פורום פסיכולוגיה - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • דחוף
    מאי
    14/01/2014

    אני בת 22 ויש לי חלום כבר המון שנים והוא לחיות באירופה.
    אבא שלי הוא טיפוס שאני לא מצליחה להבין בכלל. יש תקופות שהוא תומך בי ומעודד אותי שזה רעיון טוב לעבור לחו"ל ויש תקופות שקורות הרבה שבהן הוא צוחק עליי וטוען שאלה פנטזיות ושאני לא אצליח להגשים את החלום הזה ואני אשאר בארץ כי לטענתו אין לי את היכולת והאומץ להסתדר לבד כי אני מפונקת
    הוא מקניט אותי על זה צוחק עליי טוען שאני חיה ב"סרט" לא מציאותי.
    שאני לא אהיה מסוגלת להסתדר בלי אמא שלי כי אני לא יודעת לבשל לנקות לסדר לכבס ו"מי יעשה לך את הדברים האלה שם"
    זה נכון שתמיד הייתי רגילה ועדיין רגילה שאמא מבשלת ומכבסת אבל אני לא איזה עצלנית שלא תורמת בשום דבר.
    זה מאוד פוגע בי ומביא אותי תמיד לבכי ואני לא נותנת לו לראות אותי בוכה.
    לפעמים אני חושבת שבאמת החלום שלי לעולם לא יתגשם
    אבל בשביל החלום שלי אני אעשה הכול גם אם אני אהיה לבד
    אבל זה פשוט כל כך פוגע היחס שלו אליי.
    אני מחכה לרגע הזה שזה יקרה ואני אוכיח לו שכן הצלחתי בלהגשים את החלום שלי.
    לפעמים אני מרגישה קצת פחדנית לגבי זה אני רוצה לעשות את הצעד הזה ונכון שזה מלחיץ אבל הוא לא תורם לזה כי הוא בעצמו טוען שאני פחדנית.
    אני מרגישה פשוט כאב בלב אבל אני רוצה להוכיח לו שהוא פשוט טיפש.
    זה מעצבן שהוא מתייחס אליי בצורה כזו
    לפעמים אני מקנאה בבנות אחרות שיש להן אבא עדין שתומך בהן ולא מעליב אותן ומשפיל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כשהחלומות פוגשים את המציאות

    אירית כהן
    15/01/2014

    שלום מאי,
    כדי שחלומות יתממשו יש צורך בתכנית-פעולה ברורה, עמידה גם בפני 'תקלות' שונות שתמיד יכולות לקרות כשהחלומות פוגשים את המציאות. אחת התקלות שאותן יש לקחת בחשבון היא גם תגובות פסיכולוגיות שלנו למצב .
    אני מתרשמת שאולי החלום שלך כרגע עדיין לא התגבש לתכנית פעולה ברורה, ובנוסף ניראה שתחום ההתמודדות הפסיכולוגית עם תקלות-בלתי-צפויות הוא תחום שבו עלייך לחזק את עצמך [אולי בעזרת טיפול פסיכולוגי לתקופת מה?].

    לגבי אביך - אני מבינה שהוא קצת מבלבל אותך. לדברייך לפעמים הוא תומך.. האם ייתכן שלפעמים הוא בכוונה בודק את ה'עמידות' הפסיכולוגית שלך בפני רגעים של קושי [שיש לקחת אותם בחשבון] ?

    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תלות של אדם אחר בי
    ma21ma
    12/01/2014

    שלום,
    אני מבקשת עזרה במקרה שלדעתי נוצרה תלות יתר של חברה בי ואני כבר לא יודעת מה לעשות.
    החברה שעליה אני מדברת היא בת זוגתי לשעבר בת 24. לפני כ5 חודשים היא עברה דירה לדירה שבה היא גרה לב כדי ללמוד במכללה.
    נפרדנו כי לי באופן אישי היה כבר קשה להכיל אותה היא בן אדם לא פשוט עם חיים לא קלים והיא לא חסכה ממני את בעיותיה ואני בן אדם שנוטה לעזור גם בלי שיבקשו ממני ועזרתי בכל מה שיכלתי בלי להגיד לא ובלי לרצות היא ניצלה את המצב . בכל מקרה זה התחיל כבר לפגוע בי ולכן נפרדנו.
    לאחר שנפרדנו היא ממש ביקשה שאני לא יעזוב אותה לגמרה שנשאר בקשר חברי כי היא מרגישה לבד, שאין לה אף אחד , היא מרגישה דחויה על פי דבריה שהיא כלום ואף לא רוצה אותה. כחודש אנחנו עדין בקשר מאז הפרדה. כשבועיים לאחר הפרדה היא פשוט ישבה בבית בדכאון , עישנה ,שתתה, אמרה דברים כמו שהיא רוצה למות ואין לה בשביל מה לחיות . אני גרה רחוק ממנה ולכן לא יכלתי להגיע מיד , ואז היא נסעה אלי בטרמפים בשישי בערב ,שיכורה. טיפלתי בה עד הבוקר , בבוקר דיברנו והחזרתי אותה הביתה כשאמרתי לה שאני יתמוך בה ויעזור לה (היא לקחה את זה כהבטחה ) ומצבה היה טוב יותר. לאחר כמה ימים היא רבה עם שתי חברות שנשארו לה כי הם לא יכלו לעזור לה במצב מסוים ומבחינתה הם כבר לא חברות ושוב לא הייתה לי ברירה אלא לעזור (אם לא היא הייתה ישנה ברחוב). ניסיתי אחר כך להסביר לה שזה קשה להיות היחידה שעוזרת לה ומאז מבחינתה שברתי הכל את כל האמון שלה בי ,שוב דיבורים שאין לה למה לחיות שהיא לא שווה כלום ... אני מנסה להיות שם בשבילה כי יכול להיות שהיא באמת מרגישה לבד ואני באמת מפחדת שהיא תפגע בעצמה.
    אבל אני מרגישה שהיא יצרה (וכנראה שאפשרתי את זה) איזה שהיא תלות בי , היא יכולה בזכותי כביכול "לקום על הרגלים" ולחזור ללמוד ולצאת מהדיכאון ובגללי "ליפול" לרצות להפסיק ללמוד ולהיכנס שוב לדכאון . היא פשוט מאשימה אותי בצורה מאוד מניפולטיבית בכל מצב שאני מגיבה לא טוב לדעתה כמשהו ששובר אותה ושאני עושה לה את זה בכוונה ואני בן אדם רגיש וכואב לי לראות אותה ככה.
    אני מבקשת איזה שהיא עזרה, מה עלי לעשות , לנתק את ההקשר? לעשות את זה בהדרגה? חשוב לציין שעל פי דבריה היא לא יצרה קשרים חברתיים תומכים במקום שעליו היא עברה והחברות שיש לה לא יתמכו בה ,לכן קשה לי כל כך לנתק את הקשר כי יכול להיות שזה באמת ישאיר אותה לבד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תלות של אדם אחר בי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תלות של אדם אחר בי - תגובה

    אירית כהן
    13/01/2014

    שלום לך,
    ציינת ששררו ביניכן יחסי זוגיות - וביחסים מסוג זה עוצמת ההשלכה על הזולת יכולה להיות חריפה במיוחד. מתוך תיאורך אני מתרשמת שחברתך אינה מקבלת את העובדה שהפסקתן להיות בנות-זוג, ועושה הכל - אולי באופן חצי-מודע - כדי לאלץ אותך להתנהג כאילו אתן עדיין בנות זוג. למשל, לאלץ אותך לקחת אחריות עליה..
    את מעלה חשש שהיא תפגע בעצמה - ואני מניחה שגם זה 'נשק' שלה כנגד הפסקת הזוגיות ביניכן, דבר שהיא אינה מקבלת.

    מכיוון שבדרך כלל צריך שניים לטנגו - כדי שנוכל לענות על שאלתך "כיצד עלי לנהוג?" עלייך לברר עם עצמך מהי תרומתך לדפוס זה שביניכן.. מה דפוס זה משרת אצלך?
    [בכל אופן, את יכולה למשל להתנות המשך של כל קשר ביניכן - אפילו הזכות לדבר איתך בטלפון מדי פעם- בכך שהיא תתחיל טיפול פסיכולוגי. כתבת שהיא החלה ללמוד במכללה, וודאי יש שם שירותי ייעוץ לסטודנט.. או במסגרת הקופה שלה. את יכולה גם לפנות בעצמך למספר שיחות לפסיכולוג כדי להתייעץ בנושא זה].

    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    שרון
    18/02/2014

    לדעתי, למה שחברתך מרגישה יש הרבה משקל מהעבר שלה ומחייה האישיים, מתחילת הקשר לא היה צורך בלעשות הכל בשבילה כדי לא לפתח את התלות, כרגע האפשרות שלך לעשות בשביל עצמך את מה שהכי טוב לך, אך אם היא יקרה לך ואת עדיין מרגישה את הצורך להיות שם בשבילה, אולי לעשות זאת בהדרגה, ואם את לא חושבת שזה יזיק אולי כדאי שתעמידי כתנאי את זה שהיא תלך לטיפול, כך גם תוכלי לעזור לה בלי לגרום ל"שיברון לב". וגם לנתק את הקשר אם זה מה שאת רוצה. לא ברור לי מה את רוצה וכך גם הסיבה לפרידה לא ברורה לי, לפי מה שאת אומרת, הסיבה שנפרדת ממנה היא הסיבה שנשארת בשבילה.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתביישת
    נשואה
    12/01/2014

    שלום ,אישה נושואה 3 ילדים בת 46 עובדת במקום העבודה כבר 12 שנה אוהבת
    את העבודה. אבל....בשנים האחרונות מתעצם רק מול עבודה .לא במשפחה או בסביבית החיים המוכרת ואלה המכירים כבר .
    יש לי פחד ובושה אין סופית !בכך שאני מתביישת במראה של בעלי מולי או איתי
    כנראה גם עקב זה שהבית עבר שינוי משמעותי בשנים האלה האחרונות(4-5) מפחדת שיראו אותו
    מפחדת להראות אותו מפחדת להתראות אתו ליד העבודהיותר נכון עושה הכל שהוא לא "יאמיים "עלי בסביבה זו . וקורה הרבה פעמים שפשוט נמאס לי מכך. ואני רוצה ממש לעזוב את העבודה וברור לי שארגיש אחרת בדף חדש . שזהו זה בעלי (שאני כבר לא כל כך אוהבת וזה האבא של הילדים שכבר לא ממש בא לי לגדל אותם . וזה האיש עם הבלגן שלו שלא רוצה אותו וזה האיש שאני בכל זאת אוהבת אבל רק קצת ורק כשזה מתאים ונוח ואין לי ספק שגם לו זה אותו הדבר ובעיקר נוח לו שיש לו אישה נאה כלים נאים אבל לי לא .!!ואני מחזיקה את עצמי בעיקר בשביל הילדים וסופרת את הימים שיגדלו כבר כי אין לי זכות לעזוב אותם.
    הוא בעיני לא נראה טוב ואני מתביישת במראה שלו .מה עושים האם לקחת אומץ ולהתחיל מחדש.איתו כמובן לעזוב את העבודה !לעזוב את מה שמפחיד אותי! ופשוט לאהוב אותו מחדש. כמו פעם. בלי שזה יאיים עלי מדי כמה ימים. בעיקר בימים אלה שחברות מחתנות את הבנים ויש שמחות משפחתיות ומזמינים אותי . אני מדמה איך אני ארגיש כש.. ואיך אזמין אותם כי אני....מתביישת.. ואיך ארגיש אולי בכל זאת לא אתבייש אולי זה סתם לא אמיתי ומי אמר שהוא לא מתבייש בי .תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתביישת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתביישת - תגובה

    אירית כהן
    13/01/2014

    שלום לך,
    במהלך 'מעגל החיים' שלנו אנו עוברים/עוברות שינויים שונים. התחושות שאת חווה יכולות להיות חלק משינוי פסיכולוגי שמתחולל בעיקר בך עצמך.. בדימוי העצמי שלך.. ושינוי זה מושלך על בעלך ומיוחס לו [אף כי לא בהכרח הבעייה היא אמנם 'בו']. ייתכן גם כי כבני זוג לא התפתחתם באופן מקביל, נוצרו פערים ביניכם - ויש לחשוב כיצד לגשר עליהם.
    אני מציעה שבמקום לעשות החלטות נמהרות, ובמקום לסבול מתחושות אי-הנחת שאת מתארת, - עזרי לעצמך בכך שתפני לטיפול פסיכולוגי. שם תוכלי לברר את מקורות התחושות שלך, ולחשוב על דרכי הסתגלות חדשות.

    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקף זעם
    ורד
    11/01/2014

    אני בת 31. בימים האחרונים אני חווה התקפי זעם בשל אירוע בחיי. זה קורה בעיקר כשאני לבד, ובא לי פשוט לצרוח או לרסק כוס מזכוכית. (את הצרחה אני באמת צורחת, על שבירת הכוס אני משתדלת לוותר). איך אפשר להתמודד עם זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התקף זעם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקף זעם - תגובה

    אירית כהן
    12/01/2014

    שלום ורד,
    אני מבינה מדברייך שגם אחרי צריחה או שתיים [וכוס או שתיים..] הזעם עדיין בתוכך, ומה שמטריד ממשיך להטריד, לא מתעכל.
    הבעייה אינה רק בעצם הצריחה - מותר מדי פעם.. אלא שאותו אירוע עלול להפוך ל'טראומטי' ולהשפיע על התנהגותך והחלטותייך באופנים נוספים. כנראה נדרשת אסטרטגיה שונה ל'עיכול' אירועים כדי שתוכלי לחיות בשלום עם עצמך ועם העולם.
    האם שקלת לפנות לשיחות אחדות [או יותר] לפסיכולוג ?

    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היבט פסיכולוגי של התנהגות מסויימת
    כלשא
    10/01/2014

    מה יכולה ליהיות המשמעות הפסיכולוגית של התנהגות שאפרט לעיל של גבר?
    מדובר בעמית לעבודה.
    נשוי בן 30 עם פעוטות, חובש כיפה ושומר מסורת/דתי.
    בן אדם טוב לב, אדיב ולמראית עין תמיד שמח ובעל אנרגיות חיוביות.
    1. נוהג לשתות אלכוהול במהלך יום העבודה ומגיע למצב של "סטלה קלה". כפי שנראה לי קורה בחלק השני של היום, לפני סיום יום העבודה.
    2. יש לו מן "תקופות" של התאהבויות בעמיתות (אני יודע על 3 שמצאו חן בעיניו). זה תמיד אותו הטיפוס פחות או יותר - בחורה טובה, חמודה ונחמדה, חייכנית, - מה שנקרא "נשמה טובה". כלפן הוא ממש מתנהג כמחזר! לא חוסך במחמאות (לאוזניי כל!), מגע פיזי - חיבוקים חברותיים (ומה עם שמירת הנגיעה?!)...על אחת אף אמר שאוהב אותה, מתנהג כלפיה כמי שרוצה לפתח קשר - וכל זה לעיניי כל העמיתים לעבודה, בפתיחות מלאה וללא רסן!

    מן הצד, כמי שמכיר אותו בתור עמית בלבד ובלי לדבר איתו על חייו האישיים או להכירו לעומק, בניסיון "לשחק אותה פסיכולוג" - הוא נראה לי בן אדם עם דימוי עצמי נמוך/חוסר ביטחון עצמי (למרות שלא מתנהג כך כלל, מאוד חברותי ופתוח, שמח ואנרגטי). גם נראה לי שחיי הנישואים שלו לא טובים והוא נשאר עם אשתו רק בגלל הילדים. לכן, לפני שחוזר הביתה, הוא "מתמסטל" קלות בעבודה..לכן, נוטה להתאהבויות בטיפוס מסויים של בחורות...

    מה יש לכם להגיד על זה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה השאלה?

    אירית כהן
    10/01/2014

    איני נוהגת לערוך 'ניתוחים פסיכולוגיים' באופן זה, לא על כל דבר יש לי משהו לומר, וגם לא ברור לי מהו הרקע לשאלתך, מה בעצם מציק לך.

    אולי תנסחי שאלתך מחדש. האם יש משהו שמפריע לך/מטריד אותך בהקשר לאותו אדם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פירוט

    כלשא
    10/01/2014

    מה שמטריד אותי זו העובדה שהבן אדם דתי, בעל ואב ונסחף להתנהגות שכזו... זה נראה לי כמו מצוקה, אני רוצה להבין אותו ואולי לנסות לעזור לו.
    האם זה באמת מגיע ממקום שרע לו בבית?
    או שהוא פשוט "הגבר הטיפוסי" שמחפש רומן מזדמן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פירוט - תגובה

    אירית כהן
    10/01/2014

    אם הוא עצמו חש מצוקה, ומבקש עזרה - מוטב שיפנה לאיש טיפול מקצועי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמכרות לאינטרנט
    אייל
    08/01/2014

    היי,
    אני סטודנט
    מגיל צעיר קיימים בי סממנים של התמכרות למחשב ולאינטרנט.
    בכל תקופה ההתמכרות הזאת מחליפה צורות ומתבטאית באופן שונה.
    כיום מדובר בעיקר על התמכרות לפייסבוק/אתרי הכרויות והתכתבויות עם בנות.
    זה מתבטא באובססיביות - אם כתבתי משהו או שלחתי למישהו הודעה אני מתקשה לחתוך עד שהוא מגיב לי. רצון להכנס לפייסבוק עבור משהו קטן יכול להמשך זמן רב בלי להרגיש. אין לי פלאפון חכם, וכשאני לא נמצא זמן מסויים ליד מחשב אני חש סממני קריז מסויימים....כאילו סם חסר לי בדם. כשאני מגיע הביתה אני מייד רץ למחשב. כשאני קם בבוקר אני מייד פותח את המחשב.
    מתקשה לחתוך גלישה באינטרנט והתכתבויות גם במחיר של הפסד לימודים, שינה מאוחרת וכו'.
    הבעיה העיקרית היא שזה פוגע לי בלימודים בצורה מאד משמעותית.
    אני על סף תקופת בחינות...חלק בלתי נפרד מהלימודים קשור למחשב (ולפעמים אפילו לפייסבוק עצמו - קבוצת לימודים/התייעצויות)
    וזה מסיט לי את הריכוז למקום אחר.

    מהי הגישה הטיפולית הנכונה להתמודדות עם דבר כזה?
    ואני לא מחפש תשובה של "לך לטיפול בלה בלה בלה"... אין לי כוונה כרגע ללכת לטיפול, אני מעוניין לדעת בכמה מילים מה העקרונות העומדים מאחורי גמילה כזאת (כמו שבכל בעיה יש בספרים עקרונות טיפוליים כלשהם...יש עקרונות טיפול בפוביות, בהתמכרויות לאלכוהול וכו' - מה כאן? חייב להעיף את המחשב לגמרי? לשנות דפוס חשיבה? משהו אחר?

    בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התמכרות לאינטרנט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קודם לטיפול יש צורך באבחון נכון

    אירית כהן
    08/01/2014


    מתיאורך עדיין איני יודעת מהי באמת בעייתך. ברור שאתה סובל מאובדן שליטה בהתנהגותך [והרבה פעמים אנשים שמאבדים שליטה על עצמם מנסים לשלוט בסביבתם.. ונעשים אובססיביים..] - אך מהו הרקע לכך איני יכולה לדעת, וגם אתה לא. יש צורך באבחון נכון של בעייתך ע"י איש מקצוע.

    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום
    אנונימית
    08/01/2014

    שלום... אני בת 20, נשואה ואם לילד. אין באפשרותי לא את הכסף ולא את הזמן להגיע לפסיכולוג או פסיכיאטר כרגע ורק רציתי הזדמנות לשמוע ממישהו מומחה עם מה שעובר עלי הוא מוגזם ואפילו סוג של איזשהי הפרעה. אני מניחה שיותר מזה לא תוכלו לעזור לי ואולי רק לתת עצה כלשהי..
    בגיל 17 התאהבתי במישהו ואפילו שאחרי שגיליתי שהוא בכלל לא מה שחשבתי עדיין אהבתי אותו. איכשהו העניינים נהיו שהפכתי לחברה של אחד החברים הטובים שלו שחיזר אחרי, בהתחלה עדיין הייתי שקועה באהבה אל אותו האחד ואז התחלתי לאהוב גם את החבר שלי.
    נעלמנו ביחד לתקופה של כמה חודשים והתרחקנו מכל החברים שלנו, זאת הייתה התקופה הכי מאושרת בחיים שלי גם כי שכחתי את אותו האחד. ואז חזרנו והרגשות האלה חזרו, כאילו שאני מאוהבת בשניהם. אותו האחד התייחס אלי כידיד רחוק, גם כי יש לי אופי נורא ביישן וסגור וכמעט ולא יצא לנו לדבר.
    אחרי שנכנסתי להריון, אם כל הבלאגן שקרה לא היה לי זמן לחשוב, גם לא אחרי הלידה. אבל כיום כמעט שנתיים אחרי הלידה, הסבתות לוקחות את הילד באופן קבוע בסופי שבוע כדי לאפשר לנו להשתחרר ולהנות עם חברים.
    אני לא רוצה להיכנס לזה יותר מידי, אבל בעלי תומך בנישואים פתוחים ואני מסכימה איתו. שנינו סיכמנו שלא היה לנו מספיק ניסיון מיני ואנחנו זקוקים לזה כדי להמשיך ולהיות ביחד (בבקשה תעזבו את זה, זאת לא הבעיה), איכשהו קרה ששכבתי עם אותו האחד. הייתי מאד שיכורה ומאד הצטערתי על זה בבוקר כי זה ממש לא מסוג הדברים שאני עושה. אחרי שנרגעתי והקשבתי לבעלי ולקחתי את זה כחוויה המשכנו הלאה. וכמה שבועות אחרי קרה איכשהו ששכבנו שלושתנו.
    כמה ימים אחרי הזמנו אלינו חברים ואיכשהו יצא בטעות שאני ואותו האחד נתקענו לבד לזמן מה עד שכולם יגיעו, ישבנו שקטים וניסינו לעלות שיחות על הילד שלי וכל מיני עד שהוא הכריז פתאום שהוא הרגע חזר מהעבודה והוא צריך ללכת להחליף בגדים ויחזור עוד מעט. ואז מסתבר (אני לא רוצה להיכנס לפרטים), מה שקרה זה שידיד וחברה שהיו אמורים לבוא אלי, הוא קרא להם אליו והם הלכו לשם וישבו שם עד שעה מאוחרת ואפילו לא שקלו לבוא לכאן. בדרך חברה שלי גם אמרה שהוא התכתב עם מישהי כל הזמן ושלח לה סמיילים של לבבות.
    עכשיו נכנסתי לדיכאון של החיים שלי, אני יודעת שלא הייתי צריכה לצפות דבר מסטוץ אבל לפחות רציתי קצת כבוד כידידה... אני מרגישה פגועה ועצובה ובדיכאון, לא מתחשק לי כלום. עוד יותר מזה אני מרגישה כמו ילדה קטנה ומטומטמת, אין לי מושג איך הגעתי למצב המשפיל הזה בכלל, אין לי מושג איך זה שאני עדיין אוהבת אותו אחרי כל כך הרבה שנים ואחרי שיש לי בעל כזה נהדר ומשקיע ומקסים וילדה מדהימה, לא טוב לי עם עצמי. אני לא יודעת מה עובר עלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום - תגובה

    אירית כהן
    08/01/2014

    שלום לך,
    התקופה המאושרת בחייך הייתה כשהחלת לבנות משפחה משלך - עם בעלך, ובתכם.

    במקום שתמשיכי/תמשיכו בקו זה, לטפח את המשפחתיות והזוגיות - את מתארת שוב ושוב דברים ש'קורים' לך ללא כל שליטה שלך במתרחש. את משתכרת ומקיימת יחסי מין עם אדם שלמעשה אין לך קשר קרוב איתו. את מקיימת יחסי מין בשלישיה בהשראת בעלך 'הנהדר' [זה, אגב, לא המושג שיש לי על בעל נהדר.. והאם בעלך הכביכול-נהדר אינו רואה שחוויות אלו כלל אינן מיטיבות איתך?]
    אינך צריכה להיות משופעת בכסף כדי לקבל סיוע פסיכולוגי, או פסיכיאטרי. את וודאי חברה בקופת חולים כלשהי ויכולה לקבל שם את העזרה. פני לרופא משפחה שיכוון אותך.. או פני לפסיכולוג דרך רשימות של נותני טיפול שיש לקופה.. או לעו"ס במסגרת מחלקת הרווחה של הרשות. את זקוקה לעזרה מקצועית כדי להיחלץ מאורח חיים שפוגע בך וכדי שתוכלי לשוב ולאהוב את עצמך [וגם כדי שתוכלי לתפקד היטב כאם].

    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתגעגעת לעבר
    ענת
    07/01/2014

    אני בת 30 נשואה עם שני ילדים קטנים.
    מרגישה הרבה פעמים רצון לחזור אחורה, לבית של ההורים, להוריד ממני את כל מטלות החיים, האחריות הגדולה כלפי הילדים, פשוט רצון לברוח מהכל, רוצה לחזור לחיות עם אחיי באותו הבית, היה לי כל כך כייף בבית עם ההורים.
    בבית שיש לי היום עם בעלי והילדים אני עדיין לא מרגישה שזה הבית שלי כמו שאני מרגישה עם הבית של ההורים שלי (הבית בו גדלתי).
    בעלי בחור טוב, בסך הכל אין לי על מה להתלונן אבל העבודה הבלתי פוסקת סביב הבית והילדים פשוט גורמים לי להיות עייפה מאוד וחסרת חשק לחיות, אני קמה בשש בבוקר כדי לארגן את הילדים ולפזר אותם בגנים ולהספיק להגיע לעבודה ואז שוב לאסוף אותם מהגנים לפעילויות אחה"צ ואז ארוחת ערב ומקלחות שתמיד מלוות בבכי וצרחות. מגיע הלילה וכל מה שנשאר לי הוא לארגן את עצמי ליום המחרת.
    אלו החיים??? אני רק רוצה שהכל יעלם! ואני אחזור להיות רווקה וחופשייה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתגעגעת לעבר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולי אתם זקוקים לביקור של סופר-נני?

    אירית כהן
    08/01/2014

    שלום רותי.
    איני יודעת מה הגורם לכך שאת כל כך מתוסכלת מחייך הנוכחיים. ייתכן שהסיבה נעוצה ביחסי הזוג והיעדר שיתוף פעולה ביניכם בכל הנוגע לאחריות כלפי הבית והילדים.. אולי משהו שלא מסתדר בהורות שלך או שלכם - הרי גם להיות הורים צריך קצת ללמוד.. או שמא הזוגיות ביניכם - שהיא הבסיס לחיי המשפחה - נשכחה ונזנחה? או אולי משהו אישי או אישיותי בך? או קצת מכל הדברים גם יחד.

    האם את רואה לפעמים את 'סופר-נני' בטלוויזיה? את וודאי יודעת שהורים רבים בראשית דרכם לא מצליחים - אבל יכולים בהחלט ללמוד ליהנות מההורות ומהמשפחה החדשה. אני ממליצה מאוד שתפעלי לפנות ולבקש הדרכה.. ייעוץ-זוגי.. טיפול...
    [ואת המשפחה הקודמת - אבא אימא אחים - וודאי לא צריך לזנוח - אלא לשלב אותם בחייך החדשים, ומדי פעם - אם אפשר - גם להיעזר בהם].

    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה הפירוש
    grant
    06/01/2014

    שלום רב
    מה הפירוש המילים neurosis nos
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה הפירוש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה הפירוש - תגובה

    אירית כהן
    08/01/2014

    התוספת NOS - משמעה "ללא אפיונים מיוחדים" [באנגלית: Not Otherwise Specified].
    המושג הראשוני, 'נוירוזה' הוא מושג ארכאי למדי בתחום האבחנות הפסיכיאטריות, כיום מקובלות יותר אבחנות אחרות..

    אם את/ה רוצה באמת לדעת למה התכוון מי שקבע אבחנה זו עבורך/עבור מישהו מקרוביך - מותר ואף רצוי לפנות ישירות אל נותן האבחנה ולשאול למה הכוונה, ומה המשמעויות.

    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך... אמרתי לכם
    ירדן
    01/01/2014

    אני רוצה להנות מחיי ולחיות חיים מלאים ובטוחים כבר כי הגיע הזמן... זאת התנהגות שמאפיינת את גיל ההתבגרות שלי וניראה שאני מתעקש להישאר באותה תקופה רעה ואני נלחץ מזה עוד יותר.. אני חיי בעולם שאני כביכול מתחרה עם כולם על יופי חיצוני...לא מסוגל לחשוב שיש מישהו שניראה יותר טוב ממני אבל אני בטוח ושלם בזה שיש! לפחות בעיני... אז  אם השלמתי עם זה למה עדיין כל כך קשה לי? האם היופי או משיכה היא בעיני המתבונן? אני לא מצליח להאמין בזה... האם יש מישהו שלא יתרשם מהבחור שאהי אובססיבי אליו כמו שאני מתרשם בכזאת עצימות? זה נורמלי מה שאני מתאר? עד כמה שאני מכיר את עצמי אני לא אדם רדוד ושטחי אז למה היפה החיצוני כל כך משנה לי?  מתי אני אכבד את עצמי ואוהב את עצמי במאה אחוז שאני אסתכל על עצמי במראה ואני אגיד אני אוהב את עצמי ולא זה המראה שלי וזה מה שיש... מגיע לי שזה יקרה לי... אבל זה ניראה בלתי אפשרי.. אני מתוסבך בתוך עצמי ומבולבל מאוד החיים הם בלתי אפשריים כשאני פוגע בעצמי בכל המישורים האפשריים... הצילו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המשך... אמרתי לכם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך... אמרתי לכם - תגובה

    אירית כהן
    01/01/2014

    שלום ירדן,
    התאהבות אכן עלולה להפוך ל'אובססיה', ולמצב פתולוגי, כאשר כל האנרגיה הנפשית מושקעת ב'אובייקט' - במישהו אחר, עד כי לא נותרה אנרגיה לאהוב את עצמך..
    אתה מזהה נכון שמדובר במצב שמאפיין את תהליכי גיל ההתבגרות. וביתר דיוק, מצב שבו לא הושלמו עדיין המטלות הפסיכולוגיות של גיל ההתבגרות, ובהן גיבוש זהות, ויכולת לדאוג ולטפח את ה'עצמי'.
    קשה אמנם, כפי שאתה עצמך חש כימים אלו, להיות כביכול 'בוגר' - שצריך, בנוסף לשאר מטלות חייו,לפרנס ולטפל ב'מתבגר' שבתוכו.. ולכן בגיל זה נדרשת תכופות עזרה ע"י טיפול פסיכולוגי [לאו דווקא תרופות].

    אני ממליצה שתפנה לקב"ן ותבקש טיפול בשיחות.

    [נ.ב. מכיוון שזהו פורום מומחים איני מעודדת כאן שיחות 'עם כולם' 'על הכל', יש פורומים אחרים שמיועדים לכך].

    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פחד נוראי מחיסונים
    דורית
    30/12/2013

    יש לי ילדה בת 19 יש לה פחד נוראי מזריקות !!!!
    אין כזה דבר משהו נדיר ביותר!
    יום שלם בבקו"ם ולא הצליחה לעשות חיסונים ,חתמה וויתור
    בשבוע שעבר דרכה על ברזל בבסיס ונחתכה קלות חויבה לעשות חיסון טטנוס נשלחה למיון,
    יום שלם במיון תחת כדור הרגעה נכנסה לפאניקה ולא הצליחה לעשות חיסון
    כמובן האחיות וגם הרופא בבית החולים היו נוראים ותרמו להחמרת המצב .
    היום אחד המפקדים לקח אותה למרפאה האזוריות ולא הצליחה לעבור את החיסון.
    היא נכנסת לפאניקה ומושכת את היד
    בעיית החיסון היא בעיה עכשווית אבל מה יהיה בהמשך הדרך אני
    לא יודעת איך מתמודדים אני ממש מיואשת מישהו יכול לייעץ מה אפשר לעשות
    האם יש טיפול פסיכולוגי שיכול לעזור ????
    אודה לכם מאד דורית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פחד נוראי מחיסונים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פחד נוראי מחיסונים - תגובה

    אירית כהן
    01/01/2014

    שלום דורית,
    ה'ילדה' שלך אמנם צריכה לטפל בבעייה - ואמנם טיפול פסיכולוגי הוא מה שאמור לעזור לה.
    לקבוע כאן מעל דפי הפורום איזהו הטיפול המתאים איני יכולה. פחד מדקירות.. או מהכנסת חומר זר לגוף.. פחד זה יכול לנבוע ממקורות פסיכולוגיים שונים, ורק לאחר איתור הרקע לבעייה ניתן להמליץ על טיפול מתאים.
    בעיקרון, רצוי להתייעץ עם פסיכולוג קליני, אפשר פסיכולוג קליני שגם מורשה להיפנוט ע"מ לשקול לשלב בהתערבות הטיפולית גם היפנוזה [לשקול - כי אולי היא אינה מתאימה לכך..].

    מכיוון שהיא במסגרת צבאית - בשלב זה קב"ן הוא שאמור להתמודד עם השאלה.

    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה קטנה...אך עדיין בעיה
    ענת
    30/12/2013

    שלום,
    כן, אני מאלו שצריכות עזרה להתרומם חזרה....
    אז מה הבעיה?
    אני בת 47, נשואה באושר גדול לאהבת חיי, אמא לשני ילדים בוגרים ומדהימים, יש לי בית יפה ביישוב נחמד... ואני - מובטלת.
    אני בעלת 2 תארים (בהצטיינות) - כל חיי עבדתי... עשיתי הסבות מקצועיות כי האמנתי שאני צריכה להיות מאושרת במה שאני עושה... והצלחתי בכל מה שעשיתי. יש לי שני מקצועות חופשיים באחד מהם בחרתי שלא לעסוק והתמקדתי בשני.
    עד לפני חצי שנה עבדתי בחברת בוטיק קטנה ומאוד נהנתי מהעבודה (קשור לאירועים) והחלטתי לעזוב כיוון שלא הסתדרתי עם אחת מהמנהלות, ברמה שזה ממש פגע לי בנשמה (אגב, בגללה עזבו עוד רבים ולכן התחלופה בחברה הזו גדולה אך זו רק הערת אגב). הייתי בטוחה שאמצא עבודה בקלילות... הרי אני כ"כ מוכשרת, אנשים כ"כ אוהבים אותי, תמיד הצלחתי במה שנגעתי, אני נראית טוב... אין ספק שמיד אשתלב במקום עבודה אחר.
    היום, חצי שנה מאז - איני עובדת ואיני מוצאת עבודה.
    מה לא שמעתי? שאני אוברקאוליפייד, שאני מבוגרת מידי (!!!) ואם כבר היה משהו נחמד ביקשו עבור עבודה 6 ימים בשבוע (כולל שישי ולעיתים שבת ) באזור המרוחק 50 ק"מ ממקום מגוריי - 4000 ₪ ברוטו לחודש (דלק עלי כמובן...).
    והבעיה?
    נאבדה שמחת החיים שכה אפיינה אותי.
    רוב היום אני הולכת עם פרצוף חמוץ. מאוד לא סימפטית לבעלי ולילדיי (שבחיי מנסים להבליג ולהיות בסדר אבל אני פשוט "מחפשת" אותם כל היום), הדמעות שוב ושוב זולגות - מרגישה ממש אפס.
    ברור שגם הקטע הכלכלי מטריד (דמי האבטלה מסתיימים) הורגלתי לשכר נאה ורמת חיים סבירה. בעלי אומר שיהיה בסדר ונסתדר - זה לא עוזר לי.
    אני יכולה לסכם זאת כך - אני מרגישה כ"כ לא חיונית אחרי שכל חיי הייתי כה חיונית שזה מטריף אותי.
    בקיצור - אני לא אני.
    איך מתרוממים?
    כן, זקוקה לקצת עזרה.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה קטנה...אך עדיין בעיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה קטנה...אך עדיין בעיה - תגובה

    אירית כהן
    01/01/2014

    שלום ענת
    כולנו זקוקים לעתים לעזרה..

    את נשמעת אישה מרובת כשרונות ויכולות, שרגילה להצליח בכל מה שאת נוגעת בו - ואולי הדבר היחידי שקצת חסר לך הוא היכולת לשאת 'תסכול', לשאת מצב שבו אינך מצויינת ומצטיינת, לשאת רגעים שבהם הדברים אינם הולכים כפי שאת רוצה ומצפה.. אני מתרשמת מתיאורך שהתסכול גרם לך לכעס, ולתוקפנות שמופנה כרגע כלפי עצמך. ובמלים אחרות - את מדוכדכת.

    הדימוי העצמי שלנו - כאשר הוא מספיק מגובש - צריך לעזור לנו להתמודד בהצלחה עם רגעים כאלו.
    ולכן, גם אם לפתע הכל יתחיל שוב לזוז.. וגם אם תמצאי בקרוב מישרה 'מדליקה' - עדיין אני ממליצה לך לפנות לתקופת מה לטיפול פסיכולוגי, ע"מ לייצב ולגבש את המבנים הפסיכולוגיים הכרוכים בעמידה בתסכול.

    הרגישי בטוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא דואגת לעצמי
    הילה
    27/12/2013

    שלום אני בחורה בת 28 נשואה ואמא לשני ילדים , הבעיה שלי היה שאני אף פעם לא יודעת מה טוב לי ולא עושה הדברים שטובים בשבילי שמקדמים אותי בחיים , אני לא נותנת עדיפות לעצמי על דברים אחרי למשל מגיל 19 אני עובדת לא חסכתי כלום כל הכסף שלי הולך על עזרה לאנשים קרובים במשפחה אני בן אדם שלא אומר לא , מי שמבקש עזרה אני עוזרת אם זה עזרה כספית או כל עזרה אחרת , אני תורמת הרבה מכספי מזמני ומהכוחת שלי לאחרים , אני מתחשבת באחרים על חשבון עצמי . בנוסף אני חולה במחלת סוכרת ולא דואגת לעצמי אני דואגת רק לאחרים ואין לי זמן לעצמי . בנוסף אני לא עומדת על שלי ויכולה לוותר בקלות לאחרים , אני לומדת לתואר ראשון וקשה לי כי אני לא נותנת חשיבות ללימודים . אין לי בטחון עצמי בכלל למרות שבעלי אוהב אותי מאוד ותומך ותמיד מפרגן לי אבל תמיד יש לי הרגשה שאני פחות מנשים אחרות ושאני לא יפה כי העור שלי טיפה כהה למרות שכולם אומרים שאני יפה והגוף שלי יפה אבל אני לא משתכנעת מפנים .
    אני רוצה להצליח בלימודים לשפר את הביטחון העצמי שלי ולהתחיל לדאוג לעצמי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא דואגת לעצמי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא דואגת לעצמי - תגובה

    אירית כהן
    28/12/2013

    שלום הילה.
    אכן, במצב בריא של בגרות פסיכולוגית אנו מסוגלים לשים את עצמנו במקום הנכון בסולם העדיפויות שלנו.
    הסיבות לכך שסדרי העדיפויות משתבשים יכולות להיות שונות [אישיות שטרם הבשילה וכתוצאה לא ניבנתה 'אגוצנטריות אופטימלית'.. קשיי התארגנות.. לעתים קיימת בעייה בקשב וכתוצאה הצרכים והתביעות של אחרים נחווים כ'מסיח' שקשה להתעלם ממנו.. וסיבות נוספות].
    הכתובת לבירור ולטיפול הוא הפסיכולוג, ואני ממליצה בחום שתפני לטיפול פסיכולוגי. המצב כפי שאת מתארת אותו גורם לתסכול ולדכדוך, ויכול להתנקם גם בתפקודך כאם. [כשטסים, הדיילת מסבירה כיצד להשתמש במתקן החמצן במקרה של תקלה - ומדגישה תמיד שעל ההורה לשים את מסיכת החמצן קודם כל על פניו ורק אחר כך להיפנות לטפל בילדיו..].

    כל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בחור לא ברור
    חסוי
    23/12/2013

    שלום , יש איזה מישהו שאני מרגישה אליו משיכה , וכשאנחנו מתראים אני מרגישה גם מהצד שלו את אותו דבר...אני יודעת שהוא חושב שאני מצחיקה וגם יצא לו לרמוז שאני יפה... ופעם היינו מידי פעם גם מדברים קצת בפייסבוק. יומיים לפני היום הולדת שלי הוא שלח לי הודעה ״עוד מעט יום הולדת״ בשיחה ירדנו קצת אחד על השניה כי זה סוג הקשר שלנו וכמובן הכל בצחוק אבל הרגשתי שהוא קצת יבש ושונה ... לא יודעת איך להסביר. אבל פתאום באמצע השיחה הוא שלח לי שיר , בלי שום קשר לשיחה ולא ברור גם למה ,שיר דיי רומנטי. את השיחה הוא סיים ב״תיהי בקשר יפה שלי״ שהוא בחיים לא אמר לי משהו דומה או בסגנון הזה , השיחה בילבלה אותי , מצד אחד יבש אבל מצד שני הוא גם חמוד . יום למחרת הוא התחיל שוב שיחה שהייתה קצת עוקצנית גם ממני וגם ממנו , והסתיימה בלי שאף אחד מאיתנו אמר שהוא צריך ללכת או משהו. סתם ככה באמצע. ופשוט לא שלח לי שום דבר מאז .. אפילו לא ביום הולדת שלי שהייתה יום אחרי... יצא לי לשלוח לו הודעה שהתפתחה ממנה סתם שיחה רגילה ולא מועילה , וגם ראיתי אותו פעם אחת ביום הולדת של חבר, הסתכלנו אחד על השניה הוא סימן לי לבוא לשבת לידו ואני סימנתי לו לבוא לשבת ליידי , בסוף אף אחד לא קם. ביום הולדת הייתה עוד מישהי שאני יודעת שהיא ידידה שלו.. היא התיישבה עליו והם ירדו ללמטה . מה שלא היה שם זה לא רציני כי היא כזאת , סטוציונרית. ומאז לא דיברנו... אין לי מושג מה הוא רצה ממני וזה מבלבל אותי מאוד ,... כל זה היה סתם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בחור לא ברור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בחור לא ברור - תגובה

    אירית כהן
    23/12/2013

    מזל טוב ליום הולדתך.. כמה שנים מלאו לך? ומה גילו של הבחור-הלא-ברור?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משיכה מוזרה
    רון
    21/12/2013

    יש לי בעיה שאני לא מבינה אותה אולי זה משהו פסיכולוגי.בזמן האחרון אני נמשכת רק לכהי עור אפרואמריקאים מוקה וכל אלה והלבנים כבר לא ״עושים לי את זה״ למה זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משיכה מוזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משיכה מוזרה - תגובה

    אירית כהן
    21/12/2013

    מדוע זו בעייה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום