פורום יחסים, זוגיות ונישואין - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • האם בזוגיות מהמקופ הנכון?
    מעיין
    29/08/2012

    אני בקשר חודשייפ וחצי
    לקראת לימודים ואני יודעת שהלימודים ידרשו הרבה מזמני
    בנוסף הייתי רוצה לעסוק בתחביביפ אבל כרגע הפ די מצומצמיפ
    רוב חבריי נמצאיפ במערכות יחסיפ ואני מנסה וחלקם אף בהדדיות שומרים על קשר
    אבל ההרגשה שנחמד לי הסידור הזה שאני מבלה חלק ניכר מזמני עם החבר כי זה מסדר לי את הזמן קצת, מפריע לי שלעיתים רבות מדי אני ארצה לעשות דברים עם חברים והם לא ירצו או לא יוכלו ונחמד לי שלפחות חלק מהדברים אני יכולה לעשות עם החבר.
    הוא בחור חמוד ומתייחס אלי טוב המיניות בינינו די מתאימה ,אבל לפעמים מרגיש שהיופ המשותף שלנו בעיקר סובב סביב זה עם הפסקות לפעילויות ביחד ,
    יכול להיות שהוא מבחינתו מתאהב אני קצת במחשבות רגרסיה על האקס
    והעובדה שמרגיש ואני לא יודעת אם זה נורמלי או לא שסקס זה אחד הדברים המרכזייפ, וכמו שאמרתי שהזמן איתו ביחד הוא גם כדי לא להרגיש לבד

    במהלך השבוע הוא עובד הרבה מאוד כרגע זה לא מפריע לי כי אני באזור אחר אבל כשכן היינו באותו אזור, הרגשתי שאני רוצה שיהיה פנוי יותר כדאי שאם ארצה תוכל להיות פניות מצידו. מרגיש לי קצת אולי שזה שאנחנו קרוב ל24 שעות ביחד בסופ"ש אולי זה מרוח וכבר אין מה לדבר
    אנחנו מדברים קצת בכל יום כמעט אז כן יודעים מה קורה ביום-יום
    פשוט עם חברים אני נפגשת לזמן של שעתיים שלוש גג 5 אוקי אז מבלים ומדברים עד הפעם הבאה כעבור שבוע שבועייים.

    מה שכן אני כן שומרת על המרווח שלי בניגוד לקשר הקודם ומנסה ואף מצליחה לדבר עם משהו לא נראה לי בהתנהלות בינינו וביחסי המין
    מטריד אותי שאולי חלק מההרגשה של הקשר למרות קצת חוסר התלהבות זה כדי לא להיות לבד לפניו הייתי שנה ויותר לבד ויצא כך שחלק נכבד מהזמן הפנוי שלי הלך על לחפש מישהו שת'כלס יחליף ויפצה על האקס שלי...

    אני מניחה שאני גם קצת "נקרעת" בין הזמן הפנוי שהייתי רוצה חלקו להשקיע בתחביבים מה שקצת קשה בגלל הידיעה שאלמד וזה החלק החשוב, לבין חברים שכן רוצה לתת יחס והייתי רוצה גם שיפגשו ויבלו איתי מה שלא קורה אם אני לא יוזמת... לבין ההרגשה שעם החבר רצוי או מצופה להיות הכי הרבה זמו, בגלל זה אני מנסה לשלב בילויים שהם גם בגדר תחביבים שלי עם החבר / חברים כמו מופעים שוניפ טיולים או ספורט... אבל מרגיש שעדין אין לי את היכולת והאיזון בין הזמן שאני צריכה לבד לבין הזמן של הביחד כולל עם אנשים אחרים...

    גם יש לי תחושה מעיקה בגלל שאני חוזרת רק סופ"שים ואומנם לאחרונה השבוע שלי עם תעסוקה , אז לראות חברים ולא להיות סתם לבד בבית כי משום מה למרות רצוני לתחביבים אני לא ממש מצליחה לממש אותם... ומרגישה ריקנות עד שיש לי יותר אפשרויות אני לא ממשת אותן...

    תודה על העזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם בזוגיות מהמקופ הנכון?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבחון את הדברים בזמן הנכון

    מוניקה הרשקוביץ
    29/08/2012

    מעיין יקרה,

    מקריאת דברייך עולה בי תחושה כי את לא לגמרי שלמה עם דברים רבים בחייך. לא לגמרי מרוצה מהזוגיות הזו, מתדירות הקשר עם חברייך ואף מהעיסוק/חוסר העיסוק בתחביבייך.
    נראה לי שראשית עלייך "לעשות סדר" ברצונותייך. נסי לברר עם עצמך מה את באמת רוצה ומה באמת מתאים לך. לאחר מכן עשי למען מימוש רצונותייך. למשל סוגיית התחביבים תלויה אך ורק בך. את רוצה לממש משהו, קומי ועשי. עשייה ועיסוק בדברים שאת רוצה יגרמו לך להרגיש טוב, להתמלא באנרגיה חיובית ויסייעו בהרחקת המחשבות המחלישות אשר נראה כי תפסו מקום די נכבד בראשך וממלאות חלק ניכר מזמנך.
    אני מניחה שכאשר יחלו הלימודים, כאשר תהיי עסוקה, הדברים יראו לך אחרת היות ותהיי עסוקה בלימודים ובכל הכרוך בכך (שיעורים, מבחנים וכד'). בנוסף, בוודאי תפגשי הרבה אנשים חדשים ותכירי חברים חדשים. חברים אשר תבלי עימם הרבה שעות במהלך יום הלימודים ואף תוכלו להמשיך לפעילויות אחרות לאחר מכן. לרוב כאשר חווים את אותן החוויות, ביחד, כאשר מבלים הרבה שעות יחד ומתמודדים עם אותם אתגרים נוצרים קשרים טובים. אני מאמינה שה"יחד" עם חברייך החדשים יסייע גם כן בהרחקת תחושת הריקנות.
    כאשר זמנך יהיה מלא, כאשר תהיי עסוקה, כאשר תחושי שאת מממשת את חייך כרצונך אני מאמינה כי תחושי אחרת גם לגבי הזוגיות שלכם. יש לי תחושה כי חוסר שביעות הרצון הכללי השורר בחייך כרגע "נוגע" גם בתחושותייך לגבי הזוגיות. לכן, ראשית, נסי למצוא את "נקודות האור" בחייך, הדברים אשר עושים לך טוב והיאחזי בהם, הרחיבי את העיסוק בהם וגם בדברים אחרים אשר טרם הוצאת לפועל, כדוגמת התחביבים הלא ממומשים אותם הזכרת. רק לאחר שתחושי שלמה יותר לגבי חייך באופן כללי תוכלי לבחון את הזוגיות שלכם באופן נכון יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חבר של בן הזוג
    מיטל
    28/08/2012

    שלום
    אני בת 29 בזוגיות עם בחור שאני מאוד אוהבת כשנתיים– גרים יחד
    בזמן האחרון שמתי לב שאני מתחילה לפתח סוג של שנאה / קנאה לחבר שלו
    חבר שלו חזר מחו"ל – שהה שם המון שנים עם אשתו והילדים
    לפני שהוא חזר מחול לא היה לבן זוגי חברים כי הוא עבר בחייו המון דירות ולא נשמרו הקשרים עם החברים
    ונוצר מצב שכל השנה שאנו גרים יחד היינו תמיד ביחד והרבה ובעיקר בבית וכנראה שגם התרגלתי למצב הזה
    פה ושם נפגשנו עם חברים
    עכשיו שהוא חזר לפני זמן מה הוא נפגש עימו הרבה -לפעמים מגיע אלינו ונשאר עד השעות הקטנות של הלילה לפעמים לבדו לפעמים עם אשתו...
    ההיפגשויות האלה הם גם ההתמודדות עם החזרה לארץ שעושה לחברו מאוד רע והוא חייב לדבר
    בהיכרות שלי עם החבר שמתי לב שהוא מאוד חברותי ונחמד אך קשה לי לדבר עימו ולפתח עימו שיחות כי הוא פשוט לא נותן לצד השני להשחיל מילה וזה מעצבן אותי
    כעת נוצר מצב שחבר שלי רוצה ללכת אליו ומבקש שאבוא אני מסרבת ואומרת שילך לבדו שיש לי דברים לעשות
    והיום הוא אמר לי שזה מפריע לו שאני לא מתחברת עם חברו ואשתו ויתר חבריו ומפחד שיווצר מצב שלכל אחד מאיתנו יהיה חיי חברה משלו , ואמר שהוא שם לב שאני סובלת כשאנחנו נפגשים עם החבר ואשתו ושאני עושה פרצופים
    וביקש שאני אכבד אותו כי המפגשים האלה עושים לו טוב ושמח ושהוא מאוד שמח שיש לו חבר שחזר
    אני מאוד מבינה אותו ומנסה לעבוד על עצמי

    אני מאוד מודעת לעצמי ואני יודעת שאני טועה פה ומרחיקה את בן זוגי ממני ומהאופי המטופש שיש לי
    שאני חושבת שאני רוצה אותו רק לעצמי ויש בי סוג של קנאה כשתשומת הלב לא אליי

    אני מתעצבנת שאני לא מצליחה באמת לפתח איזשהו קשר חיבה לחבר שלו
    ואני מנסה לא לקחת ללב אבל זה כל הזמן חוזר אליי ואני לא מבינה מדוע אני כזו

    אשמח קצת לקבל עצות וכלים איך להתנהג ואיך להתמודד
    תודה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חבר של בן הזוג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעבוד על עצמך, זה ישתלם

    עדי בדיחי
    28/08/2012

    שלום מיטל,

    קודם כל לאור מעברי דירות רבים של בן זוגך, וייתכן גם חלקים אישיותיים שלו- נראה כי מאוד חשובה לו חברות מחד, ומאידך- לא פשוט לו לרקום כאלו. החבר ההוא שחזר לארץ כנראה מהווה עבור בן זוגך משמעות חשובה ביותר בעינין החברות והמקום החברתי בחייו. את תפסת את המקום החברתי בחייו כנראה גם לנוכח המצב הזה.

    עכשיו, כשהחבר חזר, ואיתו השינוי הגדול- הזוגיות שלכם פתאום נאלצת לפנות מקום לדבר חדש. נסי לדמות את זה לילד ראשון במשפחה- עד כמה זה מוזר פתאום לפנות מקום למשהו שלא היה עד כה? איך מתרגלים לדבר הזה? מה צריך לעשות כדי לחיות עם זה בשלום? אז אמנם זה לא ממש אותו דבר, אך עדיין, נראה כך, שעבור בן זוגך החברות הזאת היא יקרה מאוד. הוא אף ביקש ממך לתמוך בה ולהשתדל.

    בן זוגך רואה כנראה בזמן הקריטי הזה את ה"מומנטום" הנכון ליצירת קשר חברי, מחודש, עם אותו חבר. הוא תומך בו ורוצה להיות שם עבורו, ומבקש את תמיכתך. ואת, כשכבר התרגלת למעין ביחד שהוא רק שלכם, נאלצת לחלוק את חברך עם עוד אדם. מצד אחד זה אכן שינוי ענק ולא פשוט לך. מצד שני, האם זה נכון ובריא לקשר לא לכלול בתוך הזוגיות חברים וקשרים אישיים אחרים (כל אחד עם עולמו, חבריו וכו')? האם לאורך שנים- פורמט כזה של זוגיות יכול להיות על מי מנוחות או שיש להתחשב בהיותנו יצורים חברתיים, אינדיבידואליים לצד הצורך לזוגיות ובמקביל למיסודה בהמשך?

    אז כמה דברים שיש לשים לב אליהם-
    ראשית את מודעת לעצמך וזה נהדר, כי את בדרך לפיתרון. שנית , יש לראות בבן זוגך את כל החלקים שבו, גם אלו שהיו מודחקים מעט עד כה- החלק החברתי שבו, הרצון לסייע ולהיות שותף לחבר שאך חזר מחו"ל ובפניו שינוי ענק ולא פשוט. החיבה שלך אל החבר יכולה דווקא להתפתח אם תנסי להיות אמפתית למשבר שבחייו- לא פשוט להתחיל מחדש כשאתה בעל ומפרנס, ואבא. הוא אכן זקוק לכם כחברים. מעבר לכך, אולי הוא לא נותן להשחיל מילה כי הוא מוצף מאוד וזקוק כרגע רק להקשבה. אשתו, מנגד, יכולה דווקא להתחבר אלייך אם תזמיני אותם (מיוזמתך) אליכם ותכיני כיבוד קל, ותנסי ליצור שיחה באמת, אמיתית, ללא מגננות. ללא חרדות "אל תקחו לי את בן הזוג".. כיוון שזוהי רק חרדה, לא מציאות קיימת. בן זוגך, כך נראה, מאוד כמהה לנוכחות שלך יחד עם החבר, הוא רוצה את תמיכתך ואת הביחד שלכם -לצד החברות החדשה הנרקמת לה.

    אם תעבדי על אלו את תרוויחי שני דברים- החשוב מכל את הערכתו של בן זוגך, זה מסוג הדברים שאנחנו לא שוכחים לבן הזוג, לטובה- אנחנו זוכרים חסד נעורים, וכשאת תהיי בתקופה אחרת, שתצטרכי בה תמיכה, הוא יזכור כמה היית שם לצידו. מעבר לכך, הרווחת מסע אישי לא קל אך משתלם- איך בכל זאת לצלוח משברים מסוג זה ולעבוד עם עצמך על הקנאה או החשש שלפתע מישהו יבוא ויגזול את תשומת ליבו של בן זוגך. נסי גם לראות את הקשר הזה כקשר חזק, בונה, איתן, ולא כזה שנידף עם הרוח.

    אם תתני לחרדה הזאת מקום, היא עלולה באמת להפוך למציאות. נסי לחשוב על הדברים ועדכני..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעדי

    מיטל
    28/08/2012

    עדי את מדהימה !

    אני באמת אעבוד על עצמי כי רק ככה אני ארוויח

    אני ממש מודה לך מאוד עזרת לי ! ואעדכן אותך

    תודה תודה תודה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בשמחה!

    עדי בדיחי
    28/08/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חסר או בסדר
    נעם
    27/08/2012

    אני יוצאת כחודשיים ען בחור חדש , מתראים פעם עד פעמיים בשבוע אז אוקי מקבלת והגיוני שנרצה להיות במיטה הרבה, וגם עם בפעם הראשונה אני קצת מרוחקת ולא ממש בעניין בהמשך זה משתפר
    העניין הוא שאומנם יש לנו כמה דברים שנחמד לעשות ביחד נגיד לראות וללמוד על מקומות חדשיפ ובכיף נבלה כמה שעות יחדיו
    מרגיש וגפ עכשיו המצב הוא שאני חוזרת סופ"שים וזהו הזמן לרוב הדברים עבורי, ואני לוקחת כ"ברור" שרוצים להתראות, וכך הזמן לשאר העיסוקים בעיקר חברים נדחק , ומאוד מוזר לי למרות שמדברים בטלפון כמעט כל יום ,מרגיש לי פער בינינו שאומנם מבלים שעות ביחד אבל לא מספיק מעניין לא מספיק יש דברים משותפים לא מספיק גפ מרגש לי המפגש איתו , אומנם הפרידה ממנו בערב עצובה לי ואני קצת חושבת עליו במהלך השבוע אך במקביל לרצון לסופ"ש ולכל שאר העיסוקים שארצה לעשות... אני לא יודעת אם זה מקום טוב להמשיך בו את הקשר -מחשבה על 3 שנים של מרחק גאוגרפי בהתבסס על חודשיים שכפי שתיארתי קצת עם סימני שאלה.

    אציין שאם אני נפרדת ממנו זה לא שיהיה לי המון מה לעשות לבדי ביום שיהיה לי פתאום, ומניחה שכן יהיה געגוע בהתחלה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חסר או בסדר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוקדם מידי לדעת

    מוניקה הרשקוביץ
    27/08/2012

    מעיין יקרה,

    אתם יחד רק חודשיים. נסי לתת לדברים עוד קצת זמן, אלא אם את חשה שאת לא מסוגלת להיות בקשר הזה יותר וכפי שעולה מפנייתך לא נראה לי שאלו הם פני הדברים.
    תני לו הזדמנות, תני לכם הזדמנות. העבר וההווה לעולם אינם מעידים דבר על העתיד ואין אנו יודעים מה העתיד צופן לנו כך שגם אם כעת, בהתבסס על החודשיים שעברו יש לך סימני שאלה, כפי שכתבת ואת חשה חוסר וודאות לגבי העתיד, אפשרי לדברים להתרחש, אפשרי לזמן לענות על שאלותייך ותחושותייך. אם לא תאפשרי איך תדעי...?
    אם בעוד תקופה עדיין תחושי שזה לא זה...יהיה לך זמן אז לשקול את צעדייך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זלזול כלפי המשפחה
    יהל
    27/08/2012

    שלום,

    לפני 5 חודשים ילדתי את בני הבכור מאז הלידה בעלי השתנה ביחס שלו כלפי המשפחה שלי וכלפיי.
    הוא מתנהג בצורה גועלית להורים שלי ולאחותי .
    הוא מתחצף,מזלזל ומתבטא בצורה איומה בכל מפגש משפחתי.
    בכל פעם שנפגשים עם משפחתי הוא פוגע באנשים ומגיע למצב שאנשים כבר לא אוהבים אותו ואני כל פעם מתנצלת על ההתנהגות שלו.
    בכל סיטואציה כזאת ההורים שלי מוותרים לו כדי לא לפגוע בי.
    אני חושבת שההתנהגות שלו נובעת מזה שההורים שלו כל הזמן עוזרים ותומכים בנו (אנחנו גרים ליד הוריו) ואילו הורי נמצאים במצב כלכלי קשה מאוד שלא מאפשר לעזור לנו באופן שוטף.
    חשוב לציין שאני לעולם לא פגעתי בהוריו , להיפך מכבדת אותם כאילו היו ההורים שלי.
    אני מיואשת!!! האם יש פיתרון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זלזול כלפי המשפחה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דרכי נועם, אהבה ונחישות

    מוניקה הרשקוביץ
    27/08/2012

    יהל יקרה,

    ראשית, מזל-טוב!
    מאחלת לך שתיהני מכל רגע של אמהות.

    בנוגע לבעלך, האם ניסית לשוחח עימו על הנושא? האם הוא מודע למצבם הכלכלי של הורייך?
    גם אם הוא חושב שזה לא הוגן או לא בסדר שלפחות לעת עתה רק הוריו תומכים כלכלית התנהלות מעין זו אינה ראויה ואינה מכבדת ו/או מכובדת כלל. עלייך להבהיר לו כי אינך מוכנה לקבל התנהלות שכזו כלפיי משפחתך. עליו להבין כי הוא חצה את כל הקווים האדומים וכי כאשר הוא מתנהג כפי שהוא מתנהג הוא מבייש את עצמו וגם אותך.

    הרבה מאוד אבות צעירים חשים, בתחילת האבהות, מוזנחים היות ותשומת הלב של האם נמצאת ב"מקום" אחר, ממוקדת ברך הנולד, גם על "חשבונם". אולי בעלך גם חש כך והוא "מוציא" את תסכולו על משפחתך. גם על הנושא הזה כדאי שתדברו. אולי הוא צריך לשמוע שאת אוהבת אותו באותה מידה גם אם אינך פנויה וזמינה אליו כבעבר, זמנית כמובן.
    אני מאמינה כי כאשר רוצים להשיג דבר מה רצוי "לבוא בטוב". לדבר בנועם, להסביר, להראות אהבה. כולנו עושים יותר כאשר אנו חשים נאהבים ולעומת זאת עושים פחות כאשר אנו חשים כי האחרים אינם שבעי רצון ממעשינו. נסי לשוחח עם בעלך בנועם, אמרי לו את הדברים באופן נחרץ וברור ויחד עם זאת באופן כזה שהוא מאוד ירצה להמשיך ו"לקבל" ממך יחס נעים ואוהב. גרמי לו לעשות למענך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחפש פסיכולוגית קלינית
    אנונימי6
    27/08/2012

    אני נשוי כ-15 שנה +3 ילדים.
    דווקה שהגעתי למנוחה ולנחלה, טיפש שכמוני רצה גם אהבה.
    התברר שאישתי לא יודעת מה זה.

    אשתי נגד טיפול, אך תצטרף כנראה (אולי)

    זה בתימצות.

    היינו בטיפול אצל פסיכולוגית, שלא "קלטה" את התמונה נכון והיה חבל על משיכת הזמן.

    מחפש פסיכולוגית קלינית שתעבוד איתנו לטווח ארוך אך שתיהיה אקטיבית, רגישה ואמפטית.

    אני לא מעוניין באעחת שמטפלת גם בקשישים גם בנוער גם בהפרעות אכילה ועוד ועוד.

    מעוניין במישהי שעוסקת בפגישות עם זוגות ופתרונות.

    תודה

    אם המהלך לא יצלח התוצאה היא גירושין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחפש פסיכולוגית קלינית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנונימי

    mosha
    27/08/2012

    כולנו באותו סירה מיסתגלים ומתרגלים למצב כל הנשואים סובלים מאותו סיבה
    היתרגלנו.......תמצא ידידה מתוקה ותהנה בדיסקרטיות.................בהצלחה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחפש פסיכולוגית קלינית - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    27/08/2012

    אנונימי6 יקר,

    אנו מנועות מלהמליץ בפורום על אנשי מקצוע.
    אוכל להציע לך לחפש באינטרנט ואולי לשאול מכרים. תוכל גם לפנות לקופת החולים אליה אתם שייכים ולבדוק מולם האם יש להם שירות שכזה.

    לא ברור לי למה אתה מחפש דווקא פסיכולוגית קלינית. האם איש מקצוע אחר כדוגמת מטפל זוגי, יועץ זוגי או מאמן זוגי לא יוכלו לסייע גם כן?
    מניסיוני החיבור לאיש המקצוע הנכון עבורכם הינו אחד הקריטריונים החשובים וכמובן, כפי שכתבת, שאיש המקצוע "יקרא" את התמונה נכון. לטעמי, גם אחד מאנשי המקצוע אותם הזכרתי יוכל לסייע בידיכם רבות, ללוות אתכם, להנחות אתכם ולתת בידיכם כלים ליצירת "יחד" אשר יוביל, בסופו של דבר, להתפתחות רגשות ואולי אף לאהבה גדולה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה עושים..
    אלמוג
    27/08/2012

    יש ליחבר כבר חצי שנהץ אני בת 24 והוא בן 26.

    חבר שלי רוצה לעבור לגור עם חבר שלו. שמעשן כל היום סמים וכל היום יוצא למסיבות ומביא בנות הביתה. (החבר הזה כבר גר בדירה עם שותפים בת.א וחבר שלי רוצה להצטרף אליו).

    אני חושבת שזה לא רעיון טוב כי אם כבר יש לך כסף לעבור לגור איפשהו אז לגור עם חברה זה משו שאמורים לחשוב עליו ולא לגור עם חבר. לא?....

    אני יודעת שאם יעבור לשם יעשן כל היום וישתה וזה ינוון אותו. הוא רוצה לעבור כי הוא מרגיש "תקוע" בבית. לא מצליח להתקדם. מצד שני אם הוא יעבור לשם זה יהיה רק כיף סמים וכו'. מילא הבנות שכל הזמן יעברו שם בבית. לי זה לא מתאים. ואני גם רוצה את הפרטיות שלי איתו ולא שחבר שלו יהיה נוכח בסלון כל הזמן. הוא נורא מושפע מהחבר הזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה עושים..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    א
    27/08/2012

    את צודקת!!!!זו יהיה טעות קשה לעבור לגור עם החבר!!ואני בעלת ניסיון בזה!!!
    את צריכה לשאול אותו:מה יותר חשוב לו-את או חבר!!!!
    מקסימום-יהיה לך חבר אחר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ה א'

    אלמוג
    27/08/2012

    הסבר בבקשה?..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    א
    27/08/2012

    דוגמא-את רוצה לשירותים-חבר שלו שם,את רוצה להתקלח-חבר שלו מתקלח...וכמובן שאין הרבה פרטיות זה כן.וגם יכול לבוא באמצע הלילה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם הוא האיש הנכון עבורך?

    מוניקה הרשקוביץ
    27/08/2012

    אלמוג יקרה,

    מבינה אותך לחלוטין. ההשפעות של החבר הזה על בן-זוגך, כמו גם האווירה בבית הזה (שנשמע כמעין מאורת סמים...) עלולות להיות פחות מוצלחות, בלשון המעטה...גם כך ציינת כי הבחור מושפע מהחבר הזה. מגורים משותפים עלולים להחמיר את המצב.
    דברי איתו, שתפי אותו בתחושותייך ובמחשבותייך. הסבירי לו שאת חוששת לו ולעתידו. אמרי לו שאת אוהבת אותו ולא היית רוצה לראות אותו משליך את חייו לטובת מה שאולי נראה בעיניו כעת כמו התגשמות החלומות...
    לגבי המגורים המשותפים איתך, אולי זה נראה לו מוקדם, בשלב הזה של הקשר שלכם, אולי הוא אינו חש מספיק בשל לכך.
    באופן כללי ייתכן כי בשלב הזה בחייו הוא חש צורך בחופש מוחלט. אולי בגלל שהוא מרגיש "תקוע" כפי שכתבת, אולי בגלל שהוא מרגיש מעט חנוק בבית הוריו (לא ציינת, האם הוא גר עם הוריו?), בכל אופן בבית החבר הזה מתקיימת אווירה של חופש מוחלט ואולי נראה לו שזה עשוי לספק את צרכיו ורצונותיו הנוכחיים. שם הוא לא יצטרך לתת דין וחשבון לאיש, שם הוא יוכל לעשות ככל העולה על רוחו ושם אין אחריות על כלום ואין מחויבות לכלום.
    עם כל הרצון להבין לליבו הוא כבר ילד גדול ובגיל כזה (וגם בגיל מאוחר יותר) יש לקחת אחריות, לפחות על חיינו. לאור זאת ולאור העובדה שאחד מחבריו הקרובים מנהל את חייו כפי שציינת, אולי יש מקום לשקול את המשך הקשר שלכם, האם הוא האיש הנכון עבורך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ייעוץ..
    מיטל
    27/08/2012

    היי
    אני מיטל בת 22
    אני יוצאת עם חבר שלי כבר כ10 חודשים.
    הקשר היה בריא עד לא מזמן. ההרגשה שהוא אוהב - יש אותה.
    הוא אומר מצהיר ליד כולם..ואפילו אומר שאני האישה של החיים שלו- גם הוא מבחינתי אבל עדין רחוק לי.

    היום קרה מקרה מוזר מאוד..
    טיפשי קצת , אבל מרוב הכרותי איתו החשש הוא שהוא ירצה להפרד.
    ראיתי אותו ממשיך להתכתב עם האקסית שלו ברשת החברתית לא שיחה שחושבים עליה...שיחה רגילה של מה קורה וכאלה בקטנות - הוא לא יודע מזה. כדי לברר את העניין ניסיתי לדבר איתו בעדין לשאול אותו אם הוא מתגעגע לעבר..אם יש משו שהוא לא שלם איתו בקשר? שירגיש פתוח ובאתי בגישה טובה..קצת גם אני בדכאון בגלל חוסר עבודה ובעיות עם חברה טובה...הוא קיבל טלפון מחבר ואני כבר הייתי צריכה ללכת-כנראה שהוא קיבל ממני רושם לא טוב.

    נהלתי שיחה בטלפון שהוא בממתינה, בחזרתי אליו הוא שאל מה עובר עלי אמר לי שאני מתנהגת מוזר... הסברתי לו שאני בדכאון אמר שאני לא צריכה להוציא את זה עליו אמר שמבחינתו הוא חושב שלא טוב לי בקשר ולא אכפת לו אם זה ייגמר, אמר שאני מוזרה בזמן האחרון אמרתי לו שמבחינתי הכל בסדר ושיגיד לי מה מפריע לו ומוזר לו ודברתי יפה ..התחיל להסתובב עלי ולהגיד שלא אכפת לו שייגמר ואם אני רוצה שאלך למישו אחר וגם לו לא חסר..
    הכל היה היום רגיל עד הרגע הזה.. שזה מוזר לא דיברנו מאז כמהה שעותת ומרוב הכרותי איתו נראלי זה יוביל לפרידה או להתנתקות או לא יודעת מה.
    השאלה שלי...אם זה ככה..למה לא חתך את זה מזמן?
    אם הוא כבר לא אוהב אותי שהוא מנהל שיחה עם האקסית?
    אם הוא כל כך מצהיר על האהבתו למה הוא מתנהג אחרת לידי?
    ולמה הוא פשוט לא חותך הוא רוצה שאני אעשה זאת?
    ואיך מסבירים התנהגות כזו של גבר...אחרי כמה זמן? ומה ניתן לעשות כדי לשקם את זה במידה וזה מה שיהיה הלאה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ייעוץ..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ייעוץ.. - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    27/08/2012

    מיטל יקרה,

    ציינת כי אתם יחד כבר עשרה חודשים ושהקשר שלכם מתנהל יפה וכי אתם אוהבים ואף רואים זה בזו את ה"אחד" וה"אחת" של חייכם.
    מקרה כזה או אחר הנובע מחוסר תקשורת, חוסר הבנה והסקת מסקנות נמהרות ומוטעות אינו בהכרח (ואם בכלל...) מעיד על סיום הקשר, גם אם הדברים הנאמרים והנזרקים לאוויר בלהט הרגע גורמים למתיחות, להרגשה לא נוחה, לא נינוחה ולא נעימה ומורים אחרת.
    זה בסדר גמור לשאול את בן-זוגך האם טוב לו בקשר, האם הוא מתגעגע למשהו מהעבר ואף לשים את הדברים על השולחן ולומר לו שראית כי הוא היה בקשר עם האקסית שלו. זה בסדר להיות בקשר עם האקס, כל עוד הקשר הינו במישור החברי בלבד.
    לשאלתך לגבי התנהלותו זו...ייתכן כי הוא חש מאוים באיזה שהוא אופן, חש שלא בנוח. משהו גרם לו לחוש "מותקף" וגרם לו לצאת למתקפת נגד. לכן, הדבר החשוב הוא לפתוח את הדברים כאשר אתם נמצאים יחד ולנהל שיחה פנים מול פנים כך שהתקשורת תזרום והדברים יהיו ברורים לשני הצדדים. באופן כזה כל אחד מכם יוכל לומר את אשר על ליבו ללא הפרעות. נסי ליזום שיחה ודאגי לכך שלאורך השיחה הדברים יאמרו באופן נינוח ונעים כך שתוכלו לחלוק בתחושותיכם ובמחשבותיכם הכנים ביותר. כאשר השיחה מתנהלת באופן שכזה לא תהייה לו סיבה לומר דברים אליהם הוא אינו מתכוון (ואני משוכנעת שדבריו נאמרו ללא שום כוונה אמיתית).
    אשמח באם תבחרי לעדכן בהמשך בהתפתחויות חיוביות...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכל נהדר עד שמגיעים ליחסי המין
    נטע
    26/08/2012

    אני וחבר שלי יחד כבר בערך חצי שנה, ויש ביניינו אהבה גדולה והמון תשוקה. הבעיה מתחילה במיטה, משהו ביחסי המין לא זורם, ולא משתווה לתשוקה האדירה שאנחנו חשים זה כלפי זה לפני שיורדים הבגדים. (למרות הנסיון שלנו לגוון ולנסות תנוחות ודרכים חדשות לסיפוק). וגם העוצמה של האורגזמה הרבה יותר חלשה מעוצמות ששנינו מכירים מיחסים אחרים.
    יש לי שתי שאלות:
    מה יכולים להיות הגורמים לבינוניות של יחסי המין
    האם יש דרך להתגבר על המכשול הזה, שכן התיסכול מיחסי המין מתחיל לערער את היחסים.

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ללמוד את הגישה הטנטרית

    דורית כהן
    27/08/2012

    נטע היקרה, לפעמים כל אחד מגיע ליחסי המין עם ציפיות והרגלים אינדיבידואליים משלו, המבוססים על העדפות אישיות, על נסיון העבר, על "טעם וריח" וכו', וכאשר האחר לא זורם איתו זה יוצר אכזבה,עיכוב בעוררות המינית, מוריד את החשק. ככל שזה קורה יותר פעמים ביניכם - זה גם יוצר צפייה שלילית לקראת הפעמים הבאות,

    לכן, לדעתי עליכם ללמוד כמה עקרונות של סקס טנטרי - למשל ע"י מפגש זוגי (לא סדנא, אלא מפגש טיפולי) עם מטפלים טנטריים מנוסים, אשר ילמדו אתכם איך להיות יותר קשובים זה לגופו של זו, ואיך לזרום, להתמסר, ללמוד וללמד זה את זו מהן ההעדפות שלכם בדרך נעימה וללא מתח ותיסכול.
    אם תרצי המלצה - טלפני אלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה!

    נטע
    27/08/2012

    תודה, אני אבדוק את עניין הטנטרה, מדובר במפגש אחד או המספר מפגשים?
    והאמת שהמצב לא יוצר ציפיה שלילית לגבי הפעמים הבאות, אלא רצון להוכיח שהפעם זה יהיה יותר טוב, מה שמביא לצורך בהשגיות בתחום, ועוד יותר מגביר את הלחץ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שדה מערכה

    דורית כהן
    29/08/2012

    אני מבינה, ובכל מקרה נוצר מתח מיותר והסקס הופך להיות שדה מערכה במקום מגרש שעשועים שבו יש חופש, פירגון, זרימה והתמסרות הדדית.

    מדובר על כמה מפגשים, משום שלומדים גישה בסיסית ותרגילים בתקשורת מינית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פלירטוטים וריגושים
    שירן
    26/08/2012

    שלום רב,
    אני יוצאת מזה שנה וחצי עם בחור גרוש בן 37.
    יש לו ילדה בת 7 והוא גרוש כבר 6 שנים.
    אתמול עשיתי מעשה נבזה ובלתי מתקבל על הדעת וחיטטתי לו בSMS, לא כי חשדתי במשהו אלא סתם מתוך חטטנות ורצון לשלוט ולדעת שהכל בסדר.

