיים ועוד ועוד. בדר"כ רואים אישזהו שינוי כפונקציה של המטרה אחרי כמה שבועות. אם אחרי חודש לא ראית שום שינוי כנראה שאת עושה שם משהו לא נכון. עבודה על שרירי הזרוועת לא שורפת את השומן שם. אילו שתי רקמות נפרדות לחלוטין. כן, השרירים יתחזקו, אבל נוכל לראות זאת אחרי הפחתה של אחוז השומן הכללי בגוף (שילוב של תזונה, אירובי, אנארובי ועוד) כך שזה באמת כל כך תלוי בהרבה גורמים. נסי למקד את המטרה, מה את עושה, מה את אוכלת.ממליצה על הכוונה אישית לטובת הבריאות ומזוודת כלים (ידע).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון, פילאטיס ונעלי התעמלות
    סיגל
    24/10/2009

    שלום רב
    1)אני בתחילת ההריון , האם אפשר להמשיך להתאמן בפילאטיס כרגיל או שעל תרגילים עם מנוף ארוך ברגליים לוותר...?
    2)אני עם עודף משקל, על איזה נעליים להליכה ספורטיבית הייתן ממליצות(עם קצת תמיכה בקשת כף הרגל) אולי כדאי בכלל נעלי גברים שמתוכננות למשקל גבוה יותר ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי סיגל

    ענת פלדמן
    24/10/2009

    1. כדאי להתייעץ עם הרופא שלך. ככלל מי שהייתה פעילה לפני ההיריון, גם בתרגילי פילאטיס, אפשר להמשיך כמעט כרגיל. אם יש לך ספק שזה תרגיל שגורם לך לעומס יתר- אז הקשיבי לאינטואיציה שלך.
    2. נעליים נפלאות שכתבתי עליהן לאחרונה ב"מנטה" הן הלונרגלייד של נייקי. יש לי המון זוגות ומאז שהייתי בהשקה שלהן אילו הנעליים היחידות שאני מתאמנת איתן. תמיכה מצויינת לקשת עם קלות נפלאה ותחושת ריחוף.
    ממליצה בחום לאכול מאוזן ובריא, ביעוץ אישי, את יכולה גם במהלך ההיריון להמשיך ולהוריד במשקל אם את בעודף, כמובן תוך שמירה על איכות קלורית וכמות קלורית מספקת (כמאתיים קלוריות בלבד יותר על מנת "לאכול בשביל שניים").

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי סיגל

    יעל הראל
    26/10/2009

    לא פירטת אם זהפילאיס מכשירים או רצפה, מההתנסות שלי כמי שמדריכה שיעורי פילאטיס רבים, יש הרבה תרגילים שלא ניתן לעשות בהריון במיוחד כשהבטן כבר רצינית. בתחילת ההריון אין כמעט תרגילים שלא ניתן לבצע. אני ממליצה להקשיב לגוף לפני שמבצעים תרגילים עם מנוף ארוך, כיוון שהעומס על הגב התחתון בהריון גם ככה גדל, אז רצוי לא להעמיס עוד יותר. את רוב השינויים וההמלצות מה לעשות או לא לעשות את יכולה לבקש מהמדריכה.
    בקשר לנעלי ספורט, הנעליים שהמליצה עליהןענת מצויינות וכמו כן, אני מאוד אוהבת וממליצה על אסיקס נימבוס ג'ל 11 או 10, אני באופן אישי לא מורידה אותן מהרגליים ונהנית מכל רגע כשאני רצה איתן. כמו כן, לכל חברות הנעליים היום יש נעליים עם תמיכה בקשת הפנימית, תמיכה לעקב וביצור, תמיכה לפתולוגיות שונות של הרגליים, גשי לחנות טובה ונסי את הדגמים השונים עד שתמצאי נעל שנוחה לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיית הפולקעס
    ענת
    23/10/2009

    שלום רב.
    אני בת 34 אחרי 2 לידות. גובהי 1.60 ומשקלי 49 ק"ג.
    אני אומנם רזה אבל יש לי פולקעס - צדדים בירכיים. אני רוצה לדעת איך אפשר לעבוד
    על החלק הזה בכדי להוריד/לחטב.
    האם עיצוב הגוף עדיף במקרה זה או פעילות אירובית תועיל יותר ( אני אוהבת מדרגה... ) .
    היכן ניתן לדעת/ איך ניתן לדעת מהם אחוזי השומן בגוף?
    תודה. ענת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיית הפולקעס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי ענת

    יעל הראל
    24/10/2009

    כפי שציינת את מאוד רזה, ולכן זה איננו עניין של ירידה במשקל, אלא של מבנה גוף. לכל אחד מאיתנו מצטבר שומן במקום אחר, ובמקרה שלך זה כנראה באיזור היריכיים. האיזור הזה הוא האיזור שהכי קשה לנו לעצב, ובמקרה של עודף משקל זה האיזור האחרון בו תרד מסת השומן, אבל עבודה אירובית כגון הליכה, ריצה, רכיבה על אופניים, שיעורי מדרגה וכו', יכולים לעזור למראה הרגל/היריכיים להתחטב וכמו כן גם תרגילי עיצוב כגון הרחקה בירך כנגד גומייה או משקולת וסקווטים (מכרעים) על כל סוגיהם. אני באופן אישי ממליצה לך לבצע סט קצר של תרגילים 3-4 פעמים בשבוע ולשלב את הפעילות האירובית, כי זה יישפר את המראה, יגדיל את מסת השריר ויהפוך את האיזור למחוטב יותר, אך עם זאת חשוב שתדעי שאין מקל קסמים שיהפוך את האיזור למושלם. צריך להיות מרוצים ולהשלים עם גוף כפי שהוא :-)
    את אחוזי השומן בגוף ניתן למדוד או ע"י קליפר- מכשיר שמבצעים איתו מדידה ידנית, בה בודקים את קפלי השומן בכמה נקודות בגוף, ומכפילים לפי נוסחא המבוססת על מינו וגילו של הנבדק, אפשר לעשות את הבדיקה אצל דיאטנית, מאמני כושר או בקופ"ח לבקש מרופא המשפחה. בנוסף, קיימים מכשירים שדומים למשקל, הם בד"כ קיימים בחדרי כושר- כשעולים על המכשיר ברגלים יחפות ומזינים את נתוני המין והגובה, המכשיר מעביר זרם חשמלי קל ולא מורגש בכל הגוף, ולאחר מס' שניות מראה את אחוזי השומן (בחלק מהמכשירים הללו ניתן לקבל פלט מודפס המפרט את אחוזי השומן בפלג גוף עליון, תחתון ואף השוואה בין צד ימין של הגוף לבין צד שמאל).
    את יכולה לבחור אחת משתי הדרכים הללו כדי לבדוק את אחוזי השומן בגופך, כי שתיהן מאוד מדוייקות. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובתי בהכנעה

    ענת פלדמן
    24/10/2009

    אנחנו לא יכולים לכוון להפחית את אחוז השומן באזור זה או אחר בגוף. כנראה שאצלך מצבורי השומן ה"אחרונים" מתרכזים באזור הירכיים. אצל כל אחת זה משתנה. יש כאלו שמבקשות לרזות בידיים, גברים חולמים על בטן שטוחה. תרגילי חיטוב לאזור (יש תרגילים באתר שלי ב"מאמרים") יחזקו את השרירים ובשילוב עם אירובי ותזונה נבונה (איכות קלורית גבוהה ולא בהכרח כמות קלורית נמוכה) יכולים בהחלט לשפר את מראה הירכיים, במיוחד אם בשנים קודמות הן היו מלאות פחות. ולכן לשאלתך: השילוב של פעילות אירובית (שחשובה בהכרח גם לבריאות הלב והנשימה) עם פעילות אנאירובית וכמובן תזונה - זו הדרך.
    ניתן לשער את אחוז השומן בגוף, אני דווקא חושבת שהמכשירים בחדרי הכושר אינם אמינים בלשון המעטה. לא זה שמודד דרך הידיים ולא זה שמודד דרך הרגליים. הדרך המדוייקת יותר היא למדוד היקפים במקומות שונים בגוף ולהכניס את הנתונים למחשבון הערכת אחוז השומן בגוף (שנמצא ברשת. אני מנועה מלהפנות לאתרים מתחרים, שלחי לי מייל ואעביר לך את הכתובת). קליפר אלקטרוני שלוקחת נתונים משלושה מוקדים בגוף ונותן הערכה - גם הוא אמין יחסית. והדרך היעילה ביותר היא במכון מיוחד, שקילה במים נותנת תוצאות אמת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא

    מממ
    30/10/2009

    קראתי את התגובות הקודמות אבל ההודעה שלך הקפיצה אותי :)

    אני מאד רזה עושה הרבה ספורט כחלק מאורח חיים הרבה זמן ועם הפולקעס בצידי הירכיים..הפולקעס ירדו המון, ממש המון אבל נעצרו בשלב מסויים וביחס לשאר הגוף המחוטב זה היה נראה מעצבן

    הספורט לא יעזור זה פשוט מבנה

    אף פעם לא הצלחתי להשלים עם זה (וככל שהיו אומרים לי יותר שזה נשי הייתי מתחרפנת יותר)אז פניתי לרפואה אסתטית בהתחלה היה נשמע לי מוגזם אבל חאלס עשיתי המסת שומן קטנה והעיגולים האל נעלמו כמעט כליל

    כיף לא נורמלי
    סתם לתשומת ליבך :)
    אם זה נשמע כמו פרסומת אז זה לא, סתם רעיון :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום,תכניתא ימון
    דניאל
    22/10/2009

    שלום בנות,
    זו התכנית המחודשת והמסודרת..משהו.
    אשמח אם תכוונו אותי כמו שעשיתן בצורה מצוינת פעם שעברה..אגב כולי תודה!
    סמית משין-סקוואט 3 סטים 12X10
    כפיפות כפית בסמית עם מדרגה(תאומים,אני בקשתי) 3 סטים 12 חזרות 15 משקל 15

    חזה-שכיבות סמיכה בסמית 3 סטים חזרות-כשל ,היום ב"ה הצלחתי 12 (משנה עד כמה אני מרחיקה תרגליים?)
    גב- כאן שונה לגרוויטון משקל 8 12X2
    כתפיים- לחיצה עם משקולות בישיבה על ספה גובה 75 מעלות 2 סטים 12X4
    יד אחורית פשיטה בפולי-עם הדבר הזה שנראה כמו 2 חבלים 2 סטים של 12 משקל 10
    יד קדמית על פיטבול כפיפה במשקולות 2 סטים 12 חזרות משקל 5(לא ממש זוכרת איך עושים)
    מה חות דעתך..
    ואציין שאני עושה שיעור בודיפמפ םעמיים בשבוע.שני ורביעי .אז אני לא ממש יודעת איך לתמרן עם התכנית..היום לדוג' עשיתי הכל חוצ מהיד קדמית וכתפיים מה שכן עשיתי דדליפט עם שמקל 25 והמדריך צחק עלי..שזה כלום משקל.:(
    אז מה עושים..תזכרות אחוזי שומן שגדלו.משקל 62 גובה 168.
    תודה מכל הלב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום,תכניתא ימון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דניאל

    ענת פלדמן
    23/10/2009

    התכנית נראית בסהכ בסדר, את הרי מלווה גם על ידי מדרך בחדכ כך שאני מניחה שאפשר לסמוך עליו. לטובת המטרה שלך חשובה מאד התזונה - אני ממליצה לפנות לאיש מקצוע להתאמה אישית לפי חלוקה אופטימלית של פחמימות-שומנים-חלבונים, איכות וכמות קלורית שמתאימה לנתונים שלך.
    אין בעיה לשלב את שיעור הבודיפאמפ - קחי מנוחה של כחצי שעה בין לבין והטעיני את המצבורים עם ארוחה קלה. מה לגבי שחייה? ממליצה בחום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • :)

    דניאל
    24/10/2009

    שבוע טוב,
    באמת?אין בעיה לעשות אחרי שיעור בודיפמפ?..אמרו שזה במקום אימון כח..והאמת שזה גם מעייף..יחסית.

    בע"ה תור לדיאטנית בדרך..רק שנצליח להתמיד.
    אני לא ממש מלווה במדריך -זה מדריך משמרת..אנימ אמינה שהוא יכול לבדוק פה ושם אם אני עושה טוב..זה בסה"כ..

    ב.שאלה לי..מה זה קרוספיט.האם זה יכול לעזור לי..במששהו..
    האם בצקב של התכנית..יש מצב שאתקדם..לעלות במסת שריר..קיצר.זה הולך לאיזהשהו כיוון..?
    סליחה אני יודעת שלבנית שי תוכנית AB וכל מיני כלאה..אני לא מבינה בשלי..יש מצב שזה לכיוון כלשהו של התקדמות?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרוספיט

    ענת פלדמן
    24/10/2009

    שית אמון דינאמית שמתנהלת כרשת חברתית מקוונת תכנית כושר יצירתית שמקורה ביח' העלית של הצבא האמריקאי (מגזין מנטה גליון אוג' 09). אימון אינטנסיבי ביותר, לא מתאים לכל אחד...
    התכנית שלך מאד מאתגרת, בשילוב עם תזונה נכונה אכן יש מצב להעלות משמעותית את מסת השריר אם אכן זו המטרה. חזרים לי המון נתונים על מנת לתת תשובה אחראית כמעט בלתי אפשרי דרך הרשת...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • :)

    דניאל
    25/10/2009

    100 אחוז..תודה רבה!
    התנצלות קראתי שוב את מה שרשמתי..סליחה על השגיאות הקלדה עיוורת..חח נס שהצלחת להבין ..:)

    אגב ישנם גם כמה שינויים בתכונית..אעדכן בע"ה מחר.
    ולא יודעת למה..היום על ההאליפטי בקושי סחבתי תדקות..כמה שניסיתי ..בגעתי בקושי לדופק עלוב של 125..בערך.ואז ניסיתי הלגביר ושוב..כאילו פנצרו אותי ..וחוזר חלילה..זה שורף משהו בקצב הזה?
    תודה שוב..ערב טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי

    ענת פלדמן
    26/10/2009

    יקרה, הקשיבי לגוף שלך, הוא מאותת לך שאולי יתכן עומס יתר. ה"כאילו פינצ'רו אותי" זו תחושה שמרמזת שאולי יש להפחית את העומס ולקחת יומיים מנוחה. ועוד: תזונה נכונה ומאוזנת. שנת לילה טובה. שורה תחתונה: שורפים יפה מאד גם בדופק שכזה, כמובן תלוי בגיל, ובכל זאת - כנראה שצריך לנוח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נכון

    יעל הראל
    26/10/2009

    מסכימה עם ענת ומוסיפה שלפעמים יום יומיים מנוחה, יכולים להוביל ביום הבא לאימון טוב ויעיל בהרבה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקח לתשומת ליבי..:)

    דניאל
    26/10/2009

    פשוט מפחדת שיום יגרור ום ועוד יום בלי חשק..
    לא יודעת אם זה הרגשה של פיצרו כמו..כאילו לקחו לי את כל הכייף..שעד שאתה מגיע לרמה שאתה מרגיש הנאה מאימון מלהתאמצ..פתאום..חוסר חשק..-זה בטוח קשור שהגוף צריך לנוח?..
    פסדר,אני אקח לתשומת ליבי בע"ה מחר דיאטנית.לפחות נעשה משהו מועיל.

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בגב תחתון
    דבי
    21/10/2009

    יש לי כאבים בגב תחתון לאחר אימון בסטפר. אולי אני עושה משהו לא נכון? על מה כדי לי להקפיד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בגב תחתון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בגב תחתון

    יעל הראל
    21/10/2009

    הי, ראשית את יכולה לבצע חימום טוב לאיזור הגב לפני הפעילות על הסטפר, למשל לשכב על הגב, לקרב את הבירכיים לבטן ולבצע מעגלים פנימה והחוצה, להניח את כפות הרגליים על הרצפה, כפיפה בבירכיים, ולתת לבירכיים ליפול מצד לצד, באופן הזה את עושה תנועת "פיתול" שמאוד חשובה ונעימה לגב. כמו כן תרגיל נוסף הוא בעמידת 6, לקמר ולקער את הגב מס' פעמים, לנוח בתנוחת המנוחה של היוגה לכמה דק' וכו'.
    בנוסף ייתכן שהמאמץ בעבודה על סטפר הוא קשה מידי, ולכן כפיצוי את מקשיתה את הגב ולכן חשה כאב בגב התחתון, נסי לבדוק מה מידת העומס שאת עובדת עליה ועד כמה היא קשה לך ובנוסף אספי את הבטן פנימה בזמן העבודה (ווהקפידי על נשימה נכונה) באופן הזה תורידי לחץ מיותר מהגב. טיפ אחרון שאני חושבת עליו הוא לבצע תרגילים לחיזוק שרירי הבטן, במיוחד לשריר הרחב בטני (השריר ש"מקיף" לנו את הבטן). שרירי בטן חזקים מורידים עומס מהגב התחתון. (ניתן למצוא תרגילי בטן רבים באינטרנט וכמו כן לבצע את תרגילי הבטן שאת מכירה. ממליצה לך לבצע 5-7 דק' של תרגילים שונים בכל יום ובנוסף להקפיד על המתיחות לגב שפירטתי בהתחלה). בהצלחה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכל הכל

    ענת פלדמן
    21/10/2009

    נכון, הכוונה מעולה של יעלי.
    יש אנשים שמכשיר מסויים לא טוב להם, ואין הסבר של ממש.
    1. שני מכשיר, האליפטיקל מצויין, גם מסלול ההליכה
    2. שחייה. אם את שוחה טוב - את תחושי הבדל משמעותי, זו ממש תרפיה לגב ולנפש
    3. האם את בעודף משקל?
    4. ואולי זה במקום הראשון - אם כואב - לנוח. לעולם לא לעבוד מול כאב מפרקי. וממילצה בחום לפנות ליעוץ אורטופדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שרירים תפוסים
    חן
    17/10/2009

    היי,
    בחודש האחרון אני עושה הליכה מהירה בין 4-5 פעמים בשבוע, רק שלשם שינוי אני לא מצליחה להתרגל. מיום ליום אני מרגישה את שרירי הרגליים יותר ויותר תפוסים ובימים האחרונים גם כאבים בגב התחתון. כמו כן בזמן ההליכה אני מרגישה לפתע כאב ממש באמצע כף הרגל עד כדי צליעה.. חוץ מזה בהליכה מתונה לא קשה לי. ממה זה נובע?

    (בת 20, משקל 68 ק'. גובה 152)

    אנצל את ההזדמנות לעוד שאלה.
    אשמח לקבל קצת מידע על סטפר, איך משתמשים בו, כמה זמן, ולמה הוא טוב?

    תודה ושבוע מצוין :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שרירים תפוסים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי חן

    ענת פלדמן
    17/10/2009

    ראשית - את מקשיבה לגוף ונחה. אין טעם ללכת אם כואב -את עלולה להחמיר את המצב.
    כנראה שקיימת בעיה רפואית מסויימת (אחרת לא היה כואב) ואני ממליצה בחום ללכת לרופא המשפחה או לאורטופד ולהסביר במה העניין.
    אם בכל זאת את ממשיכה לצעוד עד הביקור אצל הרופא (ואני ממליצה לנוח עד אז)
    1. הליכה מתונה בלבד, כזו שלא כואבת.
    2. הקפידי על מתיחות לגב לסיום, ועבדי בעדינות על שרירי הבטן וזוקפי הגב. אם כי על אילו כדאי לעבוד בדייקנות, באחריות ובזהירות עם איש מקצוע, במיוחד אם האזור רגיש.
    3. הקפידי לעת עתה (ותמיד) על התזונה שלך. גם כאן- בהכוונה אישית. אין לי ספק שירידה מתונה הדרגתית ובריאה במשקל תקל על המפרקים ותתרום לבריאות.
    ובסוגריים: מבחינה מנטלית - האם את עוברת שינויים מסויימים בחיים? תקופה של עומס יתר? מע' יחסים מורכבת עם ההורים? מתח? לחץ? כל אלו עלולים להשפיע על הגוף, כשההליכות הן ה"טריגר". נקודה למחשבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ידיים שמנות.
    בובית
    15/10/2009

    שלום רב לכן...
    אני בחורה בת 22...אני סובלת מזרועות שמנות איך שאומרים מידלדלות, עקב תנודות במשקל, אני מנסה בכל הכוח להרזות ולמצק את הזרועות, עושה כל יום 100 תרגילי משקולות עם כיפוף יד רגילות עם 2 ק"ג, ואחר כך עוד 100 תרגילי חזה וידיים עם חצי ק"ג בכל יד, ואחרי זה סטטי, אבל אני לא ממש רואה שהמידלדל משתפר במראה, האם יש תרגילים יעילים במיוחד למצק ולהרזות את הזרועות, או שכבר ניתוח זה הפיתרון היחיד?
    תודה רבה מראש על תשובתכן...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ידיים שמנות.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיצוק וחיטוב הזרועות

    יעל הראל
    16/10/2009

    לדעתי התרגילים בהחלט מועילים למראה חטוב יותר, אבל עם זאת יש לזכור שבעת עלייה וירידה במשקל, העור נמתח, ולכן קשה להחזיר אותו למראהו הקודם והמוצק. אני ממליצה שתמשיכי לבצע תרגילים, אולי כדאי שתגווני, למשל תוסיפי שכיבות שמיכה אחוריות, תשני את המשקלים/הסטים ןהחזרות שאת מבצעת כרגע. חשוב שתלמדי להשלים עם זה שלכל אחד יש נטייה להשמין במקום אחר ואח"כ שהוא מרזה הוא מתמודד עם מראה הגוף מחדש. צריך ללמוד לאהוב את הגוף כפי שהוא.
    אני באופן אישי לא הייתי עושה ניתוח בגילך הצעיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוקיי אמשיך בתרגילים תודה רבה:)

    בובית
    16/10/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלומות לילי@

    ענת פלדמן
    16/10/2009

    המשיכי עם התרגילים והקפידי במקביל גם על פעילות אירובית וגם על איכות קלורית גבוהה. (לא בהכרח פחות קל' אלא קל' בריאות) יש השפעה של שלושת אילו (תזונה, אירובי ואנאירובי) על אחוז השומן בגוף. לכן את יכולה לעשות את כל תרגילי החיזוק - אילו לא ימיסו את השומן אלא רק יחזקו את השרירים. חשוב השילוב...
    אין ניתוח שאיבת שומן לזרועות, כך שזו לא אופציה, וגם אם הייתה וודאי שעדיף כמפלט אחרון בהחלט.
    כמו שיעלי אמרה - מבנה הגוף משחק תפקיד מכריע. אין זה אומר להרים ידיים (תרתי משמע...) אלא תוך כדי תהליך של לקיחת אחריות על הבריאות הפיזית - גם לשלב את אותה אהבה וקבלה עצמית. זה בסיס חשוב להצלחה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מבצעת פעילות אירובית

    בובית
    16/10/2009

    הליכה מהירה על הליכון מדי יום במשך שעה, ואכן שומרת על דיאטה, האם יש פעילות אירובית ספציפית לזרועות שאני צריכה לבצע? תודה רבה על תשובתכן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעילות אירובית

    ענת פלדמן
    16/10/2009

    היא פעילות שיש בה שימוש בחמצן (אייר), היינו נשימה. ההליכה היא פעילות אירובית, והיא מצויינת, אפשר פשוט לגוון על מנת להגביר את היעילות שלה. למשל לשלב אנטרוולים, ללכת עם שני בקבוקי מים קטנים ומרפקים לאחור על מנת לעבוד במקביל גם על השרירים וגם להעלות את הדופק. פעילות לזרועות מול התנגדות נחשבת פעילות אנאירובית. כמו שיעל אמרה: סבלנות. בהנחה שאת אוכלת נכון ועושה פעילות אירובית - בשילוב עם התרגילים ומעט סבלנות תראי שיפור. מה שכן את יכולה למדוד את היקף הזרוע (זכרי היכן את מודדת ובאיזה אופן) ובעוד חודש למדוד שוב ולראות אם יש שינוי לטובה. לא תמיד אנחנו רואים בעין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום