מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כושר ותזונהתהילה15/11/2011
שלום!
אני בת 24, שוקלת 61 ואני רוצה להוריד קצת במשקל ולעבוד על חיזוק הגוף (באופן קל). אני מתחילה לשלב הליכות 3-4 פעמים בשבוע ומדי פעם גם את המכשיר האליפטי ודואגת לאכול ארוחות מסודרות.
רציתי לדעת בבקשה איך לסדר את המאזן הקלורי עם האימונים והאוכל.
ובנוסף, איזה תרגילים רצוי לעשות (בבית) בשביל לחזק את חגורת הכתפיים ולגרום לגב זקוף. כמה פעמים בשבוע מומלץ לעשות את התרגילים, מספר הפעמים של אותו תרגיל ומספר הסטים.
תודה רבה,
תהילה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כושר ותזונה - תגובה
יעל הראל23/11/2011הי, שאלת שאלות רבות מאוד ויהיה קשה לענות על כולן. בעניין התזונה ממליצה לך להתייעץ עם תזונאית כי אינני יועת מה את נוהגת לאכול ומה הצריכה הנוכחית שלך.
תרגילים לחיזוק חגורת כתפיים תוכלי לבצע בעזרת גומיות, משקולול וע"י העמסת משקל הגוף: למשל שכיבות שמיכה וכו'. ניתן לעבטד על זוקפי הגב, ע"י פשיטת גו לאחור בשכיבה על הבטן.בגדול יהיה לי שוב קשה לתת לך תכנית של כמה חזרות וכמה סטים, התחילי ב 2 סטים או אפילו אחד כ 15 חזקות של כל תרגיל ותראי. דעתי יועיל לך מאוד לבצע אימון אחד עם מאמן/ת כדי להכיר את התרגילים וכדי להתאים לך את מס' החזרות והסטים, בהצלחה, יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי, שאלה לגבי תדירות אימונים וטיבםלירון14/11/2011
היי, אני מתאמנת כ- 5 פעמים בשבוע: יום כן-יום לא אני עושה פעילות אירובית ובימים שאינני עושה פעילות אירובית אני מבצעת פעילות אנ-אירובית בחדר כושר עם מכשירים ומשקולות. כך, למעשה ניתן לומר שהגוף שלי לא מקבל 48 שעות מנוחה לשרירים. האם זה בסדר או שכדאי לי לאחד את האירובי והאנאירובי ולעשות ימי מנוחה שלמים ביניהם?
אציין שאני בת 23, משקל 53 וגובה 1.64. תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי, שאלה לגבי תדירות אימונים וטיבם - תגובה
יעל הראל23/11/2011לדעתי את עושה אימון מושלם, המשיכי כך, יעל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אופני כושרמירב אבוטבול13/11/2011
אני בת 31 משקל 70.5 גובה 160 השאלה שלי רכשתי אופני כושר ביתי כמה אני צריכה לעשות כל יום באופני כושר וכמה זמן וכמה איפשר בחודש להוריד במשקל אם מתמידים בפעילות גופנית באופני כושר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אופני כושר - תגובה
יעל הראל22/11/2011רצוי לבצע אפילו חצי שעה ביום של פעילות אירובית, השאלה היא מה רמת הכושר שלך.. האם את רק מתחילה?התאמנת בעבר? אם את רק בתחילת הרך התחילי ב 3 פעמים בשבוע של 30-35 ק' על עומס נמוך. קשה לומר כמה תרדי בחודש כי יש חשיבות רבה לתזונה שלך. נהוג להמליץ על ירידה של 500 גר' בשבוע משמע 2 ק"ג לחודש, ירידה זו היא מתונה, ולכן קל יותר לשמור עליה, בהצלחה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בקשר לריצות במזג אויר קרהדר10/11/2011
איך מומלץ לרוץ בשעות בהן הטמפ ממש נמוכה? מה מומלץ ללבוש?החימום צריך להיות שונה?..ומה לגביי ריצות כשיש רוחות ממש חזקות?
ובכללי איך לבצע אימונים בחוץ כשקר?גם אימוני כוח..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בקשר לריצות במזג אויר קר - תגובה
יעל הראל22/11/2011חשוב לבצע חימום טוב, להתלבש בבגדים חמים אך כאלה שמנדפים זיעה, לחברות הבגדים המקצועיות יש ביגוד חורף מתאים, את יכולה לרוץ גם עם כובע כדי א להתקרר. בסיום הריצה השתדלי לא להישאר "רטובה" מזיעה בקור, אלא מיד להגיע הבייתה ואפילו לבצע שם את המתיחות כי לא להתקרר ולהתכווץ. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השפעת פעילות גופניתקרן04/11/2011
שלום רב, אני בתהליך של שינוי אורח חיים- תזונה ופעילות גופנית, כשהמטרה הינה ירידה במשקל, הפחתת לח"ד גבוה ושומנים בדם ובכלל הרגשה טובה יותר. שיניתי מאד את התזונה לבריאה ומחושבת יותר ואני מבצעת פעילות גופנית כ-2-4 פעמים בשבוע, מאד מגוונת- חוגים במכון כושר- זומבה, אירובי, מדרגה, עיצוב, והליכון. לפעמים גם מכשירים בחדר הכושר עצמו. בד"כ בכל יום משהו אחר, לפי תוכנית מכון הכושר ולפי סדר היום שלי. האם העובדה שהפעילויות משתנות ומגוונות משפיעה באופן כלשהו על ירידה במשקל/ חיטוב ועיצוב הגוף?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השפעת פעילות גופנית - תגובה
יעל הראל13/11/2011זה רק משפיע לטובה, מאוד מומלץ לבצע פעילות מגוונת וזו הדרך הטובה ביותר להתעצב ולהתחטב. המשיכי כך...
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רכיבת אופניים***28/10/2011
על אילו שרירים בדיוק עובדים ברכיבה על אופניים?:)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רכיבת אופניים - תגובה
יעל הראל03/11/2011הי מיכל, ברכיבה עובדים שרירי הישבן ועובד שרירי הארבע ראשי, כמובן שבעת הרכיבה עובדים גם שרירים מייצבים בבטן ובגב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אימוני אירובי ומשקולות + פילאטיסולנטינה24/10/2011
1. אני מתעמלת במכון כושר (אירובי + משקולות) 3-4 פעמים בשבוע ולעיתים 2-3 בשבוע במשך כשעה עד שעה וחצי בכל פעם.
האם כדאי לוותר על פעם בשבוע של אימון אירובי + משקולות לטובת אימון פילאטיס פעם בשבוע במשך שעה.
2. האם אימון פילאטיס במשך שעה בכל פעם, מספיק?
המידע מאוד חשוב לי כיוון שלפי התשובה אחליט איך לנווט ואם בכלל, בין אימוני פילאטיס לאימון אירובי ואימון עם משקולות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אימוני אירובי ומשקולות + פילאטיס - תגובה
אודי ויטמן25/10/2011אם את ממשיכה לפחות פעמיים בשבוע חדר כושר שזה מתבטא גם בחיזוק הגוף (מכשירים) וגם פעילות אירובית זה נהדר ובהחלט את יכולה לשלב גם פילטיס פעם בשבוע. פלטיס פעם בשבוע בהחלט מספיק אם את עושה עוד פעמיים בשבוע חדר כושר.
בהצלחה ויום מקסים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חודשיים לפני גיוס לתפקיד מדסיתנעמית23/10/2011
שלום,
עוד פחות מחודשיים אני מתגייסת לתפקיד מדסית, מאז שסיימתי ללמוד ונעלמה המסגרת הקבועה הפסקתי להתאמן ואני לא ממש בכושר. נכון להרגע אני יכולה לרוץ 2000 בסביבות 11-12 דקות , (כשאני בכושר אני יכולה ב10-10 וחצי) , לגבי בטן אולי 60 70 ושרירי הידיים שלי ממש לא מפותחים ולכן אני בקושי מצליחה אחד. האם אימונים של פחות חודשיים (3 פעמים בשבוע ריצות וכל יום אימונים על שרירי הידיים והבטן) יספיקו לי כדי להגיע לכושר המתאים כדי לעבור את הקורס? או שצריך אימונים מסיביים יותר? או שאין לי סיכוי בכלל?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חודשיים לפני גיוס לתפקיד מדסית - תגובה
יעל הראל23/10/2011לדעתי זה בהחלט יספיק בשביל להתחיל את הקורס במצב טוב, העיקר שתתמידי ותעשי את כל שלושת האימונים שקבעת לעצמך (הקפידי לאתגר את עצמך ולא לעשות אימונים קלים, כדי לשפר את הסיבולת האירובית והכוח). בנוסף במהלך הקורס את תתאמני כ"כ טוב ורציני כך שהכושר ימשיך להיבנות במהלך הקורס, בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי שכמות בעת ריצהליאור20/10/2011
שלום,
אני 1.56 על 50 ומאד אוהבת לעסוק בפעילות גופנית וריצה בפרט.
לאחרונה התחלתי לרוץ 7 ק''מ (עד כה רצתי 5 ק''מ) והתחלתי להרגיש כאבי שכמות בעת הריצה אשר ממשיכים גם לאחר מכן.
האם אני עושה משהו לא נכונה ומה לעשות כדאי לשפר את זה/ להפיג את הכאבים?
אשמח לתגובה, תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי שכמות בעת ריצה - תגובה
יעל הראל23/10/2011היכן בדיוק הכאב שלך? ייתכן שאת "מחזיקה" את פלג הגוף העליון שלך ולא מרפה מספיק את הגוף בעת הריצה, ייתכן גם שהיציבה שלך לא נכונה ויש לכך השלכה על השכמות וייתכן גם שהנעליים לא מתאימות, כמו כן רצוי לרוץ על משטח מתאים (למשל אספלט לא מומלץ) בכדי למנוע עומס גדול מידי על מפרקי הגוף בעת הבלימה של צעדי הריצה, על איזה משטח את רצה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מכשירים להצרת היקפים בחד"כאלה19/10/2011
שלום!
אני בת 24, די רזה (55 קילו, 1.58 מ'). לאחרונה לאור כל מיני שינויים (מעבר דירה, לימודים וכדו') העלתי בערך שני קילו.
בעבר אכלתי בצורה מאוד מסודרת ואני מנסה לסדר את התזונה שלי חזרה, ובסה"כ נדמה לי שהצלחתי לסדר לעצמי תפריט מאוזן מבחינה קלורית.
מלבד התזונה, רציתי לדעת איזה מכשרים מומלץ להורדה במשקל והצרת היקפים.
נכון לעכשיו אני עושה חצי שעה על קרוס-טריינר ועוד חצי שעה על אופניים (עם משענת גב, אם זה משנה). מדי פעם אני מוסיפה עוד הליכה או מכשירים שונים.
האם המכשירים האלה טובים למטרה של הורדה במשקל?
בנוסף, האם כדאי לעבוד עם התוכנית הקבועה של המכשיר להורדה במשקל (שבה לסירוגין המכשיר מעלה ומוריד את ההתנגדות) או שעדיף להעלות את ההתנגדות עד כמה שאני יכולה?
תודה רבה,
מור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מכשירים להצרת היקפים בחד"כ - תגובה
יעל הראל23/10/2011הי מור, מה שתיארת בהחלט יתרום להודרה המשקל בתנאי שתאכלי באופן מסור ומאוזן.
כל פעילות אירובית כגון עבודה על הקרוס, ריצה על המסילה וגם שיעורי סטודיו כגון: אירובי/מדרגה/עיצוב דינאמי/קיקבוקס וזומבה, כל אלה יתרמו להורדה במשקל וכך גם להצרת היקפים. מומלץ לשלב גם אימון משקולות או על המכשירים בחר הכושר או בשיעורי עיצוב/פילאטיס וכו'.
אני חושבת שאם תעזרי בתכניות המובנות במכשירים אלה שמעלות ומורידות את העומס/המהירות זה מצוין וכמו כן את יכולה גם להחליט לעשות זאת בעצמך ולשלב קטעי ריצה/דיווש בעומסים ושיפועים וכך לאתגר את עצמך, העיקר שתרגישי את האימון ושלא יווצר מצב שאת לא מעמיסה על עצמך כי אז האימון לא אפטיבי...
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התרחבות אחרי התעמלותסיון16/10/2011
שלום
יש לי צורת גוף מאד בעייתית
אני צרה למעלה ומאד מאד רחבה בירכים
עשיתי תקופה מסוימת התעמלות יותר איסטנסיבית והפסקתי לחודש בתקופה שהתעמלתי הירכיים הוצרו משמעותית אבל ברגע שהפסקתי הם התרחבו בחזרה ולדעתי יותר ממה שהיו קודם
האם זה יכול להיות? אני מאד משתדלת להתאמן אבל מפחדת להתחיל שוב כי אם אפסיק לתקופה בכל זאת לפעמים יש אילוצים אז הכל יחזור ויותר
האם הפתרון הוא לא להתאמן בכלל?
אני ממש מיואשת!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התרחבות אחרי התעמלות - תגובה
אודי ויטמן16/10/2011שלום לך מיואשת,
הפעילות הגופנית שעשית כנראה עשתה לך רק טוב, פיזית ונפשית, אך אין סיכוי שזה גרם לך להתרחבות, מה שכן יכול לגרום להתרחבות, זה הפסקת הפעילות וחזרה לתזונה לא נכונה ומאוזנת, רק על ידי כך את צוברת עודפי שומן, ובגלל הגנטיקה שלך את משמינה באזורים אלו. המלצה שלי: לבצע פעילות גופנית באופן סדיר וקבוע ולשמור על תזונה נכונה ומותאמת בהתאם לקצב חילוף החומרים שלך וסוג הפעילות שאת מבצעת.
בהצלחה יקירתי :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתרחבות אחרי התעמלות - תגובה
יעל הראל03/11/2011הי סיון, הפעילות הגופנית עוזרת לך למצק את היריכיים וכך למעשה בכל פעם שאת מפסיקה לעשות פעילות המסה השרירית והמוצקה מתדלדלת והיריכיים נראות לך רחבות יותר. השתדלי להקפיד על פעילות אפילו הליכה של חצי שעה ביום תעזור לך לתחזק את המצב.. בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פילאטיס או אירובי?מור03/10/2011
שלום,
איזה ספורט מעצב את הגוף יותר? לא מחטב, אלא מעצב, אני מקווה שהבנתם את השאלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פילאטיס או אירובי? - תגובה
אודי ויטמן04/10/2011שלום מור,
בפעילות אירובית את עובדת על מערכת לב ריאה ושריפת קלוריות שזה מעצב את הגוף מבחינת שריפת שומנים, בפילטיס את עובדת כנגד התנגדות ומפעילה את שרירי השלד, גידים רצועות וצפיפות העצם שבעצם תורמות לחטב את הגוף, לחזקו ולהעלות את קצב חילוף החומרים. מאוד מומלץ לשלב יחד את שני סוגי הפעילויות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפילאטיס או אירובי? - תגובה
יעל הראל04/10/2011למעשה השילוה בין הפעיויות הוא זה שתורם למראה מעוצב, חשוב מאוד לבצע גם פעילות אירובית וגם עיצוב בין אם זה בפילאטיס ובין אם ע"י שיעור אחק או חד"כ...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופקרדה21/09/2011
שלום אני בת 27 התחלתי לעשות הליחה אך אני מבינה שאני צריחה לשמור על דופק. השאלה היא איזה דופק אני צריחה בכדי לרדת במשקל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דופק - תגובה
יעל הראל21/09/2011נהוג ללכת בדופק של 75-80% מהדופק המקסימלי שלך, לדעתי יהיה לך קשה לכוון לדופק הזה בהליכה אולי תצטרכי להוסיף קטעי ריצה, תלוי מה רמת הכושר שלך עכשיו. את הדופק המקסימלי מחשבים כך 226- פחות הגיל שלך, ואת התוצאה את כופלת ב 70-80% ומחלקת במאה, כלומר 226-27=199, והדופק הוא בין 139-159 פעימות לדקה, בהצלחה, יעל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההליכה וירידה במשקל
איתי הר-ניר22/09/2011ירישה במשקל פרושה מאזן קלורי שלילי, פעילות גופנית המוציאה מספר רב של קלוריות מתאימה לירידה במשקל.
עלייך להתמיד בפעילות גופנית לאורך זמן, מאחר ותגובת הדופק שלך עשויה להתשנות במיוחד כאשר את לא מאומנת, נסי למצוא את אותו מקצב הליכה המקשה עלייך בדיבור חופשי.
פעילות גופנית בנפח שבועי של 150-200 דקות שבועיות לרוב יביאו לירידה במשקל. (כמובן עם מאזן קלורי בהתאם).
באופן גס לכל ק"מ את משתמשת במספר הקלוריות השוות למשקל גופך, (פחות משנה הדופק לעניין זה).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצמות בריחבת 1819/09/2011
היי,
רציתי לשאול אם יש תרגיל כלשהו שיכול לגרום לעצמות הבריח להיות בולטות יותר?
ועוד שאלה - יש לי עקמת קלה והיא מתבטאת בגיבנת קטנה וגם בגב תחתון שנכנס יותר מדי פנימה לכיוון הגוף (צורת S, בקיצור). רציתי לדעת אילו תרגילים, חוץ משחייה, יכולים לעזור ולשפר קצת את העקמת, דגש על הגיבנת.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצמות בריח - תגובה
אודי ויטמן20/09/2011שלום לך,
מהידע ומנסיוני אין אפשרות להבליט את עצמות הבריח רק על ידי ירידה באחוזי השומן, כך שהעצמות ייראו יותר בולטות אך אינם גדלות.
בקשר לעקמת ולקשת בגב העליון והתחתון, אני מאוד ממליץ לך לקבוע תור לאורטופד שיאבחן את מצב הגב וייתן לך הפניה לפיזיוטרפיה, על מנת שיוכלו לטפל בבעיה וכמו כן שילמדו אותך לבצע תרגילים בצורה בריאה ונכונה בהתאם למצבך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כרסרוזליה17/09/2011
בת 64 בשנה שנתיים אחרונות צמחה לי כרס שמאוד מפריעה לי
בישיבה , לוחצת וכמובן מגבילה אותי בלבוש
גובהי 1.70 משקלי כ80 ק"ג (3 יותר ולפעמים 3 פחות)
אני שומרת על תזונה מאוזנת (ורמת הכולסטרול שלי גבוהה אך לא קריטית)
איך מצמצמים את הכרס
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כרס - תגובה
אודי ויטמן18/09/2011שלום לך רוזליה,
את הכרס תוכלי להוריד על ידי פעילות גופנית ותזונה נכונה, כמו כן גם רמת הכולסטרול בגוף תתאזן, המלצה שלי, הפגשי עם יועצת תזונה בקשר לתפריט היומי שלך וקבעי לך ימי פעילות קבועים והוסיפי הליכה יומית של כ- 30 דקות בקצב הבינוני לפחות בהתחלה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכרס - תגובה
יעל הראל20/09/2011הי, אם העניין התפתח ממש לאחרונה שווה לבדוק אם הבטן לא נפוחה מסיבות שאינן קשורות רק בירידה במשקל, למשל ייתכן שמזון מסויים גורם לך לנפיחות בבטן (לפעמים חלב או מוצרי חלב או תזונה שעשיר בקמח לבן או שמרים, כל אלה יכולים לגרום לכך).
האם עלית במשקל בשנה-שנתיים האחרונות? בכל מקרה לפי החישוב של ה bmi שלך את סובלת מעודף משקל ועלייך לרדת במשקל, ייתכן שירידה במשקל תסייע גם להוריד את השומן הבטני, הוסיפי פעילות אירובית יומיומית ובנוסף כדאי לך לבדוק אם אכן התזונה שלך מאוזנת, פעמים רבות מגיעות אליי לקוחות שחושבות שהן אוכלות נכון ומאוזן ולאחר שאנו ממלאות יומן תזונה אנחנו מגלות שהתפריט שלהן כולל יותר קלוריות ממה שהן אמורות לאכול,או שהרכב התפריט אינו מתאים להן, בהצלחה, יעל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









