מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- חוסר ודאותדורין23/05/2011
שלום
אני בת 32 גרושה פלוס ילדה, התחלתי לצאת כחודש עם בחור שהכרתי באתר הכרויות , הוא גרוש ללא ילדים , והקשר זורם טובף מתנהג בכבוד , מתקשר מתעניין, ניפגשים
אבל משום מה זה נעצר ביציאות, הוא לא מדבר על סקס שנראה לי מאוד מוזר וכמובן שאני לא ייזום, הייתה לי הרגשה מוזרה ונכנסתי לאתר הכרויות איפה שהכרנו והתברר שהוא נכנס אליו , אז אני לא יודעת מה לעשות , אנימאז שהכרתי אותו לא נכנסתי לאתר
כנראה שהוא לא רציני אבל מצד שני נניחח והוא לא רציני גם סקס הוא לא רוצה אז מה רק בילויים משהו מוזר, אם היה רוצה רק סקס היה לי יותר הגיוני ומראה לי כמה הוא לא רציני
מה לעשות , להגיד לו לא להגיד לו??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה אתם לא מגיבים לי ?? פליזז
דורין23/05/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחוסר ודאות-קיים בכל קשר
עדי בדיחי23/05/2011הי דורין,
אנחנו עושות מיטב מאמצנו לענות לפניות בזמן. בד"כ הפניות נענות באותו יום ועד יממה מהפניה.
לגבי מה שתארת- יש סיכוי שהבחור נפגש כדי להנות, לבלות ולהעביר את הזמן. יתכן וכפי שלא מתאים לו קשר רציני להערכתך, אולי גם לא מתאים לו קשר לא מחייב שכולל בתוכו גם יחסים אינטימיים (הזוי, אבל קיים). יש סיכוי שגם לא מעלה זאת מולך כי אולי כן חושב עלייך בכיוון רציני יותר, ולכן מחכה עם זה. עצם העובדה שנכנס לאתר לא בהכרח מראה על כך שהוא לא בכיוון שלך, יתכן וכמו כולם, הוא בודק ומתנסה, ואם לא הגדרתם את הקשר כרציני- או לפחות הכיוון הוא עוד לא כזה במוצהר, יש לו הזכות להיכנס חזרה לאתר- בדיוק כמו לך.
אני מציעה שתמשיכי לבדוק מה קורה עם הקשר ולאן הוא מתפתח. את מצידך, אם תרצי, תוכלי לזרוק לו הערה או קריצה על הנושא, מבלי לפתוח אותו באמת. משהו שהוא בדרך אגב ולראות אם הוא מזהה את העצם הזאת שזרקת.
אם הוא לא מעוניין בך את תחושי את זה מהר לדעתי, בינתיים המשיכי להנות איתו, זכרי שחוסר ודאות הוא שלב של כל קשר, ויש לנו הנטייה לרצות להיות בשליטה ולדעת מראש. לגבי כל דבר, כמו לדוגמא- בדיקה חשובה שעשית ואת חייבת לדעת מה התוצאה. זה אותו דבר, אבל עם נופך רגשי יותר. לכן את צריכה ללמוד להרפות ולשחרר, ולדעת גם להנות, בדיוק כמוהו, ופחות להתעסק במה יש פה ומה אין. אם הנושא ממש יציק לך, אני מציעה שתפתחי אותו מולו, אבל מאוחר יותר.
בהצלחה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נלחמת יום יוםרבקה23/05/2011
שלום אנחנו נשואים 6 שנים ויש לנו שתי בנות מאוד קשה לי אם {בעלי מסוג האנשים אם אני אם כובע למה את אם כובע אם אני בלי כובע למה את בלי כובע}כל הזמן למה ולמה אני עובדת יום מלא ולוקחת את הבנות לגן ומחזירה ומטפלת בהם הרוב אני הוא גם עוזר אבללל זה שהוא כל הזמן מעיר לי למה ולמה מאוד מרחיק אותי מימנו אך אני יכולה לעשות עבודה עצמית כדי שזה לא יוציא אותי מדעתי כי אחר כך אני עצבנית וככה הבנות שלי מרגישות {יש לציין שאנחנו מאוד אוהבים ולא הייתי רוצה לפרק את המשפחה שלי }תודה רבה מראש רבקה {דרך אגב זה מרחיק אותי מאוד מלהכנס איתו למיטה והוא מאוד מתעצבן למה אני רחוקה מימנו מה עליי לעשות יש לציין שהוא בעל טוב ,ואבא טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד קצת פרטים
עדי בדיחי23/05/2011שלום רבקה,
את מתארת מצב בו בעלך ביקורתי אלייך ובא עם הרבה טענות שמפריעות לך, עד כדי ריחוק פיזי ממנו ועצבים רבים. כתבת שאתם מאוד אוהבים ולא מעוניינים לפרק את החבילה, אני מרגישה שמה שאת מחפשת זאת הכוונה ל-מה עושים עם זה. אני לא יודעת כמה בעלך פתוח לדבר על העינין והאם במשברים אחרים אתם כן יכולים לפתור את המצב ע"י תקשורת נכונה. אם את מרגישה שחסר לכם בקשר את התיווך הזה, של תקשורת נכונה ושל התמודדות עם משברים, אני חושבת שאת יכולה ומוזמנת לפנות ליעוץ, אפילו רק בשבילך כדי שתשמעי באופן מקצועי יותר מה את יכולה לעשות.
על מנת לדעת בוודאות איך לעזור לכם, חסרים הרבה פרטים שלא ציינת על הזוגיות שלכם- למשל בני כמה אתם, איך תגדירי את הקשר, מה המחסומים העיקריים בקשר שחוזרים על עצמם וכו'. אם תרצי לפרט יותר אוכל להתייחס יותר ולנסות להציע יותר פתרונות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנלחמת יום יום - תגובה
מוניקה הרשקוביץ23/05/2011רבקה יקרה,
נראה כי לבעלך יש צורך מאוד חזק להעיר ולבקר וכתוצאה מכך נוצרת אווירה של מעין חוסר שביעות רצון מבחינתו. אני לא משוכנעת שהוא באמת לא שבע רצון, אך הערותיו החוזרות והנשנות לגבי כל דבר עשויות ליצור אווירה ביקורתית ולא נעימה.
לאור זאת, תחושותייך ותגובותייך יותר ממובנות.
האם ניסית אי-פעם ל"פתוח" את הנושא מול בעלך ולשתף אותו בתחושות הקשות שדבריו גורמים לך?
האם הוא מודע לתוצאות של התנהלותו זו? כלומר, האם הוא מודע לכך שהתנהלות זו שלו היא זו אשר גורמת לך לריחוק ממנו, ריחוק אשר פוגע בשניכם והדיו מגיעים גם לבנותיכם.
לא ברור לי למה את חשה שאת זו שצריכה לעשות עבודה עצמית, כפי שקראת לזה. מהמשתמע מדברייך אני חושבת שעבודה עצמית שבעלך יעשה על עצמו יכולה להועיל לשניכם כפרטים ולזוגיות שלכם.
מאחר וכפי שציינתי, וכפי שעדי הזכירה בתשובתה, בעלך חש צורך להעיר ולבקר, אולי הוא יוכל לנסות להאיר ולפרגן, כלומר לומר דברים על דרך החיוב, באופן בונה, במקום על דרך השלילה.
לרוב, האופן בו נאמרים הדברים לא פחות חשוב ממהות הדברים הנאמרים.
גם אני חשה, כמו עדי, ששיחה עם איש מקצוע יכולה להועיל במקרה שלכם. כפי שציינת אתם אוהבים ומעוניינים להמשיך ולהתפתח יחד לצד המשפחה שיצרתם. תקשורת נכונה עשויה "לעשות" עבורכם את כל ההבדל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנלחמת יום יום
רבקה24/05/2011עדי שלום שאלת בני כמה אנחנו בעלי בן 52 ואני בת 44 הקשר שלנו מאוד תלותי אם אני צמודה אליו נטו בלי משפחה או חברות הוא מרוצה אני רואה את התמונה שהוא היה רוצה אותי נטו אבללל נטו לעצמו שלא יתחלק אפילו אם הילדים .כשאני נוסעת למשפחה שלי והוא בא איתי הוא בא איתי הוא מגביל אותי שלוש שעות ומספיק {אני נוסעת אחת לחודש אם הוא לא בא אני נוסעת לשבע שעות והילדים איתי יש לי משפחה גדולה והם במרחק שעה נסיעה מימני }ואם הוא בא איתי וכעבור שעתיים הוא אומר לי צריך לזוז אני אומרת לו עוד חצי שעה הוא יסכים ואחר כך ברכב הוא צורח עליי שאני לא מתחשבת ומה אני צריכה להשאר עוד וכן הלאה על כל דבר {דוגמא אחרונה שהייתה הוא ביקש שנחגוג לבת שלנו יומולדת בבית ונזמין את המשפחה כך עשיתי ארגנתי הכל וכשהמשפחה שלי הגיע והיה מאוד שמח והילדה מאושרת מי צריך יותר מי זה אז הוא עשה פרצופים ממש לא נעימים קשוח וזה קורה כל הזמן דרך אגב המשפחה שלי לא אוהבים להגיע אליי הם אומרים אל תפגעי אבל לא נעים לנו בחברתו הוא חושב שהוא הכי מבין והכי חכם והכי הכי פשוט מושלם תודה על העצה שלכם ישאר כוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיפה הגבול שלך
עדי בדיחי25/05/2011שלום רבקה,
הקשר שלכם בעצם מורכב מהחלקים שלך ושלו, כאשר אתם די משלימים זה את זו. אני מתרשמת שהוא, גבר שמקנא לך מאוד, רוצה להיות בשליטה על הקשר ועלייך ועל כן גם אומר לך מה לעשות ו"למה עם הכובע ולמה בלי הכובע", מאוד רוצה להרגיש שהוא קובע (וזה גם משפחתך משקפת לך בחוסר הנוחות שלהם להיות לצידו). הוא צועק ומשתלח ומאשים. זה טיפוס של גבר שרוצה שהשליטה תהיה רק בידיו. את, לעומת זאת, נראה לי שמאוד אוהבת אותו על אף התכונות ואולי בגלל, וטוב לך עם זה בסיטואציות מסוימות. ז"א, זה יכול לשרת אצלך תכונות אישיותיות שלך ולפעמים זה בסדר עבורך. אבל יש מצבים שזה יותר מדי וזה חוצה את הגבול שלך- ואת מרגישה שאת חייבת להתרחק.
אני חושבת שאת צריכה למצוא קודם כל עם עצמך את הגבול שלך, איפה התכונות האלו של השליטה מתאימות לך ולצרכייך וטוב לך שיש לידך גבר ששולט על הכל ביד רמה (..), או שיש גבול לכל "תעלול" ואת מתחייבת להיות אסרטיבית יותר, ולדרוש את כבודך בחזרה, ואולי גם להודיע לו שבקצב הזה את לא תוכלי להתמודד או להישאר בסביבתו והיחסים ידרדרו. חשוב שקודם כל את- תחליטי עם עצמך- איפה הגבול שלך והאם מתאימה לך השליטה הטוטאלית שלו, האגו המופרז וכו'. הוא, אני מאמינה כך, מאופיין באישיות כזאת של רצון חזק לשליטה ושהמילה האחרונה תהיה שלו. כך שאם את אכן אוהבת אותו, נותר לנסות לגייס אותו להיות יותר סבלני, לבוא יותר לקראתך, לקיים יותר שיחות רק שלכם, אבל לא ניתן יהיה לשנות אותו, כי זה מצטייר כצורך מאוד חזק.
אשמח לדעתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא מצליחה להביןgellia23/05/2011
חלק ב
חשבתי איך אני אגרום לו לעזוב אותי כי זה לא יעזור עוד פעם להתעלם ממנו כי כבר הינו בסרט הזה המון פעמים והגעתי להחלטה שאני פשוט אגיד לו שאני יוצאת עם מישהו וזה מה שעשיתי שלחתי לו הודעה יום למחורת (אני לא מאמינה פרידות בהודעות גן ילדים!)בנושא אז הוא ענה לי לאחר כמה שעות
i knw u r ever snce...kaay i will let u go!! and i knw the 2 of us will eventually break up coz it will never work out... hope hes givin u a better time... bye...
זהו חשבתי הפעם זה נגמר באמת... אבל לא הוא התקשר בלילה וכמובן ששוב פעם התחלנו לדבר. אני לא יודעת מה קורה פה למה אני כל כך חלשה כי הינ הרי פרידות בחיים שלי אבל פה הוא פשוט לא נותן לי ללכת ואני לא יודעת למה. וזה מה שאני רוצה לשאול ...
מצד אחד למה הוא לא יכול לעזוב אותי במנוחה זה אומר שהוא לפחות מחבב אותי נכון אבל מצד שני אנחנו לא רואים אחד את השני הוא לא בא ולא מזמין אותי לבוא למרות שאמרתי לו כמה פעמים אם אתה רוצה אני אבוא... אם כך זה אומר שיש לו מישהי ואם יש לו מישהי למה הוא כל כך מתאמץ לחפש אחרי? ואם אין לו מישהי למה אנחנו לא רואים אחד את השני כי התירוץ שלו הוא שהוא עסוק. אבל הוא לא עסוק 24/7. בסוף אנשים צריכים סקס! אבל גם בשביל זה הוא לא בא ולא מזמין אותי. זהו אני לא יכולה להבין מה הולך איתו הוא מתנהג מוזר.
אני יודעת שזה מאוד ארוך אבל ניסיתי לתאר את התמונה של כמה חודשים אחרונים אני פשוט לא יודעת מה לעשות כדי שאני אוכל להתמודד אני צריכה להבין אותו אך אינני מצליחה לעשות זאת. וזה לא קשור שאני מרגישה לבד כי זה מה שחברה שלי אומרת אבל אני לא מסכימה כל כך כי כל החיים שלי היתי לבד ואיתו זה לא עוזר לי כי גם ככה אני לא רואה אותו
אשמח לשמוע כל רעיון או עצה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא מצליחה להבין "חלק ב"- תגובה
מוניקה הרשקוביץ23/05/2011Gellia יקרה,
נראה לי שיותר חשוב עבורך שתביני את עצמך. הבחור הזה פחות חשוב, שהרי ממילא אינך מעוניינת שהוא ימשיך לקחת חלק בחייך.
לקחת החלטה, החלטת שהוא לא מתאים לך ושהוא לא נכון עבורך, עמדי בהחלטתך. אם הוא מתקשר, אמרי לו שאינך מעוניינת לדבר עמו ושאת מבקשת שהוא יכבד אותך ואת החלטתך ולא ינסה ליצור עמך קשר יותר.
את מצידך כמובן, אל תצרי עמו קשר בשום צורה.
כ"צופה" מן הצד ב"סרט" אשר גוללת כאן בפנייתך, התרשמתי שהתנהלותו אינה מכובדת ואינה מכבדת.
הוא מחליט מתי הוא מדבר ומתי הוא "עסוק", הוא מחליט כמה ימים את "בעונש" והוא לא עונה לך, הוא מחליט מתי לבוא ואז מחליט לא לבוא אך אינו טורח לעדכן אותך, הוא מחליט מתי ל"שמור אותך על אש קטנה" ומתי כדאי לו ל"חמם" את הקשר. הוא מנהל לבד, בעצמו, את ה"ביחד" שלכם.
עבורך, סיימי את הקשר הזה, שאינו בריא ואינו נראה כעומד להתפתח.
הודיעי לו שנגמר ושלקחת החלטה שלא יהיה ביניכם כל קשר בעתיד ועמדי בהחלטתך.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא מצליחה להביןgellia23/05/2011
חלק א
הי
אני צריכה להבין את התנהגותו על מנת להתגבר אבל אני לא יכולה להסביר למה הוא מתנהג ככה. אז זהו החלטתי לכתוב בנושא כי לי זה פשוט לא הגיוני את התנהגותו בחור שהיה מוכן לנשק את האדמה שאני דורכת עליה וכמובן שרדף אחרי חבל על הזמן היה הכל מושלם כמה שבועות. יום אחד חברה שלי מתקשרת ושואלת אם ראיתי את התמונה שלו ושל חברה שלו כביכול לשעבר על הפייסבוק מתנשקים. עכשיו די התעצבנתי והתעלמתי ממנו יום שלם כי לא רציתי לשמוע תירוצים למרות שכולם שיכנעו אותי לדבר איתו. בסוף החלטתי שלא הכפת לי אם יש לו חברה או לא כי מה שחשוב שאני נהנת איתו כי בסופו של דבר אלה הם לא יחסים לעתיד כי אני עוזבת . אז דיברנו והוא אמר שזה החברה לשעבר שלו שמה כי היא מקנאה. זה לא כל כך הזיז לי כי כמו שאמרתי יחסי כיף.אבל כל הדברים הקטנים (שאני לא זוכרת אותם) האלה כמו הדוגמא למלה גרמו למריבות וזה היה שאני התעלמתי ממנו. והוא למד וגם התחיל להתעלם
ממני. אבל בסופו של דבר תמיד נשברתי כי היה שולח לי הודעות כמה שהוא מתגעגע ובלה בלה בלה בסגנון
מה שהרשים אותי שהוא לא ויתר
לילה אחד באתי אליו כי האמא שלו לא היתה בבית והוא לא ידע בדיוק מתי היא אמורה לחזור ואני כמובן לא רציתי להיות במצב מביך אז הלכתי בבוקר מוקדם אחרי שקיבלתי את ההודעה מחברה שלי והוא ממש התעצבן כי רצה שאשאר ורבנו והוא לא רצה להבין אותי שאני לא רציתי להיות במצב מביך כי אמא שלו לא מרשה לו להביא בחורות לחדר. אקיצר ממש רבנו יותר נכון הוא התעצבן התעלם ממני לאיזה 3 ימים למרות שניסיתי ליצור איתו קשר אני ממש סבלתי בגלל כל הסיפור הזה וחשבתי שזה הסוף... ביום שלישי למריבה הוא שולח לי הודעה משהו בסגנון אני תמיד ידעתי שיש לך מישהו אחר... אז שאלתי אותו מאיפה הוא ממציא את זה והוא אמר לי שהוא ראה איזה תמונה שלי עם הבחור שהוא בעלה של מישהי וזה מה שאמרתי לו. מפה לשם התחלנו שוב פעם לדבר אבל הוא לעולם לא ענה לטלפון שלו כשהיתי מתקשרת הוא שלח לי הודעות אחרי כמה שעות טובות אם היתי שואלת אותו משהו. לטענתו שום דבר לא השתנה הוא רק עסוק מאוד בעבודה. כן ממש פתאום הוא עסוק כשהינו מחוברים 24/7
אז ככה זה המשיך איזה שבוע שלא ראינו אחד את השני ואני שאלתי אותו מתי הוא יכול לבוא אז הוא שלח לי ביום ראשון אני בא ב1. ביום ראשון אני חיכיתי עד 1.30 ושלחתי לו הודעה האם הוא בדרך הוא ענה לי שהוא עוד בכלל לא יצא ויורד גשם אצלהם. הוא אפילו לא הודיעה לי שהוא לא מתכוון לבוא! אז ממש התעצבנתי וניסיתי לתפוס אותו וכמובן שהוא לא ענה ולא חזר אלי אז שלחתי לו הודעה שזהו זה נגמר. וגם הפעם הוא לא ויתר. יום אחד הזמנתי אותו לבוא שלח לי פעמיים שהוא בא. כמובן שחיכיתי הזמן עבר והוא לא הודיעה לי כלום התקשרתי והוא אמר לי שהתוכניות השתנו והוא יוצא עם חברים שלו למקום אחר אז פשוט ניתקתי את השיחה.
חשבתי איך אני אגרום לו לעזוב אותי כי זה לא יעזור עוד פעם להתעלם ממנו כי כבר הינו בסרט הזה המון פעמים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא מצליחה להבין - תגובה
מוניקה הרשקוביץ23/05/2011התגובה נמצאת ב"חלק ב'"
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות קשה מנשוא. האם הוא בשבילי?מיכל23/05/2011
הכרתי מישהו, בדייטים הראשונים היה לי יחסית משעמם איתו ולא מאתגר,הוא לא הטיפוס שאני בד"כ מתאהבת בו.לא מעניין\מצחיק\גברי מאוד - מה שעושה לי את זה בבחורים לרוב.הוא די רגיש,שקט,לא מרבה לדבר.
יצאנו תקופה מסוימת והרגשתי שנקשרתי אליו. אולי מה שעשה את זה זה הזמן \המגע .
אני מרגישה שגיליתי בו צדדים חדשים.שאנחנו עם הזמן נפתחים ואני אוהבת יותר.
האם זו אהבה? או שזוהי תלות שמקורה במגע ובזמן שעשו את שלהם?
אני לא יודעת אם הבן אדם הוא בשבילי.כי הוא לא הטיפוס שאני בד"כ נמשכת אליו,אבל אני כן מרגישה אליו כרגע אהבה ולא יודעת איך לתרגם את זה. פליז,הלפ מי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התלבטות קשה מנשוא. האם הוא בשבילי? - תגובה
מוניקה הרשקוביץ23/05/2011מיכל יקרה,
דווקא העובדה שנעים וטוב לך עם האיש, למרות שהוא לא ה"טיפוס שלך", מעידה על כך שאולי הפעם בחרת על-פי מה שיותר נכון עבורך.
למרות שהוא לא "עשה לך את זה" מייד בהתחלה, היה בו משהו שגרם לך להישאר בסביבה עוד קצת.
טוב עשית כאשר בחרת להקשיב ל"משהו" הזה והמשכת להיפגש עמו. במשך הזמן נוצרה ביניכם קרבה, אינטימיות ואף התפתח אצלך רגש אליו. אולי זו עדיין לא אהבה גדולה אך זהו בהחלט רגש חזק והקרבה אליו עושה לך רק טוב.
אם הייתה זו תלות בלבד, כפי שאת חוששת, לא היו מתלוות אליה תחושות נעימות וטובות אלה תחושות של תסכול וחוסר נוחות.
אין לי ספק שאם הוא לא היה מתאים לך היית יודעת זאת באופן חד-משמעי.
כל עוד טוב לך, הישארי.
מאחלת לך שהטוב שיש לכם יחד לא ייגמר.
במידה ובשלב כלשהו תחושי תחושות אחרות, אז תדעי שהגיעה העת להמשיך הלאה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- על הקצהאתי בר22/05/2011
שלום, אני יוצאת עם בחור מקסים כבר 8 חודשים שנינו חד הוריים, אנחנו שוכרים שני דירות שונות אך הכול מתנהל אצלי כולל השינה,ובקרוב אנחנו מתכננים לעבור דירה, יש לו אובססיה מטורפת לחופש ולזמן שלן ואני לא מגבילה אותו ומשתדלת שיהיה לו את הזמן לעצמו, הוא אוהב ללכת לים, סתם לשמוע מוזיקה אצלו בדירה ,אין לי בעיה עם זה להפך אני חושבת שצריך גם אויר אחד מהשינייה לפעמים, הבעיה היא כאשר אני עצבנית או יש לי ימים שאני חסרת סבלנות לעיתים זה מגיע לריב אחד רציני נקרא לזה ויכוח ואז הוא פתאום צריך לחשוב על המערכת הזו ולא מתאים לו ככה, ואני מוצאת את עצמי בלחץ מטורף שהוא יעזוב ממש כמו הסניגורית של עצמי מונה את כול הסיבות למה אנחנו טובים יחד, אני לא אוהבת את זה ואני חושבת שהבסיס צריך להיות יותר חזק בשבילו ,הבעיה כשהוא מתחיל עם הספקות אני נכנסת למעין אמוק מטורף ליישב את העניינים כי אין לי אויר אם אנחנו לא בסדר ,מצד אחד בא לי לזרוק הכול למרות שהוא באמת בן זוג מדהים הוא מלא נתינה לי ולבני ולבית הוא מלא אהבה, אבל אני לא יכולה לחשוב שתמיד אני על הקצה איתו איך צריך להתנהג איך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משחק על פי הכללים שלו
דורית כהן23/05/2011אתי יקרה, אני מתרשמת שהבחור המקסים הזה רוצה את היחסים רק על פי המינון שלו והנוחיות שלו.
אם את חורגת מן הכללים שלו - הוא מפעיל סוג של איום קיומי על הישארות היחסים.
ואז את מוכנה לבלוע המון כדי שהאיום יוסר.
ציינת ששניכם חד הוריים. כלומר היתה לו מערכת יחסים שנגמרה אולי בכאב? בבלגנים?
יתכן שיש נקודות שהוא רגיש אליהן במיוחד כי הוא כבר מצולק וזהיר מפצעי העבר, ואז הוא מגיב ב"תותחים" למצב שמישהו אחר, שאינו מצולק, היה יכול לספוג ולהישאר.
נסי לאסוף מידע מה קרה סביב הפרידה שלו. בדרך כלל שם טמון ההסבר לתגובת היתר שלו, כי עושה לי רושם שבבסיס הוא עם הרבה יכולת נתינה והכלה, אבל כאשר לוחצים לו על הצלקת הרגישה - הוא מגיב ממקום הרבה יותר ילדותי ופגיע ומגונן על עצמו.
הצורך שלך בתמיכה ממנו כאשר את לחוצה ועצבנית הוא ברור.
אבל אולי כדאי לך בשלב הזה, היותר התחלתי של הקשר, לא להפיל עליו את עצמך ככה ולחפש משענת רגשית אחרת, (כמו חברה טובה). ברור שאם הוא לא ישתפר בנקודה זו - יש לבחון את הקשר שוב ולשאול את עצמך האם נכון לך להיקשר למישהו שכל כך לא מסתדר עם ההילחצויות שלך.
נקודה נוספת למחשבה על עצמך: בידקי את עצמך לאור תגובתו הקיצונית. אולי יש בך משהו יותר מדי "נידי" נזקק רגשית וזה מאיים עליו. אולי שווה גם לך להיעשות יותר עצמאית ובלתי תלוייה בו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשד לבגידהאסתר22/05/2011
אני נשואה 12 שנים.
תפסתי את בעלי בוגד בי לפני כ 3 שנים. ולדבריו הוא הפסיק.
לאחרונה שמתי לב לגלישות מרובות של בעלי באינטרנט (בעלי לא איש של מחשבים, ולכן הדבר תמוהה לי, יש לי חשב שהוא גולש ומתכתב עם נשים (אולי אתרי היכרויות וכו')
הוא עושה זאת כשאני הולכת לישון, הוא לאחר שיצאתי לעבודה .
אפילו שמתי לב שבשעה מסויימת קבועה בערב הוא גולש (אולי עם מישהי קבועה)
ניסיתי לפני חודש לומר לו שהוא גולש - לטענתו הכחיש נמרצות כל טענה להיכרויות - וטען שאני הוזה - ושהוא גולש באתרי כלכלה.
הוא מוחק היסטוריית גלישה.
אין טעם להתווכח איתו כי הוא מכחיש - מה עושים?
חברה אמרה לי להישאר אדישה , אולם קשה לי מאוד.
אני מאוד אוהבת את בעלי והאמת היא באם אידע שהוא בוגד בי , אינני רוצה להתגרש.
בערבים הוא נמצא בבית, אבל בבקרים אינני יודעת היכן הוא (הוא עצמאי וגמיש ).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לבחון את המושג "המונוגמיה החדשה"
דורית כהן23/05/2011מיכל יקרה, צר לי אבל כל הסימנים הללו תומכים לכאורה בהשערה שלך שהוא יוצר קשרים עם נשים או אישה...מה גם שהוא כבר בגד בעבר.
נשאלת השאלה איך הגבת בפעם הראשונה?
עד כמה הראית לו שזה פגע בך? עד כמה כעסת?
הוא אמור ללמוד באמצעות ההבנה מה הוא מעולל לך - לא לעשות זאת לך שוב.
לכן חשוב שתראי לו כמה זה פוגע בך.
מצד שני, אם את מוכנה לחיות עם מישהו שבוגד בך ואינך רוצה להתגרש ממנו בכל מקרה, אולי תצליחו לבנות מודל זוגיות - ויש כזה - שבו מותר קצת להתפרפר, אבל לא צריך להסתיר ולשקר, כי יש הרבה אנשים האומרים שהחלק הכי קשה בבגידה הוא איבוד האמון, השקרים וההסתרות. אז אם נותנים מקום ליחסים עם אחרים בתוך המעטפת של הזוגיות, מבלי שזה ייקרא בגידה, אלא ייקרא למשל זוגיות פתוחה, התנסויות עם בני זוג אחרים, אפשר להמשיך לחיות יחד בזוגיות שאינה כרוכה בשקרים ובהסתרות והכחשות.
כמו שכתבתי לפני כחצי שנה למישהי אחרת:
רוח חדשה מנשבת בימים אלו בנושא המונוגמיה המסורתית. מתחילים לדבר על "מונוגמיה חדשה": נאמנות לבן זוג אחד מרכזי לאורך כל החיים והקמת התא המשפחתי איתו, ויחד עם זה הגעה להסכמות ייחודיות לכל זוג - עד כמה ניתן לצאת לגיחות הרפתקניות ומרגשות בחוץ - מבלי שזה יפגע בתקשורת הטובה, בלי שזה יהיה כרוך בהסתרות, בשקרים ובבגידה. ברור שיש במסלול החדש הזה פחדים, ויש קנאה ויש חששות. אבל חשוב שתדעי שעוצמת הרגשות האלו היא מזערית לעומת הכאב והפגיעה שיש בבגידה ואחר כך בגירושין.
ברור שזאת שאלה מאוד כבדה, ומאוד כדאי לערוך את החשיבה הזאת במסגרת של ייעוץ זוגי, על מנת להביא בחשבון תסריטים אפשריים וסיכונים, ולראות איך כל אחד מכם מוכן להכיל את השני כאשר הוא עושה דברים מסוג זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עדי - עדכוןeden22/05/2011
הי עדי, אני מעדכנת בנוגע לאקס (מקווה שאת זוכרת את הסיפור)
קבענו בגדול לזבוע שעבר אבל בסוף לא יכלתי, והוא זה ששאל אם אנחנו נפגשים (שזה נחמד לדעת שהוא עם האצבע על הדופק).
אני מקווה מאוד שניפגש השבוע. אני מניחה שלא אוכל לברר איתו מה יש לו לגבי כל כך מהר, כי בטח נשב ונתעדכן ואני לא אוכל להתחמק יותר מידי. ואם אתחמק זה סתם יראה כאילו הסתרתי. חשבתי פשוט להגיד לו תוך כדי שיחה שהסיבה שעזבתי את המרכז היא כי רציתי להתגרש וחשבתי שזה יהיה יותר טוב בשבילי ובשביל הילד שלי.
ככה אני אומר את זה במשפט רגיל ולא דרמטי, תוך כדי שיחה ולא כמשהו גדול שיש לי להגיד. ומשם להמשיך.
מה את אומרת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר את בדרך הנכונה
עדי בדיחי22/05/2011הי עדן,
תודה רבה שאת מעדכנת! אני שמחה על כך.
את בדרך הנכונה- לא צריך לעשות מזה עינין ומה שתארת שאת רוצה להגיד נשמע לי מצוין. על פי התגובות שלו את כן תוכלי פחות או יותר, להערכתי, לברר מה מרגיש. יש חיוכים, תנועות גוף, שפת גוף, מבטים, הרבה לא מילולי שאת יכולה לנסות לזהות. בכל אופן, קחי את זה בקלות, ועם הזמן, ולבדוק לאן נושבת הרוח. עצם כך שבירר האם אתם נפגשים מלמד על כך שהוא מחכה למפגש איתך, וזאת נקודה טובה!
מאחלת לך בהצלחה, והמשיכי לעדכן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדי!
eden24/05/2011איזה כיף של חיזוק - ממש תודה.
אני חושבת לעצמי, שבגדול, אקסים לא סתם יוצרים קשר אחד עם השני. במיוחד שאנחנו היינו בנתק כל השנים האלו - נתק מוחלט.
אחרי שנפרדנו בפעם הראשונה הוא התקשר וביקש להיפגש. זה היה די ברור שהוא רוצה לחזור. לכן, אני מאמינה שהוא בטח מבין את הכוונות שלי, או יכול לשער...
אני מקווה שיהיה לי מה לעדכן בסוף השבוע...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדכני עדכני
עדי בדיחי24/05/2011(על משקל "צלצלי צלצלי"....)
מבינה אותך ומסכימה לגבי דרך החשיבה שלך.
אני ממתינה לעדכונים :-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעדכנת מעדכנת
eden25/05/2011(על אותו משקל :) )
הוא רשם לי - אני אהיה פנויי מעשר, מתאים? ?
חשבתי לרשום לו - it’s a date :)
זה די סלנג, זה לא מחייב.
או שעדיף שאני ארשום סבבה, או מעולה, או כל דבר אחר...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשני צדדים
עדי בדיחי25/05/2011הי עדן,
מצד אחד זה סלנג שגם מראה במידת מה את הציפיה שלך איזו פגישה זו תהיה (עם ניחוח רומנטי), מצד שני אולי כדי להיות בטוחה ולא ישירה מדי כדאי לכתוב "קבענו". או משהו כזה. :)
הבחירה רק אצלך כמובן. אני חושבת שהשאלה היא האם את מעוניינת שעוד לפני הפגישה הוא יקבל רמיזה קטנה לגבי מה את מצפה שיהיה במפגש, או שכדאי מבחינתך שהוא יגיע ללא רמזים מקדימים ולראות איך הדברים מתגלגלים..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבסוף רשמתי את זה
eden26/05/2011זה סלנג וטו לא. מרמז או לא, ברור שמבחינתי אולי כן.
אני פשוט צריכה גם לצאת מנק' הנחה שזה כנראה מה שהייתי רושמת לכל אחד אחר.
וכמו שאמרת בהתכתבות הקודמת - שברגע שמתכתבים פעם ביום יש זמן לחשוב איך להגיב, וזה היה לגמרי מהבטן.
חוץ מזה, אנחנו לא מתחתנים אנחנו כולה נפגשים. אולי אני סתם מרגיעה את עצמי ומנסה להיות קולית וסבבה, אבל אולי זה מה שיעזור לי בסוף.
ומה שיהיה יהיה - אם אני ארשום כך או אחרת - בכל מקרה ניפגש...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבסוף רשמת את זה
עדי בדיחי26/05/2011סומכת עלייך. פעלת מהבטן, זה מצוין. לכן אמרתי שהבחירה רק אצלך ומה שירגיש לך נכון זה הדבר לעשות.
מקוה שיעבור לשביעות רצונך ואף יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעכשיו חזרתי
eden27/05/2011ישבנו ביחד 3 שעות. היה ממש כיף.
סיפר שלפני שנה נפרד ממישהי אחרי 5 שנים כי הוא רצה את הדבר האמיתי והיא לא. מת לילדים. אמרתי לו שפרידה אחרי הרבה זמן מוכרת לי כי התגרשתי ואני עם ילד. הוא היה קצת בשוק. ביקש לראות תמונה. צמא לילדים לאורך כל השיחה שלנו. אמר שלא נראה עלי שאני עם ילד, שלא השתניתי ושזו מחמאה.
אמר שכיף לו לדבר ולשתף.
רואים שהוא שבור ממשהו. אמר שחיפש אותי. לא יודעת אם לצורך מסויים.
בסוף ליווה אותי ואמר שמוזר שלא נתקלנו אחד בשניה כל השנים האלו. ואז אמר שנראה לו שראה אותי בתחנה מרכזית אבל אמר שלא היה לו את האומץ לבדוק (מה זה אומר???) השבתי לו שזו אכן הייתי אני וגם לי לא היה את האומץ. מוזר...
אמר שישמח להיפגש שוב ולהישאר בקשר. שהמפגש היה יכול להיות מוזר אבל היה לו נחמד (מה זה אומר?).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחזרת מאוחר.... :)
עדי בדיחי29/05/2011הי עדן. תודה על העידכון!
אני שמחה שנהנית.. 3 שעות זה זמן לא מבוטל...
יפה החיבור הזה שלו איתך, דרך הילדים שמאוד רוצה. אין ספק שחווה פגיעה משמעותית מהקשר הקודם ואת זה צריך לקחת בחשבון- עד כמה הוא יכול ופנוי להיות עכשיו כולו ולהתמסר לקשר אחר? האם מזה הוא שבור?
לא היה לו את האומץ לבדוק- אולי הוא מתכוון לכך שמאוד רצה לגשת אך לא היה לו האומץ לכך ולבדוק האם את עדיין פנויה? או לבדוק אותך, כמה את תהיי שם בשבילו?
המפגש היה יכול להיות מוזר, וזה נכון, גם את הזכרת את המילה הזאת כאן בהודעתך קצת קודם, היה יכול להיות מביך בבחינת כך שאתם אקסים לכל דבר, שכל אחד עבר מאז קשר משמעותי, והתקדם הלאה, ובכל זאת, לא בטוח שאחרי כזה שינוי עדיין תוכלו, במבחן המציאות- להיות "שם", במקום ההוא- עם הרגשות והאופציה למשהו רציני ביניכם. אז היה יכול להיות מוזר, מביך, משונה, עם שתיקות ופחות זורם. ולפי מה שנראה- הוא רוצה להיפגש שוב, היה לו נחמד ומעוניין להישאר בקשר. אני מאמינה שזו בשורה מאוד טובה בשבילך, לא? :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדי...
eden30/05/2011הי עדי,
האמת שכן, זו בשורה משמחת עבורי אם כי גם קצת מוזרה.
היתה לנו שיחה מעולה, באמת הרגשתי שאנחנו מדברים על החיים ועל הדברים האמיתיים (בכל זאת אנחנו כבר לא חיילים בתחילת שנות ה 20).
נכון, אני לא יודעת אם הוא פנוי רגשית וגם אם כן, אני לא יודעת אם דווקא אני.
ירדה לי אבן מהלב, ממש כך. אני עכשיו לא מפחדת להיתקל בו, או במשפחה שלו או בחברים. את לא מבינה כמה שזה עשה לי טוב. כל הזמן הזה שישבנו ביחד כל מה שעבר לי בראש זה כמה שאני שמחה שעשיתי את זה.
למה מוזר – כי מוזר להיות ידידה שלו או מה שזה לא יהיה בינתיים. כמובן שאני הכי אשמח להיות שם בשבילו לכל דבר, באמת באמת בלב שלם. אני שמחה שהוא בחיים שלי באופן כזה או אחר. מוזר שאני לא יכולה להתקשר מתי שבא לי כמו שהייתי רגילה איתו. בקיצור קצת מוזר, אבל הקלה גדולה.
אין לי תחושת פיספוס כל כך כי יש לי ילדה. אבל לדעת שהוא בדיוק כמו שרציתי וכמו שחיפשת בבחיר ליבי – שיהיה איש משפחה, ילדים מעל הכל, שנביא ילד כל זמן שנוכל ויתאפשר. מה שכן, אני בטוחה שאם בסוף כן נהיה ביד, והוא יהיה פרק ב' ואחרון, אין לי ספק שהוא יהיה הכי מדהים בעולם עם הילד שלי, ועם הילדים שלנו שיבואו. אבל כן, יש קצת תחושה של – זה לא פייר... כי היה לי את אותו אחד עם כל מה שחיפשתי, עם כל מה שאני מאמינה.
עכשיו אני תוהה מה השלב הבא – מה לעשות, כמה לחכות לפני שאני יוזמת יצירת קשר במידה והוא לא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני שמחה שאת מרגישה הקלה
עדי בדיחי30/05/2011הי שוב,
קודם כל טבעי שתחושי ככה. אין מה לעשות, להיות שוב בתוך חיי האקס- זה משונה. עוד אין לזה כותרת ולא ברור מה יהיה, וכל עוד זה לא מוגדר, ועדיין לא קרם עור וגידים- זה משונה נורא, אבל כפי שציינת יש גם הקלה ושמחה.
אין לי מה לחוש שיש פה משהו לא הוגן, כל אחד מכם עבר משהו בזמן הזה, דווקא הייתי מסתכלת על זה אחרת- דווקא כי הפרדתם אז, ודווקא כי דרככם הצטלבה עכשיו, אולי זה לא סתם, ולא בכדי "התכוונן" למסלול הזה עכשיו. ז"א, הדברים שצריכים לקרות קורים רק בזמן הנכון, ולא קודם. ואם אז, מסיבות מסוימות אולי משהו לא היה בשל להמשך קשר, אין למנוע את המשכו היום. ממה שאת מתארת- את בעלת רגשות חזקים אליו, אין לך ספק לגבי טיב אבהותו, ואני מניחה שלא היית פוסלת זוגיות איתו בהמשך.
היי רגועה לגבי המישור הרגשי שקיים אצלו ואצלך, אם יש מוכנות לקשר או לא.כי גם את, כפי שכתבת, לא בטוחה אם את ממש מוכנה. אבל מה שיתן לך את החותמת הסופית היא רק אם הקשר ימשיך ואת תבדקי מולך, מולו, מה את חשה באמת.ועד כמה את יכולה להיות מחויבת אליו שוב, בפרק ההמשך שלכם..
אני מניחה שאת יכולה לחכות עוד יום יומיים לבדוק האם שלח משהו או ניסה ליצור קשר, להערכתי יש סיכוי טוב שאכן יצור איתך קשר. ומאידך, אל תהיי שאננה. אם את רואה שאין אות ממנו, היי את האמיצה כפי שהיית עד כה, ושלחי לו משהו. תגדירי לעצמך זמן כזה שאם עד אז הוא לא יוצר קשר- את יוצרת. אני חושבת שיום רביעי בערב, למשל, זה זמן טוב לכך. מצד אחד עבר מספיק זמן "לעכל" את הפגישה, מצד שני, לא עבר הרבה מדי זמן כדי שהפגישה תישכח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבוקר...
eden01/06/2011לדעתך איך כדאי לפנות בפייסבוק או לסמס
כי כבר עברנו לסמס באותו לילה זה יותר אישי ומיידי.
הוא לא חובב של ההמצאה הזו שנקראת פייסבוק והאמת גם אני.
השאלה אם לסמס לו אישי מידי.
חשבתי לכתוב משהו כמו מקווה שהשבוע טוב טוב יותר מקודמו
כי בפגישה הוא אמר שהיה לו שבוע קשה ולא ממש רצה לדבר על זה.
מה את אומרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת מרגישה הכי טוב מה נכון לך
עדי בדיחי01/06/2011הי עדן,
נראה לי מתאים לסמס. כבר נפגשתם ומעבר לזה כבר סימסתם בעבר, זו תקשורת יותר אישית כפי שציינת ויותר טובה לדעתי מכל פייסבוק שהוא.
מה שהצעת לכתוב נשמע לי מצוין, פעלי לפי הלב שלך, תהיי את לגמרי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתלבטת כיצד לנהוגאירית22/05/2011
בעלי ניהל מערכת יחסים דרך מכתבים עם חברה שאני מכירה. הענין התגלה באקראי. הקשר כבר נותק אמנם אך אני הייתי מאד פגועה. בכל אופן העניינים חזרו למסלולם.
החברה יודעת מכך . ביקשתי לנתק עימה את הקשר דרך מסרון. היא התנצלה , הרגישה נורא וביקשה לשוחח עימי על מנת להסביר לי שמה שקראתי אינו משקף את המציאות. ברור שהיא מעוניינת לנקות את מצפונה.
מאד מתלבטת האם להיפגש עימה או לא? מה זה יתרום והאם זה יכול לחבל בתחושותי?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יותר בריא להיפגש ולאוורר את הרגשות
דורית כהן23/05/2011אירית היקרה, לדעתי זה יותר בריא להיפגש ולסגור קצוות פנים אל פנים, משום שניתוק כזה גורר אחריו שובל של אנרגיות שליליות אצלך ואצלה, ובפגישה היא יכולה אולי להסביר לך דברים ואולי גם להתנצל. אינך חייבת להישאר איתה בקשר, כמובן, והבנתי שזאת לא חברה מאוד קרובה, אחרת מן הסתם היית כותבת על כך.
פגישה מאפשרת שיחה, ושיחה מאפשרת להוציא ולהביע את רגשותייך במקום לשמור אותם בבטן שם הם נתקעים ומזיקים .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קושי בזוגיותמבולבלת21/05/2011
היי, אני בת 23 וכרגע נמצאת בתחילת קשר, עד היום הייתי במספר מערכות יחסים וכולן היו קצרות כחודש חודשיים, שמתי לב שאחרי הפגישות הראשונות במעבר לרשמיות, והכרות עם משפחה וחברים ובכלל יחסים מתקדמית אני לוקחת צעד אחורה, כאילו מלחיץ אותי מאד, בדרך כלל לפני זה יש לי המון מחשבות על איך מה מי מו, ואז מרוב שזה מציק לי אני כבר מחפשת את החסרונות של הבחור כדי שזה יעזור לי להיות בטוחה בהחלטה שלי לסיים את הקשר.
לפני כשנה החלטתי ללכת לטיפול פסיכולוגי ולא מזמן הפסקתי, עכשיו בעיקרון אין לי ספק שלמדתי על עצמי בזוגיות כי באותו זמן היו לי שתי מערכות יחסים קצרות אבל אז היו לי דברים משמעותיים שלא רציתי בן הזוג ולכן זה גרם לי לסיים את אותן מערכות יחסים. הבנתי שקשה לי באינטימיות (בכללי לא רק בין בני זוג) ושקשה לי להיפתח, ותאמת שבזמן האחרון השתניתי והתחלתי להיפתח יותר ולהרגיש יותר מוכנה רגשית לקשר רציני, אבל הנה עכשיו אני יוצאת עם בחור כ 6 מפגשים ובהתחלה ניסיתי לא לחשוב יותר מידי אמרתי לעצמי "בואי נזרום, נהנה מהרגע" ובאמת כך היה עד שעכשיו אני לא מפסיקה לחשוב, תאמת שיש בו הרבה דברים שחיפשתי אבל אני לא מרגישה איזשהי התלהבות כזאת שיש בדרך כלל לבנות בעיקר בדייטים ראשונים. אני ממש רוצה להרגיש משהו איזשהו רגש אבל אני לא מרגישה. האם זה מגיע עם הזמן?, או שצריך להרגיש כבר בפגישות הראשונות?, אוף אני כל כך לא יודעת מה לעשות, כי מצד אחד יש בו הרבה דברים שרציתי הוא גם בחור טוב עם ראש שלומד ושואף ממשפחה טובה, אבל העניין שאני פחות מתלהבת מנשיקות למשל ואני לא יודעת אם זה אומר משהו, מבחינת משיכה אז יש משהו כי בכל זאת הוא גבר אז כיף לי במצב של מגע גופני למרות שעדיין לא קיימתי יחסי מין אבל אני פחות חוששת מזה זה פשוט שאני לא מצליחה לעבור את השלב ההתחלתי ולהמשיך הלאה קשה לי עם זה, כאילו בפגישות איתו אני לא תמיד באמת שם אני חצי חצי כזה. אני יודעת גם שזה בגלל שאני רגילה להיות לבד בהרבה מובנים מבחינה רגשית ואז יותר קל לי לחזור למצב שאני רגילה להיות בו ונוח לי שם, אבל אני רוצה להתגבר ולהתנסות גם אם זה ימשך לתקופה קצרה ובכל זאת אני לא החלטית אני חוששת כזה. אני ממש רוצה שיהיה לי רגש אליו אבל אני לא יודעת איך זה אמור לקרות, גם בקשרים הקודמים לא היה לי ואני לא רוצה להיות איתו בלי להרגיש משהו. אוף ): למה כל כך קשה לי? לפני שהכרתי אותו רציתי מאד בן זוג ורק חיכיתי שיבוא ועכשיו אני משתתקת.קשה לי גם עם ההכרות למשפחה למרות שהפעם אזרתי אומץ וסיפרתי לאמא שלי כי בדרך כלל אני לא מספרת כלום כלום. אז אני מרגישה שנפתחתי קצת אבל כנראה לא לגמרי.
קצת חפרתי, סורי.
אשמח לשמוע את דעתכם.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזרמי ותיהני מן הרגע
דורית כהן23/05/2011למבולבלת הנחמודת, החפירה שלך היתה סימפאטית ודווקא חשפה אותך, כלומר יש לך מודעות עצמית, ורגישות גבוהה, ואולי דווקא משום כך נדרש שיגיע גבר שבאמת יזיז לך רגשית.
השאלה היא האם את פתוחה לחפש ברצינות ובסבלנות, או שאת נענית למי שמופיע בחייך אך לא מחפשת בעצמך בצורה פעילה?
כי אם את ממתינה בנוחיות שלך עד שמופיע מישהו שמתעניין בך - יתכן וייקח לך המון זמן עד שתמצאי מישהו שבאמת ידליק אותך ויופיעו רגשות חזקים כלפיו.
לדעתי את בקצב שלך, שמתאים לך, ומכיוון שכבר הלכת לטיפול פסיכולוגי בנושא זה, זה עניין של זמן. לא כדאי להיבהל מזה שכרגע אין לך רגשות כלפי הבחור. לדעתי זה יקרה באחד משני מקרים:
או שתתני לבחור הזה צ'אנס וככל שתכירי אותו יותר את תרגישי שאת יכולה לסמוך עליו ושאת נהנית בחברתו ואהבה יכולה להתפתח בהדרגה במקרה כזה בתנאי שיש כימייה התחלתית, וציינת שיש הנאה מסויימת מן המגע שלו. (לגבי נשיקות - חפשי את הטכניקה המתאימה לך. יש האוהבים זאת לאט ובהדרגה, ולא עם הרבה רוק ויש שהפוך, חפשי מה נכון עבורך ותתקשרי זאת אליו - לא לוותר כי אם תעשי דברים שאת לא נהנית מהם ואפילו נגעלת - זה עלול לקלקל לך את אהבת הנשיקות לכל החיים...לא חבל?)
או שפשוט תכירי מישהו אחר שסוף סוף כן ידליק אותך וכאשר זה יקרה - את תדעי זאת מהר, כי לא תוכלי להפסיק לחשוב עליו ולרצות לפגוש אותו ולא להיפרד פיזית...
אני במקומך לא הייתי נלחצת אלא זורמת והמדיניות של ליהנות מן הרגע היא מצויינת!
מקווה שעזרתי במשהו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקצת קשה לי
מבולבלת09/06/2011היי דורית,
תודה לך על המענה, באמת הפנמתי והמשכתי את הקשר עם הבחור, אבל עכשיו אני מוצאת את עצמי חושבת המון ומתלבטת, בסך הכל באמת יש בו דברים שחשובים לי ואני לא רוצה להפסיד לנסות, אבל משהו שם בהרגשה כאילו בא לי לבכות לא יודעת למה, שאני אצלו בבית אז נחמד והכל אבל כאילו מגיע שלב שאני "מפחדת" פתאום, כאילו קשה לי לחשוב על השילוב הזה שפתאום כבר זה לא רק אני והמשפחה שלי בחיים שלי כאילו עוד משהו קורה והשינוי הזה קשה לי, כאילו אני רוצה להפסיק הכל ולחזור למקום שלי "הנוח" אבל אני יודעת שאני כן צריכה לנסות כבר הגיע הזמן, אני צריכה לעבור את ההתחלה הזו של הקשר, בדרך כלל אני לא מתלהבת מהתחלות בכל דבר בחיים תמיד בהתחלה קשה לי עד שדברים מסתדרים.
את חושבת שכדאי לי ללכת לכמה פגישות נוספות אצל פסיכולוג?
אני לא מבינה למה קשה לי, גם מבחינה מינית אני יכולה לרצות להיות במגע וכשמגיע הרגע אני נהנת בדיוק לכמה רגעים (הכוונה שאנחנו מתמזמזים) ואז פתאום כאילו בא לי לבכות מן רגש מוזר כזה.
זה משגע אותי איך אני כבר בת 23 ולוקחת את זה ככה, בנות בגילאים מוקדמים יותר חוו בהרבה יותר ממני.
אני כל כך מבולבלת גם התקופה עכשיו של מבחנים בלימודים.
אני לא אוהבת להרגיש ככה ):
הרגשתי צורך לכתוב שוב מקווה שזה בסדר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לך מה לחקור בטיפול נפשי
דורית כהן10/06/2011מ יקרה, ברוכה החוזרת!
כאשר אני מחברת את שני מכתבייך, בולט לי משהו שחוזר ומקשר את הכל: שאת לא נותנת לעצמך את הרשות להיכנס עמוק יותר לרגשות. כאילו מתקרבת, מתחילה להרגיש משהו ואז נרתעת ומתרחקת על מנת לחזור לאזור הנוחיות המוכרת ולא להתעסק עם חוויות ורגשות בלתי מוכרים.
לדעתי שווה לך לחקור זאת עם הפסיכולוג שלך. יתכן ומשהו קרה שם בילדות שלך שלא מאפשר וחוסם אותך מלהרגיש דברים בעוצמה. אולי איזו למידה והפקת לקחים שעשית בגיל חמש - מבלי להבין את העולם - שמלווה אותך עד היום בתור אמצעי הגנה עצמית.
וחשוב לבחון את מערכת היחסים עם ההורים - שהיו הדמויות הראשונות אליהן התקשרת. את כל זה ניתן לעשות בטיפול,וכמובן חשוב לאחר התובנות הללו להתחיל לפעול בחיים שלך בצורה אחרת מן האוטומטים שכיום מנהלים אותך.
מקווה שהתשובה שלי מספיק מובנת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
מבולבלת10/06/2011היי,
זה באמת ממש ככה וזה משהו שחוזר על עצמו.
העניין שאני לא מצליחה להבין מה היה שם בילדות, לא זכור לי איזה מקרה או משהו.
בכל מקרה אני אלך לפסיכולוג, אני חייבת להתמודד עם זה.. את חושבת שכדאי לי להמשיך עם הבחור ודווקא כדי להתגבר ולנסות להתמודד עם זה?
בעיקרון אני לא מרגישה שאני ממש רוצה אותו וגם הרבה דברים קטנים ממש מורידים לי אבל לדעתי זה בגלל העניין הזה של "הפחד" זה משפיע וכביכול בגלל זה אני מתלבטת אם בכלל אני רוצה אותו או לא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשמח להארהנטלי20/05/2011
שלום לכל המגיבים והמגיבות,
יש לי שאלה, לא משהו שמטריד אותי ביום-יום, אלא יותר מסקרן אותי.
אני וחבר שלי כארבעה חודשים יחד (אני בת 24 והוא בן 28). מתחילת הקשר הוא מביע רצינות מאוד גדולה, וטוען שרואה עתיד משותף. כבר בשבועות הראשונים של הקשר הוא אמר לי שזה "זה" מבחינתו ושלדעתו גברים שמחכים מספר שנים עד שמציעים נישואין- זה אבסורד. ברגע שזה זה- אין למה לחכות. אמר משפט שאני זוכרת במדיוק " זה זה. אני יודע שזה זה. אל תבהלי- אני לא אציע לך נישואין בחודש הקרוב, אבל גם לא אחכה שנתיים". אני אציין שלא הבעתי דעות דומות, ואף אמרתי לו שחתונה זה מפחיד.
לפני כשלושה שבועות, אחרי ריב שהיה לנו, הוא בא אליי לבית, נישק אותי ואמר "אני רוצה להתחתן איתך. למרות שלא ככה אני אמור לבשר לך את זה, אני אמור לעשות את זה עם טבעת". שאלתי אם עליי לענות לו על כך, והוא אמר שלא- זו לא הצעת נישואין.
העניין הוא כזה.. ממש מתחילת הקשר הוא מדבר על ילדים, הוא מאוד רוצה ילדה, כל הזמן אומר שהוא רוצה שהיא תראה כמוני ותהיה כמוני. הוא מוכן לעשות ילד בזה הרגע אם אני אגיד לו שאני מוכנה לזה. ואני כל פעם אומרת לו שאי אפשר לעשות ילד לפני חתונה, זאת לא הדרך הנכונה מבחינתי. אני מסבירה לו שאם אכנס להריון לפני חתונה (ולפני הצעת נישואין בכלל) זו תהיה קטסטרופה מבחינתי, כי אני רוצה שהכל יתקדם בשלבים. על כך הוא ענה "אם תכנסי להריון, כל השאר כבר יהיה תפקידי ואחריותי, את לא תצטרכי לחשב ולדאוג". במילים אחרות, אם תכנסי להריון- אין לך מה לדאוג, אני אציע לך נישואין ותהיה חתונה. זה חוזר על עצמו בהרבה הזדמנויות, הוא אומר שהוא רוצה ילד, אני אומרת לו שזה יקרה רק אחרי שתהיה לי מסגרת של נישואין ובשום פנים ואופן לא לפני, על כך הוא עונה- תאמיני לי שאם אני רוצה ילד ממך, אני לא אברח לשום מקום. אין לך מה לדאוג. הוא כל הזמן מביא לי דוגמאות של גברים מהעבודה שנולדו להם ילדים וכמה הם מאושרים.
אני לא מבינה, מה זה הרצון הזה להביא ילד כשאתה עוד לא נשוי? למה לא קודם לחכות לחתונה ואז לדבר על ילדים? זה נורמלי? ומילא לדבר על ילדים, אבל הוא ממש מוכן לעשות אותם ברגע שאתן אור ירוק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח להארה - תגובה
מוניקה הרשקוביץ23/05/2011נטלי יקרה,
נראה שהאיש "ננעל" על מטרה והוא גם בחר את שותפתו למימוש יעדו.
אצלו ההחלטה התקבלה מעט אחרי שדרכיכם הצטלבו. מצאת חן בעיניו, את כנראה עונה על הציפיות והרצונות שלו משותפתו לחיים והוא מוכן ומזומן לממש בכל רגע את אהבתו אלייך ואת החלטתו בדבר חיים משותפים איתך. המימוש הזה מבחינתו הינו בדמות ילד (ועדיף ילדה) משותף, של שניכם.
בד"כ, הריון לפני חתונה הינו תוצר של חוסר יכולת להביא ילדים לעולם במערכת יחסים קודמת. כלומר, כאשר זוג לא מצליח להביא ילד לעולם ובנוסף לכך מתגלעים חילוקי-דעות נוספים ביניהם, הם מחליטים להיפרד. הבחור, למוד הניסיון, מבקש לבחור לעצמו ב"סיבוב השני" בת-זוג פורייה, עמה יוכל בוודאות לממש את חלומו ולהביא צאצאים לעולם. לכן, לפני שהוא "מכריז" על החתונה הם בודקים את עניין הפוריות ומנסים להרות. לאחר שאתגר זה הושג, מתקיימת חתונה. (האם בן-זוגך חווה מערכת יחסים קודמת בה הוא ובת זוגתו לא הצליחו להרות?)
למעט אכזבה מסוג זה, אין סיבה ממשית להרות לפני חתונה ובוודאי שלא בגילכם הצעיר, גם אם בן-זוגך מאוד אוהב ילדים ומשאת נפשו היא למלא את ביתכם בהם...
אני מאמינה, שכל החלטה יש לקחת מתוך הקשבה פנימית, מוכנות, בשלות, נכונות ורצון שבה מהלב ומהנשמה. אלו הן ההחלטות הנכונות ביותר עבורנו. כל החלטה הנלקחת באופן שונה, מסיבות אחרות, שאינן הסיבות הנכונות, היא החלטה שעשויה להחזיק מעמד פחות זמן וה"תשלום" עליה עלול להיות גבוה ומיותר.
לכן, לכי עם ליבך, כפי שאת עושה. עשי את הדברים כפי שנכון לך, באופן שהכי מתאים לך ולפי התכניות הנכונות עבורך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמוניקה תודה..
נטלי23/05/2011מוניקה תודה רבה על תגובתך,
מערכת היחסים הקודמת שלו נמשכה כשלוש שנים, והוא טוען כי לא ראה עתיד משותף עם הבחורה, ידע שלעולם לא ירצה עמה ילדים ולכן גם ידע שלעולם לא יוכל להציע לה נישואין. הוא אומר שעכשיו שזה שונה, שאיתי הוא ישר הבין שזה "זה" ושאותי הוא רוצה כאם ילדיו. אבל האם המצב נשמע לך נורמלי? אם היה רציני כלפיי- לא היה מחכה להציע לי נישואין ולאחר מכן לדבר על ילדים? או שמא עצם דיבורו על ילדים כבר מעידה על רצינותו?
מתוך סקרנות הפנתי שאלה זו לפורום אחר, והתגובות שקיבלתי היו קשות מאוד. למשל שעליי להפרד ממנו מיד כיוון שהתנהגות כזאת מלמדת על היותו מסוכן ואובססיבי, או למשל שעליי לברוח ממנו כמה שיותר מהר מאחר והוא לעולם לא יתחתן איתי אלא רק רוצה ילד, ולאחר שיקבל זאת- יעבור הלאה.
תגובות אלה נשמעו לי ילדותיות ולא רציונליות, ולכן הייתי רוצה לשמוע את דעתך המלומדת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנטלי
מוניקה הרשקוביץ23/05/2011נטלי יקרה,
כי שציינתי בתגובתי הקודמת, התרשמותי היא שהוא באמת "ננעל" עלייך, כשותפתו לחיים, כזוגתו וכאם ילדיו.
אני מתקשה להאמין שהוא יעזוב אותך לאחר ש"יקבל" ממך את מבוקשו. הרי הוא לא יגדל את הילד לבדו וגם לא נראה לי שהוא מתכנן לגדל אותו עם מישהי אחרת...
אולם, רק את באמת יכולה לדעת. את חיה איתו ולצידו. אם את חשה שפיו וליבו שווים אז זה בדיוק כך.
אם את חשה שהוא באמת אוהב אותך אהבת אמת ושאת היא ה"אחת" עבורו, אז את ה"אחת" שלו.
הדבר בוודאי בא לידי ביטוי בהתנהלותו ובמהות הזוגיות שלכם.
לרוב, כאשר אנו מתאווים למשהו אנו לא מפסיקים לדבר על זה, עם כל מי שמוכן לשמוע, ממש "חופרים". אולי זו הסיבה שבן-זוגך "חופר" לך בנושא הזה. אין זה אומר כמובן שהוא אובססיבי.
אולם, כדי ל"סגור" את נושא האובססיה, חשבי האם התנהלותו הכללית מאופיינת באובססיה, כלומר בחרדות, טקסים החוזרים על עצמם וכד'. אלו הם הדברים המאפיינים התנהלות אובססיבית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאל תיכנעי ללחצים
עומר04/06/2011טכס הנישואים הוא הרבה יותר מאולם, להקה, ריקודים ומעטפות.
זוהי מסגרת שמעמידה את הזוג בקטגוריה אחרת !!!
מכל הבחינות ולכן הדרישה שלך הא לגיטימית
אל תיכנעי ללחצים שלו ולא חשוב כמה הוא אוהב אותך
את משוועת למסגרת הוא כנראה פחות
מתאים לו שיהיה לו ילד ובסופו של דבר תמצאי שיש לך גבר אבא לילד שיבקר אותך
כשיתחשק לו .. וילך לדרכו . לבילויים שלו ולהנאות החיים בלעדייך ........
העקרונות שלך יובילו אותך למחוזות שאת חפצה בהם .
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סכסוך זוגיגדי20/05/2011
אשמח לקבל עצות מחברי הפורום .
לאשתי אח גדול ממנה שגר במרכז ומגיע לבקר את אביו הנמצא בבית אבות בנהריה פעם בשבוע .
באותו יום שהוא מגיע אנחנו שלושתנו אשתי אני והאח יוצאים לאכול באזור ארוחת צהרים .
הסיפור הזה נגרר כחצי שנה מאז האב בבית אבות , אשתי ואו אני לא מזמינים את האח להצטרף אך הוא מצטרף ללא הזמנה .
לאחרונה החלו סכסוכים ביני ובין אשתי בגלל האח ואסביר זאת בהמשך .
הסכסוך החל לאחר שהערתי לאשתי כי אחיה מצטרף ועד היום לא הציע אף פעם אחת לשלם על הארוחה שהוא מזמין וזה לא נראה לי הגיוני שבכל פעם אנחנו צריכים לממן אותו .
הבעיה הצורמת היא שהאח פשוט מתעלם מהתשלום ואשתי משלמת מבלי להניד עפעף , לא ביקשתי שישלם עלינו או יזמין אותנו ביקשתי שיציע לשלם עליו או שמדי פעם ישלם על עצמו .
אני מבקש להדגיש שהבן עובד משתכר יפה , עם רכב ודירה יפה וגדולה בתל אביב ומצבו הכלכלי טוב עד טוב מאוד .
אשתי נעלבה מהערה הזו והערה גרמה לסכסוך ביננו ולצערי היא נוטה לטובת האח כאשר היא מצדיקה את התנהגותו וטוענת שהוא מתנהג בטפשות .
מה דעתכם , איך לדעתכם עלי לנהוג .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדעתי..
נטלי20/05/2011זה באמת לא נראה לי בסדר המצב שאתה מתאר. היות וכבר דיברת איתה והיא לא מבינה- מה הטעם לדבר על זה שוב? היא רואה את הדברים אחרת.
לדעתי אין טעם לדון בזה ולטחון מים, אני מניחה שהאח לא מגיע אליכם כל שבוע, ולכן לדעתי כל מה שאתה יכול עשות (למרות שטכנית אתה צודק), זה לפנות לאשתך בסיטואציה רגועה ומפוסיית, ולא בזמן ויכוח, ולומר לה שזה מפריע לך, שאתה מבין שאולי קשה לה להתעמת אתו, אבל לדעתך המצב הזה לא נורמלי, אם יוצאים למסעדה לא חייבם להתחלק כל פעם, אבל לפעמים היא יכולה לשלם ובפעם הבאה הוא יכול לשלם. תגיד לה את זה בעדינות, הרי לא על זה יקום ויפול הקשר שלכם. תסביר לה שזה מפריע לך, אבל אל תלחץ עליה שתבטיח לך שזה ישתנה. תן לה זמן לחשוב על זה, ולהחליט כיצד עליה להתנהג בסיטואציה הזאת. ובפעם הבאה ראה אם היא הפנימה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלנטלי
גדי21/05/2011תודה.
לצערי הסיפור עם אחיה נמשך שנים בכל מיני צורות וצבעים .
היו שיחות ודיונים לכאן ולכאן ולצערי היא לא הפנימה ולא עושה דבר לשנות את המצב גם באם זה מפריע לי .
היא פשוט בגלל היחסים שלה איתו והקשיים שיש לה בנושא היא מנסה להכריח אותי להשלים עם המצב , זה מפריע לי , צורם לי , מציק לי שמנצלים אותי ולא מתיחסים .
הרי אחיה מבין ורואה ומכיר את התנהגותו הקמצנית ופשוט מזלזל באחותו ובי ולא נראה לי שהמצב יכול להמשיך כך .
יתכן והשיטה היא לשאול אותו ישירות בפנים מדוע הוא לא מציע אף פעם לשלם .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמה נקודות למחשבה
דורית כהן21/05/2011גדי היקר,אני מבינה מדבריך שאתם גרים בצפון, בקירבת אביה של אישתך. ביום שהאח מגיע מן המרכז לביקור - פעם בשבוע - הוא מן הסתם מפסיד יום עבודה ויש גם עלויות לנסיעה. כלומר בכל מקרה הוא מוציא די הרבה כסף על הנסיעה הקבוע הזאת פעם בשבוע.
יתכן וזה המקור לחשיבה שלו שבגלל שיש לו יחסית הרבה הוצאות, אתם יכולים לשלם על הארוחה.
נכון שזה כן מתבקש שמידי פעם הוא יציע זאת, והעובדה שאינו מציע מעידה לעניות דעתי שיש לו אישיו עם כסף.
אם אתה יכול לראות את הדברים על פי מה שהסברתי כאן, ולהעריך את העובדה שהוא מגיע באופן קבוע לבקר את אביו -לדעתי זה לא מובן מאליו לעשות את הנסיעה הזאת פעם בשבוע ורבים אחרים היו עוברים לפעם בשבועיים או אפילו פעם בחודש.
נסה לראות את הצד החיובי שיש בכך - שמירה על קשר טוב ותומך באבא, הוא מתחלק איתכם בדאגה לאבא, והוא שומר על קשר איתכם באמצעות הארוחה הזאת.
הרבה סכסוכים זוגיים היו יכולים להיפתר אילו בני זוג יכלו לראות דברים מכמה נקודות מבט בו זמנית ולהבין שלפעמים גם האחר פועל ממקום הגיוני וחיובי.
מה דעתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגישה מבינה
אירה22/05/2011תודה לכיוון המחשבה .
אין לו בעייה כספית .
הוא מגיע פעם בשבוע ולא אני ולא אשתי צריכים לממן לו את הוצאות הנסיעה , הרכב והדלק שבו הוא נוסע הוא ע"ח החברה כך שאין לו הפסדים כנ"ל לא שעות עבודה כי הוא בעל החברה , לא נראה לי .
אנחנו גרים בקרבת האב ונמצאים אצל האב כמעט כל יום , ההוצאות שלנו גבוהות יותר והפסדי שעות העבודה בכסף גבוהיים יותר .
קשה לי להבין את הגישה הנצלנית הזו מלבד קמצנית וחוסר התחשבות .
לצערי אני מרגיש צורך לשים לסחטנות הזו ולחוסר ההתחשבות סוף גם אם זה יפגע ביחסים ביננו . הבעיה שאינני יודע איך לעשות זאת .
תודה לעצה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגדי-
בני23/05/2011אם הבנתי מדבריך האחרונים אז אתה יודע שמי שאמור לעשות לזה סוף זה בעצם אתה ולא אשתך,,, תשמח כי כעת אתה במחצית הדרך, מה שנשאר לך זה להכות בפטיש כשהוא חם, בפעם הבאה תבוא בלי כסף כלל פשוט תשכח את הארנק בבית, אל תשתף את אשתך ותשחק עד הסוף, תשתדל להינות מהקטע ואל תשכח למלמל שוב ושוב, אני לא מאמין שזה קורה לי !
תחזור אלינו ותספר איך היה,,, לפי זה נבחן ביחד איך להמשיך,
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרעיון שלא יצליח
אירה23/05/2011תודה על הרעיון .
הרעיון לא יצליח , חשבתי על זה כי אשתי אז תקפוץ ותשלם כי היא יוצאת עם ארנק .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הוא אמיתי איתי ??..מתבודדת20/05/2011
הכרתי משהו לפני כחודשים , בתחילת ההכרות היחסים היו מושתתים רק על סקס לאחר חודש וקצת אמרתי שזה כבר לא מתאים ואני רוצה משהו יציב יותר .. לא בלי להחביא את הקשר הזה .. והוא נענה בחיוב .. ואז המצב רק הולך ומתדרדר .. יום כן יום לא ויום למה לא .. הבחור אינו נייד אז רק אני מגיעה לפני כמה ימים קבענו הגעתי והוא לא ענה לי לטלפונים ... וענה לי רק בהודעות .. אני לא יודעת אם הוא היה אם משהי כי הוא אמר שהוא נימצא עם חברים , ואמר לי שאני יכחה לו בדירה שלו , מה אני זונה ? לא שחסרים לי מחזרים אבל אני רוצה רק אותו .. אני פשוט אוהבת אותו .. אני מרגישה שהוא מזלזל בי ומתיחס אלי כמובן מאלייו .
הוא אומר לי דברים שאני רוצה לשמוע אני מאמינה לו אבל הוא לא עושה שום מעשה כדי להוכיח את זה אבל עכשיו אני מרגישה שהכל משחק פשוט ..
וזה קשה לי כל היחס הזה אני לא יודעת אם כדאי לנתק איתו את הקשר כי אני לא רוצה שיתחסו אלי ככה אבל מצד שני קשה לחשוב שאני והוא זה לא .. היו לי מערכות יחסים רציונות וארוכות בחיים אבל בחיים לא קיבלתי כזה יחס .. זה פשוט קשה לי לא לקבל מה שאני רוצה אבל מצד שני אולי אני לא דורשת , אבל איך דורשים משהו בלי לצאת זקוקים כל כך ובכל זאת לשמור על פסון . אני לא רוצה לצאת פרירית .. אני לא לומדת אני אוכלת אני פשוט ניכנסתי למצוקה בגללו . אני יושבת ליד לפון וזה מעצבן ......
מה אני יעשה לכדי להחזיר את הכבוד האבוד שלי ? בבקשה תעזרו לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פשוט מאוד..
נטלי20/05/2011אני יכולה להבין אותך, ואני מבינה שמה שאני אגיד עכשיו יהיה קשה לבצע, אבל זאת הדרך היחידה להשיב מכבודך. השאלה שלדעתי את צריכה לשאול את עצמך זה האם הוא באמת לא נותן לך את היחס שמגיע לך או שאת מנפחת את כל העניין בגלל שאת היחידה שמגיעה אליו וזה גורם לך להרגיש שהוא משקיע פחות ממך. בהנחה שאת לא מנפחת את זה והוא באמת לא נותן לך את היחס שאת רוצה, הפתרון הוא תיאורטית מאוד פשוט (קשה יותר מעשית)- תפסיקי לבוא אליו. תראי מה יקרה.
הוא יתגעגע? הוא יקרא לך אליו? הוא יזום פגישה? ואם הוא יקרא לך ואת תגידי לו כדרך אגב שאת במחזור, האם בכל זאת יתעקש שתבואי?
אמרת שהוא אמר לך לחכות אצלו בדירה, האם הוא גר עם הורים/שותפים או שמא נתן לך מפתח מהדירה שלו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאנונימית ממתבודדת
מתבודדת20/05/2011הוא כרגע גר עם ההורים ביחידה ניפרדת .. ככה הבנתי שהוא לא נמצאה עם בחורה, אבל בכל זאת הרגשתי ניפגעת שהוא לא אומר לי להגיע לשבת איתו ועם החברים שלו אם כל כך מעניין שם ..
שספרתי את זה לחברה שלי היא אמרה שהוא פשוט מנצל את זה שאני טובה מידי איתו ויועד שאני יגיע בכל זמן ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחתוך מהר...(ולהמתין לשמוע מממנו)
דורית כהן21/05/2011מתבודדת יקרה, כמה שיותר מהר חיתכי את הקשר הזה שמנציח ומחזק תכונות חלשות שלך, של תלות ושל חוסר אסרטיביות. אסור לך לבלוע ממנו יחס כזה.
הסיכוי היחידי שלך, כמו שנטלי כתבה לך נכון, הוא להיפרד ממנו במהירות ולקחת איזה זמן - נניח חודש - לראות אם הוא יעשה איזה צעד.
אם הוא יחזר אחרייך וירצה אותך - זה הזמן להעמיד תנאים ולשנות את כללי המשחק ביניכם.
מכיוון שכללי המשחק התחילו כיזיזים - עלייך להביא בחשבון את האפשרות שהוא עדין רואה בך יזיזה ולא חברה ולא אהובה. אני יודעת שזה קשה לקלוט, כאשר את מאוהבת - שהאחר לא מאוהב. זה קשה להבנה ואף פוגע ומכאיב, אבל זה קורה הרבה שהאחד מפתח רגשות ואילו השני לא מפתח אותם במקביל או אפילו בכלל לא.
זה המבחן עבורו וחשוב שתדעי איפה את עומדת. אם הוא כן פיתח רגשות - הוא יחזור. אם הוא לא פיתח רגשות -- ממש לא כדאי לך להישאר איתו, ואז עלייך "ללקק את פצעייך" ולעבור הלאה למצוא אהבה אחרת.
שיהיה ברור: אינני מציעה זאת בתור מניפולציה עליו, אלא כצעד הכי נבון ונכון לברר מהם רגשותיו אלייך אם בכלל ולשמור על עצמך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש פרק חדש בטלנובלה ..
מתבודדת21/05/2011א- אני ממש מודה על היחס ועל האכפתיות זה ממש מחמם את הלב ..
ב- באותו היום שהוא לא ענה לי לטלפונים והחזיר לי בהודעות אז גיליתי באמצעות פייס בוק , שהוא יצא לאיזה פאב ולא סיפר זה לדעתי ממש מראה שהוא מזלזל בי ולא אכפת לו ממני ... כי אני לא קנאית באמתת ואין לי בעייה שיצא עם החברים שלו אאבל לשקר לי ?..ואחרי שגילתי את זה הוספתי לו לייק .. שידע שאני יודעת את זה אבל מאז הוא לא יוצר איתי קשר ..
ג- כניראה הפיתרון הסופי זה באמת לחתוך את זה למרות שאנחנו נתראה באוניברסיטה ... כי אנחנו באותו החוג רק הוא שנה ד' ואני א' .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חבר שלי לא סומך עלייאנונימית20/05/2011
שלום רב,
אני בת 23 ולפני כשלושה חודשים התחלתי קשר חדש עם בחור מדהים (בן 26). הקשר התחיל בצורה מאוד רצינית וכבר מההתחלה הבנו שאנו רואים עתיד ביחד. הוא הציע לי לעבור לגור אצלו ואף אמר שמרגיש בשל לילד. אני אישית לא בטוחה שאני מוכנה לילד בשלב זה, אבל יודעת שאני רוצה להתחתן אתו. יחד עם זאת, וכאן החלק הלא נעים- לפני כחודשיים פלטתי בזמן ויכוח שהיו לי כחמישה-עשר גברים לפניו, מה שעורר סערה לא קטנה, היות והוא קנאי מאוד. מעבר לכך, אף פלטתי שבגדתי באקס שלי (אתו גרתי יחד כשנה).
למרות שבאופן כללי היחסים טובים ואני לא נותנת לו סיבות לא לסמוך עליי, אני יודעת שזה מפריע לו וגורם לו לפקפק בי. שוב ושוב עולה השיחה הזאת, שבה הוא טוען שהוא לא יודע אם אפשר לסמוך עליי, ושלמרות שהוא אוהב אותי הוא לא שלם עם עצמו ומרגיש שצריך לשים עליי עין ולבדוק שאני לא עושה שטויות. מצד אחד אני מבינה אותו, אך מצד שני השיחות הללו פוגעות בי מאוד כי אני רצינית לגביו, ודווקא כשלראשונה בחיי מצאתי מישהו שאני לא מפחדת לחשוב אתו על העתיד- הוא לא סומך עליי.
כל שיחה כזו נגמרת בכך שהוא אומר שיהיה בסדר ושהזמן יעשה את שלו. כעבור כשבוע הנושא חוזר על עצמו. נגמרות לי התגובות, הרציונליות והאמוציונליות גם יחד, אינני יודעת כבר כיצד להסביר שמה שהיה בעבר- היה. עכשיו זה שונה. עכשיו אני רוצה משפחה, ואעשה הכל על-מנת לשמור על הקשר הזה ולטפח אותו. אני בטוחה שהוא יודע את זה ומאמין לזה, אבל המידע שפלטתי לו על העבר שלי חזק כנראה מכל מה שידוע לו על ההווה.
אינני יודעת כיצד להתנהג ומה לעשות, ומה הטעם בכלל בקשר כזה- שחסר בו אמון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנונימית-
בני20/05/2011מזל טוב על הזוגיות החדשה, בדיוק כמו שכתבת אין טעם להמשיך ולנסות להסביר לו, הוא לא יבין ולא יקבל את הדברים ממך כפי שהם,
לכן אם הזוגיות הזו חשובה לך ולו, אתם צריכים לגשת לאנשי מקצוע ולבקש שייעשו בינכם שיחה פתוחה על החששות שלו, זו תהייה הזדמנות רצינית להביע ולתת לו להבין את הצד שלך הכי טוב שיש,
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על ההתייחסות
נטלי20/05/2011בני, ראשית תודה על ההתייחסות.
ייעוץ עם איש מקצוע נשמע לי כמו משהו שעושים לאחר שנישואין של שנים נקלעים למשבר חמור. נשמע לי מוזר לשקול ייעוץ לאחר שלושה חודשים של קשר. מצד אחד אני חושבת שאולי אם אמשיך לא לתת לו סיבות- הוא ירגע עם הזמן, מצד שני אני לא רוצה לנסות להוכיח את עצמי בכל דרך אפשרית. אני נאמנה ואוהבת, ולא רוצה להרגיש נחותה. בשורה התחתונה השאלה היא האם עליי להמשיך ולנסות להבין אותו ולהתמודד עם חוסר האמון שלו וההרגשות השליליות שלו, או שמא במצב כזה הבנה לא תעזור וצריך לשים אולטימטום שיבין שאני לא מוכנה להמצא בקשר ללא אמון, וזאת על אחת כמה וכמה כשאני משקיעה בקשר הזה את כל כולי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמבחן רציני ליחסים רציניים
דורית כהן21/05/2011נטלי היקרה, איכשהו נדמה לי שזה דווקא טוב שיחסיכם נפתחו באקורד של חשיפה.
אינטימיות עמוקה נמדדת ביכולת של כל אחד מבני הזוג לשתף את עצמו גם לגבי דברים שהוא מרגיש לא נוח לגביהם, דברים שהוא מתבייש בהם. אני מתכוונת בעיקר לעניין הבגידה, לא למספר הגברים שהיית איתם.
התערטלת נפשית בפניו, ובעצם כך הוא יודע מי את, והמידע הזה לא יצוץ לו פתאום אחרי שנים של הסתרה ויכה בו.
עכשו השאלה היא האם יחסיכם ישרדו את החשיפה הזאת.
יש להניח שבגלל המידע הזה הוא ייעשה יותר קנאי ויותר חשדן ויתחקר אותך איפה היית ומה עשית.
אם תמשיכי להיות גלוייה איתו ולספר לו גם אירועים "על יד" כמו למשל - מישהו התחיל איתי או מישהו מצא חן בעיני, על מנת להרגיל אותו שמשתפים זה את זו במחשבות מסוג זה ו"נשארים בחיים", אז אני מקווה שהוא יתחיל להכיר אותך ולסמוך עלייך שאינך מסתירה ממנו דברים, ושהוא לא חייב לחלוב ממך מידע ולתחקר אותך על מנת להפיג את חרדותיו שמא את עושה מעשים מאחורי גבו.
שווה גם לברר האם קרתה לו טראומה של בגידה בעברו. אם חברה שלו בגדה בו - יש כאלה שאפילו נשיקה עם מישהו אחר נחשבת בעיניהם בגידה - אז הוא מסתובב בעולם פגוע וחשדן ו"מכין את עצמו" להיפגע שוב ושוב בנקודה זו.
את יודעת, אתם עוברים "מיני-טראומה" של בגידה עכשו.
אחרי שבגידה מתגלית, יש שלב קשה שבו הנבגד שוב ושוב מעלה שאלות ורוצה פרטים, וחוזר לאירוע שוב ושוב ורק הזמן והתנהגות יציבה וחשופה של בת הזוג יכולים להרגיע אותו.
אם את אוהבת אותו - עלייך לקבל שכל פעם שהוא מעלה את הנושא זה בגלל שהוא חרד וחושש להיפגע ומנסה לשמור על עצמו.
שתפי עם זה פעולה, הזמן יעשה את שלו.
אכן אין מקום לקחת את האישיו הזה בשלב בו אתם נמצאים לייעוץ זוגי. היחסים ממש בתחילתם, שניכם צעירים, ואם האהבה שלכם לא תשרוד את המכה שקיבלה - אז אולי נכון יהיה לחתוך ולהיפרד.
במובן "רוחני" מסויים את עכשו משלמת על הבגידה הקודמת. שלמי בנדיבות ובהבנה.
נקודה אחרונה - קחי את הזמן ואל תחליטו עדיין החלטות של חתונה והבאת ילד. זוהי החלטה כל כך חשובה לכל החיים ולא נכון לקבל אותה רק על סמך רגש האהבה. יש להוסיף לשיקול הדעת עוד הרבה נושאים של התאמה, שמתבררים כאשר הפרפרים נרגעים והמציאות מתחילה להראות את עצמה בבהירות, ומתחילים להכיר הרבה יותר טוב זה את זו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם לאפשר נסיעה לחול לבדאפרת19/05/2011
היי לכולן..
אני נשואה 9 שנים ויש לנו 4 ילדים קטנים.
היחסים שלנו נהדרים אנו אוהבים מאוד אחד את השני.
הבעיה היא שבעלי עובד בחברת חשמל שם לוקחים אותם לגיבושים פעמיים בשנה כל גיבוש 4-5 ימים.
לאחרונה הוא בא לי בדרישה לצאת גם עם חברים בלי שום קשר לגיבושים בעבודה ואם זה מפריע לי אז הוא מוותר על גיבושים עם העבודה ורוצה עם חברים..
אני כעסתי על עצם פניתו אליי שכן אנו עם 4 קטנים ואני מפרגנת לו בגיבושים של העבודה וזו חוצפה (לדעתי) לדרוש שוב נופש.
הוא נפגע מאוד ואמר שאני לא מפרגנת..
אני נפגעתי כפליים כי זה לא מובן מאליו שהוא יסע לגיבושים מהעבודה ואני נשארת לעבוד ולטפל בכולם..
מה כדאי לי לעשות??..האם באמת אני מגעילה? לתת לו לנסוע? אני מרגישה שאני יותר מדיי מוותרת ומבטלת את עצמי..מה לעשות?...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העלבון לא קל
עדי בדיחי19/05/2011הי אפרת,
קודם כל אכן כל הכבוד לך שאת מאפשרת לבעלך לצאת פעמיים בשנה לגיבוש כאשר את נשארת עם כל העומס עלייך. ואגב אין לי ספק שהוא מעריך אותך על כך, לאור הקשר החיובי שאת מתארת.
אני רוצה שתתמקדי רגע בבקשה שלו- לצאת עם חברים. נשים רגע בצד את כל העלבון ואת כל השאר. סה"כ, אני מניחה שאם לא היו גיבושים מהעבודה את היית שוקלת לחיוב שיצא מדי פעם עם החברים שלו. אבל לך העומס הוא כבד, ואת חשת מעט מוזנחת ולא מוערכת, ונפגעת מהמקום הזה- שבכל מקרה 10 ימים בשנה את לבד איתם, כולם קטנים, ואת אמא אחת שמאפשרת לאבא לעשות חיים. הוא לא "ספר" את זה, אבל לפי הבנתי אמר שמוכן לוותר על הגיבוש מהעבודה, ועם זה אני לא רואה בעיה.
כרגע, הבעיה שאת נמצאת איתה היא העלבון והפגיעה שחשת. הוא חש שאת לא מפרגנת (מה שלא נכון בהתחשב בכך שיוצא עם העבודה, ואני מניחה שאת לא עושה פרצופים אם החלטת לאפשר לו באמת), ואת חשת שהוא לא מעריך אותך על ההקרבות שאת עושה למען ההנאה שלו (וגם כאן, אני בטוחה שלאחר התקררות מסוימת מהכעס והפגיעה- הקשר הוא טוב וחיובי דווקא כי יש הערכה הדדית). לא התרשמתי שהוא "דרש" עוד נופש, אלא בא אלייך בבקשה נוספת. יתכן, ואת חשה כי העומס מונח עלייך בהרבה פעמםי, ואילו לך אין הרבה הזדמנויות לנפוש כך, וכאשר הוא מעיז לבקש דבר כזה- את חשה יותר לבד ויותר אחריות.. יתכן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפרת-
בני20/05/2011רק רציתי להוסיף על דבריה של עדי שענתה לך בחכמה ייתרה,,,
תחשבי רגע רק על הצרכים שלך, ותבדקי מה חסר לך באמת כשהוא נוסע ?
וכן, מדוע את אינך יוצאת לנופש מידיי פעם ? אולי כשתמלאי את המצברים שלך, יהיה לך יותר קל לפרגן בכייף גם לבן זוגך...
ואם אני כבר כאן אז תבדקי גם את זה >
יכול להיות שקשה לך עם זה שהוא רוצה לנסוע עם חברים ולא איתך ?
אתם יוצאים בייחד ?
בהצלחה ושבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

