מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אהבה אבודהמיכל29/07/2011
היי
יש לי שאלה אני כבר מאוהבת במשך 9 שנים
לפני תשע שנים יצאנו והוא לא היה נראה לי רציני אז לא המשכתי איתו ועד עכשיו אני מצטערת על זה ,
שבמהלך השנים היתחתן ויש לו ילד יוצא לי לראות אותו הרבה בארועים הוא גר בקרבתי
היה לו לא מזמן משבר בנישואין אחרי ארבע שנות נישואים היתה לו פרידה של חצי שנה שבה היינו בקשר והיה בנינו קשר זוגי לכל דבר למשך כ4 חודשים ואני פשוט הייתי מאוהבת בבנאדם ועדיין לאחר חצי של פרידה מאישתו הוא חזר אליה והוא אומר במפורש שזה רק בגלל הילד
אשתו לא הייתה בתפקיד אישה בכל המובנים,יש לי כמה שאלות, יש מצב שהוא ישרוד עם אשתו ? כי אם מישהו נפרד מאשתו זה אומר שלא היה לו טוב , וגם אומר שאם לא היה לא ילד הוא לא היה נשאר איתה
השאלה אם אשה יכולה להישתנות?
האם אני יכולה לשכוח מזה?
יש לי בעיה תמיד שאני מדמיינת גבר הכי טובץ זה הוא אני מרגישה כל הזמן פספוס ממש כואב לי מאוד כי אין הרבה גברים כמוהו והטובים סובלים
, מה אני אמורה לעשות??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי מיכל
Eldar30/07/2011מיכל
יקירתי, את חייה את העבר יותר מדי זמן, והגיע הזמן שתתקדמי הלאה.
הוא בסופו של יום בחר במשפחתו וזה לא משנה מה היא הסיבה, הגיע הזמן שתדאגי לעצמך, ותקדמי את עצמך לעבר זוגיות אמיתית.
התאהבת בו, נקשרת אליו רגשית, ולכן קשה לך, אני לא יודע אם את בקשר איתו עכשיו, אבל אם כן את צריכה להתנתק, כי את תקועה במקום.
לגבי גברים טובים אחרים, אני באמת מקווה שאת לא מאמינה שאכן כל הגברים הטובים תפוסים או לא קיימים, זה כמו שאני יגיד שכל הבחורות הטובות תפוסות או שאין היום בחורות טובות, הרי זה לא נכון.
התאהבת בו ולכן כל דבר בו נהפך בשבילך למושלם, תפסיקי לדמיין או לפנטז איך אמור להיראות גבר החלומות שלך.
הבחורות הטובות כמו הבחורים הטובים מחכים שם, ולכן תתני לעצמך הזדמנות אמיתית להכיר גבר אחר, להיפתח רגשית ואולי מזה תצא זוגיות אמיתית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההוא סינדל אתך!
דורית כהן31/07/2011מיכל היקרה, כרגיל, אני מצטרפת לדברי אלדר.
החיים האמיתיים הינם במשפחה שלו. אין כמעט זוגיות שלא נתקלת בקשיים, ובזמן הקושי יש נטייה לברוח החוצה, במקום לפתור את הבעיות.
לא כל קושי בזוגיות ניתן לפתור - אבל כאשר יש ילד משותף - אז זה ממש חיוני לנסות לשקם את הזוגיות.
הביאי בחשבון שיש גם דברים טובים בזוגיות הזאת. הגבר המושלם שלך אולי לא ממהר לספר לך דברים טובים על אישתו...אבל קשה לי להאמין שיש רק רע.
אני מציעה לך להתנתק עכשו. לאפשר לו לעשות את תהליך השיקום האמיתי, בלעדייך. כל עוד את קיימת בתור אופציה- הוא לא יעשה מאמץ אמיתי שם.
ותראי מה עלול לקרות: אם הוא לא יעשה מאמץ אמיתי שם - ויחזור שוב אלייך- תחושות האשמה על כך ילוו אותו כל החיים, ועלולים להיות מופנים גם כלפייך בבוא הזמן אם יהיו ביניכם קשיים בעתיד.
לכן זו בעיני אהבה אבודה, כמו הכותרת שבירת, ועלייך לנוע קדימה ולהיפתח לקשרים חדשים. הוא די סינדל אותך...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על הפירגון דורית
Eldar01/08/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחשבותאלונית28/07/2011
האקס שלי נפרד ממני לפני חודשיים כמעט. אך רק לפני שבוע אני זו שאמרתי לו שאם הוא בחר להיפרד הוא חייב לעמוד מאחורי ההחלטה שלו ולהפסיק להתקשר אליי ולשאול לשלומי- כי אני בסדר, ושיפסיק להגיד לי שהוא אוהב אותי ומת לחבק אותי , כי הוא לא. ושכבר אין לי עניין לשמוע על צרות היומיום שלו ואני לא מרגישה צורך לספר לו על שלי (דבר שהוא כמובן שקר מוחלט אך אין סיבה שיידע את זה)..:) הייתי דיי תקיפה.
הוא אמר שהוא מבין ומאז עבר שבוע וקצת והוא לא ניסה להתקשר.עד היום הייתה לי ממש הקלה שאמרתי לו את זה.ממש שמחתי וממש הרגשתי שירדה לי אבן מהלב.
אבל פתאום היום נחתה עליי העצבות.אני באמת מתגעגעת אליו ופתאום במבט לאחור של כמעט חודשיים (כמובן שאני לא חושבת שהיתי לא בסדר, ולא ירד לי הביטחון מהעניין. אני יודעת מי אני ולמה אני מסוגלת וכמה אהבה וספייס אני מסוגלת לתת. אף פעם לא הגבלתי אותו וכמעט ולא היו בינינו סכסוכים כי "ידענו לריב".כל אחד הבין את השני ונתן את דעתו בעניין ויחד הצלחנו תמיד להגיע לפיתרון.
עד שיום אחד אחרי חופשה בחו"ל (קצרה) הוא החליט שהוא צריך ספייס.וממש בכיתי ,כי לא הבנתי למה הוא התכוון בספייס. ישר חשבתי על פרידה ואמרתי לו או שאנחנו ביחד או שלא. הפסקה זה כמו פרידה בשבילי. אבל בסופו של דבר הבנתי ונתתי לו את הספייס הזה. יום אחרי הוא התקשר אמר שהוא רוצה לדבר איתי ושהחליט שהוא כן רוצה שננסה להישאר ביחד. וכמובן שהסכמתי. הוא אהבת חיי ואני לא מכירה הרבה אנשים שהיו אומרים "תן לי לחשוב על זה" רק כדי לשחק אותה קשים להשגה. לא אחרי קשר של למעלה משנה. שבוע אחרי שוב הוא התחיל עם התהיות. ואז כבר לא יכולתי יותר ונפרדנו. ואני, אולי בטיפשותי, מרגישה פתאום שהאשמה עליי.עד היום לא חשבתי ככה. אבל אולי לא נתתי מספיק ספייס?אולי נתתי מעצמי יותר מדיי?רציתי בזמנו שיחה לדעת למה אבל ויתרתי עליה כי הבנתי שאין לו תשובות וזה רק יהיה קשה יותר אם ניפגש ושאני צריכה לתת לו את הזמן שלו לחשוב. הוא בעצמו אמר שהוא לא יודע למה הוא נפרד. הוא הרגיש שנהיה לו קצת חנוק ולא טוב בקשר.האם אחרי חודשיים זה זמן מספיק לחשוב ואני צריכה לעזוב את זה? או שאולי רק בגלל שלפני שבוע ממש ניתקנו את הקשר אז לראות מה קורה עוד חודשיים?אני כל כך אוהבת אותו ולא רוצה לוותר עליו. כבר יצאתי לדייטים,אני כן רואה שהלב שלי יכול להיפתח לאחרים אני לא "תקועה" על האקס)שאלה היא אם זה הדבר הנכון לעשות.. לא רוצה לפספס אותו .. האם כדאי לי לדבוק בהחלטה של לא לשמור על קשר או לדבר איתו ולהגיד לו "איזה מפגר אתה, בוא נדבר גלוי על הדברים ונבין מה המשמעות של ספייס בשבילך".באמת שהיה לנו טוב ביחד וכל אחד הרגיש איך הוא צומח מהקשר הזה.גם אחרי שנפרדנו הוא אמר שכל הביטחון שלו ירד ושהוא מרגיש שהוא כלום ועזב את העבודה. ושכשהוא היה איתי הוא הרגיש שהוא יכול "לכבוש את העולם". שהוא יכול לדבר על כל הבעיות שלו ולדעת שיש מי שיקבל אותן, ובכז החליט לוותר על הקשר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא ציינת פרטים חשובים
דן28/07/2011כמו מה גילכם ואילו קשרים היו לו לפני..
לדעתי הלא מקצועית תמשיכי בשלך, אם הוא אוהב אותך הוא יחזור אם לא תדעי שלמזלך לא בזבזת את זמנך. בכל מקרה, לא ליצור קשר כרגע אם הוא ירצה להשיג אותך הוא ירים את הטלפון ואם צריך גם יבוא אליך מתחת לבית.
אני הרגשתי בדיוק כמוהו שאני נחנק ואלי יש שם משהו אחר בשבילי ולי זה לקח שבועיים של נתק כדי להתעורר וכשהתעוררתי אחרי שבועיים של מחשבות והבנתי מה אני רוצה זה היה מאוחר מידי כי האקסית היתה כבר במקום אחר.
מי יודע אולי הזמן יעבור וגם את תהיי במקום אחר וכבר לא תרצי, קחי את הזמן הזה ותחשבי מה על עצמך ומה את רוצה מעצמך ומהחיים שלך, בהצלחה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדןןןן תודה לך !
אלונית28/07/2011אני 23 והוא 25, לי כבר היו כל מיני סוגים של מערכות יחסים ולו מעט.. לי כבר הייתה מערכת יחסים ממושכת שנגמרה.. בגלל זה גם לקח לי זמן להיפתח לאקס הנוכחי מה שעושה את זה יותר קשה- כי עד שהצלחתי שוב להיפתח לאהבה חדשה, שוב סיימו איתי.
אולי הוא לא מתקשר כי הוא מכבד את ההחלטה שלי שננתק כל קשר?.
הוא בפירוש גם אמר לי שהוא רוצה "להתנסות" עוד... למרות שאני, באמת עברתי כמה וכמה קשרים.. עד שמוצאים משהו שבאמת טוב לך בו, זה כל כך חבל לאבד את זה בגלל המחשבה של "מחכה לי משהו יותר טוב". סיימת את זה למרות שעדיין אהבת אותה מאוד והיה הייתה חסרה לך והבנת שהיית אידיוט? (חח אתה ממש לא אידיוט, סתם מה שאני חושבת על האקס שלי ).. חח
המון תודה על ההתייחסות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהובנוסף
אלונית28/07/2011קצת אחרי שנפרדנו הוא אמר כמה שהוא מתגעגע אליי וכמה שאני חסרה לו ושיש ככ הרבה דברים שהוא רוצה לספר לי כי אני היחידה שמבינה אותו ומקבלת אותו כמו שהוא. אבל הוא בשלו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת מזכירה לי את עצמי
דן29/07/2011את צריכה פשוט לכבד את ההחלטה שלו כרגע, תאמיני לי ניתוק או לא ניתוק אם הוא ירצה אותך הוא ינסה ויצליח למצוא דרך ליצור איתך קשר אפילו ימצא תירוץ. עד אז תני לו לעשות מה שהוא רוצה ותחיי את החיים שלך, עוד מעט את תביני שכל הניתוחים הללו לא עוזרים לך אלא רק מבזבזים את הזמן היקר שלך והחיים הקצרים שלך, די להילחם הוא יודע שאת אוהבת אותו אם הוא אוהב אותך הוא יחזור.
זה מזכיר לי את הסיפור של האחים כהן על רופא שיניים שבמהלך אחד מהטיפולים שלו הכין גשר לאחד ממטופליו וכשהיציקה התייבשה הוא גילה של השיניים החותכות רשומה המילה "הושעיני" כלומר עזור לי הוא היה בהלם, במשך חודשים הוא לא הצליח לאכול ולישון והשתגע וחיפש תשובות בכל מקום, ביציקות של מטופלים אחרים, בשלו ושל אישתו, בגימטריה, בקבלה ומה לא. הוא פשוט היה חייב לדעת את התשובה לסימן שקיבל. הלך לרב שיתן לו תשובות מה אני אמור לעשות, מה התשובה. הרב אומר לו לא יודע מה התשובה אבל לעזור לאחרים בטח שלא יזיק. הרופא חזר לעבודה משך זמן מסויים המשיך לחפש תשובות עד שלאט לאט חזר לחייו, חזר לאכול ולישון ולהנות מהחיים.
האהבה של חיי נמצאת רחוק ממני וכבר עבר זמן רב מאז שדיברתי או הבטתי בה ואני ניסיתי גם לחפש תשובה, למה היא הלכה הרי תיכננו להתחתן והיה לנו כל כך טוב, למה היא בוכה לי אבל ממשיכה בשלה ומתרחקת..
אנחנו פשוט לא נקבל את תשובות טובות כי לא שאלנו את השאלות הנכונות. תפסיקי להתעסק בזה ותחזרי לחיות יום אחר יום, כרגע זה כבר לא בשליטתך את לא יכולה לשלוט ברגשותיו, ואת תראי שהוא יגיע גם אם לא האקס אז אחד אחר ואת תחזרי לחיות ותשכחי שאי פעם ביקרת בפורום הזה.
שיהיה בהצלחה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לך..
בכיינית31/07/2011נראהלי שהוא יכבד את הפרידה יותר מדיי ולא יצור קשר גם אם הוא ממש ירצה.. או שזה א עובד ככה אצל בנים חח אם הם באמת רוצים הם עושים.
אני גם ניסיתי לקבל ממנו תשובה אבל אמרתי לו שלא חשוב כבר ושאני אתמודד עם זה כבר בעצמי-למרות שהוא הראה נכונות להיפגש העדפתי שלא. לא רציתי שנחזור ממקום של געגועים או פרץ רגשות אלא מקום אמיתי מהרצון שאני/ הוא האחד/אחת באמת.
בינתיים אני אתן לו להתנסות. להכיר את עצמו.. ואז להבין בסופו של דבר מה הוא רוצה. חבל לי שבגיל כזה אנשים עדיין בוחרים לראות "מה עוד יש" במקום לקבל את מה שיש להם בידיים. שלוקחים דברים כמובנים מאליהם.
תמיד יש את המחשבה הזו של "הוא לא ימצא יותר טוב ממני" ו"הוא עוד יתחרט" ומי עוד תתנהג אליו ככה... מצד אחד אני מאוד מאמינה בזה. מצד שני, כבר היינו יחד והוא בחר לוותר על זה אז הסיכוי שהוא יחזור או יתחרט- קלוש ביותר :-\
הוא לא בן אדם קל. ואני באמת מקווה שהוא ימצא את מי שתוכל להכיל את חוסר הביטחון שלו ואת כל התמיכה הזו שהוא צריך, בלי לוותר על עצמה. ואולי זה לא מה שהוא מחפש. מי יודע אולי הוא מחפש גם מישהי חסרת ביטחון שתוותר על עצמה למענו? כל מה שאני יודעת זה שאני הייתי בסדר ומניסיון זה עובר. אבל זה לא מקל על המצב הקיים..
הוא עוד יחפש אותי. אני מקווה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחיים מפתיעים
דן31/07/2011וההימור שלי שהוא כן יחזור אבל אם כן הוא אם לא את מבחינתך חייבת להמשיך הלאה, לשנות גישה ולהתחיל לקדם את עצמך. הוא בחר כרגע לוותר אז למה את צריכה להילחם?
ואני חושב שאם הוא יגיע לתובנה שהוא רוצה אותך הוא לא רק יראה נכונות להיפגש הוא גם יגרום לך להבין שהוא רוצה אותך, ניתוק או לא ניתוק כשריצה אותך חזרה את תדעי טוב מאד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזראלאה28/07/2011
שלום,
אני לא יודעת איך להתחיל לכתוב.אני גם לא בטוחה שאני אשלח את ההודעה הזאת...
אם למישהו יש סבלנות לקרוא את מה שאני כותבת, אולי זה יעזור לי...אני לא יודעת?
אני בת 48.נשואה בשנית עם גבר "מקסים" שלא אוהב אותי.
אני אמא לילד מדהים שעבר לגןר עם אבא שלו בצפון (אני מירושלים).כל החיים הסתובב סביבו עד שהוא עבר לגור עם אבא שלו.יש לו אחות קטנה מהאבא ומחברה של האבא.הילד שלי טוען שטוב לו שם כי לאבא שלו יש משפחה מאוד גדולה בצפון (המון דודים ובני דודים) אך איתי אין אף אחד.וזה נכון.אני מחו"ל, ואין לי משפחה בארץ....פשוט לבד..לבעל השני שלי 4 ילדים.מה שמעניין אותו זה רק הילדים שלו והגרושה שלו שבגדה בו עם צעירים בני 20 על ימין ועל שמאל.הוא פשוט כל הזמן מדבר עליה (הם כבר 4 שנים גרושים ואנחנו 3 שנים נשואים).
לפני הנישואים הוא היה נסיך.הוא לא הפסיק להגיד שלאשתו הוא מוכן להכל, שמוסד הנישואים עבורו זה "שיא".שאשתו לפני כולם ש.....ובאמת כך הוא היה עם גרושתו, אבל לא איתי.
איתי הוא חסר סבלנות, הוא לא מבין שקשה לי כי אין לי אף אחד.היחיד שהיה לי זה הבן שלי שעבר לאבא שלו.
יש לי עוד המון מה לספר, אבל אני לא רוצה סתם.
למרות שכתבתי שאולי אני לא אשלח את ההודעה הזאת, אני כן מצפה לתגובה כי אני זקוקה לזה.
אם מישהו מוכן לקרוא ולחזור אלי, אני אשמח.זה רק יעשה לי טוב.
אני פשוט לא יודעת לאן להמשיך?
זו פעם הראשונה שאני מעיזה לכתוב משהו באינטרנט...
בבקשה על תתעלמו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר את כרגע יותר חשובה
עדי בדיחי29/07/2011הי לאה,
אני שמחה שבסוף החלטת לכתוב לנו ולשתף.. ואנסה לעזור.
את מדברת קודם כל על הרבה מאוד בדידות ו"ריק" בעולם שלך. הסיפור שסיפרת לנו כאן סובב סביב התחושה שלך, מה יש לאחרים ולי אין, מה אני לא יכולה להציע לבן שלי (משפחה גדולה) ומה בעלי הקודם כן.. את חשה דחויה מכמה מוקדים- הבעל הנוכחי שאיתו התחלת את הסיפור, הבעל הקודם והילד. את במקור לא מכאן, מה שמחזק עוד יותר את תחושת הבדידות והריקנות הזאת.
אז עד כאן אני מדברת על מה שאת חווה, להערכתי.. ועל הקושי הגדול שבלהסתדר עם כל זה לבד.
את מכניסה אלמנט נוסף שהוא הבעל הנוכחי, שמשווה בעינייך את היחס לקודמת מול היחס אלייך, את מרגישה מופלית לרעה בעינין זה, שהוא עדיין עסוק בה, שהוא לא מבין ולא מקשיב לך מספיק ואף הרחקת עד "נשואה ל"מקסים" שלא אוהב אותי". האם זו פרשנות שלך או שזה משהו שברור וגלוי לשניכם בזוגיות הזאת= הצהיר על כך בפנייך?
אז יש פה שני סיפורים אמנם קשורים אך שונים זה מזה- הסיפור האישי שלך על חייך ועל תחושות הפספוס והדחיה, והסיפור על הזוגיות המאכזבת שאת חווה כיום.
אני חושבת שכדי לטפל בזוגיות יש קודם כל לעשות סדר ו"לטאטא אבק" לגבי מה שקורה אצלך בפנים. לך בפנים יש הרבה מועקות שלאו דווקא קשורות לזוגיות עם הנוכחי. את זקוקה להרבה הקשבה, לכתף תומכת ואת מבקשת מפורשות- אל תפנו לי גב, אל תתעלמו ממני, אני זקוקה לאוזן קשבת ולעצה טובה. העצה הכי טובה שאני יכולה להעניק לך היא להציע לך לגשת לאיש מקצוע שיתן לך את המתנה הזאת- קירבה, הקשבה והכלה. קודם כל את צריכה שיחבקו גם את הצער שלך. אח"כ כל היתר.. וכל היתר יכול לחכות עוד קצת. לא מן הנמנע שאם תטפלי קודם במה שאת חווה אישית בחייך (אני מתכוונת בעיקר כלפי הילד שזה נראה לי מוקד הצער)- תצליחי להפתעתך לטפל מצוין גם במישור הזוגי- אם זה להצליח לקבל החלטה או אפילו לשפר משהו שם בתוך המערכת הזוגית. אבל כפי שציינתי זה יחכה כרגע.
מטפל טוב יוכל להעניק לך את הזמן שיהיה רק שלך, ולמעשה כל מה שאת מבקשת- עזרה, הכלה, תמיכה ואוזן קשבת- את תוכלי לקבל גם בפן האישי שנוצר בטיפול, וגם בפן המקצועי ואז להרוויח גם תהליך אישי של צמיחה, ואת זה אף אדם לא יוכל להעניק לך פרט אם תעניקי לעצמך את זה- בטיפול או יעוץ אישי קבוע.
אני מקוה שהצלחתי לסייע לך במקצת. מאחלת לך בהצלחה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי לאה
פוחדת01/08/2011המכתב שלך נגע לליבי. אני מבינה אותך ואת האכזבה (מהילד, מהבעל הראשון, מהבעל השני...). לפי דעתי (ואני לא מומחית) את עושה טעות -- לדעתי, את צריכה "לא לרדוף" אחרי הילד ו/או הבעל החדש. את צריכה כשהילד שלך בא אלייך שגם אצלך יהיה לו שמח ולבלות איתו ושירצה הוא לבוא. ואם לא רוצה לבוא ורוצה לגור אצל אביו את צריכה שיחשוב שאת שמחה כי הוא שמח וזהו..
לגבי הבעל החדש- אם לא טוב לך אין לך שום סיבה להישאר. אין לכם ילדים ביחד, ין לכם שום דבר שמכריח אותך להישאר דווקא איתו.גם הוא, את כאילו "רודפת" אחריו ואחרי הקרבה ממנו (שלא מגיעה). דווקא בגלל שאת גרושה את יודעת שלא חובה להישאר בנישואין לא טובים. מקווה שעזרתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנא עזרו לי בבקשה!!חן27/07/2011
היי שלום !
אנו נשואים מזה כ7 שנים בת 26 דתיים, עדיין ללא ילדים לבעלי יש בעית זרע קשה ואנו כרגע מטופלים.
במשך כל שנות נשואינו ראינו עליות וירידות וכיום אני נמצאת במצב שקשה לי מאד אני בוכה המון ומרגישה שחיי עוברים ומתפססים... ואסביר: התחתנתי בגיל צעיר מאד אמנם תמיד הייתי בוגרת לגילי וידעתי לנהל חיי נישואים ולהתנהל טוב אך כיום במבט לאחור כנראה שעשיתי כמה טעויות, היתי מאד מלחיצה חוקרת שואלת דברים שהרחיקו אותו אך כמובן שהייתי אישה במלא מובן המילה תמיד בשלתי נקתי כיבסתי פינקתי והענקתי חום ואהבה בלי גבולות במשך השנים בעלי השאיר אותי המון לבד גם בלילות היה מאמר בכספים מתחבר לחברים שליילים מאד לא עושה כלום עם עצמו מטיול לטיול...היה משקר לי המון מזלז מאד בהורי ובמשפחתי, השנה עברנו במשפחה מקרה מאד קשה שאחותי חלתה לפתע פתאום (משהו נפשי) ובעלי זילזל לא הגיע לבקר בכלל והיה אומר לי מילים קשות מאד שלאיזה משפחה נכנס ושאולי גם אני חולת נפש וכו...הוא אינו מוכן לנסוע איתי להורי בטוענה שאינו אוהב את איזור מגוריהם, למרות שמשפחתי משפחה מצוינת אף פעם לא דיברה עליו או אמרה נגדו משהו הורי לא מתערבים בכלל! ואפילו על נושא הילדים אינם מביעים את דעתם!כאשר היינו בכל המצב הקשה עם אחותי גילתי שניהל שיחות טלפון של שעות עם אישה נשואה.. אני כמובן לא ויתרתי ולא הצלחתי לסלוח אך הוא נשבע והבטיח שלא היה כלום מעבר לדיבור וחזרנו..כאשר אנו יוצאים כמעט תמיד מסתכל על נשים דבר שמוציא אותי מדעתי ומייאש אותי מאד, הלכנו ליעוץ זוגי שעזר במעט, כיום הוא השתפר במקצת יותר נמצא במקום של הקשבה ורצון להצליח בבית ובזוגיות, אך אני מרגישה שחיי נגמרים אני רוצה לציין שאני נראית מצוין עובדת ומרויחה טוב אך מרגישה בודדה לבד בלי ילדים, מפחדת כל הזמן ששוב יחזור לדבר עם נשים..לא מרגישה שנותן לי אהבה למרות שאני משקיעה את נשמתי בו. אני לא מרגישה שאני באמת חשובה לו ולא יודעת מה עלייי לעשות? לפעמים אני מרגישה שהדבר הנכון לעשות זה להתגרש אל אני מאד מאד חוששת ולא יודעת מה יהיה עלי???
אנא עזרו לי!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לתגובתכם!
חן27/07/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחן-
בני27/07/2011היי
אני מבין שאתם בטיפול פוריות ואם לדייק הטיפול הוא אצל בעלך, ראשית שיהיה לכם בהצלחה ותראו ישועות בקרוב,
בקשר לשאר הדברים, את מציינת כמה דברים שכל אחד בנפרד שווה התייחסות נפרדת, ההימורים, הזילזול במשפחה שלך, אם נסתכל מנוקדת מבטך ועל פי התיאור שנתת אכן ישנה בעיה חמורה בהתנהלות הקשר שלו מולך, ואני מזדהה עם ההרגשה שלך שחייך מתפספסים וחבל על כל יום,
מצד שני את כותבת שהלכתם ליעוץ זוגי שעזר והוא השתפר עד שיש בינכם הקשבה ורצון מצידו להצליח שזה מעודד מאוד ונותן פתח לתקווה שיש עם מי לדבר, וכל מה שעליכם לעשות זה לשחזר את הזמנים הטובים ולשכפל אותם,
-
להתגרש עד כמה שזה נשמע רע, זה פתרון יחסית קל במצבך, ולפני שאת שוקלת ברצינות את הצעד לפרידה, את חייבת למצוא את הכוחות שיעזרו לך לראות גם ובעיקר את הדברים הטובים שיש לך בקשר הנוכחי,
אז בואי נעשה סדר:
הימורים:
לא כתבת מה המצב כרגע, אבל יש לזה טיפול גמילה ואם רצון שלו ותמיכה שלך אתם יכולים לצלוח את הנגע הזה,
-
זילזול בהורייך ובמשפחתך:
אני מניח שיש לכם רב שמקובל עליכם שיוכל לשבת איתו לכמה שיחות מוטיבציה ויראה לו מה דעת התורה וההלכה בעניין כיבוד הורי האשה ומשפחתה, אולי הוא לא מודע כ"כ לחומרת העניין, אני מלמד עליו זכות בשלב הזה, אם המצב לא כמו שכתבתי אז נצטרך לחשוב הלאה מה עושים,
-
שיחות הטלפון עם אשה נשואה:
מבלי לשפוט או להצדיק אותו כלל וכלל, מאוד ייתכן שלאור מצבו הנפשי המעורער בעקבות הפסדים כספיים, וכן העובדה שאינו מצליח להביא ילד לעולם כשאר האדם, ובמיוחד העובדה שציינת שהיית חוקרת אותו ומלחיצה, כל אלו ועוד איפשרו לו לחפש אוזן קשבת במקום אחר, לא יודע אם זאת הסיבה , אבל שוב בואי נלמד עליו זכות כדי לראות אם אפשר לצאת ולהשתקם מכל הבעיות שציינת,
-
כללו של דבר: אם את מוכנה לנסות ולעבוד קצת קשה בכדי להכניס את הקשר שלכם למצב של יציבות ואז לגשת ולבחון מחדש את כל המעלות והחסרונות שלו,,, אז יש לך סיכוי טוב להצליח במשימה ולהינות ממנה,
-
> הדרך לשם עוברת בהדרכה אישית של כל אחד לחוד, ורק אח"כ לשלב טיפול זוגי ביחד,
-
הוא חייב לטפל ולהיגמל מההימורים שלו,
חייב לקבל זבנג על הראש כיצד מכבדים כל אדם באשר הוא בכלל ואת משפחתך בפרט,
-
את צריכה ללמוד ולקבל כלים כיצד לתת אהבה מבלי להרגיש מרוקנת,
כיצד להחזיק במידת הקנאות אבל לא יותר מידיי שלא תגרום את ההיפך,
כיצד לתת אימון מלא בגבר שלך ולהוסיף לו ביטחון ועוצמה
ובכך להרוויח את הערכתו אלייך ובהמשך גם את הערכתו למשפחתך,
המשך בהודעה הבאה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחן-המשך-
בני27/07/2011בכל הימים הללו אני מציע שתעשו כל יום משהו משותף ביחד, זה יכול להיות הליכה רגלית סביב הבית, או כל דבר אחר, ובזמן הזה אתם מדברים ומשתפים אחד את השני עד שתרגישי שיש בניכם תקשורת נכונה שמאפשרת הקשבה והכלה ונותנת הרגשה שאני ואתה חשובים ומעורכים זה לזו,
-
כן אני יודע, מילים בומבסטיות, הביצוע לוקח זמן, וסבלנות, אבל אני מאמין בך שאת מסוגלת שלמה המלך כבר כתב עלייך "חכמת נשים בנתה ביתה"
תאמיני,תתפללי, ובעזרת השם תצליחי,
לילה טוב
אני כאן כמה שתרצו.
או במייל [email protected]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה בני-תגובה
חן28/07/2011תודה רבה על התיחסותך מחזק מאד!!
ובכל זאת זה 7 שנים!!!
אני מרגישה לבד עצובה ובודדה קשה לי מאד אני בוכה המון המון
מתפללת ומתחננת בלי סוף ומצפה לישועה
גם הנושא הזה שהוא מסתכל על כל אישה במבט מעמיק מפחידה אותי ומרתיעה אתי מאד
היום אני צעירה ויפה אך מה יהיה כשאתבגר,??
נושא נוסף זה ענין הילדים,,,בכל יום אני משתדלת לבשל לקבל אותו בפנים שמחות וכמעט ואיני מזכירה את הנושא כי אני יודעת שהוא שבור מזה מאד ומתוסכל...
אך קשה לי הבית שומם רייק ועצוב ואינני יודעת מה לעשות בכדי למלא את החסר כל חברוי מסביבי מגדלות ילדים ורק אני לבד ועוד מתמודדת עם הרבה בעיות בתוך הבית
אשמח לעידודך,,,,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחן-
בני28/07/2011חן חן לך על התודות!
כמה זמן אתם בטיפול ?
אני מניח שגם ניסתם תרופות וסגולות,
כמעט ואין גבר שלא מסתכל ושוטף את העיניים ברחוב, וככל שתתייחסי לזה כך יהיה לו יותר דחף להסתכל, אל תעשי מזה עניין, ולאט לאט תראי שזו סתם הסתכלות מתוך סקרנות ולא מעבר,
אל תשכחי שאת לא משגיחת הכשרות של בעלך זה בינו לבין קונו, לשם כך המלצתי לך ללכת ליעוץ אישי כדי להעצים את האישיות שבתוכך ולעלות את המודעות העצמית שלך, ממילא כבר לא יזיז לך לאן הוא מסתכל,
כל הכבוד לך על הדרך שבו את מקבלת אותו ולא מלחיצה בעניין הילדים, אני בטוח שיש פתרון, ואת יודעת שזה לא בידיים שלך,
התקשורת כבר כן בידיים שלכם, ועל זה אתם חייבים לעבוד בכל הכוח,
אני אעיז ואומר לך, שככל שיהיה בניכם תקשורת יותר טובה כך יגדלו גם הסיכויים לפרי בטן, היום כולם יודעים שגוף ונפש צועדים במשותף, ויש לכך השלכות בכל תחום ועניין ובפרט בנושא הפוריות,
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנקודה חשובה
עדי בדיחי28/07/2011שלום חן,
לא נותר לי להוסיף הרבה על דבריו היסודיים של חברנו הקבוע (תופים)- בני.
בתוך כל המכלול הזה אני רוצה להתייחס לנקודה אחת- אני לא אקרא לה "מסתכל על אחרות", אלא - מחפש אהדה נשית ואישורים לגבריותו.
אדם שנמצא במצב כמו שלו חווה מספר חוויות בו זמנית:
1. אני לא גבר כי הזרע שלי לא מייצר המשכיות.
2. הזרע הוא כוח הגברא- אין לי אותו, על כן אני גבר חלש.
3. אשתי סובלת מהמצב שלי ובכל זאת נשארת איתי, האם היא מרחמת עליי? או לא נעים לה ללכת? אולי כדאי שאתן לה סיבות ללכת? (לפעמים קל יותר להתנהג בקצת חוצפה או חוסר טאקט מאשר להגיד לך "אני לא שווה אותך").
4. יש לי בעיית התמכרות= גם בלי זרע בעייתי אני בעייתי בעצמי. (ההשלכה על אחותך רק הוכחה לכמה הוא מרגיש נחות).
ועוד ועוד.
את כל זה תכפילי ב7 שנים, או מהרגע שגיליתם על בעיית האי פיריון. לזה תוסיפי משברי אמונה ודת, מצב נפשי לא קל, קשיים בלשאת ולתת אמון (שיחות הטלפון ושקרים) וכו'.
לכן העובדה שהוא מסתכל על אחרות מלמדת על קודם כל- בריאות מינית. מעבר לזה- זאת בעיה מאוד מאוד קטנה בתוך כל המצב. אל תשימי עליה פרוז'קטור כרגע.
העובדה שהלכתם לטיפול ומשהו קרה מעודדת מאוד! מאוד! יש על מה לעבוד ויש בעיות, כן, אולי בהרבה מוקדים, אבל בכל זאת יש משהו שמשאיר אתכם יחד לעבוד על הקשר. וחשוב שתזכרי את זה ברגעים קשים.
השאר- אני מותירה לבני, אני שמה לב שהוא מעודד אותך מאוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדי-
בני28/07/2011עדי עם כל הכבוד לבני ויש כבוד! (חצוצרות...)
את נוגעת במקומות הנכונים הרבה יותר ממני, ממש התחלתם טיפול,
אני מקווה שהיא תיקח לתשומת ליבה את מה שכתבנו לה ותלך בראש ובראשונה לטיפול או אפי' לסדנת מודעות עצמית וכו',
יש לי כמה רעיונות בשבילה, אם היא תיצור איתי קשר במיל שנתתי לה,
אז אוכל לתמוך בה מרחוק,
המשך יום נעים לכולם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מצריך טיפול?בכיינית27/07/2011
אני בזוגיות של שנה וחודש. בן הזוג שלי מדהים, תומך, אוהב, עוזר.. וגם אני תומכת ואוהבת ועוזרת לו. הכל הדדי בינינו. לא הייתה לו עבודה מסודרת ושעות השינה שלו לא היו מסודרות ועזרתי לו למצוא עבודה כזו (קצת נלחץ מזה שהוא צריך להתחייב למקום לפחות לשנה) אך בכ"ז הלך על זה.. אבל מאחר כל הזמן.. אני לא אמרתי לו לו שום דבר על זה. כי זו הבעיה שלו אחרי הכל.
הקשר סה"כ ממש טוב. מסתדרת גם טוב עם החברים שלו ועם המשפחה שלו וזה גם ככה מהצד שלהם. כולם בטוחים שנתחתן בסוף... גם אני כבר הייתי בטוחה שהוא האחד.. אבל פה מגיע ה- א ב ל הגדול.
הוא התחיל לאחרונה לתת סימנים של בילבול... הוא עדיין נמשך אליי ואוהב אותי, אני יודעת את זה. והוא גם אומר לי כשאני שואלת. מחמיא הרבה, מנשק ומחבק הרבה.. אבל פתאום בזמן האחרון למרות שהוא עושה את הדברים האלה, אני מרגישה ריחוק. כשניסיתי לשאול מה לא בסדר הוא התעצבן מזה שאני שואלת כל הזמן...
הייתה לנו שיחה לפני כמה ימים שבה הוא אמר לי שהוא לא יודע מה הוא רוצה.. ושהוא מרגיש שהוא רוצה "להתפרפר" ולהתנסות עוד... כל הזמן אומר לי שאני מדהימה וחכמה ואיך הוא מצא מישהי כמוני. (לעומתו- חסר תעודת בגרות והוא כבר בן 27, אין לו עבודה מסודרת, אין לו כיוון או מחשבה על לימודים אקדמאים, אפילו לא פסיכומטרי).. ולי כן יש את זה. ולא משנה לי שאין לו את זה אבל אולי הוא מרגיש לא בנוח איתי בגלל זה? אני אוהבת אותו מספיק גם בלי כל הדברים האלה. הוא חשוב לי בתור בן אדם יותר ממה הוא יודע או לא יודע. בנוסף, הוא אמר שאני האדם הכי קרוב אליו בעולם ושהוא מדבר איתי על דברים שהוא בחיים לא שיתף ולא ישתף אף אחד... גם לא את המשפחה.. ושהוא אוהב אותי ובכל זאת רמז לזה שרוצה להיפרד.. אמר שהוא יודע שכל הביטחון העצמי שלו יירד אם הוא יהיה בלעדיי ולא יודע איך יסתדר בלעדיי אבל שבכל מקרה זה מה שהוא רוצה כנראה לעשות. בינתיים הנחתי לו לנפשו, טסתי לכמה ימים.. כיביתי את הפלאפון כדי שיחליט באמת מה יותר חשוב לו. שינסה לראות איך זה שאני ל א שם.
מה אני צריכה לעשות? להוציא אותו מזה ולגרום לו להבין שאני טובה לו? שהוא לא ימצא מישהי כמוני? איך הוא מוותר על דבר שהוא בעצמו יודע שטוב לו? אני יודעת שזה נשמע קצת מתנשא להגיד דבר כזה אבל אני גם יודעת שזה נכון. והוא חשוב לי ואני לא רוצה לאבד אותו על איזו שטות שאולי הוא הכניס לו לראש. כי אהבה ומשיכה והערכה יש.. יש הכל.. אז אני לא מבינה מה עובר עליו.. אולי כי הוא לא התנסה בהרבה קשרים ואני כן?.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשוב גם לציין
בכיינית27/07/2011שבמהלך החודשים הראשונים של הקשר הוא ביקש ממני ספייס ונתתי לו.. לא עשיתי לו סרטים.. אני אף פעם לא עושה סרטים.. אולי גם זה העניין? הוא ביקש, אמרתי אוקיי ונתתי לו.. גם כשהוא אמר שהוא לא יודע מה הוא רוצה לא הראיתי לו שאני ממש מתרגשת מזה.. (הוא יודע שכן וידע שאני אוהבת אותו) אני פשוט לא אוהבת לעשות דרמות. רק כשהוא החליט כבר על הפסקה אז עשיתי "סרט" ואמרתי לו שאין דבר כזה. או שביחד או שנפרדים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזוגיות
עדי בדיחי27/07/2011שלום עינב,
מספר נקודות:
1. יש איזו מן אוירה של השוואה תחרותיות מהדברים שאת כותבת, נסי לברר האם באמת את לא שמה דגש על הפערים ביניכם (השכלה, קשרים, עבודה) ,או מנסה להכניס אותם בכוח למשוואה שלו- למה הוא כרגע מעוניין להפסיק את הקשר.
2. העובדה שעזרת לו למצוא עבודה היא מצוינת ונראה כי את תומכת בו, אולי על הרקע הזה, של המחויבות הכלכלית לצד הקשר, הוא זקוק לזמן נוסף כדי לחשוב מה הכיוון האמיתי שלו.
3. אין לי ספק שהוא צודק ובלעדייך יהיה לו קשה. אך נשמע שהוא בכיוון של לקחת פסק זמן ולחשוב שוב על הכל, ולעשות סדר. וחשוב שהוא יעשה את זה עכשיו ולא, נגיד, אחרי חתונה.
4. עשית נכון וטוב שנסעת לכמה ימים, טוב שהתנתקת ממנו כי זה מה שהוא ביקש. לא הייתי מקטינה את החוויה שלו ואומרת "שהוא הכניס לעצמו שטות לראש". נסי לחשוב ברצינות על מה שהוא אומר- הוא מספר לך שהוא חווה כרגע חוויה רצינית של בלבול ותהיות מחודשות על החיים שלו. זה לא עינין של מה בכך. נכון שאת יוצאת נפגעת, אך שימי לב שזוהי לא שטות בכלל מה שהוא אומר לך. במיוחד כשהשטות הזאת נוגעת גם בקשר שלכם וברגשות שלך.
5. אני לא חושבת שאת צריכה להוכיח לו כמה את טובה, הוא יודע את זה. אפשרי לו את הזמן ויש סיכוי שהוא יחבר את כל מה שחסר לו ויגיע למסקנה שאת אכן האחת שלו וירצה לחזור. רק צריך לתת את הזמן.
6. מניסיון אישי- גם אני הייתי במצב בו בן הזוג לא אקדמאי, לא פסיכומטרי ולא בגרות. וכל אלו בהחלט יכולים להשתנות. אלו לא תכונות שבן הזוג מגיע איתן, אלו פרמטרים שיכולים להעלות את הדימוי שלו בעינינו, תלוי מהו דימוי טוב בעינינו. גם אני הגעתי לקשר עם כמעט 2 תארים ולא תאמיני כמה אני לא יודעת שהוא יודע. זוגיות טובה לא באמת מדברת על זה, השאלה עם מי את קמה בבוקר חשובה יותר. אני מסכימה שעם השכלה גבוהה אפשר יותר להתקדם בחיים, במיוחד היום, אבל לא הייתי מגדירה את זה כעדיפות עליונה בזוגיות.
7. דבר אחרון- העובדה שמאחר לעבודה, שהתקשה במציאת עבודה ובהתחייבות לה- שוב מחזירה אתונו לנקודה שלו- הוא כרגע צריך לחשוב מה הוא באמת רוצה. אם תתני לו את זה, הסיכויים שיבין מה הוא רוצה טובים יותר. עשית טוב ובתבונה שהתנתקת לכמה ימים. בהמשך תוכלי לדון איתו שוב על ה"ממצאים" שמצא.
טיפול? לא כ"כ הבנתי כוונתך. הוא סה"כ נשמע אדם שצריך לסדר את המחשבות. אם תחליטו לחזור, ותרגישי צורך בתמיכת גורם שלישי, כמובן יש לזה תמיד מקום.
לגבי ההוספה שלך- מסכימה איתך שאין מה לעשות דרמות. כמובן להגיד ולבטא את חשיבות הקשר בעינייך, אבל אם הוא הגיע להחלטה כזאת- נאפשר לו אותה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה בנקודות..
בכיינית27/07/20111. אני בוודאי שלא שמה דגש על הפערים.. אני אוהבת אותו באמת כמו שהוא ולא מלחיץ אותי שהוא כזה.
2. הוא אמר שאם ניפרד הוא יודע שהוא יעזוב את העבודה כי כל הביטחון שלא יירד והוא לא יצליח לעמוד מול הבוסים שלו. הוא אמר שאני זו שנותנת לו את הביטחון..
3. אם יהיה לו קשה בלעדיי אז מה יש לסדר? אני ממש מבובלת מהעניין הזה..למה להקשות על עצמך? :)
4. הוא חווה חוויה רצינית של בלבול, אני יודעת את זה. השאלה היא- האם אני לא צריכה להיות שם ושננסה להתמודד עם זה ביחד?.
5. כמה זמן צריך לתת לזה? כמה שבועות? שנה? בכלל קורים הדברים האלה שבחורים להיפרד בגלל דבר כזה ואז רוצים לחזור? אני יודעת שהוא לא נפרד כי הוא לא אוהב אז אולי זה עוד אפשרי? או שתמיד עדיף שלא לחיות בתקוות שווא. אחותו דיברה איתי ואמרה שהוא ממש נכנס לדיכאון בכמה ימים האלה.. שהוא לא יוצא וגם אם הוא יושב עם חברים "רואים שהוא לא שם".
6. זה ממש לא הדבר הכי חשוב בזוגיות מבחינתי.. אני אוהבת אותו וכל פעם שהוא היה חוזר מהעבודה הייתי קופצת עליו מרוב שמחה שהוא חזר.. ההשכלה לא פקטור מבחינתי.
7. מתי זה בהמשך? אני כרגע מנתקת איתו את הקשר עד שהוא יחליט לתת לי תשובה.. גם, כששאלתי מה הסיבה, מה קורה, הוא בכלל לא ידע לענות לי.. אין לו תשובה אז איך הוא ידע על מה לחשוב?
הוא אמר שהוא "שלם עם ההחלטה להיפרד" כי הוא רוצה לראות איך זה בלעדיי. אני פשוט מבולבלת כבר. מצד אחד הוא אומר כמה שהוא אוהב. כמה שהוא רוצה. ומהצד השני- רוצה לראות איך זה בלעדיי. להמשיך בנתק הזה? כרגע כשהוא מתקשר אנחנו מדברים אבל זה סתם מקשה עליי כי אני לא מקבלת ממנו תשובות.
כמה זמן אני צריכה לחכות?? או שפשוט אמשיך הלאה בחיי ואולי יום אחד הוא יחזור אלי עם "ממצאים"... הרי אמרתי לו שגם מבחינתי זו לא הפסקה, זה פרידה לכל דבר וכבר שבוע שלא יצרנו קשר.
אני פשוט רוצה לדעת מנסיונך או מה"סטטיסטיקה".. תוך כמה זמן, אם בכלל ואיזו תשובה מקבלים.. אני לא רוצה מישהו שלא בטוח שהוא רוצה אותי. אוף כבר! :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהושוב תוספת...
בכיינית27/07/2011הוא אמר גם שהוא מרגיש שהוא לא התנסה מספיק ושהוא רוצה "להתפרפר". זה לא סימן מובהק לזה שאולי הוא לא אוהב יותר? ולא רוצה את הקשר יותר אלא רוצה להיות עם אחרות?
אני פשוט צריכה איזה כיוון מחשבה לדעת אם להמשיך בשלב ה"אבל" ולהפסיק לחיות באשלייה שנחזור.
הוא בפירוש אמר שחלק מהעניין זה חוסר הניסיון שלו עם אחרות. למרות שהוא ואמר שהוא יודע מה הוא יפסיד ויאבד ושזה כל כך יחסר לו ויקשה עליו. ובכל מקרה הוא יבחר באופציה הסופית של פרידה ואני בטוחה בזה. .
השאלה היא אם יש דרך להניע אותו מזה או באמת כמו שאמרת, Let it be..
שיתנסה, שיחווה ואם האהבה חזקה מספיק הוא עוד ייצור קשר.
אני יודעת שיש עוד חיים אחריו ואני לא מפסיקה את שגרת חיי בגלל זה. אבל זה חשוב לי לנסות לפחות לקבל כיוון. אני רוצה שהשיחה הראשונה תבוא ממנו. מפגר, אני יודעת, אבל זה מה שאני חושבת שיהיה הכי נכון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהושוב תוספת... - תגובה
עדי בדיחי27/07/2011הי שוב,
אני מבינה אותך לגמרי. את רוצה כיוון מחשבה כדי לעשות גם לעצמך סדר.
ראשית אני אומרת- יש סדר שזוגיות יכולה לארגן, זה לגבי שאלתך- אז למה לא לעבוד ביחד על הקושי.. ויש סדר שקשור אלינו כיחידים. והזוגיות במקרה הזה מלכלכת מאוד את התמונה, מפריעה לחשיבה ומהווה מכשול. ושם הוא נמצא.
כדי שלא תתעסקי יותר מידי ב"איזה כיוון" ללכת- העובדה שרוצה להתנסות ולהתפרפר אולי לא מלמדת בהכרח על חוסר אהבה, אולי יש עוד אהבה ורגש, אבל הצורך שלו להיות חופשי גובר על הצורך שלו בקשר. וזה לדעתי יכול להגיד לך הרבה. אין לך מה להמתין יותר מדי, אני מניחה שתוך כמה ימים אחד מכם יזום שיחה, כדאי מאוד שאם תהיה פרידה- היא תהיה סגורה ומוצהרת ולא להשאיר קצוות פתוחים. וכן, LET IT BE משם והלאה. זה כבר לא תלוי בך. בגלל שהיה פה קשר משמעותי הוא רואי להיסגר באופן מכבד. ולכן חכי עוד כמה ימים, קיימו שיחה על מה שהוא החליט, ומשם תמשיכי הלאה. גם לך לא יהיה מאוד קל, כי בכל זאת את חווה פרידה ואת נפגעת, וגם את כמובן תצטרכי את הזמן שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבכיינית-
בני28/07/2011עדי כתבה לך מילים מאלפות > אבל הצורך שלו להיות חופשי גובר על הצורך שלו בקשר. וזה לדעתי יכול להגיד לך הרבה. אין לך מה להמתין יותר מדי, אני מניחה שתוך כמה ימים אחד מכם יזום שיחה, כדאי מאוד שאם תהיה פרידה- היא תהיה סגורה ומוצהרת ולא להשאיר קצוות פתוחים. וכן, LET IT BE משם והלאה. זה כבר לא תלוי בך.
-
אם אפשר להאיר את תשומת ליבך לגביי מה שכתבת >
אני לא רוצה מישהו שלא בטוח שהוא רוצה אותי. אוף כבר! :)
זאת הנקודה המרכזית כי מצד אחד הוא רוצה אותך רק שהוא מבקש ממך להשאר שם בשבילו מה שנקרא ללכת בלי ולהרגיש עם, תשאלי את עצמך את את מוכנה לתת לו את המתנה הזו,
ולקינוח את כותבת >
ובכל מקרה הוא יבחר באופציה הסופית של פרידה ואני בטוחה בזה .
זה בעצם כל ההבדל בניכם, את חוששת בכל זאת להינטש על ידו, בעוד הוא בטוח שתהיי שם ותחכי לו, למה הוא חושב כך ? לא יודע, כנראה שהוא כבר בדק את זה ולכן הוא מרשה לעצמו להחמיא ולהרעיף עלייך את כל השבחים שבעולם ובאותה נשימה לבקש להתפרפר, שזה חרב פיפיות ותכסיס ידוע...
מאחר וכרגע ממש אין לך שליטה על מה שהוא ייעשה, כי לרוץ אחריו את לא רוצה וזה גם פתרון גרוע, לא נותר לך אלא להפוך את הקערה על פיה, הווי אומר לפתוח דף חדש ומייד, ורצוי שישמע על כך מאחותו וכו', כדי לעזור לו להבין שאם הוא מתפרפר אז הוא מפסיד אותך, לצערי אין דרך אחרת להעביר לגברים את המסר,
אז מצד אחד את כאילו נותנת לו ספייס, אבל מצד שני מראה אסרטביות של אחת שיודעת לעמוד על הכבוד שלה, אם הוא לא חוזר, סימן שהוא לא היה שלך מלכתחילה, והרווחת את חייך מחדש,
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבני
ע28/07/2011תודה רבה על התגובה... וכשאחותו דיברה איתי, אמרתי לה שאני לא מתכוונת לחכות לו. שכואב לי לדעת שהוא מדוכא כרגע אבל שאני כבר לא הכתובת לזה. כשיחליט, הוא יודע איך למצוא אותי.. לא יודעת אם היא העבירה לו את זה או לא אבל בכל מקרה אני הגעתי להחלטה שאני לא צריכה מישהו שמתלבט לגביי. מותר להתלבט כן? כל קשר גם הכי טוב יש התלבטויות השאלה היא מה יותר חזק.. ואצלו כנראה הצורך להיות לבד הוא חזק יותר לצערי ואין שום סיבה שארצה להמשיך להיות עם מישהו כזה. בן אדם טוב ככל שיהיה. הלב צורח להישאר אבל במקרה שלי השכל חזק יותר ואומר לי שאני צריכה טו לט גו וכך גם אעשה.
נשיקות לכולם!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהע-
בני28/07/2011זהו את לא בכיינית יותר?
יש דברים שלעולם לא יהיה לנו מושג למה קרו ואיך קרו, קחי בחשבון את כל האופציות, את יכולה להתנחם בכך שבכל מה שקשור אלייך עשית ופעלת נכון,
הבחירה של החיים שלך נתונה בידייך, עשי מה שאת מרגישה ואל תסתכלי אחורה, מי שרוצה אותך באמת יודע איפה את...
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבטח שכן
אלונית28/07/2011חח אני עדיין בכיינית כי אני מתגעגעת אליו.. כבר שבוע בלי לדבר אפילו מילה.
אני יודעת שפעלתי נכון כי תמיד ידעתי מה אני שווה. אבל זה מה שעושה את זה ככ קשה.. איך בכז אנשים בוחרים לוותר על קשר שטוב להם בו. באמת שהיה לנו טוב. מה, בגלל שיכול להיות משו יותרטוב? הרי כשנפרדנו הוא בפירוש אמר שלא נגמרה המשיכה או האהבה. גם שבועיים שלושה אחרי זה הוא המשיך להגיד כמה שהוא אוהב מתגעגע ושאני חסרה לו. ואמר כמה שהוא חסר ביטחון בלעדיי.
ובכל זאת משהו שם, משהו שהוא לא יודע להסביר, גרם לו פשוט לקום וללכת. וזה כל כך מעציב אותי כי אני כל כך יודעת כמה טוב היה והייתי בהרבה קשרים ואני יודעת כבר לזהות קשר טוב שאני רואה אותו וזה כל כך מתסכל שהוא בחר ללכת.
למרות שהיה לו מאוד קשה, זו הבחירה שהוא עשה ואני לא יודעת אם עוד שווה לי (חודשיים אחרי הפרידה ושבוע בלי לדבר בכלל) לא לוותר, לקחת אותו לשיחה ולהגיד לו שאני רוצה.
או פשוט לתת לזמן לעבור ואז או שהוא באמת יחשוב על הדברים וירצה לחזור
או שהוא לא יחזור אבל בגלל שעבר הזמן אני גם לא כל כך ארצה שהוא יחזור..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבכיינית-
בני29/07/2011להתגעגע זה טבעי, לבכות ג"כ. אבל לקרוא לעצמך בכיינית???
עלה לי רעיון,
הבנתי שיש לך קשר עם אחותו, תאמרי לה ש כדי לא לאבד משהו שבעצם שניכם רוצים, ויש לך חשש שבגלל רוח השטות שנכנסה בו אתם עלולים להפסיד קשר בריא ונהדר, שתציע לו מיוזמתה כאילו... לפנות לייעוץ הכוונה (עדיף איתך בייחד), אבל גם לבד זה בסדר, תקווי ששם הוא יפתח ויגלה בעצמו מה עובר עליו באמת, ייתכן ויפול לו האסימון והוא יצליח להתגבר על הדחף המפוקפק הזה להכיר עוד ועוד, וייתכן שהוא ימשיך בשלו, אולם מה שלא יהיה זה יקדם אותו ויעזור לו לקבל החלטה, שתעזור לך לצאת מחוסר הוודאות שפוקד אותך כרגע,
לילה טוב ובהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה נגמר
בכיינית29/07/2011זה נגמר סופית... ואחותו יודעת והיא הכי מבואסת בעולם שזה נגמר בינינו. היא אמרה שכל המשפחה הייתה בטוחה שנתחתן בסוף וראו כמה טוב לנו ביחד (ואנשים מבחוץ יודעים לזהות דברים כאלה אני מניחה יותר מהאנשים שבתוך הקשר). היא אמרה שכל פעם איך שהייתי באה היו שמים לב איך הוא נהיה מאושר ושאף פעם הם לא ראו אותו ככה מאוהב. (אני הקשר הכי ארוך שהיה לו).. ועכשיו אחרי שהוא בחר לסיים את זה דיברתי איתה והיא אמרה לי שהוא ממש בדיכאון ושכבר נורא דואגים לו. כל מיני בני משפחה שלו התקשרו אלי אחרי זה חח כל פעם מישהו אחר להגיד שהוא עושה טעות ושאני אחסר להם ושהם מקווים שהוא יתעשת ושאני בן אדם מדהים ושהבאתי להם אור למשפחה :) אבל אני יודעת שזה לא יקרה. יש לי מן הרגשה כזו שהוא עומד שלם מאחורי הבחירה שלו, לא משנה כמה הוא בכה בטלפון ואמר שהוא אוהב אותי ומתגעגע ורוצה לחבק אותי. אם זה היה נכון- הוא היה עושה את זה, לא? הוא היה כבר בא אליי ומתחרט על השניה שהוא אמר שהוא לא רוצה להיות איתי. אבל בטלפון נורא קל לו להגיד "קשה לי" ונורא קל לו להגיד כמה שהוא מתגעגע ואוהב. אז למה הוא לא איתי?? אני משתגעת!!:(
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדעתי
מיכל30/07/2011תראי אני מבינה מאוד את המצוקה שלך.. את אוהבת אותו ורוצה להיות איתו וכמובן את רוצה לדעת שהוא גם רוצה אותך, בלי לרצות "להתפרפר" זה הגיוני כל כך... ונכון שכשגבר אומר לך ככה אז המחשבה שלך לגבי כמה הוא באמת אוהב אותך מתערערת.. את כמו כולנו רוצה גבר שיאהב אותך ויהיה בטוח שזה הכי טוב לו ושחוץ ממך הוא לא צריך אף אחת... ואני מבינה שקשה לך עכשיו מאוד הרי זה כל כף שקוף שאת אוהבת אותו... אל תשברי את הראש שלך במחשבה של "למה הוא לא עושה משהו אם הוא אוהב אותי.. למה הוא לא איתי?" פשוט תתמקדי בעצמך ותביני שמה שאת רוצה מקשר וגבר זה לא יותר מידי.. זה לגיטימי וזה מגיע לך...ולמרות שמאוד קשה לך תסתכלי על התמונה כך ש-לך מגיע יותר.. מגיע לך גבר שירצה רק אותך... מגיע לך גבר שלא יתלבט ויבכה לך בטלפון ותוך כדי גם לא יקום ויבוא אלייך ויגיד שהכאב שלו על אובדנך גדול מידי והוא החליט לחזור.. היום אני מבינה שמילים זה כלום! לא משנה כמה יגידו לך שאוהבים אותך.. ולא משנה כמה יבכו לך או ו יגידו שרע לההם.. משנה כמה יהיו שם לידך וכמה יחפשו את קרבתך וכמה באמת יוכיחו שאת חשובה... לא חשובה במילים, חשובה במעשים.. פשוט תביני מגיע לך יותר.. ויהיה לך הרבה יותר קל... אם הוא בוכה ורע לו זה כי הוא הבין מה הוא איבד, הגיוני מאוד עשית בשבילו המון ואולי בחיים הוא לא יכיר מישהי שתעשה בשבילו כל כך הרבה.. עכשיו תחשבי מה לך מגיע.. ולמרות שאני לא מכירה אותך אישית ממה שאני מתרשמת מגיע לך הרבה יותר מגבר שרוצה "להתפרפר".
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאנונימית
בכיינית31/07/2011איזה נשמה טובה את..:) ממש עודדת אותי...
אני יודעת שמגיע לי יותר. עכשיו הבעיה היא אחרת- אני כל כך מקווה שהוא לא יתקשר אי פעם, בחיים, לעולםםםם להגיד לי "התחרטתי". אני כל כך לא רוצה לדעת מקיומו יותר.
אחרי שנתתי מעצמי כל כך הרבה, ואחרי שהוא השלה אותי אלוהים יודע כמה זמן לא מגיעה לו הפריווילגיה בכלל להרים את הטלפון ולחייג את המספר שלי. אני מקווה שהוא לא יהיה טיפש וינסה להתקשר. אני כועסת.. לא כועסת כי הוא נפרד. כי מותר להיפרד. גם אני נפרדתי מאנשים בעבר. אבל מעולם לא השארתי אותם עם השאלה "למה". הייתי כנה. ידעתי שאני פוגעת אבל ידעתי שהכנות הפוגענית הזו תעזור להם בהמשך. גם טרחתי להדגיש ש-לי- מפריע ש..." ולא לגרום לבנאדם להאמין שיש משהו שלא טוב אצלו. האמנתי שגם לי מגיע שיתייחסו אליי ככה אבל אני זו אני. והוא השאיר אותי "תלוייה באוויר" ללא שום סיבה. גם לא הכי פוגעת.
ולכן הוא באמת לא שווה מישהי כמוני ומקווה שיום יבוא ואני לא אמצא את עצמי כותבת טורים בוואי-נט על מר גורלי אלא שבאמת יגיע האחד שיידע להעריך טוב לב ולא לפרשו כחולשה.
תודה לכולם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמחה שיכולתי לעודד אותך...
מיכל31/07/2011כל הכבוד על הגישה שלך, ברגע שאת כותבת שאת לא רוצה שהוא יתקשר אלייך למרות הרגשות שלך, למרות כל מה שנתת ועשית עבורו את מוכיחה עד כמה את אמיצה וחזקה.. כל הכבוד לך!!
עצה שלי מכל הלב- תתנתקי ממנו, אל תתני להתקרב אלייך ולפגוע בך.. תחיי את החיים היפים, הרי יש כל כך הרבה דברים שאנחנו מונעות מעצמנו ברגע שאנחנו נמצאות בקשר, תחייכי ותגידי לעצמך שאת בחורנ אמיצה, ותאמיני לי שחסר היום בחורה חזקות ואמיצות שיכולות לקום ולהמשיך הלאה גם אם יש צער בלב. תתגאי בעצמך...
מאחלת לך את כל הטוב שבעולם!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- להישאר ביחד או להיפרד?אנונימי27/07/2011
אני וחבר שלי בני 18, ואנחנו יוצאים כבר שנה ו-8 חודשים.
בשנה הראשונה שלנו היו פה ושם בעיות אבל הצלחנו לתקן אותם והמשכנו ביחד.
ב-3 חודשים האחרונים המערכת יחסים שלנו מאוד שונה, אנחנו עושים סקס כיאלו שאנחנו מחכים שנגמור ונילך לישון, אנחנו מתנהגים כמו זוג נשוי, ביגלל חוסר בכסף יוצא שאנחנו לא יוצאים הרבה לבלות ואם כן אז לאותם מקומות, עכשיו אנחנו בהפסקה לשבוע, בין היתר אני מרגישה שהוא אוהב אותי הרבה יותר ממה שאני אוהבת אותו ולכן מפריעה לי הרצון שלו להיות כול הזמן איתי, אני הראשונה שלו ולעומתו אני כבר הייתי עם גברים אחרים בחיי, ואני חושבת שאנחנו צעירים מידי מכדי להיות רק אחד עם השני, כי אני באופן אישי רוצה לקבל יותר נסיון ולהיות עם אחרים, זאת אחת הסיבות שאני יותר עם הרגליים על הקרקע ואני לא בטוחה אם אני רוצה לישאר איתו או לא, אני חושבת שאני פשוט מאוהבת ב"ביחד הזה" שנוצר, ובמערכת היחסים שלנו ולא מאוהבת בו, כבן אדם וכבן הזוג שלי, כיאלו שאני איתו רק כדי לא להיות לבד, אבל אני לא בטוחה שזה ככה, מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רווח והפסד
עדי בדיחי27/07/2011שלום אנונימי,
את מתארת מצב שהרבה זוגות חווים. זה לגמרי בסדר שאת לא בטוחה שזה הקשר הנכון. את צודקת גם שיש את התופעה הזאת של להתאהב בביחד ובאינטימיות אבל לא באמת באדם עצמו. העובדה שנעים לנו איתו לא מלמדת תמיד על העובדה שאנחנו מאוהבים בו.
את מרגישה שחיקה וצורך להתנסות בעוד קשרים. אני חושבת שאין מה להתבייש בזה. הוא כנראה מרעיף עלייך אהבה, אולי זה עוד אלמנט שגורם לך פחות להתרגש ממנו ולהרגיש שהקשר בר סיכון, ובמקום זה הקשר הוא מקום נורא בטוח להיאחז בו, ואז הוא יותר משעמם. אין מה לעשות. אנחנו רוצים מקום בטוח אבל בו זמנית שיהיה בו גם ריגוש ואקשן וחוסר ביטחון קטנטן, שיהיה מה שיניע אותנו להמשיך אותו ולבדוק מה יש בו.
העובדה שהמצב הזה נמשך כבר 3 חודשים מלמדת שזה לא משהו זמני, זה עינין שאת, על אף גילך, מאוד מודעת אליו, וזקוקה לספק את צרכייך השונים, ודווקא חשוב כי שאמרת שתעשי את זה בשנים האלו עד שתדעי מה את באמת מחפשת. אין טעם להישאר בקשר שאת נמצאת בו רק כי נחמד ונעים. כן, לא יהיה נחמד להיפרד, אבל לפחות את תחושי חופשיה באמת לעשות מה שאת רוצה. כי כרגע נראה שלצרכייך יש מקום חשוב בעינייך, וזה עליון יותר מלהיות בקשר מחייב. אני מרגישה שאת באמת זקוקה לזמן הזה.
אז בזמן שלך, אבל בקרוב, קבלי החלטה מעשית לגבי המשך הקשר, כאשר תשימי אותך בראש סדר העדיפויות: מה אני רוצה, מה אני צריכה, האם אני משלה אותו כשאני איתו, למה אני בקשר הזה? אם עדיין תגיעי לאותן תשובות שהבאת כאן, סביר להניח שאת זקוקה לחופש פנימי להתנסות בעוד חוויות. ומותר לך. כמובן לקחת בחשבון שלא בטוח שבן הזוג הבא יהיה מרעיף אהבה, תומך וכו' וכו'... בכל ויתור יש סיכון קטן. אבל נסי לעשות חושבים על כפות המאזניים בבחינת "רוח והפסד" עבורך. מה אני מרוויחה מפרידה ומה אני מפסידה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אובססיביות וקנאה מצד הגברחברה אנונימית27/07/2011
אני שואלת בשביל חברה:
שלום אני בת 23 ויש לי חבר בן 27 מזה כשנה.
הקשר שלנו מאוד בעייתי אע"פ שאנחנו אוהבים וממש סגורים על זה שאנחנו מתאימים מבחינת הכל- דת, עדה, תכונות משותפות וכו.. ואף מדברים על חתונה.. הוא נורא לחוץ על חתונה .
אבל עם כל האהבה שלו אליי והדאגה שלו אליי והכבוד שלו אליי ואל משפחתי הוא נורא אובססיבי וכפייתי אליי ונורא נורא קנאי וחשדן, פעם הוא לא הסכים לי ללכת לים שמא איזה גבר יתחיל איתי היום הוא כבר יותר מתחשב ..הוא אוסר עליי מועדונים וידידים. אין לי ידידים כיום ואני לא יוצאת למועדונים בגללו .
אם גבר מתחיל איתי הוא מתחרפן , הוא ממש שומר עליי מפני גברים. מצד אחד זה מחמיא לי כי הוא עוטף אותי ושומר עליי ורוצה שאני אהיה רק שלו, מצד שני זה כבר מתחיל לעצבן כי אם איזה גבר פונה אליי ביחסי עבודה הוא מתערב או אם לקחתי סוכריה ממישו מהעבודה הוא מתעצבן, אם אני מקלידה משהו במחשב הוא זורק לי את בטח מתכתבת עם ההוא....כמובן אני רוצה לציין שיש סיטואציות שהוא מקלל ומאיים לדוגמא כשאני מציעה פרידה אז הוא יכול לקלל כי הוא טוען שצריך להביא סיבה מוצדקת לפרידה ואי אפשר לזרוק אותו כמו כלב שהוא כבר מאוהב, או נגיד שאנחנו רבים (אני טיפוס מאוד קשה ורגיש וקל לעצבן אותי ואני יכולה לריב על שטויות שמעצבנות אותי והרבה העירו לי על זה גם במשפחה ) ואז הוא מנסה להשלים ואני לא רוצה להשלים ישר אז הוא מתחיל לאיים...והאמת שאפשר גם להבין אותו כי קשה להסתדר איתי ,לא החזקתי קשר יותר מ4 חודשים הוא הראשון שאני בקשר ארוך של שנה. והוא החזיק קשר של שנה וקשר של שנתיים.
האם יהיה לי קל איתו בחיי נישואים?
האם הוא הזיווג שלי? מה עליי לעשות?
חשוב לי להזכיר שהוא עבר חוויה מאוד קשה של פרידה לקראת חתונה (שכבר נקבעה) בגלל שהאקסית התאהבה בידיד שלה וכיום הם נשואים ... זה קשור נכון?אודה לתשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לברוח
עדי בדיחי27/07/2011שלום חברה אנונימית,
כן, חוויית הנטישה והבגידה קשורה למה שקורה איתו כיום, אבל- מדובר בבן אדם (נשים רגע הכל על השולחן) שלא יודע לבלום את עצמו, לא מילולית ואולי בהמשך פיזית. הקללות, האיומים, הסירוס מאפיינים אדם שחייב להיות בשליטה, גם אם השליטה תגבה מכולם מחיר יקר.
האם הוא הזיווג- זה בטח לא אדע, אבל אני חושבת שצריך לחשוב מחדש על כל הקשר.
העובדה שהוא "הצליח" לקיים קשרים יותר ארוכים מארבעה חודשים לא מלמדת כלום במקרה הזה ואין מקום לתחרות על הרקע הזה של "מי שרד יותר". יתכן והוא תמיד מצא לעצמו בנות זוג ששרדו את התוקפנות שלו כי האמינו באמת ובתמים שהוא שומר עליהן, יש נשים שזה נורא מחמיא להן עד שמגיעה הסטירה הראשונה, וגם אז הן לא תמיד עוזבות. לכן בבקשה לא להתייחס לכמות החודשים שכל אחד שרד בקשר.
כן, גם לבחורה שבקשר אולי קשה להמשיך קשרים, אך אלו סיבות אחרות ואני מניחה שלא קשורות לאלימות ותוקפנות ושליטה. אולי ההפך. אולי הסיבות קשורות לחוסר ביטחון, רגשי נחיתות וכד'.
יש נטיה לכל אחד מאיתנו למצוא את המשלים שלנו. אבל לא בכל מחיר. מבחינתי, מבחינת הפרטים שקיבלתי בהודעה זו- הנכון יהיה לא להמשיך את הקשר ולחפש את הסיבות ללמה קשה לי ליצור קשר לטווח ארוך, ולמה התחברתי דווקא לאדם שתלטן, שלקח ממני את הבילויים, היכולת לבחור באופן חופשי וכו'. עכשיו זה אולי נסבל, בהמשך, בזוגיות ובנישואין- הפרמטרים האלו של רצון לשליטה באופן כה קיצוני, לא רק בעייתיים אלא מסכנים הן את האשה והן את הילדים שיהיו בהמשך. אז נא לחשוב פעמיים עם מי לבנות בית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זוגיות עם בחור שקטן ממנימיכל27/07/2011
היי
אני בת 28 ניהלתי קשר ולאחר חודש נפרדנו כי הפחיד אותי העובדה שהוא קטן ממני
עם בחור בן 21 שממש רוצה אותי לקשר רציני ומראה נכונות ורצון השאלה האם זה הגיוני ?
ד.א. הוא דתי ומעוניין להיתחתן בעוד שנה
אני בדילמה הרבה זמן לא הרגשתי כזאת אהבה מגבר ורצון לזוגיות אמיתית וכל מה שמשתמע מכך
העניין שהוא ממש מתחנן שאני אהבת חייו ואני לא יודעת מה להחליט ומפחיד אותי התגובה של הסובבים
השאלה שלי מה אני אמורה לעשות עכשיו, לתת לו צאנס או מה לעשות?
ד.א. גם לי אליו רגש מסוים
אודה לעזרתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פערים שיש לחשוב עליהם
עדי בדיחי27/07/2011הי שלומית,
אני רוצה להעלות מספר נקודות
1. מה את בדיוק מרגישה אליו? את מרגישה שלמרות הער יש סיכוי לזוגיות טובה ובהמשך לנישואין? למרות שבגילאים אלו מדובר בפער שיכול להיות משמעותי, אך לא בהכרח.
2. האם העובדה שהוא דתי ומעוניין להינשא בקרוב- מרתיעה אותך?
3. האם הפער הדתי משחק תפקיד בעינייך, שכן זה פער רציני להמשך החיים ביחד.
4. הרבה זמן לא חשת אהבה כזתא מגבר- אבל מהי האהבה שלך אליו?
חשוב שתשימי דגש על הרגשות שלך, ולא על מה אחרים חושבים. כל עוד את חושבת מה הסביבה חושבת- אולי את לא בטוחה ברגשותייך. חשוב לשים עליהם דגש. כי בלי רגשות אמיתיים ורציניים שלך- זאת סתם עוגמת נפש לשניכם להישאר בקשר. אני בטוחה שגברים נוספים יודעים לתת את תחושת האהבה הנהדרת הזאת, השאלה היא האם את מעוניינת שזה יהיה הגבר שיתן לך אותה? עם כל מה שהוא בא איתו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודההההה
מיכל28/07/2011וואו את מדהימה תודה על היתייחסותך........
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבשמחה רבה
עדי בדיחי28/07/2011בשמחה, אנחנו פה לעדכונים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה- מה דעתכם?מירב26/07/2011
אני יוצאת עם מישהו מזה כמה שבועות. היינו ידידים לא כ"כ קרובים עוד לפני (בערך חצי שנה).
אני יכולה להגיד עליו שהוא הטעם שלי והוא סה"כ בחור מאוד נחמד.
עם כל זה, אני לא בטוחה ברגשות שלו...
הכל אצלו ברמזים. יש ימים שהוא מדבר איתי (וגם לא כ"כ הרבה) ויש ימים שהוא יכול להעביר בלי לדבר בכלל- כאילו מחכה שאני אדבר. אין לי שום בעיה עם זה, ואני מסמסת ומתקשרת..אבל די, כמה אני יכולה?למה כמעט כלום לא בא ממנו?
נפגשנו די הרבה פעמים ואני מרגישה שהוא משחק את ה"קשה להשגה"...וזה ממש מוריד לי ממנו. אני צריכה להיות בטוחה במה שהוא מרגיש אליי, ברצינות שלו לגבי... הוא לא אמר לי שהוא אוהב אותי, ואני גם לא מצפה לזה כי גם אני עוד לא מאוהבת, אבל חוץ מלהחמיא לי מדי פעם ולדאוג לשלומי ועל מה שעובר עלי ,לא קורה שומדבר אחר. אני מרגישה שזה לא מתקדם. כשאנחנו נפגשים אז אני מרגישה שהוא רוצה אותי, הוא מחבק, מלטף,מנשק והוא סה"כ ממש בנאדם ממש חם. אבל כשאנחנו לא נפגשים,הוא לא מדבר,זה מרגיש כאליו הוא שוכח ממני!אפילו שהוא טוען שהוא חושב עלי הרבה... אני פשוט מבולבלת! אני לא יודעת מה הוא רוצה ומה לא..ואני די מתביישת לשאול אותו את זה בשלב המוקדם הזה של היחסים.
מה אתם חושבים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשמח לדעתכם
עדי בדיחי27/07/2011הי מירב,
אענה הקצרה וכמובן אתן לשאר החברים לחוות דעתם..
בגדול נקשר מאוד צעיר ועוד מוקדם לדעת גם מה את מרגישה, לא רק מה הוא מרגיש. את עוד לא מאוהבת, את רק רוצה את הביטחון הזה שאת משקיעה השקעה לאורך טווח.
אני חושבת שאחרי תקופה של חודש וחצי חודשיים כן אפשר לנסות להבין מה הכיוון שלו, לשאול אם נהנה איתך, אם טוב לו בקשר כפי שהוא מנוהל כרגע. להתעניין. אני מניחה שהוא יכול להחזיר את השאלה אלייך ובכך יכול להתפתח דיון מסוים על איך את מרגישה- שהוא לא מתקשר מספיק והיית שחמה ליותר תשומת לב. כמובן גם לדאוג לספר לו על החום שלו ועל כך שסה"כ את נהנית איתו.
כן חשוב לשים את הדברים על השולחן, כי ככל שהקשר ישאר כך ובמקביל הזמן יעבור- השאלות שלך ילכו ויהדהדו. אז אולי כרגע קצת מוקדם, אבל אל תחכי יותר מדי. את צריכה לדעת מה קורה, לכן חכי עוד כמה פגישות והעלי את זה- כשאת בעצם שואלת אותו מה הוא חושב ואיך נראה לו עד כה, כי חשוב לך שיחוש בטוב איתך. אם הקשר הדדי בעיניו- הוא ישאל אותך אותו דבר. אם לא ישאל, כנראה הוא מתחמק משיחה כזאת, ואז תשקלי שוב את הלך הדברים.
אבל בשלב ראשון- להעלות בעדינות, לא בשיחה כבדה מדי אבל כן לגעת בנושא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!!!
מירב28/07/2011האמת שעכשיו חזרתי מעוד פגישה איתו, בה הוא אמר לי שהו ארציני לגבי ואפילו שאל "מה אנחנו?" והביע משמ רצינות ושהסברתי לו שאני מעדיפםה לקחת את זה לאט יותר, הוא לא נבהל ואמר שזהב רור לו ומובן לו .(נפרדתי מהאקס שלי לפני חודשיים)
אני מקווה שהיחס שלו ישאר חם גם אם לא נפגשים.
תודה רבה רבה לך!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה רבה
עדי בדיחי28/07/2011נשמע מצוין. גם השאלה שלו "מה אנחנו", ז"א הוא מוכן להגדיר את הקשר.
טוב שהיית כנה איתו שאת זקוקה לזמן.. לכי לך בקצב שלך ואל תשכחי לבטא רגשות חיוביים :) זה תמיד יעשה טוב ויקדם אותך.. עם ובלי קשר למערכת זוגית. חשוב רק לא ליצור מ ר ו ו ח י ם ג ד ו ל י ם בין פגישות. תמשיכי לשמור על הקשר, נשמע שהוא בכיוון מתאים.
בהצלחה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקוק לעצהליאור26/07/2011
שלום רב
לאשתי יש יום הולדת ביום שישי הזה.
יש לנו ילד בן 5 ותינוקת בת 3 חודשים כל יום הולדת היא נוסעת לבית מלון וחשוב לה מאוד גם השנה לנסוע,היא לא רוצה להיות בבית ביום הולדתה.
בנוסף לקושי הכלכלי שבו אנו נמצאים ,הקושי אצלי חוסר האנרגיה והתשישות שבאה בטיפול התינוקת אני זה שקם כל לילה להאכיל אותה בגלל עייפות גדולה של בית זוגתי.
כל יום אני הולך לעבודה ועושה גם את עבודות הבית רחיצת כלים בישולים ועוד ,כל אלה גורמים לי לתשישיות רבה והחום הכבד בחוץ ורכב קטן הופך את זה לבלתי נסבל יותר,בהתחלה היא רצתה שניסע ברכב לאילת הסברתי לה את המקום שלי אז היא אמרה טבריה,אמרתי שאפשר לנסוע בספטמבר שיהיה יותר נעים אך המשמעות של תאריך היום הולדת חזק אצלה יותר מכל דבר.
אשמח לקבל עצה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פתרון
יוסי26/07/2011צימר זה הפיתרון הכי טוב
הכי קרוב יותר זול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניכרת האהבה וההתחשבות שלך בה
עדי בדיחי26/07/2011הי ליאור,
נראה כי היומולדת של אשתך מסמל עבורה הרבה, בין היתר גם את מידת החשיבות שלה בעיניך.אין לי ספק בכלל שהיא מעריכה אותך (ואם לא אז כדאי..) אתה מאוד מתחשב בה וזה ראוי להערכה רבה. אפשר אכן ליסוע בספטמבר, אני מאמינה שהתאריך לא באמת משנה (אולי מבחינת הקטנה שתגדל קצת ויהיה קל יותר), מה שמשנה לאשתך היא ההשקעה והיחס המיוחד ביומולדת.
אם זה מה שהיא אוהבת, אני מציעה לזרום עם הראש, ולקחת את זה כקטע חווייתי נטו וגם פינוק בשבילך- אין כלים לשטוף...
בין השורות אני מבינה שמאוד קשה לך לתפקד בכל המישורים ולהתחלק לכ"כ הרבה חלקים בבית.. אני מניחה שאשתך רואה את זה ורואה את המאמצים שלך, בכל זאת שווה כן לדבר איתה על זה וכן לשתף אותה שכמובן הכל מדאגה ואהבה, אבל לפעמים אתה חש בתשישות מוחלטת ופחות פנוי רגשית לבילויים ולכיף. האם יש משהו שהיא יכולה לבוא לקראתך? האם היא יכולה לקחת משהו שאתה עושה עד כה- ולסייע לך? לא בושה לבקש... האחריות צריכה להיות מוטלת כמובן על שניכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- להתגרש או לא?מתלבטת25/07/2011
אני בת 38 נשואה כבר 17 שנה. רוב הזמן הייתי עסוקה בגידול ילדים. אהבתי את בעלי אבל לא פיתחנו שום מערכת יחסים או תחביבים משותפים. לפני שנתיים בערך החל לשעמם לי. הקטן שלי בן 10, עצמאי ופחות זקוק לי. התחלתי להתלונן בפני בעלי על חוסר הקירבה בנינו והוא לא מבין אותי. הוא אומר שאני לא יכולה פתאום להשתנות ולצפות לקשר אחר בנינו. טוב לו עם השיגרה שהיתה שהקשרים חברתיים שלנו היו עם חברים ולא אחד עם השני והוא לא מבין מה פתאום אני מדברת במונחים של אהבה וקירבה. הוא אומר שאני חיה בפנטזיה וחוזרת לגיל 17. משעמם לי ורע לי. פתאום כשהוא יוצא לשבת עם חברים זה מפריע לי שהוא לא מעדיף להיות איתי, זה יצר ריחוק ואנחנו בקושי מדברים ואפילו בחופשה האחרונה ישנו בחדרים נפרדים. חשבתי להתגרש ואמרתי לו את זה שאני רוצה קשר, אהבה, בילוי משותף.הוא אומר שהוא ישתדל אבל לא עושה כלום והכל נשאר שגרתי. אני מתלבטת מאוד אם להתגרש רק בגלל שמשעמם לי ושבעלי לא מעוניין בקשר רומנטי איתי. יש לי ילדים מולצחים מאוד ולומדים בבתי ספר למחוננים מבחינה כלכלית יש לנו עסק ואנחנו מרוויחים די טוב. אני לא יודעת מה לעשות חשבתי לחזור לאוניברסיטה ולשכוח מבעלי אבל אני לא מצליחה לא להתעצבן כל פעם שהוא מעדיף להיות עם חברים ואני נשארת בבית משועממת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סדנאות, ייעוץ זוגי ועוד
דורית כהן25/07/2011מתלבטת יקרה, את נמצאת במצב טוב יחסית, משום שיש בך את הרצון לעשות את השינוי יחד עם בעלך, ולא עם מישהו אחר.
אבל ממה שאת מתארת - הוא התרגל לשיגרה מסויימת ואינו רוצה להפר אותה, אבל כנראה הוא לא מוצא מספיק עניין בחברתך בלבד ולכן מעדיף לצאת לבילויים בנוכחות חברים נוספים. בעובדה שישנתם בנפרד בחופשה מעידה על בעייה רצינית ביכולת שלכם להיות יחד, באינטימיות.
יש שני דברים שאת יכולה לעשות - לפני שאת מחליטה להתגרש:
לבקש ממנו ללכת יחד לייעוץ זוגי או לסדנאות זוגיות מסוגים שונים (יש סדנאות מגע, טנטרה, אימאגו ועוד).סדנאות אלו יתנו לכם רעיונות וכלים ויספקו לכם חוויות מרגשות ביחד.
שנית - את יכולה בעצשמך לפנות לתחומים שמעניינים אותך ולפגוש אנשים חדשים, אלא שזה פותח פתח לעשייה לא משותפת. החשש שלי הוא שעד מהרה תמצאי מישהו שיתן לך אפילו קצת תשומת לב ואת תתאהבי כי זה כל כך חסר לו. חבל שהוא לא מבין זאת. (אולי תראי לו את התשובה שלי).
סכנה אחרת יכולה להיות שהוא יפגוש מישהי שפתאום תרגש אותו וזה ינער אותו להבין שמשהו לא בסדר ביחסים שלכם.
בקיצור - עליו להבין - לפני שזה יהיהמאוחר מדי ויהיה קשה לתקן את הנזקים - שחייבם לעשות משהו עם מה שאת מתארת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עדי - עדכוניםeden25/07/2011
הי עדי,
האמת שאין כל כך מה לעדכן. כאמור נפגשנו לפני חודשיים, שבועיים אחרי זה סימסנו קצת אחד לשני, ושבועיים אחרי זה היתה לו יומולדת. ביומולדת שלו סימסתי לו ברכה כלשהי (לא יותר מידי ולא פחות מידי, אבל מה שרציתי מהבטן, מהלב). הוא סימס בחזרה "תוקה מותק על הברכה היפה...".
מאז דממה.
אני כמובן לא יוצרת קשר, לא מגיבה לכלום בפייסבוק. מידי פעם מפרסמת משהו בעמוד בפייסבוק שאולי ימשוך אותו, אבל לא. החלטתי עכשיו שאני אנסה להוריד פרופיל גם שם וממש להיעלם.
הוא יודע שאני עוברת דירה בעקבות הגירושין כי פירסמתי את זה בפייסבוק - בתקווה למצוא דיירים חלופיים.
עדין אין חותמת סופית לגירושין, אני יודעת שזה משהו שבטוח עוצר אותו מלעשות משהו (אם הוא בכלל בכיוון).
והחלטתי שאני לא יוצרת קשר עד החגים - אני רוצה לקבל ממנו שנה טובה.
מה את אומרת??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גישה נכונה
עדי בדיחי25/07/2011הי עדן,
תודה שאת שבה לעדכן אותנו.
אני מסכימה עם הדרך שלך. אני באותה גישה שאם זה לא "מתניע" אז אין מה להשקיע יותר מדי מאמצים. את שם, את זמינה והוא יודע איך להשיג אותך. כתבת לי אס.אמ.אס, רמזת שאת מעוניינת ומעבר לכך אין מה לעשות.
סיכוי סביר שהוא מחכה לגירושין, ואולי כלל לא לא מעוניין. אין לדעת. אבל החשוב הוא שאת במקביל תמשיכי עם חייך, אל תחכי כל יום לתשובות או תגובות ממנו, אפילו תנסי לצאת עם אחרים.. פשוט להמשיך הלאה. אם הוא ירצה הוא ידע לאן לפנות, ויבדוק האם את עוד מעוניינת. עד אז לכי תדעי - אולי כבר תקיימי קשר נהדר אחר?
בקיצור- מסכימה איתך, לקראת החגים אין בעיה שתפרסמי חג שמח, בלי יותר מדי רגש (אם אין התפתחות עד אז). לא ניתן לשאוב ממנו יחס, זה לצערנו תלוי רק בו. אבל לפחות את יודעת- שאם זה לא מגיע מהכיוון שלו ואין אומץ או יוזמה ממנו, אז את משוחררת למצוא קשר מתאים, בידיעה שניסית.
דבר נוסף- אני חושבת שהזמן שעבר עדיין קצר לעכל עבורו את כל מה שקרה.. לא מן הנמנע שבעתיד יהיה בשל יותר לפנות אלייך בהצעה רצינית.. אבל תאפשרי את הזמן. ובמקביל- חשבי רק עלייך.
בהצלחה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי עדי
eden25/07/2011אני כל כך אוהבת את התגובות שלך-זה מחדד כל כך הרבה ונותן עוד יותר הרבה!
אני בהחלט לא מחכה לו. אני חושבת שהמפגש ההוא היה כל כך טוב, ועשה לי כל כך קל בלב, שאני ממש לא יושבת וכמהה ולא יודעת מה.
כבר הספקתי להרגיש דברים כלפי מישהו אחר (לא שקרה משהו והוא אפילו לא מודע לכך), אבל אני בהחלט לא יושבת ומחכה.
ולא רק שזה זמן קצר בשבילו לעכל דברים, אלא גם לי. עוד לא קיבלתי חותמת סופית, אני מרגישה שעדין לא התחלתי לחיות באמת עם עצמי ולעצמי (כולל הילד כמובן, אבל אני מדברת ברמה האישית שלי).
ואם יהיה, יהיה, אם לא - אז לא.
אבל אין ספק שאני אשמח לתת צ'אנס אמיתי לשנינו.
ואולי גם הוא עדין לא התגבר על האהבה הגדולה שלו, וזה הכי אסון בעולם להיכנס לקשר כשהקשר הקודם מהדהד איפשהו - גם במקרה שלי. אפילו שאני לא אוהבת אותו וכבר מזמן ברור לי שזה נגמר, זה עדין שם.
יהיה טוב וכיף!
אמשיך לעדכן, כרגיל!
ותודה לך על הכל ובמיוחד שאת זוכרת אותי מפעם לפעם :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחייבת להוסיף משהו
eden25/07/2011אני חושבת שכל הזמן הזה שלא היינו בקשר בכלל, רק האדיר דברים. האדיר את הרגשות והמחשבות של מה יקרה אם - אם אתקל בו, במשפחה שלו, בחברים. כל הזמן הייתי בודקת את השטח, מפחדת להיתקל במישהו ולא לדעת מה לעשות, מה להגיד, איך להתנהג.
כל הזמן הזה שזה ליווה אותי, ליווי אותי מחשבות עליו.
עכשיו, שהמפגש הגדול מאחורי, שכל הקלפים על השולחן (בגדול) המתח הזה לא קיים. אין מה שיזין אותו יותר ויגדיל אותו למימדים אחרים.
אז יש פחות מחשבות ואם יש אז הן בעוצמה אחרת, ועל זה אני מברכת!
יש שקט נפשי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההגישה שלך בריאה ונכונה
עדי בדיחי25/07/2011עדן יקרה,
ראשית תודה על ההערכה, בהחלט חשוב לי להתעדכן.
נשמע שעברת ועודך עוברת תהליך כ"כ משמעותי. נשמע שעשית את הצעד ההוא- המפגש - לא בהכרח כדי שתחזרו, אלא שפרק חשוב בחייך יהיה מאחורייך. והרי את בדרך לשם.
השלווה שלך, ההתבוננות הפנימית שלך ומהודעות הגבוהה יעזרו לך גם בהמשך. אין לי ספק שעלית על דרך מתאימה ונכונה לך! עשית טוב שהורדת את העול מליבך, היית זקוקה לזה והיית קשובה לצרכייך.
העובדה שהצלחת לגלות רגשות לאחר מלמדת על התהליך החשוב שלך ועל יכולת ההתגברות שלך על מכשולים. אני מאוד מעריכה אותך! המשיכי כך ואני כמובן פה לאוזן קשבת לכל עינין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה תודה תודה
eden26/07/2011מבטיחה להמשיך לעדכן :)
יומקסים!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבדלי מעמדות בזוגיותshai24/07/2011
שלום רב,
אני נמצא במערכת זוגית בריאה ויציבה מזה מס' חודשים עם בחורה מקסימה. מהיותנו דתיים, הגעתי פעם ראשונה לשבת להכיר את משפחתה ביישוב בפריפריה. על אף שידעתי שהיא באה ממשפחה ענייה, לזה לא ציפיתי. הכל שם היה עצוב, כבד, אווירה דיכאונית. עד כמה שניסיתי, לא הצלחתי לתקשר עם ההורים ובכלל הייתה אווירה קשה. הבחורה עצמה בנתה את עצמה ב10 אצבעות - הייתה קצינה בצבא, למדה לתואר נחשב בתוכנית מצטיינים יוקרתית, היא חמה, מוכשרת, מוצלחת, חכמה ואוהבת - אין לי ספק שעתידה לפניה. הפחד הגדול שלי, מעבר לכך שמשפחתה כלל לא תוכל לעזור לנו (לעומת הוריי שיעזרו באופן משמעותי..), קשה לי לראות איך אני מצליח להתחבר למשפחה שלה, ככל שאשתדל. היא אמנם מאוד התרחקה מהבית וגם רוצה לבנות בית שונה בתכלית עם מטרות מאוד דומות לשלי, אך בשורה התחתונה אני גם "מתחתן" עם המשפחה שלה וזה מפחיד אותי..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איכות הקשר ובת הזוג חשובות יותר
דורית כהן25/07/2011שי היקר, ראשית,תודה על הכנות - זה לא מובן מאליו לכתוב בצורה כל כך פתוחה על פער מסוג זה.
אתה צודק בכך שהבעייה הכלכלית תמשיך להוות פער לאורך כל הדרך, אבל זה קורה אצל הרבה משפחות שישנם פערים, ושצד אחד אין ביכולתו לעזור כלל. מצד שני אתה כותב שהיא עצמה יש לה פוטנציאל מקצועי מצויין - אז אתה יכול לעשות את החשבון מה עדיף: להתחתן עם מישהי בינונית ללא פוטנציאל גבוה אבל מבית מבוסס, או להתחתן עם מישהי כמו בת זוגך.
פערים כאלו ניתן לפתור ע"י הסכם ממון. ניתן לבנות ביניכם הסכם ייחודי, לא סטנדרטי, שייתן מענה לאפשרות בעלותה על דירה בעתיד. כי אם היא למשל תחתום על הסכם שהדירה היא על שמך בלבד - אז כעבור כמה שנים היא עלולה למצוא את עצמה במצב שעדיף היה לה להתחתן עם דלפון כי אז הייתם שניכם משקיעים מאמצים באותה מידה וקונים דירה השייכת לשניכם בכוחות משותפים. כלומר היא אמנם תיהנה ממגורים בדירה עליה היא לא משלמת, אבל בעתיד תהיה חסרת רכוש. אז צריך למצוא לכך מענה.
אבל כתבת גם שנדהמת מן האווירה הקשה בבית.
יתכן שאתה צודק. אבל הבא בחשבון שאולי הרושם הראשון שלך הושפע מן הבהלה שאחזה בך למראה הבית הדל? ובהמשך "קלטת" בעיקר "רעשים" שליליים לגבי האווירה בבית. יתכן שאם תפתח עצמך לבני הבית שלה תגלה גם בהם - כמו שגילית בה - דברים יפים שאינם בולטים על הרקע הדל שלהם.
מכיוון שתיארת אותה בצורה כל כך חיובית - לא הייתי ממהרת לוותר עליה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהshai
בני25/07/2011מעבר לתשובה הרצינית והמקצועית שקיבלת מדורית, אני רוצה לומר לך שהזכרת לי את סיפור רחל ורבי עקיבא, הוויכוח בין רחל לאביה כלבא שבוע שהיה גדול העשירים בדור ההוא, היה האם צריך לשפוט אדם כפי שהוא דהיינו על פי מצבו הנוכחי, או שמסתכלים על הפונטציאל העתידי שהוא יכול להגיע אליו...
רחל הצעירה האמינה בפונטציאל האדיר של רבי עקיבא בזכות מעשה שהיה ומובא במדרשי חז"ל על כנופיית שודדים שניסתה לקחת מהאוצר של אביה, ורבי עקיבא שהיה רועה את צאן כלבא שבוע הצליח להניס אותם דבר שהמיס את לבבה של הנערה,
את הסוף כולם יודעים, ר' עקיבא נהפך לגדול הדור והעמיד 24.000 תלמידים שהקטן שבהם היה ר' שמעון בר יוחאי,
בהקשר הזה נאמר "איזו אשה כשירה העושה את רצון בעלה" העולם מפרש זאת כאילו האשה חייבת להיות כנועה ולעשות את כל רצון בעלה, זו טיפשות ועיוות של המאמר, וכך הם הדברים: איזו אישה כשירה ? העושה רצון לבעלה... כלומר הבונה את הרצונות שלו ואת השאיפות שלו, שעוזרת לו לחיות על פי אמות המידה שהם התוו כדי שיהיה להם חיים טובים בייחד,
וכלשון הפוליטקאי הפורש מן העשייה הציבורית, ואומר, "אני הולך לעשות לביתי"
יש לך ביד יהלום מלוטש תעזרו זה לזו ותאירו בשביל כל המשפחה,
מזל טוב מכל הלב ובהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד משהו קטן
Eldar25/07/2011רציתי להוסיף כמה דברים לדבריה הנכונים של דורית
תנסה לחשוב איך היית מרגיש לו היית במצב הפוך והבת זוג שלך הייתה אומרת לך שבגלל שהמשפחה שלך חסרת אמצעים היא מחליטה לחתוך, סביר להניח שהיית מסתכל עליה כבחורה קרה שרק כסף חשוב לה.
אני מסכים שהמצב האידאלי זה שלא יהיו פערי מעמדות, אבל אם אתה רואה בה פוטנציאל לחתונה וציינת כמה היא מוכשרת ומיוחדת, זאת לא צריכה להיות הסיבה כדי לחתוך את הקשר.
אל תשכח שהיא הגיעה מהמקום החשוך הזה שאתה מתאר וכמו שאני מבין הבחורה הזאת מיוחדת, אז כנראה שלא הכל שחור שם, פשוט צריך לדעת להסתכל מעבר. מעבר הכוונה, זה מעבר לריהוט הדל, מעבר לבית הקטן. אם היא חשובה לך תתאמץ בשבילה ותנסה להתחבר למשפחה שלה, תנסה לראות את הייחוד שלהם, תנסה לראות איך מארחים אותך, איך אתה משתלב בתא המשפחתי שלהם. ויכול להיות שלאחר כמה מפגשים אתה תתחיל להרגיש בנוח וכבר לא תראה את השחור שראית.
והסיבה שאני אומר לך את זה כי אולי יום אחד אתה תצטער שהפסדת או יותר נכון וויתרת על בחורה מיוחדת שאהבת בגלל סיבות שיטחיות (אני מתכוון לכסף ולא לקשר המשפחתי איתם שזה מאוד חשוב)
תחשוב על זה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה והבהרה
shai29/07/2011תודה על התייחסותכם.
אני חייב להבהיר שלו ולרגע אחד חשבתי על פרידה, פשוט ס"ה העליתי חשש מסוים. לא הפער הכלכלי אגב הוא שהפריע לי, ממש לא, אלא הכבדות שהבית שידר. בס"ה לקחתי דברים בפרופורציות, שוחחנו על כך מספר פעמים וביחד אנו מאמין שנצלח קשיים גם יותר קשים..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטוב לשמוע זאת ממך! תצליחו!
דורית כהן30/07/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר חשק מיני ואינטימיותמירי24/07/2011
שלום רב.
אני בת 35,נשואה +2 . אני ובעלי כבר 12 שנה ביחד, מתוכם נשואים 7 שנים.כרגע אני בחופשת לידה אבל כל התופעות שאתאר כאן התחילו עוד לפני הלידה ולפני תחילת היריון . בזמן האחרון אני לא נמשכת לבעלי. שנינו הזנחנו את עצמינו מבחינה בריאותית ולשנינו יש עודף משקל. למרות זאת הוא כל הזמן אומר שהוא כן נמשך אליי ושאני סקסית והוא לא צריך אף אחת אחרת. לצערי אני לא מרגישה כמוהו.אני כל הזמן חושבת על גברים אחרים. חסרה לי ההתרגשות של תחילת קשר חדש, נשיקה ראשונה ,סקס ראשון עם בן זוג חדש.. ניסיתי להסביר את התחושות האלה לבעלי אך הוא לא מבין, הוא מבין מזה רק שאני רוצה לבגוד בו או להפרד ממנו כדי למצוא לעצמי בן זוג חדש. במצב רגיל הייתי מסכימה איתו, אבל נהייתי ממש אובססיבית לגבי כל העניין. ניסיתי להציע לו חילופי זוגות אך הוא אמר שלא יהיה מסוגל להיות איתי אחרי שהייתי עם מישהו אחר. כרגע אני נקרעת מבפנים. מצד אחד אני אוהבת אותו מאוד וכיף לנו ביחד, ומצד שני אני חושבת על אחרים וכשאנחנו מדברים על סקס אני מתרצת את חוסר החשק המיני ע"י כך שאני עייפה בגלל טיפול בתינוק ושעוד לא החלמתי לגמרי מהלידה ויחסי מין גורמים לי לכאבים.ואם אני מסכימה לעשות את זה איתו אני עושה את כל המאמצים כדי להסתיר את חוסר החשק שלי ולא לפגוע ברגשות שלו כי הוא עושה הכל כדי שאני אהנה.
בזמן האחרון נרשמתי לאתר הכרויות תחת שם בדוי ופניתי לכמה גברים. עם אחד מהם התכתבתי במשך כמה שבועות והוא רצה להיפגש איתי אבל אין לי כוונות לבגוד בבעלי אז הפסקתי את ההתכתבות אבל מהמחשבות לא עוזבות אותי...
בבקשה תנו לי עצה איך להחזיר את התשוקה ולשקם את האינטימיות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחשבה
Eldar25/07/2011היי
לדעתי לקחת את הפנטזיה שלך צעד אחד יותר מדי. כיוון שאת אוהבת את בעלך ואת לא מעוניינת לבגוד בו, לעת עתה שימי את הפנטזיה שלך בצד.
הירידה בחשק המיני יכולה נבוע מסיבות הורמונליות, מסיבות פסיכולוגיות של דימוי גוף וכן ליחסים בין בני הזוג יכולה להיות השפעה על החשק המיני.
לעיתים הירידה בחשק המיני יכולה להתרחש לאחר לידה, הן בשל סיבות גופניות והן מסיבות נפשיות.
בתקופה הקרובה תנסי להתרכז בכם ואיך לשפר את הזוגיות שלכם, תנסי לחשוב על פנטזיות שאת רוצה להגשים עם בעלך. נסי לקבוע יום בשבוע שהוא פסק זמן מכל העומס של היום יום, תיצרי אוירה רומנטית בבית, תיצרי סוג של קירבה בינכם. תקבעו לעשות בילוי לילי ביחד שהוא שונה מהרגיל.
חופשה בבית מלון או צימר יכולה להועיל ולהוריד את הלחצים.
תנסי להעיר את הזוגיות שלכם באופן כזה שהיא תעורר בך את המיניות
בכל אופן מומלץ להתייעץ עם סקסולוגית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא להיכנס כי קשה לצאת משם
דורית כהן25/07/2011מירי היקרה,
כמו שכתב לך אלדר, את נמצאת במקום מסוכן! את ממש קרובה לכך שבפעם הבאה תרצי בכל זאת לממש את ההיכרות הוירטואלית, ולא תצליחי לעמוד בפיתוי. מספיק שהגבר בצד השני יהיה מקסים מדי ונחוש מדי, או שיהיה ריב בינך ובין בעלך - שזה יהפוך למשהו אמיתי.
הרושם שלי הוא שהצרכים הרגשיים והמיניים שלך לא מסופקים, כאשר חלק מן הצרכים הללו כרוך בהתרגשות ממשהו חדש, ריגושי, לא מוכר, שונה ממה שאת רגילה אליו.
לדעתי אתם שניכם צריכים לקחת עצמכם בידיים ולטפל בבעיית המשקל וההופעה החיצונית והבריאות. אם שניכם תרגישו יותר טוב עם עצמכם - זה מאוד יתרום לאיכות הזוגיות והמיניות שלכם. כרגע - במקום לעשות זאת ולהרגיש יותר טוב עם עצמך - את נקטת בשיטה שלא דורשת ממך מאמץ - נכנסת לעולם הפנטזיות. אבל ההישארות בעולם הזה קצת מרגיעה אותך ונותנת לך התעסקות עם חידושים וריגושים ברמה מסויימת, במקום שתעשי את הדבר היותר נכון שהוא - להתחיל לטפל בזוגיות שלכם ובעצמכם. נכון שהפתרון שאני מציעה הוא יותר תובעני, אבל שתינו יודעות שהוא היותר נכון ובריא לכם ולילדיכם. קחי אחרית על חייך ועל ילדייך ואל תיגררי למקומות ההרסניים האלו כי קל מאוד להיכנס לשם אבל קשה מאוד לצאת!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא סגורה על הבחור שאני יוצאת איתושלי24/07/2011
היי,
אני יוצאת עם חבר שלי כ- 4 חודשים הוא טוב אליי:דואג לי, מפנק אותי, מחמיא לי, יש לנו תקשורת טובה
הוא כבר על התתחלה מדבר איתי על חתונה.
הבעיה שלא היה לי את הספייס ממנו וגם על זה דיברנו.והוא אמר שנעבוד על הקשר
כדי שהכל יסתדר.
בכל מקרה אני לא מצליחה לפתח אליו רגש.
ואני אשמח לדעה מקצועית אם משהו יכול להשתנות (בהרגשתי) או שפשוט אני מבזבזת את זמני וזמנו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מישהו להתאהב בו
דורית כהן25/07/2011שלי יקרה, אין לי מספיק נתונים כדי לכתוב לך מענה יותר מבוסס.
אבל יש משהו שבולט לי: את מאוד מדגישה את היחס שלו כלפייך, ואינך כותבת עליו מבחינת מהן התכונות שלו כבן אדם. תכונות שאת מחשיבה בגבר. זה מאוד חשוב!
כמו כן - עד כמה הוא מוצא חן בעינייך? נניח שהוא היה אדיש אלייך - האם היית רוצה אותו בתור בן זוג? כלומר האם יש בו משהו שאת אוהבת ומעריכה מעבר לאהבה שהוא מרעיף עלייך?
כמו כן - משיכה מינית? הוא מרגש אותך? את רק מחכה שהוא יגיע כבר? כיף לך לשוחח איתו?
אני יכולה להציע לך ניסוי. דמייני לך שהוא לא יהיה בחיים שלך וכי לא תפגשי אותו יותר. האם עצוב לך? מזיז לך? הוקל לך? לדעתי לא נכון להשתית יחסים כאשר האהבה מגיעה רק מצד אחד. זה לא כיף לאף אחד. בשלב הזה הוא נהנה יותר כי הוא מאוהב בך וחייב להיות על ידך. אבל בהמשך אף אחד לא עומד בכך כאשר בת הזוג לא מחזירה אהבה לאורך זמן. זה שובר את הלב. וגם את - עלולה להיות צמאה לתחושות הריגוש וההתאהבות ופשוט להתאהב במישהו אחר.
לסיוכם, נדמה לי שבשלב הזה של החיים שלך - עלייך לחפש מישהו אחר שתוכלי להתאהב בו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובתי
שלי26/07/2011יש בו את כל התכונות שהייתי רוצה בגבר שלי.
הוא אחראי, מסודר (כלכלית ואישית), הוא הכי מתחשב, אנחנו חברים טובים, אם היינו מתחתנים הוא היה דואג לי ולילדים בראש ובראשונה.
אני חשבתי שההדלקות והרצון שלי להיות איתו יגברו, אבל אני יכולה להעביר ימים בלעדיו ואני מרגישה שאני לא חייבת שהוא יהיה סביבי יום ולילה.
מצד שני שאני חושבת על לעזוב אותו קשה לי מאוד. אולי כי אני חושבת שהוא ישבר מזה.
אם הוא היה עוזב אותי היה לי הרבה יותר קל.
אשמח לדעת אם עדיין עלי לעזוב אותו או לא.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחסר הרגש ההוא...
דורית כהן28/07/2011שלי היקרה, תודה על גילוי הלב.
נדמה לי שהתשובה היא כבר ב"שאלה" כלומר - למרות כל מעלותיו, לא התפתח אצלך הרגש המתאים כלפיו.
עד כמה חשוב לך להיות מאוהבת?
אם זה חשוב לך, את עלולה להרגיש כל החיים החמצה אם את נשארת איתו.
ולתחושת ההחמצה יש השלכות: ראשית את עלולה לחפש אהבה במקום אחר, עם גבר אחר שכן ידליק אותך,וזה כמובן יפגע בו קשות. שנית, קשה לחיות כך את כל החיים. וברור שזה לא מגיע לו כי בשלב מסויים הוא ממש יסבול מכך שאינך אוהבת אותו כמו שהוא אוהב אותך.
נדמה לי שכבר כתבתי לך את הדברים הללו.
לכן, כל מה שאת מתארת עכשו מעיד על כך שלא התאהבת. חסר הרגש ההוא החשוב כל כך...
אגב, זה לא יוצא דופן. קורים המון מקרים שאנחנו פוגשים את גבר החלומות או אשת החלומות לכאורה אבל לא מצליחים להתאהב בהם. יש גם תהליכים לגמרי לא מודעים שמשפיעים על היכולת שלנו להתאהב, והם כוללים גם את האלמנטים של המשיכה הגופנית והמראה החיצוני אליהם כלל לא התייחסת בשלב זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

