פורום יחסים, זוגיות ונישואין - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • החברה לא מתלבשת יפה, מה עושים?
    רדוד
    29/07/2012

    שלום,
    יש לי חברה כבר שנתיים וחצי ביחד, המשיכה מן הסתם יורדת אבל ישנם דברים נוספים שגורמים למשיכה שלי אליה לרדת בצורה חדה מאוד,
    היא מתלבשת לא בצורה יפה, הבגדים שלה הם בסיסים ומוזנחים למדי, היא כמעט ולא קונה בגדים ונעליים ורוב ההלבשה התחתונה (חזייה אחת) אמא שלה קונה לה...
    אני כבר לא יודע איך להגיד לה את זה, אני רואה מסביבי כל כך הרבה בחורות עם רבע מהיופי של בת זוגתי אבל עם טיפה יותר השקעה של בגדים, איפור, בושם וכו'..
    זה דברים שאני מרגיש, שאני יכול רק לחלום עליהם...
    אני באמת רדוד ושטחי כל כך? זה פשוט כל כך קשה לי ממש קשה לי...
    אנחנו בני 20-25.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשוב להעלות זאת בתור משהו שמפריע

    דורית כהן
    29/07/2012

    ""רדוד" יקר, בנושא שהעלית יש שונות מאוד גדולה בין גברים. יש כאלה שיראו את התכונה הזאת בצורה ממש חיובית - אישה שלא עושה עניין מבגדים ואיפור, טבעית כזאת, חסכנית כזאת... יש כאלה שפשוט לא ישימו לב לכל מה שאתה כותב עליו, ויש אחרים, כמוך, שאסתטיקה מאוד חשובה להם וקובעת להם.אז אתה שייך לקבוצה השלישית.
    בכל נושא שיוצר הפרעה בזוגיות, צריך לעשות עם זה משהו. לא נכון להשאיר זאת בלי לטפל בכך כי זה יוצר מעין "הרעלה" לתשוקה ולאהבה. גם כך קשה לתחזק אהבה ולהשאירה בקיום, אז כאשר יש משהו שכל הזמן מפריע ומוריד לך את התשוקה - עליך לעשות עם זה משהו.
    נראה לי שזה נושא שאתה יכול להעלות מולה, ולשים את הדגש בשיחה על עצמך, על "הדפיקות" (סלח לי) שלך. נכון שזה לא בטבע שלה לשים דגש על בגדים ואיפור, אבל עליה לדעת עד כמה הנושא חשוב לך.
    אתם צעירים, ואם היא לא תהיה מוכנה לבוא לקראתך לפחות בקצת, ובכל מקרה אתה אומר שכבר נפגעה האהבה והמשיכה אליה - אז שווה לשקול מחדש את המשך היחסים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תנסה לא לפגוע

    אורה
    30/07/2012

    היי
    עניין הלבוש לבחורות זה לא משהו קל.. לא הרבה בנות ישמחו שיגידו להן שהן לא מתלבשות יפה או לא משקיעות מספיק.. לומר זאת בדרך לא נכונה יכולה להביא לעויינות מצידה.
    חשוב גם להבין מה הסיבה לאי ההשקעה שלה במראה שלה, היא לא רואה בכך צורך או פשוט אין לה מצב כלכלי שמאפשר להתלבש יפה ולהשקיע בעצמה, שכן האיפור והבגדים לא כל כך זולים שלא לדבר על ביגוד תחתון שעולה מאות שקלים.
    אם זה משהו שנורא מפריע לך (שהרי זה רק המראה החיצוני ולא האופי שלה, ובדרך כללל אדם אהוב יראה יפה בכל מצב) אז שווה לעלות את הנושא לשיחה אבל בזהירות רבה, כי שוב אולי יש לה סיבות רציניות לחוסר ההשקעה הזה, וכי מדובר בנושא שקצת רגיש לרוב הבחורות.
    עצה נוספת: אתה יכול גם לרמוז לה באיזו מחווה קטנה, למשל לקנות לה איזו חולצה יפה ולא יקרה... גם אפשרות...
    בהצלחה:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא מדובר בבעיה כלכלית,

    רדוד
    30/07/2012

    מדובר יותר באורך חיים שהורגלה אליו בת זוגתי,
    אני מנסה לשנות את החשיבה הזאת, אמרתי לה שזה יקח זמן ואני לא מצפה ממנה להפוך בן לילה לבחורה הכי מטופחת בעולם אבל כל דבר מתחיל בצעד קטן וגם כאן.
    אני כמובן לא אשב בצד ואקנה לה גם משהו נחמד לאות הערכה והוקרה, עברנו תלאות בשנתיים וחצי האחרונות ורק עכשיו בערך יש לנו זמן להתעסק אחד בשני ובקשר שלנו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כל הכבוד

    אורה
    30/07/2012

    בסך הכל זה לא משהו רע וזה להיפך יעשה לה טוב בסופו של דבר, אני בטוחה שברגע שהיא תתחיל לעשות זאת זה בשלב מסויים ימצא חן בעיניה ויבוא לה בטבעי.
    לפעמים קצת קשה לשנות התנהגות אבל אני מאמינה שכן ניתן לעשות שינוי כזה. העיקר שיהיה לך סבלנות כי לא תמיד זה יבוא בין לילה.
    בכל אופן המון בהצלחה:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי רדוד - אהבתי את הכינוי שנתת לך

    עינת
    01/08/2012

    פשוט תשתף אותה בדברים שציינת. תעשה את זה בעדינות. מאמינה שיהייה בסדר!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא מוצא את עצמי
    ירון
    28/07/2012

    שלום, שמי ירון ואני בן 20, ויש לי בת זוג שגם היא בגילי, ואנחנו ביחד כמעט שנתיים.
    היחסים עם בת זוגתי התחילו בתיכון, וההתחלה היתה מדהימה- היא היתה הבחורה שכלכך רציתי, ואיתה היו כל הדברים הראשונים , והרגשתי שאני באמת מאהב בה ברמות.
    עם הזמן, נוצרו ריבים ומחלוקות, ועם הזמן התחלתי להיסגר, ולשמור לעצמי יותר ויותר.
    אני צריך להגיד, שזוגתי מאוד ביישנית וסגורה, אין לה ממש חברות שהיא יוצאת איתם(בתיכון היה, אבל עם התחלת הצבא לא כלכך שומרות קשר) כך שאני בעצם החבר הכי טוב שלה, והבן זוג שלה.לפני הגיוס נסעתי לחודש לארה"ב , ובזמן השהות שם עלו לי המון מחשבות על אולי להיפרד.
    וכך הגיע שכיום, אני בשירות סדיר וגם היא, ואנחנו עדין ביחד, אבל אני מרגיש שאני נמצא שם בשבילה, רק כי "אני חייב" וכי כואב לי להשאיר אותה לבד.. אין לה ממש חברות קרובות, ונשבר לי הלב כל פעם שהיא אומרת ש"חברות" שלה לא מדברות איתה ולא מזמינות אותה לצאת.. ואני לא איתה באמת כי אני אוהב אותה, אלא כי אני מעין "אח גדול" ששומר עליה, ומדבר איתה ותמוך בה.
    קשה לי להאמין שאני רוצה להתחתן איתה (מה שהיא אומרת לפעמים) או אפילו לעבור לגור איתה (מה שהיא הציעה כמה פעמים) , נחמד לי לצאת לבלות איתה, אבל אני פשוט "לא ארוצה אותה" כאישתי לעתיד, וזה כלכך קשה לי..
    אני לא מסוגל לעזוב אותה כי אני פוחד שהיא תיהיה מדוכאת , ותישאר לבד שנים רבות, ולא יהיה אף אחד שידאג לה כמו שאני מנסה, ואני פוחד שיפגעו בה, או חלילה שהיא תעשה זאת לעצמה, אני מאוד פוחד שהיא תפגע עבצמה אם תישאר לבד.
    אבל מצד שני , אני לא רוצה להיות איתה, ועם הזמן היא מתרגלת אלי יותר ויותר, ו"בונה" עליי.
    אני לא דברתי עלזה איתה מעולם, כי אני פוחד שזה יפגע בה, ולא יודע מה לעשות, באמת שאני לפעמים מקווה שהייתי יכול למחוק אותי מהזרון שלה, ושלא היינו נפגשים.
    אני באמת לא יודע מה לעשות, ואני לא מוצא את עצמי, אני לא רוצה לעזוב ילדה כזאת לבד, אבל מצד שני לא מרגיש שאני יכול להמשיך איתה, כי עם הזמן הבנתי שאנחנו קצת שונים, ודרך ההסתכלות שלנו לחיים שונה, ויש באישיות שלה משהו מאוד תלותי, ומאוד "מציק" , אפילו בריבים, אף פעם לא יצא שהיא בסוף לא התקשרה אחרי יום, והשלמנו.
    ואני מאז הטיול שלי "השלמתי" עם זה שנפרד, ושאני אתחיל את החיים בלעדיה, למרות שגם לי זה יהי קשה, אבל פשוט שאני ישאר עם בנאדם שאני רוצה להיות איתו, ולא כי אני "חייב"
    אני לא יודע מה לעשות , ולא יודע איך היא תגיב, ומה תעשה, ואיך בכלל לעשות את זה, ומצד שני נקרע לי הלב שאני נוטש אותה אחרי שהיא היתה כל עולמי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא מוצא את עצמי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעמוד על הרגליים של עצמה

    דורית כהן
    29/07/2012

    ירון היקר, כתבת מאוד יפה, תודה על הצורה בההצגת את הדילמה שלך ועל כל הצבע והפרטים שעזרו לגמרי לראות את התמונה.
    יש לי תשובה מאוד ברורה אליך:
    אם אתה חושב שאתה עוזר לה ותומך בה בכך שאתה נשאר עליה מתוך רחמים ודאגה - זוהי טעות גדולה מצידך!
    ככל שאתה יותר תופס עליה חסות - כך היא נחלשת, ולא מתחילה להתמודד בעצמה.
    בשנים הכי מעצבות שלה בתור בן אדם בוגר, היא התרגלה שאתה נמצא שם עבורה, ומהווה בשבילה עולם ומלואו, ידיד נפש, חברה הכי טובה, ובן זוג מגונן.
    ובשנים הללו - כאשר אתה לצידה - היא לא מפתחת מיומנויות חברתיות ומעשיות שיעזור לה להסתדר בעולם. כל דבר שקשה לה לעשות היא ממתינה ומצפה שאתה תעשה.
    והתלות הזאת רק מתחזקת עם הזמן.

    אינך אחראי עליה. אתה רק החבר שלה.
    אם הקשר אינו מספק אותך - עליך לעזוב. להיפרד. אם תשהה זאת יותר התלות וההיחלשות שלה עלולות להחמיר עוד יותר! ועלול לקרות עוד משהו גרוע ופוגעני - אם תתאהב במישהי אחרת - היא תיפגע עוד יותר.

    אני מאחלת לך המון הצלחה, ותדע שבכך שאתה תעזוב אותה - מן הסתם היא תעבור משבר ויהיה לה קשה אבל זה גם יכול להצמיח אותה ולעזור לה להיעמד על הרגליים של עצמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא יודעת מה לעשות
    טליה 29
    28/07/2012

    שלום
    אני נשואה כחצי שנה והיינו ביחד חמש שנים לפני החתונה (לא גרנו ביחד אלא נפגשנו פעם בשבוע).
    אתמול הייתה לי שיחה עם בעלי שאחריה אני לא יכולה לישון ומרגישה שחייבת למצוא פיתרון.
    רבנו שלשום, הוא התעצבן עלי שבאמצע השיחה עשיתי פרצוף של "אין לי כוח להקשיב לך". לדעתי לא עשיתי פרצוף כזה אבל בכל אופן אני לא רואה את עצמי מהצד ולא תמיד שולטת בפרצופים. היה ריב קטן והוא הפסיק לדבר איתי.
    אתמול בשיחה, הוא אמר לי שנמאס לו מהפרצופים שלי ומהדיבור ה"מסריח" שלי. דיבור מסריח= כאשר הוא אומר לי משהו פוגע אני עונה לו וגם עומדת על שלי. הוא טוען שהוא בנוי כך שאם לא טוב לו, הוא הולך ושהוא כבר חיפש דירה ביום שרבנו.(הייתי בשוק).
    פתאום גיליתי שאנחנו בשלב חדש ביחסים ושהכול מתפורר. אין ספק שיש בעיות ואנחנו רבים אבל הגישה שלי היא אחרת - לכול זוג יש ריבים ובעיות וזה טבעי ומתמודדים. כנראה שהגישה לא נכונה. זאת גישה של יהיה בסדר. עוד משהו שפוגע בי שהוא מוותר עלי כול כך בקלות. שאלתי אותו אם יש משהו שמפריע לו בסקס והוא אמר לי שאין משהו אבל שסקס טוב זה עם מישהי חדשה ולא עם מישהי שאתה נמצא איתה כול כך הרבה שנים. המשפט הזה לא יוצא לי מהראש. אני מרגישה זלזול. הוא אמר שאם זה ימשך ככה (הכוונה לפרצופים, דיבור מסריח וחוסר הקשבה) הוא בחוץ. שאלתי אותו אם הוא אוהב אותי והוא לא יכל לענות. הוא פשוט חזר על אותו משפט אם זה ימשך ככה אז אני הולך. עד אתמול חשבתי שיש לנו קשר טוב. רבים פה ושם אבל סה"כ חשבתי שהוא טוב. אתמול גיליתי את הגישה ואני לא יודעת מה לעשות. המצב גורם לי להרגיש מושפלת.
    חשוב לציין שאנחנו מדברים די הרבה ואני מקשיבה לו. לפעמים כאשר אני חוזרת עייפה מעבודה זה משפיע ויש לי פנים עייפות אבל תמיד אני אומרת לו , זה לא קשור אליך: אם אני נראת עכשיו ככה זה אומר שאני עייפה ולא שאין לי כוח אליך. הוא אמר לי עוד משהו שפעם כאשר הינו חברים לא הייתי מתווכחת איתו כול כך הרבה, הייתי יותר טבעית ואמיתית. עכשיו הוא מרגיש שאני מדברת מתוך האגו ומנסה להצדיק את עצמי. אמרתי לו שלא תמיד אני צודקת, אנחנו בני אדם ואנחנו רבים אבל שורה תחתונה מה שמפריע לי פה שהוא לא מעריך את הקשר מספיק והוא רגל אחת בחוץ. מדבריו אני מבינה שהמסר הוא:י " תתנהגי בצורה מסוימת(שהיא לא ברורה) או שאני הולך."
    אם הוא מדבר ככה, לדעתי הוא ילך בכל מקרה כי הוא לא מקבל את מי שאני. אמרתי לו שזאת אני ויש לי לפעמים פרצופים וכול מני דברים. הוא אמר שהוא לא הכיר אותי ככה ושזה כביכול לא היה כלול בי, בבחורה שהוא התחתן. אני סולחת לו המון ונמצאת איתו כי אני אוהבת אותו אבל עכשיו גיליתי שהגישה שלו אחרת.
    לא יודעת מה לעשות.
    אני לא מושלמת ובוודאי יש לי טעיות פה ושם אבל אפשר להגיד לי את זה בצורה אנושית ואוהבת. בסוף הוא אמר שהתרגלתי לטוב ושהוא לא "לא אוהב" ואמר לי: תרגיעי, לא נפרדים עכשיו.
    אז מה בהמשך ? התחושה הפנימית מאוד כבדה ואפלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא יודעת מה לעשות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שנת הנישואין הראשונה...קשה...

    דורית כהן
    29/07/2012

    טליה יקרה, צר לי על הימים הקשים ששניכם עוברים.
    זוהי אכן השנה הקשה - שנת הנישאוין הראשונה, במיוחד אצלכם, שלא הכרתם היטב זה את זו כי לא חייתם יחד לפני הנישואין.
    אהבה מתמשכת, לטווח רחוק, יש לבנות עם המון תשומת לב והקשבה לצרכים של השני. זה נכון גם לך וגם לו, כמובן.
    תקופה מסויימת הזוגיות שלכם ניזונה מן "האדים של ההתאהבות", ועכשו צריך להזין אותה ע"י דברים חדשים: היום יום שלכם חייב שיהיו בו הרבה דברים שנעימים לכל אחד מכם ומעט דברים שאינם נעימים. משהו באמזן הזה התערער אצלכם, כמו אצל הרבה זוגות בשלב הראשוני הזה. זוהי שנה שבה כל אחד מנסה לעצב את הזוגיות, את ההרגלים, את הבית,את שעות הפנאי - בצורה שהכי מתאימה להרגלים שלו ולאישיות שלו ולציפיות שלו, וכאשר בן הזוג לא משתף עם זה פעולה - נוצר חיכוך. החיכוך עלול להיות בלתי נעים, כמו פרצוף חמוץ, מילים של תלונות וביקורת, התרחקויות...ככל שכל אלו קורים יותר, קשה יותר לעשות זה כלפי זה מחוות שהן נעימות ומלאות באהבה, ונוצר מעגל קסמים שלילי, ומאוד קשה לצאת ממנו.
    חישבי על ההתנהגות של הזוג הדתי שהשתתף ב"רצים למיליון" והיזכרי עד כמה הם מפרגנים ומעצימים זה את זו. זו אולי דוגמה קיצונית, אבל זה פחות או יותר הכיוון...
    יש עוד הרבה מה ללמוד, ודברים כאלה כמובן ניתן ללמוד בהרחבה בייעוץ זוגי, שיש לציין שהרבה מאוד זוגות בשנה הראשונה לנישואין מגיעים, וזו לא בושה, משום שלא לומדים בשום מקום איך לבנות זוגיות, לצערנו...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יחסים שמטריפים אותי
    יהל
    27/07/2012

    שלום,

    אני בת26 ובעלי בן 30 יוצאים כעשר שנים ונשואים שנה +1.
    לבעלי יש אח שגדול ממנו ב-3 שנים רווק גר אצל ההורים.
    אני ובעלי גרים אצל הוריו בקומה הראשונה (דירה נפרדת)
    אחיו של בעלי קשור אליו ברמות קשטת עד רמה שהוא מתייעץ איתו על כל שטות שבעולם.
    הוא מתקשר ללא הפסקה /בא ללא הפסקה שאול אותו מה אוכלים היום?התקלחת?בוא נצא לריצה? משגע אותנו.
    הוא עושה כל דבר שבעלי מבקש ממנו (ממש כמו עבד שלו).
    היחסים שם כל כך לא ברורים ואפילו מסורבלים עליי .
    הם פיתחו לעצמם מערכת יחסים שאין אפשרות לעבור דרכה הם מגנים אחד על השני בשן ועין.
    בעלי מאוד מכבד אותו ואוהב ותו (והאמת שאולי גם התרגל לזה שהוא עושה בשבילו הכל).
    המצב הזה מוציא אותי מדעתי ואין לי דרך לשנות את זה.
    אני די מרגישה שהוא לקח את המקום שלי בתור אישתו.
    סתם לדוגמא אם יושבים כולם סביב השולחן בעלי יכול לבקש ממנו למזוג לו אוכל ולא ממני.
    אם צריך לקחת את העגלה ולהוריד אותה 4 קומות בעלי יגיד לו תוריד אותה .
    אם הילד יחייך בעלי לא יגיד לי תיראי אותו הוא יקרא לאחיו ויגיד לו תראה הוא חייך.
    כל מיני דברים קטנטנים שגורמים לי אי שקט.
    בעלי תמיד אומר לי שאני לא פרטנרית כמוהו.
    והכי קריטי זה שהשבוע אני ובעלי במיטה ואני ניסיתי ליצור מגע ואז הוא אמר שהוא עייף מאוד ואין לו כוח ואחרי כמה דקות אחיו התקשר ושאל אותו עם בא לו לצאת לריצה מסלול של 40 דקות ובלי היסוס הוא קם והלך.
    חייבת לקבל את דעתך כי אני עוד רגע משתגעת!!!
    מה לעשות???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יחסים שמטריפים אותי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משפחה זה בעיה!

    מתוסבכת
    27/07/2012

    האמת הייתי חייבת לענות לך, לא כי יש לי פתרון או עצה, אלא לאות הזדהות!
    כשנתת את הדוגמה של האוכל אמרתי לעצמי "יואו איזה קטע.."

    אצלי ואצל בעלי זה עם אבא שלו.. כאילו אבא שלו הוא קודש הקודשים! אמן לאבא על כל פיפס.. זה מחרפן אותי.. אנחנו יכולים לשבת בארוחה משפחתית והוא ימזוג לו שתייה (את האוכל אימא שלו מגישה בארוחות האלה) ואני צריכה לבקש ממנו.. "אבא להעביר לך כזה? ואבא רוצה כזה? ולהביא לך את זה וזה??....." ווואווווו! לא נראה לי שיש משהו לעשות עם זה, כי זה משפחה ואני חושבת שצריך לנשוך שפתיים ולהעלים עין כמה שזה קשה... :/

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא יודע מה לעשות
    שאלתיאל
    26/07/2012

    שלום לכולם,
    אני נשוי כבר שנה, ומאז שהתחתנתי נמצא בדילמות האם להשאר במערכת הנישואין. אני לא יודע מאיפה להתחיל, אבל בגדול אומר שהצעתי לאשתי נישואין אחרי 8 חודשי זוגיות בלבד ומתוך אילוצים חיצוניים כמו אמא שלה שהיתה חולה אז וכל מיני המלצות של רבנים ומשפחה - תוך ידיעה שאנחנו לא כ"כ מתאימים, אבל חשבתי אולי זה ישתנה...

    בכל אופן, זה לא השתנה ואני עדיין חושב שאנחנו לא מתאימים, ומעבר לזה לפני ואחרי החתונה אשתי גילתה צדדים לא מחמיאים באישיות שלה (שידעתי שהם קיימים רק לא ידעתי מתי יתפרצו) ואני ממש סולד ממנה.

    כתוצאה מהסלידה הזו, כבר שנה שאנחנו בקושי מקיימים יחסי מין, כי אני בקושי נמשך אליה (בגלל כל הבעיות בינינו) וגם אין לי חשק לקיים איתה יחסי מין, ורק אציין שלפני החתונה הייתי פעיל מאוד מינית ובעל חשק מטורף.

    אני כל הזמן חושב על גירושין, אבל לא יודע איך לגשת לזה. אמרתי לאשתי מספר פעמים שזה לא מתאים ואני רוצה לפרק את החבילה, אבל היא ככל הנראה לא רוצה ותמיד מוצאת דרך לחזור... יכול להיות שגם אני פחדן ולא עושה צעד, אבל בשורה התחתונה אני מאוד לא מרוצה מחיי הנישואין.

    אני לא חושב שטיפול יכול לעזור כי אני פשוט חושב שאנחנו לא מתאימים.

    מה לעשות???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא יודע מה לעשות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קיבלת החלטת- פעל לפיה

    עדי בדיחי
    27/07/2012

    בוקר טוב שאלתיאל,

    מצער לשמוע מה עובר עליך, נשמע שמאדם "חי", בהרבה מובנים, הפכת לאדם אחר- לא מסופק וכואב את מצבו. הסיבות שבגינן נישאתם, כנראה, לא היו נכונות ומתוך לחצים ואילוצים כפי שכתבת. אכן כשיש חלילה אמא/אבא חולים- לפעמים משתדלים להקדים את החתונה, כדי לזכות אותם בחתונם בנם/ביתם. אך זה אמור להתקיים- רק אם בכל מקרה היתה מתקיימת חתונה בשלב זה או אחר, ושהמועד המוקדם- לא פוגע במערכת היחסים.

    משזה כבר נעשה, ואתה נשוי שנה- אני מבינה ממך שאין מקום לאהבה מולה. ז"א - אתה לא רואה פה שום סיכוי להרים את הקשר. אם אכן זה המצב- ואם אתה לא מצליח לראות בה את אותן תכונות שאהבה בה אז, או בשום אופן לא רואה כי טיפול (עם מטפל טוב ומומלץ, ועם גישה טיפולית שמתאימה לכם) יכול לסייע - אני לא רואה ברירה אחרת, אלא לסיים את הקשר. אבל זה בתנאי- שעשית הכל ושעברת על כל האפשרויות העומדות לפניך..

    אני מבינה ממה שכתבת שאין לכם ילדים / או בדרך. דע שעדיף להתגרש לפני שמגיעים ילדים- אם אתה כבר עכשיו יודע שזה מה שאתה רוצה. ילדים צריכים להגיע לתוך מערכת מוכנה - ולא לתוך מערכת שאין בה אהבה, ולכן, חשוב שתקבל החלטה נכונה לך. מעבר לכך, ככל שתמשוך את הקשר אתה תמשיך לראות את הפגמים, החסרונות ואי ההתאמה ביניכם- אתה תמשיך לא להיות מסופק ואותו גבר שהיית לפני החתונה. עושים טעויות, כולנו, אבל העינין האו ללמוד מהן, להמשיך הלאה, ולתכנן לנו חיים "משוכללים" יותר.

    אתה לבטח לא רוצה לפגוע בה, ומתקשה אולי לעמוד על ההחלטות שלך. אבל כדאי לעבוד על זה- כיוון שאתה לא רואה התאמה ואהבה ביניכם, יש לעמוד על העובדות, להיות ענייני ו"שכלתני", ולהציב לה את ההחלטה שלך. אין ברירה אחרת. כי אם זה לא יקרה- אתם תמשיכו לחיות במערכת יחסים מאוד הרסנית, ואני לא חושבת שזה מגיע לא לך, ולא לה. יש לך את האפשרות להיות גם מאושר ומסופק, הצעד הראשון הוא לעמוד על הצרכים שלך, ועל ההחלטות שקיבלת.

    אני סומכת עליך שתוכל לעשות את זה בדרך הנכונה לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חבר שלי רצה להתחתן ואני בהתלבטות
    אלמוג
    25/07/2012

    חבר שלי רצה להתחתן ואני הייתי בהתלבטות. לא ידעתי למה אני בהתלבטות
    היה ברור שהלב רוצה. מאוד
    אבל יש מועקה בכל פעם שהרעיון צץ
    ואז...
    הלכתי לפורום של לנדמרק אדיוקיישן. בערב הסיום של הקורס.. בשבת הזו האחרונה קלטתי משהו. קלטתי שמשהו מהעבר ביחסים של הוריי ניהלו אותי. מעכשיו אני מוותרת ולא מניחה לילדה של פעם לנהל לי את העתיד. קלטתי שאם האהבה מנצחת אצל אחרים, היא תנצח גם אצלנו.
    והבוקר אמרתי לו : "כן.. כן. כן!"

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזל-טוב!

    מוניקה הרשקוביץ
    25/07/2012

    אלמוג יקרה,

    שתזכו לשנים רבות של זוגיות מאושרת וטובה עם המון אהבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריכה את הלבד....
    שי
    23/07/2012

    ערב טוב,
    רקע:
    אנו נשואים מזה 10 שנים (פלוס 2 ילדים)
    בשנה שעברה עברתי משבר קשה כאשר גילית באמצעות פירוט שיחות שאישתי מנהלת קשר עם מישהו מהעבודה שלה ולטענתה מדובר בקשר חברי טלפוני לחלוטין

    מאז עברו הרבה מים בנהר והחלטתי להמשיך את החיים ולראות בזה הזדמנות לשיפור(קל להגיד היה לי קשה ליישום) והמשכנו את החיים הלאה.

    ראוי לציין שנינו עובדים בעבודות נוחות כ-8 שעות ממוצע ביום.

    מדוע אני פונה?
    בשנה האחרונה בעיקר, אישתי טוענת שהיא צריכה את הזמן לבד
    ובפועל קיימים ימים שלמים שהיא מגיעה מהעבודה או מייד שהילדים הולכים לישון והיא נכנסת לחדר השינה ומסתגרת שם בטענה שהיא צריכה את הלבד!!!
    ברגע שאני מנסה להתקרב היא טוענת שזה טבעי וכל אחד צריך את הזמן שלו.
    מסכים איתה, אבל זה נראה לי קיצוני שלפחות 4 פעמים בשבוע כולל סופשבוע היא עושה את זה.

    לא יודע מה לעשות ואיך להגיב
    בהתחלה ניסית להתקרב וזה גרם ליותר ריחוק
    לאחר מכן ניסית להחזיר לה ולהתבודד גם בחדר אחר אבל זה לא אני והרגשתי רע עם זה, ניסית ליצור דברים משותפים כמו צפייה בסדרה משותפת וזה לא עזר ברגע שהיה לה זמן היא החליטה להמשיך לצפות לבד.
    מה נכון לעשות?
    בעבר הינו בטיפול זוגי והפסקנו לאחר מספר פגישות בודד ובנוסף היא היתה בייעוץ אישי וגם החליטה להפסיק אחרי שלושה מפגשים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה את הלבד....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריכה את הלבד.... - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    23/07/2012

    שי יקר,

    בפנייתך התייחסת לתקופה האחרונה בחיי הנישואין שלכם, שנה אחרונה ואולי קצת יותר. אולם אני מניחה שגם לפני כן התגלעו קשיי תקשורת ביניכם והעובדה כי ניסיתם טיפול זוגי מעידה על כך.
    משהו בתקשורת ביניכם "חורק" וזו כנראה גם הסיבה בעטיה אשתך בחרה לנהל קשר כזה או אחר עם איש אחר. היא הייתה זקוקה לאיזשהו קשר קרוב, כמו כולנו, והיות והיא לא הצליחה לעשות זאת בתוך הקשר שלכם היא "ברחה" החוצה ולא התמודדה. הבריחה שלה באה לידי ביטוי גם בהחלטותיה להפסיק את הטיפולים, הטיפול האישי שלה והטיפול הזוגי. גם הצורך שלה ב"לבד" שלה הוא מעין סוג של בריחה. יש לה כנראה קושי להיפתח מולך ולנסות יחד איתך להתמודד עם הקושי שלה שהפך עם הזמן לקושי זוגי של שניכם.
    אני מאוד מאמינה בהתמודדות. רק כאשר מתמודדים עם הקשיים יכולים להם, בריחה אינה פותרת דבר, להיפך, כאשר "מתרחקים" הדברים עלולים להחמיר, הבעיות לא נעלמות ולא מסתדרות מאליהן. אמנם אתה משתדל כמיטב יכולתך להתקרב, לפתוח את הנושא, להיות קשוב ונוכח אולם היא כלל לא "שם" איתך וכל עוד היא תישאר מרוחקת וב"לבד" שלה לא תוכלו לעלות על הנתיב הנכון עבורכם, עבור הזוגיות שלכם ועבור ילדיכם (שהרי לילדים יש סנסורים מאוד רגישים ומאוד מפותחים והם בוודאי חשים שמשהו אינו כשורה, אינו נינוח ואינו נעים).
    היות וכך הם פני הדברים נראה לי שלא תוכלו להתגבר בכוחות עצמכם, או נכון יותר, בכוחות עצמך על המצב ודרושה התערבות של איש מקצוע.
    לגבי העניין הזה יש לי שני רעיונות. האחד שתפנה אתה לאיש מקצוע מאמן/מטפל/יועץ/אחר על-מנת שאתה תתחזק, שאתה תקבל כלים נכונים להתמודדות אפקטיבית עם המצב ולקבלת תוצאות מיטביות. מעבר לכך איש המקצוע יהיה לצדך, יכוון וינחה אותך ויהיה "שם" כאשר תחוש כי "נגמר לך האוויר".
    כאשר אתה תתחזק, תתנהל באופן שונה גם אשתך עשויה לשנות את מנהגיה. היות ויחס גורר יחס התנהלותך ה"חדשה" עשויה להשפיע אל התנהלותה של אשתך.
    אפשרות שנייה, שאשתך תיגש לאיש מקצוע אולם הפעם יש לבחור את איש המקצוע בקפידה רבה. על-מנת שהיא תמשיך את האימון/יעוץ/טיפול/אחר ותסיים אותו היא צריכה לחוש "חיבור" לאותו איש מקצוע. מניסיון, כאשר נוצר חיבור שכזה הוא משמש ""מנוע" רב עוצמה הן למתאמן/מטופל והן לתהליך. חיבור שכזה יוצר מחויבות אצל המתאמן/מטופל ומחויבות המתאמן/המטופל היא מה "שעושה את העבודה", ללא המחויבות הזו התהליך כלל אינו מניע.
    לתחושתי אתה איבדת כל שליטה על המתרחש בזוגיות שלכם. אשתך לוקחת החלטות לבד, פועלת לבד ובאופן כללי ה"לבד" הוא מה שמניע אותה, כמו גם צרכיה ורצונותיה ומה שמתאים לה ולה בלבד. על-מנת שתחזיר לעצמך את שליטה על חייך אני חושבת שנכון יהיה שאתה תחווה תהליך מקצועי. מעבר לכך שתהליך כזה יסייע לך להתמודד עם המציאות הנוכחית התהליך הזה יאפשר לך להכיר ולעשות שימוש נכון ביכולותיך ובחוזקותיך. אתה תחוש אחרת ותנהג אחרת בכל תחומי החיים ולא רק בתחום הזוגי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה!!!

    שי
    28/07/2012

    מקבל את כל מה שאת אומרת
    אני בדרך לטיפול מקצועי

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהצלחה

    מוניקה הרשקוביץ
    28/07/2012

    שי יקר,

    זכור ליהנות מהמסע אליו אתה הולך.
    אשמח באם תבחר לעדכן אותנו גם בעתיד בקורות אותך וכמובן אשמח לסייע ככל שאוכל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פער כולשהו
    אני
    23/07/2012

    שלום
    אני נמצאת בזוגיות חדשה כחודש וחצי
    מאוד חשוב לי גם בגלל זוגיות קודמת "לאזן" בין שאר החיים שלי לבין הזוגיות
    כרגע אני בחופשת סמסטר אז אני יותר פנויה להכל, אבל אני חוששת קצת ודיברתי על זה עם חבריי הטובים, שהם אלו שאיתם אני גם נפגשת לרוב, וחלקם גם בזוגיות , לוודא שאנו מבינים את המצבים ושלא ארגיש או שהם ירגישו שבגלל הזוגיות אז אני נעלמת להם, אבל עדיין נוצר מצב שאני רואה את החבר בשישי בערב עד לפני שבת בערב וזה מאוד נחמד, ולמרות שממש לא תמיד חבריי יכלו להפגש איתי בזמנים האלו, עדיין אני מפחדת "להתרגל" לסדר הזה ואז להרגיש פעק עצום כשהקשר ייגמר...

    ועוד דבר, כפי שציינתי החבר ואני מבלים ביחד קרוב ל24 שעות, ועוד בערך פעם בשבוע לכמה שעות בערב, כשאנחנו ביחד לרוב מרגיש לי טוב איתו ויש לנו על מה לדבר ברוב המקרים, וגם אם קצת פחות אני מרגיעה את עצמי בטוב אתם המון ביחד זה נורמלי... אנחנו גם מדברים במהלך השבוע, בעיקרון כל יום, אבל אם אני כן יצרתי קשר יום אחד והוא לא יצר קשר ביום שאחרי ויצא מצב שלא דיברנו באותו היום, אני קצת נעלבת... ואמרתי לו על זה והוא הסביר מה קרה , גם לא יודעת למה אבל קצת מעליב אותי שהוא מדבר איתי מהעבודה וזה מרגיש שאין זמן לדבר באמת, אז אפילו אמרתי לו היום, אני אדבר איתך על זה כשיהיה לנו זמן לדבר נורמלי, ובסוך אחרי רבע שעה בסכ"ה בערך ,אמרתי לו טוב לך תחזור לעבוד אני לא רוצה לדבר בלחץ, כשבהתחלה הצעתי לו שידבר איתי אחרי העבודה, אבל אמר שיסיים מאוחר ,ושוב אני מנסה להרגיע את עצמי ולא להכנס לספקולציות, בעניין של טוב אולי הוא יצא מהמשרד ב9 או אחרי ואז עד שיגיע הביתה ויתארגן אז גם ככה לא יהיה לו זמן באמת לדבר איתי.
    אבל לא יודעת זה עדיין מפריע לי ההרגשה שאין לו זמן לדבר, לא משנה שגם יש פעמים שנדבר וייגמר מה לומר... שזה נורמלי אבל עדיין קצת מציק...
    ואולי זה גם כי אני בחופש אז הזמן שלי הרבה יותר גמיש....

    איך לא להיות מוטרדת מהשטויות האלה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פער כולשהו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פער כולשהו - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    23/07/2012

    אני יקרה,

    אתם יחד רק חודש וחצי, תני לעצמכם עוד קצת זמן. נסי לא לאפשר למחשבות מחלישות להחליש אותך. אפשרי לקשר להתפתח בטבעיות. המתיני עוד קצת לפני שאת מאפשרת לחששות להשתלט.
    אתם מבלים יחד לא מעט ונעים לכם יחד מה שמעיד על רצון הדדי להיות ביחד כך שאם הוא לא מתקשר ביום זה או אחר אין הדבר מעיד על מאום. אם הוא לא היה מעוניין היית חשה בכך ונראה שלא כך הם פני הדברים.
    ציינת כי את טוטאליות בקשר זוגי ומתמסרת לקשר אף על חשבון "זמן חברים" וכד'. בנוסף, יש לך כעת המון זמן פנוי גם למחשבות שכאלה וגם להקדיש לקשר. השילוב הזה כנראה פחות מוצלח עבורך.
    בזמן שהוא בעבודה תוכלי להיפגש עם חברים/חברות, לנצל את השעות בהן הוא עסוק לעיסוקים אחרים, עבורך. כך תוכלי לשלב בחייך גם את הדברים הנוספים החשובים לך ולאפשר איזון בין זוגיות לחיי חברה.
    דבר נוסף, את טוטאלית בזוגיות, את מתמסרת. הצד השני לא בהכרח "בנוי" כמוך. תני מעצמך לקשר כי כך את חשה אולם אל תצפי לקבל בדיוק את אותו הדבר כי את עלולה להתאכזב. תני מעצמך למען הנתינה כי את כזאת וזה עושה לך טוב לא כי את מצפה ל"תמורה" זהה.
    דבר אחרון, למה את חושבת שהקשר ייגמר? נסי "לשתול" מחשבות חיוביות ומחזקות במקום הקיימות.
    למרות כל האמור לעיל, אם לאחר פרק זמן נוסף עדיין תחושי את התחושות הנ"ל, שאין לו זמן לדבר, שאוזלים לכם נושאי השיחה ושאת ממשיכה להיעלב ממנו, חשבי האם הוא מתאים לך, לרצונותייך, לצרכייך ולמבנה אישיותך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קנאה-המשך
    חן
    23/07/2012

    קודם כל התכונתי ל- לו אסור לעשות סמים***


    חשבתי עכשיו על משהו.. אני סוג של בגדתי בחבר לשעבר שלי. יצאתי עם מישהו חודש אחרי פרידה (קשר של שנתיים!) ובמהלך החודש הזה שכבתי עם האקס (של השנתיים)

    המחשבה שלי היא אולי עצם זה שבגדתי בעבר בעצמי מלחיצה אותי? אם זה קשור?

    אפילו עכשיו אני חושבת על בחור שיצאתי איתו לא מזמן ולא התממש כלום, לא ראיתי אותו מאז שהתחלתי לצאת עם הנוכחי.. אבל רק המחשבה עליו ועל זה שהוא היה תמיד בלתי מושג גורמת לי לתהות מה אעשה כשאראה אותו.. אני ממש מרגישה רע עם עצמי עכשיו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קנאה-המשך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוויות חדשות

    מוניקה הרשקוביץ
    23/07/2012

    חן יקרה,

    נראה שבן-זוגך הנוכחי נכון עבורך (כפי שאת חשה) וכי הקשר שלכם מושתת על פתיחות, כנות, יושר וכמובן אהבה. הוא מאוד רוצה לשתף אותך בחוויות שלו, מאוד רוצה שתהיי חלק גדול יותר מעולמו, שתיקחי חלק גדול יותר בעשייה שלו ובפעילויות שהוא אוהב.
    את מאפשרת לו חופש ומרחב מחייה ועל-ידי כך מאפשרת לו את היכולת להרגיש בזוגיות שלכם נוח ונינוח כך שהוא יוכל להתפתח ולחוות את כל הדברים אותם הוא רוצה לחוות גם אם את לא היית בוחרת לחוות חוויות מסוג זה או אחר, חוויות אשר "מדברות" אליו אך אינן "עושות לך את זה". אתם יודעים לשתף זה את זו הן התחושות ובחוויה והן בעשייה ואתם יודעים לכבד זה את רצונותיו וצרכיו של השני ולאפשר להם לבוא לידי מימוש, גם אם הצרכים והרצונות של האחר לעיתים אינם הבחירה הטבעית והמועדפת עליכם.
    במקרה של המסיבה הבחור מאוד רוצה שתבואי, הוא באמת רוצה שתיקחי חלק בחוויה ובכיף שלו. למרות שהוא לא הולך לבד הוא מעדיף להיות שם איתך. נסי, חוויה חדשה. אולי זה באמת לא יהיה בשבילך כפי שאת חשה אולם אולי...יש שם משהו שתיהני ממנו. בכל אופן, אני מאמינה שתמיד כדאי ללכת ולהצטער על בזבוז הזמן מאשר לא ללכת ולהצטער על זה מה עוד, שלתחושת הפספוס מתלוות גם מחשבות של מה היה ועם מי וכד', מחשבות מיותרות ומחלישות. לכי, תראי ואולי אף תצליחי ליהנות.
    הרצון הכן והגדול של בן-זוגך שאת תבואי איתו ותהיי לצידו ואיתו במסיבה הזו והכנות שלו לגבי המלווה שלו מעידים על כך שאין לו כל כוונה להסתיר ממך דברים ובוודאי שלא לפגוע בך. החששות שלך נובעים מניסיונך בעבר והתנהלותך בעבר, ממש כפי שאת מרגישה. היות וזה היה בעבר, השאירי את כל זה מאחורייך ועשי מתוך רצון להתנסות בחוויות חדשות לצד בן-זוג אוהב ו...תיהני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קנאה
    חן
    23/07/2012

    שלום..
    אני וחבר שלי יוצאים כבר חודשיים, והאמת שזה די מרגיש אמיתי, כאילו לנצח, לא משהו זמני - קשר רציני בדרך לחתונה ילדים והכל.
    אני מתאהבת בו מאוד, כל יום קצת יותר, וגם הוא הוא בי.

    דיברנו לפני כמה ימים על כמה דברים והגענו לדבר על זה שהוא הולך לאיזו מסיבה (מסיבת טבע) עם ידידה של ידידה שלו. (או משהו כזה) אני מניחה שעוד חבר יהיה.. לא רק שניהם.
    עכשיו, הוא מאוד אוהב אותי, אני יודעת, מרגישה, הוא אמר לי והוא מוכיח לי את זה בכל הזדמנות. אבל הפחד או הקנאה או משהו מנכר בי מאוד.. אני לא הייתי בחיים במסיבה שכזו, אבל אני יודעת שאנשים שם לא הכי מודעים למעשיהם, לא אסור לעשן סמים, אבל אלכוהול, ואווירה בטוח ישפיעו עליו, גם אם קצת.

    אני לא חיה כל יום בפחד שיבגוד בי, אבל אני נורא חוששת מהסיטואציה הזו.
    דיברנו על זה, הוא אמר שהוא מבין את הרגש אבל לא את הסיבות ההגיוניות..
    עכשו מצד אחד אני רוצה שילך, כי הוא נהנה שם, ועושה את זה רק לעיתים רחוקות. אבל אני ממש חוששת. אני לא מונעת ממנו כלום, אבל ההרגשה שלי עם עצמי בלתי נמנעת וגורמת לי לתחושת מועקה אדירה.

    הוא כן רוצה שאבוא, הוא מאוד רוצה ואפילו ניסה לשכנע אותי, שכדאי לי לנסות דברים חדשים ושהוא ישמח אם אני אבוא איתו ואפילו יתאהב בי עוד אם אני עושה משהו לא שגרתי איתו.
    בכל מקרה, אני לא רואה את עצמי במקומות כאלה.
    אני תוהה אם כדאי לצאת מהמסגרת ולנסות, רק לשם הניסיון ולא לשם הפחד - כי לדעתי זו טעות ללכת לשם רק כדי לא לפחד מבגידה או מקנאה. אבל כן ללכת מרצון להנות ולנסות משהו חדש (ועל הדרך גם להתגבר על הרגשות הללו מן הסתם)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קנאה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייחסתי בפניית ההמשך

    מוניקה הרשקוביץ
    23/07/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצילו !
    קושקה
    22/07/2012

    שלום,
    אשמח לעזרתכם\עצתכם ככ שאפשר במסגרת המגבלות בפורום.

    אני בת 33 ובן זוגי בן 30, אנחנו יחד שנה וחצי וגרים יחד יותר משנה.
    הזוגיות ביננו התחילה עם להבות וניצוצות -אהבה ענקית.
    בחצי שנה האחרונה התחלתי להרגיש שכל דבר שהוא עושה מרגיז אותי ומעצבן אותי.
    הרגשתי שכל דבר אני צריכה להגיד לו לעשות,אחרת לא יעשה לבד.
    כל הזמן להזכיר לו.. וממש לנהל אותו.
    היו ביננו כמה שיחות בעניין ודברים לא השתנו.

    עם הזמן התחלתי להרגיש שאני כבר לא נמצאת עם גבר, אלא עם ילד, נער שמנוהל ע"י אמו.
    דבר זה גרר אי חשק למין ומאוחר יותר דיכא לי לגמרי את המיניות.

    אציין כי אנחנו חברים מאוד טובים, ובסהכ הוא גבר מקסים ,שזה לא מובן מאליו למצא היום.
    יש לו רצון ענק שאהיה מאושרת איתו, ואפילו הסכים שנלך לייעוץ זוגי.

    שאלתי היא, איך אדע האם אני עדיין אוהבת ? לא מצליחה לאבחן מה אני מרגישה כלפיו.
    האם להאמין כי הוא יכול לעשות כזה שינוי בחייו ? הרי זה הוא !
    האם אפשר להחזיר את התשוקה ?

    אשמח לעזרה כלשהי ...
    תודה רבה !
    אני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הצילו !

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעגל הקסמים השלילי שהתיישב על האהבה

    דורית כהן
    23/07/2012

    קושקה יקרה, קרה לכם מה שקורה להמון זוגות כאשר מתחילים לחיות יחד.
    אחד מבני הזוג תופס פיקוד על ניהול הבית והמטלות - פשוט כי זה יותר חשוב בעיניו, ומייד מתערערת תחושת השוויון הזוגית. כדי שהבית יתנהל כפי שנראה בעינייך - את נכנסת ל"מוד" ניהולי, נהיית הבוסית, והוא נכנס ל"מוד" של ילד מתבגר ששונא שאומרים לו מה לעשות, ועושה רק כדי להימנע מן הביקורת והתלונות שלך.
    אתם נכנסים למעגל קסמים מוכר וידוע שבו היום יום שלכם מתמלא בתקשורת לא נעימה ובמחשבות שליליות.
    כל זה "מתיישב" על האהבה ומחניק אותה, מוציא ממנה את החמצן...

    חייבים לשנות את מעגל הקסמים הזה, ויש לכך דרך מובהקת, אותה ניתן ללמוד.
    אני עובדת על כך עם רוב הזוגות, משום שזו תלונה ידועה ושכיחה.

    ככל שמטפלים בבעייה הזו מוקדם יותר - יש סיכוי שהאהבה תחייה מחדש.
    לאחר שמסלקים את ההפרעה הזו - בצורה הדדית: את מפסיקה עם הסנקציות והוא מגדיל ראש (בפועל זה יותר מורכב, כמובן) - מתחילים להרגיש שוב את האהבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבל ...

    קושקה
    23/07/2012

    ראשית תודה רבה על תשובתך,

    חנוקה זאת באמת ההגדרה הנכונה לתחושה שלי כרגע...

    רציתי לדעת- איך אוכל לדעת האם אני עדיין אוהבת אותו...
    אני מסתכלת בתמונות ומנסה להרגיש... לא מרגיש לי כלום :(
    האם לקום וללכת ? האם להילחם על הקשר יחד ? ואז אולי להתעורר עם ילד בעוד שנה ולהצטער ?!

    בא לי פשוט קצת לברוח...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להסיר את מה שמפריע לאהבה ואז לראות

    דורית כהן
    23/07/2012

    בשום אופן לא לעשות עדיין ילד!
    לפני הכל - מה שצריך לעשות הוא לספק את הדברים שמפריעים ולבחון האם תחזור האהבה. זה קורה עם הרבה זוגות שכאשר מסלקים את הגורמים המפריעים - חוזרת תחושה חזקה של אהבה. אבל לא עם כולם. אי אפר לדעת עד שלא מתחילים לפעול ולשנות את מה שמפריע כפי שכתבתי לך בתשובה הקודמת.
    זה מדהים עד כמה הדברים האלה לא מאפשרים לחוש אהבה. בעצם זה די פשוט: הכעס בגלל ההשתמטות שלו לא מאפשר לך לחוש אהבה. והביאי בחשבון שאולי גם הוא לא מרגיש אלייך אהבה כי את מופיעה בעיניו כמו בוסית שרודה בו. והרי במצב כזה - לשניכם קשה להתייחס חיובית ולבטא אהבה, וכך היא מתנדפת לה יום אחר יום.
    אם רוצים שתופיע אהבה - צריך לבטא אהבה. מכאן זה מתחיל. אבל כרגע זה לא פשוט כי ישנו הכעס והאכזבה וקודם צריך לטפל בכך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להתגבר על הפחד
    פחדנית
    21/07/2012

    שלום לכן..

    אנ בזוגיות כבר 5 חודשים כמעט. הכל זורם טוב ויש אהבה ומבלים והכל מצויין.

    אך בעיה אחת מפריעה לי מעט....

    אני מפחדת לאבד אותו.. שנינו בני 25 ולשנינו כבר היו קשרים רציניים בעבר.

    ולמרות כל הכיף והאהבה והביחד, הפחד שלי שם. והוא תמיד שם כדי להרגיע אותי ולהגיד לי שהוא אוהב והכל בסדר. גם הוא לפעמים "נכנס לסרטים" האלה של האם אני אוהבת אותו ומפחד שאפגע בו.. גם אני מפחדת אבל שנינו מרגיעים אחד את השני שזה לא יקרה. (כמובן שזה לא בהבטחה אבל שנינו לא חושבים על זה כרגע מן הסתם)..

    בקיצור,
    איך אני יוצאת מהלופ הזה של המחשבות האלה... של הפחד מפרידה.. למה אני חושבת על זה? אני כל כך מפחדת להיפגע. אמנם אחרי פרידה אני מתגברת די מהר אבל בתקופה הזו של החודש-חודשיים הראשונים שלאחר הפרידה אני שבר כלי שלא מצליח לתפקד...

    עיזרו לי.. מפחדת להרוס את הקשר במו ידיי... :-\
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    להתגבר על הפחד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נישואין בקריסה -עזרה או עצה דחופה
    ערן
    21/07/2012

    שלום,
    אנחנו זוג בסביבות ה-40. + 2 (10,13). הקשר ידע עליות ומורדות אבל בחמש השנים האחרונות המריבות הפכו להיות תכופות קשות ופוגעות (וברור לי כי גם אני תרמתי לא מעט בהתנהגותי למצב). מלכתחילה הנטייה אישית שלי מטעמים רבים הייתה 2 ילדים אם כי לא הייתי נעול סופית בעניין. אבל בעקבות המריבות הנ"ל סרבתי להביא ילד נוסף. היום הכל צף ואשתי לא מסוגלת לשכוח את המשקעים ובעיקר את העובדה שאין לנו ילד נוסף. מבחינתה כיום זה לא רלוונטי מפאת פער הגילים מהקטנה וגילה הנוכחי. נדמה לי שהיא אף בדיכאון מהמצב (או משהו דומה לכך). במריבה אחרונה מלפני מספר ימים הבהירה לי שהיא מצטערת שהתחתנה איתי ואינה אוהבת אותי. לפני שאנחנו עוברים להליך כואב של פרידה שתפגע בכולנו ובעיקר בשני ילדים מקסימים, הצעתי לה ללכת לטיפול אבל אשתי סירבה, כפי שסירבה כבר בעבר.
    אשמח לקבל את עצתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דרך לחלץ אותה מן התקיעות בעבר

    דורית כהן
    22/07/2012

    ערן היקר, צר לי על המצב.
    נראה לי שאישתך מלאה כעס ומאשימה אותך במצב שבו גם יש המון מריבות ואין בעצם אהבה, (כי מאוד קשה לתחזק אהבה כאשר יש כל כך הרבה מריבות) וגם אין לה את הילד השלישי שהיא כל כך השתוקקה אליו, והיא רואה בך את הגורם לכך המצב הזה.

    יכול להיות שהיא כבר הרימה ידיים ובטוחה שהאהבה כבתה לחלוטין כלפיך והיא לא רואה מה יכול לשנות זאת.שהיא בעצם לא מאמינה שטיפול זוגי יכול לשנות את הרגש הזה, ועל כן היא בהתנגדות.
    אתה יכול להציע לה ללכת בעצמה לטיפול נפשי - לא בגלל שהיא בדכאון או באיזה מצב נפשי בעייתי, אלא כי יתכן שטיפול נפשי יעזור לה להגיע לחשיבה חיובית יותר ועכשווית יותר. היא מלאה בכעסים על העבר ותקועה בעבר, ועליה להיחלץ משם ולמצוא בהווה דברים חיוביים שיפיחו בה שמחת חיים חדשה.

    אם היא תתנגד גם לכך - נסה בעצמך להגיע לייעוץ ואולי אם היא תראה שאתה מתאמץ ומשקיע ומשנה את ההתייחסות שלך - היא תתחיל להאמין שיכול לקרות שינוי ביניכם.

    אם כל זה לא יעזור, אינני יכולה לחשוב על עוד דרך. אולי רק ממש על סף הפרידה היא תיבהל ותסכים להגיע לייעוץ זוגי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עניין לא פתור עם עצמי
    מתוסבכת
    20/07/2012

    שלום,

    חייבת להתייעץ עם מישהו.....

    אני נמצאת בזוגיות טובה ומספקת, אנחנו זוג צעיר (27) נשואים כמעט שנה.
    אני כבר מכירה את העולם הגברי, את היצרים שלו וכו' אבל יש לי איזה עניין שאני לא מצליחה לפתור עם עצמי.
    ידוע לי שגברים אוהבים לאונן וחלקם (או כולם?) עושים את זה כמעט כל יום, אם לא כל יום ולפעמים מספר פעמים ביום. אני יודעת שגם הגבר שלי כזה, הוא יודע שאני יודעת שהוא עושה את זה, ואמרתי לו פעם שזה לא מפריע לי.

    אז זהו, שפעם זה באמת לא הפריע לי.
    בזמן האחרון - משהו, לא יודעת מה אבל השתנה לי... אני יודעת שהוא עושה את זה כמעט בכל הזדמנות שיש לו שאני לא בבית (אין לנו ילדים), אבל פתאום זה מעצבן אותי שהוא עושה את זה! אני יודעת שהוא עדיין אוהב אותי והוא אומר את זה ומראה את זה בכל הזדמנות שיש לו, ואני יודעת (או חושבת / מקווה) שהוא נמשך אליי עדיין ושזה לא קשור אחד לשני ואני אומרת לעצמי כל הזמן - 'תפסיקי לחשוב על זה, זה טבעי, זה נורמלי...' אבל אני לא מצליחה לצאת מהלופ הזה של המחשבות.
    הסקס שלנו טוב בעיניי ואני לא חושבת שהוא לא מרגיש מסופק או משהו כזה, ואני גם לא יכולה לשאול אותו כי אני לא חושבת שאם הוא לא מסופק הוא יודה בזה, אבל אני חייבת להדגיש שאני באמת חושבת שהסקס שלנו טוב.. אז לא נראה לי שזה קשור.
    אני באמת חושבת שהוא עושה את זה מתוך הצורך הגברי הזה, מהסיבה שכל הגברים הרגילים / מסופקים / בריאים בגופם ובנפשם עושים את זה - פשוט יצר!
    אבל עדיין יש בזה משהו שקצת קשה לי איתו. לא יודעת למה זה התחיל אצלי ומה עורר את העניין הזה אבל בכל מקרה אני חייבת להפסיק להטריד את עצמי עם זה ואני לא יודעת איך!

    בבקשה עיזרו לי!
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עניין לא פתור עם עצמי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייחסות חיובית לאוננות אצל בן הזוג

    דורית כהן
    22/07/2012

    מתוסבכת יקרה,

    ראשית אני רוצה להחמיא לך על הגישה הבריאה שלך לנושא.
    בולט לי עד כמה את בעצם מקבלת שזהו צורך שלו פרטי, שאינו קשור אלייך ואינו משליך על היחסים שלכם.
    זאת גם טריטורייה פרטית שלו. נדמה לי שגם את זה את מקבלת.

    כאשר גבר עושה סקס עם עצמו, יש בכך משהו מאוד טבעי ופשוט. הוא עושה בדיוק מה שבא לו, וממש לא צריך לחשוב על בת זוגו, להשתהות, להתחשב, יש כאן אקט שמותאם במדוייק לצרכים שלו בלבד.
    ולפעמים בן אדם רוצה בדיוק את הדבר הפשוט, הלא מורכב הזה.
    יש לו יצר מיני חזק, וזאת דרך לווסת, לספק ולהרגיע את עצמו.
    אולי מה שמפריע לך זה שהוא אז כל כך עם עצמו ומנותק ממך?
    האם יפריע לו אם תהיי חלק מזה? תמצאי איך להתגרות מכך בעצמך? על מנת שלא תרגישי שזה מנתק ביניכם.
    רעיון נוסף, עשי תרגיל מחשבתי:
    חפשי לפחות 5 יתרונות - אפילו מצחיקים ואבסורדיים בכך שהוא מאונן.
    אם תתקשי בכך - כיתבי לי כאן ואני אציע לך כמה יתרונות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על תשובתך. תגובתי...

    מתוסבכת
    22/07/2012

    היי דורית,

    תודה על החיזוק ועל כך שאמרת שהגישה שלי לנושא בריאה וטובה.

    אז אני אתייחס לדברים שרשמת אחד-אחד, אבל קודם אני רוצה להתחיל בעדכון למה שכתבתי בהודעה הראשונה - אז אתמול החלטתי בכל זאת לשאול אותו האם הוא מרוצה מהסקס שלנו והאם מרגיש מסופק, או שחסר לו משהו, או שהיה רוצה לנסות דברים או לשנות דברים ובכלל באופן כללי אם יש משהו בנושא הזה שהיה רוצה לשתף אותי.. הדבר הראשון שעלה לו לראש זה שאני שואלת כי אני זאת שלא מרוצה, או שאני רוצה להוסיף עוד גבר למיטה! חחח.. הרגעתי אותו שזה ממש לא הכיוון שלי ושאני מרוצה מהמקום שאנחנו נמצאים ושזה בא ממקום לגמרי של להתעניין בו ובמה שהוא רוצה ומרגיש, אז הוא אמר לי שהוא מרוצה מאוד - ממני ומהסקס שלנו ושאין לו שום דבר שהיה רוצה לנסות או לשנות, גם ציין שהוא לא אומר את הדברים האלה כי נראה לו שזה מה שאני ארצה לשמוע אלא כי הוא באמת מרגיש כך. אמרתי לו שאני שמחה לשמוע אבל בעצם חשבתי לעצמי שאולי השאלה וההתעניינות הזאת משום מקום פתאום הפתיעה אותו ולכן אולי לא ידע מיד מה לענות לי, אולי לא רצה לפגוע בי או ליצור אי-נעימות ולכן ענה שהכל בסדר, אז אמרתי לו שאם כן יעלה לו לראש מתישהו משהו כזה להגיד / להציע / לבקש - אז שיעשה את זה, שישתף אותי, ענה שאם יהיה לו משהו הוא יגיד לי.

    לגבי מה שרשמת, לא הבנתי את הכוונה "כל כך עם עצמו ומנותק ממך" מה הכוונה מנותק ממני? באיזה מובן?

    לגבי להציע לו שאקח בזה חלק, יש לי משהו מעורפל בזיכרון - נדמה לי שהצעתי לו דבר כזה פעם, ממש מזמן והוא סרב... לא זוכרת את הסיבה שנתן לסירוב אבל אולי אנסה שוב...

    דבר נוסף, אם להגיד את האמת, יצא לי מס' פעמים גם לצפות במה שהוא צופה ומצאתי בזה משהו מגרה - נראה לי שבגלל זה הצעתי לו אז, השאלה היא האם יסרב שוב, אולי זה בכלל יביך אותו שאני אגלה ואראה על מה הוא מסתכל ומה מגרה אותו... האמת היא שאני בטוחה שזה יהיה העניין, גם אם הוא לא יודה בזה...

    דבר אחרון, באמת שאני מנסה לחשוב על יתרונות...
    אבל כל מה שעולה בראש זאת השאלה: "קיים יתרון כזה?!"

    המון תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • 5 יתרונות באוננות!!!

    דורית כהן
    23/07/2012

    תודה על כל מה שהוספת ושיתפת!
    את יודעת, בסקס תמיד יכולה להיות התקדמות, כיבוש טריטוריות לא נודעות...משהו שפעם אמרנו לו "לא!!!" משתנה ל"אולי פעם" ובהמשך ל"טוב, בוא ננסה פעם אחת...", ולפעמים הופך להיות חלק מן הרפרטואר. תחשבי על דברים שפעם בתור נערה חשבת שבחיים לא תעשי עם בן זוג או עם עצמך וכיום את עושה בטבעיות.
    אני מתכוונת לכך שאם בעבר הוא אמר "לא" לדברים מסויימים שהצעת - אולי בעתיד הוא לא יפסול אותם. לדעתי אפשר להעלות זאת מידי פעם.
    היתרונות באוננות:

    -זה מרגיע אותו
    -זה מונע בגידות
    -זה הופך את יחסי המין ביניכם לאיכותיים יותר: הוא יכול לבחור מתי בא לו להתחבר אליך ומתי בא לו רק להיות עם עצמו. ואז אין מצב בו הוא רואה בך רק כלי לפורקן היצר המיני.
    -זה מאפשר לו חווייה מינית מגוונת יותר מאשר רק איתך
    -אם תצפי בו תוכלי ללמוד מה מענג אותו בדרך אחרת מן הרגיל.

    אז הנה, כתבתי לך 5 יתרונות...




    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גיוון

    מתוסבכת
    27/07/2012

    אוקיי.. מרגיע אותו אולי....
    אבל את חושבת שגברים שלא מאוננים בוגדים? ושגברים בוגדים לא מאוננים?

    דבר שני, אם הוא מעוניין בחוויה מינית מגוונת, הייתי רוצה להיכלל שם, כמו גם שהייתי רוצה שהוא עצמו ירצה שאני אכלל שם! והייתי רוצה שיגיד לי שהוא רוצה את הגיוון הזה ושנחשוב ביחד על דברים שונים לעשות שיהיו נעימים וטובים לשנינו...
    מרגיש לי קצת פוגע שכשבא לו על גיוון מיני הוא פונה לפורנו במקום לפנות אליי ולהציע לי את הגיוון הזה!

    וחוצמזה, בימים האחרונים יצא לי לחשוב ואני חושבת שהגעתי למסקנה... אני חושבת...
    נראה לי בעצם שמה שהכי מפריע לי בכל סיפור האוננות הזה שלו, זה שהוא מאוד מתאמץ להסתיר ממני שהוא עושה את זה. הוא יודע שאני יודעת שהוא עושה את זה, ולמרות זאת הוא מקפיד להסתיר ממני, גם אם אני שואלת על זה..
    לדוג', היה סקס בוקר אחד ומשום מה הוא לא הצליח לגמור, לא עשינו מזה סיפור ואמרנו שנמשיך בערב כי הוא היה חייבת ללכת לעבודה. כששאלתי אותו אם השלים לבד את מה שהתחלנו הוא ענה שלא, למרות שאני יודעת שזה לא נכון (יש לי את הדרכים שלי לדעת).

    איך אני גורמת לו להפסיק להסתיר את זה ושלא יתבייש להודות בפניי שהוא עשה את זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה...
    דנה
    20/07/2012

    הי, אני בת 19 יש לי חבר כבר כמה חודשים... הייתי רוצה לשאול ואשמח אם תענו לי בכנות, האם עצם זה שאני שואלת את עצמי אם אני באמת אוהבת אותו, או אם באמת כייף לי איתו, האם עצם הספק נותן לי את התשובה שכנראה שלא?
    או יכול להיות שאני מבולבלת בגלל מצבים מסויימים שגורמים לי לחוש ככה?איך אוכל לדעת?

    אשמח לכל הדעות...
    תודה, שבת שלום!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סוגים שונים של אהבות

    דורית כהן
    22/07/2012

    דנה יקרה, האם בעבר כבר היית מאוהבת? כי אם הית מאוהבת את ודאי מכירה את ההרגשה המתלווה: את לא מפסיקה לחשוב עליו כמעט כל שנייה של היום, רוצה לפגוש אותו, הוא חסר לך פיזית כאשר הוא רחוק, את מתמלאת שמחה לפגוש אותו...
    המחשבה עליו גורמת לתחושות מוזרות בבטן ובלב... פרפרים...
    אז לרוב כאשר מתאהבים זה מרגיש ככה.
    אבל יש יחסי חברות ואהבה שמתפתחים בצורה אחרת.זה קורה הרבה פעמים כאשר ידידות של שנים משתנה לאהבה ולזוגיות.
    ככל שנמצאים יחד יותר ונהנים ומוצאים נושאים משותפים ומטרות זהות, מתגבר הרצון לבלות יחד, ואיתו לפעמים מופיעה האהבה. אז כאן זה לא התאהבות "כימית" כמו שתואר קןדם, אלא אהבה מיושבת ופחות סוערת.

    לדעתי יש מקום לשתי הצורות.
    הרי התאהבות כימית - מסתיימת לאחר זמן מה. זה יכול לקחת כמה חודשים עד כמה שנים. יש לה "זמן תפוגה", ואז או שמצליחים לבנות אהבה בוגרת יותר או שהכל נגמר.

    ואילו כאשר יש את הסוג ההדרגתי, נבנית על ההתחלה בעצם אהבה בוגרת, והלב אולי קצת נחמץ משום שלא חוויתם את הריגוש הכימי ההוא של ההתאהבות. זה לא נמצא בהיסטוריה הזוגית שלכם, וזה אולי קצת חסר, בתור חווייה מרגשת ומאחדת.

    אז למען הפשטות, אם חשוב לך להרגיש את הריגוש והפרפרים - לא בטוח שזה כבר יקרה, כי בדרך כלל זה מאפיין את תחילת היחסים, תחילת ההיכרות.
    אם מאוד נעים לך איתו ואת מרגישה שאם הוא לא יהיה חבר שלך את מפסידה אותו - שווה לשמור עליו, אפילו אם זאת לא התאהבות סוערת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום