מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- רבים כל הזמןדפנה04/08/2011
אני ובעלי נשואים כבר 4 שנים ויש לנו שני ילדים. שנינו באים מרקעים שונים, אני מזרחית והוא פולני. אנחנו רואים את החיים בצורה אחרת. עם השנים הוא למד להרפות ולהיות יותר נינוח וחברותי, אך עדיין יש פערי מנטליות בינינו. כאשר באו הילדים 3 , 1.5 (בהפרשים קטנים) אני מוצאת את עצמינו כל הזמן רבים. אני מנסה לדבוק בדרך חינוך והוא כל הזמן שובר לי את המילה. הוא וותרן מידיי וחסר יכולת לעמוד מול הילדים אם הם בוכים (שהגדולה צווחת הוא מייד נותן לה מה שהיא רוצה, לעומתי שלימדתי אותה איך להרגע) או לומר להם לא כאשר הם מבקשים דברים מסויימים שלא מקובלים (לישון איתם עד שירדמו). הילדים גדלים ולומדים את המציפולציה שניתן לעשות עליו, אם אני אומרת משהו הגדולה הולכת אליו. מצד שני כאשר יש בינינו פיצוץ ואני אומרת לו את טעויותיו, הוא מנסה להיות לצידי אבל עוברות בדיות שתי יממות וחוזר חלילה. אני מרגישה לחץ רב מידיי עליי בכל הקשור לילדים, לניהול הבית והזוגיות שלנו כבר לא ממש חשובה לי. הוא מעצבן אותי וגורם לי להיות אדישה כלפיו יותר ויותר, עד כדי כך שאחרי ויכוחים סוערים אני נרדמת טוב...
אני מרגישה צורך גדול "לזרוק" אותו מהסיבה שאני לא רוצה שהילדים יחוו הורים רבים, וחינוך מפוצל שכזה. אמרתי לו כמה פעמים על איך שאנחנו צריכים להיות מאוחדים וחזקים מול הילדים והוא לא מבין את זה עד הסוף.
הבעיה האדירה בינינו היא כנראה חוסר תקשורת. הוא רגיל לחיות בבית שהאבא הוא בעל המילה האחרונה ואמא שלו לרוב "מושפלת", אצלי זה שונה וטבעי שהאמא היא זו שנושאת על עצמה את כל הבית. נכון ששתי הצורות הללו קיצוניות, אבל מהצד שלו הוא מעדיף לא להתמודד בבית מול דברים קשים, אך רוצה כל הזמן להיות מעורב עד כדי חדירה לפרטיות ולורידים ולהיות מעיק ומציקן. (הוא רוצה לראות את חשבוניות הסופר, הוא יכול לשאול אותי אם אני בשירותים מה אני עושה פיפי או קקי, הוא רוצה לדעת כל דבר כל הזמן אך אינו משתף בשלו ועוד ועוד....., מאידך הוא אינו יודע לרחוץ את הילדים, להחליף לתינוק קקי, להיות איתם שהם חולים ועוד...). אני כל הזמן נמצאת במקום שאני מנסה להסביר ולשתף בדרך ניהול הבית, אך ללא הועיל.
השבוע קרו שני מקרים סוערים מול ההורים שלי, דבר שלא היה לפני. הוא הפגין היסטריה משני מצבים שקרו עם הילדים והוציא את הצעקות מול ההורים שלי, ואף מתח על דרך החינוך שלהם ביקורת...
אני לא רוצה להתגרש, אבל אני לא יודעת כמה זמן אוכל להחזיק במערכת יחסים כזו.
מה עלי לעשות?
תודה רבה,
דפנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר לעבור את זה עם הדרכה נכונה
עדי בדיחי04/08/2011הי דפנה,
את באמת מתארת זוגיות של פערים ושל תפיסות שונות. כידוע כשבאים ילדים זה משתקף היטב בהורות. את רואה את ההורות והחינוך אחרת לגמרי ממה שהוא רואה, או לפחות איך הוא חושב שצריך להתנהג מול הילדים. הבעיה היא שזה יוצר מחנות וקואליציות - הילדה יודעת שאבא יתן ולכן הולכת אליו. לילד עדיין אין את התובנה לדעת שאמא גם היא רוצה רק בטובתי, והוא ילך למקור שיותר מזמן לו ומעניק לו מה שהוא צריך באותו רגע. את בהחלט צודקת - צריך לעשות משהו.
מעבר לזה את מתארת גם ברמה האישיותית את כל מה שמפריע לך -החדירה שלו לפרטיות מחד וחוסר העזרה שלו מאידך, הצעקות מול ההורים שלך ומתיחת ביקורת ועוד. לכן אני חושבת שהכי כדאי ונכון כרגע זה לנסות לעשות סדר בכל מה שקורה. יש את העינין הזוגי שהוא חשוב ויש גם את העינין ההורי שהוא לא פחות חשוב, וכל נושא כזה מושפע מהאחר ולהפך.
יש סדנאות להורים ומעבר לזה- טיפול הורי פרטני שיכול לסייע לכם. אני אישית מכירה זוגות שחוו טיפול כזה, בין אם זה מול מטפל/ת באופן פרטי (ששם יש יותר מקום גם להעלות נושאים הקשורים לזוגיות), ובין אם זה בסדנאות או בקבוצות (ששם המוקד הוא על התהליך הקבוצתי ועל החוויה ש"יש עוד הורים שחווים את מה שאנחנו חווים"). אני מאוד אשמח אם תפני אליי במייל ואוכל להמליץ לך על מספר כיוונים.
אני חושבת שרק ככה, עם הכוונה והדרכה זוגית והורית- אתם תוכלו לעבור את המכשול הזה. כי יש פה כאמור גם אלמנטים שמפריעים לך בו כבן זוג וכבעל עד כדי כך שאת כבר אדישה ורוצה לזרוק אותו (נורה אדומה), ואלמנטים שגורמים לילדים שלכם לחיות בפיצול. שמחתי לקרוא שאת גם יודעת להבחין מאיפה הדברים נובעים- ילדות, הורים, מנטליות וכו'. ז"א שיש לך כלים גם משל עצמך להבין את התמונה יותר לעומק. אם תצליחו להתמיד בטיפול הורי- את תופתעי לגלות שהעבודה הזוגית וההורית אפשרית, ומתוך מקום של "אין מוצא" שאת חשה כיום, תוכלי לחוש התקדמות תוך כדי התהליך. להערכתי רק ככה הוא יבין את מה שאת כותבת כך ולא יהיה נגדך. הוא זקוק לשמוע את זה מאיש מקצוע נייטרלי ונקי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האקס שהתקשר....גברת פלפלת03/08/2011
אני אספר ממש בקצרה..
לפני כמה חודשים האקס נפרד ממני בגלל חוסר החלטיות ורצון להתנסות עם אחרות. אחרי שבועיים של קשר-לא קשר אמרתי לו שלא מתאים לו ושהפרידה צריכה להיות סופית וזהו.
כיום, אחרי 4 חודשים הוא התקשר. לא עניתי. לא רוצה לדבר איתו ולא רוצה לפתוח את זה איתו. הוא ריסק את ליבי והלב השתקם (מהר משחשבתי) והוא כבר לא חלק ממנו. האם כדאי לשאול מה הוא רצה? אני לא רוצה לחזור אליו ולא רוצה לשמוע ממנו. הוא סיים את זה ומבחינתי זה גמור. אין דרך חזרה. מגיע לי מישהו שרוצה אותי ולא רוצה אותי "עם אופציה". הלב שלי הוא לא משחק ובד"כ שלא רוצים שילד ישחק עם משהו שמים אותו על המדף הכי גבוה כדי שלא יגע בו שוב עד שיגדל מספיק . לא חושבת שאחרי 4 חודשים נעשה כזה שינוי גדול אצל בן אדם כדי שוב להפקיר את ליבי בידיו.. וברור שהוא יגיד שהוא השתנה. וברור שהוא יגיד שעכשיו הוא אחר. הרי הם תמיד אומרים את זה. ובפועל, תוך שבועיים הכל חוזר לעצמו.
מה כדאי? אני ממש לא רוצה שנהיה ביחד יותר. מצד שני אולי אני מוותרת מהר מדיי? תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האקס שהתקשר.... - תגובה
מוניקה הרשקוביץ03/08/2011גברת פלפלת יקרה,
אם את שלמה לחלוטין עם הפרידה שלכם, כפי שעולה מפנייתך, אם את חשה שהפרק הזה בחייך נסגר סופית ושאין לבחור מקום בחייך, אין טעם לחדש את הקשר.
ההחלטה שלך לא נעשית מתוך וויתור אלה מתוך בחירה שלמה, שכלתנית ושקולה. החלטת להמשיך הלאה בחייך והצלחת בכך אף מהר משחשבת.
לאור הנחישות העולה מדברייך ולאור חוסר הרצון הבולט שלך לשתף אותו בחייך אני מאמינה כי את לוקחת את ההחלטה הנכונה כאשר את בוחרת שלא לאפשר לו דרך חזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמסכימה עם מוניקה
מיכל04/08/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה..
