פורום יחסים, זוגיות ונישואין - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • האם זה אומר עליי משהו?
    דנה
    21/04/2014

    היי

    חבר שלי נפרד ממני , ועכשיו יוצא עם גויה מאוקראינה ??
    האם זה אומר עליי משהו???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם זה אומר עליי משהו?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חבר שנפרד

    טלי צרקינסקי
    22/04/2014

    דנה שלום,

    לא, זה לא אומר עליך כלום, טוב להבין אם יש סיבה ספציפית שציין לפני (שגם על דברים מסוימים ניתן לעבוד בזוגיות ולאו דווקא להיפרד או "להאשים מישהו").

    מה שכן טוב לקחת ממערכת יחסים לאחר פרידה היא להבין מה קרה שם -

    האם היא הייתה טובה והוא פשוט החליט לקום? האם היה חסר שם משהו?

    איך את הרגשת בקשר?

    להבין את מכלול הדברים שהרכיבו את הזוגיות הזו ואת מה שאת היית בזוגיות הזאת ומה שהוא.

    כמה זמן הייתם ביחד?

    לנסות להבין דברים ש"ילכו" אתך לקשר הבא.

    מאחלת לך הרבה הצלחה,




    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הלם חיי
    עמי
    20/04/2014

    הסיפור שלי הוא כמו חלום רע שלא היה כתוב על הקיר בשום תסריט לפני כחודשיים ןחצי בזמן שהותי בעבודה אשתי היית בבית השתמשה בשעווה חמה להסיר את השיער כתוצאה מכך נכוותה קשות בפניה ובידיה למזלנו השכן שמע את צעקותיה ומיד פינה אותה לבית חולים שם אובחנה בכוויות בדרגה 3 במשך קרוב לחודשיים טיפלתי בה במיסירות לכל צרכיה קניתי לה תרופות משחות תחבושות ומה לו ראיתי שהיא סובלת מאוד כאבים איומים אך רציתי שתבריא ולאט לאט גם תחזור לעבודה היא תמיד כעסה עליי שאני שואל אותה מתי את חושבת בהדרגה לחזור לעבודה היא אשה בת 44 ובכלל לא עצמאית ובקשה ממני לא לספר להוריה מה קרה יום בהיר אחד ב 20 למרץ השתנו חיי לגמרי באותו יום היא ספרה לאמא מה קרה לה הם גרים בלוד ותוך שעה הגיעו לירושלים ולקחו אותה אליהם כעבור יום הודיעה לי שהיא נשארת שם עד אחרי פסח כל בקשותיי שלא תשאיר אותי לבד כמעט 4 שבועות לא עזרו את הבום של חיי קבלתי כעבור 5 ימים בדיוק ב 25 למרץ הגברת שחייתי איתה 5 שנים וכל הזמן שבחה ופירגנה לי ניצלה הזדמנות בבוקר של אותו יום באה לבית לקחה את כל מיטלטליה תוך ביצוע לינץ בבית כאילו להגיד לי תודה רבא על דאגתי הגיעה עם האמא המיוחדת שלה תוך כדי לקיחת דברים רבים מהבית אחרי 3 ימים כשאני מרוסק הודיעה לי אני רוצה להתגרש בתוך כך אני גר בשכירות ומשלם לבד 4000 שקל בשעה שהיא חתומה על חוזה משותף מעשיה הביאו אותי לפתוח נגדה תיק ברבנות וגם במשטרה ככה לפתע פתאום ללא שום מריבות או ויכוחים מיותרים נשארתי לבד עם עצמי ועם המחשבות הרבות ברור לי לגמרי שמשפחתה השפיעה עליה רבות אני אותה לא רוצה אני רק רוצה להתאושש מהטראומה שאני חווה בימים אלו כשנתתי את היחס והמסירות לאשה שדאגתי לכל מחסורה וגם אם יש ויכוחים ולכולם יש לא הגענו לכלל דבורים על גירושין בכלל האם אשה יכולה לקום ככה וללכת פתאום ולהשאיר אותי עם בור עמוק האם כדאי לתבוע אותה על הנזק שנגרם לי ותודה על הסיפור הארוך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הלם חיי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מספר שאלות למענה מקיף יותר

    טלי צרקינסקי
    21/04/2014

    עמי שלום,

    אני מבינה את המצוקה שלך ומציעה שנבחן מספר שאלות יותר לעומק כדי שיהיה לי יותר מידע ואוכל לתת לך מענה מקיף יותר.

    ציינת ש"אשתי לא עצמאית" איך זה בא לידי ביטוי? האם עבדה לפני האירוע שתיארת (הכוויה?) באילו תחומים באה לידי ביטוי חוסר העצמאות?

    איך הייתה מערכת היחסים שלכם לפני האירוע האחרון?

    יש לכם ילדים?

    איך הקשרים שלך עם הוריה? משפחתה?

    מה שצריך לבחון פה זה ראשית מה קרה, מעין "ניתוח האירועים" "ניתוח מצב".

    מדוע פנתה למשטרה ומה היו טענותיה?

    לגבי יעוץ משפטי, במידה ואכן זה ילך לכיוון גירושין הייעוץ יכול להיות גישור, יעוץ של עו"ד (חלוקת רכוש וכו'.. לא ברור לי מה אתם חולקים יחד - ילדים? רכוש משותף? וכו'..)

    יתכן וזה משבר שתוכלו לעבור אותו אבל צריך יותר פרטים לבחון את זה.

    ניסיתי למקד אותך במספר שאלות, חזור אלי ואנסה לתת מענה מקיף יותר.

    בברכה,



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה לטלי

    עמי
    21/04/2014

    תודה רבה טלי השארתי לך הודעה במשיבון אשמח אם תוכלי לחזור אליי חג שמח ותודה שוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשתי טסה לחול
    אני
    18/04/2014

    שלום,
    הסיפור שלי קצת מוזר.
    אני ואשתי יחד כבר 6 שנים , מתוכן 3 נשואים.
    נקלענו לחוב די גדול לאחר החתונה , העניין הכספי תמיד העיק עלינו , ואשתי תמיד האשימה את ההורים שלי בהפסד הכספי.
    שנה לאחר החתונה חזרתי ללימודים , אשתי בהתחלה פרגנה מאד , אבל בהמשך שנאה את המחשבה שאני לומד ומתפתח "על חשבונה" .
    בשנה הראשונה של הלימודים הייתי מאד עסוק בלימודים , וקצת הזנחתי את אשתי , ההזנחה היתה דו כיוונית , היא בדיוק התקדמה בעבודה , והפכנו לשותפים לדירה ולא בני זוג.
    תוך כדי השנה התברר לי שאשתי הכירה מישהו בעבודה
    שחיזר אחריה נמרצות , וכשגליתי ,נתתי לה אין סוף הזדמנויות לבוא ולספר עד אותו יום שכבר לא יכולתי והתפוצצתי... התברר לי שהיא התאהבה בו וגם קרה משהו בינהם.
    עברנו תקופה לא קלה של שיחות "דרכינו לאן " , אני לא בנאדם אטום ולקחתי אחריות על מה שקרה , אני הזנחתי היא הזניחה וקרה מה שקרה.
    ניסינו להתגבר והצלחנו להמשיך הלאה , למרות שכל פעם עלו השאלות "אולי אנחנו צריכים הפסקה ", " אולי נישואים זה לא בשבילנו", " אולי נתגרש " וכו'.
    לימים היא קיבלה הצעה לעבודה בחול , עבודה שהיתה אמורה להיות ל 3 חודשים ובסוף התארכה ל 16 חודשים
    ( היא עדיין שם) יש לה נטיה לברוח כשקצת קשה.
    החלטנו שנעשה הפסקה כשהיא שם.
    לימים הכרתי מישהי חדשה ,6 חודשים מהיום שהיא טסה, וטוב לי.
    לפני כמה ימים דיברתי עם אשתי , ומבחינתה הכל הסדר היא חוזרת והכל כרגיל .
    אני לא יודע מה היא עושה שם אבל מרגיש "על אש קטנה",
    ולא בדיוק סומך עליה.
    אני לא יודע מה לעשות , מה שכן לא רוצה לחזור לחיים הקשים שהיו לי לפני שהיא טסה.
    לא הסתרתי כלום מהבחורה החדשה שהכרתי , היא מוכנה לחכות עד שאסיים את הקשר שלי עם אשתי , אבל אני לא סגור עם עצמי , ולא יודע מה אני רוצה , מה שכן מרגיש תקוע ולא יכול להתקדם.
    לא רוצה לפגוע בשתיהן , אני משדר שהכל כרגיל אבל מתפוצץ מבפנים.
    מה שכן חייב להגיע להחלטה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אשתי טסה לחול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצב מורכב - מה עושים?

    טלי צרקינסקי
    18/04/2014

    אני שלום,

    המצב מורכב.

    יש כאן מספר דברים -

    ראשית - האם החלטת כבר שאתה לא רוצה לתת הזדמנות לזוגיות עם אשתך? מה העמדה של אשתך? האם שוחחתם על כך? אני מבינה שבטלפון ציינה שהכל כרגיל.. אך צריך משהו מעבר לשיחה טלפונית.

    זה כיוון אחד.

    ברור לי שהייתה כאן פגיעה ותקופה שהזנחתם מעט את הזוגיות והיו מתחים סביב נושאים כלכליים ובנוסף, מה שקרה לאשתך במקום העבודה והפגיעה הזו שקרתה באמון.

    אז נקודה אחת היא האם רוצים ללכת בכיוון של לשקם את הקשר ולבחון אותו מהבסיס ולבנות משהו חדש היום ממקום חזק וטוב? אין ספק שיש כאן עבודה ותהליך וכן תצטרך להיפרד מחברתך אם תרצה את הכיוון הזה.

    מאידך, זה לא פשוט אם אשתך בחו"ל ואתה בחוסר ודאות וגם נמצא בקשר עם אישה שיש לך רגשות כלפיה.

    סיום קשר כרוך גם בחלוקת רכוש, משמורת ילדים (אם יש אך לא ציינת זאת), וכו'.. בוודאי שאם לא מעוניינים להישאר יחד אז עושים זאת ונפרדים.

    אני בהחלט מבינה למה אתה כותב שאתה "מתפוצץ מבפנים" אתה למעשה משקיע אנרגטית בשני נשים שני קשרים (אף שאחת בחו"ל)...והלבטים הם לא קלים.

    הצעתי אליך היא לא להישאר עם כל זה לבד. זו לא החלטה פשוטה והייתי מציעה לך שמישהו מקצועי ילווה אותך בה.

    אני מציעה לך לפנות למטפל/ת שהוא גם מטפל/ת זוגי/ת (תלך לבד) וזה יעזור לך לעשות סדר בכל מה שאתה מרגיש/חושב/חווה ועוד.. לקראת קבלת החלטה מושכלת ונכונה עבורך.

    מאחלת לך הרבה הצלחה,




    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפרדתי

    אני
    24/04/2014

    אז זהו נפרדתי מחברתי. ההרגשה הכי שפלה שהייתה לי אי פעם.
    להגיד שאני שלם עם זה ? רחוק מזה.
    סיימנו בזה שהיא אמרה לי תשכח ממני , תמשיך הלאה כמו שאני עשיתי...
    תחושת ההחמצה והגעגועים אוכלים אותי מבפנים, האם יכולה להיות כזאת התאהבות אחרי חודש?
    היא כינתה אותי כבעל נטייה להרס עצמי , היא צודקת עד שהיה לי קצת טוב אחרי כל הטראומות שעברתי מהצבא ועד לחיי הנישואים הרסתי את זה.
    אני יודע מה מחכה לי עם אשתי , כנראה שלא אדע מה חיכה לי עם חברתי...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אהבה בקשר
    ענת
    17/04/2014

    שלום,
    אני נמצאת בקשר כבר כמעט שנה.
    אנחנו מסתדרים טוב, נהנים ביחד אבל זה תמיד "על אש קטנה".
    נפגשים פעמיים בשבוע, בין לבין מדברים לפעמים ולפעמים גם לא.
    יש לנו בעיה של חוסר הסכמה עמוק שקשור לדת ולאורח חיים ולחינוך ילדים כך שחתונה לא עומדת כרגע על הפרק.
    אני כרגע ממשיכה בקשר כי קשה לי מאוד למצוא מישהו שיסכים עם דעותי ואני לא רוצה להיות לבד.
    אני נורא רוצה להתקרב עוד לבן זוגי, להעמיק את הקשר, לשתף יותר. אני מתגעגעת אליו בין מפגש למפגש במיוחד אם מפספסים מפגש באמצע השבוע. במובנים רבים אני אוהבת אותו, וזה היה יכול להיות הרבה יותר חזק מבחינתי, אם הוא לא היה עוצר אותי.
    הייתי רוצה לראות אותו יותר, לדבר איתו כל יום ולספר ולשמוע איך עבר היום, לדעת מה הוא עושה ועם מי הוא נפגש ולספר לו מהצד שלי, להגיד לו לילה טוב גם אם זה מרחוק.
    הוא לא רוצה ולא צריך את כל זה בכלל.
    הוא לא אוהב אותי.
    הוא כן מראה חיבה במגע, הוא אכפתי, הוא מנסה, אבל זה תמיד במינון דל מאוד ואני כל הזמן מרגישה את זה שהוא לא אוהב אותי ולא רוצה אותי באמת.
    הוא דואג לי כמו שהוא דואג לשאר האנשים בחיים שלו, ולא כמו גבר לאשה בעיני.

    יש לי מליון דוגמאות.
    הוא לעולם לא יביא לי פרחים או יעשה משהו רומנטי הכי הכי קטן.
    לעולם לא יסמס לי שהוא חשב עליי ושיהיה לי יום טוב / לילה טוב.
    לעולם לא יסתכל לי בעיניים ויגיד לי בלי לעשות בדיחה שאני יפה או שאני חשובה לו או שהוא שמח שיש לו אותי.
    גם כשאני מנסה ואומרת לו פה ושם דברים כאלה, מתוך צורך פנימי שלי שהוא ידע שהוא חשוב לי - הוא אף פעם לא עונה בחזרה משהו כמו "גם אני" אפילו. זה תמיד או בדיחה או סתם משהו כמו "אני שמח שאת מרוצה".
    הוא לעולם לא יגיד לי שהוא התגעגע אליי, לעולם לא יחשוב על איזה משהו הכי קטן שישמח אותי מעבר ליום יום הרגיל.
    כמובן שהוא מעולם לא אמר לי שהוא אוהב אותי, הוא מאוד ישר במובן הזה.

    אתמול דיברתי איתו על זה וניסיתי להבין מהצד שלו למה הוא נשאר בקשר הזה.

    לדעתו זה מאוד קשה למצוא מישהו להסתדר איתו כמו שאנחנו מסתדרים והוא לא באמת מאמין שקיים הרבה יותר ממה שיש לנו.
    כמו כן הוא אומר שלדעתו גם ההבדלים ביננו וחוסר הידיעה לגבי העתיד גורם לו להיות עצור.
    האם זה הגיוני, למרות שעברה כבר כמעט שנה, שזה מה שעדיין עוצר אותו?
    עובדה שאותי זה לא עצר.

    בעיני קשר שבו אין געגוע ותשוקה גדולה ושיתוף עמוק הוא בכלל לא קשר.
    זה טיפה יותר מידידות וזה הכל.
    זה כואב לי וקשה לי מאוד ולאחרונה אני באמת לא יודעת אם עדיף לסיים את זה ולהיות לבד מאשר להרגיש כל הזמן כל כך דחויה ועצורה כי הוא לא מרגיש שום צורך להתקדם ולהעמיק.

    האם אני טועה?
    האם אני מאמינה במשהו שלא קיים?
    או שהוא טועה ואהבה לא נדירה כל כך כמו שהוא חושב?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אהבה בקשר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אהבה בקשר

    ענת
    17/04/2014

    רציתי להוסיף שאנחנו בני 30,
    שמדובר בבחור חכם וגבוה ויפה ויחסית מסודר כלכלית, כך שאין לו שום בעיה בעיני למצוא בחורה אחרת יפה וחכמה ואשת שיחה.

    אתמול נתתי לו את כל הדוגמאות שכתבתי על מה שחסר לי והוא לא סתר אף אחת מהן. לא אמר לי שאני טועה והוא כן חושב עליי, כן מתגעגע, כן אוהב.

    רק חיבק אותי ולא ידע מה להגיד חוץ מזה שלדעתו מה שאני מדברת עליו מאוד נדיר וגם שהוא כן חושב שחוסר ההסכמה בנושא הדת עוצר אותו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדאי לבדוק את בסיס הקשר

    טלי צרקינסקי
    18/04/2014

    ענת שלום,

    עונה לאחר קריאת שתי הודעתיך.

    אתייחס למספר פרמטרים-

    לעיתים גם אם אדם לא מדבר או מתנהג את מה שחשוב לך (הבעת רגשות, מחוות רומנטיות כפרחים ועוד) אין זה אומר שהוא לא אוהב.. יש אנשים שפחות מראים את רגשותיהם.

    אך זה עדיין לא מעיד על כך שאין נוכחות לרגשות האלו אצלם.

    אני קוראת מדברייך שיש איזה בסיס של אי הסכמה על רקע דת (אם את יכולה לפרט - עד כמה יש אי הסכמה, עד כמה אי ההסכמה הזו עלולה לפגום בקשר ובעתיד?)

    יתכן והוא חושש מהתקדמות קשר בגלל מה שציינת (שכל אחד מחזיק בעמדה מסוימת שחשובה לו בחיים) אך חשוב שנבין עד כמה המרחק גדול הוא ועד כמה ניתן לשלב את אמונותיך ואמונותיו בחיים הזוגיים.

    טוב מאד ששוחחת אתו על רגשותיו, תקשורת זוגית היא קרקע לכל מערכת יחסית זוגית ואם אין את המקום שאפשר לפתוח את הדברים בצורה לא שיפוטית, אלא בצורת העברת מסר של מה אני מרגיש, מה חשוב לי וכן לשמוע את הצד השני, משהו מתפספס בקשר.

    לגבי הסוגיה של תשוקה, געגועים ועוד.. זה מאד משתנה מזוגיות לזוגיות, אין נוסחה אחת שנכונה לכלל בני הזוג שחיים בעולם.

    כל זוג יוצר לו את הזוגיות שלו, אשר כוללת את המרחב הזוגי, התכנים המשותפים ואת המרחב האישי, הכוללת את התחביבים של כל צד, החיים של כל צד, אותם אפשר להביא אל תוך הזוגיות ואני קוראת מדברייך שחשוב לך מאד לשמוע את קולו בתקשורת בניכם.

    אני חושבת שחשוב לבדוק מה קורה בבסיס הקשר ואם את יכולים להתגבר על הבסיס של מה שאתם לא מסכימים עליו ולעבוד על הנושא הזה ומשם להתחיל לבנות משהו משותף ולבדוק איך זה אפשרי.

    במידת הצורך ניתן להיעזר בטיפול זוגי.

    מאחלת לכם הרבה הצלחה,


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה

    ענת
    18/04/2014

    חוסר ההסכמה דובר ביננו רבות והוא גדול מידי. אין עתיד לקשר.
    שנינו יודעים את זה ועזרת לי להבין שכנראה אני מצפה להרבה מידי ממנו לאור המצב הזה.
    הרי העמקת הקשר רק תביא לפגיעה יותר גדולה כשניפרד. אז אולי זה ככה, ואולי זה כי אנחנו לא מספיק מתאימים גם מבחינות אחרות.

    אני נשארת עדיין וסיבותי עימי.
    והוא, כנראה שלא מעוניין עדיין להתמסד ולכן קשר כזה נוח לו כרגע.

    אני פשוט צריכה להניח לזה.

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוסיפה לאור ההמשך שלך

    טלי צרקינסקי
    18/04/2014

    זה בסדר גם לקבל החלטה כשבשלים אליה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פסיכולוגיה בגרוש או הסבר הגיוני?

    ענת
    22/04/2014

    בהמשך להודעות הקודמות, הוא אמר לי שהוא חשב על הדברים ובאמת אין לו תשובות.
    הוא מבין למה אני מתכוונת ולא יודע למה הוא לא מרגיש ככה כלפיי ולא מרגיש צורך להיות יותר קרוב כמו שהייתי רוצה.

    אני בכ"ז איפשהו חושבת שיש לו איזה מחסום שבגללו הוא לא באמת מכניס אותי לחיים שלו ומשתף אותי ביומיום שלו כמו שאני חושבת שכדאי וחשוב בקשר בריא וחזק.

    ורציתי לשאול ..
    הוא בן יחיד להוריו, והיו הרבה שנים קשות שבהן הם עבדו קשה שעות ארוכות.
    סיפר שמכיתה א' הוא היה חוזר מבי"ס לבד לגמרי לבית ריק עד שעות הערב לפעמים המאוחרות.
    ולכן למד לדאוג לעצמו ולהעסיק את עצמו ואפילו לבשל וכו' ...
    הוא גם כן אדם מאוד חברותי, וגם תמיד עסוק במשהו - קורא או צופה במשהו, אבל לעולם לא משתעמם כשהוא לבדו.

    יכול להיות שכל זה קשור גם לזה שהוא כל כך רגיל להיות לבד?
    ולא רק לזה שאין עתיד לקשר או לזה שאני לא מספיק מושכת אותו (מנטלית ופיזית)

    או שאולי אלה סתם דברים שנוח לי לחשוב ...

    תודה רבה על התשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאור תיאורך את הקשר

    טלי צרקינסקי
    22/04/2014

    ענת שלום,

    יש אנשים שיודעים להעסיק את עצמם וגדלו בצורה כמו שאת מתארת את בן זוגך ונאלצו להיות עצמאיים בגיל יותר צעיר.

    אולם, לאור כל מה שציינת ביניכם, לא ברור אם דווקא זה מה שקשור למה שקורה בקשר ביניכם, כיוון שציינת שיש פערים באמונות (דת) שהן בבסיס הקשר ביניכם.

    ציינת שכל אחד מכם נשאר כרגע בקשר מסיבות שונות אז נשאלת שאלה והייתי בוחנת אותה עם עצמך, מה חשוב לך כיום שיהיה נוכח בקשר לאור כל מה שתיארת עד כה.

    מאחלת לך הצלחה בכל החלטה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה.

    ענת
    22/04/2014

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן אבל יש גם אבל... בבקשה קצת כיוון

    מתוסכלת
    22/04/2014

    תודה על התשובה המהירה אני פשוט באמת מוצאת את עצמי שואלת לגבי מה אם אתעורר בעוד כמה שנים ואבין שעשיתי טעות שנלחמתי להמשיך , זה הגיוני בכלל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נקודה למחשבה...
    מוטי
    17/04/2014

    רקע עליי: בן 22 ,חברה שלי באותו הגיל שלי
    הכרתי אותה לפני כמעט שנה באמת במקרה,לאחר נסיונות שנכשלו ולב שבור
    לא התלהבתי ממנה בהתחלה אבל עם הזמן נקשרנו ונספחנו לקשר הכי רציני שהיה לי עד היום(הכי ארך לפני כן היה בקושי חודש)
    היא יקרה לי מאוד.משלימה אותי ען האופי השקט שלה והחום שמעניקה לי
    אני מאוד ביקורתי וחשדן כלפי עצמי ומכרים העירו לי על כך מדאגה.
    אני נוטה לחשוב שדברים מתקלקלים ולצפות לרע וזה בעקבות העבר שלי שכלל נפילות סדרתיות של קשרים

    אין לי ספק באהבה שלה אליי אך בכמה ימים האחורנים אני נתקל בסוגייה עם עצמי האם אנחנו צריכים להפרד,הלב שלי אומר לי שזה לא אמור לקרות אבל הראש מחזיר אותי לקשרים הקודמים וכאילו משכנע אותי שקשר זה ייגמר כמו קודמיו והמחשבות דוחקות בי לקחת הפסקה או להפרד בשביל להרגיש איך זה בלי או לחלופין להכאיב לעצמי בשביל להזכיר לעצמי כמה אני אוהב כי עם הזמן התרגלתי אליה ואני חושש לקחת אותה מובן מאליו

    אני שוב חוזר על העניין שכל התעוקה הזאת היא רק אצלי בראש,אנחנו מתקרבים לחגוג את השנה שלנו יחד ואין לי שום הסבר לרצון הזה לנסות להכאיב לעצמי ,אין ביננו שום קתלות והכל גלוי ביננו אך אני מאוד חסר בטחון כלפיי,ומרגיש כאילו הצד הישן שבי דוחק בי להסס בקשר ולבדוק אותו

    אני כולי מאמין שמדובר בביקורתיות שלי כלפי עצמי מאז ומתמיד כלפי כל דבר שנהניתי ממנו לוא דווקא מערכות יחסים,שחדלתי מלעשות רק בשביל לוודא ושאכן אני נהנה מאותו דבר..

    קשה לי להאמין שמישהו יבין את מה שאני אומר כאן אבל מדובר בחוסר בטחון וחשש מפרידה שגורם לי לרצות להקדים את ההפסקה או הפרידה רק בשביל לא לפחד ממנה יותר..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נקודה למחשבה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אתה מודע למה שעובר אצלך - מה עושים?

    טלי צרקינסקי
    17/04/2014

    מוטי שלום,

    את מסביר את עצמך טוב.

    אני חושבת שזה מאד חשוב וראוי להערכה ולא ברור מאליו שאתה מודע למה שאתה חווה וכשאדם מודע למה שעובר עליו (בטחון עצמי, השוואתיות לקשרים קודמים, פחד מכישלון, פחד ש"ההיסטוריה" ביחסים תחזור על עצמו. זוהי כבר יותר ממחצית הדרך לטפל בה....

    אני קוראת מבין שורותייך שהפחד הוא לא ממנה, אלא אולי שהיא תיפרד ממך ואז תהיה במקום הננטש, מה שיותר מעורר חוסר שליטה וחוסר אונים.

    יתכן והדברים נראים לך טובים מתי מכדי להיות אמיתיים.

    חשוב מאד לא להשוות קשרים.

    בני אדם הם יצורים דינמיים, הם משתנים, מה שהיית בעבר, הוא לא מי שאתה היום.
    הקשר שהיה לך עם חברה קודמת או חברות קודמות הם לא הקשר שיש לך עם החברה הנוכחית.

    חשוב לבחון כמה נקודות: האם יש לך חשש מהתקדמות הקשר למשהו רציני יותר?

    האם אתה לא מאמין שמגיע לך קשר טוב ורציני?

    האם אתה נוטה בחיים להשוות דברים? (אתה מול אחרים, דברים שלך מול דברים מהעבר בכלל)?

    האם יש משהו שבכל זאת חסר בקשר והיית שמח לעבוד עליו ולשפר אותו (וזה גם טבעי ובסדר ואינו מעיד שהקשר אינו טוב).

    יש לך איזה דיסונאס בין המקום הרגשי והשכלתני. אתה מבין שאתה רוצה את בת זוגתך והיא אותך, אך יש מס' קולות שמחזירים אותך אחורה וגורמים לך לשאול, האם לעשות הפסקה, לחפש עוד וכו'... אני בספק אם הפסקה מגיעה מהמקום הנכון ולא מהמקום של ההשוואתיות, העבר והביטחון וזה המוקד שכדאי להתחזק בו.

    חשוב לעבוד על אותם "קולות" ולהתחבר אליהם ולהבין מה קורה לך שם. אפשר גם במידת הצורך להיעזר בשיחות אצל איש מקצוע.

    אני מאחלת לך הרבה הצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרטים נוספים

    מוטי
    17/04/2014

    אני לא חושש להתקדם ההפך,אני נהנה ככל שאנחנו מגלים אחד את השני יותר אך הקולות שאת מתארת מטילים בי ספקות שאין להם בסיס. בקשרים הקודמים יכולתי להצביע על נקודות שגרמו לנפילה וכאן אני לא יכול להצביע על משהו ספציפי וקול קורא לי להפסיק ואני מרגיש נורא רחוק ממנה עכשיו אהל בלי יכולת לעזוב אני יודע דרם אקשיב לקול הזה שמערער אותי אני אפגע בשנינו וזו תהיה כניעה לחוסר בטחון שלי ולעצמי שהתרגלתי להתרסקויות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממשיכה בתגובה

    טלי צרקינסקי
    18/04/2014

    מוטי שלום,

    אני ממליצה לך לשוחח על כך עם איש מקצוע.

    לא כי "אתה לא בסדר" ממש לא.

    לפעמים בחיים לכל אדם באשר הוא אדם, יכולים להיות דפוסים, חששות ועוד.. וזו מתנה מאד גדולה לעבוד עליהם, להשתחרר מהם, להיות מסוגל לנוע במקום יותר של חופש ולא של חששות מרובות...

    הייתי ניגשת לאיש מקצוע לשיחות לעבוד על סוגיה זו. זה עשוי לעזור לך גם בקשר הנוכחי, בכלל בזוגיות ופעמים רבות כאשר מטפלים במשהו בשיחות אצל איש מקצוע, זה משפיע לטובה על תחומי חיים נוספים, כיוון שמקבלים כלים להתמודדות ומתחזקים מבפנים.


    מאחלת לך הרבה הצלחה,,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני במבוי סתום חייב עזרה
    יוסי
    16/04/2014

    שלום רב כבר המון זמן אני נימצא עם מועקה בלב אני בן 23 יוצא עם מישני כבר תקופה לא קצרה בהתחלת הקשר ההורים שלה קיבלו אותי יפה עד שהיא מצב לאחר זמן מה שההורים שלה לא הסכימו שנהיה ביחד מה עושים במצב כזה האם ניפרדים ? ממשיחכים בחשאי תקשר ? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני במבוי סתום חייב עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מספר שאלות למתן תשובה מקיפה יותר

    טלי צרקינסקי
    17/04/2014

    יוסי שלום,

    האם אתה יודע מה השתנה ביחס של ההורים? בגישה שלהם?

    מהי ההתנגדות שלהם היום? האם קרה משהו בקשר?

    האם היה טריגר (זרז) למה שאתה מתאר?

    אם תוכל לפרט קצת יותר, אוכל לתת לך מענה יותר מקיף.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני במבוי סתום

    יוסי
    17/04/2014

    היה אכן הישתנה לפי דעתי הם קובעים עפ מראה ראשוני זה קשה מאוד להחזיק כך קשר שההורים לא מוכנים לקבל מה עדיף לעשות להיות בקשר בסתר או להיפרד כי מצד אחד אני לא רוצה שהיה קרע מה עליי לעשות להיפרד או להמשיך למרות שההורים שלה אינם רוצים כלל לדבר עימי ולא מוכנים לשמוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    טלי צרקינסקי
    18/04/2014

    יוסי שלום,

    ממה שציינת, הם התרשמו ממך בהתחלה וקיבלו אותך כך שזה לא ע"פ מראה ראשוני.

    מה בכל זאת השתנה? האם היה לכם ריב? האם קרה משהו?

    בגדול - קשר שמסתירים אותו הוא בעייתי כי הוא יכול להתגלות בסוף ולא צריך לחיות בסוד.

    אתה מציין שהם לא רוצים לדבר אתך, ממה שאתה מציין כנראה קרה משהו?

    אולי אם תשתף נוכל לחשוב על פתרון? בלי לדעת פרטים, קשה לתת מענה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם להתחתן?
    דני
    16/04/2014

    שלום וחג שמח.
    אני נמצא במערכת יחסים כבר שנה עם בחורה מקסימה ואנחנו גרים ביחד כבר כחצי שנה. אנחנו מגיעים מרקע שונה (היא נולדה בחו"ל והגיעה לארץ במסגרת לימודים) אבל יחד עם זאת יש לנו כל כך הרבה דברים משותפים. לפני שהכרתי אותה הייתי בתקופה די קשה שנמשכה 6 שנים בהם לא הצלחתי למצוא מישהי שאוכל לבנות איתה קשר זוגי. זה היה תמיד או שאני לא הייתי מעוניין או שהיא לא היתה מעוניינת או ששנינו. עם הבחורה הנוכחית זה היה שונה. שנינו מצאנו אחד בשני את מה שחיפשנו וההרגשה היתה שאנחנו מתאימים וששווה להשקיע מאמצים למרות המרחק התרבותי והפיסי לעיתים. היא הסכימה לוותר על הרבה דברים למען הקשר שלנו ומשקיעה הרבה מאמצים כדי שהזוגיות שלנו תצליח. אנחנו רוצים להתחתן ולהקים משפחה אבל לאחרונה היחסים שלנו נקלעו למשבר. היא מרגישה שהמחוייבות שלי כלפיה לא מלאה ולכן היא נלחצת וחוששת כאשר עולים נושאים שונים לגבי העתיד שלנו. אני מצד שני מתחיל להרגיש גם כן ספקות לגבי האהבה שלנו. אני מרגיש הרבה פעמים שאנחנו מנותקים רגשית ושהרצון להיות ביחד ולממש את התוכניות שלנו עולה על האהבה הפשוטה שאנו אמורים להרגיש אחד כלפי השני. אני מרגיש לעיתים שהאיכפתיות שלה מוטלת בספק. דוגמא אחת - לפני כחודשיים סבלתי מזיהום מאוד קשה ומסובך והרופא שלח אותי לבית חולים. באותה תקופה היא עבדה על פרוייקט כלשהו במסגרת הלימודים והיתה בלחץ לסיים אותו בזמן. היא אמרה שאם אני לא זקוק לה בבית החולים אז היא מעדיפה להשאר כדי לעבוד על הפרוייקט שלה. זה נכון שהצלחתי להסתדר לבד בבית החולים אבל זה הותיר אותי בתחושה קצת לא נעימה. מאז שהמשפחה שלי הבינה שאני רוצה להתחתן איתה הם אומרים לי בפירוש שנראה להם שהיא לא אוהבת אותי באמת ושאני צריך להיזהר ולא לעשות החלטה מוטעית. בנוסף לכל, אני נמצא כעת בצומת דרכים חשובה מבחינת הקריירה שלי, מה שמוסיף לבלבול אותו אני מרגיש. ומעל לכל זה - המצב הבריאותי שלי די ירוד בחודשיים האחרונים וזה מוסיף לכל העניין.

    אשמח לעצות או שאלות מנחות שיכולות לעזור לי להבין איך נכון לפעול.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם להתחתן?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעבוד על הזוגיות לפני נישואין

    טלי צרקינסקי
    17/04/2014

    דני שלום,

    הייתי מציעה לך להמשיך בזוגיות ולקבל החלטה על נישואין בהמשך הדרך. (כותבת על סמך מה שאתה מציין).

    זוגיות היא משהו שאפשר לעבוד עליו ולטפח אותו ולבחון ולבדוק תמיד מה עוד רוצים שיהיה בו, מה טוב בו, מה חסר בו, מה חשוב לכם בו עוד ועוד..

    הייתי מציעה לשניכם לעבור כזה תהליך שיציף בדיוק את הנקודות שאתה מעלה כאן בפורום: את החששות, את המקום של השאלות לגבי מושגים כמו אהבה, דאגה, של מה שעברתם וגם את הטוב שיש לכם במערכת הזוגית ולקבל את ההחלטה בהמשך.

    ממליצה מאד לשוחח על הדברים בכנות, בהדדיות ובצורה מזמינה, ניתן להיעזר גם בטיפול זוגי (לא חייב להיות ארוך טווח) בכל מעגל החיים (גם לפני נישואין) זוגיות מציבה אתגרים וניתן (ורצוי) לתת להם מענה ולהתפתח.

    בהחלט הייתי יוצרת את ההתפתחות ובוחנת מה אפשר עוד לעשות ולענות על מה שאתה מציין כאן, לפני ההחלטה על נישואין, זאת מבלי לפגוע בזוגיות שאתם בונים.

    אני מאחלת לכם הרבה הצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה!

    דני
    17/04/2014

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האקס והסקס
    מיה
    15/04/2014

    בת 51 ,גרושה אני נפרדתי מקשר ארוך ובעייתי גם. גרוש בן 51 עם עבר לא טוב ...לפני שנה לערך הוא בקשר עם מישהי .שמרתי על קשר זה היה הדדי בוא נאמר שזה נשמע מטורף כי מצאתי את עצמי במצב נוראי ,פתאם הכל נגמר ואיפה הסקס ?. נפגשנו פעמיים זה היה רצון הדדי שנינו התגעגנו . ניסיתי להכיר במשך הזמן לפני כמה חודשים הכרתי בחור רווק בן 45. בחור טוב שהתפתחה בינינו הכרות טובה ומעניינת שלא קל לא הולכת חלק .. שרציתי לוותר אבל הוא מיוחד לא ממש מושך .אותי ומאוד מעוניין ולא מוותר. מה דעתכם? תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האקס והסקס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מספר נקודות למענה רחב יותר

    טלי צרקינסקי
    16/04/2014

    מיה שלום,

    אם תוכלי לתת יותר פרטים מעבר למה שכתבת, זה יכול לעזור לנתח את המצב טוב יותר.

    מס' נקודות שאני מעלה כאן:

    האם יש לך עדיין קשר רגשי אל האקס? האם בתקופה שנפגשתם זה היה סביב סקס או שניסיתם לחזור האחד אל השנייה?

    האם הלבטים שלך לגבי הקשר החדש שאת כיום נמצאת בו, עם הבחור בן ה- 45, הם סביב נושא המשיכה המינית או שיש שם עוד נושאים שאת מתלבטת לגביהם.

    האם הייתם במצב אינטימי? איך את מרגישה אתו מבחינת: איש שיחה, חבר, אינטימיות בכלל מעבר לסקס, בילויים משותפים, מעניין לך אתו ועוד..

    אני מזמינה אותך לחזור אלי עם המענה לנקודות אילו ואוכל לתת מענה יותר רחב.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האקס וסקס

    מיה
    17/04/2014

    אז ככה
    לקשר שהיה אין לי כוונה לחזור נפרדתי מסיבות שלא היה טוב לי בקשר . מגיע לי יותר נפגשנו כן אבל למטרה אחת מינית מצידי.
    לגביי הקשר החדש לא ממש יצאנו מדברים הרבה היתה התקרבות אינטימית לא מעבר. לא שכבנו אני לא ממהרת גם פחות נמשכת ניראה שהוא זורם איתי.
    כי גם לא יצא לנו לצאת. פעם אחת רק הוא גם גר קרוב אליי לא הזמין אותי וגם אני לא למרות שהוא רצה. הוא מעניין ואני מעניינת אותו בשיחות . רווק בן 45 .זה נשמע לך מתאים. אמר שלא הכיר מישהי כמוני. הוא רציני יש פה קצת שיוצא שנפגע ממני ואני
    מגיבה גם בכעס . וחשבתי לוותר אם זה ככה .זהו אם זה מספיק. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממשיכה בתגובה

    טלי צרקינסקי
    18/04/2014

    מיה שלום,

    תראי, חשוב לבדוק כמובן מה הצרכים של כל אחד מכם בקשר ומה הציפיות שלכם להמשך (הוא רווק בן 45, האם הוא מעוניין בקשר שהוא זוגי? האם נושא הקמת משפחה חשובה לו?)

    מעבר לכך, משיכה מינית היא משהו שיכולה גם להתפתח והיא גם מושפעת ממה שקורה בקשר (גם מחוץ לחדר המיטות).

    האם יש תקשורת טובה, הערכה אח כלפי השנייה ועוד..

    את מציינת שטרם קיימת יחסים.

    חשוב לבחון מה קורה לכם זוגיות, אם מתעורר כעס, האם אפשר לדבר עליו בתוך הקשר? האם אתם יכולים לדבר על מה שקורה לכם בתוך הקשר? (תקשורת היא בסיס מאד חשוב בתוך קשר זוגי).

    נשמע שאת אמביוולנטית (מתלבטת) לגבי הקשר. חשוב לבדוק מה טוב לך בו, מה חסר לך בו, מה חשוב לשניכם.
    הייתי אפילו משוחחת ביחד אתו על הצרכים, על מה חשוב לשניכם שיהיה בקשר ואז רואה מה קורה בו.

    מאחלת לך הרבה הצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם זו פרידה?
    סי
    13/04/2014

    התייעצתי כאן בפניכן בעבר בענייני...תזכורת קטנה,בן זוגי גרוש ומטפל בשתי בנותיו וביקש זמן לחשוף אותי לפניהן...קיבלתי את עצתכן וכך אני פועלת....אנו יחד קצת יותר משישה חודשים
    לאחרונה נהגתי בחוסר טאקט איתו בכך שלאחר ארבעה ימים שלא התראינו [היה בטיול שטח עם חבריו לעבודה...]הטחתי בפניו שהתגעגעתי אליו ושעדיין קשה לי שאינו חושף אותי.
    נשאר אצלי עוד קצת והלך לדרכו,פניתי אליו בטלפון ונשמע פגוע החלטתי לכתוב לו מייל ארוך ובו הסברתי לו את אשר על ליבי,ושאלתי אותו אם נגמר בינינו...לאחר שלושה ימים כשראיתי שאינו עונה לי ואינו יוצר קשר איתי החלטתי לכתוב לו הודעת סמס שבה אני מבקשת תשובה למייל שלי.ענה לי "אני לא חושב שנגמר אבל צריך להוריד קצת לחץ כי קשה לי להענות לכל הדברים בלי שזה יבוא על חשבון משהו אחר..."
    כתבתי לו בתגובה כי אני מבקשת שיסביר לי כי אני לא מבינה ועד היום לא השיב לי כבר שלושה ימים.
    אציין כי היו לנו תכניות לעתיד משותף וכן התכוון לחשוף אותי בפני בנותיו[בפני משפחתו המורחבת כבר נחשפתי מתחילת הקשר...]
    אני מתגעגעת אליו ואני בטוחה שגם הוא אבל יודעת ומכירה אותו שהוא לא יצור קשר בגלל חוסר בטחונו וחשש כי יידחה מצידי...
    שאלתי היא לאור כל האמור האם כדאי לי להניח לו לעשות חושבים ולחכות שיתגעגע אלי ויצור הוא קשר ובכך אהיה בטוחה בכנות אהבתו אלי או שעלי לפנות אליו קודם?

    אנא תשובתכן
    בברכת חג שמח וכשר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם זו פרידה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הזמנה לפגישה הדדית ביניכם

    טלי צרקינסקי
    14/04/2014

    סי שלום,

    אני חושבת שאני זוכרת את הסיפור ששיתפת כאן.

    אם אינני טועה, העלינו כאן אפשרות שיש משהו שאולי הוא חושש ממנו בחשיפה והאפשרות לשוחח על כך ביניכם בצורה הדדית. נדמה לי שציינת אז שיש לו בת שדואגת לו כמו אימא....?

    יתכן ויש לו חששות שונות מכל מיני סיבות שלא ברור מהן

    אם הוא מכיר אותך לילדות - את "אמיתית" ו"קיימת" (יש דמות נשית ש"מחליפה" את אימא, מה שעשוי להיות לא פשוט מול בנותיו).

    האם הוא בשל להכניס זוגיות חדשה, על כל המכלול שלה, לחייו.

    האם מוקדם לו מידי?

    האם יש קושי עם אחת הבנות והוא חושש מהמפגש?

    התשובות תבונה משיחה משותפת של שניכם.

    לא ברור האם ניסיתם לעשות שיחה כזאת? היכן החששות שלו ממוקדות? האם יש משהו שאת יכולה לעזור שם? (רגשית) לבחון יותר מאיזה מקום ממוקדות החששות שלו.
    אני חושבת שזה היה מה שציינו אז.

    לגבי מה שקורה היום.

    מצד אחד, לא הייתי ממליצה לך להלחיץ אותו ולשלוח לו הרבה מסרונים או מיילים אך כן הייתי מעבירה לו את המסר הכללי שאת הייית מאד שמחה להיפגש ולדבר על הכל - ללא האשמות, ביקורת או שיפוטיות, אלא ממקום של כנות והדדיות ואם פגעת בו באיזו אמירה, את מתנצלת על כך וזה היה ממקום של רצון שהקשר יהיה טוב ופשוט הדרך הייתה פחות טובה באיך שביטאת זאת (קורה)...

    הזמנה כזו פחות תלחיץ אותו כי הוא ירגיש שהוא לא מוזמן ל"משפט" או ל"חקירה"
    אלא למשהו מאד הדדי ששניכם שייכים אליו לגמרי.

    מה דעתך?

    בברכת חג שמח,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    סי
    16/04/2014

    שלום טלי



    הייתי שמחה באמת ליצור עם בן זוגי פגישה שבה נדבר על הכל למרות שהוא טיפוס שמסתגר בזמן שיש בעיה.
    אציין שבערב חג כתבתי לו סמס שבו בירכתי אותו לחג
    אביו התקשר אלי בערב חג לברך ושאל מדוע איננו באים לבקר עניתי לו את האמת שבנו אינו מדבר איתי כבר שבועיים ולא יכולתי להתאפק ובכיתי.אמר שאינו נוהג להתערב אך ידבר עם בנו ויעדכן אותי בכל מקרה...
    בן זוגי כתב לי בתשובה לשאלתי אם נגמר הקשר בינינו...ענה לי אני לא חושב שנגמר...
    אני שואלת אם לא נגמר אז למה הוא לא מדבר מתקשר כותב?
    הרי הלחץ שהוא טוען שיש לו עכשיו תמיד היה כמו לכולם ותמיד מצא זמן לדבר ולהיפגש איתי.
    חוסר התקשורת הזה איתו גומר אותי וכזה הוא בכל ויכוח הכי קטן הוא בוחר להסתגר ולהיעלם עד שיירגע לדבריו.
    אציין כי במכתבי הראשון אליו לאחר המקרה התנצלתי על הטיימינג שבו פניתי אליו אך לא על דבריי שעליהם אין לי מה להתנצל [ביקשתי ממנו שיעשה לי קצת מקום בחייו]
    אני אוהבת אותו מתגעגעת אליו מאוד אך איני מצליחה להבין את ההתנהגות הזו.
    איך אוכל ליצור איתו פגישה שכזו והלוואי ויסכים.
    לפעמים אני שואלת את עצמי האם הוא ויתר עלי?אך מצד שני היו לנו תכניות שהוא העלה על מגורים משותפים ובכלל...האם אפשרי שאהבתו אליי תיפסק כך?
    ואולי הוא בכלל לא אהב אותי?

    יש לי המון שאלות אליו והרבה מה לומר לו אך בגלל שהוא אדם רגיש ביותר ופגיע וצריכה לשרול את מילותיי אליו אני שומרת זאת לעצמי ואני יודעת שזו בעיה בפני עצמה.
    אנא עיזרי לי ביעוץ איך ליזום פגישה אפילו עם אדם שלישי שיהיה נוכח....

    בברכת חג שמח ובשורות טובות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממשיכה בתגובה

    טלי צרקינסקי
    17/04/2014

    סי שלום,

    אני מבינה אותך מאד, זה לא פשוט להיות בסיטואציה שאת נותרת עם הרבה שאלות ללא מענה ואין לך עם מי לשוחח כעת.

    לא הייתי מציעה לך לערב אדם שלישי בתוך הקשר, גם לא אל פגישה כי הדברים צריכים להיפתר ביניכם ו"מתווך" לא יועיל לכם.

    אפשר להעביר אליו מסר כללי שאת תשמחי לשוחח אתו על הדברים באופן הדדי ומזמין ומשם הכדור בידיים שלו ואת יוצאת מהתמונה מתוך הידיעה שעשית מה שאת יכולה בשביל ליצור אתו קשר.

    במידה והוא יוצר אתך קשר (ואם את מציינת שיש אצלו דפוס כזה של הסתגרות ולקיחת זמן לעצמו בזמנים כאילו, יתכן מאד והוא כן יצור קשר).

    אז תשוחחו על הכל בהדדיות, כולל מה את מרגישה שבשעת ריב/כעס/אי הבנה הוא מתרחק ואת נותרת בתחושת חוסר אונים (ללא האשמות, אלא לשוחח על רגשות וכן לשמוע אותו ולדבר על הקשר בכלל).

    תשתדלי בתקופה זו לעשות לעצמך טוב - לצאת, לפגוש חברות, כל מה שאת אוהבת ועושה לך טוב.

    מאחלת לך הרבה הצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצה בבקשה
    חסוי
    12/04/2014

    אני בן 29 וחברה שלי בת 25 אנחנו נמצאים ביחד כבר חצי שנה ....לאחרונה לפני שבוע בערך הצעתי לה נישואין....אנחנו מדברים הרבה בפלאפון ולאחרונה היא סיפרה לי על מקרה שהיה לה עם הארוס הקודם שלה שבו היא מספרת שמיהוא התקשר אליה בלילה בתקופת היותה מאורסת לו והתחיל לשאול אותה שאלות כמו למשל אפשר להיפגש איתך אפשר לגעת לך בכול מיני מקומות ראיתי אותך ואני דלוק עלייך ממש וכו.....לה היה חשש שזה היה הארוס שלה ולאחר שבועיים שהייתה שבורה ופגועה החליטה ללכת למשטרה להתלונן .....לאחרונה גם נודע לה שהארוס שלה היתחתן והיא התקשרה אליי בוכה וכואבת שהיא לא סולחת לו בחיים והיא מקפידה עליו היא אמרה חבל שלא הכנסתי אותו לבית סוהר אף על פי שהיא לא ידעה ב 100 אחוז שזה הוא שהתקשר אליה באותו לילה ..שאלתי אותה את לא תרגישי רע עם זה שהוא יכנס לבית סוהר ?היא ענתה יכול להיות אבל אני הייתי ממש פגועה וכן מגיעה לו להיכנס לבית סוהר.....יש לה רגשות נקם חזקות ביותר .....וגם שהיא שמעה שהארוס הקודם התחתן היא אמרה לי נו מתי נלך לחפש אולם ...יכול להיות שהיא רוצה להתחתן רק בגלל שהארוס שלה התחתן למרות שאני יודע שהיא אוהבת אותי ....השאלה שלי זה האם כדאי להיתחתן איתה במצב שהיא עדיין בוכה על הארוס הקודם?שהיא בכתה בגללו ממש ניפגעתי ....היא אמרה שהיא הייתה בן אדם שמח פעם והוא הרס לה את כול השמחה ...ממש פוגעה שהיא אומרת את זה שאני איתה ..מה כדאי לעשות?לחכות עם זה?לא לבצע צעדים כעת ?ואולי מחר אני יעשה לה איזה משהוא שהיא תרצה להתנקם בי כמו שהיא הלכה למשטרה בקשר לארוס שלה ?קצת מפחיד על כול שטות ללכת למשטרה...אשמח לתשובה תודה מראש

    j

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עצה בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדאי להשהות את התהליך

    טלי צרקינסקי
    12/04/2014

    חסוי שלום,

    הסיפור מכיל בתוכו כל מיני תכנים.

    נשמע לי ממה שאתה מעלה שלא הייתי ממהרת להינשא.

    אני לא יודעת עד כמה היא בשלה כרגע לצעד זה וזה לא קשור אליך.

    ראשית, בן אדם לא נכנס לבית סוהר בגין שיחת הטרדה טלפונית..

    בית סוהר זה בגין מעשה פלילי יותר חמור (אינני עו"ד אך בכל זאת).

    מהצד, נשמע שלבת הזוג שלך (יתכן) יש מחשבות טורדניות על נקמה, כעס ועוד.. שכנראה לא מרפות או מניחות לה וכדאי לה לגשת לטפל בכך כי לא כדאי לסבול על דברים שאירעו בעבר.

    יתכן והצעת הנישואין היווה "טריגר" למה שקרה והחזיר אותה אחורה אך אין לדעת.

    האם היא בחורה שלווה? האם מצב רוחה יציב? איך היית מתאר אותה? איך היא מדברת? חושבת? משתפת?

    כי על פניו זה נשמע כמו משהו שהיא לא אמורה כבר להתעסק אתו והוא מטריד אותה מעבר למה שאדם צריך להיות מוטרד ממנו וזה מאפיין מחשבות טורדניות.

    אז אני לא מאבחנת אותה, זה יתכן וכדאי ללכת לבדוק זאת

    איש לא אשם, ניתן רק לטפל ולהרגיש טוב יותר.

    באשר אליך, הייתי לוקחת עוד זמן ולא ממהרת ואם אתה רוצה לצאת בסדר אתה, אני הייתי אומרת את האמת לאמיתה, שאתה מזהה שקורה לה כך וכך, שהיא מרגישה כך וכך, שחשבת על כך, אתה לא רוצה ללחוץ אותה וזה בסדר ותעודד אותה לקבל עזרה על מנת להשתחרר מכל זה. לנישואין חשוב להיכנס כשאדם פנוי למקום הזה ולא ממקום נפשי לא פשוט....

    אני מאחלת לך הרבה הצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדאי להשהות את התהליך

    טלי צרקינסקי
    12/04/2014

    חסוי שלום,

    הסיפור מכיל בתוכו כל מיני תכנים.

    נשמע לי ממה שאתה מעלה שלא הייתי ממהרת להינשא.

    אני לא יודעת עד כמה היא בשלה כרגע לצעד זה וזה לא קשור אליך.

    ראשית, בן אדם לא נכנס לבית סוהר בגין שיחת הטרדה טלפונית..

    בית סוהר זה בגין מעשה פלילי יותר חמור (אינני עו"ד אך בכל זאת).

    מהצד, נשמע שלבת הזוג שלך (יתכן) יש מחשבות טורדניות על נקמה, כעס ועוד.. שכנראה לא מרפות או מניחות לה וכדאי לה לגשת לטפל בכך כי לא כדאי לסבול על דברים שאירעו בעבר.

    יתכן והצעת הנישואין היווה "טריגר" למה שקרה והחזיר אותה אחורה אך אין לדעת.

    האם היא בחורה שלווה? האם מצב רוחה יציב? איך היית מתאר אותה? איך היא מדברת? חושבת? משתפת?

    כי על פניו זה נשמע כמו משהו שהיא לא אמורה כבר להתעסק אתו והוא מטריד אותה מעבר למה שאדם צריך להיות מוטרד ממנו וזה מאפיין מחשבות טורדניות.

    אז אני לא מאבחנת אותה, זה יתכן וכדאי ללכת לבדוק זאת

    איש לא אשם, ניתן רק לטפל ולהרגיש טוב יותר.

    באשר אליך, הייתי לוקחת עוד זמן ולא ממהרת ואם אתה רוצה לצאת בסדר אתה, אני הייתי אומרת את האמת לאמיתה, שאתה מזהה שקורה לה כך וכך, שהיא מרגישה כך וכך, שחשבת על כך, אתה לא רוצה ללחוץ אותה וזה בסדר ותעודד אותה לקבל עזרה על מנת להשתחרר מכל זה. לנישואין חשוב להיכנס כשאדם פנוי למקום הזה ולא ממקום נפשי לא פשוט....

    אני מאחלת לך הרבה הצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדאי להשהות את התהליך

    טלי צרקינסקי
    12/04/2014

    חסוי שלום,

    הסיפור מכיל בתוכו כל מיני תכנים.

    נשמע לי ממה שאתה מעלה שלא הייתי ממהרת להינשא.

    אני לא יודעת עד כמה היא בשלה כרגע לצעד זה וזה לא קשור אליך.

    ראשית, בן אדם לא נכנס לבית סוהר בגין שיחת הטרדה טלפונית..

    בית סוהר זה בגין מעשה פלילי יותר חמור (אינני עו"ד אך בכל זאת).

    מהצד, נשמע שלבת הזוג שלך (יתכן) יש מחשבות טורדניות על נקמה, כעס ועוד.. שכנראה לא מרפות או מניחות לה וכדאי לה לגשת לטפל בכך כי לא כדאי לסבול על דברים שאירעו בעבר.

    יתכן והצעת הנישואין היווה "טריגר" למה שקרה והחזיר אותה אחורה אך אין לדעת.

    האם היא בחורה שלווה? האם מצב רוחה יציב? איך היית מתאר אותה? איך היא מדברת? חושבת? משתפת?

    כי על פניו זה נשמע כמו משהו שהיא לא אמורה כבר להתעסק אתו והוא מטריד אותה מעבר למה שאדם צריך להיות מוטרד ממנו וזה מאפיין מחשבות טורדניות.

    אז אני לא מאבחנת אותה, זה יתכן וכדאי ללכת לבדוק זאת

    איש לא אשם, ניתן רק לטפל ולהרגיש טוב יותר.

    באשר אליך, הייתי לוקחת עוד זמן ולא ממהרת ואם אתה רוצה לצאת בסדר אתה, אני הייתי אומרת את האמת לאמיתה, שאתה מזהה שקורה לה כך וכך, שהיא מרגישה כך וכך, שחשבת על כך, אתה לא רוצה ללחוץ אותה וזה בסדר ותעודד אותה לקבל עזרה על מנת להשתחרר מכל זה. לנישואין חשוב להיכנס כשאדם פנוי למקום הזה ולא ממקום נפשי לא פשוט....

    אני מאחלת לך הרבה הצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמא שלו
    קרן
    12/04/2014

    בהמשך להודעה הקודמת
    אני בהתלבטות גם בגלל אמא שלו
    היא נדחפת לדברים שמעצבן אותי
    אנחנו ילדים גדולים
    הוא עדין נתמך על ידם וזה מציק
    המשפחה שלי מאוד חופשיה ומאפשרת
    ולא מתערבים ניגוד לאמא שלו
    אנחנו בקשר טוב אבל יש דברים שהיא לא יודעת
    אז מה היא מתערבת
    לא יודעת אם יש לי כח אליה בתור חמות..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אמא שלו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להצמיד לשרשור הודעות קודם - הסבר

    טלי צרקינסקי
    12/04/2014

    קרן שלום,

    האם הודעתך, אליה את מקשרת את הודעה זו נכתבה מזמן?

    אם כן/לא ואת מוצאת אותה האם את יכולה להצמיד הודעה זו לשרשור של ההודעה הקודמת, כך שרצף ההודעות יקרא יותר נכון?
    (במקרה זה, השרשור, אף אם נכתב בעבר, "יקפוץ" למעלה).


    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    טלי צרקינסקי
    12/04/2014

    קרן שלום,

    עונה כאן לאחר מענה בהודעתך הראשונה.
    בנושא האימא, יהיה כדאי לשוחח אתו בצורה מכבדת מה היית רוצה שיהיה ולשמוע מה קורה לו בקשר אתה.

    כשיש זוגיות, ההורים גם חלק מהזוגיות במובן הרחב של המילה כי הם חלק מהמשפחה, אין זה אומר שאין גבולות ושאין לכם מקום של מערכת היחסים שלכם לבד ואילו דברים שבהחלט אפשר לשוחח עליהם ביניכם ולהחליט איך את משמרים את המקום הזוגי וכן מכבדים את האימא, אך לא בצורה שתחדור לכם אל תוך הזוגיות.
    מה שחשוב הוא שביניכם תשורר הבנה, הדדיות, קבלה ואכפתיות, משם אפשר להצליח.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה חשוב?
    קרן
    12/04/2014

    אני עם בן זוגי יותר משנה וגרים ביחד
    הוא אוהב אותי ולהרגשתי עדיין מאוהב
    אנחנו מאוד שןנים אבל מגלים פתיחות ורצון לשלב
    אבל עיקר העניין שיש דיבורים מצידו על עתיד
    והמשפחה שלו ממש התחברו אליי וגם אצלי מקבלים ומרוצים מהקשר
    אבל אני לא בטוחה שהיום יום מספק אותי
    הרבה עסוקיפ כל אחד בעולמו ואין עומק מצידו
    אני לא בטוחה מה צריך כדי לדעת זה האחד בטוח
    כי אולי אני מפספסת חיבורים עם כאלה שיותר
    יהיו דבריפ שאולי פה אין. היו לי עוד שתי מערכות יחסים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה חשוב?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מספר שאלות לחידוד

    טלי צרקינסקי
    12/04/2014

    קרן שלום,

    מספר פרטים שאני אעלה כאן גם ככיוון עבורך לחשוב עליו וגם את יכולה לחזור אלי עם תשובות יותר מפורטות למענה רחב יותר כאן.

    בני כמה אתם?

    חשיבה לקראת צעד קדימה לקראת עתיד עשוי להביא חששות ולהציף שאלות כמו: האם הוא האחד? האם משהו חסר לי? ועוד. זה בסדר גמור.

    גם לא צריך להיות 100% בשלמות עם קבלת החלוטה אלא מספיק בשלמות ובטוב שהוא האדם עבורך לזוגיות.

    מה חסר לך במערכת היחסים? מה היית רוצה יותר שיתקיים בה אם את יכולה לפרט (ציינת משהו לגבי עומק מצדו. האם את מרגישה שיש לך איש שיחה? חבר קרוב?)

    נסי לחשוב על הדברים הטובים שיש לך בקשר ועל מה את מרגישה שאולי היית רוצה שעוד יהיה בקשר ואת יכולה לחזור אלי עם כל זה לתשובה יותר מפורטת.

    באשר להשוואות עם חברים/זוגיויות קודמות. זוגיות אחת אינה דומה לשנייה. לכל זוגיות האיכות שלה ולכל אדם מכלול התכונות הטובות והפחות טובות שלו. איש אינו מושלם והשאלה עם מה ועם מי אנחנו מוכנים להשלים כבני אדם בבחירות שלנו.


    בברכה,









    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בגידה וירטואלית
    שירה
    10/04/2014

    שלום רב,
    לפני כשבוע גיליתי שבעלי ניהל רומן וירטואלי.
    הוא פתח כרטיס היכרויות באתר שמחפש בעיקר
    יחסים מזדמנים. הוא טוען שהוא לא נפגש עם אף אחד.
    אני בהריון ויש לי ילדה בת שנה וחודשיים.
    מצד אחד, החלטנו ללכת לייעוץ ובינתיים אנחנו
    ממשיכים כאילו הכל כרגיל.
    אבל אצלי הכל חוץ מכרגיל, אני מרגישה רע.
    לא מפסיקה לחשוב על זה בעיקר לא יודעת אם
    הדרך הנכונה היא להשאר ביחד ולטפל או לעזוב
    את הבית ואז לטפל. אני מרגישה שהוא לא מעריך
    את המאמץ שכרוך בלהשאר איתו אחרי מה שגיליתי
    חשוב לי להוסיף, שגם שהייתי בהריון ראשון
    הוא עשה בדיוק אותו הדבר וגם אז גיליתי
    הלכנו לייעוץ
    אני אשמח לקבל תשובה כי אני פשוט מרגישה רע!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בגידה וירטואלית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא לוותר על עזרה

    עדי בדיחי
    11/04/2014

    שלום שירה,

    אילולא היית מוסיפה שזה קרה פעם נוספת בהריון הראשון, הייתי מכוונת אותך לדבר על זה איתו ברצינות, להבהיר גבולות ולנסות להמשיך הלאה משם.

    אך נראה שמדובר במשהו עמוק יותר. אולי משהו עובר עליו סביב ההריונות שלך והיציאה שלך להורות מול הזוגיות שנשארת בצד, אולי משהו שקשור ביחסים ביניכם ומרגיש צורך לצאת החוצה. אני לא יודעת אלא רק משערת.

    הפניה ליעוץ היא רלוונטית מאוד גם לעכשיו. הייתי מציעה לגשת שוב, לבחון יותר לעומק, ובעיקר להעביר לו את המסר שככל שהוא ימשיך כך הוא עלול לאבד את האמון שלך לחלוטין ולפיכך גם את התא המשפחתי. לשניכם זה חבל, ובפרט לך שכרגע את בעיצומו של בניית הקן ובתוך היריון.

    הדבר, לסיכום, מאותת על בעיה ביחסים ביניכם. כשצד אחד יוצא "לציד" אחר, זה מאותת על בעיה, ולכן - גייסי אותו ליעוץ בהקדם,ובתוך החדר עם המטפל הבהירי מה את מרגישה, ללא חשש. יש צורך חשוב לשים את הדברים כפי שהם, לעשות "עצור", ולבדוק מה הוא מוכן לעשות כדי לעורר מחדש את האמון ביניכם.

    בברכת חג שמח,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקשה תמורת בקשה האם זה נכון ???
    ר
    08/04/2014

    שלום אני יוצאת עם בחור כבר חצי שנה . וכשאני מבקשת ממנו למשל לראות שיחות שלו בטלפון או לא להשתמש במצלמת מחשב ..או להסתכל לו בפייס .. כל דבר כזה גובל בריב ..והתעקשות ובבקשות ממני כתמורה . בעקרון לי אין בעיה לבצע את כל בקשותי גם . אבל האם ככה זה הולך שכל מה שמבקשים צריך ישר גם לתת . ? למה פשוט הוא לא יכול לומר טוב .(.ואני אתן לו כפליים ? ) האם כולם כמוהו או שיש גם בחורים מהסוג שלא מתווכח ??? (אני בת 24 ואין לי הרבה נסיון )

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרטיות של יחיד בקשר זוגי

    טלי צרקינסקי
    08/04/2014

    ר שלום,

    מה שעולה מאד ממה שאת כותבת הוא מה המקום של האמון בקשר שלכם ומה את מרגישה.

    לשני אנשים בקשר זוגי, חשוב שיהיה גם את המקום של הפרטיות וזה כולל את הנייד הפרטי, את הפייסבוק ואת מצלמת המחשב.

    האם יש סיבה שאת מבקשת לצפות בכל אילו או מבקשת ממנו לא להשתמש בהם?

    האם את חוששת מחוסר שליטה ממצבים? האם את חוששת לקשר? מה עולה אצלך באשר לדברים אילו?

    כמו שחשובה הפרטיות שלו, חשובה גם הפרטיות שלך.

    כתבת שאין לך ניסיון בקשרים. זה בסדר, אפשר ללמוד, מדובר בתהליכים.

    אינני יודעת מה הוא מבקש ממך בתמורה לבקשותייך, לא ציינת זאת.

    יתכן והוא מגיב מהמקום שאינך בוטחת בו או שהוא מתגונן, לא ברור.

    חשוב לבדוק עם עצמך מה את מרגישה ואת מוזמנת לחזור אלי עם תשובה יותר מקיפה ונוכל לנסות לראות מספר נקודות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה ..בקשה תמורת בקשה

    ר
    09/04/2014

    את צודקת אולי האמון שלי בו מעורער וזה בגלל שכבר ראיתי בעבר שהיינו בקשר שהוא דיבר עם בחורה והחמיא לה ..הוא מחובר להרבה אתרי הכרויות .כמובן שהוא טוען שזה היה סתם משיעמום וזה לא יחזור . וכן בהתחלה הוא זה שהיה מבקש ממני לראות שיחות לסגור פייס ואני עכשיו ''נידבקתי '' ממנו גם . והאמת אני רואה שבדרך כלל האשה היא ''המצליחה בקשר להשיג את רצונותיה בדרכי נועם או אחרות . והאשה בדרך כלל מצליחה לומר את המילה האחרונה בשכנוע אך הוא זה שמנסה לומר את המילה האחרונה לקבוע להחליט ואם זה לא ככה אז הוא נוקם מחכה להחזיר בנקמה כדי שאני ארגיש את מה שהוא הרגיש .למשל ..גם בסקס אם במקרה הוא לא נהנה אז למחרת או כעבור זמן הוא פתאום יעשה משהו באמצע כדי שאני לא אהנה וארגיש כמוהו מה שהרגיש ... (ואנחנו לא ממש שוכבים עדין )... האם ככה זה אמור להיות ? וגם כשאני מעצבנת אותו הוא מתווכח בלי סוף פעם קילל עכשיו מתאפק לטא לקלל אבל אומר אם אקלל ואומר לך מה אני חושב אז חבל לך .. ואחר כך נירגע ומחמיא ואוהב ומפנק ....הוא מאד מפנק וקונה ונותן ...ולאר'ג .. אולי אני מצליחה בסוף אבל זה אחרי המון ויכוחים מה דעתך ??????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לטלי..המשך ההסבר

    ר
    09/04/2014

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממשיכה בתגובה

    טלי צרקינסקי
    10/04/2014

    ר שלום,

    מערכת היחסים שלכם היא מאד לא פשוטה ממס' היבטים -

    אתם מתקשים לתקשר אחד עם השנייה בצורה בונה ואפקטיבית - אשר תבינו בו אחד את השנייה (תקשורת הינה הבסיס בזוגיות).

    יש לכם מאבקי כוחות ואתם מתנהגים אותם בתוך הקשר ("מענישים" אחד את השנייה - אם הוא לא נהנה, אז הוא "יחזיר לך" ועוד).

    תוקפנות מילולית כגון קללות

    קשיים באמון, מה שגורר שאתם לא יכולים להרגיש פרטיות גם בקשר וצריכים להתבונן בפייסבוק/נייד וכו'...לא מרגישים "חופש" גם במקומות פרטיים.

    לאחר הבנת המצב הזה חשוב לתקן אותו.

    האם שוחחתם פעם על מערכת היחסים ביניכם? על הקשר? על מה כל צד מרגיש בו? על מה הייתם רוצים שיהיה לכם בקשר? מה אתם אוהבים אחד אצל השני? מה חסר לכם בקשר?

    שיחה הדדית, מזמינה ומאפשרת, שבו אתם יכולים להיות גלויים ולא שיפוטיים.
    המטרה בשיחה כזו אינה לנזוף.. אלא להגיע להקשבה הדדית ולשנות.
    כולל העלאת הקשיים מתוך רצון אמיתי שזה יהיה אחרת.

    חשוב להביא ביניכם את הדברים, שתדברו עליהם.


    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כבר לא מעריכה את בעלי
    לילך
    06/04/2014

    שלום

    בת 38 נשואה 13 שנה + 4.

    הבעיה שאני מתמודדת איתה היא שלאורך החיים (לדעתי בערך כמו כל זו)
    אנחנו נאלצנו להתמודד עם אתגרים -
    כלכלי (בעיות בהחזרת המשכנתא)
    בריאות בנושא פריון
    פיטורין
    מעילה בעסק המשפחתי של הצד של בעלי

    ובכל משבר בעלי נופל, נשאב למשבר בפסימיות, מתעצבן על הסיטואציה (אחרי שהיא קרתה, כבר לא חשוב מי אשם) לא מבצע פעולות התמודדות, אלא פשוט מתעצבן ויושב על הגדר.
    מה שקורה הוא שאני סוחבת את כל האתגרים והתמודדיות על הכתפיים שלי (כחמש שנים לא עבד ועול הפרנסה היה עלי, בעקבות המעילה של אביו נכנסנו לחובות והוא לא הצליח להתעמת עם אביו), אפילו לידה אחרי טיפולי פריון הכניסה אותו לדיכאון ולעצבים והוא לא נגע בתינוקת 3 חודשים....
    יתרה מזאת, ברגעים הקשים, כשאתה מצפה שהבן זוג יהיה שם לצדך, הוא פשוט לא שם, או שם ולא עוזר אלא מזרים אנרגיות של כעס לסיטואציה כשניסיתי להסביר לו את זה הוא פשוט מתעצבן וצועק. אחר כך הוא מתנצל ואומר שהוא לא יודע מה הוא היה עושה בלעדי.
    מה את מציעה לי? לקבל את זה שהוא חלש אופי ללא כלים להתנהלות בחיי היומיום ולטפל בתחושות שלי אליו, או לנסות לשנות אותו? התחושות האלו התעצמו בשנה האחרונה, אחרי הלידה, פתאום ראיתי את כל התמונה והיה לי כבד המשא. ואני מרגישה שאני בין מרחמת על בעלי לבין בזה לו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כבר לא מעריכה את בעלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תהליך אישי וזוגי

    עדי בדיחי
    07/04/2014

    שלום לך לילך,

    אני מבינה שהתסכול והכאב גם נובעים מעוצמות המשברים. כל משבר שתיארת בפני עצמו יכול לעורר הרבה תסכול וקשיים בהתמודדות.

    נראה שבעלך מתקשה בעיקר סביב כך שאכן, כפי שציינת, אין בידיו את הכלים הנכונים להתמודד. הוא זקוק להכלה רבה ולהחזקה רגשית, אך לא בטוח שאת זאת שאמורה להחזיק את הכל. אני בפירוש חושבת שכדאי שיתייעץ עם איש מקצוע, להפנות אותו אפילו לשיחות מספר עם מטפל (יש גם אימון אישי שיכול לעזור). החשוב הוא להסביר לו כי את מתקשה להתמודד עם מה שהחיים זימנו לכם, כאשר הוא לא "מתרומם" ונותן גם לך כוחות. חשוב מאוד שתעבירי לו את החוויה האמיתית שלך- את התסכול, העצב, הכעס, החמלה כלפיו וחוסר האונים שלך-שאינך יכולה לעזור לו. כשאת מגייסת אותו לשיחה ורואה שהוא כן מעוניין לעזור לעצמו, אמרי לו שכדאי שישקול אופציה של טיפול, אימון אישי או סדנאות לצמיחה ולחשיבה חיובית. את תוכלי להתגייס גם לתהליך ואז תוכלו להיות מועצמים זוגית בנוסף, שזאת מתנה בפני עצמה.

    בברכת חג שמח,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום