מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מדוכאת ומיואשתהילה23/10/2011
ראשית אני חייבת לציין שאני מאד אוהבת את הפורום הזה כתבתי פה בעבר ועזרתן לי המון ...אז תודה.
אוקי ..אני בת 32 נשואה שנתיים באושר יש לי בן זוג מדהים מקסים חם ואוהב יש ביננו אהבה מאד גדולה תשוקה משיכה.........יש איתו בעיה בעניין פרימטיביות. בעלי טוען שהוא סולד לבוש חושפני ...ואצלו כמעט כל דבר נחשב לחשוף אני מכבדת אותו ולא נוהגת ללבוש חצאיות או חולצות שהן חשופות אני יודעת שזה חשוב לו (הוא אינו איש דתי). לאחרונה חשבתי על המון דברים וקישרתי דבר בדבר..שעצם היותו קצת גבר קנאי, אז אולי חושש שמא אתייפייף יתר על מידה כמו נגיד שיוצאים לאירועים חשוב לו שלא אלבש אפילו מעט חשוף....בעקבות המחשבות שהציפו אותי ניהלנו שיחה . ואמרתי לו שאני מאד אשמח להפתיע אותו בלבוש חושפני נגיד במיטה שאנחנו ביחד לפני אקט מיני הוא חזר ואמר שהוא לא אוהב את המראה הזול הזה זה דוחה אותו מה שכן עושה לו את זה זה המגע האהבה שלי ...וציין ואמר שאשה בעיניו הרבה יותר יפה כשהיא צנועה ושמורה רק לבעלה וככה הוא מעריך אותי יותר וגם כנל לגבי לבוש כמו תחתון חוטיני במידה עם בייבי דול יגעיל אותו כי אני אשתו ולא סתם אשה זולה מהרחוב...אני ניסיתי למתוח את החבל יותר ואמרתי לו שיהיה נחמד אם נעצים את הרגש והתשוקה בכך שנצפה בסרטים כחולים (רציתי האמת לבדוק אותו כי אם יסכים זה אומר שהדברים הזולים שהוא כביכול סולד מהם כן עושהים לו את זה), אציין דבר נוסף ה"מבחן "הזה כביכול לבדוק האם הוא מבטל את עצמו את הדברים שאוהב בסקס רק כדי לא "לפתוח" אותי ללבוש כזה....
סך הכל אני רוצה שיהיה לו , לנו הכי טוב מבלי להתסתיר דברים. בנוגע לסרטי פורנו שהצעתי שנראה ביחד פתאום אמר לי "לי זה לא יעשה משהו אבל אם את רוצה בואי ננסה" באותו ערב בחרתי סרט מאד זול ....ציפיתי לתגובה ממנו שאני אסגור את זה ושזה מגעיל אותו אבל לא. הוא פשוט צפה בסרט והיה מאד מגורה ...אני פשוט נאכלתי מקנאה...הרגשתי רע שבגלל שאני האשה שלו הוא פשוט חוסם אותי מלהיות סקסית בשבילו רק כדי שלא יסתכלו עליי. אני פשוט לקחתי סיכון כשבחנתי אותו ועכשיו נותרתי פגועה מאד מאד ועם השאלה הגדולה בלבי מה בעלי באמת אוהב אילו דברים מדליקים אותו.
אודה לעצה. אני מרגישה נורא נורא נורא
עצוב לי מאד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האיסורים הללו מפחיתים את החרדה שלו
דורית כהן24/10/2011הילה היקרה, כתבת לנו בצורה מאוד מפורטת וברורה, אודות תופעה מעניינת ודי יוצאת דופן, הייתי אומרת. על פי רוב גברים אוהבים להתהדר ביפי נשותיהם ולהשוויץ מול גברים אחרים, כאילו הם אומרים - הדבר היפה הזה הוא שלי - רק להסתכל, לקנא ולא לגעת!!!
עם זאת, על פי המבחן עם סרט הפורנו שעשית לו יצא שהוא "גבר רגיל", שמתגרה כמו כל אחד אחר מסרט כחול.
ההתרשמות שלי היא שבעלך שם אותך על "כן" גבוה ומקודש, ורוצה לראות בך אישה צנועה וטהורה.מאוד קשה לו לקשר אותך עם מחשבות סקס פרוע או מתירנות יתר או "מופקרות". חשוב לו לעשות הבדלה בינך לבין כל הנשים האחרות, זה יוצר אצלו בטחון שלא יתחילו איתך וגם שלך לא יהיו יותרמדי מחשבות "פרועות" שעלולות לסחוף אותך לדברים מסוכנים בעיניו.
ההתרשמות שלי היא שכל השמירה הזאת מגיעה על מנת להפחית אצלו חרדה וזה משתלב עם צורך בשליטה שהוא יחסית גדול.
אני מבינה לליבך. את מרגישה שהוא בעצם חוסם אותך מחוויות אינטימיות חופשיות שאישה יכולה לחלוק עם בן זוגה.
אני מאמינה שאולי עם הזמן ועם שיפור תחושת הבטחון שלו בך - אולי לאט לאט הוא יתחיל לקבל אצלך דברים נועזים יותר.
אפשרות אחרת היא ללכת לייעוץ. יש לי הרגשה שהיתה במשפחתו מישהי משמעותית שעשתה דברים אסורים בתחום המיני, היתה מופקרת בעיניו, וזה גרם לו לפחדים ולבעיות, ועכשו הוא מרגיש שעליו לעשות את המכסימום כדי שזה לא יקרה גם לו...מין אמונה שנעוצה עמוק בחיווט הפנימי שלו...
אולי אם הוא יתעמק בהיסטוריה האישית משפחתית שלו וימצא משהו כזה, או הסבר אחר, הוא יוכל להתקדם ולהשתחרר מן הקבעון הזה.
אי אפשר להילחם בתופעה הזאת "ראש בראש", אלא להבין מה יצר את החרדה הזאת ולנסות להרגיע אותו שזה לא קשור אלייך.
האבסורד הוא שהוא לא קולט שבגלל שזה עושה אותך כה מתוסכלת - את עלולה מתישהו - אם המצב לא ישתפר - להתפתות ע"י מישהו אחר שיציע לך גישה יותר חופשית בסקס...
את מוזמנת להראות לו את התשובה שלי, מעניין מה הוא יגיד על כך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדורית ...יש כל כך הרבה בדברייך!!
הילה24/10/2011את נגעת בנקודה מאד חשובה. גרושתו בגדה בו עם הבוס שלה. כנראה שיש לו טראומה מאותה סיטואציה. כנראה שבאמת צריך ייעוץ . בעיניו כל בחורה עם חצאית או טיפה חשוף נחשבת לבחורה זולה. הוא עושה הפרדה ביני לבין נשים אחרות . אני כדי לרצות אותו תמיד מסכימה עם מה שהוא מבקש ממני...זה די מתסכל ...כי סך הכל אני רוצה שיהיה לנו טוב יותר במיטה ...הוא תמיד גורם לי להבין מהשיחות שלו שזה לא מעניין אותו ולבוש חושפני זה דוחה אותו שאם אני אלבש משהו כזה במיטה הוא לא יהיה מסוגל לגעת בי. והינה הוכחתי לו שהוא טועה ...כשצפינו בפורנו הוא ממש היה בעניין ומן הסתם הבחורות שם לא צנועות ...הוא התגרה ברמות שאין לתאר ואני נפגעתי כי כל הזמן הזה שיקר לי ...ולמעשה הוא כן אוהב את זה רק לא אצלי אותי הוא רוצה לשמור כשאשה צנועה.
יש המון במה שאמרת
אני מאד מודה לך!!
אני אשכנע אותו לגשת לייעוץ ואני מאד אשמח לתאם איתך...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההילה
mosha24/10/2011סרט זה כמו בסרט.....הוא לא יעשה וירצה שיעשו לו מה שראיתם בסרט...זה לא מתאים לעשות את זה עים אישתו.......זה מתסכל אבל זה משישיש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספיקות לגבי בגידה שהיתה או לא היתההמתלבט23/10/2011
לפני שנים...
אשתי ואני נשואים מעל 15 שנה, ומצויים בהליך של טיפול זוגי.
במהלך הטיפול עלתה נקודה שלא חשבתי שמציקה לי כל כך.
לפני שנפגשנו אשתי היתה בקשר מיני עם אדם X שמבוגר ממנה שנים רבות. הקשר היה מיני בלבד, ללא יציאות וכו'.
אחריו היה לה קשר זוגי רגיל, ואחריו אנו הכרנו. במהלך שנות חברותינו היינו לפעמים רואים את X במפגשים קהילתיים, אך לא היה כל קשר מעבר לכך. הוא היה מעין ידיד.
לפני נישואינו, נודע לי במקרה שאשתי קפצה לביתו של אותו X לארוחת צהריים, לאחר
שפגשה אותו בים. הדבר נודע לי באותו יום בו זה קרה. לא אמרתי על כך דבר, אך היא הרגישה שמשהו מפריע לי, ואמרה שזו היתה רק ארוחת צהריים, ואף אמרה לאותו X ש "לא יהיה שום דבר".
במהלך השנים לא התייחסתי לכך, אך במהלך הטיפול הזוגי זה פרץ החוצה. וממש מטריד אותי מה קרה שם. בפרט שאשתי אומרת שהקשר ביניהם מעולם לא היה מבחינתה אהבה אלא בעיקר מין, והרבה ממנו.
אשתי טוענת שהיא מוכנה אפילו ללכת לפוליגרף כדי להוכיח שכלום לא קרה...
המטפלת הזוגית אומרת שזה נובע מכעס על עצמי, שלא עשיתי אז משהו, ויחד עם חיזוק החברות ביננו החשש יעלם..
אני מסכים שאני כועס על עצמי, אבל הספק מקנן כל הזמן, ופורץ אחת ליומיים.
כיצד אני מעלים אותו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ספיקות לגבי בגידה שהיתה או לא היתה - תגובה
מוניקה הרשקוביץ24/10/2011מתלבט יקר,
על-מנת שאוכל לסייע לך להתמודד עם כעסים מהעבר או מההווה ועם תחושות לא נעימות אשר מסרבות להיעלם עליי להכיר אותך טוב יותר וזאת כדי שאוכל לדעת מהן חוזקותיך, עוצמותיך ויכולותיך המיוחדות. בעזרתן הייתי יכולה לסייע לך להתגבר על התחושות הפחות נוחות אשר מלוות אותך לאחרונה. אולם, מאחר ואינני מכירה אותך (וזה גם קשה יותר להכיר אישיות באמצעות הפורום) ומאחר ואתם נמצאים בהליך של טיפול זוגי מזה זמן ומאחר ואותה מטפלת זוגית למדה להכיר אתכם בזמן זה אני מאמינה שהיא תדע לסייע לך באופן המיטבי.
אני מציעה לך לבקש ממנה לסייע לך ולתת בידיך כלים להתמודד עם התחושות הנ"ל על-מנת שתוכל להפיק את המרב מהטיפול בו אתם נמצאים, כך שכאשר תסיימו אותו באמת לא יישארו "שלדים בארון" ותוכלו להמשיך את חייכם בשלווה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות בזוגיותחסויה23/10/2011
אני ובעלי נשואים 3 שנים אנחנו זוג דתי ויש לנו תינוקת בת ארבעה וחצי חודשים. עוד בתחילת הנישואים היו לנו ריבים וויכוחים בנושאים שונים כמו אמון וכו'.
רוב הריבים שלנו מתרכזים סביב נושא האמון יכול להיות שהבעיה אצלי או אצל שנינו במידה שווה. יש לי הרגשה שבעלי מסתכל על בחורות אחרות למרות שהוא טוען שלא ושאני מדמיינת דברים ושזה בגלל שאין לי מספיק ביטחון. הביטחון העצמי שלי ירד כי מבחינה רגשית זה מתסכל אותי וגורם לי לחשוב מה רע בי?? הוא אומרשהוא נמשך אליי ואוהב אותי אבל שאהבה יורדת בגלל המשבר שלנו והריבים שלנו. אני מתוסכלת מאוד אני בחורה נאה ונטופחת ומוצאת את עצמי מתעסקת במראה כל היום...
הוא שמע שיר אהבה לאחרונה ושאלתי אותו אם הוא חושב עליי כששומע שירים כאילו אז הוא אמר שלא תמיד שלפעמים הוא מקדיש במכוון לי ולפעמים פשוט יש שיר ברשימת השירים ולא תמיד הוא חושב באותו רגע עלינו זה כואב לי כי אני רוצה שתהיה בינינו אהבה חזקה שהוא יחשוב עליי תמיד הוא אומר שלפעמים יש שיר שהוא שם במחשב
תייעצו לי מה לעשות...תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חסויה
mosha23/10/2011בעלך אוהב אותך עכשיו ותמיד ..אממה עים השנים האהבה בורחת לה ונישארים עים הדאגות לילדים..מצב כלכלי .הורים שכנים .העבודה וכו" תתרגלי 5 שנות נשואים הראשונים לא ישארו לנצח יהיה מורדות ועליות כחי את הזוגיות בפרופורציה הנכונה וכך.יוקל לך........בהצלחה.....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה דילגו על שאלתי???.
חסויה23/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנמתין לתשובתה של עדי
מוניקה הרשקוביץ24/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש פתרון וצריך לפעול כבר עכשיו
עדי בדיחי25/10/2011שלום חסויה,
כבר בהתחלה הצגת את הבעיה המרכזית שסוחפת אליה את כל העימותים ביניכם- בעיית אמון. בעיית אמון עלולה להיות הרסנית בקשר צעיר או ותיק, ועם השנים כשיש משפחה, יותר מחויבויות ויותר צורך בגמישות- הבעיה עשויה להחמיר. כשאין אמון מספיק חזק למעשה קשה לחיות זה לצד זה ולהיות מאושרים, תמיד תהיה איזו תחושה לא נוחה באויר ולא ניתן להרגיש חופשיים בקשר, לא ניתן לקיים זוגיות שהיא מיטבית, אידיאלית עבור בני הזוג, בגלגל הזה חוזר וכדור השלג ממשיך להיערם.
את מאוד מחפשת ומבקשת אישורים מבעלך לגבי עד כמה את טובה לו, אטרקטיבית בשבילו, עד כמה אוהב אותך. כל אלו לגיטימיים במיוחד בגלל שאת אינך מרגישה את זה בקשר ומתקשה להאמין לו- ושוב חזרת לנושא האמון. ככה שכל בעיה שננסה לפתור אותה נגיע לנעלם מסוים במשוואה- מה עושים עם נושא האמון ביניכם..? נסי להבין שגם הוא, כמוך, מתוסכל ולא תמיד יודע מה התשובה הכי טובה ונכונה להגיד לך. הוא לבטח גם מרגיש את הקשיים ואת הרצון העז כן לפתור את הבעיות.
אז מה לייעץ לך? אין לנו פתרונות קסם , אבל יש מצב אחד שברור שאתם צריכים להגיע אליו- יעוץ זוגי ולא לאחר עם זה. כרגע כשהתינוקת עוד קטנה, כשהנישואים עדיין ברי תיקון- בבקשה פני ליעוץ זוגי, גם אם זה רק עבורך בהתחלה ואח"כ גייסי אותו (עדיף שתגיעו ביחד אבל צריך להתחיל) ואם את צריכה סיוע אשמח לעזור ולהפנות אותך.
בברכה, והחזיקי מעמד- אפשרי לפתור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מכון כושררבקה23/10/2011
שלום אני נשואה 7 שנים ומאוד רוצה ללכת למכון כושר יש עליי 5 קילו מיותרים ונפשית אני זקוקה לזה בעלי קודם אמר מה מכון יהיו גברים שם אז ירדתי מהעיניין לאחר תקופה מצאתי מכון כושר רק לנשים סיפרתי על כך לבעלי ואז הוא אומר חבל על הכסף {הבת שלי בת 5 לה אני משלמת לחוג }זה לא חבל על הכסף מה איתי האם עליי לשתוק ולרדת מהעיניין או להרשם למכון וזהו דרך אגב שנינו עובדים ואני לא רואה סיבה מוצדקת מה עליי לעשות תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מכון כושר - תגובה
מוניקה הרשקוביץ24/10/2011רבקה יקרה,
נראה כי בעלך אינו מעוניין שתלכי למכון כושר. בכל פעם הוא מוצא סיבה/תירוץ שיכול, לדעתו, להצדיק את התנגדותו. יחד עם זאת מדובר בך, ברצונותייך ובצרכייך, הפיזיים והנפשיים גם יחד, ואני חושבת שחשוב שאלה יתמלאו במלואם, או כמה שיותר "קרוב" לכך במידה ואין אפשרות לממש אותם במלואם. במקרה הזה, כאשר חדר הכושר עומד על הפרק וכמובן מה שתפיקי מכך, פיזית ונפשית, אני בהחלט חושבת שיש "מקום" לממש את רצונך. ייתכן כי בעלך אינו מבין עד כמה הדבר הזה חשוב לך ואיזו משמעות יש לזה עבורך. האם ניסית להסביר לו שאת ממש זקוקה ליציאה הזו לחדר הכושר גם נפשית ועד כמה עודף המשקל מפריע לך?
במידה וטרם ניסית להבהיר לו את העניין, אני מציעה להתחיל בכך, ייתכן כי הוא יראה את הדברים באור אחר לאחר הבהרה שכזו. במידה וניסית להסביר לו והוא עדיין "תקוע" בשלו, נסי אולי להתחיל עם הליכות באזור מגורייך (או במקום אחר). ההליכות הנ"ל אינן כרוכות בעלות כלשהי והתמדתך תוכל לעמוד לזכותך בעוד פרק זמן כאשר תפתחי את הנושא שוב ותבהירי לו שוב עד כמה פעילות גופנית חשובה לך ועד כמה היית רוצה להפעיל את כל הגוף בחדר הכושר ולא להסתפק בהליכות בלבד.
האם בעבר, לאורך תקופת היכרותכם ונישואיכם היו דברים נוספים בהם חשקת והוא התנגד בתוקף?
במידה וכן, כיצד פעלת אז?
אשמח לקבל את תגובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמוניקה אלייך המשך לשאלה שלך
רבקה27/10/2011שלום מוניקה שאלת אם העבר רציתי דברים והוא סירב?אז כן אמון ולמשל רציתי ניתוח חזה אני אחרי שלוש לידות אז התשובה שלו הייתה אני יעשה לך חזה ואז תעזבי אותי לא מבינה מאיזה מקום מגיעה המחשבה שלו .או אם אני אמורה להפגש אם חברה הוא תמיד לא מרוצה ועושה פרצופים אם השנים למדתי להודיע לו ולהפגש אם החברה לכוס קפה פעם היה אומר לי לא אז לא הייתי הולכת לא יודעת למה.ממש לא יודעת .או ללכת להרצאות של הרבנים על מודעות עצמית או חינוך ילדים גם לא אהב הלכתי ואז הוא לא מדבר איתי כמה ימים זה מאוד קשה לחיות ככה אני מרגישה תחת שליטה למרות שהוא אומר שאני שולטת ואני הגבר בבית {זה אולי נראה לך כמו אבריס }קראתי על זה באינטרנט ואם שיחות איתך יוכלו לעזור לי{טיפול זוגי היינו ולאחר מספר חודשים הוא לא היה מוכן להמשיך} תודה רבה רבה ישאר כוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרבקה
מוניקה הרשקוביץ27/10/2011רבקה יקרה,
ראשית, תודה על תגובתך. לאור דברייך אלה אני מבינה מעט יותר טוב את אופן ההתנהלות בביתכם.
כפי שכתבת, לבעלך יש צורך בשליטה, הן על חייו והן על חיי הסובבים אותו. הוא רוצה להיות זה שלוקח את ההחלטות לגבי כולם ולהיות הקובע הבלעדי של הכללים וה"חוקים" לפיהם על כולם להתנהל.
אני מסכימה איתך שחיים לצד שותף לחיים, שצורך השליטה שלו כה גדול, הינו עניין מאוד לא פשוט בלשון המעטה. אני מניחה, שלטובת השותפות, הנישואין, המשפחה ושלום הבית, בתחילה "צייתת" לרצונותיו ול"חוקיו" ופעלת על פי בקשותיו ודרישותיו, כפי שציינת בפנייתך אולם, לאורך השנים למדת לפרוש כנפיים, להיות עצמאית יותר (בראייה שלו אני מניחה שזה משהו כמו למרוד) ולקבוע עובדות בשטח, פה ושם, במקום לשאול או למרות התשובה השלילית, ולעשות על-פי ראות עינייך ורצונותייך. דברים קטנים לכאורה אך חשובים לנשמתך, כמו לפגוש חברות, כפי שכתבת. את נהגת כפי שבעלך נוהג לעשות, לקחת החלטה ולפעול על-פיה ולאור זאת, בעלך רואה בך "שולטת".
יחד עם הקשיים הנ"ל בזוגיות שלכם, אני סמוכה ובטוחה שלבעלך יש גם לא מעט יתרונות, חזקות, משאבים ויכולות, כמו לכל אחד מאיתנו. סיוע מקצועי יוכל להאיר בפנס על כל הנ"ל, כמו גם, על חולשותיו וכנ"ל לגבייך. בתחילת התהליך שמים את כל הדברים על השולחן וכך, כאשר הכל גלוי וידוע, קל יותר להתמודד בהמשך. בנוסף, איש מקצוע יוכל לתת בידיכם כלים להתמודד נכון עם חילוקי-הדעות ביניכם כך שאפשר יהיה להגיע לעמק השווה ביניכם, להבנה, לשקט זוגי ושלום בית.
למרות שציינת כי בעלך אינו מוכן לתת הזדמנות נוספת לאיש מקצוע, אני חושבת שאולי כדאי לשקול זאת שוב למענכם יחד ולמען כל אחד מכם לחוד. כל איש מקצוע שונה מחברו ולכל סוג של טיפול/אימון/ייעוץ יש את היתרונות שלו. אולי בעלך לא התחבר לאיש המקצוע הקודם או לחילופין לדרך עבודתו. אם בכל זאת בעלך לא יגלה עניין אשמח לסייע לך ככל שאוכל. גם אימון עבורך בלבד (כלומר לא זוגי) יוכל לסייע לך רבות, יוכל לחזק אותך, יאפשר לך להכיר את יכולותייך ועצמותייך טוב יותר, כך שתוכלי להתמודד נכון יותר וביתר הצלחה בתוך הזוגיות וכמובן לתת בידך כלים אשר יקלו על חיי שניכם כזוג וכפרטים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמכון כושר
mosha25/10/2011מה הבעיה תעשי מנוי חצי שנתי הסכום לא בשמיים תהני לך תראי יפה ותהני מעצמך.......
הכסף זה לא הכל בחיים......................................* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות בחדר המיטותגב' פלפלת22/10/2011
אנחנו זוג צעיר, בשנות ה-30 המוקדמות. יוצאים כשנה וחצי.
לאחרונה החלו לצוץ בעיות בחדר המיטות, מכיוון שהוא איבד את החשק לסקס.
הוא היה מספיק כן ופתוח איתי כדי להסביר לי על המצב ועכשיו הוא מקבל איזשהו טיפול (שלא עוזר לצערנו...) ואנחנו מנסים דרכים רפואיות אחרות לטפל בכך.
יש לציין שאני עוברת איתו את כל התהליך והוא די פתוח (יחסית!) בנושא הזה (למרות שכמובן, לא נעים לו לדבר על הבעיה שלו).
שנינו מאד אוהבים אחד את השני ויודעים שבמערכת יחסים יש יותר מכך, אבל אני מאד מודאגת שלא יימצא פתרון, ומודאגת שמא הבעיה היא בי והוא לא מוצא עניין בי ספציפית !
איבדתי את הבטחון בכל מה שקשור לכך ואני כבר לא מנסה, אלא מקבלת כמובן מאליו שאנחנו רק מתחבקים במיטה ולא יותר מזה...
בנוסף, רציתי לדעת האם נסיבות חיצוניות כמו לחץ בעבודה או חוסר שינה יכולים לגרום למצב שכזה ?
אשמח לתשובה מקצועית.
תודה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני מעלה עוד הרבה שאלות
דורית כהן23/10/2011פלפלת היקרה, ממה שכתבת אין לי מספיק אינפורמציה על מנת לתת לך תשובה רצינית.
צצות לי שאלות כמו - איך זה היה בהתחלה ביניכם? כמה זמן זה היה טוב?האם היו סימנים מוקדמים לבעייה או שהיא החלה בבת אחת? איך הגבת לראשונה כאשר היא החלה? מה ההיסטוריה המינית שלו?
כל אלו ועוד רבות אחרות הינן שאלות שאילו היית מגיעה לייעוץ - היית נשאלת, לפני שמישהו היה מתחיל לתת לך תשובות.
מה שכן, לא תמיד הטיפול הנכון הוא מן הצד הרפואי או הסקסולוגי. חשוב לאבחן נכון את הבעייה, עד כמה היא קשורה רק אליו או אולי שורשיה נעוצים במערכת היחסים הרגשית שלכם.
למשל, אם זוג נכנס ליחסים שמזכירים "אמא" ו "ילד" או להיפך - "אבא" ו"ילדה" - אלו שני מצבים קלאסיים שבהם נגמרת התשוקה המינית.
כי מאוד קשה להימשך מינית למישהי שלוקחת תפקיד של אמא שמטפלת ומכתיבה ודורשת דרישות.
אז נתתי לך כאן דוגמה על מנת שתסתכלי גם לכיוונים אחרים מכפי שנקטתם עד עכשו.
מה שכן, ברור שאם הבעייה לא תיפתר - לא יהיה נכון להמשיך ביחסים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדורית, תודה על תשובתך ! ולשאלותיך..
גב' פלפלת23/10/2011בהתחלה היה מצויין, פעמיים ביום, לפעמים יותר, זה דעך רק לאחרונה. מפעמיים ביום לפעם בשבועיים. :-/
יכול להיות שזה יותר פסיכולוגי מפיזיולוגי, אני מתחילה לחשוב על כל מה שאת אומרת ומבינה שאולי טיפול רפואי אולי לא יעזור... לצערנו.
במידה שאכן הטיפול הרפואי כושל, לאן עלינו לפנות ? לייעוץ זוגי, פסיכולוג ?! איך אפשר לדעת ?!
יש לציין שפרט לבעיה הזו אין לנו בעיות בזוגיות (לא שידוע לי), אבל לבן זוגי יש מטענים כלשהם מן העבר (הן מקשר קודם והן בילדות בקשר עם הוריו).
אודה מאד לתשובה על סמך האינפורמציה הזו, אם היא מספקת.
מודה לך מאד ! קשה לי לדבר על דברים כאלה עם אנשים קרובים ולכן הפורום מהווה בשבילי אוזן קשבת ומקור אמין ומוסמך לתשובות.
ישר כח !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלהתחיל מאבחון מערכת היחסים
דורית כהן24/10/2011תודה על המידע הנוסף (ועל המחמאות).
עדיין אין לי מספיק מידע...
אבל שווה אולי להגיע לייעוץ ראשוני אל יועץ זוגי שמתמקד גם בהיבטים של סקס, על מנת שיבחן את הנתונים דרך המשקפיים של מערכת היחסים והתקשורת שלכם. את אמנם מרגישה שהיחסים שלכם בסדר בכל התחומים, אבל יתכן שמישהו חיצוני יבחין בדברים שאת לא ערה להם בתוך מערכת היחסים.
באיבחון כזה אני מאמינה שיוכלו להגיד לכם מה הכיוון הטיפולי הנכון.
לדעתי גם סקסולוג מנוסה אמור לכוון אתכם או לטיפול טכני/סקסולוגי או להפנות אתכם לטיפול ביחסים ובתקשורת אצל יועץ זוגי במקום אצלו.
מבין הפסיכולוגים, לדעתי הכי נכון לחפש בכיוון של יועצים זוגיים, ולברר בטלפון האם הם נכנסים לתחום המיני, כי בפירוש לא כולם עושים זאת. אני דווקא מאמינה שיחסי מין הינם חלק מהותי בזוגיות ועל כן ייעוץ זוגי צריך להתמקד גם בכך, ולא לשלוח בני זוג לסקסולוגים שרובם מתמקדים בהיבטים הטכניים ולא נכנסים כמעט לנושא התקשורת והרגשות שלדעתי הוא חלק בלתי נפרד ממיניות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדורית, מודה לך מאד שוב על האבחון ו.
גב' פלפלת26/10/2011על תשובותיך !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאני22/10/2011
בצורה מזוכיסטית ביותר הסתכלתי במיילים שנשלחו ביני לבין אהבתי הראשונה
לפני יותר מחצי שנה ,מיילים כואבים של סוף ודיבור עליו ועל מה לא היה בסדר
וכעת למרות שעדין כואבת ולא עד הסוף מבינה מה היה,כשאני בתחילת יחסים חדשים
אני תוהה, עם הזיכרון המוחשי כ"כ בשנה ו5 חודשים שנמאס לי מההתנהגות של בן-זוגי לשעבר, וכל הבעיות שהיו בינינו.
האם אפשר באמת להיות בקשר הכי קרוב שיש בזוגיות.
האם זוגיות היא לא רק ההרגשה הטובה שאנו מקבלים מתשומת הלב
וההרגשה שנדמה לנו שבן-זוגנו אוהב ומעריץ אותנו,וכאן עבורנו לכל,עד הרגע בו
הוא לא יהיה יותר?
האם זוגיות והכרות עם אדם אחר היא לא רק פרי דמיוננו שאנו לא באמת רואים
את האדם שמולנו אלא רואים את מי שאנו חושבים שאנו רוצים לראות?
שמתי לב שמרוב אהבה בזוגיות הראשונה שמתי את חיי בן-זוגי במקום נעלה ביותר
וחשבתי על צורכיו לפני רצונותיי והדבר רק גרם לנזק רב, וכעת עם השבר בזוגיות ובאמונה למרות מעלותיו הרבות של החדש, אני בראש של אני אחיה את חיי
והבחור יתאים עצמו ...וכמו תהיותיי האם מה שאני רואה בבחור החדש זה לא רק את תשומת הלב שהוא מעריף עליי?
האפ אני באמת רואה /או שמא שאלה מפחידה יותר האם ראיתי אי פעם בחור בחיי
כהאדם עצמו וקבלהנ אמיתית שלו,או שפשוט היה לי טוב עם איך שהרגשתי איתו
וכשזה לא היה כך או כשחששתי שבעתיד לא ארגיש טוב אז התחילו הריבים...
וגם הרגשתי החופש והעצמאות שיש בשליטה מסויימת בזוגיות ,שאני חושבת קודם כל על עצמי ואם זה לא מתאים לבחור אז עניין שלו..
כי לצערי ראיתי כמה אהבה יכולה להכאיב ולהתנפץ ולהיות הסיוט הכי גדול
ואם עם אהבתי הראשונה זה נגמר,אז אהבה היא כלום,הכל רק מה שאנחנו מספרים לעצמנו....
אשמח לשמוע מאנשים שעברו דברים דומים ומחשבות בנושא
ולמרות שהבחור יש בו המון דברים נהדרים ,אני לא עד הסוף מתקרבת אליו,והראש על אף האבסורד הגמור שבזה,לא מרפה מהאקס...למרות שבדעה צלולה היה נוראי איתו ואין בכלל מה לחשוב על עתיד כולשהו,והכל היה חלום של אהבה ראשונה ולא השכלנו לחיות נכון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אהבה, התאהבות, זוגיות, היפגעות...
דורית כהן23/10/2011תוהה יקרה, כתבת כל כך יפה ועמוק על מהות האהבה!!!
אני חושבת שכבר יש לך המון תובנות נפלאות וחכמות על מהם יחסים, מהי התאהבות והסתנוורות, ועוד הרבה.
עברת מקיצוניות אחת לקיצוניות אחרת. ממצב של ביטול צרכייך בפני החבר הראשון למצב בו את שומרת על עצמך ולא מתמסרת ונענית בעיקר לצרכים שלך.
די ברור שיחסי זוגיות בריאים הינם משהו באמצע: בו כל אחד יהיה קשוב בו זמנית גם לצרכים של עצמו וגם לאלו של בן זוגו.
העובדה שהאהוב הראשון לא יוצא לך מן המערכת מעידה על עומק רגשותייך כלפיו. הוא נכנס לך עמוק "מתחת לעור", גם בגלל שחווית איתו חוויות ראשוניות בעוצמה וזה נחרת עמוק.
בכל זוגיות יש בתחילה את השלב של ההתאהבות והסינוור שבו באמת לא מצליחים לראות את האחר בצורה אובייקטיבית ומייחסים לו המון תכונות נהדרות פרי דמיוננו. כל מה שהוא עושה מתפרשן לצד החיובי. רק עם הזמן הכימייה נרגעת ומתחילים להכיר את האדם האמיתי. בכל אחד מאיתנו יש תכונות טובות ויש גם חולשות. מספיק לדעת שאצלך, למשל, יש חולשות, כדי לצאת מתוך ההנחה שגם בכל אחד אחר יש...
ואז נשאלת השאלה לא רק האם את מקבלת ממנו את תשומת הלב המספקת ועוד צרכים רגשיים שונים שאת זקוקה להם, אלא כאשר את שמה את הפוקוס עליו - האם את מספיק מוקסמת ממנו, מעריכה אותו כבן אדם, ומקבלת גם את חולשותיו?
האם את אוהבת את איך שאת כאשר את איתו? את מה ומי שיוצא ממך?
ואחרי שעוברים את המשוכות האלו, יש עוד דרך ארוכה לעבור: לבנות תקשורת טובה, לראות שיש מספיק פעילויות משותפות, מטרות דומות בחיים, סקס מוצלח שמשתפר עם הזמן(!).
פעם שאלתי מישהי שנשואה כבר קרוב ל 30 שנים - מה סוד הזוגיות המאושרת שלה?
היא ענתה לי שקודם כל זה לעשות בחירה מאוד מוצלחת.
ואחר כך - התגברות משותפת מוצלחת על משברים - וצמיחה אישית של כל אחד מבני הזוג.
דבר נוסף: מערכת היחסים הקודמת גרמה לך להיפגעות, אז עלייך לקחת בחשבון שחלק מן ההתנהגות שלך כיום, עם הגבר החדש, הינה הגנה עצמית - שחלקה מתרחשת ללא מודעות עצמית - על מנת לא להיפגע כל כך בפעם הבאה. זה מסביר אולי למה אינך ממש חושפת את עצמך ואינך מתקרבת כל כך הפעם. את שומרת על עצמך. אבל עצם השמירה הזאת מכתיבה ומגבילה את עומק היחסים!
אני יכולה להמשיך ולכתוב רבות על הנושאים השונים שהעלית, אבל נתספק בכך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה דורית יקרה
אני23/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיואשתאפרת22/10/2011
שלום,
אני בת 34 נשואה כבר 15 שנה ויש לי 4 ילדים,בעלי אבא טוב ובעל טוב ותומך אבל יש לו בעיית שתיה כבר 15 שנה יש לי איתו מריבות על השתיה שלו כל שבת כבר חוזר שיכור מבית הכנסת נרדם לנו בשולחן שבת זה לא שבת ,חג זה לא חג,באירועים אני מתביישת כבר לקחת אותו תמיד הוא צריך להשאר עד הסוף ולשתות עד שאני צריכה כבר לסחוב אותו אי אפשר לצאת לבלות עם חברים פשוט כלום נמאס לי,כל הזמן מריבות על הנושא הזה הוא אומר שאני לא ישנה אותו זה מה יש אני כבר היגעתי למצב שאני נגעלת ממנו לא בא לקיים יחסי מין איתו אנחנו ביכלל לא ישנים ביחד הוא בסלון ואני בחדר,ככה ביום יום הוא בסדר עד שמגיע השבת וכו,חשבתי כבר על גירושים כי כבר לא טוב לי אני לא צריכה לבזבז את החיים שלי ככה איתו ובעצבים ןלהגיד תמיד הנה בא יום שבת או יש לנו אירוע אז אני כבר רואה את הבושות שהוא עושה לי ,ולמה הילדים שלי צריכים לראות את אבא שלהם ככה זה לא נעים הגדול שלי כבר בן 13 הוא מבין לא נעים לו הוא מתבייש אני כבר לא יודעת מה לעשות אנא תעזרו לי תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנסה לעזור
עדי בדיחי23/10/2011בוקר טוב אפרת,
את מתארת מצב מאוד קשה ומצער. נשאלת השאלה האם במהלך ה-15 שנה האלו חלו עליות וירידות, היו מצבים שהיה שיפור בהתנהגות עקב שיחה או איום שלך על עזיבת הקשר- משהו שזיעזע אותו, או שמאז ומעולם ההתמכרות שלטה בו?
חשוב שתדעי שמדובר במחלה כמו כל מחלה- צריך לדעת איך להתנהג איתה ואילו מכשולים לשים לה כדי לנסות להתמודד- וגם פה לא כל תרופה מבטיחה שהיא תעזור. האם ניסה להיגמל? האם ניסית להניע אותו לתוכנית כזאת?
יש ילדים גדולים מעורבים שבעצם חיים בצל אבא שיכור לא פעם, אני חושבת שגם הם פקטור מאוד משמעותי. סה"כ המצב וההתמכרות שולטים בו ובעקיפין בבית ובילדים ולך כביכול יש פחות שליטה. אני מציעה שתתחילי לדבר איתו על פרידה מסודרת כיוון שאינך יכולה להמשיך ככה- פרטי בפניו את כל ההשלכות של ההתנהגות שלו. אם הוא מעוניין להישאר במערכת היחסים הוא חייב חייב לקחת עזרה- זה לא חייב להיות בכותרת "מוסד גמילה" או תכנית זו או אחרת. בשלב ראשון הוא צריך להראות נכונות לעזרה מקצועית כלשהי- יעוץ זוגי, יעוץ פרטני, והלאה לנסות להיגמל (פה יש שאלה גדולה- האם בכלל יכול, מסוגל ורוצה להיגמל?).
אשמח לשמוע דעתך.. היי חזקה ואל תוותרי- אכן לא ניתן לקיים זוגיות באופן הזה בשלום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יעוץאוליה22/10/2011
אם אני ובעלי אנחנו בלי ריב ו ויכוחים לא מסוגלים לדבר אחד עם השני ו אני רוצה טיפול זוגי ו הוא אומר ש אצלו הכל בסדר זה רק אני שאי אפשר לדבר ו הוא לא מוכן ללכת לטיפול, אני הלכתי ו יועצת אמרה ששנינו צריכים לבוא בגלל זה הפסקתי יעוץ כי אין תאם ללכת לבד, מה אפשר לעשות, יש ילדים, משפחה, ואין לי כוח לוויכוחים. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך לשכנע את הבעל להגיע לייעוץ?
דורית כהן23/10/2011אוליה יקרה, מה דעתך להציע לו להגיע איתך רק פעם אחת כדי לנסות? האם זה ישכנע אותו?
אין ספק שכאשר הבעייה היא של ריבים וויכוחים - שני בני הזוג חייבים להגיע כדי ללמוד תקשורת נכונה יותר.
אפשרות שנייה:
הסבירי לו שהבעייה היא לא רק בתקשורת: יש לכך השפעה עקיפה אבל ברורה על רגשותייך כלפיו, יש לכך סיכוי גבוה להרוס את האהבה ואת המשיכה הגופנית ואז יהיו לזוגיות שלכם נזקים נוספים, ומכאן הדרך לבגידות היא קצרה יותר...כי במצב זה כולנו זקוקים לתשומת לב ולניחומים ממישהו...
אם גם זה לא עוזר, השתמשי באיומים כבדים יותר - כמו שאינך מוכנה להמשיך לחיות איתו במצב התקשורת הזה. כמובן שעלייך להיות בטוחה שאת מתכוונת לכך כאשר את משתמשת באיום הרציני הזה. כלומר את צריכה לדעת שאם הוא יגיד לך גם על כך "לא" - שתצטרכי לעשות את הצעד ולהיפרד.
יש בני זוג שרק כאשר האישה עושה את הצעד והם קולטים שזה רציני - רק אז הם מוכנים להגיע לייעוץ זוגי. זה חבל וזה עצוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות בזוגיותיואל22/10/2011
בקצרה: נשואים 7 שנים ולנו 2 ילדים.למעלה משנה אשתי אפילו לא ניגשת אליי לחבק אותי.רק ביוזמתי מקיימים יחסי מין.
המון מריבות על נושאים שונים שלה (עבודה,קריירה)והיא משליכה את זה עליי.
כמה שניסיתי,כמה שאני דואג ונותן לה ולילדים זה לא מספיק.
הרבה שעות שהיא לבד-במיטה מול הטלוויזיה-לא איכפת לה מכלום.גם לא מהילדים.
ניסינו טיפול זוגי שלא היה טוב בגלל המטפלת ולא עזר.
לא יודע אולי אני צריך להשלים עם זה........... או שיש דרך להציל את זה.....
אני אוהב אותה ולא רוצה לאבד אותה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות בזוגיות - תגובה
מוניקה הרשקוביץ24/10/2011יואל יקר,
מתוך המעט שכתבת כאן לא נראה לי שתוכל להשלים עם המצב הזה, ובוודאי לא כדרך חיים. זה לא יהיה נכון עבור איש מכם ובוודאי שלא עבור ילדכם, שלא רק עשויים לסבול מן המצב הזה אלא גם עלולים להבין באופן שגוי ולקוי את חיי הנישואין והמשפחה.
ציינת כי התנהלותה של אשתך היא כפי שתיארת מזה למעלה משנה. מאחר וציינת פרק זמן (קצת יותר משנה) אני מניחה שלפני כן פני הדברים היו אחרים.
האם תוכל להיזכר אם היה משהו אשר היווה "טריגר" להתנהלותה זו? משהו בבית? משהו בעבודה?
ייתכן כי היא "סובלת" ממשהו אשר אינה מצליחה להתמודד עימו לבדה ועם זאת היא מתקשה לשתף אותך, מטפל (בהנחה שהוא מקצועי) או מישהו קרוב אחר והיא כאילו "נכנעה" לדבר הזה ולכן היא "בורחת" לחייהם של אחרים באמצעות הטלוויזיה למשך שעות כה רבות.
למיטב הבנתי היא זקוקה לסיוע מקצועי (לא זוגי בשלב זה) כזה שיאפשר לה לתת אמון במטפל/במאמן/ביועץ ובדרך עבודתו. אני מאמינה כי לאחר שייווצר אמון הדדי ביניהם היא תוכל לפתוח את סגור ליבה לאט לאט. לאחר שהבעיה תהייה "על שולחן" איש המקצוע יוכל לסייע ולתת לה כלים להתמודד עם המצב שנוצר כמו גם לסייע לה לחזור לחיים נורמאטיבים, כך שתוכל לקבל את אשתך, זו שהכרת עד לפני קצת יותר משנה, בחזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר סיפוק מיני לאחר שנה נישואיןמרק22/10/2011
שלום,
אני בן 27, התחתנתי לפני כשנה, ואני רואה שיש לנו בעיה ביחסי המין שלנו. אני בעל חשק מיני ואוהב סקס ואהב לשלב תנוחות ולגוון, אך יש לי בעיה לממש כל זה עם אשתי , תמיד היא מתלוננת שכואב לה בזמן חדירה למרות שביקרה אצלת רופאת נשים והכל היה תקין, אינה יוזמת סקס אתי כמעט אף פעם, כשאנחנו שוכבים היא מחכה שאני אגמור כדי לסיים את האקט, אני מבקש ממנה לעשות לה דברים כמו לרדת לה ולענג אותה כדי שתתחרמן והיא דוחה את הבקשות כי היא לא אוהבת (גם אם אני עושה זאת ללא בקשה מפורטת בלשוני) וכשאני מבקש שתעשה דברים שאני רוצה אז גם לא מסכימה מהסיבה כי לא אוהבת.. אני לא יודע מה לעשות, אני לא מעוניין ולא רוצה לבגוד בה כי אני אוהב אותה אבל אני מוצא את עצמי הרבה מאוד מאונן מול סרטי פורנו כדי לספק את הדחף ויש לי דחף מיני. מה אני אמור לעשות במצב כזה כשהיא לא מסכימה שאני אענג אותה וכשאני רוצה עינוג היא גם לא מסכימה לתת לי????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זהו אתגר גדול להבין איך לפתות נשים
דורית כהן24/10/2011מרק היקר, סליחה על העיכוב בתשובה.
לצערי הבעייה שאתה מתאר היא מאוד שכיחה ונפוצה. כדי ללמוד על כך יותר אני מזמינה אותך להיכנס לאתר שלי ולקרוא על כך מספר מאמרים המדברים על הפער בתשוקה וביזימת סקס בין בני זוג. לכן לא אפרט כאן על כך עכשו יותר מדי, כי יש שם המון חומר לגבי היבטים שונים של הבעייה הזאת.
יחד עם זאת, אתם מאוד צעירים, והבעייה רק התחילה.
חשוב לעשות עם זה משהו כמה שיותר מהר, לפני שהבעייה ממש מתקבעת ומתווספים אליה תחושות אשמה ודימוי מיני ירוד אצל אישתך.
לדעתי, יש מסלול אל מיניותה של כל אישה, והאתגר של הגבר הוא לגלות המון סבלנות וסקרנות, ללמוד היטב את החומר, להבין מה מענג נשים שונות - יש על כך המון חומר באינטרנט, ואני ממליצה על אתר ישראלי ששמו "יחסים" בו יש ממש בית ספר לסקס.
עליך לגלות מה היא כן אוהבת בסקס. יש נשים שבהתחלת ההתפתחות המינית שלהן אוהבות רק את המשחקים המקדימים, ללא חדירה, עם הרבה רומנטיקה, ליטופים עדינים, נשיקות, מסאג'ים וחיבוקים. עליך לגלות מה היא אוהבת, וליצור בסקס שלכם בשלב הראשון - שלב התיקון - רק דברים שהיא אוהבת. להימנע מדברים שמכאיבים לה והיא לא אוהבת.
אני חושבת שראוי לקבל על כך הדרכה מקצועית, כי עכשו שאתה קורא את המלצתי אתה ודאי כועס...בשביל מה התחתנת אם עכשו אתה צריך להתחיל מן ההתחלה???
אבל כנראה שהמסלול עליו הלכת - "דרך המלך" שכוללת חדירה, (וזה טבעי - אינני באה בטענות - לא היה לך מושג שעלולה להיות בעייה) - בדיעבד לא היה המסלול המתאים לאישתך.
ישנו ספרון סיני עתיק קטן, מאוד מיוחד, בשם "מחצלת הבשרים", שמלמד את הגבר איך לגשת לאישה בתולה בפעם הראשונה - איך לבנות את התשוקה אצלה. הוא מלמד את הגבר ללכת דווקא בדרך שאינה טבעית לו. הרי גבר מתגרה מהמון דברים. הספר מלמד את הגבר להבין מה מגרה אישה. לפעמים מה שמגרה אישה הוא דווקא סיפור רומנטי, עלילה ספרותית, מילים יפות של אהבה, מחמאות. זוהי ממש אמנות, לדעתי. פה ושם יש נשים שתשוקה מינית באה להן טבעי והן דומות מבחינה זו לגברים וכמעט כל דבר מגרה אותן, אין להן מעצורים. אבל רוב הנשים עצורות יותר וצריך ללמוד איך לגרות אותן...
מקווה שנתתי לך חומר למחשבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קל מדיאני22/10/2011
אני יוצאת כחודש וחצי עם בחור חדש,מהמפגש הראשון התלהבתי ממנו יש בו המון איכויות ומאוד אהבתי בו דברים רבים
אבל לא מאוהבת,וגם לא יכולה לומר שאוהבת.
התחלנו לשכב מאוחר יחסית,מתוך קשר וחיבור והרגשה מאוד נכונה
מפריע לי שבשבועות האחרונים אנחנו מתראים פעם בשבוע בערך
כשבהרגשתי וגם ביוזמתי הפגישות הן סביב הסקס.
אנחנו מדברים הרבה בטלפון והוא יוזם דברים חמודים ,וגם בא מיוזמת שנינו
לבלות ביחד.
אבל מוזר לי שזה לא חשוב לי,עם החבר לשעבר מההתחלה נפגשנו גם לטיולים ובבקרים
וםה המפגשים בהרגשה עבורי הם בעיקר סביב הסקס,וכשאני מעירה לו כשהוא אומר דברים שמתפרשים שהוא רוצה אותי ...הוא אומר לי שאני צריכה להיות מוחמאת שהוא רוצה אותי ,תמיד,
אני בשאלות עם עצמי בקשר לעתיד הקשר הזה כשהוא מבחינתו נסחף בדיבורים איתי ועושה רושם שמתפתח משהו איתי,לעומת זאת הוא לא סיפר עליי חוץ מלאדם אחד...
מוזר לי שכן יש קשר מבחינתו אבל מבחינתי זה לא כמו שאני רגילה, ובגלל שאני מתלבטת בקשר אליו מוזר לי ליזום דברים קצת...
וגם בחורים שונים שמתחילים איתי גורמים לי למחשבות,למרות שכל פעם אני בידיעה כולשהי שהבחור הזה נהדר ,רק שאנחנו במקומות שונים...וזה מה שגורם לי להסס ולהראות רגשות....בין אם זה להציע לו דברים או להתקשר הרבה או להראות חיבה ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אם יש ספק..
מעיין22/10/2011שמעי, זה נורא מבלבל! הם אומרים את כל המילים הנכונות, נוגעים בדיוק איפה ואיך שצריך אבל אנחנו עדיין לא בטוחות שהם שלנו.
במקומך גם אני הייתי מבולבלת ולחוצה, אבל כאן נכנסת החברה הטובה שאומרת לנו את האמת בפנים. לצורך העניין, אגלם את אותה חברה :)
לרוב אני אומרת שאם יש ספק אין ספק, גבר מאוהב שמחפש זוגיות לא יתנהג ככה. אנחנו יודעות מתי מאוהבים בנו ומתי לא. אבל..בואי נתן לו ליהנות מהספק. נראה שנעים לו וכיף לו איתך, יכול להיות שזה מה שהוא מחפש- נעים וכיף. מצד שני ייתכן גם שהוא מעולם לא היה במערכת יחסים רצינית ולא ממש יודע שאמורים לעשות משהו מלבד סקס.
כך או כך, את לא ממש בעמדה בה את יכולה לקיים "שיחת יחסינו לאן" כי אתם יוצאים זמן ממש קצר.
מה דעתך ליזום פגישות מחוץ לבית? או עם חברים? (הוא כבר פגש את חברות שלך? אולי הגיע הזמן?) אם את רואה שהוא מתחמק, מתנגד, נותן תירוצים ומושך לכיוון הבית, כנראה שהוא מחפש מישהי להיות איתה בלילה ואת נראית לו כמו אחלה בחירה.
בהצלחה..מאחלת לך את הזוגיות שאת רוצה ומגיעה לך!
שלך,
מעיין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעיין תודה רבה!
אני24/10/2011מעיין מאוד מעריכה את התגובה שלך!
העניין שגם אני ואפילו אני יותר סביב הסקס...
כי אני בהתלבטות בעניין הקשר
הוא מבחינתו מרחיק לכת וחושב שמצא את אשת חלומותיו...
והקשר בינינו והשיחות באות בעיקר ממנו
להתחיל להכיר לו אנשים זה גדול עליי כרגע,עד היום בבוקר חשבתי
שזה ...רומן נקרא לזה...
אבל אנחנו מדברים הרבה מאוד על הרבה דברים ואני מוצאת בו דברים נהדרים
שקשה לי לוותר עליהם,בתור בן זוג,( מעבר לסקס המעולה )
בגלל הראש הזה גם ניסיתי לחתוך לפני שבועיים ומי שהוא גרם לי להבין שאני אפסיד
פה מישהו נהדר,רק שהשאלה אם אנחנו באותו מקום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקל מדי - תגובה
מוניקה הרשקוביץ24/10/2011תוהה יקרה,
למרות שלמיטב הבנתי תחושותייך כלפי הקשר וכלפי הבחור הזה הספיקו לעבור "מספר גלגולים", מ"התלהבתי ממנו" דרך "קשר וחיבור והרגשה מאוד נכונה" ועד "אני בשאלות עם עצמי בקשר לעתיד הקשר הזה", אתם נמצאים יחד רק כחודש וחצי. זהו זמן מועט מידי על-מנת לדעת בוודאות מה חשים, מה רוצים ומהי אישיותו המלאה של בן/בת-הזוג (למרות שלעיתים גם חודש וחצי הם זמן מספיק כדי לדעת, אך לא תמיד). מאחר ותחושותייך, רצונותייך וצרכייך הם אלה אשר ינחו אותך, בסופו של דבר, אני מציעה שתתני לקשר הזה עוד קצת זמן על-מנת לראות "לאן הרוח נושבת". אני מניחה שבזמן הקרוב כבר תדעי בוודאות מה את מרגישה כלפיו והאם הוא מתאים לך או לא. תני לעצמך את הזמן שאת צריכה על-מנת שתוכלי לקחת את ההחלטה המיטבית והנכונה ביותר עבורך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקצת זמן
Eldar24/10/2011לפי מה שאני מבין פגשת בחור טוב, שזורם איתך לאט, מנסה לבנות משהו, יוזם.
ואני חושב שהבעיה אצלך, ייתכן שזה עניין של משיכה, ייתכן שאת מגוננת על עצמך וכרגע את לא נותנת לעצמך להיפתח אליו רגשית יתר על המידה.
לדעתי כמו שמוניקה ציינה את צריכה לתת לזה זמן, זמן להיכרות עמוקה, זמן להתאהבות. ולבחון את הקשר שוב לאחר 3 חודשים, ורק לאחר מכן לקבל החלטות.
אני חושב שכדאי שתתני לזה הזדמנות אם את אומרת שהוא בחור טוב ואיכותי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זוגיות במשברמעיין21/10/2011
אני נשואה 3 וחצי שנים ולפני כ-3 חודשים נולדה לנו בת ראשונה. מאז הולדת הבת ישנם עליות ומורדות ביחסינו, אני ובעלי כבר חצי שנה לא מקיימים יחסי מין..בעלי מעוניין אך אני כל הזמן דוחה אותו בתירוץ שאני עייפה למרות שאין כך הדבר. אני לא יודעת למה אבל אני מרגישה כי כבר אינני נמשכת אליו וזה מאוד מטריד אותי. בנוסף, אני חולמת על גברים אחרים בלילה. אינני מבינה מה קורה לי...אשמח לשמוע לעצתכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיבות רגשיות ואולי הורמונליות
דורית כהן22/10/2011מעיין היקרה, לידה הינה השינוי הכי רציני שיכול לקרות לאישה. ההשערה שלי היא שיש אצלך כעסים ואכזבות ממנו. שיש לך ציפיות מסויימות שהוא אינו מקיים ומבחינה רגשית ע כן קשה לך להתקרב אליו.
דבר נוסף שקורה אצל חלק מן האמהות הצעירות הוא שכל האהבה זזה לכיוון הילד/ילדה - ופתאום האהבה שחשנו באופן טבעי לבן הזוג - נמוגה ונחלשת מאוד. אצל רוב הנשים משיכה מינית תלוייה ברגשות כלפי בן הזוג. אם אינך מספיק אוהבת או שאת כועסת עליו - זה ממש פוגע בתשוקה המינית.
שווה לברר לעצמך מה עובר עלייך. וזה עוד מבלי שהתייחסתי לשינויים הורמונאליים בעקבות הלידה וההנקה. גופך צריך להתייצב ולהירגע מן הטראומה שהוא עבר. יש נשים שמתגברות על כך מהר יחסית ויש לאט יותר.
בדקי עם עצמך האם יש לך כעסים ואכזבות ממנו.אם זאת הסיבה העיקרית - עליכם לברר מה מפריע ולקיים על כך שיחה ואם זה לא עוזר - קחו ייעוץ קצר מועד על מנת שדברים לא יחמירו עם הזמן.
ואם נדמה לך שהוא ממש בסדר ותומך בך וממלא את כל ציפיותייך - לכי לגיניקולוג ובדקי איתו האם יש לך בעייה הורמונאלית זמנית.
בהצלחה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעיין
mosha24/10/2011מה עושים ? יש הרבה זגות במצבך.............אשמח ל...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כוונות זדוניותפלונית21/10/2011
כשאני פוגשת גבר המוכר לנו (שנינו נשואים) ברחוב, תמיד מחמיא לי. אבל הפעם נוסח דיבורו היה שונה ומעניין תגובתכם: "את נראית מאד מאד צעירה, את מוכנה שאכיר לך מישהו"??, הייתי בתדהמה גם בצחוק לדעתי לא אומרים לנשואה, האם רצה לבחון אותי אם אהיה מוכנה לבגוד עימו? האם סתם להחמיא? עניתי שאיני מוכנה להחליף את בעלי באף אדם.מה דעתכם על הנ"ל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מזמינה את משתתפי הפורום להביע דעתם
דורית כהן22/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעבור: דורית כהן
פלונית23/10/2011שלום רב. איני מבינה מדוע התנגדת את להגיב לשאלתי, אני תמוהה ופגועה. האם איני זכאית כמו לאחרים לתגובתך?? האם יש הפלייות בפורום??
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפלונית
mosha23/10/2011אני אענה לך בקיצור ....רוב הגברים בוגדים ומחפשים ...את הדשא של השכן שתמיד ירוק יותר .הבחור ניסה אותך איך תגיבי וליבדוק אים את מהסוג שהוא מעוניין.אים את לא בקטע.סומך עלייך שתנפנפי אותו ..אבל אים רוצה.....השמיים הם לא הגבול...פשוט לא ציצו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדעתי זו פשוט שורת פתיחה לגישוש
דורית כהן23/10/2011פלונית יקרה, סליחה על כך שלא הגבתי.
האמת היא שפשוט לא היה לי משהו חכם להגיד לך. הכל עניין של השערות...זה כמעט בטוח נסיון שלו למשש את הדופק אצלך - לראות איך תגיבי, ולהחליט האם יש לו צ'אנס להתחיל איתך או לא.
אבל באמת כדאי שתבדקי עם עצמך למה זה כל כך חשוב לך. כמו שמעיין כתבה לך, למה את עושה כזה עניין מכך. למיטב ידיעתי גברים כל הזמן "יורים שורות פתיחה" בנסיון להתחיל עם נשים, ואת פשוט נתקלת בשורה לא הכי שגרתית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהל- דורית כהן
פלונית23/10/2011אפתח את הקלפים: כשבן אדם כמוני נמצא בהלם ולא יכול להאמין למה שקורה ...
זה קרוב משפחה לא צעיר ואני נישאתי לפני כמה שנים בלבד מאד צעירה, ולא יכולה להאמין שזה קורה לי... ובגלל שהיית במצוקה פניתי אליכם. עכשיו תביני מדוע זה מטריד אותי. אני לא תמימה כפי שאני מצטיירת אולי בעיניכם, אבל אני בהלם ורוצה חיזוק לדעתי. וקיבלתי, מכם. ותודה- רבה רבה על עזרתך ולכל מי שענה לי. אבל אמצע דרך לעשות לזה סוף..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהל- דורית כהן
פלונית22/10/2011שלום רב. תמיד טוב לשמוע כמה שיותר תגובות, לומדים מכולם כי "מכל מלמדי השכלתי" אך גם חשוב לי דעתך בעיקר. ואשמח אם תגיבי בהתאם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה זה משנה?
מעיין22/10/2011פלונית יקרה,
ברור שכשאנחנו נמצאות בזוגיות וותיקה ושגרתית, אנחנו מתענגות על כל סופרלטיב שנשמע לעברינו.
ייתכן מאוד שיש לבחור המדובר אינטרס מאחורי המחמאות, אבל מה זה משנה?
שאלי את עצמך למה כנות כוונותיו מעסיקה אותך כל כך.
לדעתי, זו השאלה שצריכה להעסיק אותך ולא השאלה ששאלת.
שלך,
מעיין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יציאות ובילוייםאלמוני21/10/2011
שלום אני בן 36 אשתי בת 35 נשואים 8 שנים יש לנו שני ילדים מקסימים (7,3) . יש לנו כבר מס שנים בעיות בזוגיות, אשתי שיתפה אותי בעניין מאד כואב ועצוב (לי בכל אופן) שהיא מעולם לא אהבה אותי כמו שאוהבים גבר במילים אחרות לא נמשכת אליי אך אני מאד יקר לה ואוהבת אותי כאבא לילדים שלנו כחבר אבל אין את הלהט התשוקה האהבה....האמת שכשאני חושב על זה מעולם זה לא היה . אני תמיד חשבתי שככה היא אשה קרה וזה אופי. אבל היא הסבירה וציינה שהיא מאד חמה ואוהבת אך היא גם סובלת כי לה קשה לחיות כשאין אהבה מבחינתה ....אני אוהב אותה ונמשך אליה ברמות היא יודעת זאת ....הסקס קורה אולי אחת לחודשיים....אני מבין אותה...לפני כשלוש שנים הכירה בעובדה שתי בחורות שהן היום חברות שלה מאד טובות. הן נוהגות לצאת למועדונים ולפאבים..מבחינת הבעל זה בסדר היות וגם בעלן יוצא ומבלה. אשתי התחילה לצאת עימן אחת לשבועיים ואני מוצא את עצמי עם הילדים בבית בימי שישי ...היא בגיעה בעדך בשלוש ארבע בבוקר. בעיניי זה ממש לא הגון ולא יפה כאמא לצאת למועדונים ולפאבים בעינייה היא לא מוכנה לבטל את עצמה בשביל משפחה טוענת שמאד אוהבת לרקוד ועליי לקבל את זה. אליי פאבים ומועדונים לא מדברים בכלל כך שאין לי מה לחפש שם עם החברות שלה אני (היא הציעה לי לבוא איתן ...יודעת שאסרב) אמרתי לה שזה מפריע לי שאין לי בעיה שתצא לסרט או בית קפה או מסעדה ....מה אני אמור לעשות ? אני פשוט נוח לה . זה הכל .
היא לא רוצה להתגרש ...פשוט היציאות עם החבורת גורמות לה להתפרק כי לא טוב לה..מאין סוג של בריחה. אבל מה איתי? אני נשאר בלי אהבה.... בסופי שבוע לבד עם הילדים.ובלי יחס חם ואוהב ממנה. היא אומרת לי שזאת בחירה שלי שזה בסדר אם אני גם אצא עם חברים ....שנצא לסירוגין פעם היא תשמור ואני אצא ופעם אני. הכל רק לא להיות איתי .... זה מעציב אותי מאד אני לא יכול לתפקד בעבודה קשה לי מאד עם הידיעה שגם לא אוהבים אותי וגם לא רוצים לןשחרר אותי. אני מאד אוהב אותה למרות הכל . אני אוהב את הבית שלי .
אודה לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה
אני22/10/2011היי
מה שהיא אמרה לך זה דבר אחד, האם אתה מרגיש עם זה בסדר,למה אתה נשאר שם? למה אתה נשאר עם אישה שאומרת שלא אוהבת אותך?
איך היחסים בינכם בכל הרמות?
אני אומנם צעירה אבל לטעמי זה בסדר גמור שלכל אחד מבני הזוג יש את החופש והזמן שלו
לצאת ולבלות ,"לא ראוי שאמא לילדים תצא למועדון" באמת....
אם היא יוצאת ועושה שם שטויות עם גברים אחרים אז יש לך מה לומר
אבל אם לא כך המצב, תצא גם אתה לבלות את בילוייך ,כל אחד וההנאות שלו
והיא יוצאת פעם בשבועיים זה ממש ממש בסדר
נשמע אבל שהיא מעדיפה לבלות עם חברותיה מאשר איתך,לא הבנתי מדבריך אם אתה יוזם מנסה מציע דברים נחמדים שמעניינים אותה ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמצוא מודל זוגיות מתאים יותר
דורית כהן22/10/2011שלום לאלמוני,
מה שאתה מתאר הוא מצב תבוסתני שבו אתה מרגיש שאתה הוא זה שמוותר ו"נדפק", וככל שאתה מקבל על עצמך יותר את ה"עובדות בשטח" שהיא מנחיתה עליך - כך אתה מאבד יותר ויותר את הכבוד העצמי שלך וזה פוגע בדימוי העצמי.
אינני אומרת שאתה צריך להגביל אותה. אינני בעד הגבלות. אבל זוהי מערכת יחסים שלא ממש נותנת לך את צרכיך הרגשיים והגופניים הבסיסיים כגבר. הפכתם לשותפים שמה שמקשר ביניהם זה הורות.
עליך לשאול את עצמך האם בגילך זהו הבסיס לזוגיות שאתה מיישר איתו קו?
אם אתה עושה את החשבון שלך ואומר - אני אוהב אותה, לא רוצה לחיות בלעדיה - לא רוצה לפרק את המשפחה כפי שהיא - חפש לעצמך דברים שיעשו אותך קצת יותר מאושר.
גם אם זה כרוך בלצאת לבילויים שמתאימים לך. גם אתה יכול לקבוע עובדות בשטח ולהחליט שאתה יוצא עם חברים. ואם לה לא מתאים סקס איתך - בדוק איתה מה דעתה על פתיחת הזוגיות.
יש זוגות שמסכימים על מודל יותר פתוח שמאפשר לכל אחד מבני הזוג למצוא פרטנרים חיצוניים לבילויים ולאינטימיות מינית.
יתכן שהזוגיות שלכם צריכה לעבור לשלב התפתחותי אחר ממה שהיא עכשו.
אבל, אני מייעצת לך להגיע איתה לייעוץ זוגי על מנת שהשינויים ייעשו תוך מחשבה עמוקה ויסודית מה המשמעויות של צעדים אלו ומהן ההשלכות הצפויות.
ישנו לאחרונה מודל נישואים הנקרא "המונוגמיה החדשה" שמשאיר את בני הזוג המקוריים מחוייבים ונאמנים ליחידה המשפחתית המקורית אבל מאפשר - בהסכמה - לעשות גיחות החוצה למערכות יחסים חלקיות חולפות.
שינויים כאלה הינם מאוד מהפכניים, ועל כן צריך לחשוב עליהם ביסודיות, תוך קבלת ייעוץ מתאים.
מצד שני - לספוג את מה שהיא עושה לך ולא לשמור על עצמך ולדאוג לצרכים שלך - זה רק יחמיר את המצב. זה יחמיר את הייאוש שלך ויחליש אותך - וירחיק אותה עוד יותר ממך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה
אלמוני22/10/2011זה לא פשוט לפרק משפחה.אנחנו חיים כחברים ,בבית הכל שגרתי רק שאני מת לגרום לה לאהוב אותי.לגבי בילויים ויציאות אני תמיד מציע לה מפתיע אותה אני די טיפוס רומנטי מה שהיא לא אוהבת בגברים מסתבר....אני מעדיף בילויים כמו מסעדותצ בתי קפה צימרים...לגבי מועדונים אני ממש לא בכיוון .אני לא בקטע של לצאת עם חברים לפאבים ומועדונים עם חברים.מעדיף לבלות עם אשתי.לצערי אני מבין שאנחנו כנראה לא מתאימים ..באחת השיחות שלנו הבנתי שהיא התחתנה איתי כי ידעה שלא תמצא אדם כמוני בעולם שאין גברים כמוני... וזה קצת מצער לדעת שאולי אני רק נוח לה. אני מרגיש ממש רע והביטחון שלי ממש בקרקע.זאת הסיבה שאין לי ראש בכלל לחברים כרגע אני רק עסוק באיך לגרום לה לרצות אותי. זה מטריד אותי מאד. וכן . היא מעדיפה לצאת עם חברות שלה על פניי היא בחורה שמאד אוהבת לרקוד והיא תמיד מספרת לי שכשמתחילים איתה היא אומרת שהיא נשואה והיא יוצאת למועדונים רק כדי להנות ולרקוד. אני אהיה מאושר אם אקבל ממנה אוהבה.אך כנראה שאי אפשר בכוח.... רק המחשבה על גירושים מציקה לי קשה לי המחשבה שיהיה לה מישהו אחר שיגור עם הילדים שלי ויהווה להם כאב.. זה ממש קשה. תודה על העצות
זה מעודד מאד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שוב אני ..אני21/10/2011
היי כתבתי כאן לא מזמן לגבי בעיות שהיו לי עם חברות ועם אקס שלי.נכנסתי שוב למערבולת של רגשות,האקס החליט לפני שבוע שהוא חוזר אליי וסוג של חזרנו אבל לא היה לי טוב וקינאתי בו וקינאתי לו והרגשתי שהוא מסתכל על כל בנות העולם חוץ ממני,ועוד לידי,שוב התחלתי לבכות לו והוא התחרפן ונפרד ממני שוב.אני מתוסכלת מהקשר המטומטם שלי איתו,ואני מרגישה מנוצלת בהחלט.התחלתי לעבוד ולרכב על אופניים ולחדש מעט קשרים,אך אני עדיין מרגישה לבד בעולם וחסרת אמביציה,מה לעשות עם הבחור?מה לעשות בכללי?תודה רבה על ההקשבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר את בדרך הנכונה
דורית כהן22/10/2011אני יקרה, זוהי תקופה לא פשוטה - כאשר נפרדים וחוזרים ומתנדנדים.מערבולת רגשית ממש.
אני שמחה לשמוע שהתחלת לעבוד שוב ולרכב על אופניים ולחדש קשרים - את ממש בדרך הנכונה לבנות לעצמך חיים שאינם קשורים בו.
לדעתי הקשר איתו מיצה את עצמו ועלייך לזוז הלאה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיכאון
אני22/10/2011אני יודעת שזאת הדרך אבל אני ממש בדיכאון אני רואה כל הזמן את חברים שלו ומבינה כמה שהוא מאושר ושומר על עצמו ועל החיים האישיים שלו ובטח הוא עכשיו ילך לבלות עם המון בחורות ופשוט זה מפריע לי ברמה מאוד גבוהה,אני מרגישה גם מנוצלת על ידיו ומרוב שיחות שלי עם אנשים על הסיפור שלי איתו אני מרגישה כבר שנאה עזה כלפיו וזה ממש קשה.אני מרגישה שכל הבעיות איתו באמת עשו אותי בן אדם אחר,לרעה מאוד וקשה לי לעשות את הניתוק הזה ביני לבינו אני ממש מסתבכת במחשבות,כל המשפטים שהוא אמר לי כמו את לא מעניינת ולא כיף איתך יותר הורידו לי תביטחון לרצפה,חברות אומרות לי שאני כבר מטומטמת שאני עצובה עליו אבל הם לא מבינות שאני באמת ממש פגועה,ומרגישה שאין לי שליטה על דברים.בקשר לבנים-תמיד במסיבות אני זאת שמתביישת ובסופו של דבר רק בנים לא משהו מתחילים איתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשכחתי להוסיף
אני22/10/2011אני באמת לא מבינה איך יכול להיות שאחרי כל היחס המכוער,אחרי שהוא יצא עם מישהי ושבר לי את הלב,יומיים אחרי שהוא אומר לי אני רוצה ניסיון בחיים ולהכיר עוד בחורות,הוא חוזר אליי,ואז כשאני בוכה לו הוא אומר לי תשאי בתוצאות ועופי הביתה לא כיף להיות איתך אחרי שאת בוכה ואת תלותית וקנאית,אני באמת רוצה שיגידו לי מה אני מחפשת בקשר איתו,כי קשה לי לפתח חיים שלא קשורים אליו,גם יש לי טראומה מכל מה שהוא אמר לי פעם:מילא היה לך עיסוק במשהו אז היה הולך בינינו.אני מרגישה שברגע שאני אעשה משהו הוא יתנפל עליו כמו טרף.אני רואה תמונות של החברות הישנות שלי מאושרות ונהנות ואני די בטוחה שהם לא הסתבכו בסיפור כזה ואני לא מצליחה להבין למה אני עזבתי את הקן ועכשיו אני במצב כזה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהfake it until you make it
דורית כהן23/10/2011אני יקרה, יש לי בקשה: היזכרי נא מתי הצלחת להתגבר על משהו קשה בחיים שלך? נסי להיזכר מה היה הקושי ומה עזר לך אז להתגבר עליו? עלייך עכשו לגייס את כל יכולותייך כדי להתנתק מן הבחור הזה, ולהפסיק להשקיע את כל האנרגיות שלך בו. אלצי את עצמך להכניס פעילויות חדשות בתוך סדר היום שלך. תקבעי פגישות עם חברות. ובפגישות האלו עשי לעצמך כלל: לא לדבר עליו! כי אם תמשיכי עם הקיטורים האלו והאומללות הזאת - גם החברות שלך לא ייהנו בחברתך ויתחמקו ממך...
היחס שלו כלפייך מושפע ממה שהוא רואה: אם את מתנהגת באופן קנאי ונהיית תלותית ובכיינית - כפי שהוא באמת אומר לך - הוא פשוט נוכח שוב ושוב שלא כיף לו איתך, כי את נכנסת תמיד ללופ הזה של הקיטורים, ואז הוא מטיח זאת בפנייך ושוב מתנתק ממך. זה ממש מעגל קסמים!
אז קחי אחריות על התנהגותך! בדרך כלל אנשים מגיבים למה שאת עושה ואומרת, הביאי זאת בחשבון:
אם את שמחה ועליזה וכייפית, אנשים ירצו להישאר בחברתך. אם את רק מסכנה ובוכייה ואומללה ומקטרת - אנשים - חברות ובן הזוג הזה - פשוט ירצו לברוח ממך.
מסקנה - הכל בידיים שלך!!!
אז אני מציעה לך - גם אם את די אומללה ועצובה, הכריחי את עצמך לעטות דמות שמחה יותר ותראי מה יקרה. קוראים לכך באנגלית: fake it until you make it
כלומר בתחילה את תתנהגי בעליזות ובקלילות בתור משחק ומתוך אילוץ ובהמשך, כאשר הסביבה תגיב בכיף להתנהגות שלך - זה יהפוך למשהו טבעי יותר.
הפסיקי להאשים אותו. אינני אומרת שהוא בסדר, אבל ככל שתמשיכי להאשים אותו - את תישאבי למעגל הקסמים המזיק הזה ולא תצאי ממצב הרוח הדכאוני שלך. ברגע שתחליטי שרק את אחראית למה שקורה לך - תראי שתצליחי לשלוף את עצמך משם.
בהצלחה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהככ פשוט וככ נכון
הגר23/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנכון בהחלט
אני23/10/2011אני יודעת שאני מתנהגת כמו פרד עיקש,אבל פשוט מחרפן אותי שהוא פוסל אותי כל הזמן לא משנה מה ,זאת טעות מבחינתו להיות איתי,גם אם אני אהיה הכי עצמאית שבעולם .זה מחרפן שאומרים לבן אדם:הבנתי שזה טעות להיות איתך.כי תמיד יש דרך לשפר הכל !ואני פשוט כל יום מתייעצת עם אנשים ושומעת כמה שאני לא בסדר ונכנסת להאשמות ולדרמות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצה ממני
אורה24/11/2011תראי נכון זה מאוד כואב להיפרד ממישהו שאת אוהבת, והדיכאון שאת מדברת עליו והכעס והעלבון זה כל כך מוכר לי לצערי... גם אל תאשימי את עצמך יותר מידי, נכון הכל בידיים שלנו, אבל מה שקרה איתו לטוב או לרע כבר קרה! נגמר, הלך , קאפוט!! זה עבר שלך- וכל מה שקורה לנו בעבר הוא סך הכל למידה, למידה לעתיד טוב יותר, עתיד שמגיע לנו! מה שהוא אומר או לא אומר שיכנס לאוזן אחת ויצא מהשנייה, צודק או לא זאת ההתנהגות שלך ולו אין שום זכות לבקר אותך, הוא עשה את הבחירה שלו, ועכשיו את תעשי את הבחירה שלך והבחירה היא פשוט להתנתק באופן מוחלט וטוטלי! לשבת עם עצמך ולחשוב מה את עשית ומה את יכולה להפיק מזה הלאה, הרי אם אנחנו תלותיות או בכייניות כנראה שיש לנו סיבה, זה לא בא סתם ככה, זה בא מפחד מסויים בדרך כלל. הפחד לאבד אהבה ולהישאר לבד. תחשבי לעצמך מה את צריכה לשנות בעצמך כדי שמחר כשתכירי מישהו אחר את תוכלי לשלוט על תעדייך ןלא להגיע למצב כזה שוב. אני לא יודעת מה היה לך לפני האקס והאם תמיד היית בכיינית ומקטרת או שזה התפתח בך רק בקשר איתו אבל ברגע שהגעת לזה תדעי להתמודד עם המינוסים האלו אחרת בכל קשר זה יחזור וחבל. פשוט תתרכזי בעצמך ובמה שישפר לך את החיים.
והדכאון שלך והרגשות שלך- כן אני יודעת שזה מאוד כואב, אני בעצמי בהתאוששות מפרידה כואבת לכן אני מבינה לליבך ואני לפעמים לבד לא יודעת מה לעשות עם כל הרגשות העצובים הללו. מה שאני ממליצה זה שוב לסדר לעצמך את המחשבות ולחשוב האם באמת הפסדת משהו? האם באמתהוא היה עושה אותך כל כך מאושרת?
תלמדי שמה שקורה קורה לטובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