אלונית04/08/2011אבל בכל מקרה, סגרתי את הפרק הזה מאחוריי בלית ברירה .. הרי אני לא זו שיזמה את הפרידה. השתקמתי מהר כי תמיד ידעתי לצאת ממשברים מהר. למזלי הגדול כנראה. בכיתי מאוד נתמכתי מאוד ... שלבי האבל לא פסחו עלי לרגע אבל אחרי שהם עברו, גם אני המשכתי בחיי. ופתאום השיחה הזו. תמיד כדאי להסתכל אחורה אבל אני מצד אחד מפחדת לפספס אולי? או מצד שני- כבר הייתי שם. בקשר הזה. ולא בטוח בכלל שמשהו ישתנה. ואז זה באמת לחזור אחורה.
למה לאנשים יש נטייה לעשות דברים בדיעבד? זה לא פייר שהוא נפרד ממני והשאיר אותי ככה תלוייה באוויר ועכשיו זה לא פייר שפתאום כשבא לו הוא מחליט שהוא רוצה לחזור ובטוח שאני אהיה שם כדי לקבל אותו. בלי לחשוב פעמיים. החלטתי? אני אתקשר! בלי שום התחשבות ורגישות.
האם זה הגבר שאני רוצה בחיי? אולי כן ואולי לא. השאלה אם כדאי לנסות ולדעת או שאלו הם סיפורים שלהם סוף ידוע ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה מינית בזוגיותמשה03/08/2011
בן 40 נשוי+2 ילדים.משקל גוף תקין, לא מעשן,לוקח פעם ביום 20 מ"ג סימבסטטין בגלל כולסטרול גבוה ושומנים בדם ורקע משפחתי לבעיות אלו.
לפני שנתיים לאחר החלו בעיות של ירידה בחשק מיני וקשיים בזקפה ואז הוחל בבדיקות דם ואפילו בירור MRI של היפופיזה שיצאה תקינה.
לאחר שנתיים שלא הניבו תועלת פניתי לרופא אחר המומחה בתחום המיני שאבחן לאחר בדיקות דם מתאימות חוסר עצום בהורמון טסטוסטרון.
שאר הבדיקות שהרופא החדש נתן לעשות היו בסדר למעט הטסטוסטרון שהיה אף נמוך ומתחת לסף גילוי.לפני 7 חודשים הוחל בטיפול בנבידו שאומנם שיפר קצת את הזקפה אבל לא ממש.
קיבלתי כבר 3 זריקות.
מצב כיום: יש זקפות בוקר לפעמים אך עדיין יש חוסר זקפה,זקפה יכולה להיות וכאשר מתחיל האקט המיני היא פשוט נעלמת או יורדת וממש קשה להחזיר אותה.
האם יש רעיון לבדיקות נוספות?
דברים אחרים?
מיותר לציין שזה מאוד פוגע ביחסים הזוגיים ביני לבין אישתי שגם כך נפגעו בשנתיים בהם הייתי בבירור אצל רופא לא מתאים.
אודה לתשובתכם ולרעיונות נוספים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
מוניקה הרשקוביץ03/08/2011לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_זהות_מינית_תפקוד_מיני' id=link]זהות מינית, תפקוד מיני[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכך ויאגרה
mosha03/08/2011אין בעיה בכלל כדור 50 מיליגרם חצי שעה לפני סקס ונהנים ...אני כבר 10 שנים עם זה....כמו תוסף לדלק...ציצו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זוגיותקארינה03/08/2011
אני בת 23 יש לי ילד בן 2 וחצי אני בזוגיות מאז הילדות מגיל 13. ניפרדנו פעמים לתקופות קצרות בפעם אחרונה היה ליפני שנה. לא היסתדרנו לא מבינים אחד את השני הוא רוצה ככה ואני רוצה אחרת לא נימשכת אליו חנוקה...קנאי אחרי 4 חודשיים של פרידה חזרתי אליו למען הילד כיביכול וגם כי לא היה לי איפה לחיות עם המשפחה לא היסתדרתי. כסף לחיות בניפרד לא היה ...ממש תלויה בו. אני לא מרגישה את עצמי לא מרגישה קיימת לא מיתקדמת לא נימשכת אליו לא מיסתדרת עם הילד ממש דיכאון מרגישה אומללה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זוגיות והרבה יותר - תגובה
מוניקה הרשקוביץ03/08/2011קארינה יקרה,
נראה שאת חיה את חייך על-פי חסמייך, כלומר, את חיה מתוך ה"אין ברירה", כפי שאת רואה זאת. את לא חיה מתוך בחירה, מתוך אהבה, מתוך רצון ושמחת חיים. כל אלה נעדרים מחייך.
את לא מוצאת שפה משותפת עם בן-זוגך ובכל זאת בחרת לחזור אליו כי הרגשת שאין לך ברירה או אפשרות אחרת, לא הצלחת לחיות בשלום עם משפחתך אליה בחרת "לברוח" כאשר לא יכולת לשאת עוד את הזוגיות, אליה כאמור חזרת מאוחר יותר, כאשר חשת שאינך יכולה לשאת עוד את "עול משפחתך".
יחד עם זאת, נראה לי שכנות ויושר הינן שתי תכונות אשר חקוקות באישיותך. את מודעת לכך שההחלטות שאת לוקחת אינן המיטביות עבורך, בלשון המעטה, ומודה בכך ויותר מזה, את מספיק כנה עם עצמך כדי להודות שלמעשה חזרת לבן-זוגך לא למען הילד אלא כי לא ראית מוצא אחר.
בראייה שלי הכנות והיושרה שלך תעמודנה לזכותך כאשר תבחיני באור שבקצה המנהרה, שהרי לכל מנהרה, ארוכה וחשוכה ככל שתהייה, יש סוף ואור בקצה. אולם, מהמקום בו את נמצאת קשה לך לראות שאפשר גם אחרת, לכן, אני חושבת שאיש מקצוע יוכל לסייע לך רבות. בעזרתו תוכלי לראות בבירור את כל עוצמותייך אשר יסייעו לך למצוא את הדרכים המיטביות לצאת מהמנהרה החשוכה ולעלות על דרך המלך הנכונה עבורך.
הכל תלוי בך! חייך בידייך. קחי יוזמה, היעזרי באיש המקצוע המתאים ותני לעצמך הזדמנות לחיים אמיתיים, טובים, מאושרים. החיים הנכונים עבורך. כאשר תחושי שאת היא המנווטת את חייך מתוך בחירה ולא מתוך ה"אין ברירה" גם יחסייך עם ילדך יקבלו מימד אחר. את תהיי סבלנית יותר, סובלנית יותר, מסוגלת לקבל ולהכיל יותר, כך שגם ילדך יזכה בחיים רגועים ומאושרים.
אם את חשה שאוכל לסייע במשהו נוסף, יותר מאשמח.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חבר דומה לאבא וזה לא דבר טובמבולבלת02/08/2011
יש לי חבר כבר יותר מחצי שנה (הקשר הרציני הראשון שלי) ככל שהזמן עובר אני שמה לב איך שהוא מזכיר לי את אבי, בדעות בתחביבים אפילו בתנועות גוף. הבעיה היא שאני בקשר לא טוב עם אבי(הורי התגרשו כשהייתי בת 10 ) אני די שומרת לו טינה. עם הזמן אני מגלה עוד ועוד דברים שמאוד מזכירים לי את אבי בחבר, זה משפיע עלי לשלילה. זה מרגיז ומרתיע מאוד. לחבר אין מושג בכלל על מה שעובר עלי, ולפעמים אני מתנהגת מוזר והוא לא מבין למה. אני מאוד אוהבת את הבן זוג שלי, יש בו הרבה תכונות שאני מחפשת בגבר ואני לא רוצה להפסיק את הקשר.
אני לא יודעת איך להתמודד ולהתגבר על הבעיה .
בבקשה צריכה עזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבל אפשר להתגבר
עדי בדיחי02/08/2011שלום מבולבלת,
אכן ניכר הבלבול שלך וזה לא מצב כ"כ פשוט עבורך. מצד אחד החבר לא עשה לך כלום, ומצד שני הוא בעל תכונות מסוימות שגורמות לך לרתיעה. החשוב והחכם הוא שעלית על זה- למה זה מפריע לך, והצלחת להפריד בינו לבין המקור- לבין אבא שלך.
החשש שלי הוא שאם לא תטפלי בזה ותדעי להבחין יותר ביםן שני האנשים- את תשמרי טינה ותעתיקי את אותה התנהגות וסכסוכים שהיו לך עם אביך- בקשר הנוכחי (זה קורה הרבה ולפעמים זה יכול אכן להרוס זוגיות). לכן חשוב מאוד שתקבלי הכוונה יותר רצינית מהפורום כאן. זאת התחלה טובה לפנות אלינו, התחלה מצוינת, ומכאן את צריכה להמשיך ולחשוב- שגם את המערכת הזאת לא תצלח מסיבה זו או אחרת, סביר להניח שגם בן הזוג הבא יהיה דומה, אפילו במשהו, לאביך, או יזכיר לך אותו. הנטיה הטבעית של כולנו היא ללכת ולחפש בן זוג שמוכר לנו מפעם, לא משנה אם הוא טוב או רע, לחפש תכונות שדומות למשהו מוכר- כי עם המוכר אנחנו מסתדרים טוב מאשר עם השונה. לשונה צריך להתרגל, להסתגל. למשהו שמוכר לנו וידוע לנו אין צורך בהסתגלות ובאנרגיות.
אבל אם תעצרי את כדור השלג ותלכי לסוג של יעוץ ותמיכה- את תגלי שאת דווקא מצליחה להפריד ולקבל את הדמויות כפי שהן ולא להשליך מאחת לשניה. עצם כך שחווית הכל בגיל כה צעיר חשוב גם הוא כדי לעבד את זה. ללא קשר למערכת הזוגית אני מניחה שהיה מגיע היום הזה בו היה כדאי שתיגעי בפצעים האלו, כיוון שמטען כזה יכול להעיב עלייך בעוד תחומים, כמו ביטחון אישי, אמונה באנשים, קשרים אחרים עם גברים, קשרים עם דמויות סמכות ועוד. שוב, ללא קשר למערכת זוגית. לכן את תרוויחי מכל הכיוונים אם תלכי לטיפול (סדנה, קואוצ'ינג, מטפל קליני, התנהגותי) - גם תרוויחי תהליך אישי מול אבא שלך, תהליך חשוב שיקדם אותך, וגם שימור הזוגיות הקיימת שללא ספק יש בה הרבה מרכיבים טובים, וחבל להרוס אותה אם באפשרותך לשמר אותה. לא כל יום מוצאים בן זוג טוב.
בהצלחה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמי לפנות
מבולבלת03/08/2011תודה רבה לך על התגובה לפחות עכשיו אני יודעת שבאמת יש לי בעיה ואני צריכה לטפל בה.
בתגובה רשמת שאני צריכה לפנות לעזרה מקצועית. יש לך אולי הכוונה ספציפית באזור הקריות חיפה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמי לפנות - תגובה
עדי בדיחי03/08/2011הי מבולבלת,
אני שמחה שאת רוצה לטפל בעינין- זה מאוד חשוב עבורך. מוניקה שלנו מאיזור חיפה, אני בטוחה שאת יכולה ליצור עמה קשר והיא תוכל לסייע או להפנות אותך למטפל קרוב למגורייך.
לגבי שיתוף החבר- פעלי לפי מה שאת מרגישה. אם כרגע זה עוד מוקדם לך ואת רוצה לדעת איפה את עומדת- את לא חייבת לשתף אותו מיד. אולי במהלך התהליך כאשר את תדעי במדויק יותר, תוכלי לספר לו ש"עלית" על בעיה אצלך, שקשורה לאביך ולדמויות שמזכירות אותו וזה תוקע ומעכב אותך. וחלק מהעיכוב את חשה אותו גם בזוגיות, שכאשר יש תכונה שמזכירה לך תכונה של אביך, את מתנהגת פתאום שונה (וזה משהו שהוא חווה ממך בזוגיות, החבר) ואת רוצה מאוד לשנות את זה. מה שחשוב הוא להבהיר לו שזה לא הוא, ז"א הוא לא "אשם" בתכונות שהוא רכש או בא איתן, אלא הסבירי לו שזה אלמנט בחייך שאת רוצה לפתור, שקשור בין השאר לילדות ולפצעים שנוצרו עם השנים שקשורים לאביך. אם את סבורה שהוא יצליח להבין ולתמוך- אין סיבה לא לשתף.
כך שהכל תלוי ברמת הכנות והגילוי שאת חשה מולו. אם את חשה שהוא יהיה שם ויתמוך בתהליך הזה (אני במקומו הייתי מסירה את הכובע, זה תהליך חשוב ואמיץ)- שתפי אותו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם לשתף את החבר בבעיה?
מבולבלת03/08/2011אני אמורה לשתף את החבר בבעיה הקיימת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך עושים את זה?בעילום שם02/08/2011
שלום לכולם,
אני וחברה שלי כבר שנה יחד.
בתקופה האחרונה מערכת היחסים שלנו ממש על הפנים ואני רוצה להיפרד ממנה ופשוט לא יודע איך לעשות את זה, לא כי אני לא רוצה לפגוע בה אלא כי אני לא רוצה לפגוע בעצמי. אני אוהב אותה, מאוד! אבל עדיין, הדבר הנכון זה להפרד, אני כמעט בטוח בזה.
אז מה עושים? ואיך? מקשיבים ללב או לראש? לא רוצה לכעוס על עצמי אחר כך שלא נתתי צ'אנס, שוויתרתי על אהבה שאני לא יודע אם תהיה לי שוב, לפחות לא בעוצמה הזאת.
מה עושיםםםםםםםםםם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם בכלל?
עדי בדיחי02/08/2011שלום בעילום שם,
אני מבינה שמצד אחד אתה "יודע" שפרידה היא הצעד הנכון, מצד שני אתה לא בטוח לגמרי אלא "כמעט בטוח" שזה מה שצריך לעשות. אתה לא רוצה לפגוע בעצמך וחושש להתחרט על הרגע...
כדאי שתשאל את עצמך מספר דברים כדי להיות בטוח-
1. אני לא רוצה להיפרד כי אני חושש מהלבד? או כי אני חושש שהיא בכל זאת האחת?
2. האם אני בטוח שלא ניתן להתגבר על המכשולים שיש כיום בקשר? האם זה אכן המוצא האחרון?
3. האם יש צורך לא מופק בקשר, ובגלל שאני חושב שזה גדול עלינו לספק אותו- אני מעדיף לבחור בדרך ה"קלה" ולחתוך?
4. האם היו בעבר מכשולים שהתגברנו ולכן אני בטוח שהפעם זה בלתי נמנע אלא להיפרד?
נסה להסביר לעצמך במילים ולעשות סדר- מה באמת אני מרגיש, מהם המניעים האמיתיים לפרידה, וטיפ קטן- כל עוד אתה "כמעט" בטוח אבל לא בטוח לגמרי- תן לזה להתבשל. אם זה הצעד הנכון אתה תדע ותרגיש שזה הצעד יותר ויותר.. תן לזה עוד קצת זמן ובבוא העת אתה תדע בוודאות מה לעשות. אבל כל עוד אתה לא בטוח- תמשיך לבשל את זה.
אם זה בטוח הצעד- אז לתפוס אומץ וכמה שיותר מהר, גם עבורך וגם עבורה. בכל פרידה יש ויתר על הביחד, ועל מה שהיה, ויש להתאבל על זה אח"כ. זה בלתי נמנע. אבל בכל פרידה מוצדקת יש גם רווחת אנחה והקלה משמעותית. האם תחוש את ההקלה הזאת לאחר הפרידה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
בעילום שם16/08/2011השאלות ששאלת אותי נכונות בהחלט. אני שואל בדיוק את השאלות האלה כל הזמן.
אני באמת לא בטוח, אני לא בטוח כי קשה לי לדעת מה היא מרגישה והיא לא בדיוק חושפת.
אני יודע שאני אוהב אותה ושאני רוצה להמשיך אבל לגביה יש לי סימני שאלה.
היא עדיין איתי והיא אומרת שגם היא רוצה לצאת מהתקופה הקשה אבל אני לא רואה שהיא עושה משהו בכיוון...
לא קל לחיות באי וודאות...
אבל אני מקבל את מה שאת אומרת, אני באמת לא בטוח עדיין ואני אתן לזה להתבשל,
מקווה שאני אדע יותר טוב בתקופה הקרובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני אתערב...
אני16/08/2011אני אתערב לך ואגיד משהו.. שנראה לי פשוט בא לך או לבלות או לנסות קשר עם מישהי אחרת. מרגיש לי כאילו "מיצית". אחרת איך אפשר לאהוב בנאדם ובכל זאת לרצות לעזוב אותו. סתם מסקרן מה לא מסתדר בניכם...?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז ככה
בעילום שם18/08/2011יש כמה דברים שאנחנו חייבים לעבוד עליהם...
קשה לי לפרט ככה ופה...
נקווה שיסתדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפרידה תמיד אופציה קיימת
עדי בדיחי16/08/2011שלום שוב בעילום שם,
אני חושבת כמוך. צריך לתת עוד קצת זמן ולגבש החלטה סופית. אתה נשמעת לי די מתנדנד בהודעתך הראשונה, בשניה כבר נראה שגיבשת איזה כיוון וזה חשוב שתהיה במקום הזה.
תזכור שלהיפרד- תמיד אפשר. זה תמיד אופציה, גם עוד חצי שנה. בינתיים צריך לעמוד על הבעיות- מה יש בקשר, מה אין בו, ולנסות דווקא כן להגיע לאיזה פתרונות או לפחות הידברות על הבעיות באופן פתוח, כי תמיד יש את הספק הקטן שעם עבודה משותפת שינוי מיוחל יכול להגיע. לא תמיד- אבל קיים המצב הזה בדיוק כמו שקיים המצב ההפוך, שתנסה וזה לא יצלח. אבל בכל זאת, עוד פוש אחד לא מזיק אף פעם.
לעינין החשיפה שלה- ניתן לבדוק למה היא ממעטת להיחשף- האם חוששת מהתגובה שלך, מביקורת או שיפוטיות? האם היא סגורה באופן כללי לגבי עוד תחומים, האם היא נמנעת מלשתף ברגשות רק מולך, לדעתי יותר חשוב מאשר "לקבל תשובות" ממנה זה להבהיר לה לאיזה שאלות אין לך תשובות. במילים אחרות- להסביר לה מהו המעמד שלך כיום, אי וודאות ותחושה של חוסר שיתוף , אי גילוי לב מלא, ופחות לדרוש הסברים או פתיחות. יש לשים את זה על השולחן- בד"כ זה אמור לדגדג לבן הזוג..
אשמח אם תשוב לעדכן.. בהצלחה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פניה לרווקותS02/08/2011
שלום לכן.אם אתן חושבות שלהיות נשואה עם ילדים זה אחלה-ההיפך הוא נכון!!!!
אני נשואה+2,2 אלה פשוט ממררים לי את החיים+בעל מעצבן!!!
כל יום מחדש צריך לדאוג להם,לאוכל,קייטנה,"תקום כבר שלא תיאחר",ורבים פשוט יום שלם בלי הפסקות,במיוחד ב"חופש" הזה....
אוף אני כבר מותשת לגמרי!!!!זה לא כיף!!!תמיד תלויים בילדים,תמיד צריך לעשות דברים שלא רוצים לעשות כרגע,אין מנוחה לא ביום ולא בלילה....
בקיצור-זה מה שאתן רוצות???אז תהנו כבר מהחיים!!!כי אני לא נהנית!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פניה לרווקות - תגובה
עדי בדיחי02/08/2011הי S,
אם תרצי לשתף יותרו לספר יותר פרטים על הזוגיות שלך את כמובן מוזמנת..
ניכר כי מאוד קשה לך.
מאחלת לך שתמצאי את הכוחות (לשתף, להתמודד..).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמזל רק 2
mosha03/08/2011צודקת אנחנו משועבדים לילדים....ומה יקרה שיגדלו ...חבל על הזמן...תפנקי את עצמך בכל דרך אפשרית טיולים/הליכה רגלית /קפה מסעדה /חבר טוב לכיופים (לא חיב סקס) וכך החיים יחזירו לך אהבה.....מה דעתך ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעה מוזרהאנונימי02/08/2011
אז ככה,
יש תופעה שמאד מפריעה.
אין לי מושג איך אפשר לקרוא לה אבל בעקרון זו התופעה:
נשים ברובן משכילות, עשירות יחסית, נראות טוב, שכביכול יש להן בחיים הכול נדבקות לגברים בורים, חסרי השכלה, ברובם לא נראים הכי משהו, היחס שלהם וההתנהגות שלהם זוועתיים בעליל לנשים אלו כאשר נשים אלו מטפחות אותם אוהבות אותם עש מעל הראש והגבר לא בדיוק שם עליהן רק מתעלק סוחט כספים, נהנה מיחס טוב מצד האישה כאשר הוא באותו זמן זורק זין על כל הקשר מתייחס איך שבא לו עושה מה שבא לו והאישה תמיד נשארת לצידו.
הנה קחו אותי לדוגמה חבר שלי לא סיים בגרויות, לא עשה צבא עד הסוף, כרגע מתפרנס ממשכורת מינימום, אין לו שאיפות חיים להתקדם למשהו קצת יותר מעניין ומפתח לא שואף לרכוש השכלה, לא בא ממשפחה עם כסף, ואני באתי ממשפחה אמידה, סיימתי בגרויות כרגע לומדת באוניברסיטה.יש לציין שבמערכת יחסים הזו הגברים הללו מתנהגים לאישה בצורה נוראית ומה שמשגע אותי זה למה אותן נשים שיכולות למצוא להן כל גבר נדבקות אל אותם גברים מסוג זה לא פוקחות את העיניים כאילו הגברים הללו פשוט מסממים אותנו הנשים מסוג זה.אין לי מושג מה יוצא טוב מהקשר הזה כי לי למשל אין לא יחס טוב לא גבר שנמצא שם לצידי שאני זקוקה לו לא תמיכה לא כלום ואני עדיין מרגישה שאני לא מסוגלת להפרד ממנו ושיחרב עלי עולמי אם ניפרד יש לציין שאותו סוג של גברים נוהג לנתק את האישה מכל החוגים החברתיים אליהם היא הייתה שייכת על מנת להשאיר אותה רק לעצמו כאשר הוא בעצמו אינו מנתק שום קשר (כמובן שאם האישה תשאל את הגבר הוא יגיד לה שהיא ניתקה בעצמה את הקשרים עם החברות מה שבוודאי ובוודאי לא נכון)
בעקרון אלו הדברים רציתי לדעת איך נגמלים מאותם בחורים ומה גורם לנשים אלו להדבק לגברים אלו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכל בשליטתך
עדי בדיחי02/08/2011שלום אנונימי,
ראשית אני חייבת לומר "לא כולן כאלה". כנראה שאת מנקודת מבטך חווית לא מעט זוגות ומבחינה "סטטיסטית" ראית שיש הרבה זוגות שמשלימים אחד את השני, וחלק מ"סוגי ההשלמה" הוא גם מה שתארת.
הייתי אומרת שיש הרבה הפוכות- שהן לא עובדות, לא מתקדמות, לא אטרקטיביות, מתייחסות לבעל בזלזול- והבעל עדיין נשאר ואוהב.
מה גורם להן להישאר עם גבר "מתעלל" שכזה? יש אני מניחה כמה סיבות. חלקן בוודאי קשורות לדמות האב שהן ספגו בבית, ולכן באופן לא מודע הן מתקשרות רגשית ומתקשות להיפרד מהבן זוג הלא מוצלח להן. סיבה נוספת היא אישיותית- נשים שאולי הערך העצמי שלהן אינו גבוה, הביטחון לא בשמיים ואינן מסוגלות לקום ולעשות את הצעד, למרות שהצעד נראה נכון והגיוני, הן לא מסוגלות להתנתק, כפי שאת מעידה על עצמך. אולי את חוששת שאם תתנתקי- לא תמצאי מישהו טוב יותר, עדיין תישארי בודדה. ומה שיש כרגע הוא יותר טוב מכלום.
חשתי הרבה כעס בהודעה שלך, כעס על בן הזוג וכעס על עצמך- על עצם הישארותך במערכת היחסים הזאת. את לבטח מודעת שהכל תלוי רק בך- ההישארות והעזיבה. אני מאמינה שאת זקוקה לתמיכה גדולה כדי לחשוב בכלל על צעד של פרידה והתנתקות, לגבי שאלתך- איך להיגמל. מעבר לזה אין אדם שנשאר במערכת יחסים מבלי שיהיה לו את החלק שלו במערכת, ז"א, הגמילה היא בידייך שלך. לאת מיד אפשר לעשות את זה לבד, לוב זה מאוד קשה, ולכן צריך סיוע ותמיכה רגשית צמודה, ע"י יעוץ מתאים, של מטפל שיהיה איתך לאורך הדרך עד שתרגישי בטוחה יותר. גם בני משפחה וחברים יכולים לסייע. אבל לגבי השאלה - איך אני לא נכנסת שוב למערכת כזאת- זה עינין של תהליך אישי וטיפול אישי, בו תבררי מה התכונות שיש ושאין בך, שאת מחפשת בבן זוג. יש הרבה מהן שאנחנו לא מודעים אליהן, ויתכן וזו הסיבה שאת נשארת שם. בכל זאת יש משהו במערכת היחסים שמשרת את צרכייך. חשבי על אותם צרכים- איזה צורך מסופק אצלך על ידי הישארות בקשר? אולי העובדה שבן זוג מזלזל בך, נותנת לך אישור על כך שאת "לא שווה מספיק", בעצם מאשרת לך שהדימוי שלך אכן צריך להיות נמוך בעינייך? זאת השערה בלבד ויכולות להיות עוד הרבה סיבות אחרות להישארות שלך שם.
אם תצליחי להגיע לטיפול אישי, אם תצליחי לעשות אתהצעד הזה, את תופתעי מהביטחון שאת תקבלי לא רק לקום וללכת אלא גם לאל חזור על הטעות ולמצוא בן זוג אחר, שיעריך ויכבד אותך ויעצים. ולא יקטין ויגרום לך לחוש כ"כ חלשה.
בהצלחה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוואו כל כך מוכר לי
מיכל03/08/2011הסיפור על האישה המוצלחת שנדבקת לגבר לא שווה מוכר לי מאוד... לפני כמה שנים הכרתי בחור, אני הייתי לפני קבלה לאוניברסיטה לתואר ראשון , עבדתי בחברה טובה, יוצאת למסיבות עם המון חברות והוא הי בחור רגיל מיפו, עבד כנהג. התחלנו לצאת, עם הזמן התאהבתי בו עד איבוד כל קשר עם העולם, הוא גרם לי לעזוב ת כל החברות שלי להתרחק מהמשפחה שלי, לא עודד אותי ללמוד, ולכן במקום להתכונן לשנת הלימודים הראשונה שלי הייתי עסוקה בלרצות אותו שחס וחלילה הוא לא יכעס עליי. תמיד הייתי בחורה אופנתית , התלבשתי יקר, התאפרתי יפה, ואחרי חצי שנה איתו פתאום התחלתי להיראות כמו בחורה מסכנה, חוורת עם עיניים אדומות מדמעות, הוא פוטר מעבודה פעם אחר פעם ואני הבאתי לו כסף משלי, בשלב מסויים הבנתי שהוא רע לי, אנשים היו בשוק ממני, כולם שכנעו אותי שהוא עושה לי רע, שאנחנו לא מתאימים מבחינה חיצונית כי אני בחורה יפה והוא לידי נראה נורא, הוא קינא לי ברמות מטורפות ואובססיביות, אידתי בגללו קשר עם כל הסביבה שלי, החברות שלי התייאשו לנסות לעזור לי, בחודשיים האחרונים לפני הפרידבה הייתי קמה כל בוקר עם דמעות בעניים והכי מוזר היה שהבנתי שהוא לא טוב לי הבנתי שאסור לי להיות איתו, אבל רק המחשבה שהוא לא יהיה איתי הרגה אותי, הייתי מתחילה לבכות, אימא שלי שראתה מה שקורה לי ניסתה לעודד אותי, היא לא סבלה אותו, ואני פשוט סובבתי לה את הגב במחשבה שהיא רוצה ברעתי.
היום תודה לאל אני מאחורי הסיפור האיום הזה.. אני עושה תואר ויוצאת עם בחור מקסים שאוהב אותי ואני אותו, אני מודה לאלוהים שהיה לי את הכוח האדיר הזה לקום וללכת, עם הייתי נשארת איתו עד היום הייתי הופכת למשוגעת וחולה (הייתי בדרך לזה). בגלל זה אני רוצה שכל הבנות שנמצאות במצב כזה לא יפחדו שיקומו וילכו, אל תפחדו ממה שיקרה אל תפחדו שבךלעדיו תהיו אומללות או שתמותו מאהבה.. תאמינו לי אני בתור אחת שהייתה שם יכולה לומר בבטיחות שמה שקורה שם זו אומללות, נכון אולי קצת יכאב אבל בסוםו של דבר אתן תבינו שהאושר האמיתי הגיע רק כשעזבתן.. שיהיה לכן כוח ואומץ לצעד הזה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום אשמח לעזרה ולייעוץ...אלה02/08/2011
אני וחבר שלי כמעט 3 חודשים יחד, בני 19, חיילים.
רמת האינטמיות ביננו גבוהה ואנחנו מאוד אוהבים אחד את השני ונמשכים אחד לשני פיזית...
רואים שהקשר הזה הולך להתפתח לקשר רציני ולטווח רחוק כי אנחנו מאוהבים ומתאימים אחד לשני כמו כפפה ליד אבל אני מפחדת שהקשר המיני ביננו יכול להרוס לנו...
שנינו בתולים ואנחנו כל הזמן חרמנים וחושבים כרגע ללכת עד הסוף וכבר לעשות סקס.
אני אישית מרגישה מוכנה ובשלה ליחסים כאלה אבל החשש שלי הוא שזה מהר מידי ואני לא רוצה להרוס את הקשר. חברות שלי אומרות שאם "נותנים" מהר מידי זה גורם לבנים לזלזל בך וכל מיני דברים כאלה......
מה עושים? האם יחסית לגילנו ולזמן הזוגיות שלנו זה בסדר כבר לשכב? או שאני פשוט צריכה ללכת עם הלב שלי ועם המוכנות שלי ולהפסיק להתייחס לכל מה שאחרים אומרים?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעלי לפי הלב והשכל
עדי בדיחי02/08/2011הי אלה,
הייתי מציעה לך לפעול ממניעייך בלבד ולא ממניעים של הסביבה. אבל- אם את חשה שיש משהו בדבריהן ואת תרגישי "מוגנת" יותר להמשיך להגביל את עצמך מבחינה זו- הקשיבי גם לחלק הזה שבך.
אני מאמינה שאכן קשר צריך קודם כל להתבסס בבחינת תקשורת, אמון, להכיר אחד את השניה באופן פחות פיזי, יותר רגשי, ולהתקרב לאט לאחר שהקשר מתבסס. אם לדעתך כבר עברתם את השלב הזה, ואת בטוחה בעצמך ובקשר- הקשיבי ללב שלך ופעלי לפיו. ללא קשר ליחסים אינטימיים, כל קשר יכול להתקדם או להעצר מסיבות שונות. כמובן שיחסים אינטימיים בזוגיות הם חלק חשוב ונכבד ולכן גם המשקל שלהם רב.
בהצלחה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה דעה אחרתאנונימיתתתתתת01/08/2011
שלום אני וחבר שלי כבר 7 שנים יחד רוב חברותיי כבר נשואות אנחנו יחד מגיל 17 , רוב חברותיי הנשואות וגם אנשים מכרים ששומעים שאנחנו 7 שנים יחד ישר קופצים ושואלים מה עדין לא חתונה מתי וכו'......מהצד שלו זה פחות קריטי כי מעטים מהחברים שלו נשואים ,נוצר מצב מסויים שכמה חברות שלי התחתנו בתקופות זמן קרובות והתחיל לעלות הרבה נושא החתונה והיה ניראה שהחבר שלי מאוד נחלץ הייתי אומרת ייתר על המידה !עד היום שמדברים על חתונה הוא מידי פעם זורם אבל כאילו מדחיק ,אני מהצד רואה זוגות של שנה שנתיים יחד ואפילו פחות זמן כבר מתחתנים ומתחילים להתמסד ,ואני מתחילה להתערער ......, הרבה אומרים לי אם יש אהבה למה לחכות מה ישתנה בעוד שנה , החבר שלי טוען שהוא רוצה שנתחתן שלא יחסר כלום , אבל ההרגשה הפנימית שלי אחרת .... כי אני רואה הרבה אנשים חברות מכרות סביב שתוך שנה שנתיים כבר מתחתנים ואני כאילו 7 שנים וזה לא כל כך ניראה באופק...... מה זה אומר?! שאני מתחילה לרמוז או שיוצא שיחה שאין לי מושג איך דרכה מגיע נושא החתונה הוא נלחץ חשוב לציין שנוצר לי חוסר אמון בו במיקרים מסויימים עקב מקרה אחד שהיה בעבר מה עליי לעשות האם הוא אוהב או מושך את הקשר סתם , כי כאשר רציתי להיפרד ולסיים את הקשר מס' פעמים הוא נלחם וסירב בתוקף אבל מצד שני הוא לא רוצה לקדם את הקשר ואנחנו בדיוק בגיל המתאים שזה צריך לקרות ....... מה אתם אומרים אני צריכה דעה ועצה תודה :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריכה דעה אחרת - תגובה
מוניקה הרשקוביץ01/08/2011אנונימית יקרה,
ראשית, הזמן הנכון ביותר להתמסד הוא כאשר שני בני-הזוג חשים שזה הזמן הנכון עבורם, כלומר כאשר הם מרגישים בשלים לנישואין והקמת משפחה.
חתונות של חברות/ים, מכרות/ים הנמצאים בזוגיות מספר שנים כזה או אחר אינם מהווים גורמים כלל בבואנו לקחת החלטה לגבי מיסוד הקשר כמו גם, "רצונם הטוב" של כל הסובבים להבין מדוע הדבר עדיין לא קרה. זאת ועוד, ציינת שאתם בדיוק בזמן שזה צריך לקרות. גם הגיל (למרות שהוא יכול להוות גורם מלחיץ לעיתים, בעיקר לבנות) אינו גורם משמעותי ובוודאי שלא בגילכם הצעיר, על אחת כמה וכמה אם אחד מכם לא חש בשל לחתונה.
נראה כי בן-זוגך נמצא "שם", הוא כנראה אינו חש שהוא בשל לחתונה והדבר בא לידי ביטוי בלחץ שהוא משדר בכל פעם שהנושא עולה על הפרק ובחוסר רצונו לדבר על הנושא כלל, לא כאשר את מנסה ליזום שיחה בנושא ובוודאי שהוא אינו יוזם דיון בנושא. זה קורה ודווקא בגיל הזה, שבאמת נראה הגיל המתאים, כמו שכתבת. הרבה בחורים חשים שעדיין אינם מסוגלים למסד את הקשר ולהקים משפחה למרות שבפועל הם חיים עם בנות זוגם בזוגיות הדומה לזוגיות של הנשואים.
העובדה שהא אינו מוכן לוותר עלייך מעידה על כך שהוא באמת אוהב אותך וכנראה רואה בך שותפתו לחיים. גם העובדה שהוא נמצא עמך בקשר זוגי לא מעט שנים מעידה גם היא על כך.
הדבר שלי הפריע בפנייתך הוא חוסר האמון שלך בו לאור מקרה כלשהו שאירע בעבר, עליו העדפת שלא לפרט. אם את חשה חוסר אמון כלפיו מדוע את רוצה למסד את הקשר איתו ולחלוק עימו את חייך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשךךךך
אנונימיתתתתתת01/08/2011הייי, המקרה היה לפני כמה שנים לא , בשירות הצבאי בצה"ל הוא אמר שהוא עולה לישון למחר ידידה שלו העלה תמונות שלהם יחד במסיבה הוט טוען שזה היה ספונטאני ,הידיה צינה כמה הערות לא לעניין ליד התמונה אני ציפיתי שישלח הודעה שיגיד שהוא יוצא מפני שאף פעם לא חסמתי אותו מזה תמיד איפשרתי לו לצאת כי האמנתי בו והמקרה הזה עירער בי את האמון בו, הייתי כנה ואמרתי לו את זה !!! בחזרה לנושא הנישואין אני מרגישה כבר שאני מוחנה ורוצה להתמסד מוכנה לחכות גג שנה כדי להתחתן ! הבעכייה שהוא לא מראה בגרות בנושא , זה עצוב מפני שקיבלתי כבר 4 הצעות נישאוין שאף הגיעו ישירות להורי מאנשים שהכירו את האישיות שלי אנשים טובים ומשכילים ! דחיתי את ההצעות האלו כי אני נאמנה לו .... מה שמציק זה העובדה שהאדם שממנו את מצפה להצעה ולבגרות הזאת את לא מקבלת !!!! מלבד זאת שהדבר מתחיל להפריע כבר להורים ,7 שנים זה לא צחוק אנשים תוך שנה שנתיים מתחתנים 4 שנים אבל כעבור תקופה כזאת ארוכה של הכרות חייב להיות משהו לא תקין אם הוא עדין חושש.....אני לרוה שמדברים איתי על הנ ושא מכרים שרואים אותנו כדי לא להלחיץ אותו הוא תמיד אומר יש זמן אני אומרת אני עדין צעירה כל דבר באיתצו ובזמנו אבל אני יודעת שזה לא ככה לכן אני שוקלת אם כדאי להמשיך או עדיף לחתוך אחת ולתמיד ..... כי במידה ואני מסיימת את הקשר אני לא יהיה מוכנה לחזור אליו ! גם אם הוא יבקש לאחר הפרידה להתחתן אני לא ירצה השאלה מה כדאי לעשות כי זה צעד גדול זה שינוי כיוון ....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשךךךך - תגובה
מוניקה הרשקוביץ02/08/2011אנונימית יקרה,
רק את יכולה לדעת מה הכי נכון עבורך. האם להישאר בזוגיות עם הבחור ולהמתין לשלב בו הוא יחוש מספיק בשל לנישואין או להודות לו על השנים היפות יחד, על החוויות הנפלאות ולהמשיך הלאה בחייך.
אולם, רגע לפני שאת לוקחת איזושהי החלטה, מאחר וזו החלטה מאוד משמעותית, כפי שציינת, אולי כדאי שתשאלי את עצמך מספר שאלות.
האם את אוהבת אותו?
האם לדעתך הוא האיש הנכון ביותר עבורך? האיש אשר יוכל להיות שותף ראוי לחייך?
האם את סומכת עליו לחלוטין (!)? האם את מאמינה בו בעיניים עצומות?
אם על כל השאלות הנ"ל ענית מייד "כן", בלי כל היסוס, סביר להניח שהוא האיש שלך, ה"אחד" שלך. אם את חשה כך דברי איתו בכנות, שתפי אותו בתחושותייך. הסבירי לו כי את בשלה לחתונה, אתם מכירים זה את זו היטב, כך שלא תהיינה הפתעות בשלב מאוחר יותר, שאת אוהבת אותו בכל ליבך ושהוא ה"אחד" שלך. אמרי לו שלא היית רוצה לוותר עליו ועל מה שיש לכם יחד ושהיית מאוד שמחה למסד את הקשר שלכם, לאחר כל-כך הרבה שנים.
תני לו מעט זמן לחשוב על כך, ל"התבשל" עם המידע. אולי תופתעי לטובה והוא יבין שהגיע הזמן ולמרות החששות שלו מהצעד הגדול הזה הוא לא מוכן לוותר עלייך.
במידה ועל השאלות הנ"ל לא ענית ב"כן" גורף ומיידי, אולי כדאי לקחת פסק-זמן כדי לחשוב על הדברים באופן שקול וללא לחץ. אולי תגיעי למסקנה שבלי קשר לחוסר הבגרות שלו, כפי שקראת לזה, הוא בכל זאת לא נועד לך.
אני מבינה לליבך, ההחלטה אשר עלייך לקחת אינה פשוטה כלל. לכן עשי כל שביכולתך על-מנת להרגיש הכי שלמה בעולם עם ההחלטה אשר בסופו של דבר תיקחי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה מוניקה
אנונימיתתתתתת02/08/2011תודה על העצה ,אבל לצערי ההצעה שלך כבר נעשתה לפני כמספר חודשים הסברתי לו את הדבר והוא שוב חשש, היינו על סף פרידה והוא סירב לוותר אבל שוב דבר לא השתנה ניראה לי שהפסק זמן זאת התרופה להכל ....תודה מוניקה :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיברתי איתו ע"פ עצתך....
אנונימית08/08/2011מוניקה שלום העלתי איתו את נושא החתונה בצורה עדינה ונינוחה ונדהמתי מהתשובה שקיבלתי שאני מלחיצה אותו ושזה צריך לבוא מ 2 הצדדים הוט טוען שכלל לא הייתי צריכה להעלות את הנושא הזה ושריסקתי אותו שהעלתי את הנושא ......
הוא טוען שזה עדין לא הזמן אחרי 7 שנים יחד מבחינתו יש לו זמן ......הוא לא נותן סיבה לכך מלבד הלחץ ושזה לא בא ממנו , אני חייבת לציין שדייי נעלבתי .....
אני לא יכולה להסתכל לו בעיינים אני מרגישה נבוכה ודיי נעלבת ...
לא ציפיתי לתגובה כזאת , שיארתי שהוא יכול להגיד שהוא מעוניין בשלב יותר מתקדם הוא שיהיה כנה ויגיד לא מתאים לי בואי ניפרד אבל כלום הוא משליח עליי הכל !!!!
הדבר היסתיים בכך שרמזתי לו ללכת בדרך כלל אחרי ריב או בעייה הוא ישר מתקשר לנייד אם אני לא עונה הוא מתקשר לבית או שולח הודעות לא מפסיק!!! היום לא ......
אני מרגישה כאילו נתנו לי סטירה והיתעוררתי לסיוט .....
אני רוצה להיפרד ממנו אבל משהו ברגש מונע ממני .....
כי אני יודעת שאם אני נפרדת ממנו זה סופי ומצד שני אני לא יכולה לחכות לו אין לי ביטוח במיוחד אחרי ההתנהגות שלו היום לשום המשך איתו .....
בנוסף לכך מישהי שהוא מחשיב אותה כמשפחה אבל אין ביניהם שום קשר דם הם בילדות גדלו יחד היא אם חבר שלה 3 שנים .... היא רשמה לו בפייסבוק בצא'ט מה איתך לא מתכוון להתחתן אפשר לומר שייבשתה את המסכנה ..... הרגשתי כאילו שהיא לועגת לי ורבתי איתו על זה ......
מה יש עוד לעשות והאם בכלל שווה להתאמץ?!
אני מאוד מאוכזבת ממנו ......
אני ממש בשוק לא ציפיתי לתגובה גועלית כזאת ....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיברתי איתו ע"פ עצתך.... - תגובה
מוניקה הרשקוביץ08/08/2011אנונימית יקרה,
צר לי על שנפגעת וצר לי על תגובתו. עלייך להבין כי תגובתו נובעת ממצוקה, מלחץ. נושא המחויבות הכרוך במיסוד קשר מלחיץ גברים רבים. חלקם מצליחים להגיב באופן יותר בוגר וחלקם פחות... עוד עלייך להביא בחשבון שהאיש לא מתמודד היטב עם לחץ. הוא נוטה לדחות את ה"טיפול" או ההתמודדות עם הנושא אשר מלחיץ אותו וברגע שעליו לעמוד מולו "פנים מול פנים" תגובותיו נראות כמו מתקפה הנובעת ממגננה, הוא פשוט אינו יודע כיצד להגיב באופן שקול ושכלתני, הוא מגיב באופן אמוציונאלי לחלוטין ואני מתכוונת לכל נושא ולאו דווקא לנושא החתונה (אני אמנם לא מכירה אותו אך תגובותיו והתנהלותו, במקרה זה, מעידים על דפוס פעולה מסוים).
זאת גם הסיבה שהוא לא יצר עמך קשר לאחר השיחה הזו. הוא חש כאילו התקפת אותו, הוא חש לא פחות פגוע ממך.
כעת, כאשר "נחשף" דפוס פעולה זה שלו וחוסר היכולת שלו, לפחות בשלב הזה בחייו, להתמודד באופן בוגר עם נושא מלחיץ וההתנתקות שלו לאחר שנאלץ להתמודד בכל זאת, עלייך לשקול האם זה האיש אשר תרצי לחלוק את חייך עמו, שהרי החיים מלאים אתגרים ובזוגיות יש לא מעט אתגרים אשר מצריכים חשיבה והתמודדות משותפת.
למרות שהייתם יחד תקופה ארוכה ואף בגרתם יחד, אולי עדיף, בשלב הזה, לקחת פסק זמן למחשבה, להירגע מהשיחה הזו והטעם המר שהיא השאירה אצל שניכם.
מה שחשוב בשלב הזה, זו את. לכן, קחי לך זמן, בלי לחץ, כמה שאת מרגישה שאת צריכה, וחשבי האם הוא האיש שלך, השותף הנכון ביותר לחלוק עמו את חייך.
במידה ותחליטי ש"כן", תוכלי להמתין לו מתוך בחירה ותחושת שלמות לגבי הבחירה שלך.
אולם במידה ותחליטי ש"לא", בסופו של דבר, סיימי זאת באופן הכי מכבד ומכובד שאפשר והמשיכי הלאה בחייך. את עוד צעירה וכל החיים לפנייך ואני סמוכה ובטוחה שאם זה לא הוא תדעי לבחור נכון את השותף הראוי והנכון ביותר עבורך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קשה ליב31/07/2011
בא לי לפרוק את הלב שלי כתבתי פה לא מעט פעמים נשואה+ 2.
בעלי בחור טוב סה"כ אבל הזוגיות שלנו עברהטלטלות לא קל איתו אין בו אחריות כלכלית הוא מאוד איטי ולא יוזם עזרה בשנה שעברה עברנו טלטלה כלכלית לא פשוטה הוא הכניס אותנו לחובות מעסוקים שלו בבורסה ובפייס שלו על דעתי עברנו קשיים עם המישפחה שלו שהוא פנה אלייהם לעזרה והם לא היו מוכנים לעזור לו כי מבחינתם הגיע הזמן שיעזור לעצמו וגם הם די אמרו שאני לא תומכת בו ומאוד ניפגעתי כי למעשה הוא זה שסיבך אותנו כלכלית שלא נדבר שזה כלכ ך עשה רע בזוגיות ואני ממש רציתי להתגרש מימנו הוא לא היה מוכן להקשיב האשים אותי את העולם פשוט לא לקח אחריות היום תודה לאל אנו בדרך לפיתרון מבחינה כלכלית ממקום של שותפות ויש יותר הבנה הבנתי שאין לי ברירה ואני צריכה להילחם ולא לוותר למען ילדיי ואני מקווה שזה יצליח הוא חשוב לי.
אבל יש אבל גדול בחיים שליוהאבל הזה הוא גבר אחר שעובד איתי שב3 שנים האחרונות אני אוהבת אותו כתבתי עליו רבות בפורום הוא מושלם בעניי ואני כל כך אוהבת אותו הקשר שלנו התלווה בדיבורים במיכתבים ובנשיקות ולא מעבר כל הזמן הוא מתפוצץ כי אני לא הייתי מסוגלת למשוך שני קשרים בחיים של ומכל השיחות שלי עימו הוא תמיד אומר שלא נוכל להיות יחד כי הוא לא מסוגל וגם אני לא אהייה מסוגלת לטעמו הוא אומר לעזוב את כל מה שיש לנו ושאין לנו סיבה קונקרטית לעשות זאת אני מבינה את זה יותר מתמיד אבל שאני שם ואני רואה אותו הלב שלי כל כך לא מוותר למרות שאני יודעת שזה חסר סיכוי אני די יודעת שאם זה היה בא מצידי הוא היה מסכים לחזור להיות בקשר שהיה והוא טוען כי הוא עושה זאת כי הוא אוהב אותי .
ברור לי שאני לא אחזור לזה לכפילות הזו כי אני מפסידה מכל הכיוונים ובסוף נפגעת אבל אני מודה אני כל כך אוהבת אותו וכלכך כמהה לאהבה הזו- סתם בא לי לשתף ולשמוע דיעות אנחנו לא בקשר היום חוץ מיזה שאני רואה אותו בעבודה
אני מרגישה שבעלי חשוב לי אבל האהבה שלי לגבר האחר היא שלמה היא שמימית אין בה ספק- זהו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרומן הרומנטי שלא נבחן במציאות
דורית כהן01/08/2011ב יקרה, אני מבינה את מה שאת כותבת. נתת את ליבך לגבר הזה וכל רגשותייך ומחשבותייך נתונים לו. זה מצב ללא מוצא. צר לי. כי האהבה הזו נקטעה בשיאה הרומנטי, לפני שהיה לכך מימוש - בין אם ביחסי מין מלאים ובין אם בחיים משותפים איתו.
ולכן את נשארת כל הזמן בשלב הרומנטי הכייפי, אשר בו שום דבר לא נבחן במבחן מציאותי, וכך הכל יכול להישאר בחזקת אידיאל, או כמו שאת כותבת - אהבה שמיימית.
הידעת שכמעט בכל המקרים - אהבות גדולות מן החיים שכאלו, כאשר הן נבחנות במציאות היומיומית האמיתית - מאבדות גובה ונהיות רגילות???
אם תביני את התופעה הזאת ותכירי בכך שאת נמצאת "בשמיים" רק משום שלא היתה לכם הזדמנות לנחות - זה אולי יעזור לך לחזור אל בעלך.
שווה להכיר בדברים טובים שקרו: התגברתם על הבעיות הגדולות שהיו לכם. הפכתם לצוות טוב! כלומר היחסים שלכם עשו כברת דרך בכיוון החיובי! זה כלל לא מובן מאליו!
זה המבחן האמיתי של מערכות יחסים - להתמודד עם בעיות ולצאת מחוזקים. אלה החיים האמיתיים. אני מציעה לך לא לברוח אל "הרומן הרומנטי" ולסכן את משפחתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני מרגישה חנוקהג'י31/07/2011
שמי ג'י מחיפה בת 24, אני מאורסת כבר כמה חודשים לבחור גדול ממני ב3 שנים, בתחילת הקשר שלנו ראיתי כי הבחור מקסים, מתוק, אוהב ותומך... לא שהיום הוא אחר אבל דברים אצלו השתנו, בכל פעם שאנחנו מתווכחים הוא מתחיל לזלזל, פעם הוא אומר שאני "חולה" ופעם אחרת אומר שאני "ילדונת" , מסרב לערב צד שלישי ביננו ואף הגיע פעם להרמת ידו עלי:(
הוא לא רוצה שאני אצא ואהיה חופשיה ומעדיף שאהיה תמיד בבית, אני מחכה כל השבוע ליום החופש שלו על מנת שנצא ונהיה יחד, עם חבריו הוא מתראה כשהוא יכול באמצע השבוע, אתמול הוא היה אמורה לישון אצלי, הכנתי ארוחת ערב, הוא הגיע אכלנו שתינו ובסביבות 23:00 הוא אמר לי שחבר שלו בא לקחת אותו הביתה כדי שילך למחרת עם חבריו לים (הוא גר במרחק של 40 דקות ממני).
כמובן שמאוד נפגעתי, ניסיתי למנוע בעדו ללכת ושישן אצלי הלילה ויקום בבוקר לחבריו, אך הוא סירב בכל תוקף ואמר שאני מנסה להשתלט עליו, הוא אמר לי גם שאם עוד פעם אני עושה לו בעיה כזו הוא יעזוב אותי וכל אחד ילך לדרכו...
אני אוהבת אותו מאוד, אבל אני לא יודעת מה לעשות עוד?? איך להתנהג? ומה לומר לו??? בבקשה תעזרו לי :S* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לקבל זאת בתור פידבק חשוב
דורית כהן01/08/2011ג'י יקרה, מה שאת מתארת קורה בהרבה מערכות יחסים: בתחילה יש התקרבות גדולה מאד ושני בני הזוג רוצים להיות כמה שיותר זה בחברתו של האחר. ואז לאט לאט - כל אחד בקצב שלו - יש משיכה בחזרה לחיים הרגילים. אלא - בגלל שזה לא קורה בבת אחת לשני בני הזוג - אצלכם זה קרה קודם אצלו - באותו רגע השני מתחיל לדאוג ולהילחץ מכך שהראשון חושב על פעילויות אחרות, לא איתו והתגובות הלחוצות האלו יוצרות התנגדות אצל הראשון. זה מה שקרה לכם. ארוסך בתחילה היה בהתלהבות - מתוק, אוהב, תומך. אבל כאשר את באה בתלונות ומנסה לשכנע אותו להיות רק איתך ולוותר על שאר החיים שלו - הוא מתחיל להיעמד על רגליו האחוריות ולהילחם בך. הוא אפילו יגזים לצד ההפוך כאילו על מנת "לחנך" אותך ולהרגיל אותך שהוא אדון לעצמו ושאת לא יכולה להיות שתלטנית כלפיו.
אני מעלה ניחוש - שהוא היה קודם עם מישהי אחרת שרצתה להחזיק אותו קצר ועל הרקע הזה זה נגמר ועל כן הוא נעשה רגיש ו"אלרגי" להתנהגויות של נשים שעוצרות אותו וגוזלות מן החופש שלו להחליט על עצמו. או - שיש לו חבר קרוב שמזהיר אותו לא לתת לך להשתלט עליו - וזה מתוך הנסיון של החבר בתחום דומה.
מה שאני מציעה לך הוא להבין שיש לו צרכים משלו ו"לשחרר לו חבל". את כותבת שאת מרגישה חנוקה - המצב הוא שגם הוא מרגיש חנוק, ואחד מכם יישבר ראשון, ולי יש הרגשה שזה יהיה הוא - כי הוא כבר הזהיר אותך שהוא לא מוכן לשתלטנות הזאת.
היי חכמה: אם את באמת אוהבת אותו וחושבת שהוא מתאים לך למרות הכל - קבלי את התגובות שלו בתור פידבק על עצמך ותלמדי מכך לשנות משהו אצלך. סוג של להתבגר ולהשתנות. מה לעשות - החיים מלמדים אותנו ואנחנו משתנים כל הזמן. ככה אנחנו מעוצבים...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התחביב של בעלי פוגע במשפחתיותענת30/07/2011
שלום רב,
בעלי ואני נשואים מזה 14 שנים ויש לנו שני ילדים בני 12 ו-8
בעלי חיפש לעצמו במשך תקופה מאוד ארוכה תחביב ואכן לפני קצת פחות משנה הוא מצא- מצנחי רחיפה, מאוד שמחתי על כך, למרות הסיכונים הכרוכים בתחביב שכזה, כל עוד הדבר גורם לו הנאה זה משמח אותי.
לתחביב יש ערך מוסף של חבר'ה מאוד איכותיים, שגם אני באופן אישי מאוד מחבבת ונוצרו קשרים חברתיים.
עד כאן הכל נחמד ונשמע בסדר, הבעיה שהתחביב הזה גורם לבעלי כל יום שישי ובקיץ בעיקר כל יום שבת, לצאת מהבית בשבע בבוקר ולחזור בשעה שמונה-תשע בערב.
כמעט כל שבת אני נשארת לבד עם הילדים, במשך השבוע בעלי עובד הרבה שעות, הוא כמעט ולא נכנס הביתה לפני השעה שמונה בערב- כך שאין לו יותר מידי זמן לבלות איתנו כמשפחה, הוא עובד ברוב המקרים גם בימי שישי, אלא אם כן הוא נוסע צפונה למצנחי הרחיפה.
ואז בשבת הוא לא נמצא איתנו כל השבת, נסענו יחד איתו מס' פעמים לצפון כדי להיות איתו, אבל זה קשה לי ולילדים לחכות בחום או לחלופין בקור על ההר שממנו הוא טס מס' שעות לא מבוטל, אז כך שזה לא כ"כ קוסם לנו לנסוע איתו.
אני מרגישה שהתחביב פוגע במשפחתיות שלנו ושוחחתי איתו על כך מס' פעמים, אבל הוא אומר שהוא חייב לטוס כל שבוע כדי לשמור על המיומנות.
מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לקבוע שיחה ולדון בנושא
דורית כהן31/07/2011ענת היקרה, צר לי לשמוע על מה שאת מתארת. אין ספק שלצאת פעם בשבוע באופן קבוע ולעזוב לכל כך הרבה זמן את המשפחה - זה מזיק בכמה בחינות: ראשית הוא מנתק עצמו ממה שקורה לך ולילדים. שנית - הוא מעורר את כעסך כלפיו ומגדיל מתחים ביניכם.
אני יכולה להבין שבשנה הראשונה הוא יצא כל שבוע כדי לרכוש את המיומנות ולהשתלט על כך. אבל נראה לי שעכשו חשוב שתגיעו לשיחה רצינית בנושא ותציגי בפניו את הקשיים שלך ואת הנזקים שזה גורם לך ולילדים.
חשוב מאוד לנהל את השיחה הזאת בצורה מתוכננת!
כלומר לקבוע איתו זמן בו תשבו ותשוחחו על הנושא.
הסכנה היא שאם זו תהיה שיחה לא מתוכננת אלא מתוך התפרצות - של כעסים ותסכול אצלך - אתם שניכם עלולים "לטפס על עצים" שלא תוכלו לרדת מהם. לכן חשוב לקבוע את השיחה מראש ולהגיד לו מה הקשיים שלך ומה הדאגות שלך - דווקא בלי להיות ביקורתית ולכעוס. להציב מטרה של פתרון הבעייה ולא של ביקורת.
בשיחה חשוב שכל אחד יגיד מה חשוב לו, ממה הוא מודאג, ומה הוא מציע - לפי הסדר הזה, ותחפשו פתרונות שבאים לקראת הצרכים של כולם.
שיהיה בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ארבע שנים ללא קיום יחסי מיןאזרח30/07/2011
שלום אני גבר בן 42 לא קימתי 4 שנים יחסי מין בגלל הבושה בכך שיש לי עודף מישקל
העינין הוא גם חוסר ביטחון עצמי הפחתתי 35 קילו מהמשקל שלי ונשרו לי השינים הקידמיות
אני מת למגע אישה אני מרגיש חרמן מתמיד אני מתביש ללכת לזונה לדעת חברים שלי אני צריך ללכת אבל אני תמיד אומר להם שלמגע של זונה אין בו חום ואהבה
ולמה כל כך קשה למצוא אהבה ב-2011
אוף זה נהיה כל כך קשה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללכת לזונה או למסאג' ארוטי
דורית כהן31/07/2011טוהר היקר, דווקא יתכן שאם כן תחליט ללכת לזונה או למסאג' ארוטי בתשלום - זה יקל עליך ותעבור את המחסום שיש לך של הביישנות.
זה כמובן נכון שלמגע של זונה אין בו חום ואהבה, זה ברור, אבל מצד שני זה משהו ענייני ולא מורכב, שבו כל צד מרוויח משהו. עיסקה כדאית לשני הצדדים. לא צריך לצפות שם לחום ואהבה. אלא רק לחווייה ופורקן מיני.
כל הכבוד שהורדת במשקל 35 ק"ג - זה מבצע רציני מאוד! אני מניחה שאם תמשיך כך ותעסוק גם בפעילות גופנית - תרגיש הרבה יותר טוב עם הגוף שלך עם הזמן והבטחון העצמי ייבנה יותר ויותר.
החשש שלי הוא שבגלל החרמנות העכשווית שלך - כאשר תכיר אישה ותרצה לפתח איתה קשר - תהיה כל כך חרמן שזה יבריח אותה מייד, וזה יהיה חבל. לכן אולי כדאי שבאמת תרגיע את עצמך ואת יצריך בזמן הקרוב בעזרת שירותי מין קנויים, וזה יפנה אותך להתחיל ליצור קשר עמוק יותר עם אישה חדשה.
אני מאחלת לך המון הצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוף...אני29/07/2011
אני וחבר שלי כבר חודשיים... הוא נורא מופנם אבל אני רוצה להיות איתו. הבעיה כשאנחנו ביחד אני הדברנית ומשתפת והוא לא משתף אותי ברגשות שלו במחשבות שלו. וזה קשה לי קצת. כמו קצר בתקשורת. ני אמרתי לו אלף פעם שיתעורר אבל מצד אחד אני לא רוצה לפגוע בו בלהגיד לו זה ככה וזה ככה. כי הוא חמוד כזה. ומצד שני... אני עושה את כל העבודה. וזה מקשה עליי. הקצר הזה בתקשורת. החוסר תגובה שלו לפעמים לדברים שאני אומרת זה מפריע לי. אני לא יודעת כבר מה לעשות מה לחשוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רק חיזוקים חיוביים ולא ביקורת
דורית כהן31/07/2011אני היקרה, ללא ספק יש אנשים שהינם פחות תיקשורתיים וזה לא התחום החזק שלהם. פתרון אחד הוא למצוא פרטנרים חלופיים לצורך שיחות נפש, כגון חברה טובה. אבל זה כמובן לא מספיק.
הדרך החכמה דורשת סבלנות איתו. להבין שבעיית התקשורת היא לא נגדך...להבין שהוא מתקשה בביטוי עצמי וחסר בטחון בתחום זה. זה אומר שתפקידך הוא לא לדחוק בו וללחוץ עליו . זה יעשה בדיוק את התגובה ההפוכה אצלו. מה שאת יכולה לעשות זה להחמיא לו בכל פעם שהוא קצת מבטא את עצמו. להגיב על כך רק ב"חיזוקים חיוביים" כמו - היה לי מאוד טוב כאשר סיפרת לי על החווייה הזאת בעבודה שלך - סתם לצורך הדוגמה...
כלומר - עלייך "לרדת" לרמה שלו של התקשורת ולעלות יחד איתו בדרך סבלנית ומעודדת במקום להגיד לו שיתעורר - כי את יכולה להגיד לו אתזה אלף פעמים והוא לא יתעורר וגם ירגיש באותו רגע שאת ביקורתית כלפיו וזה רק יחליש אותו ויעצבן אותו.
גם תבדקי מה את עושה כאשר הוא כן מגיב לך. האם את אומרת איזה משפט מחץ שמשאיר אותו ללא מענה? יתכן גם שהוא לא ממש מבין את המשפטים שלך ומרגיש שאם הוא יגיד משהו הוא עלול לחטוף ממך ביקורת? אז שווה להקשיב לעצמך ולראות שמא יש משהו בתגובת שלך שמדכא את התגובות שלו. איזה חשש מה תגידי, איך תגיבי לו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

