מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שלום, שאלה לא קשורה לכלום...מתוסבכת19/07/2012
מנהלי ומנהלות הפורומים יכולים לראות את כתובת האי-מייל שמזינים הפונים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה
אור19/07/2012לא רואים מייל.גם אפשרי לרשום מייל בדוי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה שלא קשורה לכלום...-תגובה
עדי בדיחי19/07/2012שלום לשואלת,
לא- אנחנו לא רואות את האימיילים.
בברכת סופ"ש נעים,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסכם ממון בזוגיותדינה19/07/2012
בן זוג שלי עבר לגור עמי לאחר שנה ביחד בדירה ששייכת בחוק לי. המליצו לי מכרים ובצדק לערוך הסכם ממון עמו על מנת שאם נפרד חלילה או במקרה מוות שלי לא יוכל בן זוגי לבוא בתביעה כלפי רכושי בתוקף היותו ידוע בציבור שלי.
אני חוששת להעלות את הנושא בפניו כדי לא לעורר אי נעימות וחוסר אמון. יש לי יסוד להניח שהוא אכן עשוי לבוא בדרישות כלפיי בעתיד. איך להעלות את הנושא, מבלי להרוס את הקשר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להסביר לו את הדברים כפשוטם
עדי בדיחי19/07/2012הי דינה,
ראשית יש לבחון האם יש אי אילו מרכיבים של חוסר אמון או משהו דומה לזה ביחסים. אני מעלה את זה כיוון שלא פעם כשעולים נושאים כאלה ואחרים, לרבות הסכם ממון, נשאלות שאלות גם לגבי האמון בקשר ועד כמה הוא חזק. זאת נקודה במאמר מוסגר.
לגבי שאלתך- את יכולה לפתוח את זה בכך שמאז ומעולם, עוד כשקיבלת או רכשת את הדירה- ידעת שזה מה שתעשי (ז"א לנטרל אותו מהמשוואה- זה כלל לא קשור אליו), כדי לשמור על רכושך. הסבירי לו שזה צעד שמגן עלייך, ללא קשר לבן הזוג ספציפית. אבל מכיוון שאתם ידועים בציבור, החוק אומר כך וכך. את יכולה להקדים ולומר שאת מתנצלת אם זה נשמע "לא טוב", או שאת מאוד לא רוצה לפגוע בו ושאת סומכת עליו שיקח את הדברים באופן הנכון, ללא הרגשת עלבון - אלא מתוך הבנה שלו אותך.
אני גם חושבת שזה מעין מבחן- שהרי אם הוא מאוד רוצה את הדירה שלך- ההתנגדות להסכם ממון תהיה עוד מעבר לעלבון פשוט, הוא יעשה יותר "רעש" ויפתח את זה שוב ושוב במהלך התקופה שאחרי שתדברי איתו על זה. אבל אם הוא יבין, אפילו אם יעלב, וישלים עם זה וימשיך הלאה- אז הזוגיות צלחה גם את זה.
מה שחשוב- להמשיך להיות פתוחה איתו, ולהסביר לו מראש כי אינך מתכוונת חלילה לפגוע בו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי דוריתעדי19/07/2012
ראשית, תודה על דברייך בקשר לסקס הראשון. מאמין שהם יעזרו לי מאוד.
קרה לי אתמול משהו, שאפילו אינו שייך לתחום הפורום, ומרגיש שאני חייב לספר לך.
אני הולך לפסיכולוגית. היא אחת כזאת שמשתפת, שמדברת, ואני אוהב את זה.
אז היא סיפרה לי שהיא בתחילת ההריון שלה.
חשתי כאילו היא בעטה לי בביצים. כי בעבר הייתי מאוהב בה, והיא הסבירה מה שהסבירה, והמשכנו בטיפול. והוא עוזר לי. השלמתי עם זה שהיא לא תהייה בת זוגי, ומצאתי בת זוג אחרת. זאת שכתבתי עליה. ופתאום הידיעה על ההריון. כאילו, לא רק שאני לא, מישהו אחר כן. מישהו אחר אהב אותה, ונישק וליטף וגמר בתוכה.
נכון שגם אני אחווה בקרוב מאוד מין, עם בת זוגי. ואני אוהב אותה מאוד. אבל לרגע ממש התקפלתי מהידיעה.
קשה לי עם זה. ואין סיבה. ובכל זאת קשה לי.
סמיכות המקרים למין הראשון בחיי, שיקרה עוד כמה ימים מן הסתם, מוזרה.
אין קשר בין השניים. ובכל זאת, לתחושתי, יש.
ומתחילת דבריי היום אני רודף אחרי הזנב של עצמי, ולא בטוח שהבהרתי את עצמי עד הסוף.
את מבינה, בכל זאת, מה קורה כאן?.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאהובים ישנים שמור מקום מיוחד בלב
דורית כהן22/07/2012עדי היקר, התגובה שלך למה שהפסיכולוגית סיפרה לך היא די מובנת. זו מישהי שהיית מאוהב, בה, היו לך פנטזיות עליה, מן הסתם, והיא "התיישבה" לך במקום מאוד מסויים במוח, בתור אובייקט מיני בין היתר. לכן הידיעה הזאת יצרה קשר אסוציאטיבי מיידי עם סקס, ועם מחשבות מפורטות של מה נעשה שם וכו'. ומכיוון שכיום המחשבה על הסקס הצפוי לך כל כך מעסיקה אותך - הכל מתערבב לך עכשו ומבלבל אותך.
נדמה לי שכמעט כל גירוי מחשבתי שניתן לקחת אותו לכיוון הסקס הצפוי לך - זה מה שיקרה בשלב זה משום שמחשבתך כל כך תפוסה בכך.
להבדיל אלפי הבדלות, כאשר אתה מחליט לקנות מכונית מדגם מסויים - אתה פתאום מתחיל לראות את הדגם הזה בכל מקום, כי תשומת הלב שלך נמצאת בכיוון הזה. גם לפני כן יכולת להיתקל באותו דגם אך זה לא היה עובר את סף הקשב שלך...
אני חושבת שאילו היית שומע את דברי הפסיכולוגית בזמן אחר - זה היה מרגש אותך במידה רבה, אבל אולי לא היית יוצר דווקא את רצף המחשבות הספציפי הזה ("מישהו אחר אהב אותה,ליטף אותה, גמר בתוכה...")
אבל מרגע שמחשבותיך לקחו אותך דווקא לשם, זה התערבב לך, ואולי העלה ספקות. כמו אולי אני עדיין מאוהב בפסיכולוגית?
אבל לדעתי זה לא המצב. פשוט היא עדיין תופסת איזה מקום חשוב בליבך/ מוחך, בתור "אובייקט" שתמיד יעורר תגובות רגשיות וגופניות מסויימות. ככה זה עם אהובים ישנים. שמור לכולם מקום מרגש בלב, בסוג האסוציאציות שזכרונם מעורר בנו.
מקווה שזה מספיק ברור, וכי זה אולי יעזור לך...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ייעוץלילך18/07/2012
שלום,
אני נמצאת בקשר של 7.5 חודשים עם חבר שלי ואנחנו גרים ביחד.
אני חייבת לציין כי מהתחלה לא הייתי סגורה על עצמי לגבי הקשר, עד שניסיתי לקחת הפסקה ממנו והבנתי ביום וחצי הזה שאני רוצה אותו.
מאז היו ימים יותר יפים ופחות יפים, אבל הספק כל הזמן איפשהו נכח.
מאז שעברנו לגור ביחד היו לנו כמה ריבים טובים אחד אחרי השני מה שגרם לי עוד יותר לחשוב על הקשר אם אנחנו מתאימים. דיברנו על הדברים ואכן יש שיפור אבל הנזק מבחינתי כבר נעשה..איך יתכן שאני אוהבת אותו אבל מרגישה שאולי יש מישהו שיותר טוב בשבילי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ייעוץ - תגובה
מוניקה הרשקוביץ18/07/2012מור יקרה,
הספק אשר את חשה בנוגע לבן זוגך ובנוגע ל"יחד" שלכם עלול להמשיך לכרסם בקשר שלכם עד אשר יימצא לו מענה ראוי והולם. על מנת שאוכל לנסות ולסייע אזדקק לנתונים יותר מפורטים היות ולא אוכל להציע לך פתרונות או דרכים להתמודד נכון עם תחושותייך ועם התנהלותכם הזוגית והעצמית בתוך ה"יחד" כל עוד לא אבין על מה באמת מדובר. מה שנכון לזוג זה או אחר אינו בהכרח נכון לכם, אין פתרונות "מלאי" לנושא הזוגיות אלא פתרונות ודרכי פעולה לכל זוג בפני עצמו.
מה שכן אוכל לומר על-מנת לחזק אותך ואת אמונתך בקשר שלכם הוא שמתוך פנייך אני מתרשמת כי לשניכם יש רצון מאוד גדול לבוא האחד לקראת השנייה על מנת לשמור על הקשר ולהיטיב את היחסים ביניכם. בחרתם לדבר על הדברים בפתיחות ובכנות, שיתפתם זה את זו בתחושותיכם, אפשרתם זה לזו להביע את דעותיכם ואת עמדותיכם ולאחר שהיטבתם להבין זה את נקודת מבטו של זו פעלתם ועשיתם כך שאת חשה שיפור. כנות, פתיחות, הקשבה ושיתוף הינם יסודות מאוד חשובים ליצירת בסיס יציב ואיתן לזוגיות ונראה כי היסודות הנ"ל קיימים בקשר שלכם. השיפור אותו הזכרת בפנייתך נובע מהנכונות של כל אחד מכם לבוא האחד לקראת השנייה על-ידי עשיית וויתורים אישיים לטובת ה"יחד" שלכם.
התחושה שלך (מבחינה רגשית) והתובנה שלך (מההיבט השכלתני) שזה האיש שאת רוצה מבוססות כנראה על יותר מאשר רגש חזק ומשיכה. אולי מבנה האישיות שלו מתאים לשלך, אולי התנהלותו משלימה או תואמת את שלך, משהו בו נכון עבורך. לכן, אם תוכלי לשים את האצבע על הנושאים בהם את חלוקים בדעותיכם ולפרוט את אותם דברים אשר מעיבים על תחושותייך אשמח לנסות ולסייע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חבר שלי לא מתרגש ממניעצובה18/07/2012
אני וחבר שלי בסה"כ 4 חודשים ביחד.
בהתחלה היו חיזורים ואהבה וכיף ממש כמו בסרטים. מחמאות כל הזמן אהבה ..ביטחון בקשר.
בכמה ימים האחרונים (ואולי קצת יותר), אני מרגישה שהוא כבר לא מתרגש ממני. אנחנו ישנים יחד כל יום ונפגשים כל יום... ואולי זו הסיבה. אני לא יודעת,.
הוא כבר לא סתם כותב לי הודעות יפות באמצע היום... יש ימים שאנחנו פשוט הולכים לישון בלי סקס ובלי כלום.
לפני כמה ימים שלחתי לו שיר במייל (יש לך נשיקה בכיס) והוא פשוט התעלם . לא ענה. וכששאלתי אותו אם הוא ראה הוא אמר שכן וששכח לענות. זה פגע בי מאוד. פעם הוא לא היה מתעלם מדברים כאלה. פעם... בהתחלה הכוונה.
מה אני יכולה לעשות כדי להחזיר את הריגוש.... להרגיש שוב נאהבת.. שוב כמו המלכה שלו.. מה אפשר לעשות??
תודה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אולי אתם בשלב השגרה
מוניקה הרשקוביץ18/07/2012עצובה יקרה,
אולי בתום ארבע חודשים צמודים ואינטנסיביים כמו שלמיטב הבנתי היו לכם, הקשר שלכם "נכנס" למעין שגרה. אולי בשגרה הזו יש פחות ריגושים, מחמאות בתדירות גבוהה וחיזורים אולם תמורתם מרוויחים תחושת נינוחות בתוך הקשר, תחושת נינוחות מול בן/בת הזוג תמיד, תחושה של "יחד" בטוח ויציב.
היות ואת חשת ביטחון בקשר דווקא בתקופת החיזורים והמחמאות, בתקופת הריגושים וההפתעות, כאשר עדיין בודקים, בוחנים, מגששים ומשתדלים מאוד והיות ונראה כי את מתקשה להיפרד לאחר פרק זמן כה קצר מכל ה"הטבות" של ראשית הקשר אני חושבת שיהיה זה נכון שאת תיקחי את המושכות לידייך ותזמי יותר בתוך הקשר (כפי שעשית כאשר שלחת לו את השיר), כך שהדברים יתנהלו על-פי רצונך. אל תשברי אם בפעמים הראשונות בן-זוגך לא יעשה כמוך. החמיאי את, חזרי את, עשי את כך שגם הוא יחוש צורך לעשות למענך שהרי לרוב יחס גורר יחס.
...ובכל זאת, אם לאחר מספר ניסיונות תחושי שאת עושה למען ואין עשייה של ממש מהצד שלו,
פתחי את הנושא מול בן-זוגך. שתפי אותו בכך שהחיזורים והמחמאות חסרים לך, אמרי לו שהיית שמחה ליותר פעילות במיטה, מעבר לשינה, אמרי לו כי ששלחת לו את השיר למען הדוגמא וכי התאכזבת מכך שהוא לא מצא את הזמן להתייחס. אמרי לו שהוא בוודאי שם לב שאת עושה ומשתדלת כי הנושא חשוב לך והיית שמחה לחוש מחוזרת ונאהבת כמו בהתחלה.
יחד עם כל הנאמר לעיל, ציינת כי את חשה כך מספר ימים בלבד. אולי הוא פשוט בתקופה מעט יותר עמוסה ואולי משהו מטריד את דעתו. תני לדברים עוד כמה ימים. ייתכן כי הדברים יסתדרו מאליהם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמזדהה
אני18/07/2012היי לכותבת, גם אני שלחתי לבחור שלי את אותו השיר (:
נכון שזה מרגיז!? אנחנו רק חודש וחצי וגם המצב ככה מרגיש קצת אצלי
אומנם נפגשים פחות- המלצה לי אלייך להפגש פחות! כך תתגעגעו לא תקחו אחד את השני כמוב מאליו, כשתפגשו תרצו לשכב יותר, יהיה ברור לשני הצדדים כי לכל אחד יש את העולם המלא שלו
אבל זה מאוד מרגיז אנחנו הבחורות לא משנה מתי גם בשלב השגרה אנחנו אמורות להרגיש מחוזרות, אני לא אומרת , גם אנחנו צריכות לחזר ולהראות לבחור עניין
אבל מה נסגר?! למה בתחילת הקשר השיחות הן הרבה יותר ביוזמתם וארוכות יותר ,ובאמת מה עם הודעות וסתם להראות התלהבות גם מרחוק!
לדעתי בחורות הרבה פחות נכנסות באמת לקשר בהתחלה וזה תפקיד הגבר למשוך אותנו ולהיות לגמרי שלו...
אני בהיסוסים לגביי הקשר שלי ואפילו חושבת שאם יתחילו איתי להתחיל "לאסוף מספרים" כי לא מספיק מרגש לי איתו ,וזה רק חודש וחצי!
למה אין בית ספר לבחורים איך להתנהג! הלוואי ואני הייתי בחור ...
ואולי נכון כדי לדבר ולומר, אבל מצד שני את גם לא רוצה להציק יותר מדי...
אז את כאילו מתעלמת מזה שהוא לא התקשר יום אחד ולא חזר ... אבל ת'כלס למה לספוג יחס כזה!? אנחנו בחורות כמו כלום אנחנו יכולות להחליף אותם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נמאס לי לשבת בבית!נשואה פלוס16/07/2012
נישאנו לפני שנה ולפני ארבעה חודשים נולד בננו הבכור. מתוק אמיתי! כרגע אני נשארת איתו בבית ובעלי עובד בעבודה שהוא בקושי מגיע הביתה וגם טס הרבה לחו"ל. אני מרגישה חנוקה. אני רוצה לצאת, לעשות דברים, אפילו בגדר סידורים לעצמי כמו סופר, קניות, קוסמטיקאית, חוג העשרה ועוד.. ואין לי זמן או אופציה כי אני כל הזמן לבד בבית. והמשפחה לא קרובה גיאוגרפית כדי לעזור.
אני מרגישה ממורמרת מה עושים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מספר אפשרויות
מוניקה הרשקוביץ16/07/2012נשואה פלוס יקרה,
ראשית, המון מזל-טוב!
לגבי תחושותייך...התחושות הנ"ל מאוד טבעיות ושכיחות ומלוות (כמעט) כל אם בראשית דרכה. עד לא מזמן היית אדון לעצמך ולזמנך ולפתע יש לך "בוס" חדש שעם כל כמה שהוא מתוק וכובש הוא לא מתחשב בצרכייך ובוודאי שלא ברצונותייך. כל כולו עסוק, כל הזמן, בסיפוק הצרכים והרצונות שלו.
בנוסף, לאושר הגדול מתלווה גם עבודה קשה ומחויבות סביב השעון.
הרצון והצורך שלך "להתאוורר", לשנות אווירה ולעסוק ולו לפרק זמן קצר במשהו אחר מובנים לחלוטין.
אחד הפתרונות הוא לצאת למקומות בהם יש פעילויות לפעוטות, הפעלות וכד'. במקומות שכאלה לא רק שתחווי חוויה שונה מהחוויה הביתית אלא גם תפגשי אמהות נוספות. תוכלי ליצור קשרים חברתיים חדשים ואף להתעדכן בשמות שמרטפיות בעלות ניסיון בהן תוכלי להיעזר מידי פעם לשעה-שעתיים על מנת לצאת ולעשות משהו למענך.
אפשרות נוספת היא לשלב את בנך בעשייה אחרת, כמו הסידורים אותם הזכרת בפנייתך. נכון שיציאה מן הבית עם תינוק כרוכה בהתארגנות שונה אך עם הזמן תתייעלי כך שההתארגנות תגזול פחות זמן. גם יציאה עם הילד לצורך סידורים או סיבוב בקניון עשויה להועיל לך ולאפשר לך להתלבש, להתאפר ולחוש אישה ולא רק אמא...אולי אף תוכלי להיפגש עם האמהות האחרות, מההפעלות לפעוטות, לקפה בבית קפה בחברתם של ילדיכם ואולי אף תוכלנה להיעזר זו בזו.
למיטב ידיעתי קיימים גם מקומות המקיימים חוגי העשרה ופעילות גופנית לאמהות טריות המספקים שירותי שמרטפות ו/או הפעלות לפעוטות במקביל לפעילות של האמהות, כך שאת תוכלי לעשות משהו עבורך בידיעה כי בנך נמצא בהישג יד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני פשוט מרגישה
נשואה פלוס18/07/2012שאני חייבת לעשות דברים גם בשביל עצמי כי אני מאבדת את העצמאות שהיתה לי קודם וזה ממש חונק אותי.
פעולה הכי פשוט של ללכת לקוסמטיקאית לעשות טיפולי שיער כבר לא עשיתי 4 חודשים אז מעבר להכל אני גם מרגישה מוזנחת!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנשואה פלוס
mosha18/07/2012מה איתך אישה צאי לקפה שכונתי בכיפפפפ אפשר עם הילד מה הבעיה לכי לים לכי לבריכה
תפנקי את עצמך.... כי אם לא את אפ אחד לא יעשה את זה בשבילך.......ואם בעלך בחו"ל אז בכלל את חופשיה תהני לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשחרר את תחושת המחנק
מוניקה הרשקוביץ18/07/2012נשואה פלוס יקרה,
את באמת חייבת לעשות למען עצמך! גם לטובת המראה אבל ראשית והכי חשוב למען הנשמה שלך והתחושה הטובה שלך לגבי עצמך. כאשר את תחושי "מלאה" רגשית ואנרגטית ולא מרוקנת, כפי שאת חשה כעת, כאשר תמלאי את המצברים ותשחררי את תחושת המחנק גם ילדך, בעלך וכל הסובבים אותך ירוויחו מכך.
עד אשר תקשרי קשרים חברתיים במקום מגוריך (עם אמהות אחרות, כפי שכתבתי לך בתגובתי הקודמת) ועד אשר תמצאי שמרטפית מהימנה ומומלצת אולי תוכלי לבדוק אם הספר/ית שלך מוכן/ה לבוא באופן חריג אלייך הביתה על-מנת לטפל בשערך.
לגבי הקוסמטיקאית ובאופן כללי כדי שיהיה לך קצת אוויר ותחושי מעט את ה"מרחבים", העלי את התחושות שלך מול בעלך ושתפי אותו במה שעובר עלייך. גייסי אותו לטובת העניין. כך, את תזכי בשעות החופש שלך למענך והוא יזכה בזמן איכות עם ילדכם. אני מאמינה שכאשר הוא בארץ הוא יוכל מידי פעם לצמצם את מספר שעות העבודה לטובת "שעות משפחה".* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לי כמה עצות בשבילך..
שני23/07/2012תראי אני מאוד מבינה אותך, זה מאוד חשוב שיהיה קצת זמן לעצמך, אני תמיד חושבת שזה הזמן בשביל להתנתק קצת מהמרדף אחרי הזמן כדי לעשות את כל המטלות, עבודה וכל השאר, ואז לצאת שוב לעולם.
תראי אני למשל כבר לא הולכת לקוסמטיקאית. כי פשוט אין לי זמן לזה. בעלי קנה לי מכשיר להסרת שיער ואת עושה את זה מתי שאת רוצה.
כל ערב, תמיד אני מקדישה לעצמי שעה, ואף אחד לא מפריע לי. אם זה למקלחת טובה, לשתות קפה כמו שצריך, את יודעת, דברים שעושים לי טוב.
מקווה שעזרתי לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה
בן01/08/2012מה את יודעת לעשות ומאיפה את
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתאימה לזוגיות?אני15/07/2012
אני כרגע בחוסר מנוחה בגלל הבחור שאני יוצאת איתו
עושה רושם שהוא מאוד מאוד בעניין ,אני מהססת.
כרגע הוא בשבוע במשהו כך שלא מתראים, ומעצבן אותי שהוא לא התקשר כל היום
ואפילו לא שלח הודעה, יוצאים 5 שבועות
וביומיים האחרונים אני יזמתי את השיחות
ב3 קשרים שהיו לי מאז האקס הרציני בתור פרנציפ דיברתי על הכל כל דבר קטן ישר אמרתי כי עם האקס אגרתי כעסים ואז זה היה מתפוצץ
ובמצבים כמו עכשיו שמרגיז אותי שהוא לא התקשר בכלל היום וכלום
אני נזכרת באקס בדברים שהפריעו לי בו ובהתנהגות שלו
ופשוט רוצה לברוח מהקשר החדש כי ברור שזה זמני וגם זה יגמר
וגם ככה אם עם האקס שהייתה אהבה גדולה אולי ונמשך לאורך זמן
ועברנו מלא ביחד , אז מה שווה לחוות דברים מתסכלים בהכרות עם אדם אחר
ואני גם יכולה בקלות למצוא דברים שלא מתאימים בדיוק ושבגללם הוא אולי לא בשבילי
אבל יודעת שיקח לי הרבה זמן להגיע למצב של לצאת עם בחור יותר מדייט אחד
ופה זה כמה שבועות ...
איך יודעים איך להיות ולהתנהג בזוגיות... עדיך כבר להיות לבד לא?
בלי סיבוכים גם נראה לי שאני אפגע בו הוא נקשר ומתאהב בי ואני רחוקה נפשית
ויודעת שעוד כלום זמן אני אגמור עם זה כנראה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברור!!
מוניקה הרשקוביץ16/07/2012אני יקרה,
יש לי תחושה שאת רוצה אבל חוששת...מחד, מלחיץ אותך וגורם לך לחוסר מנוחה, כפי שכתבת, היות והוא נראה בעניין ומעוניין ומאידך כאשר הוא לא מתקשר יום שלם הוא חסר לך ואת מייד חושבת על פרידה כי...למה למשוך אם ממילא זה יסתיים בקרוב...
אז רגע!
ראשית, קחי נשימה עמוקה, עשי סדר במחשבות, בתחושות, ברצונות. מה את רוצה באמת? מה מתאים לך כעת? האם הוא נראה לך או שאת נמצאת איתו חמישה שבועות רק כי את לא רוצה להיות לבד או רק כי את בוחנת את עצמך, אם את יכולה להישאר שם, ב"יחד" לתקופה קצת יותר ממושכת?
למרות שנראה לך שהוא מעוניין והוא חלק משמעותי בקשר שלכם (כמוך, לכל אחד מכם יש משקל גדול בקשר, משקל שווה), שימי את זה רגע בצד והתמקדי בך. במה את מעוניינת? בזוגיות? בזוגיות איתו? בפסק-זמן מזוגיות באופן כללי?
לאחר שתצליחי לסדר לעצמך את המחשבות, להבהיר לעצמך את רצונותייך וצרכייך תוכלי לבחון באמת מה בנוגע אליו ולגבי הקשר שלכם.
אני לא מאמינה שעדיף לבד. אני מאמינה כי זוגיות מספקת מקום בטוח ויציב ומאפשרת צמיחה והתפתחות אישית של כל אחד מבני-הזוג, צמיחה והתפתחות של העצמיות של כל אחד משני בני הזוג לצד התפתחות הקשר הזוגי אולם, כדי שזה יתאפשר יש להגיע בשלים לקשר, מודעים לרצונות ולצרכים שלנו ומוכנים לנתינה וקבלה לצורך נתינה וקבלה.
האם את חשה בשלה לקשר זוגי (לאו דווקא לקשר הזה, אלא באופן כללי)?
לכל דבר יש את הזמן והמקום שלו. האם את נמצאת במקום הנכון והמתאים לך לצורך יצירת זוגיות?
האם את חשה שעם הבחור הזה תוכלי להיות את (ללא מסכות) כך שתוכלי לצמוח בתוך הקשר, לצד הקשר ולאפשר לעצמיות שלו לצמוח גם כן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיצד להתמודד עם אישה ?אוהד15/07/2012
לאישתי (נשואים 12 שנה) ישמנהג.כאשראנחנו רבים או שהיא עצבנית היא מחליטה לשתוק לפרקי זמן ארוכים (חודש) ולעיתים מתנתקת מכל הבית (עולה לחדר ומסתגרת שם ) לכמה ימים.
היינו בטיפול זוגי ונאמר לה כי זוהי דרך לא טובה וגם אני אמרתי לה לא פעם אבל היא בשלה.
איך ניתן להתמודד עם זה???????
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זקוקה לטיפול נפשי
דורית כהן16/07/2012אוהד היקר, היא קודם כל צריכה להכיר בכך שיש כאן בעייה. אם היא לא רואה בכך בעייה - יהיה מאוד קשה לשנות זאת.
סביר להניח שזהו דפוס שהיא ראתה בבית בו היא גדלה, וכי היא עצמה נהגה כך בילדותה, וזה עזר לה בזמנו להתמודד עם קשיים בתוך משפחתה. אין סיבה לפתח מנגנון הימלטות כל כך "כבד" אלא אם זה הרגל שהתפתח בילדות המוקדמת.
על כן - הדרך לשנות זאת היא לא ע"י טיפול זוגי. זה כנראה לא מספיק. עליה לפנות לטיפול פסיכולוגי אישי, ולהבין מן השורש למה היא היתה כל כך זקוקה לבריחה הזאת ולבחון מה זה משרת בשבילה כיום. כי יש לה תועלות מהפעלת המנגנון הזה גם כיום. יכול להיות שיש משהו ביחסים שלכם כיום שהיא לא מתמודדת איתו בדרך ישירה אלא בורחת לחדר ולהתנתקות ממך. במקום להגידלך שיש משהו שמפריע לה היא מעדיפה לריב וליצור עילה לבריחה לחדר.
עליה ללמוד, בעזרת טיפול נפשי מקצועי, שיש דרכים להעלות את מה שמפריע לה בשיחה, ולגלות שאולי ניתן לשנות ולהתקרב לכיווון שלה אם היא מסבירה מה מפריע לה.
ואם היא פשוט זקוקה לזמן עם עצמה - אולי ניתן לארגן זאת בצורה יזומה, במקום ע"י ריב או שתיקות ממושכות.
יש למשל יועצת זוגית מאוד ידועה בארה"ב (אסתר פרל) שממליצה לזוגות לקחת חופש זה מזו לפחות שבוע אחד כל שנה. יתכן שאישתך מרגישה צורך דומה אך לא מרגישה שזה לגיטימי לבנות זאת בתוך הזוגיות שלכם?
כלומר על אישתך ללמוד איך לבטא את הצרכים שלה ומה מפריע לה בצרוה יותר בוגרת. זאת ניתן לעשות ע"י טיפול נפשי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה עושיםרוני15/07/2012
שלום רב!
לאחי יש חבר שמאוד מוצא חן בעיני,זרקתי כמה מילים לאחי על זה שהוא נראה טוב וכאלה אבל אחי לא יותר מדיי התייחס לזה.
בנוסף לפני שבוע,אותו חבר השאיר את הסלולרי אצלנו בבית.
יום למחרת הוא בא לקחת אותו למרות שאחי לא היה בבית..ואז אותו חבר נשאר לדבר איתי ועם אחותי איזה שעה וחצי..והכרתי אותו רק יום לפני ורוב הזמן דיברנו הוא ואני.
הוא ישב איזה שעה וחצי למרות שאחי לא היה בבית והוא ידע שהוא לא חוזר בזמן הקרוב.
שבוע אחרי הצטרפתי לאחי ולחברים שלו וגם אותו חבר היה..דיברנו קצת כי רוב הזמן הוא שיחק מטקות וגם דיברתי קצת איתו ושיחקתי איתו גם מטקות והלכנו אח"כ לשטוף את עצמנו בדוש שבים.
אז אני לא יודעת מה לעשות ואם הוא מעוניין או מתבייש או אם הוא לא מעוניין ולא מתבייש,ואם סתם דוגמא לא יהיה לו נעים מאחי אז מה כדאי לעשות?
חשוב לציין שאח שלי לא בן אדם פתוח שקל לדבר איתו..ולהגיד לו את זה.כי גם ששאלתי אותו אם החבר אמר משהו על זה שהוא היה יום לפני ודיבר איתי אז הוא אמר שהוא אמר כלום וזה נשמע מוזר...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אולי מישהו יכול לעזור בנוסף אלי?
דורית כהן16/07/2012רז יקרה, פשוט המשיכי לעשות מה שעשית קודם - למצוא הזדמנויות לשהות במחיצתו של הבחור, ולקוות שכמו שאת מעוניינת בו - גם הוא מעוניין בך. לדעתי את מנתחת את המצב היטב, ומבינה שיתכן שהוא לא חושף את רגשותיו בגלל שהוא נבוך מנוכחותו של אחיך בסביבה, וכי יתכן גם שאצלו לא קורה משהו משמעותי אפילו שאת נדלקת, שזה לא בהכרח הדדי.
כך שבגדול אין לי מה לייעץ לך חוץ מאשר לחפש הזדמנויות מסוג זה ולתת לכך זמן. נסי גם לברר מה תחומי העניין שלו - אולי דרך פייסבוק - ולראות אם את יכולה לשוחח איתו עליהם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך מתמודדים?נטלי15/07/2012
אני והוא ביחד כבר כמעט 3 שנים.
בתקופה הזאת עברנו הרבה דברים ביחד- אכזבות, ריבים, פרידות. כשהינו רבים הרגשתי שהחיים שלי מתמוטטים. זה היה הדבר הכי כואב בעולם. ובכל זאת, כשהכל היה בסדר הרגשתי בעננים, לא רציתי לדמיין את החיים שלי עם אף אחד אחר, רציתי לבנות איתו בית ומשפחה.
כשהיו מתעוררים ספקות, תמיד הייתי אומרת לעצמי שלא משנה כמה נריב, לא משנה מה הוא או אני נעשה בחיים- הוא האדם שתמיד יאהב אותי, שאף פעם לא יעשה משהו בשביל לפגוע בי.
כשרבנו אתמול שנינו היינו מעוצבנים ומאוכזבים. הוא אמר שלא רוצה לראות אותי יותר בחיים, וכשהוא עמד לצאת מדלת הבית שלי- נתתי לו סתירה. בתגובה הוטחתי בקיר.
שכבת על הרצפה עם דמעות, כשכל הגוף כואב, והתקשתי להאמין למה שקרה. איך החבר שלי, האדם הכי קרוב אליי שאוהב אותי כל כך, הוא שהאמנתי בכל ליבי שלעולם לא יפגע בי, איך הוא יכל לעשות את זה?
כשקמתי מהרצפה אמרתי לו שיצא, ולא יחזור יותר. הוא אמר שהוא מצטער שהרים עליי יד, ושלא התכוון, אבל התעקשתי שיילך. הייתי בהלם.
עכשיו אנ נקרעת מבפנים. למרות מה שקרה, אני יודעת שזה מישהו שאהבתי. מישהו שרוב הזמן היה לי כל כך טוב איתו, שהייתי מוכנה לעצום עיניים על כל השאר. מצד שני- אני מפחדת, ואני לא יודעת אם אוכל אי פעם לסמוך עליו אחרי מה שקרה.
איך ממשיכים אחרי שמשהו כזה קורה? איך מתמודדים?
האם זה משהו שהוא באמת בלתי נסלח, או שזאת רק התגובה שלי שמוקצנת בגלל ההלם?
אני כבר לא יודעת מה לעשות...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להפיק כמה לקחים ממה שקרה
דורית כהן16/07/2012נטלי היקרה, היחסים שלכם מתאפיינים בסערות רגשיות מאוד חזקות. לטוב ולרע.
אי אפשר להתעלם מכך שזו את שנתת את המכה הפיזית הראשונה - נתת לו סטירה!
ועל כך הוא הגיב בהטחה שלך לקיר. כלומר האלימות היתה מצד שניכם. כל אחד מכם איבד שליטה על עצמו ועבר להשתמש בידיים.
משום מה את מדגישה את התגובה שלו ולא מבליטה את מתן הסטירה מצידך.
לאור ההדדיות של מה שקרה, לדעתי שווה לתת צ'אנס נוסף ליחסים, כי יש כאן אהבה גדולה שכבר נמשכת 3 שנים.
אבל עליכם להסיק את המסקנות ולהבין שאינכם יודעים לריב. אפשר ללמוד לריב, ללמוד איך לשוחח אחרי ריב, איך להתנצל, על מנת שהדברים יתבררו ויובנו ולא יצטברו עד הפעם הבאה. מאוד חשוב אחרי הריב להיבנות מחדש, להפיק לקחים, להרגיש שהריב קידם אתכם ולא דחק אתכם אחורנית. ויש כלים שאפשר ללמוד אותם איך לעשות זאת נכון.
בגלל שהיתה אלימות - נדלקה נורת אזהרה! אם זה יקרה שוב - לדעתי צריך להיפרד.
אם תשכילו לנצל את מה שקרה על מנת לצמוח וללמוד איך לנהל ריבים בצורה טובה יותר - הרווחתם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום לעדי מוניקה ודוריתעדי15/07/2012
מעולם לא קיימתי יחסי מין.
עכשיו יש לי חברה, עם נסיון בתחום הזה.
היא הבטיחה להיות עדינה ולהדריך אותי.
מצד אחד - זה מרגיע, ואפילו מחרמן נורא.
מצד שני - זה קצת מפחיד. ויש לי קצת חששות.
אתן יכולות להבין את ההרגשה שלי?
לדעתכן, זה דבר שיכול להסתדר עם הזמן?
כי יש אהבה גדולה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוויות ראשונות בסקס
דורית כהן16/07/2012אני חושבת שזה הכי טוב כאשר יש לך מדריכה אישית צמודה בעלת נסיון, והיא תלמד אותך מה לעשות ומה לא לעשות, ואיך לגרום לה ליהנות, כי יש להניח שאת ההנאה שלך אתה תמצא בקלות.החוכמה היא ללמוד לענג את בת הזוג.
היו תרבויות בהן היה נהוג להצמיד לגבר בתול אישה מנוסה מינית על מנת שתלמד אותו את סודות חדר המיטות.
כיום זה לא מקובל, למרות שאני חושבת שזה בהחלט רעיון מצויין שיכול למנוע המון טעויות וביצועים כושלים במיטה...
זה טבעי שאתה מתרגש, חושש, אפילו קצת פוחד, ומצד שני נרגש ומחורמן - אלו בדיוק התגובות הרגשיות שאמורות להיות כי סקס זה דבר מאוד משמעותי בחיים שלנו ולקראת הפעם הראשונה - כל אחד מאוד נרגש וחרד.
חשוב שתכין את עצמך מראש לאפשרות שבפעמים הראשונות שתהיה חדירה - רוב הגברים פשוט גומרים מייד! זה קורה מרוב התרגשות. אל תראה בכך כשלון!!!
חשוב שתדע שעם הזמן, ככל שמתנסים יותר, אתה תלמד לזהות את רמת הריגוש המיני ותדע לנווט את עצמך מבחינת עוצמת הגירוי לפין - כך שתשלוט על העוצמה והמהירות ותלמד להירגע תוך כדי החדירה, לעשות למשל הפסקות בתנועות שלך, כדי להוריד זמנית את הגירוי ועל מנת להאריך את זמן הזיקפה.
מאחלת לך חווייה נהדרת, ו"ברוך הבא לעולם הסקס והאהבה"!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדורית, תודה על התגובה הנהדרת.
עדי16/07/2012אפשר לשאול שאלת המשך?.
אחרי שנקיים יחסי מין בפעם הראשונה, בהנחה שזה יהיה "בסדר", נרגיש קצת אחרת זה אל זו?. משהו ישתנה בתחושה?.
או שאני רומנטי מדי, וחסר הבנה בפסיכולוגיה?.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהההתייחסות לשינויים
דורית כהן17/07/2012עדי היקר, מאוד קשה לדעת מה יקרה...דברים משתנים כל הזמן, בכל תחומי החיים...
בבודהיזם נאמר שאחד הדברים שגורמים לנו סבל הוא הפחד שמא משהו שמאוד נעים לנו וגורם לנו המון אושר עכשו - עלול פעם להיגמר או להשתנות ואנחנו מלאים פחד וחששות שמא זה יקרה מתישהו...וזה מפריע לנו ליהנות ממה שיש בינתיים...
זו סיבה טובה פשוט למצוא הנאה והיבטים חיוביים במה שעושים כרגע.
כרגע אתה מלא אושר מן האהבה היפה שיש לכם כמו שהיא.
אחרי שתקיימו יחסים - ייפתח בפניך עולם מלא חדש של אפשרויות עונג וחיבור אליה, ויתכן שייסגר משהו אחר. יתכן שמה שייסגר זה עולם הפינטוז עליה...כי זה יהפוך מפינטוז למציאות...וזה משנה את פני הדברים.
אבל מי אמר ששינוי הוא רע? בוא נסכים ששינוי הוא שינוי! ואם תחפש בכל שינוי את הדבר החיובי - זה יביא לך בהמשך הרבה אושר לחיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לעדיפיץ'15/07/2012
היי שוב, אני חוזרת לעדכן בהתקדמות העניינים....
אני לא חושבת שעבר עד כדי כך הרבה זמן - אני מהמרת שאת עדיין זוכרת אותי ואת הסיפור שלי....?
אז חזרתי לעדכן :)
אז כשנגמרו משחקי היורו, הוא באמת כבר לא שתה כל יום (לא הפסיק לחלוטין כמו שהבטיח, אבל לא חשבתי שיעמוד בזה ממילא) ודי חזר לעצמו מבחינת הרגלי השתייה. ככל שעברו הימים ראינו בהחלט שיפור בעניין הזקפה, עד שכבר לא היינו צריכים לעצור יותר בשביל לחזק אותו שוב ושוב... אז מהבחינה הזאת אנחנו מרגישים טוב!
(** הייתי רוצה שישתה עוד פחות גם בלי קשר למה שעבר עלינו, תמיד רציתי שישתה פחות, אבל קשה לי לגרום לו לעשות את זה.)
בעניין ההרגשה שלי שהייתה התחמקות מצידו מסקס לטובת פורנו - אני כבר לא מרגישה את זה, ואני מרגישה שהוא גם פחות עושה את זה, ברור לי שהוא לא הפסיק לחלוטין (זה גם לעולם לא יקרה אני חושבת) אבל אני בהחלט מרגישה שהוא עושה פחות, אלא אם כן הוא לא עושה פחות, אלא רק למד להסתיר את זה טוב יותר ;)
בכל אופן.. אני מרגישה שיפור בכל התחומים שבהם שיתפתי אותך אז, והרגשתי צורך לשתף אותך שוב, כי היה לך חלק גדול בשיפור הזה!
אז המון תודה! :))* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמחה שיכולתי לעזור! בשורות נהדרות
עדי בדיחי15/07/2012הי פיץ',
בהחלט אני זוכרת אותך!
אני מאוד מאוד שמחה לקרוא את ההודעה שלך ביום ראשון זה של השבוע החדש. בהחלט משמח ומעודד.
את כותבת שתמיד רצית שישתה פחות, אני חושבת שכאן הצלחת "להרוג שתי ציפורים", כי הוא באמת שותה פחות (אמנם לא הפסיק אבל שותה בגדר הסביר) וגם הבין יותר לעומק את המשמעות של הבקשה שלך, כיוון שהפעם זה פגע בו במקום הכי אישי שיש. לפעמים צריך לחוות משהו כ"כ קשה כדי להיגמל מאיזה הרגל שלא עושה לנו טוב.
לגבי הצפיה בתכנים פורנוגרפיים- כל עוד את מרגישה שזה בשליטה, וזה סביר, ולא פוגע במערכת היחסים שלכם- אני חושבת שאפשר להמשיך עם זה הלאה לסדר היום. מה שעברתם הוא מספיק "חווייתי" כדי להכניס עכשיו עוד מתחים. אני חושבת שגם את מרגישה כך.
הרבה פעמים אני לא ממש בטוחה איך מתקדמים העיניינים לאנשים שבאים הנה ומשתפים מהמקום הכי עמוק ואישי שלהם, וזה מובן ומקובל. אבל כשכן באים לעדכן וכן משתפים איך הדברים המשיכו (בין אם לטובה ובין אם צריך עוד לעבוד) - זה מאוד מאוד משמח ומרגש. אמנם זה פורום וירטואלי, אבל אנחנו זוכרות שכל מי שפונה לכאן הוא אדם ועולם שלם, ולכן העובדה שפנית וחזרת לשתף אותי מאוד מוערכת בעיניי ותודה לך.
מאחלת לכם המשך זוגיות נהדרת, שבה תמשיכו לדעת לטפל טוב במשברים ולראות תוצאות טובות. (מיותר לציין ש) את תמיד מוזמנת :) וכמובן לשתף מניסיונך כאן בפורום- זה יתקבל בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התגברות על פרידהליטל15/07/2012
שלום,
אני בת 22 כתבתי פה לפני כמה זמן על כך שהייתי במערכת יחסים לא טובה שנמשכה7 שנים עם המון פרידות וחזרות. לפני חודשיים סיימתי את זה סופית עם המון כאב אחרי שהוא פגע בי המון וחוסר וודאות לגבי העתיד. הבעיה אצלי שאין לי חברות קרובות יש לי כמה חברות שאני מנסה לשמור איתן על קשר ואנחנו נפגשות מדי פעם אבל עדיין אני נמצאת בבדידות מאוד גדולה.
הבדידות הזאת והקושי ליצור קשרים חברתיים הם אלו שגרמו לי להדבק למערכת יחסים הלא טובה הזאת ולחזור אליה למרות שידעתי שאנחנו לא מתאימים ושלא טוב לנו ביחד. הוא תפס חלק גדול מאוד מחיי והיה גם כמו חבר טוב כי גדלנו ביחד ועברנו המון ביחד, הוא ידע עליי הכל וכו' ותמיד חזרתי אליו מתוך רצון של לא להיות לבד.
הבעיה שלי היא שאני מרגישה ממש לבד.
מאוד מציק לי שאני יודעת שקל לו הרבה יותר יש לו המון חברים, הוא בן אדם מאוד אהוב,
בנות רוצות אותו הוא יוצא למסיבות עם חברים ומכיר בנות.
למרות שאני מנסה להעסיק את עצמי ואני הולכת לעבודה ומנסה ליצור קשרים, המחשבה שהוא נהנה וממשיך הלאה בקלות הורגת אותי.
לי יש בעיה להפתח לבנים אני מאוד סגורה וגם אני מרגישה שאין לי הרבה הזדמנויות להכיר בנים בגלל שאין לי חברות ואני לא יוצאת ומבלה הרבה כך שיהיה לי יותר קשה להמשיך הלאה. למרות שמחמיאים לי על המראה שלי יש לי כ"כ הרבה בעיות עם עצמי שלא נראה לי שאני אמצא מישהו אי פעם, אני מאוד סגורה ולא יוצרת קשרים עם בנים וגם כשיש קשרים אני איכשהו הורסת את זה מחוסר ביטחון.
אני רוצה אהבה טובה, שלא תהיה כמו הקשר הזה שהיה לי אבל אני מרגישה שזה בחיים לא יקרה שאני לא אמצא מישהו ושהוא לעומת זאת ימצא מישהי יפה ומתוקה וימשיך הלאה בזמן שאני אשאר בודדה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הזדמנות לגלות את הפוטנציאל שלך
דורית כהן16/07/2012ליטל יקרה, אני עכשו אפתיע אותך:
לדעתי מה שקרה לך הוא מצויין עבורך!!!
את נאלצת עכשו להתמודד לבד עם מי שאת ועם הצרכים האמיתיים שלך והעובדה שהוא כבר איננו בחיים שלך מכריחה אותך לנקוט בפעולות חדשות, שאת לא רגילה אליהן, על מנת לשרודמבחינה אישית וחברתית. אז בהתחלה יהיה לך יותרקשה, משום שאינך מתורגלת. כל עוד היית בצל שלו - השארת לו "לפתוח לך דלתות" בחברה כי זה התאים לשניכם. לך זה התאים כי הרגשת את עצמך לא מיומנת בנסיבות חברתיות וראית בו אדם חברוי ואהוב על כולם. אלא שככל שהמצב הזה נמשך והתקבע - את הורדת עוד יותראת ההערכה העצמית שלך לעומתו.
עכשו זאת ההזדמנות שלך לבנות את עצמך ללא תלות בו! יהיה לך יותר קשה, אבל את יכולה גם להסתכל על כך בתור תקופת אימונים ולמידה. כמו רכישת שפה חדשה. בהתחלה תגמגמי, ותרגישי חסרת בטחון, ותיכשלי ותעשי טעויות, אבל עם הזמן תלמדי לקרוא נכון את המפה, למצוא אנשים שיותר נוח לך איתם וחברות חדשות.
אם את יכולה להרשות לעצמך מבחינה כלכלית - חפשי לעצמך טיפול פסיכולוגי שיחזק אותך ושם תוכלי לפתח - בהתחלה מול המטפל/ת - איך זה לבטוח בעוד מישהו, לשתף אותו בחיים שלך. בהמשך זה יכול לעזור לך מול אנשים אחרים, חדשים.
אפשרות אחרת, שגם היא עולה כסף, אבל פחות מטיפול נפשי - היא להירשם לסדנא לצמיחה אישית כדוגמת ה"פורום של חברת לנדמרק" שאני מאוד ממליצה עליה. שם תוכלי גם להתמודד עם "כבלים דמיוניים" ומגבלות מיותרות אשר במו ידייך הצעירות כבר הספקת לשים על עצמך
ושם גם תוכלי לפגוש אנשים חדשים וצעירים באווירה מאוד ידידותית ומקרבת, ולפתח חברויות חדשות. אשתף אותך במשהו אישי - אני עשיתי את הסדנא הזאת לפני 14 שנים, והחברים הכי קרובים שיש לי כיום הינם אנשים שהיכרתי בעקבות הסדנא.
מה שמאוד חשוב זה עכשו לבנות לעצמך את הדרך האישית שלך, בלי להשוות כל הזמן למה שקורה איתו. היי נדיבה איתו. אחלי לו הכי הרבה הצלחה בחיים, ואחלי זאת גם לעצמך ותתחילי לפעולבכיוון הזה, ואל תתני למעידות קטנות להפיל אותך.
מאחלת לך שתצליחי להתגבר על הכבלים המדומים ששמת על עצמך, ולגלות את הפוטנציאל האמיתי שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה
ליטל19/07/2012מאוד קשה לי בלי זוגיות כי אני כ"כ רגילה שכל הזמן היה לי מישהו..
הוא היחיד שהייתי איתו כל חיי, אני לא רואה את עצמי מצליחה להיפתח ככה לבן אדם אחר כי אני די חסרת ביטחון וגם יש ל דרישות גבוהות מגברים.
מאז הפרידה גם הבנתי הרבה דברים על עצמי לא הייתי טלית שכולה תכלת הייתי נורא קשה. הייתי קנאית בצורה חולנית, היו לי התפרצויות עצבים שהייתי מקללת אותו ואפילו מרביצה, בדיעבד אני שזה הרס הרבה בקשר. כל המחשבות האלה גם גרמו לי ממש לחשוש מזה שאני לא ימצא אף אחד בגלל שאני כזאת דפוקה, שברגע שמישהו יכיר אותי לעומק הוא יברח.
זה נורא כאב לדעת שהוא ימצא מישהי אחרת שתהיה הרבה יותר טובה ממני.
אני מניחה שאם הזמן זה יהיה יותר טוב אבל בנתיים נורא כואב לי
בעיקר בגלל שאני מרגישה שהוא "מנצח" אותי שלו יש הכל ולי אין כלום ואני נשארתי לבד.
איך מתגברים על רגשות הקנאה הזאת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלהיעמד על הרגליים של עצמך
דורית כהן22/07/2012ליטל היקרה, אני חוזרת לאותו דבר שכתבתי לך קודם: מצאי לעצמך חיים משלך שאינם קשורים אליו. נראה לי שאת התרגלת לראות ולחוות הכל דרכו, ולא לסמוך על עצמך.
את מאוד צעירה וזה ממש לא הגיוני עכשו להרים ידיים ולהחליט על עצמך שאת כל כך קשה. זה שהפקת לקחים - זה מאוד חשוב ונכון מצידך.ברור שבמערכת היחסים הבאה עלייך לשחרר יותר ולהיות פחות תלותית ואז גם פחות קנאית ורכושנית.אלו תכונות שבאמת מבריחות אנשים. המסקנות שלךהינן בכיוון הנכון, אלא שהן קיצוניות. הן לא משאירות לך דברים שאת כן אוהבת בעצמך. קטלת את עצמך לגמרי. עכשו, כמו שהצלחת למצוא את הבעייתיות - עשי נא מאמץ שכלי וחפשי בעצמך תכונות שוות, טובות. רישמי אותן. כתבי לנו כאן, אל תתביישי, הרי זה אנונימי.
התחילי את העצמאות שלך משינוי קטן. הירשמי לקורס חדש, סדנא, פיתחי דף חדש שאינו קשור אליו, שם את יכולה להמציא את עצמך מחדש. להיעמד על הרגליים של עצמך.
אם אינך מסוגלת לעשות את הצעדים האלו, אולי תשקלי ללכת לטיפול נפשי שיחזק אותך ויעזור לך להכיר את החוזקים של עצמך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוואו גם לי קרה בדיוק אותו דבר
אביעד11/03/2013קראתי את ההודעה שלך והייתי המום אני בדיוק במצב כמו שלך..
אני גבר בן 23...שגם חווה פרידה אאחרי 5 שנים.
גם אני התנתקתי מהמון חברים עקב זה שהייתי כל הזמן עם החברה..
ונהייתי תלוי בה ...כל פעם ידעתי שאנחנו לא מתאימים אבל מאשר הבדידות היה לי יותר טוב להיות איתה...
יש לה הרבה חברות ומשפחה טובה ופשוט היה לי כיף
גם לה היה מאוד קל אחרי הפרידה היא מחוזרת מאוד ויש לה המון חברות
והיא מבלה ויוצאת למסיבות כל הזמן..
גם לי המחשבה שהיא המשיכה הלאה בקלות ואני פה תקוע בבית משגעת..
גם לי אין הרבה חברים ורוב הזמן אני מוצא את עצמי בבית..
גם אני מתגעגע והייתי רוצה קשר חדש ובריא
מאחר וזה היה הקשר הראשון שלי שנמשך כמעט 6 שנים
אין לי ניסיון עם יותר מבחורה אחת ולכן גם הביטחון שלי עם בנות נפגע וקשה לי להתחיל עם בנות ואני מפחד שאני ישאר ככהלבד עוד הרבה זמן
כאשר היא כבר התקדמה הלאה והיא לא עוצרת באדום..
אנחנו פרודים כבר כמעט שנה ועדין לא הצלחתי להתגבר על כל הדברים האלה ואני מרגיש תקוע במקום .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פורנורותם12/07/2012
שלום,
אני יוצאת עם מישהו כבר עשרה חודשים ויש לנו מערכת יחסים נהדרת מכל הבחינות. יש בינינו פתיחות וכנות בכל הנושאים. הסקס נפלא (כל יום). לאחרונה הצצתי במחשב האישי שלו וגיליתי שהוא מכור לפורנו ורואה פעמיים ביום!!! היו פעמים רבות שהתקשרתי או שאמר שלא יכול לדבר או להיפגש או שהוא לעיתים מאחר לפגישות שלנו והכל מסתבר בגלל שהוא צפה בפורנו. אני לא יכולה להגיד לו שהסתכלתי לו בהיסטוריה- זה לא לעניין.
מאז שגיליתי את התופעה אני מרגישה סוג של בגידה- גם באמון וגם בי. אני מרגישה שאני צריכה להתחרות בשחקניות פורנו. אני מרגישה פחות טוב עם הקשר. אין לי בעיה שיצפה פעם ב....אבל פעמיים ביום כשלא חסר לו בכלל??????
מה עלי לעשות????? אני מתוסכלת!!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביטחון בקשר
עדי בדיחי13/07/2012שלום רותם ובוקר טוב,
מה שאת מתארת שכיח מאוד. הרבה מאוד גברים (וחלק גם מהנשים) צופים בתכנים פורנוגרפיים לצורך שיחרור וחופש פרטי שהם צריכים אותו. אני משוכנעת שאם תשאלי אותו תגלי שהוא לא מתכוון שתתחרי בשחקניות שמככבות שם (אני גם לא בטוחה שאת רוצה..), אלא זה מעין מקום פרטי שלו שהוא מקבל בו שחרור וזמן משל עצמו.
עבור גבר, יש לא פעם את ההרגשה שעול "הביצועים" ברמה האינטימית- הם עליו. הוא צריך להוכיח איזה מחזר נפלא הוא ואיזה מאהב הוא. זה חלק מתפקידנו הראשוניים בחברה, אמנם זה שמרני מאוד- אך זה מסוג הדברים שכנראה לא ישתנו. המגדרים החברתיים (גבר/אשה והתפקידים ביניהם) הם משמעותיים גם ברמה הזאת. ותפקידו כגבר גם לרצות ולספק אותך ברמה הזאת- להיות הכובש והמחזר.
בקשרים צעירים או בכלל, לפעמים יש את הצורך הזה לקבל את האישורים לגבריות דווקא לא מול השותפה לחיים או החברה, אלא דווקא מול משהו שאתה לא צריך לקבל ציון אח"כ, או לקבל פידבק מזה שמולך. מול המחשב- הוא פשוט הוא עם עצמו. מעבר לכך, יש איזו נורמה חברתית שצפיה בסרטים כאלו היא בסדר, היא נורמלית, וכל גבר עושה את זה. כך שהרעיון הזה מקבל לגיטימציה חברתית מאוד גבוהה, ועבורו, כמובן- זוהי לא בגידה. אם תשאלי אותו האם הוא מתכוון להוציא את אחת השחקניות מהמחשב ובאמת לבגוד בך- אני בטוחה שהתשובה שלו תהיה שלילית.
במילים אחרות, אין לקחת את הנושא הזה של צפיה בסרטים כהוכחה שאינו אוהב אותך או אינו מסופק מהקשר. אלא אם כן- זה קורה באמת כל הזמן, בד בבד- פוגע בכם ברמה האינטימית (נניח שאתם לא מקיימים יחסים כמעט בכלל וכל היום הוא מול המחשב). יש להבדיל בין התמכרות- שאכן פוגעת כאמור ברמה היומיומית ובכל תחום עינין אחר בחייו- לבין תחביב שיתכן ויעלם עם הזמן, או יתמתן.
אני לגמרי יכולה להבין למה הידיעה הזאת גרמה לך להרגיש פחות טוב בקשר. אם אתם מנהלים שיחות על טיב הקשר ביניכם- וכדאי שכך- את לא חייבת להגיד לו שראית את ההיסטוריה שלו (למרות שזה הדבר הכנה לעשות), אבל את יכולה לשאול אותו האם משהו חסר לו בקשר, האם טוב לו, האם הוא מסופק. לקבל פידבק- כדי להעלות את התחושה הטובה שלך בקשר, ובו.
מאחלת לך בהצלחה רבה, וזכרי- לצערנו או לשמחתנו- זה נורמלי לחלוטין.. ולא מעיד על בגידה (במובן הפשוט שלה), למרות התחושות הקשות שלך. מבחינת הגבר- הכוונה שלו- היא לא לבגוד.
אני מזמינה אותך לעשות חיפוש בפורום בנושא- קראי גם את תגובותיה של דורית בנושא הזה, יש הרבה מאוד נשים שחוות כמוך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון של זוג דתיא'12/07/2012
שלום,
כרגע אני בהריון 8 , נשואה לבעלי כמעט שנה
כבר הרבה זמן מנסה להבין , מה גורם לבעלי להתרחק פיזית
ממני. יכול לעבור ממש הרבה זמן עד שאקבל נשיקה
הרבה זמן לא זכיתי בלילה של חיבוק ארוך , בלילה של תשוקה
קשה מאוד להסתכל על זוגיות אחרת שגם היא זוגיות דתיה ודומה מעוד כמ בחינות , של אישה בהריון ובעל שדואג
כל הזמן , ומלטף את הבטן גם ליד קהל רחב ומקרין כל הזמן אהבה וחיבה גם לעובר בבטן
לעומת בעלי ....
בקיצור מ אני עושה עם הקנאה באחרים? למה אני מחכה שבעלי יקדיש לי מגע מיני?
ומאיפה באה התחושה שאני לא מושכת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מספר כיוונים אפשריים
עדי בדיחי12/07/2012שלום א',
הסוגיה שאת מעלה היא לא נדירה. בקרב גברים, בעיקר בילד ראשון ולפעמים גם הלאה- כשיש הריון- קודם כל זהו שינוי אדיר שיכול לעורר חרדה או פחד. זה בעצם אומר שאוטוטו יגיח משהו קטן וחמוד לעולם שיתפוס את כל תשומת ליבך. במצב כזה- בעלך ידחק, בלית ברירה, מעט הצידה. הזוגיות- גם היא צריכה לפנות מקום למשהו אחר. משהו חדש. האיזון הולך להיות מופר.
לגבי יחסים אינטימיים במהלך הריון- גם פה, יש הרבה מאוד גברים שמאוד חוששים להגיע למגע מיני עם בת הזוג ההריונית- מכל מיני סיבות (הילד שלי בפנים-איך אני אמור להרגיש עם זה נוח.) וכד'. מעבר לזה, משיכה- אין מה לעשות, משמינים בהיריון- יתכן, רק יתכן, שיש משהו בהיריון עצמו שלא מושך אותו (ואז אנחנו חוזרות להשערה הראשונה- על החשש והחרדה מפני היריון).
עד כאן אלו סוגיות שהן שכיחות וטבעיות, וחשוב מכל- הן זמניות. לאחר הלידה, מספר חודשים- הדברים מתחילים לקבל שם, מתחילים לקבל סדר, והזוגיות לאט לאט נבנית לאור השינוי הענק הזה.
שני עניינים נוספים:
1. האם בדקת איתו מה עובר עליו, מה פשר ההתנהגות שלו, ומה מרתיע אותו? האם את מוכנה לקבל ולהכיל את התשובות שלו?
2. עינין אחר ויותר משמעותי הוא- מה היה לפני ההריון, כמה זמן אתם מכירים, האם בזמן הזה היתה משיכה, היה ביטוי אהבה כפי שאת מבקשת, היתה התרגשות לקראת ההיריון, האם ההיריון היה רצוי מצד שניכם, האם זה לא תפס אותו בהפתעה? נסי לחשוב גם על מה שהיה לפני גילוי ההריון בבחינת משיכה הדדית ביניכם, ושלו אלייך בפרט.
התחושה שאינך מושכת מגיעה כנראה ישירות מהתנהגותו של בעלך אלייך. שהרי אם היה מבטא אהבתו כמו הזוג הזה שאת מכירה- לא בטוח שהיית מרגישה לא מושכת. לגבי הקנאה- מה שניתן כרגע הוא לדבר איתו ולברר מאיפה הדברים נובעים. אם זה משהו זמני, עד לאחר הלידה, דעי שזה עובר וזה מסתדר. אם זה משהו מהותי יותר שטמון בזוגיות שלכם עוד מעבר- יש על מה לעבוד.
דבר אחר, שקשור יותר אלייך הוא עוד דבר שכיח מאוד בקרב נשים הריוניות- לא תמיד אשה בהיריון מרגישה מושכת, ללא קשר להתנהגות בעלה והסביבה. הכובד, הסחיבה, השינויים הגופניים הרבים, מצבי רוח, הורמונים- את יכולה לקרוא על זה הרבה ברשת. יש גם לזה השפעה על הדימוי העצמי שלך, לא נשכח עד כמה האחריות לילד היא עצומה והשינוי- על אף היותו מרגש ואחד מפלאי הבריאה, הוא עדיין- לא קל בכלל.
אשמח לשמוע מה דעתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