    ומה שגיליתי לא השאיר לי מקום לספק.
    שיחות עם בחורות, פלירטוטים, כמעט סקס, איחולים, מילות אהבה וכו'...
    אחרי שסיימתי לקרוא פניתי לבן זוגי ושאלתי אותו אם הוא בוגד בי ושקראתי את הSMS שלו, ישר הוא התעורר בבהלה ושאל מה זאת אומרת קראתי לו את הSMS,
    הוא אמר כי היה לו מאוד קשה להגמל מההתמכרות שלו לריגושים ולהיות מרכז העולם של כמה נשים בו זמנית והוא עשה עבודה עם עצמו והיום הוא כבר לא צריך את זה. ושבשום שלב
    המערכת יחסים חשובה לו ושהוא לא היה יכול לבוא ולהגיד לי את הבעייה שלו כי זה לא משהו שמתוודים עליו וכו'...
    עשיתי החלטה שאנחנו נעבור את זה והכל יהיה בסדר ועוד אתמול כבר חזרנו לשגרת אהבתינו.

    הבעייה היא שכל כך לא האמנתי שהוא מסוגל לעשות את זה שאני לא מפסיקה לחשוב על זה, ואפילו קשה לי לעכל שיש "מחלה" שנקראת התמכרות לפלרטטנות וכו'...
    אני לא מתכוונת לרדוף אחריו או לבדוק אותו בכל צעד שלו.
    להפך, אני רוצה לעזור לו ולנו לעבור את זה ולהפסיק לחשוב על זה.

    איך עובדים על זה שאני "אשכח" מהדבר הזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פלירטוטים וריגושים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לקבל ולאהוב מעבר למינוסים שלו

    דורית כהן
    27/08/2012

    שירן היקרה, לצערי אין לי "פטנט" להשכחת טראומות.
    אנחנו דווקא בנויים ביולוגית - מבחינת תיפקוד המוח - כך שנזכור היטב דברים חשובים ומטלטלים, כי זה מאפשר לנו לשרוד יותר טוב. אם זיהינו משהו בסביבתנו שפגע בנו - אנחנו נעשים הרבה יותר זהירים בהמשך, כדי לא להיפגע שוב מאותו דבר.

    אז מאוד קשה "לסדר/לבלף" את עצמנו, ולהשתכנע שמשהו שפגע בנו אינו משמעותי.

    אני חושבת שעלייך לגשת לכך בעיניים פקוחות לרווחה: להגיד לעצמך שזוהי נקודת תורפה שלו, זה מינוס שיש לו. אף אחד אינו מושלם, ומן הסתם גם לך יש מגרעות, או הרגלים או תכונות שעלולות להפריע לו.
    כנראה יש ביניכם גם המון אהבה, אחרת לא היית מצליחה להתגבר כה מהר ולחזור להרגיש אהבה כלפיו עוד באותו יום.
    אני חושבת שלאהוב באמת זו גם היכולת לאהוב מישהו תוך ידיעה וקבלה של המינוסים שלו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום שוב

    שירן
    11/09/2012

    כל גופי אמר לי שהכל בסדר, שלא קרה כלום, שבסך הכל כמו שהוא אמר זה "גרורות" מהגירושים וכו'....
    אבל ככל שעובר הזמן הכעס כלפיו מתגבר והחוסר אמור בו מתעצם, ממש כל מילה שהוא אומר או כל מיקום שהוא טוען שהוא נמצא בו אני מוצאת את עצמי מפקפקת בו ואף מחפשת אותו בקטנות עד כדי ריבים. ואפילו מחפשת כל הזמן אפשרות להציץ לו שוב בפלאפון.
    הוא מתמודד עם זה יפה ואפילו מבין שקשה לי להתמודד עם זה ומבקש שלא נדבר על זה כי זה כואב לו לחשוב שהוא פגע בי ומתנצל בכל פעם (לא הייתה בגידה פיזית, לטענתו)...
    אני יודעת שאם אמשיך בקו הזה שאני נשאבת לתוכו המערכת יחסים ביננו לא תחזיק מעמד בטווח הרחוק.
    אני חסרת אונים - אני יודעת שלא עבר מספיק זמן בכדי לשכוח.
    אבל בכל זאת - איך מתמודדים עם זה?
    איך מחזירים את האמון והביטחון?....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיסוננס קוגניטיבי

    דורית כהן
    11/09/2012

    שירן היקרה, ראשית, תודה על שאת מעדכנת אותנו - תמיד נשארת סקרנות אצלנו ואצל המשתתפים לדעת איך דברים מתפתחים בטווח היותר רחוק.

    לצערי אין לי פתרון ממשי עבורך. נוצר כאן פער בין תחושות הגוף והבטן שלך לבין נסיון העבר וההגיון שלוקחים אותך למקום של חשדנות וחוסר אמון - וזאת בשל השוק הפתאומי להיווכח שההתנהגות האוהבת שלו כלפייך מסתירה פלרטטנות ופנטזיות כמוסות לגבי נשים אחרות.

    הפער הזה יוצר אצלך דיסוננס קוגניטיבי, ועל מנת לגשר על הדיסוננס את ממשיכה עם מחשבות החוסר אמון והרצון לבדוק אחריו.

    ככל שהפער גדול יותר, ימשיכו לקנן בך המחשבות הללו.
    עצם ההבנה של התהליך שקורה במוחך יכול לעזור לך להקטין את תגובותייך. קשה לי להסביר את המנגנון הזה כאן, בכתב, אבל זה הכיוון היחידי שאני יכולה להצביע עליו שיש לו סיכוי - לדעתי - לשנות את התגובות החזקות שלך למצב הנתון. כי כמו שאת כותבת בצדק - אם זה יימשך ביניכם - זה יעיב מאוד על היחסים ויגרום לסבל הדדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    שירן
    11/09/2012

    אנסה לחשוב על כל צעד שלי לפני שאני פועלת או אומרת.
    תודה רבה - אדאג לעדכן אותך בהתפתחויות :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא עוזב את המחשב

    שירן
    27/09/2012

    שלום רב,
    בן זוגי ואני שנה וחצי ביחד, גרים ביחד כבר שנה.
    הוא מכור לפייסבוק בצורה כפייתית.
    אם זה מהרגע שהוא מתעורר בבוקר - פותח את המחשב
    נכנס הבייתה - פותח את המחשב
    רעב, לפני שאוכל משהו - מחשב...

    מחשב מחשב מחשב.
    הולך לישון מאוחר - רק בשביל להיות עוד כמה שעות בפייסבוק.
    כל הזמן זה פייסבוק.
    אם אני עוברת באזור או מראה לי משהו במחשב - הוא דואג קודם להתנתק מהפייסבוק, פן אראה משהו שם.

    מאז גיליתי את ה"פלירטוטים" שלו בהודעות - המצב לא השתנה לגבי זמן המחשב שלו. וגם לא את ההתנתקויות הפתאומויות שלו.
    מיותר לציין כי - התלוננתי, התאוננתי, שיתפתי, התייעצתי איתו לגבי ההסתייגות שלי בנושא הפייסבוק.
    אמרתי לו שמפריע לי שכשהוא קם משינה, עוד לפני שאומר לי בוקר טוב הוא מתחבר למחשב, מגיע הבייתה - לפני שאומר לי שלום.... וכו' וכו'.... אפילו, בזמן שהבת שלו נמצאת אצלינו - הוא רוב הזמן במחשב - ככה שחצי נחמה, העניין הזה לא רק איתי. הבעייה בו ולא בי.

    עוד מיותר להגיד כי נושא המחשב לא עוזר לי לרפא את הפצע או את האמון שנפער.
    שיתפתי אותו שקשה לי עדיין לתת בו אמון מלא, ושיש בי כל הזמן דחף להציץ לו בפלאפון או בכל מיני דברים שאפשר - ושאני עוצרת את עצמי בכל הכח.

    איך אני אוכל להעביר אליו את התחושות שלי על מנת שיידע שבשביל לתקן ולגשר את הפער - הוא יצטרך לשנות את ההרגל המעצבן הזה? איך אפשר לגמול אותו מכך?

    בנוסף - הכרתי אותו שהוא כבר היה מכור לפייסבוק והעניין הזה תמיד הפריע לי, פעם יותר ופעם פחות.

    תודה רבה והמשך יום נעים!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זו התמכרות

    דורית כהן
    29/09/2012

    שירן היקרה, יש לבן זוגך הרגל גרוע שהוא ממש מכור לו, ועל פי התיאור שלך זה משהו שקשה לחיות איתו. זה פוגע באמון בנוסף על מה שגילית ללפני כן בסמסים, העובדה שהוא מסתיר ממך את המסך וכו', וכמו כן זה משדר מה באמת מדליק אותו ומעורר אותו.

    עלייך לבדוק עם עצמך האם זה משהו שאת מוכנה לחיות איתו, כי להילחם בכך כבר ניסית ולא הצלחת.

    אם הוא יחליט שהוא מכיר בבעייה הזאת ומוכן לטפל בה - תני לכך צ'אנס ותראי האם זה משתפר, אבל אם לא, יש לי הרגשה שיהיה לך קשה לחיות איתו עם ההתמכרות הזאת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאוכזבת
    מאיה
    25/08/2012

    מחפשת תגובה למקרה הבא:
    אני בבריכה עם הקטנה ומעירה לאב שהורה לבנו לעשות את צרכיו. האב פותח עליי פה בסגנון של טיפשה..בטח את מעירה גם לבעלך.. וכו'
    בעלי יושב לידי ולא פוצה הגה...
    אני מרגישה מאוכזבת, איך הוא נותן למישהו לדבר אליי כך ולא מתערב וחותך את העלבון שהוא מטיח בי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מאוכזבת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לקחת אחריות אישית על מעשייך

    דורית כהן
    26/08/2012

    מאיה היקרה, מצב לא פשוט!
    יש לי הרגשה שאת לא תאהבי את התשובה שלי, אבל זו דעתי:
    אני מדמיינת לעצמי את הסצנה בבריכה, ואת יודעת, קשה בדיוק לדעת באיזו צורה וסגנון פנית אל האב ההוא. סביר שפנית אליו בכוונה לחנך אותו ולהטיף לו מוסר על מעשהו (שלגביו אין ספק שהוא לא בסדר).

    העניין הוא שזו היתה פעולה שלך, יוזמה שלך, אחריות שלך, ואת ציפית שבעלך יתן לך גיבוי וייקח אחריות על מעשייך.
    יתכן שבעלך זיהה שמדובר באדם שעלול להיות תוקפני ומסוכן,ועשה את החשבון שלו שעדיף לא להיכנס איתו לעימות על אגו - במצב שהאגו שלו כבר נפגע על ידי מה ואיך שאמרת לו.

    ויתכן דבר נוסף, שבעלך קצת (או הרבה) רגיש לדרך בה את נוהגת לדבר עם אנשים במצבים שלא מוצאים חן בעינייך. תבדקי את עצמך - האם זה משהו שמפריע לו - הדרך בה את מגיבה במצבים בהם אינך מרוצה ממה שקורה. נניח נותני שרות למיניהם - לפעמים בני הזוג שלנו נבוכים מהתנהגותנו בציבור, והיו מעדיפים שלא נעשה עניין מדברים שניתן להתעלם מהם.
    אם זה נכון לגבי בעלך - אז יש לו כבר רגישות והתנגדות לדרך בה את מגיבה, ואם הוא היה נותן לך גיבוי במצב כזה - הוא היה פועל בניגוד לאמונה שלו שכלל לא צריך להתעמת עם אנשים במצב כזה.

    בקיצור, אני מציעה לך להיות אחראית בעצמך על מעשייך ועל הדיבור שלך, ולדעת לא להיכנס למצבים שאת לא יכולה בעצמך להיחלץ מהם וזקוקה לתמיכתו של בעלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חמתי
    דבי
    24/08/2012

    שלום.

    שנים הלכנו לאכול אצל חמתי בימי שישי ובזמן האחרון אני מרגיש חוסר נעימות כי כתוצאה מכך שאני אוכל צהרים אצלה בימי שישי אני חייב לה ובכול דבר שלא מוצא חן בעיני אינני יכול להעיר לאשתי או לחמתי .
    ביקשתי מאשתי להוריד פרופיל ולהוריד את תדירות ההליכה בימי שישי לארוחות צהרים ולצערי היא מסרבת .
    כנ"ל אשתי לוקחת את אמא שלה כמעט לכל מקום שאנחנו הולכים ויוצאים כולל לים ואין לנו פרטיות כזוג .
    איך משכנעים אותה להוריד פרופיל בנושא או פשוט להוריד פרופיל ביוזמתי בלבד .
    שבת שלום
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חמתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כללים בסיסיים בזוגיות

    דורית כהן
    26/08/2012

    דרור היקר, ההתרשמות שלי היא שאתה קצת נמחק מול אישתך. אין לי כוונה "לסכסך", אלא להביא לתשומת לבך שתחושות כאלו אינן בריאות, לא לך ולא לאישתך. כרגע זה נוח לה שאתה מתקפל ולא עושה עניין ולא נאבק, אבל זה עלול "להתפוצץ" לשניכם בפרצוף כאר פשוט יימאס לך ואתה עלול להתפרץ וזה יהיה חבל.

    כרגע אישתך עושה מה שמתאים לה ונוח לה, כי אתה זורם ולא עושה עניין. מאפשר לה.
    אינני קוראת כאן למלחמה.
    יחד עם זאת אני כן חושבת שבזוגיות כל אחד צריך להשמיע את קולו, ולהקשיב לצרכיו של בן /בת הזוג, ומתוך ההקשבה לצרכים של עצמך ושל בן הזוג - לקבל את ההחלטותולבחור כל אחד את בחירתו.
    אם אתה נמצא בזוגיות שבה לא מקשיבים לצרכים שלך - יגיע יום שבו תרגיש מחוק מדי וחנוק מדי והכל עלול להתפרק.
    עליך להסביר זאת לאישתך, אבל להגיע לשיחה כזאת מתוך תכנון, לא בעת מצוקה, בעיצומו של ויכוח או ריב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצה בבקשה
    מבולבלת
    24/08/2012

    שלום רב
    כתבתי פה בעבר ועזרתם לי ואני פונה אליכם שוב. אני גרושה +1. בקשר עם מישהו בלי (שנינו באותו גיל 30 פלוס) כבר הרבה זמן (בערך שנה). הבעיה היא כזו-אני רציתי לגור יחד (אנחנו גרים בערים שונות ונפגשים פעם-פעמיים בשבוע) והוא אומר שגם הוא. לכאורה מעולה, אבל כלום לא קורה (אנחנו מדברים על זה ומחפשים כבר 4 חודשים...) או שהדירה נפסלת או שהיא באיזור לא טוב או שנתפסת בשל היסוס...קיצור-דירה אין ואני מרגישה שאני ממש אובססיבית וכל הזמן מרגישה שאני מבזבזת את הזמן שלי (לצערי כמובן)..במיוחד בזמן האחרון אני כבר לא יודעת מה לעשות..אני אפילו לא נהנית איתו בשל כל המחשבות שלי וכבר אפילו לא רוצה להיפגש. כל פעם שאני מעלה את הנושא אז אני "חופרת" כי הרי גם הוא רוצה אז מה אני רוצה?...בקיצור האם אני מגזימה, האם אני צודקת, מה לעשות? אני גם מרגישה שאנחנו ממש מתרחקים כי אי אפשר לנהל ככה קשר בכלל..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עצה בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנא ענו לי

    מבולבלת
    27/08/2012

    אנא ענו לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבולבלת-

    בני
    27/08/2012

    היי
    התשובה נמצאת בשאלה---
    האם אני מגזימה, האם אני צודקת, מה לעשות?
    כן, את צודקת שאת מגזימה!
    תרפי ותשחררי קצת מהעניין והכל יסתדר- בהתחייבות!
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד קצת סבלנות

    מוניקה הרשקוביץ
    27/08/2012

    מבולבלת יקרה,

    לעיתים, בגלל שמקנן בתוכנו רצון עז להשיג מטרה כלשהיא, מטרה שהיא למעשה אמצעי בלבד למימוש השאיפה האמיתית שלנו, אנו נוטים להתמקד במטרה זו ולהתייחס אליה כאילו היא שאיפה עצמה. במילים אחרות, אנו מתמקדים כל-כך באמצעי שאנו שוכחים שזהו אמצעי בלבד. אנו כל-כך מרוכזים במטרה שלנו עד אשר אנו שוכחים מהם הדברים החשובים לנו באמת...זהו הטבע האנושי...
    השאיפה האמיתית שלך היא ה"יחד" שלכם, העתיד המשותף שלכם, תקשורת טובה ובונה, אהבה, זוגיות ארוכת-טווח וצמיחה והתפתחות משותפת של כל אחד מכם לצד התפתחות הזוגיות שלכם. המטרה שלך היא הדירה, המגורים המשותפים. אל תאפשרי לעצמך להפוך את הרצון העז למצוא מקום מגורים המתאים לרצונותיכם ולצרכיכם לשאיפה עצמה.
    התאזרי בעוד קצת סבלנות. אני משוכנעת שכאשר תהא זו הדירה המיועדת לכם, דירה אשר תמצא חן בעיניכם ותענה על מבוקשכם גם בתחום הכלכלי, הדברים יסתדרו על הצד הטוב ביותר ומהר מכפי שאת חושבת, כפי שקורה כאשר מתרחשים הדברים הנכונים לנו, בעת הנכונה לנו.
    בינתיים החזירי את המיקוד למה שחשוב באמת, הקשר שלכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה קורה איתי

    מבולבלת
    05/09/2012

    קודם כל אני ממש מודה לכם על הכול. דבר שני, בזמן האחרון אני חושבת שיש לי בעיה. כמו עם המגורים שלא האמנתי-למעשה אני לא מאמינה לכלום..מפחדת שיש דברים שהוא מסתיר ממני, מפחדת ממחלות, בעצם די לא סומכת בכלום ואני לא יודעת אם זה כי יש לי בעיה או שזה נורמלי..מה לעשות ?למה אני לא סומכת עליו בכלום?זו אני או הוא..המון תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מערבולת רגשית

    מוניקה הרשקוביץ
    06/09/2012

    מבולבלת יקרה,

    נראה כאילו נכנסת למעין מערבולת של חששות וחוסר אמון אשר סוחפת אותך רחוק יותר ויותר ומהר יותר ויותר.
    הסחף הזה נובע מהרגש. אצל רובנו כאשר הרגשות עולים על גדותיהם, לטוב ולרע, אנו נוהים אחריהם לחלוטין. כאשר הסחף מביא אותנו למקומות טובים אז זה נהדר אולם, כאשר הסחף הזה "מוריד" אותנו למטה ו"מושך" אותנו למקומות חשוכים, כמו במקרה שלך, רצוי לשים לזה סוף וזה כלל לא פשוט.
    אז איך בכל זאת תוכלי להפסיק את הסחף?
    נסי "לשים" את ההיגיון במקום הראשון. בכל פעם שאת חשה כי את נגררת שוב למערבולת עצרי רגע וחשבי האם יש לכך סיבה או הסבר הגיוניים. האם קרה משהו אשר גורם לך לחוש כפי שאת חשה.
    זה רק נראה ומרגיש כאילו אין לנו שליטה על הרגשות שלנו, למעשה יש לנו שליטה. הכל עניין של מינון נכון בין הרגש להיגיון וכאשר הרגשות "משתוללים" יש "להרגיע" אותם בעזרת ההיגיון. כך, בכל פעם שאת חשה שאת "לא בשליטה", שאת נסחפת שוב למערבולת הלו בריאה הזו, עצרי, נסי לחשוב האם באמת יש סיבה לחששותייך ולתחושותייך. אני מוצאת שיש גם מקום לשתף את בן-זוגך היות שאני מאמינה שלפחות על חלק גדול מהתחושות ומהמחשבות המחלישות הנ"ל הוא יוכל לענות. לחילופין, אם את חשה כי ממילא אינך מאמינה לו ושהוא מסתיר מפנייך את האמת אולי יש מקום לשקול סיוע של איש מקצוע על-מנת שתוכלי לקבל כלים להתמודד נכון עם המצב הרגשי הזה אליו נקלעת.
    כמובן ובמידה ויש סיבות מוצדקות לתחושותייך יש מקום לשקול את המשך הקשר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך להודעה
    יוסי
    21/08/2012

    רציתי גם לציין שבכל ריב בינינו אני הוא זה שיוזם שיחה כדיי להגיע לפיתרון ולשלום בית אפילו שאני בטוח לפעמים שאני הוא זה שצודק ואני הוא זה שפגוע .האם זה תקין ואם לא מה כן ניתן לעשות.תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המשך להודעה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייחסותי - בפוסט המקורי

    עדי בדיחי
    22/08/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה לעשות
    יוסי
    21/08/2012

    שלום רציתי עצה מה לעשות אני נשוי 8 שנים+2 בביום שלישי שעבר לקחתי חופש כדיי להיות עם הבנות.בבוקר היתקשרה אליי לקוחה שלי דרך אגב אני איש מכירות בחורה מקסימה שגם אישתי מכירה אותה ושאלה אותי מה אני עושה עם הבנות אמרתי לה שאני הולך איתן לקניון.לה גם יש 4 ילדים נשואה באושר בת 48 .אמרה לי איזה יופי ושאלה אם היא יכולה להיצטרף,אני בשיא התמימות אמרתי לה שכן למה לא.אחר הצהריים כשחזרתי הבייתה ישבתי עם אישתי במרפסת וסיפרתי לה משהו שתוך כדיי סיפרתי שפגשתי את אותה לקוחה בקניון עם הילדים שלה שדרך אגב הם באותו גיל.אישתי היתהפכה עליי שזה לא בסדר וכו...לא בצורה הכי נעימה הרגשתי שאוליי עשיתי משהו לא בסדר וידעתי להיתנצל ולבקש סליחה כי אוליי זה לא מקובל עלייה וגם כדיי להרגיע את הרוחות ,אבל לצערי זה לא עזר עד היום היא הפוכה עליי לא מדברת איתי ובכל מיני סיטואציות היא עוקצת אותי על המקרה הזה.יש לציין שבדרך כלל בכל ריב בנינו היא עושה ברוגז למרות שאמרתי לה בכל פעם שהשלמנו שאין דבר כזה ברוגז זה לא תקין במערכת יחסים וזה עדיין נמשך .אישתי אישה טובה ובאמת טובה לי ולבית אבל השיטטיות הזאת של לא לדבר יכולה להוציא אותי מדעתי.עוד אני יוסיף כי אני הדמות היותר דומיננתית בבית אני איש של בית עבודה בית.הייתי רוצה לדעת אם באמת עשיתי משהו לא בסדר ?ואם הכל תקין במה שעשיתי איך אני אמור להתמודד עם הסיטואציה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה לעשות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להתרחק ולחכות לסימן ממנה

    עדי בדיחי
    22/08/2012

    שלום יוסי,

    נראה כי מעבר לפגיעה שלה יש לדינמיקה הזוגית ביניכם איזשהו דפוס ברור, כפי שציינת, שאתה ה"מפייס" ואילו היא ה"נפגעת". היא לבטח מסכימה איתך כשאתם רגועים ומדברים שהדפוס הזה של חוסר תקשורת אינו בריא, אך לצערנו לא תמיד ניתן לשוט על דפוסים אם לא באמת רוצים בשינוי. יש אמירות והצהרות של רצון לשנות (שזאת התחלה טובה), אך יש קשיים בדרך לא פעם.

    נראה שהפעם היא אכן נפגעה מעצם הרעיון להזמין איתך לקניון אשה אחרת. כנראה חשוב לאשתך לקבל את החיזוקים והאישורים לגבי הזוגיות שלכם ולגבי האהבה שלך אליה. מאידך, יתכן וההתנגדויות החזקות שלה נובעות מעניינים אחרים שיש בקשר, שיש לעבוד עליהם, ודרך המקרה הזה היא כועסת עליך על משקעים נוספים מהעבר. טוב עשית שהתנצלת והבחנת בפגיעה שלה.

    השתיקה הזאת כנראה מסמלת את המרחב שהיא זקוקה לו. הייתי מציעה בשלב ראשון לא לפנות אליה עד שהיא תתקרר מעט מהכעס שלה, ולנסות להסביר לה בעדינות שסה"כ זה היה מפגש תמים, ואתה מתנצל על הפגיעה. נשאלת השאלה מה אתה מרגיש נוכח ההתנגדות שלה למפגשים כאלו, ואולי אם היית מזמין את אשתך ומצרף אותה- התגובה היתה שונה.

    דווקא בגלל שאתה איש של משפחה ובית, הייתי ממליצה כן לתפוס מרחק, ולהגיד לה - עכשיו אני מתרחק עד שתרגעי מעט ותוכלי לדבר על הכל בלי ברוגזים. הרי סיכמנו שזה לא מתאים. כשתרצי- אני פה להקשיב לך ולהבין למה את כ"כ כועסת. וזהו- להתרחק עד שהיא מסמנת שהיא מעוניינת לדבר.

    אולי זה יהיה קשה עקב הנטיה לרצות אותה ולהרגיש אשם- אבל נסה להבין שאם תיתן לה מרחב, לחשוב על הדברים ולחוות קצת את היעדרות הקירבה שלך (ז"א לא לחזר פתאום) היא אולי תבין שאתה גם יודע להתרחק ולא רק לפייס.. ובכך היא גם לא תקלוט אותך כמובן מאליו.

    מקוה שהצלחתי לסייע. בהצלחה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקום בקשר
    מעיין
    21/08/2012

    אני צריכה את הספייס שלי , אני רוצה להשקיע בעתיד לימודים וכו'
    אני רוצה חשובה לי המשפחה
    אני רוצה לראות חברים אחד על אחד בלי החבר שלי
    אבל למרות שכיביכול אני בטוחה שהחבר שלי יעיד שאני מאוד שומרת על כל אלו
    אני מרגישה שבסופ"שים בעיקר בתקוםה שתהייה שהזמן שיהיה לנו יהיה זה
    אני לא יודעת בדיוק איך להתנהג

    ברור לי שזוגיות זה דבר שיכול להיגמר לכן מאוד חשוב לי להישאב יותר מדי, אבל במקביל מאוד נחמד שיש מישהו שרוצה לראות אותי הרבה
    קצת מרגיש בניגוד לחברים

    ולמרות שבשבת אני זו שקיצרתי במעט את הזמן המשותף שלנו אחרי שלא התראנו שבוע כדי לראות חברה
    משום מה ממש הרגיז אותי עכשיו שאחרי שהחבר שלי משקיע הרבה מאוד בעבודה ומסיים מאוחר, ובמשך חודשיים בהם היינו באותה עיר כל הזמן הוא התראה איתי באמצע השבוע אבל זה הרגיש קצת שזה דורש ממנו מאמץ ולקצץ קצת בעבודה
    ועכשיו הוא יצא עם חבר/ים ולמרות שאני צריכה את הספייס בעצמי ולמרות שאנחנו לא באותה עיר ונוכל להפגש רק מחמישי עדיין זה מרגיז אותי

    מרגיש לי שאני לא אציע לו להפגש גפ בחמישי וגם בשישי כי אני גם רוצה את הזמן עם חברים באחד מהימים האלה , אבל גם ההרגשה שזה אולי יהיה לו בעייתי לצאת מוקדם יחסית פעמיים , ת'כלס מעצבן אותי שהוא עובד כ"כ קשה וזה לא מרגיש לי שאפשר לומר לו מתי שאני רוצה ושהוא יסכים ויוכל להפגש.

    כרגע אני גם עסוקה וגם יש את הרצון לתחביבים ולחברים ואני סוג של מפחדת שבגלל ההתלהבות שלו מהקשר אני גם אתלהב ופחות יהיה לי את הזמן לעצמי כי אעשה את השיקולים לפי מה שהוא יכול
    בעוד הוא הנה יש לו את הזמן לצאת עם חברים וגם לעבוד ממש הרבה בימים אחרים

    אוך למי יש כח לכל הזוגיות הזו....
    מה עוד שמעצבן שכולם עכשיו במערוכת יחסים וזה פשוט נראה שכולם קודם כל רואים מה קורה עם החבר/ה ואז מנסים למצוא זמן לשאר הדברים
    אנחנו בני 20 פלוס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מקום בקשר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מודל זוגי שמתאים לך

    עדי בדיחי
    21/08/2012

    הי מעיין,

    תודה לך על מה שכתבת.

    את בעצם מדברת על איזה סדר עדיפות שהוא אישי שלך. בעוד כולם מחפשים מה טוב לחבר/ה ולזוגיות ואח"כ מפנים זמן לחברים, לך חשוב דווקא בסדר שונה. כנראה העצמיות שלך והאינדיבידואל שלך מאוד משמעותיים לך, וזה טוב- לשמר את האופי והעצמי לך ולא להיבלע לתוך הזוגיות ולהימחק בה. זה חשוב שאת עושה את ההפרדה הזאת.

    קודם כל חשוב להציף ולדבר עם החבר על הדברים האלו. תקשורת היא אחד הדברים היותר חשובים שצריך לשים עליהם דגש בקשר. אל תחשבי שהוא מנחש או בטח יודע למה את מתכוונת או למה את זקוקה. אמרי לו את זה מפורשות. כך לא יהיו אי הבנות. מעבר לזה, חשוב לבדוק- מה זוגיות אומרת לך, איזה מודל של זוגיות טוב לך, איפה את לא מרגישה נשאבת, מה היית רוצה שיהיה או לא יהיה בזוגיות.

    אמנם מבחוץ נראה שלכולם יש זוגיות אחת טובה, או בעלת דפוסים ברורים מוגדרים לכולם, אבל האמת היא שלכל זוג יש את הזוגיות שלו. ויתכן ולך דווקא מתאים מודל זוגי מסוים, ששומר גם עלייך כאדם אחד, וגם עליכם כשני אנשים. יתכן והזוגיות מעט מלחיצה אותך ומשאירה אותך מעט מבולבלת לגבי סדר העדיפות של חייך. כך ששוב, יש להציף ולספר לו מה את מרגישה. אם קשה לך, כתבי על דף מה את עוברת- בדיוק כפי שעשית פה.

    נסי לקבוע או לכתוב לעצמך איזה "הסכם זוגי" שיהיה לך קל יותר להיות בו ולא להיות נסערת או מעוצבנת. נסי לחשוב מה טוב לך ומה היית רוצה בזוגיות מבחינת זמנים ביחד וזמנים לחוד. מתי חשוב לך הביחד ותוסיפי לעצמך דוגמאות. כשהכל יהיה מסודר שתפי אותו והראי לו מה כתבת. נסי להביא ולגייס אותו לתוך תהליך שיגרום, בסופו של דבר, לתקשורת טובה יותר ולזוגיות שיותר מתאימה עבורך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ועוד

    מעיין
    22/08/2012

    תודה על התגובה
    ומה אני עושה עם זה
    שאוקי הוא התקשר יומיים ואז לא התקשר מתי שבד"כ מתקשר
    התקשרתי אני כמו שכתבתי יצא עם חברים ושלח הודעה כשראה את ההודעה שנדבר מחר
    והוא לא התקשר! אומנם גם אני לא , אבל אולי זה קטנוני אבל הוא הבחור
    ואני כן התקשרתי זה לא שלא התקשרתי בכלל
    הוא גם כנעט ולא שולח הודעות סתם ככה
    ועכשיו עשר ורבע אולי כן הגיוני להתקשר אבל מעצבן אותי הוא לא התקשר

    אני ממש בסימן שאלה על הקשר הזה שאמור להיות מרחוק עם כל מה שכתבתי בהודעת הקודמת ,וכן בפגישות הוא מראה קרבה ויחס והכל בסדר ואומר שהתגעגע ואני מרגישה שזה באמת , אבל עם כל הקושי שאני רואה בשילוב הזה , מה נראה לו שאני צריכה לשאול את עצמי ולהתעצבן מזה שהוא לא מתקשר?

    למה בחורים לא מבינים שהם חייבים לתת תשומת לב לבחורה כ-ל הזמן,ודיברתי איתו על הנושא לפני כמה שבועות...
    אתמול הוא כתב לי נדבר מחר...אז תתקשר או לפחות תשלח הודעה משהו

    אני ממש בספק לגבי הקשר הזה...אין לי כח לכל הקטע של התיסבוך שיש בזוגיות...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ועוד - תגובה

    עדי בדיחי
    22/08/2012

    הי מעיין,

    שוב נשאלת השאלה האם כרגע זוגיות מתאימה לך בחייך. נראה שאת זקוקה להרבה משאבים ואנרגיות עבור הקשר הזה וזה מעט מקשה עלייך. נראה כי את בהחלט טיפוס שצריך זוגיות צמודה יותר ולא בטוח שהוא יכול לאפשר לך את זה. נסי לברר עם עצמך האם באמת את מצליחה להיות פחות קטנונית בקשר, שהרי קשר "מרחוק" הוא קשה יותר מקשר קרוב שפחות מגביל בפגישות.

    האידיאל הוא שאת לא תרגישי שאת זקוקה לטלפונים האלו כ-ל הזמן, אלא תדעי גם לתת לעצמך את המרחב הזה- ולמצוא לך עיסוקים נוספים מלבד הזוגיות.

    העובדה כי אומר שיתקשר והוא לא מתקשר אולי מספרת על כך שהוא חש מעט לחוץ ומאויים מעצם הרצון שלך להיות בקשר כל הזמן או לבוא בדרישות שהוא יתקשר. לצד בשני בד"כ לא נוח עם "פנקסנות"- מתי התקשרת, למה לא התקשרת, וכו'.

    בגדול הייתי ממליצה לך להתמקד במשפט האחרון שכתבת כאן- האם יש לך כוח לכל הזוגיות ולכל התיסבוך? כי בזוגיות בהחלט צריך להשקיע, בין היתר גם ויתור ופשרות, בנושאים שציינת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום